Toon posts:

The Sims II

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.345 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
ja, je kaart hoeft geen T&L te ondersteunen, dus dat zegt al genoeg.. zelfs de TNT2 serie had T&L tech...... mjah voor de volle glorie denk ik toch dat je een dx8 of dx9 kaartje nodig mag hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik heb het isee dat Ea graag game suitbgrent in september hier in nederland :P ik ga um iig wel kopen denk ik. hoop alleen dat het de hele game is en niet dat er nog 312 expansions voor komen.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Gehaktbal schreef op 05 juli 2004 @ 19:59:
ja, je kaart hoeft geen T&L te ondersteunen, dus dat zegt al genoeg.. zelfs de TNT2 serie had T&L tech...... mjah voor de volle glorie denk ik toch dat je een dx8 of dx9 kaartje nodig mag hebben :)
The Sims II is zo te zien nog steeds behoorlijk "softwarematig" dus de systeem eisen zullen inderdaad wel laag zijn...

Dat hoeft niet slecht te zijn... je hoeft niet met 180FPS te koken of met 90FPS te spelen!

[ Voor 3% gewijzigd door swampy op 06-07-2004 11:17 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 20:52

Dax

Nee toch, vanaf de geforce toch right :?

[ Voor 6% gewijzigd door Dax op 05-07-2004 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 18:15

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ik denk niet dat maxis/ea zo stom is !
the sims is geen spel dat door de hardcore gamer gekocht word, maar meer iets dat voornamelijk door vrouwen of voor de kinderen gekocht word
(wat trouwens niet wil zeggen dat de gamer het niet leuk kan vinden, ik iig wel)

En die hebben vaak nog iets van een GF-4mx of nog erger iets onboards, en ik denk niet dat ea die markt wil overslaan.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
heuveltje schreef op 06 juli 2004 @ 10:20:
[...]

Ik denk niet dat maxis/ea zo stom is !
the sims is geen spel dat door de hardcore gamer gekocht word, maar meer iets dat voornamelijk door vrouwen of voor de kinderen gekocht word
(wat trouwens niet wil zeggen dat de gamer het niet leuk kan vinden, ik iig wel)

En die hebben vaak nog iets van een GF-4mx of nog erger iets onboards, en ik denk niet dat ea die markt wil overslaan.
Hehe idd, het zal vast wel lopen op Intel Extreme Graphics III en dat soort rommel.
Lijkt me niet dat ze zichzelf zo in de vingers snijden door de systemeisen te gooien op een echte kaart, flinke proc en een goede hoeveelheid RAM. Dan koopt geen mens de game.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 19:15:
[...]

ja dat snap ik ,maar ik had altijd genoeg grond om vol te bouwen en een 1ste verdieping vond ik altijd maar onoverzichtelijk
Als je met verdiepingen werkt dan vinden je sims al snel dat ze te veel moeten lopen...

Het enige dat je echt kan doen met een verdieping is wat ik altijd doe... de slaapkamers buiten het woongedeelte plaatsen.

Ik bouw tegenwoordig aan een kant de keuken, woonkamer, badkamer, wc enzovoor... en helemaal aan een randje de slaap kamers...

Want zolang ze niet hoeven te slapen is er geen gebruik voor de slaapkamers!

Als je hele onderverdieping al in gebruik is voor dagelijkse activiteiten... dan is een bovenverdieping goed genoeg voor slaap kamers...

Vergeet niet een telefoon op te hangen ... voor die rare nachtelijke belletjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op 06 juli 2004 @ 11:23:
[...]

Als je met verdiepingen werkt dan vinden je sims al snel dat ze te veel moeten lopen...

Het enige dat je echt kan doen met een verdieping is wat ik altijd doe... de slaapkamers buiten het woongedeelte plaatsen.

Ik bouw tegenwoordig aan een kant de keuken, woonkamer, badkamer, wc enzovoor... en helemaal aan een randje de slaap kamers...

Want zolang ze niet hoeven te slapen is er geen gebruik voor de slaapkamers!

Als je hele onderverdieping al in gebruik is voor dagelijkse activiteiten... dan is een bovenverdieping goed genoeg voor slaap kamers...

Vergeet niet een telefoon op te hangen ... voor die rare nachtelijke belletjes...
je moet juist niet de telefoon ophangen in de slaapkamer ;) dat vinden die van mij absoluut niet fijn :/

ik denk juist dat straks met die meerdere verdiepingen dat je twee gezinnen in 1 huis kunt onderbrengen. of je laat ze allemaal van de huiskamer gebruik maken of je bouwd bovenop dus nog een "huis"

ik kan niet wachten todat de nieuwe sims er is.. ik sluit me op in huis en kom er de eerste dagen niet weer uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet om lullig te doen ofzo, maar uit interesse...

Waarom vinden jullie the Sims nou een leuk spel? Ik bedoel... De kunstmatige intelligentie is nog ver te zoeken in het spel. Het zijn allemaal voorgeprogrammeerde acties en reacties. Waarom zou je de uitbreiding, the sims houseparty kopen ofzo, als je voor dat geld ook naar een echte houseparty kunt? Waarom avonden lang een familieband onderhouden tussen vage geprogrammeerde poppetjes als je ook een biertje kunt pakken bij je broer ofzo?
Ik heb het altijd raar gevonden dat zoveel mensen the sims "spelen". Ik probeer het te begrijpen, maar het lukt me niet. Van een real-life soap ofzo heeft het niets, want er is niets dat gebeurd dat de makers van tevoren niet bedacht hebben. Real-life is het tegenovergestelde. De graphics zijn verschrikkelijk en het geluid doet net zo erg mee. Waarom dan toch die populariteit? Wat schiet je ermee op als je poppetje Fred een kusje geeft aan poppetje Wilma na 4 uur lang de boel te manipuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 16:50:
[...]

je moet juist niet de telefoon ophangen in de slaapkamer ;) dat vinden die van mij absoluut niet fijn :/

ik denk juist dat straks met die meerdere verdiepingen dat je twee gezinnen in 1 huis kunt onderbrengen. of je laat ze allemaal van de huiskamer gebruik maken of je bouwd bovenop dus nog een "huis"

ik kan niet wachten todat de nieuwe sims er is.. ik sluit me op in huis en kom er de eerste dagen niet weer uit :D
Ach ja, ik vindt het heerlijkste aan The Sims dat je het spel efkes 2 uurtjes kan draaien, uitzetten en iets belangrijks gaan doen...en weer erin terug gaan. Bij Battlefield 1942 ofzo kan dat zeker niet!

Of gewoon naar het koffie zet apparaat lopen, koffie inschenken en terugkomen... 4 minuten alleen kan het spel ook wel aan.

Heerlijk rustig spel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

MasterJR schreef op 05 juli 2004 @ 20:41:
[...]

Nee toch, vanaf de geforce toch right :?
De TNT2 heeft dat niet, daarom kon ik ook geen Battlefiedl 1942 erop spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 16:57:

Waarom vinden jullie the Sims nou een leuk spel? Ik bedoel... De kunstmatige intelligentie is nog ver te zoeken in het spel. Het zijn allemaal voorgeprogrammeerde acties en reacties. Waarom zou je de uitbreiding, the sims houseparty kopen ofzo, als je voor dat geld ook naar een echte houseparty kunt? Waarom avonden lang een familieband onderhouden tussen vage geprogrammeerde poppetjes als je ook een biertje kunt pakken bij je broer ofzo?
Ik heb het altijd raar gevonden dat zoveel mensen the sims "spelen". Ik probeer het te begrijpen, maar het lukt me niet. Van een real-life soap ofzo heeft het niets, want er is niets dat gebeurd dat de makers van tevoren niet bedacht hebben. Real-life is het tegenovergestelde. De graphics zijn verschrikkelijk en het geluid doet net zo erg mee. Waarom dan toch die populariteit? Wat schiet je ermee op als je poppetje Fred een kusje geeft aan poppetje Wilma na 4 uur lang de boel te manipuleren?
Ooit huisdieren gehad? Ooit gewoon in de kooi van je rat/konijn/fret gekeken en daar gezeten en denken van "wat een heerlijk simpel leven heb je toch"

The Sims is perfect om eens van het eigen gezeik af te zijn en eens andere problemen/idylische huis-situaties te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hoeft er niet bij na te denken :) het is een heerlijk rustgevend spelletje. de 1 die het speelt zal vooral voor carriere gaan en de ander meer voor vrienden. ik bouw graag ;) en speel soms met de caracters zelf. toen ik het spel net had speelde ik wel tot 6 uur in de ochtend :D dan had ik er gewoon 10 uur achter gezeten :P
en tja niet alle uitbreidingen vind ik even leuk... de allerleukste vind ik nog altijd acracadabra en superstar. hotdate en vakantie vond ik niks aan.

en waarom het zo populair is? geen idee maar ik denk omdat het zo verschrikkelijk verslavend is. als je eenmaal begint dan stop je niet zomaar meer. tenzij je helemaal niet van simulatie spellen houd natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 17:08:
[...]

en waarom het zo populair is? geen idee maar ik denk omdat het zo verschrikkelijk verslavend is. als je eenmaal begint dan stop je niet zomaar meer. tenzij je helemaal niet van simulatie spellen houd natuurlijk ;)
Oh?
Verslavend vond ik het allerminst, het was alleen geinig om seriemoordenaars te maken :+ Speciale kerker om mensen in op te sluiten enzo >:)

Maar ik houd echt van simulatiespellen, maar The Sims was gewoon niks bijzonders. En allerminst verslavend hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat mij het meest verbaasd, datgene is dat jullie het meest aanspreekt. Ik vind een flightsimulator of een spel als battlefield vietnam mooi, omdat je kunt doen wat je onmogelijk in het echt kunt doen.
Wat ik niet begrijp is dat mensen graag een simulatie spelen van wat ze in het echt ook kunnen doen. In de trend van een gesprek op Mirc:"Ik haal even een kopje koffie, wil jij ook?" "Ja, lekker zonder suiker." Geen mens die echt die koffie haalt, laat staan dat ze 50 km rijden naar iemand die ze amper kennen om dat kopje koffie te brengen. Dan is 'ie bevroren als je aankomt. Iedereen weet dat en toch zitten mensen nachtenlang zo te praten. Waarom spreek je niet in de kroeg af dan? Hetzelfde denk ik over the Sims. Waarom ga je niet naar wat vrienden toe of ga je lekker met de hond lopen? Waarom laat je op de computer geprogrammeerde namaak poppetjes dat voor je doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shuogg schreef op 16 juli 2004 @ 17:21:
[...]

Oh?
Verslavend vond ik het allerminst, het was alleen geinig om seriemoordenaars te maken :+ Speciale kerker om mensen in op te sluiten enzo >:)

Maar ik houd echt van simulatiespellen, maar The Sims was gewoon niks bijzonders. En allerminst verslavend hoor :P
goh :)

nee nee :P vast niet :D

hebbie een sreennie van je kerker? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 17:21:
Ik denk dat mij het meest verbaasd, datgene is dat jullie het meest aanspreekt. Ik vind een flightsimulator of een spel als battlefield vietnam mooi, omdat je kunt doen wat je onmogelijk in het echt kunt doen.
Wat ik niet begrijp is dat mensen graag een simulatie spelen van wat ze in het echt ook kunnen doen. In de trend van een gesprek op Mirc:"Ik haal even een kopje koffie, wil jij ook?" "Ja, lekker zonder suiker." Geen mens die echt die koffie haalt, laat staan dat ze 50 km rijden naar iemand die ze amper kennen om dat kopje koffie te brengen. Dan is 'ie bevroren als je aankomt. Iedereen weet dat en toch zitten mensen nachtenlang zo te praten. Waarom spreek je niet in de kroeg af dan? Hetzelfde denk ik over the Sims. Waarom ga je niet naar wat vrienden toe of ga je lekker met de hond lopen? Waarom laat je op de computer geprogrammeerde namaak poppetjes dat voor je doen?
ik vind dat een beetje doordraven zoals jij je uitlaat over zo'n spelletje :)
voor mij is het heerlijke ontspanning en ik vind het gewoon leuk. want als ik iets wel ongeloofelijk saai vind is wel een vliegsimulatiespel ( die echte dan he.. alsof je een lijntoestel bent ) wat is daar nou aan? mijn oom speelde dat ook altijd. stond de pc een beetje aan en zag je wat metertjes en heel af en toe deed hij eens wat.
nou dát is leuk wou je zeggen ;)

maar ik geloof dat dit topic daar niet over gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 17:22:
[...]

goh :)

nee nee :P vast niet :D

hebbie een sreennie van je kerker? >:)
Was niks bijzonders hoor, was gewoon een hok in de tuin :P
Daaromheen een heg, die ik telkens moest verleggen voor de extra grafstenen.

En een screenie heb ik niet daar ik het spel al sinds een week na de release niet meer gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 17:21:
/me Mods -1 Flame

Om dezelfde redenen als miljoenen mensen naar Bigbrother/GTST en Idols kijken. The sims vereist dan tenminste nog interactie van de speler zijn kant.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

De downloads, het zelf kunnen maken van een eigen wereldje en poppetjes in die wereld etc. Althans, dat zegt mijn totaal aan the sims verslaafde vrouw :) Zie het maar als poppenhuis voor grote mensen.

De default crap die erbij zit is vrij saai, maar er zijn mensen die erg leuke objects gemaakt hebben.

Ik speel het zelf niet, doe mij maar FPS shooters, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen die niet echt geinteresseerd zijn in de al bekende spelconcepten hier erg veel plezier uit halen :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 21:29
wat is er zo mis aan de sims dan, ik denk dat het een uniek concept is. Het bied erg veel zeker de sims2 , zo kun je een perfect leventje leiden, zo kun je reallife situaties na bootsen, promotie krijgen, het huis uitbreiden noem maar op.

Maar ieder zo zijn meug, en zo kan je wel gaan flamen van wat is dat voor triest iets huisje bouwen familie erin en een "perfect leventje leiden" ik hoor sommige al zeggen wat is dat voor triest gedoe.

Maar als dat al triest is wat moeten we dan niet denken van die velen FPS die er zijn, een gun en iedereen overhoop knallen, als dat jou manier is om aan je trekkker te komen lijkt me dat nog veel triester.

maar nogmaals ieder zijn meug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:29
The Sims 2 is gold!!!
Eindelijk maar toch, het is zover. Na jaren de PC charts gedomineerd te hebben, breekt een nieuw Sims-tijdperk aan. EA bevestigt dat het langverwachte vervolg op het uitermate populaire virtuele poppenspel The Sims goud is gegaan. Goed nieuws dus voor mensen die graag hun leven nog eens virtueel dunnetjes over willen doen. Deze kunnen nu verder gaan dan ooit te voren, met een vernieuwde 3D engine, nieuwe levenspaden voor je Sims, betere omgang met elkaar, meer detail, meer plezier, meer romantiek, meer spanning, meer sensatie en... een enorme reeks aan add-ons in verwachting.
17 september ligt ie in de winkels :)

Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/23347

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag van die 17 september.
Ik kreeg gister The Sims 2 cadeau bij mijn nieuwe mobiel :/
Niet dat ik er iets mee ga doen ofzo.
Gratis op te halen voor de liefhebber.
En je krijgt er ook nog de Sims1 bij.
Die kreeg ik ook cadeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 11:07:
Vaag van die 17 september.
Ik kreeg gister The Sims 2 cadeau bij mijn nieuwe mobiel :/
Niet dat ik er iets mee ga doen ofzo.
Gratis op te halen voor de liefhebber.
En je krijgt er ook nog de Sims1 bij.
Die kreeg ik ook cadeau.
Woej als dat zo is en je wilt hem niet zou ik hem wel willen _/-\o_ Weet je zeker dat het The Sims 2 is en niet een uitbreiding ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm er staat the sims 2 op en exclusive senak preview for promotion only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 12:21:
Dan ben ik wel geinteresseerd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 01:21

BioHazard

*\o/*

Das iig geen full game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

dus de versie zonder nude pack 8)7

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je geen fotootje maken of een link geven waar je hem kan kopen met mobiel? Klinkt erg interessant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Wie o wie gaat de nude pack maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

fooker schreef op 24 augustus 2004 @ 14:59:
Wie o wie gaat de nude pack maken :+
Singles schijnt bloot te hebben...en ja waarschijnlijk zal er wel een 5-10Mb grote nude pack komen... grinz.. viezerikken toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien al wel bekend maar voor de zekerheid deze link

http://www.uptothesimsdeutsch.bravehost.com

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 18:06:
Mischien al wel bekend maar voor de zekerheid, twee links
die links zijn best wel t zelfde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 23:22

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 12:21:
Daar staan enkel wat promotiefilmpjes enzo op, schijfje heb ik hier ook liggen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:49
SpeedAddict schreef op 24 augustus 2004 @ 18:35:
[...]

Daar staan enkel wat promotiefilmpjes enzo op, schijfje heb ik hier ook liggen :)
Klopt, als het goed is, is dat dus dezelfde CD die mijn zusje gratis kreeg bij: The Sims: Making Magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het even veranderd, de links komen namelijk van dezelfde site hieronder staat de duitse, deze is wat uitgebreider dan de nederlandse en heeft screenshots
De andere is dus de Nederlandse

http://www.simszone.de/simszone/specials/sims2special/

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno1234
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 00:31
Timocos schreef op 24 augustus 2004 @ 11:03:
The Sims 2 is gold!!!

[...]

Als het goed is zelfs 16 september
op de site van dynabyte: • RELEASE 16/09/2004

Alles van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Menno1234 schreef op 24 augustus 2004 @ 18:55:
[...]

Mijn zusje heeft hem net besteld bij Dynabite.....helemaal blij enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 22:55
16 september, leuk :)

als het aan mij lig heb ik hem eerder, maar dat bespreek ik hier niet :P

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 01:21

BioHazard

*\o/*

16 september :x
Dont blame me maar ik ben Sims verslaafd :o
Ik krijg um wel eerder :7
Sims pwn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Dat spel moet ik dus echt hebben. Ik hoop dan alleen wel dat de specificaties niet te hoog zijn, mijn laptop moet hem wel kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zijn de systeemeisen voor The Sims 2

http://thesims2.ea.com/about_system_specs.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
De minimumeis van 800 Mhz haal ik wel. Ik heb 1.7Ghz. Ik weet dus alleen niet watvoor videokaart ik heb en waar ik nieuwe drivers moet halen (wordt moeilijk als ik niet weet voor welke kaart) Maarja hopen dat het werkt. Het spel neemt wel weer asociaal veel schijfruimte in beslag dan kan ik weer heel mijn pc leeghalen. Ik hoop iig dat dat het allemaal waard is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik tot nu toe wel gewend ben met Electronic arts is dat ze de systeemeisen vaak lager opschrijven dan eigenlijk zou moeten om soepel te spelen.

Nu heb ik een

AMD Athlon 2400XP
1024 MB Ram
Nvida Geforce 4 128 MB

Maar ik denk dat ik weleens op vertragingen kan rekenen als ik veel sims heb.

Dat is zelfs met Sim city 4 als ik een mega metropool heb gebouwd., maar daarbij niet echt ernstig.
Sim city 4 was weleens aan de vertraagde kant maar dat sond destijds ook in alle reviews zelfs de snelste computers hadden daar al last van in die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imp4ct
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 22:19
Ik kijk enorm fel naar dit spel uit. Alleen hoop ik dat m'n PC het gaat aankunnen en m'n portemoné. Want naar't schijnt ga je een abonnement moeten betalen zo lijk de andere "online" versies. Hopelijk wordt dit niet te duur.

PS : Zijn er ooit inschrijvingen geweest voor Sims2 te beta testen ??

[ Voor 20% gewijzigd door imp4ct op 24-08-2004 22:36 ]

Bedrijf : Webtrix

Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De online versie komt later pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imp4ct
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 22:49:
De online versie komt later pas.
Ow :s, wat eer rip-off :( eigenlijk. Allé kan da nu echt niet in de volledige Sims2 versie zitten, pfff beke schande & spijtig.

Foto materiaal:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 22:31:
Wat ik tot nu toe wel gewend ben met Electronic arts is dat ze de systeemeisen vaak lager opschrijven dan eigenlijk zou moeten om soepel te spelen.

Nu heb ik een

AMD Athlon 2400XP
1024 MB Ram
Nvida Geforce 4 128 MB

Maar ik denk dat ik weleens op vertragingen kan rekenen als ik veel sims heb.

Dat is zelfs met Sim city 4 als ik een mega metropool heb gebouwd., maar daarbij niet echt ernstig.
Sim city 4 was weleens aan de vertraagde kant maar dat sond destijds ook in alle reviews zelfs de snelste computers hadden daar al last van in die tijd.
Ik denk dat het wel goedkomt. Als je rekening zou houden met EA's reputatie ziet het er slecht uit, maar The Sims 2 is iets voor het grote (gigantische) publiek. Van jong, enthousiast gamend volk (daarvoor is NFS:U, Fifa, Battlefield, Generals - Daar kan je gerust van zeggen dat ze slecht gemaakt zijn) tot de oudere huis-thuis-en-keuken gebruiker.

Die laatste groep zal het echt niet pikken als The Sims 2 onspeelbaar is. Die zit waarschijnlijk ook niet op het spel te wachten, zullen het waarschijnlijk niet zomaar kopen en weet waarschijnlijk niet eens dat het bestaat voordat ze het in advertenties of recensies in standaard computerbladen gezien hebben, of via anderen. Vooral voor die laatste twee is de normale consument gevoelig.

Simcity 4 werd inderdaad best zwaar na een tijdje, zeker met minder dan 512MB RAM. Maar het spel was niet traag van zichzelf en had ook weinig noemenswaardige bugs (het niet kunnen halen van 'Stage 8' gebouwen aan het begin was denk ik de vervelendste).

Veel van de developers van The Sims (ook vrij bug-vrij) en Simcity 4 zijn op dit project gezet. In tegenstelling tot veel EA spellen zullen ze ook wel een enorm budget gehad hebben, dus de kwaliteit zal er ook wel naar zijn. Dat hoop ik voor ze ten minste ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op 09 januari 2004 @ 12:33:
Nu maar hopen dat je een teener-simpje kunt laten daten met een opa-sim ofzo :) Of met der eigen vader .. of .. of .. 8)7
Ralle gast :P

OT:
Ziet er heel leuk uit, alleen denk ik dat dit een systeem gaat slurpen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ie nu gold is, verwacht ik dat ie over enkele dagen toch wel 'uit' is ;)
Jammer dat m'n moeders PC de 800MHz niet haalt, zal m'n zusje wel hier willen spelen :X Toch maar eens overtuigen dat ik die nieuwe onderdelen nodig heb, dan kunnen zij m'n huidige systeem gaan gebruiken >:)
Menno1234 schreef op 24 augustus 2004 @ 18:55:
[...]

Als EA zegt 17 september, dan denk ik toch echt niet dat het 16 september is :P ;)
o0-Bianca-0o schreef op 24 augustus 2004 @ 21:44:
De minimumeis van 800 Mhz haal ik wel. Ik heb 1.7Ghz. Ik weet dus alleen niet watvoor videokaart ik heb en waar ik nieuwe drivers moet halen (wordt moeilijk als ik niet weet voor welke kaart) Maarja hopen dat het werkt. Het spel neemt wel weer asociaal veel schijfruimte in beslag dan kan ik weer heel mijn pc leeghalen. Ik hoop iig dat dat het allemaal waard is :*)
Welke videokaart je hebt kun je makkelijk checken, gezien het feit dat je 1.7GHz hebt ga ik uit van XP:
Klik met je rechtermuisknop op 'Deze Computer' en dan op 'eigenschappen'. Ga naar het tabblad 'Hardware', en klik vervolgens op de knop 'Apparaatbeheer'.
In het nieuwe venster klik je op het plusje voor 'beeldschermadapters', en voila :) Bij mij staat er 'RADEON 8500 SERIES', oftewel een ATi Radeon.
Als er iets met Radeon staat, ga je voor drivers naar ATi, staat er iets met Geforce dan zoek je je heil bij NVidia.
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 23:32:
[...]
OT:
Ziet er heel leuk uit, alleen denk ik dat dit een systeem gaat slurpen....
Kijk eens in de post boven je ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:52
hehe, bij de sims is het leuk om coole huisjes te bouwen. beetje architect spelen; en wat vets ontwerpen :)

dat mensen managen en iedereen tevreden houden boeit me eigenlijk niet. ik vind ze veels te lastig met all hun needs.

maar ik hoop dat er wat architectonische vernieuwingen komen in deel ii :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silent Thunder schreef op 25 augustus 2004 @ 00:31:
hehe, bij de sims is het leuk om coole huisjes te bouwen. beetje architect spelen; en wat vets ontwerpen :)

dat mensen managen en iedereen tevreden houden boeit me eigenlijk niet. ik vind ze veels te lastig met all hun needs.

maar ik hoop dat er wat architectonische vernieuwingen komen in deel ii :P
8)7
Volgens mij heeft Davilex een pakket waar je voor architect kan spelen en je eigen droomhuis kan ontwerpen...
7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ikzelf als ''Hardcore FPS gamer'' moet toegeven, dat ik ook een aantal uurtjes hebt besteed aan het spelen van ''The Sims'' en de Uitbreidingsets.
Ik vond het dan leuk om bv: ons huis na te bouwen, met mijn kamer als de mooiste kamer van ons huis, met daarin allemaal high-tech apparatuur en geheime kamers met expirimenteel-apparatuur.
En ''The Sims 2'' lijkt mij nu helemaal vet, want je kunt nu huizen bouwen met 3 verdiepingen en dat hele ''levens-cyclus'' geval staat mij ook wel aan en natuurlijk niet te vergeten de mooie en vernieuwende graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap eigenlijk niet waarom het zoveel verschil maakt of je een T&L kaart hebt
of een kaart zonder T&L

800 Mhz of 2000 Mhz is toch een enorm verschil.
Kun je 2000 Mhz niet gewoon rekenen als minimum om toch nog een beetje redelijk te spelen op wat voor kaart dan ook of je nou wel of geen T&L ondersteunt.

Ik vraag me af hoe iemand met 800 Mhz speelt die een kaart heeft met T&L
dan blijven de Sims van een 3 verdiepingen huis zeker elke halve meter even staan.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 09:17:
Ik snap eigenlijk niet waarom het zoveel verschil maakt of je een T&L kaart hebt
of een kaart zonder T&L

Kun je 2000 Mhz niet gewoon rekenen als minimum om toch nog een beetje redelijk te spelen op wat voor kaart dan ook of je nou wel of geen T&L ondersteunt.
Dit komt omdat wanneer je een videokaart met T&L hebt de 3D berekeningen voor belichting (welke pixels lichter/donkerder zijn van je 3D figuurtje zodat een ronde buis ook rond lijkt bijvoorbeeld) en perspectief (wat verder weg is is kleiner) op de videokaart worden gedaan. Dit houdt in dat je processor zelf dus dat niet hoeft te doen en alleen de rest van de game hoeft te berekenen. Wanneer je een videokaart hebt die geen T&L ondersteunt (oude kaarten zoals een TNT2 of oude laptopvideokaartjes) dan moet de processor alle 3D berekeningen zelf uitvoeren en dat kost erg veel rekenkracht, vandaar dat je dan een veel zwaardere processor nodig hebt.
dan blijven de Sims van een 3 verdiepingen huis zeker elke halve meter even staan.
Als ik de screenshots zo bekijk zijn de minimale eisen wel erg minimaal (lees: je hebt beeld, that's it). Wil je de graphics die in de screenshots te zien zijn, dan zul je wel wat zwaarders moeten hebben, zoals een DirectX 9 compatible videokaart.

@Terr: The sims bugfree? :D. Mijn vrouw is sims-verslaafde (alle expansion packs, 10.000+ downloads) en als iets buggy is dan is het wel the sims. Het spel opent bv alle files van alle objects en houdt die open: dit betekent meer dan 10.000 handles soms, en dit vreet memory en levert random crashes op soms (en een erg lange laadtijd). Maar ja, een sim-aholic kan dat niets schelen ;). Het schijnt wel zo te zijn dat Maxis erg hun best gedaan heeft om het bugfree te krijgen omdat uit de community veel stemmen opgingen om het niet te kopen als het net zo buggy was als The Sims.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 21:38

MeNTaL_TO

The future is not set

Volgens mij heeft het hier nog niet gestaan, maar Sims2 is gold
http://www.gamer.nl/nieuws/23347

[edit] Is dus wel al gezegd, mijn excuses.

[ Voor 20% gewijzigd door MeNTaL_TO op 25-08-2004 11:13 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:21
Timocos schreef op 24 augustus 2004 @ 11:03:
The Sims 2 is gold!!!

[...]

:)

nu maar hopen dat hij eerder verschijnt ;)
dan kan ik effe gamen als me vriendin sims speelt :>

[ Voor 9% gewijzigd door Shockers op 25-08-2004 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:13
Hehehe, the Sims. Heb alleen de orginele sims gespeelt (niet de uitbreidingen)
Het enige wat ik deed was toch de keuken expres in de hens laten vliegen, en de kinderen laten verhongeren. 8)7
The sims 2 lijkt me ook wel lachen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal een Nvida geforce 4 met 128 Mb het spel redelijk aankunnen of zal ik eerst een nieuwe videokaart moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Ik snap niet dat er nog intresse is voor sims2 behalve alle vrouwelijke spelers....
Na sims 1 en het ontelbaar aantal uitbreidingen.... en daarbij komt dat ik sims2 een triest spel vind ;)

Wat maakt sims nou zo leuk om te spelen... Tell Me :) Als je ervan houdt om de macht te hebben kan je net zo goed een huisdier nemen en die opvoeden en onderhouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 10:45:
Zal een Nvida geforce 4 met 128 Mb het spel redelijk aankunnen of zal ik eerst een nieuwe videokaart moeten kopen.
Met gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 18:15

heuveltje

KoelkastFilosoof

huisdieren gaan zeuren als je opeens 3 dagen weg bent
zou wel graag een hond willen, maar als die 80% van de tijd alleen zit vind ik dat ook maar zielig.

maar ik zie ff niet in wat huisdieren met the sims te maken hebben :?
waarom snappen alle gamers het wel als je simcity leuk vind, maar dan the sims weer niet ?
das toch ook alleen maar bouwen

[ Voor 12% gewijzigd door heuveltje op 25-08-2004 11:04 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
heuveltje schreef op 25 augustus 2004 @ 11:01:
huisdieren gaan zeuren als je opeens 3 dagen weg bent
zou wel graag een hond willen, maar als die 80% van de tijd alleen zit vind ik dat ook maar zielig.

maar ik zie ff niet in wat huisdieren met the sims te maken hebben :?
waarom snappen alle gamers het wel als je simcity leuk vind, maar dan the sims weer niet ?
das toch ook alleen maar bouwen
Door het verschil in setting, in The Sims is bouwen maar een klein onderdeel. De meeste gamers zien het "sociale" element in The Sims als iets onzinnigs en runnen liever een stad, waarbij ze letten op financiele zaken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 20-09 21:52
klopt het dat het zich niet meer speelt als een boardgame maar ook meer third person view heeft? (van wat ik uit de screenshots kan opmaken..)
Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 00:37:
8)7
Volgens mij heeft Davilex een pakket waar je voor architect kan spelen en je eigen droomhuis kan ontwerpen...
7(8)7
maar bij the sims is het leuker om te bouwen :P

[ Voor 50% gewijzigd door Silent Thunder op 25-08-2004 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 21:38

MeNTaL_TO

The future is not set

b3ta schreef op 25 augustus 2004 @ 10:50:
Ik snap niet dat er nog intresse is voor sims2 behalve alle vrouwelijke spelers....
Na sims 1 en het ontelbaar aantal uitbreidingen.... en daarbij komt dat ik sims2 een triest spel vind ;)

Wat maakt sims nou zo leuk om te spelen... Tell Me :) Als je ervan houdt om de macht te hebben kan je net zo goed een huisdier nemen en die opvoeden en onderhouden ;)
Knap dat jij al weet dat sim2 een triest spel is.
Maar ik denk dat deze discussie in een ander topic thuis hoort.

Mij (als fanatieke FPS speler) spreekt het eigenlijk ook aan, sims1 heeft me niet lang kunnen boeien, maar als ik de previews moet geloven, gaat dit echt een leuk spel worden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Silent Thunder schreef op 25 augustus 2004 @ 11:14:
klopt het dat het zich niet meer speelt als een boardgame maar ook meer third person view heeft? (van wat ik uit de screenshots kan opmaken..)

[...]

maar bij the sims is het leuker om te bouwen :P
Ik gok dat de camera gewoon verstelbaar is. Dom als ze het volledig zo laten afspelen, want bouwen is gewoon ideaal vanuit een 3D isometrisch perspectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 23:44:
Welke videokaart je hebt kun je makkelijk checken, gezien het feit dat je 1.7GHz hebt ga ik uit van XP:
Klik met je rechtermuisknop op 'Deze Computer' en dan op 'eigenschappen'. Ga naar het tabblad 'Hardware', en klik vervolgens op de knop 'Apparaatbeheer'.
In het nieuwe venster klik je op het plusje voor 'beeldschermadapters', en voila :) Bij mij staat er 'RADEON 8500 SERIES', oftewel een ATi Radeon.
Als er iets met Radeon staat, ga je voor drivers naar ATi, staat er iets met Geforce dan zoek je je heil bij [url=http://www.nvidia.com]NVidia
Ik heb een SiS 650 videokaart. Klinkt onbekend en zal dus wel geen T & L ofzo hebben. Twijfelachtig dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
o0-Bianca-0o schreef op 25 augustus 2004 @ 18:58:
[...]

Ik heb een SiS 650 videokaart. Klinkt onbekend en zal dus wel geen T & L ofzo hebben. Twijfelachtig dus
Onze Laptop heeft dezelfde Video-Kaart, The Sims kan ie nog aan, maar of ie The Sim 2 aankan?? Ben bang van niet......of misschien met alles op low en in een lage res.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Yonix schreef op 25 augustus 2004 @ 19:01:
[...]

Onze Laptop heeft dezelfde Video-Kaart, The Sims kan ie nog aan, maar of ie The Sim 2 aankan?? Ben bang van niet......of misschien met alles op low en in een lage res.?
doubtful, upgrade maar gewoon. Voor weinig heb je een prima kaart voor The Sims 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
shuogg schreef op 25 augustus 2004 @ 19:40:
[...]

doubtful, upgrade maar gewoon. Voor weinig heb je een prima kaart voor The Sims 2.
Dat is vast wel zo, maar laten inbouwen in een laptop is toch een stuk prijziger :(

Maar ik denk dat die hoge specs wel nadelig zullen zijn voor EA. Ik bedoel ik ga geen spel van 60 euro kopen waarvan ik niet eens weet of die wel draait op mijn pc. Dan maar de iets minder legale weg en ik zal vast niet de enige zijn die zo denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
o0-Bianca-0o schreef op 25 augustus 2004 @ 19:44:
[...]

Dat is vast wel zo, maar laten inbouwen in een laptop is toch een stuk prijziger :(

Maar ik denk dat die hoge specs wel nadelig zullen zijn voor EA. Ik bedoel ik ga geen spel van 60 euro kopen waarvan ik niet eens weet of die wel draait op mijn pc. Dan maar de iets minder legale weg en ik zal vast niet de enige zijn die zo denkt
Daarentegen moet het spel een duidelijke meerwaarde vertegenwoordigen tov het origineel en zou het dus zeer nadelig zijn om een deel 2 uit te brengen dat vrijwel identiek lijkt te zijn aan het eerste deel. Dat zou echt een domper zijn op de verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imp4ct
Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 09:17:
of een kaart zonder T&L

Kijk, tegenwoordig hangen spelletjes veel meer af van de grafische kaart dan van de CPU. CPU speelt natuurlijk mee, maar vanaf de GeForce familie hebben de grafische kaarten veel meer rekenwerk voor hun rekening gekregen. En dat is zo blijven evolueren, als je weet dat er zelfs meer stansistors op een GPU zitten dan op een CPU moet je niet vragen :). Nu een GPU is ook enkel ontworpen voor zo'n grafische taken uit te voeren dus jah, ergens wel normaal. Maar je GPU is eigenlijk belangrijker dan je CPU. Anywayzz voor Sims2 denk ik dat je RAM veel gaat doen zoals bij de oudere versies en minder je GPU, trouwens trekt je GPU het niet op alles "high" settings, zet ze dan wat lager, niet zo erg. Je verliest de gameplay daarmee niet eh.

Je stelling over een 800Mhz dat dat beter zal gaan met een 2Ghz is natuurlijk waar, reden, de taken die voor de CPU zijn, zullen gewoon rapper berekend zijn door de 2Ghz dan door de 800 Mhz, wat logish lijkt. Maar je GPU zal altijd het overgrote deel van de berekeningen moeten doen. Dus IMO is je GPU belangrijker.

Foto materiaal:

Verwijderd

o0-Bianca-0o schreef op 25 augustus 2004 @ 18:58:
[...]

De SiS 650 is een chipset voor P4 processors met geintegreerde graphics. (klik).

Deze chipset ondersteund wel degelijk Hardware T&L, alhoewel deze door SiS is uitgeschakeld (zie ook deze link). Je lijkt me niet het type om allerlei gehackte drivers te gaan installeren, dus het kopen van een goedkoop kaartje en dat in (laten) bouwen is aan te bevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:23

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Poll: Ga jij de Sims II kopen?
Jazeker! Direct bij de release
Jazeker, als hij is de aanbieding komt
Nee, nooit
Ik weet het nog niet..
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=17508&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackazz
  • Laatst online: 18-08-2021
Nee nooit..

Mijn zusje koopt hem denk ik wel dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej
  • Laatst online: 05-06 15:55

feej

giraffemeisje

Ik ga hem krijgen voor mijn verjaardag gok ik zo :P.
In ieder geval, dat heb ik mijn vent alvast verteld dat dat wel heel tof zou zijn :P.

Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:43

Christiano007

Ich bin der champion

edit:
eeej jelle jij hier _/-\o_ maandag weer beginnen 2A ;)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Laatst online: 26-09 15:44
weet iemand of er al een demo van sims2 te downloaden is? en zoja waar?

groeten Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Nee, die is er niet. Waarschijnlijk komt ie er ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-09 20:49
Leondendungen schreef op 08 september 2004 @ 13:12:
weet iemand of er al een demo van sims2 te downloaden is? en zoja waar?

groeten Leon
geen demo, http://thesims2.ea.com/chat_08_19_04.php
"Simgod1959 (Sep 18, 2003 6:16:38 PM)
Is a Sims2 demo on any faz site now?

MaxisLuc (Sep 18, 2003 6:16:38 PM)
There is no Sims 2 demo anywhere. There will not be any. We will focus on custom content tools."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
:) Hier hetzelfde als eerder vernoemd. Mn zusje zal hem wel gaan kopen. En dan installeer ik hem ook gelijk even op de pc. ik heb de sims met alle uitbreiding ook altijd erg leuk gevonden. Lekker tussen al het FPS en RTS geweld ff ontspannen met een rustig maar erg vermakelijk spelletje tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 19:34
Ik zou toch wel een adult versie willen zien van dit spel. Gewoon zoals the sims 2 maar dan ook adult stuff erin. Ik bedoel, je probeert een life simulator te maken, maar je doet niet alles erin.

Ik begrijp dat sommige kopers dit niet mogen/willen. Daarom 2 versies.

En nude patch. Mjah het is toch niet echt en je krijgt nog steeds een kind...opeens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Zo man, boeie! Als je de sims voor zulke dingen wilt spelen.....
Wat verwacht je dan? Dat je met de muis precies de juiste bewegingen moet maken om een bevruchting te bewerkstelligen ofzo?
Daar is de sims toch helemaal niet voor bedoeld. Zelfs een nude patch vind ik voor trieste mannetjes die kicken op wat bewegende naakte poppetje op een beeldscherm. Beetje jammer.
Als je behoefte hebt aan zulke dingen koop je maar de playboy of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 19:34
Ho ho meneertje, effe dimmen met die toon van je. Ik verwacht geen porno editie en dat wil ik ook helemaal niet maar ik vind dat gewoon naakt er wel in zou moeten zitten ipv een gecensureerde schaamstreek.

En daarom stel ik ook: maak dan 2 versies. Dan kan jij gewoon een gecensureerde barbie editie kopen.

[ Voor 21% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-09-2004 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
lol,
singles flirt up your life? deel 2 word ook nog verwacht ;)
en je hebt playboy the mansion die binnenkort uitkomt..
jij komt wel aan je trekke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Kaap schreef op 08 september 2004 @ 18:42:
Ho ho meneertje, effe dimmen met die toon van je. Ik verwacht geen porno editie en dat wil ik ook helemaal niet maar ik vind dat gewoon naakt er wel in zou moeten zitten ipv een gecensureerde schaamstreek.

En daarom stel ik ook: maak dan 2 versies. Dan kan jij gewoon een gecensureerde barbie editie kopen.
Sorry....
Echter, die 2 edities van je kan je echt vergeten. Hoeveel denk je dat er van de ongecensureerde versie zullen worden verkocht. Gelet op de doelgroep ed.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Waarom zou jij nou naakt willen zien in dit soort spellen. Wat is de toegevoegde waarde daar nou van? Als je dat zo graag wilt zien, koop dan inderdaad een Playboy of ga pokerspelletjes spelen ofzo..., wat boeit het nou dat je zoiets niet ziet?

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

UltraR-pc schreef op 08 september 2004 @ 17:41:
Zo man, boeie! Als je de sims voor zulke dingen wilt spelen.....
Wat verwacht je dan? Dat je met de muis precies de juiste bewegingen moet maken om een bevruchting te bewerkstelligen ofzo?
Daar is de sims toch helemaal niet voor bedoeld. Zelfs een nude patch vind ik voor trieste mannetjes die kicken op wat bewegende naakte poppetje op een beeldscherm. Beetje jammer.
Als je behoefte hebt aan zulke dingen koop je maar de playboy of iets dergelijks.
Helemaal met je eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Kaap schreef op 08 september 2004 @ 18:42:

Aangezien er voor de sims 1 een hele serie lovebeds zijn, nudepatches, poppetjes met leuters van 2 meter en weet ik wat, denk ik dat de mod-scene er wel rap raad mee weet ;)

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:17

nFo

Goed nieuws Huisvrouwen, want bij intertoys kun je: 9,10 en 11 september een gratis demo halen van de Sims 2. :P

Afbeeldingslocatie: http://www.ewetel.net/~walter.bouwhuis/sims2.JPG

Meer info: www.intertoys.nl

• Cabo
Er staan alleen wat previews op, intervieuws enzo...
dus je kan niet spelen!

ik dacht ik zeg 't alvast voordat sommige een hartaanval krijgen :)

Verwijderd

Ik ga hem meteen bij de release kopen!
En wat die demo betreft, stelt idd niet veel voor.

Verwijderd

goed dat dat ff gemeld is ik wou al in de auto springen voor mijn vriendin :)

Verwijderd

cool :)

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 17:06 ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:53

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 16:56:
goed dat dat ff gemeld is ik wou al in de auto springen voor mijn vriendin :)
Anders ik wel...hehe..me vriendin zeurt me al maanden de kop gek 'wanneer komt the sims 2 nou uit'.......

Hmm..komt hij overigens ook gelijk voor de consoles uit? ;)

Verwijderd

weet iemand al hoe duur die wordt bij de release?

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:00
dynabyte 49,95 in pre order, en ws overal 59,95 na de release

• Wiebbe
  • Laatst online: 22-09 09:01

Wiebbe

<none />

TheVisionMaster schreef op 09 september 2004 @ 17:03:
[...]

Anders ik wel...hehe..me vriendin zeurt me al maanden de kop gek 'wanneer komt the sims 2 nou uit'.......

Hmm..komt hij overigens ook gelijk voor de consoles uit? ;)
omg..

dat klinkt mij bekend in de oren :P

als zij nu eens wisten hoe lang wij altijd moeten w88 op releases :P

(bv doom3, halflife 2)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 17:10:
weet iemand al hoe duur die wordt bij de release?
60 euro.

edit:
Lul, druk dan ook op verstuur en laat je reply geen half uur staan.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 17:52 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.