Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
toen ik fs2004 voor het eerst installeerde vanuit mijn brander miste ik ook een paar textures. fs2004 er weer af. opnieuw geinstalleerd vanaf mijn normalen cd-room speler en alles weer goed.Anoniem: 12316 schreef op 02 July 2003 @ 16:46:
Volgens mij heb ik nog niemand gezien met dit texture probleem:
[afbeelding]
Dit is bijna overal in de wereld zo. Schiphol en een stuk van Amsterdam zien er prima uit, maar zoals je ziet is het opeens afgelopen. Als ik het waterdetail niveau op 2 zet wordt alles blauw. Ik heb met allerlei instellingen gespeeld, maar zonder resultaat. Bij het laden meldt het spel ook dat hij de scenery directory "." niet kan laden, beetje vaag, maar ik gok erop dat dat er mee te maken heeft.
Is er iemand die het heeft/opgelost heeft?
[edit]Specs: R9700 met Catalyst 3.4. Win2k.
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Zo net even vertrokken vanaf MSZO (Paramaribo) met een B757-200 maar ik kwam niet ver omdat ik werd overvallen door een grote wind vlaag waar bij ik in een Stall terecht kwam en dus niet meer uit kwam .
hier even een dia voorstelling van mijn Ramp

[ Voor 78% gewijzigd door ravw op 02-07-2003 21:43 ]
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Anoniem: 19973
Ik zit zelf met een AMD 1Ghz TB, 1GB mem en een 40GB HDD op 7200rpm + WinXP SP1 en grafisch word ik bij gestaan door een LeadTek GF4 ti4400 128MB. (1024x768x32bits@100hz)
Ik overweeg een P4 3.0Ghz 800Mhz FSB met 1GB mem te gaan kopen op een ASUS P4P800Deluxe bordje. Of kan ik beter een nieuwe videokaart kopen om FS2004 soepeler te laten draaien op de hoogste resolutie?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 19973 op 02-07-2003 21:41 ]
Anoniem: 55387
Jammer dat ik op VATSIM geen andere kisten meer zie.

(Y)
Echt mooi iddBlackhole schreef op 02 July 2003 @ 21:02:
ZO even een mooi shotje uit FS2004 kan er maar geen genoeg van krijgen
[afbeelding]
Ik vind trouwens dat MS veel heeft gewerkt aan de visuele kant van het spel.. verbeterde taxiways, veel mooiere runways, niet te vergeten de lucht met de wolken en de prachtige sunsets. Daarnaast de lighting. Prachtig. <-- Informatie van screenshots hier + 1 keer spelen op een PC waarop FS2004 wél liep.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
AMD 2000 XP , 512ram cas 2 ,80 gig (7200rpm), Radeon 8500 (128mb) , Windows XP nl proAnoniem: 19973 schreef op 02 July 2003 @ 21:41:
Wat voor systeempjes gebruiken jullie eigenlijk om FS2004 te draaien.
Ik zit zelf met een AMD 1Ghz TB, 1GB mem en een 40GB HDD op 7200rpm + WinXP SP1 en grafisch word ik bij gestaan door een LeadTek GF4 ti4400 128MB. (1024x768x32bits@100hz)
Ik overweeg een P4 3.0Ghz 800Mhz FSB met 1GB mem te gaan kopen op een ASUS P4P800Deluxe bordje. Of kan ik beter een nieuwe videokaart kopen om FS2004 soepeler te laten draaien op de hoogste resolutie?
En draai hier in 1200@ 1023 -23 bits in ultahigh en bijna alles vol open ,
fps tussen de 8 a 25
Keb er maar 1Anoniem: 55387 schreef op 02 July 2003 @ 21:43:
Net met Rico dit kleine wijffie eens wezen temmen en africhten.
(Y)

met een B377

Echt een superding he. Ik vind hem echt onwijs lekker vliegen. En de LOC en G/S intercepten gaat ook zo ontzettend vloeiend. En dan maar de schuld geven aan MS dan de LOC klote isAnoniem: 55387 schreef op 02 July 2003 @ 21:43:
Net met Rico dit kleine wijffie eens wezen temmen en africhten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(Y)
Jammer dat er nog een hele waslijst aan bugs is.
Was ff een engine failure aan het genereren en sindsdien kan ik mn rechtermotor niet meer manual starten. Alleen met CTRL+E komt er nog wat leven in. Werkt ook niet na opnieuw opstarten. Iemand een idee? Linkermotor start wel normaal
[ Voor 7% gewijzigd door Floppie op 02-07-2003 23:01 ]
Anoniem: 69005
Hij heeft wel veel bugs zeg
Hij loopt bij mij om de haverklap vast... heeft dit soms ermee te maken dat ik directx9 heb ofzo? want de fout zit hem steeds in dxdiag.
Zet in zo'n geval je fuel cut off op OFF op je pedestal, klinkt gek maar hij werken ze net andersom bij een inflight restart.rellehenk schreef op 02 July 2003 @ 22:59:
[...]
Echt een superding he. Ik vind hem echt onwijs lekker vliegen. En de LOC en G/S intercepten gaat ook zo ontzettend vloeiend. En dan maar de schuld geven aan MS dan de LOC klote is
Jammer dat er nog een hele waslijst aan bugs is.
Was ff een engine failure aan het genereren en sindsdien kan ik mn rechtermotor niet meer manual starten. Alleen met CTRL+E komt er nog wat leven in. Werkt ook niet na opnieuw opstarten. Iemand een idee? Linkermotor start wel normaal
Toch vraag ik me af wat beta testers doen, als je ziet hoeveel bugs je nu in 2 dagen al tegen komt
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
WHOEIIIII456 schreef op 02 July 2003 @ 23:44:
Captain Sim's nieuwe projectje:
http://www.captainsim.com/707/
[afbeelding]
weer zo'n kist dat ik 3 keer vlieg en nooit meer...kuch kuch...

Hoewel het wel een belangrijke historie heeft. Het begin van commerciële jet flightsAnoniem: 55387 schreef op 02 juli 2003 @ 23:51:
[...]
WHOEIIIII
weer zo'n kist dat ik 3 keer vlieg en nooit meer...kuch kuch...![]()
Ik zou een Abit NF7-S Rev 2.0 nemen als mobo en een zeker een 9700 maar nog beter een 9800Pro als dat binnen je budget ligt.-Sander_ schreef op 02 juli 2003 @ 20:01:
[...]
Is mij ook een bekend probleem, heb het diverse malen gehad met de PIC767. érrrrg irritant als je op Vatsim vliegt. Sowieso is het irritant, want je kan je vlucht niet afmaken.
Edit: Goed!! ik ben toe aan een nieuwe computerMaar gelukkig lag deze in de planning
Binnen enkele dagen ga ik deze bestellen.
(AMD 3000 XP+, 1 GB Ram PC3200, Asus A7N8X DeLuxe Rev 2.0 mamaplank, Asus GeForce FX5800 V9900 - Of tóch Radeon 9700? What's better)
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Voor de mensen die de ServInfo gauge in normal als zoomed panel willen (links naast de firewarning), ff aan je panel cfg. toevoegen:
[Window01]
gauge24=servinfo!toggle,34,433,44,31
[Window02]
gauge24=servinfo!toggle,34,433,44,31
Anoniem: 40518
Persoonlijk ben ik het hier wel aardig mee eens...McFlipp schreef op 03 juli 2003 @ 00:10:
[...]
Ik zou een Abit NF7-S Rev 2.0 nemen als mobo en een zeker een 9700 maar nog beter een 9800Pro als dat binnen je budget ligt.
Ik heb vroeger met een Abit bord veel betere resultaten gehad dan met een (latere) ASUS.
Mij volgende Mobo wordt waarschijnlijk ook weer Abit.
Wat ik echter wel moet zeggen, toen ik een ASUS Videokaart op het ASUS Mobo had geprakt, liep alles als een speer.
maar hoort dit niet onder het hoofdstukje HARDWARE thuis???
Zal lekker draaien alleen is het niet zo dat iedereen met een Radeon vaak kutkwaliteit pics en vaak probs met AA heeft?-Sander_ schreef op 02 July 2003 @ 20:01:
[...]
Is mij ook een bekend probleem, heb het diverse malen gehad met de PIC767. érrrrg irritant als je op Vatsim vliegt. Sowieso is het irritant, want je kan je vlucht niet afmaken.
Edit: Goed!! ik ben toe aan een nieuwe computerMaar gelukkig lag deze in de planning
Binnen enkele dagen ga ik deze bestellen.
(AMD 3000 XP+, 1 GB Ram PC3200, Asus A7N8X DeLuxe Rev 2.0 mamaplank, Asus GeForce FX5800 V9900 - Of tóch Radeon 9700? What's better)
Op mijne: A7N8X DeLuxe rev 1.4, AMD 2400+ XP (met een Swiftech MCX462+ op zijn kop
A7N8X is een lekker boardje totaal geen problemen , alleen onboard sound is helemaal kut. In FS2002 werden alle geluiden af en toe door elkaar gegooid en stoorden de hele boel. Ook me headset heb ik never nooit aan de praat gekregen dus be warned
Asus/Abit, om het even volgens mij. Beiden gewoon topkwalititeit.
Met uitzondering dat op mijn Abit de sound wel helemaal top werkt. Heb mijn Sounblaster Live er maar uit gegooid, dat geluid van m'n moederbordje is veel mooierrdluca schreef op 03 July 2003 @ 01:21:
[...]
Zal lekker draaien alleen is het niet zo dat iedereen met een Radeon vaak kutkwaliteit pics en vaak probs met AA heeft?
Op mijne: A7N8X DeLuxe rev 1.4, AMD 2400+ XP (met een Swiftech MCX462+ op zijn kop), 1gb Corsair TwinX PC3200, ASUS V8420S draait FS2002 best lekker. Ook met mega AI niet te klagen alleen NL2000 blijft een big problemo, helemaal op VATSIM
A7N8X is een lekker boardje totaal geen problemen , alleen onboard sound is helemaal kut. In FS2002 werden alle geluiden af en toe door elkaar gegooid en stoorden de hele boel. Ook me headset heb ik never nooit aan de praat gekregen dus be warnedUit frustratie een Terratec Aureon erin gezet en dat werkt super.
Maar opzich is er niet zo veel verschil, NF7-S heeft wat meer overclock mogelijkeden, maar that's all. Meer een persoonlijke keuze.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
rdluca schreef op 03 July 2003 @ 01:21:
Zal lekker draaien alleen is het niet zo dat iedereen met een Radeon vaak kutkwaliteit pics en vaak probs met AA heeft?
Een kennis heeft een Radeon 9700 en het ziet er echt super uit bij hem (over FS heb ik het natuurlijk) Dit komt gewoon omdat de AA sterk verbeterd is en door de power van de videokaart merk je nu nog minder in preformance verlies met AA aan of uit
Dus wat jij zegt is gedeeltelijk waar
Mijn vliegtuigen zijn altijd veel meer "rafelig" aan de randen

Ik denk zelf dat het ook niet aan de kaart zelf ligt , maar meer aan de drivers die je er op heb staan .Sleepie schreef op 03 July 2003 @ 09:01:
Ik heb een Radeon 9700 Pro (zie verder system specs hieronder) maar ik moet zeggen dat ik toch wel jaloers ben op jullie kwaliteit van pics.
Mijn vliegtuigen zijn altijd veel meer "rafelig" aan de randen
Maar ik vind het niet hinderlijk . want dan zet ik hem gewoon 1 res hoger en dna zie je het al minder
Want nu speel ik hem op 1200@1024 32bits ,ipv 1024 @ 32 bits .
Dan zie je het al minder van die kartels .
Want als ik mijn AA in windows aanzet en in FS uit dan doet hij het in het begin wel .
Dus als ik mijjn buiten view van mn plane ziet en ik zet de AA uit , en dan doet hij het wel goed ..
Maar kijk ik 1 keer vanuit Cockpit en ga weer terug naar buiten view dan is mijn AA weer weg
dus het is echt een driver probleem .
ik zit hier nu met een R8500 (128 mb)
[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 03-07-2003 09:09 ]
Hoe kun je zien of je AA goed werkt....ik zie namelijk weinig verschil als ik het in mn drivers aan of uit zet.
Overigens gebruik ik de laatste Catalyst 3.5 drivers voor mn Radeon en draai ik ook op 1280x1024 (dit eigenlijk vooral omdat een TFT-scherm nu eenmaal voor 1 specifieke resolutie is "uitgelegd").
Want hoe ik het ook instel......die kartels zie ik altijd
Ik blijf echter karteltjes zien.....het enige resultaat is dat de tekst van ASRC bijna niet meer leesbaar is.
Wel met de nodig lol die ik er aan beleeft heb .
Zeker op de final , daar zat een dash 8 vlak voor/ onder me die al 2 maal te horen had gekregen dat hij Go around moest gaan .
Maar bleef lekker zitten en zetten de landing in, tot dat ik ineens voor hem zat .
Toen ging hij wel in eens Go around .
hier de foto's van dat vluchtje

En daar is die gek dan die niet wilde luisteren

Maar besloot wel om even naar de ATC te luisteren

Dus dat was wel even schrikken voor die mensen in die dash
Maar ik moet zeggen die ATC in FS2k4 is wel een heels stuk beter geregeld dan in FS2k2
Wat noem je karteltjes? Volgens mij blijf je altijd wel kleine karteltjes zien...Maar met 4x AA is dat echt te verwaarlozen, t moet niet 'opvallen' zeg maar. Zoals ik al eerder zei heb ik ook een Radeon 9700 Pro. En ik heb echt nergens last van.Sleepie schreef op 03 July 2003 @ 10:59:
AA staat op 4X in mn Catalyst drivers en in FS2002 uit.
Ik blijf echter karteltjes zien.....het enige resultaat is dat de tekst van ASRC bijna niet meer leesbaar is.
Weet je zeker dat je het bij Direct3D hebt aangezet en niet toevallig bij Opengl?Sleepie schreef op 03 July 2003 @ 10:59:
AA staat op 4X in mn Catalyst drivers en in FS2002 uit.
Uit mijn Redeon tijd was dat nl appart
Post anders eens een screenshot van FS van buiten van het vliegtuig (met karteltjes dus) en van je settings in windows. Dan kunnen we je mischien helpen.

Als ik andere plaatjes hier zie...zou dat toch wel beter moeten kunnen
[ Voor 83% gewijzigd door ChefChocolateball op 03-07-2003 12:31 ]
En ik had juist de geluidskaart geschrapt van de lijst omdat ik las dat er 6.1 opzit. Maar dan toch maar een Creative Audigy 2 erbij. Maar hoge kwalitiet sound vertraagt FS wel.. De videokaart wordt waarschijnlijk een V9950 (FX5900) ipv V9900 (FX5800). Die V9950 is (heel logischrdluca schreef op 03 juli 2003 @ 01:21:
[...]
Op mijne: A7N8X DeLuxe rev 1.4, AMD 2400+ XP (met een Swiftech MCX462+ op zijn kop), 1gb Corsair TwinX PC3200, ASUS V8420S draait FS2002 best lekker. Ook met mega AI niet te klagen alleen NL2000 blijft een big problemo, helemaal op VATSIM
A7N8X is een lekker boardje totaal geen problemen , alleen onboard sound is helemaal kut. In FS2002 werden alle geluiden af en toe door elkaar gegooid en stoorden de hele boel. Ook me headset heb ik never nooit aan de praat gekregen dus be warnedUit frustratie een Terratec Aureon erin gezet en dat werkt super.
In iedergeval; als het systeem er is kan ik ook weer heerlijk met FS2004 vliegen
Klopt, maar aangezien ik geen andere dingen doe als FS200x (qua 3D toepassing!), wil ik de config zoveel mogelijk toespitsen op FS2004. En aangezien hier iedereen zit met FS, is het wel fijn om de meningen te horenAnoniem: 40518 schreef op 03 July 2003 @ 00:46:
[...]
maar hoort dit niet onder het hoofdstukje HARDWARE thuis???
[ Voor 29% gewijzigd door SanderTje! op 03-07-2003 13:25 ]
Ik zal in ieder geval vanavond eens checken...want voor dit soort plaatjes heb ik mn dure systeem niet gekocht
Nu ik jullie comments lees.....begin ik te twijfelen...misschien heb ik het wel bij OpenGL aangezet ja

Zou het nog een probleem kunnen zijn als het bij OpenGL en bij Direct3D aanstaat ?

die wolken zijn wel intens sweety
tampert, kriminalpolizei
Anoniem: 67891

engine startup

Volgens mij werkt FSUIPC alleen in FS2002 en niet in FS2004. De volgende versies van FSUIPC zullen payware worden. Dus een werkende FSUIPC voor FS2k4 zal niet meer op AVSIM verschijnen.Anoniem: 67891 schreef op 03 July 2003 @ 13:37:
Heb zojuist PMDG 737 in FS2004 geinstalleerd maar zo gauw ik FS2004 opstart geeft hij een fout melding aan bij FSUIPC en zegt dat hij "FSUIPC cannot be used with this version of FS. It will terminate, please update" en als ik op OKE klik crash FS, ik gebruk FSUIPC versie 2.975. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ???@#
Ik dacht wel ergens op het PMDG forum te zijn tegengekomen dat ze een soort van deal met de maker hadden zodat een fs2k4 versie voor de kopers van PMDG gratis zo zijn.
Zolang fs2k4 nog niet officieel uit is zal er denk ik nog geen FSUIPC voor verschijnen.
Was NOFI hoor, maar het draaft altijd leuk door dit soort discussies... en als we er zelf af en toe een beetje op letten, zijn de modjes ook wat coulanter denk.-Sander_ schreef op 03 juli 2003 @ 12:33:
Klopt, maar aangezien ik geen andere dingen doe als FS200x (qua 3D toepassing!), wil ik de config zoveel mogelijk toespitsen op FS2004. En aangezien hier iedereen zit met FS, is het wel fijn om de meningen te horenBedankt dus. Als ik nu nog meer wil weten dan klop ik wel aan op MSN.
Dus van mij mag ie ontopic maar weer!
Dat FSUIPC payware wordt vinnik trouwens wel een beetje minder. Er zal vast wel een soortgelijk iets voor terugkomen (freeware), maar dat duurt altijd ff helaas.
En als er bij de PMDG een goeie, werkende versie van FSUIPC zal zitten, dan wacht ik ook maar even met de aanschaf daarvan...koop wel alles tegelijk ofzo dan.
Vind het toch wel belangrijk dat vanalles en nogwat met FS kan communiceren.
Ja ik snapAnoniem: 40518 schreef op 03 juli 2003 @ 13:57:
[...]
Was NOFI hoor, maar het draaft altijd leuk door dit soort discussies... en als we er zelf af en toe een beetje op letten, zijn de modjes ook wat coulanter denk.
Dat FSUIPC payware wordt vinnik trouwens wel een beetje minder. Er zal vast wel een soortgelijk iets voor terugkomen (freeware), maar dat duurt altijd ff helaas.
En als er bij de PMDG een goeie, werkende versie van FSUIPC zal zitten, dan wacht ik ook maar even met de aanschaf daarvan...koop wel alles tegelijk ofzo dan.
Vind het toch wel belangrijk dat vanalles en nogwat met FS kan communiceren.
Nog bericht van onze Nofri: Die is nu dan eindelijk aangekomen. Vliegtuig had 3 uur vertraging vanwege een technisch defect.
muahaha-Sander_ schreef op 03 July 2003 @ 14:53:
[...]
Ja ik snap![]()
![]()
Nog bericht van onze Nofri: Die is nu dan eindelijk aangekomen. Vliegtuig had 3 uur vertraging vanwege een technisch defect.
If aint going it isnt boeing
Of was het zn aansluitende vlucht?
[ Voor 7% gewijzigd door Floppie op 03-07-2003 14:56 ]
Dát denk ikrellehenk schreef op 03 July 2003 @ 14:55:
[...]
muahaha
If aint going it isnt boeing
Of was het zn aansluitende vlucht?
bedoel je FS2004
Nee, reken op begin augustus (1,2,3 ofzo)
edit: 9 augustus
[ Voor 5% gewijzigd door Floppie op 03-07-2003 15:05 ]
nee, 2004 ook niet...
tampert, kriminalpolizei
FSUIPC version 2.975 was finished and released long before FS2004 and cannot possibly have any chance of supporting it. Version 3 of FSUIPC will support FS2004 and will be released around about the same time as the official release date of FS2004.
The user pays for user facilities. The payware developer pays for the FS access he needs to FS. That will work for accredited programs no matter whether the user pays for FSUIPC or not. Freeware programs will get free access. If the user does not need any of the options and facilities in FSUIPC he does not need to purchase it. When he installs an add-on which uses FSUIPC and is licensed for it, that add-on will work. If all you want to use it for is to run add-on applications, then it is free.
The ONLY people that will have to pay for FSUIPC are commercial software developers who require FSUIPC interprocess communciation facilities to have their products communicate with FS. Freeware authors do not pay anything to have their products use FSUIPC - they just apply to Pete for a free code that they can distribute with their product and that will allow it to run on anyone's machine. Pete has dedicated a lot of time and effort to maintaining and extending its abilities mainly for the benefit of those who rely on it to produce other software products, particularly commercial products. It is they who will be paying in the future to use FSUIPC, not the freeware developer or the end user. FSUIPC is still free for freeware authors. You only pay for FSUIPC if (a) you are a commercial developer, or (b) you require the extra end-user functions such as the fancy things it can do with joysticks and keyboard mappings and such like. In all other cases FSUIPC will remain free.
Freeware programs will have a free access key to FSUIPC. Payware programs will have an access key when licensed (i.e. for a fee). The user only has to pay anything towards FSUIPC if he wants to use any of its options and facilities.
Freeware addons will work without you paying anything at all once their developers have applied for and received a free access key.
Each accredited add-on application is either freeware or is payware and has an agreement with me of some sort. That's its license. The user only has to pay if he want the facilities I offer to users, he only has to purchase accredited add-ons if he want accredited add-ons to work.
FSUIPC will still be available to all and will work with all accredited add-ons. The end user doesn't have to pay for FSUIPC in order to make add-ons work, provided those add-ons have an access key. In many cases the add-on will install FSUIPC and it will just work, no different form what happens now. You just won't have so many options to deal with in FSUIPC so installed, that's all.
It supports freeware for free and payware is supported by arrangement with the folks who make or sell it.
No one ever has to pay for FSUIPC more than once. If he buys the full license for FSUIPC then not only does he have access to all of its facilities, but it will work with all add-ons, whether accredited or not. He doesn't need to pay anything at all if he has no need for the extra facilities and all his add-ons are "accredited".
You don't actually have to buy your own full copy of FSUIPC if you don't want all the facilities. But it will be cheap in any case, probably with a special offer for a time.
Waar het op neerkomt (saaamenvatting):You, personally, would only buy a license if you required to use the *extra* FSUIPC functions that it can provide, ie. the joystick facilities, button mapping etc etc. If you do not require these functions or don't know what I'm talking about, you don't need a license, as an end user, and you can use freeware and commercial products that use FSUIPC without any problem whatsoever. In other words, no different to how you as an end user of a freeware or commercial product stand today using same product.
Dus.(1) If you are a developer writing a freeware product and wish to have your product communicate with FS via FSUIPC (its original mission in life), apply to Pete directly for a "freeware" key. That key will be specific to your freeware product and will allow your product to get and set data from/to FS via FSUIPC programming interface. The key will be set in the FSUIPC ini file by the product on installation, the user need do absolutely nothing extra or pay anything extra, because it is the *product* that is licensed, and thus the product can use FSUIPC with no worries. (Freeware authors in the process of developing a freeware product will also, presumably, be able to apply to Pete for a freeware key even though the product is not published, in order to allow said product's development, one assumes.)
(2) If you are a commercial developer, apply to Pete in same manner as 1 above, only hand over some dosh.
(3) If you are not a developer at all, and merely a user of a product that requires FSUIPC to work, then you do nothing and pay nothing. The products that use FSUIPC will already have a license to allow them to work because the developers will have followed step 1 or 2 above.
(4) If you are a developer OR an end user of FSUIPC requiring the use of its extra functions (joystick stuff, keyboard mapping etc) then in order to do so you, personally, will need a license to enable that part of FSUIPC. For this you will need to pay, and once you have your key, you will have access to the extra facilities of FSUIPC, and in addition, all products will be able to communicate with FS via FSUIPC as well on that instance of the licensed user's computer. Thus developers wanting to develop many programs at the same time, particularly commercial developers, would probably find things easier if they bought a license for themselves as well as the one they will require anyway for their product.
[ Voor 4% gewijzigd door DroogKloot op 03-07-2003 15:23 ]
FS2003
Ik kan alleen de FS2002 versie en nu de nieuwe FS2004 (ook wel FS-9 genaamd)
Maar die laatst genoemde ligt niet in de winkel (nog niet)
Maar even tussen haakjes wilde je hem zelf ook gaan kopen dan ?
Want aan
MAar ik heb gelijk een vraagje .....
Weet iemand of er een proggie bestaat die :
als je met 1 plane gevlogen heb van EHAM naar LOWI bevoorbeeld , dat als je die vlucht gemaakt heb .. ook alleen maar met dat toestel vanaf LOWI kan vertrekken.
En dus niet naar een anders naar een vliegveld kan gaan door hem daar zelf heen te vliegen ...
want dat zou het nog raeeler kunnen maken.
Dus als je zeg maar Op een B737 van Transavia drukt dat je gelijk kan zien welk airport hij het laast is blijven staan .
en dat sorrt dingen .
Is dat er
[ Voor 57% gewijzigd door ravw op 03-07-2003 16:15 ]
nieuws: Boordcomputer grijpt in bij vliegtuigkaping
Boordcomputer grijpt in bij vliegtuigkaping
Dat lijkt me inderdaad erg gaaf; op zich doe ik dat nu ook al, voor mezelf. Pas nog met die 752 van transavia van carriben via washington naar amsterdam gevlogen. Ook al is die laatste leg niets aan, moest het toch gebeuren.Blackhole schreef op 03 July 2003 @ 15:55:
[...]
FS2003hebben we weer een nieuwe versie van FS reeks
Ik kan alleen de FS2002 versie en nu de nieuwe FS2004 (ook wel FS-9 genaamd)
Maar die laatst genoemde ligt niet in de winkel (nog niet)
Maar even tussen haakjes wilde je hem zelf ook gaan kopen dan ?
Want aanwarez
daar mogen de modjes ook niets aan doen
![]()
als je met 1 plane gevlogen heb van EHAM naar LOWI bevoorbeeld , dat als je die vlucht gemaakt heb .. ook alleen maar met dat toestel vanaf LOWI kan vertrekken.
En dus niet naar een anders naar een vliegveld kan gaan door hem daar zelf heen te vliegen ...
Dus als je zeg maar Op een B737 van Transavia drukt dat je gelijk kan zien welk airport hij het laast is blijven staan .
en dat sorrt dingen .
Is dat er
Sowieso lijkt me een soort van ranking system in fs leuk; dat je na meer uren andere titel krijgt oid.
Of dat je (a la POC of Airline Tycoon) vluchten kan uitvoeren wat geld oplevert, en wat je moet wegstrepen tegen maintainance kosten en kerosine.
Maar dan ga je wel voorbij het idee simulator, ga je meer richting game segment misschien.
Anoniem: 16235
Maar eh... elke keer als ik op final van de autopilot overschakel naar handbediening, schiet het vliegtuig de lucht in omdat ik natuurlijk de joystick goed vast heb. Maar ja, het is dan ook onmogelijk om te weten in welke stand je de joystick moet houden om soepel vanuit de autopilot te gaan...
Hoe doen jullie dit...? Is er een truuk voor...?
Volgens mij zijn jullie toe aan een VA?
Progje dacht ik niet, maar Interline heeft het welBlackhole schreef op 03 July 2003 @ 15:55:
[...]
en dat sorrt dingen .
Is dat er
Hmm.. Interline again (nog even wachten!)456 schreef op 03 July 2003 @ 16:57:
[...]
Sowieso lijkt me een soort van ranking system in fs leuk; dat je na meer uren andere titel krijgt oid.
Of dat je (a la POC of Airline Tycoon) vluchten kan uitvoeren wat geld oplevert, en wat je moet wegstrepen tegen maintainance kosten en kerosine.
Maar dan ga je wel voorbij het idee simulator, ga je meer richting game segment misschien.
Jij hebt denk ik last van het trimmen. Als je op approach zit voordat je op handbediening overschakeld zou je eigenlijk even moeten kijken hoever je kist omhoog/omlaag is getrimmed. Dan zou je dat op je joystick moeten overnemen. Als je een joystick hebt die daarvoor een apart wieltje heeft, is het een stuk lastiger, want die neemt niet automatisch de settings over van je computer. Een Sidewinder heeft er daarentegen weer geen last van, want die neemt gewoon de laatste trimsetting over.Anoniem: 16235 schreef op 03 July 2003 @ 17:05:
Ik ben weer eens met Cessna's aan het vliegen in FS 2004. Vooral omdat de PSS Airbus nog niet werkt...
Maar eh... elke keer als ik op final van de autopilot overschakel naar handbediening, schiet het vliegtuig de lucht in omdat ik natuurlijk de joystick goed vast heb. Maar ja, het is dan ook onmogelijk om te weten in welke stand je de joystick moet houden om soepel vanuit de autopilot te gaan...
Heb je je vliegtuig een beetje schoon dwz getrimmed ??Anoniem: 16235 schreef op 03 juli 2003 @ 17:05:
Ik ben weer eens met Cessna's aan het vliegen in FS 2004. Vooral omdat de PSS Airbus nog niet werkt...
Specs: 9800X3D, RTX 5080, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Vincere Per Belli
shift-zpeeth schreef op 03 July 2003 @ 17:32:
Domme vraag, ik weet het, maar ik ben het even kwijt. Welke toetscombinatie gebruik je ook alweer om de framerate in beeld te krijgen.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Yes en de AI engine is ook sterk verbeterd.Bolk schreef op 03 July 2003 @ 17:41:
Wat me opvalt bij FS 2004 is dat de rook van de wielen veel langer en realistischer blijft hangen. Erg mooi
Enkele verbetering die me tot nu toe zijn opgevallen:
1. Planes die stil blijven staan omdat er teveel traffic is verdwijnen nu sneller zodat het beter blijft doorstromen, ook tijdens spitsuur.
2. Vlak voor take off clearance taxien de planes alvast de baan op zodat ze minder tijd kwijt zijn aan een take off.
3. Default taxi speed is verhoogd.
4. Geen overlays/RAFCADs meer nodig om gates toe te wijzen aan airlines/aircrafts.
-Sander_ schreef op 03 July 2003 @ 17:14:
Jij hebt denk ik last van het trimmen. Als je op approach zit voordat je op handbediening overschakeld zou je eigenlijk even moeten kijken hoever je kist omhoog/omlaag is getrimmed. Dan zou je dat op je joystick moeten overnemen. Als je een joystick hebt die daarvoor een apart wieltje heeft, is het een stuk lastiger, want die neemt niet automatisch de settings over van je computer. Een Sidewinder heeft er daarentegen weer geen last van, want die neemt gewoon de laatste trimsetting over.
Ah, tuurlijk. Alleen regel ik het trimmen met twee knopjes, dus daaraan kan ik niet zien hoe de stand is. Ik bedoel, ik kand dus niet zomaar de stand van het trimwheel overnemen.
Misschien wordt het tijd voor een MS FF joystick, zoals ik vroeger had. Ik heb nu een Logitech: op zich goed en mooi, maar ik mis de optie om te kunnen draaien (rudder) toch wel op sommige momenten...
Niet lullig bedoeld hoor, maar de kwaliteit lijkt wel alsof je de foto's bij de hema hebt laten afdrukken om ze vervolgens weer in te scannen ofzoachappey schreef op 03 juli 2003 @ 17:31:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Datgeen WAT er te zien is op de foto is daarentegen wel
Specs: 9800X3D, RTX 5080, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Ik heb een beetje zitten experimenteren met Paint Shop Pro. Experiment mislukt dus....Wilde schreef op 03 July 2003 @ 19:39:
[...]
Niet lullig bedoeld hoor, maar de kwaliteit lijkt wel alsof je de foto's bij de hema hebt laten afdrukken om ze vervolgens weer in te scannen ofzo
Datgeen WAT er te zien is op de foto is daarentegen wel
hier nog ff 2 shots:

FMC is wel bruikbaar, de airways en fixes zitten er gewoon in net als de runway's etc.jos_zwa schreef op 03 July 2003 @ 20:50:
net ook even de 10 dagen "bruikbare" versie van de 737NG getest. Wat een heerlijk dingetje is dat zeg. jammer dat de FMC nog niet bruikbaar is omdat er nog een airac cycle te downloaden is vanaf navdata.at maar ja. ook kreeg ik de A/T niet aan maar dat zou wel aan mijn ongeduldigheid liggen
hier nog ff 2 shots:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hebt alleen geen sid's en star's
Ik ben aan het proberen SID/STAR's voor LFMN (ja ja, klein beginnen) te maken aan de hand van de 2 voorbeelden, hoop snel dat er een converter ofzo komtGilly schreef op 03 July 2003 @ 20:54:
[...]
FMC is wel bruikbaar, de airways en fixes zitten er gewoon in net als de runway's etc.
Je hebt alleen geen sid's en star's
ene ow ja. hoe uninstall je deze kist ? er staat onder software bij windows nix en in het startmenu kan ik ook al geen uninstall vinden.
LFPG - EHAM.

ff wat anders, kutwindows. Die adresbalk staat ineens rechtsboven in de hoek en kan niet zelf meer een adres intypen
werkbalk vergrendelen aanklikken.
Will that do?
jos_zwa schreef op 03 July 2003 @ 21:43:
die moet je gewoon met je linkermuis verslepen naar links dacht ik.
Mag ik u beiden hartelijk danken. Idd ontgrendelen en dan kan je hem wel slepen456 schreef op 03 July 2003 @ 21:42:
rechtermuisknop op de balk klikken:
werkbalk vergrendelen aanklikken.
Will that do?
ontopic maar weer

screenie van final to intercept 13L KJFK. Nieuwe -700 in Seattle opgehaald, wordt in New York in de companycolours gespoten en van het weekende ferryflight to EHAM
[ Voor 14% gewijzigd door rdluca op 03-07-2003 21:50 ]

en ik heb de allerlaatste drivers van logitech, en gebruik het programma DxTweak voor de deadzones, zo ook voor mn rudder.
Bij de rudder ligt het probleem, ik hoef het maar een fractie mn stick te draaien of aan te raken, en het roer begint te "flippen", dus naar alle kanten te zwaaien, dit is zeer irritant met taxieen, en met landen uiteraard ook, omdat ik letterlijk met mn vleugelpunt richting de baan ga (bijna dan
weet iemand wat je eraan kan doen? mn roer uitzetten vind ik ook geen optie (ook knoppen niet) omdat ik de stick gebruik voor de besturing, en daar wil ik niet mn keyboard bij hoeven te gebruiken.
bvd.
Edit: en waar kan je die A330-300 halen
[ Voor 6% gewijzigd door Bizzarro op 03-07-2003 22:03 ]

Heb al 2 nieuwe keys gekregen via support, maar de "green screens" blijven
(wel weer eens wat anders dan een blue screen
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Als je die van mij bedoeld: www.avsim.com/poskyBizzarro schreef op 03 July 2003 @ 22:01:
Edit: en waar kan je die A330-300 halen(en is ie compatible met fs-9?)
En yep, FS9 compatible. Daar vlieg ik mee zoals je ziet...
BTW De Aardvark FDE'tjes doen het niet zo lekker in FS9, dus of PAI FDEs gebruiken of wachten op een update....
[ Voor 17% gewijzigd door achappey op 03-07-2003 22:12 ]
contact gewoon even iemand die hem ook heeft. download gewoon die 3 files opnieuw en vraag die andere file aan een ander. aangezien je hem toch gekocht hebt. kijk ook even op hun support gedeelte.Tourniquet schreef op 03 July 2003 @ 22:04:
Dit is flink balen zeg, ik heb de PMDG 737 gelijk toen hij uitkwam gekocht, maar ik kom maar niet van deze groene schermen af:
[afbeelding]
(wel weer eens wat anders dan een blue screen)
iemand die al weet hoe je die kist normaal kan uninstallen ?
TNCC:

TNCM:

TNCA:

Hmm, denk niet dat dat gaat werken hoor, ben al uitgebreid per e-mail in conclaaf met Lefteris en Robert van PMDG, maar nog niets werkt. Op één of andere manier kan ik het product wel registeren (krijg de melding "Thank you for choosing a PMDG product! Your product had been registered"), maar daarna blijven de schermen de groene boodschap geven. Blijkbaar is er iets helemaal mis op mijn pcjos_zwa schreef op 03 July 2003 @ 22:26:
[...]
contact gewoon even iemand die hem ook heeft. download gewoon die 3 files opnieuw en vraag die andere file aan een ander. aangezien je hem toch gekocht hebt. kijk ook even op hun support gedeelte.
iemand die al weet hoe je die kist normaal kan uninstallen ?
Ik moest eerst een nieuwe hardware-code laten genereren en toen ik die had doorgemaild kwam deze reactie van PMDG:
Terwijl ik hier toch echt maar op één pc zit te werken, en echt niet stiekum ondertussen een nieuwe CPU erin heb gestoptthe anti-theft protection system is coming up with all kinds of red flags on this new registration code. It is indicating that you're trying to register this on a new machine.
Ik kreeg daarop wel een nieuwe licence key ("I will trust you, the customer. Machines can (and do!) fail from time to time in their decisions."

Leuk hoor, zo'n onwijze beveiliging. Bij elke format of hardware verandering moet je een nieuwe key gaan aanvragen per mail. Met 1 add-on is het nog wel te doen, maar leuk als er straks 20 add-ons zijn die op deze manier beveiligd worden. Heb je een complete dagtaak aan voordat je een upgrade/format gaat doen.

Ik ben er trouwens al achter dat PMDG deze beveiliging gebruikt: http://www.sheriff-software.com
[ Voor 4% gewijzigd door Tourniquet op 03-07-2003 22:49 ]
Dat is mooi k*t. Ik heb mijn key net binnen dus ga hem meteen proberen.Tourniquet schreef op 03 juli 2003 @ 22:04:
Dit is flink balen zeg, ik heb de PMDG 737 gelijk toen hij uitkwam gekocht, maar ik kom maar niet van deze groene schermen af:
[afbeelding]
(wel weer eens wat anders dan een blue screen)
mijne doet het gewoon
[ Voor 5% gewijzigd door rdluca op 03-07-2003 23:05 ]
Dus dat is ook de reden dat ik niet zo iets koop , want ik format bijna elke maand wel eens eens een keerTourniquet schreef op 03 juli 2003 @ 22:47:
[...]
Hmm, denk niet dat dat gaat werken hoor, ben al uitgebreid per e-mail in conclaaf met Lefteris en Robert van PMDG, maar nog niets werkt. Op één of andere manier kan ik het product wel registeren (krijg de melding "Thank you for choosing a PMDG product! Your product had been registered"), maar daarna blijven de schermen de groene boodschap geven. Blijkbaar is er iets helemaal mis op mijn pc
Ik moest eerst een nieuwe hardware-code laten genereren en toen ik die had doorgemaild kwam deze reactie van PMDG:
[...]
Terwijl ik hier toch echt maar op één pc zit te werken, en echt niet stiekum ondertussen een nieuwe CPU erin heb gestopt
Ik kreeg daarop wel een nieuwe licence key ("I will trust you, the customer. Machines can (and do!) fail from time to time in their decisions."), kreeg weer de melding dat het product was geregisteerd maar toch nog steeds groene schermen
Leuk hoor, zo'n onwijze beveiliging. Bij elke format of hardware verandering moet je een nieuwe key gaan aanvragen per mail. Met 1 add-on is het nog wel te doen, maar leuk als er straks 20 add-ons zijn die op deze manier beveiligd worden. Heb je een complete dagtaak aan voordat je een upgrade/format gaat doen.
Ik ben er trouwens al achter dat PMDG deze beveiliging gebruikt: http://www.sheriff-software.com
Zeker een keer goed opschonen, Dus geef mij maar een CD versie van zo iets
PS voor die gene die zo een Nieuwe topic opent wil die even 2 openings foto's maken 1van FS2002 en 1 van FS2004, en het mooite zou zijn als het op dezelfde plek is .
[ Voor 14% gewijzigd door ravw op 03-07-2003 23:08 ]
Die van mij heeft het dus nog HELEMAAL niet gedaan. Direct vanaf de installatie zie ik die groene meldingen...rdluca schreef op 03 July 2003 @ 23:02:
[...]
Dat is mooi k*t. Ik heb mijn key net binnen dus ga hem meteen proberen.
edit:
mijne doet het gewoon
Veranderd trouwens bij jou dat licence scherm nog na de registratie? Bij mij blijft het er zo uitzien, ook na de melding dat hij geregistreerd is:
Na invullen van de key in het 2e veld:

Daarna in het licence scherm:

Testvlucht. Pax and fuel, fully loaded, Take off, procedure turn on PJM radial 274. Visual landing. Alles perfect en controleerbaar, niet te zacht aan komen vliegen dan!

Ik dat dus bij de non-force versie.. en helaas heb ik uit frustratie dat ding in de kast gegooit en een korte tijd geleden er weer uitgehaald. Ik heb em opengeschroeft en ben maar eens gaan meten.Bizzarro schreef op 03 juli 2003 @ 22:01:
ik zit dus nu al een hele tijd te kloten met mn joystick, een Logitech Wingman Force 3d.
[afbeelding]
en ik heb de allerlaatste drivers van logitech, en gebruik het programma DxTweak voor de deadzones, zo ook voor mn rudder.
Bij de rudder ligt het probleem, ik hoef het maar een fractie mn stick te draaien of aan te raken, en het roer begint te "flippen", dus naar alle kanten te zwaaien, dit is zeer irritant met taxieen, en met landen uiteraard ook, omdat ik letterlijk met mn vleugelpunt richting de baan ga (bijna dan)
weet iemand wat je eraan kan doen? mn roer uitzetten vind ik ook geen optie (ook knoppen niet) omdat ik de stick gebruik voor de besturing, en daar wil ik niet mn keyboard bij hoeven te gebruiken.
bvd.
Edit: en waar kan je die A330-300 halen(en is ie compatible met fs-9?)
Het ligt dus aan de pot-meter. Deze flipt ook als ik aan het meten ben en aan het ding draai. Het is geen standaard pot-meter dus vervangen kan je vergeten. Als je nog garantie hebt (had ik niet meer), moet je er maar mee terug gaan naar de winkel.
Ik heb inmiddels een Saitek x45 aangeschaft en wil niks anders meer. (Nouja evt. een Cougar... hehehe
Is het bij jullie ook onmogelijk te taxien en op te stijgen?!?!? In de lucht gaat alles prima, maar op de grond... Puinzooi... Als ik gewoon op de startbaan begin, lukt het me nog geeneens recht vooruit te ruiden. Zelfs niet met de wheellock. Ik druk m'n keyboard plat (Ins en Del en 5) maar het heeft haast geen effect. En heel traag. Ik ga steeds een bepaalde kant op. Klierig. Met bijv. een Cessna heb ik geen problemen.
Stuurt die CD-3 in 't echt ook zo &**@#&@*??? Of zit er iets fout in FS 2004...?
ik krijg dat license scherm helemaal niet meer te zien na het invullen van de key. FS2002 start nu gewoon op zonder dat je nog maar een melding van PMDG ziet. Ook bij selecteren van de plane zie je niets meer.Tourniquet schreef op 03 July 2003 @ 23:19:
[...]
Die van mij heeft het dus nog HELEMAAL niet gedaan. Direct vanaf de installatie zie ik die groene meldingen...![]()
Veranderd trouwens bij jou dat licence scherm nog na de registratie? Bij mij blijft het er zo uitzien, ook na de melding dat hij geregistreerd is:
Na invullen van de key in het 2e veld:
[afbeelding]
Daarna in het licence scherm:
[afbeelding]

te downloaden van www.atcbox.com
gepaint door Beano. In de PMDG versie zitten schoonheidsfouten
ben echt superblij met mn nieuwe comp. Haal met de PMDG gewoon 30 fps gelocked op 30
[ Voor 28% gewijzigd door Floppie op 03-07-2003 23:45 ]
Ik heb er geen last mee .Anoniem: 16235 schreef op 03 July 2003 @ 23:37:
ff een FS 2004 DC-3 vraagje...
Is het bij jullie ook onmogelijk te taxien en op te stijgen?!?!? In de lucht gaat alles prima, maar op de grond... Puinzooi... Als ik gewoon op de startbaan begin, lukt het me nog geeneens recht vooruit te ruiden. Zelfs niet met de wheellock. Ik druk m'n keyboard plat (Ins en Del en 5) maar het heeft haast geen effect. En heel traag. Ik ga steeds een bepaalde kant op. Klierig. Met bijv. een Cessna heb ik geen problemen.
Stuurt die CD-3 in 't echt ook zo &**@#&@*??? Of zit er iets fout in FS 2004...?
Alleen moet zeggen hij heeft wel veel last van een soort ASO veel Gyrodrift
Maar dat is in het echt veel minder ..
alleen in de lucht heeft hij er wel last van zeker bij een bepaalde grade wil dat ding in het echt om zijn lengte as draaien en dat wil wel eens problemen geven .
Maar dat wordt ook geleerd hoe je daar mee om moet gaan
ik dacht dat het bij iets van 30 grade was maar dat weet ik niet zeker.
Dit heb ik ooit eens gehoord .
Maar ik heb een vraagje voor de mensen die er verstand van hebben , wat is de funktie van de COWL FLAPS zijn .

Hier zitten ze op een Zero

Hier een schaalmodel van een Cowlflaps
tampert, kriminalpolizei
JA maar waarom staan die dingen dan tegen over gesteld van de vliegrichting .Evilernie schreef op 04 July 2003 @ 01:12:
engine temperature management en gewoon cooling...
ofzo?
Dat eerste stukkie doet me denken aan FS ATP van vroegâh...456 schreef op 03 July 2003 @ 16:57:
[...]
...
Dat je begon met simpele vluchtjes, en naarmate je meer uren logde, kon je langere vluchten vliegen, en kreeg je ook een hogere ranking. Ik vond dat ook altijd wel een leuke sim, jammer dat ze daar niet ook een vervolg op gemaakt hebben.
Zie hier mijn vlucht ESSA - EHAM van vanavond
Departing at the Gate at Arlanda Airport, Stockholm (ESSA)
Rustig zonnig weertje en weinig wind.

Maar wel druk op dit tijdstip ... dus lang wachten tot ik mn take-off clearance kreeg

On Runway 01L, ready for take-off.

Takeoff...

Gear up...

Arlanda Airport in the background

In flight....

Top of Descent...

Boven Nederland aangekomen....

Make straight-in, Runway 27

Touchdown

Taxi-ing to Gate Foxtrot6

At Gate Foxtrot6, I hope you had a nice flight !

Heel mooi hoor, mooie scherpe plaatjes. Waar zat 't 'm nou in met je AA?Sleepie schreef op 04 July 2003 @ 04:02:
Ik heb mijn AA settings eindelijk voor elkaar
Zie hier mijn vlucht ESSA - EHAM van vanavond
Departing at the Gate at Arlanda Airport, Stockholm (ESSA)
Rustig zonnig weertje en weinig wind.
[afbeelding]
Maar wel druk op dit tijdstip ... dus lang wachten tot ik mn take-off clearance kreeg
[afbeelding]
[afbeelding]
On Runway 01L, ready for take-off.
[afbeelding]
Takeoff...
[afbeelding]
Gear up...
[afbeelding]
Arlanda Airport in the background
[afbeelding]
In flight....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Top of Descent...
[afbeelding]
Boven Nederland aangekomen....
[afbeelding]
[afbeelding]
Make straight-in, Runway 27
[afbeelding]
Touchdown
[afbeelding]
[afbeelding]
Taxi-ing to Gate Foxtrot6
[afbeelding]
[afbeelding]
At Gate Foxtrot6, I hope you had a nice flight !
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar kan je in het vervolg alsjeblieft wat resizen en wat meer jpeg compressie toepassen? Want 10,2 MB downloaden voor 23 plaatjes is wel heel erg overdreven

Nou ja.....laten we het er maar op houden dat dat te maken heeft met het tijdstip waarop ik het heb gepost.
Ik heb intussen het een en ander aangepast, is nu nog iets meer dan 2 MB.
Wat de AA-settings betreft ... ik weet niet precies wat er is gebeurd, maar alles stond in Windows op "Application defined" (terwijl ik dat toch echt ooit anders had ingesteld)
[ Voor 13% gewijzigd door Sleepie op 04-07-2003 08:38 ]
Anoniem: 69005
Afcad zoeken op avsim en installerenSleepie schreef op 04 July 2003 @ 09:41:
Meteen nog even een vraagje erachteraan.
Op een aantal add-on airports (zoals bv ESSA van Swedflight, zie hierboven) taxi-en de ATC kisten opeens niet meer over maar naast de taxiways ??
Hoe los je dat op ?
Dit topic is gesloten.