Ik speel ik speel wat jij al lang niet meer speelt !

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.863 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:23

Fixer

FP ProMod
Ik heb laatst nog geprobeert om alle Tony Hawk Pro Skater Games in 1 week uit te spelen. Tony Hawk Pro Skater 1 t/m 4 dus. Ook best leuke trouwens :)

Het is ook nog gelukt ja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:23

Poekie McPurrr

Mreoww~

Fuzzillogic schreef op donderdag 21 december 2006 @ 21:41:
Ik pak Delta Force 2 er nog wel eens bij. Een spel waarbij de kogels redelijk realistisch vliegen:
  • Ze vallen
  • Ze hebben een snelheid, afhankelijk van het wapen. Dus ze vliegen niet op warp 10 door de ruimte, zoals in veel andere spellen
  • Ze ondervinden luchtweerstand, ze vliegen dus steeds minder snel
Maar het meest toffe vind ik nog wel de voxel engine (Commanche, wie kent em niet?).
[afbeelding]
Er zit een detail in dat we eigenlijk pas sinds kort weer in sommige spellen terugzien: in zanderige gebieden kun je letterlijk het gegolfde zand zien (windinvloed). Kleinere stenen op de grond zijn daadwerkelijk 3D. Zelfs kiezels hebben nog hoogte. Op de screenshot kijk je bij de crosshair tegen het gras aan, maar op de voorgrond kijk je bovenop het gras, en zie je de ondergrond terug.
Erg jammer dat dat ze sindsdien van de voxels zijn afgestapt. Alles is weer "plat" sindsdien. 2D grond. Bah.
Heerlijke game, speel het zelf ook nog wel eens. Verder ook erg leuk omdat je je eigen maps kunt spelen.En dat gras inderdaad.... fantastisch :) lekker jezelf kunnen verstoppen erin 8)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik ga vandaag of morgen aan
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/a/aa/Day-of-the-tentacle-cover-art.jpg
beginnen. Hij ligt al klaar :P

Afbeeldingslocatie: http://gamestore.metadownload.com/images/gamepics/SANITARIUM.jpg

Ben ik ook nog steeds mee bezig, maar die heb ik al 3 keer uitgespeeld dus kan 't op het moment ff niet opbrengen om er mee verder te gaan.

En dan heb ik ook nog
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/5/56/Phantasmagoria_2_box.jpg
liggen voor na DotT, deel 2 nooit gespeeld.. deel 1 wel, die is echt vet :D

[ Voor 66% gewijzigd door bcd87 op 22-12-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:40

Jazzper

BB4E^Guerilla

Modbreak:*knip
Zie topicwarning.

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 28-12-2006 20:59 ]

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 19:36
Gimbooze schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 11:40:
Ik ga vandaag of morgen aan
[afbeelding]
beginnen. Hij ligt al klaar :P
Die kwam ik van de week nog tegen! Ik heb 'm al eens uitgespeeld, maar hij blijft geweldig! En m'n vriendin heeft nooit echt gegamed, dus die kent het nog niet!
- Day of the Tentacle
- Monkey Island
- Indiana Jones
- Leisure Suit Larry
- Gabriel Knight
- Phantasmagoria
- Broken Sword
O+

Echt iets voor de komende week! Lekker warm binnen bij de open haard met een leuke game! :)

En ik maar denken dat een adventure maar 1 keer leuk is, omdat je dan het spel kent... ;)

[ Voor 6% gewijzigd door maikel op 22-12-2006 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:31
Ik speel nog wel eens Master of Orion 2.

Dit spel dateert inmiddels uit 1996, maar werkt zeer goed onder Windows XP zonder enige modificaties.

Vind 'm nog steeds erg leuk, en speelt fijner dan deel 1.

http://en.wikipedia.org/wiki/Master_of_Orion_II

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:56
Angeloonie schreef op donderdag 21 december 2006 @ 21:21:
[...]

Streetrod _O_

Streetrod 1 & 2 waren meesterlijk _O_
Ik *moet* gewoon ff reageren. Wat een MEEEEEESTERLIJKE game was dit !!!!
Haha ow shit, ik was 'm echt helemaal vergeten. Heb 'm nog in grijstinten gespeeld.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Zie topicwarning.

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 28-12-2006 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie topicwarning.

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 28-12-2006 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zie topicwarning.

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 28-12-2006 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Zie topicwarning.

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 28-12-2006 20:59 ]

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapert
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 09:32
Zie topicwarning.

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 28-12-2006 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:38

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

PilatuS schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:51:
Laatst nog Command And Conquer 1 helemaal gespeelt. Elke missie van zowel GDI als NOD. Alleen dan wel de versie met de wat hogere res dan het orgineel.

Toen dat spel uit kwam heb ik em gelijk gekocht alleen liep het spel in wat latere levels behoorlijk slecht met maar 4MB RAM. Volgens mij was dat toen ook mijn eerste upgrade van 4MB naar 8MB RAM. Met 8MB liep het spel best lekker op een 486 DX2 50MHz :P
Damn, toendertijd nog 250 gulden neergeflapt om mijn 486 DX2 80 MHz van 4 naar 8 mb op te krikken. :9

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel zo af en toe nog eens Red Alert 2

Dit spel wordt nog steeds veel online gespeeld by the way :)

En de rankings worden ook nog om de maand weer upgedate

Maar goed as iemand eens een potje tegen me durft kom maar op.....nick is bombxpert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-10 10:39

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

Zie topicwarning.

[ Voor 161% gewijzigd door Crash op 28-12-2006 20:58 ]

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 18:50:
Ik speel zo af en toe nog eens Red Alert 2

Dit spel wordt nog steeds veel online gespeeld by the way :)

En de rankings worden ook nog om de maand weer upgedate

Maar goed as iemand eens een potje tegen me durft kom maar op.....nick is bombxpert
Puh... diehard... échte spelers spelen Red Alert 1 :+

Ik trok hem een tijdje terug nog uit de kast, vet spel man. Echt z'n tijd vér vooruit! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-10 20:07
Ik heb komende 30 december een kleine LAN met wat vrienden in de leeftijd 30+ en Ghost Recon is het belangrijkste spel, en dan dus de eerste Ghost Recon:

- erg leuke strategische shooter
- samenwerken is essentieel
- werkt goed op oude pc's
- erg actieve community die mooie expansion packs uitbrengt

Echt een aanrader!

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wow, dat is oud. Werkt het onder XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-02 10:10
Kijk eensch wat ik weer heb gevonden :9

Afbeeldingslocatie: http://www.guztech.nl/nes.gif

Lode Runner op de NES :D

Man wat heb ik lang gespeeld zeg! Al die levels doorkomen en elke keer maar weer dat stukje fruit proberen te verdienen (kreeg je alleen als je de ninja's heel vaak doodde) :*) Nog steeds een van de beste spellen imo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-10 22:33
[afbeelding]

Ben ik ook nog steeds mee bezig, maar die heb ik al 3 keer uitgespeeld dus kan 't op het moment ff niet opbrengen om er mee verder te gaan.
Heb daar ooit de demo van gespeeld, vond ik gewoon meesterlijk!!
Het was in het eerste level denk ik...stond een kerel zonder broek dood te vallen en iemand met zijn hoofd tegen de muur te bonken :X O+
Zie het alleen niet zitten om het ding te kopen op eBay of Amazon...

[ Voor 16% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 23-12-2006 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-10 11:42
Masterlijk verslavend spel ! echt niet normaal, daar kunnen de spellen van tegenwoordig niet tegenop.

Wat Ik nog niet heb gezien is " Megaball" voor de amiga.

Gewoon doodsimpel, doodveslavend. Vooral vanwege de heerlijke midi geluiden die nooit gaan vervelen.

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie topicwarning.

[ Voor 91% gewijzigd door Crash op 28-12-2006 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-01-2021
heb na monkey island 1, nu monkey island 2 maar weer geinstalleerd :)
eens in de zoveel jaar heb ik zo'n lucasarts-adventure revival, heerlijk!

en good old patience speel ik nog steeds, tegenwoordig op de smartphone ipv win 3.11 ;)

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:33

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:t_vvdUi0V5xEpM:http://www.klasyka.za.pl/newsy/gta2.jpg

GTA2 is en blijft het beste spel uit de GTA-reeks. Ik ben er deze week weer mee begonnen en het blijft vermakelijk :)

Het idee van de gangs en missies vind ik in GTA2 zoveel beter dan bij de 3D GTA's. GTA2 is nog echt arcade, terwijl z'n opvolgers meer een soort van adventures zijn.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venun
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-08-2017
One Must Fall 2097 !

Geweldig spel, was hier vroeger zo verslaafd aan :) heerlijke gevechten.
Speel 't zo nu en dan nog steeds, even downloaden van gamehippo.com (niet illegaal overigens, is onderhand freeware geworden), en spelen maar :D
(wel de snelheid laag zetten :D)

Venun - 70 Tauren Warrior [prot] Auchindoun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Afbeeldingslocatie: http://img241.imageshack.us/img241/9518/spf2xjawe8.jpg
Super Puzzle fighter 2 turbo

Voor dit spel wil ik nog wel es m'n dreamcast of xbox aansluiten als er vrienden over de vloer zijn. Speel het zelf soms online via een emulator. Beste en meest gebalanceerde puzzelspel ooit gemaakt. Hopelijk komt dit spel ooit nog eens uit voor xbox arcade met online functies. Want het leent zich er echt uitstekend voor. Tevens scheelt mij dat weer consoles aansluiten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Alabama_man op 27-12-2006 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Paddixx schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:02:
[afbeelding]

GTA2 is en blijft het beste spel uit de GTA-reeks. Ik ben er deze week weer mee begonnen en het blijft vermakelijk :)

Het idee van de gangs en missies vind ik in GTA2 zoveel beter dan bij de 3D GTA's. GTA2 is nog echt arcade, terwijl z'n opvolgers meer een soort van adventures zijn.
GTA1, GTA2 en Londen heb ik ook heel veel gespeeld. De meeste mensen vonden het niks omdat ze de besturing niet snapten met die helicopterview. Maar spelen doe ik ze nu toch niet meer (door de 3d versies toch wel :) )

[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 27-12-2006 15:12 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik speel nog regelmatig Railroad Tycoon 2 (TSC/Platinum)
Heerlijke sfeer, strakke graphics, en vooral in de uitbreidingen zitten uitdagende missies. Heb RT 3 en Sid Meier's Trainsnog ff kort geprobeerd, maar die konden me niet boeien (RT3 z'n 3d vond ik weinig toevoegen, en Trains zag er wel heel kinderachtig uit; het track-lay gebeuren zou versimpeld moeten zijn, maar ik vond het maar een vervelend gekloot). Of zou ik ze toch nog een kans moeten geven? Trains is bv gemaakt door de zelfde makers als Civ4 en dat spel staat als een huis, en was op ongeveer alle punten beter dan z'n voorgangers.

Weet iemand trouwens nog leuke custom scenarios voor RT2?

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msteggink
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:05
Ik speel regelmatig nog wel eens Warlords II (1992). Het spel is lekker simpel en toch nog uitdagend. De graphics zijn natuurlijk niet mooi ;) maar het gaat om de gameplayAfbeeldingslocatie: http://koti.mbnet.fi/ktalo/kapseli/pelit/2001--3/warlords2/wlords2_2.gif

[ Voor 19% gewijzigd door msteggink op 27-12-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
Zie topicwarning.

[ Voor 80% gewijzigd door Crash op 28-12-2006 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02:01
Ik speel regelmatig het spel Outlaws van LucasArts. Briljante first person shooter met een heerlijke cartoony Western sfeer, spannend verhaal en leuke levels. Het ziet er niet uit maar wanneer je aan het spelen bent trek je er geen bal van aan en ben je aan het genieten. :Y)

Heb hem een paar maanden terug op de kop kunnen tikken op eBay in zo'n overdreven grote kartonnen doos waarvan we vroeger gewend van zijn. :P

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/1/18/OutlawsLucasArtsBoxCover.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie topicwarning.

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 28-12-2006 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Voor de mensen die graag nog oudere (DOS) spellen willen spelen en deze niet onder Windows XP/whatever aan de praat krijgen, probeer DOSBox eens. Met deze handige emulator heb ik zo'n beetje alle oudere DOS spellen aan de praat gekregen. Zelfs Wolfenstein 3D draait vlekkeloos :)

Let wel even op dat je voor sommige spellen een aardig krachtige PC nodig hebt, zo kan ik met mijn Athlon XP 2000+ Duke Nukem 3D niet soepel draaien.

[ Voor 17% gewijzigd door Mitt3nz op 27-12-2006 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-10 16:11
Van de week Zelda : a link to the past even uitgespeeld, met stip de beste Zelda ooit! (imo.. :+ )

Top down, simplistisch en toch zo leuk en uitgebreid. Al die dungeons en het switchen tussen 2 werelden, meesterlijk.

Monkey Island games ga ik binnenkort ook eens oppakken, poosje geleden alweer. Meesterlijk grappige adventure

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:49
Ik speel nog steeds, baldurs gate 1 + Totsc, baldurs gate 2 + ToB, planescape torment, fallout 1 en 2
het blijven gewoon superspellen, en vooral de verhaallijn van planscape torment blijft ongevenaard.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 17:19

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

GP EGA :p N

atuurlijk GP2 met zelf bewerkte wagens :) En niet te vergeten USM98, blijft een meesterlijke game. En ook Lemmings mag niet ontbreken natuurlijk.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja stunts he, dat is DE game, vette is eraan dat je je eigee banen kan spelen en maken, zeker leuk spelleetje nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Take no prisoners

Geniaal simpel 2D shooter, veel late uurtjes doorgebracht.

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkey
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10-2023
Warlords Battlecry III! Echt zo'n ontzettende ripoff van Warhammer Fantasy en Warcraft, het is best verslavend ook al krijg ik geen voldoening als ik win.. :P Sommige levels doen me denken aan Diablo, ook wel vreemd voor een strategy game, van die nauwe gangetjes overal.. Ik zie net trouwens dat ie uit 2004 komt, minder oud dan gedacht. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Laatst online: 10-10 15:39
YoghurtO_o schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:16:
ik speel nog regelmatig duckhunt op mijn NES, dat is pas motion control :D
Ik heb gisteren net op een NES inclusief DuckHunt via marktplaats geboden (heb thuis al 2 NES-sen staan, je kan ze alleen nooit genoeg hebben, toch? ;) ), dus ga me weer eens zeer vermaken volgende week!

Verwijderd

Ik ben weer/nog steeds verslaafd aan Tyrian. Het aloude vliegspel waarin je telkens betere wapens voor en achterop je schipje kunt zetten.

Het is eigenlijk gewoon puur jeugdsentiment (hoor mij nou, ben pas 20...), maar het is weer ontzettend verslavend. Als je een level gedaan hebt, wil je meteen weer de volgende doen. Lekker alles aan de kant knallen wat in de weg vliegt. :) Ook heerlijk om een beetje agressie kwijt te raken.

Ook het aloude Pinball Fantasies heeft z'n weg naar mijn harde schijf weer gevonden. Stones 'n' Bones is echt mijn favoriet. Het meest verslavende is nog wel de "rondjes" waarmee je het beste kan scoren (Shit, volgende keer haal ik de 20.000.000 met de Tower Hunt). En natuurlijk wil je telkens je eigen highscore verbeteren.

Mijn records: (ongeveer, maar ik ken de exacte cijfers niet uit m'n hoofd)
Partyland: 199.000.000
Speed Devils: 135.000.000
Billion Dollar Gameshow: 63.000.000
Stones 'n' Bones: 254.000.000

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:33:
Ik ben weer/nog steeds verslaafd aan Tyrian. Het aloude vliegspel waarin je telkens betere wapens voor en achterop je schipje kunt zetten.

Het is eigenlijk gewoon puur jeugdsentiment (hoor mij nou, ben pas 20...), maar het is weer ontzettend verslavend. Als je een level gedaan hebt, wil je meteen weer de volgende doen. Lekker alles aan de kant knallen wat in de weg vliegt. :)
tyrian heb ik ook super veel gespeeld gehad en leek me wel weer is leuk omtedoen maar draaid helaas niet meer onder XP/Vista :'(

Verwijderd

Wel met DosBox. ;)

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 20:59
Lotus III : The Ultimate Challenge (1993)

Afbeeldingslocatie: http://www.abandonia.com/games/55/images/games/Lotus%203%20-%20The%20Ultimate%20Challenge4.png

Waarom? Vroeger veel gespeeld, veel plezier aan beleefd met vrienden, en nu af en toe nog eens bovenhalen voor de fun.. :) Leuk om tegen elkaar te spelen.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

• FlyEragon
  • Laatst online: 09-10 17:23

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik speel nog vaak de open source "remake" van Total Annihilation, genaamd Spring.
http://taspring.clan-sy.com/

Afbeeldingslocatie: http://www.alt-tab.net/images/total-annihilation.jpg

Waarom? Megaveel units, ontiegelijk veel tactics, veel leuke maps, en de lage instapdrempel om ff snel een potje te spelen. En tegenwoordig ziet het spel er ook een stuk mooier uit, wat natuurlijk mooi meegenomen is. Er zijn ook heerlijk veel mods, voor ieder wat wils. Speel nu vaak Balanced Annihilation.

[ Voor 6% gewijzigd door FlyEragon op 28-12-2006 23:21 ]

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:59

The_Scarabial

MTB for life!

Unreal Tournament, blijft gewoon ongelovelijk vet, de gameplay is gewoon super

Verwijderd

Ik ga nu weer beginnen met Grim Fandango, wat een mega-sfeervol spel is dat!

Afbeeldingslocatie: http://www.cincinnati.com/freetime/games/reviews/img/gf2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

yep, pasgeleden ook weer uitgespeeld (4e keer). Wordt een 2jaarlijkse traditie :)

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-10 15:51
Ik trek zo af en toe Max Pain en Max Pain 2 nog wel eens uit de kast. Hoewel het verhaal wat weg heeft van een gemiddelde B-film blijft het gewoon zo'n vette shooter!

De sfeer is gewoon goed, de graphics zijn zeker niet slecht (en passen goed bij de sfeer). En het blijft toch gewoon zo gaaf om in Bullet Time een deur door te vliegen, en 3 man neer te halen voor je de grond raakt :) Die games zijn gewoon af.

Een shooter met een hoge coolness factor imho :Y)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
Toen ik op de basisschool zat, zo'n 8-10 jaar geleden, hadden we een spelletje wat je met 10 man tegelijk kon doen. We hadden een hele toffe meester dus mochten we dat spelletje altijd spelen :P

Het spel heet Tankwars. Zijn verschillende versies van, maar de leukste blijft tochwel de non-german versie. Het is een soort veld met allemaal tankjes (2d). Soort van berg. Met allemaal 2d tankjes. En dan heb je luchtweerstand en dan moet je op andere tankjes schieten. Zodoende krijg je geld voor betere "kogels".

Dit spel speel ik nog steeds af en toe en het is echt fun. Zo simpel, maar ooo zoo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:51

Twhomp

Stayin' Alive

Alabama_man schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:54:
[afbeelding]
Super Puzzle fighter 2 turbo

Voor dit spel wil ik nog wel es m'n dreamcast of xbox aansluiten als er vrienden over de vloer zijn. Speel het zelf soms online via een emulator. Beste en meest gebalanceerde puzzelspel ooit gemaakt. Hopelijk komt dit spel ooit nog eens uit voor xbox arcade met online functies. Want het leent zich er echt uitstekend voor. Tevens scheelt mij dat weer consoles aansluiten ;)
Op mijn werk is dit een hit!
Elke pauze en vrijdagborrel is de Mame-kast bezet en wordt er gestreden om de puzzle fighter eer :)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Discworld (1 en 2) op de PlayStation 1 en op de Saturn trek ik nog regelmatig uit de kast..
Heerlijke humor, toffe puzzels en een sfeertje waar je in wordt gezogen..prachtig :)

Afbeeldingslocatie: http://www.mrbillsadventureland.com/reviews/c-d/discworldR/rincewind2.jpg

Syndicate voor de SNES :

toentertijd een vrije game, waar je een beetje je eigen gang kon gaan. Beetje een voorloper op het free roaming genre waar ik nu mezelf goed in kan vinden.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobygames.com/images/shots/original/1092965611-00.png

Virtua Tennis 2 voor de Dreamcast :

mijns inziens het beste tennis spel ooit gemaakt, basta :)
Speel het daarom nog vaak tegen vrienden, ook al is dat sinds Wii Sports minder geworden :)

Afbeeldingslocatie: http://bonusweb.idnes.cz/obrazek/dctennis_7m.jpg

Super Mario Bros 3, NES :

Blijft de beste Mario OOIT, heerlijke gameplay, toffe levels. Nadeel is dat je niet kon saven, in Mario Allstars gelukkig dan weer wel.

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleclassix.com/info_img/Super_Mario_Bros._3_NES_ScreenShot1.jpg

Perfect Dark voor de N64 :

Voor de Multiplayer Fun speel ik deze nog met regelmaat. Bevalt me een stuk beter dan Perfect Dark voor de 360 die ook in mn bezit heb.

Afbeeldingslocatie: http://cache.kotaku.com/gaming/perfectdark.jpg

Resident Evil voor de Saturn :

Ik ben een groot RE fan en heb dan ook ALLE delen op iedere console, maar RE1 blijft mijn grote favoriet. Ik speel hem op mn Saturn omdat ik dat beestje dan ook eens kan gebruiken, heb hem namelijk ook voor de PS1 (en de DS ;) ).
Het spel blijft eng, ook al zijn de verassingen er na 10 jaar wel uit voor me ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.lofi-gaming.org.uk/museum/games/scans/1226.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Exorcist op 29-12-2006 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 22:10
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:20:
Ik ga nu weer beginnen met Grim Fandango, wat een mega-sfeervol spel is dat!

[afbeelding]
Ik krijg het niet aan de praat onder XP :'(

Edit: hmm, gevalletje corrupte cd :(
Nouja, dan maar opnieuw bestellen voor een zacht prijsje.

[ Voor 13% gewijzigd door Kwistnix op 29-12-2006 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Exorcist schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 01:04:
Super Mario Bros 3, NES :

Blijft de beste Mario OOIT, heerlijke gameplay, toffe levels. Nadeel is dat je niet kon saven, in Mario Allstars gelukkig dan weer wel.
Helaas Super Mario Bros 3 kwijt, toch een keertje opzoeken via martkplaats weer, speel hem wel emulated sinds ik weer into NES ben tho, vroeger echt helemaal doodgespeeld :)
Exorcist schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 01:04:
Perfect Dark voor de N64 :

Voor de Multiplayer Fun speel ik deze nog met regelmaat. Bevalt me een stuk beter dan Perfect Dark voor de 360 die ook in mn bezit heb.
Samen met 007: GoldenEye de beste shooter voor de N64, tijdens logeerpartijen nachten mee doorgegaan :>

[ Voor 5% gewijzigd door PeterSelie op 29-12-2006 03:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003

The_Scarabial

MTB for life!

RedHat schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 00:53:
Toen ik op de basisschool zat, zo'n 8-10 jaar geleden, hadden we een spelletje wat je met 10 man tegelijk kon doen. We hadden een hele toffe meester dus mochten we dat spelletje altijd spelen :P

Het spel heet Tankwars. Zijn verschillende versies van, maar de leukste blijft tochwel de non-german versie. Het is een soort veld met allemaal tankjes (2d). Soort van berg. Met allemaal 2d tankjes. En dan heb je luchtweerstand en dan moet je op andere tankjes schieten. Zodoende krijg je geld voor betere "kogels".

Dit spel speel ik nog steeds af en toe en het is echt fun. Zo simpel, maar ooo zoo goed.
scorched earth, gaaf spel idd, kon je ook van die diggers enzo schieten dat die halve berg verdwijnt enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
Nee, nog veel simpeler.

Afbeeldingslocatie: http://fullgames.ru/modules/mydownloads/images/shots/tankwars.jpg

(link is niet super legaal lijkt maar heb site gecheckt en je kan niets downloaden dus lijkt me geen probleem)

En je had tankjes van de computer genaamd Mr Lobber enzo :) kennen jullie vast wel

http://en.wikipedia.org/wiki/Tank_Wars

wikipedia link

[ Voor 76% gewijzigd door RedHat op 29-12-2006 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Erkandude schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:19:
Ik speel nog vaak de open source "remake" van Total Annihilation, genaamd Spring.
http://taspring.clan-sy.com/

[afbeelding]

Waarom? Megaveel units, ontiegelijk veel tactics, veel leuke maps, en de lage instapdrempel om ff snel een potje te spelen. En tegenwoordig ziet het spel er ook een stuk mooier uit, wat natuurlijk mooi meegenomen is. Er zijn ook heerlijk veel mods, voor ieder wat wils. Speel nu vaak Balanced Annihilation.
Hé! Ik wist niet dat dit bestond. TA is gewoon één van de allerleukste RTS'en die ik gespeeld heb. Ik heb het altijd spijtig gevonden dat ik de cd's van het spel kwijtgespeeld ben. Maar nu ga ik zeker eens deze Spring eens proberen. Thanks mate! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel pong op de vista side-bar. alleen win ik nooit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Laatst online: 23-08 16:19
Afbeeldingslocatie: http://www.cyberionsystems.com/crusader/files/screenies/6.jpg

Nog zulke toppertjes: Crusader: No Remorse en het vervolg Crusader: No Regret.

Draaien beide perfect met DOSBox :) Erg goede gameplay, en de graphics zijn ook nog prima te pruimen. Ben d'r weer helemaal verslaafd aan :D

[ Voor 7% gewijzigd door Mitt3nz op 29-12-2006 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

is dat Spring alleen multiplayer? irritant veel opties enzo. Wilde het even proberen maar vaagheid alom

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccerfan666
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-08-2023
Afbeeldingslocatie: http://www.bluebyte.net/battleisle-e/products/history/images/packs/inc_box.jpg

Incubation van Blue Byte (1997): 3D turn-based alien slasher >:)

Single player is leuk als je aliens wil bevechten, maar de meeste fun zit 'em toch in de multiplayer mogelijkheden: zowel hotseat, play-by-mail als TCP/IP, waarbij je zelf met x aantal uitrustingspunten je squad kan samenstellen om dan tot 3 tegenstanders te bekampen.

Het werkt nog perfect onder Windows XP, maar je moet wel de compatibiliteitsmodus op Win95 zetten (anders reageert mijn muis niet deftig).

Afbeeldingslocatie: http://www.bluebyte.net/eng/products/incubation/graphics/shots/inc_06.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squeeky
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 12:30
Ah, af en toe nog even de Amiga uit de kast voor een potje Cannon Fodder!!
Alleen al de titelsong is geweldig

WAR!, Never been so much fun!
Go to your brother, Kill him with your gun
Die'n is his uniform, Laying in de sun...

Heerlijk urenlang simpel vermaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Jazzper schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:27:
is dat Spring alleen multiplayer? irritant veel opties enzo. Wilde het even proberen maar vaagheid alom
Ik heb het ook even bekeken maar blijkbaar moet je een originele kopie van TA bezitten om het te kunnen spelen. Het is dus niet echt volledig een remake. Jammer. Ik zal toch nog eens op zoek moeten naar TA. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Twhomp schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 01:01:
[...]

Op mijn werk is dit een hit!
Elke pauze en vrijdagborrel is de Mame-kast bezet en wordt er gestreden om de puzzle fighter eer :)
Haha bij mij is het allemaal gekomen tijdens een periode in de zomer toen ik alleen thuis zat. Standaard verhaal van iemand zit een periode alleen thuis dus de hele vriendenkring verhuist daarheen. Waren toen al fanatiek micromachines tegen elkaar aan het spelen tot ik Puzzle Fighter introduceerde. Instant hit! Na 2 potjes hadden de meesten de basics al door en werd het moeilijk een controller te bemachtigen. En nu 2 jaar later kan ik dezelfde mensen nog altijd aanspreken voor een potje (als ze niet eerder zijn dan mij ;) ).

Ik raad dit spel dan ook aan iedereen aan die van puzzel spellen als tetris, bejeweld, puzzle bobble en dergelijke houd. Het is snel, het is makkelijk op te pikken, als je echt goed bent is het ook wel diepgaand en qua gameplay is het iets dat je nog nooit eerder hebt gezien.

Verder meen ik me te herinneren dat een latere mortal kombat een uitgeklede mini game versie van dit spel had onder de naam Puzzle Kombat. Het lijkt er veel op, maar het mist toch een paar essentiele dingen wat Puzzle Fighter zo verdomd verslavend maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Laagvliegerke schreef:
[...]

Ik heb het ook even bekeken maar blijkbaar moet je een originele kopie van TA bezitten om het te kunnen spelen. Het is dus niet echt volledig een remake. Jammer. Ik zal toch nog eens op zoek moeten naar TA. :)
Nee, is niet zo. "Officieel" moet je TA legaal bezitten ivm. copyright dat nog steeds rust op bepaalde content (zoals units en textures ed. die door de standaard non-GPL installer meegeleverd worden), maar Spring staat verder 100% los van TA. Het is ook niet echt een remake, maar meer een algemene RTS game engine waarop onder andere TA mods als XTA en AA (de twee grootste) kunnen draaien.

Anyway, dit gaat hier ietwat offtopic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Door dit topic toch even gaan nadenken welke games ik ook alweer speelde vroeger, hierdoor weer op een verslaafde game gestuiterd: Bridge Builder

Echt heel veel dagen aan gesleten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.annoseries-nl.nl03.members.pcextreme.nl/images/ih/zelda_past.JPG

Een spel dat ik met zoveel liefde heb gespeeld en nu nog! :D Je eigen lekker los laten in een wereld vol van fantasie en magie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:48

FTL

Eigenlijk speel ik nog 2 spellen regelmatig

Transport Tycoon Deluxe en
Settlers 2

Ik hou echt van resource management spellen.
Lekker alles opbouwen en tweaken van processen.
TTD en Settlers2 hebben dit allebei, zo efficient mogelijk alles opzetten en onderhouden.

Eigenlijk zou er een nieuwe remake van TTD gemaakt moeten worden.
Anders maar even wachten op OpenTTD, deze zijn druk bezig met 32bits graphics.

Settlers2 heeft intussen een remake, maar deze mis net als de originele settlers2 random maps.
Dit had Settlers1 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OpenTTD is zo van internet te plukken, dat werkt wel relaxt. Settlers II was natuurlijk ook een goed spel, uren gespeeld, vooral splitscreen. Dit is een optie die ik wel mis in huidige PC games. Je zou prima dit kunnen doen met hogere resoluties, grotere beeldschermen en juist nu er nu er USB is kun je zoveel toetsenborden en muizen aansluiten als je maar wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004

ThunderNet

Flits!

FTL schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 14:04:
Eigenlijk speel ik nog 2 spellen regelmatig

Transport Tycoon Deluxe en
Settlers 2

Ik hou echt van resource management spellen.
Lekker alles opbouwen en tweaken van processen.
TTD en Settlers2 hebben dit allebei, zo efficient mogelijk alles opzetten en onderhouden.

Eigenlijk zou er een nieuwe remake van TTD gemaakt moeten worden.
Anders maar even wachten op OpenTTD, deze zijn druk bezig met 32bits graphics.

Settlers2 heeft intussen een remake, maar deze mis net als de originele settlers2 random maps.
Dit had Settlers1 wel.
Er is al een semi-remake :) Locomotion, sommige mensen vinden dit alleen minder leuk dan OpenTTD. Ik vind locomotion zelf erg gaaf omdat je bijvoorbeeld alle NS treinen erin kunt krijgen enzo :D

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 13:33:
[afbeelding]

Een spel dat ik met zoveel liefde heb gespeeld en nu nog! :D Je eigen lekker los laten in een wereld vol van fantasie en magie. :)
Voor dat spel alleen al wil ik eigenlijk weer een nintendo handheld kopen (daar is hij nu toch ook op te krijgen?)

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:48

FTL

ThunderNet schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 14:09:
[...]

Er is al een semi-remake :) Locomotion, sommige mensen vinden dit alleen minder leuk dan OpenTTD. Ik vind locomotion zelf erg gaaf omdat je bijvoorbeeld alle NS treinen erin kunt krijgen enzo :D
Thanks, goede tip.
Zal die eens goed bekijken ;-)

Ik moet er bij zeggen dat ik OpenTTD al wel speel, maar ik zou echt tof vinden als de 32bit graphics klaar zou zijn.

SimCity spellen was ik ook altijd fan van, totaan Simcity 2000 heb ik nog regelmatig gespeeld.
Maar die pret is er nu wel een beetje vanaf sinds de 2000 versie imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@r!k schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 14:11: Voor dat spel alleen al wil ik eigenlijk weer een nintendo handheld kopen (daar is hij nu toch ook op te krijgen?)
Ik speel het op Snes.

:> de 16 bits muziek. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
quake1 ! speel ik op dagelijkse basis! ben ook net 4on4 champion geworden :) en vertrek aankomende woensdag naar sweden voor een quake lan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Voor een Quake 1 naar Zweden gaan? Mm, ik bedoel kan je zeg maar onderbouwen waarom je deel 1 doet?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:05

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

msteggink schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:12:
Ik speel regelmatig nog wel eens Warlords II (1992). Het spel is lekker simpel en toch nog uitdagend. De graphics zijn natuurlijk niet mooi ;) maar het gaat om de gameplay[afbeelding]
Warlords II O+ Jammer dat er geen echt einde aan de amiga versie zat.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-10 15:17

Shabbaman

Got love?

HyperMan schreef op woensdag 27 december 2006 @ 16:09:
Ik speel nog regelmatig Railroad Tycoon 2 (TSC/Platinum)
Heerlijke sfeer, strakke graphics, en vooral in de uitbreidingen zitten uitdagende missies. Heb RT 3 en Sid Meier's Trainsnog ff kort geprobeerd, maar die konden me niet boeien (RT3 z'n 3d vond ik weinig toevoegen, en Trains zag er wel heel kinderachtig uit; het track-lay gebeuren zou versimpeld moeten zijn, maar ik vond het maar een vervelend gekloot). Of zou ik ze toch nog een kans moeten geven? Trains is bv gemaakt door de zelfde makers als Civ4 en dat spel staat als een huis, en was op ongeveer alle punten beter dan z'n voorgangers.

Weet iemand trouwens nog leuke custom scenarios voor RT2?
Je bedoelt Railroads!, niet "trains" (neem ik maar aan, railroads is een maandje uit en trains heb ik nog nooit van gehoord). Ik denk dat Railroads heel leuk is als je gaat multiplayeren, ik was er snel klaar mee. Het heeft me wel aangespoord om weer transport tycoon te gaan spelen.

Colonization speel ik nog wel eens. Beste spel ooit ;) Ik vind het nog steeds jammer dat de specialisten uit col niet in civ zijn geintegreerd.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepFreeze.NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-03 08:01
Curse of Monkey Island, ik speel het voornamelijk in de trein. Dat spel komt geloof ik uit 1997, maar het blijft gewoon leuk. De conversaties en grappen in het spel zijn meesterlijk. Ik had het al een paar jaar niet meer gedaan, dus de oplossingen weet ik nog nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yisc
  • Laatst online: 29-09 12:02
Larixk schreef op zaterdag 21 juni 2003 @ 12:10:
[afbeelding]
Theme Hospital anyone?
geweldig spel, moet echt een goede remake van komen
En die komt er in 2007.
De titel wordt Hospital Tycoon en zal verschijnen bij Codemasters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 17:16
Chuck yeager air combat speel ik nog regelmatig.

ook GTA2 staat geinstalleerd...

diskeltische lurker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Yisc schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 18:59:
[...]

En die komt er in 2007.
De titel wordt Hospital Tycoon en zal verschijnen bij Codemasters.
Ik heb een beetje een aversie opgebouwd tegen alles met Tycoon in de naam sinds alle Coffee,Fish, Animal, Bussiness, Supermarket tycoons de markt overspoelde een jaar of 2 geleden.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al die tycoons nooit begrepen. ik speel dan toch liever, als ik er dan toch uren in pomp, een dikke rpg. maar ik snap het ook wel weer een beetje. simcity2000, voor mij een 'tycoon', heb ik ook ziek gespeeld. maar er is zo weinig actie :)

over rpg's gesproken: Lands of Lore 1 (de andere versies zijn nep & gay) is héél vet. die runt alleen op geen mogelijkheid op XP. alles al geprobeerd. iemand de gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 09-10 17:23

FlyEragon

Alien Monkeys

Laagvliegerke schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 18:51:
[...]

Nee hoor je hoeft helemaal niet het origineel te bezitten. Je download gewoon de Regular installer
van 29.2mb. Dit is de basis engine, met de mod XTA. In feite eigenlijk dus gewoon TA. Maar in de loop der tijd zijn er meer units gemaakt en zodoende zijn er verschillende mods uitgekomen. Wat je allemaal los kan downloaden, en moet neerplempen in de mods map. Alles is duidelijk uitgelegd in de FAQ op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
Dune 1 ofcourse !!!!!!

als ik me verveel op me werk hehehe , en anderrs hebben we altijd nog indiana jones fate of atlantis :D
geweldig !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 11:53
phantasmagoria 2 blijft gewoon een fantastisch gerne dat point and click
ookal heb ik dat spel al 10000 uitgespeeld ik blijf het lekker vinden.

xfiles the movie the game
ook een lekkere point and click game.

binnenkort hoop ik te gaan beginnen aan mijn eigen point and click game.
opgebouwd uit video beelden.

grim fandango speel ik ook nog ook lekker hersenloos point and clicken.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 22:10
Vandaag zat Grim Fandango in de brievenbus in DVD case, draait nu prima onder XP :Y
Geweldig leuk om weer te spelen! Manny en Glottis blijven tof!
Zit nu al weer in Rubacava als eigenaar van het Calavera Cafe :X
Echt bizar dat ik alles nog weet. De eerste keer vond ik dit spel echt heel pittig, maar nu 'fiets' ik er zo doorheen (in de bone wagon :o)

[ Voor 17% gewijzigd door Kwistnix op 03-01-2007 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocca
  • Laatst online: 22-08-2022
Mektheb schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 22:23:
Dune 1 ofcourse !!!!!!

als ik me verveel op me werk hehehe , en anderrs hebben we altijd nog indiana jones fate of atlantis :D
geweldig !!!
Dune 1... OMG, dat gaat je toch vervelen na 5 minuten? Ik heb het laatst ook nog eens 'geprobeerd' maar toen kwam ik erachter dat je geen meedere units kon selecteren, dus moet je 3x klikken om 1 units te verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstra30
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-10 11:04
Ik speel sinds een tijdje weer chuck yeager's air combat. Echt een legendarisch spel voor mij, 1 van de 1ste spellen die ik thuis op de pc had en ik vind hem nog steeds waanzinnig goed. Ben nog geen flight sim tegengekomen die zo lekker vliegt en vooral zo lekker vecht.
Later had ik nog een keer andere hele goeie flightsim uit de bieb geleend, maar deze kan ik helaas niet meer vinden doordat ik de titel niet meer weet. Ik meende dat het iets met Top Gun was, maar ik weet het niet zeker meer, jammer.

i920 D0, UD3R, OCZ1600vlgk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Apocca schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 20:51:
[...]

Dune 1... OMG, dat gaat je toch vervelen na 5 minuten? Ik heb het laatst ook nog eens 'geprobeerd' maar toen kwam ik erachter dat je geen meedere units kon selecteren, dus moet je 3x klikken om 1 units te verplaatsen.
dat is dune 2

ik heb het over dune 1 dat je dus RPG moet spelen the fremen moet ontmoeten enz ;)
en de harkonen van dune af jaagen en de emperor die je bedriegt

vet :D
dune beplanten enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 22:41
Ik heb zelf de first decade aangeschaft waar C&C ook op staat.... _/-\o_

Ik ben helemaal gek op strategiespellen... Al moet ik zeggen dat doom mij ook nog wel kan bekoren... Heerlijk

*Trek net wolfenstein uit de kast* Alleen jammer dat je daar zo snel mee klaar bent :P (Schrok me wel weer rot met HIEHAHOO keihard door je speakers :P

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 19:32
Op de nipper het ik vorige jaar nog HL1 (Source) uitgespeeld. Wazige eindlevels hoor :+

Welk spel ik nog uit moet/wil spelen is Conquest: Frontier Wars. Superleuke ruimterts, alleen bij de campaign ben ik eens gestrand bij een praktisch onwinbare situatie waarbij de vijand letterlijk aan blijft komen stromen, ook als cheat ik met onbegrensde grondstoffen en instant bouwen :?

Wel erg leuk LAN spel :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op woensdag 20 december 2006 @ 19:15:
- Planescape: Torment
- Baldurs Gate Saga

Beide onder het stof vandaan getrokken en opnieuw gaan spelen. Leuk! :)
Baldur's Gate ben ik nou voor de 3e keer aan het uitspelen sinds ik het eerste deel heb aangeschaft. Beste rpg ooit gemaakt imo.
Afbeeldingslocatie: http://www.sorcerers.net/Games/BG/Screenshots/bg_13.jpg

Ook fallout kan ik me nog vele uren mee vermaken. :)
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/9/95/Fallout_01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 21-09 11:54
Gister Mortal Kombat Trilogy weer tevoorschijn gehaald. Back naar de good old days :9

Werkt niet compleet vlekkeloos onder XP. Wanneer je een gamecontroller hebt aangesloten via USB wanneer je het spel opstart, werkt het geluid niet. Ik moet nu dus de gamepad unpluggen, spel opstarten, gamepad weer pluggen en er dan via joytokey gebruik van maken :P

Wie heeft er vroeger niet MK gespeeld? Kwam uit op elk systeem zo ongeveer. Speelde vroeger 1+2 op de Sega Mega Drive en MKT op de PS1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
en ik ben weer met Starcraft begonnen...wat een ownage spel is het toch...en de graphics zijn eigelijk nog steeds goed...ik heb het echt jarenlang gespeeld, eerst altijd Singleplayer daarna ging ik multiplayer, altijd Moneymaps spelen :P
ik hoop dat blizzard ooit nog een SC 2 uitbrengt (zal haast wel moeten)

Afbeeldingslocatie: http://www.scopestrike.com/Gamecenter/starcraft.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door SuX DeLuXe op 09-01-2007 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Thrills33ka schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 09:59:
ik hoop dat blizzard ooit nog een SC 2 uitbrengt (zal haast wel moeten)
WOS ;)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:01

Clush

Do as I say...

Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 23:32:
[...]

Baldur's Gate ben ik nou voor de 3e keer aan het uitspelen sinds ik het eerste deel heb aangeschaft. Beste rpg ooit gemaakt imo.
[afbeelding]

Ook fallout kan ik me nog vele uren mee vermaken. :)
[afbeelding]
helemaal mee eens. vooral met dit rotweer zijn dit ook mijn favoriete gouwe ouwes. vind het aleen elke keer weer zo jammer dat fallout zo vol bugs zit :(.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik speel nog steeds Sacrifice multiplayer sinds 2000. Beste game ooit.

Verder speel ik nog ET voor de fun; alleen maar pubben op Efterlyst. :P

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 19:38
Noel schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:13:
Lotus III : The Ultimate Challenge (1993)

[afbeelding]

Waarom? Vroeger veel gespeeld, veel plezier aan beleefd met vrienden, en nu af en toe nog eens bovenhalen voor de fun.. :) Leuk om tegen elkaar te spelen.
Lol in mijn herinnering was dat spel veel mooier.. :D

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Mektheb schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 21:02:
[...]

dat is dune 2

ik heb het over dune 1 dat je dus RPG moet spelen the fremen moet ontmoeten enz ;)
en de harkonen van dune af jaagen en de emperor die je bedriegt

vet :D
dune beplanten enzo
Dune heerscht. _/-\o_
Zorg wel dat je de volledige cd-rom versie hebt, die is zo veel beter dan de floppy versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstra30
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-10 11:04
HawVer schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:45:
[...]

Lol in mijn herinnering was dat spel veel mooier.. :D
Ja idd, vond dat vroeger ook grafisch een vet spel! Maar weer eens even downloaden die hap.

i920 D0, UD3R, OCZ1600vlgk

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Let op:
Onderbouw ook even waarom je juist dit spel nog steeds speelt :)