Gelukkig zijn ze bijna allemaal bewaard gebleven XD
Weer een leuke:
Ik speel Doom 3 uit 2004.
Nu gemod met de "Sikkmod 1.2" en de "Wulfen texture pack" en een kleine .cfg file aanpassing voor widescreen resoluties.
Ook beschikbaar voor Prey en Quake 4!
De mods voegen een hoop grafische opties toe.
Soft shadows, HDR, Bloom, SSAO, FXAA, FOV en Parallax Mapping zijn daar enkele van.
Echt adembenemend wat je dan op scherm kan toveren.
De gemodde Doom 3 staat zijn mannetje tegenover moderne games.
Met alle opties aan kan het iedere pc op zijn knieën krijgen.
De Sikkmod is heel gebruiksvriendelijk, er zit een ingame menu bij waar je alle grafische settings kan aanpassen.
Er zijn ook een aantal gameplay aanpassingen mogelijk.
Alleen voor de parallax mapping moet je iets in je Doom folder aanpassen.
Als jouw Doom 3 ligt te verstoffen kan ik je aanraden om hem weer eens te proberen met deze mods!
Nu gemod met de "Sikkmod 1.2" en de "Wulfen texture pack" en een kleine .cfg file aanpassing voor widescreen resoluties.
Soft shadows, HDR, Bloom, SSAO, FXAA, FOV en Parallax Mapping zijn daar enkele van.
De Sikkmod is heel gebruiksvriendelijk, er zit een ingame menu bij waar je alle grafische settings kan aanpassen.
Als jouw Doom 3 ligt te verstoffen kan ik je aanraden om hem weer eens te proberen met deze mods!
[ Voor 5% gewijzigd door HugoBoss1985 op 05-09-2011 15:43 ]
Bedankt voor de tip, dat ga ik zeker weer eens uitproberen! Heb aan Doom 3 destijds veel plezier beleefd
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Dat is zeker een goede tipHugoBoss1985 schreef op maandag 05 september 2011 @ 15:37:
Weer een leuke:
Ga dit weekend gelijk maar weer eens installeren en die mod toepassen, ben benieuwd.
Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750
Oef zag weer een hoop leuke games voor bij komen :
Legacy of kain , Super game ! elk deel van de serie heeft echt zijn charme , weet iemand of er nog een goed speelbare versie beschikbaar is voor win7/x64 , mijn processor ondersteunt geen hyperv/ virtualization dus vmware is traag als stront (letterlijk) vergeleken met mijn oude amd 2000+ die dezelfde vmware machine draait hehe
Vanochtend even leisure suit larry 6 uitgespeeld , good old larry , always laffing phun
daarna nog even wat jagged alliance 2 met 1.13 mod gespeeld (en de tandjes!) ze hebben het echt pittig gemaakt met een supercool nieuw target systeem en veeel hardere AI. echt aanrader (voor mijn gevoel beter dan X-CoM etc en een hoop zijn daar fan van)
Last but not least vorig weekend heerlijk lopen raggen met call of duty 1 en unreal tournament op een laptop lan met een paar vrienden.
krijg nu ineens zin om Little big adventure 1/2 te spelen en ff wat olifanten te mishandelen
(humanoids thou)
Legacy of kain , Super game ! elk deel van de serie heeft echt zijn charme , weet iemand of er nog een goed speelbare versie beschikbaar is voor win7/x64 , mijn processor ondersteunt geen hyperv/ virtualization dus vmware is traag als stront (letterlijk) vergeleken met mijn oude amd 2000+ die dezelfde vmware machine draait hehe
Vanochtend even leisure suit larry 6 uitgespeeld , good old larry , always laffing phun
daarna nog even wat jagged alliance 2 met 1.13 mod gespeeld (en de tandjes!) ze hebben het echt pittig gemaakt met een supercool nieuw target systeem en veeel hardere AI. echt aanrader (voor mijn gevoel beter dan X-CoM etc en een hoop zijn daar fan van)
Last but not least vorig weekend heerlijk lopen raggen met call of duty 1 en unreal tournament op een laptop lan met een paar vrienden.
krijg nu ineens zin om Little big adventure 1/2 te spelen en ff wat olifanten te mishandelen
Wat ik regelmatig opnieuw speel is Fallout Tactics.
Lekker bruut geweld, ziet er leuk uit, goeie tactics toepasbaar, heerlijke sfeer.
Veel mensen vinden het niet een echte Fallout, omdat het geen echte RPG is of whatever, maar ik vind het heeeeerlijk.
Ik vind de game mechanics gewoon heerlijk. Je kan je figuurtjes op veel verschillende manieren uitbouwen. Je kan hele goede trucjes toepassen. Verzin steeds weer wat andere dingen.
Enige nadeel is dat sommige punten vaak wel redelijk hetzelfde blijven, maar ik blijf het gewoon heerlijk vinden.
Ook zo'n spel dat ik 'even' kan spelen, en vervolgens bedenk dat ik alweer 5 uur verder ben.
Lekker bruut geweld, ziet er leuk uit, goeie tactics toepasbaar, heerlijke sfeer.
Veel mensen vinden het niet een echte Fallout, omdat het geen echte RPG is of whatever, maar ik vind het heeeeerlijk.
Ik vind de game mechanics gewoon heerlijk. Je kan je figuurtjes op veel verschillende manieren uitbouwen. Je kan hele goede trucjes toepassen. Verzin steeds weer wat andere dingen.
Enige nadeel is dat sommige punten vaak wel redelijk hetzelfde blijven, maar ik blijf het gewoon heerlijk vinden.
Ook zo'n spel dat ik 'even' kan spelen, en vervolgens bedenk dat ik alweer 5 uur verder ben.
Ik ben weer erg veel plezier aan het beleven aan Vice City op dit moment, blijft een fenomenaal spel
Laatst heb ik San Andreas weer eens geïnstalleerd maar daar werd ik niet vrolijk van. Verschrikkelijke graphics voor zo'n "recente" game.Ram0n schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:56:
Ik ben weer erg veel plezier aan het beleven aan Vice City op dit moment, blijft een fenomenaal spel
Ik ben nu bijna weer door Max Payne heen geknald. Heerlijk spel en het draait ook nog eens goed onder Windows 7 als je de patch uitvoert die het geluid aanpast.
Haha dat had ik laatst ook gedaan. Ik kreeg echt zo'n "waarom vond ik dit ooit geweldig?"-gevoel. Graphics zien er niet uit. Rijden is enorm belabberd. Het leek wel een Davilex-productie opeens :-).
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Max Payne... Moet ik ook maar weer eens gaan spelen...
Van de week bezig geweest met Seven Kingdoms :

Heerlijk spel... Lekker oorlogje voeren an mass!
Ik zie nu net dat er ook een 3D versie van is..wtf ?
Edit: Ik zie dat die 3D versie een 2.0 krijgt op gamescore...Nevermind dus
Van de week bezig geweest met Seven Kingdoms :

Heerlijk spel... Lekker oorlogje voeren an mass!
Ik zie nu net dat er ook een 3D versie van is..wtf ?
Edit: Ik zie dat die 3D versie een 2.0 krijgt op gamescore...Nevermind dus
[ Voor 16% gewijzigd door Rann op 13-09-2011 08:47 ]
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
MrDucky schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:47:
Wolfenstein ET.
[img]http://www.megadownloads.nl/statisch/afbeeldingen/uploads/downloads/29(3).jpg[\img]
Waarschuwing:
Onderbouw ook even waarom je juist dit spel nog steeds speelt
Heej dat ziet er vet uitHugoBoss1985 schreef op maandag 05 september 2011 @ 15:37:
Weer een leuke:
Hij speelt Wolfestein: ET, onderbouwing is daarvoor niet nodig. Heerlijke gameplay, gewoon goed spel. Dat het al een klassieker is voelt me oud worden, ik ben gvd nog niet oudRann schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:48:
Waarschuwing:
Onderbouw ook even waarom je juist dit spel nog steeds speelt
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
De gameplay, geluiden, editors en urenlang vermaak...!
Geen idee of deze al is geweest maar als er 1 spel is wat ik graag speel;

Ook erg leuk op een LAN..

[ Voor 16% gewijzigd door Rvvdb op 13-09-2011 17:08 ]
Om eens op te schrijven wat ik vorige week gespeeld heb:
Baldur's Gate. Blijft leuk om weer een nieuw character of thema te bedenken en dat door te voeren en door BG 1 & 2 te lopen. Vorige week met een solo Monk door de hele saga heen gegaan. Vrij lastig om mee te beginnen, maar vrijwel niet te stoppen tegen het einde.
Deus Ex. Behoeft denk ik geen verdere toelichting. Ik vind het zelf altijd leuk om sneaky door een level heen te gaan en alle hoekjes van een level te verkennen. Ik heb wel een aantal mods geïnstalleerd om de textures wat op te leuken en om die icoontjes terug te zetten naar hun originele resolutie, want die zien er echt niet uit als je ze zo opgeblazen op 1920x1200 ziet.
Medieval 2: Total War. Heerlijke strategy game. Lekker je rijk op zetten en verder laten groeien, afgewisseld met lekker real time gevechten doen met je legers. Ik heb ook nog Rome Total War liggen, maar helaas heeft die een rare glitch waarbij het lijkt of de desktop nog steeds zichtbaar is in het speelscherm rechtsonder in het beeld. Op zich niet zo erg, maar iedere keer als ik er op klik ga ik terug naar de desktop (alsof je Alt+Tab doet), en het icoon voor de volgende beurt zit precies op die plek... oftewel, ik kan niet de naar de volgende beurt.
Baldur's Gate. Blijft leuk om weer een nieuw character of thema te bedenken en dat door te voeren en door BG 1 & 2 te lopen. Vorige week met een solo Monk door de hele saga heen gegaan. Vrij lastig om mee te beginnen, maar vrijwel niet te stoppen tegen het einde.
Deus Ex. Behoeft denk ik geen verdere toelichting. Ik vind het zelf altijd leuk om sneaky door een level heen te gaan en alle hoekjes van een level te verkennen. Ik heb wel een aantal mods geïnstalleerd om de textures wat op te leuken en om die icoontjes terug te zetten naar hun originele resolutie, want die zien er echt niet uit als je ze zo opgeblazen op 1920x1200 ziet.
Medieval 2: Total War. Heerlijke strategy game. Lekker je rijk op zetten en verder laten groeien, afgewisseld met lekker real time gevechten doen met je legers. Ik heb ook nog Rome Total War liggen, maar helaas heeft die een rare glitch waarbij het lijkt of de desktop nog steeds zichtbaar is in het speelscherm rechtsonder in het beeld. Op zich niet zo erg, maar iedere keer als ik er op klik ga ik terug naar de desktop (alsof je Alt+Tab doet), en het icoon voor de volgende beurt zit precies op die plek... oftewel, ik kan niet de naar de volgende beurt.
Bij mij werkte de parallax mapping ook niet.Tripwire999 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:02:
[...]
Heej dat ziet er vet uit. Ik heb dus ook geprobeert het te installeren maar ik krijg niet zulke hele mooie graphics als het zou moeten zijn volgens mij. Heb jij een config file die ik misschien kan gebruiken?
Ik las eerst iets over je doom config file verwijderen, maar toen bleek dat die maker van de sikkmod de verkeerde files had geleverd bij de mod.
Dit is de link voor de goede parallax mapping files: http://www.doom3world.org/phpbb2/viewtopic.php?
Hier heb je meer info over de mod: http://forum.guru3d.com/showthread.php?t=350337&page=3
Ik denk, maar weet het niet zeker, dat die Wulfen Texture Pack verplicht is om parallax werkend te krijgen.
Je zou het duidelijk moeten zien omdat het veel meer relief op het scherm tovert.
Laat even weten of het gelukt is en wat je van de mod vind
Hmm ik heb alles geinstalleerd maar het werkt nog steeds niet goedHugoBoss1985 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:21:
[...]
Bij mij werkte de parallax mapping ook niet.
Ik las eerst iets over je doom config file verwijderen, maar toen bleek dat die maker van de sikkmod de verkeerde files had geleverd bij de mod.
Dit is de link voor de goede parallax mapping files: http://www.doom3world.org/phpbb2/viewtopic.php?
Hier heb je meer info over de mod: http://forum.guru3d.com/showthread.php?t=350337&page=3
Ik denk, maar weet het niet zeker, dat die Wulfen Texture Pack verplicht is om parallax werkend te krijgen.
Je zou het duidelijk moeten zien omdat het veel meer relief op het scherm tovert.
Laat even weten of het gelukt is en wat je van de mod vind!
In de map "sikkmod" heb je een map "glprogs" met 5 mappen met 2 files erin.
Je moet uit 1 van die mappen de 2 files kopiëren naar je glprogs map.
Dan heb je dus die 5 mappen + de 2 files uit één van die mappen.
Als je dat niet doet heb je geen parallax mapping, je kan kiezen welke parallax mapping je wilt dmv die 5 verschillende mappen.
Heb je dat gedaan?
Je moet uit 1 van die mappen de 2 files kopiëren naar je glprogs map.
Dan heb je dus die 5 mappen + de 2 files uit één van die mappen.
Als je dat niet doet heb je geen parallax mapping, je kan kiezen welke parallax mapping je wilt dmv die 5 verschillende mappen.
Heb je dat gedaan?
ben dit weekend weer opnieuw begonnen met blade runner heb dit spel eerder gehad maar nooit uitgespeeld.
Verwijderd
Hoe speel jij dat nog over de LAN? Bij mij lukte dat alleen met Windows 98, bij de overstap naar Windows XP werkte de multiplayer van Dungeon Keeper niet meer, en heb ik het nooit voor elkaar gekregen om het werkend te krijgen. Was wel echt een geniaal spel, misschien wel een van de leukste spellen die ik ooit gespeeld heb.Rvvdb schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:19:
[afbeelding]
je kan via tunngle online spelen , die hebben een speciale vpn adapter die ook ipx nabootst.
google tunngle of probeer hamachi , er zijn meerdere manieren om oude games nog te spelen via inet
google tunngle of probeer hamachi , er zijn meerdere manieren om oude games nog te spelen via inet
[ Voor 35% gewijzigd door Aionicus op 26-09-2011 18:32 ]
btw Gvd thanks aan de persoon die doom 3 voorstelde , denk ga het spelen in donker etc maar Fuck my life . om de hoek halve hartaanval at points XD /scared.
ik speel nog steeds x-com enemy unkown ism xcomutil
voor de difficulty bug
en waarom het spel is vaak anders , tactisch uitdagend !!!
uber gameplay
voor de difficulty bug
en waarom het spel is vaak anders , tactisch uitdagend !!!
uber gameplay
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Haha, ja, die lijkt er idd veel op. Ook uitgespeeld toentertijd. Geweldige gameplay. 3D is niet altijd een vooruitgang!
Cyphax schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:23:
[...]
Ik heb pas nog een paar uur lol gehad van Secret Agent. Da's net Crystal Caves, iets andere setting maar verder lijken die nogal op elkaar, en ook Secret Agent is echt geweldig.
Professioneel Heftruck Syndroom
Oudere post, maar toch ff quoten.Mastermind-- schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:47:
Ik speel nog regelmatig Deus Ex GOTY, ik heb die campaign al zo'n 60 keer gedaan maar hij blijft leuk.
Top spel!
Ook speel ik nog regelmatig C&C Tiberian sun, en de iets nieuwere C&C Generals Zero Hour
Iemand een potje?
Tiberian Sun is inderdaag een goed idee om weer eens te spelen.
Verder heb ik me weer eens vermaakt met Last Ninja 2 op de C64, en Creatures 2. Kent iemand die games nog?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Last Ninja ken ik nog wel ja, maar toen ik dat nog speelde was ik eigenlijk nog te jong, het was toch net effe te moeilijk. Ik heb het dus nog nooit uitgespeeld. 'k ben wel goed in staat dat alsnog een keer te doen. 
Creatures heb ik nooit gespeeld, die hadden we niet thuis.
Creatures heb ik nooit gespeeld, die hadden we niet thuis.
Saved by the buoyancy of citrus
Emergency 2. Blijft een goed spel, met realistische scenario's en erg realistische graphics voor zijn tijd. Komt veel denkwerk bij te pas, altijd leuk!
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
hoe speel jij DK1 op lan? mij lukt het alleen om DK2 op lan werkend te krijgenRvvdb schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:19:
[afbeelding]
(allebei zo lang gespeeld he niet normaal)
edit-
nvm ik lees net Tunngle, had effe verder moeten lezen voordat ik die vraag stelde maar werd wat enthusiast aangezien dit mijn nr1 fav game alle tijden is
[ Voor 14% gewijzigd door Themperror op 12-10-2011 20:12 ]
Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090
Tyrian2000

Laatst nog de singel player full game uitgespeeld met de wapens: Sonic Wave/ Lightning gun/2x Storm als special.
In 1 nacht uitgespeeld
(lan-party
)

Laatst nog de singel player full game uitgespeeld met de wapens: Sonic Wave/ Lightning gun/2x Storm als special.
In 1 nacht uitgespeeld

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Ik weer niet waarom, maar ik vind C&C Tib sun erg vervelend, de vijand bouwt zo extreem snel, lag dat nou aan de snelheid van de cpu?
laatst infantry weer eens gedownload en beetje gespeeld maar die game is helaas helemaal dood gegaan
Was echt een super game in 2000-2002 2D mmorpg shooter
Game was best populair tot sony geld ging vragen is nu weer gratis maar geen hond speelt het meer.
Game was best populair tot sony geld ging vragen is nu weer gratis maar geen hond speelt het meer.
[ Voor 3% gewijzigd door haakjesluiten op 22-10-2011 20:57 ]
Nee, ik denk dat het meer de moeilijkheidsgraad is (ik heb TS vorig jaar nog een keer uitgespeeld op een Athlon X2 4000+ - alleen het laatste level kost gewoon veel strategisch saven, en ook gewoon proberen tot het lukt). Na gewoon oefenen is het goed te doen, dan ga je zelf ook snel bouwen en je moet je eigen speelstijl ontwikkelen (zo ben ik een echte turtle die z'n basis eerst probeert te perfectioneren, dan een leger gaat opbouwen en dan probeert de vijand in de pan te hakken) en de units van zowel GDI als NOD goed leren kennen. Ze hebben allemaal zwakke en sterke punten maar in principe zijn ze wel allemaal nuttig imho, zelfs de simpele voetsoldaat want die kun je in grotere getalen maken en lekker combineren met medics (in het geval van GDI).DCG909 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:53:
Ik weer niet waarom, maar ik vind C&C Tib sun erg vervelend, de vijand bouwt zo extreem snel, lag dat nou aan de snelheid van de cpu?
Saved by the buoyancy of citrus
Verwijderd
Hey,
Ik spel nog eenmaal per jaar Secret of Mana helemaal uit. Vroeger op de SNES, nu via emulator omdat ik het dan sneller kan zetten.
Dit spel is men all time favourite en zal dat ook blijven
Als ik dan nog tijd over heb doe ik Secret of Evermore, Zelda Link to the Past, Crono Trigger en FFVIII ook nog snel
Je ziet het, ik ben een RPG van de oude stijl fan, spijtig genoeg maken ze niets meer van die kwaliteit. Vooral het multiplayer principe van Secret of Mana/Evermore vond ik fantastisch, zeker voor die tijd. Spijtig genoeg vond/vind ik nooit iemand die wou meedoen
Ik spel nog eenmaal per jaar Secret of Mana helemaal uit. Vroeger op de SNES, nu via emulator omdat ik het dan sneller kan zetten.
Dit spel is men all time favourite en zal dat ook blijven
Als ik dan nog tijd over heb doe ik Secret of Evermore, Zelda Link to the Past, Crono Trigger en FFVIII ook nog snel
Je ziet het, ik ben een RPG van de oude stijl fan, spijtig genoeg maken ze niets meer van die kwaliteit. Vooral het multiplayer principe van Secret of Mana/Evermore vond ik fantastisch, zeker voor die tijd. Spijtig genoeg vond/vind ik nooit iemand die wou meedoen
Er zijn er nog enkele :
Balls of Steel : ziet er nog steeds netjes uit (en heb het werkend gekregen op Windows 7
) en is naar mijn mening nog steeds het leukste pinball spel op de markt.
Caesar III : een betere rts vind je naar mijn mening gewoon niet. Grafisch echt een drama, maar kwa gameplay erg leuk (en lastig)
Balls of Steel : ziet er nog steeds netjes uit (en heb het werkend gekregen op Windows 7
Caesar III : een betere rts vind je naar mijn mening gewoon niet. Grafisch echt een drama, maar kwa gameplay erg leuk (en lastig)
Wabbawabbawabbawabba
Sinds de aanschaf van mijn tablet weer eens een SNES-emulator aan de gang gemaakt... en speel nu weer Legend. Vroegah... (voor zover ik daar al van mag spreken, eind jaren '90) speelde ik dit altijd op de SNES, twee tot drie keer op een zondag uitgespeeld in multiplayer...
Best wel sneu eigenlijk!
YouTube: Legend SNES
YouTube: Legend SNES
Ceasar 3 is een top game en een klassieker, en een van de beste city builder games. Ik speel hem ook nog vaak. Maar een goede rts is het zeker niet, dat gedeelte vind ik juist enorm belabberd uitgewerkt.KatirZan schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:13:
Dat is lang geleden dat ik dat spel gezien heb, kan me inderdaad nog wel herinneren dat ik me daar mening uurtje mee vermaakt heb. Zoals velen ben ik inderdaad ook gestopt met spelen toen je er voor moest betalen. Was altijd een heerlijk chaotisch gevechts spelletje.Crazyanz schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:57:
laatst infantry weer eens gedownload en beetje gespeeld maar die game is helaas helemaal dood gegaan![]()
[video]
Verwijderd
Gisteren nog eens toevallig op een diskette met het spel 'Liero' gestoten, meteen overgezet op HD en met een vriend gespeeld.
2 player op hetzelfde keyboard, speelbaar op een 286 en fun verzekerd
Ah, Liero, geweldige mayhem met 2 spelers:DVerwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:54:
Gisteren nog eens toevallig op een diskette met het spel 'Liero' gestoten, meteen overgezet op HD en met een vriend gespeeld.
Verder speel ik veel Monopoly Tycoon, muziek op de boxen hard aan, en dan maar bouwen bouwen bouwen:

Jammer dat er nooit een vervolg van is gekomen. Speel graag van die economische/handel games, en geen enkele komt in de buurt van real estate als Monopoly Tycoon. Er zijn wel suggesties voor een paar games, maar die zijn zo grafisch achterhaalt, dat het niet meer te spelen is zo slecht. Vind Monopoly Tycoon er nog steeds goed uitzien
NOD: cyborgs en artillerie.. meer heb je niet nodig om iemand snel en vakkundig in de pan te hakken..Cyphax schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 11:02:
[...]
Nee, ik denk dat het meer de moeilijkheidsgraad is (ik heb TS vorig jaar nog een keer uitgespeeld op een Athlon X2 4000+ - alleen het laatste level kost gewoon veel strategisch saven, en ook gewoon proberen tot het lukt). Na gewoon oefenen is het goed te doen, dan ga je zelf ook snel bouwen en je moet je eigen speelstijl ontwikkelen (zo ben ik een echte turtle die z'n basis eerst probeert te perfectioneren, dan een leger gaat opbouwen en dan probeert de vijand in de pan te hakken) en de units van zowel GDI als NOD goed leren kennen. Ze hebben allemaal zwakke en sterke punten maar in principe zijn ze wel allemaal nuttig imho, zelfs de simpele voetsoldaat want die kun je in grotere getalen maken en lekker combineren met medics (in het geval van GDI).

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Unreal tournament Orginal (geen goty)

De aller eerste!

De aller eerste!
DPC Chef-kok :)
Speel Tiberian Sun laatste tijd niet echt meer (wil niet goed draaien op m'n PC's...om de een of andere reden), maar speelde het een paar jaar terug wel eens tegen m'n broer over lan.
Ik meestal NOD (NOD fan
) en hij GDI. Maar hij maar bommenwerpers en dergelijke bouwen, ik alleen Subterrein APC's, 3 of 4 groepen Cyborgs erin en gaan met die banaan. Is altijd wel een kleine opening in het pavement en woppa basis ligt zo plat (als het niet door de cyborgs is, dan wel door z'n eigen bommenwerpers).
Ook moest je als GDI nooit je Mammoth MKII (dat is die walker geloof ik) in je basis laten staan, die railgun knalde gewoon door al je eigen gebouwen heen (maakte ik soms dankbaar ge/misbruik van).
Ik meestal NOD (NOD fan
Ook moest je als GDI nooit je Mammoth MKII (dat is die walker geloof ik) in je basis laten staan, die railgun knalde gewoon door al je eigen gebouwen heen (maakte ik soms dankbaar ge/misbruik van).
Die speel ik nog regelmatigNemesizz schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:29:
Speel Tiberian Sun laatste tijd niet echt meer (wil niet goed draaien op m'n PC's...om de een of andere reden), maar speelde het een paar jaar terug wel eens tegen m'n broer over lan.
Ik meestal NOD (NOD fan) en hij GDI. Maar hij maar bommenwerpers en dergelijke bouwen, ik alleen Subterrein APC's, 3 of 4 groepen Cyborgs erin en gaan met die banaan. Is altijd wel een kleine opening in het pavement en woppa basis ligt zo plat (als het niet door de cyborgs is, dan wel door z'n eigen bommenwerpers).
DPC Chef-kok :)
Die installeer ik om de zoveel maanden ook weer, blijft geniaal!Xanquezer schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:28:
Unreal tournament Orginal (geen goty)
[afbeelding]
De aller eerste!
Je hebt me overtuigd om het ook eens te proberen. Alleen krijg ik het spel met geen mogelijkheid aan de praat. Ik heb het geïnstalleerd, laatste patch eroverheen (1.4) en goed ingesteld maar hij blijft freezen bij het 'Big Red' scherm als je het spel opstart. Heb jij misschien een oplossing? (win7 64bit)ninc schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:21:
[...]
Verder speel ik veel Monopoly Tycoon, muziek op de boxen hard aan, en dan maar bouwen bouwen bouwen:
[afbeelding]
[video]
Jammer dat er nooit een vervolg van is gekomen. Speel graag van die economische/handel games, en geen enkele komt in de buurt van real estate als Monopoly Tycoon. Er zijn wel suggesties voor een paar games, maar die zijn zo grafisch achterhaalt, dat het niet meer te spelen is zo slecht. Vind Monopoly Tycoon er nog steeds goed uitzien
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Een week geleden ofzo heb ik eindelijk Zelda: Phantom Hourglass op de DS uitgespeeld, nadat ik die weggelegd had omdat je steeds maar opnieuw naar die Ocean Temple terug moest. Toen ben ik aangestoken met het virus, en nu speel ik vrolijk The Legend of Zelda:

Yup, zeker heb ik een oplossing: Bij Windows xp, vista, 7 enzo blijft het spel hangen als je de ingame muziek aanlaat. Dus start monopoly op, in dat venster kies Configuration en dan vink NO MUSIC aan. Het spel zal dan gewoon speelbaar zijn, alleen dan zonder achtergrondmuziek. (Gewone geluidjes, zoals geld, timer, auto's enzo werkt wel nog gewoon) Om toch achtergrondmuziek te krijgen start je gewoon Windows Media Player op, of een ander muziekprogramma en ga je naar: GAMEDATA->SOUND->MUSIC en zet je die in een playlist op loop. Werkt bij mij perfect. De muziek loopt dan wel niet synchroon met de game, maar zonder muziek is de sfeer helemaal weg.Mevius schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 03:55:
[...]
Je hebt me overtuigd om het ook eens te proberen. Alleen krijg ik het spel met geen mogelijkheid aan de praat. Ik heb het geïnstalleerd, laatste patch eroverheen (1.4) en goed ingesteld maar hij blijft freezen bij het 'Big Red' scherm als je het spel opstart. Heb jij misschien een oplossing? (win7 64bit)
Laat maar weten of het is gelukt
Ik heb een paar maanden geleden Zork aangeschaft via GOG. Geweldige game!

Speel op vakanties altijd Red Alert 2, Settlers3, Axis&Allies (Hasbro,1998)
Gouden nominaties : Dune2000, Risk (Hasbro).
Ook BF1942:Forgotten Hope mod is waarschijnlijk de meest complete en coole ww2 game die ooit gemaakt is (of zal worden). BF2:FH2 is cool, maar minder uitgebreid en uiteraard niet zo retro.Nog niet!
Met de GOG sale ben ik nu bezig met Nox. Vroeger wou ik dat spel altijd al spelen, maar kon het toen niet draaien op mijn pc.
Ook Crusader No Remorse en No Regret heb ik aangeschaft. Alleen krijg ik de controls daarvan niet deftig speelbaar via Dosbox
Nu hoop ik nog altijd op de release van Silver op GOG. Dat was nog zo'n game die jaren geleden op mijn verlanglijstje stond, maar toen niet te draaien was op mijn pc.
Ook Crusader No Remorse en No Regret heb ik aangeschaft. Alleen krijg ik de controls daarvan niet deftig speelbaar via Dosbox
Nu hoop ik nog altijd op de release van Silver op GOG. Dat was nog zo'n game die jaren geleden op mijn verlanglijstje stond, maar toen niet te draaien was op mijn pc.
Ik speel nog steeds de oude Pokemon Red/Blue regelmatig op mijn iPad, omdat het goede herinneringen naar boven brengt en omdat het (naar mijn mening) nog steeds de leukste is onder de Pokemon games. Firered en Leafgreen stop ik gek genoeg ook met spelen als ik de elite verslagen heb en mewtwo gevangen. De nieuwe Pokemon interesseren mij helaas niet echt.
Dankzij de ambassador games ben ik nu bezig met de GBA-versie van Fire Emblem, heerlijk! Ik heb destijds enkel Advance Wars kunnen spelen, maar ik ben blij het nu toch in te halen.
MYST en Myst IV omdat de puzzels nog steeds verrekte leuk zijn om te doen, het verhaal heel sterk maar toch mooi is!
en de graphics van Myst IV zeer mooi zijn!
en de graphics van Myst IV zeer mooi zijn!
Gisteren zowaar The Movies van Lionhead weer eens geïnstalleerd.
Blijft een leuk spel. Jammer dat het nooit echt van de grond af kwam, men had grote verwachtingen van het spel. Helaas maar 1 expansie. Had er graag meer gezien.
Blijft een leuk spel. Jammer dat het nooit echt van de grond af kwam, men had grote verwachtingen van het spel. Helaas maar 1 expansie. Had er graag meer gezien.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Let op:
Onderbouw ook even waarom je juist dit spel nog steeds speelt :)
Onderbouw ook even waarom je juist dit spel nog steeds speelt :)