Die dus. Ik speel het nog steeds regelmatig en telkens weer hoop ik dat er ooit een nieuwe komt met exact dezelfde gameplay. Helaas worden nieuwe games / remakes nooit zo goed als het origineel.markvt schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 21:54:
[...]
Jagged Alliance rocks, ik ben nog steeds op zoek naar een boxed versie van 2 waar de source erbij zit.
[...]
Speel af en toe nog wel eens:
Speelt heerlijk weg.
Speelt heerlijk weg.
Sinds dit weekend de freeware remake van Buzz Aldrin's Race into Space (aka: BARIS)
http://www.raceintospace.org/
Is me 1 keer gelukt om veilig op de maan te landen en weer terug te keren. Paar missies daarvoor ging het tijdens de landing mis. Was wel ruim na 1969
http://www.raceintospace.org/
Is me 1 keer gelukt om veilig op de maan te landen en weer terug te keren. Paar missies daarvoor ging het tijdens de landing mis. Was wel ruim na 1969

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Na al die jaren ga ik 'm vandaag maar weer eens installeren... blijft een gaaf spel vind ik. Wel weer even knutselen met DosBox omdat het anders niet werktWildfire schreef op maandag 30 juni 2003 @ 15:04:
Ik speel nu veel "Fragile Allegiance"... komt uit 1997.

Ik vind het gewoon erg leuk om lekker asteroïdes uit te bouwen naar complete basissen met een goed arsenaal en dan zoveel mogelijk veroveren. Ook nog een leuke vloot bouwen en gaan met die banaan
[ Voor 17% gewijzigd door Wildfire op 08-08-2011 13:32 ]
BLOAD"CAS:",R pieeeeeppskggggrrrrrpieppiep....
Commando libya op de MSX...wat verschrikkelijk. Dit spel was verboden omdat je "terroristen" tegen de muur moest zetten en doodknallen. Het feit dat er daarna ook nog 3 rode pixels op de lichamen tevoorschijn kwam was wss net te veel voor de commissie. Tuurlijk moest iedereen om het feit dat ie verboden was dit spel hebben, gelukkig kwam r
Pixel...euwsorry, ik bedoel sprite.
Knight mare is dan wel behoorlijk verslavend, leuk muziekje ook.
Commando libya op de MSX...wat verschrikkelijk. Dit spel was verboden omdat je "terroristen" tegen de muur moest zetten en doodknallen. Het feit dat er daarna ook nog 3 rode pixels op de lichamen tevoorschijn kwam was wss net te veel voor de commissie. Tuurlijk moest iedereen om het feit dat ie verboden was dit spel hebben, gelukkig kwam r
Pixel...euwsorry, ik bedoel sprite.
Knight mare is dan wel behoorlijk verslavend, leuk muziekje ook.

Laatst Carmageddon 2 geïnstalleerd op een XP PC, mbv de XP patch. Bestaat dit ook voor Windows 7?
En daarom ook uit de schappen gehaald, maar Giana Sisters was ontzettend goed. Het had zelfs iets meer features dan SMB op de NES en er was geen Mario-game op de C64 (of op de Amiga) dus we moesten het ermee doen. En het was goed te doen. Later is er nog een gehackte versie uitgebracht die de sprites veranderde. Toen was het ineens wel Mario.Ram0n schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 19:55:
[...]
Dat is echt zo'n vreselijk schaamteloze rip-off, classicNooit gespeeld helaas, enkel over gelezen...
Deze kan ik ook elk jaar ofzo weer opnieuw spelen dankzij de tournament mode. Die is inderdaad ronduit geweldig maar het hele spel is gewoon super. Beste 2d-fighter op de PC. Net boven SF2 turbo.Gerco schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 19:37:
Over Epic games gesproken:
[afbeelding]
OMF 2097 blijft natuurlijk volledig epic (pun intended). Helaas gaan de moeilijkheidsgraden niet hoger dan Champion (voor single player) en Heavy Metal (voor tournament play) (ook niet met de 2097 "cheat"code). Zelfs de muziek van deze game verveelt me nog (net) niet
Saved by the buoyancy of citrus
Het geniale aan OMF2097 is ook gewoon dat dit spel daadwerkelijk echte abandonware is. De makers hebben het zelf vrijgegeven jaren terug. Dus OMF2097 kun je dus legaal voor nop downloaden en spelen
Je kon 'm ook downloaden op omf.com toen die site nog bestond.Wildfire schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:30:
Het geniale aan OMF2097 is ook gewoon dat dit spel daadwerkelijk echte abandonware is. De makers hebben het zelf vrijgegeven jaren terug. Dus OMF2097 kun je dus legaal voor nop downloaden en spelen
Helaas is ie uit de lucht. OMF:Battlegrounds was ook een flop helaas...
Ik speel sinds kort weer "Raptor: Call of the Shadows". En ik ben wat bezig geweest met portrait mode Nvidia Surround opstellingen (don't mind the bezels):

Ik speel de laatste tijd weer Bejeweled. Lekker relaxed met een bak koffie als je 's ochtends wakker wordt.
Dat was nog eens een vet spel; heb het origineel van deel 2 hier nog staan, maar deel 1 blijft het leukste. Goede graphics, goede muziek, geweldige gameplay en zeer verslavend. Revolutionair voor PC-platform games toendertijd; eindelijk had de PC een game die kon concurreren met Sonic en Mario.Vae Victis schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 19:09:
Jazz Jackrabbit
YouTube: Jazz Jackrabbit Medivo LV1 Easy - YouTube
haha, wat een (volkomen terecht) eerbetoon!Max Hunt schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:59:
Ik speel sinds kort weer "Raptor: Call of the Shadows". En ik ben wat bezig geweest met portrait mode Nvidia Surround opstellingen (don't mind the bezels):
(img)
Bij dezen meldt ik mij eveneens als nogsteedsspeler van deze game.
Raptor en Flyingtigers waren goeie games (van die top-down flight shooters).
Raptor was erg pittig, op laatst werden vijanden steeds sneller en sneller als ik me niet vergis.
Nu ik zo wat andere games langs zie komen, herinner ik me daar ook een stuk of wat van.
Had veelal de shareware versies, zoals Jazz Jack Rabit, die goddes from Mars game ook, Cosmo's Cosmic Adventure, Hocus Pocus enz enz...allemaal erg goeie games.
Scorch Earth was ook erg vermakelijk, met van die tankjes wapens kopen en dan elkaar zien te knallen.
Warheads was ook zo'n game alleen dan grafisch veel beter en dan in de ruimte, in de demo versie kon je "maar" 50 wapens ofzo gebruiken.
Andere game (nouja...game) waar ik erg om heb kunnen lachen was Adventure Math. 't Was meer een educatief programma dat je moest leren rekenen. Maar er zat zo'n geinige bug in, dat als je een fout maakte dan schreeuwde zo'n stem keihard uit je speakers WRONG!!!! en dan crashte de game. Als je het serieus deed was het uiteraard geen bal aan
Een hele trip down memory lane zo
Raptor was erg pittig, op laatst werden vijanden steeds sneller en sneller als ik me niet vergis.
Nu ik zo wat andere games langs zie komen, herinner ik me daar ook een stuk of wat van.
Had veelal de shareware versies, zoals Jazz Jack Rabit, die goddes from Mars game ook, Cosmo's Cosmic Adventure, Hocus Pocus enz enz...allemaal erg goeie games.
Scorch Earth was ook erg vermakelijk, met van die tankjes wapens kopen en dan elkaar zien te knallen.
Warheads was ook zo'n game alleen dan grafisch veel beter en dan in de ruimte, in de demo versie kon je "maar" 50 wapens ofzo gebruiken.
Andere game (nouja...game) waar ik erg om heb kunnen lachen was Adventure Math. 't Was meer een educatief programma dat je moest leren rekenen. Maar er zat zo'n geinige bug in, dat als je een fout maakte dan schreeuwde zo'n stem keihard uit je speakers WRONG!!!! en dan crashte de game. Als je het serieus deed was het uiteraard geen bal aan
Een hele trip down memory lane zo
1 van de eerste (pseudo) 3D games op de MSX:
Edit: Titel: Buck Rogers: planet of zoom

geweldig spel vanwege die "3d ervaring", hoewel er uiteindelijk weinig meer variatie was behalve dat alles steeds sneller voorbij kwam.
Muziekje is extreem irritant en repetetief, zeker als je steeds snel weer af was. Wat meestal in de moeilijkere levels gebeurde en niet bepaald bijdraagt tot een goed humeur.
Leuker muziekje en eigenlijk betere gameplay is Yie ar Kung Fu:

hier beschik je over een flink aantal verschillende moves dmv toets- of Joystick combinaties.
Ik hoop dat ik deze nog terug kan vinden op een casettebandje, op de MSX zelf is toch even een slag leuker dan met een emulator. Verbazingwekkend dat de hardware nog loopt en eenmaal ingeladen, hoe soepel alles speelt. PC en Mac liepen wat games betreft echt wel 10 jaar achter met hun 2-kleuren scherm.
Edit: Titel: Buck Rogers: planet of zoom

geweldig spel vanwege die "3d ervaring", hoewel er uiteindelijk weinig meer variatie was behalve dat alles steeds sneller voorbij kwam.
Muziekje is extreem irritant en repetetief, zeker als je steeds snel weer af was. Wat meestal in de moeilijkere levels gebeurde en niet bepaald bijdraagt tot een goed humeur.

hier beschik je over een flink aantal verschillende moves dmv toets- of Joystick combinaties.
Ik hoop dat ik deze nog terug kan vinden op een casettebandje, op de MSX zelf is toch even een slag leuker dan met een emulator. Verbazingwekkend dat de hardware nog loopt en eenmaal ingeladen, hoe soepel alles speelt. PC en Mac liepen wat games betreft echt wel 10 jaar achter met hun 2-kleuren scherm.
[ Voor 7% gewijzigd door vlaaing peerd op 17-08-2011 19:41 . Reden: plaatje veranderd ]
1 van de eerste spellen die ik op de pc speelde ( 3d, na tomb raider en Retal ). Interstate '76 en Interstate '82. Geweldige games om beetje rond te scheuren en de missies zo snel mogelijk te doen.
Gameplay Interstate '76:
Gameplay Interstate '76:
Damn, daar had je het alweer... pas om twee uur vannacht naar bed gegaan, uren zitten spelen en de tijd uit het oog verloren.Wildfire schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:05:
[...]
Na al die jaren ga ik 'm vandaag maar weer eens installeren... blijft een gaaf spel vind ik. Wel weer even knutselen met DosBox omdat het anders niet werkt
[afbeelding]
Ik vind het gewoon erg leuk om lekker asteroïdes uit te bouwen naar complete basissen met een goed arsenaal en dan zoveel mogelijk veroveren. Ook nog een leuke vloot bouwen en gaan met die banaan
Ga nu wel bezig met een savegame patcher, wil gewoon eens een keer spelen met wat minder restricties aan de grondstoffen. Handmatig de savegame editten lukt al, nu nog kijken of ik met mijn zeer beperkte programmeerkennis een patchtooltje in elkaar kan zetten.
Raptor idd, supervet. Ik speel zelf nog steeds heel vaak Tyrian:Max Hunt schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:59:
[afbeelding]
Wikipedia: Tyrian (video game)
vergelijkbaar, maar meer arcade en ik vond de upgrades + mogelijkheid samen te spelen altijd heel vet.
Aangaande Jagged Alliance 2: Nadat de source code werd 'weggegeven' is er blijkbaar actief door fanatiekelingen doorgewerkt aan een patch: Versie 1.13, en serieus, het spel is er stukken beter door geworden. Bugs verholpen, meer opties, supervet. Deel 3 mag nog verder uitgesteld worden
Niet echt heel oud maar speel regelmatig toch UT3 vooral online.
Daarnaast Sof1 lekker effe kwartiertje knallen en NFS MW en UC lekker effe scheuren.
Ben niet echt een topgamer maar af en toe moet je je effe laten gaan.
Wat ik vooral leuk vind aan games zoals UT3 is dat zelfs een redelijk noob als ik toch af en toe wat wins kan scoren.
Daarnaast Sof1 lekker effe kwartiertje knallen en NFS MW en UC lekker effe scheuren.
Wat ik vooral leuk vind aan games zoals UT3 is dat zelfs een redelijk noob als ik toch af en toe wat wins kan scoren.
AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.
soldier of fortune... pas weer geinstalleerd omdat het zo vet was dat je mensen door de knie kon knallen e.d., maar de gameplay kan me toch niet meer boeien helaas. Te simpel, te lelijk om naar te kijken.Read schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:01:
Niet echt heel oud maar speel regelmatig toch UT3 vooral online.
Jo! Check! Ik speel, -jawel-, Crystal Caves.
Heerlijk retro, en superverslavend!
Waarom? Gewoon, omdat het kan. En natuurlijk omdat het jeugdsentiment is. Het soepel draait, en het een verslavingsfactor heeft waar menig recente game nog wat van kan leren.
(Crysis 2, 8 gig, speel je in 12 uur uit. Crystal Caves, 1 MB, speel je in een week nog niet uit).
Kortom. Uber!
Waarom? Gewoon, omdat het kan. En natuurlijk omdat het jeugdsentiment is. Het soepel draait, en het een verslavingsfactor heeft waar menig recente game nog wat van kan leren.
(Crysis 2, 8 gig, speel je in 12 uur uit. Crystal Caves, 1 MB, speel je in een week nog niet uit).
Kortom. Uber!

Professioneel Heftruck Syndroom
Ik vind idd bij sof 1 vooral het knallen leuk grafisch is het geen hoogstandje maar dat boeit niet.HTT-Thalan schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:13:
[...]
soldier of fortune... pas weer geinstalleerd omdat het zo vet was dat je mensen door de knie kon knallen e.d., maar de gameplay kan me toch niet meer boeien helaas. Te simpel, te lelijk om naar te kijken.
Crysis 2 is grafisch een stuk moier vind ik maar toch kom ik op 1 of andere manier voor het effe knallen terug op SOF1.
Hetzelfde had ik ook ik ook met Gunz die free game van IJJI grafisch steld het niks voor maar toch de de behendige dingetjes vond ik wel leuk en zeker omdat je het effe kunt spelen.
AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.
Mocht je hem niet kunnen vinden, heb ik hem mogelijk nog wel ergens als disk- danwel casette image.vlaaing peerd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:41:
1 van de eerste (pseudo) 3D games op de MSX:
[afbeelding]
[afbeelding]
VIa floppy is evenwel het makkelijkste
DM maar als ik moet gaan zoeken
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
hmm Interstate '76 heb ik vroeger idd ook de nodige uurtjes mee kunnen vermakenspeeder1988 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:51:
1 van de eerste spellen die ik op de pc speelde ( 3d, na tomb raider en Retal ). Interstate '76 en Interstate '82. Geweldige games om beetje rond te scheuren en de missies zo snel mogelijk te doen.
Gameplay Interstate '76:
[video]
Lies are obvious to read because the truth is already written
Wat te denken van Warzone 2100. Geweldig om zelf je eigen units te ontwerpen met verschillende wapens, bodies en tracks.
Hij is nog steeds te downloaden op http://omf.niraj.ws/2097downloads.htm als het goed is. Samen met zo ongeveer elke OMF2097 download die er ooit is geweestCyphax schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:44:
Je kon 'm ook downloaden op omf.com toen die site nog bestond.
Helaas is ie uit de lucht. OMF:Battlegrounds was ook een flop helaas...
Er zijn trouwens nog extra moeilijkheidsgraden (met dank aan de ultieme OMF faq)! Ik kan weer ff verder. Deadly lukt nog wel redelijk (de eerste 5 opponents zijn goed te doen iig), maar ultimate is vrijwel onmogelijk (misschien is dat ook wel het idee).
[ Voor 4% gewijzigd door Gerco op 09-08-2011 23:27 ]
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
En gelukt... simpel progje geworden, naam van de savegame invoeren, naam van de asteroïde die moet worden aangepast, bevestigen of je ook een bom geld wilt krijgen en voila: grote voorraad van elke soort ore en dus eventueel ook een smak geld.Wildfire schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:44:
[...]
Ga nu wel bezig met een savegame patcher, wil gewoon eens een keer spelen met wat minder restricties aan de grondstoffen. Handmatig de savegame editten lukt al, nu nog kijken of ik met mijn zeer beperkte programmeerkennis een patchtooltje in elkaar kan zetten.
Als iemand interesse heeft in deze savegame patcher voor Fragile Allegiance, laat het even via een DM weten. Ik moet de patcher nog on-line onderbrengen namelijk
Lang leven PowerBASIC
bigbangs007 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:50:
Wat te denken van Warzone 2100. Geweldig om zelf je eigen units te ontwerpen met verschillende wapens, bodies en tracks.

Wz2100...fantastisch spel. Heb de cd's nog ergens liggen, maar nog beter is dat het spel is 'overgenomen' door een vrij actieve community. Voor wie het niet kent of weer eens wil spelen: http://wz2100.net/
Ik lees dat het ze inmiddels ook is gelukt om de video-cutscenes weer in de single player campaign te stoppen, deze ga ik zeker eens opnieuw spelen binnenkort. Zoveel uurtjes mee vermaakt, eindeloos tweaken van je units, een enorm leger bouwen en er dan achter komen dat je een rivier moet oversteken...en je dus hover-units nodig hebt...terug naar te tekentafel en je units reclaimen maar!
Weet nog goed hoe gaaf het was toen ik door had dat je artillerie units kon koppelen aan een sensor unit...
Wat een spel..
wild mutant space hamsters
Net Codename Eagle (voorloper van Battlefield) weer eens van stal gehaald. Pure nostalgie, wat een enorm leuk spel was dat toch. Nachtenlang hebben we dat gespeeld op LANs.
Helaas werkt singleplayer niet goed onder W7/x64. Iemand die een keer multiplayer wil proberen met Hamachi, stuur me een DM!
Nostalgie:

Helaas werkt singleplayer niet goed onder W7/x64. Iemand die een keer multiplayer wil proberen met Hamachi, stuur me een DM!
Nostalgie:

Hier komt iets hips te staan
Was dit niet het eerste spel waarin je in auto kon rijden en in vliegtuigen kon vliegenHyperMan schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 19:43:
Net Codename Eagle (voorloper van Battlefield) weer eens van stal gehaald. Pure nostalgie, wat een enorm leuk spel was dat toch. Nachtenlang hebben we dat gespeeld op LANs.
Nostalgie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb deze ook heel vaak gespeeld, ik geloof dat ik het origineel nog wel ergens heb liggen.
Misschien maar weer eens gaan spelen...
Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750
Vandaag weer begonnen aan Broken sword 2 the smoking mirror.

Leuk verhaal en goede dosis humor
Er is een remastered versie uitgebracht, maar ik speel gewoon de oude via dosbox

Leuk verhaal en goede dosis humor
Er is een remastered versie uitgebracht, maar ik speel gewoon de oude via dosbox
[ Voor 8% gewijzigd door dannbla op 18-08-2011 22:00 ]
There's no school like the old school and i'm the headmaster
De netcode was sowieso heel erg brak van dit spel.HyperMan schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 19:43:
Ik weet niet meer of ik dit speelde op Win98 of XP. Vond het ook een enorm gaaf spel.. en niet te vergeten nog de zeppelins
Voor Battlefield 1942 ging ik zelfs m'n PC upgraden, daarna voor Battlefield 2 opnieuw en nu staat deel 3 dus bijna voor de deur.
Hier is een BF2 mod van.HyperMan schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 19:43:
Nostalgie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
There's no school like the old school and i'm the headmaster
heerlijk deze tread te lezen , wou dati k me oude crazy bytes 4 cd nog ergens had liggen , was de eerste die ik toen kreeg op onze p1 166mhz van Dixons ;p briliante games
Jagged alliance , wat een sfeer
ik speel op dit moment erg veel Generals / Zero Hour. Ook nog wel eens met vrienden Rise of Nations.
pas geleden nog even Delta Force Black Hawk Down gedaan. helaas waren er nog maar 4 servers online.
Company of Heroes wil ik ook nog wel eens spelen.
pas geleden nog even Delta Force Black Hawk Down gedaan. helaas waren er nog maar 4 servers online.
Company of Heroes wil ik ook nog wel eens spelen.
Commandos was ook een vette gameserie op dit gebied. Heel wat uurtjes zitten vloeken op dit spel.Aionicus schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:38:
heerlijk deze tread te lezen , wou dati k me oude crazy bytes 4 cd nog ergens had liggen , was de eerste die ik toen kreeg op onze p1 166mhz van Dixons ;p briliante games
Deel 2 gedeeltelijk gespeeld, deel 3 niet. Maar waarschijnlijk zijn die allebei net zo goed als, zo dan niet beter dan, deel 1.

Kwam net tot de ontdekking dat vorig jaar deel 4 is uitgekomen, wat een FPS is geworden. Toch maar eens checken.
Ik heb Postal 2 maar weer eens geïnstalleerd. Komt uit 2003 en past op zich wel in dit topic. Zeker als je naar de graphics en animaties kijkt
Nadat ik Share the Pain uit had gespeeld ook Apocalypse Weekend maar geïnstalleerd. Ik vond Share the Pain al het toppunt van grof, maar met Apocalypse Weekend gaan we een stukje verder:
Postal 2 Apocalypse Weekend - Zeis
Postal 2 Apocalypse Weekend - Kapmes
Nadat ik Share the Pain uit had gespeeld ook Apocalypse Weekend maar geïnstalleerd. Ik vond Share the Pain al het toppunt van grof, maar met Apocalypse Weekend gaan we een stukje verder:
Postal 2 Apocalypse Weekend - Zeis
Postal 2 Apocalypse Weekend - Kapmes
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
SupaPlex!!!!!!!!! 
gewoon, omdat het hip is.
Commandos & hidden and Dangerous speel ik ook nog steeds :d
gewoon, omdat het hip is.
Commandos & hidden and Dangerous speel ik ook nog steeds :d
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2011 00:59 ]
Verwijderd
^Die heb ik nog geport naar de TI-83+ serie rekenmachines
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2011 01:00 ]
Verwijderd
w0000t xDVerwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 00:59:
[...]
Ik had een casio rekenmachine waar dat niet mee kon:(
Bedoel je Commandos: Strike Force?TimMer schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:21:
[...]
Kwam net tot de ontdekking dat vorig jaar deel 4 is uitgekomen, wat een FPS is geworden. Toch maar eens checken.
Deze is al van 2006 hoor
Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750
Ik speel nog vaak NFS Underground 2 uit 2004
Ik vind het de leukste NFS, maar helaas zijn de graphics over de houdbaarheids datum
Ik vind het de leukste NFS, maar helaas zijn de graphics over de houdbaarheids datum
Je hebt gelijk; dacht vorig jaar te lezen ergens maar dat klopte niet.jasiccama schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 08:44:
[...]
Bedoel je Commandos: Strike Force?
Deze is al van 2006 hoor
Dat heb ik vroeger o.a. op m'n vaders werk kapot gespeeld in de vakanties !
Laatst weer Z(steel soldiers) opgestart... Heerlijk spel.. stukje nostalgie... Flink moeilijk ook
Combinatie van taktiek/moeilijkheidsgraad/snelheid en humor... fantastisch!
OMG! Dat spel heb ik vroeger ook ziek gespeeld! Wist de naam niet meer, maar nu ik je screenshot zag wist ik het meteen! Geweldig spel, misschien maar weer eens gaan spelen.NeFoRcE schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:15:
Ik heb een TI 84+ je mag wel eens DMen waar ik die vind hoorVerwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 00:59:
[...]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Red Alert 1 pas weer geïnstalleerd en beide campagnes uitgespeeld.
Gratis te downloaden met een installer voor Windows 7.
Waarom? Red Alert 1 was de eerste RTS die ik op onze eigen pc speelde.
Voor mij blijft dit de beste game uit de C&C en Tiberium reeks.
Misschiens zelfs wel de beste RTS... alhoewel ik door Supreme Commander en World in Conflict ook weer RTS ging spelen!
Gratis te downloaden met een installer voor Windows 7.
Waarom? Red Alert 1 was de eerste RTS die ik op onze eigen pc speelde.
Voor mij blijft dit de beste game uit de C&C en Tiberium reeks.
Misschiens zelfs wel de beste RTS... alhoewel ik door Supreme Commander en World in Conflict ook weer RTS ging spelen!
Ik speel tegenwoordig weer F-Zero voor de SNES en F-Zero X voor de N64. Beide de perfecte spellen voor als je een adrenaline kick wilt, en ook ouderwets moeilijk en onvergeefzaam. Je blijft spelen totdat je wint. En als je wint, ben je aan de top van de wereld 
Aan de andere kant van het spectrum: Monkey Island met een Roland MT-32. Humor zoals ze in dit soort spel hadden mis ik tegenwoordig toch wel. En het geluid van de Roland MT-32 blijft prachtig om te horen: Desktop Synthesizers op z'n best!
Nog andere mensen die nog Monkey Island spelen met een echte Roland MT-32?
Aan de andere kant van het spectrum: Monkey Island met een Roland MT-32. Humor zoals ze in dit soort spel hadden mis ik tegenwoordig toch wel. En het geluid van de Roland MT-32 blijft prachtig om te horen: Desktop Synthesizers op z'n best!
Verwijderd
http://www.ticalc.org/archives/files/fileinfo/428/42807.htmlyzx schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 22:39:
[...]
Ik heb een TI 84+ je mag wel eens DMen waar ik die vind hoor
400 downloads... dat is wel, disappointement voor zo'n goed spel

Hij is overigens niet voltooid, je kan niet dood, en er moeten nog ~85 levels (van de 110) geport worden. Voor de rest werkt zo ongeveer alles.
Je weet ook hiervan? Monkey Island 2 is nog steeds mijn favoriete adventure allertijden.ElektroNeko schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 22:48:
GoedVerwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 22:58:
[...]
http://www.ticalc.org/archives/files/fileinfo/428/42807.html
400 downloads... dat is wel, disappointement voor zo'n goed spelHet geheel bestaat uit bijna 8000 regels code.
[afbeelding]
Hij is overigens niet voltooid, je kan niet dood, en er moeten nog ~85 levels (van de 110) geport worden. Voor de rest werkt zo ongeveer alles.
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
UT99 speel ik nog regelmatig, ook Ocarina of Time wil ik wel eens opstarten.
Ik heb laatst weer eens even lekker wolfenstein 3D afgestoft.
nog steeds moeilijk te stuiten, die doolhoven en de geluidseffecten.
"Mein Leben!"
nog steeds moeilijk te stuiten, die doolhoven en de geluidseffecten.
"Mein Leben!"
I reject your reality and substitute my own
Ik speel nog wel eens Empire Earth 2 omdat het mijn eerste RTS was.
Je blijf toch een zwak voor zoiets houden.
Je blijf toch een zwak voor zoiets houden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mijn eerste RTS... Dune 2... Love it
Wat ben ik daar verslaafd aan geweest zeg!
Daarna natuurlijk C&C en...laatst nog weer opgestart... Earth2140!
Wel pittig spel soms, maar zo vet uitgewerkt voor die tijd(vond ik)
Daarna natuurlijk C&C en...laatst nog weer opgestart... Earth2140!
Wel pittig spel soms, maar zo vet uitgewerkt voor die tijd(vond ik)
Ik speel nog 3 oude spellen op mijn E-350
NFS Underground 2, imo de beste NFS ooit gemaakt. Heerlijke bestuuring en snelheidsgevoel. Ook het challange systeem als je vrij rond rijd was een tof idee.
Cossacks (European War, Art of war en Back to war), vond ik vroeger al een goed spel en vind dit nog steeds. Bevat ook leuke originele muziek die er echt wel bijpast.
CoD2 multiplayer
. Er zijn nog steeds rond de 200 servers online in 1.2. Een potje toujane riffle of de coole zombie-mod (UP-server) blijft leuk, en er zijn nog redelijk wat actieve clans.
NFS Underground 2, imo de beste NFS ooit gemaakt. Heerlijke bestuuring en snelheidsgevoel. Ook het challange systeem als je vrij rond rijd was een tof idee.
Cossacks (European War, Art of war en Back to war), vond ik vroeger al een goed spel en vind dit nog steeds. Bevat ook leuke originele muziek die er echt wel bijpast.
CoD2 multiplayer
Ik heb pas nog een paar uur lol gehad van Secret Agent. Da's net Crystal Caves, iets andere setting maar verder lijken die nogal op elkaar, en ook Secret Agent is echt geweldig.NeFoRcE schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:15:
Kortom. Uber!
[afbeelding]
Ik heb weer eens Tyrian tevoorschijn gehaald. Dit is in mijn ogen de beste topdown space shooter ooit!
Fantastische game, veel gespeeld. Vooral proberen om in 1x een complete patrouile uit te schakelen.TimMer schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:21:
[...]
Commandos was ook een vette gameserie op dit gebied. Heel wat uurtjes zitten vloeken op dit spel.
Enige waar ik me altijd aan ergerde was het "Handpistool":
Je moet 3x schieten om een duitser neer te krijgen, prima kan ik inkomen.
Maar als je 5 commando's hun wapen laat trekken, moesten ze alsnog 3x schieten....

Verwijderd
gisteren nog eens lekker rooler coaster tycoon, loopy landscapers gespeeld.
geweldig spel, ik vind hem beter dan de nieuwe versies.
ook leuk dat je af en toe even de expension trapper krijg en dan weer denk, och ja ik had even moeten opslaan...
daarna weer eens Red Alert 2 geinstaleerd met yuri's revenge.
ben nu via Final alert even een map aan het maken en dan vanavond weer eens spelen
geweldig spel, ik vind hem beter dan de nieuwe versies.
ook leuk dat je af en toe even de expension trapper krijg en dan weer denk, och ja ik had even moeten opslaan...
daarna weer eens Red Alert 2 geinstaleerd met yuri's revenge.
ben nu via Final alert even een map aan het maken en dan vanavond weer eens spelen
Diegene die ik nog eens zou willen spelen:
Crystal Caves
Duke Nukem
en dan de naam vergeten, maar dat was het allerbeste: zo een Jommekes achtig mannetje, die met een POGO redelijk hoog kon springen, op groene wezentjes enz... met waterbellen etc..
EDIT: COMMANDER KEEN!!! da was het!!
Crystal Caves
Duke Nukem
en dan de naam vergeten, maar dat was het allerbeste: zo een Jommekes achtig mannetje, die met een POGO redelijk hoog kon springen, op groene wezentjes enz... met waterbellen etc..
EDIT: COMMANDER KEEN!!! da was het!!
[ Voor 7% gewijzigd door kazzzdafke op 22-08-2011 11:39 ]
Never ever financial advice...
Deus EX.. overigens voor de 7e keer ofzo.. deze keer was de reden een ge-update texturepack:
NEW VISION PACK
Kan het iedereen aanraden de game (weer) te gaan spelen. Voor mij, zonder enige twijfel, de beste game OOIT. Al helemaal wanneer je de game in de tijd zet.. ongelofelijk diepe gameplay, fan-tas-tisch verhaal.
NEW VISION PACK
Kan het iedereen aanraden de game (weer) te gaan spelen. Voor mij, zonder enige twijfel, de beste game OOIT. Al helemaal wanneer je de game in de tijd zet.. ongelofelijk diepe gameplay, fan-tas-tisch verhaal.
" Play the violent strings of my symphony "
Ik heb Deus Ex wel liggen maar ik kon er nooit echt in komen. Je hebt zo veel vrijheid, ik raakte altijd helemaal de weg kwijt en kon nooit goed snappen wat nou eigenlijk echt de bedoeling was. Die trainings"missie" vond ik ook onwaarschijnlijk moeilijk, met die robot. Ik heb mezelf altijd maar voorgehouden dat het te moeilijk was voor mij.Symphony-X schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:39:
Deus EX.. overigens voor de 7e keer ofzo.. deze keer was de reden een ge-update texturepack:
NEW VISION PACK
Maar dat is wel jaren terug, wie weet.
Ik ben eerst nog een paar uur zoet met Death Rally. Dat komt elke paar jaar weer even terug, samen met OMF en OpenTTD. Wat zijn die games goed zeg, elke keer dat je speelt is weer iets anders.
[ Voor 9% gewijzigd door Cyphax op 22-08-2011 11:47 ]
Ik zoek al een tijdje naar een fix voor Cossacks zodat 'ie ook op de moderne systemen draait. Weet jij of deze ook ergens te vinden is? Meesterlijk goed spel!Lambo LP670 SV schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:00:
Ik speel nog 3 oude spellen op mijn E-350![]()
[...]
[..]
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Nice, gaan we eens proberen :):)Symphony-X schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:39:
NEW VISION PACK
God, hoe vaak ik dat stukje tegen Gunther wel niet opnieuw heb gedaan.... Wist ik veel dat het de bedoeling was dat je dood moest gaan
Gunther: I JUST VANTED ZE ORANGE.
Legendarisch spel, mooi update btw, denk dat ik hem binnenkort maar eens uit de kast trek.
Iemand enig idee how ik Deus Ex Invisible War aan de praat krijg in Windows 7 64x?
Legendarisch spel, mooi update btw, denk dat ik hem binnenkort maar eens uit de kast trek.
Iemand enig idee how ik Deus Ex Invisible War aan de praat krijg in Windows 7 64x?
-
Een paar 'retro'-games die ik nog speel:
UT99: nog steeds de beste UT ooit, knalt gewoon lekker weg
Commander Keen (alle 7): blijft leuk tijdverdrijf als ik een half uurtje niks zinnigers te doen heb
En Motherload is op zich ook wel geinig om af en toe uit te spelen: http://www.xgenstudios.com/play/motherload
Mijn vriendin kan zich ook nog uren bezighouden met Rollercoaster Tycoon
UT99: nog steeds de beste UT ooit, knalt gewoon lekker weg
Commander Keen (alle 7): blijft leuk tijdverdrijf als ik een half uurtje niks zinnigers te doen heb
En Motherload is op zich ook wel geinig om af en toe uit te spelen: http://www.xgenstudios.com/play/motherload
Mijn vriendin kan zich ook nog uren bezighouden met Rollercoaster Tycoon
[ Voor 16% gewijzigd door Pensacola op 22-08-2011 13:01 ]
Heb je dit al geprobeerd?Mevius schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:00:
[...]
Ik zoek al een tijdje naar een fix voor Cossacks zodat 'ie ook op de moderne systemen draait. Weet jij of deze ook ergens te vinden is? Meesterlijk goed spel!
YouTube: Windows 7 Colour Fix: Cossacks || ipodmail - YouTube
Ook niet vergeten de compatibiliteit in te stellen op win 95.
Het werkt voor Back to War op windows 7 32bit bij mij.
zojuist weer begonnen met Outcast.

Het verhaal, de sfeer, de goed uitgewerkte freeroaming, de humor, de muziek: na 12 jaar nog steeds niet zo'n meeslepend spel gevonden!
Droevig dat de sequel het niet haalde.
maar gelukkig is er een fan-made vervolg in de maak:www.openoutcast.org
Een goede tweede die ik niet langer dan een jaar ongespeeld kan laten is Betrayal at Krondor

Verhaal door fantasyboekenschrijver Raymond E. Feist, game door Sierra: echt heel erg solide gemaakt en zo ontzettend uitgebreid. Bovendien heeft het aanstekelijke midi-muziekjes

Het verhaal, de sfeer, de goed uitgewerkte freeroaming, de humor, de muziek: na 12 jaar nog steeds niet zo'n meeslepend spel gevonden!
Een goede tweede die ik niet langer dan een jaar ongespeeld kan laten is Betrayal at Krondor

Verhaal door fantasyboekenschrijver Raymond E. Feist, game door Sierra: echt heel erg solide gemaakt en zo ontzettend uitgebreid. Bovendien heeft het aanstekelijke midi-muziekjes
Bedankt voor de tip!Symphony-X schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:39:
NEW VISION PACK
Heb net het texture-pack geinstalleerd, het ziet er strak uit, zonder dat het nostalgische gevoel is verdwenen
Duurde wel ff voor het goed werkte omdat ik niet de ini-file in Document/Deusex ge-edit had, maar die in gamedir/system/, terwijl dat wel moet als je Kentie-launcher gebruikt

Weet iemand nog een leuke, creatieve build voor Realistic difficulty?
Hier komt iets hips te staan
Ik speel nog weleens Sopwith, een al heel oude DOS game, maar wel leuk (en moeilijk!). Veel en lang achter elkaar te spelen vind ik niet zo leuk, maar voor af en toe is het best grappig. Je hebt nu ook een remake voor Windows (Sopwith 3.0), maar ik speel het op Ubuntu, waar het gewoon in het Software Centre is te vinden.
En wat ik ook leuk vind: Anno 1503. Helaas is de cd een beetje beschadigd, maar ik ben van plan 'm binnenkort weer te gaan spelen als ik hem aan de praat krijg. Van alle Anno-games (die ik overigens allemaal heb) is dit degene die het meest op oorlogvoeren is gericht, en de Nederlandse teksten zijn ook enorm grappig ("Moordenaar, bloedzuiger, ja, ik heb het tegen jou daar!")
.
En wat ik ook leuk vind: Anno 1503. Helaas is de cd een beetje beschadigd, maar ik ben van plan 'm binnenkort weer te gaan spelen als ik hem aan de praat krijg. Van alle Anno-games (die ik overigens allemaal heb) is dit degene die het meest op oorlogvoeren is gericht, en de Nederlandse teksten zijn ook enorm grappig ("Moordenaar, bloedzuiger, ja, ik heb het tegen jou daar!")
Ik speel nog regelmatig Deus Ex GOTY, ik heb die campaign al zo'n 60 keer gedaan maar hij blijft leuk.
Top spel!
Ook speel ik nog regelmatig C&C Tiberian sun, en de iets nieuwere C&C Generals Zero Hour
Iemand een potje?
Top spel!
Ook speel ik nog regelmatig C&C Tiberian sun, en de iets nieuwere C&C Generals Zero Hour
Iemand een potje?
[ Voor 5% gewijzigd door Mastermind-- op 22-08-2011 20:47 ]
There is no real life, there is just AFK.
Outcast draait niet meer op welke pc dan ook van mij, helaas krijg ik dit ook niet aan de praat: http://www.openoutcast.org/wp/ EDIT: Je was me voornozem schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 15:17:
zojuist weer begonnen met Outcast.
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder vind ik het jammer dat ik de game Rising Lands niet meer kan spelen, niemand kent het hier verder durf ik te wedden, maar het was awesome: Wikipedia: Rising Lands
Ontwikkelaar Microïds ontkent dit spel ooit gemaakt te hebben op hun site, maar dat is jammer want het had best veel diepgang qua gameplay (verhaal was dan weer wel bagger
Geweldige vernederlandste kreten ook: http://www.mobygames.com/...er-art/gameCoverId,80677/
Deze game is wel zo hard abandonware dat er geen enkele gameplay video van op youtube te vinden is, wel het intro filmpje en eindfilmpje in het Frans/Italiaans
Verwijderd
CE is een van de beste LAN games ooit!! Eigenlijk maar 1 goede map, maar de gameplay is echt super leuk, de arcade voorloper van BF1942. Ik speel hem nog altijd op m'n lokale LAN clubje (dat al zo'n 10 jaar bestaat), met verder Midtown Madness 1/2 als vaste prik, ook briljant, nog nooit een fatsoenlijke opvolger geweest.HyperMan schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 19:43:
Ik speel ook nog altijd Close Combat 4/5, en de re-releases The Longest Day en Last Stand Arnhem. Op de een of andere manier blijft me dit trekken, ik pak CC minstens 1x per jaar weer op, ondanks dat de graphics maar zozo zijn.
outcast via GOG.com werkt wel op alle PC'sNeophyte808 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 23:43:
[...]
Outcast draait niet meer op welke pc dan ook van mij, helaas krijg ik dit ook niet aan de praat: http://www.openoutcast.org/wp/ EDIT: Je was me voor
[...]
Wat betreft open outcast: Dat is inderdaad een hoop gedoe. Crysis Wars + 1.5 patch + oOC installer = 7GB en dan is het nog tamelijk buggy (net zoals het origineel
de spellen die ik nog altijd speel zijn:
warcraft humans and orcs- dit is het eerste spel waar ik mee in aanraking kwam, ik dacht op de Amiga van mijn broer maar weet dat niet zeker meer, blijft goed en was 1 van mijn favo spellen.
Duke Nukem 3D- Hail to the king baby, blijft leuk.
Dune 2000- goeie rts, eerder helemaal grijs gespeelt en nog steeds zoek ik hem regelmatig op.
commandos- het eerste deel van commandos, toch nog wel de beste, ik draai er een speciale windows 7 versie voor.
Die hard nakatomi plaza- vond ik toch altijd wel een vermakelijke shooter.
en z'n beetje alle zelda spellen.
toch nog weer een aantal spellen die ik regelmatig terug haal, momenteel ben ik van deze weer volop bezig met commandos en warcraft
warcraft humans and orcs- dit is het eerste spel waar ik mee in aanraking kwam, ik dacht op de Amiga van mijn broer maar weet dat niet zeker meer, blijft goed en was 1 van mijn favo spellen.
Duke Nukem 3D- Hail to the king baby, blijft leuk.
Dune 2000- goeie rts, eerder helemaal grijs gespeelt en nog steeds zoek ik hem regelmatig op.
commandos- het eerste deel van commandos, toch nog wel de beste, ik draai er een speciale windows 7 versie voor.
Die hard nakatomi plaza- vond ik toch altijd wel een vermakelijke shooter.
en z'n beetje alle zelda spellen.
toch nog weer een aantal spellen die ik regelmatig terug haal, momenteel ben ik van deze weer volop bezig met commandos en warcraft
[ Voor 9% gewijzigd door X0X Chevy X0X op 23-08-2011 09:06 . Reden: typefoutje ]
Ik speel nog regelmatig Total Annihilation. Online op Gameranger of Warzone. Dit spel staat op elke pc die ik heb gehad sinds 1999.
Pas geleden is mijn zoontje van 7 er ook mee begonnen.
Pas geleden is mijn zoontje van 7 er ook mee begonnen.
Heb soms zo'n moment dat ik oude games uit de kast haal, games zoals
- Privateer (Wing Commander-universe),
- Ultima 6. Deze zat ooit bij mijn geluidskaart, een Sound Blaster 16bit, (IRQ220/DMA1..weet je nog
), als 2 games op 1 CD (ja, CD!) met Wing Commander. Ongekend toen die cutscenes met echte acteurs.
- Battle Island 3, lang voordat de Settlers er waren
En de tijdloze klassieker: Transport Tycoon Deluxe
- Privateer (Wing Commander-universe),
- Ultima 6. Deze zat ooit bij mijn geluidskaart, een Sound Blaster 16bit, (IRQ220/DMA1..weet je nog
- Battle Island 3, lang voordat de Settlers er waren
Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.
Speelde ik ook, maar ik ben overgestapt op OpenTTD, deze wordt namelijk nog steeds actief ontwikkeld, en ik kreeg de originele Transport Tycoon niet meer aan de praat in Windows 7. Toen ik op internet naar een oplossing zocht kwam ik OpenTTD tegen. Eigenlijk dus geen oude game meer, maar een remake van de oude klassieker. Maar het blijft een enorm verslavend spel!Ireyon schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:20:
[...]
Kyrandia (vroeger veel gespeeld met m'n moeder, alle delen
)
Rayman 1, draait nog op een pc bij ons, weet alleen even niet welke (ook met mijn moeder gespeeld, ik weet nog bijna alle kooien uit m'n hoofd
)
Duke 3D
lekker met een mod erover en dnkroz aan ):p
Little big adventure 2 (I'm looking for ralph the lighthouse keeper XD )
Rayman 1, draait nog op een pc bij ons, weet alleen even niet welke (ook met mijn moeder gespeeld, ik weet nog bijna alle kooien uit m'n hoofd
Duke 3D
Little big adventure 2 (I'm looking for ralph the lighthouse keeper XD )
Gisteren weer een oudje uit de doos gehaald: Stargunner

Wat een geniaal spel nog steeds, Apogee hield mij vroeger wel goed bezig zeg
En de muziek kan ik na al die tijd ook nog waarderen. Echter werd ik wel weer hard geownd
Maar eens wat meer oefenen...
Tevens ook maar weer One Must Fall 2097 opgezocht nadat ik het hier tegenkwam, wat geweldig weer, nostalgie ten top! Alleen al voor de menumuziek, oh oh oh wat heerlijk

En de muziek kan ik na al die tijd ook nog waarderen. Echter werd ik wel weer hard geownd
Tevens ook maar weer One Must Fall 2097 opgezocht nadat ik het hier tegenkwam, wat geweldig weer, nostalgie ten top! Alleen al voor de menumuziek, oh oh oh wat heerlijk
[ Voor 7% gewijzigd door kishan4uall op 23-08-2011 23:58 ]
8 bit muziek uit die tijd is gewoon geweldig.
YouTube: SkyMarshall Arts - Forever Gamer - YouTube (misschien een geinig liedje voor sommige hier, de nightcore versie is sneller)
Btw. heeft iemand hier een spel gespeeld op Flopie waar je in een boek zat? het was iets met een X en had 3 chapters. Ook herriner ik mij vaag een spel dat je hond ontvoert was door een "monster" dat het op jou gemund had en jij gaat je hond redden, veel gekke monsters o.a. een monster vis en planten die je zo op smulden.
YouTube: SkyMarshall Arts - Forever Gamer - YouTube (misschien een geinig liedje voor sommige hier, de nightcore versie is sneller)
Btw. heeft iemand hier een spel gespeeld op Flopie waar je in een boek zat? het was iets met een X en had 3 chapters. Ook herriner ik mij vaag een spel dat je hond ontvoert was door een "monster" dat het op jou gemund had en jij gaat je hond redden, veel gekke monsters o.a. een monster vis en planten die je zo op smulden.
[ Voor 85% gewijzigd door DCG909 op 24-08-2011 00:36 ]
Verwijderd
Niet 8 bits zoals sommigen hier nog spelen, maar voor mijn doen erg oud:
Nexus the jupiter incident
Kwam er eigenlijk op omdat ik de donatie pagina van deel 2 tegen kwam:
http://www.games-plant.com/nexus2/
Ze zijn bezig met 400.000 euro binnen te halen om een vervolg te maken.
Besloten deel 1 op te zoeken en begonnen met spelen, leuke game! Waarom ik niet eerder hiervan gehoord heb?
Nexus the jupiter incident
Kwam er eigenlijk op omdat ik de donatie pagina van deel 2 tegen kwam:
http://www.games-plant.com/nexus2/
Ze zijn bezig met 400.000 euro binnen te halen om een vervolg te maken.
Besloten deel 1 op te zoeken en begonnen met spelen, leuke game! Waarom ik niet eerder hiervan gehoord heb?
Van de week weer begonnen met Legacy of Kain : Soul reaver

Zeer vet spel, alleen op 1 of andere manier nooit uitgespeeld... Wist op het laatst niet meer waar ik naar toe moest

Zeer vet spel, alleen op 1 of andere manier nooit uitgespeeld... Wist op het laatst niet meer waar ik naar toe moest
Ik weet niet of dit het juiste topic is voor dit soort vragen, maar ik zou graag in de verloren uurtjes weer eens de game Starship troopers uitspelen. Destijds erg veel plezier aan beleefd, echter de originele CD is ergens zoek geraakt tijdens een verhuizing, waardoor ik tot mijn schrik een leeg hoesje vond laatst... weet sowieso niet of dit spel uberhaupt nog zou draaien op windows 7.
Je begint met een squad van een paar ventjes en na elke missie krijg je medailles en upgrade mogelijkheden voor je armor en wapens. Bedoeling is om in de meeste missies alle "bug holes" te vernietigen of mensen te redden. Bleef leuk om een bug hole te selecteren met je nuke launcher en dan te vuren met de spreuk
"Fire in the hole!"
Je begint met een squad van een paar ventjes en na elke missie krijg je medailles en upgrade mogelijkheden voor je armor en wapens. Bedoeling is om in de meeste missies alle "bug holes" te vernietigen of mensen te redden. Bleef leuk om een bug hole te selecteren met je nuke launcher en dan te vuren met de spreuk
"Fire in the hole!"
Wie hier heeft ooit: Heart of darkness gespeeld?
Vond dat als kind ( 9 ofzo) een bloody creepy game
kwam nooit voorbij de water grot
Vond dat als kind ( 9 ofzo) een bloody creepy game

Check. Ooit op de PC, maar nog niet zo heel lang geleden op de PSX. Nog niet helemaal uitgespeeld, maar dat is een ontzettend fijne game.DCG909 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:16:
Vond dat als kind ( 9 ofzo) een bloody creepy gamekwam nooit voorbij de water grot
Je zou het bijna als voorloper van Dead space kunnen zien
Zeer veel manieren om dood te gaan (kyrandia heeft dat ook
)
Ja, geweldige game.DCG909 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:16:
Vond dat als kind ( 9 ofzo) een bloody creepy gamekwam nooit voorbij de water grot
Speel hem nu nog wel eens op mijn oude PS1
Samen met Abe Exoddus, ook zo'n fijn spel.
Die stargunner, weet je toevallig hoe die topdown versie heette waar je verticaal al schietend bezig was? Er was een soort van 'rare' schip in de vorm van een wortelkishan4uall schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:55:
Gisteren weer een oudje uit de doos gehaald: Stargunner
[afbeelding]
En de muziek kan ik na al die tijd ook nog waarderen. Echter werd ik wel weer hard geowndMaar eens wat meer oefenen...
OMF blijft echt geweldig, wat was die laatste boss zoooo irritant
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
http://www.dosgamesarchiv...ptor-call-of-the-shadows/ misschien? Ik weet niet echt of ik een schip in de vorm van een wortel ben tegengekomenSinergyX schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:29:
[...]
Die stargunner, weet je toevallig hoe die topdown versie heette waar je verticaal al schietend bezig was? Er was een soort van 'rare' schip in de vorm van een wortel
OMF blijft echt geweldig, wat was die laatste boss zoooo irritant
Je pa of de laptop?DCG909 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 21:10:
Xargon
Twee jaar geleden nog op flopy's gezet om op m'n pa z'n oude laptop te spelen (nu dood -.-")

Probeerde weereven Terminator Future Shock en Skynet te spelen, de sfeer is gewelding en de beste terminator games imo.
Helaas loopt het constant was onder dosbox waardoor ik niet ver kom. Ze zouden die game wel mogen remaken maar dan wel echt zoals de oldskool terminator en niet de nieuwe films waar zelfs de artwork verkloot is.
DIe hunter killers in de lucht blijven dreigend.
Helaas loopt het constant was onder dosbox waardoor ik niet ver kom. Ze zouden die game wel mogen remaken maar dan wel echt zoals de oldskool terminator en niet de nieuwe films waar zelfs de artwork verkloot is.
DIe hunter killers in de lucht blijven dreigend.
De laptop natuurlijk
was z'n tweede laptop, fancy kleurenscherm en minder dan 6 kilo XD
Z'n eerste was een tulip LT ...... kreng koste (opgezocht) 10.000 gulden ofzo
Let op:
Onderbouw ook even waarom je juist dit spel nog steeds speelt :)
Onderbouw ook even waarom je juist dit spel nog steeds speelt :)