[PC] GTA: Vice City - Deel 8

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.269 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pred schreef op 09 July 2003 @ 19:56:
[...]

Ik snapte het ook al niet! Dus ik ben doorgegaan tot een stuk of 70 en toen uitgestapt en toen was ie completed..
Ik snap het niet, als ik in die ijskar stap zegt ie, find customers of zoiets, maar die vind ik dus niet.. rijd de halve stad door maar niemand wil die klote ijsjes.. iemand enig id??? Bug????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Heb je problemen met een HP te vinden in je administratie, ben je meteen een cheater! :?

Nee ik heb geen cheats gebruikt ;) Ik had al zo'n vermoeden welke 6 HP's het zouden kunnen zijn die ik WEL genoteerd had maar NIET gesaved. (HP ophalen, opschrijven en dan dood gaan ofzo).

Was natuurlijk nummer 6.. dus om 03:00 in de mogguh had ik al mijn HP's!

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:14
als je er echt geen zin meer in hebt kun je dit proberen: http://central.arachnafobic.org/forum/viewtopic.php?t=120

Het plaatst alle hidden packages op één plek in Washington Beach
offtopic:
disclaimer: ik ben niet verantwoordelijk voor het gedeeltelijk / geheel verneuken van GTA:VC, maak altijd een backuk van de te veranderen bestanden

[ Voor 6% gewijzigd door OnTracK op 10-07-2003 10:30 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 09:00:
[...]

Ik snap het niet, als ik in die ijskar stap zegt ie, find customers of zoiets, maar die vind ik dus niet.. rijd de halve stad door maar niemand wil die klote ijsjes.. iemand enig id??? Bug????
sirene/toeter aanzetten - gaat er zo'n muziekje spelen. En dan met je ijsco car ergens parkeren (op Starfish Island en Washtington Beach bv) en dan komen er vanzelf mensen aanrennen om je 'shit' te kopen. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Lachen is dat ze gaan staan kotsen van je dope!!

In de haven kan je heel wat dopeheads vinden, gewoon stil gaan staan met het muziekje aan (shift) en ze komen op je afrennen. Pas weer gaan rijden als er geen klanten meer komen.

Gebruik Q en E en QE tegelijk om rond je ijscowagen te kijken of er nog klanten zijn en nog belangrijker, of er geen wout aankomt die je wilt arresteren.

Dan moet je namelijk snel wegzijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:49
bram1234 schreef op 08 July 2003 @ 19:27:
Zou iemand voor mij mijn laatste 2 unique jumps kunnen vinden, als je ze hebt, zeg dan ff welke nummers het waren, dan weet ik het zelf ook waar ik zo lang naar heb zitten zoeken

Mijn savegame (overschrijft nummer 4 als je het in je vice city user dir. zet)
Iemand? please...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:07
Ik ben bezig, ik heb er al 1 gevonden...

Deze site, jump 11 had je nog niet...
http://www.vicecityunleas...2.php?action=unique_jumps

Ik zal proberen om de andere ook te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 18:54
OnTracK schreef op 10 July 2003 @ 10:30:
als je er echt geen zin meer in hebt kun je dit proberen: http://central.arachnafobic.org/forum/viewtopic.php?t=120

offtopic:
disclaimer: ik ben niet verantwoordelijk voor het gedeeltelijk / geheel verneuken van GTA:VC, maak altijd een backuk van de te veranderen bestanden
Waar staat die file waarin je dat moet invoeren??
Kan hem niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ik kan m ook niet vinden :o

[ Voor 14% gewijzigd door Glorificationer426 op 10-07-2003 16:08 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op spinnie's forum (central arachnafobic) vind je enkel main.scm edits, deze kun je invoeren met de builder gemaakt door Barton Waterduck. Echter.... main.scm edits werken pas als je een nieuwe game start.

Die coordinaten zijn bedoelt voor coders als ze hun hp bonus edits ofzo willen testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Vatt schreef op 10 July 2003 @ 14:05:
[...]

Ik ben bezig, ik heb er al 1 gevonden...

Deze site, jump 11 had je nog niet...
http://www.vicecityunleas...2.php?action=unique_jumps

Ik zal proberen om de andere ook te vinden
THANKS!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Daar heb je nog eens wat aan... Hoop dat je die andere ook kan vinden!!! (misschien wil je 9 eens proberen, weet niet zeker of ik die heb gehaald, en hij schijnt moelijk te zijn)
Mijn savegame met 99%, mis nog 1 unique jump (overschrijft nummer 4 als je het in je vice city user dir. zet)

[ Voor 26% gewijzigd door Brammel op 10-07-2003 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:43

R-B

Blokkert

ik rij de laatste tijd veel op motor en elk stunt ding dat ik tegen wat een unique jump.. weet niet meer waar ze zitte :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog tips voor de race missies van de autowinkel? Ik doe nu het circuit bij het vliegveld tig keer over met een dikke testarossa, maar of ik wordt weggedouwd, of een gecrashde tegenstander beukt tegen me op, of ze rijden me er uit.

Ik heb de banden al geprobeerd kapot te schieten, dat mocht niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 21:34:
Iemand nog tips voor de race missies van de autowinkel? Ik doe nu het circuit bij het vliegveld tig keer over met een dikke testarossa, maar of ik wordt weggedouwd, of een gecrashde tegenstander beukt tegen me op, of ze rijden me er uit.

Ik heb de banden al geprobeerd kapot te schieten, dat mocht niet :P
probeer alle auto's te zoeken en in te leveren, dan krijg je een "race" auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
bram1234 schreef op 10 juli 2003 @ 16:24:
[...]

THANKS!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Daar heb je nog eens wat aan... Hoop dat je die andere ook kan vinden!!! (misschien wil je 9 eens proberen, weet niet zeker of ik die heb gehaald, en hij schijnt moelijk te zijn)
Mijn savegame met 99%, mis nog 1 unique jump (overschrijft nummer 4 als je het in je vice city user dir. zet)
Allemachtig, ik heb ze volgens mij nu allemaal 3 keer gehad, maar de laatste nog steeds niet gevonden.
Onbegrijpelijk...

Die nr 9 is het ook niet. Volgens de beschrijving moet je op het dak landen, maar dat hoeft helemaal niet. Je moet gewoon zorgen dat je netjes in het verlengde van de straat landt zonder muren te raken. (geprobeerd met een nieuwe game namelijk :P )

Ik blijf twijfelen over die 2 UJ bij die cirkelende wenteltrap parking garage... :P
En die UJ bij de Malibu club MOET volens mij met een Phoenix gedaan worden, maar dat weet ik niet zeker. Maar ja, in mijn anderhalf uur gametijd heb ik natuurlijk niet 1 Phoenix gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Vatt schreef op 10 July 2003 @ 21:51:
[...]

Allemachtig, ik heb ze volgens mij nu allemaal 3 keer gehad, maar de laatste nog steeds niet gevonden.
Onbegrijpelijk...

Die nr 9 is het ook niet. Volgens de beschrijving moet je op het dak landen, maar dat hoeft helemaal niet. Je moet gewoon zorgen dat je netjes in het verlengde van de straat landt zonder muren te raken. (geprobeerd met een nieuwe game namelijk :P )

Ik blijf twijfelen over die 2 UJ bij die cirkelende wenteltrap parking garage... :P
En die UJ bij de Malibu club MOET volens mij met een Phoenix gedaan worden, maar dat weet ik niet zeker. Maar ja, in mijn anderhalf uur gametijd heb ik natuurlijk niet 1 Phoenix gezien...
Die bij de malibu club over het water heen hoeft niet met een Phoenix gedaan te worden, heb hem net met een oude savegame met een pcj600 gedaan. En die 2 bij de cilkelende wenteltrap, ik denk eigenlijkd dat ik die wel heb gehaald, maar ja dat denk ik bij alle UJ's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

wipe-out schreef op 10 July 2003 @ 08:57:
cheats gebruikt? schijnt dat je dan geen 100 HP meer kan krijgen.

en installeer dan gelijk ff die lightmod, werkt wel zo makkelijk.
wat is die lightmod dan??

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 35 van de 36 Unique Jumps gehaald, maar die laatste kan ik natuurlijk niet vinden.
Nu wil ik ze allemaal opnieuw gaan doen, maar ik krijg natuurlijk geen "unique stunt bonus melding" melding meer als ik de jump al een keer gedaan heb.
En als ik die ene missende verkeerd doe krijg ik ook geen melding.

Mijn vraag is nu hoe kan ik controleren of ik de jump goed doe, ook al heb ik hem al eerder gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wipe-out
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 07:56

wipe-out

oud icon, geen zin in nieuwe:)

niet, gewoon alles blijven proberen.

heb je opgeschreven welke je zeker al gedaan hebt? (dus je land, krijgt "unique jump bonus" oid, en dat je hem dan afkruist?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
OnTracK schreef op 10 July 2003 @ 10:30:

offtopic:
disclaimer: ik ben niet verantwoordelijk voor het gedeeltelijk / geheel verneuken van GTA:VC, maak altijd een backup van de te veranderen bestanden
en
MysteryTweaker schreef op 10 July 2003 @ 16:02:
Waar staat die file waarin je dat moet invoeren??
Kan hem niet vinden
Sorry dat het zo lang duurde maar ik heb het zelf nooit gebruikt en wist niet hoe je het moest aanpassen, bleek iets moeilijker dan ik dacht...

• download Vice Mission Builder hier
• open .../[Vice City map]/data/main.scm
• druk op Ctrl + G en vul 28300 in om daarheen te gaan.
• overschrijf die honderd regels met het stukje uit mijn link hierboven
• klik op "Run" -> "Compile" (of druk F7)
• zo zou hij moeten werken.

Het zou kunnen dat hij alleen werkt als je een nieuw spel start en dat hij anders vastloopt. Als je de nieuwe saved zal die alleen werken met de nieuwe main.scm, en al je oude weer met de oude main.scm, maar omdat je niet zoveel veranderd zouden ook je oude savegames nog kunnen werken.
offtopic:
nog maar een disclaimer: ik heb het zelf niet getest dus maak nu extra een backup

[ Voor 18% gewijzigd door OnTracK op 11-07-2003 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit niets anders op. Die jumps van de GSpotlight-missie, kunnen die nog worden gedaan? Of kan ik er van uitgaan dat dat wel goed is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
Die kan je gewoon nog een keer doen. Met je motor weer die lift in enzo werkt allemaal.

En het is zelfs aan te bevelen, want ik had er dus 1 niet goed gedaan tijdens de missie blijkbaar. Die van het ziekenhuis dak, naar de overkant.
Ik kreeg ineens een UJ bonus... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Laatst online: 03-01 12:51
Dat is de bedoeling met Unique Jumps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
Whoohoo, ik heb eindelijk mijn "I beat Vice City and all I got was this lousy t-shirt."- t-shirt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Vatt schreef op 09 July 2003 @ 13:59:
[...]

Hehe... ik heb zojuist alle 36 unique jumps gedaan (of waren het er 35:? )

Ik moest er nog 1 van de G-spotlight missie, die was dus blijkbaar niet gelukt tijdens de missie zelf (dat je van dak tot dak moet springen met je motor en dan de lamp moet verdraaien naar dat flatgebouw).
Die missie bevat 3 unique jumps, de 2e was bij mij niet gelukt)

En de laatste die ik blijkbaar vergeten was, was bij de filmstudio. Dat je de straat over moet springen en dan op het dak landt van het filmstudiocomplex.

Kleine kans dat jij natuurlijk net dezelfde mist... maar je kan altijd even kijken ;)

Ohw ja, en die van de shopping mall (met die draai trap naar boven zeg maar) die lukte mij pas met een Turbo-boost uitgerustte taxi, dus misschien dat die met de motor bij jouw ook niet gelukt is...
Nope ben eigenlijk wel 100% zeker dat ik die heb. Die tweede jump in de g-spotlight missie had ik in het begin inderdaad niet maar dat was toen ik iets van 32 van 36 jumps had, die heb ik dus ondertussen. Die bij de filmstudio heb ik ook. Die bij de parkeer garage en de daar op volgende jump heb ik ook 100% zeker wel gehaald, met motor gewoon achterover leunen zodra je de jump aantikt. Ik heb het idee dat de ontbrekende jump in dat steegje zit waar je die PCJ600 playground missie hebt, maar ik ben die jumps al zo vaak af gegaan en heb niks gevonden :(
Dus nog eens, zou iemand a.u.b. willen helpen zoeken naar deze laatste UJ:

http://vulcanus.its.tudelft.nl/~csc/files/GTAVCsf1.b

Alvast bedankt. (zit er nu gewoon al meer als een maand op vast :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:23
"I completed" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
[CSC]Outlaw schreef op 11 July 2003 @ 16:54:
[...]

Nope ben eigenlijk wel 100% zeker dat ik die heb. Die tweede jump in de g-spotlight missie had ik in het begin inderdaad niet maar dat was toen ik iets van 32 van 36 jumps had, die heb ik dus ondertussen. Die bij de filmstudio heb ik ook. Die bij de parkeer garage en de daar op volgende jump heb ik ook 100% zeker wel gehaald, met motor gewoon achterover leunen zodra je de jump aantikt. Ik heb het idee dat de ontbrekende jump in dat steegje zit waar je die PCJ600 playground missie hebt, maar ik ben die jumps al zo vaak af gegaan en heb niks gevonden :(
Dus nog eens, zou iemand a.u.b. willen helpen zoeken naar deze laatste UJ:

http://vulcanus.its.tudelft.nl/~csc/files/GTAVCsf1.b

Alvast bedankt. (zit er nu gewoon al meer als een maand op vast :( )
Gevonden! Je had gelijk hij zat inderdaad in dat steegje waar je in PJC Playground ook doorheen gaat. Het is de jump vanaf de meest noordelijke trap in dat steegje. Om hem goed te doen (althans zo lukte mij het zonet) moet je beginnen te rijden vanaf waar de PJC 600 van PJC Playground staat. Je moet dan wel even over een stoep heen voordat je het steegje inrijdt, maar dat is niet al te moeilijk. Als alles goed gaat raak je ongeveer het einde van het tegenoverliggende dak. Met alle UJ's gedaan kom je dan op 99%. Mag je nu uit gaan zoeken wat je nog moet doen :) Kijk ook anders hier even: http://www.gtawh.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Galahad schreef op 11 July 2003 @ 21:00:
[...]

Gevonden! Je had gelijk hij zat inderdaad in dat steegje waar je in PJC Playground ook doorheen gaat. Het is de jump vanaf de meest noordelijke trap in dat steegje. Om hem goed te doen (althans zo lukte mij het zonet) moet je beginnen te rijden vanaf waar de PJC 600 van PJC Playground staat. Je moet dan wel even over een stoep heen voordat je het steegje inrijdt, maar dat is niet al te moeilijk. Als alles goed gaat raak je ongeveer het einde van het tegenoverliggende dak. Met alle UJ's gedaan kom je dan op 99%. Mag je nu uit gaan zoeken wat je nog moet doen :) Kijk ook anders hier even: http://www.gtawh.com/
Zin om ook ff mijn laatse te vinden en dan te vertellen welke het is? Mijn savegame met 99%, mis nog 1 unique jump (overschrijft nummer 4 als je het in je vice city user dir. zet)
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Galahad schreef op 11 July 2003 @ 21:00:
[...]

Heel erg bedankt _/-\o_
Ga het gelijk proberen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
bram1234 schreef op 11 July 2003 @ 21:05:
[...]

Zin om ook ff mijn laatse te vinden en dan te vertellen welke het is? Mijn savegame met 99%, mis nog 1 unique jump (overschrijft nummer 4 als je het in je vice city user dir. zet)
Alvast bedankt
LOL :D Je was precies dezelfde jump vergeten als [CSC]Outlaw. Het gaat erom dat je genoeg vaart heb. Je hoeft overigens niet eens op het dak te landen in de steeg is ook goed ten hoogte van het eind van het dak. Wederom hij is makkelijk te doen als je begint waar de PJC 600 van de PJC Playground staat en vervolgens genoeg vaart maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Yay! 100% Thx Galahad! :9

[ Voor 100% gewijzigd door [CSC]Outlaw op 11-07-2003 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Galahad schreef op 11 July 2003 @ 21:26:
[...]
LOL :D Je was precies dezelfde jump vergeten als [CSC]Outlaw. Het gaat erom dat je genoeg vaart heb. Je hoeft overigens niet eens op het dak te landen in de steeg is ook goed ten hoogte van het eind van het dak. Wederom hij is makkelijk te doen als je begint waar de PJC 600 van de PJC Playground staat en vervolgens genoeg vaart maakt.
Galahad: _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Ik ben je eeuwig dankbaar, vice city 100%, klinkt altijd wel leuk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
Huh :? dus je hebt hem nu? Welke jump was het nu precies dan?
Ik heb jouw savegame misschien al wel 15 keer opnieuw geladen, maar de juiste UJ heb ik nog steeds niet gevonden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Vatt schreef op 12 July 2003 @ 00:52:
Huh :? dus je hebt hem nu? Welke jump was het nu precies dan?
Ik heb jouw savegame misschien al wel 15 keer opnieuw geladen, maar de juiste UJ heb ik nog steeds niet gevonden....
Nummer 24 die trap waar Tommie op stond in die missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
[CSC]Outlaw schreef op 12 July 2003 @ 01:23:
[...]

Nummer 24 die trap waar Tommie op stond in die missie.
Nee, niet nummer 24, hangt er natuurlijk van af welke site je pakt maar het is deze: Afbeeldingslocatie: http://www.vicecityunleashed.com/uniquejumps/jump12.jpg
Je moet aleen echt super hard aan komen rijden. Dus ongeveer vanaf waar de pcj playground begint vol gas dat steegje in en dan vliegen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

of gewoon je motor opvoere :P

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je trouwens met een vrachwagen ook aanhangers eraan koppelen en dan lekker toeren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Wat krijg te trouwens allemaal als je de 100% haalt, aleen een leuk Tshirt, 200 armor, 200 health?
Je moet trouwens voor de grap eens met je minigun of zo al je auto's in je garage kapot schieten, en dan de garage dicht doen, dan weer open doen

[ Voor 43% gewijzigd door Brammel op 12-07-2003 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OnTracK schreef op 11 July 2003 @ 12:35:
[...]
en
[...]

Sorry dat het zo lang duurde maar ik heb het zelf nooit gebruikt en wist niet hoe je het moest aanpassen, bleek iets moeilijker dan ik dacht...

• download Vice Mission Builder hier
• open .../[Vice City map]/data/main.scm
• druk op Ctrl + G en vul 28300 in om daarheen te gaan.
• overschrijf die honderd regels met het stukje uit mijn link hierboven
• klik op "Run" -> "Compile" (of druk F7)
• zo zou hij moeten werken.

Het zou kunnen dat hij alleen werkt als je een nieuw spel start en dat hij anders vastloopt. Als je de nieuwe saved zal die alleen werken met de nieuwe main.scm, en al je oude weer met de oude main.scm, maar omdat je niet zoveel veranderd zouden ook je oude savegames nog kunnen werken.
offtopic:
nog maar een disclaimer: ik heb het zelf niet getest dus maak nu extra een backup
Nou heb ik dat wel gedaan, maar nou kan ik die car park niet vinden lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1234 schreef op 12 July 2003 @ 10:50:
[...]

Nee, niet nummer 24, hangt er natuurlijk van af welke site je pakt maar het is deze: [afbeelding]
Je moet aleen echt super hard aan komen rijden. Dus ongeveer vanaf waar de pcj playground begint vol gas dat steegje in en dan vliegen maar
En telkens op 9 drukken, niet te vergeten.. ;) Kan je zo'n 33% sneller mee gaan, of sneller.

Ik heb het uitgeprobeerd met de speedometer; van 120 naar 160 km/h, dat scheelt wel en je kan bij de insane stunts veel verder komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1234 schreef op 12 juli 2003 @ 11:14:
Wat krijg te trouwens allemaal als je de 100% haalt, aleen een leuk Tshirt, 200 armor, 200 health?
Je moet trouwens voor de grap eens met je minigun of zo al je auto's in je garage kapot schieten, en dan de garage dicht doen, dan weer open doen
Bij 100% krijg je 3 bodyguards, 200 health en armor, en nog wat zaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
bram1234 schreef op 12 juli 2003 @ 11:14:
Klopt. Verder kun je nu ook 3 niet al te slimme bodyguards inhuren. Je vindt ze in je mansion op de begane grond in de lounge-kamer met bar etc. links als je de grote trap af komt lopen vanuit de kamer waar je saved. Als ze er niet zijn moet je even (ver) weggaan en weer terugkomen. Je huurt ze in door in de roze cirkel te lopen.

Edit: Firemoth was net even snelller met die 3 bodyguards, maar ik heb lekker een uitleg erbij ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Galahad|IA op 12-07-2003 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
Verwijderd schreef op 12 juli 2003 @ 13:30:
[...]

Nou heb ik dat wel gedaan, maar nou kan ik die car park niet vinden lol :P
volgens mij zat er een redelijk duidelijke uitleg bij dat andere forum, met plaatje

In de parkeergarage van Washington Beach Mall. de parkeergarage zit bovenop het winkelcentrum, en de packages liggen in dat torentje met die spiraalweg omhoog.

plaatje, let ook op het kaartje erbij, kan niet missen

Als je ze hier niet vindt dan moet er waarschijnlijk iets anders gedaan worden bij het editten van main.scm

Wil je ook ff posten als het gelukt is, dan kan hij misschien in de topicstart ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, volgens mij ben ik daar geweest, maar heb toen niets gevonden....
Misschien heb ik het bestand niet goed opgeslagen of heb ik niet goed gekeken :)
Ik zal morgen of vannacht wel ff kijken, moet namelijk over 5 min aanrijden naar werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Galahad schreef op 12 July 2003 @ 15:14:
[...]
Klopt. Verder kun je nu ook 3 niet al te slimme bodyguards inhuren. Je vindt ze in je mansion op de begane grond in de lounge-kamer met bar etc. links als je de grote trap af komt lopen vanuit de kamer waar je saved. Als ze er niet zijn moet je even (ver) weggaan en weer terugkomen. Je huurt ze in door in de roze cirkel te lopen.

Edit: Firemoth was net even snelller met die 3 bodyguards, maar ik heb lekker een uitleg erbij ;)
Maar je auto's gaan ook minder snel kapot of zo iets staat er als je de 100 % haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OnTracK schreef op 12 July 2003 @ 16:48:
[...]

volgens mij zat er een redelijk duidelijke uitleg bij dat andere forum, met plaatje

In de parkeergarage van Washington Beach Mall. de parkeergarage zit bovenop het winkelcentrum, en de packages liggen in dat torentje met die spiraalweg omhoog.

plaatje, let ook op het kaartje erbij, kan niet missen

Als je ze hier niet vindt dan moet er waarschijnlijk iets anders gedaan worden bij het editten van main.scm

Wil je ook ff posten als het gelukt is, dan kan hij misschien in de topicstart ofzo
Het werkt alleen bij een compleet nieuwe game, dus niet bij een gesavede game.
Wel jammer.
Nu heb ik de lightmod, maar die verlicht ook rampages, zo krijg ik nooit de laatste 2 HP's, weet iemand hoe ik alleen de HP's krijg verlicht en dus niet de rampages?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:39
gaat niet, wat ik zelf deed is lightmod + map uitprinten, dan is het wel te doen imho.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij lukt het dus echt niet.........
Hier de savegame als iemand geen tijd heeft:
http://xennie.envy.nu/GTAVCsf8.b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
lightmod alleen voor paclages: het enige wat veranderd wordt in dat bestand is een getalletje en texture voor de packages en rampages. Als je een van deze weer terug veranderd zie je alleen de andere. Ik zal ff kijken wat je moet veranderen...

EDIT1

hier dus wat er veranderd wordt, in [GTA:VC Folder]\data\maps\generic.ide

open dat in notepad, textpad, word, enz...

packages:
code:
1
2
3
4
5
regel 107:
410, package1, package1, 1, 35, 0 

wordt veranderd in:
410, package1, package1, 1, 700, 0

rampages:
code:
1
2
3
4
5
regel 80:
383, killfrenzy, icons, 1, 100, 128

wordt veranderd in:
383, killfrenzy, icons, 1, 700, 128

(eerste is origineel, zonder lightmod, tweede met) verander wat je wilt

tenzij er nog meer bestanden worden veranderd met die lightmod, maar ik geloof van niet

[ Voor 56% gewijzigd door OnTracK op 13-07-2003 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
OnTracK schreef op 13 July 2003 @ 18:46:
lightmod alleen voor paclages: het enige wat veranderd wordt in dat bestand is een getalletje en texture voor de packages en rampages. Als je een van deze weer terug veranderd zie je alleen de andere. Ik zal ff kijken wat je moet veranderen...

EDIT1

hier dus wat er veranderd wordt, in [GTA:VC Folder]\data\maps\generic.ide

open dat in notepad, textpad, word, enz...

packages:
code:
1
2
3
4
5
regel 107:
410, package1, package1, 1, 35, 0 

wordt veranderd in:
410, package1, package1, 1, 700, 0

rampages:
code:
1
2
3
4
5
regel 80:
383, killfrenzy, icons, 1, 100, 128

wordt veranderd in:
383, killfrenzy, icons, 1, 700, 128

(eerste is origineel, zonder lightmod, tweede met) verander wat je wilt

tenzij er nog meer bestanden worden veranderd met die lightmod, maar ik geloof van niet
dat van die rampages klopt niet helemaal
jij hebt het over de kill frenzies
die worden namelijk ook verlicht
als je die dus zeg maar terugverandert (of niet verandert) dan blijven nog steeds de hidden packages en rampages verlicht

[edit]
niks gezegd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 10:47
kill frenzies zijn toch de rampages :S:S:S:S:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet om vervelend te wezen, maar rampages ZIJN killfrenzies. ;)
Het verschil : Rampage heet het in het spel, killfrenzy heet het in de code.

Edit :
Totaal het laatste bericht niet gezien, negeer deze dubbelzinnigheid maar :9

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
wat vinden jullie van mijn 2 fast 2 furious actie:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/2f2f2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 22:50:
Niet om vervelend te wezen, maar rampages ZIJN killfrenzies. ;)
Het verschil : Rampage heet het in het spel, killfrenzy heet het in de code.

Edit :
Totaal het laatste bericht niet gezien, negeer deze dubbelzinnigheid maar :9
Zal wel zo in de code zitten omdat het in GTA 1 Kill frenzy heette. Weet niet of het in GTA 2 ook nog zo heette. Was wel een gaafe soundbyte... Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiillllll Frenzy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Schumi_2002 schreef op 13 July 2003 @ 22:03:
kill frenzies zijn toch de rampages :S:S:S:S:S
:X heb het al ge-edit ;)
je hebt namelijk helemaal gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
bram1234 schreef op 12 July 2003 @ 10:50:
[...]

Nee, niet nummer 24, hangt er natuurlijk van af welke site je pakt maar het is deze: [afbeelding]
lol. ik miste deze jump om de één of andere reden ook.. :?
volgens mij lijkt ie gewoon te makkelijk om te missen, ik heb dr 3 dagen over gedaan voordat ik m toevallig deed.. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

bram1234 schreef op 14 July 2003 @ 17:28:
wat vinden jullie van mijn 2 fast 2 furious actie:
[afbeelding]
aardig.. had meer verwacht voor een 2f2f actie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Kill frenzy was de rampage in GTA 1 en 2 ;)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 27-08 10:37
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/a.stoel/vicecitycrash.jpg
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
wtf heb jij opgeblazen :? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Yeez check zun blast! wtf was da? :D _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door BioHazard op 15-07-2003 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Alleen jammer als je het met meer dan 300 auto's spawnt dat je een unhandled exeption krijgt :(

[ Voor 8% gewijzigd door Icingdeath op 15-07-2003 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heli iemand :P ?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~loesh/heli.jpg

Dit doe je met :

http://trainer.gta-vice.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/a.stoel/jetpack.jpg

Je hebt ook een soort jetpack in die trainer :)

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/a.stoel/gta1.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door Icingdeath op 15-07-2003 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

die trainer heb ik ook.. maar nog nooit zoveel tegelijk laten vallen :s. toch is ff doen :)

Oja.. hoe gooi ik in hemelsnaam pizza's rond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drive-by's :P!!!
Doe een drive by met je pizza brommer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Naar links of rechts kijken en schieten net als een drive-by

edit:
redneck was eerder

[ Voor 23% gewijzigd door Pin0 op 16-07-2003 09:58 ]

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

aha zo.. dus numlock 2 en dan schiete maar dan moet ik hem pleure.. Goed idee eigenlik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Hey weet iemand hoe je aan de Vicy Street Racer races meedoet? Je ziet ze op het bord staan onder bij de garages van Sunshine Auto; het zijn Terminal Velocity, Ocean Drive etc. Je ziet wel waar er gereden wordt maar ik kan nergens vinden hoe ik eraan deelneem? :?

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:11
Hmmm zocht net speedometer dinges @ google... (GTAT.ORG = down)
kom ik toevallig dit tegen :)
Straatraces
Naast de delivery lijst hangt een lijst met straatraces. Voltooi eerst de delivery's voor de stock car.
Daarna kan je de straatraces selecteren. En entreegeld betalen en HEEEEL VEEEEL geld verdienen ! Tip

Naarmate je verder komt vaker saven
De 1e missie bij elke nieuwe Estate wat je koopt, zoals de Malibu. Worden ze een stuk lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
rechtershift.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:11
Je bent 'n hoofdlozekip of je bent het niet
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/purechaos/5890.jpg
Heb echter nog 'n keer verder gehaald (65XX) alleen daar heb ik geen screenshot meer van :)

[ Voor 5% gewijzigd door Thralas op 16-07-2003 12:35 . Reden: Image URL fix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Thanx kip, ga er gelijk mee verder. :)

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

mbvisiontt schreef op 16 July 2003 @ 11:26:
Hey weet iemand hoe je aan de Vicy Street Racer races meedoet? Je ziet ze op het bord staan onder bij de garages van Sunshine Auto; het zijn Terminal Velocity, Ocean Drive etc. Je ziet wel waar er gereden wordt maar ik kan nergens vinden hoe ik eraan deelneem? :?
Je hoeft de deliveries niet eerst te doen. Je moet idd naast de garage op dat roze-vlak gaan staan en dan kan je die races uitzoeken. Ik moet dan op LEFT-ALT drukken om deze te "Activaten" maar goed, ik heb mijn controls behoorlijk aangepast dus ik weet niet wat het normaal is.. RIGHT SHIFT zou je idd kunnen proberen. Je moet dus op een toets drukken om die race te "selecteren" of te "triggeren". Tis niet de use/get-in-car key.

Ik heb al die races gewonnen met zo'n PJ600 motor - die is veel sneller dan de AI tegenstanders maar tis wel tricky hoor. IMHO zijn de Sabre Turbo en de Deluxo niet snel genoeg om die races te winnen, zo'n Diablo/Countach kloon is sneller en je hoeft niet al die delivery missies te doen. Wil je persee de snelste auto hebben, doe dan ook meteen ALLE delivery missions (4 stuks) tot je die stock-car race auto krijgt. :)

Maar ik zou gewoon een Banshee of Countach/Diablo-kloon nemen, daar kan je alles wel mee winnen als je een beetje kunt rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ARG ! Mijn gta crashed op de 2e biker missie (nadat je die race hebt gedaan)
Kheb die patch 1.1 al geprobeerd andere vidkaart drivers etc iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg, wanneer krijg je eindelijk eens die M60? Ik wil m'n M-16 vervangen.

Ik wil het zo regelen dat ik zo min mogelijk wapens heb. Aleen de kettingzaag, M60/minigun en rocketlauncher, zo kun je sneller van wapen wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Als ik de cherry poppers gekocht heb...dat ijsgebouw is dat...kan je met zo'n ijskarretje ijs verkopen door de stad.
Moet je een aantal verkopen...een missie dus... of is dat oneindig en puur om geld te verdienen.

Want ik had er 47 verkocht en vond het wel erg lang gaan duren en werd toen ook opgepakt.

iemand??

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
DJ Chicken schreef op 16 July 2003 @ 21:47:
Als ik de cherry poppers gekocht heb...dat ijsgebouw is dat...kan je met zo'n ijskarretje ijs verkopen door de stad.
Moet je een aantal verkopen...een missie dus... of is dat oneindig en puur om geld te verdienen.

Want ik had er 47 verkocht en vond het wel erg lang gaan duren en werd toen ook opgepakt.

iemand??
Das dan balen, je moet er 50 verkopen. (had er zelf 107 en ben toen maar gestopt en kwam er achter dat 50 genoeg was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken

DJ Chicken

bram1234 schreef op 16 July 2003 @ 21:54:
[...]

Das dan balen, je moet er 50 verkopen. (had er zelf 107 en ben toen maar gestopt en kwam er achter dat 50 genoeg was)
krijg je dan nog mee rmissies bij die cherry poppers na die ijsjes verkoop??

want ik heb alles al gekocht behalve de haven.

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken

DJ Chicken

alles uitgespeeld behalve de haven missies nu..net de haven gekocht...moet je racen binnen tijd en alle pakketjes oppakken....sjeez dit zijn saaie boutmissies zeg..geen ZAK aan!!

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt. Maar het heeft mij 6 x proberen gekost om die dingen binnen de tijd te halen. Nu weet ik waar die pakketjes allemaal liggen en hou ik nog 12 seconden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken

DJ Chicken

Verwijderd schreef op 16 juli 2003 @ 22:36:
klopt. Maar het heeft mij 6 x proberen gekost om die dingen binnen de tijd te halen. Nu weet ik waar die pakketjes allemaal liggen en hou ik nog 12 seconden over.
bestaat er een trainer om die missies de halen..ik heb nu een trainer met 6 opties...maar die hang vaak (altijd)

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken

DJ Chicken

Zo ff met een trainertje de tijd stilgezet in die missie.

Die missies erna zijn niet zo moeilik meer.

Ik heb nu alle dingen in de stand gekocht die te kopen zijn en alle missies ervan uitgespeeld.
Daanra kwam de aftiteling van het spel en ging het weer verder...een paar de de telefoon gegaan en opgenomen maar ik heb geen missies meer te doen..dit kan ik zien omdat er op de kleine radar map geen icoontjes staan in de rand.

Valt er nog wel wat te doen na de aftiteling van het spel...want het spel gaat wel verder.

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind alle missies met een timer prima te doen. Die verzamel-de-pakjes-missie bij het botenhuis zeker. Je moet alleen geen misstap begaan bij de springschansen, maar dat gebeurt me gewoon nooit :? Echt niet moeilijk hoor.

De moeilijkste was waarschijnlijk (alhoewel die niet met een timer is) The Driver (missie van de nightclub, als proloog van The Job, de bankroof). Die (hoe heetie nou alweer, een meisjesnaam geloof ik) is echt een rappe chauffeur. Het beste kan je hem in het begin al van de weg beuken en dan met twee vingers in je neus de race uitrijden, maar zelfs dat is niet makkelijk.
Alhoewel die tactiek bijna altijd werkt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2003 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 22:36:
Terwijl je op een pakketje af vaart, moet je op de kaart alvast kijken waar de volgende ligt en alvast insturen. Zo mis je nooit een pakketje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken

DJ Chicken

DJ Chicken schreef op 17 July 2003 @ 00:25:

Ik heb nu alle dingen in de stand gekocht die te kopen zijn en alle missies ervan uitgespeeld.
Daanra kwam de aftiteling van het spel en ging het weer verder...een paar de de telefoon gegaan en opgenomen maar ik heb geen missies meer te doen..dit kan ik zien omdat er op de kleine radar map geen icoontjes staan in de rand.

Valt er nog wel wat te doen na de aftiteling van het spel...want het spel gaat wel verder.
maar valt er nu nog wel wat te doen in het gta-vc

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 02:27:
[...]

Terwijl je op een pakketje af vaart, moet je op de kaart alvast kijken waar de volgende ligt en alvast insturen. Zo mis je nooit een pakketje.
Het probleem zat het em in het begin. Dan liggen de pakketjes niet echt op 1 lijn. Je moet een beetje rondjes varen rondom die houtenhutten in het water. En als je dat voor de eerste paar keer doet dan is het nogal lastig. Als je voorbij die hutten bent, dan komen ze redelijk op 1 lijn te liggen en kan je in 1 stuk flink doorvaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken

DJ Chicken

DJ Chicken schreef op 17 July 2003 @ 00:25:

Dit is nu wel allemaal duidelijk....ik wil nu graag weten of er nog wat te doen in in gta-vc als je alles gekocht heb in de stad en overal van die geld ophhaal dingen liggen bij je gekochten spul.

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
pak de rechterboot, hij is wat langzamer maar hij stuurt een stuk makkelijker, de eerste keer lukt mij het in 1x met die boot, en toen ik het later nog eens wilde proberen met de andere moest ik het 3x overdoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
DJ Chicken schreef op 17 July 2003 @ 12:52:
[...]

maar valt er nu nog wel wat te doen in het gta-vc
zolang je nog geen 100% in je stats hebt zijn er nog dingen die je kunt doen, maar om al die kleine missies te vinden heb je wel een kaart nodig.

denk aan races, checkpoints halen, enz...
edit:
mmm, dat kon ook wel in één bericht

[ Voor 7% gewijzigd door OnTracK op 17-07-2003 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 26-08 14:55
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tekn0z/GoT/Stupid.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tekn0z/GoT/Stupid2.JPG

Dit krijg je dus als je een handgranaat in je garage gooit en als ie ontploft is weg loopt en de deuren dichtgaan!

Auto's op elkaar ;)

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

???? wat is dit nou weer? Ik installeer die Multimod 010 voor VC en m'n savegames willen niet meer. :(

Alle originele bestanden teruggezet + gta_vc.set gedeleted en nog werkt het niet!
M'n savegames zijn toch verdorie niet corrupt mag ik hopen?? :( :( :( :( :(

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2003 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken

DJ Chicken

OnTracK schreef op 17 July 2003 @ 13:35:
[...]

zolang je nog geen 100% in je stats hebt zijn er nog dingen die je kunt doen, maar om al die kleine missies te vinden heb je wel een kaart nodig.

denk aan races, checkpoints halen, enz...
edit:
mmm, dat kon ook wel in één bericht
Ik heb ff gekeken en ik zit pas op 57%

Terwijl ik alles gebouwen gekocht heb en bij al die gbouwen geld op kan halen..dus alle missies uitgespeeld. Ook heb ik de aftiteling gezien.

Hoe kan ik dna pas op 57% zitten??? Zoveel verborgen missies zitten er niet in.

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

DJ Chicken schreef op 17 July 2003 @ 15:00:
[...]

Ik heb ff gekeken en ik zit pas op 57%

Terwijl ik alles gebouwen gekocht heb en bij al die gbouwen geld op kan halen..dus alle missies uitgespeeld. Ook heb ik de aftiteling gezien.

Hoe kan ik dna pas op 57% zitten??? Zoveel verborgen missies zitten er niet in.
- 100 packages?
- alle unique jumps?
- alle rampages?
- 100 taxi missies?
- brandweermissies?
- politiemissies?
- ambulance missies?
- pizza missies?
- alle races?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel, taxi, ambulance, brandweer, pizza, packages, unique jumps enz. Telt zwaar mee voor het percentage allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken

DJ Chicken

iemand hier die het al voor de volle 100% heeft gehaald?

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JelleStoel schreef op 15 July 2003 @ 15:25:
Alleen jammer als je het met meer dan 300 auto's spawnt dat je een unhandled exeption krijgt :(
dat ligt aan je pc snelheid, ik kan gewoon door blijven gaan namelijk. hij gaat wel een beetje stotteren als je nix anders meer ziet dan ontploffende auto's/heli's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Laatst online: 08:34
DJ Chicken schreef op 17 July 2003 @ 15:21:
iemand hier die het al voor de volle 100% heeft gehaald?
Meerdere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

ik heb iets raars.. ik heb 4 auto's per garage staan (sunshine auto's) na een tijdje verdwijnen er telkens auto's uit me garage.. terwijl er 4 kunnen staan.. iemand oplossing :s..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
inmiddels wel behoorlijk wat
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.