Is er niet iets anders te bedenken voor de Unique jumps, ik zit namelijk met het probleem dat ik er nog 3 moet, maar ja hoe kom je er ooit achter welke dat dan zijneborn schreef op 03 July 2003 @ 18:15:
[...]
Tja, wat wil je dan? Moeten we ze komen brengen?Ik moest er nog 1 van de 100, die ik dankzij de lightmod heb kunnen vinden, dus het is wel degelijk mogelijk. Met een heli heb je het zo gedaan, helemaal als je een kaart naast je hebt liggen met alle 'geschatte' plekken. En misschien is het meteen een mooi moment om alle Rampages te doen...
Btw, om even te reageren op een eerdere post: de lightmod zorgt alleen voor een verlichting van de HP's en de Rampages. Unique jumps worden niet verlicht, omdat die geen tastbare representatie in de wereld hebben. Ik kan me voorstellen dat je ditzelfde grapje ook kunt uithalen voor de health-items en de guns, maar de vraag is of je daar echt iets aan hebt
als dat zou kunnen? graageborn schreef op 03 juli 2003 @ 18:15:
[...]
Tja, wat wil je dan? Moeten we ze komen brengen?Ik moest er nog 1 van de 100, die ik dankzij de lightmod heb kunnen vinden, dus het is wel degelijk mogelijk. Met een heli heb je het zo gedaan, helemaal als je een kaart naast je hebt liggen met alle 'geschatte' plekken. En misschien is het meteen een mooi moment om alle Rampages te doen...
lastige is dat al het overige ook verlicht wordt, en als je dit uit zou kunnen zetten dan was het al stukken makkelijker
maar ach, ik blijf het proberen
en mocht er iemand willen helpen: graag
Ik zou ze wel even voor je willen zoeken, ware het niet dat mijn Vice City het niet meer doet. Dus dat gaat niet echt lukkenCrash-Override schreef op 03 July 2003 @ 19:04:
als dat zou kunnen? graag
lastige is dat al het overige ook verlicht wordt, en als je dit uit zou kunnen zetten dan was het al stukken makkelijker
Verwijderd
ik ben nu een tijdje bezig met Vice City.
Op een gegeven moment moet je naar zo'n donkere dikke vrouw, wat op de kaart aangegeven staat asl een zwart poppetje.
Dan moet je bij een opdracht daar om de hoek een groep personen neer schieten.
Mijn probleem daar is, is dat ik telkens gezien wordt, maar ik heb geen idee hoe!
Kan iemand mij zeggen hoe ik die opdracht kan halen?
Alvast dank
Op een gegeven moment moet je naar zo'n donkere dikke vrouw, wat op de kaart aangegeven staat asl een zwart poppetje.
Mijn probleem daar is, is dat ik telkens gezien wordt, maar ik heb geen idee hoe!
Alvast dank
je moet op zo'n dak gaan staan... dan sta je er recht tegen over die gasjes dan word je niet gezienVerwijderd schreef op 03 July 2003 @ 19:34:
ik ben nu een tijdje bezig met Vice City.
Alvast dank
Verwijderd
kan iemand mij vertellen waar ik de lightmod kan vinden want ik kan hp's nie vinden
alvast bedankt
kijk ff 1 of 2 pagina's terug
hmz kan die lightmod er toevallig ook voor zorgen dat je het spel niet meer 100% kan uitspelen?
Bekijk deze site maar eens, daar staat voor alle UJs, HPs etc... met een screenshot uitgelegd waar ze liggen... Als het dan niet meer luktCrash-Override schreef op 03 July 2003 @ 19:04:
[...]
als dat zou kunnen? graag
http://www.vicecityunleashed.com/index2.php?action=hp
[ Voor 7% gewijzigd door Cpt.Morgan op 03-07-2003 21:45 ]
Zover ik weet niet. Die mod is puur een aanpassing van de bestaande files, het lijkt me sterk dat de makers een file-check hebben ingebouwd om dit soort dingen tegen te gaan.Southern Sun schreef op 03 juli 2003 @ 21:36:
hmz kan die lightmod er toevallig ook voor zorgen dat je het spel niet meer 100% kan uitspelen?
NeeSouthern Sun schreef op 03 juli 2003 @ 21:36:
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
woei, zojuist "The job" gedaan, geen moeilijke missie, maar wel erg leuk, zo met zijn viertjes in de wagen
Ik heb nu een telefoontje gehad van die gast van de printworks dat ie problemen heeft, maar ik denk dat ik voordat ik daar heen ga de film studio maar koop, das de enige die ik nog moet
PSN: DutchTrickle PVoutput
En laat dat nou juist de leukste zijn. (de filmstudio bedoel ik)Maverick schreef op 04 July 2003 @ 10:54:
woei, zojuist "The job" gedaan, geen moeilijke missie, maar wel erg leuk, zo met zijn viertjes in de wagenIk heb nu een telefoontje gehad van die gast van de printworks dat ie problemen heeft, maar ik denk dat ik voordat ik daar heen ga de film studio maar koop, das de enige die ik nog moet
[ Voor 5% gewijzigd door peeth op 04-07-2003 13:10 ]
Vincere Per Belli
you tha man!!!Cpt.Morgan schreef op 03 July 2003 @ 21:45:
[...]
Bekijk deze site maar eens, daar staat voor alle UJs, HPs etc... met een screenshot uitgelegd waar ze liggen... Als het dan niet meer lukt:
http://www.vicecityunleashed.com/index2.php?action=hp
hiermee zou het wel moeten lukken ja
thx, ga het gelijk proberen
[edit]
mis er nu nog maar 2, en heb geen flauw idee meer (ondanks de screenshots) welke ik nog niet gehad zou hebben

[ Voor 14% gewijzigd door Crash op 04-07-2003 14:03 ]
Verwijderd
ok thnxGleNnoS_ schreef op 03 juli 2003 @ 20:06:
[...]
je moet op zo'n dak gaan staan... dan sta je er recht tegen over die gasjes dan word je niet gezien
ik zal het ff proberen
Tja... ik had ook die screenshots nodig om ze allemaal te vinden... Ik heb het kaartje uitgeprint en ben ze gewoon allemaal afgegaan. Was ie er niet meer, dan een streep door het nummer... Of gewoon van 1 tot 100 ze allemaal af gaan natuurlijk.... Dan moet het je toch echt lukken hoor...Crash-Override schreef op 04 juli 2003 @ 13:13:
[...]
you tha man!!!![]()
![]()
![]()
![]()
hiermee zou het wel moeten lukken ja
thx, ga het gelijk proberen
[edit]
mis er nu nog maar 2, en heb geen flauw idee meer (ondanks de screenshots) welke ik nog niet gehad zou hebben
Verwijderd
Hm, elke keer dat ik dat helikoptertjes missie doe loopt mn pc heel errug traag dat het gewoon onspeelbaar is 
Iemand bereid om die missie voor mij te spelen?
Iemand bereid om die missie voor mij te spelen?
Verwijderd
Werk ook niet..Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 01:10:
Zet je resolutie anders effe wat lager bij het spelen van die missie.
Verwijderd
Kan iemand voor mij twee missies doen?
Messing with the man, waar je je chaos meter moet vullen, daar heb ik al zolang op zitten kloten....
Evenals "Cannon Fodder", waar je die cubans moet helpen, daarna die gast snipen enz.
( En als je zin hebt de haven missie en telefoon missie
)
Hier de savegame: http://xennie.envy.nu/GTAVCsf6.b
Bij voorbaat dank
Messing with the man, waar je je chaos meter moet vullen, daar heb ik al zolang op zitten kloten....
Evenals "Cannon Fodder", waar je die cubans moet helpen, daarna die gast snipen enz.
( En als je zin hebt de haven missie en telefoon missie
Hier de savegame: http://xennie.envy.nu/GTAVCsf6.b
Bij voorbaat dank
Is pas 300 keer langsgekomen. Zorg dat je een goeie gun hebt (bijvoorbeeld de gattling gun) en schiet op de politiehelicopter. De meter is dan in no-time vol.Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 15:33:
NIET MET DE BAZOOKA!!! dan schiet het namelijk echt niet opeborn schreef op 05 juli 2003 @ 16:17:
[...]
Is pas 300 keer langsgekomen. Zorg dat je een goeie gun hebt (bijvoorbeeld de gattling gun) en schiet op de politiehelicopter. De meter is dan in no-time vol.
Hoeveel "eisjes moet ik verkopen bij mr whoopee?
edit:
Sorry, weet het al, had er 103 ben toen maar uitgestapt...
Sorry, weet het al, had er 103 ben toen maar uitgestapt...
[ Voor 47% gewijzigd door Brammel op 05-07-2003 20:12 ]
Verwijderd
het is me gelukt
thnx
kan je ook meerdere huizen kopen en dan toch alle opdrachten kunnen blijven doen?
ik heb nu de Malibu club gekocht, maar asl ik een ander huis koop kan ik dan de opdrachten van de malibu blijven doen?????
yep...geen probleem. Missies kun je net zolang doen totdat je ze gehaald hebt.Verwijderd schreef op 05 juli 2003 @ 22:27:
[...]
het is me gelukt
thnx
kan je ook meerdere huizen kopen en dan toch alle opdrachten kunnen blijven doen?
ik heb nu de Malibu club gekocht, maar asl ik een ander huis koop kan ik dan de opdrachten van de malibu blijven doen?????
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Verwijderd
Hmm.. in de startpost staat dat het politiepakje in het politieburo in Downtown ligt, maar nu heb ik de verhaallijn uitgepeeld en in wil #$%%^&##$ nu eindelijk eens in die Apache vliegen
en ik kom dat hele politieburo niet meer in.
Iemand enig idee hoe ik aan het politiepakje kom..
Kwam er net achter dat je ook bij al die helicopters kan komen zonder ook maar een missie te hebben gespeeld. Ik was een nieuw spel begonnen en probeerde wat politie achter me aan te krijgen. Zie ik ineens een politiebootje dat continu naar me toe komt. Dus ik de brug opgelopen vanaf de brug dat bootje ingesprongen. Agent overmeesterd en naar het andere eiland gevaren. Op dat eiland heb ik de politiehelicopter gepakt waarmee ik zo naar de andere helicopters kon vliegen (ik had nog geen geld voor de condo, maar die helicopter staat al gewoon op het dak). Alleen een plek om te saven zag ik nergens op dat andere eiland
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Het ligt niet op het politiebureau in Downtown, maar in die in Washington Beach (op het andere grote eiland...)Verwijderd schreef op 06 juli 2003 @ 13:46:
Hmm.. in de startpost staat dat het politiepakje in het politieburo in Downtown ligt, maar nu heb ik de verhaallijn uitgepeeld en in wil #$%%^&##$ nu eindelijk eens in die Apache vliegenen ik kom dat hele politieburo niet meer in.
[ Voor 6% gewijzigd door Cpt.Morgan op 06-07-2003 14:58 ]
Heeft iemand misschien een savegame rond 54% van het spel? Ik had Windows geherinstalleerd en was vergeten dat sommige spellen hun files opslaan op de windows schijf 
Ik had de cubans missies net afgerond. (nu pas omdat ik, na alle overige missies incl property en hp, de rc helicopter missie pas kon)

Ik had de cubans missies net afgerond. (nu pas omdat ik, na alle overige missies incl property en hp, de rc helicopter missie pas kon)
De savegames staan niet op je windowsschijf maar tussen je documenten (mijn documenten). Die heb je toch wel ge-backupped?Firestone schreef op 06 July 2003 @ 15:15:
Heeft iemand misschien een savegame rond 54% van het spel? Ik had Windows geherinstalleerd en was vergeten dat sommige spellen hun files opslaan op de windows schijf
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
nee, omdat ik daar nooit iets belangrijks in zet. Daarom dacht ik er niet bij na en heb gewoon alles geformateerd.Marzman schreef op 06 juli 2003 @ 15:17:
[...]
De savegames staan niet op je windowsschijf maar tussen je documenten (mijn documenten). Die heb je toch wel ge-backupped?
Waanzinnig spel...alleen had ik een tijdje de rc heli mission overgeslagen,nu ben ik hem weer aan het spelen voor anderhalf uur maar het lukt me nog steeds niet.
Iemand intresse om deze even te doen?
Pleur maar neer die savegame, ik moet wel zo eten, maar anders doe ik hem vanavond wel ffFlex schreef op 06 July 2003 @ 16:56:
Waanzinnig spel...alleen had ik een tijdje de rc heli mission overgeslagen,nu ben ik hem weer aan het spelen voor anderhalf uur maar het lukt me nog steeds niet.
Het is trouwens een moeilijke missie, maar toch zeker goed te doen...
Zoals je waarschijnlijk al hebt gelezen heeft de een er meer moeite mee dan de ander, heb je ook al de tips uit dit topic gelezen enzo?
Verwijderd
Ik heb een vraagje over vc.
Ik probeer telkens met het programma img tool het gta3 img bestandje aan te passen. Maar als ik faggio.txd wil deleten zegt ie constant dat dat niet kan omdat het misschien in gebruik is. Ook heb ik al het gta.img en gta3.dir uit de map verplaatst en het opnieuw geprobeerd, maar dan diet ie het nog steeds niet....
Wie kan helpen?
Ik probeer telkens met het programma img tool het gta3 img bestandje aan te passen. Maar als ik faggio.txd wil deleten zegt ie constant dat dat niet kan omdat het misschien in gebruik is. Ook heb ik al het gta.img en gta3.dir uit de map verplaatst en het opnieuw geprobeerd, maar dan diet ie het nog steeds niet....
Wie kan helpen?
Waarschijnlijk omdat het een alleen lezen bestand is?(moet je dus even rechtermuisknop>eigenschappen>alleen leze uitvinken)Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 17:24:
Ik heb een vraagje over vc.
Wie kan helpen?
Als dat het niet is, is het misschien slimmer om even hier Het Grote GTA:VC Mods Topic Deel 2 je vraag neer te planten
[ Voor 6% gewijzigd door cooolkast op 06-07-2003 17:36 ]
Ik heb het topic doorgelezen en veel walkthroughs op Inet,maar het lukt me echt nietcooolkast schreef op 06 July 2003 @ 17:24:
[...]
Pleur maar neer die savegame, ik moet wel zo eten, maar anders doe ik hem vanavond wel ff...
Het is trouwens een moeilijke missie, maar toch zeker goed te doen...
Zoals je waarschijnlijk al hebt gelezen heeft de een er meer moeite mee dan de ander, heb je ook al de tips uit dit topic gelezen enzo?

De vliegtuigjes zijn makkelijker
Verwijderd
simpel antwoord:Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 22:27:
[...]
het is me gelukt
thnx
JA
Eerst het gebouw rondvliegen zonder bommen en dan alle mannetjes killen en ff kijken waar alle plaatsen zijn. Daarna pak je de 1e bom en die leg je weg op de bovenste verdieping en zo werk je omlaag dat is het snelste. Je hebt ook wat snelle vlieg wegen probeer maar eens uit. Ik heb er eerst ook lang op liggen kloten maar toen ik het zo deed hield ik 2 minuten over
P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO
Zoals al vaker is gezegd, je moet niet eerst de bovenste verdieping doen:Quakemaster schreef op 06 July 2003 @ 23:08:
Eerst het gebouw rondvliegen zonder bommen en dan alle mannetjes killen en ff kijken waar alle plaatsen zijn. Daarna pak je de 1e bom en die leg je weg op de bovenste verdieping en zo werk je omlaag dat is het snelste. Je hebt ook wat snelle vlieg wegen probeer maar eens uit. Ik heb er eerst ook lang op liggen kloten maar toen ik het zo deed hield ik 2 minuten over
Stel, tussen alle verdiepingen zit 1 meter, als je nu onderaan begind:
1+1+2+2+3=9 meter (heen naar eerste verdieping, terug, naar tweede, terug en naar de derde verdieping, je hoeft dan niet meer terug)
Als je bovenaan begint:
3+3+2+2+1=11 meter, dit duurt dus altijd langer dan waneer je onderaan begind...
Je moet in ieder geval eerst ff een tijdje oefenen zodat je foutloos kan vliegen. Als je dat kan bots je niet de hele tijd tegen muren op en zo kan de heli een stukje langer mee. probeer in het gebouw zo hoog mogelijk te vliegen en vlieg snel zodat die bouwvakkers je niet inhalen. Je hoeft ze niet eerst allemaal te killen want als je het dus snel doet haal je het wel.
Klopt idd. Maar aangezien het moeilijker wordt om te vliegen naarmate je hoger komt, kun je beter toch eerst verdieping 3 doen. Als dat namelijk goed lukt, dan red je de anderen ook nog wel. Je kan de onderste bijv. nog makkelijk halen als er rook uit je heli komt.bram1234 schreef op 06 July 2003 @ 23:20:
[...]
Zoals al vaker is gezegd, je moet niet eerst de bovenste verdieping doen:
Stel, tussen alle verdiepingen zit 1 meter, als je nu onderaan begind:
1+1+2+2+3=9 meter (heen naar eerste verdieping, terug, naar tweede, terug en naar de derde verdieping, je hoeft dan niet meer terug)
Als je bovenaan begint:
3+3+2+2+1=11 meter, dit duurt dus altijd langer dan waneer je onderaan begind...
maar goed...het is maar net hoe je het beredeneert. Ik heb het dus van boven naar onder gedaan en had 2 minuten over
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
w0000000t, eindelijk de laatste 2 hidden packages gevonden 
die hunter helicopter is zwaar vet
die hunter helicopter is zwaar vet
effe lekker off-topic. Heb topic doorgelezen
en las dat de film Scarface nogal duidelijk terug te vinden was in VC. Wil de DVD ervan graag hebben, maar vind met de gogeldoos alleen regio 1 (heb 2 nodig
). Iemand enig idee of die er ookvoor regio 1 is?

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!
regio 2 bedoel je neem ik aan. Ik heb hem hier thuis ook staan als regio 2. geloof dat ik hem gewoon bij de FRS gehaald heb.
Scarface komt daht ik deze week ook nog op televisie, dus als je 'm erg snel wil zienIl Ljama schreef op 08 July 2003 @ 07:57:
effe lekker off-topic. Heb topic doorgelezenen las dat de film Scarface nogal duidelijk terug te vinden was in VC. Wil de DVD ervan graag hebben, maar vind met de gogeldoos alleen regio 1 (heb 2 nodig
). Iemand enig idee of die er ookvoor regio 1 is?
Ik ga denk ik trouwens weer opnieuw met VC beginnen, ik vind geen reet aan die politiemissies enzo...verhaallijn was echt het leukste
OK dan; thanx!!MarcoZ20 schreef op 08 July 2003 @ 10:21:
regio 2 bedoel je neem ik aan. Ik heb hem hier thuis ook staan als regio 2. geloof dat ik hem gewoon bij de FRS gehaald heb.
He goeie tip! Ga zeker weer kijken als ik tijd heb, maar wil DVD gewoon hebbencooolkast schreef op 08 July 2003 @ 10:32:
[...]
Scarface komt daht ik deze week ook nog op televisie, dus als je 'm erg snel wil zien...
Ik ga denk ik trouwens weer opnieuw met VC beginnen, ik vind geen reet aan die politiemissies enzo...verhaallijn was echt het leukste...
It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!
zekerzbram1234 schreef op 08 July 2003 @ 10:28:
Iemand tips voor het vinden van de laatste 3 unique jumps....?
hier al gekeken: http://www.vicecityunleas...2.php?action=unique_jumps
staan ze allemaal op met foto's en uitleg
[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 08-07-2003 10:42 ]
moet je die multimod installeren, die maakt het net weer een beetje anders.cooolkast schreef op 08 July 2003 @ 10:32:
[...]
Scarface komt daht ik deze week ook nog op televisie, dus als je 'm erg snel wil zien...
Ik ga denk ik trouwens weer opnieuw met VC beginnen, ik vind geen reet aan die politiemissies enzo...verhaallijn was echt het leukste...
Ja, volgens mij heb ik ze allemaal gedaan, maar het probleem is, je weet niet of je ze goed doet. Ik heb namelijk niet onthouden waneer er UNIQUE JUMP in beeld kwam, en bovendien, misschien is het wel in beeld gekomen maar heb ik hem daarna niet gesaved. Ik heb ze net allemaal na gelopen, en heb er nog 1 gevonden, moet er nu dus nog 2... (zit op 97% van het spel)Crash-Override schreef op 08 July 2003 @ 10:41:
[...]
zekerz
hier al gekeken: http://www.vicecityunleas...2.php?action=unique_jumps
staan ze allemaal op met foto's en uitleg
[ Voor 3% gewijzigd door Brammel op 08-07-2003 13:12 ]
had ik ook met de hidden packagesbram1234 schreef op 08 July 2003 @ 13:12:
[...]
Ja, volgens mij heb ik ze allemaal gedaan, maar het probleem is, je weet niet of je ze goed doet. Ik heb namelijk niet onthouden waneer er UNIQUE JUMP in beeld kwam, en bovendien, misschien is het wel in beeld gekomen maar heb ik hem daarna niet gesaved. Ik heb ze net allemaal na gelopen, en heb er nog 1 gevonden, moet er nu dus nog 2... (zit op 97% van het spel)
gewoon ff pen en papier erbij en ze allemaal nog een keer doen,
en dan steeds noteren welke gelukt is (of in mijn geval, waar niks te vinden was)
Allemaal nagaan in savegame waar je er nog geen een (of enkele) hebt en dan kijken bij welke het niet staat en die doen in je andere savegame.
Werkte bij mij (na elke jump 5x gedaan te hebben ongeveer)
Werkte bij mij (na elke jump 5x gedaan te hebben ongeveer)
kheb een poosje geleden al es gevraagd of iemand misschien die rc helicopter missie wilde doen voor mij. iemand nog interesse?
www.xs4all.nl/~abdeli
alvast bedankt.
PS: laat t me ff weten als je eruit bent, dan kan je t me mailen.
www.xs4all.nl/~abdeli
alvast bedankt.
http://500px.com/Abd3licious
Zo moeilijk is het niet om hem zelf te doen hoor.don_appie schreef op 08 July 2003 @ 18:46:
kheb een poosje geleden al es gevraagd of iemand misschien die rc helicopter missie wilde doen voor mij. iemand nog interesse?
www.xs4all.nl/~abdeli
alvast bedankt.
De tijd start pas zodra je een bom oppakt dus moet kun je gewoon eerst nog droog oefenen met de helicopter.
De mannetjes moet je gewoon niet op letten
En dan is die missie best makkelijk hoor!
There is no place like ::1
Nou vooruit!don_appie schreef op 08 July 2003 @ 18:46:
www.xs4all.nl/~abdeli
alvast bedankt.
Hier is jouw savegame + rc missie
Ik voelde me

Na 4 keer geprobeerd te hebben begin ik er niet eens meer aan.swampy schreef op 08 July 2003 @ 19:07:
[...]
Zo moeilijk is het niet om hem zelf te doen hoor.
De tijd start pas zodra je een bom oppakt dus moet kun je gewoon eerst nog droog oefenen met de helicopter.
De mannetjes moet je gewoon niet op letten
En dan is die missie best makkelijk hoor!
al jullie tips gevolgd, eerst gasten mollen, dan bommen gaan halen.
Controls veranderd.
Laatste keer ging het perfect.. maar ik stoote me 1 keer tegen een ton, en daardoor explodeerde ik (0% damage daarvoor)
Vage bug heeft me mijn lust voor deze topgame grotendeels opgebrand.
Het plaatsen van de bommen is niet het makkelijkste..dat klopt....DeX schreef op 08 juli 2003 @ 19:13:
[...]
Na 4 keer geprobeerd te hebben begin ik er niet eens meer aan.
al jullie tips gevolgd, eerst gasten mollen, dan bommen gaan halen.
Controls veranderd.
Laatste keer ging het perfect.. maar ik stoote me 1 keer tegen een ton, en daardoor explodeerde ik (0% damage daarvoor)
Vage bug heeft me mijn lust voor deze topgame grotendeels opgebrand.
Maar de view ( het gebouw ) dat je er aan overhoudt!
BTW er zijn dus secret jumps IN het gebouw na de explosie!
Zou iemand voor mij mijn laatste 2 unique jumps kunnen vinden, als je ze hebt, zeg dan ff welke nummers het waren, dan weet ik het zelf ook waar ik zo lang naar heb zitten zoeken
Mijn savegame (overschrijft nummer 4 als je het in je vice city user dir. zet)
Mijn savegame (overschrijft nummer 4 als je het in je vice city user dir. zet)
Misschien een beetje een domme vraag
Maar komt er een nieuwe versie van GTA uit ? niet dat ik er al op uitgekeken ben ofzo..
Je bedoelt San Andreas....Verwijderd schreef op 08 juli 2003 @ 19:44:
ja, GTA 4, niemand weet wanneer...
Liberty City, Vice City....San Andreas!
Er moet nog eerst een San Andreas komen!
aah vet is ie het ongeveer het zelfde als Vice City ?swampy schreef op 08 July 2003 @ 20:07:
[...]
Je bedoelt San Andreas....
Liberty City, Vice City....San Andreas!
Er moet nog eerst een San Andreas komen!
Veel beter hoop ik..
Ze bouwen het spel helemaal opnieuw op
Gta VC lijkt veel op gta3.. Nu gaan ze weer helemaal opnieuw opbouwen.. Dus.. hetzelfde? GEEEN idee..
Ze bouwen het spel helemaal opnieuw op
Gta VC lijkt veel op gta3.. Nu gaan ze weer helemaal opnieuw opbouwen.. Dus.. hetzelfde? GEEEN idee..
Verwijderd
Die Lance is dom, zoooo dom. Echt frusti. Doe nu die missie waar je een bom plant in het winkelcentrum in je politieoutfit. Bom geplant stap in de auto, ben paar straten verder wordt door wel 20 fbi auto's aan alle kanten ingeramd, me rancher vliegt over de kop ik stap uit en ga weg voordat die auto ontploft... wat doet Lance, blijft gewoon lekker staan de oetlul.
Zo ook elke keer als de auto over de kop gaat (welke auto gaat bij de missie uberhaupt nooit over de kop) stap je uit, ga je rennen, pik je een auto, en wat doet Lance die blijft niet bij je.. ik bedoel lekker relaxed joh pliesie achter je aan. Ik pak die auto ook puur voor de grap...
Ik hoop dat er nog een missie komt waarin ik Lance moet killen... waardeloos karakter.
Zowiezo als auto zelfs de ambulance al geprobeerd, maar ook de wordt over de kop geramd. Moet nu alleen nog even de bus proberen, maar net als je ze nodig hebt zijn ze er niet.
Zo ook elke keer als de auto over de kop gaat (welke auto gaat bij de missie uberhaupt nooit over de kop) stap je uit, ga je rennen, pik je een auto, en wat doet Lance die blijft niet bij je.. ik bedoel lekker relaxed joh pliesie achter je aan. Ik pak die auto ook puur voor de grap...
Ik hoop dat er nog een missie komt waarin ik Lance moet killen... waardeloos karakter.
Zowiezo als auto zelfs de ambulance al geprobeerd, maar ook de wordt over de kop geramd. Moet nu alleen nog even de bus proberen, maar net als je ze nodig hebt zijn ze er niet.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 23:10 ]
Het is zo vet..dat hij geeneens UIT is....GleNnoS_ schreef op 08 July 2003 @ 20:40:
[...]
aah vet is ie het ongeveer het zelfde als Vice City ?
Oftewel of hij net zulke krachtige veranderingen geeft als Liberty City vs. Vice City...dat weten alleen de makers nog!
Wees Gerust..er komt een missie waarin je Lance mag vermoorden.....Verwijderd schreef op 08 juli 2003 @ 23:09:
Die Lance is dom, zoooo dom. Echt frusti. Doe nu die missie waar je een bom plant in het winkelcentrum in je politieoutfit. Bom geplant stap in de auto, ben paar straten verder wordt door wel 20 fbi auto's aan alle kanten ingeramd, me rancher vliegt over de kop ik stap uit en ga weg voordat die auto ontploft... wat doet Lance, blijft gewoon lekker staan de oetlul.
meer als een maand verder en heb hem nog steeds niet gevondenIk moet nog 1 UJ voor 100% probleem is ben ze allemaal al 6x af gegaan en mis er nog steeds 1, wie kan mij helpen?
http://vulcanus.its.tudelft.nl/~csc/files/GTAVCsf1.b
Ik weet vrijwel 100% zeker dat alle jumps bij het vliegveld zijn gehaald.
Al ben ik niet helemaal zeker van UJ 11 die heb ik al meerdere keren gedaan maar weet niet zeker of ik hem al gehaald heb.
Heel erg bedankt als je me wilt helpen zoeken
Verwijderd
Dus je kunt ook met die heli vigilante missies doen? En allen met de leger heli? En die krijg je allene als je alle 100 HP hebt en het spel uitgespeeld hebt?kweenie schreef op 09 July 2003 @ 12:20:
Volgens mij kan de teller niet verder dan 100 minuten, want hij is weer opnieuw begonnen en staat nu op 87 minuten
[afbeelding]
Zoals je ziet had ik dus even niks te doen, en je geld tikt aardig aan zo, ik begon met $ 1.000.000 en heb nu $16.000.000
Kun je met die heli dan schieten, en gewoon op auto's of op andere heli's?
Alleen de leger heli, kan alleen als je OF 100 HP of de verhaallijn uitgespeeld hebt..Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 12:25:
[...]
Dus je kunt ook met die heli vigilante missies doen? En allen met de leger heli? En die krijg je allene als je alle 100 HP hebt en het spel uitgespeeld hebt?
Kun je met die heli dan schieten, en gewoon op auto's of op andere heli's?
Met die heli kan je gewoon schieten, onbeperkt. Zit een rocket launcher in en gewone mitrailleur
YES! Eindelijk de story line uitgespeeld, nu eerst de apache zoeken
Eerst 100 HP zoeken he!Maverick schreef op 09 juli 2003 @ 13:14:
YES! Eindelijk de story line uitgespeeld, nu eerst de apache zoeken
( ja ja...life is a bitch! )
nee hoor, na de stiryline staat ie op de legerbasis. 100%, want heb hem net gevonden 
Laatste missie was btw wel erg makkelijk, ik had toevallig net de minigun bij phill meegenomen.
Laatste missie was btw wel erg makkelijk, ik had toevallig net de minigun bij phill meegenomen.
Hehe... ik heb zojuist alle 36 unique jumps gedaan (of waren het er 35:? )[CSC]Outlaw schreef op 09 July 2003 @ 00:18:
[...]
meer als een maand verder en heb hem nog steeds niet gevonden
Ik moest er nog 1 van de G-spotlight missie, die was dus blijkbaar niet gelukt tijdens de missie zelf (dat je van dak tot dak moet springen met je motor en dan de lamp moet verdraaien naar dat flatgebouw).
Die missie bevat 3 unique jumps, de 2e was bij mij niet gelukt)
En de laatste die ik blijkbaar vergeten was, was bij de filmstudio. Dat je de straat over moet springen en dan op het dak landt van het filmstudiocomplex.
Kleine kans dat jij natuurlijk net dezelfde mist... maar je kan altijd even kijken
Ohw ja, en die van de shopping mall (met die draai trap naar boven zeg maar) die lukte mij pas met een Turbo-boost uitgerustte taxi, dus misschien dat die met de motor bij jouw ook niet gelukt is...
[ Voor 17% gewijzigd door MrDirect op 09-07-2003 14:02 ]
Was het niet zo:
- storyline uitgespeeld: heli op leger basis
- 100 HP: heli bij heli-platform bij het strand?
Ik las ergens anders dat het ook mogelijk was om de heli te laten spawnen op de legerbasis ZONDER de storyline uit te spelen of 100 HP te hebben. Moet ik es ff opzoeken ergens.
Nou ja, ben nu toch ff bezig om 100 HP te halen (heb er nu 40) .. heb net de Printworks gekocht en wil met die chopper eigenlijk dat schip ff leeg-vegen
Ik las ergens anders dat het ook mogelijk was om de heli te laten spawnen op de legerbasis ZONDER de storyline uit te spelen of 100 HP te hebben. Moet ik es ff opzoeken ergens.
Nou ja, ben nu toch ff bezig om 100 HP te halen (heb er nu 40) .. heb net de Printworks gekocht en wil met die chopper eigenlijk dat schip ff leeg-vegen
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
nope, het istazzman schreef op 09 July 2003 @ 15:23:
Was het niet zo:
100% game uitpspelen => Heli bij basis
100 HP => Heli bij basis
100% game + 100HP => heli bij basis & bij platform op strand
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
nee-=BoKKiE=- schreef op 09 July 2003 @ 15:37:
[...]
nope, het is
100% game uitpspelen => Heli bij basis
100 HP => Heli bij basis
100% game + 100HP => heli bij basis & bij platform op strand
de storyline OF 100 hidden packages => apache@leger basis
storyline EN 100 hidden packages => apache@leger basis EN op dat helipad langs ze zee naast een huis
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
euhm, dat is precies wat ie zegt hoor, en dat klopt idd.SteAlthmAn schreef op 09 juli 2003 @ 16:00:
[...]
nee
de storyline OF 100 hidden packages => apache@leger basis
storyline EN 100 hidden packages => apache@leger basis EN op dat helipad langs ze zee naast een huis
Ach zo.. 
Nog een vraagje of 2 als je het niet erg vindt ..
1) waar haal ik een minigun vandaan?
2) waar vind ik ammo voor mijn M60?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
100% game != storyline, misschien bedoeld ie dat idd wel.. maar ik zag het als 100% gameMaverick schreef op 09 juli 2003 @ 16:02:
[...]
euhm, dat is precies wat ie zegt hoor, en dat klopt idd.
minigun kan je bij phil kopen als je ze missies hebt gedaan (2 stuks)tazzman schreef op 09 July 2003 @ 16:15:
Ach zo..
of 60 packages zoeken
m60 ook te koop bij phil, er ligt ook 1 in de torens bij de leger basis
godver, nog steeds story line niet uit gespeeld, moet je daar ook een minimaal bedrag aan geld voor hebben ofzow??
ik heb de malibu (met veel moeite) uitgespeeld, printworks, pole position en filmstudio (laatste missie met heli btw, veel makkelijker
) maar nog steeds geen telefoontje of wat dan ook van iets of iemand dat ik ergens heen moet. wel van die advokaat volgens mij dat-ie bedreigd word, maar nog steeds geen einde spel in zicht
ik snapper nix van. iemand een oplossing??
ik heb de malibu (met veel moeite) uitgespeeld, printworks, pole position en filmstudio (laatste missie met heli btw, veel makkelijker
We've got that ring of confidence
Heb gelezen dat je 6 assets moet uitspelen, dus ik raad je aan om nog voor Sunshine Auto's te gaan (niet al te moeilijk en verdiend lekker) en Ijsfabriek (hetzelfde).
Verwijderd
ik ben nu bezig met die ijsjes verkopenRighteye schreef op 06 juli 2003 @ 10:32:
[...]
yep...geen probleem. Missies kun je net zolang doen totdat je ze gehaald hebt.
maar hoeveel ijsjes moet je verkopen?
ik heb er nu 177 verkocht en bijna $2000,- verdient!
Verwijderd
Je moet er 50 verkopen... en dan is de missie voltooid...Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 19:03:
[...]
ik ben nu bezig met die ijsjes verkopen
maar hoeveel ijsjes moet je verkopen?
ik heb er nu 177 verkocht en bijna $2000,- verdient!
![]()
![]()
P.S. Die ijsjes zijn geen ijsjes maar er zit drugs in...
Verwijderd
okVerwijderd schreef op 09 July 2003 @ 19:05:
[...]
Je moet er 50 verkopen... en dan is de missie voltooid...
maar er staat dan niet: mission completed
dus je kan gewoon zo lang doorgaan als je wilt?
Verwijderd
Ik geloof als je uitstapt krijg je te zien... asset complete ! En dan kun je iedere keer geld daar op gaan halen...Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 19:08:
[...]
ok
Verwijderd
ok thnxVerwijderd schreef op 09 juli 2003 @ 19:10:
[...]
Ik geloof als je uitstapt krijg je te zien... asset complete ! En dan kun je iedere keer geld daar op gaan halen...
zal ff probere!
50Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 19:05:
[...]
Je moet er 50 verkopen... en dan is de missie voltooid...
dacht dat je er 100 moest
Ik snapte het ook al niet! Dus ik ben doorgegaan tot een stuk of 70 en toen uitgestapt en toen was ie completed..Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 19:08:
[...]
ok
je hebt op het (2e eiland) links op de map ook nog een paar missies, eentje bij een koffiezaak (of zoiets) en eentje bij een voodo dame auntoe paulette's geloof ik. deze moet je uitspelen en op een gegeven moment word je weer gebeld door lance waarna je een aantal missies heb zodat je hem op een gegeven moment om zeep moet helpen.Yukkie schreef op 09 July 2003 @ 18:07:
godver, nog steeds story line niet uit gespeeld, moet je daar ook een minimaal bedrag aan geld voor hebben ofzow??
ik heb de malibu (met veel moeite) uitgespeeld, printworks, pole position en filmstudio (laatste missie met heli btw, veel makkelijker) maar nog steeds geen telefoontje of wat dan ook van iets of iemand dat ik ergens heen moet. wel van die advokaat volgens mij dat-ie bedreigd word, maar nog steeds geen einde spel in zicht
ik snapper nix van. iemand een oplossing??
ik hoop dat ik duidelijk ben geweest (ben ook niet meer helemaal bij mijn positieven)
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Verwijderd
Ik haat het bestuurbare kleine **** helicoptertje met die explosieven
en nee ik ben nog niet zo ver
Vraagje.... volgens mijn 'administratie' zou ik net mijn 100ste HP moeten hebben gevonden.. ik gebruik een kaartje en ik vink aan welke ik gevonden heb. (Cheaten of niet - ik heb geen zin om als een kip zonder kop door Vice City te scheuren en om nou alle guns + Hunter te krijgen... als je het spel hebt UITGESPEELD.. tja.. beetje paard achter de wagen spannen of niet?
)..
Anyway.. volgens GTA:VC heb ik er maar 99. Ik mis er dus 1!!! Die ik WEL aangevinkt heb!! (maar wellicht het spel vergeten ben te saven ofzo?).
Maar erhm.. er is zeker maar 1 oplossing he? Alle locaties af gaan en kijken? Er is zeker geen util die je save-game leest en aangeeft welke HPs je nog niet hebt?
Wishful thinking maar ik vraag het maar ff?
Anyway.. volgens GTA:VC heb ik er maar 99. Ik mis er dus 1!!! Die ik WEL aangevinkt heb!! (maar wellicht het spel vergeten ben te saven ofzo?).
Maar erhm.. er is zeker maar 1 oplossing he? Alle locaties af gaan en kijken? Er is zeker geen util die je save-game leest en aangeeft welke HPs je nog niet hebt?
cheats gebruikt? schijnt dat je dan geen 100 HP meer kan krijgen.
en installeer dan gelijk ff die lightmod, werkt wel zo makkelijk.
en installeer dan gelijk ff die lightmod, werkt wel zo makkelijk.
Dit topic is gesloten.