[PC] GTA: Vice City - Deel 8

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.270 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeathKnight schreef op 28 juni 2003 @ 01:48:
[...]

Zorg ervoor dat je versie 1.1 van vice city hebt. Patchen die handel.

Van mijn kant nog een vraagje: Ik ben bezig met 100% completion, ik heb alle hidden packages, rampages, robberies, side missions, ambulance, politie, brandweer, taxi.

nu moet ik alleen nog die unique jumpes doen, maar weet iemand of je in de stats kan zien welke je al gedaan hebt? Ik heb trouwens ook nog maar 84% completion. Krijg je zoveel van die jumps dan?
aha. dat zal het zijn :)

[edit]
ARG ik kan niet patchen.... :(

Ik heb niet meer de originele GTA.exe bestand, omdat ie het niet goed deed of kapot was :( dus heb ik een crack gedowned van internet, die niet gepatched kan worden :(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2003 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 19:11:
[...]

Dat is het hem nu net. WAAR kan ik die Phil's missie doen? Malibu missie heb ik allemaal al gedaan. En als ik in dat roze geval ga staan bij de Rifle-range krijg ik geen missie, maar kan ik alleen knallen. BVD.
Heb je dus ook al de robbery(The Job dus) gedaan? Volgens mij is het namelijk zo dat je op de shootingrange een bepaalde score moet halen om Phil mee te krijgen, dan met het hele team de bank overvallen....
En dan heb je daarna weer losse missies van Phil, ergens achter in Litle Haiti dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik kan The Job dus gewoonweg niet, ik weet niet hoe het komt, maar die swat peten killen me altijd als ik buiten kom... Heb het trouwens al 100X geprobeert, begint op men zenuwe te werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 19:13:
[...]

aha. dat zal het zijn :)

[edit]
ARG ik kan niet patchen.... :(

Ik heb niet meer de originele GTA.exe bestand, omdat ie het niet goed deed of kapot was :( dus heb ik een crack gedowned van internet, die niet gepatched kan worden :(
die heb je wel op de cd staan hoor, moet je die gewoon even erop zetten :)

(of heb je die niet meer soms? heel toevallig? :P )

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Lance kunnen saven zonder cheats. Ik ging namelijk eerst altijd via rechts het kamp in, nu heb ik gewoon de auto ingeramd bij de poort, een sprintje getrokken en vanuit een hoekje geschoten.. het ging allemaal net. Vervolgens heel easy met die vuilniswagen weg kunnen rijden.

Nu echter, moet ik een chaosmeter helemaal vol krijgen voor de bikers? Iemand tips, ik heb al tig politie doodgeknald, swat teams vermoord, alle soorten politiebussen en swat bussen vernietigd, maar veel komt er op die meter niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:47
Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 22:23:
Nu echter, moet ik een chaosmeter helemaal vol krijgen voor de bikers? Iemand tips, ik heb al tig politie doodgeknald, swat teams vermoord, alle soorten politiebussen en swat bussen vernietigd, maar veel komt er op die meter niet bij.
Je schiet die bike rechts om de hoek kaduuk en blijf daar maar op knallen....en je metertje loop heel snel vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sybr_E-N schreef op 28 June 2003 @ 22:26:
[...]

Je schiet die bike rechts om de hoek kaduuk en blijf daar maar op knallen....en je metertje loop heel snel vol.
You're kidd'n right :? Ga het meteen proberen, dat zou wel heel wacky zijn... doe ik al die moeite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ik heb Lance kunnen saven zonder cheats. Ik ging namelijk eerst altijd via rechts het kamp in, nu heb ik gewoon de auto ingeramd bij de poort, een sprintje getrokken en vanuit een hoekje geschoten.. het ging allemaal net. Vervolgens heel easy met die vuilniswagen weg kunnen rijden.

Helicopter...die werken het beste :-), gewoon helicopter afknallen!

[ Voor 3% gewijzigd door swampy op 28-06-2003 23:22 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:34
swampy schreef op 28 juni 2003 @ 16:54:
Jat die news network helicopter en maak gebruik van die...geeft je ook de mogelijkheid om veilig je te verplaatsen!
Als je de helicopter op één van die hoge stellages zet dan blijft je heli staan na de cut-scene. Ik heb namelijk twee keer tijdens die missie gehad dat de heli weg was nadat ik Lance uit de stoel had gehaald. Als je 'm voorzichtig landt op die verhoging (naast het health-teken) dan kun je heel simpel weer wegvliegen naar het ziekenhuis. Vanaf het dak van het ziekenhuis kun je dan weer heel rustig de aanstormende auto's afknallen. Daarna is het een eitje om Lance netjes af te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

eborn schreef op 29 June 2003 @ 00:07:
[...]
Als je de helicopter op één van die hoge stellages zet dan blijft je heli staan na de cut-scene. Ik heb namelijk twee keer tijdens die missie gehad dat de heli weg was nadat ik Lance uit de stoel had gehaald. Als je 'm voorzichtig landt op die verhoging (naast het health-teken) dan kun je heel simpel weer wegvliegen naar het ziekenhuis. Vanaf het dak van het ziekenhuis kun je dan weer heel rustig de aanstormende auto's afknallen. Daarna is het een eitje om Lance netjes af te leveren.
Dat klopt..zodra je een helicopter hebt wordt het allemaal best wat makkelijker, maar ja...de PLAATS waar je de helicopter zet maakt veel uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 22:34:
[...]

You're kidd'n right :? Ga het meteen proberen, dat zou wel heel wacky zijn... doe ik al die moeite...
Dat motorverhaal werkt dus niet :) De heli gaat wel beter, maar dan ik heb wat meer firepower nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je maar niet met te grote wapens aan komt zetten. Bazooka is wel einde heli, maar dus ook einde schietschijf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:57

chromeeh

the Gnome

Wat ook goed wil is met de uzi (of wapen uit de zelfde klasse) rustig op auto's schieten, dat gaat ook lekker :D :)
Binnen een minuut had ik het metertje vol...

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
Mr_UnAnimouS schreef op 16 juni 2003 @ 18:29:
[...]

In het vorige topic was een mod waarmee de hidden packets + unique jumps oplichten wanneer je in de buurt komt :).
Ik heb niet veel zin om te zoeken dus dat moet je zelf effe doen :X
Die heb ik nu dus ook nodig :X
Ik zit pas op 51% en ik moet nog alle hidden pakkages (op 11 na :D)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

-ETz-Memphis Z schreef op 28 juni 2003 @ 20:25:
Ik kan The Job dus gewoonweg niet, ik weet niet hoe het komt, maar die swat peten killen me altijd als ik buiten kom... Heb het trouwens al 100X geprobeert, begint op men zenuwe te werken :(
Vaag, mij is het in een keer gelukt....
Waar je rekening mee moet houden, is dat je voor je naar buiten gehad nog helemaal 100% health en armor hebt, dus binnen geen fouten maken en iedereen gewoon strak gelijk neerknallen...
Daarna als je naar buiten stapt, gelijk een m4a1 of de minigun in je handen hebben, en lekker op de swat hoofdjes raggen die je ziet uitsteken :> ...
Daarna is het de bedoeling om zo snel mogelijk die auto in te komen, daarna met of zonder je teammates naar de paintshop te rijden en de sterretjes kwijt te zijn...

Dan rijd je weer rustig terug naar de crimescene en pik je daar de overgebleven teammates weer op, en zet je ze af waar ze willen :) ...

[btw, als het je echt niet gaat lukken, kan je ook ff je savegame hier neerkwakken en dan wil ik, of misschien een andere tweakers het wel ff voor je doen]

[ Voor 8% gewijzigd door cooolkast op 29-06-2003 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Hmmmm... the job wou me ook een paar keer niet lukken, maar dit moet zo wel lukken op de manier die 'cooolkast' zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cooolkast schreef op 28 juni 2003 @ 19:22:
[...]

Heb je dus ook al de robbery(The Job dus) gedaan? Volgens mij is het namelijk zo dat je op de shootingrange een bepaalde score moet halen om Phil mee te krijgen, dan met het hele team de bank overvallen....
En dan heb je daarna weer losse missies van Phil, ergens achter in Litle Haiti dacht ik...
Okay!!! We zijn er bijna! (Dacht dat de vraag niet zo heel moeilijk was.) Waar ergens in Little Haiti?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 11:19

me1299

$ondertitel

Ik moet alleen nog een zooitje unique jumps doen. Nu ben ik bij deze aangekomen:

Afbeeldingslocatie: http://www.vicecityunleashed.com/uniquejumps/jump07.jpg

Alleen klopt daar volgens mij geen reet van, want als ik spring zoals het pijltje aangeeft kom ik op een gebouw aan de overkant die rechts staat van het gebouw waar ik de volgende jump op moet doen.

En ik krijg ook maar die bonus melding niet te zien. Op welk gebouw ik ook spring.

Iemand een idee?

Misschien is het tijd voor een guide met filmpjes?

[ Voor 6% gewijzigd door me1299 op 29-06-2003 17:20 ]

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 16:14:
[...]

Okay!!! We zijn er bijna! (Dacht dat de vraag niet zo heel moeilijk was.) Waar ergens in Little Haiti?
vlak bij het taxi bedrijf.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeathKnight schreef op 29 June 2003 @ 17:21:
[...]

vlak bij het taxi bedrijf.
TX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook een cheat om een missie te halen.. wordt helemaal gek van die klote mini helicopter missie :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 18:22:
is er ook een cheat om een missie te halen.. wordt helemaal gek van die klote mini helicopter missie :S
Ofopic:
Ha ex [-CG-] :D :)
(Me = [-CG-] Lord Pain ;))

Ontopic:
Nee, je zult helaas dan wat moeten gaan doen met een trainer die de mission time kan still zetten, maar dat is natuurlijk niet echt netjes!

Edit --> Thanks modje voor het verwijderen van m'n dubbele replies! (Sorry voor de overlast!)

[ Voor 11% gewijzigd door chromeeh op 29-06-2003 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Its a small world ouwe CG-er! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 18:22:
Ja die zuigt, heb hem nog niet klaargespeeld. Eerst met je chopper omhoog lui killen schiet ook niet op, want dan ben je als je de bommen wil gaan plaatsen al half kapot. Paar keer de muur of het plafond raken en byebye.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey lui. wat is de snelste bike setup???
Ik moet ff het handling.cfg tweaken alleen krijg ik die dingen niet sneller :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:42

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

tis zelfs op een te langzame videokaart te doen :P en na 3 pogingen, best snel nog dus. maar ik heb wel t een en ander aan ervaring met het vliegen met helicopters. d'l ergens gewoon ee100% savegame en ga oefenen met een helicopter (er staan er veel downtown op 't 2e eiland, bij het stadion zit zelfs een huis van je zelf/wat je kan kopen met op het dak een heli.) veel succes

te langzame videokaart is echt frustrerend btw, ik kan nu echt nix meer doen, die diaz missie waarbij je vanuit een choppert op prawn island gangmembers moet killen is echt niet te doen voor mij :( morgen maar nieuw videokaartje sjoppen

edit: t gaat dus over die rc chopper missie

[ Voor 5% gewijzigd door Yukkie op 29-06-2003 21:28 ]

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wAHAHA :) heb mijn bike nog niet op zijn snelst maar ik heb net al een INSANE STUNTBONUS gedaan met 1.200 feet lengte :P Phat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 29 juni 2003 @ 21:50:
wAHAHA :) heb mijn bike nog niet op zijn snelst maar ik heb net al een INSANE STUNTBONUS gedaan met 1.200 feet lengte :P Phat :)
Ja met een edit van de physics van het voertuig...
Zonder edit dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 16:39
ik had eerst 2 heli's bij 2 savepoints, maar die zijn nu allebei ineens verdwenen! Hoort dit op een bepaald moment in het spel? :?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wipe-out
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 07:56

wipe-out

oud icon, geen zin in nieuwe:)

rijd maar eens een paar straten om, en kom dan maar weer eens terug. dan staat hij er waarschijnlijk weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
maar hijs weg bij ALLEBEI de savepoints :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Maverick schreef op 30 June 2003 @ 12:37:
maar hijs weg bij ALLEBEI de savepoints :?
Vaak staat tie er even later wel weer....
'Klein' foutje in het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:46
Heb je die heli's er zelf neergezet? als je een spel laadt zijn alle posities van voertuigen die niet in een garage staan verdwenen. Dus als je handmatig een spel load, niet als je gelijk na het saven weer verder speelt.

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
whow jumpte net 26xx feet met me gemodde patriot :o
bij die ene jump@vliegveld, is een lange baan met op het einde 2 jumps.. ik nam die steile en jumpte zo van het vliegveld op starfish island :9
[edit]
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~p.kingma/3k-ft_jump.jpg
jumpte net zelfs OVER starfish island :P

erover :Y)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~p.kingma/4k-ft_jump.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door SteAlthmAn op 30-06-2003 15:57 ]

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Lolz

Al eens een Oceanic op 64 accel gezet met als extra optie max.snelheid=320

WAAAAAAAAAH! I"M FLYING!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey waar zit die auto eigelijk die ook over et water kan varen? Ik kan hem nergens vinden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 16:29:
Hey waar zit die auto eigelijk die ook over et water kan varen? Ik kan hem nergens vinden. :?
dr is geen auto waarmee je over het water kan varen.. tenzij je een cheat gebruikt (seaways)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
op het eerste eiland, heb je vlak langs het water, bij de 1e brug een helipad
iemand enig idee wanneer daar een helicopter komt te staan?
had namelijk ergens gelezen dat deze er wel zou moeten komen staan uiteindelijk
ben namelijk al zowat op het einde, maar heb em nog niet gezien daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
Crash-Override schreef op 30 June 2003 @ 19:28:
op het eerste eiland, heb je vlak langs het water, bij de 1e brug een helipad
iemand enig idee wanneer daar een helicopter komt te staan?
had namelijk ergens gelezen dat deze er wel zou moeten komen staan uiteindelijk
ben namelijk al zowat op het einde, maar heb em nog niet gezien daar
na de missie keep your friends close, maar dan moet je wel 100 hidden packages hebben
[edit]
de hunter spawnt daar dus

[ Voor 4% gewijzigd door SteAlthmAn op 30-06-2003 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
SteAlthmAn schreef op 30 June 2003 @ 19:32:
[...]

na de missie keep your friends close, maar dan moet je wel 100 hidden packages hebben
[edit]
Dat huis + helipad komt voor in die reclame op de radio "shady akers" ofzo

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
SteAlthmAn schreef op 30 June 2003 @ 19:32:
[...]

[edit]
damn :(
heb er pas 13 ofzow :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Yukkie schreef op 29 June 2003 @ 21:25:
tis zelfs op een te langzame videokaart te doen :P en na 3 pogingen, best snel nog dus. maar ik heb wel t een en ander aan ervaring met het vliegen met helicopters. d'l ergens gewoon ee100% savegame en ga oefenen met een helicopter (er staan er veel downtown op 't 2e eiland, bij het stadion zit zelfs een huis van je zelf/wat je kan kopen met op het dak een heli.) veel succes

te langzame videokaart is echt frustrerend btw, ik kan nu echt nix meer doen, die diaz missie waarbij je vanuit een choppert op prawn island gangmembers moet killen is echt niet te doen voor mij :( morgen maar nieuw videokaartje sjoppen

edit: t gaat dus over die rc chopper missie
Nieuwsgierig-mode=1
Ge-Interreseerd=1

Mmm, wat voor videokaart heb je nu gekocht???

Zolang het de FX5200 maar niet is want.... ik begin er maar niet over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

nog steeds geen, mijn werkgever moet eerst maar eens een gulle donatie doen. (en de computersjop moet open zijn ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Yukkie schreef op 30 June 2003 @ 23:11:
nog steeds geen, mijn werkgever moet eerst maar eens een gulle donatie doen. (en de computersjop moet open zijn ;) )
Tja...als ik nog wat los had liggen in groene flapjes dan had ik ook efkes iets leukers gekocht.

Mijn GF4 ti4800SE heeft wat problemen bij de regen die zo nu en dan valt :-( ....zucht...

Maar voor de rest draait de game perfect dus zo erg is het weer niet!

Maar zou graag overstappen ook een kaartje als de FX 5900 Ultra of de Ati Radeon 9800 Pro 256Mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
swampy schreef op 30 June 2003 @ 22:33:
Zolang het de FX5200 maar niet is want.... ik begin er maar niet over!
Ach, als je nog een GF2 hebt liggen ga je er wel iets op vooruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

eborn schreef op 30 June 2003 @ 23:57:
[...]
Ach, als je nog een GF2 hebt liggen ga je er wel iets op vooruit ;)
Iets...maar niet zoveel als je hoopt op vooruit te gaan ... :(

Zelfs de ti4200 heeft betere resultaten, maar ja het is dus echt als een ti4200 met DX9 ondersteuning....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Hmmmm tja op m'n eigen comp loopt tie ook niet echt lekker (Duron 1.3 GHz, 256 mb DDR, Kyro II 4500 64 Mb video), dus ik speel meetsal op de comp van m'n pa....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

chromeeh schreef op 01 July 2003 @ 12:19:
Hmmmm tja op m'n eigen comp loopt tie ook niet echt lekker (Duron 1.3 GHz, 256 mb DDR, Kyro II 4500 64 Mb video), dus ik speel meetsal op de comp van m'n pa....
Kyro II...nope..leuk bedacht die chipset maar is niet echt de moeite waard! Maar ja...een Duron 1,3 Ghz is ook niet zo snel meer...de goedkoopste upgrade is nog 256mb DDR erbij steken.

Tja, maar op dat systeem zal Vice City echt wel moeilijkheden geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

lol op de p3 600, 256mb pc133 en een gf4 mx440 van mn broertje speelt ie als een trein :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

Glorificationer schreef op 01 July 2003 @ 13:48:
lol op de p3 600, 256mb pc133 en een gf4 mx440 van mn broertje speelt ie als een trein :)
dan heb je alles wel superlaag staan dat kan niet anders.

Ik heb zelf een Tbird 1400 met Gf4 TI 4200, en hij heeft het soms met regen en bij die neger buurt nog best zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

DeathKnight schreef op 01 July 2003 @ 14:02:
[...]
bij die neger buurt nog best zwaar.
LOL die negers die altijd in de buurt van je taxi bedrijf (Kaufmann Cabs) rondlopen en als idioten op je beginnen te knallen als je in de buurt komt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

DeathKnight schreef op 01 juli 2003 @ 14:02:
[...]

dan heb je alles wel superlaag staan dat kan niet anders.

Ik heb zelf een Tbird 1400 met Gf4 TI 4200, en hij heeft het soms met regen en bij die neger buurt nog best zwaar.
Heb een PIV 2000Mhz, 512mb DDR400, een GF4 ti4800SE en ja..ik heb ook problemen met de regen!

Ook in andere spellen hoor, regen is gewoon een bitch voor video prestaties!

Er is geloof ik een mod uit die de main.scm aanpast waardoor het nooit regent! Kan helpen....tja...kan ook lastig zijn.

Ben er nog niet geweest, maar "the job" heeft mist granaten gooiende ME-ers.....dat schijnt ook een heel leuk punt in de game to zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:10
WTF! Hoe kan dat? Ik hier met mijn Athlon XP 1800+ en 512 DDR en Radeon 8500 draait alles (bijna)vloeiend(Alles behalve rook)

En ja, the job is een #$%*&@$&@#^$&@^#$#@($^@!$ missie als de rook het niet goed doet!

[ Voor 27% gewijzigd door Serial-X op 01-07-2003 14:39 ]

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Waarschijnlijk is het al gepost, maar ik kan het niet vinden:

Kan iemand mij vertellen waar ik de rocket launcher kan vinden?
Moet je daarvoor een bepaalde missie hebben gedaan of ligt hij gewoon ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:41

Initial G

f.k.a. GKLQuake

professionaltools :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Metalium- schreef op 01 July 2003 @ 14:43:
Waarschijnlijk is het al gepost, maar ik kan het niet vinden:

Kan iemand mij vertellen waar ik de rocket launcher kan vinden?
Moet je daarvoor een bepaalde missie hebben gedaan of ligt hij gewoon ergens?
Dat leuke "hooker stay-in" hotel bij het vliegveld, kijk in het zwembad.

Ook trouwens op starfish island in een van de vele zwembaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Serial-X schreef op 01 July 2003 @ 14:38:
WTF! Hoe kan dat? Ik hier met mijn Athlon XP 1800+ en 512 DDR en Radeon 8500 draait alles (bijna)vloeiend(Alles behalve rook)

En ja, the job is een #$%*&@$&@#^$&@^#$#@($^@!$ missie als de rook het niet goed doet!
....zal vast aan het ontwerp van nvidia liggen!

Voor de rest zijn het goede kaarten, de GF 4 ti series zijn top!

Mmm, net in een review gelezen dat nvidia de beelden mooier weergeeft en daardoor dus wat frames verliest!

[ Voor 13% gewijzigd door swampy op 01-07-2003 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

klopt het dat je na alle missies, dwz verhaallijn, cubans/haitians, telefoondingetjes nog maar op 80 procent zit. Ik dacht dat die hidden packages, jumps, rampages en vigilante dingen maar hooguit 10 % zouden zijn.
nouja, kan ik beginnen met zoeken :P

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:03
armyantlyrix schreef op 01 juli 2003 @ 16:58:
klopt het dat je na alle missies, dwz verhaallijn, cubans/haitians, telefoondingetjes nog maar op 80 procent zit. Ik dacht dat die hidden packages, jumps, rampages en vigilante dingen maar hooguit 10 % zouden zijn.
nouja, kan ik beginnen met zoeken :P
rampage alleen is al meer dan 10%, of was t nou unique jumps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:18

Hu9o

Schokkend

Bij de garage kan je auto's inleveren die gevraagd zijn, ik heb alle auto's ingeleverd, behalve de stretch. Deze kan ik nergens vinden, ik weet dat het een limo is, maar de love fist limo accepteerd hij ook niet.

Dus: Weet iemand waar ik een stretch kan vinden??"

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:25
Hu9o schreef op 01 July 2003 @ 19:31:
Bij de garage kan je auto's inleveren die gevraagd zijn, ik heb alle auto's ingeleverd, behalve de stretch. Deze kan ik nergens vinden, ik weet dat het een limo is, maar de love fist limo accepteerd hij ook niet.

Dus: Weet iemand waar ik een stretch kan vinden??"
Dit is al 100x langs gekomen zoek eerst eens :@

Bij het huis van Diaz aan de rechterkant van de trap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij vercetti estate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

hmm je loopt je huis op starfish island uit(vercetti mansion, bij de V op de kaart), en je gaat niet naar rechts naar die infernus maar naar links, en daar staat hij.

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:25
armyantlyrix schreef op 01 juli 2003 @ 19:36:
hmm je loopt je huis op starfish island uit(vercetti mansion, bij de V op de kaart), en je gaat niet naar rechts naar die infernus maar naar links, en daar staat hij.
Naar rechts als je voor het huis staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Laatst online: 17:58
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rvat/niet_blij.gif

LOL, ik moest nog een paar hidden packages, dus ik zocht in de startpost naar een map, zie ik ineens dit in die map geschreven staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Laatst online: 22-08 07:07
Vatt schreef op 01 July 2003 @ 22:24:
[afbeelding]

LOL, ik moest nog een paar hidden packages, dus ik zocht in de startpost naar een map, zie ik ineens dit in die map geschreven staan :P
Die heeft een tijdje in de startpost gestaan, vandaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Hebben jullie geen problemen dat soms de auto's qua physics anders zijn? Ik start soms ge game op en dan duikt de auto aan de achterkant naar beneden :?

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Laatst online: 17:58
Met wegrijden bedoel je? Als ik mijn geluid verkeerd instel, dan 'trilt' of 'duikt' de auto ook naar achteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:57

Appie

F1RST Racing

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~terrahe/lalala.jpg
Clickable

Was voor de grap beetje aan het schieten, kwamen er ineens 2 soldaatjes uit die tank. Toen die tank maar even meegenomen, met als gevolg een colonne achter me aan ;)

Mooi rondritje door de stad heen gemaakt onder begeleiding.

[ Voor 10% gewijzigd door Appie op 02-07-2003 02:49 ]

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Appie_Pils schreef op 02 July 2003 @ 02:46:
[afbeelding]
Clickable

Was voor de grap beetje aan het schieten, kwamen er ineens 2 soldaatjes uit die tank. Toen die tank maar even meegenomen, met als gevolg een colonne achter me aan ;)

Mooi rondritje door de stad heen gemaakt onder begeleiding.
Alleen uitkijken met zij straten...
Als daar een tank uitrijd heb je een grote kans dat ze klemrijden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
woei, ik voel me wel heel goed nu, ik lees telkens dat die rc planes zo moeilijk is, en ik heb hem in 10 minuten gehaald :Y) (ja, ik ben daar nu pas :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
Maverick schreef op 02 juli 2003 @ 12:09:
woei, ik voel me wel heel goed nu, ik lees telkens dat die rc planes zo moeilijk is, en ik heb hem in 10 minuten gehaald :Y) (ja, ik ben daar nu pas :+ )
rc planes moeilijk :? dies juist schijtmakkelijk.. :D

rc heli is moeilijker ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

SteAlthmAn schreef op 02 July 2003 @ 12:16:
[...]

rc planes moeilijk :? dies juist schijtmakkelijk.. :D

rc heli is moeilijker ja ;)
bij mij vice-versa :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wipe-out

wipe-out

bij mij ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Laatst online: 18:24
Hmm, ik heb nu lance gedood + die sonny gast (missie: keep your friends), is het spel nu uitgespeeld kwa missies ?
Maar ik sta nu nog steeds op 64% ?
Vind het maar vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

OutSIdeR schreef op 02 July 2003 @ 14:08:
Hmm, ik heb nu lance gedood + die sonny gast (missie: keep your friends), is het spel nu uitgespeeld kwa missies ?
Maar ik sta nu nog steeds op 64% ?
Vind het maar vreemd...
Om tot 100% te komen moet je ook alle hidden packages, alle Rampages en alle Unique Stunts halen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Meelobee schreef op 02 juli 2003 @ 14:15:
[...]

Om tot 100% te komen moet je ook alle hidden packages, alle Rampages en alle Unique Stunts halen.
Dan nog de 'telefoon cel' missies, de missies van je bedrijven etc etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_appie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 13:53
kan iemand aub de missie met rc helicopter voor mij halen?

alvast bedankt.

www.xs4all.nl/~abdeli

http://500px.com/Abd3licious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

swampy schreef op 01 July 2003 @ 13:19:
[...]

Kyro II...nope..leuk bedacht die chipset maar is niet echt de moeite waard! Maar ja...een Duron 1,3 Ghz is ook niet zo snel meer...de goedkoopste upgrade is nog 256mb DDR erbij steken.

Tja, maar op dat systeem zal Vice City echt wel moeilijkheden geven.
Nou wil ik daar wel even bijzeggen dat GTA:VC op mijn TB900@1Ghz, 512MB PC133@CAS2+133Mhz, GF2 GTS 32MB onder WinXP prima loopt op 1024x768x32bit. Drawdistance is iets van 40% - iets onder de helft zodat er niets "zomaar opduikt".

Okay in de regen merk je dat het toch wel wat zwaarder gaat maar zelfs DAN blijven auto's gewoon soepeltjes te besturen en het spel blijft uitstekend bespeelbaar.

Ik heb met mijn "magere systeem" eigenlijk totaal niets te klagen. GTA3 liep enkel op 640x480 lekker ... maar Vice City loopt echt harstikke goed. Ze hebben die engine echt zwaar verbeterd.

Petje af voor Rockstar Games _/-\o_

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

tazzman schreef op 02 July 2003 @ 16:38:
[...]

Nou wil ik daar wel even bijzeggen dat GTA:VC op mijn TB900@1Ghz, 512MB PC133@CAS2+133Mhz, GF2 GTS 32MB onder WinXP prima loopt op 1024x768x32bit. Drawdistance is iets van 40% - iets onder de helft zodat er niets "zomaar opduikt".

Okay in de regen merk je dat het toch wel wat zwaarder gaat maar zelfs DAN blijven auto's gewoon soepeltjes te besturen en het spel blijft uitstekend bespeelbaar.

Ik heb met mijn "magere systeem" eigenlijk totaal niets te klagen. GTA3 liep enkel op 640x480 lekker ... maar Vice City loopt echt harstikke goed. Ze hebben die engine echt zwaar verbeterd.

Petje af voor Rockstar Games _/-\o_
Dat klopt...Vice City is uiteindelijk een bespeelbare versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
wie zou er de laatste 9 hidden packages voor mij kunnen zoeken :?

ik heb een hele tijd gezocht naar alle hidden packages en ik heb er inmiddels 91 :)
maar das nog steeds 9 te weinig :(
ik heb gezocht volgens deze kaart:
Klik
en ik heb de volgende nummers niet kunnen vinden ;( :
grond: 5, 19, 45, 58, 74 & 86 (de vierkantjes op de kaart)
lucht: 15, 30, 38 of 39, 88 & 91 (de driekhoekjes op de kaart)

de savegame kun je hier vinden

als het je gelukt is kan je me mailen op:
Crash4all-at-hotmail.com

thx alvast voor diegene die de boel voor mij na wil zoeken _/-\o_ :)

[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 02-07-2003 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Crash-Override schreef op 02 July 2003 @ 21:04:
wie zou er de laatste 9 hidden packages voor mij kunnen zoeken :?
Download even de 'mod' die eerder in dit topic langs is gekomen. De HP's gaan dan een ander licht uitstralen waardoor ze heel makkelijker te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
eborn schreef op 02 July 2003 @ 21:16:
[...]
Download even de 'mod' die eerder in dit topic langs is gekomen. De HP's gaan dan een ander licht uitstralen waardoor ze heel makkelijker te vinden zijn.
hmmz, ben ik niet van op de hoogte...
ik zal eens zoeken, maar heb je toevallig een linkje? :)

[edit]
never mind, heb em al http://illspirit.gtanetwork.com/VC_Lights.zip

[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 02-07-2003 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
ehm ok, voor mij is dit spel nieuw... om t zo maar te noemen

durfde er eerst niet aan te beginnen met mijn radeon 64mb (eerste generatie radeon)

maar nu ik een 9500 pro @ 350/300 heb, wilde ik me er toch eens aan wagen

maar, waarom draait dit spel absoluut niet bij mij?

systeem: Athlon XP 2000+, 768mb ddr ram, radeon 9500 pro, win xp pro...

zelfs op 800x600 standaard instellingen hapert t nog ontzettend...
iemand enig idee?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Laatst online: 13:10
Enige patches gezocht oid? Alles nog es na gekeken?

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
hm, die light patch voor de HP is wel makkelijk, maar die doet ook de rampages en jumps oplichten, kun je dat niet uitzetten ofzo? Zo is het een beetje vervelend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
hm probleempje met een missie, ik moet een fabriek opblazen, en dan weg komen, als ik de bommen heb geplant, dan ga ik naar buiten, alleen daarna kan ik het terein niet af omdat het hek dicht is, en ben ik te dichtbij en is de explosie afgeblazen, hoe kan ik dit vookomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:49
Maverick schreef op 02 July 2003 @ 23:31:
hm, die light patch voor de HP is wel makkelijk, maar die doet ook de rampages en jumps oplichten, kun je dat niet uitzetten ofzo? Zo is het een beetje vervelend :+
Volgens mij doet ie niet de jumps? als dat wel zo is dat zou dat wel handig zijn, ik moet er nog 3, maar ja, welke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
Lol, net Scarface (1983) zitten kijken, en volgens mij hadden ze Vice City ook GTA: Scarface kunnen noemen :D

Zo enorm veel overeenkomsten .. sowieso is miami erg goed nagemaakt in de game, maar ook (het interieur van) het huis van Diaz is precies hetzelfde als Tony Montana's huis in de film. Ook de Malibu club zit in Scarface, en volgens mij zitten alle liedjes die ik in Scarface heb gehoord ook in de game (vooral Flash FM).

minor spoiler:
Zelfs de eindscene uit Scarface is ongeveer hetzelfde als de laatste missie in VC :)

Wel grappig om te zien :P

[ Voor 31% gewijzigd door Frggl op 03-07-2003 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Frggl schreef op 03 juli 2003 @ 00:08:
Lol, net Scarface (1983) zitten kijken, en volgens mij hadden ze Vice City ook GTA: Scarface kunnen noemen :D

Zo enorm veel overeenkomsten .. sowieso is miami erg goed nagemaakt in de game, maar ook (het interieur van) het huis van Diaz is precies hetzelfde als Tony Montana's huis in de film. Ook de Malibu club zit in Scarface, en volgens mij zitten alle liedjes die ik in Scarface heb gehoord ook in de game (vooral Flash FM).

minor spoiler:
Zelfs de eindscene uit Scarface is ongeveer hetzelfde als de laatste missie in VC :)

Wel grappig om te zien :P
Het spel is gewoon zo fout...dat het weer goed wordt :p

Heerlijk die muziek, dat fernandes zijn eigen radio heeft, dat Lazlow nog bij de radio zit....

Vraag me nu al af wat ze met BJ Smith gaan doen...die MOET gewoon in het volgende deel voorkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

Is er niet een manier om al je unique jumps te resetten? Ik weet echt niet bij een jump of ik hem fout doe of ik hem al gehaald heb. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
  • Laatst online: 04-09 08:21
Maverick schreef op 02 July 2003 @ 23:56:
hm probleempje met een missie, ik moet een fabriek opblazen, en dan weg komen, als ik de bommen heb geplant, dan ga ik naar buiten, alleen daarna kan ik het terein niet af omdat het hek dicht is, en ben ik te dichtbij en is de explosie afgeblazen, hoe kan ik dit vookomen?
Als je naar rechts loopt is daar een trap waar je een dak op kunt, als je die neemt (wel opschieten natuurlijk :+ ) red je het.

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
swampy schreef op 03 July 2003 @ 00:20:
[...]

Het spel is gewoon zo fout...dat het weer goed wordt :p

Heerlijk die muziek, dat fernandes zijn eigen radio heeft, dat Lazlow nog bij de radio zit....

Vraag me nu al af wat ze met BJ Smith gaan doen...die MOET gewoon in het volgende deel voorkomen!
Inderdaad, BJ rules! Vooral in dat interview bij K-CHAT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Wirf schreef op 03 juli 2003 @ 01:47:
[...]

Als je naar rechts loopt is daar een trap waar je een dak op kunt, als je die neemt (wel opschieten natuurlijk :+ ) red je het.
_o_ gelukt :P

dat ik die niet gezien had zeg, telkens als de missie failed was zat ik daar vast, want het hek ging nog steeds niet open 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Maverick schreef op 02 July 2003 @ 23:31:
ja, dat probleem heb ik dus ook
zo vallen die laatste 9 packages ook niet echt te vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
wie zou er de laatste 5 hidden packages voor mij kunnen zoeken :?

ik heb een hele tijd gezocht naar alle hidden packages en ik heb er inmiddels 91 :)
maar das nog steeds 5 te weinig :(
ik heb gezocht volgens deze kaart:
Klik

de savegame kun je hier vinden

als het je gelukt is kan je me mailen op:
Crash4all-at-hotmail.com

thx alvast voor diegene die de boel voor mij na wil zoeken _/-\o_ :)

die licht dingen helpen trouwens niet, want deze verlichten ook de kill frenzy's en ramps
en naar elk lichtje vliegen en daar zoeken werkt echt niet :(
dus is er eigenlijk geen 'mod' die alleen de hidden packages verlicht :?

[edit]
d0h, had niet gezien dat er ondertussen nog niet gereplied was
vandaar dus 2 posts onder elkaar :X

[ Voor 8% gewijzigd door Crash op 03-07-2003 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

wasigh, waar vind ik het begin voor de missies cap the collector en keep your friends close??? ik heb alle missies van de verhaal lijn gedana tot nu toe naar mijn weten, heb de cubans, haitians, love fist en die van de motor club gedaan, maar die laatste 2 missies van de verhaallijn die komen maar niet :S ik word niet gebeld, heb al honderd rondjes om het vercetti huis gehuppeld, maar nergens een roze circeltje om de volgende missie te starten :/ help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wipe-out

wipe-out

Crash-Override schreef op 03 July 2003 @ 12:56:

die licht dingen helpen trouwens niet, want deze verlichten ook de kill frenzy's en ramps
en naar elk lichtje vliegen en daar zoeken werkt echt niet :(
dus is er eigenlijk geen 'mod' die alleen de hidden packages verlicht :?
wat is het probleem? gebruik de lightmod, pak gewoon die kaart erbij, ga naar de plekken waar die dingen zouden moeten liggen (evt. met helikopter), en je ziet gelijk of dat hij er nog ligt of dat hij al weg is.
Yukkie schreef op 03 juli 2003 @ 13:37:
wasigh, waar vind ik het begin voor de missies cap the collector en keep your friends close??? ik heb alle missies van de verhaal lijn gedana tot nu toe naar mijn weten, heb de cubans, haitians, love fist en die van de motor club gedaan, maar die laatste 2 missies van de verhaallijn die komen maar niet :S ik word niet gebeld, heb al honderd rondjes om het vercetti huis gehuppeld, maar nergens een roze circeltje om de volgende missie te starten :/ help!
koop zo veel mogelijk gebouwen, en op een gegeven moment word je door die ouwe vent van de printworks gebeld ze hem in elkaar geslagen hebben oid. dan begint de missie cap the collector. je moet dan vrijwel alle bedrijven hebben (+ de missies ervan hebben gedaan) (voor zover ik weet), en iig zeker de printworks hebben.

[ Voor 50% gewijzigd door wipe-out op 03-07-2003 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
wipe-out schreef op 03 July 2003 @ 13:59:
[...]

wat is het probleem? gebruik de lightmod, pak gewoon die kaart erbij, ga naar de plekken waar die dingen zouden moeten liggen (evt. met helikopter), en je ziet gelijk of dat hij er nog ligt of dat hij al weg is.

[...]
was het maar zo makkelijk :|
als je er 5 op de 100 mist?
en overal van die lichtjes ziet flikkeren valt het nog niet mee hoor
heb al 3 keer volgens die kaart gevlogen, maar mis er nog steeds 5 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Crash-Override schreef op 03 juli 2003 @ 16:50:
was het maar zo makkelijk :|
als je er 5 op de 100 mist?
en overal van die lichtjes ziet flikkeren valt het nog niet mee hoor
heb al 3 keer volgens die kaart gevlogen, maar mis er nog steeds 5 :(
Tja, wat wil je dan? Moeten we ze komen brengen? :) Ik moest er nog 1 van de 100, die ik dankzij de lightmod heb kunnen vinden, dus het is wel degelijk mogelijk. Met een heli heb je het zo gedaan, helemaal als je een kaart naast je hebt liggen met alle 'geschatte' plekken. En misschien is het meteen een mooi moment om alle Rampages te doen...

Btw, om even te reageren op een eerdere post: de lightmod zorgt alleen voor een verlichting van de HP's en de Rampages. Unique jumps worden niet verlicht, omdat die geen tastbare representatie in de wereld hebben. Ik kan me voorstellen dat je ditzelfde grapje ook kunt uithalen voor de health-items en de guns, maar de vraag is of je daar echt iets aan hebt ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.