[PC] GTA: Vice City - Deel 8

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.262 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/grandtheftautovicecity/pc/ss/screen15.jpg
Grand Theft Auto: Vice City
Vrijheid. Beter kan je dit spel niet omschrijven. MaRc0 heeft al heel wat keertjes wat verteld over Vice City, maar het is en blijft gewoon zo, Vice City is zo geweldig, omdat je gewoon vrij wordt gelaten. Je wordt niet gedwongen om die missie op dat moment te doen, als jij daar geen zin in hebt dan doe je dat gewoon niet. Daarom is Vice City ook zo lang houdbaar.
Ik ben nu op 51% na een uur of 11 spelen. heb nu 100/100 HP's en ook nu 15/35 Rampages. Maar mijn problemen zitten nog steeds met de Unique Jumps, ik krijg het maar niet voor elkaar. Maar het is een prachtige game met veel mogelijkheden.. De auto's en motoren en alles wat beweegt ziet er gewoon fraai netjes en goed afgewerkt. De storyline is ook geweldig. Kortom, ik heb veel speelplezier in GTA. Het muziek is ook natuurlijk heel lekker om na te luisten en basseerd in de jaren '80. Dit spel is voor mij tot nu toe de beste van de GTA series, maar ik heb van anderen ook gehoord dat er al weer een deel van GTA voor de deur staat. GTA San Andreas, de release is nog niet bekend. Maar het komt vast en zeker als eerst voor de PS2 uit. Als GTA:SA nog beter wordt dan dit deel, dan wordt het vast weer een ware topper om uren 8er de beeldschermen te plakken :Y)
Tot nu toe wens ik jullie lekker vele uren speelplezier.
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/blank.gif

Minimum Hardware
CPU800 MHz Pentium III/AMD Athlon or 1.2GHz Celeron/AMD Duron
Memory
128 MB of RAM
CD/DVD8 speed CD / DVD drive
Harddisk915 MB of free hard disk space
(+ 635 MB if video card doesn't support DX Texture Compression)
Video32 MB video card with DirectX 9.0 compatible drivers
SoundSound Card with DirectX 9.0 compatible drivers
OtherKeyboard & Mouse
Recommended Hardware
CPUIntel Pentium IV or AMD Athlon XP processor
Memory
256(+) MB of RAM
CD/DVD16 speed CD / DVD drive
Harddisk1.55 GB of free hard disk space
(+ 635 MB if video card doesn't support DX Texture Compression)
Video64(+) MB video card with DirectX 9.0 compatible drivers
SoundDirectX 9.0 compatible sound card with surround sound
OtherGamepad (USB or Joystick Port)
Keyboard & Mouse

Weapons & Vehicles
Aangezien vrijwel het hele spel draait om wapens en voertuigen krijgen jullie in plaats van wat losse screenshots gewoon wat meer plaatjes te zien van wapens en voertuigen:

Weapons:
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/7/3.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/7/5.jpg
Van links naar rechts: Rocketlauncher, Katana.

Vehicles:
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/7/1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/7/2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/7/8.jpg
Van links naar rechts: Golfcar, Speedboat, Policecar.

Weapons/Vehicles:
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/7/6.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/7/4.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/7/10.jpg
Van links naar rechts: Slagersmes/Ambulance, Shotgun/Helicopter, Sniperrifle/Moneycar.

[table border=1 width=30][tr align=center]
[td align=center bgcolor="#FF3434"]Mods & Skins[/td]
[/tr][tr][td]Wat is nou leuker dan een perfect spel nog leuker te maken door middel van skins en mods? Niks natuurlijk! Dus daarom hier een stukje over een aantal mods en skins.

Afbeeldingslocatie: http://boa.gta-vice.com/vault/74d58f06128a125dd4868a48d1a21018/render_head.jpg Afbeeldingslocatie: http://boa.gta-vice.com/vault/b3f7d58ac28ccee40aaae98a99a66228/render_head.jpg Afbeeldingslocatie: http://boa.gta-vice.com/vault/350bfc9cc6966e3e9dcd946b657a8a81/render_head.jpg Afbeeldingslocatie: http://boa.gta-vice.com/vault/7ef574f81bf59558eb8de9c78f95cbb0/render_head.jpg

Je kan het zo gek niet verzinnen of er is wel een skin van, van Terminator, tot de paus, van een eekhoorn tot een zombie.
Bij veel skins wordt niet alleen het hoofd aangepast, maar ook de kleding, dus dan lijkt het gelijk alsof je een heel andere hoofdpersoon hebt in het spel.

Verder zijn er nog heel veel mods te vinden voor Vice City, van voiceovers tot wapen mods, tot nieuwe carmodels, je kan het zo gek niet verzinnen.
Kijk in het kleine lijstje hieronder voor meer skins en mods.

Skin Sites:
Tommy Leather Skin
GTA Gaming - Skins
GTASkins.com
GTA:VC Player Skins

Mods & Edits:
GTA Gaming - Mods
GXT Editor
De Nederlandse GTA:VC mod
GTA:VC Mods Topic

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/blank.gif[/][/]
Frequently Asked Questions
Heeft Vice City nou wel of geen multiplayer?
Deze vraag is al heel wat keertjes gesteld en nog steeds denken mensen dat dit er in zal zitten, maar nog even voor de duidelijkheid: Vice City bevat geen multiplayer. Misschien dat er in de toekomst een multiplayer mod zal komen, maar tot die tijd zal je het spel dus niet online of via netwerk kunnen spelen.

Is Vice City voor de PC al uit?
Yup, hij ligt nu al een paar dagen in de winkels, misschien niet in allemaal, maar daar kan ik ook niks aan doen. Grotere computerwinkels met games zullen 'm vast wel hebben, of hij moet al uitverkocht zijn.

Heb je misschien een kaart van Vice City?
Hier staat een mooie kaartje met aardig wat erop en eraan in Flash. Deze map kan ook wel van pas komen, want hier staan de namen van bepaalde plekken er ook bij.

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/7/map1.jpg
Een mooi kaartje

Ik zoek een auto, maar ik kan 'm nergens vinden?
Op de ijst van alle auto's uit GTA:VC zul je ze denk ik wel kunnen vinden.

Ik zit vast! Wat moet ik doen?
Het is natuurlijk erg verleidelijk om even snel een post te plaatsen in dit topic, omdat je vastzit, maar toch zien we liever dat je zelf even wat moeite doet. Zoek bijvoorbeeld eerst even op 'Vice City Walkthrough' bij Google, of kijk eens bij GameFAQs.com. Kom je er nog niet uit? Leg dan zo duidelijk mogelijk uit waar je zit en wat je hoort te doen. Een screenshot zou ook wel makkelijk zijn als je het niet zo goed kan uitleggen.

Waar worden de savegames opgeslagen?
Als het goed is zouden die in je documenten map moeten staan onder de naam 'GTA Vice City User Files'.

Hoe zorg ik ervoor dat andere mensen gebruik kunnen maken van mijn savegame?
Dat is simpel, het enige wat je nodig hebt is een programma waarmee je kan uploaden, wat webspace en klaar. Een programma waarmee je kan uploaden is LeechFTP. Installeer dit programmatje en start 'm op. Vul hierna de benodigde gegevens in zoals password en username om op je webspace te komen. Sleep vervolgens de savegame bestand van links naar rechts en je geeft andere mensen de downloadlink en klaar.

Om zelf een savegame te gebruiken van anderen hoef je het bestandje alleen maar te kopiëren naar je savegamemap.

Waarom kan ik sommige gebouwen nog niet kopen?
Er zijn gebouwen die je vanaf het begin af aan al kan kopen, maar voor sommige gebouwen moet je eerst een opdracht doen voordat je bent toegestaan om ze te kopen. Dat is zo gedaan omdat je met sommige gebouwen geld kan verdienen en het niet echt leuk is als je van begin af aan al duizenden dollars verdient. Shakedown is zo'n missie waarna je gebouwen wel kunt kopen.

Hoe maak ik een wheelie/stoppie?
Wheelie: Sta eerst stil, geef daarna vol gas. Druk daarna op Numpad 6 om je gewicht naar achteren te verplaatsen, en houdt deze knop ingedrukt. Als je eenmaal in de wheelie positie zit, geef dan kleine beetjes gas door kort op W te drukken, zodat van je niet van je motor af te dondert. Als je het goed doet komt er onderin "your wheelie was ... feet long!" lang te staan.
Stoppie: Lijkt op een wheelie, maar dan andsersom Zorg dat je op hoge snelheid racet, en druk dan op S + spatie (handrem) om te remmen, en tegelijkertijd op 9 om je gewicht naar voren te gooien. Je komt dan tot stilstand terwijl je op je voorwiel balanceert.

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/7/7.jpg
Dit is dus een stoppie

Het beste kan je op plekken oefenen waar niet al te veel verkeer is en waar je niet zo snel tegen dingen aanrijdt. Meestal is een doodlopende weg wel een mooi stukje.

Het verhaal stopte ineens, maar het is alsof het een open einde is, klopt dat?
Toen je begon aan de missie "Shakedown", hoorde je Tommy zeggen dat hij de stad wilde overnemen. Toen je de missie uitspeelde, kon je vanaf dat moment ook stripclubs, filmsets en nog veel meer kopen.
Als je zo een 'property' heb gekocht, unlock je ook nog wat daarbij behorende missies. Als je alle verhaal missies hebt uitgespeeld, dan komt er een oude 'vriend' naar Vice City...

Die muziek is natuurlijk wel leuk en aardig, maar ik heb toch liever m'n eigen muziek. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Dat is niet zo moeilijk. Het enige wat je eigenlijk hoef te doen is om je MP3's (of snelkoppelingen er naartoe) die je in je radiostation wilt hebben kopiëren naar de MP3 map in je Vice City map. Om in het spel je eigen radiostation te krijgen moet je gewoon even de zenders doorlopen totdat je bij MP3 Player komt.

Soms komen textures niet of veel te laat tevoorschijn waardoor het beeld niet klopt, is daar iets aan te doen?
Als je bij Options Frame Limiter aanzet zul je dit minder tegenkomen, helaas is het dan niet helemaal verholpen. Misschien dat de Vice City 1.1 Patch meer succes heeft, aangezien deze speciaal is gemaakt voor grafische problemen. Als je geen problemen hebt heb je ook geen reden om deze patch te gebruiken.

Het geluid van de motor van de voertuigen valt weg?
Ga in het hoofdmenu naar Options, en dan naar Audio setup. Daar zie je tussen de andere opties "Audio Hardware" staan. Blijf er met je cursor bovenhangen en scroll met je scrollwieltje naar bijv. DSound3D Hardware scrollen. Druk daarna op ENter om de instellingen op te slaan, en kijk of het probleem er nog steeds is. ZO ja, probeer dan een andere optie uit de lijst.

Hé die muziek is leuk! Kan ik die ook in MP3 krijgen?
Yup, dat kan je zelfs helemaal zelf doen. Alles wat je er voor nodig hebt is dit programmatje. Of deze kan natuurlijk ook, je kan zelf kijken welke je beter vindt.

Heb je misschien wat cheats?
Hier staat een leuk lijstje met cheats. Al is het niet aan te raden om je game te saven als je gebruik maakt van cheats. Zoals het spel zelf ook aan zal geven is er kans op beschadiging van je savegame waardoor er een aantal dingen kunnen ontbreken. Zo kan het gebeuren dat je ineens geen gebouwen meer kan kopen.
Als je een trainer wilt kan je hier terecht.

En dan ook misschien wat trainers of savegames?
Op de site van Remi kan je vrijwel alles vinden wat je nodig hebt, cheats, trainers, savegames, er staat van alles.

Resizen:
Plaatjes zijn heel erg leuk en daarom zie je ze voorbij vliegen alsof het niks is. Helaas wordt hierbij de layout erg vaak uitgerekt, vandaar dit stukje.

Hoe resize je nou een plaatje op GoT? Dat is eigenlijk heel simpel:
code:
1
[url=LINK Plaatje][img=breedte,hoogte]LINK Plaatje[/][/]

Wat nóg makkelijker is is dit:
code:
1
[url=LINK Plaatje][img=breedte]LINK Plaatje[/][/]

Als je alleen maar de breedte invult rekent de forumsoftware zelf de hoogte uit en is het nog makkelijker.
Hou de breedte onder de 600 pixels, zodat je de layout niet uitrekt. 600x450 of 400x300 is een mooie verhouding.

Filmpje maken:
Ook een filmpje maken is niet zo moeilijk. Het enige wat je als extra eigenlijk nodig hebt is het programma Fraps. Tijdens het spelen zet je dit programma aan en erna kan je een leuk stukje uitknippen en uploaden. Met de Fraps FAQ kan je er zelf wel uitkomen hoe alles moet, hoop ik.
Even een DivX compressie er overheen doen is trouwens ook wel zo aardig, hiermee kan je ook mensen met een mindere verbinding mee laten genieten.

Een handig programma om filmpjes te bewerken en te comprimeren is Virtual Dub. Hiermee kan je stukjes uitknippen en opslaan als vrijwel elk gewenst bestand met een heleboel compressie mogelijkheden.

Replays opslaan:
In plaats van het maken van een filmpje is het ook mogelijk om de replays op te slaan. Om een replay te bekijken in het spel druk je op f1, het opslaan gebeurt met f2 en het bekijken met f3. De replay wordt opgeslagen in de "Gta Vice City User Files" oid directory onder mijn documenten. Deze replay kan je gezipt op het internet zetten; om hem te bekijken kan hij in dezelfde map als waar hij instond, worden uitgepakt.
Een voordeel hiervan is dat de bestandsgrootte redelijk klein blijft voor 30 seconden beeld (zo'n 800k, niet ingepakt), in plaats van de 4 MB of meer.

Hoe moeten de volgende missies?

The Driver
Blijf rustig achter je tegenstander rijden, en probeer niet naast hem te rijden, wnt 1 tik van je tegenstander zorgt ervoor dat je begint te spinnen. Blijf achter hem rijden en zie je naderhand de race dat hij tegen iemand opknalt en je de leiding kan overnemen. Rij dan rustig maar wel snel genoeg de race uit.

Pole Position
Ga helemaal achterin de Pole Position een kamer binnen en dan zie je dat er een vrouw voor je gaat dansen. Na ongeveer $600 kan je op je rechter shift toets drukken en dan heb je de Pole Position Accet gedaan.

Mess With The Man
Als je uit de motor club komt, ga je rechts af en met de bocht naar links zie je een trap naar boven. Ga er omhoog en schiet op alles wat er beweegt. Op de helikopter schieten is tot nu toe nog het beste wat je kan doen. Het gaat namelijk heel snel. En na ongeveer 1.40 is de missie voorbij, en moet je proberen met een voertuig in een Pay 'n Spray te komen.

No Escape?
Voor je de politie bureau ingaat, zet dan een snelle voertuig voor de ingang, of nog liever een helikopter, zodat je weg kan vliegen. Ga naar binnen en loop de kleedkamer binnen om een politie pak aan te trekken zodat de politie niet op je begint te schieten. Ga naar boven en pak de Security Card uit een van de hokken. Ga dan weer 1 trap naar beneden en haal Cam Jones uit de gevangenis. Loop snel met hem het gebouw uit en loop je naar je auto/helikopter, en vlieg naar zijn huis toe.

Demolition Man
Dit is de missie dat je met een RC Helicoptertje bommen moet vervoeren en plaatsen in een bouwwerk. Deze missie doe je als volgt. Voordat je je eerst bom oppakt, vlieg eerst naar de constructie toe en maak de mannetjes in het gebouw dood, door middel van je rotorbladen. Als ze dood zijn, pak je je eerste bom op en die plaats je op de bovenste verdieping. Je begint dus boven en gaat elke keer 1 verdieping lager, en dan hou je echt een dikke minuut over.

Wat kan je eraan doen, om een corrupt save game te voorkomen
Als je een missie gedaan hebt, save je het onder een andere slot, zijn al je slotten vol dan gooi je die over de oudste slot die gesaved is, en als je een corrupt save game melding krijg dan open je de ene laatste game die je gesaved hebt. En je ziet je kunt daarna gewoon weer lekker verder.

Waar vind je een politie outfit?
De politie outfit is te vinden in het politiebureau in Downtown, nadat je die missie hebt gedaan waarin je Cam Jones uit de gevangenis moet halen. Deze missie hoort bij de Malibu, dus die moet je wel eerst kopen :) Het politie pakje ligt in het politiebureau, de eerste 'deur' links, net voor de douches. Ook ligt daar een gummyknuppel.

Waar vind ik de Apache (Hunter)?
De Apache (hij heet Hunter in VC) kan je als je de storyline hebt uitgespeeld op de Army Base halen. Om deze te halen zonder neergeschoten te worden is het aanbevolen om een politiepakje te halen (zoals uitgelegd hierboven) en dan daar heen te gaan met een helikopter. De Army Base zit (als je op de map kijkt) boven de meest noordelijke landingsbaan. Een andere manier om de Apache te pakken is lopend, namelijk;

- Ga de legerbasis in.
- Ga naar links, en ga de trap op dat lange lage gebouw op
- Loop naar de tegenovergestelde hoek van dat gebouw de trap weer af
- Nu zie je de apache al staan als je onderaan de trap naar links kijkt.
- Loop naar rechts, als je met je gezicht naar de apache staat.
- Loop door het gat in het hek dat je tegenkomt, en loop terug naar de apache.

Nog een manier om de Apache te krijgen is; zoek alle 100 Hidden Packages, de Apache staat dan op de helipad bij het huis op de hoek bij het strand in Washington Beach, vlakbij je eerste hide-out (het hotel).

Missies van brandweer, politie, etc
Politie : Je moet 12 Missies 8er elkaar tegelijk doen om het te completen. JMet deze opdracht kan je zowel een Poltitie auto, Tank of de Hunter gebruiken.
Brandweer : Je moet 12 Missies 8er elkaar tegelijk doen om het te completen.
PizzaBoy : Je moet 10 Levels 8er elkaar tegelijk doen om het te completen:
1+2+3+4+5+6+7+8+9+10 = 55 Pizza's bezorgen.
Ambulance : Je moet 12 Levels 8er elkaar tegelijk doen om het te completen:
1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12 = 78 Slachtoffers vervoeren.
Taxi : Je moet 100 Fares halen om de Taxi missies te vervoeren. Je hoeft het niet alle 100 8er elkaar te doen. Je kunt ook gewoon stoppen en later mee verder gaan, waar je bent gebleven.
IceCream : Je moet met een Ijswagen 50 "ijsjes" verkopen aan mensen, Maar let op: Elk ijs wat je verkoopt, komen er wel meer Politie op je af.
Tip : Verkoop je "ijsjes" op de onderste brug zonder leuningen. Daar komt geen Politie en van die Gang members op je af :Y)
Winkels beroven : Je moet 12 winkels beroven en dat doe je als volgt. Loop zonder wapen in je handen de winkel binnen. Haal opeen een wapen voor de knakker (1tje die in 1 kogel iemand fataal maakt) en richt hem op zijn hoofd. Je ziet dat ie geld geeft, Als je denkt dat ie genoeg geld heeft gegeven, schiet je de verkoper dood. En dan heb je de roof gepleegd..

Suggesties/opmerkingen/verbeteringen/etcetera voor de FAQ kan je in dit topic plaatsen of mailen naar mij

Met dank aan MaRc0, die ongeveer 100% van dit Topic heeft gemaakt... Dus MaRc0 bedankt _/-\o_
FAQ made by: Rafe & MaRc0 | Credits to: [Verwijderde gebruiker] , Remi & pEeDy16

[table border=1][tr align=center]
[td align=center bgcolor="#60C012"]Links[/td]
[/tr]
[tr][td]Sites:
Vice City PC
Rockstar
GTA-Vice.com
GTAVice.com
GTA Vice City Soundtracks

Screenshots uploaden

Vorige delen:
Het Grote GTA: Vice City (pc) Topic
GTA: Vice City (pc) Deel 2
[rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 3[/rml]
[rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 4[/rml]
[rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 5[/rml]
[rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 6[/rml]
[rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 7[/rml]
[/][/]

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 13:01 . Reden: Aanvullende Informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 18:35
Uitgespeeld !! ik moest bij de "driver" missie gewoon zelf LANGZAMER rijden om zo vlak voor die andere gast te blijven, deed ik dat niet dan crashte hij zichzelf en ging ie dood..

Bijkomend voordeel is dat alle politie wagens die altijd als je er net langs bent achter je aan slipt waardoor je tegen racer vertraagd wordt.

:)

Heb ik zelf nog een vraag, ik heb nu tommy vermoord en in principe het spel dus uitgespeeld.. maar geen Apache helikopter bij het leger, waar ergens moet hij zijn ?? en moet ik de ijsjes missie ook uitspelen om hem te krijgen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THiCE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 08:29

THiCE

Say it with a flourish!

heren, heren, ontopic graag 8)

[tussendooredit]dat ging dus over de 1e 9 posts....[/tussendooredit]

Is het misschien handig om de meest gestelde vragen ff overzichtelijk bij elkaar te knallen in de startpost?? Zoals:
- Hoe doe je die missie '$Missie'??
- Waar vindt je een $object/voertuig/gebouw?
- Hoe doe je dit of dat??

Veel gestelde missievragen:
- chaos missie
- the driver missie
- die missie dat je zo'n gast uit het politiebureau moet bevrijden in vice point, nadat je the malibu club hebt gekocht
- die missie dat je al die ruiten moet slopen in dat winkelcentrum
- missie met watervliegtuigje
- hoe het zit met the Pole Position Club
- enz...

Zo, klein beginnetje :)

Ik heb alles al wel voorbij zien komen, nu nog ff een duidelijke uitleg 8)

[ Voor 9% gewijzigd door THiCE op 15-06-2003 17:30 . Reden: tussendooreditje gemaakt 8) ]

I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

En zoiezo het is Gewoon Marco's openingpost alleen een link naar deel 7 is toegevoegd.

Nog uit het vorige topic niemand op gereageert:
Ik moet nog 3 UJ voor 100% probleem is ben ze allemaal al 4x af gegaan en mis er nog steeds 3, wie kan mij helpen?

http://vulcanus.its.tudelft.nl/~csc/files/GTAVCsf1.b

Ik weet vrijwel 100% zeker dat alle jumps bij het vliegveld zijn gehaald.
Al ben ik niet helemaal zeker van UJ 11 die heb ik al meerdere keren gedaan maar weet niet zeker of ik hem al gehaald heb.
Heel erg bedankt als je me wilt helpen zoeken :)
Ik loop er nu al 10 dagen op vast is nogal irritant het zijn er maar 3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Nou, mij niet zo pesten en gewoon netjes posten vanaf nu :P

[ Voor 84% gewijzigd door M@NIC op 15-06-2003 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De eerste missies zijn er nu ingezet in de openingspost. Kom je er niet uit ff melden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een speciale toets om screenshots te maken, kan nu wel print screen doen maar dan moet ik helemaal windows in en hem saven voordat ik de volgende kan maken, en soms moet je er gewoon ff snel een paar 8er elkaar hebben zodat er zeker 1 goede bijzit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check je mail.

[ Voor 179% gewijzigd door The Will op 15-06-2003 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
Heb je als je Vice City echt voor de volle honderd procent hebt uitgespeeld echt alles, maar dan ook alles gehad? Of zijn er nog een paar kleine missies die niet nodig zijn om aan de 100% te komen?
Het duurt nog wel even voordat ik zo ver ben, maar het lijkt me niet echt leuk als je niks meer kan als je het spel voor de 100% hebt uitgespeeld en je dan echt niks nieuws meer kan ontdekken :)

Champy2004: Zou je trouwens misschien iets minder willen jatten van mijn startpost? Je hebt zelfs het bovenste verhaaltje wat ik zelf heb geschreven niet eens veranderd. En verder zou ik het fijn vinden als je je eigen webspace zou gebruiken voor je screenshots, want ik heb namelijk een niet zo'n hoog limiet.
En een paar andere kleurtjes in de titels zou het ook wat minder copy/paste laten lijken.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
nogmaals:
Ik heb alle 100HP's maar de Hunter staat niet op die helipad op het hoekje bij Ocean Beach hotel. ik heb nog niet de storyline uitgespeeld, ik weet niet of dat er mee te maken heeft, dacht dat dat alleen was voor de hunter bij de army base en losstaat van de 100HP's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 15 June 2003 @ 18:27:
Champy2004: Zou je trouwens misschien iets minder willen jatten van mijn startpost? Je hebt zelfs het bovenste verhaaltje wat ik zelf heb geschreven niet eens veranderd. En verder zou ik het fijn vinden als je je eigen webspace zou gebruiken voor je screenshots, want ik heb namelijk een niet zo'n hoog limiet.
En een paar andere kleurtjes in de titels zou het ook wat minder copy/paste laten lijken.
Ja sorry ik kan het niet echt zo goed een topic maken.. moet alles nog ff onder de knie nemen. maar heb er een aantal missies ingezet, hoe je ze moet doen!

En marco kan je mij iets meer vertellen hoe ik een mooie startpost kan maken... Mail dan ff aub naar mij..

Tnx

De laatste missie van The Malibu Club, dan moet je een bank beroven is zooooo kl*te, ik heb het nu 4 x gedaan en telkens word ik doodgeschoten, of 1 van mijn maatjes. Iemand Tips/suggesties? Dan zet ik ze ook ff neer in de startpost

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
Tip : overleven, een van je maatjes verliezen boeit niet !!

Ik heb ook een probleem, ik heb de main story line al gehaald, bezit 15 panden en heb daar alle missies gedaan. En nog steeds geen Apache bij het leger ?!??

Kan het zijn dat ik nog moet racen bij de "car dealer" welke ik al wel bezit ? heb ook alle auto's daar al.

-help-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
MaRc0 schreef op 15 juni 2003 @ 18:27:
Heb je als je Vice City echt voor de volle honderd procent hebt uitgespeeld echt alles, maar dan ook alles gehad? Of zijn er nog een paar kleine missies die niet nodig zijn om aan de 100% te komen?
Het duurt nog wel even voordat ik zo ver ben, maar het lijkt me niet echt leuk als je niks meer kan als je het spel voor de 100% hebt uitgespeeld en je dan echt niks nieuws meer kan ontdekken :)

Nou ik ontdekt nog steeds een heeeleeboel dingen die ik nog niet ontdekt had en ik zit nu op 83%.. 100% zal niet lang meer duren denk ik..
GTA:VC is gewoon zo'n gedetailleerd spel dat als je alles en echt alles wilt ontdekken je een ontzettend eind bezig bent!
Verwijderd schreef op 15 juni 2003 @ 18:00:
is er een speciale toets om screenshots te maken, kan nu wel print screen doen maar dan moet ik helemaal windows in en hem saven voordat ik de volgende kan maken, en soms moet je er gewoon ff snel een paar 8er elkaar hebben zodat er zeker 1 goede bijzit!
www.fraps.com
Lees de openingspost :X

[ Voor 16% gewijzigd door Peedy op 15-06-2003 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 04-09 09:17
Ik was net bezig met die helicopter missie waar je bommen moet plaatsen. Is dit uberhaupt al iemand gelukt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
Jaded schreef op 15 June 2003 @ 19:16:
Ik was net bezig met die helicopter missie waar je bommen moet plaatsen. Is dit uberhaupt al iemand gelukt? :D
Ja, gewoon goed leren vliegen met die helicopter en niet te snel en niet te hoog, en natuurlijk op goed geluk mikken :) Dan hoort het te lukken. ik had hem in 1x!
CU2morO schreef op 15 June 2003 @ 18:38:
nogmaals:
Ik heb alle 100HP's maar de Hunter staat niet op die helipad op het hoekje bij Ocean Beach hotel. ik heb nog niet de storyline uitgespeeld, ik weet niet of dat er mee te maken heeft, dacht dat dat alleen was voor de hunter bij de army base en losstaat van de 100HP's
Heeft ie wel gezegd ; 'Here is a little something for you' oid??
En nog iets, wat misschien ook voor Tasma geldt; bij de hidden packages komt het voor dat als je veel gecheat hebt, er 1 hidden package 'weg' is (die ene op de helipad op het vliegveld).
Misschien gebeurt hetzelfde met de apaches? Hebben jullie veel cheats gebruikt??

[ Voor 60% gewijzigd door Peedy op 17-06-2003 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

srry maar ik d8 dat het spel zelf zo'n functie had net als CS, vandaar dat ik niet bij die progs keek, iig bedankt voor de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 19:29:
[...]

srry maar ik d8 dat het spel zelf zo'n functie had net als CS, vandaar dat ik niet bij die progs keek, iig bedankt voor de link.
okay :) no thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/7/8.jpg

Dat is een DEV(development) screen, in het "echte" spel zijn ze wit-groen.

[ Voor 10% gewijzigd door DeRCT13 op 15-06-2003 19:32 . Reden: ff duidelijker maken :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Jaded schreef op 15 juni 2003 @ 19:16:
Zoals pEeDy16 zegt idd: zolang je geen bom oppakt heb je namelijk alle tijd van de wereld om de besturing van die heli helemaal onder de knie te krijgen. En om wat...eh...opruimwerkzaamheden te verrichten in dat bouwwerk dat je op moet blazen. Daarbij komen de propellors van die heli goed van pas, zal ik maar zeggen. >:)

Het plaatsen van die bommen gaat namelijk wat makkelijker als het volk wat daar loopt eerst wordt uitgeschakeld.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THiCE

THiCE

Say it with a flourish!

Eehm heb ik weer een vraagje... Ik moet voor deel 4 van de auto-jat-en-weer-naar-de-garage-breng missie een Caddy hebben, das zo'n golfkarretje... Ik weet dattie bij de golfclub zou moeten rondrijden, maar ik kan hem nergens vinden :( Heeft iemand misschien een gedetailleerde beschrijving waar op de golfclub ik dat wagentje kan vinden? Of zou dat apparaat misschien ergens anders in Vice City nog staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
THiCE schreef op 15 June 2003 @ 20:50:
Eehm heb ik weer een vraagje... Ik moet voor deel 4 van de auto-jat-en-weer-naar-de-garage-breng missie een Caddy hebben, das zo'n golfkarretje... Ik weet dattie bij de golfclub zou moeten rondrijden, maar ik kan hem nergens vinden :( Heeft iemand misschien een gedetailleerde beschrijving waar op de golfclub ik dat wagentje kan vinden? Of zou dat apparaat misschien ergens anders in Vice City nog staan??
Je kan met een heli overheen vliegen en dan rijden er wel maar liefst 4 van die krengen rond :D

Als het nacht is dan komen ze niet meer golfen hè 8)7

Kom lkkr in de middag :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THiCE

THiCE

Say it with a flourish!

w000t dat meen je niet!! :D Ik vlieg nu al 3 rondjes over dat hele eiland heen... ms moet ik mn resolutie dan wat hoger zetten :+

edit:
of zou het komen doordat het nu 01:34 is in het spel??? Ms moet ik overdag ff een kijkje nemen...

[ Voor 32% gewijzigd door THiCE op 15-06-2003 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
Nee ik heb nog nooit gecheat, juist voor de 100% niet maar er zou nu een apache moeten zijn, op de hele pad onderin het rechter eiland omdat ik alle storylines gedaan heb.. maar het is niet zo :( is die er maar af en toe of zo ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
pEeDy16 schreef op 15 June 2003 @ 19:19:
[...]

Ja, gewoon goed leren vliegen met dat vliegtuigje en niet te snel en niet te hoog, en natuurlijk op goed geluk mikken :) Dan hoort het te lukken. ik had hem in 1x!

[...]

Heeft ie wel gezegd ; 'Here is a little something for you' oid??
En nog iets, wat misschien ook voor Tasma geldt; bij de hidden packages komt het voor dat als je veel gecheat hebt, er 1 hidden package 'weg' is (die ene op de helipad op het vliegveld).
Misschien gebeurt hetzelfde met de apaches? Hebben jullie veel cheats gebruikt??
ja dat zei die, en nee ik speel zonder cheats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THiCE

THiCE

Say it with a flourish!

Hmmm.... zou het aan het gebruik van LEAVEMEALONE en NUTTERTOOLS kunnen liggen dat er geen golfkarretjes meer rijden, en geen bagagekarretjes meer rijden bij resp. de golfclub en het vliegveld...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
THiCE schreef op 15 June 2003 @ 21:20:
Hmmm.... zou het aan het gebruik van LEAVEMEALONE en NUTTERTOOLS kunnen liggen dat er geen golfkarretjes meer rijden, en geen bagagekarretjes meer rijden bij resp. de golfclub en het vliegveld...?
Ja, het kan fout gaan als je cheats gebruikt en je daarna saved.

Champy2004: nu vraag ik het je nog een keer, pas eens wat meer aan aan de startpost. Het verhaaltje heb je nu aan jouw dingen aangepast, maar wat er in staat is nog steeds door mij verzonnen, verzin zelf maar een verhaaltje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wipe-out
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 07:56

wipe-out

oud icon, geen zin in nieuwe:)

Tasma schreef op 15 juni 2003 @ 21:01:
Nee ik heb nog nooit gecheat, juist voor de 100% niet maar er zou nu een apache moeten zijn, op de hele pad onderin het rechter eiland omdat ik alle storylines gedaan heb.. maar het is niet zo :( is die er maar af en toe of zo ??
hij staat niet daar, maar in de legerbasis bij het vliegveld.

je kunt een apache kunnen krijgen doordat je alle hidden packages hebt, of door de storyline uit te spelen. de eerste apache komt in de legerbasis te staan, de tweede op dat helipad onderin het rechter eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Laatst online: 22-08 07:07
Tasma schreef op 15 juni 2003 @ 17:24:
Heb ik zelf nog een vraag, ik heb nu tommy vermoord en in principe het spel dus uitgespeeld.. maar geen Apache helikopter bij het leger, waar ergens moet hij zijn ?? en moet ik de ijsjes missie ook uitspelen om hem te krijgen ??
Als je Tommy hebt vermoord spawn je gewoon bij het ziekenhuis, je speelt zelf namelijk Tommy :) Ik neem aan dat je Sonny bedoelt :P

De Apache staat wel bij de legerbasis, kijk gewoon ff iets verder dan je neus lang is :) Is overigens ook al letterlijk zo'n 20 keer gezegd in vorige topics.
MaRc0 schreef op 15 juni 2003 @ 21:34:
[...]
Champy2004: nu vraag ik het je nog een keer, pas eens wat meer aan aan de startpost. Het verhaaltje heb je nu aan jouw dingen aangepast, maar wat er in staat is nog steeds door mij verzonnen, verzin zelf maar een verhaaltje ofzo.
Pff, anders vraag je copyright aan op je posts hee .. doe er niet zo moeilijk over ofzo, ik zou het een hele eer vinden. Waarom zou hij een hele nieuwe tekst moeten verzinnen als die van jou volstaat?

[ Voor 31% gewijzigd door Frggl op 15-06-2003 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Frggl schreef op 15 June 2003 @ 21:42:
[...]

Pff, anders vraag je copyright aan op je posts hee .. doe er niet zo moeilijk over ofzo, ik zou het een hele eer vinden. Waarom zou hij een hele nieuwe tekst moeten verzinnen als die van jou volstaat?
Ik heb er veel tijd in gestoken om die starpost(s) te maken en ik zie dan ook liever niet dat iemand anders even copy/paste doet en de eer opstrijkt. En daarbij komt nog, zoals ik al eerder zei, er wordt nog steeds naar webspace van mij gelinkt, wat mij dus dataverkeer kost en aangezien ik een laag datalimiet heb heb ik dat liever niet.
Noem het zeuren, maar ik zie gewoon liever niet dat iemand binnen 2 minuten een post maakt door middel van een post van mij waar ik zo'n 2 uur aan heb gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De plaatjes boven komen van mijn picturetrail account af.. Ik zet je wel ff bij... dat jij het heb gemaakt ok?

maargoed, eindelijk de storyline uitgespeeld en nu nog maar ff de UJ's Pizza, Ambulance en Rampages uitspelen, en dan ben ik eindelijk klaar :D

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
MaRc0 schreef op 15 June 2003 @ 21:52:
[...]
Ik heb er veel tijd in gestoken om die starpost(s) te maken en ik zie dan ook liever niet dat iemand anders even copy/paste doet en de eer opstrijkt. En daarbij komt nog, zoals ik al eerder zei, er wordt nog steeds naar webspace van mij gelinkt, wat mij dus dataverkeer kost en aangezien ik een laag datalimiet heb heb ik dat liever niet.
Noem het zeuren, maar ik zie gewoon liever niet dat iemand binnen 2 minuten een post maakt door middel van een post van mij waar ik zo'n 2 uur aan heb gezeten.
Ok, ik zou het me kunnen voorstellen als je van hem zou verwachten dat hij jouw naam bij het stuk zet, ere wie ere toekomt. Maar waarom moet hij zo'n heel stuk opnieuw schrijven? Als jij er 2 uur mee bezig mee bent geweest, en een goed stuk hebt geschreven (begrijp me niet verkeerd, ook ik vind je startposts schitterend), waarom zou hij dat dan ook moeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Effe melden dat ik ook hier weer een oogje op de thread hou. LOVE VICE CITY..nu nog san andreas!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb vandaag 99 packages gehaald (meeste met heli), maar nu mis ik er 1tje. Volgens m'n kaart is dat nr 82, op het contrainer schip. Nu heb ik dat hele schip afgelopen, meerdere rondjes omheen gevlogen, maar waar ligt dat ding? Zie alleen die Rampage die daar ligt. Ook in savegame met 0 packages kan ik m niet vinden, dus lijkt me niet dat t daar aan ligt :(

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

SlinkingAnt schreef op 15 June 2003 @ 22:55:
Ik heb vandaag 99 packages gehaald (meeste met heli), maar nu mis ik er 1tje. Volgens m'n kaart is dat nr 82, op het contrainer schip. Nu heb ik dat hele schip afgelopen, meerdere rondjes omheen gevlogen, maar waar ligt dat ding? Zie alleen die Rampage die daar ligt. Ook in savegame met 0 packages kan ik m niet vinden, dus lijkt me niet dat t daar aan ligt :(
Al op de wiring tussen de mast gelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
swampy schreef op 15 juni 2003 @ 22:58:
[...]

Al op de wiring tussen de mast gelopen?
Hmm, nee, morgen ff checken >:)

dank u!

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:43
krijgen jullie wel eens een wheelie bonus?

Een stoppie kan ik makkelijk maken op een motor, en daar krijg ik dan ook een bonus voor. Wheelies kan ik ook maken, maar ik krijg daar geen bonus voor en kan ook niet zien hoe ver die was.

Wat doe ik fout?

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 18:36
6 vasthouden en spelen met je gas ;)

[ Voor 5% gewijzigd door spokje op 15-06-2003 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
MaRc0 > Je naam staat onderaan, klaar.... punt.
Verder geen gezeur meer over die startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, ik ben nu eindelijk enigszins bedreven in het rijden op twee wielen (met een auto that is :)). In alle vorige delen bijelkaar heb ik nog geen goede tip gezien (behalve met een taxi een stoeprand meepakken), dus hier mijn bijdrage:

Pak een Moonbeam en pak een lange weg. De middenberm vanaf Cherry Poppers richting noorden volstaat goed. Rijd niet al te hard, en stuur dan eens flink naar links en dan naar rechts; geheid dat je op twee wielen terecht komt. Daarna is het even oefenen op snelheid en hoe scherp je stuurt, maar dan kan je daadwerkelijk een stukkie op twee wielen rijden :)

Verder moet je maar zien wat je met deze info doet... :p

[edit]
Alternatieve oplossing voor 'No Escape:
Zo gauw als je uit het pliesiebureau bent in een al dan niet klaarstaande auto stappen en niet wachten op Cam, maar gelijk naar een Pay 'n Spray crossen. (Het wachten op die knurft die er zo lang over doet om in te stappen veroorzaakt meestal de grootste problemen...)

Na de respray kan je op je gemakje terug naar het bureau, want Cam staat gewoon op je te wachten. Zodoende kan je een beetje sightsee-en op weg naar Cam's hutje... :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 14:00
Even voor iedereen die weer over die packages, 100% completion en de Hunter begon:

Zover ik het overal gelezen heb is het als volgt:

1. 100 Hidden Packages zorgen ervoor dat de Hunter op de Army Base komt.
2. 100% Completion zorgt ervoor dat de Hunter op de Army Base komt.
3. 100% Completion en 100 HP zorgt ervoor dat de Hunter ook op de helipad in de buurt van je hotel spawnt.

Correct me if i'm wrong ;)

[ Voor 4% gewijzigd door eborn op 16-06-2003 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om toch nog even te reageren op onderstaande quote (ben eventjes weg geweest):
pEeDy16 schreef op 13 June 2003 @ 20:04:
Mooie site! Als ik op een of andere manier kan helpen moet je me maar even mailen; kep nu tijd zet met het eind van het schooljaar :P
Tip; zet er veel secrets en kleine handigheidjes op, dan onderscheid je jezelf van vele andere VC - sites, die meestal vol staan met 100x dezelfde content...
GoT is natuurlijk een zeer goede bron :)

Overbodig, heb je namelijk al! Nicee!!!!! :9~
Bedankt voor de complimenten! Ik zal het doorgeven aan diegenen die verantwoordelijk zijn voor het grootste gedeelte van de site (ikzelf schrijf alleen de mission guide). Ik geloof niet dat we momenteel nog mensen nodig hebben, tenzij je kunt helpen met het grote datalimiet probleem; er komen veel teveel bezoekers waardoor de datalimiet steeds overschreden wordt.
Modbreak: Jaja, nu weten we het wel.
Niet spammen.
Ok ok, ik zal ophouden met reclame maken, maar het blijft een goede tip voor in de startpost :). Btw dat bovenste gedeelte had toch wel kunnen blijven staan? Zoniet dan zal ik het wel weer weghalen..

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit....... ben even te makkelijk geweest met nieuwe install, even vergeten dat de savegames wel op mijn C schijf stonden.

Mijn vraag is nu, heeft iemand een savegame net na de opening van het laatste eiliand. heb daarna nog die bootrace gespeeld en nog eentje maar weet niet meer welke! Hoop dat iemand mij kan helpen!

( p.s. het liefts niet met alle hidden package, en 100 taxiritten :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qosmic schreef op 15 June 2003 @ 23:24:
krijgen jullie wel eens een wheelie bonus?

Een stoppie kan ik makkelijk maken op een motor, en daar krijg ik dan ook een bonus voor. Wheelies kan ik ook maken, maar ik krijg daar geen bonus voor en kan ook niet zien hoe ver die was.

Wat doe ik fout?
had ik ook, als je met je spatbord de grond raakt is je wheelie afgelopen, ik denk dat jij de hele tijd dus met je spadbord op de grond komt. je moet dus alleen je wiel een klein beetje optillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
wat ook wil helpen is om je wheelie te controleren met je gas, ik deed het eerst door de wheelie knop af en toe los te laten, maar dan telt de niet meer, je moet dus met je gas spelen!

// edit :+

[ Voor 4% gewijzigd door Yonni op 16-06-2003 13:10 ]

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 13:10
Yonni schreef op 16 juni 2003 @ 07:51:
wat ook wil helpen is om je wheelie te controleren met je gas, ik deed het eerst door de wheelie knop af en toe los te laten, maar dan telt de niet meer, je moet dus met je gast spelen!
Offtopic:
Met je gast spelen???... doe dat maar in je eigen tijd >:) >:)

Ontopic:
dankzij de mod nu bezig alle rampages te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

DAMN!!! Net windows gerinstalled, al me save files weg :( :( Naja een goede reden om opnieuw te beginnen :P

BTW: TS de plaatjes doen het niet meer

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eborn schreef op 16 June 2003 @ 00:51:
Even voor iedereen die weer over die packages, 100% completion en de Hunter begon:

Zover ik het overal gelezen heb is het als volgt:

1. 100 Hidden Packages zorgen ervoor dat de Hunter op de Army Base komt.
2. 100% Completion zorgt ervoor dat de Hunter op de Army Base komt.
3. 100% Completion en 100 HP zorgt ervoor dat de Hunter ook op de helipad in de buurt van je hotel spawnt.

Correct me if i'm wrong ;)
Bij mij was het zo dat de hunter op de armybase stond na de missie dat je sonny moet afknallen. Daarna 100 hidden packages en hij staat op het helipad. Ik heb nog geen 100% completion en kan ze allebei al pakken dus dat is niet noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:42
Heb je ook een politie outfit? Zoja? Waar? Thx alvast! ;)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
xtreme_lunatic schreef op 16 juni 2003 @ 13:55:
jupz, je moet dan de missie doen waarbij je een gast uit het politiebureau moet busten :) (malibu club)

dan kan je de volgende keer daaro weer naar binnen lopen en dat pakkie nemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
xtreme_lunatic schreef op 16 June 2003 @ 13:55:
Champy2004: Misschien ook iets voor in de FAQ?:

De politie outfit is te vinden in het politiebureau in Downtown, nadat je die missie hebt gedaan waarin je Cam Jones uit de gevangenis moet halen. Deze missie hoort bij de Malibu, dus die moet je wel eerst kopen :) Het politie pakje ligt in het politiebureau, de eerste 'deur' links, net voor de douches. Ook ligt daar een gummyknuppel.

Nog iets voor in de FAQ:

De Apache (hij heet Hunter in VC) kan je als je de storyline hebt uitgespeeld op de Army Base halen. Om deze te halen zonder neergeschoten te worden is het aanbevolen om een politiepakje te halen (zoals uitgelegd hierboven) en dan daar heen te gaan met een helikopter. De Army Base zit (als je op de map kijkt) boven de meest noordelijke landingsbaan. Een andere manier om de Apache te pakken is lopend, namelijk;

- Ga de legerbasis in.

Nog een manier om de Apache te krijgen is; zoek alle 100 Hidden Packages, de Apache staat dan op de helipad bij het huis op de hoek bij het strand in Washington Beach, vlakbij je eerste hide-out (het hotel).

En over de plaatjes; heel home.zonnet.nl ligt plat :|

En nog 2 typo's;

Als GTA:SA nog beter wordt dan deze dit deel, dan wordt het vast weer een ware topper om uren 8er de beeldschermen te plakken

Op de Lijst van alle auto's uit GTA:VC zul je ze denk ik wel kunnen vinden.

[ Voor 60% gewijzigd door Peedy op 16-06-2003 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[quote]pEeDy16 schreef op 16 June 2003 @ 14:30:
[...]

ok tnx p3eDy ga er wat aan veranderen... meer info, mail het ff dan danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
pEeDy16 schreef op 16 June 2003 @ 14:30:
[...]
Niet helemaal volledig :/

Het is al vaak gezegd: bij 100 packages en bij uitspelen storyline krijg je een Hunter, de eerste staat bij de legerbasis, de tweede bij de beach. Het bovenstaande klopt dus alleen als je de storyline hebt uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
het politiepakje ligt niet na "no escape" in het politiebureau (NIET die in downtown maar in washingtong beach volgens mij) maar na "copland"

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wipe-out

wipe-out

pEeDy16 schreef op 16 June 2003 @ 14:30:
[...]

Champy2004: Misschien ook iets voor in de FAQ?:

De politie outfit is te vinden in het politiebureau in Downtown (--> is in Ocean Beach geloof ik, igg het bureau zuidelijk van de Malibu Club), nadat je die missie hebt gedaan waarin je Cam Jones uit de gevangenis moet halen (--> na de missie Copland). Deze missie hoort bij de Malibu, dus die moet je wel eerst kopen :) (nee, hij hoort bij de Vercetti Estate asset) Het politie pakje ligt in het politiebureau, de eerste 'deur' links, net voor de douches. Ook ligt daar een gummyknuppel.

Nog iets voor in de FAQ:

- Ga de legerbasis in.

hee, op die tekst zit copyright he ;)

nee, de eerste Apache/Hunter komt in de legerbasis, de tweede komt onderaan het rechter eiland te staan.

[ Voor 9% gewijzigd door wipe-out op 16-06-2003 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er manier is om te controlleren welke Unique Jumps je heb gehaald. Ik heb alle sprongen gemaakt maar 33 van 36 gehaald. Ben alle jumps nu al meerdere malen langs gegaan maar weet dus niet welke nu wel goed of niet waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar ik een tank kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 16:16:
Door gewoon even enthousiast te spelen met je wapens komen er vanzelf tanks :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
SteAlthmAn schreef op 16 June 2003 @ 15:32:
het politiepakje ligt niet na "no escape" in het politiebureau (NIET die in downtown maar in washingtong beach volgens mij) maar na "copland"
Klopt, ik wist de naam van de missie niet meer... en ik heb nog 2 min. zitten twijfelen of het nou downtown of washington beach was haha :) But if you say so 2...dan zal het wel washington beach zijn :)

@Frggl & Wipe-out; sorry :) jullie hebben gelijk :D
Ik wist het niet omdat ik zelf niet op de apaches heb gelet toen ik het spel aan het spelen was...
Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 16:16:
Na 90 packages op de Army Base..

[ Voor 80% gewijzigd door Peedy op 16-06-2003 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquatRS
Verwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 16:16:
en na 80 of 90 (weet niet meer precies) HP's op de legerbasis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SquatRS schreef op 16 June 2003 @ 16:26:
[...]

en na 80 of 90 (weet niet meer precies) HP's op de legerbasis
Volgens mij was het 90. Wat ik me nog kan herinneren van de afgelopen 4 topics die ik helemaal heb gelezen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

80 is sea sparrow
90 is tank
100 is hunter
101 is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 16:03:
Weet iemand of er manier is om te controlleren welke Unique Jumps je heb gehaald. Ik heb alle sprongen gemaakt maar 33 van 36 gehaald. Ben alle jumps nu al meerdere malen langs gegaan maar weet dus niet welke nu wel goed of niet waren.
Hihi ik heb ook 33 van 36 en krijg vrij weinig hulp hiero ;)
Alleen ik ben ze allemaal al 4x af gegaan en zit er al 12 dagen op vast is het enigste wat ik nog moet voor 100% :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
Verwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 16:03:
Tot onzer aller grote spijt is die er niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

[CSC]Outlaw schreef op 16 juni 2003 @ 16:45:
[...]

Hihi ik heb ook 33 van 36 en krijg vrij weinig hulp hiero ;)
Alleen ik ben ze allemaal al 4x af gegaan en zit er al 12 dagen op vast is het enigste wat ik nog moet voor 100% :(
In het vorige topic was een mod waarmee de hidden packets + unique jumps oplichten wanneer je in de buurt komt :).
Ik heb niet veel zin om te zoeken dus dat moet je zelf effe doen :X

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 15:02

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Mr_UnAnimouS schreef op 16 June 2003 @ 18:29:
[...]

In het vorige topic was een mod waarmee de hidden packets + unique jumps oplichten wanneer je in de buurt komt :).
Ik heb niet veel zin om te zoeken dus dat moet je zelf effe doen :X
Dat was hidden packages en rampages, unique jumps niet als ik het goed heb...

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
Duracell schreef op 16 juni 2003 @ 18:31:
[...]

Dat was hidden packages en rampages, unique jumps niet als ik het goed heb...
Klopt, geen unique jumps :'(
Is het misschien mogelijk om die te maken? Ik heb geen idee hoe die ene jongen dat met rampages en HP's heeft gedaan, maar als dát kan, zou het toch ook met UJ's kunnen?

Nog een vraagje van mij;
Ik heb steeds het gevoel dat als je ambu/police/fire missies doet, dat je dan steeds na een Level een beetje gerepareerd word. Ik had namelijk eerst witte rook met de ambulance, en een paar levels hoger niet meer :?
En misschien ligt het aan mijn verbeelding, maar bij Level 8 zat het deurtje wat ik er bij Level 3 had afgereden er ook weer aan?
Is al meer mensen dit opgevallen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pEeDy16 schreef op 16 juni 2003 @ 19:30:
[...]

Klopt, geen unique jumps :'(
Is het misschien mogelijk om die te maken? Ik heb geen idee hoe die ene jongen dat met rampages en HP's heeft gedaan, maar als dát kan, zou het toch ook met UJ's kunnen?

..
Nee, want voor UJ's (Unique Jumps) zijn geen icoontjes, die met de mod worden aangepast.

Ik ben bang dat je ze allemaal stuk voor stuk afmoet.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Please, heeft er iemand ongeveer een savegame als hieronder beschreven..... please!

Shit....... ben even te makkelijk geweest met nieuwe install, even vergeten dat de savegames wel op mijn C schijf stonden.

Mijn vraag is nu, heeft iemand een savegame net na de opening van het laatste eiliand. heb daarna nog die bootrace gespeeld en nog eentje maar weet niet meer welke! Hoop dat iemand mij kan helpen!

( p.s. het liefts niet met alle hidden package, en 100 taxiritten :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan de apache nog wat anders schieten dan alleen missiles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 20:09:
Kan de apache nog wat anders schieten dan alleen missiles?
heeft net als de sea sparrow ook een machinegun.. kan je met spatie gebruiken

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquatRS
SteAlthmAn schreef op 16 June 2003 @ 20:10:
[...]

heeft net als de sea sparrow ook een machinegun.. kan je met spatie gebruiken
weer wat nieuws geleerd... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Verwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 13:01:
Bij mij was het zo dat de hunter op de armybase stond na de missie dat je sonny moet afknallen. Daarna 100 hidden packages en hij staat op het helipad. Ik heb nog geen 100% completion en kan ze allebei al pakken dus dat is niet noodzakelijk.
Dan maken we een correctie ;)

100% Completion moet dus "uitspelen tot aan de aftiteling (Keep Your Friends Close)" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
SquatRS schreef op 16 June 2003 @ 20:18:
weer wat nieuws geleerd... ;)
Inderdaad :)

Het aparte is wel dat tijdens het opstartscherm er linksboven een schietende heli staat getekend. Die heli ziet er uit als de politie-heli of de heli van het TV station. Alleen die kunnen niet schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 04-09 11:03
Ik volg de topic niet zo en ik vroeg het me af sinds ik het vliegtuig net heb verkend :

Kan je in een vliegtuig zitten + besturen?
Zo ja, hoe dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net eens mijn statistieken zitten te bekijken, alleen nu zag ik bij 'stores nocked out' en daar staat 0/7, dus ik heb geen zaken overvallen, alleen welke zaken zijn dat en hoe moet ik dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
Hidde schreef op 16 June 2003 @ 21:02:
Ik volg de topic niet zo en ik vroeg het me af sinds ik het vliegtuig net heb verkend :

Ja, tijdens en na een missie die je krijgt als je de filmstudio koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 15:02

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 21:06:
Ik heb net eens mijn statistieken zitten te bekijken, alleen nu zag ik bij 'stores nocked out' en daar staat 0/7, dus ik heb geen zaken overvallen, alleen welke zaken zijn dat en hoe moet ik dat doen?
De winkels waar je kan binnenlopen: juwelier, apotheker, tool shop,...
Hoe: je neemt een wapen en richt het op het hoofd van de winkelier (net echt dus :P) liefst de .357 of een shotgun, van zodra je het geld bijkrijgt (geluidje) of je een stapeltje geld ziet liggen schiet je. Dan gaat er geen alarm af en kan je gewoon buitenwandelen.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
Duracell schreef op 16 juni 2003 @ 21:26:
[...]

De winkels waar je kan binnenlopen: juwelier, apotheker, tool shop,...
Hoe: je neemt een wapen en richt het op het hoofd van de winkelier (net echt dus :P) liefst de .357 of een shotgun, van zodra je het geld bijkrijgt (geluidje) of je een stapeltje geld ziet liggen schiet je. Dan gaat er geen alarm af en kan je gewoon buitenwandelen.
Lijkt me sterk dat er 0/7 staat aangezien je er 15 kan overvallen :+
Op deze map staan de winkels die je kan onvervallen wel aangegeven.
Hidde schreef op 16 juni 2003 @ 21:02:

Open een topic, zet in je Prefs de maximaal aantal berichten per pagina op 1000 en druk op CTRL-F.. voer dan in; vliegtuig en ziedaar; results!!!

[ Voor 25% gewijzigd door Peedy op 16-06-2003 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Hoe kan je bv bij een Apache heli of tank richten met schieten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xtreme_lunatic schreef op 16 juni 2003 @ 22:06:
Hoe kan je bv bij een Apache heli of tank richten met schieten? :?
Dat kan niet. Gewoon op gevoel doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 22:19:
[...]

Dat kan niet. Gewoon op gevoel doen dus.
Ok, thx. Wel jammer. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
herstel, bij de tank kan je wel de turret richten, deze kan je linksom en rechtsom draaien, moet je even bij je key configuration kijken wat de "turret" buttons zijn (4 en 5 @ keypad bijv.)
en bij de apache, als je met de machinegun schiet, zoekt deze soort van automatisch al wat targets, let maar op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wipe-out

wipe-out

gewoon een duikvlucht maken, en dan continu schieten, dan raak je hem altijd wel en dan gaat het het makkelijkst vind ik :]

edit:

met rocketlauncher @ apache dus

edit2:

nu ik eraan denk, bestond de apache eigenlijk al in de jaren '80?

[ Voor 36% gewijzigd door wipe-out op 16-06-2003 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij zeggen waar ik UJ 25 kan vinden?

Graag een ss van het jumpje

Afbeeldingslocatie: http://pic2.picturetrail.com/VOL39/1175308/2223086/27471436.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 23:07:
Kan iemand mij zeggen waar ik UJ 25 kan vinden?

Graag een ss van het jumpje

[afbeelding]
Das die trap waar Vance op stond die moet je dan nemen als je van het strand afkomt zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Nog ff een vraagje, hij is al eens eerder langs gekomen. Maar hoe lukt het jullie om op 2 wielen te rijden met een auto (duh). Mij is het nog nooit gelukt! :'(

/me xtreme_lunatic schaamt zich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xtreme_lunatic schreef op 16 June 2003 @ 23:21:
Nog ff een vraagje, hij is al eens eerder langs gekomen. Maar hoe lukt het jullie om op 2 wielen te rijden met een auto (duh). Mij is het nog nooit gelukt! :'(

/me xtreme_lunatic schaamt zich
antwoord:
Verwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 00:35:
Hehe, ik ben nu eindelijk enigszins bedreven in het rijden op twee wielen (met een auto that is :)). In alle vorige delen bijelkaar heb ik nog geen goede tip gezien (behalve met een taxi een stoeprand meepakken), dus hier mijn bijdrage:

Pak een Moonbeam en pak een lange weg. De middenberm vanaf Cherry Poppers richting noorden volstaat goed. Rijd niet al te hard, en stuur dan eens flink naar links en dan naar rechts; geheid dat je op twee wielen terecht komt. Daarna is het even oefenen op snelheid en hoe scherp je stuurt, maar dan kan je daadwerkelijk een stukkie op twee wielen rijden :)

Verder moet je maar zien wat je met deze info doet... :p
staat op pagina 2 van dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 23:33:
[...]

antwoord:

[...]

staat op pagina 2 van dit topic ;)
Ok thx! Niet gezien, sorry. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Nog een manier om de Apache te krijgen is; zoek alle 100 Hidden Packages, de Apache staat dan op de helipad bij het huis op de hoek bij het strand in Washington Beach, vlakbij je eerste hide-out (het hotel)
ik wil niet vervelend doen :+ maar toen ik alle 100 had verscheen hij bij de legerbasis, zelfde als de tank. Ik heb heel washington beach met een Sparrow afgezocht maar geen Helipad met hunter te bekennen (eigenlijk helemaal geen helipad te bekennen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste keer dan?

- 100 HP OF storyline uit = heli @ basis
- 100 HP EN storyline uit = heli @ basis PLUS heli @ helipad

Dus welke van de twee je eerst doet: @ basis, de tweede die je erbij doet: @ helipad

Zo duidelijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Rody schreef op 17 juni 2003 @ 00:36:
[...]

ik wil niet vervelend doen :+ maar toen ik alle 100 had verscheen hij bij de legerbasis, zelfde als de tank. Ik heb heel washington beach met een Sparrow afgezocht maar geen Helipad met hunter te bekennen (eigenlijk helemaal geen helipad te bekennen).
Wie zegt dat je op washington beach moet zoeken, nee, die grote scherpe bocht aan het einde van het eiland, dus washington beach->vuurtoren->bocht

In de bocht staat mooi tussen de bosjes een klein zomerhuisje....met een helipad. MAAR de helipad is een beetje "hidden" tussen de bosjes en heeft ook geen H

Trouwens dat huisje van mercedes ( ja ja...de dochter van de colonel ) heeft ook een hidden helipad. Het is gewoon een helipad, met vier oplichtende rode bakens. MAAR...er zit HEEL VEEL STOF over de H! Mercedes woont in dat lieve huisje dicht bij de golfbaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Hebben jullie dat ook gehad, dat Mr. Whoopy car niet reageert. Kan er gewoon mee rijden en dus..bijvoorbeeld op de zuidbrug parkeren. Maar LSHIFT en RSHIFT willen maar niet het belletje rinkelen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op 17 June 2003 @ 02:35:
Hebben jullie dat ook gehad, dat Mr. Whoopy car niet reageert. Kan er gewoon mee rijden en dus..bijvoorbeeld op de zuidbrug parkeren. Maar LSHIFT en RSHIFT willen maar niet het belletje rinkelen......
Dan moet je jezelf constant een stukje verplaatsen, en zorg ook dat het overdag is en je bij mensen in de buurt gaat staan. Maar als dat al zo is dan helpt telkens een stukje verplaatsen wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
swampy schreef op 17 juni 2003 @ 02:35:
De shiftknop heel kort indrukken, zoals je de sirene van een politieauto aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 02:55:
[...]

Dan moet je jezelf constant een stukje verplaatsen, en zorg ook dat het overdag is en je bij mensen in de buurt gaat staan. Maar als dat al zo is dan helpt telkens een stukje verplaatsen wel..
Okay, probeer ik morgen dan wel! Zit nu nog met wat andere opdrachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny75
  • Laatst online: 21-12-2021
Ik weet niet of ik het hier moet posten, maar ik kan de 1.1 patch niet installeren. Er verschijnt telkens de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/fout7539.JPG

iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjonny75 schreef op 17 juni 2003 @ 10:44:
Ik weet niet of ik het hier moet posten, maar ik kan de 1.1 patch niet installeren. Er verschijnt telkens de volgende melding:

[afbeelding]

iemand een oplossing?
Naar de winkel gaan en het spel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
JOJO be EASY JO !

ik heb ff een vraag, ik heb alle 1220 mp3'tjes gehoord, maar nergens staan de files met de txt'n als je iemand slaat of uit de car rukt :S

help !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nou al een paar keer gehoord dat je 101 hidden packages kan krijgen. Weet iemand of dat waar is en krijg je der nog iets voor? Oh, en waar die ligt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Sjonny75 schreef op 17 June 2003 @ 10:44:

[afbeelding]

iemand een oplossing?
Originele .exe weer neer zetten en dan de patch erover heen gooien. Komt er dus op neer dat je moet reinstallen, pacthen en das pas cracken. Want cracken heb je vast en zeker gedaan ;)

Of je past dit toe:
Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 10:45:
[...]

Naar de winkel gaan en het spel kopen.
offtopic:
Owjee ik heb het verboden woord gebruikt :7

[ Voor 13% gewijzigd door Notna op 17-06-2003 11:53 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.