[PC] GTA: Vice City - Deel 8

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.263 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Sjonny75 schreef op 17 June 2003 @ 10:44:
Ik weet niet of ik het hier moet posten, maar ik kan de 1.1 patch niet installeren. Er verschijnt telkens de volgende melding:

[afbeelding]

iemand een oplossing?
mja wat dnek je zelf, dat rockstar games zomaar jouw no-cd gta-vc.exe gaat patchen :z

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er misschien een manier om die lelijke/neppe waterdruppels op het beeld weg te krijgen als het regent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

alleen spelen als t droog is :P

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjonny75 schreef op 17 June 2003 @ 10:44:
Ik weet niet of ik het hier moet posten, maar ik kan de 1.1 patch niet installeren. Er verschijnt telkens de volgende melding:

[afbeelding]

iemand een oplossing?
download gewoon de nocd 1.1 crack :Y)

krijg ik nu straf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 12:33:
[...]

download gewoon de nocd 1.1 crack :Y)

krijg ik nu straf?
Moet ie wel eerst gepatched zijn :z, dus moet ie toch eerst weer aan de originele .exe zien te komen :P

[ Voor 14% gewijzigd door Notna op 17-06-2003 12:36 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op 17 June 2003 @ 12:35:
[...]

Moet ie wel eerst gepatched zijn :z
doh. de no cd 1.1 crack is al gepatched aangezien de patch eigelijk alleen de exe patcht. dus je hebt geen origneel nodig

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 12:36:
[...]

doh. de no cd 1.1 crack is al gepatched aangezien de patch eigelijk alleen de exe patcht. dus je hebt geen origneel nodig
Het ligt erook weer aan wat voor crack je gebruikt. Een vervangende .exe of een patch programmaatje

offtopic:
Zo nu is het wel weer genoeg geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pEeDy16 schreef op 16 June 2003 @ 19:30:
[...]

Klopt, geen unique jumps :'(
Is het misschien mogelijk om die te maken? Ik heb geen idee hoe die ene jongen dat met rampages en HP's heeft gedaan, maar als dát kan, zou het toch ook met UJ's kunnen?

Nog een vraagje van mij;
Ik heb steeds het gevoel dat als je ambu/police/fire missies doet, dat je dan steeds na een Level een beetje gerepareerd word. Ik had namelijk eerst witte rook met de ambulance, en een paar levels hoger niet meer :?
En misschien ligt het aan mijn verbeelding, maar bij Level 8 zat het deurtje wat ik er bij Level 3 had afgereden er ook weer aan?
Is al meer mensen dit opgevallen ??
Om Rampages en HP's zit zo een oplichtend cirkeltje, met de mod is die aangepast zodat het heel groot en kleurig wordt (tenminste, dat zag ik op de screenshots :P). Unique Jumps hebben geen oplichtende onderdelen dus die kunnen ook niet aangepast worden neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Ik heb hem net 2 dagen.. en vind het mijn geld meer dan waard.. Dus post nou eens in plaats van cracks en andere info, gewoon winkels en dergelijke ehm voor een redelijke prijs verkopen.
;)

Ik vind aleen die missie met de RC heli belachelijk moeilijk.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

RC Heli is redelijk makkelijk, gewoon van te voren eerst rustig worden, controlls goed instellen zodat je hem goed kan besturen. En since de tijd pas gaat lopen als je de eerste bom pakt, kun je dus al die gastjes "helicopter-huggen"oftewel onthoofden met je rotor naar buiten gaan, de bom pakken....en over alle doden heen de bommen op de doelen zetten :-)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
heli kan je beste eerst helemaal naar boven gaan (rechts) dan 2de verdieping (links) en dan 1e verdieping (rechts) en dan pas begane grond.

je kan ook wachten met die missie en verder zodat je de sparrow of de normale heli kan vliegen. Daarmee moet je zo hard en laag mogelijk proberen te vliegen, beetje gekke manouvres uithalen. Erg moeilijk maar uitiendelijk is het eitje.
Dan de RC heli missie doen en die is dan super makkelijk omdat RC dingen makkelijker te besturen zijn dan de grote :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:49
Rody schreef op 17 juni 2003 @ 14:58:
heli kan je beste eerst helemaal naar boven gaan (rechts) dan 2de verdieping (links) en dan 1e verdieping (rechts) en dan pas begane grond.
Volgens mij moet je helemaal niet eerst de bovenste doen, je moet dan een grotere afstand afleggen:
Als je onderaan begint: 1e verdieping en terug, 2e verdieping en terug, 3e verdieping en NIET meer terug want dan ben je klaar. Dit is dus 2 + 4 + 3 = 9 verdiepingen. (Je hoeft namelijk volgens mij niet meer met je heli uit het gebouw als je de laatste bom hebt gegooid)

Als je bovenaan begint: 3e verdieping en terug, 2e verdieping en terug, 1e verdieping en Niet meer terug: 6 + 4 + 1 = 11 verdiepingen te gaan. Dit duurt dus altijd langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
@Iedereen over die patch/crack shit; koop het spel nou eens!! Het is een über goed spel en zeker het geld waard! En btw; dit is géén hoe-patch-en-crack-ik-mijn-game topic maar een topic over het spel zelf.
Dank u voor uw aandacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

pEeDy16 schreef op 17 June 2003 @ 16:15:
@Iedereen over die patch/crack shit; koop het spel nou eens!! Het is een über goed spel en zeker het geld waard! En btw; dit is géén hoe-patch-en-crack-ik-mijn-game topic maar een topic over het spel zelf.
Dank u voor uw aandacht.
Dat zei ik ook al ja.
Rody schreef op 17 June 2003 @ 14:58:

je kan ook wachten met die missie en verder zodat je de sparrow of de normale heli kan vliegen. Daarmee moet je zo hard en laag mogelijk proberen te vliegen, beetje gekke manouvres uithalen. Erg moeilijk maar uitiendelijk is het eitje.
Dan de RC heli missie doen en die is dan super makkelijk omdat RC dingen makkelijker te besturen zijn dan de grote :)
bram1234 schreef op 17 June 2003 @ 15:12:
[...]

Volgens mij moet je helemaal niet eerst de bovenste doen, je moet dan een grotere afstand afleggen:
Als je onderaan begint: 1e verdieping en terug, 2e verdieping en terug, 3e verdieping en NIET meer terug want dan ben je klaar. Dit is dus 2 + 4 + 3 = 9 verdiepingen. (Je hoeft namelijk volgens mij niet meer met je heli uit het gebouw als je de laatste bom hebt gegooid)

Als je bovenaan begint: 3e verdieping en terug, 2e verdieping en terug, 1e verdieping en Niet meer terug: 6 + 4 + 1 = 11 verdiepingen te gaan. Dit duurt dus altijd langer
Kun je niet eerst dei gasten afmollen.
dan alle bommen lekker op begane grond leggen en dan ze gaan plaatsen. Hoef je n amelijk nog minder te vliegen.

Die controls instellen ga ik zeker doen... De standaard controls zijn een big no-no.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
DeX schreef op 17 June 2003 @ 16:26:
[...]

Dat zei ik ook al ja.

[...]

[...]

Kun je niet eerst dei gasten afmollen.
dan alle bommen lekker op begane grond leggen en dan ze gaan plaatsen. Hoef je n amelijk nog minder te vliegen.

Die controls instellen ga ik zeker doen... De standaard controls zijn een big no-no.
Standard controls = baaaadd!!
Die turret shit op de numpad alleen al :| Hoe halen ze het in hun hoofd? :|
Ja je kan eerst alle gasten mollen met je wiekjes :) En daarna de bommen pakken; dan begint je tijd pas. En je hebt tijd zat als je eenmaal goed met het helitje overweg kunt. Niet na 1x Mission Failed al gaan zitten posten hiero ..... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zullen vast wel mensen zijn die 'm origineel hebben en ook een no-cd hebben.
Zeg 's eerlijk.....wil jij graag het geluid van een opspinnende 52x AOpen om je oren alleen om een cd-check van 1 seconde te doen?
Nee toch?
Maar het hoort niet hier......dat klopt.

Mensen moeten zich er een klein beetje in moeten verdiepen i.p.v. die simpele vragen hier te spuien.

Ik ga weer spelen (heb net de showroom) en zoeken naar de politie-ferrari. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 20:42
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 16:30:
Zeg 's eerlijk.....wil jij graag het geluid van een opspinnende 52x AOpen om je oren alleen om een cd-check van 1 seconde te doen?
Nee toch?

Mensen moeten zich er een klein beetje in moeten verdiepen i.p.v. die simpele vragen hier te spuien.

Politie Ferrari??? Nog nooit gezien!!! 8)7 8)7 :? :?

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Nee toch?

Ah de showroom...heerlijk..lekker rondrijden en maar op jacht naar de goede auto. HOP ervoor steken, auto jatten en heerlijk rustig met radio aan terugrijden!

He, LIFE IS GOOD!

Heb nu de tweede lijst af en...mmmm...een Sabre Turbo...klinkt way relaxt!

BTW, dan ben je waarschijnlijk ook dicht bij de laatste telefoon missie ( dit keer moet je die gast snipperen ), heb je hem al geprobeerd en heb je al de simpele manier gevonden ( geen cheat....gewoon....een helicopter op het vliegveld )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee toch?

mijn aopen 1648 alleen al : m m m mmmmmmmmmmmmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
hey zeg? niemand weet waar de sound files staan ( als je ppl slaat of berooft van auto) staan nl niet in de sound folder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je je geld ophalen bij je gekochte bedrijven?
En hoe richt je je wapen bij het beroven van een winkel? inplaats van meteen te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xtreme_lunatic schreef op 17 June 2003 @ 16:38:
[...]

Politie Ferrari??? Nog nooit gezien!!! 8)7 8)7 :? :?
:D hehe............zoekt en gij zult vinden.

Ik heb 'm al btw B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
de ferrari politie staat achter het politie bureau op het linker eiland, het onderste bureau :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die nog het anwtoord op mijn vragen heeft?
Ik wil namelijk graag doorspelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

pEeDy16 schreef op 17 June 2003 @ 16:29:
[...]

Standard controls = baaaadd!!
Die turret shit op de numpad alleen al :| Hoe halen ze het in hun hoofd? :|
Ja je kan eerst alle gasten mollen met je wiekjes :) En daarna de bommen pakken; dan begint je tijd pas. En je hebt tijd zat als je eenmaal goed met het helitje overweg kunt. Niet na 1x Mission Failed al gaan zitten posten hiero ..... |:(
2x mission failed.
daarom post ik het ook.
(ik haat |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 17:39:
Iemand die nog het anwtoord op mijn vragen heeft?
Ik wil namelijk graag doorspelen :P
Welke vraag had je dan...want hij staat niet in dit topic ( nee ik ga niet deel 7 doorspitten )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat op de vorige pagina, maar dit was hem dus:

En hoe richt je je wapen bij het beroven van een winkel? inplaats van meteen te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:34
Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 17:49:

1 Hoe kan je je geld ophalen bij je gekochte bedrijven?
2 En hoe richt je je wapen bij het beroven van een winkel? inplaats van meteen te schieten.
1: missies die bij die bedrijven horen doen, dan krijg je een $ icoon voor het bedrijf.
2: gewoon je wapen richten B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:47
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 17:49:

Als je al geld kunt ophalen bij je assets, sommige moet je eerst nog missies voor doen, kun je gewoon in het Dollar icontje lopen. Boven het icoontje staat een getal, bijvoorbeeld $5000, en dat word er bij je totaal bijgeschreven.

En een winkel beroven doe je enkel met het richten op de gast z'n hoofd en wachten tot dat het geld tevoorschijn komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hoe richt ik dan?
Welke knop moet ik gebruiken daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 17:49:

Ah okay!

Bij de bedrijven moet je een aantal specifieke opdrachten doen...zoals bij de showroom moet je auto's stelen voor de showroom!

Als je een lijst af hebt kan krijg je een auto EN gaat er bij de deur een Dollar teken staan...daar haal je dus je geld op.

LET OP, sommige assets zoals de showroom hebben meerdere opdrachten. Je moet bijvoorbeeld 4! lijsten met auto's doorwerken voordat je 9000 Dollar op dat punt kan halen ( simpel...bedrijf verdient geld voor jou tot het de max van het ophaalpunt bereikt, dus hoe hoger het bedrag van het ophaal punt hoe langer je weg kan blijven )

Ook heeft de showroom dus die speciale RACES die je kan winnen.

BTW, als je een beetje simpel will beginnen....het zuidenlijkste puntje van het eerste eiland, op dat punt is de POOL POSITION...een stripclub. Kost je 30.000 Dollar, om de asset te doen moet je naar achteren in het gebouw gaan en voor 600 dollar naar een strip show te gaan kijken. Zodra je dat gedaan hebt wordt er gemeld dat je geld kan ophalen.

En waar kan je dat geld ophalen.....loop eens naar buiten....naast de deur staat nu een draaiend dollar teken dat zich langzaam vollaad met geld. De max van die is 4000 dollar. Dus zodra er 4000 dollar verzamelt is stopt het met verzamelen. Het ophalen is simpel...loop gewoon IN dat dollar teken.

Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
DeX schreef op 17 juni 2003 @ 17:43:
[...]

2x mission failed.
daarom post ik het ook.
(ik haat |:( )
Ik doelde niet op jou maar gewoon in het algemeen :)
Maar toch; na 2x vind ik persoonlijk ook al een beeetje vroeg....
(btw; |:( is een coole emoticon :) )
Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 17:53:
Maar hoe richt ik dan?
Gebruik jij wel de muis? Je kunt toch gewoon met je muis heen en weer gaan en op hoofden richten? :D Hoe wil je anders iemand killen? :D

Btw; 'Politie Ferrari' = gewoon FBI Cheetah :D

[ Voor 45% gewijzigd door Peedy op 17-06-2003 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee toch?

Undercover cheetah bedoel je ;)

Als je op de lange 2 x 2 rijbaans weg rijdt die o.a langs de donut shop gaat en richting de haven. Kom je (als je richting haven rijdt) aan de rechterkant een politiestation tegen. Vooraan een parkeerplaats met 2 politiewagens, dan het gebouw en daarachter zie je niets omdat er bomen/struiken voorstaan. Als je daarachter kijkt zie je dat er nog een soort parkeerplaats is met een undercover cheetah. Dan hoef je tenminste niet eerst 3 sterren te halen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 17:27:
[...]

Ik heb 'm al btw B)
ik had er 1, totdat ik naar een aantal missies mijn tank wilde saven en toen zo de garage inreed met mijn politie ferari :o

[ Voor 3% gewijzigd door Rody op 17-06-2003 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Wie weet hoe je bij GTA, anti-aliasing en Anistropic filtering altijd op ze hoogst houd? Kijk bij GTA wil ik hem altijd zo hoog, maar bij anders spellen niet. Maar dan moet ik die instellingen steeds weer veranderen.

Dus hoe hou ik ze alleen bij dat spel zo? :? Thx Alvast! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
Rody schreef op 17 June 2003 @ 18:39:
[...]

ik had er 1, totdat ik naar een aantal missies mijn tank wilde saven en toen zo de garage inreed met mijn politie ferari :o
Quote van Hicham:
Als je op de lange 2 x 2 rijbaans weg rijdt die o.a langs de donut shop gaat en richting de haven. Kom je (als je richting haven rijdt) aan de rechterkant een politiestation tegen. Vooraan een parkeerplaats met 2 politiewagens, dan het gebouw en daarachter zie je niets omdat er bomen/struiken voorstaan. Als je daarachter kijkt zie je dat er nog een soort parkeerplaats is met een undercover cheetah.
Nu kan je zo een nieuwe halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 17:53:
Maar hoe richt ik dan?
1. Men neemt een wapen, pistool is al genoeg.
2. Men beweegt met de croshair en mikt op het hoofd/lichaam van de kassabediende
3. Men ontvangt geld,
4. Men schiet de kassabediende door zijn kop, anders zitten de cops achter je aan B)

offtopic:
Het spijt me hoor maar een beetje basic ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 17-06-2003 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pEeDy16 schreef op 17 June 2003 @ 18:07

Btw; 'Politie Ferrari' = gewoon FBI Cheetah :D
Oh jah shit man.........ik ben ook veel minder 1337 dan jou ;)

Die FBI Cheetah rijdt trouwens master.....daar win je wel races mee!
Als je de sirene aanzet wordt het nog veel leuker...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat dat harder dan de gewone cheetah ja? Die laatste showroom auto rijd trouwens ook wel super vetjes, offe... Is dat nix vergeleken met die FBI tjiettaah?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe..........die tjietaah ligt gewoon stabiel op de weg maar het grootste voordeel is de sirene.
Als je die aanzet gaan mensen voor je aan de kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hihihhihahahahaahohohohohoho! maarre, is hij dan ook sneller dan de gewone tiettuh? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh oeps, cheetah :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
@AAtuSSS: tja..1337 ben je of ben je niet :+

Tieten (zie je die daar ook int donker? :) ) gaan vast niet sneller dan tjiettaah... tenzij je een woman-biker op een PCJ hebt zoals dat ene rijkeluiszoontje op VCPR zit te roepen :D

Ik heb btw. 35 van de 36 UJS :'(
Nu mag ik ze allemaal weer bij langs kijken welke ik niet goed geland heb :(

Maar ik zie jullie overmorgen wel weer hiero want ik ga ff een bliksembezoek doen aan Parijs (0:00 weg, 09:00 in Parijs, 19:00 daar weg, 05:00 terug :| ) Mazzels :)

[ Voor 42% gewijzigd door Peedy op 17-06-2003 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Ik hoef nog maar 2 UJs voor 100% maar ik kan die 2 maar niet vinden :)
Ik ben ze allemaal al meerdere keren af gegaan en dan begin je er een beetje op uit te kijken :)
Hier is mijn save:
http://vulcanus.its.tudelft.nl/~csc/files/GTAVCsf1.b
Wie zou mij willen helpen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 16:30:
Nee toch?

hij gaat toch maar tot 3 lijsten?? zoja dan heb ik er geen fbi cheatâh voor hoeven vinden. in mijn laatste lijst zaten de ijsko bak en de pizzadingûs. heb ik nu dan alle lijsten gehad?/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn er toch echt 4 lijsten hoor. Je verdient er ook 4 auto's mee. Heb je het lijstje al gehad met het golfkarretje en de bagage karretje al gehad? En die fbi cheetah heeft niets met die showroom te maken. Ik begrijp ook niet hoe jullie daar aan komen en wie op het idee is gekomen.

Ben zelf nu op 68 procent en elke keer weer eindig ik met level 11 met die brandweer missies. Bij de laatste vuurtjes is het altijd zo van: of ik word uit de brandweerauto gesleurd (of gekild) in little tahiti (ben niet zo gewild daar) of ik moet een vuurtje blussen bij het stadion waarbij de mannetjes en vrouwtjes allemaal lekker de trappen op gaan. Gaat niet echt makkelijk met zo'n vette brandweer karretje de trappen op sjezen. :7 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 23:43:
[...]

hij gaat toch maar tot 3 lijsten?? zoja dan heb ik er geen fbi cheatâh voor hoeven vinden. in mijn laatste lijst zaten de ijsko bak en de pizzadingûs. heb ik nu dan alle lijsten gehad?/
Yep, dat was de vierde en de laatste lijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Nu online

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Hey, ik heb net de garage gekocht, maar hoe start je die races? :? ik sta namelijk in dat roze ding, kies ik een race, maar dan gebeurd er nix :? Het spel gaat gewoon terug naar normaal... Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

SHIFT!

Eigenlijk net als in de winkels waar je wapens of "tools" koopt....ENTER is weglopen en SHIFT is kopen/racen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[CSC]Outlaw schreef op 17 juni 2003 @ 22:32:
Ik hoef nog maar 2 UJs voor 100% maar ik kan die 2 maar niet vinden :)
Ik ben ze allemaal al meerdere keren af gegaan en dan begin je er een beetje op uit te kijken :)
Hier is mijn save:
Wie zou mij willen helpen? ;)
hehe, nog steeds bezig? :)
welke jump heb je nog meer gevonden na die van mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sogree
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-09 22:07

Sogree

..::te huur::..

Weet niet of hij al een keer gepost is, maar dit is GTA humor ten top!
a MUST SEE voor de echte fans!! (breedband helpt)

http://movies.flabber.nl/gta4real/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Sogree schreef op 18 June 2003 @ 09:54:

Idd,LoL!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Sogree schreef op 18 June 2003 @ 09:54:

Ik had 'm al eens gezien, er is toch ook ooit iets soortgelijks gemaakt doot GoTers....?
ff zoeken. :)

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franktv
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 20:56
Ik snap het nu ff nie meer. Volgens mij heb ik alle verhaal missies uitgespeeld maar er staat geen apache bij de legerbasis. Wat zijn dan precies alle VERHAALMISSIES?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

franktv schreef op 18 juni 2003 @ 11:58:
Ik snap het nu ff nie meer. Volgens mij heb ik alle verhaal missies uitgespeeld maar er staat geen apache bij de legerbasis. Wat zijn dan precies alle VERHAALMISSIES?
Heb je al 100 pakketjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

franktv schreef op 18 June 2003 @ 11:58:
Alle verhaalmissies is wanneer je de aftiteling gehad hebt.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franktv
  • Laatst online: 10-05 20:56
Ik heb nog geen aftiteling gehad maar kan ook geen verhaalmissies meer vinden, of horen daar de missies van de malibu club ook bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

franktv schreef op 18 June 2003 @ 12:14:
Ik heb nog geen aftiteling gehad maar kan ook geen verhaalmissies meer vinden, of horen daar de missies van de malibu club ook bij?
Ja :). En als het goed is krijg je daarna wat telefoontjes van Lance en dan krijg je later een missie bij je mansion ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 03:18:
[...]

hehe, nog steeds bezig? :)
welke jump heb je nog meer gevonden na die van mij?
Jump 7 bij de haitians :)
Ik ga ze vandaag weer allemaal af hopen dat de laatste 2 naar boven komen :)

Het vliegveld is uitgesloten die heb ik gewoon allemaal zeker.

Het hele linker eiland is eigenlijk wel uitgesloten op jump 6 na, maar die heb ik volgens mij ook. Want ik weet nog dat ik hem haalde en toen meteen die chopper daar deed en aangezien ik alle choppers gedaan heb, moet ik die jump gehaald hebben en gesaved.

[ Voor 42% gewijzigd door [CSC]Outlaw op 18-06-2003 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
'k heb net Check Out At The Check In gedaan, maar 'k meen te hebben gelezen dat dit niet de laatste telefoonmissie is; hoe haal ik de andere missie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op 17 June 2003 @ 16:38:
[...]

Ah de showroom...heerlijk..lekker rondrijden en maar op jacht naar de goede auto. HOP ervoor steken, auto jatten en heerlijk rustig met radio aan terugrijden!

He, LIFE IS GOOD!

Heb nu de tweede lijst af en...mmmm...een Sabre Turbo...klinkt way relaxt!

BTW, dan ben je waarschijnlijk ook dicht bij de laatste telefoon missie ( dit keer moet je die gast snipperen ), heb je hem al geprobeerd en heb je al de simpele manier gevonden ( geen cheat....gewoon....een helicopter op het vliegveld )
Blijft die helikopter ook staan dan als je naar binnen bent om die gast te mollen?
Want een auto die je buiten laat staan verdwijnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
DeRCT13 schreef op 18 June 2003 @ 15:33:
'k heb net Check Out At The Check In gedaan, maar 'k meen te hebben gelezen dat dit niet de laatste telefoonmissie is; hoe haal ik de andere missie?
loose ends is de laatste, die krijg je na the shootist (2e missie van malibu)

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 15:51:
[...]

Blijft die helikopter ook staan dan als je naar binnen bent om die gast te mollen?
Nou...ik kwam gewoon aan met een auto en ja...die verdween!

Natuurlijk na het schieten van die gast en zijn bodyguard is de politie in de buurt....probleem is en blijft die rare FBI gasten ofzo met hun auto. Dus ik doe het in deeltjes. Ik jat de politie auto en race het vliegveld op.

Normaal zou ik de achter uit gang van het vliegveld nemen maar daar wachten dus die rare FBI gasten op je

Normaal zou ik dus proberen LANGS die rare FBI gasten te komen...maar dat ging elke keer mis. Je weet wat ik bedoel...met dat geweer van hun..brrrr

Totdat ik dus een helicopter zag.......ja...dat kan dus ook. Ben gevlogen naar mijn eigen flat, kleding verwisselt ( hop weg sterren ) en geland op het dak bij ammu-nation.

....effe gewacht en rondgekeken....geen rare FBI gasten met geweren....geen politie...geen...mmmm..misschien is het veilig.

Dus naar beneden gejumpt en pakketje afgelevert!

Tja, zodra je die helicopter dus hebt is die missie zo belachelijk makkelijk......dat je eigenlijk verwacht het leger voor Ammu-nation aan te treffen!

[ Voor 8% gewijzigd door swampy op 18-06-2003 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 15:51:
[...]

Ik ben met een auto van het vliegveldterrein afgeracet, nog 1x een auto kunne wisselen. Daarna geen normale auto meer gezien. Heb dat hele tifus stuk toen maar gelopen.
ff uitrusten. geen politie? straat overrennen, steegje in, steegje doorlopen, uitrusten, geen politie? etc... ben 15min aan lopen geweest :( maar wel in 1x >:)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 23:54:
En die fbi cheetah heeft niets met die showroom te maken. Ik begrijp ook niet hoe jullie daar aan komen en wie op het idee is gekomen.
Is gewoon handig als je gaat racen. 8)7
Weet ik veel of je die moet jatten.........zo ver ben ik nog niet

De bedenker van deze grandioze strategie moet in een vorig deel van dit topic te vinden zijn :*)

En nu ophouden over die cheetah :P

weet iemand nog een paar FBI wagens te staan of moet je daar sterren voor scoren?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe werkt die travelinstyle code? (je hoort dan te vliegen) :|
maar bij mij spawnt er een auto ... en met die auto kan ik ook niet vliegen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 17:25:
hoe werkt die travelinstyle code? (je hoort dan te vliegen) :|
maar bij mij spawnt er een auto ... en met die auto kan ik ook niet vilegen :?
comeflywithme = vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah thx ...
want in de cheat lijst staat:

TRAVELINSTYLE - FLYING CAR

-edit-
de code "comeflywithme" .. hoe werkt die?
hoe vlieg ik dan met een auto? .. snap er niks van :'(

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 17:28:
ah thx ...
want in de cheat lijst staat:

TRAVELINSTYLE - FLYING CAR

-edit-
de code "comeflywithme" .. hoe werkt die?
hoe kan ik dan vliegen met een auto? .. snap er niks van :'(
tis de low gravity cheat, dus met een beetje snelheid ergens overheen rijden oid..
maar met auto kan je niet vliegen, dat moet met de tank, turret omdraaien en knallen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wipe-out
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 07:56

wipe-out

oud icon, geen zin in nieuwe:)

Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 17:22:
[...]

weet iemand nog een paar FBI wagens te staan of moet je daar sterren voor scoren?
in een "vierkant" steegje bij de pizzatent in downtown (well stacked pizza is dat toch?). daar staat een FBI Washington

[ Voor 3% gewijzigd door wipe-out op 18-06-2003 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

[CSC]Outlaw schreef op 18 June 2003 @ 12:47:
[...]

Jump 7 bij de haitians :)
Ik ga ze vandaag weer allemaal af hopen dat de laatste 2 naar boven komen :)

Het vliegveld is uitgesloten die heb ik gewoon allemaal zeker.

Het hele linker eiland is eigenlijk wel uitgesloten op jump 6 na, maar die heb ik volgens mij ook. Want ik weet nog dat ik hem haalde en toen meteen die chopper daar deed en aangezien ik alle choppers gedaan heb, moet ik die jump gehaald hebben en gesaved.

Heb er nog 1 gevonden nummer 18 had ik blijkbaar nog niet, nu nog maar 1 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ETz-Memphis Z schreef op 18 June 2003 @ 01:01:
Hey, ik heb net de garage gekocht, maar hoe start je die races? :? ik sta namelijk in dat roze ding, kies ik een race, maar dan gebeurd er nix :? Het spel gaat gewoon terug naar normaal... Help!
Druk zodra je de raceinfo ziet op SHIFT, dan accepteer je de race en wordt ook het inschrijfgeld van je benkakkount ;) afgeschreven, ik raad wel aan eerst al die lijsten naast de garage te doen, dan krijg je na de laatste gecomplete lijst een supersnelle bak in je showroom, daarmee kan eht niet anders dan dat je alle races wint! _/-\o_ -(HOI!)

Btw, druk bij die races niet op ENTER, want dan ga je idd weer terug en mag je lekker niet meedoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

franktv schreef op 18 juni 2003 @ 12:14:
Je moet een hoop van de assets (gebouwen/bedrijven) bezitten, en die assets moeten ook geld genereren (dus je moet de missies van de betreffende assets gespeeld hebben). De Malibu club hoef je niet per se te hebben uitgespeeld om verder te kunnen gaan met de verhaalmissies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
iemand toevallig met een save voor die telefoon missie van het vliegveld (check out at the check in toch?), stukje hierboven besproken, zou hem nog eens willen overdoen namelijk :)

[ Voor 6% gewijzigd door AproK op 18-06-2003 20:17 ]

Check mijn knowledge base!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:23
Nu weet ik wat ze bedoelen met Fishes Fed :D
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~viss3662/fish.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door IronFist op 18-06-2003 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Cooliez schreef op 18 juni 2003 @ 20:16:
iemand toevallig met een save voor die telefoon missie van het vliegveld (check out at the check in toch?), stukje hierboven besproken, zou hem nog eens willen overdoen namelijk :)
Je kan hem altijd overdoen dacht ik.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is kan het wel
:) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat moest je ookalweer precies doen in die missie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 21:15:
een gozer en z'n bodyguard snipen in de terminal op het vliegveld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

SteAlthmAn schreef op 18 June 2003 @ 21:24:
[...]

een gozer en z'n bodyguard snipen in de terminal op het vliegveld
En ontkomen met een koffertje die je aan de andere kan van de stad moet afleveren! .....grinzzz!

[ Voor 17% gewijzigd door swampy op 18-06-2003 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 12:28
Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 21:15:
Iemand stalken totdat hij (of was het een zij?) een pakketje afgeeft, dan moet je degene met het pakketje killen(en volgens mij) het pakketje ophalen.

edit:
gvd ik d8 ik reply ff zie ik dat er al 2 voor me zijn :S :'(

[ Voor 12% gewijzigd door Serial-X op 18-06-2003 21:33 ]

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon die ene gast toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

IronFist schreef op 18 juni 2003 @ 20:43:
Nu weet ik wat ze bedoelen met Fishes Fed :D
[afbeelding]
Ik snap het nu nog steeds niet/nog minder :D :?
Gewoon iedereen :D D.w.z de gozer die het koffertje moet afleveren en zijn bodyguard (anders komt ie achter jouw aan :P )

[ Voor 35% gewijzigd door Notna op 18-06-2003 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ouwe moet je neer snipen en dan het koffertje geoon pakken maar kijk uit er zijn wel polities

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
swampy schreef op 18 juni 2003 @ 21:25:
[...]

En ontkomen met een koffertje die je aan de andere kan van de stad moet afleveren! .....grinzzz!
no problem met een heli :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op 18 June 2003 @ 21:26:
[...]

[...]

Gewoon iedereen :D D.w.z de gozer die het koffertje moet afleveren en zijn bodyguard (anders komt ie achter jouw aan :P )
Kan oook die lui zijn echt PAIN IN THE ASS!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

SteAlthmAn schreef op 18 June 2003 @ 21:27:
[...]

no problem met een heli :P
Nope, heerlijk handig..zo'n heli!

Vrees dat ik hem ook moet gaan gebruiken om die gast die brandkasten kan kraken te bevrijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
swampy schreef op 18 juni 2003 @ 21:41:
[...]

Nope, heerlijk handig..zo'n heli!

Vrees dat ik hem ook moet gaan gebruiken om die gast die brandkasten kan kraken te bevrijden!
zou ik niet doen.. de politie is overal, kleine kans dat je goed kan opstijgen..
wat ik heb gedaan is een auto in het gras naast de weg gezet met de deur open, uit bureau gerent, auto in, cam daar laten, pay n spray in, cam ophalen en naar zijn 'huis' rijden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

ik heb gewoon 3x ''gettherefast'' in moeten typen, maar ik heb het gehaald, met de Sabre Turbo, dankzij gettherefast :+

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Valentino Rossi schreef op 18 June 2003 @ 21:51:
ik heb gewoon 3x ''gettherefast'' in moeten typen, maar ik heb het gehaald, met de Sabre Turbo, dankzij gettherefast :+
Sabre Turbo...die heb ik nog wel liggen....een zonder cheats....doe de showroom missies maar eens is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
die gast met de brandkast heb ik meerdere kunnen bevrijden en 2 keer gewoon met de auto die er al stond.
je moet gewoon snel en goed rijden en dat is het makkelijk te doen. zelfde geld voor dat koffertje afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
dubbelpost 8)7

[ Voor 112% gewijzigd door IronFist op 18-06-2003 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IronFist schreef op 18 June 2003 @ 22:01:
[...]

Kijk eens in het water
(HAAAII)
Natuurlijk, als je te water raakt :P
Lollig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Notna schreef op 18 juni 2003 @ 21:26:
[...]

[...]

Kijk eens in het water
(HAAAI)

[ Voor 48% gewijzigd door IronFist op 18-06-2003 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

IronFist schreef op 18 June 2003 @ 22:02:
[...]

[...]

Kijk eens in het water
(HAAAI)
Oh ja hoor...die zwemmen ook rond, niet veel natuurlijk. Meestal zie je gewoon een school visjes...niet dat die daar slimmer van worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
kan je ook in het ( motorcross :? ) stadion komen?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 18:36
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 17:27:
[...]

Ik heb 'm al btw B)
Gewoon 4 sterren halen, dan komt ie snel zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Tekn0z schreef op 18 June 2003 @ 22:38:
kan je ook in het ( motorcross :? ) stadion komen?
Elke avond om 20:00 gaat de deur open voor een event dat ervoor is aangegeven! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

wat is die RC helikopter missie bij het vliegveld belachelijk! dacht ook ff het vliegen onder de knie te hebben, nou niet dus :(

evenals de RC vliegtuigjes op het winkelcentrum |:(

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Kan iemand mij AUB helpen? :(
Ik ben nu al 2 weken op die UJs bezig en ik word er helemaal gek van 2 weken miste ik er nog 5 nu nog maar 1, maar probeer die maar es te vinden :( Je neemt iedere sprong eigenlijk steeds hetzelfde omdat je niet beter weet en ik heb ze allemaal zo vaak gehad maar ik mis er gewoon nog steeds 1. Ik hoef alleen nog maar die ene jump voor 100%
Dus bekijk het zo help jij me effe meezoeken heb je ook gelijk een 100% save ;)

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.