[PC] GTA: Vice City - Deel 8

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.268 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:07
Helemaal de trappen oplopen. Bovenin is een ingang, de ingang ziet er een beetje hetzelfde uit als de ingang bij de shopping mall op het eerste eiland. Zwarte deuren dacht ik, maar weet niet helemaal zeker meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:57

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 13:47:
[...]

Maar kun je daar naar binnen dan? want ik was daar om 20.00 uur maar deuren zitten toch dicht dan??
Je moet de allerbovenste deur hebben (dus ff alle trappen oplopen :))

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28
Als ik GTA Vice City uninstall, verwijder ik dan ook al m'n savegames of kan ik die laten staan? Want hij wil ineens niet meer opstarten hier, dus ff kijken of een reinstall wat wonderen doet.. :)

Ik heb de LEGALE versie!

[ Voor 11% gewijzigd door blakez op 25-06-2003 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Als he goed is blijven je save games gebwaart (wordt gevraagd tijdens de un-install procedure) maar je kun voor de zekerheid een back-up maken van je save games (staan in je Mijn Documenten / My Documents)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

blakez schreef op 25 June 2003 @ 14:27:
Als ik GTA Vice City uninstall, verwijder ik dan ook al m'n savegames of kan ik die laten staan? Want hij wil ineens niet meer opstarten hier, dus ff kijken of een reinstall wat wonderen doet.. :)

Ik heb de LEGALE versie!
Savegames worden niet onder de game directory gezet maar onder je "mijn documenten"

En ja, die blijven staan!

Maar zo nu en dan een backup maken van je documenten en save-games is nooit een slecht idee!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een patch dat je een beetje normaal met een stuurtje kan sturen, want met mijn thurstmaster forcefeedback valt er echt niet mee te sturen en de gaspedalen werken ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
OnTracK schreef op 25 juni 2003 @ 08:15:
[afbeelding]

Hij is overal te vinden dus gewoon langdurig rondrijden, verder herken ik hem meestal omdat het de enige auto is die vertiale streepjes als achterlampen heeft.
thx heb ze inmiddels allemaal gevonden :)
die sportauto's waren wel heel makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:
Vet offtopic:
Misschien leuk voor de HK, maar niet hier :)

[ Voor 62% gewijzigd door M@NIC op 25-06-2003 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k kan eindelijk gamen, ff die hoer in de pole position club opzoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er nog iemand een MAP met daarop de preciece locatie van de RC-Heli missie?

[edit]

laat maar, ik heb hem :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wipe-out
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 07:56

wipe-out

oud icon, geen zin in nieuwe:)

waaraan kun je eigenlijk een unique jump herkennen? als je hem haalt zie je dat je unique jump bonus oid krijgt, maar is het niet zo dat alle jumps waarbij je vanaf een ander camerastandpunt kijkt zeg maar, de unique jumps zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

..mmm...verassend ben van Win XP Pro NL SP1 overgegaan naar een Win2k SP3 machine...en ook hier doet Vice City het heerlijk, dat terwijl Win2k niet perfect voor games is!

:-), en het ziet er nog steeds prachtig en stralend uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

wipe-out schreef op 25 June 2003 @ 21:26:
waaraan kun je eigenlijk een unique jump herkennen? als je hem haalt zie je dat je unique jump bonus oid krijgt, maar is het niet zo dat alle jumps waarbij je vanaf een ander camerastandpunt kijkt zeg maar, de unique jumps zijn?
Nee, want sommige 'Insane Stunt Bonus' dingen worden ook vanuit een andere camera hoek weergegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 13:47:
[...]

Maar kun je daar naar binnen dan? want ik was daar om 20.00 uur maar deuren zitten toch dicht dan??
Je moet wel de bovenste ingang hebben, dus de trap op en dan nogmaals, die deuren staan dan voor je open... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

swampy schreef op 25 June 2003 @ 21:28:
..mmm...verassend ben van Win XP Pro NL SP1 overgegaan naar een Win2k SP3 machine...en ook hier doet Vice City het heerlijk, dat terwijl Win2k niet perfect voor games is!

:-), en het ziet er nog steeds prachtig en stralend uit!
W2K gebruikt minder system resources voor het OS, dus hou je meer over voor de games. Ik draai altijd W2K en kan niet anders zeggen dan dat het wel perfect voor games is. Ik heb echt nooit problemen met vastlopers, fouten of whatever en alles draait goed :)

[ Voor 3% gewijzigd door Meelobee op 25-06-2003 23:04 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Meelobee schreef op 25 June 2003 @ 23:03:
[...]

W2K gebruikt minder system resources voor het OS, dus hou je meer over voor de games. Ik draai altijd W2K en kan niet anders zeggen dan dat het wel perfect voor games is. Ik heb echt nooit problemen met vastlopers, fouten of whatever en alles draait goed :)
Indeed! Ik draai nu Win2k met SP3 en Direct-X 9.0A en Catalyst 3.5, en het draait echt SUPER gewoon, het lijkt idd sneller te gaan dan in Windows XP, wat ik overigens altijd draai. Maar ik dacht, laat ik Win2k er eens op zetten :)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Meelobee schreef op 25 juni 2003 @ 23:03:
[...]

Win XP kun ja na een aantal verandering ook veranderen van een zuipschuit in een Bob ( de auto lul ) hoor.

Maar het is waar dat Win2k minder troep in het geheugen gooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

NeoGames.nl schreef op 26 June 2003 @ 00:56:
[...]

Indeed! Ik draai nu Win2k met SP3 en Direct-X 9.0A en Catalyst 3.5, en het draait echt SUPER gewoon, het lijkt idd sneller te gaan dan in Windows XP, wat ik overigens altijd draai. Maar ik dacht, laat ik Win2k er eens op zetten :)
Die extra functies van XP zijn wel leuk maar...wat heb ik aan meerdere gebruikers tegelijkerheid.....all dat soort functies zuipt natuurlijk wel behoorlijk wat mee.

Win2k daartegen, mmm...die doet waar voor het gemaakt is en dat is alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:34
chromeeh schreef op 25 June 2003 @ 22:01:
Nee, want sommige 'Insane Stunt Bonus' dingen worden ook vanuit een andere camera hoek weergegeven :)
Klopt, ik had laatst weer een Double Insane Stunt Bonus en dan krijg je ook een mooie slow-mo over het algemeen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe vlieg ik in de helikopter en/of watervliegtuig???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 10:09:
hoe vlieg ik in de helikopter en/of watervliegtuig???
instappen en de knop indrukken die je ingesteld hebt om te gaan staan op de motor voor een stoppie om te stijgen, de wheelie-knop om te dalen... (sturen met voor, achter links rechts en ook zo vaart maken)

[ Voor 7% gewijzigd door pagani op 26-06-2003 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op 26 juni 2003 @ 10:12:
[...]

instappen en de knop indrukken die je ingesteld hebt om te gaan staan op de motor voor een stoppie om te stijgen, de wheelie-knop om te dalen... (sturen met voor, achter links rechts en ook zo vaart maken)
leg es ff plz uit in vice city n00b taal want ik snap er niets van, heb niets ingesteld ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op 26 juni 2003 @ 10:27:
[...]

leg es ff plz uit in vice city n00b taal want ik snap er niets van, heb niets ingesteld ofzo.
in noob taal is dat 9 en 6(of 3 weet niet precies) op je numpad

probeer maar, kom je er snel genoeg achter :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

eendje schreef op 26 June 2003 @ 10:41:
[...]
in noob taal is dat 9 en 6(of 3 weet niet precies) op je numpad
probeer maar, kom je er snel genoeg achter :)
Met '9 kantel je naar voren, met 6 naar achteren, met 1 en 2 kun je om je as draaien :)
Met je 'loop' knoppen (vooruit = omhoog & achteruit = omlaag) en met je strafe knoppen 'strafe'je met de heli :)

Oefen wel eerst even rustig met een heli ergens want het niet echt makkelijk onder de knie te krijgen, met sommige heli's tenminste....
Vooral tussen de gebouwen vliegen is niet altijd even makkelijk!

[ Voor 23% gewijzigd door chromeeh op 26-06-2003 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitgespeeld(makkelijk spel, vergeleken deel III, maar wel leuker en betere missies), dus ben opnieuw begonnen. Ik dacht misschien unlock ik secret missies enz enz... maar niks ervan. Gewoon weer hetzelfde :( Jammer hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verveelde me dus heb wat screenshotjes opgespaard :)

Watch and enjoy:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/screen1_1_1.JPG
Kijk eens wat een leuke heli, is van de TV geloof ik.
Vliegt wel erg verot

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/screen2_2_2.JPG
ARG, nu is ie kapot en sta ik op het dak van het vliegveld....

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/screen3_3_3.JPG
Beetje piraat spelen, de kerel sprong gewoon over boord toen ik z'n schip enterde.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/screen4_4_4.JPG
Vergroot

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/screen5_5_5.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/screen6_6_6.JPG

dan maar visjes en kwallen kijken :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28
Wie heeft er ook problemen met Vice city gehad toen ze de ati radeon 3.5 drivers op hun computer hebben gezet? Want nadat ik die dus geïnstalleerd had, wilde vc niet meer opstarten.. Ik klikte 't pictogrammetje aan, hoorde je de cd op gang komen, maar daarna gebeurde er verder niets en bleef 't beeld gewoon in windows of dat er niets aan de hand was.. Nu 3.4 drivers er weer terug op gezet en alles werkt weer.. nog meer mensen met dit probleem? :?

[ Voor 14% gewijzigd door blakez op 26-06-2003 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey gasten...

Heb nu een nieuwe driver geinstalleerd en nu krijg ik een zwart beeld met het opstarten van GTAVC.. Heeft iemand dit ook (Gehad)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Laatst online: 09:07
blakez schreef op 26 June 2003 @ 15:48:
Wie heeft er ook problemen met Vice city gehad toen ze de ati radeon 3.5 drivers op hun computer hebben gezet?
Catalyst 3.5 en Vice City werken prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

hier ook geen problemen

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Niet online
Kunnen jullie mij vertellen of GTA gaat draaien op

XP 2200+ / 512MB ram / TNT2 M64 32mb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wipe-out

wipe-out

ja, maar door de videokaart niet geweldig denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blakez schreef op 26 June 2003 @ 15:48:
Wie heeft er ook problemen met Vice city gehad toen ze de ati radeon 3.5 drivers op hun computer hebben gezet? Want nadat ik die dus geïnstalleerd had, wilde vc niet meer opstarten.. Ik klikte 't pictogrammetje aan, hoorde je de cd op gang komen, maar daarna gebeurde er verder niets en bleef 't beeld gewoon in windows of dat er niets aan de hand was.. Nu 3.4 drivers er weer terug op gezet en alles werkt weer.. nog meer mensen met dit probleem? :?
Ik heb de problemen niet met de catalyst 3.5 met dit spel...

Helaas zijn er een paar andere spellen (Morrowind en (tot voor kort, want hij werkt weer eens niet :(, street legal ) die lockups |:( |:( geven met drivers groter dan 3.0

En vice city werkt natuurlijk weer het best (lees: stabielst) met 3.4 of 3.5; ik wordt er niet goed van |:( |:(, telkens weer oude drivers erop, rebooten, of nieuwe drivers erop en dan weer rebooten 8)7
Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 16:34:
Hey gasten...

Heb nu een nieuwe driver geinstalleerd en nu krijg ik een zwart beeld met het opstarten van GTAVC.. Heeft iemand dit ook (Gehad)?
Toch maar teruggaan naar de oudere drivers? Nieuwere zijn niet altijd beter (zie ook bovenste quote in mijn post).

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Hielkej schreef op 26 June 2003 @ 20:49:
Kunnen jullie mij vertellen of GTA gaat draaien op

XP 2200+ / 512MB ram / TNT2 M64 32mb :?
...je videokaart is een beetje ....langzaam!

Meer dan 800x600 krijg je er echt niet uit.

Maar voor de rest zal het zeker gaan draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Niet online
swampy schreef op 26 juni 2003 @ 21:01:
[...]

...je videokaart is een beetje ....langzaam!

Meer dan 800x600 krijg je er echt niet uit.

Maar voor de rest zal het zeker gaan draaien!
ik weet het, het is mijn 2e systeem.

Maar het is meer voor me broertje, dat die een beetje kan spelen.

Maar als het op 800X600X16 draait vind ik het al lang goed :)

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielkej schreef op 26 June 2003 @ 21:45:
[...]

ik weet het, het is mijn 2e systeem.

Maar het is meer voor me broertje, dat die een beetje kan spelen.

Maar als het op 800X600X16 draait vind ik het al lang goed :)

bedankt
Het zal beslist draaien, maar uiteraard op de 'low settings'; hoewel er in VC niet zo schrikbarend veel in te stellen valt. Desniettemin vind ik het een vrij rare combinatie wat je daar hebt. Waarom gooi je er geen goedkoop GF4 MX-kaartje in ofzo; krijg je tegenwoordig ook al voor een paar tientjes meen ik. Want een vrij recente XP-CPU met 512MB.... en dan nog een videokaart uit "1912" is toch zonde in games; zeker gezien de de combinatie van het bestaande cpu+ram vermogen zoals ik al zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 22:23:
[...]

Het zal beslist draaien, maar uiteraard op de 'low settings'; hoewel er in VC niet zo schrikbarend veel in te stellen valt. Desniettemin vind ik het een vrij rare combinatie wat je daar hebt. Waarom gooi je er geen goedkoop GF4 MX-kaartje in ofzo; krijg je tegenwoordig ook al voor een paar tientjes meen ik. Want een vrij recente XP-CPU met 512MB.... en dan nog een videokaart uit "1912" is toch zonde in games; zeker gezien de de combinatie van het bestaande cpu+ram vermogen zoals ik al zei.
Ik wil wel, als jij het voor mij betaald ;)
Ik heb dit setje net gekocht en het draait nu nog met een 4MB kaartje :P

Voor een GF4 ben ik dan ook weer € 49,50 kwijt, en dan moet er ook nog een kast bij (35 euro). Voor dat bedrag moet ik deze vakantie nog wel sparen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Hielkej schreef op 26 juni 2003 @ 22:46:
[...]

Ik wil wel, als jij het voor mij betaald ;)
Ik heb dit setje net gekocht en het draait nu nog met een 4MB kaartje :P

Voor een GF4 ben ik dan ook weer € 49,50 kwijt, en dan moet er ook nog een kast bij (35 euro). Voor dat bedrag moet ik deze vakantie nog wel sparen ;)
Een kast van 35 Euro...je gaat toch niet voor een hele kleine midi-kast he...dat kan je processor echt niet aan! Die moet ergens zijn warmte kwijt.

Je hebt een redelijk grote kast nodig...om de warmte kwijt de kunnen plus dat meer ruimte ook beter voor je airflow is.

Chieftec heeft goede kasten, in een van hun MIDI kasten ( bij andere fabrikanten noemen ze zulke kleintjes al server kasten ) is ruimte voor heel veel fans ( zal je processor zeker nodig hebben ) en ook kun je alles beter kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

swampy schreef op 26 June 2003 @ 22:50:
[...]

Een kast van 35 Euro...je gaat toch niet voor een hele kleine midi-kast he...dat kan je processor echt niet aan! Die moet ergens zijn warmte kwijt.

Je hebt een redelijk grote kast nodig...om de warmte kwijt de kunnen plus dat meer ruimte ook beter voor je airflow is.

Chieftec heeft goede kasten, in een van hun MIDI kasten ( bij andere fabrikanten noemen ze zulke kleintjes al server kasten ) is ruimte voor heel veel fans ( zal je processor zeker nodig hebben ) en ook kun je alles beter kwijt!
als laatste ga ik jou nog een tip geven ..... in je sig kun je heel makkelijk een "clickable" link maken door
code:
1
[url=http://bladiebla.bla/bla/bladiebla]Klik hier[/url]

in te voeren ... :P
maar genoeg off-topic gelul .. nu weer verder over VC :P :D

heb inmiddels de garage al gekocht .. :D })

[ Voor 3% gewijzigd door CRiMiNaL op 27-06-2003 00:04 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 11:19

me1299

$ondertitel

Gaat best hard zo'n scooter :P

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/g.tiele/rap.jpg

Flink opgevoerd.

[ Voor 6% gewijzigd door me1299 op 27-06-2003 03:20 ]

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
blakez schreef op 26 juni 2003 @ 15:48:
Ik had de laatste nVidia Detonator FX 44.65 drivers geinstalleerd vervolgens werkte Vice city Unreal 2003 (Meer spellen heb ik niet getest want ik moets VC spelen) ook niet meer. Na terugzetten van vorige versie nVidia Detonator drivers deed ie het gewoon weer!

Het blijft een raar probleem misschien moet ik toch eens overstappen naar XP of zo (Nu 98SE)

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
DeathKnight schreef op 27 June 2003 @ 03:19:
Gaat best hard zo'n scooter :P

[afbeelding]

Flink opgevoerd.
Volgens mij heb jij photoshop ontdekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 15:11:
Uitgespeeld(makkelijk spel, vergeleken deel III, maar wel leuker en betere missies), dus ben opnieuw begonnen. Ik dacht misschien unlock ik secret missies enz enz... maar niks ervan. Gewoon weer hetzelfde :( Jammer hoor....
Heb je 'm uitgespeeld op 100% completion dan :? :?
Dus alle 100 hidden packages, winkels overvallen enz enz....
Dan heb je 'm pas echt uitgespeeld :D
johnnyv.nl schreef op 27 juni 2003 @ 09:15:
[...]
Hihi hoe hard zou een Angel enz. dan wel niet gaan :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:11
Zow verhaallijn uitgespeeld, op naar de 100% :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

johnnyv.nl schreef op 27 juni 2003 @ 09:15:
[...]

En volgens mij heb jij Speedometer.exe nog niet ontdekt ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/g.tiele/speedo.jpg

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Laatst online: 16:28
DeathKnight schreef op 27 June 2003 @ 12:26:
[...]

[afbeelding]
Cool dat is wel een leuke toevoeging 8) Die kende ik nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

DeathKnight schreef op 27 June 2003 @ 12:26:
[...]

[afbeelding]
Kewl :)
Maybe een download linkje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
hmmz, zit een beetje vast...
ik ben bezig met die missies van die dikke negerin,
en nu moet ik een missie doen waarmee je met een sniperrifle vanaf het dak een groep gangmembers af moet schieten die aan het knokken zijn
ik heb de missie nu al 10 keer geprobeerd, maar het wil maar niet lukken :(
iemand nog tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:20

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

op je radar staat een roze puntje, zie daar eens te komen voor je gaat schieten. Beetje stom overigens je moet 'niet gezien worden', dus als je op 200m bij auntie paulette ofzow staat te knallen zien ze je meteen, sta je op het dak bij die roze stip op 50m zien ze je niet. Maar goed, je moet daar wel gaan staan verder.

de punt is op het dak van het gebouw bij die knokkende mensen aan de linkerkant, beetje moeilijk uitleggen, maar denk trap en je komt er wel :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Crash-Override schreef op 27 June 2003 @ 12:57:
en nu moet ik een missie doen waarmee je met een sniperrifle vanaf het dak een groep gangmembers af moet schieten die aan het knokken zijn
Ja, is niet zo moeilijk alleen je moet de volgorde een beetje door hebben:

Begin te schieten vanaf links naar rechts, zodra de meesten dood zijn stopt er een busje midden bovenin.
Schiet eerst deze af, als je dit gedaan hebt komt de volgende lading midden onderin, deze kun je na elkaar zo afschieten.

Edit --> Vergeet de pil die onder de trap naar het dak ligt niet.... Dat helpt heeel erg ;)

Zorg wel dat je je sniper rifle goed beheerst anders lukt het niet zo makkelijk :)

[ Voor 6% gewijzigd door chromeeh op 27-06-2003 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

Het is alleen jammer dat die speedometer niet echt klopt. Het zou beteken dat die racemoter nog niet eens 2x zo snel gaat dan die scooter :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

DeathKnight schreef op 27 June 2003 @ 13:16:
Het is alleen jammer dat die speedometer niet echt klopt. Het zou beteken dat die racemoter nog niet eens 2x zo snel gaat dan die scooter :/
True true, maybe een slechte 'vertaling' van de mph :?
Nou ja, ik zag trouwens ook een vakje voor show health, werkt dit nog een beetje of nie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wipe-out

wipe-out

Crash-Override schreef op 27 June 2003 @ 12:57:
naar de roze cirkel gaan daarzo boven op het dak. als je het dak op wil, moet je eerst een trap op. onder die trap ligt een pil. pak die eerst voordat je het dak op gaat, en ik durf te wedden dat het je in één keer lukt.

paar keer die missie laten failen kan trouwens ook geen kwaad, krijg je weer mooi kogels voor je sniperrifle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

chromeeh schreef op 27 juni 2003 @ 13:08:
[...]

Ja, is niet zo moeilijk alleen je moet de volgorde een beetje door hebben:

Begin te schieten vanaf links naar rechts, zodra de meesten dood zijn stopt er een busje midden bovenin.
Schiet eerst deze af, als je dit gedaan hebt komt de volgende lading midden onderin, deze kun je na elkaar zo afschieten.

Zorg wel dat je je sniper rifle goed beheerst anders lukt het niet zo makkelijk :)
Edit --> Argh.... op quote gedrukt i.p.v. |:(
Deze mag weg....

[ Voor 14% gewijzigd door chromeeh op 27-06-2003 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

Heeft iemand misschien een download url voor die ligt-mod oid. Zodat hidden packages oplichten. De enige ligt mod die heb kunnen vinden is voor auto's zodat ze lampjes wat mooier zijn.

[update]

Ik heb hem al: http://illspirit.gtanetwork.com/VC_Lights.zip

[/update]

[ Voor 21% gewijzigd door me1299 op 27-06-2003 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
thx voor de tips, is gelukt :)
nu in 1 keer :P
ben nu bij die flyers rondvliegen voor de filmstudio
die valt trouwens ook niet mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Crash-Override schreef op 27 juni 2003 @ 14:28:
thx voor de tips, is gelukt :)
nu in 1 keer :P
ben nu bij die flyers rondvliegen voor de filmstudio
die valt trouwens ook niet mee...
Die wil mij nog steeds niet lukken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
chromeeh schreef op 27 June 2003 @ 14:43:
[...]

Die wil mij nog steeds niet lukken :'(
hier ook weinig succes :P ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

Crash-Override schreef op 27 juni 2003 @ 14:45:
[...]

hier ook weinig succes :P ;(
Ik snap niet wat je daar moeilijk aan kan vinden? Ik had hem in 1x uitgespeeld, gewoon een beetje rondvliegen naar de juiste locaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Ja ok, maar ik mis die checkpoints altijd net....
Dan moet ik weer omdraaien, terug vliegen.

Trouwens is het iemand al gelukt vanaf het 'vaste land' weer op te stijgen na een crash :?
Ik krijg dit echt niet voor elkaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

chromeeh schreef op 27 juni 2003 @ 15:16:
Ja ok, maar ik mis die checkpoints altijd net....
Dan moet ik weer omdraaien, terug vliegen.

Trouwens is het iemand al gelukt vanaf het 'vaste land' weer op te stijgen na een crash :?
Ik krijg dit echt niet voor elkaar :/
Over de grond begint hij alleen maar te slijten, maar ff over de grond rossen en daarna weer omhoog is geen probleem.

Maar als je echt helemaal stil staat kan je het wel vergeten, tenzij je van een hoge heuvel afglijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je die Mini-gun nu? Je moet alles "Phil-missies" doen? Maar waar kan ik die doen?
Ik kan alleen schieten op de rifle-range voor de rest niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 17:17:
Hoe krijg je die Mini-gun nu? Je moet alles "Phil-missies" doen? Maar waar kan ik die doen?
Ik kan alleen schieten op de rifle-range voor de rest niks.
Doe The Job voor de Malibu missie's, vervolgens kan je Phill's missie's doen en daarna kan je bij phill de minigun kopen :)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wipe-out

wipe-out

of zorgen dat je 60 (volgens mij) hidden packages hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zoek de stretch...... (Limo)

hij zou te vinden zijn bij de mansion (herenhuis) maar waar is dat?

iemand die hem weet te vinden? en dus niet dat ding van die "rockers"

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Laatst online: 11-09 20:12
Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 17:33:
ik zoek de stretch...... (Limo)

hij zou te vinden zijn bij de mansion (herenhuis) maar waar is dat?

iemand die hem weet te vinden? en dus niet dat ding van die "rockers"
Bij je huis, rechts van de trap :) :P.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWarden
  • Laatst online: 14-03-2023
Zit met een klein probleempje, ik heb de optie fightfightfight gebruikt, zodat iedereen elkaar begint te meppen/beschieten, maar ik dacht, net als met de andere cheats, zodra je opnieuw start/laad issie weg, maar nee hoor ze blijven bezig, iemand een "undo cheat" ofzo daarvoor? word dur een btje gek van

Mijn Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:23
Heb net ff 100 Vigilante Missions gedaan, en ben spontaan 17 miljoen rijker :9 :)
Ik ga voor de 100%. Heb alle rampages en hidden packages al. Nog een paar unique stunts en robberies en we zijn een aardig eind op weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:56
Is er ook een prog. dat je auto's of moter's harder kan laten rijden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

GleNnoS_ schreef op 27 juni 2003 @ 19:25:
Is er ook een prog. dat je auto's of moter's harder kan laten rijden ?
Umm..nog onbestuurbaarder maken.

Kan op deze snelheid heerlijk met de motor of zelf die harleys heerlijk aan komen sjeezen en dan met een kleine rem en veel stuur werk de motor recht op de baan krijgen in de richting die ik wil.

Als ze harder zouden gaan.....dan zouden ze onbestuurbaar worden!

Sommige auto's rijden langzaam...maar ja...dat kun je gewoon weten...die oceanië bijvoorbeeld, wat is dat een lachertje van een auto, maar..wel lekker in de bochten daartegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:56
swampy schreef op 27 juni 2003 @ 19:42:
[...]

Umm..nog onbestuurbaarder maken.

Kan op deze snelheid heerlijk met de motor of zelf die harleys heerlijk aan komen sjeezen en dan met een kleine rem en veel stuur werk de motor recht op de baan krijgen in de richting die ik wil.

Als ze harder zouden gaan.....dan zouden ze onbestuurbaar worden!

Sommige auto's rijden langzaam...maar ja...dat kun je gewoon weten...die oceanië bijvoorbeeld, wat is dat een lachertje van een auto, maar..wel lekker in de bochten daartegen!
hehe :P , zo'n pizzabrommertje bvb harder laten terijden lijkt me wel vet maar als ik met zo'n prog als die er zijn om ook beter telatensturen is het helemaal feest :+ weet iemand waar je zo'n prog kan halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_appie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 13:53
kan ik iemand mijn savegame toesturen op de een of andere manier, dat ie ff de missie met rc helicopter voor me haalt?

ik krijg t maar niet voor mekaar...

http://500px.com/Abd3licious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

don_appie schreef op 27 June 2003 @ 20:02:
kan ik iemand mijn savegame toesturen op de een of andere manier, dat ie ff de missie met rc helicopter voor me haalt?

ik krijg t maar niet voor mekaar...
Oefenen...oefenen...oefenen.

Heb nog wel een paar tips:
1) Stel je toetsen goed in, zodat jij ze fijn vindt.
2) Ga eerst oefenen met vliegen, dus geen dynamiet pakken maar gewoon wegvliegen. Je tijd start niet dus kan je onbeperkt vliegen.
3) Kijk goed hoe je moet vliegen naar de drop-plaatsen en let vooral op je route in het trapgat. Een keer 180' draaien scheelt je een omweg !
3) Genoeg geoefend ? Begin de missie opnieuw, maar pak geen dynamiet. Vlieg eerst het terrein op en vermoord iedereen op het terein en de verschillende verdiepingen (gewoon met je wieken tegenaan vliegen. Zijn ze meteen dood >:)
Pak daarna je 1ste dynamietstaaf en breng hem naar de 3e verdieping, werk op die manier door naar onder, zodat als je laatste de drop-plek op de begane grond over had.

Heb deze missie op de bovenstaande manier gehaald met 2 minuten over, maar dat was ook een knap staaltje vliegwerk, al zeg ik het zelf. Succes ermee :)

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Righteye schreef op 27 June 2003 @ 20:24:
[...]

Oefenen...oefenen...oefenen.

Heb nog wel een paar tips:
1) Stel je toetsen goed in, zodat jij ze fijn vindt.
2) Ga eerst oefenen met vliegen, dus geen dynamiet pakken maar gewoon wegvliegen. Je tijd start niet dus kan je onbeperkt vliegen.
3) Kijk goed hoe je moet vliegen naar de drop-plaatsen en let vooral op je route in het trapgat. Een keer 180' draaien scheelt je een omweg !
3) Genoeg geoefend ? Begin de missie opnieuw, maar pak geen dynamiet. Vlieg eerst het terrein op en vermoord iedereen op het terein en de verschillende verdiepingen (gewoon met je wieken tegenaan vliegen. Zijn ze meteen dood >:)
Pak daarna je 1ste dynamietstaaf en breng hem naar de 3e verdieping, werk op die manier door naar onder, zodat als je laatste de drop-plek op de begane grond over had.

Heb deze missie op de bovenstaande manier gehaald met 2 minuten over, maar dat was ook een knap staaltje vliegwerk, al zeg ik het zelf. Succes ermee :)
Zelf heb ik het gedaan van beneden naar boven, nadat je de missie hebt gedaan is de rc helicopter toch onbelangrijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit dat met die SpeedoMeter??

ik heb hem wel aanstaan, maar ik zie nog geen kilometer/per uur tellertjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is deze vraag al meerdere malen behandeld, maar er zijn dik 8 topics.

Ik draai de game nu op een 19" TFT, hardstikke prachtig maar kan die ook nog hoger als een lousy 640x480, het ziet er gewoon niet uit.

[al gevonden]voor resolutie moet je met de pijltjes toetsen werken, alleen bij 1280x1024 wordt mijn scherm zwart :(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

....

Zo weer eens opnieuw begonnen....wat zijn die begin missies toch makkelijk! Pizza Missie gedaan en daarna gelijk die fransozen missie ( je weet wel, haal dit pakketje efkes voor me op ) ....easy like sunday morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net begonnen, maar ben nog op zoek naar de big cash :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 23:42:
Sunshine auto ding kopen! En die wagens gaan verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 20:55:
hoe zit dat met die SpeedoMeter??

ik heb hem wel aanstaan, maar ik zie nog geen kilometer/per uur tellertjes...
Zorg ervoor dat je versie 1.1 van vice city hebt. Patchen die handel.

Van mijn kant nog een vraagje: Ik ben bezig met 100% completion, ik heb alle hidden packages, rampages, robberies, side missions, ambulance, politie, brandweer, taxi.

nu moet ik alleen nog die unique jumpes doen, maar weet iemand of je in de stats kan zien welke je al gedaan hebt? Ik heb trouwens ook nog maar 84% completion. Krijg je zoveel van die jumps dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 23:42:
Cheap en Simpel Cash = Pole Position...efkes wat koffie drinken terwijl je vercetti zijn geld laat uitgeven aan een lelijke koe die stripper moet heten en klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_appie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 13:53
Property Owned 14
The Malibu
Print Works
Film Studio
Ice Cream Factory
Car Showroom
Taxi Company
Boatyard
Pole Position Club
3321 Vice Point
Links View Apartment
El Swanko Casa
1102 Washington Street
Skumole Shack
Hyman Condo

welke mis ik nou???

http://500px.com/Abd3licious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
don_appie schreef op 28 June 2003 @ 14:03:
Property Owned 14
The Malibu
Print Works
Film Studio
Ice Cream Factory
Car Showroom
Taxi Company
Boatyard
Pole Position Club
3321 Vice Point
Links View Apartment
El Swanko Casa
1102 Washington Street
Skumole Shack
Hyman Condo
welke mis ik nou???
Ocean Heights Apartment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atom-master
  • Laatst online: 10-05 08:09

Atom-master

Chick specialist

Southern Sun schreef op 28 juni 2003 @ 14:17:
[...]
Ocean Heights Apartment
Jah die zoek ik ook nog ... waar zit die ongeveer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ocean Heights Apartment zit volgens mij schuin tegenover pole position

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atom-master
  • Laatst online: 10-05 08:09

Atom-master

Chick specialist

SteAlthmAn schreef op 28 June 2003 @ 15:21:
Ocean Heights Apartment zit volgens mij schuin tegenover pole position
Thx _/-\o_ je had gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Laatst online: 07:23
Hmm ik zit nuvast denk ik.
Ik zit op 60 % van het spel (bij missie G-Spotlight en heb die missie al utgespeeld), heb zowat alle huizen al gekocht en krijg geen opdrachten meer aangeboden.
Is het spel nu afgelopen of volgen er nog meer missies en waar zou ik dan moeten zoeken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:23
Nu moet je dus alle hidden packages pakken, rampages doen, robberies afwerken etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

OutSIdeR schreef op 28 juni 2003 @ 16:19:
Hmm ik zit nuvast denk ik.
Ik zit op 60 % van het spel (bij missie G-Spotlight en heb die missie al utgespeeld), heb zowat alle huizen al gekocht en krijg geen opdrachten meer aangeboden.
Is het spel nu afgelopen of volgen er nog meer missies en waar zou ik dan moeten zoeken ?
Jumps...

Hidden Packages...

Property Missies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe nu die missie "death row" waar je Lance moet bevrijden. Nu ram ik mijn auto op de groep bandieten die dood gaan, en storm ik het kamp binnen. Elke keer als ik wil schieten gaat Vencetti stil staan, ....zo dom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 16:31:
Ik doe nu die missie "death row" waar je Lance moet bevrijden. Nu ram ik mijn auto op de groep bandieten die dood gaan, en storm ik het kamp binnen. Elke keer als ik wil schieten gaat Vencetti stil staan, ....zo dom!
Das logisch, je kan alleen maar bij bepaalde "lichtere" wapens lopen en schieten tegelijk, zoals de handgun, uzi, honkbalknuppel etc....
Sjah, verder zou ik gewoon een beetje een tactisch plekje zoeken met zo zwaardere gun, zodat je wanneer je stilstaat de anderen zo uitschakeld...
Trouwens, van die missie moet het leukste nog komen, het wegkomen >:) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 16:31:
Tip...helicopter...

Gebruik lichte wapens als je wilt blijven kunnen lopen, maar op een moment moet je met lance wegkomen..... :-)

En dan krijg je dus Diaz vrienden in auto's tegen je!

Jat die news network helicopter en maak gebruik van die...geeft je ook de mogelijkheid om veilig je te verplaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op 28 June 2003 @ 16:54:
[...]

Tip...helicopter...

Gebruik lichte wapens als je wilt blijven kunnen lopen, maar op een moment moet je met lance wegkomen..... :-)

En dan krijg je dus Diaz vrienden in auto's tegen je!

Jat die news network helicopter en maak gebruik van die...geeft je ook de mogelijkheid om veilig je te verplaatsen!
Ik heb nog geen helicopter :) Waar zijn de bazooka's gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh nu al 20+ pogingen gedaan... pas 1 keer Lance bevrijd, maar dan alsnog dood gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 17:45:
Argh nu al 20+ pogingen gedaan... pas 1 keer Lance bevrijd, maar dan alsnog dood gegaan...
gewoon blijven proberen, maar vooral snel werken!
als je daaro aan komt, paar ventjes neer knallen maar niet blijven steken!!

verder, je kan Lance ook wel laten stikken als je het mij vraagt ;) :P
*think about it*

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 17:07:
[...]

Ik heb nog geen helicopter :) Waar zijn de bazooka's gebleven?
Er zijn 4 manieren om van het eerste naar het 2de eiland te komen, neem de weg LANGS de film studio en rijd over de brug naar het tweede eiland, Ga rechts rijden....

De railing gaat helemaal naar beneden MAAR je kan lopend dus LANGS de andere kant van de railing...en wat is daar...een open deur..naar het dak....waar een news maverick klaar staat.......

Voila.take to the air!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Yonni schreef op 28 June 2003 @ 17:50:
[...]

gewoon blijven proberen, maar vooral snel werken!
als je daaro aan komt, paar ventjes neer knallen maar niet blijven steken!!

verder, je kan Lance ook wel laten stikken als je het mij vraagt ;) :P
*think about it*
Sorry maar je hebt Lance nodig in latere missies.....maar de missie gaat pas in zodra je met Kent Paul gepraat hebt dus je hebt tijd genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vacuumcleaner schreef op 27 June 2003 @ 17:18:
[...]

Doe The Job voor de Malibu missie's, vervolgens kan je Phill's missie's doen en daarna kan je bij phill de minigun kopen :)
Dat is het hem nu net. WAAR kan ik die Phil's missie doen? Malibu missie heb ik allemaal al gedaan. En als ik in dat roze geval ga staan bij de Rifle-range krijg ik geen missie, maar kan ik alleen knallen. BVD.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.