[PC] GTA: Vice City - Deel 8

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.266 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

erm .. mayb is dit al 100x langsgekomen ... maar wou de oude topics niet helemaal weer gaan doorspitten. maar hoe krijg ik de chaos meter (2e assignment bij de motor angels) vol :?
ik heb al vanalles gedaan, maar verder dan 2 streepjes kom ik nie ... iemand een efficiente manier ervoor ?

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elke politieauto die op je afkomt kapotknallen (samen met de agenten bij voorkeur)... zoveel mogelijk mensen neerknallen/overrijden.

en heel erg boos kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

whaha ... i'll try .. :D

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schiet en sloop alles wat je tegen komt, eigelijk is het makkelijkste om naar de trap te lopen aan de overkant en daar op het dak te gaan staan, en vanuit daar de bazoeka te gebruiken alles neerhalen wat beweegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Het makkelijst is om gewoon op een politieheli te blijven knallen, dat vult je meter heel snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 11-09 20:49
Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 14:21:
Schiet en sloop alles wat je tegen komt, eigelijk is het makkelijkste om naar de trap te lopen aan de overkant en daar op het dak te gaan staan, en vanuit daar de bazoeka te gebruiken alles neerhalen wat beweegt...
Volgens mij kan je beter niet met je bazoeka op de heli schieten, dan is ie wel in 1 keer kapot, maar dan vult je chaos meter niet zo veel, beter is dus om met een gewoon machinegeweer of zo op de heli te schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( ik kan het nergens vinden, ik hjeb nu die stripclub gekocht, en dan moest je tog een stripper een x bedrag geven voordat je geld met die club verdient? Hoeveel moet je geven en waar moet je dat doen? En hoeveel brengt die club op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 21 juni 2003 @ 14:59:
:( ik kan het nergens vinden, ik hjeb nu die stripclub gekocht, en dan moest je tog een stripper een x bedrag geven voordat je geld met die club verdient? Hoeveel moet je geven en waar moet je dat doen? En hoeveel brengt die club op?
Loopt achterin jij, binnen achterin!

In dat gangetje zijn 3 open deuren, een leid naar een..mmm..leuke chick aan een paal!

Een ander is leeg

En nog een andere....daar is wat je zoekt!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op 21 juni 2003 @ 15:18:
[...]

Loopt achterin jij, binnen achterin!

In dat gangetje zijn 3 open deuren, een leid naar een..mmm..leuke chick aan een paal!

Een ander is leeg

En nog een andere....daar is wat je zoekt!
en hoe kan je dan geld geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 10:47
Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 16:02:
[...]

en hoe kan je dan geld geven?
door er 10 min naar te kijken, daarna ga je naar buiten en krijg asset complete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

nog iets wat ik niet snap ... waarom maken ze zo'n giga groot vliegveld .... als je er toch nix mee kan ... :?

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op 21 June 2003 @ 16:18:
nog iets wat ik niet snap ... waarom maken ze zo'n giga groot vliegveld .... als je er toch nix mee kan ... :?
Je kunt er een hele hoop hidden packages vinden en een aantal UJ's.... Alleen je kunt het niet kopen, maar wel lekker gaaf om te stunten... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schumi_2002 schreef op 21 June 2003 @ 16:07:
[...]

door er 10 min naar te kijken, daarna ga je naar buiten en krijg asset complete
tis gelukt, heb 333 dollar ofzo gegeven en nu verdien ik 4000$ per dag :), thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

whahaha .. boothuis is ook leuk ... :D met die twee somme gasten, owjah ben inmiddels al een behoorlijk end in het spel, maar heb nog steeds die RC helicopter mission niet uitgespeeld ... ;) elke keer dat ik het probeer word ik er alleen maar gefrustreerd van .. :/

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

CRiMiNaL schreef op 21 juni 2003 @ 20:02:
whahaha .. boothuis is ook leuk ... :D met die twee somme gasten, owjah ben inmiddels al een behoorlijk end in het spel, maar heb nog steeds die RC helicopter mission niet uitgespeeld ... ;) elke keer dat ik het probeer word ik er alleen maar gefrustreerd van .. :/
...RC missie he...yep lekker tijdsdruk.

Wat tips

1. Let niet op de tijd
2. Trek je NIETS aan van die mannetjes die er rondlopen, je hebt je concentratie voor het sturen nodig
3. Begin van onderen. Het moment dat je de laatste bom geplaatst heb ontploft de zaak....dus is van onder beginnen snellelr
4. Als het mislukt, niet gelijk opnieuw proberen...nee race een paar rondjes, sla wat toeristen in elkaar, vlieg wat rond in een helicopter, geniet wat van de ondergaande zon....doe iets zodat je totaal ergens anders aan denkt.

En ja, de missie blijft "moeilijk" maar is zeker te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier stond andere tekst

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

swampy schreef op 21 June 2003 @ 20:31:
[...]

Wat tips

1. Let niet op de tijd
2. Trek je NIETS aan van die mannetjes die er rondlopen, je hebt je concentratie voor het sturen nodig
3. Begin van onderen. Het moment dat je de laatste bom geplaatst heb ontploft de zaak....dus is van onder beginnen snellelr
4. Als het mislukt, niet gelijk opnieuw proberen...nee race een paar rondjes, sla wat toeristen in elkaar, vlieg wat rond in een helicopter, geniet wat van de ondergaande zon....doe iets zodat je totaal ergens anders aan denkt.

ik weet dat ie te doen is, maar het kan erg frustrerend worden. :X bedankt voor je tips !!!!
Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 21:15:
[...]

ik doe hem wel ff, stuur maar op

[übergeheim]
*censuur*[/übergeheim]

als dit binnen een uur is. :D anders ben ik weg
toegevoegd :+

[ Voor 3% gewijzigd door CRiMiNaL op 21-06-2003 22:02 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gemerkt ja... :'( [ :P ] en al klaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat tips

1. Let niet op de tijd

Mijn manier:

Idd niet op de tijd letten, proberen zo snel mogenlijk vooruit te komen, en leer de kortste weg van het trappenhuis uit je kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 00:19:
[...]

Mijn manier:

Idd niet op de tijd letten, proberen zo snel mogenlijk vooruit te komen, en leer de kortste weg van het trappenhuis uit je kop.
Yep de eerste trap moet je nog schuin omhoog maar...vanaf de eerste verdieping is er gewoon een heel groot gat naar boven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
lol volgens mij ben ik de enige die van boven via onder ging met de RC Heli missie :+ op een andere manier lukt het gewoon niet.

Dat boothuis heeft maar 1 missie (erg irritante :( ) maar die showroom. heeft die alleen maar racemissies en wat krijg je voor zo'n missie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Laatst online: 15-08 13:11
Rody schreef op 22 June 2003 @ 10:21:
lol volgens mij ben ik de enige die van boven via onder ging met de RC Heli missie :+ op een andere manier lukt het gewoon niet.
Ik heb hem ook van boven naar beneden gedaan en had nog iets van 25 seconde over 8)

't Was wel poging 15 ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wipe-out
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 07:56

wipe-out

oud icon, geen zin in nieuwe:)

bij de showroom gaat het om de auto's die je moet verzamelen, die races zijn bijzaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Nog over die garages, die zijn niet helemaal perfect..
Ik had een lijkenwagen gejat en er in gepleurd, maar toen ik later terug kwam was ie weg :(

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Ik zit met een vreemdprobleem als ik GTA ViceCity opstart op mijn Acer800 dan start die maar ik wordt weer terug gegooit naar de desktop.
daarna staat die wel onder in de taak balk. maar als ik er dan op klik zie ik 0.5 sec heel wazig het start menu van gta:vc verder kom ik niet :( hebben jullie een idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:34
Qorne schreef op 22 June 2003 @ 13:52:
Ik zit met een vreemdprobleem als ik GTA ViceCity opstart op mijn Acer800 dan start die maar ik wordt weer terug gegooit naar de desktop.
daarna staat die wel onder in de taak balk. maar als ik er dan op klik zie ik 0.5 sec heel wazig het start menu van gta:vc verder kom ik niet :( hebben jullie een idee wat dit kan zijn?
Misschien kun je er even nieuwe drivers van je videokaart opzetten? Wil nog wel eens helpen in dit soort 'vreemde' gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Die chaos meter kan je ook makkelijk doen door een auto te jatten, er mee naar het stadium te gaan en daar op de parkeerplaats te zetten, en maar blijven schieten, ook als hij ontploft is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Laatst online: 05-01 12:58
Ik ben nu al dagen bezig om de laatste hidden package te vinden en 't lukt me niet :(

Heb die patch al gebruikt, zodat je felle kleurtjes bij de rampages en HP's krijgt, maar kan die laatste echt niet vinden. Is er soms eentje die je niet ziet ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Laatst online: 13:49

Ad Hox

N/A

Weet iemand waar een Coach (bus) staat geparkeerd? Heb er ooit een gevonden maar ik weet nu niet meer waar die geparkeerd stond. De bussen die op straat rijden zie ik veelste weinig >> daarom ben ik op zoek naar een geparkeerde Coach.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Ad Hox schreef op 22 juni 2003 @ 17:59:
Weet iemand waar een Coach (bus) staat geparkeerd? Heb er ooit een gevonden maar ik weet nu niet meer waar die geparkeerd stond. De bussen die op straat rijden zie ik veelste weinig >> daarom ben ik op zoek naar een geparkeerde Coach.

Bedankt.
staan ze niet bij de haven?
dan staan ze zeker weten bij het vliegveld moet je gewoon ff met een heli al de grote parkeer plaatsen afzoeken vind je er zo 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Ik heb ze niet gezien bij de haven, en bij de Terminals op het vliegveld (bij de 2x longparking). Maar ik zoek dus niet type Bus, maar type Coach van auto's in VC, of bedoelde jij dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net zo'n 100 % save game gedownload, maar er lopen geen bodygards achter me aan. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
waar zijn de garages?
ik ben nu bij de rc missie maar nog geen garage :S
kun je eigenlijk wel verder als je de rc missie van de helicopter niet hebt gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kweenie schreef op 22 June 2003 @ 10:29:
[...]

Ik heb hem ook van boven naar beneden gedaan en had nog iets van 25 seconde over 8)

't Was wel poging 15 ofzo :P
ik heb hem gister voor criminal gehaald, had nog 2.3 minuut over. :D en natuurlijk in 1 keer [ en dat met een enige hoeveelheid "lege" halve liters naast me :D ]

makkie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
ok... ik volg dit topic niet meer zo actief dus neem me niet kwalijk als het al voorbij is gekomen ;)
Maar ik wou dit even met jullie delen

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~j.popma/got/balspel.jpg

als je die bal omhoog loopt/schopt kan je hem koppen. Zodra je kopt komt houdt hij bij hoe vaak je kopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig nog de site met de plaatjes van Hidden Packages/
Laat maar al gevonden!! But tnx Anyway
_/-\o_ http://bradsnet.net/hp/ _/-\o_

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:23
was al bekend Xoin :)
wat is je record?
Mijne is tot nu toe 26..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
IronFist schreef op 22 juni 2003 @ 20:53:
was al bekend Xoin :)
wat is je record?
Mijne is tot nu toe 26..
hmm.. damn ;)
mijn record is btw 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Verwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 19:21:
Ik heb net zo'n 100 % save game gedownload, maar er lopen geen bodygards achter me aan. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
In Vercetti Estate gelijk na ingang naar rechts in dat kleine kamertje met health armor en gun zitten als het goed is 3 bodyguards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand van jullie wel eens een ME costuum gevonden? Ik nog niet? Iemand enig idee waar dan?

Ik zag dat namelijk op deze website bij de hidden packeges screens...
http://www.oddweb.net/gta4/index.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een mod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik die patch downloaden dat die HP's ea oplichtten ? Kan het niet in dit topic vinden namelijk daarom vraag ik het effe

thx anyway

ps. dit is toch geen cheat heh, want ik wil wel die 100% halen

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2003 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

AHHH!! :(

Is er niet een crack voor die vervloekte paramedic missies? Ik heb net een uur lang met die sirene aan m'n kop gezeten, en teringsaai alleen maar rondgereden in die kutambulance totdat ik er hoofdpijn van kreeg (voor de derde keer). Ben ik bij level 12, rent zo'n kutmannetje tegen m'n ambulance aan!!! :(:(:(
Fuck zo maken ze dat spel toch niet leuk??? Bij level 7 was 't nog wel te doen, maar 12 is gewoon echt veeeel en veeeels teveel om leuk te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IronFist schreef op 22 juni 2003 @ 21:00:
[...]

In Vercetti Estate gelijk na ingang naar rechts in dat kleine kamertje met health armor en gun zitten als het goed is 3 bodyguards
bij mij zitten er geen bodygaurd maar ik hebt tog echt 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 15:02

The Bad Seed

Chaotic since 1983

kenny89 schreef op 22 June 2003 @ 19:23:
waar zijn de garages?
ik ben nu bij de rc missie maar nog geen garage :S
kun je eigenlijk wel verder als je de rc missie van de helicopter niet hebt gehaald?
Ja, ik heb de verhaallijn enzo al uitgespeeld maar heb nog steeds die rc-helimissie niet kunnen doen.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 20:42
Hoe neem je iemand achterop op je motor ofzo? En ik heb gezien dat iemand, iemand meenam op ze scooter stuur. Hoe doe je zoiets?? :?

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
[...]

Wat tips

1. Let niet op de tijd

1: leer eerst met een heli vliegen, b.v. @ Vercetti Mansion!

2: vlieg zonder de bom door het gebouw met de rc-heli en maak al die mannetjes af, molenwiek ze maar :D

3: begin BOVENAAN :P

4: niet op de tijd letten!

5: en klaar ;)

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
xtreme_lunatic schreef op 23 June 2003 @ 13:42:
Hoe neem je iemand achterop op je motor ofzo? En ik heb gezien dat iemand, iemand meenam op ze scooter stuur. Hoe doe je zoiets?? :?
Volgens mij kan dat niet. Als je iemand van de motor afslaat/afschopt terwijl er al iemand achterop zit, dan blijft die persoon meestal zitten. Als je er dus vervolgens zelf opstapt heb je iemand achterop zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Dat puntje snap ik nog steeds niet. Waarom zou je bovenaan beginnen? :) Misschien is dat voor het gevoel beter (omdat je dan al de moeilijke bom hebt gehad). Maar je moet alsnog twee keer zover vliegen. Qua tijd haal je het denk ik makkelijk, maar waarom zou je dat doen? :) Alleen maar een grotere kans dat je neergeschoten wordt terwijl je weer helemaal naar beneden moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 20:42
eborn schreef op 23 June 2003 @ 16:59:
[...]
Volgens mij kan dat niet. Als je iemand van de motor afslaat/afschopt terwijl er al iemand achterop zit, dan blijft die persoon meestal zitten. Als je er dus vervolgens zelf opstapt heb je iemand achterop zitten.
Ik weet het al zelf, je moet dan een cheat gebruiken dan komen alle vrouwen achter je aan. De cheat is: FANNYMAGNET

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
eborn schreef op 23 June 2003 @ 17:00:
[...]
Dat puntje snap ik nog steeds niet. Waarom zou je bovenaan beginnen? :) Misschien is dat voor het gevoel beter (omdat je dan al de moeilijke bom hebt gehad). Maar je moet alsnog twee keer zover vliegen. Qua tijd haal je het denk ik makkelijk, maar waarom zou je dat doen? :) Alleen maar een grotere kans dat je neergeschoten wordt terwijl je weer helemaal naar beneden moet.
Als je iedereen hebt neergehakt heb je dat niet, maar ik ben het wel met je eens dat de afstand zo wel langer is.
Even een simpel voorbeeldje:
Plaats 0 is waar de bommen liggen, plaats 1 t/m 4 zijn de plaatsen waar de bommen moeten komen van beneden naar boven, met respectievelijk 1, 2, 3 en 4 meter afstand. Dit klopt natuurlijk totaal niet, maar dit is alleen even een simpel voorbeeldje.
Als je bom 1 op plaats 1 legt moet je dus 1 meter heen en 1 meter terug, bij bom 2 moet 2 meter heen en terug, bij bom 3 moet je 3 meter heen en terug en bij bom 4 moet je 4 meter heen en niet terug. Begin je bovenaan moet je dus wel 4 heen 4 terug, 3 heen 3 terug, 2 heen 2 terug, 1 heen klaar. Dus dan moet je 3 meter verder vliegen. Vanaf onderaf beginnen is dus korter.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Hallo hallo, ik heb het spel net geinstalleerd maar nu heb ik waarschijnlijk iets niet goed staan want mijn held blijft maar rondjes draaien, dus ik sta nu helemaal in het begin bij die auto maar mijn mannetje blijft maar rondjes draaien.
ik kan met de muis wel tegensturen en dan stopt dat even maar dat is natuurlijk niet de manier.
Wie weet welke instelling ik nog niet heb gemaakt bij de besturing of welke ik nog moet doen om te zorgen dat ik gewoon vooruit kan lopen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Le_Freak ! schreef op 24 June 2003 @ 08:23:
Hallo hallo, ik heb het spel net geinstalleerd maar nu heb ik waarschijnlijk iets niet goed staan want mijn held blijft maar rondjes draaien, dus ik sta nu helemaal in het begin bij die auto maar mijn mannetje blijft maar rondjes draaien.
ik kan met de muis wel tegensturen en dan stopt dat even maar dat is natuurlijk niet de manier.
Wie weet welke instelling ik nog niet heb gemaakt bij de besturing of welke ik nog moet doen om te zorgen dat ik gewoon vooruit kan lopen.
Ik denk dat je nog een joystick/stuurtje aangesloten hebt ;). Dat had ik vorige keer ook namelijk en toen kon m'n ventje alleen naar voren lopen :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Ik mot nog 1HP en heb die "licht_mod" geinstaleerd maar kan hem niet vinden.
Kan het zijn doordat ik in hetbegin ooit eens een cheat gebruikt heb dat ie gewoon weg is ??

[ Voor 6% gewijzigd door StaarTT op 24-06-2003 15:14 ]

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net even vice city gedaan en geprobeerd mijn oude wheelierecord te breken.

Is aardig gelukt en ik weet niet of ik ooit de moed zal opbrengen het weer te proberen. (plaatje is aankikbaar voor grotere versie.)

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/GoT/vc/vc_wheelie_final_klein.JPG

Mijn oude record was 1342 seconden.

/edit:
StaarTT schreef op 24 June 2003 @ 15:13:
Ik mot nog 1HP en heb die "licht_mod" geinstaleerd maar kan hem niet vinden.
Kan het zijn doordat ik in hetbegin ooit eens een cheat gebruikt heb dat ie gewoon weg is ??
Er zijn cheats waarmee de hp op het helicopterplatform op het vliegveld kan verdwijnen; ik weet echter niet of er meerdere packages zijn die dat euvel hebben.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 11-09 20:49
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 15:19:

Is aardig gelukt en ik weet niet of ik ooit de moed zal opbrengen het weer te proberen. (plaatje is aankikbaar voor grotere versie.)

[afbeelding]

Hoe doe je dat? een wheelie van 53 minuten?

[ Voor 3% gewijzigd door Brammel op 24-06-2003 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1234 schreef op 24 June 2003 @ 15:48:
[...]

Hoe doe je dat? een wheelie van 53 minuten?
Op een sanchez is het vrij simpel:

1. Geef gas en druk op 6,
2. Als voorwiel van de grond komt, laat gas los, en houdt 6 ingedrukt.
3. Telkens tikjes geven, zodat het voorwiel niet op de grond komt (6 ingedrukt houden).
4. Als je te ver naar achter valt (op het spatbord/vonken), laat ik de 6 los, terwijl ik op het gas tik.
5. Als het vonken ophoudt, houdt ik de 6 weer ingedrukt.

Zoiets houd ik aan. Als je ervoor zorgt dat je niet te langzaam gaat, zijn er zelfs (scherpe) bochten mee te nemen.

Op dit topic van gtaforums, is er zelfs iemand die ruim 5.000 seconden haalt!

Dat doe ik hem niet na (temeer omdat het na 53 minuten wel erg saai begon te worden en 3200 seconden is ruim over de 2200 en dat was mijn streven).
Zie deze post ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 15:19:

[afbeelding]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Hoe doe je dat??
[edit] ik vind 3 minuten al saai worden
even een bochtje niet geconcentreed en je ligt op je bek (ik tenminste)

[ Voor 10% gewijzigd door IronFist op 24-06-2003 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IronFist schreef op 22 June 2003 @ 21:00:
[...]

Waar ergens is Vercetti Estate ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 17:22:
[...]

Waar ergens is Vercetti Estate ?
Dat is op het eilandje in het midden, met het grote herehuis... Er zal waanschijnlijk ook wel een letter V staan. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahaa okeej stom kon ik weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het begin heet het anders ,hoe precies weet ik niet meer.

Nadat je het 'gepakt' hebt wordt het Vercetti Estate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 18:26:
In het begin heet het anders ,hoe precies weet ik niet meer.

Nadat je het 'gepakt' hebt wordt het Vercetti Estate.
Diaz Estate!

Want die drugsbaas is Diaz

De villa draagt dus een D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://wilgweg.homeip.net/infinitydick.jpg

Wat zie ik daar in de verte in die flat? >:)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Kweet nie wat iedereen nu zegt over die 3 bodyguards Versetti Estate.
Maar ik zie alleen maar lege pizza dozen ?

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 19:37:
[afbeelding]

niks gesoept

sorry deze post had ik ook kunnen editten ben der beetje uit

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

[afbeelding]

Yep, net als het donker word....zegt iets over de leeftijd van de makers van dit spel ( de mentale leeftijd )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:01
[afbeelding]

iets wat tientallen mensen voor jou ook al ontdekt hadden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch de snelste manier voor het plaatsen van bommen met dat rc helicoptertje in dat gebouw het het gaat als volgt:

1: kill eerst alle mannetjes in het gebouw

2: plaats dan alle bommen 1 voor 1 in de buurt van het roze gebied van elke "goal". Niet erin want anders begint de tijd. Als je het ver genoeg vanaf het roze gebied doet dan geldt het niet.

3: als je punt 2 gedaan hebt dan begin je bijvoorbeeld bij de bovenste of onderste bom en je gaat gewoon van vloer naar vloer en je verplaatst de bommen naar het doel. Zo hoef je ook niet steeds heen en weer te vliegen om de bommen te halen en heb je meer tijd om ze te plaatsten.

Het kost wel meer tijd en ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het niet heb geprobeerd. Heb het net even bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

tijd gaat lopen wanneer je de eerste bom oppakt dacht ik, dus die theorie gaat niet op

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zat ik ook al over na te denken. Ik wist niet meer precies wanneer de klok ging lopen. Maar ja, het was een ideetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 10:47
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 21:16:
Ik heb toch de snelste manier voor het plaatsen van bommen met dat rc helicoptertje in dat gebouw het het gaat als volgt:

1: kill eerst alle mannetjes in het gebouw

2: plaats dan alle bommen 1 voor 1 in de buurt van het roze gebied van elke "goal". Niet erin want anders begint de tijd. Als je het ver genoeg vanaf het roze gebied doet dan geldt het niet.

3: als je punt 2 gedaan hebt dan begin je bijvoorbeeld bij de bovenste of onderste bom en je gaat gewoon van vloer naar vloer en je verplaatst de bommen naar het doel. Zo hoef je ook niet steeds heen en weer te vliegen om de bommen te halen en heb je meer tijd om ze te plaatsten.

Het kost wel meer tijd en ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het niet heb geprobeerd. Heb het net even bedacht.
jammer, ik d8 toch echt dat de tijd begint als je de eerste bom opraapt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_appie
  • Laatst online: 01-09 13:53
heej,

ik krijg die rc missie maar niet voor elkaar:(
kan iemand die missie voor me doen?
en hoe kan ik dan die savegame op t forum
zetten zodat iemand em kan doen voor mij?

alvast bedankt

http://500px.com/Abd3licious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

don_appie schreef op 24 June 2003 @ 22:41:
heej,

ik krijg die rc missie maar niet voor elkaar:(
kan iemand die missie voor me doen?
en hoe kan ik dan die savegame op t forum
zetten zodat iemand em kan doen voor mij?

alvast bedankt
Bij welke provider zit je, providers vandaag de dag geven ruimte voor een website. Die kun je dus ook gebruiken om je savegame naar up te loaden!

@offtopic

Heb nu het lijk in het water gevonden......okay..humor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:35
Daarnet de Endurance race gedaan voor het eerst: 4:21.
Daarna op motor, 4:50, één keer eraf gevallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wacko schreef op 24 juni 2003 @ 22:51:
Daarnet de Endurance race gedaan voor het eerst: 4:21.
Daarna op motor, 4:50, één keer eraf gevallen :P
Lol, met een andere race kwam ik niet veel verder (ik kan al raden hoe dat kwam ;) :+ ).

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/helirace.JPG

;)

/edit:

De heli was een test om te kijken of het invoeren van voertuigen in vc wilde lukken (zie ook de vc mods topic, in deze lijst ergens).

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thnx voor de tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 04:25
Hoe kan ik de brutere wapens krijgen ?
Dus minigun Bazooka enz enz. ? En dan zonder de cheats. Ik ben al bij Phil's place geweest maar daar kon ik niets doen. Heb alle missies al uit gespeelt en wil nu wel eens met het zware speelgoed aan de slag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

[afbeelding]

omfg! :D
ge-wél-dig! :D

zo zie je dus, als je als een puber kunt denken, maak je goeie games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 01:04

makje

Professioneel prutser

The System schreef op 25 June 2003 @ 02:08:
Hoe kan ik de brutere wapens krijgen ?
Dus minigun Bazooka enz enz. ? En dan zonder de cheats. Ik ben al bij Phil's place geweest maar daar kon ik niets doen. Heb alle missies al uit gespeelt en wil nu wel eens met het zware speelgoed aan de slag :D
Als je de Malibuclub-missies al hebt gedaan én daarna nog een paar missies voor Phil zelf, dan liggen er bij Phils Place een paar wapens waar je gewoon overheen kunt lopen om ze te pakken. Ze kosten echter wel geld (de minigun kost 10.000 maar is dan ook wel erg leuk O+)

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Praten over cracks doe je maar ergens anders, maar niet hier..

aantal replies getrashed...

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
ik kan de esperanto nergens vinden voor die garage :P
iemand enig idee hoe die er uit ziet en waar ik em kan vinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:14
Afbeeldingslocatie: http://www.gta3warehousecoalition.com/G-WizZ/gtavc/cars/esperanto.JPG

Hij is overal te vinden dus gewoon langdurig rondrijden, verder herken ik hem meestal omdat het de enige auto is die vertiale streepjes als achterlampen heeft.

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er nog steeds niet uit hoe je nu in dat stadion kan racen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 08:58:
Ik ben er nog steeds niet uit hoe je nu in dat stadion kan racen. :|
Je kunt alleen tussen 20.00 en 24.00 het stadion in....
En bedoelde je dat niet?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op 25 June 2003 @ 09:12:
[...]

Je kunt alleen tussen 20.00 en 24.00 het stadion in....
En bedoelde je dat niet?
Ja dat bedoel ik. Alleen waar kun je de tijd zien? Misschien een stomme vraag. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:07
Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 09:15:
Ja dat bedoel ik. Alleen waar kun je de tijd zien? Misschien een stomme vraag. :>
LOL, haha wat dacht je van bovenaan je scherm? Waar ook je hoeveelheid geld staat en je health en armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vatt schreef op 25 June 2003 @ 09:19:
[...]

LOL, haha wat dacht je van bovenaan je scherm? Waar ook je hoeveelheid geld staat en je health en armor.
Serieus? Ow ja! verdorie was me nooit opgevallen. 8)7 Nu ik naar dat screenshotje hieerboven kijkt zie ik het staan. :D Bedankt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 09:28:
[...]

Serieus? Ow ja! verdorie was me nooit opgevallen. 8)7 Nu ik naar dat screenshotje hieerboven kijkt zie ik het staan. :D Bedankt. ;)
Ik zat ook heel erg te klooien wanneer je wel en niet in het stadion kon, maar als je die grote lichtkrant leest die voor het stadion staat, kun je lezen dat er races van 20.00 tot 24.00 zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op 25 June 2003 @ 09:41:
[...]

Ik zat ook heel erg te klooien wanneer je wel en niet in het stadion kon, maar als je die grote lichtkrant leest die voor het stadion staat, kun je lezen dat er races van 20.00 tot 24.00 zijn :)
Nou ik ben benieuwd hoe het is daar binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09 07:44
Verwijderd schreef op 25 juni 2003 @ 09:43:
[...]

Ik heb het een keer gedaan, er zijn 3 soorten races dacht ik. Maar die ene keer verloor ik in een race.

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eJaY
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 juni 2003 @ 09:43:
[...]

er zijn drie races de bloodringrace = destruction derby
hotringrace = nascar race
dirtbike trial = een stunt checkpoint race met een sanchez
8)

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

Ejager schreef op 25 June 2003 @ 11:15:
[...]

er zijn drie races de bloodringrace = destruction derby
hotringrace = nascar race
dirtbike trial = een stunt checkpoint race met een sanchez
8)
Ik vind de destruction derby het leukste :)
Lekker breken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op 25 June 2003 @ 11:17:
[...]

Ik vind de destruction derby het leukste :)
Lekker breken :D
maar je moet wel steeds je eigen wagen meenemen he. Maak het uit wat voor 1? Anders kom ik met een truck aanzetten. :D Of geven hun jouw een auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_appie
  • Laatst online: 01-09 13:53
swampy schreef op 24 June 2003 @ 22:46:
[...]

Bij welke provider zit je, providers vandaag de dag geven ruimte voor een website. Die kun je dus ook gebruiken om je savegame naar up te loaden!

@offtopic

Heb nu het lijk in het water gevonden......okay..humor!
kan ik dat bestandje niet mailen dan ofzo? of is t veels te groot daarvoor? of anders via msn oid...

http://500px.com/Abd3licious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mijn kant dan ook nog maar weer wat vraagjes:

1.
De RC helicopter bij/op het vliegveld...WAAR??

-- Ik heb al met een gewone heli het hele gebied afgezocht, maar ik kan hem niet vinden. (liefst een screenshot, waar ie staat)

2.
De Pole Position Club heb ik gekocht, ik kan er alleen nergens de plek vinden om een missie te starten.....

--Koste me handen vol geld en ik heb nu niets...

--> Ik heb al lekker wel de RC vliegtuigjes missie en de RC autotjes race in 1 keer gehaald :D TROTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 25 juni 2003 @ 11:52:

2.
De Pole Position Club heb ik gekocht, ik kan er alleen nergens de plek vinden om een missie te starten.....

--Koste me handen vol geld en ik heb nu niets...
Jawel, zoek de stripperin (vrouwlijke stripper :P) op (in een van die hokjes achterin en wacht totdat de kosten hoger zijn als $600)als het goed is krijg je dan missies van de Pole Position....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 01:04

makje

Professioneel prutser

chromeeh schreef op 25 June 2003 @ 12:06:
[...]

Jawel, zoek de stripperin (vrouwlijke stripper :P) op (in een van die hokjes achterin en wacht totdat de kosten hoger zijn als $600)als het goed is krijg je dan missies van de Pole Position....
Die stripper voor $600 kijken is saai, maar het is wel maar de enige missie en daarna krijg je wel mooi elke dag $4000 :)

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
  • Laatst online: 04-09 08:21
Verwijderd schreef op 25 juni 2003 @ 11:52:
Van mijn kant dan ook nog maar weer wat vraagjes:

1.
De RC helicopter bij/op het vliegveld...WAAR??

-- Ik heb al met een gewone heli het hele gebied afgezocht, maar ik kan hem niet vinden. (liefst een screenshot, waar ie staat)
helemaal aan de zuidkant van het eiland, bij een ingang van het vliegveld (of was het nou een parkeerplaats?) De kant van het vliegveld het dichtst bij vice port (docks)

tegen het hekwerk aan, staat een RC fun van

[ Voor 6% gewijzigd door Wirf op 25-06-2003 12:25 ]

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qylos schreef op 25 June 2003 @ 10:45:
[...]

Ik heb het een keer gedaan, er zijn 3 soorten races dacht ik. Maar die ene keer verloor ik in een race.
Maar kun je daar naar binnen dan? want ik was daar om 20.00 uur maar deuren zitten toch dicht dan??
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.