Ben ik nou gek, moet alleen nog de caddy voor mijn car delivery maar kan hem echt gewoon niet vinden op de golf course..... ben er echt al 3 keer rondgereden, 3 keer gelopen en een paar keer overheen gevlogen met helicopter........ iemand een idee?
neuh die specials powerups en packages vind ik geen reed aan om te zoeken..geef mij maar missies. En die hebbik allemaal uitgespeeld. Dus voor mij ic GTA-VC klaar
Alleen blijft mijn telefoon soms wel over gaan maar krijg er geen missies meer door...alleen lulgesprekken.
btw nog iets bijzonders dat er gebeurd als je het 100% uitspeeld???
aahh durka durka durka
Had een vraag over die lange jeep.. ik zag dat ding op een site staan.. ik wou hem downen maar vraag het eerst aan jou.. Is het een mooie wagen kwa velgen en binnen werk..??Tekn0z schreef op 17 July 2003 @ 13:39:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit krijg je dus als je een handgranaat in je garage gooit en als ie ontploft is weg loopt en de deuren dichtgaan!
Auto's op elkaar
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
gewoon rond 19:00 over die brug rijden die naar de golfclub gaat (die lange brug)Verwijderd schreef op 17 juli 2003 @ 19:33:
Ben ik nou gek, moet alleen nog de caddy voor mijn car delivery maar kan hem echt gewoon niet vinden op de golf course..... ben er echt al 3 keer rondgereden, 3 keer gelopen en een paar keer overheen gevlogen met helicopter........ iemand een idee?
Verwijderd
Thanks, helemaal gelijk.....IronFist schreef op 17 July 2003 @ 20:08:
[...]
gewoon rond 19:00 over die brug rijden die naar de golfclub gaat (die lange brug)
aangezien ik niet in startpost kon vinden en geen zin heb om 33 pagina's door te lezen hier mijn vraag:
hoeveel vilgante (ofzo kweet niet precies hoe dat heet) heb je der van politie, ambulance en brandweer
hoeveel taxi missies moet je doen
hoeveel pizza's moet je rondbrenge?
om deze dingen te voltooien
BVD
hoeveel vilgante (ofzo kweet niet precies hoe dat heet) heb je der van politie, ambulance en brandweer
hoeveel taxi missies moet je doen
hoeveel pizza's moet je rondbrenge?
om deze dingen te voltooien
BVD
[ Voor 10% gewijzigd door R-B op 17-07-2003 22:00 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Politie: 12
Ambulance: 12
Brandweer: 12
Pizza: 55 pizza's bezorgen (weet niet zeker)
Taxi: 100 (!!!!) veel te veel... ik zat op 86 en toen sloeg ik over de kop... kan weer opnieuw beginnen...
Taxi: 100 (!!!!) veel te veel... ik zat op 86 en toen sloeg ik over de kop... kan weer opnieuw beginnen...
Nee hoor, je kan nu beginnen met fare 87Vatt schreef op 17 July 2003 @ 23:56:
Politie: 12
te laat
[ Voor 95% gewijzigd door FirmPete op 18-07-2003 00:33 ]
Verwijderd
Savegames en de file main.scm zijn aan elkaar verbonden. Multimod heeft z'n eigen main.scm, en dus moet je ook aparte savegames ervoor gebruiken.Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 14:52:
???? wat is dit nou weer? Ik installeer die Multimod 010 voor VC en m'n savegames willen niet meer.![]()
Alle originele bestanden teruggezet + gta_vc.set gedeleted en nog werkt het niet!
M'n savegames zijn toch verdorie niet corrupt mag ik hopen??![]()
![]()
![]()
![]()
Sterker nog, bij de "Opened up and Enhanced" mod, en die IS ECHT gaaf, moet je elke update weer een nieuwe game starten. De mod houdt daar echter wel rekening mee en geeft je zoveel mogelijk open bij het begin.
Multimod is daar midder mee. Maarja, de maker, Coby, is al een kleine maand geleden gestopt met modden...
Hmm ik wou politie missie 13 doen en toen liep ie stilVerwijderd schreef op 18 July 2003 @ 00:28:
[...]
Nee hoor, je kan nu beginnen met fare 87Het gaat gewoon verder waar je gebleven was (Y) Suc6

Maar toen ik 4 taxi dingen had gedaan deed ik capslock en toen weer capslock en toen stond ie op 1 :
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
whoops.. klote dat je je berichten niet kan weggooien..
[ Voor 87% gewijzigd door R-B op 18-07-2003 10:58 ]
kijk eens in je stats, daar staat hoeveel mensen je hebt weggebracht, dat telt. Dat nummer is gewoon voor díe taxirit.
(ik savede iedere 25 ritten, want ik wilde niet doodgaan, heb nu 100% met 0 hospital visits, 0x opgepakt en 0x fishes fed)
(ik savede iedere 25 ritten, want ik wilde niet doodgaan, heb nu 100% met 0 hospital visits, 0x opgepakt en 0x fishes fed)
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Hmm die staat op 52 en heb net weer 45 weggebracht.. dus dan moet ik ruim goed zitte 
ik heb 14 hospital visits
8 keer opgepakt
ach boeie als ik maar 100 % krijg
ik heb 14 hospital visits
8 keer opgepakt
ach boeie als ik maar 100 % krijg
[ Voor 35% gewijzigd door R-B op 18-07-2003 13:48 ]
kan iemand mij helpen? ik ben al dagen bezig met "the driver" en het lukt me gewoon niet. ben je net lekker op gang, ramt een pliesie man je weer van de weg. en het oneerlijke is, ze pakken alleen mij, niet die andere dude die kan lekker racen 
als iemand zo vriendelijk wil zijn om voor mij die level te spelen?
je kan mijn savegame hier vinden.
als iemand mij hierbij helpt, heeeeel erg bedankt.
hmmmm......
ik heb nu 97 pizza's rondgebracht had de missie gestopt omdat ik al 52 had.. ik had er al weer 45 weggebracht.. dus ik stop en ik krijg niks?
iemand?
en bij de taxi gaat per geld ofzo? had er 10 gedaan en krijg een bonus.. dus als ik naar 100 ga krijg ik iets extra's?
Ja de politie ding is gelukt.. heb 50 armor erbij
weet iemand de bovenste 2 dingen?
ik heb nu 97 pizza's rondgebracht had de missie gestopt omdat ik al 52 had.. ik had er al weer 45 weggebracht.. dus ik stop en ik krijg niks?
iemand?
en bij de taxi gaat per geld ofzo? had er 10 gedaan en krijg een bonus.. dus als ik naar 100 ga krijg ik iets extra's?
[ Voor 4% gewijzigd door R-B op 18-07-2003 15:03 ]
Ik kreeg 50 extra health nadat ik acher elkaar 55 pizza's had rondgebracht. Als je 100 taxiritten hebt gedaan kunnen de taxi's springen als je op shift drukt.R-B schreef op 18 July 2003 @ 15:02:
hmmmm......
iemand?
Check je mail! (ik heb je tiscalimail-adres uit je profile gebruikt)Reley schreef op 18 July 2003 @ 14:40:
kan iemand mij helpen? ik ben al dagen bezig met "the driver" en het lukt me gewoon niet. ben je net lekker op gang, ramt een pliesie man je weer van de weg. en het oneerlijke is, ze pakken alleen mij, niet die andere dude die kan lekker racen
[ Voor 34% gewijzigd door Galahad|IA op 18-07-2003 15:42 ]
pizza's moet je in 1x naar level 10,
dus dat is 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8 + 9 + 10 = 55 pizza's in een ruk (geloof ik)
taxi moet je in totaal honderd personen afgezet hebben, hoeft niet in 1x
dus dat is 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8 + 9 + 10 = 55 pizza's in een ruk (geloof ik)
taxi moet je in totaal honderd personen afgezet hebben, hoeft niet in 1x
[ Voor 8% gewijzigd door OnTracK op 18-07-2003 15:49 ]
niet in 1 keer? Hmm... zit nu op 45.. ga maar ff door.. maar als ik nu stop.. waar staat dan hoeveel gasten ik rondgebracht heb? die alleen hoeveel ik verdient heb met taxi..
yippie 100 in 1 keer gehaald 
lol @ shift toets
maarja komt maar 1% verder
lol @ shift toets
maarja komt maar 1% verder
hebbum binnen, heel erg bedankt!!Galahad schreef op 18 juli 2003 @ 15:19:
[...]
Check je mail! (ik heb je tiscalimail-adres uit je profile gebruikt)
COWL.. ik wordt nooit meer moe.. das relax 
heb je ambulance missies voltooid.. relax.. geen moeheid meer
heb je ambulance missies voltooid.. relax.. geen moeheid meer
COWL.. ken nooit in de fik vliegen 
Nu de pizza missies doen dan kom ik op 150 healt..
maarre dan heb ik 150 armor en 150 healt.. hoe haal ik dat tot de 200 allebij??
100% de game uitspelen dacht ikR-B schreef op 19 July 2003 @ 17:08:
COWL.. ken nooit in de fik vliegen
Moet je 100% halen, maar dan heb je die 200 health/armor niet meer nodig, want er is niks meer te doen.
/edit: hmm ik moet wat vaker refreshen zo te zien
/edit: hmm ik moet wat vaker refreshen zo te zien
[ Voor 22% gewijzigd door MrDirect op 19-07-2003 21:55 ]
Hmm zit op 75 % heb alle unique jumps, alle hp's.. hoe haal ik de 100%
zover ik weet heb ik ook alle gebouwen
zover ik weet heb ik ook alle gebouwen
Ik heb net de fabriek van de Haitians opgeblazen, was dat het einde van de game dan? Er zijn namelijk geen opdrachtgevers meer?
Nou heb ik gezien in walkthroughs dat er meer missies zijn alleen ik kan niet verder
er staat een grote V op mijn scherm en voor de rest nog die Cherry pop fabriek voor de rest is zijn er geen missies meer hoe kan dit nou!
Nou heb ik gezien in walkthroughs dat er meer missies zijn alleen ik kan niet verder
er staat een grote V op mijn scherm en voor de rest nog die Cherry pop fabriek voor de rest is zijn er geen missies meer hoe kan dit nou!
[ Voor 48% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 20-07-2003 13:03 ]
nee nog lang niet 
je krijgt vanzelf een telefoontje dacht ik en dan gaat t weer verder
je krijgt vanzelf een telefoontje dacht ik en dan gaat t weer verder
[ Voor 64% gewijzigd door Glorificationer426 op 19-07-2003 23:56 ]
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Nee geen telefoon gehad! Help!
[ Voor 95% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 20-07-2003 16:02 ]
heeft iemand nog de savegame Trojan Voodoo want ik heb nu net alle opdrachten van die Cubanen (iets met cojones) en Haitianen (voodoo gedoe) gedaan en nu staat er alleen nog maar een V (grote mansion) en een Cassetebandje (het hotel waar je begint in GTA4) op m'n radar voor de rest zijn er geen opdrachten nog telefoontjes meer (laatste telefoon was van die Cubaan en z'n poppa dat z'n cafe in orde was). Stomspel ik was net zo op dreef.
koop gebouwen.. kom je ook verder door
@calvin&hobbes
Je moet verschillende dingen kopen, (bijvoorbeeld de malibu club) vervolgens krijg je meer missies.
Je moet verschillende dingen kopen, (bijvoorbeeld de malibu club) vervolgens krijg je meer missies.
sorry voor de late reactie, maar de Ford Explorer, zoals ie voluit heet is een prachtige auto, qua binnenwerk en de velgen zien er ook behoorlijk strak uit._VooDooMen_ schreef op 17 July 2003 @ 20:03:
[...]
Had een vraag over die lange jeep.. ik zag dat ding op een site staan.. ik wou hem downen maar vraag het eerst aan jou.. Is het een mooie wagen kwa velgen en binnen werk..??
Ik heb nu al de ice cream factory daar verdien ik nu $3000 om de zoveel tijd en de Mansion $5000, en Pole Position alleen daar valt niks te verdienen en ook geen missies. Ik wil best Malibu Beach kopen alleen die kost 120.000 dat duurt wel een paar dagen voordat ik dat binnen heb. Hoe kom ik dan sneller aan geld?
STATS:
LAST MISSION PASSED: Distribution
DATE: 07/21/03
Criminal rating: Jailbird (1266)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Percentage completed
30%
Property Owned (5):
-----------------------
Ice Cream Factory
Pole Position Club
3321 Vice Point
1102 Washington Street
Hyman Condo
STATS:
LAST MISSION PASSED: Distribution
DATE: 07/21/03
Criminal rating: Jailbird (1266)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Percentage completed
30%
Property Owned (5):
-----------------------
Ice Cream Factory
Pole Position Club
3321 Vice Point
1102 Washington Street
Hyman Condo
Alles missies afgaan bij Pole Position krijg je ook wel geldd8 3000$ p/d. Daar moet je dus naar binnen gaan en helemaal naar 8eren lopen en dan in de eerste deur links. Daar begint dan een hoer voor je te dansen en daar moet je minstens 10 minuten w88. Dan druk je op F om de hoer te verlaten en dan zie je dat je het hebt gehaald...
Ik heb het geprobeerd maar er gebeurt helemaal niks! Echt bagger bij GTA3 kwamen alle missies tenminste achterelkaar.
http://www.geocities.com/calvin4t5/GTAVCsf5.zip
http://www.geocities.com/calvin4t5/GTAVCsf5.zip
Verwijderd
Ok voordat iemand mij kromp aan kijk. Ik heb op google gezocht, maar kan niet veel vinden, iig ik kan niks vinden wat mij eruit helpt.
Aarh!! Al 100 keer geprobeerd maar ik kom er nie uit. Misschien kunnen jullie mij eruit helpen zonder cheats en dergelijke.
Dit is de mission:
Ik moet namelijk iemand uit de gevangenis eruit zien te krijgen.
Dit is de plaatst waar ik moet zijn, 100 polities.
Als ik naar binnenloopt krijgt ik dit te horen:
Ok, als eerst gooi ik een bom, waar ze all3 in 1 klap dood gaan (handig) daarna loop ik met mijn wapen naar dat ene deur om zo'n chip te zoeken om de gevangene te bevrijden, dat lukt prima. Ik heb wel altijd een health van 50 over, als ik naar buiten loopt kom ik tientallen polities tegen + Helicop.
Echter, als ik in m'n vlugauto loopt en erin stapt met de gevangene rij ik naar de plek waar je moet zijn. Ok, ik kan de plek NERGENS vinden! ik kijk op mijn kaart, noch niet. Ik balen, maar ik krijg te horen dat je de polities eerst weg moet schudden, maar dat lukt never nooit met weinig health + gevangene bijna dood + 5/6 sterren oid, helemaal vol bijna.
Kortom: Erg moeilijke level, wie kan mij hieruit helpen? Wie heeft deze mission al gehaalt, hoe moet dat, enige tips zijn welkom en wat is de level hierna, heb ik um bijna uitgespeelt?
Aarh!! Al 100 keer geprobeerd maar ik kom er nie uit. Misschien kunnen jullie mij eruit helpen zonder cheats en dergelijke.
Dit is de mission:
Ik moet namelijk iemand uit de gevangenis eruit zien te krijgen.
Dit is de plaatst waar ik moet zijn, 100 polities.
Als ik naar binnenloopt krijgt ik dit te horen:
Ok, als eerst gooi ik een bom, waar ze all3 in 1 klap dood gaan (handig) daarna loop ik met mijn wapen naar dat ene deur om zo'n chip te zoeken om de gevangene te bevrijden, dat lukt prima. Ik heb wel altijd een health van 50 over, als ik naar buiten loopt kom ik tientallen polities tegen + Helicop.
Echter, als ik in m'n vlugauto loopt en erin stapt met de gevangene rij ik naar de plek waar je moet zijn. Ok, ik kan de plek NERGENS vinden! ik kijk op mijn kaart, noch niet. Ik balen, maar ik krijg te horen dat je de polities eerst weg moet schudden, maar dat lukt never nooit met weinig health + gevangene bijna dood + 5/6 sterren oid, helemaal vol bijna.
Kortom: Erg moeilijke level, wie kan mij hieruit helpen? Wie heeft deze mission al gehaalt, hoe moet dat, enige tips zijn welkom en wat is de level hierna, heb ik um bijna uitgespeelt?
wat ik altijd deed, is zorgen dat je een SNELLE auto hebt staan voor 't bureau! En een ARMORED vest halen en 100 HP hebben, DAN naar binnen ZONDER wapen, keycard pakken en de gevangene bevrijden, eerste politievent rechts afmaken. Dan RENNEN naar buiten zonder te schieten, dat ventje komt wel achter je aan! Buiten met (het liefst) automatisch shotgun of automatisch wapen paar agenten die je tegenkomt killen!
In de auto springen, w8ten totdat 't ventje die je bevrijdt hebt in de auto zit. Er snel vandoor gaan richting het NOORDEN (Malibu Club) achter de Malibu club heb je een STER, dat is weer 1 wanted level minder. Dan naar de spray and paint gaan die daar in de buurt zit (check je MAP) dan is je wanted level helemaal weg, en zie je dat je helemaal ergens anders heen moet dan dat roze stipje dat op de kaart staat aan 't begin vd missie!
Als je het bureau binnenloopt moet je eerst linksaf om het politieuniform aan te trekken. Aan de plaatjes te zien heb je dat niet gedaan.
offtopic:
Ik klaag hier niet zo gauw over, maar je Nederlands is wel ERG beroerd...
a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]
Wat ik doe is: Voordat je de politie bureau ingaat, ff een helikopter voor parkeren. En dan vlieg je naar de plek toe.. en wat net iemand zei, ff je politiepak aantrekken. Dan kom je ongeschoten eruit
Verwijderd
hmm heb je dat uniform dan al?KingRichard schreef op 21 July 2003 @ 17:11:
Als je het bureau binnenloopt moet je eerst linksaf om het politieuniform aan te trekken. Aan de plaatjes te zien heb je dat niet gedaan.offtopic:
Verwijderd
Thnx zal ik doen + ScreenshotsTekn0z schreef op 21 July 2003 @ 16:57:
[...]
wat ik altijd deed, is zorgen dat je een SNELLE auto hebt staan voor 't bureau! En een ARMORED vest halen en 100 HP hebben, DAN naar binnen ZONDER wapen, keycard pakken en de gevangene bevrijden, eerste politievent rechts afmaken. Dan RENNEN naar buiten zonder te schieten, dat ventje komt wel achter je aan! Buiten met (het liefst) automatisch shotgun of automatisch wapen paar agenten die je tegenkomt killen!
In de auto springen, w8ten totdat 't ventje die je bevrijdt hebt in de auto zit. Er snel vandoor gaan richting het NOORDEN (Malibu Club) achter de Malibu club heb je een STER, dat is weer 1 wanted level minder. Dan naar de spray and paint gaan die daar in de buurt zit (check je MAP) dan is je wanted level helemaal weg, en zie je dat je helemaal ergens anders heen moet dan dat roze stipje dat op de kaart staat aan 't begin vd missie!
Bedankt, zal ik doen. Ik ben Nederlands, maar dat komt doordat ik VMBO doet snapje?.. je begrijpt me wel toch?KingRichard schreef op 21 juli 2003 @ 17:11:
Als je het bureau binnenloopt moet je eerst linksaf om het politieuniform aan te trekken. Aan de plaatjes te zien heb je dat niet gedaan.offtopic:
Nah, Helicopter start te langzaam op, duurt wel een tijdje voordat hij uiteindelijk in de lucht is.Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 17:25:
Wat ik doe is: Voordat je de politie bureau ingaat, ff een helikopter voor parkeren. En dan vlieg je naar de plek toe.. en wat net iemand zei, ff je politiepak aantrekken. Dan kom je ongeschoten eruit
Als ik het mij goed herinner is dat uniform beschikbaar vanaf deze missie. Volgens mij wordt er tijdens de missie ook een hint gegeven waar je moet zijn (locker room).Verwijderd schreef op 21 juli 2003 @ 17:39:
hmm heb je dat uniform dan al?
offtopic:
Alex T, over je Nederlands: no offence intended of course; ik ben niet iemand die klaagt als er een d of een t verkeerd staat. Maar in je post staan zoveel fouten dat het gewoon vervelend is bij het lezen. En aangezien je wel veel energie in je post hebt gestoken (screenshots) vind ik het bijna zonde. Als je je Nederlands wat opvijzelt, denk ik dat je er veel profijt van kunt hebben, niet alleen op GoT. En je komt een heel eind door alles nog eens na te lezen of desnoods door een spellchecker te halen voordat je iets post.
Alex T, over je Nederlands: no offence intended of course; ik ben niet iemand die klaagt als er een d of een t verkeerd staat. Maar in je post staan zoveel fouten dat het gewoon vervelend is bij het lezen. En aangezien je wel veel energie in je post hebt gestoken (screenshots) vind ik het bijna zonde. Als je je Nederlands wat opvijzelt, denk ik dat je er veel profijt van kunt hebben, niet alleen op GoT. En je komt een heel eind door alles nog eens na te lezen of desnoods door een spellchecker te halen voordat je iets post.
[ Voor 49% gewijzigd door KingRichard op 21-07-2003 19:13 . Reden: offtopic over NL ]
a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]
Verwijderd
Jeej, ik heb um gehaalt, in keeer nog ook.
Doordat uniform pak.
Ben nu bij dat mission waar je moet schieten, checken of je aim goed is enzo. Nou, ook in 1 keer: 85 Punten.
Ben nu bij dat mission waar je moet schieten, checken of je aim goed is enzo. Nou, ook in 1 keer: 85 Punten.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2003 00:17 ]
Heeft Vice City ook Eastereggs? En welke?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
een hele grote plasser op de ramen van een gebouw @ 0.00 s'nachtsAW_Bos schreef op 22 July 2003 @ 20:54:
Heeft Vice City ook Eastereggs? En welke?
heren,
ik zit ook met een probleempje: ik ben al aardig ver (geloof ik) want ik own de meeste dingen al zo ongeveer (malibu,cherry pop, kaufman, filmstudio, pole positon, enz)
en heb bijna alle assets. sonny heeft gebeld dat ie geld wil zien, maar daarna gebeurt er niets meer. wat moet ik doen? eerst alle assets? of iets anders. bij voorbaat dank.
ik zit ook met een probleempje: ik ben al aardig ver (geloof ik) want ik own de meeste dingen al zo ongeveer (malibu,cherry pop, kaufman, filmstudio, pole positon, enz)
en heb bijna alle assets. sonny heeft gebeld dat ie geld wil zien, maar daarna gebeurt er niets meer. wat moet ik doen? eerst alle assets? of iets anders. bij voorbaat dank.
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Verwijderd
naar "V" terug gaan.. la shet goed is, heb je een missie cirkel in je office staan....
of nog een missie spelen bij de drukkerij
of nog een missie spelen bij de drukkerij
Het heeft even geduurd (geld lopen sparen) maar nu heb ik toch de filmstudio kunnen kopen! Alleen nu zit ik met de missie om flyers te lossen boven de stad met de SeaPlane alleen dit ding vliegt k*t!! Ik heb het al 12x geprobeerd, ik kan niet te laag vliegen, ruime bochten maken enzo, maar steeds val ik te pletter! 
Is er mischien een sneaky of betere manier om deze missie te voltooien?
Bovendien waarom zijn er geen autos te bekennen als je er een nodig hebt bijvoorbeeld als je te voet bent met een wanted level van 3, heb je eindelijk er een gevonden, al strompelend want je bent immers te voet al een paar keer door die irritante politie omvergereden (politie is trouwens wel een stuk hardnekkiger dan in GTA3) zie je op straat opeens weer allemaal auto's!
Of nog zoiets: als je omkijkt zie je in de verte een auto aankomen; dan denk je die ga ik pakken, draai je je om issie weg!!! Zie ik ze nou vliegen
Is er mischien een sneaky of betere manier om deze missie te voltooien?
Bovendien waarom zijn er geen autos te bekennen als je er een nodig hebt bijvoorbeeld als je te voet bent met een wanted level van 3, heb je eindelijk er een gevonden, al strompelend want je bent immers te voet al een paar keer door die irritante politie omvergereden (politie is trouwens wel een stuk hardnekkiger dan in GTA3) zie je op straat opeens weer allemaal auto's!
Of nog zoiets: als je omkijkt zie je in de verte een auto aankomen; dan denk je die ga ik pakken, draai je je om issie weg!!! Zie ik ze nou vliegen

[ Voor 16% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 23-07-2003 20:06 ]
ik heb een paar vraagjes en probleempjes.
Hoe doe je de 2 wheels, krijg dat niet echt voor elkaar.
En als ik nou voor de 2e keer al die autos inlever komt er dan nog iets bij van speciaals of niet?
En de missie messing with the man lukt niet echt.
Loop die trap op schiet op alles, zelfs met een bazooka op een heli.
Maar die meter die loopt echt niet op.
En als ik nou voor de 2e keer al die autos inlever komt er dan nog iets bij van speciaals of niet?
P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO
kijk lekker ff zelf, je denkt toch niet dat wij de game uit ons hoofd kennen ofzo???Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 22:58:
Hoeveel kost die filmstudio?
Antwoord hieronder d8 $70.000 maar is toch $60.000Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 22:58:
Hoeveel kost die filmstudio?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 23:38 ]
De filmstudio kost $60.000 maar de Malibu Club kost meer $120.000 maar dan moet ik eerst de opdrachten van de filmstudio voltooien anders kan ik het nooit kopen.
by the way,al rijdend pizza's wegwerpen is errug lastig met toetsenbord en muis!
vooral als je te hard gaat (of te langzaam bent)
Messing with the man heb ik van tevoren max health, armor en ammunition gehaald, buiten gaanstaan auto's opblazen, dan komen politie auto's vanzelf naar je toe en kan je die ook opblazen (auto's vullen de chaosmeter meer dan mensen)
by the way,al rijdend pizza's wegwerpen is errug lastig met toetsenbord en muis!
Messing with the man heb ik van tevoren max health, armor en ammunition gehaald, buiten gaanstaan auto's opblazen, dan komen politie auto's vanzelf naar je toe en kan je die ook opblazen (auto's vullen de chaosmeter meer dan mensen)
[ Voor 60% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 23-07-2003 23:45 ]
Verwijderd
als je de tank van sir yes sir naar een andere garage brengt... (laat hem maar ontploffen in je garage), open je de garage, dan staat ie er weer.....Calvin&Hobbes schreef op 23 July 2003 @ 23:36:
De filmstudio kost $60.000 maar de Malibu Club kost meer $120.000 maar dan moet ik eerst de opdrachten van de filmstudio voltooien anders kan ik het nooit kopen.
gebruik em in die missie.. tanlk kan niet kapot, blijf er maar op schieten.. en geen politie sterren
1. Landstalker stoepje pakken, twee wielen rijden, weer recht komenQuakemaster schreef op 23 July 2003 @ 22:14:
ik heb een paar vraagjes en probleempjes.
2. je kan die auto's niet voor de tweede keer inleveren, na vier vershillende lijsten bijft bij de laatste lijst alles doorgestreept staan
3. niet met een bazooka, dan knal je die heli in een keer uit de lucht, neem een semi-zwaar wapen (geen pistool, geen minigun, Kruger ofzo) en blijf op de heli knallen als je op dat dak staat
Verwijderd
Je kan ook met een Moonbeam op een lang recht stuk crossen (ongeveer de helft van de max snelheid) en dan je stuur naar links en weer naar rechts gooien, komt ie ook op 2 wielen...
Voor die chaos meter: zorg dat je al met 2 sterren aan de missie begint, klim op het dak van die hide-out hut, en schiet op de heli. Voordeel van die 2 sterren is dan dat de heli niet lang op zich laat wachten...
[edit]
Staat zelfs in de startpost, dat ding is er btw niet voor niets... Misschien ook leuk om daar eens in te zetten hoeveel missies nodig zijn voor politie, brandweer etc...?
Voor die chaos meter: zorg dat je al met 2 sterren aan de missie begint, klim op het dak van die hide-out hut, en schiet op de heli. Voordeel van die 2 sterren is dan dat de heli niet lang op zich laat wachten...
[edit]
Staat zelfs in de startpost, dat ding is er btw niet voor niets... Misschien ook leuk om daar eens in te zetten hoeveel missies nodig zijn voor politie, brandweer etc...?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 03:47 ]
Goed idee AbelVerwijderd schreef op 24 July 2003 @ 03:44:
[edit]
Zal het ff inzetten
Heb het nu in de startpost gezet....
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 13:02 ]
vraagje: ik heb nu in vice city alle gebouwen, bijna alle assets (nog 1 ofzo) en ik heb sonny en lance over de kling gejaagd. maar kan ik nu nog iets bijzonder doen ipv alle jumps, ambulance of vigilante rijden enz?
ik las ook over tommy's mansion, en dat je bodyguards krijgt enz.
hoe kom je daar aan dan?
hoe kom je daar aan dan?
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
die bodyguards krijg je als je de game voor 100% uitspeeld, over missie bij Tommy weet ik nietsPretorian_ schreef op 24 juli 2003 @ 13:09:
vraagje: ik heb nu in vice city alle gebouwen, bijna alle assets (nog 1 ofzo) en ik heb sonny en lance over de kling gejaagd. maar kan ik nu nog iets bijzonder doen ipv alle jumps, ambulance of vigilante rijden enz?
hoe kom je daar aan dan?
Verwijderd
Kleine toevoeging:
Zet bij de politie ook de mogelijkheid van de FBI Cheetah. Staat achter het zuidelijke pliesiebureau op het linkse eiland. Die wagen icm de minigun is fabuleus. Voordeel is dat die cheetah WEL te resprayen is, waar tanks en andere politievoertuigen dat niet zijn
Yahoo! Ik heb net GTA uitgespeeld, (check out the pedestrians in de aftiteling)
supercoole game!
supercoole game!
nu de rest nog.. heb je 100% gehaald?
Verwijderd
ik heb al 170.000 en kan die filmstudio nog niet kopen 
maar ik zit nu vast bij die missie die je moet doen nadat je dat grote huis op Starfish Island krijgt. Dan moet je naar het winkelcentrum en die paarse rondjes opzoeken.
Op de kaart zie je er een heleboel maar als je kijkt zie ik ze alleen af en toe bij de restaurants. Hoe moet ik dit doen?
maar ik zit nu vast bij die missie die je moet doen nadat je dat grote huis op Starfish Island krijgt. Dan moet je naar het winkelcentrum en die paarse rondjes opzoeken.
Op de kaart zie je er een heleboel maar als je kijkt zie ik ze alleen af en toe bij de restaurants. Hoe moet ik dit doen?
ff serieus, Keep your friends close is echt niet te doen zeg
ik kom niet eens tot aan het trappenhuis! Volledige health en armor en het lukt nog niet! Ik wil dit spel zonder cheats uitspelen maar zo gaat het wel heel lastig worden!
Connaisseur des femmes
das toch de laatste missie? Die was echt de makkelijkste uit het spel imho, zorg gewoon dat je de minigun hebt, dan is er geen drol aan.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Je moet de ruiten van die winkels kapot schieten, je kan aan de ruiten zien of ze kapot te maken zijn.Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 18:01:
Hoe moet ik dit doen?
Als ik me niet vergis moet je daar laten zie wie de baas is, en de ramen van die winkels kapot schieten.Verwijderd schreef op 26 juli 2003 @ 18:01:
ik heb al 170.000 en kan die filmstudio nog niet kopen
Edit : Ik kijk weer niet goed, was al een reply op gegeven.

[ Voor 6% gewijzigd door SCIxX op 26-07-2003 21:41 ]
Verwijderd
Pak eerst de bovenste verdieping, als je dan een ster hebt kan je bij Gash (winkel) een nieuwe outfit aantrekken, ben je je ster kwijt...Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 20:58:
[...]
Je moet de ruiten van die winkels kapot schieten, je kan aan de ruiten zien of ze kapot te maken zijn.
Het schijnt ook nog mogelijk te zijn om met een motor door de tent te crossen, hoef je alleen te drive-by'en (ofzo)
In geval dat je de motor gebruikt moet je wel weten hoe je langzaam moet rijden met die bak. Lopend is uiteindelijk makkelijker!Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 03:04:
[...]
Pak eerst de bovenste verdieping, als je dan een ster hebt kan je bij Gash (winkel) een nieuwe outfit aantrekken, ben je je ster kwijt...
Het schijnt ook nog mogelijk te zijn om met een motor door de tent te crossen, hoef je alleen te drive-by'en (ofzo)
Je moet op een motor een bepaald tempo aanhouden dus dotje gas...uit laten rijden...dotje gas..etc...etc!
There is no place like ::1
Fuck! Mijn Vice City cd 2 deed al een hele tijd raar als ik de game speelde, duurde superlang voordat hij opspinde etc.
Nu mijn harde schijf geformateerd, wil ik Vice City weer erop zetten, kan mijn cd-rom mn disc 2 niet meer lezen!!!
Disc 1 gaat perfect, maar disc 2 is verneukt, heb hem in 4 cd-rom spelers geprobeerd te lezen, maar ze pakken em alle 4 niet. De cd-rom blijft zoeken en windows loopt op een gegeven moment vast.
Zou ik hem nog kunnen ruilen? Dit is gewoon een originele versie, heb em alleen wel al 1,5 a 2 maanden
Nu mijn harde schijf geformateerd, wil ik Vice City weer erop zetten, kan mijn cd-rom mn disc 2 niet meer lezen!!!
Disc 1 gaat perfect, maar disc 2 is verneukt, heb hem in 4 cd-rom spelers geprobeerd te lezen, maar ze pakken em alle 4 niet. De cd-rom blijft zoeken en windows loopt op een gegeven moment vast.
Zou ik hem nog kunnen ruilen? Dit is gewoon een originele versie, heb em alleen wel al 1,5 a 2 maanden
Stop chasing the dream, you're already living it
Verwijderd
hmmz...gewoon kopieren van iemand, je hebt tenslotte ook de legale versie.
maar ik zit nu vast, ik heb die missies voltooid waarbij je moet zorgen dat de winkeliers jouw beveiliging willen door dus die ruiten te slopen en die bom bij die 'coffeeshop'
te plaatsen, nu zit er dus ook zo'n geldtellertje voor mn huis, maar het probleem, ik krijg geen nieuwe missies meer 
ik heb de pole-position club gekocht en de malibu club, moet ik iets anders kopen om meer missies te krijgen? ik heb nog 25000 dollar dus dat moet wel lukken, en anders ga ik gewoon weer even politieagent spelen, dat levert superveel op
Das dus ook een tip voor mensen in geldnood(ik weet niet of dit al geplaatst is, kheb namelijk niet het hele topic gelezen): in de wijk van de cubans en haitians staat een politie ferrari, die met die 6 achterlampen, daarmee kan je de politiemissies zeer gemakkelijk voltooien en als je er 10 ofzo hebt gedaan levert dat echt heeel veel geld op.
maar ik zit nu vast, ik heb die missies voltooid waarbij je moet zorgen dat de winkeliers jouw beveiliging willen door dus die ruiten te slopen en die bom bij die 'coffeeshop'
ik heb de pole-position club gekocht en de malibu club, moet ik iets anders kopen om meer missies te krijgen? ik heb nog 25000 dollar dus dat moet wel lukken, en anders ga ik gewoon weer even politieagent spelen, dat levert superveel op
Das dus ook een tip voor mensen in geldnood(ik weet niet of dit al geplaatst is, kheb namelijk niet het hele topic gelezen): in de wijk van de cubans en haitians staat een politie ferrari, die met die 6 achterlampen, daarmee kan je de politiemissies zeer gemakkelijk voltooien en als je er 10 ofzo hebt gedaan levert dat echt heeel veel geld op.
Verwijderd
Lopen is idd ook makkelijker, maar iik heb hier herhaaldelijk gelezen dat mensen het makkelijker vonden met een motor, dus had ik het lumineuze idee om deze optie er even bij te vermeldenswampy schreef op 27 July 2003 @ 03:08:
[...]
In geval dat je de motor gebruikt moet je wel weten hoe je langzaam moet rijden met die bak. Lopend is uiteindelijk makkelijker!
Je moet op een motor een bepaald tempo aanhouden dus dotje gas...uit laten rijden...dotje gas..etc...etc!
Verwijderd
Ik weet niet welke asset welke storymissie triggert, maar toen ik die 'bom in coffeshop'missie gedaan had, kreeg ik in mn mansion gewoon de volgende missie aangeboden hoor. The Job genaamd...Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 15:37:
maar ik zit nu vast, ik heb die missies voltooid waarbij je moet zorgen dat de winkeliers jouw beveiliging willen door dus die ruiten te slopen en die bom bij die 'coffeeshop'te plaatsen, nu zit er dus ook zo'n geldtellertje voor mn huis, maar het probleem, ik krijg geen nieuwe missies meer
Verwijderd
Buiten op de eerste ballustrade links van de deur zit ie bij mij (na de coffeshop-bom)
Verder alle assets gedaan? Inclusief Malibumissies? Aangezien je bij de Malibu-club in contact komt met Hillary, en je hem bij de Vercetti estate nodig hebt, kan het zo zijn dat je eerst meer Malibu-missies moet doen voordat je verder kan.
Pin me er niet op vast, ik bedenk ook maar wat...
Verder alle assets gedaan? Inclusief Malibumissies? Aangezien je bij de Malibu-club in contact komt met Hillary, en je hem bij de Vercetti estate nodig hebt, kan het zo zijn dat je eerst meer Malibu-missies moet doen voordat je verder kan.
Pin me er niet op vast, ik bedenk ook maar wat...
Verwijderd
Die V blijft zowiezo altijd. Het is ook de "asset icon" namelijk.
Je kan zien of je missies krijgt bij een radar icon als dat icoontje altijd in beeld is. Als het verdwijnt op moment dat je te ver weg bent dan is het gewoon een "asset icon" om aan te geven dat je er geld kan ophalen, save, etc.
Je kan zien of je missies krijgt bij een radar icon als dat icoontje altijd in beeld is. Als het verdwijnt op moment dat je te ver weg bent dan is het gewoon een "asset icon" om aan te geven dat je er geld kan ophalen, save, etc.
Verwijderd
Wat heb ik aan de pole-position club. Ik kan daar nergens een missie doen.
Trainer met timer stop functie waar vind ik die?
Ik heb meer dan 50 ' ijsjes' verkocht maar kan daar nergens geld ophalen of hoort dat zo??
Trainer met timer stop functie waar vind ik die?
Ik heb meer dan 50 ' ijsjes' verkocht maar kan daar nergens geld ophalen of hoort dat zo??
Verwijderd
moeten wel meer dan 50 in 1 keer zijn... Dan krijg je bericht in beeld dat je asset complete is, en dan kan je geld ophalen bij de ijsfabriek...
LOLMasselink schreef op 28 July 2003 @ 19:22:
sinds wanneer staat er een bericht voor tweakers onder deze GTA Map ?
klik hier voor de kaart

Umm, waarschijnlijk sinds die gast een waarschuwing van zijn hosting provider heeft gekregen omdat hij "een beetje veel data verbruikteMasselink schreef op 28 July 2003 @ 19:22:
sinds wanneer staat er een bericht voor tweakers onder deze GTA Map ?
klik hier voor de kaart
Maar die zin staat er al zo'n .....7 maanden!
Je moet daar naar de kamer lopen waar een vrouwtje voor je gaat dansen. Hier loopt langzaam je geld terug wat je aan het vrouwtje moet betalen. Nadat je een bepaald bedrag hebt betaaald, heb je de missie behaald. Weet echter niet meer precies hoeveel dit was.Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 18:41:
Wat heb ik aan de pole-position club. Ik kan daar nergens een missie doen.
Ongeveer 600 dollar!YorgoB schreef op 29 July 2003 @ 09:29:
[...]
Je moet daar naar de kamer lopen waar een vrouwtje voor je gaat dansen. Hier loopt langzaam je geld terug wat je aan het vrouwtje moet betalen. Nadat je een bepaald bedrag hebt betaaald, heb je de missie behaald. Weet echter niet meer precies hoeveel dit was.
heeft iemand nog een tip voor gun runner. het lukt me totaal niet. wordt of plat gereden door die trucks of afgeknald door die scootertjes. en iedere keer dat eind naar die pay 'n spray red ik ook niet ivm cubanen/haitianen die me afknallen 

edit:
Lama, heb net de storyline uitgespeeld
Lama, heb net de storyline uitgespeeld
[ Voor 14% gewijzigd door Reley op 29-07-2003 21:06 ]
Kijk op de rockstar website, ( vice city gedeelte ) en kijk onder het kopje informatie!Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 12:31:
Heeft de titels van de nummers die ze draaien op de radiozenders?
tjek je boekje of als je een kopie hebt, vinnik het wel gerechtvaardigd dat je gaat zoeken op t internetVerwijderd schreef op 30 July 2003 @ 12:31:
We've got that ring of confidence
Verwijderd
Uhmz ik zie veel text maar nou niet echt een tracklist ofzoswampy schreef op 30 July 2003 @ 13:14:
[...]
Kijk op de rockstar website, ( vice city gedeelte ) en kijk onder het kopje informatie!
Hier staan ze in, maar ook de tekst van alle radiostations: http://db.gamefaqs.com/co...auto_vice_city_v_rock.txtVerwijderd schreef op 30 July 2003 @ 12:31:
P.S. : FF copy-pasten, anders doet de link het niet
[ Voor 59% gewijzigd door Cpt.Morgan op 31-07-2003 18:29 ]
Verwijderd
Nou het is niet voor mij want ik heb dat spel niet eens en ik heb al wat zitten g00glen maar niet echt wat gevonden. Maar ok ik zal nix meer vrage.Yukkie schreef op 30 juli 2003 @ 14:45:
[...]
tjek je boekje of als je een kopie hebt, vinnik het wel gerechtvaardigd dat je gaat zoeken op t internet
Ah tnx u very much!Cpt.Morgan schreef op 30 juli 2003 @ 18:27:
[...]
Hier staan ze in, maar ook de tekst van alle radiostations: http://db.gamefaqs.com/co...auto_vice_city_v_rock.txt
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 00:04 ]
Ik heb Vice City er ook weer opgezet, maar ik krijg mn refreshrate niet boven de 60 hz.
Maakt niet uit op welke reso ik speel, hij blijft 60 hz.
Nu heb ik al refreshforce en andere progs gebruikt om dit te fixen, maar alleen bij Vice City blijft ie op 60 staan.
In windows en andere games draait alles wel perfect op 100 of 85 hz.
Iemand een idee?
Vid kaart = radeon 9700 np
monitor = eizo F57
Maakt niet uit op welke reso ik speel, hij blijft 60 hz.
Nu heb ik al refreshforce en andere progs gebruikt om dit te fixen, maar alleen bij Vice City blijft ie op 60 staan.
In windows en andere games draait alles wel perfect op 100 of 85 hz.
Iemand een idee?
Vid kaart = radeon 9700 np
monitor = eizo F57
Copy pasten gaat nogal moeilijk als de niet helemaal te zien is..Cpt.Morgan schreef op 30 July 2003 @ 18:27:
[...]
Hier staan ze in, maar ook de tekst van alle radiostations: http://db.gamefaqs.com/co...auto_vice_city_v_rock.txt
P.S. : FF copy-pasten, anders doet de link het niet
http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/grand_theft_auto_vice_city_v_rock.txt
Rechts klikken op link, 'copy shortcut'.... (in IE dan)...Pin0 schreef op 01 August 2003 @ 09:20:
[...]
Copy pasten gaat nogal moeilijk als de niet helemaal te zien is..
Ik kende de code voor 'normale tekst' niet, vandaar...
[ Voor 27% gewijzigd door Cpt.Morgan op 01-08-2003 15:21 ]
Heeft iemand wellicht een oplossing voor mijn probleem?
Ik kan dus alleen maar op 60 hz spelen, maakt niet uit welke resolutie ik kies. het is niet de beruchte 60 hz bug, want in windows en andere games draait alles op 100 of 85 hz.
Hebben jullie dit ook, of kunnen jullie wel hogere refreshrates kiezen? En zo ja, hoe fix ik dat ook bij mij...
Ik kan dus alleen maar op 60 hz spelen, maakt niet uit welke resolutie ik kies. het is niet de beruchte 60 hz bug, want in windows en andere games draait alles op 100 of 85 hz.
Hebben jullie dit ook, of kunnen jullie wel hogere refreshrates kiezen? En zo ja, hoe fix ik dat ook bij mij...
Mijn verhaallijn gaat niet meer verder! Ik hoef alleen nog de missie van Phil Cassedy (gun runner en Boomschine saigon), maar op een of andere manier krijg ik geen telefoontje of iets dergelijks. Kan iemand me zeggen of ik iets fout doe? ik heb verder alles gedaan (behalve de Boatyard)
Dit topic is gesloten.