Alle 2Mbps en 8Mbps abbo's krijgen een upgrade naar 1Mbps upload.Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 10:56:
Mensen, ff een vraagje. K heb niet het topic doorgelezen helemaal maar kon het tot nu toe neit vinden. Dus als het er wel staat don't shoot me .K heb adsl van bbned via freeonline. Het Abo is Wide open dus 8MB 512. Gaat ook deze de verhoging krijgen?
Nu heb ik ruim 3 jaar nu "een" alcatel, betreft de modem die je kreeg bij MxStream (planet internet) net toen MxStream begonnen was (dec. beschikbaar, januari was ik aangesloten).BaN5Hee schreef op 05 September 2003 @ 10:55:
Alcatel 510 heeft een upload van 832 kbps
Hoe kan je makkelijk zien welke versie je hebt?
Moet ik mischien ook weer nieuwe modem kopen
(daarbij komt nog dat ik een Draytek2200E heb, die de volle 8mbit download al niet aan kan, 650kb/s max, terwijl ik 810kb/s zonder router al heb gehaald.. naja.. full upgrade dan maar.)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is tenminste nog wat ik heb maar 640 kbpsBaN5Hee schreef op 05 September 2003 @ 10:55:
Alcatel 510 heeft een upload van 832 kbps
Draytek Vigor 2600 --> 640kb upstream MAX??
Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
In principe gaan alle abbo's van 2048/512 en 8192/512 naar 1024 upload.Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 10:56:
Mensen, ff een vraagje. K heb niet het topic doorgelezen helemaal maar kon het tot nu toe neit vinden. Dus als het er wel staat don't shoot me .K heb adsl van bbned via freeonline. Het Abo is Wide open dus 8MB 512. Gaat ook deze de verhoging krijgen?
Als je een nieuw abbo afsluit kost het niets.
Alleen voor lopende abbo's moet je nog wel zelf iets doen om het te krijgen,
dus even contact opnemen met je provider.
Soms kost het tussen de 0 en de 50 euro eenmalig.
Bij speedxs kost het niets, bij Demon 30 euro, bij Telebyte 50 euro.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Gisteren ben ik online gegaan via www.surfsneladsl.nl (= InterNLnet). Tot mijn grote verbazing had ik slecht 50-52 KB upload. Ik bel dus naar de helpdesk (die ik meteen aan de lijn krijg!) en die vindt het ook vreemd. Hij belt met BBnet en die zegt dat enkel bestellingen na 1 september automatisch naar 1 Mbit gaan. Moet ik jammer genoeg toch nog 30 euro betalen (en drie weken wachten omdat er iets aan de hand is).
Enfin de installatie ging vlekkeloos en ik ben tot nu toe erg tevreden
Uhm ja, das harstikke mooi voor jeVerwijderd schreef op 05 September 2003 @ 14:59:
SpeedXS rulez!!!!

Ze zijn bij Cistron geloof ik druk bezig, maar het wilt verder nog niet echt lukken. Ben benieuwd! Is het btw ook zo dat wij bericht krijgen over een eventuele upgrade of moeten we zelf contact opnemen?
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
volgens de helpdesk gewoon de website in de gaten houden.Smarron schreef op 05 september 2003 @ 15:10:
[...]
Uhm ja, das harstikke mooi voor je
Ze zijn bij Cistron geloof ik druk bezig, maar het wilt verder nog niet echt lukken. Ben benieuwd! Is het btw ook zo dat wij bericht krijgen over een eventuele upgrade of moeten we zelf contact opnemen?
(ikzelf volg de newsgroup gewoon een beetje)
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als je niets doet, betaal je niets, en houd je 512 upload.Smarron schreef op 05 september 2003 @ 15:10:
[...]
Uhm ja, das harstikke mooi voor je
Toch wel netjes van Speedxs, dat ze niets in rekening brengen.
Het is dat ze geen nieuwsgroepen aanbieden,
en minder bekend zijn dan Demon,
anders zou ik misschien ook wel voor Speedxs kiezen.
Wordt spannend voor mij, rond 25 augustus besteld, 11 september oplevering...LaitSolaire schreef op 05 september 2003 @ 13:19:
Gisteren ben ik online gegaan via www.surfsneladsl.nl (= InterNLnet). Tot mijn grote verbazing had ik slecht 50-52 KB upload. Ik bel dus naar de helpdesk (die ik meteen aan de lijn krijg!) en die vindt het ook vreemd. Hij belt met BBnet en die zegt dat enkel bestellingen na 1 september automatisch naar 1 Mbit gaan. Moet ik jammer genoeg toch nog 30 euro betalen (en drie weken wachten omdat er iets aan de hand is).
Ja, Isp's die dat doen hebben meestal rond 2000-5000 klanten. Waarvan zeg maar de helft in aanmerking zou komen. Demon heeft naar mijn schattinh ondertussen 20000 -25000 (kan hoger zijn, met hun actie komt ieder dag ruim 100 mensen erbij) particuleer klanten. Ruim de helft zouden dan 2-8Mbit verbinding hebben. zeg maar iets van 12000 * 30 (incl. BTW) = 360000 euro. Denk niet dat ze dit bedrag zelf gaan betalen. Plus ze hebben ook geen verplichting. Je hebt getekend voor 0.5Mbit, en dat krijg je ook.k-oz schreef op 03 September 2003 @ 12:58:
laat ze maar even flink hun best gaan doen bij Demon want die extra kosten vind ik nu zeker teveel. zeker als je ziet dat andere providers het wel kunnen doen.
Ik heb zelf ook 0.5Mbit ... dus als ik 30euro betaal en mij upload gaat omhoog, hoor je mij echt niet zeuren.
Je cijfers zijn aan zeer lage kant. Laatst voordat deze mooie zomeractie begon, zei Niels in de nieuwsgroep dat Demon 15000 klanten hebt. Sinds de actie komen per dag minstens 100 klanten erbij... Reken maar uit en je hebt dus meer dan 20000... Ik denk zelfs dat het hoger is.Sm0k3r schreef op 03 September 2003 @ 13:05:
[...]
Dat zijn internet providers met een klein klantenbestand, die nemen de 25 euro kosten voor op hun zelf, wij van Demon hebben meer dan 10.000 klanten met DSL Express, simpel sommetje en je hebt je reden waarom wij de 25 euro in rekening brengen bij onze klanten.
Wij zijn trouwens het goedkoopst op het gebied van 1Mbit en 2Mbit 55 en 65 euro. heb je vragen stel ze ik check dit toch dagelijks.
c yah
Hij wil zoveel mogelijk gratis... Echte Hollanders dus...Sm0k3r schreef op 03 September 2003 @ 14:20:
k-oz bespeur ik een beetje negatief gedrag, of ben je altijd zo nors
Welke modem heb je dan?Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 10:51:
[...]
Volgens mij kan die modem de upstream van 1Mbit niet aan!
Dat zou je even moeten nakijken in de specs bij alcatel.
Maar volgens mij kan hij die 1Mb niet aan hoor, dat was de reden dat ik de mijne heb weg gedaan!
ik zit op 1500 meter van de centrale , en haal ongeveer 104~107
Flauw dat ze de 1024*512 abo's geen hogere upload hebben gegeven. 
Want ik ga waarschijnlijk overstappen van chello naar adsl, en dan is een hogere upload wel fijn.
En nee ik ga niet meer dan 55 pleuro per maand dokken voor een stom internet lijntje.
Want ik ga waarschijnlijk overstappen van chello naar adsl, en dan is een hogere upload wel fijn.
En nee ik ga niet meer dan 55 pleuro per maand dokken voor een stom internet lijntje.

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Persbericht omtrent de nieuwe snelheden van BBned. Vraag me af of het hele plan m.b.t. de upstream-upgrades dan komt te vervallen. Omdat er hiet namelijk staat vermeld dat alles gratis wordt veranderd.
http://www.persberichten.com/Detail.asp?id=15622
Er is al een nieuw topic die hierover gaat: [rml][ BBNED]Snelheden worden verhoogd![/rml]eborn schreef op 05 September 2003 @ 20:02:
Persbericht omtrent de nieuwe snelheden van BBned. Vraag me af of het hele plan m.b.t. de upstream-upgrades dan komt te vervallen. Omdat er hiet namelijk staat vermeld dat alles gratis wordt veranderd.
Alle abo's worden verdubbelt qua snelheid, dus iedereen krijgt sowieso 1 Mbit up, maar ook een snellere download
The devil is in the details.
Daarom gooi ik het hier ook even naar, daar dit topic nog over de 'oude' situatie gingMaRc0 schreef op 05 September 2003 @ 20:03:
Er is al een nieuw topic die hierover gaat: [rml][ BBNED]Snelheden worden verhoogd![/rml]
Alle abo's worden verdubbelt qua snelheid, dus iedereen krijgt sowieso 1 Mbit up, maar ook een snellere download
Data Rate 8064 896 kbps met mijn mukke etech 4 poorts analoog kloteding..
in de praktijk levert dat een upload van (maarliefst) 93 a 97 kb/sec
best fijn.. mijn lijn was down gegaan meteen na die upgrade... kreeg wel netjes een ip van mijn isp, maar de route kwam niet op.. bbned heeft dat vandaag gefixt.
weet iemand wat de upload limiet is van zon brakke Etech?
collega van me die dezelfde lijn heeft met een zyxel router komt ook niet hoger
greetz,
best fijn.. mijn lijn was down gegaan meteen na die upgrade... kreeg wel netjes een ip van mijn isp, maar de route kwam niet op.. bbned heeft dat vandaag gefixt.
greetz,
me nieuwe systeem: AMD64 3400 Newcastle - Asus k8V - 2x 512 corsair TWINX - 3200LL cas2 - Radeon 9600XT 256mb - 36gig WD Raptor SATA @ 10.000rpm - 120 gig Maxtor @ 7200 - en ik kon ook dvd's bakken zelfs. Nu een MacBook
Verwijderd
Ben er maar blij mee; ik had een bbned testlijn en dit zijn hele nette waarden; genoeg modems syncen lager.Begbie schreef op 05 september 2003 @ 21:56:
Data Rate 8064 896 kbps met mijn mukke etech 4 poorts analoog kloteding..
greetz,
Dus be happy!!!!
Verwijderd
Wat een onzin,Zhadum schreef op 05 September 2003 @ 19:22:
[...]
Ja, Isp's die dat doen hebben meestal rond 2000-5000 klanten. Waarvan zeg maar de helft in aanmerking zou komen. Demon heeft naar mijn schattinh ondertussen 20000 -25000 (kan hoger zijn, met hun actie komt ieder dag ruim 100 mensen erbij) particuleer klanten. Ruim de helft zouden dan 2-8Mbit verbinding hebben. zeg maar iets van 12000 * 30 (incl. BTW) = 360000 euro. Denk niet dat ze dit bedrag zelf gaan betalen.
tuurlijk is 12000 * 30 een hoog bedrag maar er komt ook 12000 * ca 70 per maand binnen, Verhouding blijft dus gewoon gelijk. Daarnaast zijn ze niet zoals hierboven gemeld de goedkoopste, SpeedXS en Telebyte zijn goedkoper. Telebyte rekent 50 Euro voor de verhoging SpeedXS doet het gratis.
Voor Telebyte zou ik zelf niet kiezen, ook is alleen het wide open abbo (2-8 mbit) goedkoper voor de rest maakt het niet uit. Tel daar bij op dat demon een 0800 servicenummer heeft en supernews als nieuwsserver en de keuze is (voor de goedkopere abbo's) snel gemaakt.Verwijderd schreef op 06 september 2003 @ 11:55:
[...]
Wat een onzin,
tuurlijk is 12000 * 30 een hoog bedrag maar er komt ook 12000 * ca 70 per maand binnen, Verhouding blijft dus gewoon gelijk. Daarnaast zijn ze niet zoals hierboven gemeld de goedkoopste, SpeedXS en Telebyte zijn goedkoper. Telebyte rekent 50 Euro voor de verhoging SpeedXS doet het gratis.
Gokje:
www.speedxs.nl heeft nog een kleine klantenkring en ziet door deze service gratis te verzorgen een kans om met een, in absolute zin, beperkte kostenpost, een goede naam neer te zetten.

Overigens is het relatief een net zo grote kostenpost als voor alle andere ISP's, zelfs misschien wel groter omdat grotere ISP's hogere kortingen kunnen bedingen.
Daar staat dan tegenover dat een advertentie op de achterkant van de telegraaf voor iedereen even duur is los van het aantal abonnementen wat je hebt uitstaan. De kosten per abonnement zijn dan dus lager naarmate je meer abonnementen hebt.
Schrap de advertentie op de telegraaf en geef de upgrades gratis weg en je hebt wellicht meer en betere exposure dan je ooit met die advertentie had kunnen bereiken.
www.speedxs.nl heeft nog een kleine klantenkring en ziet door deze service gratis te verzorgen een kans om met een, in absolute zin, beperkte kostenpost, een goede naam neer te zetten.
Overigens is het relatief een net zo grote kostenpost als voor alle andere ISP's, zelfs misschien wel groter omdat grotere ISP's hogere kortingen kunnen bedingen.
Daar staat dan tegenover dat een advertentie op de achterkant van de telegraaf voor iedereen even duur is los van het aantal abonnementen wat je hebt uitstaan. De kosten per abonnement zijn dan dus lager naarmate je meer abonnementen hebt.
Schrap de advertentie op de telegraaf en geef de upgrades gratis weg en je hebt wellicht meer en betere exposure dan je ooit met die advertentie had kunnen bereiken.
ff niets
FlipFlap, die vlieger gaat niet op. Ik denk namelijk dan 9 op de 10 normale mensen alleen ADSL kennen van de KPN. Het hele gedoe nu met bbned upgrades gaat langs ze heen.
(ps. ik heb dus 2-8Mbit/512 op het moment en ga ook naar 1Mbit upload god weet wanneer...)
(ps. ik heb dus 2-8Mbit/512 op het moment en ga ook naar 1Mbit upload god weet wanneer...)
[ Voor 22% gewijzigd door paella op 06-09-2003 19:52 ]
No production networks were harmed during this posting
Ja, dat is nou heel erg jammer met de Alcatel 510 v4, die ondersteund geen 1 Mbit up volgens de eigen specs.
Ik heb vanmorgen even een mailtje verzonden naar Alcatel en kreeg vanmiddig het onderstaande antwoord.
Ik denk dat dit echt een beperking is van de firmware.
Wat jullie?
Ik heb vanmorgen even een mailtje verzonden naar Alcatel en kreeg vanmiddig het onderstaande antwoord.
Ik geloof NIET dat dit de maximale upload is. Namelijk de zakelijke lijn kan het wel, en ik geloof niet dat ze aparte hardware hebben laten ontwikkelen voor die ongeveer 300 kbits.I'm afraid it isn't possible to boost the upstream capacity of the device, nor are there any plans to included this in future firmware releases.
Thank you for making ALCATEL products part of your Internet Solution.
Kind Regards,
Speedtouch Helpdesk
Kurt Jaenen
Wat jullie?
/dev/null
Volgens de doos van de etech router is de upstream 1Mbps
...als jij er geen moeite mee hebt, betall de mijne dan ook ffZhadum schreef op 05 september 2003 @ 19:27:
[...]
Hij wil zoveel mogelijk gratis... Echte Hollanders dus...
___
en dan lees ik net dit. Wat moeten we hier mee.... ben zeer benieuwd naar het p.bericht van Demon.
...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""
kan iemand mij vertellen wat dit nou inhoud?
kan ik nou 2/1 8/1 krijgen of niet
adsl @ 8701zr was al mogelijk met kpn
maar ikke wachten op bbnet
DSL is beschikbaar in uw regio!
Uit de postcode-check is gebleken dat de telefooncentrale in uw buurt gebruikt maakt van bitstream lijnen. Dit zijn ingekochte lijnen met een hogere prijsstelling, waardoor ze met name geschikt zijn voor zakelijk gebruik. Consumenten kunnen eventueel gebruik maken van de bitstream lijnen, echter meestal is dit vanwege de prijsstelling niet interessant. Het is nog niet bekend of en wanneer bbned eigen lijnen op uw locatie zal activeren, maar de komende maanden zal dit niet het geval zijn.
U kunt desgewenst op dezelfde lijn (analoog of ISDN 2) ook de spraakdiensten van KPN Telecom behouden. Oftewel, linesharing is mogelijk in uw regio.
Bent u geinteresseerd in de zakelijke DSL oplossingen van bbned ? Neem dan contact met ons op.
Bent u particulier en geinteresseerd in DSL oplossingen speciaal voor consumenten ? Neem dan contact op met een service provider die aangesloten is op het DSL netwerk van bbned aangezien bbned niet direct levert aan consumenten maar via providers. Deze kunt u hier vinden.
Aan de gegevens in deze postcode tool kunnen geen rechten worden ontleend
Je kunt alles krijgen, behalve de 2-8 Mbit versie. Gezien de prijzen (ongeveer 160 euro voor 2048/512, is het verstandiger te kiezen voor KPN adsl.ThaHandy schreef op 07 September 2003 @ 21:48:
[...]
![]()
Neem dan gewoon de dubbele upstream versie 2048/640 van bijvoorbeeld Solcon, of de 2048/320 van Xs4all. (xs4all levert de dubbele upstream niet).
Shot shit shit............... zo lang wachten en nu het aantword:
Uit de postcode-check is gebleken dat de telefooncentrale in uw buurt gebruikt maakt van bitstream lijnen. Dit zijn ingekochte lijnen met een hogere prijsstelling, waardoor ze met name geschikt zijn voor zakelijk gebruik. Consumenten kunnen eventueel gebruik maken van de bitstream lijnen, echter meestal is dit vanwege de prijsstelling niet interessant. Het is nog niet bekend of en wanneer bbned eigen lijnen op uw locatie zal activeren, maar de komende maanden zal dit niet het geval zijn.
U kunt desgewenst op dezelfde lijn (analoog of ISDN 2) ook de spraakdiensten van KPN Telecom behouden. Oftewel, linesharing is mogelijk in uw regio.
Bent u geinteresseerd in de zakelijke DSL oplossingen van bbned ? Neem dan contact met ons op.
Bent u particulier en geinteresseerd in DSL oplossingen speciaal voor consumenten ? Neem dan contact op met een service provider die aangesloten is op het DSL netwerk van bbned aangezien bbned niet direct levert aan consumenten maar via providers. Deze kunt u hier vinden.
Ik maar echter geen kans voor Consumenten bbned-internet ..... echt onbegrijpelijk .zo lang wachten en nu deus voor niets

Of heet=ft iemand dit ook en toch aangesloten op internet
Ik maar echter geen kans voor Consumenten bbned-internet ..... echt onbegrijpelijk .zo lang wachten en nu deus voor niets
[ Voor 3% gewijzigd door SlowikPL op 08-09-2003 03:45 ]
* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
Het beste is om naar de provider die onder de BBned flag werkt te kijken.ThaHandy schreef op 07 September 2003 @ 21:48:
[...]
![]()
http://www.bbned.nl/partners/allen.shtml
Het 1m upload gebeuren is op dit moment het gesperk van de dag maar de 2~8m/512 is beschikbaar.
TweakDSL vraagt daarvoor eur 95 en Demon eur 99. Kijk zelf even bij de anderen.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
heheh nog beter.. ze zijn hier de brakke E-tech gevallen zat.. ik krijg deze week nog een zyxel.. stiekem hoop ik op meer dan die 896kbit upVerwijderd schreef op 06 September 2003 @ 09:46:
[...]
Ben er maar blij mee; ik had een bbned testlijn en dit zijn hele nette waarden; genoeg modems syncen lager.
Dus be happy!!!!![]()
maar 90-95 kb/sec up is niet slecht
* Begbie is tevree
me nieuwe systeem: AMD64 3400 Newcastle - Asus k8V - 2x 512 corsair TWINX - 3200LL cas2 - Radeon 9600XT 256mb - 36gig WD Raptor SATA @ 10.000rpm - 120 gig Maxtor @ 7200 - en ik kon ook dvd's bakken zelfs. Nu een MacBook
quote knaap:Begbie schreef op 08 September 2003 @ 13:42:
[...]
heheh nog beter.. ze zijn hier de brakke E-tech gevallen zat.. ik krijg deze week nog een zyxel.. stiekem hoop ik op meer dan die 896kbit up
maar 90-95 kb/sec up is niet slecht
* Begbie is tevree
die etechs hebben idd een upload van 1mbit.. zal met die zyxel jammer genoeg niet meer worden.. maar in elk geval kan ik dan die tijdschakelaar die nu op de voeding van mijn router zit eraf halen.
Het persbericht over uploadsnelheden is aangepast net op de pagina van BBNed:
http://www.bbned.nl/actueel/persberichten/bbned012.shtml
AirtjE schreef op 08 September 2003 @ 14:08:
Het persbericht over uploadsnelheden is aangepast net op de pagina van BBNed:
I
Verwijderd
".........Klanten die een lijn met 2Mb snelheid bestellen, krijgen voortaan een ongelimiteerde dienst van 2 tot 8Mb waarmee snelheden kunnen worden gehaald tot maximaal 8 Mb downstream (van het BBned netwerk naar de eindgebruiker) en 1 Mb upstream (van eindgebruiker naar het BBned netwerk)........."
Gaat dit nu betekenen dat huidige 2Mb abo's ook geupgrade kunnen worden? Dit is me nog niet helemaal duidelijk.
Gaat dit nu betekenen dat huidige 2Mb abo's ook geupgrade kunnen worden? Dit is me nog niet helemaal duidelijk.
Het bericht staat er al een paar dagen ja, maar pas vanmiddag officieel geupdate met het feit dat ALLE lijnen worden geupgrade. Dit bericht was al eerder gepost op persberichten.nl, maar nu dus officieel ook bekend gemaakt door BBNed (eerst was er nog sprake van enkel upgrade van de duurste 2 abonnementen) :
"Hoofddorp, - 1 september 2003 - BBned verdubbelt de snelheid voor ADSL Economy lijnen per 15 september. Nieuwe gebruikers krijgen vanaf die datum voor het Economy pakket een snelheid van 512/256 kbit/s in plaats van de gebruikelijke 256/256 kbit/s. De hoge snelheden worden nog sneller: 512/256 kbits gaat naar 1024/512 kbit/s en 1024/512 kbit/s gaat naar 2048/1024 kbit/s. Klanten die een lijn met 2Mb snelheid bestellen, krijgen voortaan een ongelimiteerde dienst van 2 tot 8Mb ..."
"Hoofddorp, - 1 september 2003 - BBned verdubbelt de snelheid voor ADSL Economy lijnen per 15 september. Nieuwe gebruikers krijgen vanaf die datum voor het Economy pakket een snelheid van 512/256 kbit/s in plaats van de gebruikelijke 256/256 kbit/s. De hoge snelheden worden nog sneller: 512/256 kbits gaat naar 1024/512 kbit/s en 1024/512 kbit/s gaat naar 2048/1024 kbit/s. Klanten die een lijn met 2Mb snelheid bestellen, krijgen voortaan een ongelimiteerde dienst van 2 tot 8Mb ..."
Gisteren onstond er in een ander draadje wat verwaring. Zie
[rml]Repeat in "[ BBNED] Snelheden worden verhoogd!"[/rml] en verder.
Op de link die ik gaf toen, kwamen vanmorgen weer voor mij vreemde reacties.
Heb het toen ff na gekeken en zag dat de tekst veranderd was.
Met zoveel draadjes over hetzelfde onderwerp raak ik de klus wel eens kwijt.
Stem blanco!
Nou, ik anders ook.
En dan komt de KPN verhoging er ook nog vaak tussen door en dan weet niemand weer waarover het gaat.
Ik ben benieuwd naar de reactie van XS4ALL. Ik heb daar een PowerADSL abonnement (dus 2-8 Mbit,met 512 kb/s upload), en ik wil wel weten wat ik dan ga krijgen. Alleen een verdubbeling van de upload waarschijnlijk. Bij mijn weten heeft xs4all geen 2 Mbit variant is haar assortiment, dus daar kan niks aan worden veranderd.
Ik zie het allemaal wel verschijnen hopelijk. Voorlopig is het nog maar erg stil bij xs4all.....
Dus erg nuttig is het 2mbit niet als het een 2-8mbit abo wordt?AirtjE schreef op 08 September 2003 @ 14:40:
. Klanten die een lijn met 2Mb snelheid bestellen, krijgen voortaan een ongelimiteerde dienst van 2 tot 8Mb ..."
Ik vind het allemaal maar vaag hoor. Die abo's scheelden soms echt extreem in prijs
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Afwachten is nu idd het beste.
Ook bij TweakDSL bestaat dat 2048/512 niet.
Omdat nu de 1024/512 naar 2048/1024 gaat,
en de 2048/512 naar 2-8M/1024,
had ik begrepen dat bestaande 2-8M/512 dus naar 2-8M/1024 voor de prijs van de oude 2048/512.
Oei wat een veel bomen in dat bos
Ook bij TweakDSL bestaat dat 2048/512 niet.
Omdat nu de 1024/512 naar 2048/1024 gaat,
en de 2048/512 naar 2-8M/1024,
had ik begrepen dat bestaande 2-8M/512 dus naar 2-8M/1024 voor de prijs van de oude 2048/512.
Oei wat een veel bomen in dat bos
Stem blanco!
Geen BBNED voor jou helaas, bitstream loopt via kpn netwerk (lees=glas) opta heeft dit besloten omdat KPN nog steeds grootste dekking heeft dus ook macht, Bitstream is een zakelijke connex vanwege type protocol, UBR (UBR+) zoek maar es op internet deze termen op UBR, CBR, VBR-nrt en VBR-rt, heef tte maken met QOS en latency.SlowikPL schreef op 08 September 2003 @ 03:43:
Shot shit shit............... zo lang wachten en nu het aantword:
Ik maar echter geen kans voor Consumenten bbned-internet ..... echt onbegrijpelijk .zo lang wachten en nu deus voor niets![]()
![]()
![]()
De particuliere lijnen van BBNED VBR-nrt zijn eigenlijk zakelijke verbindingen vergeleken met de KPN DSL lijnen, vanwege latency (voor hardcore gamer zou CBR beste zijn "equivalent van E1 huurlijn" )
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Verwijderd
ik snap er ook nix meer van 
ik heb nu Cistron MAXX (2-8mbit down) en betaal 99,- euro per maand en dan krijgt iemand die 20 euro minder betaald (2mbit abbo kost €79,-)strax dezelfde snelheid?
ik heb nu Cistron MAXX (2-8mbit down) en betaal 99,- euro per maand en dan krijgt iemand die 20 euro minder betaald (2mbit abbo kost €79,-)strax dezelfde snelheid?
daar zal je iig hogere datalimiet voor hebben (100 tegen 60 dacht ik), plus verwacht ik dan wel een "kleine" korting ofzo.Verwijderd schreef op 08 september 2003 @ 15:05:
ik snap er ook nix meer van
Op de site van cistron geven ze pas in de loop van de week reactie hierop.
Daar ben ik het niet mee eens.Sm0k3r schreef op 08 September 2003 @ 15:04:
[...]
Geen BBNED voor jou helaas, bitstream loopt via kpn netwerk (lees=glas) opta heeft dit besloten omdat KPN nog steeds grootste dekking heeft dus ook macht, Bitstream is een zakelijke connex vanwege type protocol, UBR (UBR+) zoek maar es op internet deze termen op UBR, CBR, VBR-nrt en VBR-rt, heef tte maken met QOS en latency.
De particuliere lijnen van BBNED VBR-nrt zijn eigenlijk zakelijke verbindingen vergeleken met de KPN DSL lijnen, vanwege latency (voor hardcore gamer zou CBR beste zijn "equivalent van E1 huurlijn" )
Die vraag is hier in dit draadje al eerder gesteld. Zie:
KroontjesPen in "BBned, 1 mbit upload"
Stem blanco!
---------------------------------------------
Welkom bij XS4ALL Webchat. Een ogenblik geduld. Binnen enkele
seconden zal de chat beginnen.
** U chat nu met *****, helpdesk. **
Helpdesk : Hallo, gebruiker kan ik je ergens mee helpen?
gebruiker : ik heb een vraag over mijn abbonnement
gebruiker : gaat xs4all ook de power-adsl abbo's upgraden ?
gebruiker : en wat gaat er met de prijs van het abbo gebeuren
helpdesk : wij willen dit ook aanbieden
helpdesk : maar het is nog niet zeker wanneer en hoe duur het wordt
gebruiker : word er een brief/nieuwsbericht over gestuurd ?
helpdesk : ik denk dat het onze website wordt gestuurd en waarschijnlijk
ook in een nieuwsbrief
gebruiker : bedankt
helpdesk : graag gedaan
De chat is beeindigd.
Welkom bij XS4ALL Webchat. Een ogenblik geduld. Binnen enkele
seconden zal de chat beginnen.
** U chat nu met *****, helpdesk. **
Helpdesk : Hallo, gebruiker kan ik je ergens mee helpen?
gebruiker : ik heb een vraag over mijn abbonnement
gebruiker : gaat xs4all ook de power-adsl abbo's upgraden ?
gebruiker : en wat gaat er met de prijs van het abbo gebeuren
helpdesk : wij willen dit ook aanbieden
helpdesk : maar het is nog niet zeker wanneer en hoe duur het wordt
gebruiker : word er een brief/nieuwsbericht over gestuurd ?
helpdesk : ik denk dat het onze website wordt gestuurd en waarschijnlijk
ook in een nieuwsbrief
gebruiker : bedankt
helpdesk : graag gedaan
De chat is beeindigd.
Verwijderd
Statement op XS4All's website
edit:
grrr....hier staat dus niks over de power abo's
grrr....hier staat dus niks over de power abo's
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 15:52 ]
Okay er was dus net een storing van BBned, Heb ff mijn ISP (eweka) gebeld. Wat blijkt nu, BBned gaat zelf die upgrades doen, dus de isp gaat zelf niets doen.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
yes, nog sneller aan me cistron data limiet 
Mja snelheid verkoopt beter dan data limieten.
Mja snelheid verkoopt beter dan data limieten.
[ Voor 36% gewijzigd door mhr-zip op 08-09-2003 16:13 ]
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
mja ik heb dus een emailtje gestuurd naar bbnet over dat bitstream lijnen 

goed dat word lang wachtenBeste Henk,
Allereerst spijt het me dat we je moeten teleurstellen met de bitstream lijnen. bbned heeft daarvoor gekozen om in korte tijd toch een landelijke dekking te kunnen realiseren, al is dat inderdaad voor zakelijk gebruik. Ik zal u wat vertellen over het aansluiten van centrales, omdat daar nogal wat bij komt kijken.
Enkele maanden geleden heeft bbned haar doelstelling gehaald om 329 centrales gereed te maken voor bbned DSL. Dit was een zeer kostbare en inspannende operatie. Om een centrale gereed te maken moeten we beschikking krijgen over de ruimte in de centrale, tariefsafspraken maken, voor afstemming en samenwerking tussen concurrerende partijen zorgen, vergunningen voor straatkasten en graafwerk regelen, tegenslagen door vorst en weersomstandigheden oplossen, de levering en installatie van honderden kasten, voedingsunits, DSL-apparatuur, bekabeling, splitters, ontwerpen, configureren, testen en in bedrijf stellen van apparatuur en verbindingen. Met de 329 wijkcentrales heeft bbned een dekking van ongeveer 70% en om 100% te krijgen moet bbned nog eens 800 (!) centrales activeren. Je begrijpt dat we hiervoor een zeer goede planning moeten maken en dat we eerst moeten uitzoeken in welke volgorde het aansluitproces zal moeten gaan.
Vandaar dat we eerst hebben gekozen voor bitstream locaties en vanuit daar kijken hoe we verder gaan uitbreiden. Voorlopig zal er geen bbned verbinding komen op je postcode. Wat je zou kunnen doen is contact opnemen met onze partner PublishNet. Zij proberen op locaties ADSL te krijgen bij voldoende animo. Je kan contact opnemen met Dave Faber (df@pn.nl).
Ik hoop dat het een en ander zo iets duidelijker is en dat je het ook vanuit onze kant begrijpt. bbned zou het liest morgen heel Nederland willen aansluiten, maar daar komt dus wel wat bij kijken.
Met vriendelijke groet,
Katja Olink / bbned
Nou, ik denk misschien deze topic en hopelijk de volgonde vernoemen naar: "DE GROTE BBNED TOPIC". moet het binnenkort effe aan adm. vragen, want zo raak je de overzicht kwijt.KroontjesPen schreef op 08 september 2003 @ 14:50:
Gisteren onstond er in een ander draadje wat verwaring. Zie
omg check de postcode check nou, als hij bitstream laat zien dan is het geen bbned glasvezel maar kpn, geloof me maar, en diepartner lijst laat partners zien die bitstream leveren.KroontjesPen schreef op 08 September 2003 @ 15:11:
[...]
Daar ben ik het niet mee eens.
Die vraag is hier in dit draadje al eerder gesteld. Zie:
KroontjesPen in "BBned, 1 mbit upload"
Voor meer duidelijkheid moet je de verschillen opzoeken van bitstream en adsl via bbned, ik gaf ze allemaal al vbr-nrt,CBR etc etc.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Sm0k3r, waarschijnlijk was ik te veel gericht op het tekst deel:
Mijn excusses voor het misverstand.
De oplossing zal dan wel een dure zakelijke zijn.Bent u particulier en geinteresseerd in DSL oplossingen speciaal voor consumenten ? Neem dan contact op met een service provider die aangesloten is op het DSL netwerk van bbned aangezien bbned niet direct levert aan consumenten maar via providers. Deze kunt u hier vinden.
Mijn excusses voor het misverstand.
Stem blanco!
Duur zakelijk betekent vooral 2 dingen: een SLA en minder tot geen overboeking.
Ja misschien een goed idee. Er zijn veel verschillende topics over bbned. en ff een faq er aanhagen met alle handige instellingen van modems e.d.
Goed idee, ik raak ook een beetje het overzicht kwijt zo.Dj_Neo_Ziggy schreef op 08 September 2003 @ 17:15:
Ja misschien een goed idee. Er zijn veel verschillende topics over bbned. en ff een faq er aanhagen met alle handige instellingen van modems e.d.
Inclusief hoeveel snelheid de modems up/download maximaal kunnen.
Misschien ook zo'n lijst voor verschillende merken routers.
Waar kan ik de admin. vinden?cjdijk schreef op 08 September 2003 @ 21:35:
[...]
Goed idee, ik raak ook een beetje het overzicht kwijt zo.
Inclusief hoeveel snelheid de modems up/download maximaal kunnen.
Misschien ook zo'n lijst voor verschillende merken routers.
Misschien moet je roepen.... Admin waar ben je?
Er is nog steeds niks van Demon of Cistron bekend, zal wel in ieder geval voor Demon users morgen worden, hoop ik
Demon levert niet alleen via BBned, misschien hebben ze dalijk dan zoiets van "we verhogen de upload niet want dan trekken we een bepaald deel van onze klanten voor".
Nee, daar hebben ze al duidelijk gemaakt dat het ZEKER NIET zo zal gaan. Ieder klant is even gelijk. Dus ook gelijke kansen.GambitRS schreef op 11 september 2003 @ 14:29:
Demon levert niet alleen via BBned, misschien hebben ze dalijk dan zoiets van "we verhogen de upload niet want dan trekken we een bepaald deel van onze klanten voor".
Ook ff mailtje gestuurd naar de provider, zie hieronder.
Nu nog afwachten wanneer ik werkelijk kan profiteren van de snelheidverhoging.
Hogere snelheden bij Uw regioprovider
Nieuwe prijzen
Nu nog afwachten wanneer ik werkelijk kan profiteren van de snelheidverhoging.
Op z'n vroegst 15 september sneller internet, anders nog ff wachten tot pakjesavondGeachte klant,
Wij hebben inmiddels onze site geupdate. Saturnus gaat de snelheden ook
verhogen zonder extra kosten.
Wel is het zo dat wanneer men te ver van de centrale woont de snelheid van
1Mbps niet overal gehaald wordt.
BBNed heeft ons meegedeeld dat zij proberen om eind december alle bestaande
klanten te upgraden. Het kan dus zijn dat u ineens sneller gaat, het is
echter niet te zeggen of dit voor u het geval is.
Wilt u het zeker weten doet u dan de postcode check op onze site. Kunt u
een 2Mbps lijn aanvragen dan zult u ook de snelheid van 1Mbps kunnen halen.
Met vriendelijke groeten,
Administratie Saturnus de Regioprovider
At 14:33 10-9-03, you wrote:
>Geacht heer/mevrouw,
>
>Op dit moment heb ik een ADSL abonnement via BBNED.
>Nu lees ik op de site van BBNED over een snelheidsverhoging voor alle
>Economy-lijnen, is het nu zo dat wij als Saturnus gebruikers ook van deze
>verhoging gaan profiteren?
>
>Zie onderstaande artiekel van de BBNED site:
>
>http://www.bbned.nl/actueel/persberichten/bbned012.shtml
>
>Graag hierop een antwoord.
Hogere snelheden bij Uw regioprovider
Nieuwe prijzen
edit:
Nieuwe prijzen toegevoegd
Nieuwe prijzen toegevoegd
[ Voor 6% gewijzigd door Big_Tower op 16-09-2003 12:49 . Reden: Nieuwe prijzen ]
YESSSSSSSSSS, Publishnet heeft mijn upload omhoog gezet. Ik train nu op 900Kb. Niet fout dus (draytek Vigor 2600 adsl via isdn).
Do as I say, don't do as I do.
owww lekker:) Fijn om te horen dat je met hogere snelheden dan 640 kbit/s kan connecten bij ISDN.
If it ain't broken, tweak it!
Verwijderd
Ze gaan toch pas op zn vroegst 15 September de snelheden veranderen??Bart-01 schreef op 11 September 2003 @ 18:42:
YESSSSSSSSSS, Publishnet heeft mijn upload omhoog gezet. Ik train nu op 900Kb. Niet fout dus (draytek Vigor 2600 adsl via isdn).
Vaag dat jij dit nu al hebt dan, bij mij iig nog niets veranderd, nog steeds 55 KB/s up..
Ik heb meteen de verhoging aangevraagd (22 Juli bevestigd door publishnet). De upgrade die voor 15 sept is aangekondigd is een upgrade in de download. Dit is dus een upgrade in de upload.Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 19:06:
[...]
Ze gaan toch pas op zn vroegst 15 September de snelheden veranderen??
Vaag dat jij dit nu al hebt dan, bij mij iig nog niets veranderd, nog steeds 55 KB/s up..
Overigens trained hij nu met maar 800Kb, maar is mijn download weer 8000Kb.
Edit nu up 928Kb en down 7616Kb het schommelt......
[ Voor 5% gewijzigd door Bart-01 op 11-09-2003 21:37 ]
kewllll!!! waar zit jij ergens met publishnet? Ik in Rotterdam noord en ik heb ook bijna meteen de upgrade van 1024/512 naar 2048/1024 aangevraagd en op 22juli bevestiging gekregen. Vanochtend nog geen verandering iig.Bart-01 schreef op 11 september 2003 @ 18:42:

yeehaa ik heb ook mijn eigen lijn nu 94Kbs up via speedtest, maar speedtest is shit,
des te vaker ik de test doe des te hoger mijn speed is
van 740Kbs nu 820Kbs en upload begon bij 88Kbs en nu 92Kbs, klopt niet echt heh (lees: accuraat)
des te vaker ik de test doe des te hoger mijn speed is
Zo vet man al die hogere upload snelheden ... Kwel
maar gebruik geen speedtest als jij het ook al heb, gebruik test server of load naar een kennis up voor betere waarden
Ik woon in Zeewolde....shotputty schreef op 12 September 2003 @ 09:23:
[...]
kewllll!!! waar zit jij ergens met publishnet? Ik in Rotterdam noord en ik heb ook bijna meteen de upgrade van 1024/512 naar 2048/1024 aangevraagd en op 22juli bevestiging gekregen. Vanochtend nog geen verandering iig.
Demon heeft ook wat op hun site gezet.
https://services.nl.demon.net/xdsl/express/statement.html
Mijn surfsneladsl lijntje is ook geupgrade
100kb/s up
Ja, dit:jeroen46 schreef op 12 September 2003 @ 19:24:
Reactieve statement Demon
Naar aanleiding van het persbericht van onze DSL partner bbned van vrijdag 5 september willen wij het onderstaande mededelen:
De door bbned aangekondigde snelheidsverhoging zal ook gelden voor Demon DSL Express klanten die via bbned zijn aangesloten. Bovendien zullen ook de Demon DSL Express klanten die via BaByXL zijn aangesloten een verdubbeling van hun snelheid krijgen. De upgrades zullen binnen enkele maanden plaatsvinden, de exacte planning moet nog worden vastgesteld en zal later worden gecommuniceerd.
De huidige maandtarieven blijven van toepassing*:
Huidige snelheid Nieuwe snelheid Prijs per maand
512 / 128 1024 / 512 EUR 39
1024 / 512 2048 / 1024 EUR 55
2048 / 512 2-8Mb / 1024 EUR 65
2-8Mb / 512 2-8Mb / 1024 EUR 65**
* Voorwaarde daarbij is dat de verhoogde snelheid op de locatie van de klant leverbaar is, hetgeen afhankelijk is van de afstand tot de telefooncentrale. In die gevallen waar de verhoging niet mogelijk is blijft de klant het huidige maandtarief betalen gedurende het eerste jaarcontract.
** Klanten die reeds aangesloten zijn op de 2-8Mbps/512Kbps snelheid zullen een verhoging van de uploadsnelheid ontvangen naar 1024Kbps (unlimited) en zullen met ingang van de eerste maandtermijn na de upgrade de nieuwe prijs van EUR 65 betalen voor de dienst.
De uploadsnelheid 1024 is niet gegarandeerd en kan liggen tussen 512 en 1024Kbps. Welke snelheid gehaald wordt is afhankelijk van een aantal factoren, zoals de kwaliteit van de koperdraad (telefoonlijn), afstand tot de centrale, gebruikte apparatuur (modem) en de overboeking. Demon biedt geen enkele garantie t.a.v. de te behalen snelheid.
Voor verdere informatie vragen we u de volgende mededeling van Demon af te wachten. Onze medewerkers van sales, support en customer-service hebben geen additionele informatie.
zat ik nou maar bij Demon....
Sinds wanneer heb je dat SurfSnelADSL abonnement? En heb je die uploadverdubbeling zelf aangevraagd?RaZoRhEaD schreef op 12 September 2003 @ 21:06:
Mijn surfsneladsl lijntje is ook geupgrade100kb/s up
Op de InterNLnet site staat namelijk dat ze nog aan het bekijken zijn hoe hun abonnementen eruit gaan zien met de verdubbelde snelheden. Ook las ik ergens dat BBned door problemen voorlopig was gestopt met het verder upgraden. Ik ben benieuwd wanneer je dan die verdubbeling heb gekregen want ik heb zelf ook ongeveer anderhalve week geleden een fax gestuurd met een aanvraag
jeroen46 schreef op 12 September 2003 @ 19:24:
...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""
Echt topie, beter kan het niet worden, kwel
Cool! Ik had eigenlijk al het goedkoopste abbo met 512kb upload en dat wordt nu 1024kb zonder dat ik meer hoef te betalen! Goed nieuws voor mijn Battlefield 1942 server
Verwijderd
Weet iemand of een Draytek Vigor 2200E die 2/8Mbit down en 1Mbit up ook aan kan. Op de site van Draytek kan ik het niet vinden

Ik had een 2200E en daar kreeg ik "maar" 600 KB/s uit. Toen ik daarnaan (wireless) Edimax routertje nam, haalde ik wel de 800... Up weet ik nog niet, ik moet nog 'over'.
Verwijderd
Wat er in die statement van Demon staat over het abonnement van 2-8/1024 voor € 65 geldt zeker alleen voor huidige abonnees? Ik ben namelijk aan een nieuwe verbinding toe en voor die prijs zou ik het zeker doen
Zijn dat 600 KByte/s of 600 KBit/s?paella schreef op 14 September 2003 @ 13:12:
Ik had een 2200E en daar kreeg ik "maar" 600 KB/s uit. Toen ik daarnaan (wireless) Edimax routertje nam, haalde ik wel de 800... Up weet ik nog niet, ik moet nog 'over'.
Ik wil namelijk 2048/1024 KBit nemen, ofwel 200 KByte/s/100KByte/s.
Dat zijn kilobytes/s (natuurlijk). Ik heb een 2-8 abo, vandaar.
Wat ik nog niet genoemd zie in dit topic, is dat BBNed nog iets gaat uithalen: De overboeking gaat omhoog....
Is nu 1:25, maar dat gaat naar 1:40 (net als MXStream).
Quote uit cistron.broadband:
>ff een vraag: weet iemand hoe het zit met de overboeking bij de providers
>die 'blind' meegaan in de BBNed actie ? Ik kan me voorstellen dat daar iets
>meer verschillen in gaan ontstaan. Of misschien pas BBNed wel de overboeking
>aan ?
>
>Want zoals al eerder aangegeven is bandbreedte één van de problemen waar een
>provider dankzij BBNed tegenaanloopt.
We hebben momenteel 3 x STM1 (155Mb/s) koppelingen met bbned.
Zodra bbned alles "verdubbeld" wordt de overboekingsfactor 1:40 ipv 1:25
(maxx kan men niet verdubbelen)
[ Voor 6% gewijzigd door DJSmiley op 14-09-2003 20:53 ]
Het is niet aardig maar ik vermoed dat we er nog steeds niks van merken dan.DJSmiley schreef op 14 September 2003 @ 20:53:
Wat ik nog niet genoemd zie in dit topic, is dat BBNed nog iets gaat uithalen: De overboeking gaat omhoog....
[...]
Bij kpn adsl (mxstream bestaat al dik een jaar niet meer) merk je er geen reet van, en er zijn mensen die beweren dat dat zelfs 1:80 is!
.
Misschien dat je bij bbned providers een wat hogere concentratie consante downloaders hebt, maar ik vermoed dat dat zelfs wel los zal lopen

Misschien dat je bij bbned providers een wat hogere concentratie consante downloaders hebt, maar ik vermoed dat dat zelfs wel los zal lopen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Ik lees op publishnet het volgende:Bart-01 schreef op 11 september 2003 @ 18:42:
In navolging op berichten in de media omtrent door BBned aangekondigde snelheidsverhogingen voor Economy ADSL producten heeft PublishNET besloten om de snelheden van de diensten niet te verhogen maar in plaats hiervan de tarieven te verlagen. Wij denken dat wij onze klanten hiermee het beste van dienst zijn en tevens de kwaliteit van onze diensten gewaarborgd blijft. De komende week zullen we de nieuwe tarieven op deze plaats bekend maken en op welke wijze en voor welke abonnees we de prijsverlagingen gaan invoeren.
hoe zit dit nou?
thx
En eh is ut waar dat Publishnet je verbinding beeindigd als je mp3tjes en moviez download? of zijn alle providers zo?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 04:50 ]
Dus als ik het goed begrijp uit https://services.nl.demon.net/xdsl/express/statement.html houd ik het abbo van 65 euro en wordt de snelheid gewoon verhoogt?
Ik heb nu nl 2048/512, dus dat zou, qua downstream, zometeen het 55 euro-abbo worden.. Hoe doen ze dat nou? Upgraden ze beide en blijf ik 65 betalen of blijf ik 2048 downstream houden wel met 1024 upload en downgraden ze mn abbo naar 55?
*Confused is* 
Ik gok dat ik gewoon 65 moet blijfen dokken
Ik heb nu nl 2048/512, dus dat zou, qua downstream, zometeen het 55 euro-abbo worden.. Hoe doen ze dat nou? Upgraden ze beide en blijf ik 65 betalen of blijf ik 2048 downstream houden wel met 1024 upload en downgraden ze mn abbo naar 55?
ops
)
[ Voor 98% gewijzigd door SlowikPL op 15-09-2003 04:58 ]
* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
Idd, alleen wordt je snelheid 2-8mbit down en maximaal 1024 kbit upOsiris schreef op 15 september 2003 @ 04:28:
Dus als ik het goed begrijp uit https://services.nl.demon.net/xdsl/express/statement.html houd ik het abbo van 65 euro en wordt de snelheid gewoon verhoogt?
Ik heb nu nl 2048/512, dus dat zou, qua downstream, zometeen het 55 euro-abbo worden.. Hoe doen ze dat nou? Upgraden ze beide en blijf ik 65 betalen of blijf ik 2048 downstream houden wel met 1024 upload en downgraden ze mn abbo naar 55?*Confused is*
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Wel genaai eik als je liever een goedkoper abbo wilt met dezelfde downstream snelheid, magoedMarc H schreef op 15 September 2003 @ 05:02:
[...]
Idd, alleen wordt je snelheid 2-8mbit down en maximaal 1024 kbit up
* Osiris hoeft het toch niet zelf te betalen, dussuh
Verwijderd
1 Mbit/s zeker, anders wordt het de persoon die dat voor je gaat betalen vast ook wel te veelGeef mij maar 1 MB/s hoor
rofl.. laat maar.. hier stond iets blonds
[ Voor 71% gewijzigd door Sa1 op 15-09-2003 09:24 ]
Verwijderd
Van Cistron.nl
Nu zal ik niet snel weg gaan trouwens, maar ik zie ISP's het voor rond de 80 euro doen..
Een 4Mbit abbo zou trouwens ook perfect zijn.. Want veel meer als 4Mbit haal je toch niet..
Ik neem aan dat ze dus eerst met nieuwe abbo's gaan komen en eventueel een goedkopere 8Mbit hopelijk.. Ik begin toch wel een beetje naar andere ISP's te kijken ondertussen, maar wie weet gaat Cistron het voor minder doenZoals misschien bekend heeft onze toeleverancier bbned op 5 september een persbericht uitgebracht.
Bij CistroN zal er een en ander gaan veranderen aan de prijs-/product-stelling. Aangezien nog niet alle gevolgen van bbned's initiatief momenteel bekend zijn, heeft CistroN doen besluiten om eerst alle informatie bij elkaar te vergaren alvorens met een mededeling te komen. Daarbij valt in het persbericht van bbned ook nog te lezen dat het sowieso nog minimaal enkele weken gaat duren voordat de veranderingen effectief worden.
Zodra er meer bekend is, zullen wij dat op onze website en in de newsgroepen bekend maken.
Een 4Mbit abbo zou trouwens ook perfect zijn.. Want veel meer als 4Mbit haal je toch niet..
Dan doe je iets niet goed of je zit te ver weg...Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 17:42:
Van Cistron.nl
[...]
Volgens Demon:
512 / 256 1024 / 512 EUR 39
Cistron blijft vooralsnog vaag doen:
Persbericht bbned
Zoals misschien bekend heeft onze toeleverancier bbned op 5 september een persbericht uitgebracht.
Bij CistroN zal er een en ander gaan veranderen aan de prijs-/product-stelling. Aangezien nog niet alle gevolgen van bbned's initiatief momenteel bekend zijn, heeft CistroN doen besluiten om eerst alle informatie bij elkaar te vergaren alvorens met een mededeling te komen. Daarbij valt in het persbericht van bbned ook nog te lezen dat het sowieso nog minimaal enkele weken gaat duren voordat de veranderingen effectief worden.
Zodra er meer bekend is, zullen wij dat op onze website en in de newsgroepen bekend maken.
Ik heb een CistroN Maxx abbo.... en ben nu echt aan het twijfelen of ik niet over moet gaan stappen naar een goedkoper 2-8Mb / 1024 abbootje van Demon...
512 / 256 1024 / 512 EUR 39
Cistron blijft vooralsnog vaag doen:
Persbericht bbned
Zoals misschien bekend heeft onze toeleverancier bbned op 5 september een persbericht uitgebracht.
Ik heb een CistroN Maxx abbo.... en ben nu echt aan het twijfelen of ik niet over moet gaan stappen naar een goedkoper 2-8Mb / 1024 abbootje van Demon...
Verwijderd
Ik zit ook bij Cistron, maar dan met een 2048 abbo.
Ik hoop dat dit 8mbit/1mbit wordt, desnoods met een lagere datalimiet. Maar we wachten rustig af...
Ik hoop dat dit 8mbit/1mbit wordt, desnoods met een lagere datalimiet. Maar we wachten rustig af...
Verwijderd
Nou..naar cistron haal ik anders 900kB/s (nieuws server), dus dat zit wel goed. Maar jij mag mij vertellen hoevaak jij meer dan 600K haalt.. De andere kant is toch altijd trager.paella schreef op 15 September 2003 @ 17:49:
[...]
Dan doe je iets niet goed of je zit te ver weg...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 18:37 ]
4x200 is nog altijd 800, oftewel: meerdere dingen tegelijk doen.Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 18:36:
De andere kant is toch altijd trager.
Dit topic is gesloten.