[PC] Colin McRae Rally 3.0

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 19:17

HenkS

Da_king alias HenkS

3e optie :

ik zou t niet weten want ik heb 1 en 2 nooit gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:22

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

HenkS schreef op 11 July 2003 @ 23:03:
3e optie :

ik zou t niet weten want ik heb 1 en 2 nooit gespeeld :)
Me neither, dit is zelfs mijn eerste rallygame. :) Moet nog veel oefenen, ik zit geregeld in een bosje of een greppel. :X

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Valt er toevallig ook een demo te spelen van al dit moois?
** Laat maar :) **

[ Voor 15% gewijzigd door melly op 11-07-2003 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Laatst online: 21-09 19:17

HenkS

Da_king alias HenkS

heb het spel toch vrij eenvoudig 'uitgespeeld' 1e in alle klasses, maar heb t mezelf wel makkelijker gemaakt door de cam view achter de auto te gebruiken

ben nu eens aan het oefenen vanuit de auto, dat is toch wel andere koek....
(moet mezelf toch bezig houden he totdat er weer een ander leuk spel uitkomt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

HenkS schreef op 12 July 2003 @ 10:33:
heb het spel toch vrij eenvoudig 'uitgespeeld' 1e in alle klasses, maar heb t mezelf wel makkelijker gemaakt door de cam view achter de auto te gebruiken

ben nu eens aan het oefenen vanuit de auto, dat is toch wel andere koek....
(moet mezelf toch bezig houden he totdat er weer een ander leuk spel uitkomt)
Tja, ik vind het makkelijker rijden gewoon in de auto zelf. Dat camera gedoe achter de auto ben ik nooit goed in geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Bestaat er zoiets als een WRC 2003 patch voor CMR2?
Zo ja, waar kan ik die downloaden?

Dank bij voorbaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane Jac
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 14:03
Nee er komt denk ik ook geen patch voor 2003. Ik heb namelijk gehoord dat er zelf een nieuwe game komt. Ze zijn zelfs al bezig met hem af te ronden CMR4. Het schijnt dat hij eind september uit moet komen.

Ik vind het eigenlijk wel een beetje snel na CMR3 die is eigenlijk nog maar pas uit?!?!

P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Quakemaster schreef op 13 juli 2003 @ 19:31:
Nee er komt denk ik ook geen patch voor 2003. Ik heb namelijk gehoord dat er zelf een nieuwe game komt. Ze zijn zelfs al bezig met hem af te ronden CMR4. Het schijnt dat hij eind september uit moet komen.

Ik vind het eigenlijk wel een beetje snel na CMR3 die is eigenlijk nog maar pas uit?!?!
Idd, alleen versie 3 is al veel langer op de console te verkrijgen. Nu eindelijk pas eens op de PC. En dan komt binnenkort deel 4 alweer. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quakemaster schreef op 13 juli 2003 @ 19:31:

Verwijderd schreef op 12 juli 2003 @ 22:24:
offtopic:
Bestaat er zoiets als een WRC 2003 patch voor CMR2?
Zo ja, waar kan ik die downloaden?

B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

Er is een WRC2002 mod, maar die site ligt al een tijdje plat, dus geen flauw idee of er een 2003 mod komt.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuelke schreef op 13 July 2003 @ 23:06:
Er is een WRC2002 mod, maar die site ligt al een tijdje plat, dus geen flauw idee of er een 2003 mod komt.
Waar valt die WRC 2002 mod te downloaden? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

http://badacid.m4driving....02%20mod%201.0%20Full.exe (Hmmm, die link blijkt dood te zijn)
http://felzi.m4driving.sm << hier vind je dan wel niet de mod, maar wel andere addon cars voor CMR2

[ Voor 55% gewijzigd door Fuelke op 14-07-2003 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Is het al iemand gelukt om split screen met 1 toetsenbord te spelen? Altijd als ik controller 1 keyboard de keys instel en daarna de keys voor speler 2, dan blijken dus de auto's allebei te reageren op dezelfde laatst ingestelde keys. Ik krijg dit niet goed. Moet je per se verschillende typen controllers gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH schreef op 14 July 2003 @ 11:26:
Is het al iemand gelukt om split screen met 1 toetsenbord te spelen? Altijd als ik controller 1 keyboard de keys instel en daarna de keys voor speler 2, dan blijken dus de auto's allebei te reageren op dezelfde laatst ingestelde keys. Ik krijg dit niet goed. Moet je per se verschillende typen controllers gebruiken?
Verwijderd schreef op 09 juli 2003 @ 21:59:
[...]
Voor de split screen of alternate mode heb je minstens 2 controllers nodig.
Een toetsenbord volstaat dus niet voor 2 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ja wat een onzin. In deel 2 kon dit wel. Echt Kont dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wat en teleurstelling, dit spel. Rijden gaat voor geen meter omdat:
-De navigator praat 10x te snel ofzo, echt onverstaanbaar. Soms is het ineens weer normaal, maar dat duurt nooit lang :?
-Het draait voor geen meter (XP1800, 1024mb ram, GF4ti4200) @ 800x600 medium detail.

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 19:48
- navigator is inderdaad niet echt super, de notes komen te vroeg te laat maar niet echt op tijd
- dat ligt aan jouw computer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Niet online
stefijn schreef op 18 juli 2003 @ 12:18:
- navigator is inderdaad niet echt super, de notes komen te vroeg te laat maar niet echt op tijd
Maar dat bedoel ik niet, bij mij is het nog veel erger. Net of heeft de dude helium ingeademd ofzo, echt een tekenfilmstemmetje. Onverstaanbaar :X

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keizer schreef op 18 July 2003 @ 12:16:
Wat en teleurstelling, dit spel. Rijden gaat voor geen meter omdat:
-De navigator praat 10x te snel ofzo, echt onverstaanbaar. Soms is het ineens weer normaal, maar dat duurt nooit lang :?
-Het draait voor geen meter (XP1800, 1024mb ram, GF4ti4200) @ 800x600 medium detail.
Zet de hardware versnelling van je geluidskaart eens op laag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 08:37:
[...]
Waar valt die WRC 2002 mod te downloaden? :9~

Geen linkje gevonden voor de mod voor CMR2, er is echter wel een mod uit voor CMR3 > http://www.bhmotorsports.com/download/3497
New driver names and real faces in cars, new icon, menus, movies , etc. New cars: Focus 2003 (MartinPark), Focus RS 2002 (DuvalPrevot), Focus 2001 (McraeGrist), Lancer 2003 (GronholmRautianen), Lancer 2002 (BurnsReid), Impreza 2003 (Makinen/Lindstrom), Impreza 2002 (Solberg/Mills), Xara 2003 (LoebElena), Xara 2002 (SainzMarti).

[ Voor 37% gewijzigd door Fuelke op 22-07-2003 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch maar weer ff deze topic omhoog schoppen want ik heb een probleempje:

Ik heb net een legale versie van colin mcrae rally gekocht, maar als ik Championship doe dan loopt het speel steeds vast. Het loopt vast op het moment dat ik de melding krijg van: Loading Shakedown Day ofzo. Ik krijg deze melding echt heel vaag te zien. Ik kan het nog net zien zal ik maar zeggen.

Het vreemde is dat ik wel gewoon Stages kan spelen zonder problemen. Alleen de Championship kan ik niet doen en die wil ik dus wel doen.

Mijn systemspecs:

AMD 2400+
ATI Radeon 9700(non pro) over geklokt naar 320/315
512 MB PC3200
120 GB hardeschijf.

Aan mijn systeem ligt het verder niet, die moet het kunnen draaien. Ik heb het ook al geprobeerd om andere videokaart drivers te gebruiken, maar dat hielp niet.

Iemand anders nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 12:43:
toch maar weer ff deze topic omhoog schoppen want ik heb een probleempje:

Ik heb net een legale versie van colin mcrae rally gekocht, maar als ik Championship doe dan loopt het speel steeds vast. Het loopt vast op het moment dat ik de melding krijg van: Loading Shakedown Day ofzo. Ik krijg deze melding echt heel vaag te zien. Ik kan het nog net zien zal ik maar zeggen.

Het vreemde is dat ik wel gewoon Stages kan spelen zonder problemen. Alleen de Championship kan ik niet doen en die wil ik dus wel doen.

Mijn systemspecs:

AMD 2400+
ATI Radeon 9700(non pro) over geklokt naar 320/315
512 MB PC3200
120 GB hardeschijf.

Aan mijn systeem ligt het verder niet, die moet het kunnen draaien. Ik heb het ook al geprobeerd om andere videokaart drivers te gebruiken, maar dat hielp niet.

Iemand anders nog een idee?
Problem: The game crashes in the Championship mode, but runs without problems in the Stages mode.
Solution: You need to set Vsync (Vertical Sync) to "on" in your graphics card's Windows options. For ATI cards, this can be done in control panel - display - settings - advanced - Direct 3D. Change the setting to 'Always on'

For Nvidia-based cards, Vysnc should be on (or on auto) by default. If you are experiencing this problem, another application on your PC may have changed the Vysnc setting. To adjust your Vsync option you require a third party tweaking tool, such as Riva Tuner. This is available from http://download.guru3d.com/rivatuner/

To adjust your Vsync settings using Riva Tuner, do as follows:

1) Run Riva Tuner
2) From the 'main' tab click on the button to the right hand side of 'Customise'
3) Then select 'Customise Direct Draw and Direct 3D settings'
4) Click on the 'Vsync' tab
5) Now change the value to 'auto' or 'Always on'
6) Click on Apply and now run the game.
bron: http://www.codemasters.com/support/faqs.php?gameid=1151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was er inmiddels ook al achter wat het probleem was. Het antwoord stond ook al op de eerste pagina van deze topic.

Moet wel toegeven dat het sturen weer ff wennen is en dat het ook jammer is dat ik nu niet even snel een race kan doen tegen andere tegenstanders (wat wel in deel 2 kon). En wat meer camera standpunten was ook niet verkeerd geweest. Voor de rest ziet het er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Met welke knop kan ik screenshots maken? Kan het nergens vinden? Of is er geen knop voor?

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe vinden jullie de besturing (met Force Feedback Stuur en met Keyboard)?

Als je het vergelijkt met Colin McRae 2.0 is het een stuk slechter. Heb op meerdere sites gekeken om de besturing beter te maken maar dat maakte niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet idd even wennen aan de besturing en lijkt wel dat ik lang niet zo vet kan scheuren als in Colin McRae Rally 2. Daar ging het gewoon wat makkelijker en soepeler en ruiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
als ik maar iets te snel ga dan maak ik bochten te wijd en lig ik in een greppel of tegen een boom aan. Moet echt heel voorzichtig rijden.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-sphere schreef op 26 juli 2003 @ 21:51:
Met welke knop kan ik screenshots maken? Kan het nergens vinden? Of is er geen knop voor?
Print Screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-sphere schreef op 26 juli 2003 @ 22:22:
als ik maar iets te snel ga dan maak ik bochten te wijd en lig ik in een greppel of tegen een boom aan. Moet echt heel voorzichtig rijden.
Logisch toch? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Na ongeveer 3 rally's te hebben gereden begint mijn CMR3 enorm te 'schokken'.
Dit wordt zo erg dat het spelen van de game onmogelijk is.

Ik heb andere drivers geprobeerd van Ati maar helaas geen resultaat.
Ook bij grafische settings binnen het spel alles op low of medium zetten had geen zin.

Iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Mijn syteem:

Amd 1700 xp
Msi K7Turbo
512 MB Kingston
350 watt Enermax
Ibm DTLA 40 gig
Hercules Guillemot 9700 pro
WinXP SP1

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Qua navigatie kan ik me levendig voorstellen dat Colin en Nicky inmiddels uit elkaar zijn. Wat een dwaas is het soms. Rij ik de rally van Engeland in een hoosbui, zicht van 0 natuurlijk, zegt 'ie helemaal niks over het niet afsnijden van bochten |:(

Hele auto aan gort omdat er een kleine steen ligt (die qua reactie van de auto eerdere een betonnen muur had moeten zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAMeijer
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 18:22
TheBrain schreef op 28 juli 2003 @ 08:36:
Qua navigatie kan ik me levendig voorstellen dat Colin en Nicky inmiddels uit elkaar zijn. Wat een dwaas is het soms. Rij ik de rally van Engeland in een hoosbui, zicht van 0 natuurlijk, zegt 'ie helemaal niks over het niet afsnijden van bochten |:(

Hele auto aan gort omdat er een kleine steen ligt (die qua reactie van de auto eerdere een betonnen muur had moeten zijn).
Maar dat is toch juist realistisch? :?

Dat gebeurde vorig jaar toch ook in het echt toen McRae een bocht sneed met >160km/u en 5 keer over de kop ging? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
TheBrain schreef op 28 juli 2003 @ 08:36:

Of een vette jump met daarachter een megascherpe bocht...die bocht meldt ie op het moment dat je in de lucht hangt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel dit (overigens erg leuke) spel met een Logitech Wingman Formula Force GP. Met Force Feedback dus. Maar dit doet het niet in Colin McRae :? Ondersteund het spel het niet, of ligt het aan mij ?

Edit: hmmm, ok volgende keer beter lezen dus, 8)7 sorry

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2003 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
lees het topic zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAMeijer
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 18:22
Weet iemand of Codemasters van plan is om patches uit te brengen om de problemen met geluid, handling en graphics op te lossen? Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat ze dit spel in deze staat hebben uitgebracht... :(

Ik heb het nog maar nauwelijks gespeeld omdat het crap is...CMR2 speelt stukken lekkerder... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Colin McRae Rally 3 retail patch v1.1 is uit. :)
FIXES:
=====

This patch contains the following updates:

1) Controller setup now contains a 'Return to Centre' option.

2) Non-English co-driver speech is fixed for Windows 98 machines with SBLive cards.

3) A sound glitch arising from wrongly reported maximum playback frequencies has been fixed (this should improve sound quality on low-end cards)

4) Performance boosted on T&L cards by reducing the update rate for some of the effects.

5) Fixed a logic error that allowed running with no sound card to crash.

6) The VSync problem has been fixed.

7) Force feedback update rate improved.

8) The USA season 2 stages 1&2 English co-driver errors have been fixed.
http://www.codemasters.co...iles.php?showdetails=7744
http://www.3dgamers.com/news/more/1059655361/

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 23:23

R-B

Blokkert

sorry hoor:
Wat een kut besturing heeft ut spel

Deel 2 speelde ik veeeel relaxder

Hoop dat ut door toetsenbord komt..
ff teste of gamepad beter speelt :D

[ Voor 32% gewijzigd door R-B op 02-08-2003 23:31 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

heb apart dit spel er weer opgezet omdat ik zon momo stuurtje aangeschaft had.

ik zet deel 2 er weer op, want deel 3 vind ik zonde van mijn stuurtje en tijd.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
zijn er al mensen die deze nieuwe patch getest hebben? en zijn er verbetering in de besturing (met stuur)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze patch al getest en het probleem met Vsync is opgelost (kijk punt 6 van de de 4e reactie boven deze). Je hoeft niet eerst Vsync aan te hebben om het te kunnen spelen (als et het probleem niet had, heb je er niets aan, maar ik had het dus wel).

Ik merk ook dat Colin McRae wat soepeler loopt. Ik haal meer fps (kijk punt 4 van de 4e reactie boven mij). Op sommige punten had ik wel eens een paar schokje, maar die zijn nagenoeg verdwenen.

Voor de rest merk ik er niet veel van, omdat ik geen stuurtje heb, geen problemen had met geluid en de tracks van USA 2 en track 1&2 van Engeland heb ik nog niet gedaan. En die "return te centre" bij controller setup heb ik nog niet getest en is niet eens opgevallen bij mij. Wat heb je hier aan?
Ben er wel tevreden over.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2003 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:14
ik heb rare problemen met het geluid, als ik het gas los laat, is het geluid ineens zwaar vervormd :?

Verder een redelijk spel, met mijn geforce 3 & athlon 1400 kan ik op 1600x1200 op high spelen :9~ Minpunt vind ik dat je alleen met collin mcrea kan rijden in championship, want ik vind de focus nou niet bepaald een fijne auto :/

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sv3n schreef op 04 August 2003 @ 13:49:
ik heb rare problemen met het geluid, als ik het gas los laat, is het geluid ineens zwaar vervormd :?
patch geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patch geïnstalleerd, crash naar desktop na het eeste scherm. Net als bij de 1.0 versie. Start alleen op met "safemode" setting. ATI 9500 (9700 pro softmode), 512MB, Win XP, Athlon 2000+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 17:30:
Patch geïnstalleerd, crash naar desktop na het eeste scherm. Net als bij de 1.0 versie. Start alleen op met "safemode" setting. ATI 9500 (9700 pro softmode), 512MB, Win XP, Athlon 2000+
Problem: The game crashes during or after the opening videos, before the main menu is accessed.
Solution: This error is due to problems with your Windows video codecs. To solve this problem try the following:

1) Explore Disk 3 of Colin McRae Rally 3 and run the 'wmpcdcs8' and 'wmfdist' installation files, by double clicking on them.
2) If you have Cyberlink PowerDVD installed on your PC, you need to either uninstall this or rename the "claudfx.ax" file in the PowerDVD folder (to something like claudfx.old). This should not adversely affect PowerDVD, but you can always reverse the renaming procedure if this is the case.
3) If either of these steps do not solve the problem, try downloading and installing the latest version of Media player from http://www.microsoft.com/...edia/download/default.asp.
4) If the problem remains you may have to edit your registry, as follows...

Click on 'Start' then 'Run..."
Type in Regedit and click 'Ok'
From the registry editor select HKEY_LOCAL_MACHINE - Software - Codemasters - Colin McRae Rally 3
Now double click on the 'Movie Quality' key on the right hand side, change the value to 1 and press 'OK'

5) The following have also been reported by users as having solved this problem:

a) If you have Kazaa/Divx installed, with the TFM plug-in, these should also be uninstalled.
b) Downloading the ACE mega codecs pack: http://www.divx-digest.com/software/acemega_codec.html
bron: http://www.codemasters.com/support/faqs.php?gameid=1151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 19:33
Er is een 2002-2003 WRC mod uit voor Colin McRae 3.0!
http://www.fileplanet.com/download.aspx?f=128920

Ben de mod nu aan het downloaden, laat mn bevindingen nog wel ff weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:21

Arfman

Drome!

Doe ff een mirror van die MOD, heb geen zin in die FilePlanet/GaySpy bagger ..

Helpt de patch bij het sturen ? Ik heb nog steeds het probleem dat de FPS naar <10 droppen als ik mijn Logitech WingMan Formula Force gebruik (net zoals bij Race Driver trouwens) ..

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Arfman schreef op 11 August 2003 @ 12:30:
Doe ff een mirror van die MOD, heb geen zin in die FilePlanet/GaySpy bagger ..
[rml]Fuelke in "[ PC] Colin McRae Rally 3.0"[/rml]
http://www.bhmotorsports.com/download/3497

[ Voor 11% gewijzigd door Fuelke op 11-08-2003 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op 11 August 2003 @ 12:30:
Doe ff een mirror van die MOD, heb geen zin in die FilePlanet/GaySpy bagger...
http://www.tigersruler.de/colin3.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-09 21:04
vet, de mod werkt gedeeltelijk ook op m'n xbox :D
gewoon erin gestampt, auto's enzo waren anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Woei, thanks Snake & Fuelke.

Ontopic: de patch helpt gedeeltelijk bij mijn controllerprobleem. De game lagt niet meer als ik stuur, echter zijn brake en throttle omgekeerd (kan ingame opgelost worden) maar .. als ik het gas 100% intrap geef ik volgens CMR3 geen gas en vice versa .. ook zo met de rem. Het gaat vooruit, maar het is nog niet goed.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel sinds 2 dagen en heb niet heel het topic gelezen, dus misschien is het al gepost, maar ik heb een goede oplossing voor het probleem dat ie terugklapt naar de desktop na het introfilmpje. Als je geen zin hebt om een berg codecs te installeren enzo, moet je gewoon de map "frontend" legen, die zit in data --> video. Dan komt bij het opstarten het filmpje niet meer en loopt hij ook niet vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man . brak spel . Het sturen klopt niet eens . lijkt wel af de wagen opzij schuift ofzo . de lozer 1.1 patch verbetert bijna ook nix . wat een brakke zooi .
het geluid is nog steeds oerslecht.

Maar tegenwoordig is dit heel normaal want alle spellen van tegenwoordig zijn brak en barsten van de fouten. dus wat zeur ik eigelijk . alle spellen zijn brak }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje }:O

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 20:24

Pubbert

random gestoord

Verwijderd schreef op 13 augustus 2003 @ 14:15:
Man . brak spel . Het sturen klopt niet eens . lijkt wel af de wagen opzij schuift ofzo . de lozer 1.1 patch verbetert bijna ook nix . wat een brakke zooi .
het geluid is nog steeds oerslecht.

Maar tegenwoordig is dit heel normaal want alle spellen van tegenwoordig zijn brak en barsten van de fouten. dus wat zeur ik eigelijk . alle spellen zijn brak }:O
En dus ga jij in de gamesindustrie werken en er wat aan doen! Ipv hier zitten zeuren.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Erg jammer dat ze niet gekozen hebben voor een wat realistischer driving model, in plaats van dat 'geweldige' schademodel. Draai voor de grap maar eens een donut, of probeer te draaien op een smal weggetje door veel gas te geven, dan zie je wat ik bedoel .. de wagen glijdt over 4 wielen weg. Veel te arcade voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

vigilante heeft wel een beetje gelijk. ik ben al weken op zoek naar een realistisch rij-spel qua besturing.

gewoon eentje die net zo reageerd als je auto irl. (dat je dus bv gewoon es hard door een bocht kan zonder zijlangs weg te glijden)

enige spel wat tot nu toe (waarschijnlijk) redelijk klopt is f1 challenge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
live for speed..100% realisme, de rest is daar aan ondergeschikt gemaakt

[ Voor 68% gewijzigd door Stefke op 13-08-2003 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

dus jouw auto vliegt ook uit de bocht bij 30 km per uur? en dat ie gaat slingeren bij lange rechte stukken lijkt me ook best lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2003 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

wow , dit spel stuurt zowaar nog beter dan cmr3. realistisch door de bocht, slingert niet, etc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie je . ze laten CM3 nu al stikken :( . CM4 is gewoon 3 alleen zit colin in een ander team. Wat een community verneukers daaro bij codemasters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
En extra wagens en zo, beetje verder oppoetsen. En niet te vergeten, dat achterlijke systeem waarbij de auto om een centrale as draait ipv fatsoenlijk over zjin wielen rijdt is er weer uitgehaald (Central Pivot System oid noemt Codemasters dat |:( alsof ze iets goeds uitgevonden hadden )

Eigenlijk is CM4 pas CM3 en hebben we tot nu toe een waardeloze demo zitten doen :| :? (en betalen ook)

[ Voor 7% gewijzigd door Stefke op 01-09-2003 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cm4 is gewoon wat cm3 had moeten zijn net zoals UT2004 is wat Ut2003 had moeten zijn .
eigelijk zou je beter gewoon kunnen zeggen dat CM3 gewoone een beta test is !!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er eigenlijk wel een PC versie van CMR4? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 16:01:
Komt er eigenlijk wel een PC versie van CMR4? ;)
Ja, als CMR 5 er is voor de consoles ;)
Ik koop hem iig niet meer, vond CMR3 ook al zo tegenvallen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 16:47:
[...]

Ja, als CMR 5 er is voor de consoles ;)
dat zeg jij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees zojuist dat Colin McRae volgend jaar misschien ander werk moet gaan zoeken.
Mogelijk heeft dit ook gevolgen voor de serie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:49

Bob Popcorn

Plop!

Jongens wat is jullie rondetijd bij de demo stage van UK? Mijne is 3.21 :P

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bob Popcorn schreef op 01 September 2003 @ 22:38:
Jongens wat is jullie rondetijd bij de demo stage van UK? Mijne is 3.21 :P
zie [rml][ CMR3] Rondetijden topic.[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:58

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

is er nou een patch voor de hele versie

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruceLee schreef op 02 september 2003 @ 20:17:
is er nou een patch voor de hele versie
Colin McRae Rally 3 Full game Upgrade

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Laatst online: 19-08 06:06
Weet iemand hoe de titlesong van cmr3 heet? Ik vind het een erg vet nummer, wie weet de titel? :)

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbvisiontt schreef op 22 September 2003 @ 21:03:
[...]

Weet iemand hoe de titlesong van cmr3 heet? Ik vind het een erg vet nummer, wie weet de titel? :)
http://www.octagonmusic.com/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Laatst online: 19-08 06:06

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Het is vast al honderd keer voorbijgekomen, maar mijn motorgeluid blijft extreem brak. Hij heeft maar twee of drie toonhoogtes voor het hele toerengebied :( , dit klopt volgens mij niet.
Heb al patch 1.1 geïnstalleerd.
Ik heb onboard Realtek sound van een Asus A7N8X mobo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Laatst online: 21-09 10:45
Ik heb dus Colin McRae 3.0 een keer gratis gekregen van een game reviewer die voor een krant werkt, dit was al in juni/mei ofzo. 5 minuten gespeeld en daarna niet meer omdat FF zo super kut was, zeker vergeleken CMR 2 (alhoewel het FF niet altijd werkte met CMR2, maar als het werkte was het super). Nu is mij de vraag aan jullie: die full upgrade patch, lost het de probelemen op met de Force Feedback van het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillmeister schreef op 01 oktober 2003 @ 00:02:
Ik heb dus Colin McRae 3.0 een keer gratis gekregen van een game reviewer die voor een krant werkt, dit was al in juni/mei ofzo. 5 minuten gespeeld en daarna niet meer omdat FF zo super kut was, zeker vergeleken CMR 2 (alhoewel het FF niet altijd werkte met CMR2, maar als het werkte was het super). Nu is mij de vraag aan jullie: die full upgrade patch, lost het de probelemen op met de Force Feedback van het spel?
Probeer het eens zou ik zeggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillmeister schreef op 01 oktober 2003 @ 00:02:
Force feedback update rate improved. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Force Feedback werkt stukken beter. Maar vindt het spel nog steeds tegenvallen. de handling blijft beter in CMR 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillmeister schreef op 01 October 2003 @ 11:42:
Force Feedback werkt stukken beter. Maar vindt het spel nog steeds tegenvallen. de handling blijft beter in CMR 2.
klopt

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2003 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poll: Wat is jullie favoriet op PC?Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=4404&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgen jullie CMR1 aan de gang onder Windows XP? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand?

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2003 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Verwijderd schreef op 04 October 2003 @ 16:26:
Krijgen jullie CMR1 aan de gang onder Windows XP? :?
niet eens geprobeerd. Ik denk dat ik eerst mijn CD moet vinden die onder een stof laag zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dunno, mijn Voodoo Banshee trekt CMR3 niet. :o

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillmeister schreef op 22 October 2003 @ 20:46:
[...]

niet eens geprobeerd. Ik denk dat ik eerst mijn CD moet vinden die onder een stof laag zit
zover zit ik al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WRC 2003 Mod :)

Bestaat er ook een WRC 2003 mod voor CMR2?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2003 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Ik heb sinds lange tijd het spel weer opgepakt. En alleen om een ding. Ik kan met een QUATTRO rijden :)

Nou is het probleem dat ik deze auto gedownload heb en in de map DATA en dan CARS gezet heb.
Maar in het spel zie ik het niet :(

Ik kan trouwens al met alle auto's rijden, maar met deze dus niet.

Iemand enig idee :|

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 23:06
Ik heb eff een vraagje: Bij het opstarten van het spel staat er dat illegale versies van het spel steeds meer gebreken gaan vertonen en dat het steeds lastiger word om te racen. Is dit echt zo? En valt er wat tegen te doen? Ik zie geen tijd meer als ik een checkpoint nader en het lijkt ook wel alsof de gameplay 1.5x zo snel is geworden opeens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe duur is Colin MCRae Rally 3?

En waar is ie nog te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aurelium schreef op 21 december 2003 @ 20:28:
Ik heb eff een vraagje: Bij het opstarten van het spel staat er dat illegale versies van het spel steeds meer gebreken gaan vertonen en dat het steeds lastiger word om te racen. Is dit echt zo? En valt er wat tegen te doen? Ik zie geen tijd meer als ik een checkpoint nader en het lijkt ook wel alsof de gameplay 1.5x zo snel is geworden opeens...
1) ja
2) kopen
Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 20:31:
Hoe duur is Colin MCRae Rally 3?

En waar is ie nog te koop?
1) +- €50
2) lokale gameboer

tip: koop CMR2 (spotgoedkoop en duizend maal beter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 18:24:
tip: koop CMR2 (spotgoedkoop en duizend maal beter)
Agree, heb ik net vorige week voor € 4,99 uit de budget bak gehaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er tegenwoordig loos in de GameIndustry.?

Colin MCRae Rally 2 "schijnt" 1000x beter te zijn dan Colin MCRae Rally 03.
FIFA Football 2003 was veel beter ten opzichte van FIFA Football 2004.
Championship Manger 4 was veel slechter dan Championship Manager 2001/2002

Het enige goede game die ik op dit moment ken is Need For Speed Underground! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 19:26:

Colin MCRae Rally 2 "schijnt" 1000x beter te zijn dan Colin MCRae Rally 03.
FIFA Football 2003 was veel beter ten opzichte van FIFA Football 2004.
Championship Manger 4 was veel slechter dan Championship Manager 2001/2002

Het enige goede game die ik op dit moment ken is Need For Speed Underground! :*)
Ik heb ooit de promo edtion CMR 3 gekregen. dat ik de reviewers editie. dus gratis gekregen. Eerst dat ik dat het spel er super vet uitzag, maar na 2 minuten racen vond ik de physics zo slecht dat ik het er maar meteen afgehaald heb. Het leek alsof je auto aan een verticale as vast zat. CMR2.0 zit er nu weer op en kan ik nog steeds volop van genieten, samen met Championship Rally 2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 19:26:
..
nu zeg je zelf dat opvolgers meestal niet beter zijn en toch vind je de opvolger van Need for Speed Porsche Unleashed de beste? Als we het puur over realistisch weggedrag en normalere AI (in NfS:u gaat het soms wel ERG hard in de catch-up) hebben moet je deze twee niet met elkaar gaan vergelijken :(

Overigens was de besturing om de verticale as voor mij de enige reden om niet CMR3 te spelen... ik hoop echt dat ze dit bij 4 weer terugzetten zoals deel 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
zodat je met alle team competitie kan spelen, multiplayer. oude camera punten zodat je gewwon de front view can rijden zonder iets te zien van de auto. ja dit waren ook allemaal punten die slecht waren
Pagina: 1 2 3 4 Laatste