3e optie :
ik zou t niet weten want ik heb 1 en 2 nooit gespeeld
Me neither, dit is zelfs mijn eerste rallygame.HenkS schreef op 11 July 2003 @ 23:03:
3e optie :
He who controls the Spice, controls the Universe.
[ Voor 15% gewijzigd door melly op 11-07-2003 23:24 ]
Tja, ik vind het makkelijker rijden gewoon in de auto zelf. Dat camera gedoe achter de auto ben ik nooit goed in geweest.HenkS schreef op 12 July 2003 @ 10:33:
heb het spel toch vrij eenvoudig 'uitgespeeld' 1e in alle klasses, maar heb t mezelf wel makkelijker gemaakt door de cam view achter de auto te gebruiken
ben nu eens aan het oefenen vanuit de auto, dat is toch wel andere koek....
(moet mezelf toch bezig houden he totdat er weer een ander leuk spel uitkomt)
Verwijderd
P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO
Idd, alleen versie 3 is al veel langer op de console te verkrijgen. Nu eindelijk pas eens op de PC. En dan komt binnenkort deel 4 alweer.Quakemaster schreef op 13 juli 2003 @ 19:31:
Nee er komt denk ik ook geen patch voor 2003. Ik heb namelijk gehoord dat er zelf een nieuwe game komt. Ze zijn zelfs al bezig met hem af te ronden CMR4. Het schijnt dat hij eind september uit moet komen.
Ik vind het eigenlijk wel een beetje snel na CMR3 die is eigenlijk nog maar pas uit?!?!
Verwijderd
Quakemaster schreef op 13 juli 2003 @ 19:31:
Nee er komt denk ik ook geen patch voor 2003. Ik heb namelijk gehoord dat er zelf een nieuwe game komt. Ze zijn zelfs al bezig met hem af te ronden CMR4. Het schijnt dat hij eind september uit moet komen.
Ik vind het eigenlijk wel een beetje snel na CMR3 die is eigenlijk nog maar pas uit?!?!
Verwijderd schreef op 12 juli 2003 @ 22:24:
offtopic:
Bestaat er zoiets als een WRC 2003 patch voor CMR2?
Zo ja, waar kan ik die downloaden?
Dank bij voorbaat.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
Waar valt die WRC 2002 mod te downloaden?Fuelke schreef op 13 July 2003 @ 23:06:
Er is een WRC2002 mod, maar die site ligt al een tijdje plat, dus geen flauw idee of er een 2003 mod komt.
[ Voor 55% gewijzigd door Fuelke op 14-07-2003 10:25 ]
Verwijderd
REDFISH schreef op 14 July 2003 @ 11:26:
Is het al iemand gelukt om split screen met 1 toetsenbord te spelen? Altijd als ik controller 1 keyboard de keys instel en daarna de keys voor speler 2, dan blijken dus de auto's allebei te reageren op dezelfde laatst ingestelde keys. Ik krijg dit niet goed. Moet je per se verschillende typen controllers gebruiken?
Verwijderd schreef op 09 juli 2003 @ 21:59:
[...]
Voor de split screen of alternate mode heb je minstens 2 controllers nodig.
Een toetsenbord volstaat dus niet voor 2 spelers.
Always outnumbered, never outgunned!
Maar dat bedoel ik niet, bij mij is het nog veel erger. Net of heeft de dude helium ingeademd ofzo, echt een tekenfilmstemmetje. Onverstaanbaarstefijn schreef op 18 juli 2003 @ 12:18:
- navigator is inderdaad niet echt super, de notes komen te vroeg te laat maar niet echt op tijd
Always outnumbered, never outgunned!
Verwijderd
Zet de hardware versnelling van je geluidskaart eens op laag.Keizer schreef op 18 July 2003 @ 12:16:
Wat en teleurstelling, dit spel. Rijden gaat voor geen meter omdat:
-De navigator praat 10x te snel ofzo, echt onverstaanbaar. Soms is het ineens weer normaal, maar dat duurt nooit lang
-Het draait voor geen meter (XP1800, 1024mb ram, GF4ti4200) @ 800x600 medium detail.
Geen linkje gevonden voor de mod voor CMR2, er is echter wel een mod uit voor CMR3 > http://www.bhmotorsports.com/download/3497Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 08:37:
[...]
Waar valt die WRC 2002 mod te downloaden?
Dank bij voorbaat.
New driver names and real faces in cars, new icon, menus, movies , etc. New cars: Focus 2003 (MartinPark), Focus RS 2002 (DuvalPrevot), Focus 2001 (McraeGrist), Lancer 2003 (GronholmRautianen), Lancer 2002 (BurnsReid), Impreza 2003 (Makinen/Lindstrom), Impreza 2002 (Solberg/Mills), Xara 2003 (LoebElena), Xara 2002 (SainzMarti).
[ Voor 37% gewijzigd door Fuelke op 22-07-2003 19:37 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 12:43:
toch maar weer ff deze topic omhoog schoppen want ik heb een probleempje:
Ik heb net een legale versie van colin mcrae rally gekocht, maar als ik Championship doe dan loopt het speel steeds vast. Het loopt vast op het moment dat ik de melding krijg van: Loading Shakedown Day ofzo. Ik krijg deze melding echt heel vaag te zien. Ik kan het nog net zien zal ik maar zeggen.
Het vreemde is dat ik wel gewoon Stages kan spelen zonder problemen. Alleen de Championship kan ik niet doen en die wil ik dus wel doen.
Mijn systemspecs:
AMD 2400+
ATI Radeon 9700(non pro) over geklokt naar 320/315
512 MB PC3200
120 GB hardeschijf.
Aan mijn systeem ligt het verder niet, die moet het kunnen draaien. Ik heb het ook al geprobeerd om andere videokaart drivers te gebruiken, maar dat hielp niet.
Iemand anders nog een idee?
bron: http://www.codemasters.com/support/faqs.php?gameid=1151Problem: The game crashes in the Championship mode, but runs without problems in the Stages mode.
Solution: You need to set Vsync (Vertical Sync) to "on" in your graphics card's Windows options. For ATI cards, this can be done in control panel - display - settings - advanced - Direct 3D. Change the setting to 'Always on'
For Nvidia-based cards, Vysnc should be on (or on auto) by default. If you are experiencing this problem, another application on your PC may have changed the Vysnc setting. To adjust your Vsync option you require a third party tweaking tool, such as Riva Tuner. This is available from http://download.guru3d.com/rivatuner/
To adjust your Vsync settings using Riva Tuner, do as follows:
1) Run Riva Tuner
2) From the 'main' tab click on the button to the right hand side of 'Customise'
3) Then select 'Customise Direct Draw and Direct 3D settings'
4) Click on the 'Vsync' tab
5) Now change the value to 'auto' or 'Always on'
6) Click on Apply and now run the game.
Verwijderd
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
Verwijderd
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
Print ScreenAlpha-sphere schreef op 26 juli 2003 @ 21:51:
Met welke knop kan ik screenshots maken? Kan het nergens vinden? Of is er geen knop voor?
Verwijderd
Logisch toch?Alpha-sphere schreef op 26 juli 2003 @ 22:22:
als ik maar iets te snel ga dan maak ik bochten te wijd en lig ik in een greppel of tegen een boom aan. Moet echt heel voorzichtig rijden.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 08:12 ]
Maar dat is toch juist realistisch?TheBrain schreef op 28 juli 2003 @ 08:36:
Qua navigatie kan ik me levendig voorstellen dat Colin en Nicky inmiddels uit elkaar zijn. Wat een dwaas is het soms. Rij ik de rally van Engeland in een hoosbui, zicht van 0 natuurlijk, zegt 'ie helemaal niks over het niet afsnijden van bochten![]()
Hele auto aan gort omdat er een kleine steen ligt (die qua reactie van de auto eerdere een betonnen muur had moeten zijn).
Of een vette jump met daarachter een megascherpe bocht...die bocht meldt ie op het moment dat je in de lucht hangtTheBrain schreef op 28 juli 2003 @ 08:36:
Qua navigatie kan ik me levendig voorstellen dat Colin en Nicky inmiddels uit elkaar zijn. Wat een dwaas is het soms. Rij ik de rally van Engeland in een hoosbui, zicht van 0 natuurlijk, zegt 'ie helemaal niks over het niet afsnijden van bochten![]()
Hele auto aan gort omdat er een kleine steen ligt (die qua reactie van de auto eerdere een betonnen muur had moeten zijn).
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2003 14:21 ]
Verwijderd
http://www.codemasters.co...iles.php?showdetails=7744FIXES:
=====
This patch contains the following updates:
1) Controller setup now contains a 'Return to Centre' option.
2) Non-English co-driver speech is fixed for Windows 98 machines with SBLive cards.
3) A sound glitch arising from wrongly reported maximum playback frequencies has been fixed (this should improve sound quality on low-end cards)
4) Performance boosted on T&L cards by reducing the update rate for some of the effects.
5) Fixed a logic error that allowed running with no sound card to crash.
6) The VSync problem has been fixed.
7) Force feedback update rate improved.
The USA season 2 stages 1&2 English co-driver errors have been fixed.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 17:21 ]
[ Voor 32% gewijzigd door R-B op 02-08-2003 23:31 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2003 21:57 ]
Verwijderd
patch geïnstalleerd?sv3n schreef op 04 August 2003 @ 13:49:
ik heb rare problemen met het geluid, als ik het gas los laat, is het geluid ineens zwaar vervormd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 04 August 2003 @ 17:30:
Patch geïnstalleerd, crash naar desktop na het eeste scherm. Net als bij de 1.0 versie. Start alleen op met "safemode" setting. ATI 9500 (9700 pro softmode), 512MB, Win XP, Athlon 2000+
bron: http://www.codemasters.com/support/faqs.php?gameid=1151Problem: The game crashes during or after the opening videos, before the main menu is accessed.
Solution: This error is due to problems with your Windows video codecs. To solve this problem try the following:
1) Explore Disk 3 of Colin McRae Rally 3 and run the 'wmpcdcs8' and 'wmfdist' installation files, by double clicking on them.
2) If you have Cyberlink PowerDVD installed on your PC, you need to either uninstall this or rename the "claudfx.ax" file in the PowerDVD folder (to something like claudfx.old). This should not adversely affect PowerDVD, but you can always reverse the renaming procedure if this is the case.
3) If either of these steps do not solve the problem, try downloading and installing the latest version of Media player from http://www.microsoft.com/...edia/download/default.asp.
4) If the problem remains you may have to edit your registry, as follows...
Click on 'Start' then 'Run..."
Type in Regedit and click 'Ok'
From the registry editor select HKEY_LOCAL_MACHINE - Software - Codemasters - Colin McRae Rally 3
Now double click on the 'Movie Quality' key on the right hand side, change the value to 1 and press 'OK'
5) The following have also been reported by users as having solved this problem:
a) If you have Kazaa/Divx installed, with the TFM plug-in, these should also be uninstalled.
b) Downloading the ACE mega codecs pack: http://www.divx-digest.com/software/acemega_codec.html
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[rml]Fuelke in "[ PC] Colin McRae Rally 3.0"[/rml]Arfman schreef op 11 August 2003 @ 12:30:
Doe ff een mirror van die MOD, heb geen zin in die FilePlanet/GaySpy bagger ..
[ Voor 11% gewijzigd door Fuelke op 11-08-2003 12:57 ]
Verwijderd
http://www.tigersruler.de/colin3.htmArfman schreef op 11 August 2003 @ 12:30:
Doe ff een mirror van die MOD, heb geen zin in die FilePlanet/GaySpy bagger...
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Verwijderd
En dus ga jij in de gamesindustrie werken en er wat aan doen! Ipv hier zitten zeuren.Verwijderd schreef op 13 augustus 2003 @ 14:15:
Man . brak spel . Het sturen klopt niet eens . lijkt wel af de wagen opzij schuift ofzo . de lozer 1.1 patch verbetert bijna ook nix . wat een brakke zooi .
het geluid is nog steeds oerslecht.
Maar tegenwoordig is dit heel normaal want alle spellen van tegenwoordig zijn brak en barsten van de fouten. dus wat zeur ik eigelijk . alle spellen zijn brak
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
[ Voor 68% gewijzigd door Stefke op 13-08-2003 16:37 ]
wow , dit spel stuurt zowaar nog beter dan cmr3. realistisch door de bocht, slingert niet, etc.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Stefke op 01-09-2003 15:44 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ja, als CMR 5 er is voor de consoles
Kan niet stoppen met ontploffen!
Verwijderd
zie [rml][ CMR3] Rondetijden topic.[/rml]Bob Popcorn schreef op 01 September 2003 @ 22:38:
Jongens wat is jullie rondetijd bij de demo stage van UK? Mijne is 3.21
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
Colin McRae Rally 3 Full game UpgradeBruceLee schreef op 02 september 2003 @ 20:17:
is er nou een patch voor de hele versie
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 21:25 ]
Weet iemand hoe de titlesong van cmr3 heet? Ik vind het een erg vet nummer, wie weet de titel?
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
http://www.octagonmusic.com/mbvisiontt schreef op 22 September 2003 @ 21:03:
[...]
Weet iemand hoe de titlesong van cmr3 heet? Ik vind het een erg vet nummer, wie weet de titel?
Alrighty, thanx, ga ff kijken.
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
Probeer het eens zou ik zeggenChillmeister schreef op 01 oktober 2003 @ 00:02:
Ik heb dus Colin McRae 3.0 een keer gratis gekregen van een game reviewer die voor een krant werkt, dit was al in juni/mei ofzo. 5 minuten gespeeld en daarna niet meer omdat FF zo super kut was, zeker vergeleken CMR 2 (alhoewel het FF niet altijd werkte met CMR2, maar als het werkte was het super). Nu is mij de vraag aan jullie: die full upgrade patch, lost het de probelemen op met de Force Feedback van het spel?
Verwijderd
Force feedback update rate improved.Chillmeister schreef op 01 oktober 2003 @ 00:02:
Ik heb dus Colin McRae 3.0 een keer gratis gekregen van een game reviewer die voor een krant werkt, dit was al in juni/mei ofzo. 5 minuten gespeeld en daarna niet meer omdat FF zo super kut was, zeker vergeleken CMR 2 (alhoewel het FF niet altijd werkte met CMR2, maar als het werkte was het super). Nu is mij de vraag aan jullie: die full upgrade patch, lost het de probelemen op met de Force Feedback van het spel?
Verwijderd
kloptChillmeister schreef op 01 October 2003 @ 11:42:
Force Feedback werkt stukken beter. Maar vindt het spel nog steeds tegenvallen. de handling blijft beter in CMR 2.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2003 10:15 ]
niet eens geprobeerd. Ik denk dat ik eerst mijn CD moet vinden die onder een stof laag zit
Verwijderd
Dunno, mijn Voodoo Banshee trekt CMR3 niet.
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 22:58 ]
Verwijderd
zover zit ik alChillmeister schreef op 22 October 2003 @ 20:46:
[...]
niet eens geprobeerd. Ik denk dat ik eerst mijn CD moet vinden die onder een stof laag zit
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2003 23:27 ]
Verwijderd
1) jaAurelium schreef op 21 december 2003 @ 20:28:
Ik heb eff een vraagje: Bij het opstarten van het spel staat er dat illegale versies van het spel steeds meer gebreken gaan vertonen en dat het steeds lastiger word om te racen. Is dit echt zo? En valt er wat tegen te doen? Ik zie geen tijd meer als ik een checkpoint nader en het lijkt ook wel alsof de gameplay 1.5x zo snel is geworden opeens...
1) +- €50Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 20:31:
Hoe duur is Colin MCRae Rally 3?
En waar is ie nog te koop?
Agree, heb ik net vorige week voor € 4,99 uit de budget bak gehaald.Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 18:24:
tip: koop CMR2 (spotgoedkoop en duizend maal beter)
Verwijderd
Ik heb ooit de promo edtion CMR 3 gekregen. dat ik de reviewers editie. dus gratis gekregen. Eerst dat ik dat het spel er super vet uitzag, maar na 2 minuten racen vond ik de physics zo slecht dat ik het er maar meteen afgehaald heb. Het leek alsof je auto aan een verticale as vast zat. CMR2.0 zit er nu weer op en kan ik nog steeds volop van genieten, samen met Championship Rally 2000Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 19:26:
Wat is er tegenwoordig loos in de GameIndustry.?
Colin MCRae Rally 2 "schijnt" 1000x beter te zijn dan Colin MCRae Rally 03.
FIFA Football 2003 was veel beter ten opzichte van FIFA Football 2004.
Championship Manger 4 was veel slechter dan Championship Manager 2001/2002
Het enige goede game die ik op dit moment ken is Need For Speed Underground!
nu zeg je zelf dat opvolgers meestal niet beter zijn en toch vind je de opvolger van Need for Speed Porsche Unleashed de beste? Als we het puur over realistisch weggedrag en normalere AI (in NfS:u gaat het soms wel ERG hard in de catch-up) hebben moet je deze twee niet met elkaar gaan vergelijkenVerwijderd schreef op 22 december 2003 @ 19:26:
Wat is er tegenwoordig loos in de GameIndustry.?
..
Het enige goede game die ik op dit moment ken is Need For Speed Underground!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq