Verklaar u naderOp zondag 26 november 2000 11:04 schreef DKasemier het volgende:
Hebben mensen die er nooit komen het recht dit te zeggen?
Verwijderd
Stuffis Generalis == Overige draadjes!!!!Op zondag 26 november 2000 11:19 schreef PcDealer het volgende:
[..]
Verklaar u nader
onzin forum = onzin! Dat is van het begin af zo geweest, totdat een paar adjes inene bed88 dat er 'onzin van een hoger niveau' moest komen. Vanaf die tijd is er GEEN FLIKKER MEER AAN in het onzin forum!
De interessante off-topic wordt daardoor weggedrukt.
1)elkaar afbranden
2)ego als een olifant tentoon spreiden
3)grote bek tegen adjes hebben (wie zorgt voor GoT?!)
4)als kleuter willen overkomen
voor verdere vragen; bel stichting correlatie
edit: typo
Dank je.Op zondag 26 november 2000 11:36 schreef the noise het volgende:
RB, je kunt lullen wat je wilt, maar figuren zoals ome henne en die andere trieste gast halen toch wel wat gezelligheid weg. Onzin betekend niet
1)elkaar afbranden
2)ego als een olifant tentoon spreiden
3)grote bek tegen adjes hebben (wie zorgt voor GoT?!)
4)als kleuter willen overkomen
voor verdere vragen; bel stichting correlatie
edit: typo
Verwijderd
Wat wel moet veranderen is de negatieve naamgeving Trashcan als categorie voor het onzin forum dat is gewoonweg te negatief!
Verwijderd
Verwijderd
juissssssssssssssssssssssssssssssssstOp zondag 26 november 2000 12:16 schreef Whatistheforce het volgende:
ik vind het onzin de naam van het onzin forum te veranderen het geeft niks negatiefs aan onzin is onzin en er wordt gewoon echt onzin geluld in het onzin forum.
Wat wel moet veranderen is de negatieve naamgeving Trashcan als categorie voor het onzin forum dat is gewoonweg te negatief!
Agreed !Op zondag 26 november 2000 12:27 schreef Lasher[57th] het volgende:
ik vind het jammer dat GoT genoodzaakt is om een onzin forum te hebben, who cares anyway, kan je beter op FoK! gaal lopen lullen, dat is dervoor gemaakt, alles wat niet met tweaking te maken heeft deruit smijten!!
Onzinforum : eruit
Stuffis Generalis : eruit
Nieuws, sport en TV: eruit
Wetenschap & Levensbeschouwing : eruit
As simple as it is...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
want dat heeft als resultaat meuk op de 'echte' forums. en dat is toch niet de bedoeling.
volgens mij is het beter kindertjes/zielige gasten zsm te bannen.
Maar dan moet je die 'wij gaan toch niet weg, als je ons forum sluit dan gaan we de andere forums vervuilen' metaliteit niet tolereren.Op zondag 26 november 2000 12:37 schreef the noise het volgende:
Wildhagen kijkt ietsje te kort;
want dat heeft als resultaat meuk op de 'echte' forums. en dat is toch niet de bedoeling.
Verwijderd
Heb er "zomaar 2" opgezocht:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/69827
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/71498
Nog een keertje mijn stelling: Het is op OF juist leuk lullen omdat je met mede (al dan niet semi)Tweakers over onzin lult. Daarom zullen een heleboel OF-posters (want ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben, sterker: dat weet ik eigenlijk wel zeker) zich niet thuis voelen op FOK! o.i.d.
Maar verders mag iedereen die alleen maar loopt te zieken gebanned worden
Dat was ook ooit het idee achter het onzin forum, maar nu lopen er veel te veel mensen rond die nog geen harddisk van een processor kunnen onderscheiden en die alleen voor het onzin forum hier komen.Op zondag 26 november 2000 13:31 schreef Andina het volgende:
Nog een keertje mijn stelling: Het is op OF juist leuk lullen omdat je met mede (al dan niet semi)Tweakers over onzin lult.
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/35438
lees dat eens na..
Daar ziet u MIJN ideeen over naam
De missie is hier tweakers en ook onzin moet hiervan afgeleid zijn.
Een argument dat mensen die nooit op onzin komen geen recht van spreken hebben slaat dus nergens op.
Jammer het was er een tijdje leuk nu is het nix en worden de andere forums ook al bevuild.
u can fool all people some time and fool some people alltime
DKasemierOp zondag 26 november 2000 17:17 schreef outlaw het volgende:
Een argument dat mensen die nooit op onzin komen geen recht van spreken hebben slaat dus nergens op.
modereert veel
Geplaatst door DKasemier - zondag 26 november 2000 11:04
---------------------------------------------Hebben mensen die er nooit komen het recht dit te zeggen?
Hij/zij kan dit ook niet staven met harde bewijzen.
Precies. Kijk naar de naam van dit forum... Gathering of Tweakers!Op zondag 26 november 2000 13:00 schreef PcDealer het volgende:
Keihard aanpakken!
Figuren die *alleen* maar in de Trashcan rondhangen mogen ze imho allemaal bannen.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
ben het weer met je eensOp zondag 26 november 2000 13:31 schreef Andina het volgende:
Alez hop! Daar gaan we weer!
Heb er "zomaar 2" opgezocht:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/69827
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/71498
Nog een keertje mijn stelling: Het is op OF juist leuk lullen omdat je met mede (al dan niet semi)Tweakers over onzin lult. Daarom zullen een heleboel OF-posters (want ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben, sterker: dat weet ik eigenlijk wel zeker) zich niet thuis voelen op FOK! o.i.d.
Maar verders mag iedereen die alleen maar loopt te zieken gebanned worden
ik heb een tijdje geprobeert op fok te posten maar daar is het geen reet aan ik erger me dood aan de lay out dit straalt een beetje rust uit
maar ik voel me gewoon veel lekkerder hier in het onzin op got !
Als het onzin forum weg is, neemt dat (g*dv*rd*mm*) een hele grote load weg van de servers. En dan is t.net tenminste snel EN waarvoor het bedoelt is. KICK ONZIN!!!!!!!Op zondag 26 november 2000 12:37 schreef Whatistheforce het volgende:
Dat is onzin wat je zegt wildhagen niemand verplicht jou te klikken op die fora die jij er graag uit zou willen zien. Zolang jij niet klikt op die fora is het ook onmogelijk je je eraan te irriteren behalve als je ze in de index ziet staan maar ja dan ben je wel heel erg vaag bezig als je dat al niet kunt tolereren.
EDIT: Wat ik dus wilde zeggen. OK, ik snap dat je er niet hoeft te gaan kijken, maar het hele forum wordt er wel veel langzamer van als er zoveel topix worden geopend daar en zoveel wordt gereplied. In dat forum worden in 5 minuten meer topix geopend dan in alle fora bij elkaar.
Ik ben eerder voor een move naar /dev/nullOp zondag 26 november 2000 19:13 schreef Hans het volgende:
Rename het dan gewoon naar "Storthoop" of "/dev/null" ofzow
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Ik ook dus. Of een redirect naar Fok!ForumOp zondag 26 november 2000 19:18 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Ik ben eerder voor een move naar /dev/null![]()
Verwijderd
Op zondag 26 november 2000 19:23 schreef Exterazzo het volgende:
Ik ook dus. Of een redirect naar Fok!Forum
Ik (en lees voor ik: ik en nog meer anderen)heb op het FOK-forum helemaal niks te zoeken, ik lurk in de andere fora van GoT, stel als ik ergens niet uitkom een vraag en word dan supersnel door allemaal slimme mensen geholpen.
En 't leuke is dat ik óók nog over onzin kan lullen met diezelfde slimme mensen. Maar die komen -logisch!!- niet op FOK.
Verwijderd
Je snapt het dus niet. Zucht. Laat maar, I give up. Ik ga OF lezen. Nu kan het nog
De mensen die in onzin zitten zitten verder haast nergens, en het zijn geen slimme mensen, want slimme mensen lullen niet over geile groene kikkers.Op zondag 26 november 2000 19:32 schreef Andina het volgende:
Ik (en lees voor ik: ik en nog meer anderen)heb op het FOK-forum helemaal niks te zoeken, ik lurk in de andere fora van GoT, stel als ik ergens niet uitkom een vraag en word dan supersnel door allemaal slimme mensen geholpen.
En 't leuke is dat ik óók nog over onzin kan lullen met diezelfde slimme mensen. Maar die komen -logisch!!- niet op FOK.
Ik zie JOUW probleem niet; als jij onzin wilt kun je naar Fok, want Fok is voor andere dingen dan tweaken en daar kan het schijnbaar wel die onzin. Als je een serieus probleem hebt kun je die hier toch alsnog op GoT stellen?
Er zitten ook een hoop mensen die ook in de andere fora actief zijn (o.a. ikOp zondag 26 november 2000 19:44 schreef Tom het volgende:
[..]
De mensen die in onzin zitten zitten verder haast nergens
I fully agree.Ik zie JOUW probleem niet; als jij onzin wilt kun je naar Fok, want Fok is voor andere dingen dan tweaken en daar kan het schijnbaar wel die onzin. Als je een serieus probleem hebt kun je die hier toch alsnog op GoT stellen?
StatBar.nl - @GoT
Verwijderd
Llewella zei daar bv ook al dat het leuker is over onzin te lullen met mede-"nerds".
Ik heb de topic over geile groene kikkers niet gelezen, dat soort onzin sla ik over
Het gaat niet om de onzin alleen, het gaat om het geheel van het forum. En wat dat betreft zit ik dus liever op Tweakers dan op FOK.
Tsja, en Tweakers zonder OF, dan daalt mijn telefoonrekening maar stijgt mijn kennisniveau, dus eigenlijk heb je gelijk Tom dat je mn probleem niet snapt: ik heb er helemaal geen één:)
Daarom pleit ik voor een andere naamgeving, zodat de echte crap niet meer beargumenteerd kan worden met "het heet toch "Onzin Forum?"Op zondag 26 november 2000 19:53 schreef Andina het volgende:
Jammer, in één van de andere threads leek het er op dat het wel gesnapt werd.
Llewella zei daar bv ook al dat het leuker is over onzin te lullen met mede-"nerds".
Ik heb de topic over geile groene kikkers niet gelezen, dat soort onzin sla ik over, dus of daar al-dan-niet slimme mensen in hebben gepost weet ik niet.
Het gaat niet om de onzin alleen, het gaat om het geheel van het forum. En wat dat betreft zit ik dus liever op Tweakers dan op FOK.
Tsja, en Tweakers zonder OF, dan daalt mijn telefoonrekening maar stijgt mijn kennisniveau, dus eigenlijk heb je gelijk Tom dat je mn probleem niet snapt: ik heb er helemaal geen één:)
Is het dan van jullie niet ook een beetje kort door de bocht om te zeggen dat onzin weg moet?Op zondag 26 november 2000 12:37 schreef Whatistheforce het volgende:
Dat is onzin wat je zegt wildhagen niemand verplicht jou te klikken op die fora die jij er graag uit zou willen zien. Zolang jij niet klikt op die fora is het ook onmogelijk je je eraan te irriteren behalve als je ze in de index ziet staan maar ja dan ben je wel heel erg vaag bezig als je dat al niet kunt tolereren.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Als je het weg wil hebben, kun je er toch net zo goed goed niet kijken? waar erger je je dan aan?Op zondag 26 november 2000 19:18 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Ik ben eerder voor een move naar /dev/null![]()
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Alle (l)users die nooit buiten onzin komen, weg ermee als ze zich niet gedragen, nix waarschuwen.
Mega-onzin topics -> \dev\null
Andere Fora Anti-onzin beleid -> Veel harder modden.
SG -> Veel harder modden.
Onzin -> Keihard modden.
verstokte zeikerds -> Bannen.
DAT ruimt pas op.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
- Gooi 't dicht.
- Houdt 't open en zeur niet meer.
- Houdt 't open en ban iedere eikel die 't 2 of meer keer voor de rest probeert te verzieken, maar dan moet je wel duidelijke regels hebben over wat precies wel en niet kan.
Newbies na reggen verplichten de FAQ te laten lezen, blijft minimaal 2 mins staan, zodat ze het ook niet weg kunnen klikken, (na 2mins voorbij, ergens een flagje aanzetten ofzo) waarin ook _heel duidelijk_ wordt gemaakt wat ongewenst gedrag is, en wat de consequenties daarvan zijn, zodat ze later niet kunnen roepen "Jama da wissik nie!".
Aannames zijn fataal.
klikkiedieklik... <frzzztttt>
I love you man!!!
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
that's my point (.)
Verwijderd
Vind ik ook..Op dinsdag 28 november 2000 07:21 schreef benchMarc het volgende:
Dat onzin forum is er niet voor de lol gemaakt. dat kwam omdat van allerlei mennekes daar in SG gingen posten van de meest onzinnige dingen zoals: "Welke kleur is jou fiets?" of "Hoeveel keer ga jij naar de wc, per dag"? en nog meer van die troep. Het onzin forum is er gewoon gekomen uit grote noodzaak. Laat nu maar lekker staan dan heeft niemand meer last van het probleem dat er vroeger was. En de naam laat zo maar staan.
En anders maak je gewoon in de Index op GoT gewoon een HELE kleine link naar het onzin forum, en 6 disclaimers, en 4 waarschuwingen voor het lage niveau.
Dan weet je zeker dat die mensen die nix op onzin te zoeken hebben, er ook niet komen
Als dat waar is wat jij zegt, dan gaat GoT failliet zonder OF.Op zondag 26 november 2000 19:04 schreef Exterazzo het volgende:
[knip]
In dat forum worden in 5 minuten meer topix geopend dan in alle fora bij elkaar.
Oscar is voor OF met een harde aanpak door Adjes!
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
De oplossing is de titel van deze thread. Maar als de Adjes het niet nodig vinden hier te reageren...Op dinsdag 28 november 2000 00:02 schreef 4POX het volgende:
En nog steeds geen oplossing na maanden discuseren. En van het bestuur hoor je al helemaal niets
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/78561
Er was toch wel wat verwarring, heb het maar verwijderd enzow
Euh ja we zijn zelf in discussie wat er moet gebeuren met het forum, vooralsnog zou het dus wel makkelijk zijn als de mensen zich een beetje gedragen, dan is de kans dat het blijft bestaan iig wat groter denk ik...
(Ik ben overigens voor openhouden)
Bericht hierboven
Gewoon meteen een nieuwe naam invoeren en consequent optreden.
Ik pleit voor de naam
"Overige"
whereas 'Stuffis Generalis' zoiets betekent als general stuff, wat weer 't zelfde is als overige (misschien niet helemaal, maar 't komt op hetzelfde neer)
"I sit in my room and imagine the future."
Oeps!Op vrijdag 01 december 2000 23:12 schreef Theeboon het volgende:
'Overige' is in feiten Stuffis Generalis
whereas 'Stuffis Generalis' zoiets betekent als general stuff, wat weer 't zelfde is als overige (misschien niet helemaal, maar 't komt op hetzelfde neer)
"Niet te plaatsen"