Waarom zou het onzin forum wegmoeten?
Is het dan echt zo dat mensen denken dat alle onzinners hier enkel komen voor het onzin forum?
Ik denk dat vele (including myself) op bijna alle fora komen, maar onzin forum als een soort uitlaatklep gebruiken voor het geen wat niet op de overige fora thuishoort...
En dat alle ruzies komen door het onzin forum is niet waar... Ik zie vaker een topic in general dat aanstoot geeft dan in onzin...
(bv de racistische topics en dan niet alleen tegen buitenlanders)
Als je van GoT echt een informatief computergerelateerd forum wilt maken moet je onzin schrappen, general mag dan alleen nog over alles gaan wat over compu's gaat maar niet in andere fora thuishoort en in wetenschap en huppeldepup mag het dan alleen nog over exacte vakken, wetenschap etc gaan...
De community wordt dan een stuk volwassener en serieuzer en ik denk dat het leeftijdsgemiddelde dan ook hoger komt te liggen...
Het gaat hier helemaal niet om het onzin forum schrappen, we moeten op een wat normalere manier met elkaar om leren gaan.
Elkaar respecteren en accepteren...
Ik las gisteren nog zo'n mooi stuk in de hackers guide dat het lijkt of alles lief en aardig is op internet, dat er geen racisme en dergelijke bestaat, dat iedereen geaccepteerd wordt, maar dat is niet zo...
In tegenstelling juist...
Ik dwaal weer te ver af...
Kijk naar wat het echte probleem is en pak dat aan...
En ik denk dat als het onzin forum weg is:
of
- GoT een hoop leden zal moeten missen (en dan echt een hoop, want volgens mij wordt nog altijd een heel groot percentage van alle posts gedaan op onzin) omdat de onzinners op zoek gaan naar een ander forum en langzamerhand steeds vaker wegblijven bij GoT (sorry maar ik ga ook niet op 2 forums posten)
of
- Er komt weer een hoop onzin in general terecht en dan is er weer een nieuwe discussie : ban alle voormalige onzinners of er worden met een hoop slotjes gesmeten...
Wat is trouwens de reden geweest van deze discussie?
Ik weet wel dat op Fok! er periodes waren dat er weer ff wat onrust moest gebracht worden in de tent, waarom weet ik eigenlijk maar het gebeurde gewoon... dan werden er weer een aantal mensen gebanned en was het over... paar weken later begon het weer opnieuw...
Geen idee wat het preciese probleem hiervan is, maar het komt op vrijwel elk forum voor...
Hmmm... misschien komt het wel door groepjes vorming en uiten de groepjes een soort nationalisme...
ff een bijvoeging:
Er lopen idd ook genoeg mensen rond op onzin rond die maar weinig affiniteit hebben met computers, hoe die hier verzeild zijn geraakt, geen idee:? Vraag me dat zelf ook weleens af...
Ik ben juist hier gekomen omdat ik me hier meer thuis voel omdat ik misschien toch een beetje een.... nerdin ben...