Toon posts:

Het Onzin Forum moet WEG!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 290 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds het onzin forum er is, is er ook alleen maar ellende (ruzies e.d.)
Laten we niet vergeten dat GOT hoofdzakelijk voor computers en hardware is, en alle andere fora die hier niets mee te maken alleen maar voor foute bezoekers zorgen.
Laat iedereen die onzin wil verkopen lekker naar het FOK!forum gaan ofzo!

En zoals ook al in andere topics is gezegd: Het is er hier erg op achteruit gegaan!:'(

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dus dan zou GS ook weg moeten.

Lijkt mij handiger om te kijken hoe het loopt nu Anton de boel een beetje in de gaten houd.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Het forum moet alleen wat strenger geregulierd worden, wat wel en niet kan moet nou eens duidelijk worden.

Verwijderd

ONZIN forum moet blijven:(:(
zo haal je de onzin uit andere forums weg:P:P, het enige wat ik dan zou doen is er strengere controle:D:D op zetten door 1 of 2 personen die er veel zijn en die wel de regels weten te hanteren????

• Gulpener

Gulpener

zelluf!

He Raver zou dat geen taak voor jou zijn?

Verwijderd

Laat ook maar :(

Verwijderd

Op donderdag 16 november 2000 13:55 schreef Gulpener het volgende:
zou het best willen doen :P:P:P

maar weet niet of ik zelf de regels zo goed ken:?:?

• Gulpener

Gulpener

zelluf!

Op donderdag 16 november 2000 13:58 schreef raver het volgende:

[..]

maar weet niet of ik zelf de regels zo goed ken:?:?
Niemand kent de regels, da's juist het probleem...

Maaruhh begin je CV. maar in te vullen ;)

Verwijderd

CV van Raver:

15 postings op SG
25 postings op Network troubleshooting
3 postings op Lieve Adjes
2296 postings op Onzinforum

;)

(no hard feelings...hehehe)

Verwijderd

Op donderdag 16 november 2000 14:03 schreef Paz het volgende:
CV van Raver:

15 postings op SG

;)

(no hard feelings...hehehe)
ik mis er nog 400 op DPC :P:P

• Gulpener

Gulpener

zelluf!

ben benieuwd wat de Adjes d'r van vinden :9

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Ga verder in de Zwaar Achteruit thread.

Idee van Femme
Idee van mij

Verwijderd

Ik stem voor helemaal weg/idee Femme

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Van mij mag dat hele onzin forum direct naar de prullenbak,zijn we ook meteen af van alle kotergein die ik steeds vaker zie,ook bij alle andere fora.

Helaas trekt het onzinforum te veel onzin members!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga ook voor Femme's idee!:)

• Helsie
  • Niet online
Idee van Femme...
Definitely :)

Onzin moet afgeschaft worden. In het begin zullen die onzin people de andere forums vervuilen, maar daar moet hard tegen opgetreden worden. Waar halen ze het idee vandaan dat de onzin-lui "recht hebben" op een eigen forum. Laat ze dan maar zelf een forum ergens gaan draaien. Het is verspilling van server ruimte en bandbreedte.
In het begin zullen tijdelijk veel moderators nodig zijn.

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 18:52
Je hoeft toch niet in Onzin te kijken?
Ik kom er nooit en heb nergens last van!

- NAC Breda -

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Ben het er eigenlijk toch ook wel mee eens.

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

Verwijderd

Op donderdag 16 november 2000 14:50 schreef Ritchie het volgende:
Dat klopt wel, maar er komen dan weer ongelooflijk veel members bij die de balle verstand van computers etc hebben en alleen maar domme opmerkingen kunnen plaatsen. :(
Zo is het ook op Fok gegaan, Danny van Fok heeft zich er nauwelijks mee bemoeid en ook geen maatregelen getroffen. Hem maakt het volgens mij niks uit zolang er maar veel bezoekers komen :( Femme doet tenminste zijn best om GoT een computer forum te laten blijven!

/me heeft respect voor Femme! :)

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dus iedereen in eerste instantie op het Onzin Forum afkomt, en vervolgens ook alle andere fora gaat lopen vervuilen.|:(

Verwijderd

Trouwens, deze smoes werd op Fok ook vaak gebruikt, maar Fok in nu ongeveer een heel groot onzinforum geworden :(

Verwijderd

Owja, toen ik daar overhet onderwerp onzinforum begon kreeg ik allemaal negatieve reactie's omdat 95% van de fokkers voor het onzinforum komt. Hier krijg ik ook negatieve reactie's maar dat is dan wel van de mensen die meer als 50% op het onzinforum posten of zelf meer als 95% (ja die bestaan echt!:()
ONZIN forum moet blijven :(:(
15 postings op SG
Dit is een voorbeeld (niet persoonlijk opvatten hoor Raver), maar zo zijn er nog meer!

Verwijderd

Ik post zelf ook wel eens in het OF, maar ik zal het niet missen als het weg is! *D

Verwijderd

Op donderdag 16 november 2000 15:20 schreef Exterminator het volgende:
Owja, toen ik daar overhet onderwerp onzinforum begon kreeg ik allemaal negatieve reactie's omdat 95% van de fokkers voor het onzinforum komt. Hier krijg ik ook negatieve reactie's maar dat is dan wel van de mensen die meer als 50% op het onzinforum posten of zelf meer als 95% (ja die bestaan echt!:()
[..]

[..]
Dit is een voorbeeld (niet persoonlijk opvatten hoor Raver), maar zo zijn er nog meer!
als je een voorbeeld neemt zorg dan iig dat die klopt :(:(:(:(:(:(:(:(:(

want dat ik veel op onzin post klopt maar ik post ook op andere fora om mensen te helpen :(:(:(

Verwijderd

Op donderdag 16 november 2000 17:36 schreef raver het volgende:

[..]
als je een voorbeeld neemt zorg dan iig dat die klopt :(:(:(:(:(:(:(:(:(
sorry, maar had geen zin om al je posts te tellen dus quote ik dat stukje maar even :)

Verwijderd

Op donderdag 16 november 2000 17:36 schreef raver het volgende:

want dat ik veel op onzin post klopt maar ik post ook op andere fora om mensen te helpen :(:(:(
Ja, maar je moet het ook niet persoonlijk oppvatten ofzo. :) Ik pakte even jouw omdat die er al stonden, ik had geen zin om alle profiles na te gaan om te kijken wie niu wel en wie nu niet veel op onzinforum post

Verwijderd

Geen ruzie ;)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:22

Destruction

(ex-)Automonteur

geen ruzie :)
precies , dat is gisteren al gebeurt tussen themaniac & exterminator :P

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

..en tussen CJ en de Adjes...
>:)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
* Laurent gaat eens met het id van Femme, wel goed id...

Verwijderd

.

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 14:37

collin

Who da man !!

Ik weet dat er een hoop mensen met het onzinforum zullen verdwijnen die ook veel waarde hebben voor GoT in totaal. Ik ga iig als onzin gaat! ;(

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Op donderdag 16 november 2000 19:52 schreef collin het volgende:
Ik weet dat er een hoop mensen met het onzinforum zullen verdwijnen die ook veel waarde hebben voor GoT in totaal. Ik ga iig als onzin gaat! ;(
dat zal wel meevallen. je zou het als het scheiden van het kaf van het koren kunnen zien. GOT is opgezet als computer forum, en blijft ook zo. Het is allemaal wel leuk om naar het onzinforum te gaan, maar dat heeft geen enkele directe link met Tweakers & GOT. Onzinfora bestaat er genoeg, brede inhoudelijk goede fora niet. Laat dat dan ook zo.

mochten er echt mensen weggaan omdat het onzinforum weg gaat, dan zegt dat misschien wel meer over die mensen dan over GoT...

ps, raver: Die opgestelde CV was niet gebaseerd op enig onderzoek. ook niet zo bedoeld.

*nuff said.

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Sinds het onzin forum er is, is er ook alleen maar ellende (ruzies e.d.)
Laten we niet vergeten dat GOT hoofdzakelijk voor computers en hardware is, en alle andere fora die hier niets mee te maken alleen maar voor foute bezoekers zorgen.
Laat iedereen die onzin wil verkopen lekker naar het FOK!forum gaan ofzo!
En zoals ook al in andere topics is gezegd: Het is er hier erg op achteruit gegaan!
bullshit.

Bij het GoT onzin-forum gaan de topics misschien niet altijd over computers, maar het overgrote deel van de de OF-bezoekers zijn wel Tweakers. bij FOK! is daar IMHO ook niet echt een plek voor.

"There's no place for us..." :'(

- Queen - Who wants to live forever -

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• ronaz

ronaz

Wishmaster

dat zal wel meevallen. je zou het als het scheiden van het kaf van het koren kunnen zien. GOT is opgezet als computer forum, en blijft ook zo. Het is allemaal wel leuk om naar het onzinforum te gaan, maar dat heeft geen enkele directe link met Tweakers & GOT. Onzinfora bestaat er genoeg, brede inhoudelijk goede fora niet. Laat dat dan ook zo.
mochten er echt mensen weggaan omdat het onzinforum weg gaat, dan zegt dat misschien wel meer over die mensen dan over GoT...

ps, raver: Die opgestelde CV was niet gebaseerd op enig onderzoek. ook niet zo bedoeld.

*nuff said.
Dus als je regelmatig het OF bezoekt dan deug je (in jouw ogen) bij voorbaat niet?

lekkere vooroordelen heb jij.

Ter verduidelijking: het mag van mij best iets minder op het OF, maar voorgoed sluiten gaat te ver. Veel te ver. Ik voorspel ook dat als het OF zou sluiten, de (veelal nuttige) posts in de andere fora (forums :? ) ook drastisch zullen teruglopen.
Ik weet dat sommigen echt alleen voor het OF komen, maa veel van de mensen die regelmatig posten op het OF hebben wel degelijk ook iets in de andere fora (forums :? ) bij te dragen.

Verwijderd

Ronaz, ik heb het over mensen die weggaan als het 'OF' ook weg gaat. Natuurlijk is het niet zo dat je wordt bestempeld als mafkees als je af en toe eens wat post op dat forum... Het Onzinforum is echter ooit opgezet om bepaalde onzin uit de overige fora weg te halen, maar het blijkt nu een eigen leven te gaan leiden en dat is wel problematisch. Het forum trekt daarnaast ook genoeg mensen aan die alleen maar voor dat onzin forum komen en af en toe eens voor de lol wat 'leuks' doen op andere fora. (neveneffect)
lekkere voordelen heb jij
tja, dan moet je je ondertitel ook maar veranderen €ng€ v€rknipt€ mafk€€s';)
*nuff said

• ronaz

ronaz

Wishmaster

Het forum trekt daarnaast ook genoeg mensen aan die alleen maar voor dat onzin forum komen en af en toe eens voor de lol wat 'leuks' doen op andere fora. (neveneffect)
Dat moet ik je nageven, daar heb je gelijk in. Er lopen idd veel mensen rond die helemaal geen ruk met computers doen, afgezien van wat chatten en fora bezoeken.

en ik ben nou eenmaal een €ng€ v€rknipt€ mafk€€s :)

• Gman
  • Laatst online: 06-01 12:02
Ik vindt het O.F. best grappig...maar ik merk wel dat GoT achteruit gaat :(, je kunt lullen wat je wilt, maar er komt idd wat dommer volk kijken.

Je merkt ook duidelijk dat humor niet echt gewaardeerd wordt in de serieuze forums (waar GoT eigenlijk voor is).

Ik zal jullie dus helaas gelijk moeten geven :'(.
d'r moet iets gebeuren.

Verder vindt ik het wel een strak id om een soort van ledenstop te bedenken.
Niet klakkeloos iedereen erop smijten.
vroeger was het zo gezellig toen er nog niet zoveel leden waren

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Me agree.....

Verwijderd

*bleh* :r :r getver wat een eng gedoe zeg :(

omdat jezelf toevallig niks aan het onzinforum vind
wil je gelijk de lol voor anderen ontnemen :r :r

ten eerste zie ik de heer kip nooit in het onzin forum dus begrijp ik sowieso niet wat hij loopt te klagen

en LETOP !!!! : je bent niet verplicht om het onzin forum door te lezen !!!!!

nogmaals alle mafketels hebbie daar bij elkaar en gaan zo tenminste niet in de rest van de fora onzinnige topics openen..

en dat was ook de hele opzet van het OF
en daarin is het dus ook redelijk geslaagd

ik kom nou al een jaar hier en Flamewars en gezeik met bezoekers is er altijd al geweest en het is er echt niet meer op geworden
(in verhouding tot het aantal bezoekers)

hopelijk laat femme zich niet beïnvloeden
door die 10 jaloerse zeikers die het voor honderden onzinforummers proberen te verpesten :(

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 21:44

GaMeOvEr

Is een hork.

Tja Flamez, je doet je naam eer aan... :)
nogmaals alle mafketels hebbie daar bij elkaar en gaan zo tenminste niet in de rest van de fora onzinnige topics openen..
Die mafketels wil je gewoon helemaal niet hebben.
en dat was ook de hele opzet van het OF en daarin is het dus ook redelijk geslaagd
Het nadeel is alleen dat er nu mensen reggen puur om op het onzinforum te lopen kutten, en dat was niet de opzet...
ik kom nou al een jaar hier en Flamewars en gezeik met bezoekers is er altijd al geweest en het is er echt niet meer op geworden
Yeah right... De hoeveelheid slotjes is je niet opgevallen wilde je zeggen ? Get Real...
(in verhouding tot het aantal bezoekers)
Juist. Daar moet wat aan gebeuren. Gasten die alleen maar op Onzin zitten = opzouten.
hopelijk laat femme zich niet beïnvloeden
door die 10 jaloerse zeikers die het voor honderden onzinforummers proberen te verpesten
Maak er dan nu maar 11 van. >:)

Richt lekker www.onzinforum.nl op of zo.

De grondslag van GoT blijft computer-related, niet zich vervelende puistekoppies een tijdverdijf aanbieden.

Owh, PS, jaloers op het niveau aldaar ben ik echt niet hoor... :r

Aannames zijn fataal.

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:13
Ik post zelf ook wel op het onzin-forum en ik zou het zeker ook missen als het hier weg gaat, maar ik blijf wel want ik kom ook voor andere forums.

Verwijderd

Ga nou niet allemaal lopen flamen, aan een ban heb je nix,

"Alles sal reg kom" - Paul Kruger ;)

Verwijderd

Waarom zou het onzin forum wegmoeten?
Is het dan echt zo dat mensen denken dat alle onzinners hier enkel komen voor het onzin forum?
Ik denk dat vele (including myself) op bijna alle fora komen, maar onzin forum als een soort uitlaatklep gebruiken voor het geen wat niet op de overige fora thuishoort...
En dat alle ruzies komen door het onzin forum is niet waar... Ik zie vaker een topic in general dat aanstoot geeft dan in onzin...
(bv de racistische topics en dan niet alleen tegen buitenlanders)
Als je van GoT echt een informatief computergerelateerd forum wilt maken moet je onzin schrappen, general mag dan alleen nog over alles gaan wat over compu's gaat maar niet in andere fora thuishoort en in wetenschap en huppeldepup mag het dan alleen nog over exacte vakken, wetenschap etc gaan...
De community wordt dan een stuk volwassener en serieuzer en ik denk dat het leeftijdsgemiddelde dan ook hoger komt te liggen...

Het gaat hier helemaal niet om het onzin forum schrappen, we moeten op een wat normalere manier met elkaar om leren gaan.
Elkaar respecteren en accepteren...

Ik las gisteren nog zo'n mooi stuk in de hackers guide dat het lijkt of alles lief en aardig is op internet, dat er geen racisme en dergelijke bestaat, dat iedereen geaccepteerd wordt, maar dat is niet zo...
In tegenstelling juist...

Ik dwaal weer te ver af... :)

Kijk naar wat het echte probleem is en pak dat aan...

En ik denk dat als het onzin forum weg is:
of
- GoT een hoop leden zal moeten missen (en dan echt een hoop, want volgens mij wordt nog altijd een heel groot percentage van alle posts gedaan op onzin) omdat de onzinners op zoek gaan naar een ander forum en langzamerhand steeds vaker wegblijven bij GoT (sorry maar ik ga ook niet op 2 forums posten)

of
- Er komt weer een hoop onzin in general terecht en dan is er weer een nieuwe discussie : ban alle voormalige onzinners of er worden met een hoop slotjes gesmeten...

Wat is trouwens de reden geweest van deze discussie?

Ik weet wel dat op Fok! er periodes waren dat er weer ff wat onrust moest gebracht worden in de tent, waarom weet ik eigenlijk maar het gebeurde gewoon... dan werden er weer een aantal mensen gebanned en was het over... paar weken later begon het weer opnieuw...

Geen idee wat het preciese probleem hiervan is, maar het komt op vrijwel elk forum voor...
Hmmm... misschien komt het wel door groepjes vorming en uiten de groepjes een soort nationalisme...

ff een bijvoeging:

Er lopen idd ook genoeg mensen rond op onzin rond die maar weinig affiniteit hebben met computers, hoe die hier verzeild zijn geraakt, geen idee:? Vraag me dat zelf ook weleens af...
Ik ben juist hier gekomen omdat ik me hier meer thuis voel omdat ik misschien toch een beetje een.... nerdin ben... ;)

Verwijderd

Van mij mag ie weg ,dan ga ik eindelijk weer eens wat nuttigs doen ;)

Verwijderd

Op vrijdag 17 november 2000 10:19 schreef Llewella het volgende:
(...)
Er lopen idd ook genoeg mensen rond op onzin rond die maar weinig affiniteit hebben met computers, hoe die hier verzeild zijn geraakt, geen idee:? Vraag me dat zelf ook weleens af...
Ik ben juist hier gekomen omdat ik me hier meer thuis voel omdat ik misschien toch een beetje een.... nerdin ben... ;)
Daar sluit ik me dus helemaal bij aan. Dat van ga maar naar FOK vind ik dus onzin, want daar voel ik me helemaal niet thuis.

Goed, misschien heb ik weinig recht van spreken omdat ik vooral post in Onzin en lurk in de andere fora, maar zo werkt het wel: omdat ik compu-junk en wannabee-tweaker ben kom ik op GoT, en het lijkt me stug dat ik daarin de enige ben :?

• uibeltje
  • Laatst online: 19-02 13:26

uibeltje

Idiotheque

Llewella, you're right! Ze zegt precies zoals het is. Ik denk zelf dat het aantal mensen dat alleen maar voor het OF komt bijzonder klein is. Ik post niet echt veel in andere fora maar toch regelmatig (min. 1 x per dag).
Gameover schreef:
De grondslag van GoT blijft computer-related, niet zich vervelende puistekoppies een tijdverdijf aanbieden.
En volgens mij zijn SG en wetenschap ook compleet niet computer-related. En ik denk dat je je mening iets minder mag formuleren, ik ben bijna 22 dus een puistekoppie wil ik mezelf niet meer noemen. * uibeltje kijkt in de spiegel. Nee, geen puistekoppie :)

• Sassie
Ik ben het ook wel met Llewella eens.
Mooi gezegd!

• botoo
  • Laatst online: 00:09

botoo

💀 too old to die young

Flamez
en LETOP !!!! : je bent niet verplicht om het onzin forum door te lezen !!!!!

Nee Flamez, je bent idd niet verplicht om het onzinforum door te lezen, maar een hoop 'mafketels' (zoals jij dat noemt) lopen wel in de andere fora onzintopics te openen. Het OF was aanvankelijk opgezet om de wat tweakers van/over/met tweakers denken/doen/etc. Dat 'wat vind de tweaker van...' staat inmiddels weer gewoon in SG, alsof iemand daar in geinteresseerd moet zijn :r
hopelijk laat femme zich niet beïnvloeden door die 10 jaloerse zeikers die het voor honderden onzinforummers proberen te verpesten
Ik hoop dat Femme zich laat beinvloeden door z'n gezonde verstand en door een toekomstvisie voor een computergerelateerde site met daarbijhorend computergerelateerd forum, en niet door 'honderden' onzinforummers. Er is meer dan genoeg ruimte op het internet om een tech-forum te laten voor wat het is en een onzinforum ergens anders te hebben.
onzinforum.nl of tweakotine.nl oid is imho een goed idee.

Zoals jij het stelt zou de onzinner slechts op het OF blijven, dat is helaas niet zo, de onzinnige, beter gezegd, onnozele vragen in de tech-fora laten zien dat de search functie niet nodig wordt geacht en dat je dezelfde vraag gewoon 10 keer of meer moet stellen. Dit heeft tot gevolg dat er steeds minder serieus gereageerd word, wat weer tot gevolg heeft dat de wegzaksnelheid van een topic onnodig toeneemt, dus geen onderzoek of nadenken meer, want als je niet direct reageert is die betreffende topic al weer weg.
Natuurlijk mogen onzinners ook technisch bijgeschaafd worden (graag zelfs), maar om voor de 'tigste keer te vragen wat de beste koeler voor een socket A cpu is zonder de moeite te nemen om even te zoeken vind ik dus onnodig oppervlakkig en vervelend overkomen.

Llewlla, Andinda, (om er maar twee uit te pikken) het feit dat jullie de moeite nemen om zinnig ergens op te reageren maakt jullie wel de uitzonderingen die moeten bloeden voor het gedrag van een grote groep, ik zie van jullie ook geen onzin in de andere fora (waar ik wel kom).

[edit]typo's

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Oh ik krijg helemaal wilde ideeen :D

Kan dan niet als het OF geschrapt zou worden meteen van GoT een hechtere en serieuzere community worden gemaakt?
Ik bedoel zoals je bij de hcc thema avonden hebt dat je bij elkaar komt om te leren en problemen op te lossen (want daar draait GoT toch in feite om?)

Misschien is dit ook wel een oplossing om de rotzooi buiten de deur te houden...
Of is dit teveel van het goede?

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op vrijdag 17 november 2000 10:52 schreef botoo het volgende:
Flamez

Nee Flamez, je bent idd niet verplicht om het onzinforum door te lezen, maar een hoop 'mafketels' (zoals jij dat noemt) lopen wel in de andere fora onzintopics te openen.
Kan je hier een voorbeeld van geven? En dan heb ik het wel over de tech-fora.
Het OF was aanvankelijk opgezet om de wat tweakers van/over/met tweakers denken/doen/etc. Dat 'wat vind de tweaker van...' staat inmiddels weer gewoon in SG, alsof iemand daar in geinteresseerd moet zijn :r
Wij wel, ik kan me voorstellen dat niet iedereen die mening deelt.
Natuurlijk mogen onzinners ook technisch bijgeschaafd worden (graag zelfs), maar om voor de 'tigste keer te vragen wat de beste koeler voor een socket A cpu is zonder de moeite te nemen om even te zoeken vind ik dus vervelend overkomen.
Het zijn niet alleen de OF'ers die de search niet gebruiken, deze stelling heeft dus niets te maken met het probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Alle kleuters van het onzinforum willen ook erg graag in de serieuze fora posten, en dat geeft problemen.

Voorbeeld:
Vraag: Mijn SB Live doet het niet, wat nu?

Antwoord: Tja, dat is kut voor je (hihihi)!

En zo gaat het maar door.:(
Dat zijn dus allemaal dingen waar je dus niets aan hebt.
Ik heb niets tegen het onzinforum, maar blijf dan ook alleen in het onzinforum, en ga niet andere fora vervuilen met overbodige mededelingen.

Verwijderd

Op vrijdag 17 november 2000 10:52 schreef botoo het volgende:
Er is meer dan genoeg ruimte op het internet om een tech-forum te laten voor wat het is en een onzinforum ergens anders te hebben.
onzinforum.nl of tweakotine.nl oid is imho een goed idee.
Botoo, als je de reactie van Llewella e.v. hebt gelezen (en daar ga ik van uit) weet je dat veel OF-bezoekers juist hier komen vanwege het computergerelateerd zijn. Een opzichzelf staand forum, niet nadrukkelijk gelinkt vanaf GoT, is dus niet de oplossing, imho.
(...)Natuurlijk mogen onzinners ook technisch bijgeschaafd worden (graag zelfs), maar om voor de 'tigste keer te vragen wat de beste koeler voor een socket A cpu is zonder de moeite te nemen om even te zoeken vind ik dus vervelend overkomen.
Gelukkig dat ik technisch bijgeschaafd van je mag worden, maar zoeken op alleen username en onderwerp valt ook niet altijd mee, heb ik gemerkt...

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op vrijdag 17 november 2000 11:01 schreef KIP het volgende:
Alle kleuters van het onzinforum willen ook erg graag in de serieuze fora posten, en dat geeft problemen.

Voorbeeld:

En zo gaat het maar door.:(
Dat zijn dus allemaal dingen waar je dus niets aan hebt.
Ik heb niets tegen het onzinforum, maar blijf dan ook alleen in het onzinforum, en ga niet andere fora vervuilen met overbodige mededelingen.
Ik geef toe, dat soort antwoorden heb je niks aan maar misschien is het verstandiger om dat soort personen te laten waarschuwen door de adjes ipv direct het OF sluiten.
En Kip, je bent ook weer niet zo enorm tegen het OF want een search levert op dat je daar ook bijna 50x gepost hebt ;)

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Uibeltje,
Ik ga geen voorbeelden geven, die kan je makkelijk zelf vinden en ik wil niemand op de persoon aanvallen (we hebben het over een collectief probleem hier) Kip geeft wel een voorbeeldje hierboven. Persoonlijk vind ik het al onzinnig als er 20 keer dezelfde vraag gesteld wordt, ik ben het met je eens dat het negeren van de search-functie een algemeen probleem is.

Dat 'jullie' wel geinteresseerd zijn in wat 'de tweaker doet en eet' is je goed recht, imho mag dat naar Tweakers over tweakers onzinforum.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Andina, ik hoef toch niet mijn woorden op een zilveren schaaltje te leggen voordat in mag, moet, wil of kan opschrijf? Sommige van ons (mezelf incluis) zijn niet altijd even duidelijk in een 'schriftelijke' reactie, het gaat er hier om met een passende oplossing te komen, en als ik hier de reactie's van de meeste pols wordt het probleem door alle partijen wel erkend. Dat is een goed begin. Ik ben wel bang dat de notoire verpesters hier niet reageren.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Op donderdag 16 november 2000 13:36 schreef Gulpener het volgende:
Het forum moet alleen wat strenger geregulierd worden, wat wel en niet kan moet nou eens duidelijk worden.
Nog strenger?? Onzin is al zo streng... wat is volgende stap dan. als je een keer scheld IP ban?

Verwijderd

Op donderdag 16 november 2000 13:55 schreef Gulpener het volgende:
Hij is totaal ongeschikt

Verwijderd

Ik denk dat notoire verpesters altijd zullen blijven bestaan .Met of zonder Onzin forum :(
De oplossing voor het probleem moet toch denk ik in een hele andere hoek gezocht worden .

Verwijderd

tja...

Verwijderd

Ik weet dat ik niet in de juiste positie verkeer om een mening te geven over GoT.. maar ach.. waarom geen slotje op forum in ze geheel :? hihi

Verwijderd

Op vrijdag 17 november 2000 11:17 schreef botoo het volgende:
Andina, ik hoef toch niet mijn woorden op een zilveren schaaltje te leggen voordat in mag, moet, wil of kan opschrijf?[/b]
Nee botoo, dat hoeft inderdaad niet. Ik blijkbaar wel, zal er in het vervolg een smiletje bij zetten ;)
(...)
het gaat er hier om met een passende oplossing te komen, en als ik hier de reactie's van de meeste pols wordt het probleem door alle partijen wel erkend. Dat is een goed begin. Ik ben wel bang dat de notoire verpesters hier niet reageren.
Maar de notoire verpesters (je bent schriftelijk zo slecht nog niet,btw :)) zijn ook degene die het volgens mij aan hun r**t roest of ze op Onzin of op FOK zitten. Hun reactie zal mi dan ook niet echt euh constructief zijn

edit:

Hee mixmaster, jij hier >:) ?

Verwijderd

Op vrijdag 17 november 2000 11:21 schreef mixmaster het volgende:

[..]
Hij is totaal ongeschikt
jonge jonge doe is ff kalm ja :(:(

• Sassie
Gedeeltelijk is het ook het gedrag op internet in zijn algemeenheid.
Steeds meer mensen komen op internet (niet alleen meer mensen met computeraffiniteit) en tja als newbie weet je nog niet precies wat te doen hier, en doe je 'foute' dingen wat de regular posters weer irriteert.

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap nu ook hoe mixmaster aan bijna 1000 posts komt in 1 maand:
Iedere mededeling in verdelen over 2 posts...:P (en ook allemaal in het OF)

Verwijderd

Op vrijdag 17 november 2000 11:31 schreef KIP het volgende:
das tenminste ook weer duidelijk :P:P

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 17 november 2000 11:24 schreef mixmaster het volgende:
Ik weet dat ik niet in de juiste positie verkeer om een mening te geven over GoT.. maar ach.. waarom geen slotje op forum in ze geheel :? hihi
Tja, jij bent nu een mooi voorbeeld van hoezo Onzin weggekeilt moet worden...

:r

Uibeltje,
En volgens mij zijn SG en wetenschap ook compleet niet computer-related. En ik denk dat je je mening iets minder mag formuleren, ik ben bijna 22 dus een puistekoppie wil ik mezelf niet meer noemen. * uibeltje kijkt in de spiegel. Nee, geen puistekoppie
Nee, maar in SG is er nog een beetje niveau, (mag ook een stuk strenger IMHO) en wetenschap ook wel. Het punt is dat Onzin totaal foute mensen aantrekt. Gasten die niet eens buiten Onzin komen, gelijk wegknallen.

En dat met die formulering, daar heb ik het ook niet over iedereen, maar het grootste gedeelte, en natuurlijk iedereen die zich aangesproken wil voelen... ;)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Gasten die niet eens buiten Onzin komen, gelijk wegknallen.
Laat ze juist lekker in het onzin forum blijven!:)

Verwijderd

Op vrijdag 17 november 2000 11:38 schreef KIP het volgende:
Laat ze juist lekker in het onzin forum blijven!:)
En dat moest nou net weg :?

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op vrijdag 17 november 2000 11:01 schreef KIP het volgende:
Voorbeeld:

Tja, als je een vraag stelt die gemiddeld 2 keer per dag voorbij komt op GOT; kan je ook een dom antwoord verwachten. Gaan we die users dan ook bannen wegens weigering van het gebruiken van de search?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Ik denk dat ik maar een op FOK ga kijken....misschien dat er daar wat luchtiger over zaken gedaan wordt...jeetje wat een drama om niks! Lighten up! Smile! Be Happy! Praat onzin! 8-)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 17 november 2000 11:40 schreef Andina het volgende:

[..]
En dat moest nou net weg :?
Nu begin ik hem te snappen, laat ze lekker in het forum blijven, en keil dan het forum weg !

Das wel een goede ja ! :P

Aannames zijn fataal.

• Sassie
Op vrijdag 17 november 2000 11:35 schreef GaMeOvEr het volgende:

Gasten die niet eens buiten Onzin komen, gelijk wegknallen.
Helemaal mee eens!

Verwijderd

offtopic:
L :) L, Andina, je bent wel scherp ;)

Verwijderd

Topicstarter
Even een overzicht van de top 10 in het OF:

Hee......wie hebben we daar? 1 2 3 4
Je desktop op GoT
Wie is de OUDSTE tweaker?
ONZIN forum in GEVAAR 1 2
Wie heeft de oudste ICQ nummer? 1 2
Verliefd part III 1 2 3
Zijn sommige mensen hier uit op aandacht? 1 2 3
Wie is de jongste tweakers?
Cool!!
wie zijn er nog 1 2 3

Do I need to say more???

Verwijderd

Op vrijdag 17 november 2000 11:41 schreef Rontgenstraal het volgende:
Ik denk dat ik maar een op FOK ga kijken....misschien dat er daar wat luchtiger over zaken gedaan wordt...jeetje wat een drama om niks! Lighten up! Smile! Be Happy! Praat onzin! 8-)
Dan moet ik je teleurstellen... tenminste ik hoop dat ze daar wel geleerd hebben...
Op praktisch elk forum komt dit voor, dus wat is het probleem nou!?

Ik zou het niet weten :D:?;)

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op vrijdag 17 november 2000 11:46 schreef KIP het volgende:

Je desktop op GoT
Verliefd part III 1 2 3
Cool!!
wie zijn er nog 1 2 3

Do I need to say more???
Forum had een dipje :(

Ik vind dat dit nou niet echt bijzonder vervelende topics zijn. Sommige zouden zelfs in SG gesteld kunnen worden. Dat slotjesgebeuren van deze week was minder leuk en ik vind dat zoiets ook niet meer voor mag komen maar om het OF voor dit soort topics te sluiten is onzin (damn, dit bericht had in het OF moeten staan :))

:Y)tijd

Verwijderd

Op vrijdag 17 november 2000 11:46 schreef KIP het volgende:

Je desktop op GoT
Verliefd part III 1 2 3
Cool!!
wie zijn er nog 1 2 3

Do I need to say more???
Je desktop op GoT

zijn tenminste nog enigzins computergerelateerd :)

Maar idd is er een hoop onzin, waar zelf ik me aan irriteer... dan heb ik zoiets, ohnee he!? daar gaan we weer...
Maar er is altijd wel een groep die de zondebok is, dat blijft zo...
Maar er staat ook nog genoeg leuke onzin in OF! :)

Verwijderd

Llewella i can only agree :D:D

Verwijderd

Op vrijdag 17 november 2000 11:48 schreef Llewella het volgende:

[..]
Dan moet ik je teleurstellen... tenminste ik hoop dat ze daar wel geleerd hebben...
Op praktisch elk forum komt dit voor, dus wat is het probleem nou!?

Ik zou het niet weten :D:?;)
Ik weet het wel! We zien hier de puur Nederlandse inborst van zijn slechtse kant! Kankeren! >:)
Dat vindt de Nederlander leuk! :D
Oftwel een dag niet gekankerd is een dag niet geleefd (of was het een ander spreekwoord ;) )

Verwijderd

Op vrijdag 17 november 2000 12:06 schreef Rontgenstraal het volgende:

[..]
Ik weet het wel! We zien hier de puur Nederlandse inborst van zijn slechtse kant! Kankeren! >:)
Dat vindt de Nederlander leuk! :D
Oftwel een dag niet gekankerd is een dag niet geleefd (of was het een ander spreekwoord ;) )
psies! nouja, half dan... we zijn gewoon mens, en we hebben een menselijke aard...

Verwijderd

Vraagje, als dit een puur serieus forum is, en alleen over computergerelateerde zaken mag gaan (volgens jullie) waarom zijn al die smiley's vorige week dan toegevoegd? Da's namelijk niet functioneel (best wel onzin eigenlijk!) :)

Verwijderd

Op vrijdag 17 november 2000 12:16 schreef Rontgenstraal het volgende:
Vraagje, als dit een puur serieus forum is, en alleen over computergerelateerde zaken mag gaan (volgens jullie) waarom zijn al die smiley's vorige week dan toegevoegd? Da's namelijk niet functioneel (best wel onzin eigenlijk!) :)
(Waarom denk vandaag iedereen hetzelfde als mij:?)

Het is geen klacht, en ze mogen blijven, superhandig! maar het geeft wel een wat fok-achtige indruk...
Dit soort dingetjes maken het forum weer aantrekkelijker, en voor de echte nerds hoeft het op zich niet aantrekkelijk (sorry hoor maar ik zit ook maar de hele dag naar -voor de leek- saaie niet begrijpelijke code te kijken... get te point!?)
De smilies zijn zeer cool! Heb ik ook al in het topic gezegd, maar dit kwam wel even in me op ja...

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 17 november 2000 12:16 schreef Rontgenstraal het volgende:
Een Computer-related forum hoeft ook niet persee droogkloterig te zijn.

Je kunt een computer-related vraag ook prima beantwoorden met een beetje humor in je posting, zonder "onzin" te blaten, dus da's natuurlijk bullshit wat je nu zegt.

Trouwens, die smilies waren er altijd al (in het begin niet zoveel) maar het enige verschil is dat je ze nu te zien krijgt bij het maken van een posting.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Idee 1: Het OnzinForum moet niet WEG!! :7

Idee 2: Iemand die onzin gaat blaten in ander Fora's, mag alleen maar nieuwe topics meer posten in het OF, hij mag nog wel de andere posts in andere fora's bekijken, maar geen nieuwe topics openen *D

Verwijderd

Idee2 is veel te moeilijk te implementeren, terwijl het veel makkelijker kan :

Gewoon het hele onzinforum wegkeilen , iets waar ik een groot voorstander van ben.
Laat die OFers maar lekker gaan onzinnen in scholieren.com

Verwijderd

Op vrijdag 17 november 2000 13:16 schreef Trashbash het volgende:
Idee2 is veel te moeilijk te implementeren, (...)
Laat die OFers maar lekker gaan onzinnen in scholieren.com
Doe 'es als een echte Tweaker en zie idee 2 (strak plan DrSPiDeR!) als een uitdaging :)
Enne, scholieren.com heb ik (en met mij toch nog wel een paar onzinbezoekers) wel gehad hoor ;)

Verwijderd

Op vrijdag 17 november 2000 13:23 schreef Andina het volgende:

[..]
Doe 'es als een echte Tweaker en zie idee 2 (strak plan DrSPiDeR!) als een uitdaging :)
Enne, scholieren.com heb ik (en met mij toch nog wel een paar onzinbezoekers) wel gehad hoor ;)
Ik krijg toch een vette deja vu als ik dit lees :?

Verwijderd

Op vrijdag 17 november 2000 11:28 schreef raver het volgende:

[..]
jonge jonge doe is ff kalm ja :(:(
Ik ben kalm hoor, je bent alleen wat ongeschikt naar mijn mening, je bent wel een toffe gast hoor. :)

Verwijderd

Op vrijdag 17 november 2000 13:26 schreef Llewella het volgende:
Ik krijg toch een vette deja vu als ik dit lees :?
Ik niet snap niet? Heb ik wat gemist :?

Verwijderd

Op vrijdag 17 november 2000 11:31 schreef KIP het volgende:
ja klopt, ik lees topic en zodra ik op iemand wil reageren druk ik op QUOTE knopje, maar dat ben ik nu aan het afleren doordat ik er NET achterkwam dat je weer hele topic onder "post message" kan krijgen

.
.
.
Op vrijdag 17 november 2000 11:35 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]
Tja, jij bent nu een mooi voorbeeld van hoezo Onzin weggekeilt moet worden...

:r

Uibeltje,
[..]
Nee, maar in SG is er nog een beetje niveau, (mag ook een stuk strenger IMHO) en wetenschap ook wel. Het punt is dat Onzin totaal foute mensen aantrekt. Gasten die niet eens buiten Onzin komen, gelijk wegknallen.

En dat met die formulering, daar heb ik het ook niet over iedereen, maar het grootste gedeelte, en natuurlijk iedereen die zich aangesproken wil voelen... ;)
Ben ik nu gameover GaMeOvEr :?:?
Op vrijdag 17 november 2000 11:42 schreef GaMeOvEr het volgende:
[...]
Nu begin ik hem te snappen, laat ze lekker in het forum blijven, en keil dan het forum weg !

Das wel een goede ja ! :P
.
.
.

Ow ja, laten ze dan ook iedereeen die irritante hoofdletters zoals KIP en GaMeOvEr in hun naam hebben WEGKEILEN want dat is net zo irri als onzinforum..

ik bedoel, jullie vinden onzinforum irri staan in forumlijst (of gaan jullie er ook in? WAAROM DAN?) en ik vind steeds die hoofdletters van jou irritant staan..

JEZUS MAN LEES HET DAN NIET

En jongens en meisjes, om even AF te rekenen met het fabeltje dat het de serversnelheid van Tweakers en GoT verneukt, zal ik jullie eens vertellen.. Onzinforum heeft VEEEEEEEEEEL pageviews DUS GELD (webads) en van dat geld kunnen die servers worden geupgrade... denk dat onzinforum meer geld opleverd dan serverupgrades kosten..

Verwijderd

EN DAN WIL IK HET GOED DOEN, KRIJG IK EEN DUBBLE POST :( :(

Verwijderd

dubbelpost sucked :(

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Haha, er gaat iemand proberen iets te beargumenteren... :P
ik bedoel, jullie vinden onzinforum irri staan in forumlijst (of gaan jullie er ook in? WAAROM DAN?) en ik vind steeds die hoofdletters van jou irritant staan..
Het probleem is niet zozeer het feit dat al die Bullshit in het Onzin-forum staat, (kun je namelijk Trashen >:) ) maar meer het volk wat erop af komt, en vervolgens ook gaat lopen zieken in Forums die niet het onzinforum zijn, en de irritatie die dat opwekt.

Jij vindt mijn hoofdletters irritant ?

Mooi, heb ik vandaag toch nog iets bereikt...

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op vrijdag 17 november 2000 13:41 schreef GaMeOvEr het volgende:
Haha, er gaat iemand proberen iets te beargumenteren... :P
[..]
Het probleem is niet zozeer het feit dat al die Bullshit in het Onzin-forum staat, (kun je namelijk Trashen >:) ) maar meer het volk wat erop af komt, en vervolgens ook gaat lopen zieken in Forums die niet het onzinforum zijn, en de irritatie die dat opwekt.

Jij vindt mijn hoofdletters irritant ?

Mooi, heb ik vandaag toch nog iets bereikt...
hihi, post je irritatie maar in onzinforum :)

OW JA.. Ik zeg al weken/maanden dat dat forum moet worden ge-re-named!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Heh.
OW JA.. Ik zeg al weken/maanden dat dat forum moet worden ge-re-named!
Ja, een rename-aktie is misschien ook wel van toepassing...

Het "klik-hier-als-je-niets-nuttigs-toe-te-voegen-hebt Forum"

:D

Aannames zijn fataal.

• Sassie
Op vrijdag 17 november 2000 13:46 schreef GaMeOvEr het volgende:
Heh.
[..]
Ja, een rename-aktie is misschien ook wel van toepassing...

Het "klik-hier-als-je-niets-nuttigs-toe-te-voegen-hebt Forum"

:D
LOL *D

Verwijderd

Ow ja, laten ze dan ook iedereeen die irritante hoofdletters zoals KIP en GaMeOvEr in hun naam hebben WEGKEILEN want dat is net zo irri als onzinforum..
[off topic]Je vergat mijn hoofdletters nog :P

Maar goed, ik probeer alleen mee te denken aan een oplossing, en dan begin je maar over hoofdlettergebruik :? [/off topic]

Maar laten we k@ppen elkaar te zieken en het gewoon aan de @djes overlaten

[edit ]

back to the topic :7

van mij mag het OF blijven , maar als het weg moet zal ik er geen :'( :'( over laten

• Sassie
Ik weet niet hoelang achter elkaar de tweakers die zich irriteren aan het OFforum gemiddeld op GoT zitten per dag, maar ik zit er meestal vrij lang (een aantal uren) en dan krijg je op een gegeven moment (als je in de andere fora niks toe te voegen hebt) de neiging om ff te onzinnen (ik had net ook zo'n 'aanval' ;)).

Ik zal vast niet de enige zijn en daarom is het daar zo'n bende van allerlei onzintopics. Het is gewoon de kroeg van GoT waar veel stamgasten zitten en slap ouwehoeren. Er hangt idd een beetje een Fok-sfeertje daar en misschien zijn er daardoor we wat mensen van daar hierheen gekomen.

Verwijderd

Ach,

1) Onzin forum mag van mij best blijven, mits:

2) Daar alle onzin blijft en ons die bagger bespaart blijft in andere fora (you know what I mean)

Uhrm, ik heb ook twee hoofdletters in mijn naam, ben ik nou ook irri?

*D
Pagina: 1 2 Laatste