Het probleem is niet zozeer het feit dat al die Bullshit in het Onzin-forum staat, (kun je namelijk Trashenik bedoel, jullie vinden onzinforum irri staan in forumlijst (of gaan jullie er ook in? WAAROM DAN?) en ik vind steeds die hoofdletters van jou irritant staan..
Jij vindt mijn hoofdletters irritant ?
Mooi, heb ik vandaag toch nog iets bereikt...
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
hihi, post je irritatie maar in onzinforumOp vrijdag 17 november 2000 13:41 schreef GaMeOvEr het volgende:
Haha, er gaat iemand proberen iets te beargumenteren...
[..]
Het probleem is niet zozeer het feit dat al die Bullshit in het Onzin-forum staat, (kun je namelijk Trashen) maar meer het volk wat erop af komt, en vervolgens ook gaat lopen zieken in Forums die niet het onzinforum zijn, en de irritatie die dat opwekt.
Jij vindt mijn hoofdletters irritant ?
Mooi, heb ik vandaag toch nog iets bereikt...
OW JA.. Ik zeg al weken/maanden dat dat forum moet worden ge-re-named!
Ja, een rename-aktie is misschien ook wel van toepassing...OW JA.. Ik zeg al weken/maanden dat dat forum moet worden ge-re-named!
Het "klik-hier-als-je-niets-nuttigs-toe-te-voegen-hebt Forum"
Aannames zijn fataal.
LOLOp vrijdag 17 november 2000 13:46 schreef GaMeOvEr het volgende:
Heh.
[..]
Ja, een rename-aktie is misschien ook wel van toepassing...
Het "klik-hier-als-je-niets-nuttigs-toe-te-voegen-hebt Forum"
Verwijderd
[off topic]Je vergat mijn hoofdletters nogOw ja, laten ze dan ook iedereeen die irritante hoofdletters zoals KIP en GaMeOvEr in hun naam hebben WEGKEILEN want dat is net zo irri als onzinforum..
Maar goed, ik probeer alleen mee te denken aan een oplossing, en dan begin je maar over hoofdlettergebruik
Maar laten we k@ppen elkaar te zieken en het gewoon aan de @djes overlaten
[edit ]
back to the topic
van mij mag het OF blijven , maar als het weg moet zal ik er geen
Ik zal vast niet de enige zijn en daarom is het daar zo'n bende van allerlei onzintopics. Het is gewoon de kroeg van GoT waar veel stamgasten zitten en slap ouwehoeren. Er hangt idd een beetje een Fok-sfeertje daar en misschien zijn er daardoor we wat mensen van daar hierheen gekomen.
Verwijderd
1) Onzin forum mag van mij best blijven, mits:
2) Daar alle onzin blijft en ons die bagger bespaart blijft in andere fora (you know what I mean)
Uhrm, ik heb ook twee hoofdletters in mijn naam, ben ik nou ook irri?
Verwijderd
Ach en een beetje onzinnen op zijn tijd kan ook geen kwaad!Op vrijdag 17 november 2000 13:56 schreef Sassie het volgende:
Ik weet niet hoelang achter elkaar de tweakers die zich irriteren aan het OFforum gemiddeld op GoT zitten per dag, maar ik zit er meestal vrij lang (een aantal uren) en dan krijg je op een gegeven moment (als je in de andere fora niks toe te voegen hebt) de neiging om ff te onzinnen (ik had net ook zo'n 'aanval').
Ik zal vast niet de enige zijn en daarom is het daar zo'n bende van allerlei onzintopics. Het is gewoon de kroeg van GoT waar veel stamgasten zitten en slap ouwehoeren. Er hangt idd een beetje een Fok-sfeertje daar en misschien zijn er daardoor we wat mensen van daar hierheen gekomen.
Verwijderd
deze hele discussie is nergens op slaande kutzooiOp vrijdag 17 november 2000 14:05 schreef KIP het volgende:
Het gebruik van hoofdletters in usernames is wel erg offtopic, vind je niet?
Anders komen al die onzin gasten onzin tussen de serieuze topics zetten.
Virgol
Verwijderd
Ik zou het zonde vinden als het wegging. Het is wat achteruitgegaan, dat is waar, ik lees het nou 1,5 jaar.
Ik denk dat het ook een groot probleem is dat er zoveel nieuwen komen! En iedereen kan er zomaar op! Kunnen we er geen gesloten forum van maken... dat nieuwe zich eerst moeten bewijzen op een bepaalde manier?!
Verwijderd
Bestaat onzin dan al 1,5 jaarOp vrijdag 17 november 2000 14:29 schreef MoJo het volgende:
HMmm.
Ik zou het zonde vinden als het wegging. Het is wat achteruitgegaan, dat is waar, ik lees het nou 1,5 jaar.
Ik denk dat het ook een groot probleem is dat er zoveel nieuwen komen! En iedereen kan er zomaar op! Kunnen we er geen gesloten forum van maken... dat nieuwe zich eerst moeten bewijzen op een bepaalde manier?!
maar ja, nogmaals
PLEUR WEG DAT FORUM
De toelatingstest: bij Femme thuis zijn compu uit elkaar halen en weer in elkaar zettenOp vrijdag 17 november 2000 14:29 schreef MoJo het volgende:
dat nieuwe zich eerst moeten bewijzen op een bepaalde manier?!
* Sassie is blij dat ze dan al binnen is (en Femme waarschijnlijk ook
Verwijderd
laat toch blijven, anders komt de onzin tussen de serieuze topics !!Op vrijdag 17 november 2000 14:31 schreef mixmaster het volgende:
[..]
Bestaat onzin dan al 1,5 jaar
maar ja, nogmaals
PLEUR WEG DAT FORUM
Verwijderd
Ja mag ik dan ook de toelatingstest doen??? >:)>:)>:) Femme be warned!Op vrijdag 17 november 2000 14:32 schreef Sassie het volgende:
[..]
De toelatingstest: bij Femme thuis zijn compu uit elkaar halen en weer in elkaar zetten
Ik las gisteren nog zo'n mooi stuk in de hackers guide dat het lijkt of alles lief en aardig is op internet, dat er geen racisme en dergelijke bestaat, dat iedereen geaccepteerd wordt, maar dat is niet zo...
In tegenstelling juist...
>/Quote<
Vroeger was dat ook zo.
Omdat de Hackers de dienst uitmaakte als je zat te kloten dan gooide ze je eruit.
Maar het internet wordt steeds groter en de ISP kunnen niet iedereen controleren, dus lijkt ut of je veel meer kan doen.
Trouwens als een ISP je bant, ga je toch anoniem bij een andere ISP.
Laat het onzin forum voor wat ut is, of scherp de regels aan.
Ja ja ja Nee !!
Verwijderd
hoezoOp vrijdag 17 november 2000 14:41 schreef Llewella het volgende:
[..]
Ja mag ik dan ook de toelatingstest doen??? >:)>:)>:) Femme be warned!
overleeft zijn PC dat?
Yeah right... Opa aan het woord.. (reg=22juni)...Op vrijdag 17 november 2000 14:29 schreef MoJo het volgende:
HMmm.
Dan moet iedereen zich gaan bewijzen, ook de geregistreerden... En als ik jouw posting-gedrag bekijk faal jij de test..... (of je weet wel veel van computers, maar dan ben je een eikel omdat je die kennis niet deelt)
Mijns inziens is het een slecht plan om aanstaande members aan een test te onderwerpen aangezien ik hier weinig wetend (van computers dan) aankwam en hier nou juist alles geleerd heb...
Verder maakt het mij weinig uit wat er gebeurd; moet ik wel nog even kwijt dat ik het vervelend vind dat er zoveel mensen hier 'niets' van computers afweten, en er een soort ilse-chat van maken...
Ik ben hier om mensen te helpen met hun problemen (computertechnisch) en om geholpen te worden.. Af en toe wat 'lol' is ok, maar niet de hoofdzaak van mijn aanwezigheid.
Verwijderd
misschien heeft hij password van vorige verloren ofzowOp vrijdag 17 november 2000 15:08 schreef Obi het volgende:
[..]
Yeah right... Opa aan het woord.. (reg=22juni)...
Dan moet iedereen zich gaan bewijzen, ook de geregistreerden... En als ik jouw posting-gedrag bekijk faal jij de test..... (of je weet wel veel van computers, maar dan ben je een eikel omdat je die kennis niet deelt)
Mijns inziens is het een slecht plan om aanstaande members aan een test te onderwerpen aangezien ik hier weinig wetend (van computers dan) aankwam en hier nou juist alles geleerd heb...
Verder maakt het mij weinig uit wat er gebeurd; moet ik wel nog even kwijt dat ik het vervelend vind dat er zoveel mensen hier 'niets' van computers afweten, en er een soort ilse-chat van maken...
edit:
Ik ben hier om mensen te helpen met hun problemen (computertechnisch) en om geholpen te worden.. Af en toe wat 'lol' is ok, maar niet de hoofdzaak van mijn aanwezigheid.
maaruh.. ik kwam aan het begin NOOIT op onzin, maar je komt er en raakt verslaafd, dan verslechterd je GoT gedrag en onwillekeurig wordt je ook ASO in andere fora. Het is gewoon een verslaving, ik wil er van af maar dat lukt niet... ik wil gewoon normaal gedragen in andere fora maar ik blijf aan dat onzinforum.. al sinds de 3e maand op GoT, 1e week onzinforum en ban voel ik me een slachtoffer van onzinforum...
Verwijderd
Volgens mij weet ik mezelf nog altijd aardig te gedragen, en nog meer met mij...Op vrijdag 17 november 2000 15:16 schreef mixmaster het volgende:
[..]
misschien heeft hij password van vorige verloren ofzow
maaruh.. ik kwam aan het begin NOOIT op onzin, maar je komt er en raakt verslaafd, dan verslechterd je GoT gedrag en onwillekeurig wordt je ook ASO in andere fora. Het is gewoon een verslaving, ik wil er van af maar dat lukt niet... ik wil gewoon normaal gedragen in andere fora maar ik blijf aan dat onzinforum.. al sinds de 3e maand op GoT, 1e week onzinforum en ban voel ik me een slachtoffer van onzinforum...
Ik durf zelfs niet te crossposten als Tom me uitdaagd
Misschien omdat ik erg meelevend en een hoog gehalte aan verantwoordelijkheidsgevoel heb...
Er zijn dus mensen van het onzin forum die zich wel nog kunnen gedragen...
Ok ik moet toegeven, ben 1 keer de fout in gegaan om een berichtje te plaatsen of dirkjan me de url van whistler wou icq-en...
Verwijderd
Je bent fantastischOp vrijdag 17 november 2000 15:49 schreef Llewella het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik mezelf nog altijd aardig te gedragen, en nog meer met mij...
Misschien omdat ik erg meelevend en een hoog gehalte aan verantwoordelijkheidsgevoel heb...
Er zijn dus mensen van het onzin forum die zich wel nog kunnen gedragen...
Ok ik moet toegeven, ben 1 keer de fout in gegaan om een berichtje te plaatsen of dirkjan me de url van whistler wou icq-en...
Verwijderd
Wel he!?Op vrijdag 17 november 2000 15:55 schreef Stellarc het volgende:
[..]
Je bent fantastisch![]()
Jij ook hoor!>:)
Op vrijdag 17 november 2000 15:49 schreef Llewella het volgende:
Je legt de vinger precies op de pijnlijke plaats. En dan te denken dat Mixmaster iig nog in staat is om 'normaal (zinnig)' te doen, word ik echt wel verdrietig bij de gedachte van de anderen die dat niet eens willen proberen.Op vrijdag 17 november 2000 15:16 schreef mixmaster het volgende:
.. ik kwam aan het begin NOOIT op onzin, maar je komt er en raakt verslaafd, dan verslechterd je GoT gedrag en onwillekeurig wordt je ook ASO in andere fora.
Zoals Obi ook al aangaf, GoT is een forum en geen chatbox.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
BTW weet je zeker dat jouw (overigens strakke) icoon wel jouw copyright heeft (ik zou toch zweren dat ik hem vorige week elders als een soort Tribal-tatoo tegenkwam.Op vrijdag 17 november 2000 15:56 schreef Llewella het volgende:
[..]
Wel he!?
Jij ook hoor!>:)
Maar dat volledig off topic en terzijde natuurlijk, strakke site wel... (qua lay-out)
Duz opmerkingen van een heel laag niveau vind...kom anderz ff met goeie argumenten.Laat die OFers maar lekker gaan onzinnen in scholieren.com
Tis gewoon zo dat t OF een aanvulling is, een leuke aanvulling, wat ik eigenlijk altijd doe is:
De fora doorlopen en anwoord geven waar ik kan, maar op een gegeven moment dan zijn de topicz die interessant voor mij zijn, op. Duzz dan ga iki ondertussen lekker op onzin posten, ik snap eigenlijk niet echt waar alle fuzz opeenz vandaan komt hoor...
Tuurlijk begrijp ik wel dat mensen zich storen aan de nuteloze topicz (ik somz ook een beetje) amar de rest i leuk, ik vind dan eigenlijk ook dat je niet de schuld op OF moet afschuiven, dat t duzz wat minder leuk is de laatste tijd.
De meeste / Alle
Ik ben t er wel mee eenz dat je ook posters hebt die alleen in OF komen, das niet de bedoeling nee, ben ik t 100% mee eenz want t blijft natuurlijk Tweakerz
typo
Ps. dit was t volgenz mij
Netjes gezegd
* Sassie zit ook lekker te rommelen in onzinforum
Tnx! WaarderingOp vrijdag 17 november 2000 16:36 schreef Sassie het volgende:
Nou daar kan ik me helemaal in vinden, Saviour!
Netjes gezegd
* saviour bloost
Verwijderd
effe oftopic ik ben de voorzitter van wellaOp vrijdag 17 november 2000 15:55 schreef Stellarc het volgende:
[..]
Je bent fantastisch![]()
Verwijderd
DAN KOM JE TOCH NIET IN HET ONZIN FORUM KUTTEKOP!!Op donderdag 16 november 2000 13:32 schreef KIP het volgende:
Sinds het onzin forum er is, is er ook alleen maar ellende (ruzies e.d.)
Laten we niet vergeten dat GOT hoofdzakelijk voor computers en hardware is, en alle andere fora die hier niets mee te maken alleen maar voor foute bezoekers zorgen.
Laat iedereen die onzin wil verkopen lekker naar het FOK!forum gaan ofzo!
En zoals ook al in andere topics is gezegd: Het is er hier erg op achteruit gegaan!:'(
laat dat onzin forum maar lekker staan.....
de hele dag over HW en SW lullen is ook niet alles, dit is leuk uitwisselen van meningen over onzin, dat is koel!
Verwijderd
waar storen julie je aan kijk er dan niet conehead
Verwijderd
Op vrijdag 17 november 2000 16:43 schreef Sjaak-fat-aars het volgende:
[..]
effe oftopic ik ben de voorzitter van wella
Ja maar zij is fan van mij
Verwijderd
ik doe afstand van die fanclub hij oficieeel van jouOp vrijdag 17 november 2000 17:27 schreef Stellarc het volgende:
[..]
offtopic:
Ja maar zij is fan van mij
ik weet nog niet echt veel van computers dus post ik alleen maar op onzin
maar ik lees wel veel op die andere fora/forums om wat over computers te leren enzo
dus als ik er wat meer van snap ga ik wel serieus posten
punt.
PSN: Houtvlot
Voor de mensen die zich nog geen mening over het geheel konden vormen, het laatste stel _absoluut briljante_ reakties komt van de mensen die altijd in het Onzin-forum zitten.
Over niveau gesproken.
Als je al wil dat het blijft, verdedig het dan op een manier dat anderen er begrip voor krijgen. (voorbeeld : llewella, uibeltje)
Nee, laten we met loze termen gaan smijten en schelden, Jaaaa, daar maken we echt een point mee.
Aannames zijn fataal.
En dit is nou weer typisch een reactie van een FOK!Forum patientje...:rOp vrijdag 17 november 2000 17:23 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
DAN KOM JE TOCH NIET IN HET ONZIN FORUM KUTTEKOP!!
Verwijderd
Ja, volle knaller van Robin bovenop z'n neus!Op vrijdag 17 november 2000 17:26 schreef Sjaak-fat-aars het volgende:
ja die kip had die kip moeten zijn in bigbrother die ene bal voor zen donder kreeg
Alweer een goed voorbeeld!:)
Je kan scrollen met dit scherm!:)
Verwijderd
kip sorry hoor, maar als je zo doet tegen heel onzin dan krijg je dit toch vanzelf :D:DOp vrijdag 17 november 2000 18:08 schreef KIP het volgende:
<center><iframe src="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/72101" width=640 height=480 scrolling="yes"></iframe></center>
edit:
Omdat KIP de poster van de thread is, wordt alleen _hij_ aangevallen ?
Dat slaat toch nergens op, er zitten hier veel meer mensen te posten van wie het Onzin-Forum op mag donderen. (waaronder ik ook val)
Beetje zwak/laf op dan met z'n allen alleen die ene persoon af te zeiken.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Yep, ik ben ook voor het opheffen van het onzinforum, zeik mij dan ook af! Je krijgt wel reactie terugOp vrijdag 17 november 2000 18:40 schreef GaMeOvEr het volgende:
Pfff...
Omdat KIP de poster van de thread is, wordt alleen _hij_ aangevallen ?
Dat slaat toch nergens op, er zitten hier veel meer mensen te posten van wie het Onzin-Forum op mag donderen. (waaronder ik ook val)
Beetje zwak/laf op dan met z'n allen alleen die ene persoon af te zeiken.
Tja, als ik iedere keer post "Ik ga nu schijten" of "ik ga maar eens eten" of eventueel "vanavond maar eens lekker rukken" dan schiet mijn hoeveelheid postings ook wel omhoog ja...
Waar ik nu weer aan refereer ? Kijk maar eens in dat irritante scroll-window... (Ja, dat vindt mijn muis niet leuk nee...)
Aannames zijn fataal.
Misschien geven de laatste serie reacties wel de doorslag voor de admins om een beslissing te nemen, dit is precies waar de hele heisa over gaat, onzinners die ook in de andere fora graag onzin te lopen etteren.Op vrijdag 17 november 2000 17:39 schreef GaMeOvEr het volgende:
Tja.
Voor de mensen die zich nog geen mening over het geheel konden vormen, het laatste stel _absoluut briljante_ reakties komt van de mensen die altijd in het Onzin-forum zitten.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Het Onzin Forum moet WEG!, dat zegt iemand die daar nooit komt:?
Oke het gaat er vaak zeer kinderachtig aan toe, maar ook gebeuren er ook leuken dingen.
Je leert mensen op een andere manier kennen als dan wanneer het forum er niet zou zijn.
Hierdoor wordt de band met GoT in het algemeen verstevigd, dan komt het moment dat de Onzin posters na de 50ste Topic in een week het wel gezien heeft en richt zich dan op andere Forums.
Daar het op onzin nogal ruig aan toe kan gaan>:) weet hij/zij hoe zich te gedragen op andere forums (uitzonderlingen daargelaten:().
Zelf ben ook pas gaan posten in andere forums na 2 maanden Onzin en 2 onterechte Ban's (He Tom
De Newbies zijn misschien dan in het begin erg irritant maar vormen wel in de toekomst de nieuwe achterban.
Laat ze mooi op het Onzin forum maar de gebruiken van posten leren.
Dat is imho de belangrijkste toegevoegde waarde van het Onzin forum.
Zo vannacht lees ik de rest wel, moet nu naar zus d'r verjaardag.
Arjen moet redelijk eenvoudig in Topix kunnen bouwen dat er een soort light-moderator is die alleen topics kan sluiten. Ik heb zo het idee dat men zich daar wat meer van aantrekt dan van de normale adjes en global mods
Verwijderd
jep als erdoor normale adjes en global mods slotjes worden uitgedeelt, denk 'sommig' mens alleen nog meer van die topics te moeten openen :(Op vrijdag 17 november 2000 19:11 schreef Daniel Kegel het volgende:
Lijkt mij in ieder geval een goed idee dat we een aantal die-hard onzin forummers de mogelijkheid geven de boel enigszins op niveau te houden
Arjen moet redelijk eenvoudig in Topix kunnen bouwen dat er een soort light-moderator is die alleen topics kan sluiten. Ik heb zo het idee dat men zich daar wat meer van aantrekt dan van de normale adjes en global mods
Verwijderd
Dat getuigt wel van deze reacties :
Waarom zou je in vredesnaam in het OF moeten posten om te kunnen bepalen of het weg moet of niet. Juist omdat je er NOOIT komt en toch het effect van onzinforum merkt is _juist_ de reden dat men het onzinforum weg wilt hebben.Het Onzin Forum moet WEG!, dat zegt iemand die daar nooit komt
Echt heerlijk die personen die voor het onzinforum hier zijn gekomen, die ook maar _niets_ te melden hebben behalve "ik ga scheiten" en weet ik veel wat voor verdere trieste troep.
Nog leuker wordt het als je je interessante discussie verneukt ziet worden door de replys waarvan je denkt "gast, als je niets zinnigs te melden hebt, post dan helemaal niets!".
Naar mate dit verder voorkomt, beginnen er zich steeds meer personen, die hier op GoT voor serieuze discussies, zich te ergeren en nu wordt er eindelijk wat van gezegd !
Lees jij niet of zo?quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Laat die OFers maar lekker gaan onzinnen in scholieren.com
--------------------------------------------------------------------------------
Duz opmerkingen van een heel laag niveau vind...kom anderz ff met goeie argumenten.
Kijk maar eens in de thread "zwaar achteruit!" voor argumenten.
Ik ga geen moeite doen om dingen te herhalen voor personen die toch niet lezen.
Ach waarom reageer ik eigenlijk nog?
De reacties van de OFers in deze thread spreken al voor zich en pleiten uitstekend voor het verdwijnen van het Onzinforum.
I hate it when people say that...Op vrijdag 17 november 2000 17:23 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
DAN KOM JE TOCH NIET IN HET ONZIN FORUM KUTTEKOP!!
Ik denk (hoop) dat Sassie niet van dit soort taal gediend is....
just relax
Verwijderd
Dit loopt zwaar uit de hand & voor we het weten hebben we een FlameWar in Lieve Adjes!!!
Onzin Forum is naar mijn mening een beetje de Forum-vergaarbak van alle! Tweakers...(jawel, Kip surft er ook
Dat er mensen aan dit Forum storen ben ik mee eens, maar als ik me moet gaan storen aan alle zaken om mij heen, dan kan ik beter tussen 6 plankies gaan liggen...
Voorbeeld:
Iemand surft op internet & komt op http://www.anus.com
Hij/Zij gaat zich behoorlijk irriteren aan alle zooi die daar te vinden is, waarop Hij/Zij tegen de rest van de wereld gaat schreeuwen, wat voor rotzooi het daar is...
FOUT!!!
Dat doen de meeste! dus niet, er zijn ook mensen die dit leuk vinden...
GOED!!!
Je surft naar een ander site, waar je het geen vind wat je zocht...
Ik bedoel ermee te zeggen dat je vrijwillig met jou linker of rechter wijsvinger op het Onzin-Forum-Linkje hebt gedrukt, daarmee kom je in een Forum vol Onzin
Als je er aan stoort, kom er dan niet...
Aan de aantallen bezoekers per dag kan je merken dat er absoluut vraag naar een Onzin Forum is, waar lief & leed met elkaar gedeeld wordt.
Ik ben ervan overtuigd dat er supervisie over zo'n Forum moet zijn, welke ervoor zorgt dat er alleen Onzin wordt gepost ipv Troep. anders wordt deze verbannen.
Waar ligt die Onzin-grens dan?
Die grens ligt bij de Tweakers zelf! Dat er zo nu een dan een conflict is, lijkt me vrij normaal (in RL gebeurd dat ook) De meeste! Tweakers houden zich aan de regels, de andere worden namelijk gewoon genegeerd...
Er zijn natuurlijk altijd mensen die zich aan het Onzin-Forum blijven storen, maar probeer mensen(jawel, Tweakers zijn ook maar mensen) niet moedwillig in vakjes te duwen, daar bereik je alleen maar agressie mee!
Kom gezellig eens op het Onzin-Forum, er zit vast wel een onderwerp bij wat je aanspreekt!
Veel Tweak-plezier
Verwijderd
De reden dat het forum bij mij zo'n weerstand oproept is omdat GoT vanaf het begin een hoogstaand forum is geweest waar mensen terecht konden voor vragen en daar ook mee geholpen werden. Dat komt niet echt vaak voor (getuige het computer!totaal forum e.d.)
Er is al een paar keer de opmerking gemaakt dat fora als stuffis generalis en nieuws/tv niet bij tweakers.net horen, maar daar ben ik het niet mee eens. waarom niet? omdat zelfs de topics in SG nog hoogstaand zijn vergeleken met het onzinforum.
Ik ben voor een ledenstop. Wie dan wel / niet mag posten hangt af van je huidige laatste 20 postings.
Ikzelf zou ervoor kiezen omdat forum helemaal weg te halen. Of althans weghalen uit de directe omgeving van GoT. Aangezien het een MySQL table is, is het vast wel mogelijk om alleen die table eruit te halen en vervolgens ergens anders te gebruiken.
Denk niet dat Femme rouwig zou zijn als mensen als sjaak-fat-aars weg zouden gaan...
Mensen die dreigen te vertrekken als het onzin forum ook vertrekt: doei, de mazzel, get a life!
Verwijderd
Dit is dus _niet_ het probleem !!! Het gaat erom dat de OF-ers uitwaaieren naar de andere fora en daar , tot ergenis van de serieuze bezoekers daar, de boel met onzinnige posts volgooien!Ik bedoel ermee te zeggen dat je vrijwillig met jou linker of rechter wijsvinger op het Onzin-Forum-Linkje hebt gedrukt, daarmee kom je in een Forum vol Onzin
Als je er aan stoort, kom er dan niet...
Ow er zal ongetwijfeld behoefte zijn aan onzin, maar laat dat ergens anders zijn zodat het serieuze GoT er geen last van heeft.Aan de aantallen bezoekers per dag kan je merken dat er absoluut vraag naar een Onzin Forum is, waar lief & leed met elkaar gedeeld wordt.
Dit heeft dus helemaal niets met het te maken met waarom het onzinforum weg zou moeten!Ik ben ervan overtuigd dat er supervisie over zo'n Forum moet zijn, welke ervoor zorgt dat er alleen Onzin wordt gepost ipv Troep. anders wordt deze verbannen.
Verwijderd
Sorry hoor, maar dat is net zoiets als een bedrijf zonder leiding!!!Op vrijdag 17 november 2000 19:40 schreef Trashbash het volgende:
Weer iemand die het duidelijk _niet_ begrepen heeft :
[..]
Ow er zal ongetwijfeld behoefte zijn aan onzin, maar laat dat ergens anders zijn zodat het serieuze GoT er geen last van heeft.
[..]
Dit heeft dus helemaal niets met het te maken met waarom het onzinforum weg zou moeten!
Als ik bij mijn Directeur ga lopen klooien terwijl die gasten heeft, dan kan ook m'n koffers pakken!!!
Ik dacht toch zeker, dat Moderators o.a. dat soort zaken in het oog moeten houden?
No Offence...
Verwijderd
Check your post archive: typisch weer iemand die grotendeels hier komt voor het onzinforumOp vrijdag 17 november 2000 18:57 schreef George Mimi en Marco het volgende:
Het Onzin Forum moet WEG!, dat zegt iemand die daar nooit komt:?
GoT is computer gerelateerd, dat er meer is dan alleen stoffige nerds, die met hun kop onder het buro in een pc zitten te wroeten, is duidelijk, dat moet kunnen en dat kan ook. SG is daar een goed voorbeeld van, imho al te vaak onzinnig, maar dat is een heel persoonlijke mening en dan zit er idd een back-button in de buurt.
Het probleem onstaat omdat het OF een bepaald soort mensen aantrekt dat graag rotzooi schopt. Zouden deze ettertjes in OF blijven is er imo geen man overboord en is iedereen:? blij. Helaas gaan de OF'ers ook in de andere fora suffe/stoere/uitlokkende/ruzie zoekende topics posten, het gevolg is dat 'het nivo' enorm vervlakt en dat willen een groot aantal tweakers zien te voorkomen.
Een harde lijn is; weg met het OF, maar strakker optreden in het OF en graag ok in de andere fora is ook een optie.
Ik besef heel goed dat ik hier enorm generaliserend reageer, maar dat is om de feiten wat duidelijker te maken, en omdat er inmiddels een hoop forumgangers reageren alsof ze in het OF zitten, dwz niet eerst lezen maar eerst reageren
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Who cares, na een weekje ben je 't weer vergeten.
Oh enneh, die is natuurlijk nog altijd een gratis service dus mag T.Net zelf weten wat ze ermee doen, dan moet je ook niet gaan zeiken als ze Onzin dichtgooien vind ik.
Overigens, je kan misschien 't ook wel zo regelen dat alleen mensen met een x aantal posts in 't onzin forum mogen
Als men dan nutteloze shit gaat posten om dat x aantal te krijgen dan geef je ze gewoon een waarschuwing en daarna een ban. Krijg je wat meer bezoekers in de serieuze forums misschien?
Ach er zijn zoveel mogelijkheden.
(Of de flamethreads en andere irritante threads erin gooien -> een "Loser Forum" waar iedereen hartelijk kan lachen om de trolls (kom ik wel vaker tegen in andere fora).
"I sit in my room and imagine the future."
Een van de veel gehoorde klachten over het onzin forum is dat het de andere fora ook vervuild met dom geneuzel. Kan er dan niet voor elk forum een apparte login komen, zodat mensen makkelijk van een forum gebanned kunnen worden.(..?)( of alleen een apparte login voor het OF?)
Zo is de drempel voor OF gangers om in de andere fora te posten hoger en voorkom je daar ergenissen door domme replies/post.
De sfeer wordt er in deze discussie iig niet veel beter op. Ook de niet OF-bezoekers maken denigrerende opmerkingen naar wel OF bezoekers. Geef dan iig zelf wel het goede voorbeeld en probeer samen tot een oplossing te komen.
* Gulpener gaat nu fijn stappen
Error reconstructing the Dutch language
Verwijderd
posten en dus niet in de andere!*D:+
Verwijderd
Dat gaat ook weer niet, want als "wij" lurken in andere fora om ons technische niveau op peil te brengen (no offence botoo) kunnen we daarna niet onze zo opgedane kennis delen...Op vrijdag 17 november 2000 20:58 schreef Ronald het volgende:
Maak er een soort straf-forum van en die mogen dus uitsluitend daar in dat onzin-forum
posten en dus niet in de andere!*D:+
Wil verder ff kwijt dat ik het erg jammer vind dat de sfeer die in het begin van dit topic toch nog redelijk constructief was, nou zwaar gedaald is
Dat vind ik ook erg jammer, maar als je ziet dat mensen zoals Sjaak-fat-aars of nosfer@tu zich er op een "constructieve" manier mee gaan bemoeien, zie ik alleen maar een extra reden hoezo men juist van het onzin-forum af wil.Wil verder ff kwijt dat ik het erg jammer vind dat de sfeer die in het begin van dit topic toch nog redelijk constructief was, nou zwaar gedaald is
Kan je niet fatsoenlijk discussieren / communiceren, doe het dan ook niet.
Aannames zijn fataal.
Hoezo ?Op vrijdag 17 november 2000 19:24 schreef thefirstikke het volgende:
Ik denk (hoop) dat Sassie niet van dit soort taal gediend is....
Verwijderd
Waarom ben jij net gestart in het onzin-forum met een topic of je nog populair bent.Op donderdag 16 november 2000 13:32 schreef KIP het volgende:
Sinds het onzin forum er is, is er ook alleen maar ellende (ruzies e.d.)
Laten we niet vergeten dat GOT hoofdzakelijk voor computers en hardware is, en alle andere fora die hier niets mee te maken alleen maar voor foute bezoekers zorgen.
Laat iedereen die onzin wil verkopen lekker naar het FOK!forum gaan ofzo!
En zoals ook al in andere topics is gezegd: Het is er hier erg op achteruit gegaan!:'(
Op deze manier krijg je toch trammelant
En dus, sorry Femme(het is niet persoonlijk), slaat Femme's idee echt nergens op.Afschaffen van onzin en moven van topics uit andere fora naar onzin leidt zoals anderen al gezegd hebben tot een enorme hoop bagger op de andere fora. Dat moeten we absoluut niet hebben.
Eigenlijk is het wel mooi dat ze allemaal apart zitten, want dan vervuilen ze de rest niet, maar jammergenoeg blijkt dit niet te werken: ze infecteren de andere fora. Oplossing: nieuw forum.
Geef ze een deadline tot 1-1-2001, op dat moment moet de harde kern zelf maar iets opgezet hebben, of een andere thuisbasis hebben gevonden, eventueel met hulp van iemand binnen t.net.
Maar dan na 1-1-2001 wordt ook echt alles wat naar onzin neigt meteen DELETE, dus niet geclosed. (Archive ze eventueel)
Wij merkten het ook bij ons eigen forum, daar moesten we ook het niveau hooghouden, het is wel weer een beetje omhoog inmiddels, na flink aandringen, rest gaat ook naar de trashcan. (http://forum.ikhaatinternet.com) Maar goed wij hebben dan ook niet zo belachelijk veel bezoekers als hier
Verwijderd
Verwijderd
Lees mijn weinige (Zelfkennis he?
Op de meeste Topics is al juist geantwoord en waar ik niet kan helpen post ik niet.
Daar ik geen zin heb met mijn modemverbinding meerdere vensters actief te hebben ga ik dan lekker naar OF.
Na tijdje kijk ik dan weer even of er replies op mijn posting in de andere fora zijn of dat er aanvulling gewenst is.
Op deze manier sta ik dus de gehele dag in verbinding met GoT
Ben trouwens geen puistekop
Heb teletypes gerepareerd maar ook Cisco routers.
Letterwielprinters,A0 plotters maar ook waxprinters.
C64, MSXjes maar ook mainframes.
Toch is 90% zoniet meer van mij postings in OF omdat het leuk is om te gekken met andere gelijkgestemde.
Waarbij niet uitgesloten is dat we per ongeluk zelfs serieus op elkaar reageren.
Moet ik dan voortaan computerleken op OF negeren
Nee dus, ligt gewoon niet in mijn aard wat niet weg neemt dat het vaak gezelliger is met alleen computeraddicted GoTTers.
Verwijderd
KIP wil zelf wel een ban eerder dan forum wordt gesloten heOp vrijdag 17 november 2000 17:46 schreef KIP het volgende:
[..]
En dit is nou weer typisch een reactie van een FOK!Forum patientje...:r
Verwijderd
ja en mijn scrollwiel vind dat niet leuk..Op vrijdag 17 november 2000 18:08 schreef KIP het volgende:
<center><iframe src="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/72101" width=640 height=480 scrolling="yes"></iframe></center>
edit:
Verwijderd
Dat regelen doen ze al, vooral Razorblade doet het best goed, hij is soms wat subjectief als hij zich aangesproken voelt maar verder wel aardig.. Maar ik denkt dat het wel goed gaat zo hoor op zich, AntonT en Tom houden het ook beetje under control.. het gaat al VEEEEL beter dan toen dat forum werd gesloten!!Op vrijdag 17 november 2000 19:11 schreef Daniel Kegel het volgende:
Lijkt mij in ieder geval een goed idee dat we een aantal die-hard onzin forummers de mogelijkheid geven de boel enigszins op niveau te houden
Anders kan Razorblade vast wel moderator op onzinforum worden
Verwijderd
Ja daag worden al mijn te serieuze teksten omgezet naar flamesOp zaterdag 18 november 2000 12:57 schreef mixmaster het volgende:
Anders kan Razorblade vast wel moderator op onzinforum worden
Verwijderd
Kip, het spijt me te moeten zeggen, maar ik heb geconstateerd dat je totaal, maar dan ook echt totaal geen gevoel voor humor heb en volgens mij een heeeeel saaie vent bent. Maar dat is mijn persoonlijke mening....Op vrijdag 17 november 2000 18:08 schreef KIP het volgende:
edit:
Dit topic heet nou: Een geintje (dat is wat mensen zo nu en dan doen om een beetje te lachen. Misschien ook wat voor jou)
Verwijderd
Vind jij dat ikhaatinternet een niveau heeft?Op vrijdag 17 november 2000 22:13 schreef looskuh het volgende:
hier ben ik het sowieso enorm mee eens:
[..]
En dus, sorry Femme(het is niet persoonlijk), slaat Femme's idee echt nergens op.
Eigenlijk is het wel mooi dat ze allemaal apart zitten, want dan vervuilen ze de rest niet, maar jammergenoeg blijkt dit niet te werken: ze infecteren de andere fora. Oplossing: nieuw forum.
Geef ze een deadline tot 1-1-2001, op dat moment moet de harde kern zelf maar iets opgezet hebben, of een andere thuisbasis hebben gevonden, eventueel met hulp van iemand binnen t.net.
Maar dan na 1-1-2001 wordt ook echt alles wat naar onzin neigt meteen DELETE, dus niet geclosed. (Archive ze eventueel)
Wij merkten het ook bij ons eigen forum, daar moesten we ook het niveau hooghouden, het is wel weer een beetje omhoog inmiddels, na flink aandringen, rest gaat ook naar de trashcan. (http://forum.ikhaatinternet.com) Maar goed wij hebben dan ook niet zo belachelijk veel bezoekers als hier.
Ik heb niets tegen het onzinforum, maar laat de die-hard onzinposters dan ook in het OF blijven, en ga dan niet in andere fora lopen zieken.:)
En ik had idd bij dat iframe beter de scrollfunctie uit kunnen zetten, maarja, als iedereen dit dan gaat quoten maak je probleem alleen maar groter.:D
En om mij nou gelijk uit te gaan schelden voor kuttekop vind ik eigenlijk een beetje overbodig en vooral ook erg kinderachtig.:r
Ik vind jullie wel nog steeds lief hoor...:o
Verwijderd
Een Die-Hard onzinposter is iemand die de tijd doorbrengt in OF als er voor hem niets te posten valt op andere fora.
Snap dat toch eens|:(
(snap niet dat alleen non-OF'ers mogen lopen zieken hier:()
Verwijderd
Hoe kan iedereen hier zien hoeveel keer iemand gepost heeft sg,of,hw,oc,html etc etc.
Ik ben wel beniewd..
Verwijderd
volgens mij bij search en dan seach op nickname ofzo ik weet het ook niet precies ben ook maar een achterlijke onzinnerOp zondag 19 november 2000 05:38 schreef funksngrooves het volgende:
Zeg vertel mij eens (als dit uberhaupt gelezen wordt, want het valt me vaak op dat bij zulke lange topics, dat het einde niet meer gelezen word, maar dat terzijde)
Hoe kan iedereen hier zien hoeveel keer iemand gepost heeft sg,of,hw,oc,html etc etc.
Ik ben wel beniewd..
het onzin forum trekt veel besoekers , niet ??
en het onzin forum moet ook niet weg omdat ze ( de onzin posters ) dan de serieuze fora vervuilen , niet ??
nou , mischien is het wat om het onzin op bepaalde tijden af te sluiten , en op bepaalde tijden opengooien , d'r een soort tijdklok achter hangen, bijv. tussen 7.30 en 10.00 uur het onzin forum open en de rest van de dag dicht , en dan s'avonds 10.00 tot 11.00 uur het onzin forum weet open , is dat mischien de oplossing ??
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
nee slecht planOp zondag 19 november 2000 13:53 schreef pier het volgende:
jongens ,
het onzin forum trekt veel besoekers , niet ??
en het onzin forum moet ook niet weg omdat ze ( de onzin posters ) dan de serieuze fora vervuilen , niet ??
nou , mischien is het wat om het onzin op bepaalde tijden af te sluiten , en op bepaalde tijden opengooien , d'r een soort tijdklok achter hangen, bijv. tussen 7.30 en 10.00 uur het onzin forum open en de rest van de dag dicht , en dan s'avonds 10.00 tot 11.00 uur het onzin forum weet open , is dat mischien de oplossing ??
[uitlegmode]Op zondag 19 november 2000 09:49 schreef Sjaak-fat-aars het volgende:
[..]
volgens mij bij search en dan seach op nickname ofzo ik weet het ook niet precies ben ook maar een achterlijke onzinner
nee, als ik wil zien hoeveel posts je hebt gedaan moet ik in je profiel kijken , dat doe ik met het eerste icoontje boven je post
[/uitlegmode]
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
hoezo slecht plan ?? , als de onzinners een hoop ehh banbrete ( of wh@tever ) in beslag nemen , lijkt het mij toch een goede oplossing , willen ze een beetje tijd hebben om fantsoenlijk te posten , moeten ze vroeg hun bed uit ,anders hebben ze pech gehadOp zondag 19 november 2000 13:57 schreef Sjaak-fat-aars het volgende:
[..]
nee slecht plan
Verwijderd
Maar als ik op mijn eigen naam zoek dan kloppen de aantallen niet maar dat maakt niet veel uit.
Ik weet in ieder geval, dat de Tweakers Over Tweakers topics (welke muis heeft de tweaker enz, dat soort dingen) waar ik er elke dag wel minimaal eentje van post, die ik dan in andere forums op GoT ga posten. Username bannen mogen ze doen, maar ik heb 30 email adressen en ik kan er zo een paar bij m'n provider extra aan laten maken zodat ik weer nieuwe usernames kan registeren, en m'n ip adres kan ik tijdelijk niet-vast laten zetten, dus ipban is ook een sleecht idee.. en ik weet dat anderen dan ook dat soort topics in andere forums gaan posten.. jullie willen het toch overzichtelijk houden? nou op die manier lukt het toch echt niet hoor..
nog even en je hebt ook van die vou kaarten dat je eers 4 varkens hebt en dan met vouwen t 5e moet vinden maar dan met antons hoof ipv die van samdam oid.
dan kan je t nog beter dicht gooien dan door zo iemand laten regelen.
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
zo moet je ook niet gaan denken.. heeft niemand wat aan.. onzin help je er toch niet mee. Erger nog, met zo'n acties krijg je iedereen tegen je.. zelfs mijOp zondag 19 november 2000 23:42 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
dat idee van Femme: slecht plan.
Ik weet in ieder geval, dat de Tweakers Over Tweakers topics (welke muis heeft de tweaker enz, dat soort dingen) waar ik er elke dag wel minimaal eentje van post, die ik dan in andere forums op GoT ga posten. Username bannen mogen ze doen, maar ik heb 30 email adressen en ik kan er zo een paar bij m'n provider extra aan laten maken zodat ik weer nieuwe usernames kan registeren, en m'n ip adres kan ik tijdelijk niet-vast laten zetten, dus ipban is ook een sleecht idee.. en ik weet dat anderen dan ook dat soort topics in andere forums gaan posten.. jullie willen het toch overzichtelijk houden? nou op die manier lukt het toch echt niet hoor..
Hopelijk lukt een beetje redeneren en praten evengoed als 'toen' met de icons.. zijn we uiteindelijk ook samen uitgeraakt.. en da's nu de bedoeling.. iedereen gelukkig maken!
Even 1 feit: OF genereerd gigantisch veel pagehits == geldOp zondag 19 november 2000 23:53 schreef digifiel het volgende:
volgens mij kan je t beste een diehard onzinner Het onzin forum laten regelen een hlpdsk Of zo iemand want die Anton gooit maar een slotje op alles wat los en vast zit
dat kan femme niet ontkennen...
verder vind ik het een puik idee om Onzinners aan te stellen als mod.
Die weten echt wel het beste wat wel kan, en wat niet...
En die topics over 'mijn nieuwe icoon' zakken toch wel weg als ze niet interesant zijn... en als ze wel interesant zijn... waarom zou je ze dan sluiten? Ik bedoel... hoeveel topics in OF zijn er na 10 posts nog ontopic??? maar wat boeit het? het is er toch gezellig?
PS. als er mods nodig zijn... houd dan een poll in onzin...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
OK,Op zaterdag 18 november 2000 18:46 schreef KIP het volgende:
Ik zal nog 1 keer mijn standpunt uitleggen:
Ik heb niets tegen het onzinforum, maar laat de die-hard onzinposters dan ook in het OF blijven, en ga dan niet in andere fora lopen zieken.:)
En ik had idd bij dat iframe beter de scrollfunctie uit kunnen zetten, maarja, als iedereen dit dan gaat quoten maak je probleem alleen maar groter.:D
En om mij nou gelijk uit te gaan schelden voor kuttekop vind ik eigenlijk een beetje overbodig en vooral ook erg kinderachtig.:r
Ik vind jullie wel nog steeds lief hoor...:o
Kip, je standpunt = duidelijk, ik denk dat verder uitleg toch geen zin heeft omdat er altijd een aantal figuren zijn die er niets van begrijpen (no offence) Ik zou net als Botoo willen voorstellen om het Forum te voorzien van een extra aantal Moderators die een oogje in zeil houden. Wordt er alsnog "onzinnig" op andere Fora gepost dan zijn daar maatrgelen voor. 1x = waarschuwing, 2x = BAN.
Ik denk dat iedereen mee eens kan zijn
Of je nou klem zit in je PeeCee of niet, OF hoort gewoon (als onderwerp) bij Tweakers...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
En jouw voorstel om dat op te lossen is dus het afschaffen van het onzinforum?Op vrijdag 17 november 2000 11:01 schreef KIP het volgende:
Alle kleuters van het onzinforum willen ook erg graag in de serieuze fora posten, en dat geeft problemen.
Het lijkt mij dat je dan juist de onzinners naar de serieuze forums jaagt, waardoor die vervuilt raken.
Ikzelf denk dat er gewoon wat strenger gemodereert moet worden. In ALLE fora dus.
Als iemand een onzintopic in een niet-onzinforum opent, meteen sluiten/moven.
Als er onzin wordt gepost in andere fora dan moven de adjes dat toch naar 't Onzin Forum?
Misschien een tip (had ik ook al ergens anders gepost) om 't Onzinforum linkje in 'General Chat' te zetten zodat 't wat meer opvalt voor newbies (nu staat 't dus helemaal onderaan de lijst... ik kan me voorstellen dat nieuwe users daar niet zo snel naar kijken).
"I sit in my room and imagine the future."
De 'chat'topics hoeven van mij niet meer, dat kan ook via ICQ of en chatbox.
Ik heb wel redelijk ervaring met verklootte forums (ik zal geen namen noemen
Ik vind het OF eigenlijk de kroeg van GoT geworden, daar waar je gezellig kunt ouwehoeren en niet alleen over compuzaken, maar ook over andere dingen.
Ik neem aan dat julie op evenementen zoals de HCC of LAN-parties ook niet altijd over PC's en games hebben, of niet
Verwijderd
Naar mijn menig is het Onzin-forum meer een chat-forum geworden
Om dit nou te verplaatsen naar bijv. #got-onzin zou je al een heleboel trash uit het forum krijgen
#got-onzin is een tijd geleden opgezet en dat begint wel te lopen maar er is nog niet veel aandacht voor
Als er nou een link naar bijv. een chat ruimte word gemaakt speciaal voor onzin van got-ers
het is maar een ideetje en ik weet niet of het uitvoerbaar is maar toch...
/me vind wel dat er iets moet veranderen
de kwaltiteit van onzin gaat verloren
Kijk eens naar profile van topicstarters die topics openen worden waarin voor de tigste keer om hetzelfde gevraagd wordt, heel vaak zie je dat het dan om een z.g. OF speed-poster gaat, die nemen niet de moeite om iets op te zoeken maar beginnen liever gelijk te roepen om hulp. Natuurlijk wordt de search-functie door bijna iedereen graag over het hoofd gezien, maar toch, het is wel een indicatie van uitwaaieren. Verder kan je uit de reacties in de diverse posting ook vaak opmaken of je met een OF'er te maken hebt. Ik zou deze posters ook liever niet OF;ers noemen maar eerder ONnozelaarshoe komt men aan 't idee dat onzinforummers 'uitwaaieren' naar andere fora?
Kip, zoals A_l_e_x__K al aangeeft, je/ons standpunt is wel duidelijk, aan de reacties kan je zien dat er best wel zinnig over nagedacht wordt door sommige OF'ers, daar is dus iets bereikt, en ook dat er alleen maar dom gel*ld wordt door diegenen die alleen maar willen etteren, ik zou dat een beetje het uitschot van OF willen noemen, en dat is precies de groep (het groepje?) wat je liever kwijt bent op GoT.
Als ik de normale reactie's van de OF'ers lees denk ik dat het OF geen enkel probleem op zou moeten leveren op GoT.
Meer OF moderators en strakker optreden (geen slotjes maar topic deleten bv) en iedereen is weer blij.
Wat de ONnozelaars betreft, daar moeten de moderators in de betreffende andere fora, wat duidelijker naar toe optreden.
IMHO heeft deze discussie wel lang genoeg geduurd nu, de standpunten zijn duidelijk en iedereen heeft de kans gehad om zijn zegje te doen,
* botoo vind dat er wel een slotje op mag nu
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik ben best wel nieuwsgierig, want tot nu toe zijn er best goede ideeën voorbij gekomen...
Aannames zijn fataal.
Ik vind het geen slecht idee.Op maandag 20 november 2000 13:56 schreef libido78 het volgende:
<h2>IDEE</h2> van mij
Naar mijn menig is het Onzin-forum meer een chat-forum geworden
Om dit nou te verplaatsen naar bijv. #got-onzin zou je al een heleboel trash uit het forum krijgen
#got-onzin is een tijd geleden opgezet en dat begint wel te lopen maar er is nog niet veel aandacht voor
Als er nou een link naar bijv. een chat ruimte word gemaakt speciaal voor onzin van got-ers
het is maar een ideetje en ik weet niet of het uitvoerbaar is maar toch...
/me vind wel dat er iets moet veranderen
de kwaltiteit van onzin gaat verloren
Bepaalde topics zouden dan idd kunnen verdwijnen.
En dan verder forum wel laten bestaan, maar iets andere naam (ik had een goed idee, maar die ben ik nu kwijt en 'offtopicforum' da's het ook niet echt) en dan extra moderatie.