DC++, waarom horen we er zo weinig van?

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 6.569 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67369

BusMastah schreef op 02 juli 2003 @ 00:34:
[...]

Is het toegestaan op dit forum om IRC channels e.d. te posten?

If so heel graag :9
Als het niet mag, zullen ze dit wel deleten :P

EFNET: #*********
Rest zoek je zelf maar uit :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 67369 op 02-07-2003 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Anoniem: 67369 schreef op 01 July 2003 @ 18:28:
Heb anders ook een leuke manier: Via een IRC kanaal kom ik aan een FTP lijst. Ik hoef hiervoor niets 'in de plaats te doen' of zo. En er zitten regelmatig leuke FTP sites tussen. Daar haal ik eigenlijk alles wat ik nodig heb 8) .
Tja, en die FTP's zijn dan meestal gehackt, wat betekent dat je gewoon van iemand anders' zijn bedrijfspc je spullen zit binnen te halen. Dit is niet alleen illegaal (nog illegaler dan P2P's), maar ook nog eens helemaal ethisch onverantwoord.

Je weet zowiezo ook nog eens dat op die FTP's alleen maar illegale zooi zit.
Anoniem: 67369 schreef op 02 juli 2003 @ 00:38:
[...]

Als het niet mag, zullen ze dit wel deleten :P

EFNET: #*******
Rest zoek je zelf maar uit :)
En dat mag dus ook niet :(

[ Voor 19% gewijzigd door Darkvater op 02-07-2003 00:40 ]

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darkvater schreef op 02 July 2003 @ 00:40:
[...]

Tja, en die FTP's zijn dan meestal gehackt, wat betekent dat je gewoon van iemand anders' zijn bedrijfspc je spullen zit binnen te halen. Dit is niet alleen illegaal (nog illegaler dan P2P's), maar ook nog eens helemaal ethisch onverantwoord.

Je weet zowiezo ook nog eens dat op die FTP's alleen maar illegale zooi zit.

[...]

En dat mag dus ook niet :(
Ik geef toch alleen een link naar een kanaal op IRC, ik geef hem toch geen warez of zo? Of zie ik het verkeerd?

En btw, zijn er ook 'cleane' ftp sites? Heb ooit op Boards gezeten, daar waren ook allemaal gehackte ftp sites hoor! Of zie ik het alweer verkeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 67369 op 02-07-2003 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dubbel, foutje

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 67369 op 02-07-2003 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:17

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GG85 schreef op 01 July 2003 @ 13:17:
haha humor, maar nog iets: ik krijg steeds vaker de melding please do not fake on slot numbers waarna ik van de hub gekickt wordt! Waar ligt dit aan/wat is er aan de hand?
Vele script blijken niet meer goed te werken (lees outdated) met de nieuwere versies van (bc)dc++ versies. Maar natuurlijk heb je nog altijd van die n00b hubops die gewoon niet weten wat ze moeten doen (had met toevall precies 97gb geshared, waar je komt. kick binnen 10 mins, niet eens een filecheck ofzo).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Anoniem: 67369 schreef op 02 July 2003 @ 00:42:
[...]

Ik geef toch alleen een link naar een kanaal op IRC, ik geef hem toch geen warez of zo? Of zie ik het verkeerd?

En btw, zijn er ook 'cleane' ftp sites? Heb ooit op Boards gezeten, daar waren ook allemaal gehackte ftp sites hoor! Of zie ik het alweer verkeerd?
Links naar warez mogen ook niet, lees de faq maar :)
offtopic:
Er zijn ook 'cleane' ftp sites, die zijn de distros/dumps bijvoorbeeld van grote groepen die dan zelf de machine en bandbreedte betalen. En die boards, jah, dat zijn al die illegale ftp sites. Meestal op IRC krijg je dan de lijst doorgespeeld van een of andere sukkel die die ftp's van de board zit te kopieren

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darkvater schreef op 02 July 2003 @ 00:53:
[...]

Links naar warez mogen ook niet, lees de faq maar :)
offtopic:
Er zijn ook 'cleane' ftp sites, die zijn de distros/dumps bijvoorbeeld van grote groepen die dan zelf de machine en bandbreedte betalen. En die boards, jah, dat zijn al die illegale ftp sites. Meestal op IRC krijg je dan de lijst doorgespeeld van een of andere sukkel die die ftp's van de board zit te kopieren
OK dan, jij zal het wel beter weten als ik. Heb het channel weggehaald. Maar toch, op dat channel staat geen warez dus ik link niet naar warez. Maar je zal wel gelijk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
He ik ben op zoek naar een hub waar tv-series op staan.

Somebody?

[ Voor 25% gewijzigd door Neejoh op 04-07-2003 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:50

GG85

.......

Topicstarter
Pak gewoon de hublist die in de start post staat en connect naar de eerste 20 hubs, gegarandeerd dat je heel wat tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:54

Initial G

f.k.a. GKLQuake

GG85 schreef op 04 July 2003 @ 19:50:
Pak gewoon de hublist die in de start post staat en connect naar de eerste 20 hubs, gegarandeerd dat je heel wat tegenkomt.
vaak zijn er ook regels bij hubs he... max 3 hubs, 2 slots per hub e.d. >30 GB >10mbit noem maar op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
dat valt dus nogal tegen.. had ik naar gekeken, maar kon er niet vinden wat ik zocht.. helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
GG85 schreef op 04 July 2003 @ 19:50:
Vooral BBB La Familia lijkt me de shit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-04 05:37
BTW: ff een melding, BBB wordt niet afgeknepen naar het buitenland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
En versie 0.261 is al een paar dagen uit! http://belnet.dl.sourcefo...plus/DCPlusPlus-0.261.exe
Een van de beste veranderingen vind ik dat je nu onder in beeld bij je hubs gelijk aan rood of groen zan zien of je geconnect bent met de betreffende hub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

is het hier ok om hubs te mogen posten? ik heb een hub waar met met 100gb inkom, kleine 67tb (!!) shared (bijna 1500 users), is een BBB hubje

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Dat mag, 67tb is niet zo heel veel hoor. kijk eens in deze hublist, echt een uber-ding!
http://dcgui.berlios.de/PublicHubList.config.bz2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Als je alleen de bovenste hub uit bovenstaande lijst (czpro.no-ip.com) pakt zit je al op 110TB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-07 23:22
DC++ is echt het beste progje om te dowloaden, ik hoorde er vandaag voor het eerst van, en als ik op de surfnet hub (SurfNet][TropiCo][NL-10Mbit) ga downloaden haal ik bij de meeste users 2-7 megabyte/s :) , zonder eerst gequed te zijn, en het is ideaal dat je met een soort windowsverkenner door iemands mappen kan browsen, en hele directories tegelijk kan downloaden. Als je geen snelle verbinding hebt heb je ook niks aan dc++, maar voor mensen met surfnet is het echt het beste.
als je toch maar 3 min over een film doet makt het niet zoveel uit dat je niet bij x mensen tegelijk kan downloaden zoals bij emule.

Het enige is dat ik bij de mensen van de [RuG] nooit meer dan 700k haal, heeft groningen een strengere upload limiet dan andere universiteiten ofzo?

En weet iemand nog andere hubs waar je ook zulke snelheden kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Jammer dat je op die hub alleen met een geldig 10mbit ip kan komen. Sinds zaterdag is DC ICECUBE (icewife.no-ip.org) ook offline, was een van de beste hubs samen met Area 51 70GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
  • Laatst online: 04-07 23:22
GG85 schreef op 21 July 2003 @ 10:15:
Jammer dat je op die hub alleen met een geldig 10mbit ip kan komen. Sinds zaterdag is DC ICECUBE (icewife.no-ip.org) ook offline, was een van de beste hubs samen met Area 51 70GB.
en dat is nou precies zo mooi, geen langzame gebruikers, bijna geen uploads onder de 500k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Voor jou wel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87224

Iets heel raars-----> Bij een vriend van mij hebben we gegevens overgezet met DC en DC++. Dit ging dus ook via het netwerk. De snelheid was gemideeld iets van 10 Mbyte/sec. Ze hebben daar een 100 Mbit netwerk. Thuis hebben we ook een 100 Mbit netwerk, aleen als we nu iets willen overzetten gaat het niet sneller dan 500 kbyte/sec. Hoe kan dit?? Ligt dit aan DC? Zelf denk ik van wel. Bij mijn vriend zat ik wel in een router en thuis in een hub, en hij heeft adsl. Wij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 14:50

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik kan geen hublisten meer downloaden! Heb al meerdere geprobeert maar zonder resultaat. Iemand een idee wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88176

Hier kun je de hublist vandaan downloaden: http://www.neo-modus.com/PublicHubList.config
Dit adres moet ingevuld worden onder file-settings, tabblad downloads (onderaan)
Succes
Btw er is ook een topic hierover op het forum van sourceforge.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-07 15:43

Tjark

DON'T PANIC

Damsplaat schreef op 21 July 2003 @ 00:11:
Het enige is dat ik bij de mensen van de [RuG] nooit meer dan 700k haal, heeft groningen een strengere upload limiet dan andere universiteiten ofzo?
Niet iedere uni aansluiting is 100Mb. Ikzelf heb ook maar 10 (Nijmegen), dus boven de 700-800 kom je dan echt niet.

En btw: denk je dat je de enige bent die dan van zo'n persoon dl? :)

[ Voor 16% gewijzigd door Tjark op 19-09-2003 09:55 ]

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15831

Mag dit wel op een Uni?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 16:53

Dr C

met C en CK

mag ik nog even een ononderbouwde reactie plaatsen: het is een rotprogramma. Je moet idd geluk hebben dat niet iemand je eraf knikkert als je film voor 97% binnen is en je kan het ook wel vergeten dat je derest bij iemand anders van iemand anders de rest kan binnen kan halen. Ook het zoeken is niet bepaald vriendelijk. Ik weet wel dat er al wat progjes hiervoor zijn, maar het hangt ook allemaal met losse draadjes aan elkaar wat weer betekent dat je er veel tijd mee kwijt bent om het goed draaiend te krijgen. Een goed mix tussen eMule Kazaa en DC++ zou natuurlijk fantastisch zijn (shareaza is dit bepaald niet, maar daar hebben we/ik het niet over). Hopelijk voelt niemand zich op zijn P** getrapt hierdoor. ;)

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
een ononderbouwde reactie nemen we gelukkig ook niet al te serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Jij moet weten of je het een rotprogramma vind. Het is dan niet zo gebruiksvriendelijk als Kazaa , maar mits je een goede share hebt en je weet de goede hubs gaat het fantastisch. Ik weet niet welke films jij download , maar ik connect altijd op +-5 hubs en sorteer dan eerst op bestandsnaam --> Zijn er veel dezelfde met zelfde grootte : downloaden die handel.

Als je het niet kan onderbouwen,zeg dan niks aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Precies dezelfde werkwijze die ik ook gebruik exe-cuter, werkt gewoon perfect.
Ik zal trouwens gelijk ff m'n 5 favoriete hub's posten, is wel leuk voor de liefhebbers:\

Mod-break:

Liever geen hubs bespreken :)

Allemaal !minimaal! 90TB!! hub's

[ Voor 43% gewijzigd door F_J_K op 22-03-2004 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Hoeveel is de share +- op die hubs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
czech 1 gig, finx en tropico 50gig, mkd moviezon 45 gig, darkadmins 35gig.
czech is trouwens er leuk hoor, boven de 200TB
Als ie vol is gewoon ff blijven proberen.

• Dr C
  • Laatst online: 04-07 16:53

Dr C

met C en CK

Als je het niet kan onderbouwen,zeg dan niks aub
jammer dat mensen die het niet met je eens zijn niet mogen reageren blijkbaar. dacht toch echt dat dit een open forum was (regels daargelaten). Maar daar hadden we het hier niet over dacht ik.....

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik gebruik DC altijd voor films, vind het voor mp3's niet echt handig

• SgtStrider
  • Laatst online: 13:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Misschien even een kleine opmerking, maar DC++ geeft problemen bij shared folders boven de 1,4TB. Bij normale DC werkt dit overigens wel.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

• Exe-cuter
cramwinckel schreef op 20 September 2003 @ 14:34:
[...]

jammer dat mensen die het niet met je eens zijn niet mogen reageren blijkbaar. dacht toch echt dat dit een open forum was (regels daargelaten). Maar daar hadden we het hier niet over dacht ik.....
Ik heb er totaaaaaaaal niks op tegen als mensen niks aan DC++ vinden , want het heeft ook genoeg nadelen , maar als je gewoon een antwoord geeft a la "Blauw is een ontzettend vieze kleur en rood is beter" dan kan je beter niets zeggen denk ik. :z
SgtStrider schreef op 20 September 2003 @ 14:51:
Misschien even een kleine opmerking, maar DC++ geeft problemen bij shared folders boven de 1,4TB. Bij normale DC werkt dit overigens wel.
Hoe bedoel je ? Als jij meer als 1,4 TB shared of als je de filelist wil doorlopen bij een ander ? Hoedanook , 1,4TB is toch wel veeeeeeeel he ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Exe-cuter op 20-09-2003 15:35 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Mag ik effe iets vragen :? JA :? Mooi :

Ik heb nu heel dit topic doorgelezen en er schrijven sommigen zo dingen van "als je geen snelle verbinding hebt of niet genoeg bandbreedte toelaat dan word je gekicked/banned"

Hoe the fuck wil je veel en snel sharen als je op een verbinding zit die maar 128 als upload heeft :? Uitleg please :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

hub zoeken met maar weinig min share en weinig open slots

Ikzelf heb ook maar 16 kbit upload, maar heb wel 3 slots opengezet. Een mp3tje willen ze nog wel bij me downloaden, complete films laten ze dan echt wel links liggen.

Over het sharen, je moet gewoon een hub zoeken die niet controleerd welke bestanden je shared, ikzelf heb ook gewone mappen met geinstaleerde apps enz. erbij staan, zo kom je wel aan je sharelimiet

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
en zo verneuk je het dus voor de rest!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

GG85 schreef op 20 september 2003 @ 17:59:
en zo verneuk je het dus voor de rest!
das onzin, ik share gewoon alles wat ik op de pc heb staan.

Wil je mijn mp3's, dan download je mijn mp3's, wil je mijn films dan download je ze toch, het duurt alleen mega lang voor je ze hebt.Wil je geinstaleerde files? dan download je ze toch? (je hebt er toch niets aan)

Andere users kunnen er nooit last van hebben dat ik meer share dan dat eigenlijk handig is

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
tuurlijk wel, geinstalleerde zooi heeft niemand wat aan dus is je effectieve share veel lager dan de gestelde hubeisen.

• Exe-cuter
Ik heb 0 % verkeerde share , dus daar kicken ze me nooit op.Wel vind ik het spijtig dat je voor sommige hubs een min-aantal slots per hub moet hebben. (dus als je op veel hubs bent kicken ze je)

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-07 15:35
Ik kom dit topic net pas tegen, maar ik blijf er zeker op letten. Ik gebruik DC++ nu ook al 2 jaar en vind het echt een prachtprgramma :)
Ik weet er aardig wat vanaf, dus ik kan misschien nog mensen helpen hiero.

Overigens zit ik zelf altijd maar in 2 HUB's, gezamenlijk goed voor 140 TB :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Anoniem: 48198

Zowiezo zou ik geen DC++ gebruiken maar oDC.
1000x beter

En natuurlijk altijd in private hubs van +/- 200Tb

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 48198 op 20-09-2003 20:01 ]

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
@Exe-cuter: Das wel logisch anders kun je nog niks uploaden
@Morax: Probeer mijn hubjes een paar post naar boven een ;)
@madbuce: En wat is dat dan?

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-06 10:47

_WgV_

It's a magical world!

* _WgV_ gebruikt het al een tijdje :)
En is ook erg tevreden, alleen jammer dat ik het steeds uit moet zetten als me buurjongen mohaa wil spelen.... (via mijn inetverbinding dus)
Mijn bestanden zijn vrij populair om het zo maar te zeggen :P

#StopBurningStuff

Opera DC

http://gempond.com/odc/

Uitgebreider, overzichtelijker, kortom een beter programma

What oDC has, and dc++ has not (everything is not presented here):
· Web links opens in new windows, instead of existing ones
· Seconds are shown in timestamps
· The sfv-check tells the result in the lowest status bar
· Auto-complete user names in main chat
· Skiplist. Files you don't want to be downloaded will be skipped
· Popup-menu for url's. Uou can either "Open", "Save as..." or "Add to Winamp playlist"
· "Go to file" in the popup menu in the search result window. Downloads the file list and "goes" to (focuses on) the file
· Notification in PM's when the user goes offline so you won't have to write messages that he/she won't see
· "Auto-search for alternatives" on both folders and multiple selected files
· User-specified textcolor (not just 16 colors, but Any color)
· User-defined colors in main chat (multicolor ie)
· Filter useless NMDC messages
· Filter in the user list. This way you can easily find users in the list
· Added icons to the window tabs, so you can easily see what that specific tab is (optional)
· Fast auto-search algorithm for the "search for alternatives" feature
· Customized colors for the progress bar in the transfer window
· Fast search for alternates for "releases"
· /lastlog feature
· Support for multi-button-mice
· Vertical tile feature to be able to tile sub-windows vertically, not only horizontally
· Option (in the View-menu) to show/hide the transfer window
· "File menu" to the transfer menu, to open incomplete files (or its folder[s])
· Web Shortcuts. Now you can type eg. "/g [search string]" to search google directly from chat
· File information (dimmed) in transfer window for files not beeing currently downloaded but is waiting
· Update check feature

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 48198 op 20-09-2003 20:12 ]

• Dutchmega
  • Niet online
Hm... Is oDC echt beter? Voor mij geld alleen maar stabliteit en sneller downloaden ;)
Zijn er trouwens nog meer DC++ programma's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

toch gek, geen enkele hub list van deze lijst kan ik downloaden, wat te doen??

http://dcplusplus.sourceforge.net/forum/viewtopic.php?t=1723

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Zit je misschien achter een proxy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

nope niet achter proxy, trouwens bij nader inzien is niet alles afgesloten, alleen de kleinere hublisten doen het nog.

Deze gebruikte ik altijd eerder, maar die hield er ineens mee op, en andere grote doen het ook niet (http://www.1stleg.com/PublicHubList.config)

Bij sommige zegt tie dat hij hem gedownload heeft, maar er komt geen lijst!

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=350331

[ Voor 23% gewijzigd door greatgonzo op 22-09-2003 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43971

DC++ is natuurlijk perfect voor de uni-gebruiker met veel bandbreedte. Ik heb DC en DC++ gebruikt, en het enige wat ik kon doen was of films leechen of mijn upload vol laten lopen en mijn download zien dichtslibben.

Voor mijn diverse smaak aan mp3's voldeed het hele netwerk sowieso niet, omdat ik erg zeldzame releases download, die zelfs bij emule maar 9 sources hebben. Is dan een week bezig met downloaden, maar het komt in ieder geval binnen. Als ik daarentegen een album tegenkwam op DC, dan was ik er niet eens van verzekerd dat ik hem altijd binnen zou krijgen.

En ach, als ik een film gelijk wil zien, dan ga ik wel naar de videotheek - nog goed voor me geweten ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon
  • Laatst online: 04-05 06:23

Mon

Wat ik ook een beetje rot vind: Stel ik heb de nieuwe film "X". film X is 2 cd's groot en razend populair. Op emule is het voldoende om gewoon iedereen van die film te voorzien. Omdat hij populair is blijf ik uploaden en doe ik gewoon eerlijk mee met de community.
Bij DC(++) MOET je echter minstens 20gig oid delen voordat je eens wat terugkrijgt. Houden ze er ook rekening mee dat er mensen bestaan met maar 20gig waar ook nog een OS ed. op staat?
Just my pov :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80812

Ik heb DC++ ff gebruikt, maar vindt kazaa-lite toch stukke beter! Bij kazaa-lite vindt ik echt alles wat ik wil en men download snelheid is +/- 300kb/sec meestal.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 80812 op 22-09-2003 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
_Mon_ schreef op 22 September 2003 @ 18:35:
Wat ik ook een beetje rot vind: Stel ik heb de nieuwe film "X". film X is 2 cd's groot en razend populair. Op emule is het voldoende om gewoon iedereen van die film te voorzien. Omdat hij populair is blijf ik uploaden en doe ik gewoon eerlijk mee met de community.
Bij DC(++) MOET je echter minstens 20gig oid delen voordat je eens wat terugkrijgt. Houden ze er ook rekening mee dat er mensen bestaan met maar 20gig waar ook nog een OS ed. op staat?
Just my pov :)
Het is maar wat je negatief vind.Voor jou zal het programma niet echt geschikt zijn , maar door een verplichte share en controle op je bestanden gebeurd het mij niet vaak (tot zelfs nooit) dat ik bv de verkeerde film of mp3 binnenhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Laatst online: 01-07 08:53
heerlijk, ik zit op de TUe, en kan mooi op de surfnet hub
lekker downen met snelheden van soms wel 10mb/s

echt wel beter dan emule en dat soort zooi, vandaag alle friends episodes gedownload (van serie 1 tot 9 :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:00

Smarron

The bend

Exe-cuter schreef op 22 September 2003 @ 18:39:
Het is maar wat je negatief vind.Voor jou zal het programma niet echt geschikt zijn , maar door een verplichte share en controle op je bestanden gebeurd het mij niet vaak (tot zelfs nooit) dat ik bv de verkeerde film of mp3 binnenhaal
En er zijn ook zat hubs waar geen of een kleine share verplicht is. Gewoon ff goed zoeken.

Ik gebruik het ook al een tijdje, erg fijn programma. Bijna alles is wel te vinden en de snelheid is vaak errug goed!

edit:
Ik gebruik ook nog steeds DC (zonder ++). Deze vind ik wat fijner en overzichtelijker, zitten natuurlijk wel nadelen aan. Ik moet nog ff wennen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

het nadeel tov kazaa is vooral te merken aan populaire files denk ik. Bij DC++ kun je net de pech hebben dat er alleen langzame uploaders zijn die slots open hebben. Bij kazaa pakt ie van 100 man tegelijk met volle snelheid de file. Al met al echter is het veel prettiger om bijv. albums of tv series te downen van DC, alles wat uit meerdere delen bestaat eigenlijk. Dan zoek je naar 1 deel, pakt de file list van iemand die em heeft en flikkert de andere delen in je queue, en dan kun je als je zin hebt meer mensen zoeken voor de verschillende files. Als ik een album wil hebben ram ik bij DC++ gewoon op 'download whole directory' bij iemand die het hele album heeft staan. Bij kazaa moet je dan alle liedjes apart zoeken.

Ik zwoer eerst bij normaal DC maar ben uiteindelijk toch gezwicht voor ++ en heb dr best profijt van met multi-hub dinges. Kan ik in een gigantische 150GB min share hub gaan zitten voor alles wat ik zoek en in een wat kleinere gespecializeerde hub voor tv-series en cult zooi.
Ik zat vandaag ook voor het eerst op die Dutch University hub network, maar daarmee kwam ik terecht op een hub waar maar 8 TB op stond. Geen één aflevering van een tv-serie die ik zocht, en lang geen 180 (totaal van de twee hubs waar ik thuis zit. jaguar.kicks-ass.org en curse.no-ip.org als ik het me goed herinner. 150GB en 5GB en 400 en 1700 man respectievelijk)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik zal nog ff één nadeel noemen van andere DC clients: sommige worden niet gewaardeerd. Ik weet zo niet welke, en het zal per hub verschillen, maar soms word je gewoon keihard gebanned omdat je een bepaalde client hebt (dat zijn met name de clients waar je een share mee kan faken of upload kan afkappen, zeg maar clients waar je mee kan leechen zonder te sharen)
DC++ is in principe wel veilig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
GTOfire schreef op 22 September 2003 @ 21:12:
Ja en nee ,ik heb een DC++ client waar je je upload kan limiteren.Normaal gaat je downloadspeed verhoudingsgewijs mee omlaag , maar door een bufferoverflow te veroorzaken in de limieten kan ik netjes mijn uploadspeed instellen zonder trager te downloaden (om te vermijden dat mijn upload mijn hele downloadspeed zou vern**ken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:09
GTOfire schreef op 22 september 2003 @ 21:12:
ik zal nog ff één nadeel noemen van andere DC clients: sommige worden niet gewaardeerd. Ik weet zo niet welke, en het zal per hub verschillen, maar soms word je gewoon keihard gebanned omdat je een bepaalde client hebt (dat zijn met name de clients waar je een share mee kan faken of upload kan afkappen, zeg maar clients waar je mee kan leechen zonder te sharen)
Toch begrijpelijk dat die clients niet gewaardeerd worden? Als iedereen gaat leechen en niemand nog shared, staan we nergens hé :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

hmmm, is dat een standaard DC++ of een aangepaste? Met DC++ is veilig bedoelde ik de standaard DC++ en niet de versies waar je 'permanent ban: hacked client' voor krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
DC++ 0.25105581k MuLTe edition

Upload : 9.94GB , Download 27.25GB (die upload kan echt niet he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50873

Exe-cuter schreef op 22 September 2003 @ 23:12:
DC++ 0.25105581k MuLTe edition

Upload : 9.94GB , Download 27.25GB (die upload kan echt niet he)
waarom zou dat niet kunnen ?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 50873 op 23-09-2003 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62418

+1 voor de "DC++ rules" crew.

Ik zit slechts op één of twee hubs waar ik goed bekend sta. Om op die hubs te komen moet je minimaal 50G sharen en minimaal een 1Mbit connexi hebben.
Heeerrrrlijk.... geen last van 56k'tjes en kabelaars.

Ik gebruik KazAa lite nog wel 's, maar meestal als ik daar wat op zoek, en het niet vindt (De laatste episode van "Dead like me" een paar uur nadat-ie op TV is geweest), heeft iemand op DC het al.
Het grote voordeel van het chat-window is trouwens, dat als niemand het shared, je het altijd nog kan vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

weet niemand nu hoe het kan dat ik geen enkele hublist kan downloaden?

of kan iemand mij een favorites lijst met enkele grote hubs uploaden/mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Anoniem: 62418 schreef op 23 september 2003 @ 13:44:
+1 voor de "DC++ rules" crew.

Ik zit slechts op één of twee hubs waar ik goed bekend sta. Om op die hubs te komen moet je minimaal 50G sharen en minimaal een 1Mbit connexi hebben.
Heeerrrrlijk.... geen last van 56k'tjes en kabelaars.

Ik gebruik KazAa lite nog wel 's, maar meestal als ik daar wat op zoek, en het niet vindt (De laatste episode van "Dead like me" een paar uur nadat-ie op TV is geweest), heeft iemand op DC het al.
Het grote voordeel van het chat-window is trouwens, dat als niemand het shared, je het altijd nog kan vragen.
En welke hub is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43971

Je mag ervanuitgaan dat als een file 800 sources heeft bij emule, dat niet iedereen een fake aan het downloaden was.

http://www.hublist.org/

of direct de lijsten http://www.hublist.org/?p=hublists

En nog ff een dc variant.

http://www.glosearch.tk/

Let wel op met Glosearch. Sommige grotere hubs hebben scripts draaien waardoor je gebanned wordt als je gebruik maakt van glosearch.

Dat zou zonde zijn als dat nou net zou gebeuren bij je favoriete hub.

[ Voor 119% gewijzigd door Anoniem: 48198 op 25-09-2003 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50873

http://www.glosearch.tk/

Let wel op met Glosearch.
-----------------------------------
Wist je wel dat 1 glo zoek opdracht in een hub gelijk staat aan 10 users die met de hub willen connecten, daan heeft ptokax ook een mooi knopje om deze zooi buiten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-07 17:29

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ok,wat ik er van vind :) ik gebruik dc++ nu al een tijdje,heerlijk programma voor films/programma's/games/fullalbums,oftewel,de grotere bestanden,voor gewone losse mp3's kan je zeker beter andere proggies gebruiken
ikzelf zit standaard op 3 hubs 1 van 50gig min en 2 van 100gig min share,de meeste grote en zoiezo de meeste mensen blijven hier gewoon in aanwezig waardoor ik nog bijna geeneen niet compleet binnengekomen file heb :) oftewel,perfect vanuit mijn visie voor de grote bestanden :) aangezien het meestal ook nog met een lekkere snelheid gaat.

als ik aan dit topic denk,en weer thuis ben zal ik wel ff paar hubs hier neerzetten :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

wel jammer blijft dat je files maar van een persoon kan downloaden, en dat je maar 1 file per keer van een user kan downloaden (bij de gewone DC kon je meerdere files van een user downloaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

alleen slechts een toevoeging op de hublists:

http://www.teamppm.com/~dawson/PublicHubList.config

dat is mijn hublist :D (trouwens team-ppm.com ipv teamppm.com).

Aangezien onze groep (ww-ei.com) veel contact met de makers van dc hebben (en dus hublists) werden wij zo een beetje beroemd met de hublist.

Echter, in een kleine week schoot de dataverkeer naar een kleine 1GB per dag.. en ik heb maar 5gb limit per maand...

Krijg je em dus leeg, sim-pel, hij is ook leeg.

Schrap em iig van je lijst af, hele kleine kans dat ie op die url terugkomt. We zijn bezig met een andere host, maar gemiddelde hublist (populaire dan) trekt een goeie 20-30GB per maand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79021

Yum volgende week Netgamez... daar komen heel wat DC++ servertjes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 26-06 19:23
greatgonzo schreef op 26 September 2003 @ 12:26:
wel jammer blijft dat je files maar van een persoon kan downloaden, en dat je maar 1 file per keer van een user kan downloaden (bij de gewone DC kon je meerdere files van een user downloaden)
Ongeacht dat haal ik met geen enkel programma de snelheden die DC geeft. Ook niet al die progs die verschillende connecties combineren in 1 download.
Als ik bijv. 10 films zoek dan beginnen ze gewoon altijd vrijwel allemaal altijd direct en het totaal aan downloadsnelheid schiet in no-time naar 250-350kbs.
Ik heb geen enkele behoefte aan gecombineerde downloads met DC

Daarvoor hang ik wel in 20 hubs tegelijk, dus veel users beschikbaar. Ik share +/-70gb.

Sterker, DC is het enige programma dat zo hard data binnenhaalt dat ik m regelmatig beperk in download via mn netwerk omdat ik het anders niet kan bijhouden en mn HD in no time helemaal vol staat.
Laat ik m lekker op 50kbs of zo slow en steady dlen, 24/7

[ Voor 8% gewijzigd door Stefke op 26-09-2003 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanSp
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-06 17:47
Inderdaad. Als je je internet langzaam vindt, omdat je fileshare/upload alles opgebruikt, kan je netlimit of netlimiter gebruiken. Daarmee kan je per programma aangeven hoeveel bandbreedte hij mag gebruiken.

En nederlandse hubs sneu? en zijn er diverse. Je kan heel goed zoeken met de website:
http://nl.hublist.org/
Een nederlandse hub: dchub://nl-dc-hub-2.no-ip.org/ minimum share 6Gb. maar er zijn nog veel andere hubs in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mennootje
  • Laatst online: 25-05 00:36
Anoniem: 79021 schreef op 26 September 2003 @ 13:22:
Yum volgende week Netgamez... daar komen heel wat DC++ servertjes :9
Hopelijk komt er gewoon een goede van de organisatie waar dan iedereen op zit. Meer dan 1 lijkt me niet echt zinvol en juist ongewenst :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:19
Anoniem: 80812 schreef op 22 September 2003 @ 18:39:
Ik heb DC++ ff gebruikt, maar vindt kazaa-lite toch stukke beter! Bij kazaa-lite vindt ik echt alles wat ik wil en men download snelheid is +/- 300kb/sec meestal.
Wat dan ook nog leuk is bij KaZaA-Lite, je moet maar hopen dat je de goede film hebt, en of je DVD-kwaliteit hebt. Bij mij op DC++ altijd. Zoek ook altijd op FTP-namen, :+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ik ben het met jullie allemaal eens, dc++ is gewoon het beste. Je bent verzekerd van kwaliteit, als je goeie users vind met een top verbinding heb ik een film in no-time op mijn pc staan (mijn chello trekt ongeveer 170k)

Verder gebruik ik het om mp3 albums te downloaden, voordeel daarbij is dat je niet handmatig nummers hoeft te zoeken, maar gewoon een compleet album download (ook nog eens in alle nummers van dezelfde kwaliteit)

Wat ik wel jammer vind is dat als ik files upload, mijn download speed met soms zakt van ongeveer 150 naar 10 ofzo, iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen of licht het aan mijn verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

greatgonzo schreef op 26 September 2003 @ 15:05:
Wat ik wel jammer vind is dat als ik files upload, mijn download speed met soms zakt van ongeveer 150 naar 10 ofzo, iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen of licht het aan mijn verbinding?
zoals eerder gezegt, je upload wat cappen (div. progs voor).

Ook is BCDC++ een optie, zelfde als dc++ maar ingebouwde uploadlimitor en "client" faker (kan zichzelf voordoen als dc/dc++/bcdc++ etc).

enige wat nog wel steeds in de dc wereld moet worden verbannen zijn de lame emule clients (11mb share).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07 16:02

admiral866

The King Personality Disorder

Weet iemand of er een Linux client is die een bijhorende windows gui heeft? Of een webinterface om de client te bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Probeer dit eens admiral , kan zelfs multi-source downloaden.Ik heb het wel nog nooit geprobeerd

http://dc.ketelhot.de/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07 16:02

admiral866

The King Personality Disorder

thanks!. Es ff kijken, heb nu niet veel tijd maar kom ik soon wel ff aan toen :)
- - - -
Nouja, toch nu nog maar even geprobeerd :P
Het is niet een soort van remote control dat je een linux daemon kan controllen. Maar de windows installer is gewoon een dc-client op zich, dus niet een gui die naar een daemon connect.

Dus, jammer maar helaas denk ik.

[ Voor 67% gewijzigd door admiral866 op 26-09-2003 20:02 ]

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:28
Vandaag ik de meuktracker: meuktracker: DC++ 0.262

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46915

Is het met DC++ ook mogelijk naar een bepaald bestand te zoeken, zoals je dat bij Kazaa kunt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52251

tuurlijk... gewoon searchen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Daar dient het voor neptune3nl
(je kan het idd ook gebruiken als xdcc en sharereactor ja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63940

de beste NL hub is de Dutch University Hub (Surfnet)...

dchub://surfnet.mine.nu:1418/

als je daar op mag, dan zit je in Download Heaven... alleen toegang als je een surfnet ip hebt oftewel... op een universiteitsnetwerk...

Hier op de TU/e heb ik constante snelheden van 9 mb/s meegemaakt (megabyte!!) tijdens het downloaden.

DC++ rules!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Anoniem: 63940 schreef op 29 September 2003 @ 18:20:

als je daar op mag, dan zit je in Download Heaven... alleen toegang als je een surfnet ip hebt oftewel... op een universiteitsnetwerk...

Hier op de TU/e heb ik constante snelheden van 9 mb/s meegemaakt (megabyte!!) tijdens het downloaden.

DC++ rules!
Kunnen ze voor de oprichter van dit topic (reclame oa in de startpost!!) geen uitzondering maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Anoniem: 63940 schreef op 29 september 2003 @ 18:20:

DC++ rules!
ik heb toegang gehad met mijn UniMaas nick totdat ze strenger op snelheid gingen letten helaas ;(

maar het is idd download heaven omg _O_ toen had ik alle nieuwe films en spellen binnen een kwartiertje op mn HD

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Ikzelf heb al meerdere malen dc++ erop gehad en weer eraf gegooid omdat het niet lukken wilde. Nu las ik jullie verhalen en ging het toch weer kriebelen.
Ik heb het erop gezet en weer heb ik hetzelfde probleem; mijn downloads willen echt niet vlotten. Ik steek op moment van schrijven op 1.40Kb/s dat schiet niet echt op dus. Misschien doe ik iets fout..

Ik gebruik een router en sta als passieve gebruiker ingesteld.
Ik gebruik Chello en heb echt geen slechte verbinding.
Als iemand een idee heeft wat ik fout doe hoor ik dat graag :)

Ik heb echt al waanzinnig veel hubs afgezocht maar kom nergens hoger met mijn snelheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Probeer de hubs in de startpost eens en als je niet tevreden bent kun je altij rechts op de download klikken en op remove user from que klikken. Daarnaast is search for more sources echt een vereiste wil je een beetje mirrors krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Ja het probleem zijn niet de hubs, ik vindt er zat met heel veel spul. Het probleem is echter de dl-snelheid waarmee het gepaard gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 03-07 21:25
Anoniem: 63940 schreef op 29 September 2003 @ 18:20:

DC++ rules!
Waarom post je dat adres hier dan :?
Komen er weer van die lamers met kabel die vervolgens weer geband moeten worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tittysmack
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-06 10:52

Tittysmack

"no comment"

DC++ is wel een leuk programma, alleen jammer dat er vrijwel nooit download slots vrij zijn, ik ben uren aan het zoeken naar een vrij slot :( Als er nu een functie inzat waarbij je automatisch van meerdere gebruikers download, zou het stukken beter zijn :)

Athlon xp2800+ / Abit NF-7 / 512 mb dual channel MDT DDR400 / Club3D 9700pro / Samsung 52x24x52 / Samsung DVD 16x48 / Hitachi 82.3 GB 7200 rpm / Maxtor 61.4 GB 7200 rpm / Philips Seismic Edge 5.1 / Logitech z-560 / Q-tec 6051MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Azrael schreef op 29 September 2003 @ 21:21:
[...]

Waarom post je dat adres hier dan :?
Komen er weer van die lamers met kabel die vervolgens weer geband moeten worden..
Rustig maar, zonder surfnet ip komt ge er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
DC ownt echt zwaar. Ik heb in de 2 dagen dat ik het ken al meer electronic stuff ervan af getrokken dan in maanden van het hele Soulseek netwerk. Geen meesterlijk hoge snelheden, maar altijd kwalitatief goed spul. Wat me ook opvalt is dat de nieuwste releases altijd netjes op de dag van release in hun ftp vorm te vinden zijn.
Tittysmack schreef op 29 September 2003 @ 21:47:
DC++ is wel een leuk programma, alleen jammer dat er vrijwel nooit download slots vrij zijn, ik ben uren aan het zoeken naar een vrij slot :( Als er nu een functie inzat waarbij je automatisch van meerdere gebruikers download, zou het stukken beter zijn :)
Als er multisource downloading zou zijn zouden de slots alleen maar nog sneller vol raken. Ik vind het juist een voordeel dat er geen multisource downloading is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:19
Tittysmack schreef op 29 september 2003 @ 21:47:
Dat maakt helemaal niet zoveel uit, als je in dikke bagger HUBs zit, heb je ook allemaal slome gasten met een Cable of ISDN verbindingen. Maar als je in goede HUBs zit hebben je allemaal van die gasten uit Zweden en daar kan je aardig van pompen want die gasten hebben allemaal minimaal T3 :9~ (en dus veel slots open) Dus ja zorg gewoon dat je in goede HUBs komt. Als je veel shared kom je al een heel eind. Ik share 175 GB en ik zit in twee HUBs, een met minimaal 100 GB share en eentje met 150 GB min. share. In die HUBs heb de nieuwste dingen zo binnen, ff een nachtje door laten downloaden en klaar is Jan.

_/-\o_ DC++ iZ THa BoMB _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door ArieR op 29-09-2003 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49420

het grote voordeel vind ik dat je hele directories tegelijk kan downen

voorral ideaal voor mp3 albums, of tv series
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.