DC++, waarom horen we er zo weinig van?

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 6.604 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:34

GG85

.......

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://dcplusplus.sourceforge.net/images/side_nav_r1_c1.gif
Afbeeldingslocatie: http://dcplusplus.sourceforge.net/images/freedom.gif http://dcplusplus.sourceforge.net/

Ik zat me dus af te vragen waarom er naar mijns inzien zo weinig tweakers gebruik maken van het Direct Connect netwerk en dan met name van het progje DC++? Dit terwijl een programma als eMule wat naar mijns inziens veel trager en omslagtiger werkt juist razend populair is (zie het eMule topic wat alweer bij deel 6 is)!

Voordelen DC++:
- Geen urenlange wachtrijen zodat je pas na 3 dagen kunt downloaden
- Geen credit systeem zodat je eerst veel moet uploaden voordat je redelijk kunt downloaden.
- Net zo eerlijk kwa leenchen als bijv. eMule alleen dan dmv. hubs waar je verplicht een x aantal GB moet sharen om toegang te krijgen.
- Je kunt je credits niet kwijtraken bij een crash want je hebt er geen.
- Zowel nieuwe als oude bestanden.
- Gelijk snel downloaden dmv. het beperken in veel hubs van het aantal slots zodat iemand met 10kB upload geen 100 mensen heeft die van hem downloaden! (ik zit met ADSL basic meestal tussen de 40 en 75kB/s!)
- Browsen op andere pc's om te zien wat andere mensen sharen.
- In tegenstelling tot wat veel mensen denken kun je wel met meerdere mensen tegelijk connecten waarna DC++ de snelste pakt om vanaf te downen

Nadelen:
- Veel verschillende hublijsten die je kunt downloaden zodat je nooit zeker weet of je wel in de snelste/grootste/met de meest recente bestanden hub zit. (erg frustrerend voor een tweaker)!

Kortom, ik vind het een super programma/netwerk, alleen wat vinden jullie ervan?

Oh ja, de DC++ homepage is:
http://dcplusplus.sourceforge.net/

De hublist die ik gebruik is (link invoeren in DC++):
http://dcgui.berlios.de/PublicHubList.config.bz2

Je kunt na aanmelding op de hub dmv. /fav in de commandline de hub bij je favorieten zetten, als je er daar ook nog een vinkje voorzet meld hij je automatisch aan bij het opstarten van DC++

Modbreak:Het opsommen of bespreken van hub is, gezien de opzet er van, net even te veel richting warez links. Ga hier dus ajb geen hubs opsommen of bespreken :)

[ Voor 64% gewijzigd door F_J_K op 22-03-2004 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
ga me proberen :)
laat je iets weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 13:59

mokumouse

LOLstoel User

Ik gebruik al 1,5 jaar DC++ idd een superporgrammaatje. Vooral als je de juiste hubs weet etc. snelheden zijn bij mij ook dik in orde (80 a 120 kb, chello).

Al met al stukken beter dan kazaa, zeker als je aardig wat te sharen hebt. Dan kom je ook op de grotere hubs. ander voordeel vind ik dat je ook op computers van andere mesne kan 'browsen'. Zodat als je daar een nummertje downed, meteen meer kan vinden in het zelfde genre (gaat natuurlijk niet altijd op).

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:34

GG85

.......

Topicstarter
die zet ik bij de voordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:14

Zoefff

❤ 

GG85 schreef op 13 June 2003 @ 19:52:
Voordelen DC++:
- Geen urenlange wachtrijen zodat je pas na 3 dagen kunt downloaden In eMule absoluut ook niet, zeker niet als je enigzins credit hebt. Als ik een download aanklik, dan is ie binnen een half uur al lekker bezig.

- Geen credit systeem zodat je eerst veel moet uploaden voordat je redelijk kunt downloaden.Dat moet dan toch ergens misgaan. Mijns inziens werkt het creditsysteem van eMule juist heel goed. Met DC++ heb je dan misschien de beveiliging dat je een bepaald aantal GB moet sharen, maar vervolgens kan je wel rustig je upload uitzetten, of op 1 kb/sec zetten, op wat voor manier dan ook. En dat gaat het toch opbreken...

- Net zo eerlijk kwa leenchen als bijv. eMule alleen dan dmv. hubs waar je verplicht een x aantal GB moet sharen om toegang te krijgen.^^^^

- Je kunt je credits niet kwijtraken bij een crash want je hebt er geen.Credits raak je in eMule ook niet kwijt, die worden namelijk niet op jou computer opgeslagen, maar verspreid over alle clients waar je ooit naar geupload hebt

- Zowel nieuwe als oude bestanden.Vind je in eMule ook, het aanbod is op zn minst gigantisch te noemen ;)

- Gelijk snel downloaden! (ik zit met ADSL basic meestal tussen de 40 en 75kB/s!)In eMule is dat ietsje minder, maar als ik m een aantal uurtjes aan heb staan, zit ik ook al vaak rond de 50.

- Browsen op andere pc's om te zien wat andere mensen sharen.Dat kan in eMule evt ook, maar levert alleen extra dataverkeer op

Nadelen:
- Veel verschillende hublijsten die je kunt downloaden zodat je nooit zeker weet of je wel in de snelste/grootste/met de meest recente bestanden hub zit. (erg frustrerend voor een tweaker)!Heb je in eMule geen last van, je maakt 1 keer verbinding met een server, en je kan vervolgens van het hele netwerk downloaden door een goed geregelde source-uitwisseling tussen clients ed. :)
Je begrijpt natuurlijk dat ik nogal pro-eMule ben ;) maar omdat je het in je startpost zo expliciet noemde leek het me toch leuk om even zo te reageren.

Ik denk dat eMule en DC(++) niet ver van elkaar staan, maar blijkbaar heeft eMule gewonnen (?) . Waarschijnlijk omdat het nogal een gedoe is met die hub's oid, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik beide gebruikt heb, en eMule toch even prettiger vond werken dan DC++ :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-08 21:46
Zoefff schreef op 13 June 2003 @ 21:03:
[...]

Je begrijpt natuurlijk dat ik nogal pro-eMule ben ;) maar omdat je het in je startpost zo expliciet noemde leek het me toch leuk om even zo te reageren.

Ik denk dat eMule en DC(++) niet ver van elkaar staan, maar blijkbaar heeft eMule gewonnen (?) . Waarschijnlijk omdat het nogal een gedoe is met die hub's oid, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik beide gebruikt heb, en eMule toch even prettiger vond werken dan DC++ :)
Totdat je op een DC++ surfnet hub zit bijvoorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik vind dit zeker een cool proggie, veel te vinden en over het algemeen snellere downloads als bij emule. Ook cool dat je minimaal zoveel gb moet sharen hier en daar , dat houd het interressant. :)
Bij kazaa zet bij iedereen zijn upload dicht :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-07 22:16

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

T-Blizzard schreef op 13 juni 2003 @ 21:08:
[...]

Totdat je op een DC++ surfnet hub zit bijvoorbeeld :)
die is iig wel snel maar is meestal niet echt veel op te vinden.

zweden heeft ook een paar leuke snelle hubs waar je met je surfnet ip toegang hebt maar de grootste zweedse provider BBB heeft volgens mij de traffic naar het buitenland afgeknepen tot maar zo'n 30K.

op kabel/adsl vind ik dc maar niks eigenlijk, dan werkt emule e.d. toch beter

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ikzelf gebruikte gewoon Direct Connect een tijdje, ik was er zeer ontevreden over.

Je kunt van 1 bestand maar van 1 gebruiker downloaden, gaat de gebruiker offline/reboot stopt het downloaden gewoon. Voor een ISOtje van 700MB moet je wel hebben die uren achter elkaar online is, helemaal als je van normale gebruikers met een 15K upload download is het niet te doen om normaal iets te downloaden.

Zelf sharde ik ook wel, maar het had geen enkele zin, nog NOOIT is iets compleet verzonden. Of de gebruiker cancelde, of ik wou weer fatsoenlijk internetten dus sloot DC af.
Ja, dan kun je wel leuk hubs opzoeken waar mensen zijn die servers met een 10(0)mbit upload hebben, maar waar slaat het 'Peer to Peer' dan op? Maak er dan direct een FTP server van.

Wat zijn trouwens de grote verschillen tussen DC en DC++, behalve dat DC++ op sommige hubs niet wordt toegelaten? Waarom is dat eigenlijk?

Ikzelf gebruik voor m'n 'warez' gewoon usenet. Samen met goede FXPBoards vind ik usenet (mits goede server) het beste. Geen gezeur met snelheden, gewoon direct downloaden @ full speed en geen ellendig gezanik. Niet perfect, wel bijna.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Tja de 'k heb DC en DC++ bijden gebruikt en ben er zeer ONtevreden over.

Ik heb hier een 1TB Fileserver (meerendeel speelfilms) als ik op een hub probeer te komen dan wordt ik of geweigerd omdat ik niet zoveel Gig. zou kunnen sharen,
of ik wordt gekicked omdat het te lang duurt om m'n "FileList" file'tje naar die hub of andere gebruikers te uploaden, zodat zij kunnen kijken wat ze van me willen downloaden...

Mijn mening..,
Ik vindt ik het een slecht systeem meerendeels hebben Zoefff en DataBeest mijn klachten over dit systeem al opgenoemd maar mijn bovenstaande ervaaring vindt ik nog het irritantst.., voor mij blijft het (voor nu iig) DonkeyNL, die trekt teminste in NoTime m'n complete verbinding dicht...

[ Voor 9% gewijzigd door digital8 op 13-06-2003 21:32 . Reden: Typo's, Typo's, Typo's... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abomination
  • Laatst online: 19-05 15:55

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

Een TIP voor de menzen die DC++ (DE beste share progje OOIT) gebruiken.

gebruik voor het zoeken van een bestandje het gratis progje: MoGLO (het nieuwe MoS++)
Dit progje doorzoekt de DC hub's voor een bestandje of een gebruiker!

Info + Download:
http://www.moglo.net/

[ Voor 17% gewijzigd door Abomination op 13-06-2003 21:34 ]

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-08 10:09

Tjark

DON'T PANIC

DC++ werkt super.

Maar ja, ik zit alleen op hubs waar je alleen op kan komen als je minstens een 10Mbit verbinding hebt. Ik heb dus geen last van 'sloebers' (sorry) met een adsl/kabel verbinding die maar 200-300Kbit kunnen uppen.

Laat 't maar lekker 'onbekend' blijven: geen RIAA/Buma die ernaar kijkt :)

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
TjarkVerhoeven schreef op 13 June 2003 @ 21:34:

Laat 't maar lekker 'onbekend' blijven: geen RIAA/Buma die ernaar kijkt :)
[no offence maareuh...]
Hehehe.., en jij denkt dat die instanties dom zijn....

Dat soort instanties weten de nieuwste P2P progies al te vinden voordat de snelste Tweaker er van gehoord heeft, of denk jij dat de RIAA (e.d.) alleen maar 50+ mensen in dienst heeft....

NIEMAND kan zich verstoppen voor dat soort instanties, alleen hebben ze de tijd en die wettelijke middelen niet om iedereen tegen te houden, zou dat wel zo zijn dan zouden jij en ik waarschijnlijk in de eerstkomende 10 jaar geen pc meer kunnen betalen...
[no offence maareuh...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BusMastah
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
Ik gebruik ook een versie van DC++ en het werkt echt gewoon super.
Ik heb meerdere hublists en kan op mijn pc ongeveer 500 hubs tegelijk op, alhoewel dat niet eens nodig is omdat je met 100 hubs al over de 2000TB (=2 exabyte??) aan total shares kan benaderen.

Het enige nadeel aan DC++ vind ik dat als je op zoek bent naar een minder bekend bestand wat vrij groot is (film o.i.d.) je erg veel geluk moet hebben met die ene of misschien twee aanbieders wat ze voor upload snelheid hebben.

Verder is het voor mij het perfekt share proggie!

PS: Heeft iemand een plekje om een klein plaatje te hosten?

Klik voor plaatjes

[shares]

[speed]

[ Voor 17% gewijzigd door BusMastah op 14-06-2003 12:19 ]

Workstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
BusMastah schreef op 13 June 2003 @ 21:51:
Probeer hier eens..., wel ff reggen maar dat hoort erbij...
http://picserver.student.utwente.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.netfirms.com (25mb gratis) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
DC++ is super! Ik gebruik hem ook! Ze hebben al verteld wat ik wilde zeggen dus ik hoef het niet te herhalen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* -LynX- lacht hier schuw (hij gebruikt het programma namelijk al jaren, en draait ook een eigen server :) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Echt super programma hoor, alleen is het even zoeke naar de juiste hubs. Maar als je daar eenmaal toegang tot hebt ben je binnen :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BusMastah
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
Ben op dit moment aan het downloaden met een snelheid van 80KB, en heb niet eens een minimum snelheid van 100 ofzo ingesteld :) Want dan krijg je vaak mensen met minimaal 200-300KB upload speeds >:)

Hey Lynx wat kost zo'n 100mbit lijntje nou per maand? ;)

[ Voor 15% gewijzigd door BusMastah op 13-06-2003 23:37 ]

Workstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Ik gebruik al tijden DC++ maar et hangt eig maar van 1 ding af. de hubs die je kan vinden en waar je in zit :)

ik zit zelf bv op hub dies voor 10/100 mbit only (van scholen enzo heel veel Rug.net en TUD users bv) en daar is het lekker blazen met 2 / 3 mb per sec. dus ik vermaak me wel hoor. Prima progseltje dus.

Maar om effe terug te komen op je punten:

Voordelen DC++:
- Geen urenlange wachtrijen zodat je pas na 3 dagen kunt downloaden
Dit kan dus wel degelijk als je bij iemand iets wil downloaden maar al ze slots zitten vol en iemand voor je is film aan het downloaden met 4 kb per sec dan kan je wel effe in de wachtrij)

- Geen credit systeem zodat je eerst veel moet uploaden voordat je redelijk kunt downloaden.
Hier zijn (helaas) mods voor zodat je wel soort credit systeem krijgt :(

- Net zo eerlijk kwa leenchen als bijv. eMule alleen dan dmv. hubs waar je verplicht
een x aantal GB moet sharen om toegang te krijgen.
Dit klopt al is het (vaak) zo dat als je in echt goede hubs wil komen je echt 100 /200 gig moet gaan sharen. (dit is voor sommige toch vrij veel)

- Je kunt je credits niet kwijtraken bij een crash want je hebt er geen.
Klopt als een bus.

- Zowel nieuwe als oude bestanden.
Afhankelijk van welke hub je dus zit, der zijn zat hubs waar alleen maar ouwe shit te vinden is

- Gelijk snel downloaden! (ik zit met ADSL basic meestal tussen de 40 en 75kB/s!)
[B]Tja dit ligt er aan wat voor upload speed gene heb waar je download[B]

- Browsen op andere pc's om te zien wat andere mensen sharen.
Dit is iets wat ik idd erg handig en makkelijk systeem vind :)

Maar zoals ik al zei dit alles staat of valt met in wat voor hub je zit.

[ Voor 5% gewijzigd door SithWarrior op 14-06-2003 01:35 ]

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Laatst online: 05:47
Wow, ik heb dit progsel lang geleden uit mijn ISDN tijd nog gehad :P. Het is btw wel erg veranderd. Ik kan me nog allemaal onoverzichtelijke blauwe schermen herrineren :P.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
digital8 schreef op 13 June 2003 @ 21:30:
Tja de 'k heb DC en DC++ bijden gebruikt en ben er zeer ONtevreden over.

Ik heb hier een 1TB Fileserver (meerendeel speelfilms) als ik op een hub probeer te komen dan wordt ik of geweigerd omdat ik niet zoveel Gig. zou kunnen sharen,
of ik wordt gekicked omdat het te lang duurt om m'n "FileList" file'tje naar die hub of andere gebruikers te uploaden, zodat zij kunnen kijken wat ze van me willen downloaden...

Mijn mening..,
Ik vindt ik het een slecht systeem meerendeels hebben Zoefff en DataBeest mijn klachten over dit systeem al opgenoemd maar mijn bovenstaande ervaaring vindt ik nog het irritantst.., voor mij blijft het (voor nu iig) DonkeyNL, die trekt teminste in NoTime m'n complete verbinding dicht...
Jah :o
Ik kreeg soms een (temp?) IP ban omdat ik perongeluk een slot te weinig open had staan, terwijl ik gewoon alleen wou connecten om te sharen. Nou, dan niet toch :z
Sowieso slaat het minimaal aantal slots nergens op. Mijn sowieso lage upload moet dan nog eens door 3 worden gedeeld waardoor het gewoon niet te gebruiken is.

Als ik de reacties goed begrijp: Je moet gewoon op een hub/hubs zitten waar in verhouding zeer veel 10(0)mbit verbindingen zijn, of zelfs alleen maar?
Jammer dat het ze blijkbaar dus niet is gelukt om een fatsoenlijk programma te maken wat ook nog wat met de tragere uploadsnelheden kan doen.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 18:28

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Ikzelf gebruik het ook, alleen jammer dat de nederlandse hubs vrij sneu zijn... Zou wel lache zijn als bijvoorbeeld de UTwente ook zo'n hub had... :9~

Nu moeten we het doen met Zweedse hubs; OK de pr0n is goed, maar de films zijn vaak zweeds ondertiteld :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 18:28

Initial G

f.k.a. GKLQuake

oja, voor als je een trage upload hebt, die je downloadsnelheid verneukt en je moet toch sharen. een woord:

Netlimiter

(ik share nu met max 4K/s, zodat mijn downloads acceptabel blijven, met @home, max 16k up (effectief 10K).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
Noem eens wat geile hubs voor in NL dan, of hublists, want die die ik nu al tijden gebruik wordt steeds meer bagger (niets te vinden en alles is TRAAG en vol)... Ik zit op Chello en zou graaaag NL-hubs willen, lekker snel, en met Nederlandse content (want wat ik bijv. al jaren op het net mis zijn NL-DivX's) :)
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:20

Zym0tiC

^_^

IK heb DC(++) ook een tijd gebruikt maar ik ben er niet zo tevreden over. Ik werd vaak geweigerd omdat ik te weinig geshared had. Terwijl ik toch tientallen gigs sharede. En ik vond het programma niet echt logisch werken op een of andere manier.

Nu zul je hier misschien wel sneller mee kunnen downloaden dan met eMule. Maar als ik met eMule een download 's nachts aanzet weet ik zeker dat hij de volgende morgen bij me binnen is. (populaire files)

En ik heb toch altijd nog een stapeltje films op voorraad die ik nog moet kijken dus zo;n probleem is dat ook weer niet.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Al die p2p progs :S

Daar valt geen eer te behalen vind ik.

FTPen 0wnz >:)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
denk dat vele mensen niet echt snappen hoe het werkt. Ik heb het zelf ook uitgeprobeerd maar dat hele hublist ergens vandaan krijgen en dan ook nog eens minimaal bla moeten sharen was beetje klote voor mij maar ik heb nu meer als 43 Gig aan Anime dus ik ga het binnenkort maar weer eens proberen denk ik. Maar nu eerst school afronden.
ThrillSeeka schreef op 14 juni 2003 @ 11:43:
Al die p2p progs :S

Daar valt geen eer te behalen vind ik.

FTPen 0wnz >:)
Moet je wel eerst een FTP kunnen vinden. FTP's vind ik zelf ook wel heel erg relaxed maar via een FXP board duurt het 90 jaar voordat je toegelaten wordt tot de serieuze FTP links en je moet zelf ook komen met wat EIGEN ftp's

[ Voor 39% gewijzigd door Alpha-sphere op 14-06-2003 12:07 ]

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Alpha-sphere schreef op 14 June 2003 @ 12:06:
Moet je wel eerst een FTP kunnen vinden. FTP's vind ik zelf ook wel heel erg relaxed maar via een FXP board duurt het 90 jaar voordat je toegelaten wordt tot de serieuze FTP links en je moet zelf ook komen met wat EIGEN ftp's
* Bij P2P moet je zelf sharen op dezelfde momenten als je download, je bent zeg maar zelf een server.
* Bij FTPboards moet je zelf FTPs posten, maar je hoeft niks te uploaden als je zelf aan het downloaden bent. Af en toe een FTP server posten die je zelf hebt gevult, het nadeel is dat je niet zomaar aan zo'n server komt.
* Bij usenet mag je zelf posten, is niet verplicht. Post je wel wat, doe je het ook lekker op je eigen moment. Nadeel: Een usenetserver kost geld als er geen goede bij je provider zit.

Het heeft dus allemaal zijn voor en nadelen, maar Peer2Peer vind ik nog wel het minste, voor een gebruiker met een standaard breedband verbinding tenminste. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

DataBeest schreef op 13 June 2003 @ 21:20:
Je kunt van 1 bestand maar van 1 gebruiker downloaden, gaat de gebruiker offline/reboot stopt het downloaden gewoon. Voor een ISOtje van 700MB moet je wel hebben die uren achter elkaar online is, helemaal als je van normale gebruikers met een 15K upload download is het niet te doen om normaal iets te downloaden.

Zelf sharde ik ook wel, maar het had geen enkele zin, nog NOOIT is iets compleet verzonden. Of de gebruiker cancelde, of ik wou weer fatsoenlijk internetten dus sloot DC af.
Ja, dan kun je wel leuk hubs opzoeken waar mensen zijn die servers met een 10(0)mbit upload hebben, maar waar slaat het 'Peer to Peer' dan op? Maak er dan direct een FTP server van.
Dit is natuurlijk het geval met alle peer to peer progjes. User met een upload limiet van 15kb blijf je altijd houden. Daarom hebben ze ook allemaal resume.
Ik heb vorige week net een bestand van 1,2Gig gedownload, en dat zonder problemen in een week (heb datalimiet, dus DC staat niet zoveel aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Timpie schreef op 14 juni 2003 @ 13:49:
[...]
Dit is natuurlijk het geval met alle peer to peer progjes. User met een upload limiet van 15kb blijf je altijd houden. Daarom hebben ze ook allemaal resume.
Ik heb vorige week net een bestand van 1,2Gig gedownload, en dat zonder problemen in een week (heb datalimiet, dus DC staat niet zoveel aan)
Wat bijvoorbeeld KaZaA doet is veel bruikbaarder: Hebben meerdere personen het bestand? Nou, laat ze beide dan maar een deel zenden. :)
Dat doet DC niet, DC++ weet ik niet, maar anders had ik het wel gehoord. ;)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan
Ok, even de alternatieven op een rijtje;

FTP
Newsgroups
HTTP

eDonkey2000/eMule
DC/DC++
Bittorrent
KaZaA/KaZaA Lite/K++
BearShare (GNutella2)
Shareaza (GNutella2, eDonkey2000, Bittorrent)
(vul maar aan, ik vergeet er vast 1000)

Ik share 80GB+ en ik zie echt door de bomen het bos niet meer. Ik heb vorige week bijna al deze tools uitgeprobeerd maar ik blijf toch helaas op zeeeer lage snelheden, zeer hoge wachttijden en weinig zoekresultaten hangen :(
Welk van deze tools vinden we hier met z'n allen nou t beste (snelst vooral natuurlijk) voor een normale consumenten kabel/ADSL-verbinding?? (ik zit nu nog steeds op DC++ maar dit wordt ook steeds minder, of ligt dat aan mn hublist?)

[ Voor 6% gewijzigd door Stan op 14-06-2003 17:40 . Reden: 1e add ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Ik heb van alles geprobeerd, maar ik vind toch dat DC++ verruit de beste is.
Je moet idd alleen wel minimaal 30gb delen, om een btje te kunenn downloaden.

Ik kan voor meestal iets van 120TB downloaden en dan zit ik in 4/5 hubs.
en kan dan echt alles vinden wat ik zoek

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Laatst online: 10-08 16:59
Er is niets beter dan DC++. Enig nadeel is dat als ik upload dat het mijn downloads vertraagt. Ik share zelf 90 gig en kan in zo goed als elke hub.
Je moet in het begin niet te snel opgeven. Je kunt namelijk bestanden weer resumen dus het is niet zo dat je een bestand in een keer downloaden moet (zoals sommige mensen denken).

Als je een bestand zoekt moet je niet direct van de eerste de beste user gaan downloaden, maar even verder kijken of er meer bestanden van hetzelde formaat zijn en of er snellere users zijn. Zodoende heb ik films meestal in 2 a 3 uur binnen of als je geluk hebt met de user binnen het uur. Vooral als je in meerdere grote hubs zit met zo'n 1200 users (ongeveer 100 terabyte) dan is werkelijk alles te vinden (heel veel nieuw spul!!!).
Als ik dan een goede dag heb met downloaden kan ik zo'n 3 gig aan nieuw spul binne halen 8) :9 en dat is toch wel zeer relaxt. Dat is mij nog nooit gelukt met welk ander download programma dan ook.

Wat mij betreft is dit het beste en niet 'vervuilde' download programma wat er momenteel is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

DataBeest schreef op 14 June 2003 @ 14:53:
[...]

Wat bijvoorbeeld KaZaA doet is veel bruikbaarder: Hebben meerdere personen het bestand? Nou, laat ze beide dan maar een deel zenden. :)
Dat doet DC niet, DC++ weet ik niet, maar anders had ik het wel gehoord. ;)
Ah, op die manier :)

Op het forum van DC++ word daarop altijd gezegd dat het leechen zou bevorderen. 8)7
Er zijn overigens wel DC++ clients die dat kunnen, maar die zijn bij veel hubs verboden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

ik moet wel eerlijk toegeven dat ik netlimiter gebruik icm DC++, maar ik haal maar ongeveer 3 kb/s van mijn max upload af, zodat mijn downloaden ook nog met max snelheid gaat, EN andere gebruikers nog van mij kunnen downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan
Ok, DC++ dus? Die gebruik ik al erg lang en dus nog steeds na testen van alle andere progs

Mod-break:

Liever geen hubs bespreken :)

Ik heb nu ook eMule weer installed door deze topic, 2e keer, maar welke sites hebben veel en goeie ED2K links (zoals Sharereactor enz?)?

[ Voor 57% gewijzigd door F_J_K op 22-03-2004 12:08 . Reden: eMule ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mod-break:

Liever geen hubs bespreken :)

[ Voor 83% gewijzigd door F_J_K op 22-03-2004 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DC++ is een geweldig programma, maar er zitten 2 grote nadelen aan (vind ik):

1) Het ondersteund geen multi-source downloading, i.e. als er 20 mensen zijn met een 700mb ISO, kun je niet van ze allemaal tegelijk een stukje downloaden (zoals wel het geval is in de moderne P2P programma's als Emule/Kazaa). Dit is geen tekortkoming van het protocol maar van de client. Voor Linux is er wel een client die dit ondersteund afaik: http://freshmeat.net/releases/115650/. Ik heb me laten vertellen dat de programmeur van DC++ dit niet op korte termijn gaat implementeren in DC++ :(.

2) Correct me if I'm wrong, maar zover ik weet werkt het DC protocol niet met queues. Hiermee bedoel ik dat als iemand al zijn slots in gebruik heeft, andere users die van hem willen downloaden niet in een wachtrij komen te staan, maar om de zoveel seconden/minuten herproberen om te kijken of er een slot vrij is ("No slots available") . Dit vind ik vrij oneerlijk, er kan een user zijn die al 12 uur zit te wachten op een vrij slot maar er geentje krijgt, en eentje die 5 minuten zit te wachten en die net geluk heeft dat hij een slot krijgt dat vrij is.

Ik ben het bovendien niet eens met de topicstarter die het een voordeel noemt dat DC zonder een credit systeem werkt. Er zijn veel mensen die alleen maar leechen van andere mensen, maar zelf alleen maar rotzooi sharen of hun upload cappen op 1kb/s zodat hun download/upload ratio niet in balans is.

Ik zou graag zien dat meer mensen dit programma ondekken en gaan gebruiken.
Ik moedig vooral het gebruik van DC++ ipv FTP's op LAN parties aan (zet maar eens een hub op op de volgende LAN waar je heen gaat en nodig wat mensen uit om te joinen, het werkt echt stukken fijner IMO).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan
Als steuntje om te kiezen staat HIER een lange 'officiele' lijst met hublists.

(Ik zoek nog steeds ED2K linksites zoals [knip] maar die is zo Duits :))

edit:
Compubiter: Laten we die link maar niet doen ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Compubiter op 15-06-2003 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Ik gebruik nog steeds de Neo-modus client met de standaard aangevoerde hublist.
Werkt zaaaaalig (mits je +-20BG hebt geshared)
Lekker downloaden @ 150kbps op BBB.Mss toch maar eens DC++ installeren,omdat het toch wel beter moet zijn tegenwoordig (half jaar geleden wast erg brak imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

EXE-cuter schreef op 14 June 2003 @ 18:20:
Ik gebruik nog steeds de Neo-modus client met de standaard aangevoerde hublist.
Werkt zaaaaalig (mits je +-20BG hebt geshared)
Lekker downloaden @ 150kbps op BBB.Mss toch maar eens DC++ installeren,omdat het toch wel beter moet zijn tegenwoordig (half jaar geleden wast erg brak imo)
dc vind ik niet zo heel ideaal, maar DC++ vind ik erg goed, dus het is zeker de moeite waard om te proberen imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 23:48

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 18:14:
DC++ is een geweldig programma, maar er zitten 2 grote nadelen aan (vind ik):

1) Het ondersteund geen multi-source downloading, i.e. als er 20 mensen zijn met een 700mb ISO, kun je niet van ze allemaal tegelijk een stukje downloaden (zoals wel het geval is in de moderne P2P programma's als Emule/Kazaa). Dit is geen tekortkoming van het protocol maar van de client. Voor Linux is er wel een client die dit ondersteund afaik: http://freshmeat.net/releases/115650/. Ik heb me laten vertellen dat de programmeur van DC++ dit niet op korte termijn gaat implementeren in DC++ :(.

Ik ben het bovendien niet eens met de topicstarter die het een voordeel noemt dat DC zonder een credit systeem werkt. Er zijn veel mensen die alleen maar leechen van andere mensen, maar zelf alleen maar rotzooi sharen of hun upload cappen op 1kb/s zodat hun download/upload ratio niet in balans is.
1) er zijn al mods van dc++ in de maak die multi-source optie hebben, maar dit werkt zeer slecht nog (mede door de beperkte protocol).

mbt tot de creditsysteem, de "grote" jongens achter dc en dc++ denken al dat dit de ondergang maakt van direct connect. mede door mensen hun upload cappen, porten dichtgooien etc, gaan de "grote" hubs dc++ bannen, ook de modified bcdc++ (ingebouwde upload limitor) wordt al in vele hubs gebanned.

ik gebruik dc++ vanaf het moment dat het uitkwam, vind het zeker een super proggie, maar door het open-source principe raak je snel de weg kwijt welke versie nu het meeste voor jou geschikt is (dc++, bcdc++, akdc, drdc en ga zo door).

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 14-06-2003 18:32 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan
Wat Densetsu zegt klopt helemaal. Als je logisch nadenkt berust het P2P op een paar ideeen die het allemaal aantrekkelijk maken;

1) Iedereen moet sharen; dit moet dus ook uncheatable in de client zitten en liefst een hele hoop en dat je daarop beoordeeld wordt. Dan wordt t aanbod groter en dus de druk op verbindingen kleiner. Alleen je downloads kan ook, dan kan immers 1 originele bron het verspreiden over 100, en die weer over 1000 etc. (een piramide).

2) Je moet een file van zoveel mogelijk locaties tegelijk kunnen downen. Snelheid maakt niet zo heel veel uit, als je van 200 locaties met 1 KByte/s download is het immers ook 200 en er kunnen ondertussen bij al die mensen nog 20 users of zo downen (met 1 KByte/s).

3) Er moet een queue zijn, met of zonder een beoordeling van hoe goed je shared, zodat de langstwachtenden (wachten zou in principe na punt 1 en 2 niet meer hoeven maar OK) tenminste ook iets krijgen en niet iemand die net inlogt.

4) Er moet willekeurige data worden gedownload/geupload zodat de druk op de 'piramides' van users met beginstukjes van bestanden niet compleet worden overload en de mensen met 'het 76% stukje' (bijvoorbeeld) helemaal niet uppen omdat niemand er nog naar 'vraagt'.

5) Er moet worden opgetreden tegen nepfiles van mensen die weten dat ze fake data sharen of het zelf nog niet eens weten. Middels hashes en centrale systemen die checken (hubs/servers of weet ik hoe al die progs het noemen) of de data in orde is en het meteen indexeren zodat er gezocht kan worden op 1 centraal punt die ook connecties tussen peers distribueert. Deze knooppunten zorgen voor structuur van het geheel en vormen de belangrijke schakel, ook wegens hun gezag (kicken, data niet indexeren, sharelevels beoordelen etc. etc.).

6) Open-source, zodat er geen spyware, trojans of fouten in zitten en de hele wereld kan helpen constant de prog. beter, sneller, functioneler etc. te maken.

Het ultieme prog doet al deze dingen op een perfecte non-cheatable wijze en nog een beetje meer :)
Ben ik nog belangrijke dingen vergeten? (geez, zoals Chandler tegen Joey ooit zei; "do you KNOW you're still talking?!" ;))

[ Voor 6% gewijzigd door Stan op 14-06-2003 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Stan schreef op 14 juni 2003 @ 17:38:
Ok, even de alternatieven op een rijtje;

FTP
Newsgroups
HTTP

eDonkey2000/eMule
DC/DC++
Bittorrent
KaZaA/KaZaA Lite/K++
BearShare (GNutella2)
Shareaza (GNutella2, eDonkey2000, Bittorrent)
(vul maar aan, ik vergeet er vast 1000)
Vergeet IRC niet

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-07 05:21

Mentalist

[avdD]

Ik ben ooit eventjes op DC(++? weet niet meer) geweest, maar dat was dus niks. Ik kon alleen op mini-hubs, een beetje serieuze hub mocht ik niet op. Waarom? Moest je minstens 30GB sharen.

En da's lastig als je HD maar 20GB is.

Bovendien, al zou ik een grotere hd kopen, dan ga ik die niet voldumpen met films/iso's/weetikwatnogmeer. Als ik iets leuk vind fik ik er een cd van, als ik het niet leuk vind/het een film is dan kijk ik er even naar (in geval van films : kijk ik 'm 1 keer) en gooi hem dan weer weg. Scheelt veel HD ruimte.

Op eMule kon ik eigenlijk meteen beginnen, terwijl ik niks geshared gehad. Ik ging 1 file downloaden, en zodra daar ook maar een stukje van binnen was begon eMule met het uploaden van dat gedeelte naar weer andere gebruikers. Dat is imho een stuk handiger, en vereist ook geen reusachtige HD als je gewoon 'ns een film wil zien zonder bakken met iso's/films/etc op je HD.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBlue
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-08-2024

FlashBlue

nog altijd een bèta versie ...

lolz; arme mensen :P

ik gebruik dc al een klein jaar; zit op een adsl lijntje (128k up, 3.3mbit down) ; share kleine 130 gig; haal gemiddelde snelheden van 150-160 kilobyte (ja; kilobyte) per seconde; upload haalt ie 15kbps.

op lans wordt dc++ ook meer en meer gepushed om het ftp protocol te vervangen; gewoon omdat dc handiger; sneller en flexibeler is; en een pak minder cpu vreet.

ik zal nooit of te nooit kazaa of andere p2p nonsens gebruiken; op dc++ vindt je alles wat jeje maar kan indenken; maar je moet iets willen teruggeven; zo simpel is het. :)

en waarom je er zo weining van hoort.....
wel;misschien omdat degen die het al tijden met succes gebruiken er niet over lopen te BLATEN; en het liever onbekend houden; daar al eens over gedacht ?

dat is het verschil; kazaa en boel komen veel in het nieuws; en zijn doel van controle acties; omdat zoveel mensen het gebruiken (noobs)

dc++ wordt vooral gebruikt door mensen met pc kennis; en die zijn niet zo makkelijk te intimidere dan de (gewoonlijke) noob pc gebruiker met kazaa; die bang is als der een berichtje in de krant staat.

[ Voor 33% gewijzigd door FlashBlue op 15-06-2003 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 15:19
ik gebruik al een tijdje emule, niks geen zorgen voor resume of wat dan ook.
Maar hoe zit dat tegenwoordig met dc++? Moet je nog steeds als een file niet compleet is de rest zoeken?
Ook kwam ik niet de goede servers op met dc++ vorige versies? Waarom snap ik niet, ik sharede +/- 300 Gig.
Ik hou dit topic ff in de gaten, alles wat sneller gaat is altijd beter, maar ik ben ook lui, niet te veel zoeken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stan schreef op 14 June 2003 @ 18:17:
Als steuntje om te kiezen staat HIER een lange 'officiele' lijst met hublists.

(Ik zoek nog steeds ED2K linksites zoals [knip] maar die is zo Duits :))
Sig ... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boots
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-08 14:24
Ik gebruik zelf al een tijdje DC++ maar dat komt voort uit een fxpboard waar ik admin ben, we zitten daar met een man of 20 en gebruiken het meer voor missing rars etc.....het leuke erbij is de chatfunctie (zeker als je er met bekenden zit) en we hebben er ook een leuke bot zitten die allerlei dingen kan (thread announcing etc...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik WAS een verfent DC gebruiker (ja de klassieke) maar op een of andere manier loopt dat ding vast op een SMP bak :(

Dat gaat dus nu wat omslachtiger maar dat maakt verder ook niet zoveel uit (sharen op 2e comp met netwerkdrives van de 1e bak).
Wat ook leuk is is de chat die in DC zit (als je niets te doen hebt als je aan het downen bent :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
DC++ is super...........ik had daar een vaste hub waar ik constant met 600 kb/s kon downen >:)

maar helaas HAD, heb er nu permban :'(

toch gebruik ik het nog regelmatig, je vind er echt superveel mee, en het is gewoon leuk om af en toe wat mensen hun HD af te struinen naar leuke files :)

top programma ik gebruik het al jaren (op het begin met andere client, maar dc++ is toch het fijnste)

en dat je er zo weinig van hoort: houden zo! voordat bepaalde figuren zich bedenken dat ze het misschien kunnen aanklagen, zoals het het uberfijne audiogalaxy gebeurt is ;(

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

URL http://www.lowertech.net/...ug-exe_2003jan28_2318.zip

kan ej va meerdere user tegelijkertijk downloaden het zelfde besstand ala Kazaa
is nog beta :( dus of het 100% werkt :D geen idee

AC

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
FlashBlue schreef op 15 June 2003 @ 00:58:
lolz; arme mensen :P

ik gebruik dc al een klein jaar; zit op een adsl lijntje (128k up, 3.3mbit down) ; share kleine 130 gig; haal gemiddelde snelheden van 150-160 kilobyte (ja; kilobyte) per seconde; upload haalt ie 15kbps.

op lans wordt dc++ ook meer en meer gepushed om het ftp protocol te vervangen; gewoon omdat dc handiger; sneller en flexibeler is; en een pak minder cpu vreet.

ik zal nooit of te nooit kazaa of andere p2p nonsens gebruiken; op dc++ vindt je alles wat jeje maar kan indenken; maar je moet iets willen teruggeven; zo simpel is het. :)

en waarom je er zo weining van hoort.....
wel;misschien omdat degen die het al tijden met succes gebruiken er niet over lopen te BLATEN; en het liever onbekend houden; daar al eens over gedacht ?

dat is het verschil; kazaa en boel komen veel in het nieuws; en zijn doel van controle acties; omdat zoveel mensen het gebruiken (noobs)

dc++ wordt vooral gebruikt door mensen met pc kennis; en die zijn niet zo makkelijk te intimidere dan de (gewoonlijke) noob pc gebruiker met kazaa; die bang is als der een berichtje in de krant staat.
Ik geef je volkomen gelijk (ook skynet-adsl veronderstel ik 8) ).Ik share nu +-25GB en kan dus al op vele grote BBB-hubs binnen.Het is idd niet voor leken op computergebied en je moet geduld hebben voor je soms een goede hub vind (hoe meer share,hoe makkelijker je hubs vind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos.d
  • Laatst online: 10-08 07:19
Ik gebruik al anderhalf jaar de NeoModus Client... Bevalt prima ;) Heb ook een tijdje DC++ gebruik maar dat beviel me niet.. Ik share net boven de 100GB, waardoor ik een lekkere hubs kan komen. Snelheden zijn wel lager als vroeger... toen haalde ik bij BBB gebruikers altijd maximale snelheid.. nu nog geen 10KB/s, denk dat het wordt afgeknepen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 05:41
hm, ff geinstalled maar hij kan niets vinden :? ik zoek gewoon op divx, om er zeker van te zijn dat er ook echt iets IS, maar hij doet niets, kan ik iets verkeerd doen?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Maverick schreef op 15 June 2003 @ 15:09:
hm, ff geinstalled maar hij kan niets vinden :? ik zoek gewoon op divx, om er zeker van te zijn dat er ook echt iets IS, maar hij doet niets, kan ik iets verkeerd doen?
zit je wel in hub(s)?
heb je firewall? zoja, heb je poort geopend of passive user?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 05:41
ik zit op hubs ja, euhm ik heb gene firewall, wel een router. passive user zegt me niets, kun je me vertellen wat dat inhoudt?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Laatst online: 21:33

SkyStreaker

Move on up!

Toch zou ik er graag 1 optie in willen en dat is het beperken van de upload-bandwith. zeg maar 75% voor upload en 25% voor gewoon internetten. Een kleinere send-buffer is ook niet alles blijtk wel...

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tranztaz schreef op 15 June 2003 @ 15:24:
Toch zou ik er graag 1 optie in willen en dat is het beperken van de upload-bandwith. zeg maar 75% voor upload en 25% voor gewoon internetten. Een kleinere send-buffer is ook niet alles blijtk wel...
gehehehe ff goed zoeken die versies zijn er al bij bosjes :*)

pm me maar ofzo dan geef ik wel ff link _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Laatst online: 21:33

SkyStreaker

Move on up!

Uhmmm - jaaaa DC Blue of Orange enzo. Het moet "legaal" wezen he? Ik zit bij een heel specifieke hub waar echt alleen DC++ is toegestaan. En geloof mij. Er wordt VET op gecontroleerd. Bijv. tagcheating enzo.

Dank je evengoed ;) :) :D

[ Voor 11% gewijzigd door SkyStreaker op 15-06-2003 15:38 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packardhell
  • Laatst online: 21:06
Best leuk programma, maar waarom kan je maar 1 bestand tergelijk downloaden ook al heb je er meer ingesteld. Er is er dus maar 1 running de andere staan op waiting, maar die hebben wel slots free. Het zijn downloads van verschillende gebruikers. Hoort dit zo?