euh nee
10100111001
euh nee
10100111001
oh dat is wel jammer jaTommilio schreef op 20 July 2003 @ 11:41:
Hoe irritant ben ik bezig met de ronde van malysie en dan sta je bovenaan en de volgende etappe wordt je 2e op 2sec achterstand maar dan rij je de volgende etappe op de 6e plek in klassement omdat 5 renners opeens zomaar uit het niets 3 uur voorsprong hebben gepakt op je, nou duidelijke vorm van cheat damn ik baal beetje van dit soort pokke bugs. Het haalt het realisme er wel uit zo, verders lukt het me al wel om etappes te winnen wat dan wel weer leuk is
10100111001
Dat wordt opgelost als je de 1.1r patch over gooit...Tommilio schreef op 20 juli 2003 @ 11:41:
Hoe irritant ben ik bezig met de ronde van malysie en dan sta je bovenaan en de volgende etappe wordt je 2e op 2sec achterstand maar dan rij je de volgende etappe op de 6e plek in klassement omdat 5 renners opeens zomaar uit het niets 3 uur voorsprong hebben gepakt op je, nou duidelijke vorm van cheat damn ik baal beetje van dit soort pokke bugs. Het haalt het realisme er wel uit zo, verders lukt het me al wel om etappes te winnen wat dan wel weer leuk is
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
10100111001
Anoniem: 77857
Anoniem: 62696
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 62696 op 21-07-2003 12:56 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
met welk team speel je rabobankSPOXER schreef op 21 juli 2003 @ 20:03:
ik heb vandaag de demo gespeeld en ik vind het een leuk spel, vooral omdat de tour nu nog bezig is. Alleen is het mij nog niert gelukt om de etappe te winnen of in de top 20 te eindigen. De beste finishplaats was 21ste.
10100111001
Da's idd wel een beetje vervelend, je moet echt het boekje hebben om alle toetsen en commando's te weten.Maverick schreef op 21 July 2003 @ 17:25:
ik heb hier in de demo een grijze balk, waar dient die dan voor?
Er zijn btw wel meer dingen onduidelijk over de interface bij mij, weet iemand waar ik dat soort dingen op kan zoeken?
Only fools are enslaved by time and space.
met CSC, omdat het het enige team is waarmee ik kan spelen in de demo. En dan kom ik met een groepje ploeggenoten ( 3 a 4) na elkaar over de finish.
hehe dekker met zun blessureTommilio schreef op 22 July 2003 @ 09:47:
Nou met de rabobank kan je echt wel een etappe winnen makkelijk alleen is het niet altijd zo makkelijk om dat in de sprint te doenWant meneer freire zit meestal achterin dan en dan lukt het me nog beter om te sprinten met dekker en boogerd dan met freire maar blijft een tof spelleke
10100111001
[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?
Anoniem: 82645
Ja, iedereen die het spel gekocht heeft die heeft een serial, maar niemand gaat die je geven, en hier al helemaal niet, want dat is niet toegestaan.Anoniem: 82645 schreef op 28 July 2003 @ 14:47:
Ik heb Cycling Manager 3 gedownload van DonkeyNL.com. Wanneer ik nu een patch installeer en wil gaan spelen moet ik de serial invoeren. Heeft iemand serials van cycling manager 3??
weet je niet nog meer knoppen? of is dat allesLoneRanger schreef op 21 July 2003 @ 20:33:
[...]
Da's idd wel een beetje vervelend, je moet echt het boekje hebben om alle toetsen en commando's te weten.
0 op je num-pad: selecteer al je renners
Spatie: namen verdwijnen/verschijnen
Control+muis: selecteer je renners om een groepje te vormen.
[hou control ingedrukt terwijl je onderin op de naam van een renner drukt]
groene balk:energie
witte/licht blauwe balk:punch [demarage]
Rood:is voor sprinten.
10100111001
[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?
Dat had ik dus ook, maar toen ik mijn renners een speciale tijdrij-gear had gegeven (dus speciale tijdrij-fiets, wielen, en helm) ging het al een stuk beter!sjaaktrekhaak17 schreef op 28 July 2003 @ 19:36:
Ik heb een probleem met tijdrijden mij hele team is altijd laatste ook al rij ik met us postals wat zijn de beste instelling tijdens een tijdrit?
[ Voor 31% gewijzigd door Denman op 28-07-2003 19:41 ]
ja je moet ze wel tijdrij stuff gevenDenMan schreef op 28 July 2003 @ 19:39:
[...]
Dat had ik dus ook, maar toen ik mijn renners een speciale tijdrij-gear had gegeven (dus speciale tijdrij-fiets, wielen, en helm) ging het al een stuk beter!
Wat mijn probleem is: ik wil soms graag een treintje vormen, zodat ik een beetje het tempo kan bepalen. 5 renners voorin ofzo lijkt me al prima. Maar als ik iemand selecteer en ik geef de order: ga naar voren in de groep, dan doen ze dat niet of amper, alleen als ik de order tot 'kort overnemen' geef gaan ze wel eens naar voren. Is hier een speciale manier voor?
10100111001
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Een aantal mannetjes selecteren die je het treintje wilt laten vormen, inspanning op 75% [als dat niet werkt hoger instellen].DenMan schreef op 28 July 2003 @ 19:39:
[...]
Dat had ik dus ook, maar toen ik mijn renners een speciale tijdrij-gear had gegeven (dus speciale tijdrij-fiets, wielen, en helm) ging het al een stuk beter!
Wat mijn probleem is: ik wil soms graag een treintje vormen, zodat ik een beetje het tempo kan bepalen. 5 renners voorin ofzo lijkt me al prima. Maar als ik iemand selecteer en ik geef de order: ga naar voren in de groep, dan doen ze dat niet of amper, alleen als ik de order tot 'kort overnemen' geef gaan ze wel eens naar voren. Is hier een speciale manier voor?
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Anoniem: 11736
Je hebt 4 bevoorradingen per renner en dat is meer dan genoeg.loona35 schreef op 30 July 2003 @ 00:18:
btw: kun je je team trouwens bevoorraden?
[ Voor 23% gewijzigd door LoneRanger op 30-07-2003 07:40 ]
[ Voor 26% gewijzigd door MailMan op 30-07-2003 12:20 ]
Anoniem: 68788
Je doet het verkeerd ommankit schreef op 31 July 2003 @ 00:27:
Vraagje, sprint counteren lukt mij dus echt niet. Wat ik ook probeer. Dus sprinter selecteren en dan op counter sprint drukken en vervolgens met rechter muisknop op degene die je wilt counteren! Ook met linker muisknop werkt niet. Elke keer als ik druk klik ik op de betreffende renner, maakt niet uit met linker of rechter muisknop. Wat doe ik verkeerd? Heb de 3e patch trouwens.
[ Voor 2% gewijzigd door SPOXER op 07-08-2003 15:27 . Reden: afbeelding grootte aangepast ]
10100111001
Ik speel [nog] geen carriere, alleen ronde's.Anoniem: 55506 schreef op 08 August 2003 @ 12:02:
Lijkt me dan verstandiger ja. Maar LoneRanger, jij gewoon je carriere doorgespeeld met de nieuwe patches? Was een beetje onduidelijk op het forum of het nou wel kon of niet. Ben voor de zekerheid maar opnieuw begonnen, alweer
.
Anoniem: 88976
wat een enthousiasme....456 schreef op 11 August 2003 @ 23:23:
WHOOPIE!
..............
En Sentjes kwam op achterstand binnen... maar wel in het groen!
Basement Bios ---- Exo-S
Anoniem: 26097
Zaten nog aardig wat bugs e.d. in het spel. Inmiddels al een aantal patches. Zie de site van de makers voor de laatste patch456 schreef op 11 augustus 2003 @ 23:23:
Toen ik 50sec had ff rustiger laten doen, en op 1km voor het einde weer op 100.
Echter, er zat iemand naast me, en het leek dat hij me op de streep veruit voor me was.
Zie ik echter dat hij 20sec achter me zat
Gezichtsbedrog denk ik
Anoniem: 37939
Basement Bios ---- Exo-S
[ Voor 3% gewijzigd door Metalium-220 op 19-08-2003 13:00 ]
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
Idd, ik krijg het neit meer voor elkaar om de wedstrjdenergie omhoog te krijgen... Moet je dan meer rust in de training geven? Want minder wedstrijden helpt ook niet, want na een hele giro was Bölts nog steeds niet herladen.LoneRanger schreef op 29 augustus 2003 @ 22:55:
Het is verdomt moeilijk om te pieken, wedstrijd energie zo hoog mogelijk te krijgen voor belangrijke wedstrijden.
Geef ze iig nooit te lang te veel rust.Anoniem: 55506 schreef op 30 August 2003 @ 00:24:
[...]
Idd, ik krijg het neit meer voor elkaar om de wedstrjdenergie omhoog te krijgen... Moet je dan meer rust in de training geven? Want minder wedstrijden helpt ook niet, want na een hele giro was Bölts nog steeds niet herladen.
Wel jammer eigenlijk dat je niet kunt zien hoe en waarop je officiele trainer traint.Anoniem: 55506 schreef op 31 August 2003 @ 00:01:
Zijn conditie is al behoorlijk, rond de 70 geloof ik. Zijn wedstrijd energie is 59 en is nog steeds dalende. Heb em nu wat rustiger aan laten trainen, 75% rust en dan nog wat aan heuvels, uithouding ed trainen. Kijken wat er van komt, straks al de tour dus moet wel snel werken
.
Hoe bedoel je NPL werkt niet, je bedoelt dat de AI dat veranderd na seizoen 1?Anoniem: 55506 schreef op 05 September 2003 @ 20:30:
Heb nu wat met de training zitten klooien en de condities verbeteren al! Nu de training optimaliseren. Ben inmiddels bij Ronde v Zwitserland.
Maar aardig wat renners zijn bij ook ontevreden, alleen de gene die kopman zijn die vinden het wel best. De 'knechtjes' klagen. En trouwens de NPL werkt niet in carreer...
Op het forum zeggen de moderators dat de NPL NIET werkt in een CARIERE, maar WEL bij EENDAGSWEDSTRIJDEN of RONDES.LoneRanger schreef op 06 september 2003 @ 16:43:
[...]
Hoe bedoel je NPL werkt niet, je bedoelt dat de AI dat veranderd na seizoen 1?
Kan natuurlijk aan mij liggen maar tot nu toe [Tireno] lijkt het [nog] te werken.
Trouwens, dat scouten en daarna laten trainen door de AI werkt prima.
Ik heb dus een jonge Fransman in mijn team en heb die laten scouten.
Toen het raport klaar was heb ik hem overgedragen aan mijn trainer en die werkt nu idd aan zijn potentie.
Da's het probleem, met die DB moet ik dus overnieuw beginnen en het gaat zo lekker.Anoniem: 55506 schreef op 06 September 2003 @ 17:45:
[...]
Op het forum zeggen de moderators dat de NPL NIET werkt in een CARIERE, maar WEL bij EENDAGSWEDSTRIJDEN of RONDES.
Dat trainen ga ik dan maar is proberen. Ben opnieuw begonnen met m'n cariere aangezien hij verpest werd door transfers(ik wou al vast onderhandelen met renners die contractloos werden aan het van het seizoen, maar ze kwamen gelijk al zonder een transfersom te betalen
)
Maar er is nu ook een database uitgebracht door Plakkernl in samenwerking met Phg en pimmen. De test reasulaten zagen er goed uit dus ga het maar is uit proberen
Anoniem: 94371
Klinkt alsof je niet de laatste patch hebt geinstalleerd? Voor patch 1,2r3 ofzo ging de helft van het peloton met z'n alle gezellig demareren op de eerste berg van de dag, wat natuurlijk niet echt realistisch isAnoniem: 37939 schreef op 26 October 2003 @ 22:04:
Het is gewoon vaag, ik had het net weer, op een gegeven moment springen halverwege de beklimming 50 renners weg door een demarage, doe ik dan een counterdemarage en 99% inspanning dan kan geen van mijn renners hun bijhouden en komen ze altijd op achterstand binnen, errug vaag!!
Probeer eens countersprint ipv sprint.Anoniem: 37939 schreef op 02 november 2003 @ 15:58:
OK, ik heb de patch geinstalleerd, versie 1.3r volgens mij. Het is inderdaad beter geworden, alleen het sprinten op het eind dus absoluut niet, hij sprint continu in replay heb je dan net je renner gezegt dat hij moet sprinten dan is de rode balk echt in 1 seconde leeg, echt heel irritant en slecht.
Ga maar eens een sprint aan met Zabel of Petachi, dan merk je echt wel verschilAnoniem: 37939 schreef op 06 november 2003 @ 21:06:
Ah ok, dan moet dat het zijn, als ik inderdaad met een niet echte sprinter een countersprint doe dan is hij direct leeg, dat vind ik niet helemaal realistisch, doe ik hetzelfde met een echte sprinter dan duurt het wel wat langer maar niet zo mega veel.
Ja foutje. Ik bedoel dus inderdaad van der Kooy.Anoniem: 37939 schreef op 07 november 2003 @ 08:40:
bedoel je Vincent van der Voort of Vincent van der Kooy.
Dat klopt. Daarom moet je hem ook voor de vlakke etappe's gebruiken. Dus vooral voor de eendagswedstrijden enz.grootste probleem van hem is wel dat hij niet zo goed in de bergen is.
[ Voor 34% gewijzigd door Metalium-220 op 07-11-2003 10:37 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq