Cycling Manager 3

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.010 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55506

Topicstarter
Het 3e deel alweer van het enige wielrenspel op de pc. Nadat vorig jaar het spel redelijk mislukt was, zeg maar gerust helemaal (niet te spelen vanwege alle bugs :(), is nu deel 3 bijna af.

Er is aardig wat veranderd in vergelijking met deel 2. De grapics zien er weer een stuk beter uit en ze hebben flink aan AI gewerkt, wat ook wel nodig was.

Wat een grote omslag is, is dat er nu 2 divisies zijn gekomen(in totaal 40 teams). De 1e divisionisten rijden de grote wedstrijden als tour, giro en wb wedstrijden. De 2e divisie gaan naar kleinere wedstrijden. Dus als je een team als Rabobank neemt mag je proberen Armstrong te verslaan in de tour :9, maar ben je met Bankgiro dan moet je het doen in wedstrijden als Veenendaal-Veenendaal :|. Maar als je in de 2e divisie goed presteert dan promoveer je na 1 jaar naar de 1e div :7. Je kan als 1e div ook degraderen. Een soort van voetbalsysteem dus. Nadeel is wel dat je altijd tegen de zelfde teams rijdt :(.

Ook is de training wat simpeler geworden, je krijgt een doel van je sponors voor aankomend seizoen, kan je weer meer taktische opties vooraf instellen, het juiste materiaal voor de renners samenstellen en kan je weer lekker renners kopen :).

De release datum is 20 juni en de prijs is 50 euro.

Wat screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.c-g-c.dk/cym/cym2003/screenshots/22may2003/Screenshot10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.c-g-c.dk/cym/cym2003/screenshots/22may2003/Screenshot13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.c-g-c.dk/cym/cym2003/screenshots/03june2003/dkpic3.jpg

de demo:
http://www.c-g-c.dk/pafil...hp?action=download&id=189
http://www.c-g-c.dk/pafil...hp?action=download&id=190
http://www.c-g-c.dk/pafil...hp?action=download&id=191

De 1e beta patch, voor de eerste paar vervelende bugs:
http://www.c-g-c.dk/pafil...hp?action=download&id=196

Officiele site:
http://www.cycling-manager3.com/

Het forum is altijd up-to-date en je kan er bijv. databases vinden:
http://www.cyanide-studio.com/phpBB2/ of bezoek deze site:
http://www.c-g-c.dk/

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 55506 op 22-06-2003 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Lijkt me cool !!!..................................voor 1 keer
dit gaat toch supersnel vervelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Dit gaat dus echt niet vervelen, tenzij je ofcourse je team de hele tijd achteraan in het peloton laat fietsen ja :P

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het leukste is nog een klein teampje als bankgiro naar de top brengen :P, een beetje cm achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:48

ko9

Anoniem: 55506 schreef op 13 June 2003 @ 18:14:
Het leukste is nog een klein teampje als bankgiro naar de top brengen :P, een beetje cm achtig.
met cm bedoel je dus championship manager neem ik aan?
beetje verwarrend in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Neeeeeeeej, n00b, de Bankgiro fietst ook! :)
3 fietsers hebben die lui ofzow...

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ko9 schreef op 13 June 2003 @ 19:09:
[...]

met cm bedoel je dus championship manager neem ik aan?
beetje verwarrend in dit topic :)
Idd een beetje verwarrend :P maar bedoelde championship manager. Cycling manager maar Cym dan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

* JohnnyBravo schopt dit topic een beetje >:)

Inmiddels zijn er mensen (ook in Nederland) die hem gekocht hebben, zijn er toevallig ook GoTters die hem al hebben en enige plus en minpunten kunnen geven t.o.v. CyM2? (of 1)

Natuurlijk was ook deze release niet bugvrij, daarom is er nu al een patch naar versie 1.1 uitgebracht...
Download hem @ http://www.c-g-c.dk/pafil...hp?action=download&id=196

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85908

JohnnyBravo schreef op 21 June 2003 @ 13:16:
* JohnnyBravo schopt dit topic een beetje >:)

Inmiddels zijn er mensen (ook in Nederland) die hem gekocht hebben, zijn er toevallig ook GoTters die hem al hebben en enige plus en minpunten kunnen geven t.o.v. CyM2? (of 1)

Natuurlijk was ook deze release niet bugvrij, daarom is er nu al een patch naar versie 1.1 uitgebracht...
Download hem @ http://www.c-g-c.dk/pafil...hp?action=download&id=196
Ik heb hem gisteren gespeel :) Tis echt een leuk spel om te doen.. Heb hem zelf niet gekocht maar bij mijn buurman geweest, want dat s echt een fiets gel (8>

Ik vindt een cijfer wel een 8,4 waard. Mooie graphics en heb toch 4 uur 8er gezeten. (Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28513

Heb demo hiervan gespeeld, vindt het wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 19-06 11:14
Deel 3 alweer, wie weet ga ik hem kopen, heb me uren vermaakt met de demo van CM2 _/-\o_ Effe demo downloaden van 3.

[ Voor 4% gewijzigd door StephanL op 21-06-2003 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Patch staat nu ook in de startpost. Dit is trouwens alleen nog maar een beta patch, waarin bugs zijn opgelost die het spelen van een carriere een beetje verpestte. In de gehele patch is de AI weer verbeterd.
Heb al wel gehoord dat de AI lekker agressief is geworden :P. Ga em maandag maar is kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Anoniem: 55506 schreef op 21 June 2003 @ 17:43:
Patch staat nu ook in de startpost. Dit is trouwens alleen nog maar een beta patch, waarin bugs zijn opgelost die het spelen van een carriere een beetje verpestte. In de gehele patch is de AI weer verbeterd.
Heb al wel gehoord dat de AI lekker agressief is geworden :P. Ga em maandag maar is kopen.
Weet jij de prijs van het spel?

Net de demo gespeeld, echt leuk geworden, van mij mogen er nog vele versies komen :)

[ Voor 12% gewijzigd door StephanL op 21-06-2003 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

Zeer gaaf spel. Nu al verslaafd door die demo. Net gewonnen met Tyler Hamilton in de sprint. Kan niet wachten op het volledige spel. Kan ik eindelijk Beogerd ;) spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Weet jij de prijs van het spel?

Net de demo gespeeld, echt leuk geworden, van mij mogen er nog vele versies komen :)
Het spel kost 50 euro in de winkel, maar bij Focus (uitgever) kan je em volgens mij voor 5 euro minder kopen, via de online shop. Tis wel allemaal in het Frans, komt dan ook wat later aan, weet dus niet of dat wel 5 euro waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wow bekijk deze sreens is van de Champs-Elysées, echt mooi :P.
http://ddstudios.xhaven.net/doc/champs1.zip
De grapics zijn wel medium, dus als je een beetje goede compu hebt zijn ze nog mooier :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-05 17:24

Mx-KAEY

Mx-KÆY

wow blijkbaar niet zo veel belangstelling voor dit vrij beroerde fiets spel....

ik begrijp niet wat jullie er zo leuk aan vinden leg et me is uit...

kijk CM is vet tof :)

-- Mx-Generætion --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Mx-KAEY schreef op 22 June 2003 @ 14:16:
wow blijkbaar niet zo veel belangstelling voor dit vrij beroerde fiets spel....

ik begrijp niet wat jullie er zo leuk aan vinden leg et me is uit...

kijk CM is vet tof :)
Ziet er niet geweldig uit qua graphics maar de gameplay is wel goed en het word steeds beter en mooier als je kijkt naar de vorige delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuzi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-02 07:26
Ik heb hem gisteren maar eens gekocht en vind het spel echt zwaar verslavend. Je moet trouwens wel ff voor die teams die fictieve namen hebben een nieuwe database downloaden (http://www.plakkernl.tk). Die database is gelijk ook een stuk realistischer.

Toch zijn er nog wel aardig wat (kleine) bugs in de gameplay te vinden. Maar op het forum (zoals in de startpost vermeld staat) word er al aangekondigd dat er deze week nog een patch uitkomt die deze bugs verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Markuzi schreef op 25 June 2003 @ 00:43:
Ik heb hem gisteren maar eens gekocht en vind het spel echt zwaar verslavend. Je moet trouwens wel ff voor die teams die fictieve namen hebben een nieuwe database downloaden (http://www.plakkernl.tk). Die database is gelijk ook een stuk realistischer.

Toch zijn er nog wel aardig wat (kleine) bugs in de gameplay te vinden. Maar op het forum (zoals in de startpost vermeld staat) word er al aangekondigd dat er deze week nog een patch uitkomt die deze bugs verhelpt.
Sterker nog, de patch komt morgen al.
Dit spel is zo gaaf, en dan vooral het management gedeelte.
Er is zoveel te regelen buiten het "aktie" gebeuren.

Die database van Plakker is ook niet alles, sterker nog er is niets mis met de originele database. [behalve dan de namen van teams en rijders waar geen licentie van was]

Een van de grote verbeteringen is wel het pieken en de slechte dagen.
[behalve dat het management gedeelt zwaar roeleert]

Je moet natuurlijk wel wieler fanaat zijn om dit spel leuk te vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door LoneRanger op 25-06-2003 19:11 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
verkeerde knop.

[ Voor 97% gewijzigd door LoneRanger op 25-06-2003 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:01
Er is een vrij grote nederlandse en vlaamse community die al bestaat van cycling manager 1.

Je kan het vinden op www.dbll.be (en dan het forum natuurlijk)

ook op www.cyclingmanager.be is een hoop te vinden over het spel. Een erg complete site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Zeer leuk spel ben nu begonnen met de rabo's offcourse. In de carriere mode. Is best pittig ik heb altijd dat een hoop renners van me worden gelost. Treintje maken voor freire bij de sprint is helemaal niet te doen en zowiezo een treintje maken is heel moeilijk.
In het begin van de etappe bij de start heb je onderaan in de balk je hele ploeg geselecteerd het tempo kan je dan aangeven aan iedereen gelijk. Als ik dit apart moet doen duurt het te lang, maar in de finale ben ik dit gehele selectie kwijt. Ik weet de knop hiervan niet iemand die me kan helpen?? En heeft iemand nog een paar goude tips :>

Selecteren van afzonderlijke renners doe ik met numpad maar jah ik heb gewoon klein beetje hulp nodig, verders topspel leuk om zo met de tour een bjte mee te klooien O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Het lijkt me wel leuk, maar ik vond 't altijd erg wazig hoe je de commando's moest geven, is dit verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Tjah ehm verbeterd ik weet niet hoe het eerst was ik moet zeggen dat het nog verdomd moeilijk is maar ik hoop dat iemand die wat meer ervaring heeft mij kan helpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Hmm ook heel vaag speelde een vlakke etappe en eentje lag voorop van de tegenpartij en nu won ie dus en blijkt dat we opeens 6uur achterstand hebben terwijl het volgens mij niet zo heel lang was dus ook btje vaag :) En de volgende etappe komt hij een uur te laat binnen wat wel weer klopte......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-06 19:49
net ff de demo gespeeld, behoorlijk vermakelijk, weet niet hoe alles werkte, en was met hamilton wat te vroeg, maar hij heb wel de meeste bergpunten te pakken, en als eerst na het peleton dat na 2 andere renners kwam, wat toch nog niet zo slecht was volgesn mij :P (had nog 2 man over in dat peleton zelf :) )

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-07-2024
lijkt me vet stoer spel :) ik ben nu natuurlijk ook helemaal in de fiets sfeer nu de tour de france bezig is :P
maar hoeveel cd's is het spel eigenlijk?

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
1cd, maar maakt dat wat uit als je hem koopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Tommilio schreef op 20 July 2003 @ 08:52:
1cd, maar maakt dat wat uit als je hem koopt :P
euh nee >:) maar ik wou het gewoon even graag weten ;) dan kan ik wat uhm... plaats vrijmaken in mijn cd rek

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Hoe irritant ben ik bezig met de ronde van malysie en dan sta je bovenaan en de volgende etappe wordt je 2e op 2sec achterstand maar dan rij je de volgende etappe op de 6e plek in klassement omdat 5 renners opeens zomaar uit het niets 3 uur voorsprong hebben gepakt op je, nou duidelijke vorm van cheat damn ik baal beetje van dit soort pokke bugs. Het haalt het realisme er wel uit zo, verders lukt het me al wel om etappes te winnen wat dan wel weer leuk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
heb je wel de nieuwste patches geinstalleerd?
Kijk maar is op het forum http://www.cyanide-studio.com/phpBB2/ , dan ben je gelijk af van die irritante tijd bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Tommilio schreef op 20 July 2003 @ 11:41:
Hoe irritant ben ik bezig met de ronde van malysie en dan sta je bovenaan en de volgende etappe wordt je 2e op 2sec achterstand maar dan rij je de volgende etappe op de 6e plek in klassement omdat 5 renners opeens zomaar uit het niets 3 uur voorsprong hebben gepakt op je, nou duidelijke vorm van cheat damn ik baal beetje van dit soort pokke bugs. Het haalt het realisme er wel uit zo, verders lukt het me al wel om etappes te winnen wat dan wel weer leuk is :)
oh dat is wel jammer ja :( heb je de update er al wel opstaan? en anders hopen dat het in de volgende update gefixed is

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Tommilio schreef op 20 juli 2003 @ 11:41:
Dat wordt opgelost als je de 1.1r patch over gooit...
Of heb je de minder legale versie? :X

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Ik had ergens vandaan een patch version 1.1 geinstalleerd ik download nu patch 1.1 beta 4 ofzoiets hopen dat die het oplost, maar ik heb mijn mannen toch naar voren kunnen krijgen en ik moet nog 2 etappes en ik sta toch 1e :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
kan iemand eens wat screenshots posten van hoe het eruit ziet ook even van het manager gedeelte :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Hehe het werkt eindelijk naar behoren tnx maters :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

Heb net ff de demo gespeeld maar waar is dat balkje linksonder voor, hij staat standaard op 65 ofzo volgens mij.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-04 12:51
volgens mij is dat het tempo dat je rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Dat is zeker weten niet de snelheid, ze rijden echt geen 65 km/h gemiddeld.
Volgens mij is dat de kracht in procenten die een renner gebruikt, als je dus op 100% rijd. dan verbruikt je wel meer voeding, dan als je op 65% rijd.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 62696 op 21-07-2003 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Juist is gewoon de kracht dus hoe snel hoeveel procent jij van je renner eist dat ie gaat rijden, groen is de energiebalk, blauw is versnellingsbalk dus kan je versnellen of niet, rode is je sprintbalk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
ik heb hier in de demo een grijze balk, waar dient die dan voor?

Er zijn btw wel meer dingen onduidelijk over de interface bij mij, weet iemand waar ik dat soort dingen op kan zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:43

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

HEb de demo gespeeld... Ik vindt het echt een geinige game... Lekkere simpele bediening enzovoort :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Grijs is de blauwe die ik bedoel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
ik heb vandaag de demo gespeeld en ik vind het een leuk spel, vooral omdat de tour nu nog bezig is. Alleen is het mij nog niert gelukt om de etappe te winnen of in de top 20 te eindigen. De beste finishplaats was 21ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
SPOXER schreef op 21 juli 2003 @ 20:03:
ik heb vandaag de demo gespeeld en ik vind het een leuk spel, vooral omdat de tour nu nog bezig is. Alleen is het mij nog niert gelukt om de etappe te winnen of in de top 20 te eindigen. De beste finishplaats was 21ste.
met welk team speel je rabobank :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Maverick schreef op 21 July 2003 @ 17:25:
ik heb hier in de demo een grijze balk, waar dient die dan voor?

Er zijn btw wel meer dingen onduidelijk over de interface bij mij, weet iemand waar ik dat soort dingen op kan zoeken?
Da's idd wel een beetje vervelend, je moet echt het boekje hebben om alle toetsen en commando's te weten.
0 op je num-pad: selecteer al je renners
Spatie: namen verdwijnen/verschijnen
Control+muis: selecteer je renners om een groepje te vormen.
[hou control ingedrukt terwijl je onderin op de naam van een renner drukt]

groene balk:energie
witte/licht blauwe balk:punch [demarage]
Rood:is voor sprinten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Nou met de rabobank kan je echt wel een etappe winnen makkelijk alleen is het niet altijd zo makkelijk om dat in de sprint te doen :D Want meneer freire zit meestal achterin dan en dan lukt het me nog beter om te sprinten met dekker en boogerd dan met freire maar blijft een tof spelleke :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
Dark Lord schreef op 21 July 2003 @ 20:27:
[...]

met welk team speel je rabobank :P
met CSC, omdat het het enige team is waarmee ik kan spelen in de demo. En dan kom ik met een groepje ploeggenoten ( 3 a 4) na elkaar over de finish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Tommilio schreef op 22 July 2003 @ 09:47:
Nou met de rabobank kan je echt wel een etappe winnen makkelijk alleen is het niet altijd zo makkelijk om dat in de sprint te doen :D Want meneer freire zit meestal achterin dan en dan lukt het me nog beter om te sprinten met dekker en boogerd dan met freire maar blijft een tof spelleke :D
hehe dekker met zun blessure :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Tjah zelfs dan :P

Nee vind het nog steeds wel grappig is ook wel leuk om online te spelen alleen ik wordt er nog wel is uitgedonderd en das een btje jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjaakTrekhaak
  • Laatst online: 24-06 13:54
Hmm ik heb et ook maar es ff zitten spelen maar vind het niet echt geweldig gaat best snel vervelen en de muziek is niet echt super. (gelukkig kan je je eigen mp3`s afspelen.)

En ik kan haast niet wegkomen van het peleton meestal demareed dan niemand mee en als ik alleen ga word ik altijd terug gepakt.

En die sprint kan ik nooit winnen want ik kan de sprint nooit aan laten trekken voor mijn beste sprinter.

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Hmm je vind het niet leuk maar dat komt natuurlijk ook omdat het niet wil lukken en je niks wint. Probeer bv met boogerd op een heuveltje voor de finish weg te gaan hup energiebalk voluit en dan daarna wegsprinten. Dan continue overnemen aan laten staan en dan kan je haast niet verliezen. Nou jah klinkt wel heel makkelijk maar ik zou gewoon btje blijven door oefenen het wordt alleen maar leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82645

Ik heb Cycling Manager 3 gedownload van DonkeyNL.com. Wanneer ik nu een patch installeer en wil gaan spelen moet ik de serial invoeren. Heeft iemand serials van cycling manager 3??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969

Voor dit soort vragen is GoT niet echt de meest geschikte plaats (understatement :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Anoniem: 82645 schreef op 28 July 2003 @ 14:47:
Ik heb Cycling Manager 3 gedownload van DonkeyNL.com. Wanneer ik nu een patch installeer en wil gaan spelen moet ik de serial invoeren. Heeft iemand serials van cycling manager 3??
Ja, iedereen die het spel gekocht heeft die heeft een serial, maar niemand gaat die je geven, en hier al helemaal niet, want dat is niet toegestaan.

Ik krijg het trouwens niet voor elkaar om een rit te winnen (speel met bianchi) meestal zijn ze bijna al hun energie al kwijt tegen het einde :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
LoneRanger schreef op 21 July 2003 @ 20:33:
[...]

Da's idd wel een beetje vervelend, je moet echt het boekje hebben om alle toetsen en commando's te weten.
0 op je num-pad: selecteer al je renners
Spatie: namen verdwijnen/verschijnen
Control+muis: selecteer je renners om een groepje te vormen.
[hou control ingedrukt terwijl je onderin op de naam van een renner drukt]

groene balk:energie
witte/licht blauwe balk:punch [demarage]
Rood:is voor sprinten.
weet je niet nog meer knoppen? of is dat alles

kan je op 1 of andere manier als je drinken op is dat laten aanvullen? want in het echt is er toch een volgauto die je weer wat bidons geeft :S maar hiero al zijn je 4 bidons op dan krijg je een kruis in beeld en gaat ie helemaal achteraan in het peleton rijden :-/

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
achteraan in het peleton? bij mij kunnen ze het peleton dan nieteens meer bijhouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Als je ze normaal 'voert' dan heb je er genoeg aan hoor. Vlak voor het laatste groen geef je ze te eten, dan houd je soms nog 1 over ook :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjaakTrekhaak
  • Laatst online: 24-06 13:54
Ik heb een probleem met tijdrijden mij hele team is altijd laatste ook al rij ik met us postals wat zijn de beste instelling tijdens een tijdrit?

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:02
sjaaktrekhaak17 schreef op 28 July 2003 @ 19:36:
Ik heb een probleem met tijdrijden mij hele team is altijd laatste ook al rij ik met us postals wat zijn de beste instelling tijdens een tijdrit?
Dat had ik dus ook, maar toen ik mijn renners een speciale tijdrij-gear had gegeven (dus speciale tijdrij-fiets, wielen, en helm) ging het al een stuk beter! :)

Wat mijn probleem is: ik wil soms graag een treintje vormen, zodat ik een beetje het tempo kan bepalen. 5 renners voorin ofzo lijkt me al prima. Maar als ik iemand selecteer en ik geef de order: ga naar voren in de groep, dan doen ze dat niet of amper, alleen als ik de order tot 'kort overnemen' geef gaan ze wel eens naar voren. Is hier een speciale manier voor?

[ Voor 31% gewijzigd door Denman op 28-07-2003 19:41 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
DenMan schreef op 28 July 2003 @ 19:39:
[...]

Dat had ik dus ook, maar toen ik mijn renners een speciale tijdrij-gear had gegeven (dus speciale tijdrij-fiets, wielen, en helm) ging het al een stuk beter! :)

Wat mijn probleem is: ik wil soms graag een treintje vormen, zodat ik een beetje het tempo kan bepalen. 5 renners voorin ofzo lijkt me al prima. Maar als ik iemand selecteer en ik geef de order: ga naar voren in de groep, dan doen ze dat niet of amper, alleen als ik de order tot 'kort overnemen' geef gaan ze wel eens naar voren. Is hier een speciale manier voor?
ja je moet ze wel tijdrij stuff geven :*)

maar dat probleem heb ik dus ook dat ze niet naar voren gaan :(

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Erg gaaf spel dit. Alleen ik heb last van die irri bug :|

Had ik Boogerd in het geel, opeens + 3 uur. Erg vervelend.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
DenMan schreef op 28 July 2003 @ 19:39:
[...]

Een aantal mannetjes selecteren die je het treintje wilt laten vormen, inspanning op 75% [als dat niet werkt hoger instellen].
Even wachten en dan zie je die mannetjes vanzelf naar voren komen.
De "Rijden" stats zijn hierin heel belangrijk, hoe hoger hoe sneller ze naar voren komen.
Mocht je ook nog mannetjes vlak achter je treintje willen hebben moet je ze iets minder inspanning geven.
Let wel, het werkt niet altijd wat te maken heeft met de kwaliteit van je mannen en met hoe snel het peleton gaat.
Als je toevallig de gele trui hebt gaat het nog iets makkelijker.

Ik speelde net nog met FDJ de laatste etappe van de Porrtugeese tour.
20km voor het einde al mijn mannetjes op 99% gezet en McGee en Cooke op 90% vlak daarachter.
Vlak voor de laatste km begint Lombardi te sprinten zonder chipo in zijn wiel.
Mijn bedoeling was te sprinten met cooke, toen ik Lombardi voorbij zag flitsen.
Ik met McGee [toen 3e positie in het peleton] de sprint counteren en op het laatse moment over Lombardi heen :)
Cooke werd 3e vlak voor McEwen en Zabel.

Ik speel trouwens met de 1.2b2 patch [beta] en een angepaste DB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Oeps. ik kan in de demo niet eens met Hamilton winnen...

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11736

Ik heb net online gespeeld, de tour de france maar toen we de 3de bergetappe hadden waren er nog maar 56 mensen over !! Volgens mij is dat niet echt realistisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
kheb em nu ook.. best lachuh :) Alleen jammer dat je niet zo goed met spelers ken handelen, bij CM2 kon je je rabo teampje vol duwen met toppers ;.... toch leuk voor de gein enzo :)

anyway

al die knoppen, behalve kort overnemen werken bij mij ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
btw: kun je je team trouwens bevoorraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
loona35 schreef op 30 July 2003 @ 00:18:
btw: kun je je team trouwens bevoorraden?
Je hebt 4 bevoorradingen per renner en dat is meer dan genoeg.

Transfers e.d. zijn wel te doen maar had wel iets beter gekunt.

Het vormen van treintjes/controleren van het peleton kost wat oefening.
Gebruik de knoppen ism de inspanning en denk eraan dat het wat kilometertjes kost voordat ze vooraan zijn.

Het spel is zeker niet perfect maar benaderd het nivo [qua gameplay] van deel 1.
Ik wacht nog even met het management gedeelte todat patch 2 uitkomt.
Als het goed is wordt het spel dan ook een stuk moeilijker. :Y)

De patch is gepland voor begin augustus.

[edit]
De 4e beta patch is net uit.
Dit is een voorloper van de officiele patch 2.
http://www.lfcm.levillage.../cym3/CyM3_Patch_12b4.exe

update:
- If you are disconnected, you can take your team again (it was impossible before)
- The sprints are better in mountains and in small groups
- It is now possible to attack in the last 10 kms of a mountain stage
- Update of th AI in mountains stages

[ Voor 23% gewijzigd door LoneRanger op 30-07-2003 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:57
Net ff demo gedownload, moet zeggen best wel lachen :D Alleen bak ik er natuurlijk nog niet veel van, helemaal als ik de heuvel op moet, ineens gaan ze dan heel sloom alsof hij nog in de hoogste versnelling zit. Is dit normaal of heb ik verkeerde fiets gekozen?

Hoor hier en daar ook dingen dat niet alle beta patches helemaal goed zijn voor de gameplay, aangezien er stuk of 5 zijn zou ik wel willen weten wat jullie de beste vinden

[ Voor 26% gewijzigd door MailMan op 30-07-2003 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Laatst online: 30-04-2021
Vraagje, sprint counteren lukt mij dus echt niet. Wat ik ook probeer. Dus sprinter selecteren en dan op counter sprint drukken en vervolgens met rechter muisknop op degene die je wilt counteren! Ook met linker muisknop werkt niet. Elke keer als ik druk klik ik op de betreffende renner, maakt niet uit met linker of rechter muisknop. Wat doe ik verkeerd? Heb de 3e patch trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68788

leuk. kan dit spel alleen maar op 640x480x16 spelen. en dat ziet er echt niet uit.
ik kan niet uit meer reso kiezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
mankit schreef op 31 July 2003 @ 00:27:
Vraagje, sprint counteren lukt mij dus echt niet. Wat ik ook probeer. Dus sprinter selecteren en dan op counter sprint drukken en vervolgens met rechter muisknop op degene die je wilt counteren! Ook met linker muisknop werkt niet. Elke keer als ik druk klik ik op de betreffende renner, maakt niet uit met linker of rechter muisknop. Wat doe ik verkeerd? Heb de 3e patch trouwens.
Je doet het verkeerd om :P
Selecteer eerst je mannetje met wie je wilt counteren, dan click je [met de rechter knop] op de renner die je wilt counteren en dan pas druk je op counteren.
Let wel, degene die je wilt counteren moet al wel aan het sprinten of aanvallen zijn anders werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:57
Gister het spel via Lan gedaan, echt lachen man :) Laatste 2km wilde ik nog demareren dus ik ontsnapte van de rest, toen de sprint ingezet, nog 100m te gaan! allemaal bekaf, door 10 lui ingehaald vlak voor de finish line, lol :/

patchen wil trouwens niet helemaal bij mij, denk dat er wel meer lui last van hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
net eerste wedstrijd gewonnen met boogerd. Het was een etappe met een paar bergjes en op het einde een vlak stuk. In de sprint heb ik uiteindelijk nog Dean verslagen (CSC). :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
2e overwinning vandaag. :D. En bijna alle renner is een scherm.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hend2698/upload/Rabobank.jpg

[ Voor 2% gewijzigd door SPOXER op 07-08-2003 15:27 . Reden: afbeelding grootte aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Wow, net de 1e etappe gewonnen in de tour met Durand!
Na 5km zelf de ontsnapping op touw gezet en kreeg 4 metgezellen mee.
Zo'n 60km voor het eind begint het peleton vaart te maken en geleidelijk worden "we" binnen gehengelt.
Met nog 10km te gaan zet ik Durand op kop met 99% inspanning en een klein minuutje op het peleton.
Mijn metgezellen vallen 1 voor 1 af en ik hou precies 1 seconde over op McEwen, Chipo, O'Gradey, Zabel en de rest van het peleton :)

Zwaar verslaaft aan dit spel, helemaal met patch 2.
Jammer is dat er een aantal dingen niet klopt in het management gedeelte vanaf het 2e seizoen.
Voor mij maakt dat niet veel uit, ik ga meer voor de aktie.

Het spel is overigens een stukje moeilijker nu.
Zo is het vrijwel niet meer mogelijk in de laatste 20km te ontsnappen wat voor de patch zo'n beetje garant stond voor een overwinning.
Verder kon ik in de bergen nog wel eens weg demareren mer Casar [redelijke klimmer] maar dat is er [zeker in de finale] niet meer bij.

D'r komt nog een patch in september [ofzo] voor metname het management gedeelte en verder richt het team zich op Cym4.
Ik vermaak me iig prima met dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
dus als je het al moeilijk vond moet je zeker niet patchen want dan word het nog erger :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Lijkt me dan verstandiger ja :+. Maar LoneRanger, jij gewoon je carriere doorgespeeld met de nieuwe patches? Was een beetje onduidelijk op het forum of het nou wel kon of niet. Ben voor de zekerheid maar opnieuw begonnen, alweer :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:01
Nu kan je wel serieus aan een carriere beginnen zonder dat je constant nieuwe patches om de oren krijgt.

Er komt nog 1 patch normaal gesproken. Maar er kunnen tussendoor wel beta's uitkomen (en het is natuurlijk altijd aantrekkelijk om die dan wel te downloaden :P ).

Maar je kan je carriere wel doorspelen met de nieuwe patch. Alleen werken die verbeteringen dan niet schijnt het. Dus je zal toch een nieuwe moeten starten.

Voor databases www.cyclingmanager.be www.dbll.be en www.cyanide-studio.com/phpBB2/index.php ( <--- laatste is het forum van de makers en daar kan je terecht voor al je probelemen enz. enz. )

Het spel is nu top behalve dat de gaten nog te groot zijn in de bergetappes. Oja en als ik jullie was zou ik wel eens spelen met een andere db dan die van de makers want er zijn mensen die er echt uuuuuuuuren werk aan besteden om de databases beter te maken (onder andere plakkernl te vinden op www.plakkernl.tk je krijgt hiermee betere uitslagen).

Voor diegenen die het moeilijk hebben om bijvoorbeeld Freire voorin te krijgen bij de sprint. Zet hem gewoon op 85 en eeuwig overnemen, of misschien wel hoger. Dan gaat hij wel naar voren. Gaat hij echt overnemen (wat natuurlijk niet de bedoeling is) doe dan ff 1 sec op voorin zitten en dan weer op overnemen.

En begin hiermee op zo'n 20 km voor de streep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Anoniem: 55506 schreef op 08 August 2003 @ 12:02:
Lijkt me dan verstandiger ja :+. Maar LoneRanger, jij gewoon je carriere doorgespeeld met de nieuwe patches? Was een beetje onduidelijk op het forum of het nou wel kon of niet. Ben voor de zekerheid maar opnieuw begonnen, alweer :(.
Ik speel [nog] geen carriere, alleen ronde's.
Het was vanaf het begin duidelijk dat er eerst het een en ander gepatched moest worden vandaar.
Verder ben ik bezig met m'n eigen database, leuk werk :)
Ik heb heel veel db's geprobeerd van het forum, plakker's en phg's o.a. maar die van freire is een prima basis om mee te spelen en zelf wat kleine dingetjes te veranderen.
Een DB blijft toch iets persoonlijks qua kijk op het wielrennen etc.
Op het Cyanide forum wordt zowiezo veel te veel gezeurd :+

Het is nu helemaal bal omdat Cyanide/Storm aangekondigt heeft dat er geen cym4 komt de komende 2 jaar omdat wat Fransen op het forum hebben lopen te kloten.
Dingen als patchanide enzo, sneu.
Naja, met een paar weekjes zal de storm [woordspeling] wel weer over zijn en cym4 komt er echt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
zit nu al in de catalaanse week. Alleen moet ik nu nog proberen een etappe te winnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ben net opnieuw begonnen met Gerolsteiner. Moet zeggen, tis wel moeilijker geworden :). Kan nu niet zomaar meer winnen met Zberg, van sprinters als Usov.

Maar ook de bergen vind ik veel realistischer geworden, veel groepen, de beste vooraan en er werd ook een bus gevormd. De gaten vielen bij mij nog wel mee. Won met Totchnig, eindigde in een groepje met Ullrich, Vino en een van banesto geloof ik. 5 min daarachter kwam de volgende groep, mss wat laat maar het waren de mindere klimmers, als parra, guerini. De eerste 4 waren gewoon veel beter. De andere verschillen waren ook nog wel te overzien.

Straks de klassiekers in, hopen dat rebellin in goede doen is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Best een leuk spel. Ik kan alleen de patches niet installeren, want dan sluit hij gelijk weer af bij het opstarten. Hoe kan ik het beste tijdrijden? Ik heb het beste materiaal gekozen en toch eindig ik steeds als laatste, of in ieder geval ergens onderin de klassering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
moet je de inspanning meer zetten, maar ben er nog niet achter hoe je precies wint eindig meestal in de top 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik simuleer de tijdritten meestal. Wanneer je goed materiaal hebt samengesteld dan zijn je tijdriders altijd voorin. Heb zo al 2 tijdritten gewonnen en de team tijd rit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88976

ik heb de demo gespeeld en ik moet zeggen dat ik het een erg leuk spel vind..
vooral omdat het weer eens wat anders is..

maar ik vraag me wel af wat nu een beetje handige sneltoetsen zijn..
als er in de koers van alles gebeurd is het best irritant om me je muis allerlei langdurige dingen te doen..
heeft iemand een lijstje met handige sneltoetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
* LoneRanger pakt de handleiding d'r ff bij

E = aanvallen
R = counter aanval
T = sprint
Y = counter sprint
D = overnemen
F = blijven overnemen
G= naar voren in de groep
H= geen orders
gebruik wel de inspannings meter, het is niet zo dat je het peleton kunt controleren op 65%.

[geld alleen voor geselecteerde mannetjes]

spatie = namen aan/uit

numpad 1t/m9 = selecteer een renner
numpad 0 = selecteer alle renners

control+nummer = geselecteerde renners groeperen, als je dan later dat nummer intoest krijg je dat groepje weer geselecteerd. [gebruik hiervoor de niet numpad nummers]
ctrl+muis kun je renners mee selecteren/de-selecteren.

P= pauze [erg nuttig bij sprints en demarages]

voor tegen aanvallen/sprints, selecteer jouw renner die die aktie moet maken, click dan met de rechter muisknop de renner die je wilt counteren en druk dan op counter sprint/aanval.
Hiermee rij je dus naar het wiel van die renner [als je sterk genoeg bent].
De renner die je counterd moet wel aanvallen/sprinten om gecounterd te kunnen worden.

succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
op cyclingmanager.be is er een nieuwe database en een nieuwe patch (zorgt ervoor dat je jongere klassement kunt zien) is al oud maar ik had het nog niet gezien. ook staan er taktieken op voor de sprint en ploegentijdrit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

WHOOPIE!
Vandaag eens de ronde van down under met de 'Robinbank' gedaan.
Wat een succes!!!
Ik had na 3 keer niet ingrijpen gezien dat die sentjes een talent is. Staat hoog in de <23 en in sprint geklasseerd (in het groen!)
Dus op de laatste etappe moest ik alles geven met hem, om in het groen te blijven. 2km voor de voor de eerste tussensprint, sprint er een concurrent weg (Mattan geloof ik). ik er achteraan, en hoppa 6 punten!!!
TEvens door de sprint losgekomen in een kopgroep.
Dus ook de 2e sprint was voor mij (ik was de veruit de sterkste sprinter).
TOen zijn we door het P ingelopen (30km voor de streep). Het is continu onrustig geweest. Tijd om elke renner eens onder de loep te leggen, den Bakker leek me de fitste.
Op 10km voor het einde hem rustig naar de 95%getild... en daarna laten aanvallen en op 100 gezet.
Toen ik 50sec had ff rustiger laten doen, en op 1km voor het einde weer op 100.
Echter, er zat iemand naast me, en het leek dat hij me op de streep veruit voor me was.
Zie ik echter dat hij 20sec achter me zat :?
Gezichtsbedrog denk ik ;)

En Sentjes kwam op achterstand binnen... maar wel in het groen!

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:01

Mystikal

It never hurts to help!

456 schreef op 11 August 2003 @ 23:23:
WHOOPIE!
..............
En Sentjes kwam op achterstand binnen... maar wel in het groen!
wat een enthousiasme.... :+ Jean Nelissen is er niets bij... :)

Maar ik zal ook eens de demo gaan bekijken. Klinkt allemaal erg goed!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
gisteren 2 maal gewonnen 2e en 4e etappe met freire in down under. Versloeg in de sprints cippolinin en pettachi. teamgenoten gewoon op kop laten rijden laatste 10km en met 95% inspanning en met nog 2km tegaan op sprint drukken zo gauw het kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26097

456 schreef op 11 augustus 2003 @ 23:23:

Toen ik 50sec had ff rustiger laten doen, en op 1km voor het einde weer op 100.
Echter, er zat iemand naast me, en het leek dat hij me op de streep veruit voor me was.
Zie ik echter dat hij 20sec achter me zat :?
Gezichtsbedrog denk ik ;)
Zaten nog aardig wat bugs e.d. in het spel. Inmiddels al een aantal patches. Zie de site van de makers voor de laatste patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37939

Wordt er ook wel eens gevallen in het spel. Wellicht is het mogelijk om een rijder van jezelf op te offeren door hem tegen een klassementsrenner te laten vallen. Niet echt realistisch natuurlijk. Ook lijkt het me wel lache om een rijder achterin het peloton the zien die door de docterswagen wordt geholpen aan zijn verwondingen. Wat dacht je van waterhalers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
ja er zijn valpartijen maar daar kun je zelf niets aanveranderen die geuren automatisch een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Rijd maar is Parijs - Roubaix, dan merk je wel dat er gevallen wordt :+.

Hebben jullie ook problemen met het kopen van renners? Als het bod door het team is geaccepteerd dan bied ik de renner een contract aan, op een gegeven moment zegtie: Ik zal zeker tekenen :P, maar mooi datie dat niet doet }:O Vervolgens kan ik niet weer opnieuw onderhandelen, en ook geen nieuw bod doen bij het team. Dan zegtie, bod is al aanvaard. En ik wil straks toch echt Popovich kopen :P

btw hebben jullie wel is een rijder verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
nee, rijder verkopen is nog niet gelukt maar ik heb gelezen dat teams pas renners willen kopen op het einde van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Ik heb het spel maar eens origineel gekocht. De patches werken nu wel, gek he ;)

Ben nou bezig met de Tour de France. Heb totaal al 4 etappe's gewonnen, 2 met Liese en 2 met Ullrich en ik sta met Ullrich eerste in het bergklassement.

Nou nog even het geel zien te pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:01

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb het nu ook. Het kan een top spel zijn. Ik moet er nog even diep induiken.. maar heeft zeker potentie...
Het is sowieso weer eens wat anders...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ben inmiddels bij Luik-Baskenaken-Luik. Heb alle klassiekers tot nu toe gewonnen behalve de ronde van vlaanderen.
Milaan san remo was een hele mooi rit :P. Alle grote mannen als Bartoli, Di Luca, Bettini, dekker zaten voorin. We kwamen met z'n 3-en aan, Rebellin (kopman), Dekker en Di Luca. Rebellin won nipt de sprint.
Ronde van vlaanderen had ik niet echt een renner voor, Zbverg werd nog wel 5e, maar gek genoeg deden mannen als Museeuw, Boonen, Vdb petegem niet...
Parijs Roubaix was een eitje, 1-2 met Wrolich en Zberg.
Amstel Gold race was weer voor Rebellin, voor Zberg. Sta nu 1,2,3 in WB klassement.

Als het allemaal wat moeilijker werd zou het helemaal top zijn!
Pagina: 1 2 Laatste