DarkX schreef op 19 juni 2003 @ 12:09:
hioxz> ik zou em rechts in dat hoekje plaatsen, dat je zegmaar maar de helft ofzo van die tent ziet, iets subtieler in beeld. En dan leuk aankleden met poppetjes en drankjes en weet ik veel.
Das ook nog een idee, het staat inderdaad mooier (bovendien is het een mooie middenweg tussen weghalen en laten staan)
denk dat ik het dan zo doe..

heb ik toch niet voor niks die hut gemaakt

Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 12:00:
[...]
ik heb ergens zon tutor gezien van die old school RPG's daar stond ook in hoe ze precies van die plantjes maakte enzo, maar tis wel takkewerk
(wat ik niet snap, je doet het in paint he, maar je kunt toch niet dingetjes die zichzelf herhalen, eruit knippen en die ergens anders op plakken ? is dat dan geen enorm gekut de hele tijd, als maar ctr-z als t fout is, en ik neem aan dat je je werk om de 2 seconde opslaat

paint gaat nl maar tot 2 keer ctr-z

)
Ik heb alle objecten e.d. in een bestand staan, en vanuit dit bestand kopieer ik telkens deze objecten op de achtergrond,
en van de achtergrond heb ik nu ook idd al een flink aantal versies opgeslagen, om zo telkens heen en weer te kunnen stappen wanneer iets fout is, en wanneer ik geen ctrl-z meer gebruiken kan.
Maar ik kan dus iig alles telkens bij mekaar voegen, en weghalen enzo, tis idd een enorm gekut... maar wel leuk
(bovendien is het een leuke oefening om mn pixelskills te verhogen, omdat ik volgend jaar op school als project een platform spel ga (proberen te) bouwen..

Ik vind em wel koel, alleen idd een beetje T2

komt misschien door dat bruinige kleurtje erover..

Ooh, je bedoelde dus die aller aller rechtse stoelen die gesloopt konden worden

Naja, ik heb hem nu idd half op het plaatje staan, en het ziet er nu idd mooi uit.
En nu kan ik dus beginnen met mijn grootste nachtmerrie

poppetjes! met bikinies enzo.... das moelijk.. (maar toch wel leuk

)
[
Voor 21% gewijzigd door
Verwijderd op 19-06-2003 12:43
]