[2D] Contest Editie 1 : Zomer Contest

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 577 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 15:43:
Nou, nog maar weer een WIP:
[afbeelding]

ik ga verder denk ik niets meer aan de opbouw veranderen, alleen nog wat meer poppetjes en andere dingen erin plaatsen, en dan alles nog wat afmaken, en dan is het ook wel tijd om em in te leveren... :D

(en als de poppetjes nu nog wat suf kijken, en stijf zijn e.d. ; daar wordt nog aan gewerkt ;))
Met welke software heb je dit gebouwd?? want tegenwoordig zie je overal die pixel images terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:51

Puck

W32.Deadcode.A

Hij heeft het in Paint getekend (ja Paint, dat wat bij windows zit) en in Photoshop een plaats gegeven e.d.

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allrightttttttty :P Thank You :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 01:17:
Yo, ik heb nog een inzending liggen. Maar ik heb 't een beetje druk gehad met tentamens en shit en ben dus wat aan de late kant met 'inleveren' . Ik hoop dat m'n inzending nog meetelt. Ga nu proberen te uploaden (heb even geen webspace, maar ik probeer 't toch)
Als 't niet lukt load ik 'm morgen zsm up.

Edit : Bingo!
[afbeelding]
Zit nog wel een gedachte achter, maar dat boeit weinig. Spreekt voor zich dunkt me.

Edit 2 : Oh ja, 98% Illustrator werk trouwens, 2% komt voor rekening van zijn grote broer Photoshop. Dat men 't even weet.
Voor deze ene keer dan :P

Het was een drukke periode examens en dat soort dingen.
Dus we tellen hem gewoon mee :+

De contest is gesloten. Tijd om na te babbellen voor de 2de Editie

Puntjes voor de volgende Editie

Mogen 3D programma's gebruikt worden ?
Nieuwe beordeling factor: Past het werkje/picture bij de onderwerp dat gekozen is.

Ik nog maar 1 beoordeling gehad. Start mailing setambre@xs4all.nl

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een domme vraag maar:

hoe moet ik precies beoordelen ( kwa puntentelling )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

2 x een top 10

1 van orginaliteit
1 van uitwerking

(zie ook first post) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal eens een lijstje maken dan :)

(en mijne niet vergeten he.. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De beoordeling komen binnen gerold !

Heb er al 5. Keep it comming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Ik ben persoonlijk tegen het gebruik van 3D proggels voor de 2D contest. Het is dan moeilijk aan te geven in hoeverre je ze mag gebruik voordat het een 3d plaat is.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goed punt :)

Een extra beoordelings factor : Klopt het onderwerp bij het werk dat gemaakt is ?
Bijv. past mijn werkje bij het onderwerp: De Zomer

Als jullie zelf puntjes tell em :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Nah. Zou ik onder uitwerking laten vallen. hou de score simpel.

Vind zelfs 2 top 10's al erg veel eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blobster heb je jou plaatje op achtergrond voormaat? ik vind hem echt mooi gelukt :)

de rest is trouwens ook zeer mooi, heel mooi gemaakt mensjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Afbeeldingslocatie: http://acaldra.com/~faqland/sunset-final.jpg

Dit is m'n final, niet echt goed win materiaal vergeleken met de meesterwerkjes die ik hier zie, maar het was alsnog leuk om te doen in de late uurtjes.
Jammer genoeg ben ik de originele foto kwijt :(. Die was helemaal grijsachtig namelijk :)

[ Voor 21% gewijzigd door Switch op 27-06-2003 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

volgens mij ben je te laat...

Maar over dat punt wel of geen 3d programmas.
Ik vind dat je het niet moet toestaan. Het feit dat je met 3d programma's 2d art kan maken vind ik verwerpelijk. De mate met gemak waar je in een 3d programma iets op het sherm kan toveren is dusdanig dat ik er geen skill aan vind. dat je dat dan weer met PS pf PSP gaat editen, manipuleren, nee vind ik niet stoer.

Ik denk om een goed voorbeeld te geven, het werk wat hioxz doet. dat is pas 2d. gewoon met paint.

Natuurlijk wil ik niet zeggen dat dan iedereen maar moet gaan pixelneuken, nee integendeel maar het zegt wel iets over de mate van skill en creativiteit die je nodig hebt. Met een 3d programma verander je een waarde en hup een heel ander werkje.

Drom vind ik gewoon programma's als PS en PSP of paint etc toegestaan en 3dsmax of maya of bryce of weet ik et niet.

just my 2 cents -

[editt]
DarkX schreef op 27 June 2003 @ 14:29:
Ik ben persoonlijk tegen het gebruik van 3D proggels voor de 2D contest. Het is dan moeilijk aan te geven in hoeverre je ze mag gebruik voordat het een 3d plaat is.
Idd , waar ligt de grens!

[ Voor 16% gewijzigd door Tobiaz op 27-06-2003 15:33 ]

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

OMFG JENS OWNAGE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Ja wel he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
waar kan je zo goed illustrator leren? ik ben ook aan het proberen iets te maken, heb je daar tutorials voor? ik heb gezocht op internet maar kon niks interesants vinden mischieen boek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Cliche, maar vooral veel oefenen. Werk veel met de pen tool, zie hoe je fatsoenlijk curves maakt. Begin met 1 simpel pupke. Ga dan langzaam verder. Trace een paar foto's. Uiteindelijk zijn er weinig complexe handelingen in illustrator imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tobiaz schreef op 27 June 2003 @ 15:32:

Ik vind dat je het niet moet toestaan. Het feit dat je met 3d programma's 2d art kan maken vind ik verwerpelijk. De mate met gemak waar je in een 3d programma iets op het sherm kan toveren is dusdanig dat ik er geen skill aan vind. dat je dat dan weer met PS pf PSP gaat editen, manipuleren, nee vind ik niet stoer.
no offence maar verdiep je eens in 3d en dan kon je erachter dat daar misschien wel meer skills voor nodig zijn dan voor 2d.

Plus ik durf er 10000 euro op te leggen dat de meeste hier het verschil niet zullen zien tussen een 3d rendern met een Toon shader of een 2d plaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 11-09 23:01

Wat een waardeloos argument. Maak maar eens zo 1, 2, 3 een mooi plaatje wat binnen deze contest zou vallen. Niet dat ik 't niet met je eens bent wat betreft het toestaan van 3d-programma's in deze contest. Daar is immers de 3d-contest voor.

*Als jij doelt op het gemak waarmee je een vormpje kan maken, noise-modifiertje erover heen, beetje met vertexen spelen, smoothen, en er een lekker texturetje overgooien heb je gelijk. Maar bedenk dat de filters in PS nog voor een makkelijker effect zorgen waar de leken helemaal waanzinnig van worden.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Tobiaz schreef op 27 juni 2003 @ 15:32:
De mate met gemak waar je in een 3d programma iets op het sherm kan toveren is dusdanig dat ik er geen skill aan vind. dat je dat dan weer met PS pf PSP gaat editen, manipuleren, nee vind ik niet stoer.
...
Natuurlijk wil ik niet zeggen dat dan iedereen maar moet gaan pixelneuken, nee integendeel maar het zegt wel iets over de mate van skill en creativiteit die je nodig hebt. Met een 3d programma verander je een waarde en hup een heel ander werkje.
Laat maar eens wat zien dan leete 2d artist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Naja Tobiaz, 3D kan zeker zoveel werk zijn als 2d. Maar gedeeltelijk heb je gelijk. Een auto is makkelijker realistisch te krijgen in 3d dan in 2d, hoewel niet minder werk denk ik. En voor iemand die zo graag ploetert vind ik dat je aan je eigen ding niet zo gek veel werk hebt besteed.

Afbeeldingslocatie: http://www.tobiaz.nl/images/got_contest.jpg

Prima, eenvoud kan ook krachtig zijn, maar zeur nou niet dat 2d zo veel meer skillz vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Drom vind ik gewoon programma's als PS en PSP of paint etc toegestaan en 3dsmax of maya of bryce of weet ik et niet.
die 3 3d progs in 1 adem noemen zegt genoeg over jou kennis van zaken.
puntentelling komt eraan!

[ Voor 3% gewijzigd door Allochtoon op 27-06-2003 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okeeeeee alle 3ders terug naar hun 3d contest en alle 2ders smoelwerkje houden over wie skills heeft :>

* vrede op aard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Tobiaz schreef op 27 juni 2003 @ 15:32:
Idd , waar ligt de grens!
Idd, ik kan namelijk ook die geliefde pixelplaatjes van jou renderen met hetzelfde resultaat. Of met toonshaders die vector plaatjes. Maar dan is het opeens 3D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Mja idd, is moeilijk te beoordelen. Daarom, geen 3d lijkt mij het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:40
Maar waarom zou je wel foto's mogen manipuleren en geen 3d gebruiken? De foto's die je van Google haalt zijn toch ook niet van jezelf?
Niet dat het mij veel uitmaakt.. maar je moet wel één lijn trekken. :)

[ Voor 7% gewijzigd door HawVer op 27-06-2003 17:30 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee het punt is dat maken van 3D werkjes een heel andere skill is dan het bewerken van foto's die van Google afhaalt.

Stuur al je inzendingen in setambre@xs4all.nl ! ;)
Thnx voor al de inzendingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

HawVer> nou, probleem is als volgt. An sich is het manipuleren van een 3d afbeelding hetzelfde als van een foto. Maar bij 3d kun je op gegeven moment niet meer zien wat 3d is en wat niet, dus hoeveel er daadwerkelijk 2d is. Je kunt geen grens trekken HOEVEEL 3d je dan mag gebruiken. Bij een foto is dat toch niet het geval.

En een contest ZONDER bronmaterialen, dus puur een teken contest, lijkt me ook nogsteeds een keer vet :) Maar dat moet dan toch een apart topic zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door DarkX op 27-06-2003 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind gewoon dat je alles hier moet kunnen posten.

Je let hier toch wel op de compositie en het kleurgebruik en welke sfeer de afbeelding uitstraalt. Niet hoe knap die is gemaakt zoals wel het geval is in de 3d -contest sectie.

Dus zou je hier zonder moeite gewoon 3d plaatjes aan moeten kunnen toevoegen. Het kan dan alleen geen 2d contest meer heten maar freestyle contest ofzo :)

naar mijn mening is er dus geen grens over hoeveel 3d je mag gebruiken. Je mag wat mij betrefd wel een strand modelen en daar mensen opgooien, maar dat vind ik wat sfeer betrefd meestal stukken minder dan alleen een strandfoto die licht bewerkt is.

verder weten die 3d lui toch niet hoe ze een leuke sfeer in een afbeelding moeten creeeren dus veel weerstand verwacht ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu je het zegt DarkX

Komen we bij het volgende punt aan.
In deze versie mochten hand getekende creaties mee doen met de Contest terwijl het wel een totaal andere skill is. Vinden jullie dat het erin mag blijven of dat het eruit moet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Nja, een freestyle contest is weer iets anders dan een 2d contest. Meer een 3d/2d hybride contest. En dat is niet dit :)

Uhm. Dat gaat mezelf wat tever. Is uberhaubt pas zinnig als er een tekencontest is. Daarbij is het een 2D contest, geen photobewerkcontest.

[ Voor 38% gewijzigd door DarkX op 27-06-2003 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

DarkX schreef op 27 June 2003 @ 17:05:
Naja Tobiaz, 3D kan zeker zoveel werk zijn als 2d. Maar gedeeltelijk heb je gelijk. Een auto is makkelijker realistisch te krijgen in 3d dan in 2d, hoewel niet minder werk denk ik. En voor iemand die zo graag ploetert vind ik dat je aan je eigen ding niet zo gek veel werk hebt besteed.

[afbeelding]

Prima, eenvoud kan ook krachtig zijn, maar zeur nou niet dat 2d zo veel meer skillz vereist.
Hmm ik weet ook wel dat programma's zijn voor model, omgevingen en andere creaties. Dat jij daar gelijk uit suggereert dat ik er niks van weet... beetje flauw.
Oke 3d progsels kosten ook veel tijd en moeite. maar je snapt echt wel wat ik bedoel met 1 druk op de knop en een waarde hier en daar.. en ik zeur niet ik geef alleen mijn mening.

En ik heb idd niet veel ervaring met 3d maar met wat ik gezien heb vind ik het gewoon niet in een 2d contest vallen. En dingen als,
Nelis schreef op 27 June 2003 @ 17:02:
[...]

Laat maar eens wat zien dan leete 2d artist
vind ik echt misselijkmakend. Voelen jullie "3d-ers" je aangevallen ofzo? Ik bedoel er echt verder niks mee, probeer een punt te maken, oke misschien niet zulge goeie argumenten, maar doe dan verdomme niet zo flauw

[edit]

en dan, het is toch gewoon een 2d topic. Er zijn genoeg inzenders geweest die het wel zonder konden, waarom dan in hemelsnaam de regels proberen te veranderen? uh?

[ Voor 7% gewijzigd door Tobiaz op 27-06-2003 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er waren mensen die tegen het punt waren dat 3D programma's niet gebruikt mochten worden in dit topic. Daarom is deze disscusie gestart

Het klopt het is en een 2D topic maar misschien konden we het 3D gebruik ook in deze contest vermengen zodat er meer mensen konden mee doen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Tobiaz schreef op 27 June 2003 @ 18:30:
[...]
maar je snapt echt wel wat ik bedoel met 1 druk op de knop en een waarde hier en daar
Wat mij betreft blijft de contest gewoon 2d, liefst alles zelf geschoten etc.
Maar ik snap niet wat je bedoeld met: "1 druk op de knop en een waarde hier en daar".

Met dit soort uitspraken lok je reacties uit, ik kan je honderden fotosoep tuts geven waarmee je met 5 muisklikken een backgroundje hebt gemaakt. So?

3D gaat verder dan een druk op de knop en een waarde hier en daar, maar hey, jij verward 3dsmax en maya met bryce, kan gebeuren.

Net zoals een goede 2d plaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Oke oke, het is wat gebaggertaliseerd. Sorry
En idd met ps heb je dat ook wel zat. Maar ik vind gewoon dat het bij de bekende 2d programma's moet blijven. Ik weet niet maar dat voelt het eerlijkst zeg maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Tobiaz schreef op 27 June 2003 @ 19:09:
Oke oke, het is wat gebaggertaliseerd. Sorry
En idd met ps heb je dat ook wel zat. Maar ik vind gewoon dat het bij de bekende 2d programma's moet blijven. Ik weet niet maar dat voelt het eerlijkst zeg maar..
:* vriendjes? :+
hoeveel moeten nog hun beoordeling sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

okee :>

Ik heb m'n stemmetjes al gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk om een goed voorbeeld te geven, het werk wat hioxz doet. dat is pas 2d. gewoon met paint.

[editt]

[...]
sorry maar dit is echt zware bullshit. Als 3d zou makkelijk zou zijn, waarom zijn er dan opleidingen voor, om je vrije in door te komen :? . Ik zeg niet dat 2d makkelijk is integendeel kan ook behoorlijk moeilijk zijn, maar ik weet bijna zeker dat 3d nog veel moeilijker is. Je kan met 3d zoveel meer, dat het gewoon ingewikkelder is. Het is echt niet zo dat je als je een waarde verandert je ineens een compleet nieuwe scene krijgt, je kan er alleen dingen een klein beetje mee aanpassen. En je hebt noujuist heel veel skills nodig om een beetje te kunnen 3den. Natuurlijk heb je ook veel skills nodig om goed te kunnen 2den, maar 3d is echt niet zo makkelijk als het lijkt. En als je 3d zo makkelijk vind doe dan maar eens mee aan een contest, kijke waar je eindigt. Dus voortaan niet zonder na te denken dingen opschijven waar je niks vanaf weet.

oh by the way is niet om je af zeiken of zo, maar het is gewoon irritant als je lang aan het oefenen bent enz om een te kunnen 3den, en dat er dan ineens zo'n }:O komt die zegt dat je er geen skills voor nodig hebt, en je met een knopje je scene kan veranderen. daar word je als 3der gewoon een beetje pissig van.

nog een by the way, 3d is absoluut niet alleen 3d, textures maak je vaak zelf in photoshop en andere 2d progi's , dus als 3der heb je ook de nodige skills nodig in bepaalde 2d programma's. En ook veel 3d plaatjes worden naderhand nog verderbewerkt met 2d progi's. Het is echt allemaal zo simpel niet (denk ook aan belichting camera's enz alles waar je bij 2d niet aan hoefd te denken)nogmaals ik heb wel respect voor 2ders _/-\o_ en daar heb je natuurlijk ook skills voor nodig ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2003 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

hmm, ik vind het geen vergelijk.
je gaat toch ook geen discussie houden of poëzie makkelijker te schrijven is dan proza. Of schilderen vergelijken met houtsneden.
Het heeft beide voor en nadelen en is allebei moeilijk om goed te passen.
Het is een beetje appels met peren vergelijken

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eh wie heeft het hier over vergelijkingen dan? Ik zeg alleen dat 3d niet makkelijk is, en omdat tobiaz zei dat 3d makkelijk was etc en 2d moeilijk, dus ging ik erover door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

twas geen aanval op jou
de discussie wat is moeilijker is alleen nogal loos. net zoiets als wat is moeilijker voetbal of honkbal :S. er kan toch nooit een goed punt uit komen

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 11-09 23:01
armyantlyrix schreef op 28 June 2003 @ 13:06:
twas geen aanval op jou
de discussie wat is moeilijker is alleen nogal loos. net zoiets als wat is moeilijker voetbal of honkbal :S. er kan toch nooit een goed punt uit komen
Met 3d kan je een 2d-effect bereiken.

Ik denk dat ik wel de oplossing weet:

maak gewoon je 3d-creatie, pak je digitale camera, en maak een fototje van je beeldscherm :P

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jullie hebben tot zondag 23:59 om jullie beordeling in te leveren
Maandag zal ik de uitslag posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
inquestos schreef op 28 juni 2003 @ 13:11:
[...]

Met 3d kan je een 2d-effect bereiken.

Ik denk dat ik wel de oplossing weet:

maak gewoon je 3d-creatie, pak je digitale camera, en maak een fototje van je beeldscherm :P
Precies, sommige inzendingen zijn prima met 3D programma's (na) te maken. En mag dit nou wel of niet? Of alleen als het in Illustrator is gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Idd want illustator is geen 3D programma. 3D programma's mogen jammer genoeg niet gebruikt worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ? laat ons niet langer in spanning :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

*wacht ongeduldig op de uitslag*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:32

Pelle

🚴‍♂️

Kom op zeg, beetje geduld graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mensen ik zit op het werk als ik een gaatje heb meld ik het meteen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds aan het werk :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
volgende keer mag jij de beoordeling invullen schat...
Ik ben al een half uur bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 19:59:
volgende keer mag jij de beoordeling invullen schat...
Ik ben al een half uur bezig :P
:)

misschien een id om de volgende keer een poll oid te maken en die alleen te geven aan de deelnemers ? gaat sneller dan handmatig tellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste sorry voor het verkrachten van de layout. Het waren zo veel mensen!
Second congratz to the winners!

*Trom Roffel*

Afbeeldingslocatie: http://ww.xs4all.nl/~edepi/cool/uitslag1.jpg

Mogen de volgende keer net zoveel mensen mee doen :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan mag jij het weer uitrekenen ;)

*zin heb in contest 2*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Even voor de duidelheid dus:

1e: Hioxz (feli!)
2e: Nozzman / Agentorangina
3e: PuCK / JayAnzee

Hmm, ik ben wel tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jippie, ik heb gewonnen :D woei!

/me voelt zich nu heel koel :)

tnx allen die mij puntjes gegeven heeft :) ik heb al zin in de volgende contest!

Woei!

Ook gefeli voor de 2e en 3e prijs winnaars btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Heb je al een idee voor het nieuwe thema hioxz?

offtopic:
btw heb je msn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuCK schreef op 30 June 2003 @ 22:31:
Heb je al een idee voor het nieuwe thema hioxz?

offtopic:
btw heb je msn?
Eem... tja, het nieuwe thema, nog niet echt over nagedacht eigenlijk, (pixelen! :P )maar daar moet wel uit te komen zijn samen denk ik... (en over dat 2d/3d gebeuren van een paar pagina's terug)

offtopic:
msn: hioxz@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
One more thing voor volgende contest :)

Bij het beoordelen 2 x een top van 5 anders duurt het zo gruwelijk lang om uit te rekenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Inderdaad, top 5 is zat!

En zoals ik al zei mischien gewoon een site waar je gewoon kan stemmen en die automatisch berekend. Mischien eventueel met commentaar erbij?

Zie ook de Digicontest site: http://digicontest.concept-q.biz/contest/0.got

Hoeft natuurlijk niet zo ingewikkeld allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens het zat niet in de First Post maar de de winnaar is ook de Topic Starter voor de Editie 2. De winnaar van 2 is de starter van 3 enz. enz. :*)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Mooi gedaan !

Krijgt iedereen ook te horen wie welke punten heeft gegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LoL :D

Als je dat echt wilt weten kan ik je de mailtjes door sturen naar je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van "Emoties" als thema?

(ideetje van Puck)

of 1 emotie specifiek? zoals Puck bedoelde... \/

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Ik bedoelde dus meer 1 emotie als thema. Anders lijkt het me toch wat TE breed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het een heel mooi maar ook moeilijk thema maar zeker wel geschikt als onderwerp :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Gefliciteerd hioxz !, goed werk !

[natuurlijk de rest ook :P, en moge iedereen maar weer meedoen in 't volgende contest !]

[ Voor 7% gewijzigd door agentorangina op 30-06-2003 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 30 juni 2003 @ 23:10:
Gefliciteerd hioxz !, goed werk !

[natuurlijk de rest ook :P, en moge iedereen maar weer meedoen in 't volgende contest !]
Tnx, voor het volgende contest lijkt "Emoties" (tnx 2 Puck :*)) of 1 emotie specifiek tot nu toe het beste idee (persoonlijk eigenlijk "Emoties" in het algemeen)

Dus heeft verder nog iemand voorkeur voor iets? (of 1 van bovenstaande)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 21:29:

*Trom Roffel*

[afbeelding]

Waar sta ik ? :P

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas Rob maar je was niet genomineerd voor punten
Alleen de mensen die punten had gekregen had ik erop gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

lolz :D

:o

[ Voor 30% gewijzigd door Puck op 30-06-2003 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman
  • Laatst online: 02-01-2023

Nozzman

The bastards have landed.

2e \o\ \o/ /o/

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

feli voor de winnaars :*
lol, ben iets van 18e ofoz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:41
Afbeeldingslocatie: http://www.goossens-installaties.nl/summer.jpg

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gedeelde 3e plaats ( *stoot puck van het podium af* ;) ). Derde plaats, ik ben tevreden. Gefeliciteerd hioxz !

Wat heb ik trouwens gewonnen, een kratje pils en een rollade?

vind emotie wel ietwat nerdy als thema trouwens ...
heb echter zelf geen suggestie, dus ik hou m'n smoel

emotie tip van mij : woede, danwel frustratie doet 't bij mij altijd goed.. ;).

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypter.. eigenlijk zou je gewoon automatisch op de eerste plaats moeten komen :+

Gefeliciteerd mensen :)

Op zich is alle emoties ook wel leuk.. krijg je veel verschillende platen en persoonlijker, lijkt mij leuker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:32

Pelle

🚴‍♂️

Whoa netjes mensen... heb hele coole gezien hiertussen :)

Wat mij betreft mag er best een volgend contest komen; hoe jullie dat willen regelen moet je zelf maar uitvechten, maar stuur wel eerst even een mailtje naar wgmods (at) tweakers.net voor je een topic opent, zodat wij de topicstart nog even kunnen checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, bedenk ik me zo eens iets, ik ben namelijk van de 14 tm 28 juli op vakantie (griekenland,korfu) maar als ik nu strax de contest start, dan zou de contest dus 4 weken moeten duren, en dan kan ik dus niet meedoen aan de contest, maar wel de contest starten en de uitslag berekenen,

maar,

4 weken is wel een beetje lang lijkt me niet, dus is het verstandiger dat ik het stokje doorgeef aan een ander? (of wil iemand anders de uitslag verzorgen ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goed plan misschien zou je het kunnen door geven aan een van de andere winnaars. 4 weken is namelijk erg lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 12:47:
Goed plan misschien zou je het kunnen door geven aan een van de andere winnaars. 4 weken is namelijk erg lang :)
2e: Nozzman / Agentorangina

één van jullie tijd en zin om de 2e editie te regelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Tuurlijk, geen probleem [tenzij nozzman het ook graag wilt doen ;) .] Natuurlijk moeten we wel van te voren kijken waarover het contest moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 01 juli 2003 @ 12:56:
Tuurlijk, geen probleem [tenzij nozzman het ook graag wilt doen ;) .] Natuurlijk moeten we wel van te voren kijken waarover het contest moet gaan.
Tnx, tja, ik dacht zelf dus aan iets met emoties, maar aangezien jij (of nozzman)de (waarschijnlijke) starter wordt kun jij beslissen natuurlijk :D

iets met 50's oid leek me ook wel lollig...

(wat ook wel grappig is is iets als: "Technical Nature" oid dus gewoon mechanisch + natuur samen gecombineerd (alhoewel dat misschien meer iets is voor 3d))

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashAddict
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08-2020
Emoties heb ik nog heel wat van, het is namelijk een odpracht in het eerste jaar van het HKU ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alleen nog niets van de Mods gehoord.
Ik vroeg namelijk of we voor de volgende Editie een andere grote dan 600x450 kunnen gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zat ik idd ook nog wel mee :D imo is 600*450 een goeie res. maar kan begrijpen dat sommige mensen een grotere res. handiger vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
600*450 is groot genoeg, Het is eigenlijk wel prettig dat je door de pagina's kan scrollen zonder op resizes te moeten klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 21:29:

*Trom Roffel*

[afbeelding]

dude :? maak je iets, sta je dr niet bij :(
Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 23:32:
Helaas Rob maar je was niet genomineerd voor punten
Alleen de mensen die punten had gekregen had ik erop gezet
:'(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 juli 2003 @ 14:50:
[...]

dude :? maak je iets, sta je dr niet bij :(

[...]

:'(
Jammer SuperFruitig, better luck next time
Je wint vast de volgende Editie :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Ow en ik dan! ik stond er ook niet bij :+

Maar de volgende keer gaik ook m'n best doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus iedereen is er het mee eens ?
Hioxz ook heb je al besloten of dit het onderwerp word :P

Lets get the next contest Edition running!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman
  • Laatst online: 02-01-2023

Nozzman

The bastards have landed.

agentorangina: you do the honours! Jij mag wat mij betreft een nieuwe contest starten. Ik heb het druk genoeg met de cartoon sequence ;)

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
eh.. oke doe ik wel :P, maar was 't dus emoties ?.

Ik ben al bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

joew! klinkt leuk! *D
/join #contest

[ Voor 28% gewijzigd door Dark Blue op 02-07-2003 20:25 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 02 July 2003 @ 20:17:
eh.. oke doe ik wel :P, maar was 't dus emoties ?.

Ik ben al bezig :P
jupz imo wel jah :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dark Blue schreef op 02 July 2003 @ 20:25:
joew! klinkt leuk! *D
/join #contest
Der zit niemand O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!