[2D] Contest Editie 1 : Zomer Contest

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 575 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Welkom bij de Eerste Editie van het [2D] Contest

Dit contest gaat zich bezig houden met fotobewerking en het maken van composities in bijvoorbeeld Photoshop, Paintshop, Corel of Illustrator

Het gebruik van 3D programma's is dus niet toegestaan voorbeelden zijn Max 3D, Maya. Als je toch iets met 3D wilt gaan doen is er een ander topic het [3D] Contest waar men hun 3D kunsten laten zien.

Tekenen met de hand is toegestaan.

De plaatjes mogen maximaal 600x450 pixels zijn

Een voorbeeld en een werkje van mij....
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edepi/cool/small_liquid.jpg
Voor groter image clickage

Regels:

- Alle 2D programma's die beeldbewerken zijn toegestaan.
- Het gebruik van programma's zoals Illustrator zijn toegestaan
- Het gebruik van 3D Programma's is niet toegestaan
- Indien van toepassing vermeld de bron waar je de foto's vandaan hebt gehaald
- Het gebruik van oude foto's/beeldmateriaal/werk is toegestaan
- Tekenen met de hand is ook toegestaan
- Je hebt 3 weken om dit te maken. Voor vrijdag de 27 moet het binnen zijn
- Hou het off-topic gehalte laag. Als je graag wilt reageren op een mooie WIP, geef dan argumenten Waarom het mooi is en wat er beter kan.
- Vermeld goed wanneer het een WIP of een Final is.
- Als je mee wilt doen met deze contest vermeld dat dan

Beoordeling:

Iedereen kan een beoordeling door geven ook al heb je niet meegedaan.

Je kan niet op jezelf stemmen natuurlijk

Je maakt een top 10 van inzendingen voor jezelf voor 2 categorieën: Originaliteit en Uitwerking. Men kan op beide categorien scoren

De eerste krijgt 10 punten de tweede 9 enz enz. Je kunt punten krijgen voor beide categorieën.

Originaliteit spreekt voor zich
Uitwerking is hoe de compositie eruit ziet. De techniek die gebruikt is,
passen alle elementen bij elkaar, oogt het goed. Dit en nog meer punten waar je op moet letter. Alles wat dus goed oogt

E-mail naar mij setambre@xs4all.nl OF post een je beoordeling in dit topic

De winnaar van deze versie mag de volgende keer een Thema kiezen.

Thema:

Het thema van deze keer is

De Zomer

Het is een ruim begrip dus gebruik het goed. Bijvoorbeeld die ene zomer in Frankrijk of de voorbode van de Zomer. Alles is mogelijk!

Good Luck and Veel Plezier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:51

Puck

W32.Deadcode.A

Cool, eindelijk een 2D contest!

Ik ga zeker meedoen als ik tijd heb :)

[ Voor 19% gewijzigd door Puck op 06-06-2003 15:28 ]

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 17:10
Hm, mensen :) Het lijkt me niet echt verstandig om alleen te melden als je mee wilt doen, doe dat gewoon bij de plaatsing van je 1e WIP of final. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry maar wat is een WIP precies? een 'nog niet helemaal afgemaakte' neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Work In Progress

Ja een werk dat niet af is dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Het gebruik van 3D Programma's is niet toegestaan
jullie hadden vast wel een reactie van mij hierop verwacht :) maar zoals jullie weten gebruik ik vrijwel altijd 3d programma's voor 2d werk...

een voorbeeldje: Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/h.b.meijer/006klein.jpg

je kunt niet echt zien dat er gebruik is gemaakt van 3d programma's...
mag ik ze dan wel gebruiken? Als het absoluut niet 3d is, maar omdat de vormen anders heel moeilijk te krijgen zijn?

oh ja, dit isniet mijn inzending voor de contest :) het is volslagen toeval dat deze ook over de zomer gaat..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
sorry hoor maar dat plaatje van de TS vindt ik niet echt veel met 'de zomer' te maken hebben. Mag je er zoo ver van afwijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 16:03:
[...]

jullie hadden vast wel een reactie van mij hierop verwacht :) maar zoals jullie weten gebruik ik vrijwel altijd 3d programma's voor 2d werk...

een voorbeeldje: [afbeelding]

mag ik ze dan wel gebruiken? Als het absoluut niet 3d is, maar omdat de vormen anders heel moeilijk te krijgen zijn?

oh ja, dit isniet mijn inzending voor de contest :) het is volslagen toeval dat deze ook over de zomer gaat..
Toen ik dit topic zat te maken dacht hier ook aan.

Wat is de lijn tussen 2D en 3D op "papier" of op beeld. Het gebruik van 3D programma's ? In Photoshop kunnen ook hele mooie 3D effecten op beeld en papier komen maar deze zijn gemaakt door een 2D bewerkingsprogramma.

Schend het gebruik van het 3D programma's de creativiteit van de mensen ?

Sommige mensen zeggen nee en sommige zeggen ja.

Ik houd stand bij mijn uitspraak over dat 3D programma's niet gebruikt mag
worden omdat ik vind dat mensen ook met 2D programma's goed uit de voeten moeten kunnen komen

Helaas

MAAR er is nog hoop. In de volgende Editie van deze Contestkan deze regel misschien worden aangepast en het topic word dan niet [2D] Contest maar
[2D/3D] Contest : "Het bewerken van beeld" ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
flashin schreef op 06 June 2003 @ 16:38:
sorry hoor maar dat plaatje van de TS vindt ik niet echt veel met 'de zomer' te maken hebben. Mag je er zoo ver van afwijken?
Ja hoor als Hugo vind dat dit plaatje over "De zomer" te maken heeft kan hij dit posten.

De beoordeling word namelijk gedaan door andere mensen, deze mensen kunnen andere smaak hebben en de foto word dus ook anders beoordeelt.

Maar zoals Hugo zei dat is niet zijn inzending ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Ik had dit ooit al eens gemaakt:
Die laatste is evt een wip:
*knip*
Ik maak er maar m'n final van :)
Afbeeldingslocatie: http://www.tobiaz.nl/images/got_contest.jpg

c&c welkom :)

[ Voor 52% gewijzigd door Tobiaz op 07-06-2003 19:59 ]

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Is het misschien een idee om 2d en tekenen te scheiden? Ik vind het erg moeilijk om ze door elkaar te beoordelen. Een foto van een of andere schone op het strand die je van internet geript hebt, waarna je er wat bewerkingen enzo op loslaat ziet er vaak veel netter uit dan een tekening van iemand die erg veel moeite gedaan heeft om deze schone te tekenen, terwijl het laatste veel kunstiger is zegmaar. Erg moeilijk om dan de uitvoering te beoordelen. Daarbij vind ik beeldbewerking en tekenen best wel andere disciplines. Plus wat je hebt is dat 2d vaak veel meer abstracte dingetjes heeft (zie TS, is dat zomer?) terwijl tekeningen toch veelal een bepaalde voorstelling hebben.

Iemand eens? modjes? :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wip #1 :|
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rm.vaneijbergen/frog01.png

Het lijkt erop dat dit niets te maken heeft met de zomer maar dat komt allemaal nog.. (achtergrond, regen, zon, wolken, onweer, parasol.. het zal wel duidelijk wezen wat ik ga doen nu: dit wordt mijn beeld/visie van de Nederlandse zomers (helft van de tijd met veel te veel regen en de andere helft met overdreven veel zon, vandaar ook dat doodvallende vliegje aan de 'zonnige' kant)).

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2003 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Een wipje van yours truly...
Weet niet of ik er nog iets aan doe.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/wip1.jpg
*clickerdeclickable*

Vrouwke
Strandje
en...
Zipje met originelen & psd

edit:

Zipje weggehaald, kost me teveel ruimte ;)

[ Voor 69% gewijzigd door RobIII op 07-06-2003 20:22 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobIII schreef op 07 June 2003 @ 20:04:
Een wipje van yours truly...
Weet niet of ik er nog iets aan doe.
[afbeelding]
*clickerdeclickable*

Vrouwke
Strandje
en...
Zipje met originelen & psd
Het lettertype past niet :/
verder wel aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 20:08:
[...]

Het lettertype past niet :/
verder wel aardig :)
Zo beter? ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/wip2.jpg

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

1) Setambre, hoe maak je dat ecoline-in-water effect? Het staat ook op mn Softimage pakketje...
2) Verder vind ik de inzendingen hier érg variëren... is het misschien handig erbij te zetten hoelang je Photoshop o.i.d. al gebruikt? Als je eerlijk bent ligt dat aan jezelf of dat in je voor- of nadeel werkt.
3) tekenwerk van foto's onderscheiden... mmm... ik stem voor.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 19:13:
wip #1 :+
[afbeelding]

Ik weet et.. erg slecht, vreselijke brush uitgekozen en de voeten/poten zijn lelijk omdat ik geen kikkerpoten kan tekenen :) volgende wip zal er wat gladder uitzien.
Maar dit is dan ook een van m'n eerste aanvaringen met een Wacom tabletje.

En wat dat met zomer te maken heeft.. geduld svp.. :)
Ja hoor eens, post het dan in het 2d of wacomtopic. Dit heeft imho totaal niet met zomer of deze contest te maken.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Blue schreef op 07 juni 2003 @ 20:35:
[...]

Ja hoor eens, post het dan in het 2d of wacomtopic. Dit heeft imho totaal niet met zomer of deze contest te maken.
Tja, niet iedereen kan even goed omgaan met dit soort spul.. :{

Ik gaf er alleen wat uitleg bij waarom het er zo uitziet, geloof me nou maar wanneer ik zeg dat het werkelijk met de zomer te maken heeft en als je het lelijk vindt en het daarom zo snel mogelijk dit topic uit wilt hebben heb ik liever dat je het meteen zegt zonder er omheen te draaien, dan wordt mijn werk misschien ook ooit eens zo goed als dat van jou en anderen..

(al ben ik het er wel mee eens dat de post zelf beter in die andere topics had gepast.. zal em even aanpassen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Neehoor dikkebanaan, want je werkt in dezelfde stijl als Lotte hier en die maakt kunst, dus ga vooral in deze stijl verder en u zult weldra hip zijn.

Ik zie in die kikker nog geen zomer. Maar hey, zoals je zelf zegt, het is nog een wip dus laat maar zien wat er nog komt.
Same to me... ik heb nog niet eens een wip gepost :o hmm moet toch es wat gaan doen :{
Ow, tot 27 juni... dwz. tot 20 juni voor mij, want dan ben ik op vakantie (juh naar Italië :P moet ik er toch wel in verwerken )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.tomzev.com/summer.jpg

Roept u maar, ben nog geen diehard fotosoeper als jullie maar goed....

comments welcome...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich leuke collage, mooie kleurstelling, doch een VRESELIJKE emboss :) laat die rondjes gewoon plat joh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Hmm. Nu ik wat dingen zie ben ik zeker. Wie is voor een apart teken contest ding tov een 2d topic ding? :)

Ik wil geen van beide afkraken btw, ik ben aanhanger en beoefenaar van beide, maar ik vind het gewoon verschillende disciplines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

met een foto lijkt alles mooier true....
zown foto collage is op het eerste oog mooier dan bv mijn entry, maar misschien als je goed kijkt hoe de getekende is gemaakt, een foto is een foto, maar een getekend iets is nooit het zelfde qua techniek! Dus als je daar doorheenkan prikken, kan t wel in 1 wedstrijd vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dark Blue schreef op 07 June 2003 @ 20:33:
1) Setambre, hoe maak je dat ecoline-in-water effect? Het staat ook op mn Softimage pakketje...
2) Verder vind ik de inzendingen hier érg variëren... is het misschien handig erbij te zetten hoelang je Photoshop o.i.d. al gebruikt? Als je eerlijk bent ligt dat aan jezelf of dat in je voor- of nadeel werkt.
3) tekenwerk van foto's onderscheiden... mmm... ik stem voor.
1)Ik had eerst 2 kleuren gekozen. Blauw en Wit met behulp van de "overgang kleur over gangs tool"(Ik weet niet pcies hoe je die tool heet want ik heb PS niet bij de hand). Toen een keer wave. Je kopierd dan de hele achtergrond op een nieuwe layer en geeft de layer color dodge mee. Toen een keer twirl ook deze op een nieuwe layer plakken. Enz enz

2)Variatie is goed vind ik. Mensen mogen alles wat temaken heeft met zomer (denken ze). De foto word namelijk toch door iemand anders beoordeelt.

3)Zelfde dilema als het gebruik van 3D Programma's in deze contest.
Maar het zijn inderdaad een verschillende dingen. Misschien moeten het veranderen.

Ik stel dan wel voor als we iets veranderen dat we het dan in de volgende Editie doen. We passen namelijk misschien ook het gebruik van 3D Programma's toe.
Ik vind het wel heel goed dat mensen reageren op de regels die er zijn. Met zun alle komen we er wel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dark Blue schreef op 07 June 2003 @ 20:35:
[...]

Nogmaals ik vind (mijn mening dus ;) ) dat mensen alles mogen posten als zij maar denken dat het over "De zomer" te maken heeft. Hij heeft zijn verhaal er over gehouden waarom hij denkt dat het te maken heeft met de zomder

Jij mag later de beordeling geven zoals alle andere :)
Als jij vind dat dit niets temaken heeft met zomer komt hij dus ook niet in je top 10 Dus misschien wint hij wel niet :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2003 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké vooruit, voor 1 keer doe ik mee ;)

Afbeeldingslocatie: http://zooi.kingofdos.com/got/2d-project/wip-01.jpg
(clickable)

Dit is een WIP, en wel V.01

Ik heb gebruik ongeveer 6 maanden photoshop, en heb een beetje kennis van designen. Dus ne ik zal wel niet bovenaan eindigen, het gaat om het idee ;)

[edit]
ik zit te twijfelen tussen deze achtergrond of een stuk strand(hier eerder in topic, geen ander strand op formaat te vinden).
Strand is wel zo mooi er voor.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2003 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
een wip:

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzsite.nl/got/wip1%20copy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Hmz, het is nog niet alles, maar wil een beetje fata morgana sfeertje ervan maken :) Alleen die desert is wel gaaf, is samengesteld uit 3 woestijnfoto's :)

Caught by heat, v0.1
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/beach01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe WIP, v02

Afbeeldingslocatie: http://zooi.kingofdos.com/got/2d-project/wip-02.jpg
(clickable)

De main achtergrond is klaar, even wat dingen er overheen plakken(de bij moet gewoon zijn zoals hij was met een fade).
etc.

[edit]
WIP v03
Afbeeldingslocatie: http://zooi.kingofdos.com/got/2d-project/wip-03.jpg
(clickable)
Ik weet nog niet wat ik met die schaduw ga down die onder nederland vandaan komt.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2003 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

DarkX schreef op 08 juni 2003 @ 23:55:
Hmz, het is nog niet alles, maar wil een beetje fata morgana sfeertje ervan maken :) Alleen die desert is wel gaaf, is samengesteld uit 3 woestijnfoto's :)

Caught by heat, v0.1
[afbeelding]
Ik vind dat die vrouw niks extra's toevoegd, sterker nog ik vind em zoals ie nu is misplaatst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

/dev/null: oeh, die's stylish! Zoiets zou je nog wel in een Wehkamp gids tegen kunnen komen (de tekst niet dan :+ )

DarkX: Ja, ik ben het met Tobiaz eens, die vrouw... die zit daar wat vreemd. Ik krijg het idee dat ze erboven zweeft, want die schaduw is echt overkill. Ze lijkt ook wat blurry'er dan de rest van de plaat. Overigens voor de setting een _O_ , dit soort dingen maakte ik vroeger in Corel Photo Paint altijd, zelf landschappen met elkaar versmelten 8)

KingOfDos: Felgeel met oranje en blauw IS natuurlijk übertop zomers, maar het knalt zo. En je hoeft niet door elk WIPje een tag heen te zetten hoor, als iemand het steelt zijn wij allemaal wel zo eerlijk diegene even een virtuele schop onder zn hol te geven ;) nietwaar?
overigens leuk detail, die foto komt uit het digicam topic, ik heb m als wallpaper gehad, was jij het die de foto maakte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Blue schreef op 09 juni 2003 @ 11:46:
KingOfDos: Felgeel met oranje en blauw IS natuurlijk übertop zomers, maar het knalt zo.
ja ik weet het, maar moet er nog wat aan doen, is toch een wipje ;)
Het geel knalt lekker ja, maar dat doe ik vanavond wel ff goed.
overigens leuk detail, die foto komt uit het digicam topic, ik heb m als wallpaper gehad, was jij het die de foto maakte?
ja die komt uit digicam topic(meen ik), nee die heb ik niet gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op 09 juni 2003 @ 12:28:
[...]

ja ik weet het, maar moet er nog wat aan doen, is toch een wipje ;)
Het geel knalt lekker ja, maar dat doe ik vanavond wel ff goed.

[...]

ja die komt uit digicam topic(meen ik), nee die heb ik niet gemaakt.
Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 14:15:
[...]
Regels:
[...]
- Indien van toepassing vermeld de bron waar je de foto's vandaan hebt gehaald
[...]
;)

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Jeh, tuurlijk zit die vrouw daar heel erg ranzig, het is een WIP :) Dat dat beter moet mag duidelijk wezen, en waarschijnlijk komt er ook iets heel anders, maar voor de compositie zit ze daar wel okay, wil daar een strandideetje maken in die hoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Ook maar ff een WIP van mij:

Afbeeldingslocatie: http://www.cubed.nl/gameplaatjes/summernights0.jpg

Plaatjes heb ik van http://www.sxc.hu/

feedback plz.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

*Grom*, waarom werkt dat posten hier zo vaak niet?

Naja, dat "zweven" bracht me op een heel fout ideetje, uitvoering is nog niet echt duidelijk als ik het plaatje verklein zie ik nu.

wip02:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/beach02.jpg

And now for something completely different:

wip03:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/beach03.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door DarkX op 09-06-2003 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 04:25
WIP :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/2D%20contest%20Summer%20copy.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door The System op 09-06-2003 14:40 . Reden: img fixed :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disinfector
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 14:44
Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 16:03:
[...]

een voorbeeldje: [afbeelding]

welk progamma gebruik je hier voor ? en hoe verwerk je dat dan :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Hmm, het begint een BEETJE een geheel te worden.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/beach04.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit't met't gebruik van copyrighted materiaal? Ik zie heel wat dingen die niet met de hand zijn gemaakt, en dus "ergens" vandaan komen. Bronvermelding misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ben ubernewb in PS en redelijk geskilled in flash, zou ik ook een geanimeerd iets mogen maken ? of is t freezed only ? ( dus stilstaand ? )

/me start photoshop :p

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2003 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 17:12:
ok ben ubernewb in PS en redelijk geskilled in flash, zou ik ook een geanimeerd iets mogen maken ? of is t freezed only ? ( dus stilstaand ? )

/me start photoshop :p
- Alle 2D programma's die beeldbewerken zijn toegestaan.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

dus t mag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pooooh, photoshop sux0rt :) damn, ik krijg mn plaatje niet eens gesmooth.

pff...

/me sluit ps, start flash

lang leve de vectoren !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

Totaal mislukt maar goed ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.profusiondesign.nl/_notes/summertime.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/Internetposts/got-contest1.jpg

wipje.. een van de ideen, nog figuurtjes erin gooien ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
agentorangina schreef op 09 June 2003 @ 18:56:
[afbeelding]

Netjes hoor, zou um niet te druk meer maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

jaaa, dat is mooi, cartoonisch roxort! ( met welk progsel / filter ? )

dont be afraid to tell, ik ga t niet namaken :) heb al een idtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
neh ik wil nog 2 figuurtjes in het bootje ofzo, alleen een outline.

gemaakt met illustrator (duh), weer een testje met de transparantie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
erg sterk juist zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Woah! Supervet :9~
Ik moet echt meer met illustrator gaan doen, misschien ga ik dan ook wel vette dingen maken ;) Je portfolio is trouwens ook vet, waar zijn al die uitknip-plak-vroem autootjes voor? Vind ze supergaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Die uitknip auto's zijn precies wat ze zijn ;). ik zal ze wel eens als eps on-line zetten, kan je printen en knippen/plakken. Morgenavond heb ik deze versie denk ik af, dan nog kijken of ik m'n andere ideen kan afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
AgentOrangina: netjes hoor! Alleen ik zou zo graag 's wat ánders van jou zien, no offence, wat je doet is echt fantastisch, maar het is wel allemaal 'hetzelfde'. Oftewel: deinstall illustrator en ga fotosjoppen :p

maar serieus: ik zou er inderdaad niet te veel aan toevoegen, probeer het een beetje rustig te houden.

en aan de andere contestants: denk eens na over de kleuren die met zomer associeert, dat is hetgene wat mij het meest opvalt in de ontwerpen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok wipstadium: moet nog veel afwerking aan gedaan worden + mooiere 'render' maar t id is er iig
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/johnvanhensberg/zooi/contesttest.jpg
wat is er lekkerder dan late night skateboarding midden in de zomer 8)

en vertrouw me op mn woord dat ik al zo bezig was voordat agentorangina zn wip liet zien ( vandaar dat ik vroeg met wel progsel, deze is nl met flash gemaakt )

zit trouwens te twijfelen of ik die zon ook niet tzelfde als dat strand moet doen dus geen overloping maar gewoon blokken

t strand + zee krijgen nog andere / mooiere kleuren, de rest wordt bijgewerkt, nu ga ik slapen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Zeg DarkX, spot ik daar een schone dame van Monet? ;)

En AgentOrangina... je haalt me niet de woorden uit de mond, maar de ideeen uit mn hoofd... :D ik had hier dezelfde setting in gedachten, en dan een andere uitwerking... :)

Nou enfin, laat ik morgen / overmorgen ook eens wat gaan bakken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij heeft iedereen zulke ideen in zn hoofd ;)

is een beetje de zomerstijl van het moment (kijk maar naar video clips en flyers)
i like it

/me was er zelf ook al mee bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 00:13:
volgens mij heeft iedereen zulke ideen in zn hoofd ;)

is een beetje de zomerstijl van het moment (kijk maar naar video clips en flyers)
i like it

/me was er zelf ook al mee bezig ;)
GTA3 VC inspired :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik ga iets radicaal anders maken! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ik zat er ook aan te denken om roze-outlines rond m'n logotje te doen :D. Trouwens, in GTA 3 zaten zelfs al die soort cartoons, alleen zijn ze in Vice nu zomers :P [wel zo toepasselijk voor dit contest 8)7 ]

/dev/null Voor ik Illustrator onder de knie had deed ik niks anders dan photoshoppen, maar ik vind dat als je lekker iets wilt maken je met Illustrator veel meer vrijheid hebt [makkelijk dingen aanpassen zonder dat je hele gedeeltes door de hoge resolutie weer overnieuw moet maken.] Het valt me ook in 't bedrijfsleven vaak op dat mensen het programma bijna niet gebruiken, terwijl het toch HET tool is voor als je een beetje creatief wilt vormgeven of een lay-out test wilt maken.

Ik had een tijdje geleden trouwens nog wel iets gefotoshopt gepost, 't eerste linkje in m'n sig. Anders zal ik eens kijken of ik binnenkort iets interessants kan maken :P.

SuperFruitig Ziet er leuk uit !, lekker contrastje met dat zwart.

Ohja, door al die zomerse taferelen komt er wel een overdosis oranje hier, I like that :D

[ Voor 44% gewijzigd door agentorangina op 10-06-2003 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

DarkBlue> ah, jij ruled! Zeker Monet, maar monet ruled ook! Ik denk, de playboy dames kennen ze inmiddels, doe es iets HEEL anders in een fotobewerking, en vind het resultaat zelf niet eens heel lelijk :) Schilderijgedoe in fotobewerking verwerken moet volgens mij best kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.virtan.nl/green.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashAddict
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08-2020
Hoe lang gaat deze contest door? Ik vind het een goed initiatief om weer eens een 2d topic te beginnen. Helaas zitten veel mensen rond deze tijd in een drukke tijd met school (waaronder ikzelf) en daardoor nog niet veel tijd hebben om te foto''s te schieten en te shoppen. Ik meld me echter wel aan vor de wedstrijd, maar zal pas over 1 of 2 weken iets kunnen laten zien.

Hieronder een een vakantiekaartje van vorig jaar. Misschien dat mensen er inspiratie uit kunnen halen (ik heb hem klaarliggen voro de drukker, dus als je nog een kaartje nodig hebt dit jaar, even foto vervangen en de text, voila ;)):

Afbeeldingslocatie: http://www2.hku.nl/~patrick/ansichtKaartCMYK.gif

[ Voor 4% gewijzigd door FlashAddict op 10-06-2003 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PatrickPietens schreef op 10 June 2003 @ 07:34:
Hoe lang gaat deze contest door? Ik vind het een goed initiatief om weer eens een 2d topic te beginnen. Helaas zitten veel mensen rond deze tijd in een drukke tijd met school (waaronder ikzelf) en daardoor nog niet veel tijd hebben om te foto''s te schieten en te shoppen. Ik meld me echter wel aan vor de wedstrijd, maar zal pas over 1 of 2 weken iets kunnen laten zien.

Hieronder een een vakantiekaartje van vorig jaar. Misschien dat mensen er inspiratie uit kunnen halen (ik heb hem klaarliggen voro de drukker, dus als je nog een kaartje nodig hebt dit jaar, even foto vervangen en de text, voila ;)):

[afbeelding]
Tot de 27e van deze maand zie first post bij regels ;)

Ik moet ook aan de slag. Beetje druk met alles maarja zal vanavond ff-ies beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 16:52

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 00:02:

zit trouwens te twijfelen of ik die zon ook niet tzelfde als dat strand moet doen dus geen overloping maar gewoon blokken
ik zou kijken hoe het met kleurvlakken (blokken) uitpakt. nu ziet het er eigenlijk alleen maar uit alsof je een radial gradient over een vierkant hebt gegooid

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

erg sterk juist zo :)
Sterk mislukt ja!
Ik ben al aan een nieuwe begonnen dit keer maar in Adobe Illustrator, ik wilde een ondergaande zon maken met slag schaduw van twee personen. Zoals je altijd in films ziet ;) Alleen dat was mislukt dus had ik maar een cola flesje gepakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Afbeeldingslocatie: http://www.reinders-folmer.demon.nl/Internetposts/got-contest2.jpg 2 figuurtjes erin gegooid, misschien moeten ze een kein beetje groter, en misschien gebruik ik een iets andere shade. Daar moet ik nog even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 10 June 2003 @ 12:44:
[afbeelding] 2 figuurtjes erin gegooid, misschien moeten ze een kein beetje groter, en misschien gebruik ik een iets andere shade. Daar moet ik nog even naar kijken.
Hallo, niet als kritiek bedoeld (nouja eigenlijk wel, maar dan positieve kritiek ;)), maar die palmboom links 'stoort' mij een beetje. Hij propt het plaatje een beetje op als het ware..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Mij niet, past exact in de plaat als je het mij vraagt.
Geniaal gedaan oom agent orangina :)

Compositie is aan alle kanten goed en voldoet aan een goede vlakverdeling. De ietwat foute verhoudingen maken de plaat aantrekkelijk genoeg wat mij betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willem169 schreef op 10 June 2003 @ 14:47:
Mij niet, past exact in de plaat als je het mij vraagt.
Geniaal gedaan oom agent orangina :)

Compositie is aan alle kanten goed en voldoet aan een goede vlakverdeling. De ietwat foute verhoudingen maken de plaat aantrekkelijk genoeg wat mij betreft...
Mja ik zit constant in spanning te kijken of ze niet gaan botsen. Het zweet breekt me elke keer weer uit als ik er naar kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Dan heb je echt een groot inlevingsvermogen :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
rq-- Ik wou hem eerst zonder palmboom posten, maarja het was erg kaal, en er was een minder diepte door de duidelijke voorgrond/achtergrond.

Ik zal kijken hoe 't er uit ziet als ik het boompje een beetje meer schaal [waardoor ie nog dichterbij lijkt.] Als het er beter uit ziet pas ik hem wel aan :P.

Als ze trouwens botsen: ze hadden veel plezier tot ze boom tegenkwamen :), misschien ook een idee voor een follow-up plaat. Ik heb volgens mij wel een leuke vector-haai ergens op m'n HD :P]

willem169 Dank voor het compliment !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bzzje schreef op 10 June 2003 @ 10:30:
[...]

ik zou kijken hoe het met kleurvlakken (blokken) uitpakt. nu ziet het er eigenlijk alleen maar uit alsof je een radial gradient over een vierkant hebt gegooid
pssst ( dat is ook zo :) )

ik ga nu fftjes verder werken, post dalijk een nieuwe wip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashAddict
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08-2020
Niks veranderen aan de palmboom, dat samen met de achtergrond vodn ik juist super aan de plaat. Die maken het helemaal af. Zo laten, neit meer aankomen ... AF! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 14:50:
[...]
Mja ik zit constant in spanning te kijken of ze niet gaan botsen. Het zweet breekt me elke keer weer uit als ik er naar kijk.
Ik vind em ook top!!

Stel je maar voor dat jij op een lekker strandstoeltje op een klein eilandje zit. net achter een palmboom, en dan komen deze gasten voor bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

willem169 schreef op 10 June 2003 @ 14:54:
Dan heb je echt een groot inlevingsvermogen :D ;)
Kijk eens naar zíjn inzending, de uitstraling, de gebruikte voorwerpen en de tekst erbij. Als er iets is waar je rustig van wordt, is het dát ding wel :D _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/beach05.jpg

Zucht, nogal inspiratieloos op het moment. En ja die tekst is hondslelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:32

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle vraagt zich af hoe het voor sommige mensen toch zo moeilijk kan zijn om zich aan die 600x450 te houden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

* DarkX is braaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wipje v04
Afbeeldingslocatie: http://zooi.kingofdos.com/got/2d-project/wip-04.jpg
(clickable)

schaam me dood, zuiglettertype, maar heb even geen anderen op mn pc(alleen photoshop 6.0 kaal :+ )

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 00:05:
Wipje v04
[afbeelding]
(clickable)

schaam me dood, zuiglettertype, maar heb even geen anderen op mn pc(alleen photoshop 6.0 kaal :+ )
Ik wilde er net over beginnen, over je lettertype, maar aangezien je dat zelf al door hebt, zal ik dat maar niet doen :)

Wat ik wel zie, is een taalfout, namelijk 'Rijzen'. Of neem je in de zomerperiode in omvang toe? ;)

Verder vind ik de tekst hier niet passen. Probeer het eens zonder tekst, door bijvoorbeeld uit te beelden wat je over wilt brengen.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Waarom lijkt die tekst van jou toch zo verdomd veel op die van /dev/null, maar mist die van jou nou net dat ene om hem stijlvol te laten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Blue schreef op 11 June 2003 @ 00:15:
Waarom lijkt die tekst van jou toch zo verdomd veel op die van /dev/null, maar mist die van jou nou net dat ene om hem stijlvol te laten zijn?
moest ff iets hebben, ik heb maar half tijd om te denken, maar dat komt wel goed hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman
  • Laatst online: 02-01-2023

Nozzman

The bastards have landed.

Afbeeldingslocatie: http://www.nozzman.nl/huidkankerbrigade.gif

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Respect Bram :)

Again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Nozzman did it again!

Is de final neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

PuCK schreef op 11 June 2003 @ 23:12:
Nozzman did it again!

Is de final neem ik aan?
Hey, jij hebt de vetste Icon van GoT. St. Anger heerst!

Nee, meer!! Niks final! Thanx willem! Wordt het niet eens tijd om weer eens te bieren in de Oude Haven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Nozzman schreef op 11 June 2003 @ 23:14:
[...]

Hey, jij hebt de vetste Icon van GoT. St. Anger heerst!

Nee, meer!! Niks final! Thanx willem! Wordt het niet eens tijd om weer eens te bieren in de Oude Haven?
I knew you would like it ;) Zondag ga ik ze zien op Fields Of Rock _/-\o_

Nog meer? Ik wacht vol ongedult ;)

Ohja, ik moet zelf ook nog wat maken :D Weinig tijd door school & stage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm, ik weet eigenlijk nooit hoe ik tegen jou platen aan moet kijken, sarcastisch, abstract, serieus, of met n knipoog, de boodschap is meestal wel duidelijk maar je stijl doet me niks ( mijn mening gewoon :) )

ik vind wel dat je met je plaatjes t toch redelijk ver geschopt hebt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 23:16:
[...]

mmm, ik weet eigenlijk nooit hoe ik tegen jou platen aan moet kijken, sarcastisch, abstract, serieus, of met n knipoog, de boodschap is meestal wel duidelijk maar je stijl doet me niks ( mijn mening gewoon :) )

ik vind wel dat je met je plaatjes t toch redelijk ver geschopt hebt _/-\o_
Oh ja, to wat dan? Ik verdien er niet eens geld mee!

[ Voor 4% gewijzigd door Nozzman op 11-06-2003 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Nozzman schreef op 11 June 2003 @ 23:22:
[...]

Bekendheid mischien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nozzman schreef op 11 juni 2003 @ 23:22:
[...]

nou, je hebt wel degelijk respect van mensen @ got / andere sites (devianart/whatisthematrix)

k bedoel, als je zegt nozzman weten de meeste mensen @ got wel... jaaaa die met die plaatjes, als je zeg superfruitig hebben ze zoiets van ? kun je dat eten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Hahaha! Ja, maar daar betaal ik mijn hoeren en glimmende dingen niet mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nozzman schreef op 11 June 2003 @ 23:31:
Hahaha! Ja, maar daar betaal ik mijn hoeren en glimmende dingen niet mee!
ja ei, je kunt niet alles hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damn respect nice! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbit_be
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07 12:07
Nozzman: als artiest zijnde (en barely dutch speaking ;) ) kan ik je alvast zeggen (zonder ook maar een ander van je werkjes te hebben gezien) dat je alvast talent hebt , maar belangrijker een eigen stijl. Als je porfolio groot is kun je direct in een Showroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hobbit_be schreef op 11 June 2003 @ 23:38:
Nozzman: als artiest zijnde (en barely dutch speaking ;) ) kan ik je alvast zeggen (zonder ook maar een ander van je werkjes te hebben gezien) dat je alvast talent hebt , maar belangrijker een eigen stijl. Als je porfolio groot is kun je direct in een Showroom.
kijk en hier heb ik dus echt zoiets van: 8)7

wtf, hoe komt ie dr bij :/ k bedoel, de tekenstijl is echt vaaaaaaaaaag, ooit al es iemand gezien met 3 neuzen ? of een bek die dr zo uit ziet ?

/me wil niks van moderne kunst weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nozzman, uiteraard respect, maar missen de achterste 2 mannetjes geen benen, schaduw hebben ze namelijk wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 23:45:
Nozzman, uiteraard respect, maar missen de achterste 2 mannetjes geen benen, schaduw hebben ze namelijk wel :)
Ja, ze staan precies achter die dikke gasten vooran, dus geen benen.

lees: luiheid diert de mensch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 23:42:
[...]

kijk en hier heb ik dus echt zoiets van: 8)7

wtf, hoe komt ie dr bij :/ k bedoel, de tekenstijl is echt vaaaaaaaaaag, ooit al es iemand gezien met 3 neuzen ? of een bek die dr zo uit ziet ?

/me wil niks van moderne kunst weten...
Het is prima dat je die mening hebt en je kunt de nachtwacht van Rembrandt ook verschrikkelijke kitcherige stukje natekenen noemen. Feit is dat het bestaat. Of je er van houdt of niet.. dat betreft smaak en mag je fijn voor jezelf houden. Neem aan dat je niet al te veel in musea komt anders had je wel extremere dingen gezien dan 3 neuzen.

Kortom.. loop eens geen stemming te maken en ga eens de straat op om te zien wat er gemaakt wordt. En waar wel hoeren en glimmende dingen van betaald worden.

offtopic:
Zooo... voelde zich weer even mod

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:32

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle heeft niets toe te voegen aan OzBoz' reactie en geeft OzBoz een biertje

Enne Nozzman, als er nog een keer bier in de ouwe haven komt dan wil ik er ook bij zijn :P
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.