waar haalt ge die beltonen af? gewoon van www.samsungmobile.com? mja ik kan mij daar nie registreren:( geeft altij foutmelding:s
Een maat van mij heeft gisteren een C100 gekocht. Hij was eerst van plan om een T-mobile versie te kopen (10 goedkoper dan Vodafone), maar bij de Belcompany hebben ze hem wijsgemaakt dat T-mobile niet goed werkte met de C100, dus heeft hij de Vodafone gekocht. Ik vind het maar vreemd
Verwijderd
werkt perfect met T-mobile..... het zijn gewoon schooiers en willen die 10 euro meer vangen
Verwijderd
Error 404--Not Found
From RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1:
10.4.5 404 Not Found
The server has not found anything matching the Request-URI. No indication is given of whether the condition is temporary or permanent.
If the server does not wish to make this information available to the client, the status code 403 (Forbidden) can be used instead. The 410 (Gone) status code SHOULD be used if the server knows, through some internally configurable mechanism, that an old resource is permanently unavailable and has no forwarding address.
en weet iemand hoe da komt datk altij die foutmelding krijg:s
From RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1:
10.4.5 404 Not Found
The server has not found anything matching the Request-URI. No indication is given of whether the condition is temporary or permanent.
If the server does not wish to make this information available to the client, the status code 403 (Forbidden) can be used instead. The 410 (Gone) status code SHOULD be used if the server knows, through some internally configurable mechanism, that an old resource is permanently unavailable and has no forwarding address.
en weet iemand hoe da komt datk altij die foutmelding krijg:s
Verwijderd
Dit heb ik ook ja, alles werkt perfect behalve die games...Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 10:11:
[...]
ik probeerde vandaag een spelletje te downen via GPRS (ja hij deed het ineens weer), dat spelletje was "MoveMove" alleen wanneer ik dat balkje krijg dat hij aan het downloaden, doe thij niets, hij zegt na een tijdje dat er een fout is ontstaan, dus ik kan nog steeds geen spelletjes downloaden, wel ringtones en wallpapers.
Verwijderd
Even heel wat anders.
Ik heb wel interesse in een Samsung C100. Ik heb al een abbonement van T-mobile. Ik heb al nagevraagd maar bij een contractverlenging wordt mijn abbonement duurder. Dus het huidige abbonement wil ik graag houden.
Ik zag dat T-mobile standaard een prepaid pakket heeft met de C100 voor €149. Dat is goedkoper dan het toestel los kopen. Als ik zo'n prepaid pakket koop kan ik daar dan zonder problemen mijn eigen Sim kaart met abbonement in stoppen?
Gaat dat werken?
Ik heb wel interesse in een Samsung C100. Ik heb al een abbonement van T-mobile. Ik heb al nagevraagd maar bij een contractverlenging wordt mijn abbonement duurder. Dus het huidige abbonement wil ik graag houden.
Ik zag dat T-mobile standaard een prepaid pakket heeft met de C100 voor €149. Dat is goedkoper dan het toestel los kopen. Als ik zo'n prepaid pakket koop kan ik daar dan zonder problemen mijn eigen Sim kaart met abbonement in stoppen?
Gaat dat werken?
meestal niet volgens mij. De prepaid paketten zijn vaak gesimlocked.
en waarom zou je abbo duurder worden met die telefoon
[ Voor 31% gewijzigd door Maxow op 25-09-2003 22:07 ]
Verwijderd
Je SIM kan er gewoon in, als het goed is. Dat heb ik van andere mensen gehoord, maar misschien mag je het eerst even proberen in de winkel.
En z'n abonnement wordt waarschijnlijk duurder omdat hij een oud abonnement heeft en bij een verlenging wordt dat tegenwoordig in een nieuw (een duurder) abonnement veranderd. Tenzij je het via T-Mobile zelf doet, maar die zullen de C100 weer niet aanbieden.
En z'n abonnement wordt waarschijnlijk duurder omdat hij een oud abonnement heeft en bij een verlenging wordt dat tegenwoordig in een nieuw (een duurder) abonnement veranderd. Tenzij je het via T-Mobile zelf doet, maar die zullen de C100 weer niet aanbieden.
Verwijderd
Ik heb nog een Ben Soms 99 abbo (30 bel minuten per maand voor €6,81 per maand incl gratis gespecificeerde rekening.Maxow schreef op 25 September 2003 @ 22:07:
meestal niet volgens mij. De prepaid paketten zijn vaak gesimlocked.
Als ik die opnieuw afsluit als 30 minuten abbo, betaal ik €10,00 en heb dan ook geen gespecificeerde rekening meer.
Ik heb trouwens net mijn sim kaart met abbonement in een T-mobile Nokia 3410 gestopt welke gesimlockt is. En daarmee kan ik gewoon bellen.
Dus misschien werkt dit dan ook wel in een Samsung C100
Verwijderd
ik heb ook de 3410 gehad... *** telefoon is dat... gaat vet snel naar de *****Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 22:38:
[...]
Ik heb nog een Ben Soms 99 abbo (30 bel minuten per maand voor €6,81 per maand incl gratis gespecificeerde rekening.![]()
Als ik die opnieuw afsluit als 30 minuten abbo, betaal ik €10,00 en heb dan ook geen gespecificeerde rekening meer.
Ik heb trouwens net mijn sim kaart met abbonement in een T-mobile Nokia 3410 gestopt welke gesimlockt is. En daarmee kan ik gewoon bellen.![]()
Dus misschien werkt dit dan ook wel in een Samsung C100
bleh.. dat spelletjes downloaden werkt dus niet hier... ik wil downloaden... maar die balk loopt niet vol en dan krijg ik de volgende foutmelding: Download mislukt: Javax.microedition.io.ConnectionNotFoundException: Unknown host: wap.nl.samsungmobile.com
Verwijderd
Kijk hier 's:Verwijderd schreef op 25 september 2003 @ 22:32:
waar kunne wij gratis nieuwe poly's downloaden?
http://www.samsunghandpho...one%20and%20Wallpaper.htm
De meest poly's die op de andere samsungs werken doen 't ook op de C100. Gewoon proberen.
Verwijderd
Heb de C100 bij een T-Mobile prepaid pakket gekocht en dat werkte perfect. Maar dat prepaid bellen is mij iets te kostbaar dus heb nu een T-Mobile 225 abo. Werkt eveneens perfect!mpmad schreef op 25 September 2003 @ 16:49:
Een maat van mij heeft gisteren een C100 gekocht. Hij was eerst van plan om een T-mobile versie te kopen (10 goedkoper dan Vodafone), maar bij de Belcompany hebben ze hem wijsgemaakt dat T-mobile niet goed werkte met de C100, dus heeft hij de Vodafone gekocht. Ik vind het maar vreemd
heb ook t-mobile werkt hier ook goedVerwijderd schreef op 26 September 2003 @ 09:47:
[...]
Heb de C100 bij een T-Mobile prepaid pakket gekocht en dat werkte perfect. Maar dat prepaid bellen is mij iets te kostbaar dus heb nu een T-Mobile 225 abo. Werkt eveneens perfect!
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Verwijderd
tja 10euro meer hémpmad schreef op 25 September 2003 @ 16:49:
Verwijderd
ik snap eigenlijk niet waarom mensen in die verkopers praatjes trappen, laat je eerst eens goed informeren door een neutrale bron. ik vind het zelf een beetje dom
Ik had ook verwacht dat ik mee zou gaan om dat ding te kopen, aangezien ik hem advies had gegeven welk toestel te kopen. Maar hij ging dus alleen. Het zal er ook wel mee te maken hebben dat een andere maat zat te lullen om bij Bart Smit geen gsm te kopen (hij wilde daar die T-mobile versie halen, aangezien die daar 10 euro goedkoper was).
Verwijderd
Is er iemand die een T-mobile prepaid pakket met de Samsung C100 heeft gekocht en daar zijn eigen (Ben) T-mobile Sim-kaart met abbonement heeft ingestopt.
Helpdesk van T-mobile zegt dat het niet werkt.
Ik heb het gevoel dat ie liegt dat die barst.
Helpdesk van T-mobile zegt dat het niet werkt.
Ik heb het gevoel dat ie liegt dat die barst.
@mic_forever
http://frankstorck.nl/ringtones/
http://frankstorck.nl/ringtones/
[ Voor 16% gewijzigd door MarcoC op 26-09-2003 21:27 ]
Verwijderd
Ik heb een pre-paid T-mobile Samsung C100 gekocht bij de Bart Smit (was daar 10 euro) goedkoper) ik heb die Sim-kaart eruit gegooid, en ik heb mijn oude prepaid (BEN) Sim-kaart erin gestopt, en het werkt perfect. Of het ook werkt met abbo, dat lijkt mij wel. Ik kan mijn sim in elke tel stoppen met T-mobile sim-lock, dus dat zal ook wel zo zijn met een abbo sim kaart.
ffeis snel n vraagy ik heb me data kabel binnen maar ook hier laad ie op, was iemand t nou gelukt om m aan de praat te krijgen?
oke dan issut mobile lader
Nou, d'r is weinig forumvoer meer voor de C100...
Verwijderd
Nee hoor, nieuws: ik heb ff wat wallpapers op een site (nouja, site...
) gegooid. Hou je van vrouwelijk schoon op je c100, sjek dan deze site 
Alles int goede formaat (128x97), dus kan je je c100 weer vollaaien.
Alles int goede formaat (128x97), dus kan je je c100 weer vollaaien.
Verwijderd
dus uh. begrijp ik nu goed dat mensen met de oude software versie geen plaatjes/games enzo kunnen downloaden via gprs..
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 20:26 ]
Verwijderd
wat een onzin.. want hij moet het kunnen (staat op de doos
) is dit niet slecht van samsung dan en mag dit wel?
@BurningDog;
ik heb ook nog een lading wallpapers, voornamelijk van (Xbox) games; http://home.planet.nl/~crapt001/C100Achtergronden.zip.
Pleurt ze maar ergens neer
ik heb ook nog een lading wallpapers, voornamelijk van (Xbox) games; http://home.planet.nl/~crapt001/C100Achtergronden.zip.
Pleurt ze maar ergens neer
Verwijderd
Dan moet je het wel goed zeggen mic. thriver vroeg of je helemaal nix kan downloaden (plaatjes/games/enzo), en jij zeg "ja, maar je kan wel met infrarood eropzetten". Dat kopt dus niet.
je kan gewoon alles downloaden behalve spelletjes...... en spelletjes kan je niet via Easy GPRS erop zetten.
je kan gewoon alles downloaden behalve spelletjes...... en spelletjes kan je niet via Easy GPRS erop zetten.
Verwijderd
Ik heb dus via een laptop met infrarood en easygprs geprobeerd om verbinding te krijgen met me telefoon. Windows herkent wel de verbinding maar in EasyGPRS kan ik niet mijn telefoon selecteren. Doe ik nou wat verkeerd???
EasyGPRS staat op com3. Ik kan kiezen tussen com1 (waar niks op zit) en Com3 waar IR op zit.
Geachte heer van Dijk,
Bedankt voor uw email met betrekking tot de samsung SGH-C100.
U kunt geen ringtones, wallpapers en games via IR verzenden of ontvangen.
Het zijn namelijk pay-ware producten die beveiligd zijn door bedrijven die deze producten maken.
Met het programma EasyGPRS kunt u wel een aantal ringtones en wallpapers die bijgeleverd zijn met dat programma uploaden naar uw gsm.
U kunt dat met een datakabel doen of via IR.
Ook kunt u met IR uw agenda of adresboek en telefoon nummers versturen naar een andere gsm.
Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen heeft aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
C Garcia
Samsung Electronics
---------------------------------------------------------------------
********** Don't Remove "[SN********]" from the title *************
When you inquire about our answer...
With the Serial Number, we could identify your message.
[ You Wrote ]
Subject: [SN14a2f401]Datakabel t100
Geachte,
Ik bedoel niet het kopieren van beltonen van de T100 naar de C100. Maar het
downloaden van beltonen (bijv van de T100) en die via de kabel van de T100
naar de C100 te kopieren. Ik geloof dat u deze vraag niet helemaal begrepen
hebt. Want ik neem aan dat de beltonen niet beveiligt zijn tegen kopieren
als het juist daarvoor bestemd is.
Daarom vraag ik u alsnog een keer te kijken naar mijn vraag!
Ik hoop snel van u te horen.
Bijvoorbaat bedankt,
Frank van Dijk
.-=:[FRaNKie]:=-.
>From: Samsung Electronics
>To: F_Dijk@hotmail.com
>Subject: [SN14a2f401]Datakabel t100
>Date: Tue, 23 Sep 2003 00:55:34 +0900 (KST)
>
Dit is helaas helemaal niet mogelijk omdat de beltonen beveiligd zijn tegen copieren.
Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen heeft aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Michaela
Samsung Electronics
[ You Wrote ]
Hallo,
Ik vroeg me af of het mogelijk is om ,via de datakabel van de T100, beltonen e.d. op de C100 te zetten. En kan dat ook met de bijgeleverde software van de T100.
Of is het helemaal niet mogelijk om via data kabel beltonen op de C100 te zetten.
Bijvoorbaat bedankt,
Frank
EasyGPRS staat op com3. Ik kan kiezen tussen com1 (waar niks op zit) en Com3 waar IR op zit.
Geachte heer van Dijk,
Bedankt voor uw email met betrekking tot de samsung SGH-C100.
U kunt geen ringtones, wallpapers en games via IR verzenden of ontvangen.
Het zijn namelijk pay-ware producten die beveiligd zijn door bedrijven die deze producten maken.
Met het programma EasyGPRS kunt u wel een aantal ringtones en wallpapers die bijgeleverd zijn met dat programma uploaden naar uw gsm.
U kunt dat met een datakabel doen of via IR.
Ook kunt u met IR uw agenda of adresboek en telefoon nummers versturen naar een andere gsm.
Met vriendelijke groet,
C Garcia
Samsung Electronics
[ You Wrote ]
Subject: [SN14a2f401]Datakabel t100
Geachte,
Ik bedoel niet het kopieren van beltonen van de T100 naar de C100. Maar het
downloaden van beltonen (bijv van de T100) en die via de kabel van de T100
naar de C100 te kopieren. Ik geloof dat u deze vraag niet helemaal begrepen
hebt. Want ik neem aan dat de beltonen niet beveiligt zijn tegen kopieren
als het juist daarvoor bestemd is.
Daarom vraag ik u alsnog een keer te kijken naar mijn vraag!
Ik hoop snel van u te horen.
Bijvoorbaat bedankt,
Frank van Dijk
.-=:[FRaNKie]:=-.
>From: Samsung Electronics
>To: F_Dijk@hotmail.com
>Subject: [SN14a2f401]Datakabel t100
>Date: Tue, 23 Sep 2003 00:55:34 +0900 (KST)
>
Dit is helaas helemaal niet mogelijk omdat de beltonen beveiligd zijn tegen copieren.
Met vriendelijke groet,
Michaela
Samsung Electronics
[ You Wrote ]
Hallo,
Ik vroeg me af of het mogelijk is om ,via de datakabel van de T100, beltonen e.d. op de C100 te zetten. En kan dat ook met de bijgeleverde software van de T100.
Of is het helemaal niet mogelijk om via data kabel beltonen op de C100 te zetten.
Bijvoorbaat bedankt,
Frank
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 13:27 ]
Verwijderd
Laten we dit topic niet dood laten bloeden, jongens! 
Ik heb nog steeds hetzelfde probleem met het uploaden van ringtones....
Ik ben inmiddels zover dat ik de beschikking heb over de nieuwste firmwares en over een datakabel... ik wacht totdat ik bericht terug krijg van Samsung (5 dagen geleden een uitgebreide e-mail gestuurd en iets terug gehad dat ze het naar de technische afdeling hadden geforward) en dan ga ik echt zelf knutselen...
echt frustrerend: ik kan alles verzenden: wallpapers en screensavers tot 4 plaatjes, maar zodra ik ringtones probeer te verzenden gaat de statusbalk tot het moment van het verzenden zelf en dan nokt alles ermee met de melding dat het niet gelukt is
iemand een suggestie?
Ik ben inmiddels zover dat ik de beschikking heb over de nieuwste firmwares en over een datakabel... ik wacht totdat ik bericht terug krijg van Samsung (5 dagen geleden een uitgebreide e-mail gestuurd en iets terug gehad dat ze het naar de technische afdeling hadden geforward) en dan ga ik echt zelf knutselen...
echt frustrerend: ik kan alles verzenden: wallpapers en screensavers tot 4 plaatjes, maar zodra ik ringtones probeer te verzenden gaat de statusbalk tot het moment van het verzenden zelf en dan nokt alles ermee met de melding dat het niet gelukt is
iemand een suggestie?
Verwijderd
ff vraagje... die eigen wallpapers zijn alleen via Infra rood te sturen naar de tel of kan t ook via internet (gratis!)??? en kan je met EasyGPRS ook ringtones sturen, en zo jah: heeft iemand een site waar je die ringtones kan downloaden???
alvast bedankt
alvast bedankt
Verwijderd
als je dat niet snapt, hoor je niet op GoT thuis...Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 00:06:
ff vraagje... die eigen wallpapers zijn alleen via Infra rood te sturen naar de tel of kan t ook via internet (gratis!)??? en kan je met EasyGPRS ook ringtones sturen, en zo jah: heeft iemand een site waar je die ringtones kan downloaden???
alvast bedankt
mag ik je verwijzen naar: www.beginnersweb.nl
Verwijderd
uiteraardVerwijderd schreef op 30 September 2003 @ 09:13:
Robgee, je gebruikt wel .mmf als ringtones en niet midi ofzo?
ik heb zelfs al met PSM Player geknutseld om zelf SMAF (.mmf) files te maken met vibo en lampjes effecten etc etc... werkt niet
ook de originele ringtones van EasyGPRS 2.1.5 en 2.1.6 doen het niet, terwijl de wallpapers het prima doen...
frustrerend...
bij een vriend van mij met een externe infrarood poort kan ik weer wel ringtones versturen.... ik vraag me dus echt af waarom het bij mij niet werkt...
(for the record: ik heb het geprobeerd op een verse install van Win98SE en EasyGPRS 2.1.5 en 2.1.6)
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2003 12:59 ]
Verwijderd
Dan lijkt me het slim om even te gaan vergelijken met die vriend je. vergelijk welke OS hij gebruikt, welke software, welke versies, wat voor IRDA apapter hij gebruikt.[b]bij een vriend van mij met een externe infrarood poort kan ik weer wel ringtones versturen.... ik vraag me dus echt af waarom het bij mij niet werkt...
volgens mij ligt het gewoon aan je interne infrarood adapter. gooi die externe er eens aan, en kijk dan wat er gebeurt....
Verwijderd
zoek en gij zult vindenVerwijderd schreef op 30 September 2003 @ 00:06:
alvast bedankt
Nieuwste firmwares?Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 23:30:
Laten we dit topic niet dood laten bloeden, jongens!
iemand een suggestie?
Verwijderd
mmm ik heb n probleem... OVERAL waar ik kan Easy GPRS kan downloaden heb ik m gedownload, maar nix doet t
kan iemand mij mischien een link geven waar hij m gedownload heeft, en niet van 3 maanden geleden ofzo... t liefst gister
en jah ik heb alle links uit dit topic ook al gehad
en jah ik heb alle links uit dit topic ook al gehad
http://downloadcenter.sam...03831328_P400EasyGPRS.zip
Je moet iig naar het downloadcenter van Samsung gaan en dan via een wizardje richting C100. Vervolgens klik je op software en neem je de bovenste
.
Je moet iig naar het downloadcenter van Samsung gaan en dan via een wizardje richting C100. Vervolgens klik je op software en neem je de bovenste
[ Voor 153% gewijzigd door MarcoC op 01-10-2003 08:08 ]
deze ffies proberen, misschien werkt deze wel met mijn datakabeltjeMarcoC schreef op 01 October 2003 @ 08:06:
http://downloadcenter.sam...03831328_P400EasyGPRS.zip
Je moet iig naar het downloadcenter van Samsung gaan en dan via een wizardje richting C100. Vervolgens klik je op software en neem je de bovenste.
Nee, dat werkt niet.
Die datakabel van SalesPlaza doet het niet, en daar brengt EasyGPRS geen verandering in.
Die datakabel van SalesPlaza doet het niet, en daar brengt EasyGPRS geen verandering in.
[ Voor 18% gewijzigd door MarcoC op 01-10-2003 16:31 ]
Verwijderd
mee infrarood gaat alles perfect bij mij, maar bewegende screensavers kunt ge er nie opzetten zeker aangezien ge er geen gif-files op kunt zetten?
Verwijderd
Ge hebt denk niet goe gekekenVerwijderd schreef op 01 oktober 2003 @ 17:37:
mee infrarood gaat alles perfect bij mij, maar bewegende screensavers kunt ge er nie opzetten zeker aangezien ge er geen gif-files op kunt zetten?
Ge hebt nl. ook nog een knopje editer, in het scherm als je een plaatje wilt uploaden. Klik daarop, en ge zult zien dat ge abm's kan maken, van 4 plaatjes. Ge kunt zelfs de roulatiesnelheid (wat een woord) aanpassen, tussen 0.3 en 0.7 secondes.
Verwijderd
gedownload van een of andere vage russische site...MarcoC schreef op 30 September 2003 @ 20:06:
[...]
Nieuwste firmwares?![]()
:o! Mag ikw eten hoe gij daaraan komt?
.
volgens mij zijn het wel officiele firmwares....
ventje2000 [at] hotmail [dot] com
Verwijderd
weet nu echt niemand waar ik me niet kan registreren op www.samsungmobile.com
ik krijg altij dezelfde foutmelding, welke browser ik ook gebruik
Ik ga niet mijn lieve Samsung C100'tje belasten met firmware van vage Russische sites.
Telefoon doet het nu goed, dus nee
.
Telefoon doet het nu goed, dus nee
Je bent niet de enige die zich niet kan registreren mij lukt het ook niet.Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 17:32:
weet nu echt niemand waar ik me niet kan registreren op www.samsungmobile.comik krijg altij dezelfde foutmelding, welke browser ik ook gebruik
Verwijderd
ik heb naar samsung gemailed of ze een oplossing weten voor de errors met de oude firmware (zal uiteindelijk wel op opsturen neerkomen maar ja):
ik heb reactie gehad:
ik heb reactie gehad:
dit was dus niet nuttig en heb ik ook niet geaarzeld om meteen terug te mailen.Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw C100.
Standaard staat WAP op uw toestel geinstalleerd en niet GPRS. Ik raad u dus aan om eerst daar naar te kijken.
In bijgevoegd document staan de extra instellingen voor GPRS per provider aangezien u niet aangegeven heeft via wie u belt.
Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Michaëla
Samsung Electronics
Volgens mij kunnen ze niet lezen daar, bij Samsung
.
Verwijderd
Echt niet hé. Ze draaien telkens eromheen..
maar ondertussen heb ik nogsteeds geen 1 java spel om me foon
maar ondertussen heb ik nogsteeds geen 1 java spel om me foon
Me too, het is dat het maar 23 cent gekost heeft met GPRS, maar toch...
Verwijderd
ja hoe zit dat nou met gprs, want ik ehb voda-prepaid, maar als ik gprs gaat er geen geld af
...
Verwijderd
Joh, kheb twee weken geleden spelletje gedownload van samsung wap-site: MoveMove300 
Maarja, alweer uitgespeeld.
Het andere gratis java-spelletje, hot blooded fighter, doet het niet. Hij installeert gewoon, maar ga je em starten krijg je dikke errors
Maarja, alweer uitgespeeld.
Het andere gratis java-spelletje, hot blooded fighter, doet het niet. Hij installeert gewoon, maar ga je em starten krijg je dikke errors
Verwijderd
Hmm....... ik heb mijn firmware versie nog niet voorbij zien komen:
c10xxwg4
Met easygprs 2.1.6 icm met winXP iig totaal geen problemen om via een ingebouwde IR .jpg en .mmf te versturen....Java nog niet geprobeerd.
c10xxwg4
Met easygprs 2.1.6 icm met winXP iig totaal geen problemen om via een ingebouwde IR .jpg en .mmf te versturen....Java nog niet geprobeerd.
D'r is ook geen functie om java applets te sturen. Logisch dus, dat je het niet geprobeerd hebt
.
ik heb sinds vandaaag ook deze telefoon,
Met t-mobile prepaid.
Heb al wat wallpapers gedownload met gprs. werkt wel gaaf , alleen langzaaam
Verder wel een leuk telefoontje.
Ik wil alleen andere ringtones. waar kan je die halen voor je c100 ?
Edit
Ik heb ringtone gevonden
maar dan moet je zò`n 0909 nummer bellen
dan zeg mijn telefoon --> This type of call is not allowed.
En onze vaste telefoon is ook geblokkeerd voor 0900 nummers.
enig iedee hoe ik nu dat nummer kan bellen ?
edit 2
Ok , net die rotte klantenservice gebeld.
Kan niet omdat kpn niet toestaat dat t-mobile per gesprek afschrijgt ofzow.
vaag verhaal in ieder geval
maar het kan dus wel als je per minuut betaald ipv per gepsrek,
IS er dus een ite waar je dus niet per gesprek betaald maar per minuut zodat ik mijn ringtone kan downloaden ?
Met t-mobile prepaid.
Heb al wat wallpapers gedownload met gprs. werkt wel gaaf , alleen langzaaam
Verder wel een leuk telefoontje.
Ik wil alleen andere ringtones. waar kan je die halen voor je c100 ?
Edit
Ik heb ringtone gevonden
maar dan moet je zò`n 0909 nummer bellen
dan zeg mijn telefoon --> This type of call is not allowed.
En onze vaste telefoon is ook geblokkeerd voor 0900 nummers.
enig iedee hoe ik nu dat nummer kan bellen ?
edit 2
Ok , net die rotte klantenservice gebeld.
Kan niet omdat kpn niet toestaat dat t-mobile per gesprek afschrijgt ofzow.
vaag verhaal in ieder geval
maar het kan dus wel als je per minuut betaald ipv per gepsrek,
IS er dus een ite waar je dus niet per gesprek betaald maar per minuut zodat ik mijn ringtone kan downloaden ?
[ Voor 60% gewijzigd door Galaxis op 05-10-2003 21:48 ]
zucht! mensen lees nou gewoon eerst rustig het hele topic door voor je vragen gaat stellen die al 10x voorbij zijn gekome
uuhm oke
Heb net 4 wallpapers gedownload en 2 ringtones.
En nu zag ik het voor het eerst dat er onder--Spelletjes en meer -- ook nog 2 spelletjes stonden , bowlen en pacman ? die stonder er volgens mij nooit eerder.
Of hreb ik het nu mis ?
edit , zijn 2 java spelletjes
Heb net 4 wallpapers gedownload en 2 ringtones.
En nu zag ik het voor het eerst dat er onder--Spelletjes en meer -- ook nog 2 spelletjes stonden , bowlen en pacman ? die stonder er volgens mij nooit eerder.
Of hreb ik het nu mis ?
edit , zijn 2 java spelletjes
[ Voor 8% gewijzigd door Galaxis op 06-10-2003 22:07 ]
Verwijderd
Het enige probleem is dat ik behalve een paar vage kreten nog nooit concreet gezien of gehoord heb dat er naast de 4 standaard spellen andere applicaties of spelletjes op de C100 gezet zijn.
Ik las op HowardForums ook dat Samsung heeft besloten om geen Java functionaliteit in EasyGPRS te integreren. Beetje jammer, alleen kon diegene die dat riep geen bron aangeven.
Ik heb al een mailtje naar Michaela van Samsung gestuurd, die zal wel helemaal gek worden van al die geirriteerde tweakertjes
Ik las op HowardForums ook dat Samsung heeft besloten om geen Java functionaliteit in EasyGPRS te integreren. Beetje jammer, alleen kon diegene die dat riep geen bron aangeven.
Ik heb al een mailtje naar Michaela van Samsung gestuurd, die zal wel helemaal gek worden van al die geirriteerde tweakertjes
Verwijderd
Volgens mij kunnen ze dat ook niet zomaar even bepalen, het staat namelijk op de doos en dan kan je het niet zomaar weigeren...
Maar ook al zouden ze dat doen, dan komen er heus wel derde die het wel gaan maken.
Maar ook al zouden ze dat doen, dan komen er heus wel derde die het wel gaan maken.
Verwijderd
Hmmm... Wat staat erop de doos over de integratie van Java in EasyGPRS dan?Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 09:44:
Volgens mij kunnen ze dat ook niet zomaar even bepalen, het staat namelijk op de doos en dan kan je het niet zomaar weigeren...
De optie in EasyGPRS is er al wel, maar je kunt het niet aanklikken (de optie is grijs in plaats van zwart)
Verwijderd
Er staat op de doos dat hij Java ondersteund, niet met EasyGPRS maar goed als Samsung dat beloofd dan moeten ze dat dus zelf maken of door een derde bedrijf laten doen anders kan je zoiets niet beloven....
Verwijderd
Hij ondersteunt ook Java, want er staan 2 Java spelletjes op (Bowlen en Pacman)...Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 11:11:
Er staat op de doos dat hij Java ondersteund, niet met EasyGPRS maar goed als Samsung dat beloofd dan moeten ze dat dus zelf maken of door een derde bedrijf laten doen anders kan je zoiets niet beloven....
Je kunt ze zelfs van de telefoon deleten.
Het probleem is dus om nieuwe Java applicaties op die telefoon te krijgen. Ik heb nog niemand gezien of gehoord die concreet Java shit op die telefoon gekregen heeft
Na dit topic een paar keer doorgelezen te hebben heb ik ook maar besloten deze telefoon te kopen. Wat een leuk ding zeg! ik heb die met t-mobile prepaid.. binnenkort even kijken of ik hem simlock vrij kan maken, aangezien ik nog beltegoed heb op andere sim kaartjes.
-
Verwijderd
Goeie beslissing!xonide schreef op 07 October 2003 @ 13:09:
Na dit topic een paar keer doorgelezen te hebben heb ik ook maar besloten deze telefoon te kopen. Wat een leuk ding zeg! ik heb die met t-mobile prepaid.. binnenkort even kijken of ik hem simlock vrij kan maken, aangezien ik nog beltegoed heb op andere sim kaartjes.
Deze telefoon biedt gewoon onwijs veel waar voor zijn geld!
Het enige probleempje is nog dat laatste met die Java, maar dat wordt hopelijk wel door Samsung opgelost...
OK.
Ik lees nu veel door elkaar over Easygprs en datakabel.
Welke datakabel moet ik nou hebben en welke versie van Easygprs werkt nu gewoon goed >?
Welke datakabel moet ik nou hebben en welke versie van Easygprs werkt nu gewoon goed >?
EasyGPRS 2.1.6, en er is geen werkende kabel. Nog niet.
IrDA should do it.
IrDA should do it.
Verwijderd
De datakabel van Salesplaza schijnt niet te werken i.c.m. EasyGPRS. Wat je wel ermee kunt doen is het opladen van je telefoon via de USB/seriele poort en het flashen van je telefoon met nieuwe firmwares.Galaxis schreef op 07 October 2003 @ 14:08:
OK.
Wat betreft EasyGPRS: alle versies werken gewoon met je C100. Het is wel zo dat er verschillende versies van het Internet gedownload konden worden die niet werkten vanwege corrupte archief bestanden
NA een paar uurtjes gespeeld te hebben met de telefoon heb ik nog wel wat puntjes...
- De klok in stand by mode zeg maar.. Irritant!! (Is dit uit te zetten?)
- Op een of andere manier kan ik geen rintones overzetten via easygprs (komt wel)
- Trilfunctie/Geluid .. Het duurt iets van 30 sec voor je ook echt een belsign. hoort
als je hem hierop heb ingesteld
- Bijna geen/Geen bereik met t-mobile hier in huis.
maar verder? Toppie.. maar ben bang dat het bereik probleem gewoon aan t-mobile ligt en niet aan de telefoon zelf. dus moet maar "zoals eerder gezegd" het ding zien te unlocken.. ook is het leuk om met "Mobile Music Polyphonic" van mp3'tjes ringtones te maken. errug makkelijk!
- De klok in stand by mode zeg maar.. Irritant!! (Is dit uit te zetten?)
- Op een of andere manier kan ik geen rintones overzetten via easygprs (komt wel)
- Trilfunctie/Geluid .. Het duurt iets van 30 sec voor je ook echt een belsign. hoort
als je hem hierop heb ingesteld
- Bijna geen/Geen bereik met t-mobile hier in huis.
maar verder? Toppie.. maar ben bang dat het bereik probleem gewoon aan t-mobile ligt en niet aan de telefoon zelf. dus moet maar "zoals eerder gezegd" het ding zien te unlocken.. ook is het leuk om met "Mobile Music Polyphonic" van mp3'tjes ringtones te maken. errug makkelijk!
[ Voor 14% gewijzigd door xonide op 07-10-2003 16:28 ]
-
bereik ligt aan de foon...xonide schreef op 07 October 2003 @ 15:44:
Toppie.. maar ben bang dat het bereik probleem gewoon aan t-mobile ligt en niet aan de telefoon zelf.
de C100 van mijn vriendin heeft in mijn huis amper bereik (1 streepje) met T-mobile, terwijl ik met mijn 6510 (en nu S500) bijna vol bereik heb....
Samsung lijkt de antenne toch nodig te hebben....
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 07-10-2003 16:07 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
lijkt mij onzinMooooody schreef op 07 October 2003 @ 16:07:
[...]
bereik ligt aan de foon...
de C100 van mijn vriendin heeft in mijn huis amper bereik (1 streepje) met T-mobile, terwijl ik met mijn 6510 (en nu S500) bijna vol bereik heb....
mijn pa heeft toevallig ook een 6510 icm Vodafone
ik heb de C100 icm Vodafone
overal in het huis exact evenveel bereik (heb net door het huis gelopen met beide phones in me handen)
ik vind het bereik met de c100 prima in orde
ik mijn geval dus niet
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Dit probleem heb ik dus ook! Kun je wel wallpapers uploaden? Ik dus wel, maar zodra ik ringtones probeer te uploaden stopt hij op de helft van het voortgangsbalkje...xonide schreef op 07 October 2003 @ 15:44:
gelukkig is-ie van mijn vriendin
Verwijderd
Zoals ik al eerder in het topic zei, je kunt Java-games gewoon via wap d/l op wap.samsungmobile.com. Moet je je wel ff registreren op Samsungmobile.com
Ik heb 2 spelletjes gedownload, 1 deed het, 1 niet. Gelukkig deed de leukste het wel
Ik heb 2 spelletjes gedownload, 1 deed het, 1 niet. Gelukkig deed de leukste het wel
Welke wel en welke niet ?Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 19:29:
Zoals ik al eerder in het topic zei, je kunt Java-games gewoon via wap d/l op wap.samsungmobile.com. Moet je je wel ff registreren op Samsungmobile.com
Vreemd. Ik kan met geen mogelijkheid gebeld worden?! ..
Zelf kan ik wel bellen, mits me bereik goed is maar gebeld worden? Ho maar...
Heb alle opties al gereset van de telefoon, en ook van de "blokkeer" opties "6.2.1"
Heeft iemand dit ook al eens gehad?
Zelf kan ik wel bellen, mits me bereik goed is maar gebeld worden? Ho maar...
Heb alle opties al gereset van de telefoon, en ook van de "blokkeer" opties "6.2.1"
Jap .. precies hetzelfde.Dit probleem heb ik dus ook! Kun je wel wallpapers uploaden? Ik dus wel, maar zodra ik ringtones probeer te uploaden stopt hij op de helft van het voortgangsbalkje...
[ Voor 33% gewijzigd door xonide op 07-10-2003 23:36 ]
-
Verwijderd
Welke software versie heb jij? *#9999#xonide schreef op 07 October 2003 @ 22:35:
[...]
Jap .. precies hetzelfde.
Ik heb
01.65.AS
C10XXWF1
Welke hardware versie heb jij? *#8888#
Ik heb
HWver: HW 0.5B
Misschien dat het aan de hardware of software versie i.c.m. Orange ligt?
Software :
01.65.AS
C10ATWF2
Hardware :
HW 0.5B
01.65.AS
C10ATWF2
Hardware :
HW 0.5B
-
Verwijderd
echt onzin. ik ben heb t-mobile al jaren. hiervoor had ik een alcatel OT311 en daar was mijn bereik redelijk tot goed. en nu met mijn c100 heb ik zelfs nu beter bereik dan met mijn alcatel.... Dus das echt wel onzinMooooody schreef op 07 October 2003 @ 16:07:
[...]
bereik ligt aan de foon...