Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:27

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Ditzelfde had ik ook toen ik hem aangesloten had met een datakabel, je kan zeker ook niet die "stuur" knop indrukken?

Verwijderd

nope

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:24

netblade

Sunrise

ik kan geen beltonen via ir versturen de rest lukt allemaal wel, dit is no fun :(

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
wat raar zeg .. als ik met mijn mobiel verbinding maak met mijn pc (laptop) en ik start daarna EasyGRPS dan verschijnt er een venstertje en haalt ie automatisch mijn telefoonboek, agenda en smsjes binnen .. die ik daarna ook kan bewerken enz.

plaatjes en ringtones verzenden gaat ook gewoon zonder problemen! iemand trouwens een idee hoeveel plaatjes je kan verzenden maximaal? heb er nu al 35 in m'n C100 staan ofzo! :)

met de 'EDITER' knop kun je ook eigen plaatjes/foto's maken en erin zetten, ook gewegende plaatjes zelfs (met een max van 4 plaatjes achter elkaar)

zou het dan toch aan de software versie van de c100 liggen of hij deze feature wel ondersteund of niet?

Verwijderd

nou het is gelukt :D...EINDELIJK!!! ik heb ff de computer naar gisteren gedaan met SYSTEEM HERSTEL. dus toen heb ik alles weer geinstalleerd en toen deed ie het:).....

Nu nog uitvinden hoe je ZELF beltonen maakt

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 18:16 ]

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Hoi ik had een vraag. Zelf heb ik S500 en data kabel van S300 werkt niet op S500. Tja dan moet ik maar effe via IR doen maar wat is nou goedkoopste IR poort voor pc?

Lucky Goldstar

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Niet dat ik eraan gedacht heb hoor. Ik heb zelfs alles doorgenomen maar dan kom ik nog niet uit. Moet ik nou goedkoopste nemen? welke model is gebruikersvriendelijk?

Lucky Goldstar

Verwijderd

ik heb er 1 van €49,- incl. software gekocht bij media markt..ik kocht hem liever daar omdat ik me geld terug ken krijgen als die niet zou werken

• Mad.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Op www.brambo.nl kan je nu al wallpapers en ringtones downloaden voor de c100

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

• DeSire
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:54
Ik vind het scherm beetje klein ..voor het zelfde geld ongveer heb ik deze gehaald

http://www.imode.nl/imode/gfx/imode/handset/n223i_ware.gif

• Luuk
  • Niet online
Mad. schreef op 17 September 2003 @ 18:23:
á 1,15 per gesprek :P

• Luuk
  • Niet online
DeSire schreef op 17 September 2003 @ 18:27:
Ik vind het scherm beetje klein ..voor het zelfde geld ongveer heb ik deze gehaald

oftewel, formaat baksteen @ 256 kleurtjes :P

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

DeSire schreef op 17 September 2003 @ 18:27:

whaha NEC LOL :+ :D

[EDIT] whaha i-mode nog leuker :+

[ Voor 7% gewijzigd door HIDMAN-X op 17-09-2003 18:35 ]

• Mad.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

G-PHREAK schreef op 17 september 2003 @ 18:29:
[...]

Ja, echt he.
Zo'n jongen uit mijn klas heeft ook 256 kleuren en dat is echt 10 keer niks.

_/-\o_ 65000 kleuren_/-\o_

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-11 00:06

FlotterPower

Boxy Brown

Tweakers, laten we even ontopic blijven he ;)

I don't want no cake, I want me some pie!

• netblade

netblade

Sunrise

hij werkt nu ook bij mij, n goeie restart van gsm en notebook hielp :) nu de sites met logos enzo nog ;)

Verwijderd

G-PHREAK schreef op 17 September 2003 @ 18:29:
[...]

Die heeft 4096 kleuren en de resolutie is hoger dan die van de Samsung. Hij is wel wat zwaarder, maar 109 gram is nou niet direct een baksteen.

Toegegeven, voor hetzelfde geld lijkt de Samsung mij ook mooier maar die NEC kun je nu bij gsmstunter voor 75€ krijgen met een jaar lang gratis een KPN abonnement erbij. :*)

Verwijderd

Mad. schreef op 17 September 2003 @ 18:23:
dat kon je allang..maar je krijgt dan een fout. al 3 maanden wallpapers te downloaden op www.grapster.com

Verwijderd

Mad. schreef op 17 September 2003 @ 18:36:
[...]

Ja, echt he.
Zo'n jongen uit mijn klas heeft ook 256 kleuren en dat is echt 10 keer niks.

_/-\o_ 65000 kleuren_/-\o_
eerlijk gezegd 65.535 kleuren ;)

EDIT

sorry voor de 2 berichten

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 20:17 ]

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-11 22:55
Verwijderd schreef op 17 september 2003 @ 15:46:
nou het is gelukt :D...EINDELIJK!!! ik heb ff de computer naar gisteren gedaan met SYSTEEM HERSTEL. dus toen heb ik alles weer geinstalleerd en toen deed ie het:).....

Nu nog uitvinden hoe je ZELF beltonen maakt
Euhrm, ik denk eerlijk gezegd dat je toestel gewoon niet goed voor dat infraroodpoortje lag.

:|

Just my 2 cents O-)

Verwijderd

MarcoC schreef op 17 September 2003 @ 20:19:
[...]
Euhrm, ik denk eerlijk gezegd dat je toestel gewoon niet goed voor dat infraroodpoortje lag.

:|

Just my 2 cents O-)
nee dat was het niet...want windows zei dat ie me mobiel had gevonden...alleen het programma niet

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 20:14:
[...]

dat kon je allang..maar je krijgt dan een fout. al 3 maanden wallpapers te downloaden op www.grapster.com
En die van grapster.com werken wel op de c100? :?

Verwijderd

En als je een fout krijgt kan het dus niet...? :S Zullen waarschijnlijk .gif verstuurd zijn en die ondersteund de c100 niet. Alleen .jpg en die extensie van Samsung zelf, .abm dacht ik.

Verwijderd

ik heb ff vraagej:
ik heb de hele handleiding al doorgezocht maar heb nix kunnen vinden :? of ik ben zo dom :P
maar kan je die text ook uit beeld halen met de tijd en operator enzo? want die vind ik wel mateloos irritant, heb ik eindelijk n mooie dame op de achtergrond ;) is ze bijna niet te zien :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 09:31:
ik heb ff vraagej:
ik heb de hele handleiding al doorgezocht maar heb nix kunnen vinden :? of ik ben zo dom :P
maar kan je die text ook uit beeld halen met de tijd en operator enzo? want die vind ik wel mateloos irritant, heb ik eindelijk n mooie dame op de achtergrond ;) is ze bijna niet te zien :(
als je een wallpaper kiest en je kiest: achtergrond gebruiken dan vraagt ie: tekst ook in standby? dan doe je nee.

dan is alles weg dus zie je heel dat plaatje;)

Verwijderd

Ik heb een "Sweex USB IrDA convertor" alleen op EasyGRPS staan alleen maar serielepoorten waarmee ik kan verbinden. kan easygprs ook met USB werken of alleen maar met seriele poorten.

bestaat er dan een verloopstukje die een USB uitgang omzet naar een seriele uitgang?

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 19:57

limit28

Loading.....

heb de topic beetje gebladerd. maar tot nu toe zie ik niemand geluk met IR een melodie of pic erin te krijgen. zonder die software of met :?

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Verwijderd

Jawel. Het is ze al gelukt met IR.... beter lezen :P

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

limit28 schreef op 18 September 2003 @ 12:53:
heb de topic beetje gebladerd. maar tot nu toe zie ik niemand geluk met IR een melodie of pic erin te krijgen. zonder die software of met :?
ja hoor het is gelukt het hele programma (easygprs 2.1.6) werkt met IR en de c100.
Dus je kan gewoon melodieen en wallpapers overzetten, en je telefoonboek enz. aanpassen.

• Luuk
  • Niet online
limit28 schreef op 18 september 2003 @ 12:53:
heb de topic beetje gebladerd.
met een blinddoek om en met 2 vingers in de neus zeker :>

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 19:57

limit28

Loading.....

G-PHREAK schreef op 18 September 2003 @ 13:48:
[...]

met een blinddoek om en met 2 vingers in de neus zeker :>
:+ :+ heb zelf die toestel niet maar wil gewoon weten of samsung dat via IR kan want wil een S500 halen ;)

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Verwijderd

weet iemand waar je de volledige versie van Mobile Music Polyphonic ken downloaden? bijna niet te vinden op het net allemaal demo's...ik moet de FULL hebben..

je ken met het programma eigen ringtones maken en midi omzetten naar .mmf (easyGPRS bestands naam)

iemand? :9~

• netblade

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 17:35:
weet iemand waar je de volledige versie van Mobile Music Polyphonic ken downloaden? bijna niet te vinden op het net allemaal demo's...ik moet de FULL hebben..

je ken met het programma eigen ringtones maken en midi omzetten naar .mmf (easyGPRS bestands naam)

iemand? :9~
emule al geprobeerd?
P2P util staat bijna alles op en je kunt kiezen tussen verschillende servers :D

Verwijderd

emule..is dat niet zelfde als overnet?

hoort bij eDonkey

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 19:56 ]

Verwijderd

warez aanvraag :X |:(

er zijn genoeg gratis progs, hiervoor.

www.google.com zoeken op "making mmf files" ofzo

----Resultaten 1 - 10 van circa 24,000. Zoekbewerking duurde 0.24 seconden----

succes :z

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 22:36 ]

Verwijderd

Ik heb al iets anders gevonden..gratis

nu ken ik lekker zelf ringtones maken :D
en een midi sturen naar me phone ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 23:49 ]

• J Peursem
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-11 10:02
Hehe, ik heb nu EasyGPRS 2.1.5 gedownload (EasyGPRS 2.1.6 kreeg ik niet binnen, corrupte ZIP) en op een laptop geïnstalleerd. Effe IR ingesteld, en het werkt! Ik heb al verschillende mmf'jes en plaatjes verstuurd! :9 Eindelijk gaan we plezier beleven met de c100 :)

Verwijderd

Heeft iemand al iets met spelletjes erop zetten gedaan? :P

• netblade

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op 19 september 2003 @ 09:20:
Heeft iemand al iets met spelletjes erop zetten gedaan? :P
google zoekt nog :P

• MarcoC
Jaha, heb een Sweex usb IrDA convertor op de kop weten te tikken op marktplaats.

Hij stuurt hem morgen op :D.

*heel blij is

Verwijderd

haha...je merkt dat het lukt de wallpapers enzo vesturen...topic heb nu paar berichtjes per dag:/

Verwijderd

heb gsm vandaag ook gekocht, nice ding maar dus ander beltonen opzetten of zo gaat alleen met infrarood? kost da veel zo een infraroodding ver in de computer? :) , mee infrarood kunt ge nie tss twee gsm's bv. nokia en samsung versturen zeker? kunt ge wel afbeeldingen van nokia ontvangen of naar nokia versturen?

Verwijderd

lees het topic door
en van nokia nar samsung/andere merken lukt meestal niet

Verwijderd

Op me pa's laptop zit infrarood :D :D :D

• MarcoC
Ja, infrarood is echt koel. Lang leve infrarood.

;)

Verwijderd

Wat dachten jullie van dit menu in de samsung C100 ? :P

Die wil ik ook wel!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.samsunghandphones.com/Images/C100/C10011.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.samsunghandphones.com/Images/C100/C10012.jpg

Weet er iemand al wanneer en waar de firmware up te graden valt?

Verwijderd

hoe werkt da polsbanje eigelijk? waar mutte da vastmaken :)

Verwijderd

mijn hand past niet eens in dat "pols"bandje. Dus ja een polsbandje kan ik het niet echt noemen, en je meot hemlinks boven vast maken, achter het ledje

• MarcoC
Bij mij zat er geeneens een polsbandje bij. Niet dat ik dat erg vond, wat moet je in godsnaam met een telefoon aan je pols? Geen behoefte aan.

Verwijderd

Win98SE, Sweex IrDA adapter (incl. recentste driver), Samsung C100, EasyGPRS 2.1.6 (er staan 2 versies van dit pakket, beide voor C100).

EasyGPRS kan telefoonlijsten, SMS, etc. van de foon halen, maar dan MOET ik in Setup de virtuele COM poort aanwijzen die de installatie van de Sweex heeft aangemaakt, anders wordt de foon niet gezien.

Beltonen downloaden, geen probleem. Wallpapers of Screensavers = NO GO

Wat doe ik verkeerd?????

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
je kan vanaf nu trouwens games en ringtones downen via de funbox van samsung voor de C100...

tampert, kriminalpolizei

Verwijderd

Beter ja. ik zie het op de samsung site. Wie hebben er trouwens nog meer last van dat het GPRS met T-mobile pre-paid niet werkt? Hij heeft het altijd gedaan, en soms bijvoorbeeld nu werkt het gewoon niet: "Netwerk reageert niet". Ik ga T-mobile maar weer eens mailen..

Verwijderd

ik kan mij niet aanmelden op www.samsungmobile.com:s ik krijg altijd deze foutmelding: Error 404--Not Found
From RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1:
10.4.5 404 Not Found
The server has not found anything matching the Request-URI. No indication is given of whether the condition is temporary or permanent.

If the server does not wish to make this information available to the client, the status code 403 (Forbidden) can be used instead. The 410 (Gone) status code SHOULD be used if the server knows, through some internally configurable mechanism, that an old resource is permanently unavailable and has no forwarding address.

Verwijderd

Evilernie schreef op 22 september 2003 @ 18:54:
je kan vanaf nu trouwens games en ringtones downen via de funbox van samsung voor de C100...
ik probeerde vandaag een spelletje te downen via GPRS (ja hij deed het ineens weer), dat spelletje was "MoveMove" alleen wanneer ik dat balkje krijg dat hij aan het downloaden, doe thij niets, hij zegt na een tijdje dat er een fout is ontstaan, dus ik kan nog steeds geen spelletjes downloaden, wel ringtones en wallpapers.

• Luuk
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 september 2003 @ 00:12:
Wat dachten jullie van dit menu in de samsung C100 ? :P

Die wil ik ook wel!!!

[afbeelding]

[afbeelding]

Weet er iemand al wanneer en waar de firmware up te graden valt?
VETT.. hoe kom je aan deze info??

ik heb trouwens een probleem met mijn c100: alle instellingen die ik verander is hij weer vergeten als ik de telefoon uit en weer aanzet!! :(

dan heb ik het over de beltoon, achtergrondplaatjes, actielijst
ik heb nu ongeveer 20 plaatjes erin gezet met easygrps, maar als ik een paar plaatjes uit mijn telefoon verwijder en daarna de telefoon uitzet en weer aanzet dan staan die (net verwijderde) plaatjes er nog gewoon in!

hetzelfde geldt voor de actielijst, als ik daar wat uit verwijder en de telefoon opnieuw aanzet dan staan ze er gewoon weer in..

ik hoop niet dat dit duidt op een kapotte c100 :? :(

iemand hier misschien meer info over??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2003 @ 18:52:
Win98SE, Sweex IrDA adapter (incl. recentste driver), Samsung C100, EasyGPRS 2.1.6 (er staan 2 versies van dit pakket, beide voor C100).

EasyGPRS kan telefoonlijsten, SMS, etc. van de foon halen, maar dan MOET ik in Setup de virtuele COM poort aanwijzen die de installatie van de Sweex heeft aangemaakt, anders wordt de foon niet gezien.

Beltonen downloaden, geen probleem. Wallpapers of Screensavers = NO GO

Wat doe ik verkeerd?????
ik heb hetzelfde alleen andersom:

Win98SE, laptop IrDA, EasyGPRS 2.1.6

Wallpapers, screensavers = OK
Beltonen = NO GO

:?

heel vaag, maar ik heb al een uitgebreid mailtje naar samsung gestuurd...

ff afwachten

Verwijderd

G-PHREAK schreef op 23 September 2003 @ 10:29:
[...]

VETT.. hoe kom je aan deze info??

ik heb trouwens een probleem met mijn c100: alle instellingen die ik verander is hij weer vergeten als ik de telefoon uit en weer aanzet!! :(

dan heb ik het over de beltoon, achtergrondplaatjes, actielijst
ik heb nu ongeveer 20 plaatjes erin gezet met easygrps, maar als ik een paar plaatjes uit mijn telefoon verwijder en daarna de telefoon uitzet en weer aanzet dan staan die (net verwijderde) plaatjes er nog gewoon in!

hetzelfde geldt voor de actielijst, als ik daar wat uit verwijder en de telefoon opnieuw aanzet dan staan ze er gewoon weer in..

ik hoop niet dat dit duidt op een kapotte c100 :? :(

iemand hier misschien meer info over??
welke firmware heb je?

*#9999#

Check www.samsunghandphones.com

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 11:19 ]

• Luuk
  • Niet online
ik heb firmware:

01. 65. AS
C10ARWG2

Verwijderd

G-PHREAK schreef op 23 September 2003 @ 12:00:
[...]

ik heb firmware:

01. 65. AS
C10ARWG2
Hm... ik heb firmware:

01.65.AS
C10XXWF1

En bij mij kan ik wel gedownloade afbeeldingen etc deleten...
Vaag hoor...

Verwijderd

En ikke heb

01.65.AS
C10ATWF2

Heeft misschien iets te maken met provider en/of prepaid cq. abo?
8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2003 @ 12:15:
En ikke heb

01.65.AS
C10ATWF2

Heeft misschien iets te maken met provider en/of prepaid cq. abo?
8)7
Ik heb een orange abo en bijbehorende telefoon.

Een vriend van mij heeft de telefoon los gekocht, heeft een menu minder (orange services) maar wel dezelfde firmware revisie en hardware versie ( *#8888# ).

• netblade

netblade

Sunrise

Ik heb een orange abo en bijbehorende telefoon.

Een vriend van mij heeft de telefoon los gekocht, heeft een menu minder (orange services) maar wel dezelfde firmware revisie en hardware versie ( *#8888# ).
Dat heeft met je simkaart te maken niet met je phone (orange menu) het zou best kunnen dat je een los toestel heb gehad met een simkaart van orange (abo).

ik heb T-Mobile Prepaid
01.65.AS
C10ATWF2
Heeft denk ik temaken met aangepaste versies van de software

Hieronder n aantal pics van mijn samsung ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/iwanvanleijden/samung/c100.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/iwanvanleijden/samung/back.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/iwanvanleijden/samung/beltoon.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/iwanvanleijden/samung/dik1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/iwanvanleijden/samung/dik2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/iwanvanleijden/samung/vsnok.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/iwanvanleijden/samung/dz.jpg

Dat waren ze weer ffies :)

• Luuk
  • Niet online
netblade schreef op 23 September 2003 @ 13:07:
[...]

Dat heeft met je simkaart te maken niet met je phone (orange menu) het zou best kunnen dat je een los toestel heb gehad met een simkaart van orange (abo).

ik heb T-Mobile Prepaid
01.65.AS
C10ATWF2
Heeft denk ik temaken met aangepaste versies van de software

Hieronder n aantal pics van mijn samsung ;)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Dat waren ze weer ffies :)
tnx voor je haarscherpe foto's :9 echt, hier hebben we erg veel aan :) ;)

• netblade

netblade

Sunrise

G-PHREAK schreef op 23 September 2003 @ 13:56:
[...]

tnx voor je haarscherpe foto's :9 echt, hier hebben we erg veel aan :) ;)
die stomme olympus c100 kan zonder flits binnenshuis niet goed scherpstellen
das zwaar irritant, tijd voor n nieuwe cam?

Verwijderd

OK ik heb hier thuis een MA600 IR adapter. Ik sluit hem aan windows en eayGPRS herkennen hem (te zien door geel lampje wat brand), maar als ik easygprs opstart dan hoort hij alle gegevens op te halen, Dat doet hij dus niet, hij probeert te connecten, maar dat doet hij dus niet, als ik het infrarood van de samsung C100 aanzet dan knippert het rode lampje van de IR adapter eventjes en dat was het weer.... EasyGPRS maakt dus gewoon geen contact via deze IR adapter.

Voor degene die het wel gelukt is, wat voor IR adapter hebben jullie gekocht? Of werken jullie allemaal met een laptop?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 14:14:
OK ik heb hier thuis een MA600 IR adapter. Ik sluit hem aan windows en eayGPRS herkennen hem (te zien door geel lampje wat brand), maar als ik easygprs opstart dan hoort hij alle gegevens op te halen, Dat doet hij dus niet, hij probeert te connecten, maar dat doet hij dus niet, als ik het infrarood van de samsung C100 aanzet dan knippert het rode lampje van de IR adapter eventjes en dat was het weer.... EasyGPRS maakt dus gewoon geen contact via deze IR adapter.

Voor degene die het wel gelukt is, wat voor IR adapter hebben jullie gekocht? Of werken jullie allemaal met een laptop?
staat EasyGPRS wel op IrDA en niet op COM1: ???

Dat is vrij elementair om het zo maar eens te zeggen :+

Bestand > Instellingen > ...

Verwijderd

Voor de liefhebbers, hier nog een aantal leuke codes om in te typen:

*#9998*533#
Stel je LED in zoals je wilt.

*#9998*228#
Temperatuur en voltage van je batterij :P

*#9999#
Firmware versie

*#8888#
Hardware versie

*#06#
IMEI nummer

Ook nog een andere tip:

type bijvoorbeeld 25# om in 1 keer naar het telefoonboek te gaan op plaats 25 (dit kun je uiteraard met al je telefoonnummers doen, 34# 87# etc etc)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 14:59 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 14:51:
[...]

staat EasyGPRS wel op IrDA en niet op COM1: ???

Dat is vrij elementair om het zo maar eens te zeggen :+

Bestand > Instellingen > ...
Het is er 1 met een com-poort aansluiting. en hij staat op de goede com-poort, maar welke IRDA adapter gebruik jij (merk/type)

Verwijderd

Ook nog een andere tip:

type bijvoorbeeld 25# om in 1 keer naar het telefoonboek te gaan op plaats 25 (dit kun je uiteraard met al je telefoonnummers doen, 34# 87# etc etc)
Dit is een goeie! Maar heb je ook een shortcut voor de nummers die in het foongeheugen staan. Deze code lijkt alleen maar te werken met de nummers die in de SIM staan.

Verwijderd

Ik had een email naar samsung geschreven met daarin de vrag of het mogelijk was om de data kabel van de T100 voor de C100 te gebruiken.. Hier het antwoord en mijn vraag eronder.

Geachte heer van Dijk,

Dank u voor uw email met betrekking tot de T100 en de C100.

Dit is helaas helemaal niet mogelijk omdat de beltonen beveiligd zijn tegen copieren.

Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen heeft aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Michaela
Samsung Electronics

---------------------------------------------------------------------
********** Don't Remove "[SN********]" from the title *************
When you inquire about our answer...
With the Serial Number, we could identify your message.

[ You Wrote ]

Hallo,

Ik vroeg me af of het mogelijk is om ,via de datakabel van de T100, beltonen e.d. op de C100 te zetten. En kan dat ook met de bijgeleverde software van de T100.

Of is het helemaal niet mogelijk om via data kabel beltonen op de C100 te zetten.

Bijvoorbaat bedankt,

Frank

Verwijderd

Ik kwam op een of andere Finse site een productblad van de C100 en daarin wordt het artikelnr. van de datakabel vermeld: PCB180LBEC

Nu nog alleen een adresje waar je zo'n ding kan kopen. :?

Verwijderd

datakabel zou wel beter zijn, aangezien de infrarood van mijn laptop op de een of andere manier geen ringtones wil verzenden :r

Darneck: waar heb jij naartoe gemailed? ik heb gisterochtend een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord gehad...

• netblade

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 15:36:
Ik had een email naar samsung geschreven met daarin de vrag of het mogelijk was om de data kabel van de T100 voor de C100 te gebruiken.. Hier het antwoord en mijn vraag eronder.

Geachte heer van Dijk,

Dank u voor uw email met betrekking tot de T100 en de C100.

Dit is helaas helemaal niet mogelijk omdat de beltonen beveiligd zijn tegen copieren.

Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen heeft aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Michaela
Samsung Electronics

********** Don't Remove "[SN********]" from the title *************
When you inquire about our answer...
With the Serial Number, we could identify your message.

[ You Wrote ]

Hallo,

Ik vroeg me af of het mogelijk is om ,via de datakabel van de T100, beltonen e.d. op de C100 te zetten. En kan dat ook met de bijgeleverde software van de T100.

Of is het helemaal niet mogelijk om via data kabel beltonen op de C100 te zetten.

Bijvoorbaat bedankt,

Frank
die helpdesk = = st00pid 8)7

je vraagt of het mogelijk is om beltonen op die tel te zetten, niet om ze te verwijderen of te overschrijven, het is dus volgens mij wel mogelijk.
Samsung : Laat eerst jullie helpdesk n00bs ffies met nieuwe toestelletjes spelen 8)7

Verwijderd

Ik heb opnieuw een email gestuurd en gevraagt of ze nog even mijn vraag goed wilde doorlezen :D Ik post het antwoord wel weer hier.

Robgee: Het duurde bij mij ook 3 dagen :|

• MarcoC
Gvd, stomme post. Schiet nou eens op met die infrarood adapter 8)7

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11 23:20

TMC

Als het goed is komt vandaag mijn IrDa adaptertje binnen... 8-).

• netblade

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op 24 september 2003 @ 09:10:
Ik heb opnieuw een email gestuurd en gevraagt of ze nog even mijn vraag goed wilde doorlezen :D Ik post het antwoord wel weer hier.

Robgee: Het duurde bij mij ook 3 dagen :|
3 dagen? en dan nog zo'n stom antwoord geven :r lekker zooitje daarzo dan :r

• MarcoC
Okay, heb mijn infrarood dinges, werkt allemaal wel, hij zegt ook dat Samsung C100 binnen bereik is, alleen EasyGPRS ziet de telefoon niet :(.

Verwijderd

MarcoC schreef op 24 September 2003 @ 15:20:
Okay, heb mijn infrarood dinges, werkt allemaal wel, hij zegt ook dat Samsung C100 binnen bereik is, alleen EasyGPRS ziet de telefoon niet :(.
check je instellingen van EasyGPRS

Bestand > Instellingen > ipv Com1: naar IrDA zetten

• MarcoC
Ja, je had gelijk, het werkt nu (ik was er trouwens al achter gekomen die 'ie op irda moest).

Ik had hier niet naar gekeken omdat er eerst nooit irda bij stond, dus ik had niet verwacht dat dat nu ineens wel het geval was.

Anyway, het werkt echt goed, beltoontjes en afbeeldingen verzenden gaat zonder moeite. Enige nadeel is dat hij sommige afbeeldingen niet verzendt :\

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:43

Maxow

Hidden Sound System

dan moet je even opnieuw proberen.. dan doetie het wel (hier iig)

• TMC

TMC

Sommige pics heb ik al heel vaak geprobeerd te versturen, maar het lukt echt niet. Alle pics die ik wil versturen / verstuurd heb waren 128x97, en aan de grootte moet het ook niet liggen. Sommige plaatjes van 8kb werken wel, maar van 7kb niet...

Echt vaag :(.

Verwijderd

Ik krijg zoals ik al eerder heb gemeld niets verstuurd naar mijn telefoon,ik gebruik een sigma irda adapter.
De verbinding met de telefoon is er wel. gewoon waardeloos

Verwijderd

Lukt het niet met easy gprs? leg anders je telly dichter bij je adapter, bij m'n laptop moettie er ook best dicht naastliggen wil die 'hem' detecteren.

Verwijderd

heb alle versie geprobeert,maar die ziet de telefoon ook niet,heb eigelijk
niet eens meer zin om het te proberen ,ben er schijt ziek van

In gadget kun je ook iets over lezen

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 19:44 ]

• MarcoC
Staat EasyGPRS poort wel op IrDA of de virtuele com poort die de adapter aanmaakt?

Verwijderd

TerryC schreef op 24 September 2003 @ 19:22:
Sommige pics heb ik al heel vaak geprobeerd te versturen, maar het lukt echt niet. Alle pics die ik wil versturen / verstuurd heb waren 128x97, en aan de grootte moet het ook niet liggen. Sommige plaatjes van 8kb werken wel, maar van 7kb niet...

Echt vaag :(.
Welke plaatjes bedoel je dan? Die met EasyGPRS zijn meegekomen? Als die van Samsung afkomen zouden ze toch wel goed moeten zijn :?

En de plaatjes die NIET goed gaan, gaan WAT voor melding krijg je dan?

Heeft iemand ooit naar de bestands-eigenschappen van een plaatje dat WEL lukt gekeken? Met acdsee of zo.

Verwijderd

Ik krijg deze melding als ik wat wil verzenden

De overdracht is mislukt.Er is een fout opgetreden terwijl draadloze verbinding bezig was om
der verbinding met het andere apparaat voor te bereiden.
Kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:43

Maxow

Hidden Sound System

je moet ook easygprs gebruiken :) , jij probeert waarschijnlijk gewoon in windows via dat IR-bestanden-verstuur plaatje te versturen... dat werkt helaas niet.

Verwijderd

Ik had al gezegt dat het met easygprs ook niet wil

Verwijderd

zo ik word gek van die WAP van samsungmobile..elke keer kom ik er niet door heen of het duurt heel lang..soms lukt het. maar als ik taal kiest lukt et weer niet...GELD VERSPILLING!!!

Verwijderd

MarcoC schreef op 24 september 2003 @ 16:39:
Ja, je had gelijk, het werkt nu (ik was er trouwens al achter gekomen die 'ie op irda moest).

Ik had hier niet naar gekeken omdat er eerst nooit irda bij stond, dus ik had niet verwacht dat dat nu ineens wel het geval was.

Anyway, het werkt echt goed, beltoontjes en afbeeldingen verzenden gaat zonder moeite. Enige nadeel is dat hij sommige afbeeldingen niet verzendt :\
alle actieve programma's zoveel mogelijk afsluiten...

klinkt vaag, maar alle resources blijken nodig te zijn om iets te verzenden naar de telefoon... EasyGPRS blijkt een geheugen-/resource vreter te zijn :(

Verwijderd

op je telefoon infrarood aanzette :D

• MarcoC
Verwijderd schreef op 24 september 2003 @ 21:58:
[...]

Welke plaatjes bedoel je dan? Die met EasyGPRS zijn meegekomen? Als die van Samsung afkomen zouden ze toch wel goed moeten zijn :?

En de plaatjes die NIET goed gaan, gaan WAT voor melding krijg je dan?

Heeft iemand ooit naar de bestands-eigenschappen van een plaatje dat WEL lukt gekeken? Met acdsee of zo.
Samsung plaatjes doen het ook niet, ik krijg gewoon een schermpje met "Afbeelding niet verzonden".

Ik snap er niks van :(

Verwijderd

MarcoC schreef op 25 september 2003 @ 07:57:
[...]
Samsung plaatjes doen het ook niet, ik krijg gewoon een schermpje met "Afbeelding niet verzonden".

Ik snap er niks van :(
reboot je pc, zet je telefoon uit en aan, sluit daarna zoveel mogelijk onnodige programma's op je pc af en probeer dan met EasyGPRS een afbeelding te verzenden naar je telefoon...

Works for me! (en ik zend via de infrarood van een P166MMX laptop met 80 MB ram)

Verwijderd

Mensen, ik heb ook een probleem:

Mijn probleem is dat ik geen ringtones kan verzenden. In EasyGPRS wordt al het voorbereidende werk gedaan maar op het moment dat de verzending zelf gaat plaatsvinden (het statusbalkje is dan ongeveer op de helft) dan gaat het mis... Beltoon niet verzonden...

Iemand enig idee waarom dit niet lukt? Zou het kunnen dat het aan de stuurprogramma's voor de audio chip van de laptop ligt?

Verwijderd

Ik denk niet dat je audio chip er iets mee te maken heeft. De data die je naar je telefoon toestuurd wordt niet verder bekeken door de audio hw in je PC. Soms mislukt het versturen van beltonen ook bij mij, maar na een paar pogingen doet hij het meestal wel. En anders convert ik eerst de tone naar midi en daarna weer naar mmf. Werkt meestal goed.

• TMC

TMC

Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 12:07:
Mensen, ik heb ook een probleem:

Mijn probleem is dat ik geen ringtones kan verzenden. In EasyGPRS wordt al het voorbereidende werk gedaan maar op het moment dat de verzending zelf gaat plaatsvinden (het statusbalkje is dan ongeveer op de helft) dan gaat het mis... Beltoon niet verzonden...

Iemand enig idee waarom dit niet lukt? Zou het kunnen dat het aan de stuurprogramma's voor de audio chip van de laptop ligt?
Zijn het wel .mmf bestandjes?

• MarcoC
Ja, thanks robgee. Ik heb het infraroodadaptertje bij mijn broer (TerryC :P) geïnstalleerd, hij heeft AMD 2600+ met 512mb werkgeheugen en daar gaat het perfect :)!
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste