Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik was erg geintresseerd in de LG 5300 totdat ik opeens op mobile-review deze nieuwe Samsung phone zag langskomen :

Afbeeldingslocatie: http://www.connect.de/sixcms/media.php/2/samsung_sgh_c100_hoch.jpg

Een review is hier te lezen :

http://www.mobile-review.com/review/samsung-c100-en.shtml

Maar het mooie van deze phoon is dat de richtprijs heeft van $150 :9~

Hij is alleen nog nergens te vinden in de nederlandse webwinkels volgens mij, maar ik las dat hij in italie al te koop is voor €169 Euro inclusief €20 Pre-pay kaart :)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Vandaag kreeg ik de nieuwe Connexie binnen, en daar stond een korte, positieve review in. Ik ben ook nog even naar de winkel gegaan om het toestel te bekijken. De mogelijkheden zijn hetzelfde als bij de S300, maar de C100 is veel goedkoper. Zeker een aanrader in de lagere prijsklasse. Ik wilde toch altijd nog een Samsung, voor de mooie displays en beltonen, en misschien wordt het deze.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb de C100 gehaald en ben er zeer over te spreken. De mogelijkheden zijn echt hetzelfde als bij de S300, ik heb het vandaag even vergeleken. Alleen zit er dus geen tweede accu, headset en datakabel in de doos, maar die kan ik missen. Het kleurenscherm komt veel beter tot z'n recht in deze telefoon, hier is het tenminste altijd zichtbaar en zijn de screensavers nog nuttig. Ik kan me niet voorstellen dat deze telefoon, gezien z'n lage prijs, geen succes wordt. Hij is licht, stijlvol, en heeft mogelijkheden die je nergens anders voor die prijs ziet. Als ik hem vergelijk met mijn 'dure' Nokia 6100, dan wint de Samsung het!
Ik snap ook niet dat dit topic niet harder loopt. Heeft dan echt niemand deze telefoon opgemerkt?

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:49
Is het scherm dat in de C100 is gebruikt exact hetzelfde als in de S300?? In dat geval zou het wel uber zijn, want dat is tog een zeeer mooi schermpje :9~

Ik vindt het uiterlijk eerlijk gezegd niet zo super mooi, maar voor zo´n prijs bijna te mooi om waar te zijn of niet???

Weet iemand btw of ie er al is in combinatie met een abbo?

Verwijderd

haas schreef op 10 July 2003 @ 23:59:
Ik heb de C100 gehaald en ben er zeer over te spreken. De mogelijkheden zijn echt hetzelfde als bij de S300, ik heb het vandaag even vergeleken. Alleen zit er dus geen tweede accu, headset en datakabel in de doos, maar die kan ik missen. Het kleurenscherm komt veel beter tot z'n recht in deze telefoon, hier is het tenminste altijd zichtbaar en zijn de screensavers nog nuttig. Ik kan me niet voorstellen dat deze telefoon, gezien z'n lage prijs, geen succes wordt. Hij is licht, stijlvol, en heeft mogelijkheden die je nergens anders voor die prijs ziet. Als ik hem vergelijk met mijn 'dure' Nokia 6100, dan wint de Samsung het!
Ik snap ook niet dat dit topic niet harder loopt. Heeft dan echt niemand deze telefoon opgemerkt?
Wel opgemerkt ,maar zit nog heel erg te twijfelen . Heb / had een S300 , die word omgerolen door samsung , maar die vind ik te klein voor men eigen .
Nu heb ik bij gsmdealer de T400 gezien en moet zeggen dat ik dat wel een leuk toestel vind . Maar zit dus ook nog met de C100 in men hoofd. Zijn wel 2 verschillende prijsklassen maar goed .

Hoe bevalt het scherm ? Bij e review van de link staat dat het schern in zonlicht niet echt lekker te lezen is , wat zijn jullie bevindingen daarin ? Dit is voor mij eigenlijk het belangrijkste .

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 00:25:
Hoe bevalt het scherm ? Bij e review van de link staat dat het schern in zonlicht niet echt lekker te lezen is , wat zijn jullie bevindingen daarin ? Dit is voor mij eigenlijk het belangrijkste .
* Canaria heeft vandaag nauwelijks zon gezien (schaam, schaam 8)7, hele dag binnengezeten @ werk ). Het scherm is goed te lezen, ik zie geen verschil met de S300. Vergeleken met de Nokia schermpjes is het echt veel beter in ieder geval. En je kunt de helderheid instellen, dus in de zon zal het ook wel leesbaar zijn. Hoe vond je het scherm van de S300 dan in zonlicht?

Verwijderd

Mijn kennis heeft zo eentje en ik zit me suf te zoeken naar een soortgelijk datasuite voor de samsung c100. Ik ben verdwaald op de website van Samsung (Snelcursus website bouwen misschien een optie voor samsung).

Ze hebben van alles en nog wat voor de oudere modellen, maar de c100 niks. Ik wil enkel beltonen via mijn pc naar mijn mobiel sturen. Iemand suggesties ideeen? graag.

Verwijderd

hoe zit het met de batterij?
hoe lang gaat ie mee vergeleken met andere toestellen?

• Utopist
  • Laatst online: 15-09 15:48
de batterij is zelfs lithium polymeer, en dat is in dit prijssegment een unicum.

verders een heel cool dingetje, niet duur (€249,95) licht dun, irda, 40 tonig polyfoon, 65k kleuren dus erg cheap in verglijking ja:)

Verwijderd

hmm, ik lees op een website dat ie maar 90 uur standby kan staan. Vind ik niet echt zoveel vergeleken wat andere toestellen kunnen. Verder heeft ie wel veel mogelijkheden voor die prijs.

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

op mijn werk heb ik em binnen gekregen voor 199 euro
ik heb er ff mee zittenpielen

knopjes zijn lekker, geluid is goed.. (ik heb em samen met een motorla uitgepakt, die was 129€ dat ding is om te huilen.. :P )

het schermpje vind ikzelf niet echt te vergelijken met de s300 hoor.. wat langzamer.. het model zelf vind ik ook niet erg mooi.. maar voor die prijs heb je verder gewoon een super toestel.

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Ik heb hem ook gekocht voor 200 euro. En ik vind hem super :)
Vind ook het schermpje wat langzamer maar dat maakt niks uit voor die prijs

Verwijderd

ik heb hem bij telecom4u gezien voor 174 euri, lijkt me redelijk en misschien kan ik later dan altijd nog een andere ervoor kopen :)

heeft iemand hem ergens anders nog goedkoper gezien :)?

edit: sorry 175 euri excl verzendkosten :(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 16:24 ]

Verwijderd

Hoe lang gaat hoe toestel mee op dagelijks gebruik? Dan bedoel ik elke dag 1 of 2 smsjes sturen en soms de telefoon instellen, er staat op samsung nl dat hij slechts 90 uurtjes standby kan, op zich vind ik het wel genoeg maar in de praktijk blijkt dat de standby tijd meestal korter is...

ik heb hiervoor een sonyericsson t300 gehad en die was nogal krakkemikkerig ,zit dit toestel wel goed in elkaar en gaat het lukken met in de broekzak dragen?

wie weet kan ik 1 van de bezitters wel eventjes op msn opnemen en nog wat meer bespreken, in ieder geval heel erg bedankt voor de reacties :)

Ik vroeg me ook af of de beltonen luid waren, want dat was 1 van de punten dat ik van sonyericsson afstap :o

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 14:42 ]

Verwijderd

Ik heb de c100 nu twee dagen even op test en kan het volgende er over zeggen. De stanby zal zeker meer zijn dan 90 uur. Na de eerste keer opladen en spelen met de phone zijn we nu 48 uur veder en hij geeft nog steeds vol aan van de drie streepjes in de accuindicator. Zeer luide beltonen, op de hoek van de straat nog te horen. Voelt degelijk aan en is lekker licht. Alleen de toetsen zijn te klein voor mij en staan te dicht op elkaar maar ja als het kleiner moet kan dat niet anders! Zeker een aanrader tot nu toe, good luck

Verwijderd

coool, :) kan je hem ook gewoon in je zak dragen?, want het lijkt me niet de sterkste phone

Verwijderd

Je kan hem zeker in je zak doen!! Ik heb hem nu al twee dagen aan een keycord hangen en merk niet dat ik hem om heb, erg lekker!

Verwijderd

vallen trouwens de kleuren van het scherm niet tegen?, want ik heb me laten vertellen dat die schermen waardeloos zijn :( maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze gewoon goed zijn ;)

tis trouwens volgens mij wel de enige phone tot nu toe met 65.000 kleuren?>

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 August 2003 @ 15:29:
vallen trouwens de kleuren van het scherm niet tegen?, want ik heb me laten vertellen dat die schermen waardeloos zijn :( maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze gewoon goed zijn ;)

Sony Ericsson T610 heeft dat ook ;)

Verwijderd

haas schreef op 04 July 2003 @ 22:02:
Vandaag kreeg ik de nieuwe Connexie binnen, en daar stond een korte, positieve review in. Ik ben ook nog even naar de winkel gegaan om het toestel te bekijken. De mogelijkheden zijn hetzelfde als bij de S300, maar de C100 is veel goedkoper. Zeker een aanrader in de lagere prijsklasse. Ik wilde toch altijd nog een Samsung, voor de mooie displays en beltonen, en misschien wordt het deze.
Nu je het over Connexie hebt. Ik wil er ook een abbo op nemen. Hoe duur is het abbo per jaar. En wat staat er zoal in?

Verwijderd

Chaser2600 schreef op 02 August 2003 @ 15:43:
[...]

Sony Ericsson T610 heeft dat ook ;)
maar sonyericsson is troep, je kan niet eens een eigen toontje voor een sms kiezen :/ . Je kan kiezen tussen toon, klik of stil, nou dat vind ik wel heel zielig van ericsson dat ze je dat aandoen, SE is daarom echt niks voor sms'ers 8)7

het zou me niet verbazen als er 65.000 kleuren op kunnen en dat er maar 500 weergegeven worden :P

maarja, je hebt wel gelijk

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 19:49 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 August 2003 @ 19:48:
maar sonyericsson is troep, je kan niet eens een eigen toontje voor een sms kiezen :/ . Je kan kiezen tussen toon, klik of stil, nou dat vind ik wel heel zielig van ericsson dat ze je dat aandoen, SE is daarom echt niks voor sms'ers 8)7
De T610 heeft de mogelijkheid om een stuk of 10 (best leuke) SMS deuntjes te kiezen. Maar de T610 SMS't nogal vervelend door de harde toetsen.

Het scherm van de C100 vind ik een beetje tegenvallen. Het is superklein en helemaal niet zo scherp en helder als de andere Samsung's. Komt waarschijnlijk omdat 'ie veel goedkoper is. Zag vandaag ook de Sagem MYC-6 (o.i.d.) en dat ziet er ook best leuk uit.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 20:07 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 August 2003 @ 15:29:

Orange SPV heeft ook 65000 kleuren.

Verwijderd

Je ziet de C100 steeds meer. Op www.my-gsm.nl wordt ie aangeboden i.c.m. abonnement (gratis bij T-Mobile 150 1 jaar)

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 02 August 2003 @ 17:25:
[...]

Nu je het over Connexie hebt. Ik wil er ook een abbo op nemen. Hoe duur is het abbo per jaar. En wat staat er zoal in?
Ik heb pas weer €40 overgemaakt voor een jaarabonnement. Het blad is sinds vorig jaar wat meer gericht op mensen die zakelijk bezig zijn met telecommunicatie en minder op consumenten. Daarom wordt ook aandacht besteed aan marktontwikkelingen en verkoopcijfers. Maar er staan ook toestelbesprekingen in en losse nieuwtjes.
De informatie is soms achterhaald en sommige specificaties kloppen niet. Toch verleng ik elk jaar weer mijn abonnement, omdat ik het leuk vind om de ontwikkelingen bij te houden. Ik heb mijn abonnement al vier jaar en heb alle Connexies bewaard. Het is heel leuk om een nummer uit 1999 naast de nieuwste te leggen. Om de grootse introductie van de 3210 met de komst van alweer een nieuw budgettoestel met kleurenscherm (C100) te kunnen vergelijken.
Kijk anders even op www.connexie.nl voor meer informatie.

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

ik heb hem net besteld voor €143,90 + €12,50 verzendkosten bij www.todin.de
Het is een duitse telefoon, maar zit ook nederlandse software op en Nederlandse gebruiksaanwijzing.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Verwijderd

Met welke software kan je deze telefoon vanaf je notebook benaderen? Ik heb hem gisteren opgehaalt hier in Aalsmeer. Gratis bij vodafoon 300 abbo.

Verwijderd

Het display scherm van dat ding ziet er zo klein uit in verhouding met het complete toestel

Verwijderd

Vandaag ben ik even wat GSM shops ingelopen en heb o.a de C100 bekeken. Op mobile-review.com lijkt het scherm idd wat klein in verhouding, maar in de praktijk valt dit erg mee! Wel jammer dat er geen 2e accu bij zit, want 90 uur is niet zo veel, cker als je bepaalde Nokia typen gewend ben. Ik kwam vandaag verschillende specs tegen, 90 uur, 120 uur, 140 uur :?, maar ik hou maar de gegevens van samsung.com aan....

Ik vind hem scherp geprijsd, gezien de specs...mijn ( in verhouding dure ) 6610 zal maybe plaats moeten gaan maken voor deze :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2003 22:48 ]

Verwijderd

die 90 uur is beschijden, gaat langer mee. ik heb hem trouwens bij tell me uitgeprobeert :).. goed dingetje loude toontjes enzovoort

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:05

netblade

Sunrise

Ik zou ook graag willen weten hoe ik hem benader via mijn notebook, nokia is simpel dr naast leggen en inetten maar. Vanuit de auto via gprs :) 4,6kb/s valt me mee :) kun je toch ffies snel wat opzoekken ;)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Verwijderd

Je moet er op letten dat de batterij echt heel kort meegaat (140 uur in standby volgens Samsung). DIT IS BELACHELIJK KORT!, je kan hierbij bij normaal gebruik iedere dag de batterij op gaan laden.

Verwijderd

Ik heb de c100 ook als demo in gebruik en op zich bevalt ie goed. Ik hoef hem niet elke dag op te laden (3 dagen ongeveer). De geluiden en het scherm zijn mooi, maar het scherm is echt klein. Ik heb zelf een a800 en die vind ik makkelijker in gebruik.

Smssen met c100 gaat erg lastig, weinig logica vergeleken met de a800. Ik heb tot nog toe ook geen optie gevonden om afleverberichten aan te zetten, heel vervelend. En ja, wanneer gaat samsung nou eens met profielen komen?

Over het algemeen, leuk, stevig toestel met leuke functies, maar is het nét niet helemaal.. al mag je voor de prijs natuurlijk niet klagen.

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:38

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Nieuwtje: De Samsung C100 als Vodafone iZi Prepaid model voor slechts 149,- Euri !!! Is sinds 15/8 verkrijgbaar bij de vcp's... ; doe er je voordeel mee >:)

An Explanation of l33t Speak

• netblade

netblade

Sunrise

Vodafone prepaid zuigt, koop je een mooi toestel kun je de helft van de functies niet gebruiken, ik neem t-mobile. ook 149 eurotjes maar dan wel alle diensten die ook bij een abo zitten, zoals gprs enzo :) en je hebt de keus tussen de wap aanbieders :)

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:38

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

netblade schreef op 16 August 2003 @ 10:45:
Vodafone prepaid zuigt, koop je een mooi toestel kun je de helft van de functies niet gebruiken, ik neem t-mobile. ook 149 eurotjes maar dan wel alle diensten die ook bij een abo zitten, zoals gprs enzo :) en je hebt de keus tussen de wap aanbieders :)
Flame......zucht, iedereen heeft zijn mening over een provider, maar je kunt ook GPRS op iZi gebruiken, gewoon VLive! aanmelden via 555... (dat het geen VLive tst is betekent niet dat je niet van de onderliggende GPRS gebruik kunt maken)

Bovendien zijn de opwaardeervoorwaarden bij Vodafone gunstiger (alleen Orange is nu de nr 1. :+ )

An Explanation of l33t Speak

Verwijderd

Buzz_Lightyear schreef op 16 August 2003 @ 11:15:
[...]

Flame......zucht, iedereen heeft zijn mening over een provider, maar je kunt ook GPRS op iZi gebruiken, gewoon VLive! aanmelden via 555... (dat het geen VLive tst is betekent niet dat je niet van de onderliggende GPRS gebruik kunt maken)

Bovendien zijn de opwaardeervoorwaarden bij Vodafone gunstiger (alleen Orange is nu de nr 1. :+ )
T-mobile heeft anders hele goeie opwaardeervoorwaarden. Als je maar 1x per 6 maanden een smsje stuurt, belt of gebelt wordt.( gebruik maakt van je aansluiting...)

Verwijderd

Zit momenteel te twijfelen tussen deze c100 en de sony ericsson t310
Op papier lijkt de t310 het betere toestel (afgezien van het scherm), maar die buitenkant he....een beetje gericht op het fun-publiek zal ik maar zeggen. (heb het niet zo op kleurtjes etc.) Uiteindelijk vind ik duurzaamheid en gebruiksgemak het belangrijkst. Iemand nog bijzonder positieve en/of negatieve ervaringen met een van deze toestellen om mee te delen; zodat mijn keuze wat makkelijker wordt?

Verwijderd

Vandaag heeft een vriend van me ook deze C100 gekocht, met T-mobile Prepaid, en deze op de T-Mobile doos staat: standbytijd: 112 uur :? . Beetje vaag, want het lijkt mij tog nie zo moeilijk om de enige juiste waarde te handhaven? Samsung.com zegt 90 en Belcompany 140...die 90 zal misschien wel bescheiden zijn, maar het hangt natuurlijk wel af van het gebruik.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

haas, ga je schamen :D lol (kidding of course :) )
je had toch ook een SPV??

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Mensen, ik heb dit topic hier zo los gevonden en niet doorgelezen. Maar ik heb sinds 2 juli ook deze telefoon (wat een mooie dag, zucht).

Toen ik hem zag: Wow! _/-\o_
Toen ik hem voelde: LEEET!!
Toen ik hem kocht: Ik wil nooit meer scheiden O+

Ik heb hem als los toestel gekocht voor 200 euro bij de Belcompany (had nog een simkaart) en ik moet zeggen: deze telefoon is door god Handgemaakt! :| Meer heb ik niet te zeggen... :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 00:42:
Op papier lijkt de t310 het betere toestel (afgezien van het scherm), maar die buitenkant he....een beetje gericht op het fun-publiek zal ik maar zeggen. (heb het niet zo op kleurtjes etc.) Uiteindelijk vind ik duurzaamheid en gebruiksgemak het belangrijkst. Iemand nog bijzonder positieve en/of negatieve ervaringen met een van deze toestellen om mee te delen; zodat mijn keuze wat makkelijker wordt?
Zit zelf ook te twijfelen. Denk toch dat de T310 betere papieren heeft dan de c100. Het grootste voordeel is, denk ik, de veel langere stand-by tijd van de T310 (400 ipv 90 uur). De T310 kan ik als modem gebruiken voor mijn laptop (altijd leuk om een keer uit te proberen) en is ook nog triple band.

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Gitaarwerk schreef op 17 August 2003 @ 01:40:
haas, ga je schamen :D lol (kidding of course :) )
je had toch ook een SPV??
Nou, ik heb de C100 al niet meer hoor. Geruild voor een Sharp GX-10. En ja ik heb ook nog de SPV, maar beide toestellen liggen eigenlijk de meeste tijd ongebruikt in de la. Mijn dagelijkse toestel is de 6100 en op mijn werk gebruik ik een oude maar goede 6210.
Toch ben ik nog steeds onder de indruk van de C100, zoveel moois voor zo weinig geld! De naam is goed (Samsung bedoel ik), de mogelijkheden, alles. En Bowling was een leuk spelletje, achter elkaar strikes gooien was nog nooit zo gemakkelijk ;).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2003 @ 00:42:
echt! 100% neem die smasung! Echt waar sonyericsson is zo prut tegenwoordig, alles in hardstikke vertraagd, bij spelletjes loopt het ding gewoon vast, beltonen zijn zacht en het is zon soort treble toontje :( , smstonen zijn niet in te stellen en hij is veel minder stevig van de samsung... de enige rede om deze t310 te kopen is omdat hij triple band heeft maar dat is dan echt het enige...

Ik heb zelf een T300 gehad, en dat was echt een nachtmerrie, ik neem nooit meer sonyericsson! 8)7

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

haas schreef op 18 August 2003 @ 10:52:
[...]

Nou, ik heb de C100 al niet meer hoor. Geruild voor een Sharp GX-10. En ja ik heb ook nog de SPV, maar beide toestellen liggen eigenlijk de meeste tijd ongebruikt in de la. Mijn dagelijkse toestel is de 6100 en op mijn werk gebruik ik een oude maar goede 6210.
Toch ben ik nog steeds onder de indruk van de C100, zoveel moois voor zo weinig geld! De naam is goed (Samsung bedoel ik), de mogelijkheden, alles. En Bowling was een leuk spelletje, achter elkaar strikes gooien was nog nooit zo gemakkelijk ;).
:D hehe :)
ja, dat kleurenschermpje is best aardig, zeker voor zijn geld, wanst samsung maakt naar zijn prijs redelijk dure toetstellen.. en deze is juist weer heel goedkoop..
qua functies misschien net wat minder dan de s300, maar kwa prijs merk je het wel. Ik heb trouwens gemerkt dat dit ook een typisch vrouwentelefoon is. mijn collegaas & ik vinden hem oerlelijk :P maar de vrouwelijke collegaas niet :)

en ow jah, ik ben te zuinig op mijn SPV :D lol (oet nog steeds LINKS zien te rijgen en een SD kaart kopen :P )

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 00:52:
Vandaag heeft een vriend van me ook deze C100 gekocht, met T-mobile Prepaid, en deze op de T-Mobile doos staat: standbytijd: 112 uur :? . Beetje vaag, want het lijkt mij tog nie zo moeilijk om de enige juiste waarde te handhaven? Samsung.com zegt 90 en Belcompany 140...die 90 zal misschien wel bescheiden zijn, maar het hangt natuurlijk wel af van het gebruik.
idd maar bij Tfortelecom zeggen ze 140 uurtjes, en dat word heel vaak gezegt lees trouwens even de review op www.mobile-review.com (weel eerst even op engels klikken ;) ) , daar zeggen ze dat hij ook aardig wat daagjes meegaat, samsung gaat gewoon uit van een gebruiker die lekker aan het bellen en smsen is hoor >:)

trouwens samsung is kwaliteit dus 90 uur is 140 uur :+ :D :)

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op 20 August 2003 @ 10:05:
[...]

:D hehe :)
ja, dat kleurenschermpje is best aardig, zeker voor zijn geld, wanst samsung maakt naar zijn prijs redelijk dure toetstellen.. en deze is juist weer heel goedkoop..
qua functies misschien net wat minder dan de s300, maar kwa prijs merk je het wel. Ik heb trouwens gemerkt dat dit ook een typisch vrouwentelefoon is. mijn collegaas & ik vinden hem oerlelijk :P maar de vrouwelijke collegaas niet :)

en ow jah, ik ben te zuinig op mijn SPV :D lol (oet nog steeds LINKS zien te rijgen en een SD kaart kopen :P )
wat vind je dan zo lelijk aan het dingetje? :? Ik snap er niks van het disign is juist supermooi :)

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Verwijderd schreef op 20 augustus 2003 @ 10:09:
[...]

wat vind je dan zo lelijk aan het dingetje? :? Ik snap er niks van het disign is juist supermooi :)
* gitaarwerk neukt mieren :p

let op :
het design :X

[mieren_neum_mode]

1. knoppen zitten te ver van de rand.
2. kader van het schermpje is te groot.
3. verhoudingen van de knoppen tov het beeld is lelijk.
4 door het woordje samsung op die plaats te zetten ipv bonvenaan, staat het schermpje te ver weg van het toetsenbordje.
5. het toestelletje mocht wle ietjes kleiner zijn.

[/mieren_neuk_mode]

uiteraard is dit persoonlijk :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door gitaarwerk op 20-08-2003 10:14 ]

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op 20 augustus 2003 @ 10:14:
[...]

* gitaarwerk neukt mieren :p

let op :
het design :X

[mieren_neum_mode]

1. knoppen zitten te ver van de rand.
2. kader van het schermpje is te groot.
3. verhoudingen van de knoppen tov het beeld is lelijk.
4 door het woordje samsung op die plaats te zetten ipv bonvenaan, staat het schermpje te ver weg van het toetsenbordje.
5. het toestelletje mocht wle ietjes kleiner zijn.

[/mieren_neuk_mode]

uiteraard is dit persoonlijk :Y)
idd persoonlijk maarja ik vond de T300 toen ik hem kocht ook een heel mooi toestelletje :( , nu vind ik het een klereding wat te zielig is voor een protoype!!! }) ;(

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

:P hehe.. T300 ? ken ik geloof ik niet,.. maar alles verouderd ja, ook smaken. btw die nokia 32xx/33xx/34xx/35xx blijven behoorlijk lang in de smaak :)

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn Samsung C100 binnengekregen in goede staat natuurlijk :) !

nou echt waar niks op aan te merken, enige wat ik niet kan vinden is het instellen van de datum :( maarja dat vind ik snel genoeg..

Trouwens 1 minpuntje: het toetsgeluid kan je niet lager zetten, das wel jammer maar voor de rest superphone!

Trouwens een tip voor alle gebruikers: Ga naar www.samsungmobile.com daar krijg je punten van je imei nummer van de c100 (500 stuks :P ) daar kan je dan lekker ringtones enzo van krijgen gratis ;)

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11 23:20

TMC

Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 12:37:
Ik heb vandaag mijn Samsung C100 binnengekregen in goede staat natuurlijk :) !

nou echt waar niks op aan te merken, enige wat ik niet kan vinden is het instellen van de datum :( maarja dat vind ik snel genoeg..

Trouwens 1 minpuntje: het toetsgeluid kan je niet lager zetten, das wel jammer maar voor de rest superphone!

Trouwens een tip voor alle gebruikers: Ga naar www.samsungmobile.com daar krijg je punten van je imei nummer van de c100 (500 stuks :P ) daar kan je dan lekker ringtones enzo van krijgen gratis ;)
Ik weet niet of je het al ontdekt hebt, maar de datum kan je gewoon bij Organizer instellen :).

Verwijderd

ik heb dat nu ineens ondenkt, wel vaag dat het daar staat :S !

Verwijderd

Weet iemand of je voor deze foon ook ergens wallpapers kan d/l? Want bij zo'n beetje alle sites wordt ie niet ondersteund voor wallpapers. Bvd!

• Maxow
  • Laatst online: 13:43

Maxow

Hidden Sound System

hmz... infrarood nog steeds niet aan de praat ofzo :(

kheb al gemaild naar samsung, maar nog geen mail terug :(

Verwijderd

hmmm wallpapers kan je gewoon op www.samsungmobile bekijken en dan via wap downloaden...

maarja kost wel wap-geld :(

• netblade

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op 27 augustus 2003 @ 21:12:
hmmm wallpapers kan je gewoon op www.samsungmobile bekijken en dan via wap downloaden...

probeer EasyGPRS3.0 eens staat bij de c300 geloof ik, werkt prima.
Ik mis alleen de mogelijkheid om javagames erop te zetten!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 21:12:

Maarja, als ik met me foon naar samsungmobile wap kan ik nergens uit afbeeldingen kiezen. Ik kom dan meteen in een menu met de volgende keuzes:
1 ringtones
2 c100 special
3 spelletjes
4 matrix

En nix geen afbeeldingen :'(
En bovendien sucken die wallpapers op de samsungmobile-site maar, staat geen leuke tussen...
Wat dus eigenlijk de vraag is: ondersteund dit toestel uberhaupt wel wallpapers??? :?
Aangezien hij nergens ondersteund wordt...

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:27

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

netblade schreef op 28 augustus 2003 @ 11:41:
[...]

probeer EasyGPRS3.0 eens staat bij de c300 geloof ik, werkt prima.
Ik mis alleen de mogelijkheid om javagames erop te zetten!
Kan je met easygprs en de datakabel die bij de S300 zit dus gewoon wallpapers en polyfone beltonen erop pleuren?
Ik wil hem nl. morgen gaan kopen en m'n broer heeft de s300 dus die wil me die kabel vast wel ff lenen 8)

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

kun je met easygprs ook beltonen overzetten en zo via infrarood?

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
hem deze telefoon sinds vanmiddag, 149,- Vodafone prepayd

lekker telefoontje, erg goede resolutie van het schermpje
helaas is het schermpje wel erg klein

verder niks op aan te merken :)

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:27

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Kheb hem nu ook sinds vanmorgen.
Mijn ervaring tot nu toe; PERFECT!
Veel instellingen mooi scherm en ik vind de grootte niks op aan te merken, echt een subliem toestel voor deze prijs. :)

Verwijderd

met een t-mobile 75 (2 jaar) krijg je deze telefoon voor nopes (belcompany) weet alleen niet of ik het aandurf om hem meteen 2 jaar te nemen, als hij idd net zo populair wordt als de 3310 loop je over 1.5 jaar met een telefoon die half breezahdrinkend nederland ook heeft.

Dilemma

Verwijderd

Ik twijfel tussen de Siemens M55 en de Samsing c100. Als je niet op het kleine prijsverschil let, wat zouden jullie me dan aanraden?

Verwijderd

vanaav halen denk :)

• Luuk
  • Niet online
kan je ook eigen achtergrondplaatjes gebruiken eigenlijk? dus met bijv. een datakabel eigen foto's op de achtergrond?

zou wel leuk zijn!

Verwijderd

Ja, vast wel. maar je kan haast nerges nog een datakabel halen geloof ik.

• Luuk
  • Niet online
heb me nu aangemeld voor dat vodafone Live! gebeuren via 555 .. maar dit gaat blijkbaar toch niet via GPRS? er komt geen GPRS logo'tje boven in beeld iig

of kan je gewoon niet connecten op het GPRS netwerk met vodafone iZi?

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

met easygprs... moet dat ook werken via infrarood? of moet dat met een datakabel.. aangezien die niet bij de c100 zit. (werkt de datakabel van de s300 er op?)

En als het via infrarood ook moet werken... ik krijg mijn telefoon nergens te zien, en krijg ook geen informatie in easygprs... iemand ervaring?

(en bij de wizard geeftie als foutmelding: fout in AT commando :? )

[ Voor 12% gewijzigd door Maxow op 31-08-2003 21:35 ]

• netblade

netblade

Sunrise

Maxow schreef op 31 August 2003 @ 20:46:
met easygprs... moet dat ook werken via infrarood? of moet dat met een datakabel.. aangezien die niet bij de c100 zit. (werkt de datakabel van de s300 er op?)

En als het via infrarood ook moet werken... ik krijg mijn telefoon nergens te zien, en krijg ook geen informatie in easygprs... iemand ervaring?

(en bij de wizard geeftie als foutmelding: fout in AT commando :? )
Ik heb de phone zelf nog niet, wel gezien dat het werkt via IR met eazyGPRS3.0 dus ja ik kan je nog niet helpen

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

hmmm op wat voor snelheid moet je de IR zetten om hem lekker te laten werken.. hij werkt echt heel traag. Duurt heel lang voordat hij hem heeft gevonden etc. Nou heb ik heel kort bij mijn oom via zijn laptop geprobeerd en dat werkte veel sneller. Nou ben ik alleen vergeten te kijken hoe snel die IR stond :(

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 16:26

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik zit op die site te kijken (samsungmobile.com gewoon via PC), maar kan je uberhaupt wel wat krijgen? Die C100 zit nooit tussen de mogelijke toestellen voor games of achtergronden ofzo...

Verwijderd

netblade schreef op 01 September 2003 @ 09:06:
[...]

Ik heb de phone zelf nog niet, wel gezien dat het werkt via IR met eazyGPRS3.0 dus ja ik kan je nog niet helpen
Waar hebben jullie easyGPRS 3.0 vandaan? Op de site van Samsung zelf is de nieuwste versie die ik kan vinden 2.1.6

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

idd, ik heb ook geen id waar die te downen is :?

• Luuk
  • Niet online
voor mensen met deze phone icm. Vodafone iZi die niet weten hoe ze GRPS aanzetten/gebruiken

ik ben erachter.. jaja :)

Menu > Funbox > WAP Browser > Profielen > Vodafone > Drager > GRPS aanvinken ipv DATA

thats it :)

[ Voor 9% gewijzigd door Luuk op 02-09-2003 19:18 ]

• apNia

apNia

misschien beetje n00berig, maar waarin scheelt dat (GRPS)? snelheid? of ga je a la i-mode betalen per data ipv hoeveel je online bent?

Verwijderd

apNia schreef op 03 september 2003 @ 13:42:
misschien beetje n00berig, maar waarin scheelt dat (GRPS)? snelheid? of ga je a la i-mode betalen per data ipv hoeveel je online bent?
Wat je zegt, je betaalt voor je datagebruik. Maakt het dus niet uit of het langzaam is, je betaalt toch niet p/min. :)

PS, mailtje van Samsung:
Bedankt voor uw reactie aan SAMSUNG Service.
Vanaf half september behoort het mogelijk te zijn om via www.samsung.nl <http://www.samsung.nl> (kies op de hoofdpagina voor "FunClub") voor de C100 beltonen en achtergronden te downloaden.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

E-mail adres Nederland: info@samsung.nl <mailto:info@samsung.nl>
E-mail adres Belgie: info@samsung.be <mailto:infor@samsung.be>

Met vriendelijke groet,
SAMSUNG Service & Informatielijn

Hoppa! _/-\o_

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem.
Als ik mijn infrarood poort actieveer word het allemaal keurig herkend door mijn pc,maar als ik iets wil vezenden gaat het mis.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik krijg deze melding als ik iets wil verzenden

De overdracht is mislukt.Er is een fout opgetreden terwijl de draadloze verbinding bezig was om de verbindingmet het andere apparaat voor te bereiden.
Kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd.

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

dat probleem heb ik ook nog steeds :(

• Luuk
  • Niet online
same 'prob' here..

Verwijderd

heb het met een ander merk telefoon (sharp) geprobeert maar daarmee krijg ik dezelfde melding

Verwijderd

kan je gewoon zonder iets via je pc met infra rood communiceren ofzo?

blijkbaar heb je iets van een receiver via usb nodig ofzo? :?

Verwijderd

Ik gebruik een sigma usb adapter,dat lijkt me voldoende.
Of bedoel je dat niet?

• apNia

apNia

wat zijn de kosten dan van GPRS?

Verwijderd

apNia schreef op 04 September 2003 @ 21:02:
wat zijn de kosten dan van GPRS?
Hangt van je provider af :)
Meestal rond de 1,50 euri p/MB

• Luuk
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 14:03:
[...]

Hangt van je provider af :)
Meestal rond de 1,50 euri p/MB
met prepay een stuk meer volgens mij :)

Verwijderd

Ik heb deze telefoon ook al een weekje nu ofzo en ik ergerde me er ook groen en geel aan dat je er nog niks voor kon downloaden en dergelijke maar dat is dus vanaf midden september mogenlijk als ik het goed begrijp? En dan alleen met internet/wap of komt er ook een data kabel of is die er al?

Even over die data kabel van de s300 die doet het bij mij ook niet iig (c100)

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 14:26:
Ik twijfel tussen de Siemens M55 en de Samsing c100. Als je niet op het kleine prijsverschil let, wat zouden jullie me dan aanraden?
ik zou toch een siemens m55 kopen, lijkt me een veel beter toestel :)

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11 23:20

TMC

G-PHREAK schreef op 02 September 2003 @ 19:17:
voor mensen met deze phone icm. Vodafone iZi die niet weten hoe ze GRPS aanzetten/gebruiken

ik ben erachter.. jaja :)

Menu > Funbox > WAP Browser > Profielen > Vodafone > Drager > GRPS aanvinken ipv DATA

thats it :)
Bij mij komt er dan 'Netwerk reageert niet te staan' als ik daadwerkelijk wil gaan 'GPRSen'.

• netblade

netblade

Sunrise

VODAFONE + GPRS = Geen inet, ik vind het zowiezo stom om m met een prepaid van vodafone te kopen, je kunt zowiezo de helft van je phone niet gebruiken. Hij werkt gewoon met IR welke windhoos heb je? W2k wil die prima werken :) Hmm ik ga m denk ik met T-Mobile Prepaid halen (die bieden tenminste alle diensten aan) :)

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-11 00:06

FlotterPower

Boxy Brown

http://mobiel.metashop.nl ondersteund nu ook de Samsung C100 :)

Edit, hij staat wel bij het lijstje ondersteunde telefoons, maar als je daadwerkelijk wilt gaan bestellen staat hij er niet bij :?

Edit(2), de C100 staat wel bij de ringtones, maar zoals hierboven vermeld, niet bij de wallpapers

Edit(3), zelfde verhaal @ http://nl.phonatic.net

[ Voor 83% gewijzigd door FlotterPower op 06-09-2003 15:32 ]

I don't want no cake, I want me some pie!

Verwijderd

je kan wel ringtones downloaden al. maar wallpaps lukt nog niet :(
en het schijnt dat de s300 software/kabel werkt met c100

• FlotterPower

FlotterPower

Boxy Brown

Woei, ik heb hem net gekocht, nog niet uitgepakt maar metteen achter GoT gegaan :)

Edit
Jeuz, hij is echt wel klein en licht :9~

[ Voor 25% gewijzigd door FlotterPower op 06-09-2003 17:19 ]

Verwijderd

Die datakabel van de S300 werkte bij mij iig niet met de C100...

Verwijderd

FlotterPower schreef op 06 September 2003 @ 15:23:
http://mobiel.metashop.nl ondersteund nu ook de Samsung C100 :)

Edit, hij staat wel bij het lijstje ondersteunde telefoons, maar als je daadwerkelijk wilt gaan bestellen staat hij er niet bij :?

Edit(2), de C100 staat wel bij de ringtones, maar zoals hierboven vermeld, niet bij de wallpapers

Edit(3), zelfde verhaal @ http://nl.phonatic.net
Komt allemaal wel, Samsung zelf ondersteund em vanaf mid september voor wallpapers. Die kun je dus vanaf dan bij de funclub halen :)
Andere ondersteuning zal ook wel volgen.

Verwijderd

Revision schreef op 05 september 2003 @ 21:46:
[...]

ik zou toch een siemens m55 kopen, lijkt me een veel beter toestel :)
Thnx.
Ik heb al een paar dagen de siemens m55. Bevalt me zeer goed:)!

• FlotterPower

FlotterPower

Boxy Brown

Ik dacht dat de C100 klaar was om metteen te wappen :?
Ik krijg de hele tijd "Netwerk niet beschikbaar"

edit:

Die accu laadt idd erg snel op :9~

[ Voor 24% gewijzigd door FlotterPower op 06-09-2003 21:07 ]

Verwijderd

Ik kan anders gewoon wappen, heb je wel de goede instellingen?

• FlotterPower

FlotterPower

Boxy Brown

Ja,
Profielnaam: t-zones
Adres: http://www.t-zones.nl
Beveiliging: Niet veilig
IP adres: 10.10.10.10
Drager: GPRS
Gebruikersnaam: het elf cijferige nummer dat ik toe ge'smst kreeg
Wachtwoord: Zelfde als hierboven maar dan het zes cijferige nummer
Apn: wap

Dit is dus precies zoals het volgens t-mobile moet, maar ik heb nog steeds geen verbinding

[ Voor 27% gewijzigd door FlotterPower op 06-09-2003 23:29 ]

Verwijderd

G-PHREAK schreef op 05 september 2003 @ 14:39:
[...]

met prepay een stuk meer volgens mij :)
idd, ik had gelezen dat imode 25 euri per mb is 8)7 , zijn ze helemaal gek geworden?!??! :/ , tijdelijk hebben ze dat naar beneden gehaald met 12,50, maar das nog op na 3 ringtones })

Trouwens, vinden jullie het toetsgeluid ook zo irritant?
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste