Ja.
Verwijderd
http://nl.phonatic.net/polyfoneringtones/index.php
op deze site kan je zelfs zelf logo's maken en dan sturen naar je telly
ikheb dees
ikheb dees
Verwijderd
http://www.samsung.com/su...ght/RMenu_MobilePhone.sec
voor de niet corrupte 2.16 versie
edit:
toch wel corrupt
voor de niet corrupte 2.16 versie
edit:
toch wel corrupt
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2003 02:23 ]
op je c100 ? Op de compatability site staat dat de C100 geen wallpapers ondersteund...Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 23:33:
http://nl.phonatic.net/polyfoneringtones/index.php
ikheb dees [afbeelding]
/edit, vanaf half september dus wel
[ Voor 6% gewijzigd door Evilernie933 op 13-09-2003 12:11 ]
tampert, kriminalpolizei
Jaha, ik heb die kabel binnen!!! Ik ga nu testen of die werkt
.
Hmm, volgens mij doet die kabel het niet echt. Ik doe hem in van m'n 2 COM poorten, sluit m'n C100 d'r op aan en de C100 gaat opladen
. Vervolgens ziet EasyGPRS helemaal niks
.
Dus als ik het goed begrijp heb jij de C100 werkend aan de datakabelskie hangen? Met EasyGPRS 2.1.5?Maxow schreef op 12 September 2003 @ 15:36:
easyGPRS versie 2.1.5
Zo ja, zou je dan even hier willen vermelden hoe je het precies hebt gedaan. Want mij is het voorlopig nog niet gelukt...
Ik las net ff terug, en hij had idd IR. Anyway, het zou toch volgens mij gewoon moeten kunnen werken. :\ Hij zegt alleen de hele tijd "modem (???) reageert niet". Ik snap er niks van.
Verwijderd
gek. vraag het anders ff op salesplaza.nl
maareh. ik ga weg. hopelijk is de kabel er als thuis kom
maareh. ik ga weg. hopelijk is de kabel er als thuis kom
Verwijderd
je mag ook de
knop gebruiken hoor 
tjah sorry, maar dat wordt mij ook altijd verteld
maarehhh... kan je die telefoon zonder software bedienen met Infra rood? vast niet of wel? en wat heb je daar dan voor nodig als ik vragen mag?
tjah sorry, maar dat wordt mij ook altijd verteld
maarehhh... kan je die telefoon zonder software bedienen met Infra rood? vast niet of wel? en wat heb je daar dan voor nodig als ik vragen mag?
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2003 14:04 ]
Euhm, je hebt een infrarood adaptertje nodig, kost rond de €50, en je moet EasyGPRS downloaden.
Wat voor fout geeft 'ie? 'Modem niet gevonden'?Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 14:00:
hm werkt nog niet
ben nu easygprs 2.1.5 aant downloaden.
@paling
Euhrm, ga eens naar configuratiescherm > Telefoon- en modemopties. Dan naar een modem laten zoeken en uit lijst kiezen, daar staat dan Samsung GPRS modem bij.
Niet dat het helpt, maar toch.
.
Niet dat het helpt, maar toch.
Ja
. Ik ben hier ook al actief geweest om te vragen hoe het nou zit (me = Xante).
Grbml, hij is er heilig van overtuigd dat de kabel gewoon werkt en WIJ het fout doen. Maar de kabel doet het gewoon niet.
.
Verwijderd
pff. wat een zwakte daar. hij moet het gewoon doen. Marco, welke easygprs gebruik jij?versie)
ja en als ik dan vraag om software, moeten we dat zelf maar zoeken. maar hij moet toch getest zijn. ik ga tog ook geen nokia 3300 verkopen en dan blijkt het een dummy te zijn? het slaat nerges op.
edit:
marco, ijzersterk op sp!
ja en als ik dan vraag om software, moeten we dat zelf maar zoeken. maar hij moet toch getest zijn. ik ga tog ook geen nokia 3300 verkopen en dan blijkt het een dummy te zijn? het slaat nerges op.
edit:
marco, ijzersterk op sp!
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2003 16:38 ]
Verwijderd
Ik wacht in spanning op de oplossing... 
Als het geheel niet blijkt te werken, hopen we natuurlijk op een datakabel speciaal voor de c100, voor een schappelijke prijs. Als Samsung die ooit nog gaat verkopen dan...
Als het geheel niet blijkt te werken, hopen we natuurlijk op een datakabel speciaal voor de c100, voor een schappelijke prijs. Als Samsung die ooit nog gaat verkopen dan...
Ik gebruik EasyGPRS 2.1.5. Misschien toch maar een keer die 2.1.6 downloaden die níét corrupt is.
Verwijderd
grote jongen 
link voor easygrps 2.1.6 =?
link voor easygrps 2.1.6 =?
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2003 17:04 ]
Verwijderd
Ja ja EasyGPRS herkent me telefoon eindelijk
Voor de geinteresseerde:
- van die telefoon software had ik die "oude"
- easyGPRS die van de s300
- via infrarood
ik kan alleen geen afbeeldingen versturen
of gebruikt die telefoom geen .gif?
Voor de geinteresseerde:
- via infrarood
ik kan alleen geen afbeeldingen versturen
Verwijderd
Probeer eens .jpeg'sVerwijderd schreef op 13 September 2003 @ 17:37:
Ja ja EasyGPRS herkent me telefoon eindelijk![]()
Voor de geinteresseerde:
- via infrarood
ik kan alleen geen afbeeldingen versturenof gebruikt die telefoom geen .gif?
Verwijderd
Yoeehoee, net men C100 binnen gekregen en hij werkt perfect op de volgende kleine bugs na:
* kan geen @ toevoegen in 'email adres' bij een persoon
* wanneer ik de telefoon op 'melodie + trillen' zet trilt de telefoon alleen
* kan geen @ toevoegen in 'email adres' bij een persoon
* wanneer ik de telefoon op 'melodie + trillen' zet trilt de telefoon alleen
Verwijderd
Cool ringtones werken wel, alleen waar kan je die vandaan halen met je computer? (Liefst gratis
)
Verwijderd
Zijn er geen progjes die MP3 om kunnen zetten naar ehhh, jah dat bestand wat naar de tel. moet?Verwijderd schreef op 13 september 2003 @ 18:04:
Cool ringtones werken wel, alleen waar kan je die vandaan halen met je computer? (Liefst gratis)
en wat voor file moet er eigelijk naar de telefoon?
Verwijderd
mp3 is wat te groot denk ik zo of je moet een klein bestandje hebben natuurlijk en een converter maar die weet ik zo ff niet en het staat ook wel ergens in het topic.
ik heb er nu ook een
echt een vet apparaatje
tampert, kriminalpolizei
Ik heb EasyGPRS 2.1.6 geprobeerd met de kabel van de s300 maar dat werkt ook niet 2.1.6 lijkt wel precies hetzelfde te zijn behalve dat er bij .6 een hele rits wallpapers zit.MarcoC schreef op 13 september 2003 @ 16:50:
Ik gebruik EasyGPRS 2.1.5. Misschien toch maar een keer die 2.1.6 downloaden die níét corrupt is.
Link kan ik je zo niet geven ( weet niet meer) maar met google is er zo nog wel een 2e downloadplaats te vinden.
Verwijderd
Ik kan op de site van samsung mobile niet eens ringtones of wat dan ook voor de C100 vinden
iemand een idee waarom niet? of dat ik helemaal verkeerd zoek? of dat ik gewoon ringtones van andere types kan gebruike?
komt pas vanaf half september, staat ergens in het topic
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Sjek dit topic op FOK!
Iemand heeft gemaild met Samsung, datakabel c100 is verkrijgbaar, bij bepaalde dealers.
Tel.nr. Samsung Sales dienst: 015-2196100
Iemand heeft gemaild met Samsung, datakabel c100 is verkrijgbaar, bij bepaalde dealers.
Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 22:24:
Sjek dit topic op FOK!
I don't want no cake, I want me some pie!
Verwijderd
Et wordt maandag eer we die lijn kunnen bellen, heb net gebeld.. is alleen van 9 tot5 op werkdagen open.
Verwijderd
ff snel vraagje tussendoor als t mag:
ik heb hier een Infra rood adaptertje gevonden maar ik kan in mn handleiding van mn mobo nerges vinden waar ie aangesloten moet worden
iemand van jullie een idee?
bij een Epox 8rda3+
edit:
ik probeer t wel ff op zon IEEE poort... hopen dat alles t overleefd
nog een edit:
laat maar, ik kom windows ni in met dat ding op de IEEE poort
ik heb hier een Infra rood adaptertje gevonden maar ik kan in mn handleiding van mn mobo nerges vinden waar ie aangesloten moet worden
bij een Epox 8rda3+
edit:
ik probeer t wel ff op zon IEEE poort... hopen dat alles t overleefd
nog een edit:
laat maar, ik kom windows ni in met dat ding op de IEEE poort
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2003 14:58 ]
Verwijderd
ik heb hier dat apparaatje aan weten te sluiten op n Asus mobo, daar zit iig WEl zon poortje op
maar hij vind m niet in windows
waar kan dat aan liggen? het is volges mij een Asus IRM-100, kan dat? dr zijn iig geen drivers van te vinden...
Verwijderd
Ik heb een forum gevonden waar je gratis kant en klare tones kan downloaden...
http://www.howardforums.c...=156903&highlight=%2Bc100
http://www.howardforums.c...=156903&highlight=%2Bc100
Verwijderd
Easy Gprs 2.1.6 staat op de samsung site als ondersteunend voor C100! Maar elke 2..1.6 die ik download is corrupyt!!
heeft iemand een goeie?
heeft iemand een goeie?
Volgens mij had ik die van mij hier vandaan.Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 17:52:
Easy Gprs 2.1.6 staat op de samsung site als ondersteunend voor C100! Maar elke 2..1.6 die ik download is corrupyt!!
heeft iemand een goeie?
Maar deze werkte bij mij met met de datakabel van de samsung S300 ook niet. Maar je kan het altijd proberen
[edit] de c100 staat er inderdaad bij
[ Voor 6% gewijzigd door HIDMAN-X op 14-09-2003 20:09 ]
Verwijderd
Daar heb ik ook drie keer geprobeerd het te downloaden maar iedere keer als ie klaar is met downloaden geeft ie een foutmelding.
wtf beetje zware downloadVerwijderd schreef op 14 September 2003 @ 19:52:
Daar heb ik ook drie keer geprobeerd het te downloaden maar iedere keer als ie klaar is met downloaden geeft ie een foutmelding.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
jah vind ik ook.netblade schreef op 14 September 2003 @ 20:08:
[...]
wtf beetje zware download70mb voor n simpele util, ik hoop dan wel dat ie uitgebreider is dan die nokia shit dies namelijk maar 30mb
de 2.1.5 is ook iets van 30 mb, ze hebben bij de ....6 wel een heleboel wallpapers gedaan maar dat het daardoor 70 mb wordt
grrr corrupted 
Edit :
Gelukkig op fok versies die het wel doen
ofwel woensdag ffies phone halen en gratis logo's overzetten

http://www.samsung.com/Pr...GH_S100etc_0000010995.htm
Edit :
Gelukkig op fok versies die het wel doen
[ Voor 89% gewijzigd door netblade op 14-09-2003 20:45 ]
Hmmm die ik heb gepost doet het niet en deze welnetblade schreef op 14 September 2003 @ 20:35:
grrr corrupted
Edit :
Gelukkig op fok versies die het wel doenofwel woensdag ffies phone halen en gratis logo's overzetten
![]()
![]()
En hoe ga je dan nu logo's overzetten?
via IRHIDMAN-X schreef op 15 September 2003 @ 09:08:
[...]
Hmmm die ik heb gepost doet het niet en deze wel![]()
En hoe ga je dan nu logo's overzetten?
Bedank forum.fok.nl
tenminste de posters
anders had ik deze link niet gehad, valt me wel op dat de snelheid dermate de download verder is naar beneden gaat ffies dap proberen
niet bij the phone house?Verwijderd schreef op 15 september 2003 @ 13:14:
Iemand al gebeld met die Samsung Sales? Ben benieuwd waar die kabeltjes te krijgen zijn
miss heeft ie unlock store ze wel
bij ons in alphen leuke unlock store
WHaaaa!! het werkt 
nu kan ik eindelijk alle plaatjes en ringtones op me phone zette die ik wil :):) met EasyGprs 2.1.6 via IR
* Luuk is weer helemaal happy
nu kan ik eindelijk alle plaatjes en ringtones op me phone zette die ik wil :):) met EasyGprs 2.1.6 via IR
* Luuk is weer helemaal happy
nu nog het java gedeelte, hoe krijg ik java games op dit dingG-PHREAK schreef op 15 September 2003 @ 16:06:
WHaaaa!! het werkt
* netblade is weer helemaal happy
hm.. ja idd..netblade schreef op 15 september 2003 @ 19:57:
[...]
nu nog het java gedeelte, hoe krijg ik java games op dit ding
iemand??
Verwijderd
Heej iedereen even een klein vraagje, is de Infrarood port alleen geschikt in combinatie met de computer of kan je met twee dezelfde mobiele telefoons ook data uitwisselen???
Bijv. Ringtones, Wallpapers, Logo's, tel. nrs???
De Groeten
De Groeten
pff nie dak weet, je kunt miss smsies uitwisselen maar volgens mij geen beltonen enzo, morgen heb ik deze phone ook dus dan laat ik je t wel wetenVerwijderd schreef op 16 September 2003 @ 11:53:
Heej iedereen even een klein vraagje, is de Infrarood port alleen geschikt in combinatie met de computer of kan je met twee dezelfde mobiele telefoons ook data uitwisselen???
De Groeten
ennuh is er ook n mogelijkheid om zonder gebruik van WAP java via bijvoorbeeld n util erop te krijgen?
[ Voor 11% gewijzigd door netblade op 16-09-2003 12:53 ]
Verwijderd
Of dat anders kan als via wap weet ik niet, misschien met een ander programma dan EasyGPRS?
Verwijderd
Nee kost niks, als je het van de site haalt niet iig. Bij doet nu ook alles het btw
Plaatjes alles
Zullen we het nou over games gaan hebben, hoe we die erop krijgen?
ja want morgen half 10 heb ik zo'n toeselVerwijderd schreef op 16 September 2003 @ 15:13:
Nee kost niks, als je het van de site haalt niet iig. Bij doet nu ook alles het btwPlaatjes alles
Zullen we het nou over games gaan hebben, hoe we die erop krijgen?
edit :
Ben met elke mogelijke zoekmasien ant zoeken naar java on an c100
[ Voor 10% gewijzigd door netblade op 16-09-2003 16:15 ]
Hmm, help mij liever ff zoeken naar een goedkoop infraroodpoortje.
Joh, ben je nou een tweaker of wat?TerryC schreef op 15 september 2003 @ 20:58:
Bij de Media Markt was de goedkoopste IR €50,-, geejveejdeej. Is weer een hoop poen.
http://www.tweakers.net/pricewatch
[ Voor 200% gewijzigd door FlotterPower op 16-09-2003 17:46 ]
I don't want no cake, I want me some pie!
Verwijderd
Ik heb ook de C100, en altijd als ik een wallpaper bestel op een site en ik wil een downloaden krijg ik ook die achtelijke fout...incorrupted ofzo
....mja
weten jullie wat ik ken doen....ik heb die programma al gedownload van 70mb...maar dan meot je toch een data kabel voor hebben?
weten jullie wat ik ken doen....ik heb die programma al gedownload van 70mb...maar dan meot je toch een data kabel voor hebben?
Verwijderd
neejoh.die kabel fokt voor leven. er is totaal geen leven in te krijgen.Verwijderd schreef op 16 september 2003 @ 16:38:
Het kan nu dan toch ook met die datakabel?, die heb je al voor 9 euro dus...
@jack balhaar
lees deze topic eens door. die beantwoord al je vragen
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 20:43 ]
Verwijderd
hallo ik heb deze topic al doorgelezen. moet je nou een data kabel hebben voor die programma of niet? want ik moet die wallpapers hebben
FlotterPower schreef op 16 September 2003 @ 17:44:
[...]
Joh, ben je nou een tweaker of wat?
http://www.tweakers.net/pricewatch
Dat ik daar niet heb gekeken.
Me teh zich zelf dom voelt.
Euhm heb je die letters dan ook gevormd tot woorden zodat er een betekenis uitgehaald kon worden??Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 21:46:
hallo ik heb deze topic al doorgelezen. moet je nou een data kabel hebben voor die programma of niet? want ik moet die wallpapers hebben
Maja iig ik kan je het antwoord wel geven: het lukt op dit moment alleen om via IR de wallpapers enz over te sturen.
Met de datakabel is het nog niet gelukt om het programma aan de praat te krijgen (of andersom).
Verwijderd
oke...thnx
dan maar wachten tot half september tot dat ze bij club samsung te downloaden zijn
dan maar wachten tot half september tot dat ze bij club samsung te downloaden zijn
een usb infaroodpoort @ JackSparrow? Die zijn rond de 30 a 40 euro verkrijgbaar, misschien iets voor jou, een eenmalige investering en je kunt gratis beltonen en logo's overzetten
echt helemaal top
nu moet iknog wachten tot 10 uur
Je postte dit op 16 september he...Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 22:39:
oke...thnx
Eigenlijk had het er al moeten zijn.
lol @ terry C 
Hmm ik ga denk ik die phone maarns halen, maak meteen wel pic's van
Hmm ik ga denk ik die phone maarns halen, maak meteen wel pic's van
Verwijderd
EDIT
ik heb de usb infrarood gekocht. bij media markt (€49,-) van MIA (mobileaction) ik heb de EASYgprs opgestart. maar ik weet niet hoe ik iets moet verzenden want volgens mij heeft die programma mijn mobiel niet gevonden via IR. want als ik via EASYgprs een plaatje wil verzenden is het vakje LEEG van telefoon... dus ik ken geen mobielkiezen
in de taalblak staat wel: samsung SGH-C100 bevind zich in het netwerk..maar moet ik dan met EASYgprs soms ook verbinding maken?
ik heb de usb infrarood gekocht. bij media markt (€49,-) van MIA (mobileaction) ik heb de EASYgprs opgestart. maar ik weet niet hoe ik iets moet verzenden want volgens mij heeft die programma mijn mobiel niet gevonden via IR. want als ik via EASYgprs een plaatje wil verzenden is het vakje LEEG van telefoon... dus ik ken geen mobielkiezen
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 12:26 ]
Verwijderd
Dank u voor uw email met betrekking tot uw C100.
Ik vind het vervelend om te moeten zeggen maar dit is vertrouwelijke informatie en daarom kunnen wij u geen antwoord geven op deze vraag. In principe hoort u geen eens op de hoogte te zijn van deze code.
Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen heeft aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Michaela
Samsung Electronics
-----------
dit heb ik tyeruggekregen naar aanleding van die evraschillende software codes
Ik vind het vervelend om te moeten zeggen maar dit is vertrouwelijke informatie en daarom kunnen wij u geen antwoord geven op deze vraag. In principe hoort u geen eens op de hoogte te zijn van deze code.
Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen heeft aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Michaela
Samsung Electronics
-----------
dit heb ik tyeruggekregen naar aanleding van die evraschillende software codes
En ondertussen kan ik nog steeds niet EasyGPRS goed gedownload binnenkrijgen! Ik snap er niets van. Iedere keer krijg ik een zipfout. Ik vind dat raar, je download iets van de fabrikant, dan zou dat toch goed moeten zijn!
Verwijderd
bij mij lukt de zip wel..en install ook..maar ik krijg geen bestanden gestuurd naar me mobiel. het vakje is leeg als ik een mobiel meot kiezen...ken iemand ff helpen? lees me bericht hierboven
Hier heb ik hem in 1 keer goed kunnen downloaden, dus het probleem ligt toch ergens anders.
Verwijderd
ken iemand me ff helpen please
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 13:01 ]
Verwijderd
ja want in de taakbalk zegt ie: samsung c100 bevind zich binnen het netwerk. hij vind hem gewoon. maar met easyGPRS is het vakje leeg om een mobiel te kiezen als ik een wallpaper wil sturen. mijn vraag is dus: moet ik soms via het programma verbinding maken met me C100? want hij zegt niet dat ie me c100 heb gevonden en hij zegt ook niet dat hij me c100 NIET heb gevonden...dus
Verwijderd
hier is de screenshot..je ziet ook dat de telefoonboek helemaal leeg is..dat hoort denk ik niet
http://members.lycos.nl/deforum/screengprs.jpg
http://members.lycos.nl/deforum/screengprs.jpg