Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Galaxis schreef op 07 oktober 2003 @ 19:43:
[...]

Welke wel en welke niet ?
MoveMove300 doet het. Hot Blooded Fighter doet het niet, die gooit allemaal java exceptions op als je em wil starten. En ja, ik heb hem 3x gedownload en 3x installeert ie goed, maar 3x start ie op met die fouten. Dus is gewoon niet goed geprogrammeerd :)

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 14:24

Glabbeek

Dat dus.

Weet iemand misschien ook waar je headsets voor de C100 kan krijgen? Ik ben half Utrecht al afgelopen, maar nergens hebben ze zo'n kabeltje. Ik begin eraan te twijfelen of ze uberhaupt wel bestaan :{

En zo is het maar net.

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11 23:26
Bij mij zat er eentje in de doos, beetje brak ding maar dat geeft aan dat ze in iedergeval wel bestaan

-

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:20
IS er een site war je logos en rintones kan bestellen , alleen dan niet dat het bedrag per gesprek word afgeschreven maar per minuut ?

Verwijderd

Galaxis schreef op 08 October 2003 @ 22:31:
IS er een site war je logos en rintones kan bestellen , alleen dan niet dat het bedrag per gesprek word afgeschreven maar per minuut ?
Ja ze zijn gek zeker :+

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
xonide schreef op 08 October 2003 @ 20:53:
Bij mij zat er eentje in de doos, beetje brak ding maar dat geeft aan dat ze in iedergeval wel bestaan
heb je hem los gekocht ofzo? zonder abbo/prepay?

zat er bij mij namelijk niet bij!

• xonide
Gewoon het T-mobile pakket bij de dixons

-

• Glabbeek

Glabbeek

Dat dus.

G-PHREAK schreef op 08 October 2003 @ 23:18:
[...]

heb je hem los gekocht ofzo? zonder abbo/prepay?

zat er bij mij namelijk niet bij!
Als je hem los koopt (gedaan met abonnement-verlenging) zit hij er ook niet bij.

En zo is het maar net.

• Luuk
  • Niet online
xonide schreef op 08 October 2003 @ 23:38:
Gewoon het T-mobile pakket bij de dixons
ah genaait! bij vodafone prepay zit er niks bij

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-11 22:55
Helemaal niet genaaid. Het zou pas genaaid zijn als het een standaard accessoire is, maar dat is het dus niet.

Verwijderd

weet der echt niemand wa da is mee samsungmobile.com want ik krijg men eigen daar echt nie geregistreerd za

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:05

netblade

Sunrise

MarcoC schreef op 09 October 2003 @ 15:19:
Helemaal niet genaaid. Het zou pas genaaid zijn als het een standaard accessoire is, maar dat is het dus niet.
hey het werkt toch ;) niet dat ik m gebruik maar toch

[ Voor 13% gewijzigd door netblade op 09-10-2003 18:59 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Verwijderd

bij mij nie za:(

• Tha_Dragon_
  • Laatst online: 29-11 16:24

Tha_Dragon_

Soms zijn dingen gewoon vaag

• Glabbeek

Glabbeek

Dat dus.

Volgens de naam van het snoertje wel, maar op de telefoon zit een minijack-aansluiting. De stekker die hier aan hangt is zo'n breed ding, zoals de oplaadaansluiting is :?

En zo is het maar net.

• Tha_Dragon_

Tha_Dragon_

nou je het zegt.. inderdaad

Maar die aansluiting die onderin zit word gebruikt in een carkit neem ik aan,
dus daar moet ook geluid doorheen kunnen.

• xonide
Even een foto gemaakt van mijn headset, het is dus dezelfde als die in de link staat van Vaagie, maar dan met een andere aansluiting.

Afbeeldingslocatie: http://www.zeepost.nl/~ddboer/image/Fotos/headset.jpg

-

• Tha_Dragon_

Tha_Dragon_

Afbeeldingslocatie: http://www.cyberport.de/webshop/mall/1/pic//bild4/it22765A609-112_400.JPG

is te vinden op https://www.cyberport.de/,
even snelzoeken op "samsung c100"

alleen zijn de verzend kosten 9.95 :/

Verwijderd

ja weer zon fijne reactie..
Hoi Thomas,

het is me bekend dat het probleem vaak bij ons gelegd wordt maar in de regel is dit niet het geval.

Heb je het volgende al gedaan?:

Op www.samsumgmobile.com kunt u spelletjes en screensavers voor uw telefoon vinden. Voordat u de spelletjes en screensavers naar uw toestel kunt downloaden, dient u zich op deze internetpagina te registreren. Wanneer u het gewenste spel of screensaver heeft gekozen, zult u de pagina moeten openen via WAP op uw mobiele telefoon. De WAP pagina is als volgt:

http://wap.samsungmobile.com

Mocht je toch van mening zijn dat het aan je toestel ligt dan kan je hem altijd op laten sturen voor reparatie. Dit kan via je dealer of door zelf langs het reparatie centrum te gaan.

Onze reparatiecentra zijn:

EVIC Voltaweg 12 6101 XK Echt tel: 0475 - 41 99 41
Solid Vision Polakweg 26 2288 GG Rijswijk (Z.H.) tel: 070 - 307 31 07

In de meeste gevallen kan je gewoon wachten op de reparatie van het toestel.
Wij kunnen op voorhand geen indicatie geven over de kosten omdat alleen het reparatiecentrum kan bepalen wat er moet gebeuren en hoeveel dat gaat kosten.

met vriendelijke groet,

Michaela
Samsung Electronics
heb meteen beetje pissige email terug gestuurd :p en ook gelijk samsung gebeld die hebben het meteen over dat ik easyGPRS moet download 8)7 IK neeee daar gaat het niet over het gaat over wap.. heb alles uitgelegd over de software versies.. enzo en ze zouden het nu gaan onderzoeken.. heb adresgegevens gegeven dus ik hoop dat hier iets uitkomt... anders ga ik naar dat adres toe })

edit: Wat is jullie topscore bij hamsterkooi trouwens dat spel is vet :P mijne: 37538

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 18:05 ]

Verwijderd

neej die is lomp :P ik speel honeyball :P ik ben bij level 19

Verwijderd

honeyball is kut :P schokt het beeld teveel bij, hamsterkooi gaat niet vervelen zeker als een vriend een topscore erin heeft gezet die redelijk goed is is het lastig om hem eruit te halen hij staat nu 3de :P

Verwijderd

Is het al meer mensen gelukt om via WAP het Movemove3000 spelletjes te downloaden?

Ik kom gewoon op de Samsung WAP Site en als ik het spelletje probeer te downloaden dan blijft het voortgangsbalkje op mijn telefoon stilstaan (er wordt geen voortgang weergegeven... :(

Het WAP browsen gaan verder goed...

Verwijderd

*schopje*

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 12:32:
Is het al meer mensen gelukt om via WAP het Movemove3000 spelletjes te downloaden?

Ik kom gewoon op de Samsung WAP Site en als ik het spelletje probeer te downloaden dan blijft het voortgangsbalkje op mijn telefoon stilstaan (er wordt geen voortgang weergegeven... :(

Het WAP browsen gaan verder goed...
Nergens problemen mee gehad, movemove300 al weer uitgespeeld, waren maar 60 levels :)
Alleen dat gekke Hot Blooded Fighter is gewoon fout geprogrammeerd :(

Verwijderd

robgee, datzelfde heb ik dus ook..

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11 23:20

TMC

Weet iemand trouwens hoe je .mmf bestandjes kan voorzien van trillen? Want ik heb gehoord dat sommige ringtones zelf al een trilfunctie geïmplanteerd hebben :). Dus als iemand weet hoe ik een trilling kan zetten onder een .mmfje, zou ik dat graag willen weten :).

Verwijderd

Is er ondertussen ook al een tool zodat ik java applicaties op de telefoon kan zetten?

Verwijderd

en weer een emailtje terug gehad ze snappen nu eindelijk wat het probleem is! :O
Geachte heer Hensing,

Bedankt voor uw antwoord.
Het was mij (ons) inderdaad niet bekend dat er twee verschillende software systemen zijn uitgegeven. Ik heb uw informatie door gegeven aan het team en we zullen hier rekening mee houden.

met vriendelijke groet,

Michaela
Samsung Electronics
Lekker Fijn! alleen nog geen oplossing ow zijn ze vergeten....
Nog een mailtje dan maar....

Verwijderd

Ik heb deze foon nu voor een paar dagen, en hij bevalt me heel goed. Mooi beeld, fijne toesten, niet te groot , niet te klein. Jammer dat er niet echt normale beltonen opzitten, ja ik ben nog ouderwetts :P :+

Al met al, ik had eerst een sony ericson t68i, maar die kon niet meer gerepareerd worden, nu heb ik deze voor terug, en dit is helemaal geen slechte ruil.

Ja eeh hij belt :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 12:20:
robgee, datzelfde heb ik dus ook..
krijg je als je lang wacht ook een Java Exeption Error op wap.nl.samsungmobile.com ofzo???

Echt frustrerend!!!!!!! :(

Verwijderd

TerryC schreef op 16 October 2003 @ 16:50:
Weet iemand trouwens hoe je .mmf bestandjes kan voorzien van trillen? Want ik heb gehoord dat sommige ringtones zelf al een trilfunctie geïmplanteerd hebben :). Dus als iemand weet hoe ik een trilling kan zetten onder een .mmfje, zou ik dat graag willen weten :).
ja dit kun je met een programma genaamd PM Player

dan kun je je LED en de vibo functie op de muziek mee laten gaan

• TMC

TMC

Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 19:25:
[...]

ja dit kun je met een programma genaamd PM Player

dan kun je je LED en de vibo functie op de muziek mee laten gaan
_O_.

Mijn held 8).

Senkjoe :*).

Alleen waar kan je dat downloaden? Ik heb wel iets van PSM Player, maar da's iets anders. Ik zie het daar ook niet staan :/.

[ Voor 39% gewijzigd door TMC op 18-10-2003 13:49 ]

Verwijderd

Het staat volgens mij al een keer of 20 in dit topic hoe je dat meot doen, omdat het al zovaak gevraagt is. Het is PSMplayer en je kan led en tril bij gooien als je een smaf create.

ik zoek trouwens nog sites waar heeeeeeeeel veel GOEIE midi files tevinden zijn. Iemand een idee? Ja google, maar daar word je overspoeld met websites......

Verwijderd

O ja nog een vraag. Ik zit wel lekker allemaal ringtones en achtergronden naar mijn telefoon up te loaden, maar hoe kan ik zien hoe de status is van mij geheugen? Want het raakt ooit vol lijkt mij.....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 oktober 2003 @ 15:54:
O ja nog een vraag. Ik zit wel lekker allemaal ringtones en achtergronden naar mijn telefoon up te loaden, maar hoe kan ik zien hoe de status is van mij geheugen? Want het raakt ooit vol lijkt mij.....
dat kan dus voorlopig nog niet :(

check www.samsunghandphones.com en dan C100, daar staan wel gave screenshots op over filemanagers in de c100

Verwijderd

das minder dat dat niet. afwachtten dan maar.... maar ik heb trouens een site gevonden met heel veel midi files. namelijk http://www.musicrobot.com daar zijn er echt super veel. er zitten ook veel goeie tussen.

Verwijderd

Beste Triver,

volgens mij stond er toch in het eerste antwoord dat je het toestel kan laten repareren. De oplossing voor je probleem is dus om naar een van de reparatie centra te gaan zodat ze de goede software versie er op kunnen zetten.

Groetjes,

Samsung girl

• TMC

TMC

Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 15:51:
Het staat volgens mij al een keer of 20 in dit topic hoe je dat meot doen, omdat het al zovaak gevraagt is. Het is PSMplayer en je kan led en tril bij gooien als je een smaf create.

ik zoek trouwens nog sites waar heeeeeeeeel veel GOEIE midi files tevinden zijn. Iemand een idee? Ja google, maar daar word je overspoeld met websites......
Ik heb het met PSM Player geprobeert, maar vooralsnog werkt het niet. (8>.

En op http://frankstorck.nl/ringtones/ zijn veel midi's te vinden. Is ook al gemeld in dit topic... (8>.

/edit: Ah, het werkt al >:). Alleen nu loopt mijn IrDa weer irritant te doen, ziet ie m'n telefoon weer niet. Argh! :(.

[ Voor 16% gewijzigd door TMC op 19-10-2003 00:10 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2003 @ 17:04:
mijn hand past niet eens in dat "pols"bandje. Dus ja een polsbandje kan ik het niet echt noemen, en je meot hemlinks boven vast maken, achter het ledje
lol indd :+ , zon ding past niet ;) . Ik had gelukkig nog zon grijs normaal dignvan me digi cam, maar das ook niks _/-\o_

Verwijderd

LOL indd, 1,15 per minuut >:) . En dan maar lekker 3 minuten wachten met zon langzame keuze lijn ;)

• Micros
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-11 10:21

Micros

M'n nummerbord in de USA

Ik heb een probleem met de C100: De ringtone begint niet gelijk te spelen, maar pas na twee keer trillen. Het gevolg is dat ik vaak te laat ben als de telefoon niet in mijn broekzak zit.
Ik kan nergens de instelling vinden. (Hij staat gewoon op "vibra + melody".)
Weet iemand of ik iets kan veranderen zodat de ringtone gelijk gaat spelen als iemand mij belt?

[ Voor 12% gewijzigd door Micros op 19-10-2003 12:43 ]

"Zie mij een toffe computer hebben!"

• TMC

TMC

Kan niet. Vibra + Melody betekent dat hij eerrst drie keer telt, en dat daarna pas de melodie wordt afgespeeld. Vond ik ook al erg dom :/.

• xonide
Dit is op te lossen door zelf een ringtone te maken met trillfunctie met dat PSM player lijkt me,

Is het trouwens niet mogelijk om woorden in het t9 woordenboek toe te voegen? ben dit nog niet tegengekomen.

-

Verwijderd

Volgens mij is het niet mogelijk om een eigen geuploade ringtone te gebruiken als SMS-toon, maar toch vraag ik het ff, je weet maar nooit.

En ik heb trouwens een super vette ringtone (midi incl. voice). Download deze maar eens en zet die er maar eens op, echt super http://www.pcrrules.nl/zooi/Smackmybitchup.mmf

Verwijderd

xonide schreef op 19 oktober 2003 @ 17:18:
Dit is op te lossen door zelf een ringtone te maken met trillfunctie met dat PSM player lijkt me,

Is het trouwens niet mogelijk om woorden in het t9 woordenboek toe te voegen? ben dit nog niet tegengekomen.
nee is niet mogelijk...

vind ik trouwens niet zo erg, want ik word altijd heel zenuwachtig van dat T9 gedoe :P

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:20
OK.

als er veel wit te zien is op mijn schermpje , lijkt het wel alsog het trilt

m`n schermpje is ook ietswat wazig.
Kan zijn doordat ik in een cafetaria werk en de tel met mijn vette handen vast pak.

enig iedee hoe ik m`n schermpje zonder te beschadig weer vet vrij kan krijgen >?

• xonide
Bij een fotozaak speciale lensdoekjes halen.. kost iets van 1/2€

-

Verwijderd

Het lukt me niet om plaatjes naar mijn C100 te sturen d.m.v IrDA. Ringtones geen probleem, maar plaatjes wil niet lukken! De resolutie is 128 X 97 en ik heb .jpg .gif geprobeert, maar elke keer bij het verzenden van.jpg, dan zegt ti als hij bijna aan het eind is "afbeelding niet verzonden". Bij .gif zegt ti dat bijna al gelijk.

Mijn geheuge is nog niet vol, want al verwijder ik een ringtone dan kan hem er alsnog niet op zetten.

Wie weet raad?

Verwijderd

no id
tevens verklaar ik deze topic dood :/

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

Dit lijkt mij ook wel een mooie GSM, ik hield em ook al tijdje in de gaten. Heeft iemand een overzichtje van de prijzen met de diverse aanbieders/providers? En hoeveel hij geunlocked kost?
Zijn de prijsverschillen groot?

En is de Sagem My5x ofzo ook wat? dit lijkt hier namelijk wel beetje op.

Welke ringtones kan je hiermee afspelen? Alle ringtones of hoe zit dit?
je kan ze toch downloade op je pc en dan op je gsm zetten via infrarood? dus gratis ?
40 tonig is hij is dat veel?

[ Voor 25% gewijzigd door robbertb op 27-10-2003 23:40 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 22:43:
Beste Triver,

volgens mij stond er toch in het eerste antwoord dat je het toestel kan laten repareren. De oplossing voor je probleem is dus om naar een van de reparatie centra te gaan zodat ze de goede software versie er op kunnen zetten.

Groetjes,

Samsung girl
Ja dat is misschien wel zo maar dat antwoord wilde ik eigelijk niet. Ik ben niet de enige met het probleem het is niet zo dat ie kapot is maar dat een hele serie verkeerd geleverd is en ik wil dat dit duidelijk wordt aangezien niemand van zelfs samsung electronics NL weet dat er meerdere software versies zijn. Dat vind ik uiterst vaag volgens mij proberen ze het te verbergen ofzo. Ik ga er ook een keer langs om mij software up te graden (zonder geld te betalen want als het over repareren gaat betekent het dat ik moet betalen waarschijnlijk.).

edit: volgens mij leest ze dit niet meer :) .. Is geregistreerd en dit is haar enige post . In een van mijn emails had ik dit topic gezet dus zal misschien werknemer zijn ofzo..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 10:36 ]

Verwijderd

robbertb schreef op 27 October 2003 @ 21:07:
Dit lijkt mij ook wel een mooie GSM, ik hield em ook al tijdje in de gaten. Heeft iemand een overzichtje van de prijzen met de diverse aanbieders/providers? En hoeveel hij geunlocked kost?
Zijn de prijsverschillen groot?

En is de Sagem My5x ofzo ook wat? dit lijkt hier namelijk wel beetje op.

Welke ringtones kan je hiermee afspelen? Alle ringtones of hoe zit dit?
je kan ze toch downloade op je pc en dan op je gsm zetten via infrarood? dus gratis ?
40 tonig is hij is dat veel?
www.mobelle.nl daar kan hij de premium beltonen spelen dit betekent 40poly met dus voiceSamples paar luisteren merk je vanzelf dat ze mooi zijn :P
en je kan ze downloaden (vraag niet waar.. ) of zelf maken (check topic) en dan via infrarood op je pc zetten en dat is dus idd gratis..
overzichtjes moet je zelf maar ff maken enzo

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 10:40:
[...]

www.mobelle.nl daar kan hij de premium beltonen spelen dit betekent 40poly met dus voiceSamples paar luisteren merk je vanzelf dat ze mooi zijn :P
en je kan ze downloaden (vraag niet waar.. ) of zelf maken (check topic) en dan via infrarood op je pc zetten en dat is dus idd gratis..
overzichtjes moet je zelf maar ff maken enzo
hm kan ik niet zelf maken aangezien ik bij bijna geen enkel bedrijf alle producten/prijzen zie.. wat gebruikerservaringen kunnen nooit kwaad.

Is hij trouwens te unlocken? zo ja hoe/eenvoudig/link? ;)
of is dit "warez request".
Gaat dit ook via infrarood of moet je dure kabels kopen?

Of kan ik beter gaan voor de SonyEricsson T310 ?

[ Voor 10% gewijzigd door robbertb op 29-10-2003 18:19 ]

Verwijderd

ok, ik kon dit nerges vinden in het topic en mischien is het wel nieuw topic voer ;)
maar ik zou wel een keer willen internetten in de trein ofzo, gewoon via de telefoon... is dat mogelijk met de C100??? ik hoop van wel en zo jah, hoe kan dat? lijkt me zo gaaf om n keer te msnen ofzo in de trein :+

en ik heb heel internet afgezocht om goeie midi to mmf converters te vinden maar je moet overal voor betalen :( weet iemand een goeie? en een die gratis is! :+
en ik heb ook n keer gehoord over een wav/mp3 to mmf :9~ dat zo nog beter zijn natuurlijk, weten jullie daar iets van?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 17:17:
ok, ik kon dit nerges vinden in het topic en mischien is het wel nieuw topic voer ;)
maar ik zou wel een keer willen internetten in de trein ofzo, gewoon via de telefoon... is dat mogelijk met de C100??? ik hoop van wel en zo jah, hoe kan dat? lijkt me zo gaaf om n keer te msnen ofzo in de trein :+

en ik heb heel internet afgezocht om goeie midi to mmf converters te vinden maar je moet overal voor betalen :( weet iemand een goeie? en een die gratis is! :+
en ik heb ook n keer gehoord over een wav/mp3 to mmf :9~ dat zo nog beter zijn natuurlijk, weten jullie daar iets van?
Je kan wel op internet dacht ik met deze telefoon mits je een infrarood poort op je laptop oid hebt.

De tweede vraag staat meerdere malen in het topic...

Verwijderd

ehhh jah ik weet dat dat meerdere malen in het topic staat maar t zou wel handig zijn als de links zoude werke :+ maar dat doen ze ni :'(

en ik heb n ir poort op mn laptop, maar volges mij moet je dan wel erges inbellen ofzo, toch? en hoe weet ik waar ik moet inbelle?

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 18:31:
[...]

Je kan wel op internet dacht ik met deze telefoon mits je een infrarood poort op je laptop oid hebt.

De tweede vraag staat meerdere malen in het topic...
volgens mij kan dat juist NIET aangezien de telefoon GEEN modem heeft..
Dat vind ik zelf ook wel beetje jammer.. weet iemand anders alternatieve gelijkwaardige gsms in dezelfde prijsklasse die dit wel hebben?
En wat zal de downloadsnelheid zijn?

Verwijderd

Ik kreeg het volgende mailtje naar aanleiding van het probleem dat ik eerder in dit topic geplaatst heb (ringtones niet verzenden via infrarood, wallpapers wel):
Geachte heer van Cappelen,

sorry dat u zo lang op antwoord heeft moeten wachten.
Ik had gehoopt dat er een manier was geweest om dit probleem zelf op te lossen maar dat is helaas niet mogelijk. U zult uw telefoon via uw dealer op moeten laten sturen voor reparatie. Een andere optie is om zelf langs het reparatie centrum te gaan.

EVIC Voltaweg 12 6101 XK Echt tel: 0475 - 41 99 41

In de meeste gevallen kunt u gewoon wachten op de reparatie van uw toestel.
Wij kunnen op voorhand geen indicatie geven over de kosten omdat alleen het reparatiecentrum kan bepalen wat er moet gebeuren en hoeveel dat gaat kosten.

Met vriendelijke groet,

Michaela
Samsung Electronics
:(

Ik heb die telefoon net een week of 4 en out-of-the-box deed 'ie het al niet.
Dan zou ik moeten gaan betalen voor een reparatie?
I don't think so!

Ik ga iig wel ff langs het reparatiecentrum om de software versie te laten upgraden.

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

Weet iemand nu al of het mogelijk is met je laptopje met dit ding te internetten? (via GPRS ofzo?)
En gaat dit ook i.c.m. vodafone iZi?
Heeft vodafone iZi nog steeds beperkingen, dat bepaalde functies zijn uitgeschakeld t.o.v. andere providers in de gsm?

• netblade

netblade

Sunrise

robbertb schreef op 02 november 2003 @ 18:48:
Weet iemand nu al of het mogelijk is met je laptopje met dit ding te internetten? (via GPRS ofzo?)
En gaat dit ook i.c.m. vodafone iZi?
Heeft vodafone iZi nog steeds beperkingen, dat bepaalde functies zijn uitgeschakeld t.o.v. andere providers in de gsm?
Vodafone blokeert een aantal diensten ja, ik denk niet dat het via vodafone mogelijk is (prepaid) om te internetten via tel. T-mobile ondersteunt dit wel alleen via data oproep (nog) niet via GPRS. Maar ik denk dat het wel gaat gebeuren aangezien je met Telfort zowel gprs als data naast elkaar kunt gebruiken zonder xtra abo :)

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

netblade schreef op 03 november 2003 @ 16:40:
[...]

Vodafone blokeert een aantal diensten ja, ik denk niet dat het via vodafone mogelijk is (prepaid) om te internetten via tel. T-mobile ondersteunt dit wel alleen via data oproep (nog) niet via GPRS. Maar ik denk dat het wel gaat gebeuren aangezien je met Telfort zowel gprs als data naast elkaar kunt gebruiken zonder xtra abo :)
Ik ben ff de draad kwijt ik hoor overal weer wat anders.
Als ik nu lees op http://www.vodafone.nl/li...896&actionid=748&cnid=444

krijg ik de indruk dat het WEL kan, omdat er o.a. staat:
Een Vodafone live! aansluiting wordt altijd gecombineerd met Vodafone Budget, 60, 120, 180, 240, 300, 500, 1000, 1500 en Partner (abonnement) of Vodafone iZi (prepaid).

Prepaid gebruikers wordt het live! zonder Voorraad tarief in rekening gebracht
Kosten:
live! zonder Voorraad n.v.t. 15,00€ per mb en 0.0146€ per kb
Maar wat is nou precies live! ? ik lees verschillende dingen
Is dat nou wel of niet GPRS?

Is iemand al gelukt: vodafone iZi i.c.m. de C100 met laptop te internetten?

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 07:44
IK probeer met easy GPRS 2.1.6 mijn samsung c100 aan te sturen, echter word deze niet gezien?.. Zie ik iets over het hoofd misschien?

IK ben in het bezit van een com poort kabel van 9 euro bij salezplaza ofzo, aangezien het programma com 1 en 2 ondersteund zou het naar mijn idee moeten werken ?

Heeft iemand ervaring met deze combi?

• TMC

TMC

Ja, die werkt niet. Ik heb hem ook gehad, daarna terug gestuurd.

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 07:44
TerryC schreef op 05 november 2003 @ 20:36:
Ja, die werkt niet. Ik heb hem ook gehad, daarna terug gestuurd.
OK dan, helemaal kut dus.... mag ik vragen welke je nu dan hebt?

• Mad.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Mijn highscores bij de standaard games:

Hamsterkooi: 44442 (ik maak wel een screenshot als jullie bewijs willen zien : )
Honeybal: speel ik nooit
Bowling: 180

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

Verwijderd

Mad. schreef op 05 november 2003 @ 22:28:
Mijn highscores bij de standaard games:

Hamsterkooi: 44442 (ik maak wel een screenshot als jullie bewijs willen zien : )
Honeybal: speel ik nooit
Bowling: 180
Misschien een domme vraag maar hoe wil je een screenshot maken? :D :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 09:51:
[...]

Misschien een domme vraag maar hoe wil je een screenshot maken? :D :P
Via het Java screenshot programmatje dat wel beschikbaar is maar niet naar de telefoon gedownload kan worden omdat Samsung in gebreke blijft :(

:'(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 18:40:
[...]

Via het Java screenshot programmatje dat wel beschikbaar is maar niet naar de telefoon gedownload kan worden omdat Samsung in gebreke blijft :(

:'(
Ik begrijp het :'( |:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 10:32:
[...]

Ja dat is misschien wel zo maar dat antwoord wilde ik eigelijk niet. Ik ben niet de enige met het probleem het is niet zo dat ie kapot is maar dat een hele serie verkeerd geleverd is en ik wil dat dit duidelijk wordt aangezien niemand van zelfs samsung electronics NL weet dat er meerdere software versies zijn. Dat vind ik uiterst vaag volgens mij proberen ze het te verbergen ofzo. Ik ga er ook een keer langs om mij software up te graden (zonder geld te betalen want als het over repareren gaat betekent het dat ik moet betalen waarschijnlijk.).

edit: volgens mij leest ze dit niet meer :) .. Is geregistreerd en dit is haar enige post . In een van mijn emails had ik dit topic gezet dus zal misschien werknemer zijn ofzo..
De zin over het betalen is een beetje ongelukkig, dat geef ik toe. In dit geval hoeft er niet betaald te worden voor reparatie maar valt het gewoon onder de garantie.

Groetjes,

Samsung Girl

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Sinds kort heeft mijn vriendin die C100 gekocht, was 129 icm vodafone prepaid. 2 tellen drna simlock eraf laten halen (gaak verder niet op in) dus nu ander SIMmetje erin. Punt is alleen dat als de telefoon opstart ze dat lelijke vodafone logo en 'how are you?' te zien krijgt. Hoe is die eruit te mollen? Of is dit weer firmwareflash gerelateerd? :r

[ Voor 10% gewijzigd door r0el op 16-11-2003 20:21 ]

• xonide
Dit is precies wat ik ook wil weten,

* xonide wacht nogsteeds op de mogelijkheid om java apps erop te kunnen zetten :Z

-

Verwijderd

Dit is natuurlijk een onwijs beschamende vraag, maar samsung heeft de komma ( , ) en de puntkomma ( ; ) zo ontzettend goed verstopt in hun verschrikkelijke sms-maniertje dat ik ze zo ff snel niet kan vinden......
Zitten ze er uberhaupt wel op?
Wie helpt mij?

-------------------------
laat maar, het kreng moet blijkbaar op hoofdletters staan..........zucht

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 17:15 ]

• Luuk
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 17:12:
Dit is natuurlijk een onwijs beschamende vraag, maar samsung heeft de komma ( , ) en de puntkomma ( ; ) zo ontzettend goed verstopt in hun verschrikkelijke sms-maniertje dat ik ze zo ff snel niet kan vinden......
Zitten ze er uberhaupt wel op?
Wie helpt mij?

-------------------------
laat maar, het kreng moet blijkbaar op hoofdletters staan..........zucht
smssen is idd een RAMP met deze telefoon .. T9 kent weinig woorden in vergelijking met bijv. Nokia
T9 kan niet gebruikt worden met kleine letters
T9 heeft geen 'leerfunctie'
(de meeste) leestekens zitten in een appart menu

kortom, ben je een sms freak, koop deze telefoon dan niet :)

verders ernstig tevreden hoor ;)

heb zelf tegenwoordig de mooie maand november als achtergrond B)

Afbeeldingslocatie: http://www.brightdesign.net/zooi/c100achtergrond.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Luuk op 25-11-2003 00:02 ]

Verwijderd

[edit]

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 14:24 ]

• MarcoC
G-PHREAK schreef op 24 november 2003 @ 23:55:
[...]

smssen is idd een RAMP met deze telefoon .. T9 kent weinig woorden in vergelijking met bijv. Nokia
T9 kan niet gebruikt worden met kleine letters
T9 heeft geen 'leerfunctie'
(de meeste) leestekens zitten in een appart menu

kortom, ben je een sms freak, koop deze telefoon dan niet :)

verders ernstig tevreden hoor ;)

heb zelf tegenwoordig de mooie maand november als achtergrond B)

[afbeelding]
Je kan wel met kleine letters T9'en. Druk maar eens op het hekje als je T9't, en aanschouw... :P.

Overigens heb je wel een fantastisch bereik O+.

[ Voor 6% gewijzigd door MarcoC op 26-11-2003 16:10 ]

Verwijderd

*ook al nieuw topique geopend, maar geen reacties..

-------

Ik heb nou al een tijdje een Samsung c100, en ben er erg tevreden mee.
Vandaag heb ik voor mn verjaardag een IrDa gekregen (de MA-600 Infrared Adapter).
Ik wou ff lekker aan het knutselen gaan met mijn telefoon via infrarood, dus ik heb Easygprs 2.1.6 gedownload (72 mb).

Nu is het volgende aan de hand: de infraroodadapter herkent de telefoon wel, de verbinding wordt ook goed gemaakt en ik krijg zowel op de telefoon als op het statusbalkje van de IrDa op de pc een teken dat er verbinding is.
Maar start ik Easygprs op, krijg ik tijdens het initialiseren van de verbinding een errorblok met daarin "verbinding beëindigd".
Ik heb bij instellingen van Easygprs al ingesteld dat ie moet connecten via IrDa in plaats van COM1. Bij COM1 doet hij namelijk helemaal niks; Easygprs zegt dat gewoon dat er helemaal geen telefoon aanwezig is..

Hoe krijg ik het hele spul aan het werken dat ik wallpapers / ringtones over kan zetten op mijn telefoontje?

En is er een ander programma om achtergronden etc te versturen dan easygprs??

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2003 22:19 ]

Verwijderd

Kut smerige noobs bij helpdesk samsung.. laat ze ff leren antwoord geven op wat ik vraag..

k heb maar weer trug gemailt of ze voor de grap n keer antwoord kunnen geven op mijn vraag..

check mn emails:

Geachte heer hoi,

in dat geval raad ik u aan om uw telefoon op te laten sturen voor reparatie. Als uw telefoon nog binnen de garantie valt dan is dit in de regel kosteloos. U kunt uw telefoon via uw dealer op laten sturen voor reparatie maar u kunt ook zelf langs het reparatie centrum gaan.

EVIC Service en Repair Voltaweg 12 6101 XK Echt tel: 0475 - 41 99 41

In de meeste gevallen kunt u gewoon wachten op de reparatie van uw toestel.
Wij kunnen op voorhand geen indicatie geven over eventuele kosten omdat alleen het reparatiecentrum kan bepalen wat er moet gebeuren en hoeveel dat gaat kosten.

Met vriendelijke groet,

Michaela
Samsung Electronics

---------------------------------------------------------------------
********** Don't Remove "[SN********]" from the title *************
When you inquire about our answer...
With the Serial Number, we could identify your message.

[ You Wrote ]

Subject: [SN16e17401][Samsung C100] : [Samsung C100] Easygprs + MA-600 IrDa
werkt niet

Hallo.

Ik had nog een andere vraag met betrekking tot de Samsung C100.

Ik heb de firmware versie C10ATWF2. Hoeveel gaat het kosten als ik deze firmware zou willen updaten, in de hoop dat de verbinding met de infraroodpoort dan wel lukt. Ik zou graag willen weten of er een nieuwere versie is dan C10ATWF2 en hoeveel tijd er over heen gaat voordat ik de telefoon weer terug heb voor eigen gebruik.

Met vriendelijke groet,

Jelle.

trug:

--------------------------------------------------------------------------------
MSN Search, for accurate results! click here Uw klantennummer:2800078712

Geachte heer blabla,

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw C100.

Via infrarood kunt u alleen maar telefoonnummers en adressen versturen. Wallpapers en beltonen gaan alleen via de datakabel. Deze datakabel kunt u bestellen via uw dealer.

Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Michaëla
Samsung Electronics

********** Don't Remove "[SN********]" from the title *************
When you inquire about our answer...
With the Serial Number, we could identify your message.

[ You Wrote ]

Ik heb nou al een tijdje een Samsung c100, en ben er erg tevreden mee.
Vandaag heb ik voor mn verjaardag een IrDa gekregen (de MA-600 Infrared Adapter).
Ik wou ff lekker aan het knutselen gaan met mijn telefoon via infrarood, dus ik heb Easygprs 2.1.6 gedownload (72 mb).

Nu is het volgende aan de hand: de infraroodadapter herkent de telefoon wel, de verbinding wordt ook goed gemaakt en ik krijg zowel op de telefoon als op het statusbalkje van de IrDa op de pc een teken dat er verbinding is.
Maar start ik Easygprs op, krijg ik tijdens het initialiseren van de verbinding een errorblok met daarin "verbinding beëindigd".
Ik heb bij instellingen van Easygprs al ingesteld dat ie moet connecten via IrDa in plaats van COM1. Bij COM1 doet hij namelijk helemaal niks; Easygprs zegt dat gewoon dat er helemaal geen telefoon aanwezig is.. Ik draai op Windows 98.

Hoe krijg ik het hele spul aan het werken dat ik wallpapers / ringtones over kan zetten op mijn telefoontje?

En welke alternatieve programma's zijn er te gebruiken om wallpapers en dergelijke te versturen naar mijn telefoon?

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09-2024

bratos

Meh.

je moet eerst die Easygprs wizard doen, daar je IRDA module kiezen.
wat ik moest doen (na n tijd kloten) is alle instellingen die je van je provider hebt gekregen voor gprs (ik heb T mobile) zoals je ww en login, en nog wat zooi. ALLE dingen moet je invullen in dat "eigenschappen"veld. Als je dat gedaan hebt, zou easygprs gewoon moeten werken.
dan kan je dus plaatjes en mmfjes overzetten.

sorry dat dit wat chaotisch overkomt, maar ik heb thuis IR-spooksignalen, en krijg mijn irda hier niet aan de praat, wel op t werk maar das al n tijd geleden, vandaar dat ik t niet meer zo goed weet.

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

sorry.. waar moet je dat allemaal invullen? Bij wap-browser in Funbox?

bij profielen -> t-zones GPRS staat er bij mij:
1 profielnaam - t-zoners GPRS
2 adres startpagina - http://wap.samsung.nl
3 Beveiliging - niet veilig
4 Ip-adres - 10.10.10.10
5 drager - GPRS
6 Gebruikersnaam - <316telefoonnummer>
7 Wachtwoord - mn wachtwoord
8 APN - wap

of bedoel je dit niet?

-edit- oh in easygprs, maar met die GPRS wizard kan je toch alleen verbindingen in mekaar prutsen om met je laptopje via je foon internet te hebben?
en kan je me even precies vertellen hoe ik het moet instellen.. vind het zo zonde van de aanschaf van dat irda ding als het niet zou werken :(

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 23:08 ]

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09-2024

bratos

Meh.

klik in eASY gprs wizard op instellingen,dan op je verbinding, eigenschappen.
vul hier alles in. JA dit is op je gprssemn via je foon. maar het lijkt erop dat je dit moet instellen wil je esygprs zelf aan de praat kunnen krijgen.
DIT ZIJN DE ENIGE INSTELLINGEN DIE JEMOET DOEN. verdere settings zoals IP en zo nix aan veranderen.
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17626/full.jpg

Als je je foon voor je IR neerlegt en je hebt verbinding, dan easygprs opstarten.
als je n paar keer op reonnect drukt, moet ie je smsjes en adreslijst overhalen, dan kan je mmfjes overgooien en zo.
bij mij thuis werkt het dus niet ivm IR storing of zo 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door bratos op 08-12-2003 00:45 ]

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

Als je een nieuwe ringtone, afbeelding of spelletje toevoegt/download, overschrijft ie dan een oude of is hier gewoon extra ruimte voor beschikbaar?

• netblade

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 02:48:
Als je een nieuwe ringtone, afbeelding of spelletje toevoegt/download, overschrijft ie dan een oude of is hier gewoon extra ruimte voor beschikbaar?
daar is extra ruimte voor beschikbaar, ik heb n zooi ringtones en hijs nogniet vol :)

Verwijderd

netblade schreef op 08 december 2003 @ 10:50:
[...]

daar is extra ruimte voor beschikbaar, ik heb n zooi ringtones en hijs nogniet vol :)
relaxed :)
en verwijderen? kan dat ook?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 14:21:
[...]

relaxed :)
en verwijderen? kan dat ook?
edit: Heb hem vandaag ontvangen en verwijderen kan ook heb ik ontdekt, coole telefoon!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-11 15:35
Ik heb hem nu ook :)
Ik wist een deal te maken met de BelCompany verkoper, omdat ze het toestel niet meer hadden die ik wilde.

Nu kreeg ik 'gratis' een Samsung C100 met een 100-minutenabonnement zonder aansluitingskosten, en 15 euro per maand. Dan kan ik dus 100 minuten per maand gratis bellen.
Het gaat via Telfort, en ik heb mijn oude Hi-prepay nummer overgenomen.

Het ondersteunt ook GPRS wat maar E1,15 euro per MB kost bij telfort. Ook bellen kost maar (als je de 100 minuten overschreden hebt) 0,15 euro/min :)

Ik heb de games the Matrix: Dodge-It en Move Move gedownload via samsungmobile, en da's vet cool! Ook heb ik 3 ringtones gedownload, DJ Peran - We want to be free, Driftwood - Freeloader en 50 Cent - In Da Club.

Vet goed geluid! En hij trilt precies in de maat van de bas, en best wel hard! Echt superding ben ik zeer tevreden mee! :D

Verder heb ik als achtergrond een fotootje van m'n vriendin gezet :)

Wel jammer dat het geheugen nu al vol is :'(

[ Voor 12% gewijzigd door Mastermind op 06-01-2004 01:39 ]

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
bratos schreef op 08 december 2003 @ 00:38:
klik in eASY gprs wizard op instellingen,dan op je verbinding, eigenschappen.
vul hier alles in. JA dit is op je gprssemn via je foon. maar het lijkt erop dat je dit moet instellen wil je esygprs zelf aan de praat kunnen krijgen.
DIT ZIJN DE ENIGE INSTELLINGEN DIE JEMOET DOEN. verdere settings zoals IP en zo nix aan veranderen.
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17626/full.jpg
Als je je foon voor je IR neerlegt en je hebt verbinding, dan easygprs opstarten.
als je n paar keer op reonnect drukt, moet ie je smsjes en adreslijst overhalen, dan kan je mmfjes overgooien en zo.
bij mij thuis werkt het dus niet ivm IR storing of zo 8)7
wat zijn de instellingen voor Vodafone???

• MarcoC
Godverdomme zeg, heb al Hot Blood Fighter en Movemove300 proberen te downloaden, beide mislukt. Wat een brakke service zeg, dat Samsungmobile.

• TMC

TMC

Voor de mensen die een File Manager op hun C100 willen hebben, doe het volgende:

Draai dit 'nummer' *#9998*627837793#. Na het tweede sterretje worden de cijfers streepjes, maar boeie, blijf gewoon verder de toetsen indrukken. Dan krijg je als het goed is een foutmelding (fout nummer oid).

Dan in het menu 4.2.4 et voilá: de file manager :).

• MarcoC
En een foto'tje als bewijs:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~crapt001/filemanager_c100.JPG

[ Voor 8% gewijzigd door MarcoC op 17-01-2004 13:09 ]

Verwijderd

heeft er hier iemand een goeie wav 2 mmf converter??? ik heb er wel 1 maar daar kan je alleen low quality wav's in goeie en krijg je duz ook ni zon goeie kwaliteit ringtones :( ergens in dit topic staat een link (inmiddels dood) naar een mmf van prodigy - smack my bitch up... zon kwaliteit wil ik ook :*) weet iemand hoe dit moet???

Verwijderd

TerryC schreef op 17 januari 2004 @ 13:05:
Voor de mensen die een File Manager op hun C100 willen hebben, doe het volgende:

Draai dit 'nummer' *#9998*627837793#. Na het tweede sterretje worden de cijfers streepjes, maar boeie, blijf gewoon verder de toetsen indrukken. Dan krijg je als het goed is een foutmelding (fout nummer oid).

Dan in het menu 4.2.4 et voilá: de file manager :).
thnx... telefoon naar de klote :( ik kan geen bestanden meer lezen want dan slaat ie vast en blijft ie maar die ringtone afspelen :(

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

GVD hier ook, thx man :( hij wist alles watje zelf hebt toegevoegd, moetk alles weer opnieuw downloade, en hangt steeds vast :(

kunje dat ding niet op de 1 of andere manier weer terug naar fabrieksinstellingen gooien?

//edit: ik wil terug naar fabrieksinstellingen maar ik moet dan het wachtwoord invullen, wat is hier het standaard voor?

[ Voor 198% gewijzigd door domi235 op 17-01-2004 19:30 ]

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• TMC

TMC

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 19:06:
[...]

thnx... telefoon naar de klote :( ik kan geen bestanden meer lezen want dan slaat ie vast en blijft ie maar die ringtone afspelen :(
:o...

Sorry ;(.

Heb je al geprobeerd je telefoon te resetten?

Damn :/.

• TMC

TMC

-DomiNator- schreef op 17 januari 2004 @ 19:20:
//edit: ik wil terug naar fabrieksinstellingen maar ik moet dan het wachtwoord invullen, wat is hier het standaard voor?
Je kan je telefoon toch gewoon resetten, hoef je niet speciaal voor naar de fabrieksinstellingen hoor.

En in die File Manager kan je je telefoon resetten. Bij mij is 'ie daardoor iig gereset. :/.

:'(.

• domi235

domi235

Magic!

OK, bij Telefooninstellingen optie 0 kiezen (terug naar fabrieksinstellingen) standaardcode is 8 keer een 0, dan werkt alles weer, maar je bent alle eige ingebrachte dingen kwijt (beltonen, nrs in telefoon etc)

Maja, onder het motto: alles op dit forum is op eigen risico, zijn we er weer uit :+ :Y)

• TMC

TMC

-DomiNator- schreef op 17 januari 2004 @ 19:40:
OK, bij Telefooninstellingen optie 0 kiezen (terug naar fabrieksinstellingen) standaardcode is 8 keer een 0, dan werkt alles weer, maar je bent alle eige ingebrachte dingen kwijt (beltonen, nrs in telefoon etc)

Maja, onder het motto: alles op dit forum is op eigen risico, zijn we er weer uit :+ :Y)
* TMC opgelucht is 8)

• domi235

domi235

Magic!

ik kreeg ut ook even benauwd dattie weer terug naar samsung moest, heb hem net een week ;)

Verwijderd

die van mij doet t trouwes ook weer.... moest ff batterij en sim eruit halen en t werkt weer... gelukkig _/-\o_

en trouwes... heeft iemand hier een ringtone van Dimmu Borgir? :9~
als iemand m heeft dan ehhh tjah _/-\o_ ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 20:52 ]

• TMC

TMC

Kan iemand de Vodafone GPRS instellingen voor de C100 posten? Ik krijg GPRS echt niet aan de praat :/.

Verwijderd

Hee eigenaardig...heb laatst voor het eerst echt lang aan 1 stuk door (50 min) zitten bellen met m'n lieve c100. Kijk ik na afloop naar m'n scherm: zijn al m'n kleuren ineens reuze flets geworden! Toestel voelde ook warm aan....waarschijnlijk van m'n oor en hand. Pas na een tijdje en een paar keer aan/uit zetten zag alles er weer normaal uit, alleen het rechter onderhoekje (bij 'naam') is nu nog net een randje fletser dan de rest. Ben ik nu gek of wat?
Jongens, laat de boel nu heel blijven!
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste