Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Goede betaalde newsservers met binaries OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 27.976 views sinds 30-01-2008

• Nomolus414
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 04-06-2006
kan je bij usenetserver ook met inet bankieren batalen (van de Rabobank)?

• me1299
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 23:13

me1299

$ondertitel

Nomolus schreef op 29 maart 2004 @ 22:50:
kan je bij usenetserver ook met inet bankieren batalen (van de Rabobank)?
Niet direct geloof ik. wat je wel kan doen is een paypal account openen en daar vanaf je bank geld naartoe sluizen en dan paypal gebruiken om te betalen voor usenetserver.

Zelf geen ervaring mee want ik heb een CC maar ik bedacht het me zomaar.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Genghis Khan
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
DeathKnight schreef op 29 maart 2004 @ 23:03:
[...]

Niet direct geloof ik. wat je wel kan doen is een paypal account openen en daar vanaf je bank geld naartoe sluizen en dan paypal gebruiken om te betalen voor usenetserver.

Zelf geen ervaring mee want ik heb een CC maar ik bedacht het me zomaar.
Heeft geen zin: bij Usenetserver mag je dan wel betalen met een PayPal-account, maar dan wel een geverifiëerde. En laat dat nou net pas gebeuren als je je credit card nummer aan ze geeft. Heel jammer dus.

• Jive
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 12-05 14:20

Jive

MooMooMastah

UseNetServer .. 5 minuten om aan te melden ... 4:30 minuten om CC sjit in te voeren ... 30sec om client in te stellen ...
En vervolgens een volle lijn trekken ... die 6 threads is echt genoeg om 850 KB/s te trekken .. en als dat niet gaat is dat omdat de poster te kleine parts gebruikt .. en rent ie rond de 700 KB/s ... (maar dat kan ook een update vertraging van de client zijn)

Wat de NZB's betreft ... www.newzbin.com , www.usenetjunkie.com, NZB Leecher van Pizza pakt usenetjunkie+binaries.nl database om nzb te trekken.

[Voor 31% gewijzigd door Jive op 29-03-2004 23:58]

Jive's Box
Jive @ DNET

• Budha
  • Laatst online: 13-05 22:20

Budha

Online ergo sum

Ik heb toch maar een Astraweb account genomen voor 60 gig.

Met de huidige dollarkoers kost me dat maar €21,50.

Leuk om mee te proberen :)

• sylvesterrr
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 12-05 14:14
Ik vind het gewoon verrekte jammer dat je bij al die bedrijven een creditcard (of een geverifieerde paypal waar je ook een creditcard voor nodig hebt) nodig hebt, anders had ik allang een platinum account @ buzzardnews.
Ik zie dat ze dat niet meer aanbieden, dus zal ik wel naar usenetserver.com moeten gaan, maar dan zit ik nog steeds met het feit dat ik geen creditcard heb. :/
Ga nou niet zeggen dat ik dan naar pfcorner.nl moet gaan, want dat is gewoon duur.

• Jive

Jive

MooMooMastah

* Jive heeft hem gewoon met de PostBankCard aan kunnen vragen.
Dat is een verifieerbare Mastercard ... en die slikken ze zowat overal.

Jive's Box
Jive @ DNET

• REC
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online
sylvesterrr schreef op 30 maart 2004 @ 01:42:
Ik vind het gewoon verrekte jammer dat je bij al die bedrijven een creditcard (of een geverifieerde paypal waar je ook een creditcard voor nodig hebt) nodig hebt, anders had ik allang een platinum account @ buzzardnews.
Ik zie dat ze dat niet meer aanbieden, dus zal ik wel naar usenetserver.com moeten gaan, maar dan zit ik nog steeds met het feit dat ik geen creditcard heb. :/
Ga nou niet zeggen dat ik dan naar pfcorner.nl moet gaan, want dat is gewoon duur.
Je kunt wellicht Randori proberen, die doet het ook zonder creditcard. Schijnt een reseller van Usenetserver te zijn.

https://www.randori.com/randori/register.html

• LiquidSmoke
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 21:08
ja, ik heb ook gewoon de gok genomen en een kaart aangevraagd, ik kreeg hem nog ook :D (studentenrekening) was binnen 5 minuten gepiept om de kaart te activeren en me aan te melden bij UseNetserver, voor die 11 euro per jaaar neem ik graag zo'n kaart :)

• me1299

me1299

$ondertitel

Valt me wel op hoor. Voorheen als ik wat wou weten bij buzzardnews had ik binnen 15 minuten een reply.

En als ik zeg dat ik maar eens bij usenetserver moet gaan kijken reageren ze prompt helemaal niet meer :/

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

DeathKnight schreef op 30 maart 2004 @ 10:53:
Valt me wel op hoor. Voorheen als ik wat wou weten bij buzzardnews had ik binnen 15 minuten een reply.

En als ik zeg dat ik maar eens bij usenetserver moet gaan kijken reageren ze prompt helemaal niet meer :/
Tja, sorrie hoor, maar dan geef ik ze groot gelijk: op manipulatie zou ik ook niet reageren (naast het feit dat het weinig zin heeft om te reageren, Buzzardnews kan jou tenslotte niet dwingen om NIET naar UNS te kijken...)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• me1299

me1299

$ondertitel

KillerBeeForEver schreef op 30 maart 2004 @ 10:58:
[...]

Tja, sorrie hoor, maar dan geef ik ze groot gelijk: op manipulatie zou ik ook niet reageren (naast het feit dat het weinig zin heeft om te reageren, Buzzardnews kan jou tenslotte niet dwingen om NIET naar UNS te kijken...)
Wat een onzin weer. Ik heb een abbonement dus heb ik gewoon recht op support als ze dat aanbieden. Ik heb gewoon netjes om confirmatie gevraagd of het platinum account daadwerkelijk niet meer leverbaar is.

Als ze daarop niet reageren zijn de ronduit asociaal en om dan maar naief niets meer te zeggen.

Als jij een helpdesk van iets belt en je meldt dat je misschien bij hun concurrent gaat loeren hangen ze toch ook niet gelijk de telefoon op of wel?

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

DeathKnight schreef op 30 maart 2004 @ 11:01:
[...]

Wat een onzin weer. Ik heb een abbonement dus heb ik gewoon recht op support als ze dat aanbieden. Ik heb gewoon netjes om confirmatie gevraagd of het platinum account daadwerkelijk niet meer leverbaar is.

Als ze daarop niet reageren zijn de ronduit asociaal en om dan maar naief niets meer te zeggen.

Als jij een helpdesk van iets belt en je meldt dat je misschien bij hun concurrent gaat loeren hangen ze toch ook niet gelijk de telefoon op of wel?
Kijk, nu geef je wat meer info, je vorige reactie kwam heel anders op me over, dus nu weet ik ook wat meer he?! :P
Ik begrijp je nu wel, maar zeg dan zoiets als: jammer voor jullie, maar dan stap ik over (en dat zou ik dan ook gewoon doen). Nu wil je eigenlijk min of meer een reactie uitlokken d.m.v. (in mijn ogen) een toch wat manipulerende houding en nee, daar houd ik niet zo van, wees dan resoluut en ga daar gewoon weg. Maar okay, is mijn mening uiteraard (alhoewel ik je dus best wel begrijp hoor, ik zou het ook niet leuk vinden als ze niet zouden reageren ;) ).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• me1299

me1299

$ondertitel

KillerBeeForEver schreef op 30 maart 2004 @ 11:33:
[...]

Kijk, nu geef je wat meer info, je vorige reactie kwam heel anders op me over, dus nu weet ik ook wat meer he?! :P
Ik begrijp je nu wel, maar zeg dan zoiets als: jammer voor jullie, maar dan stap ik over (en dat zou ik dan ook gewoon doen). Nu wil je eigenlijk min of meer een reactie uitlokken d.m.v. (in mijn ogen) een toch wat manipulerende houding en nee, daar houd ik niet zo van, wees dan resoluut en ga daar gewoon weg. Maar okay, is mijn mening uiteraard (alhoewel ik je dus best wel begrijp hoor, ik zou het ook niet leuk vinden als ze niet zouden reageren ;) ).
Ja je moet wel netjes blijven natuurlijk :P

Hoe dan ook, ik heb momenteel een platinum account bij buzzardnews. En ik moet er via andere mensen achter komen dat mijn abbonement niet meer leverbaar is. Het zou natuurlijk horen dat buzzardnews mij persoonlijk inlicht. Ik heb nog iets van 6 dagen te gaan met mijn abbonement. En het zou nogal vreemd zijn als het daarna opeens afgelopen is en mijn abbonement niet meer bestaat. Er staat ook geen melding op hun website. Erg rare gang van zaken als het mij vraagt.

Het is ook nog niet 100% zeker dat het voor bestaande abonnees niet meer verlengbaar is dus daarom wacht ik nog even af.

Usenetserver kan je na aanmelding ook binnen een paar minuten al gebruiken dus ik heb verder geen haast ofzo :)

• REC
  • Niet online
Volgens mij worden die abonnementen gewoon automatisch verlengd, hoor.

• me1299

me1299

$ondertitel

recman schreef op 30 maart 2004 @ 13:16:
Volgens mij worden die abonnementen gewoon automatisch verlengd, hoor.
Verlengd in wat is dan de vraag in deze situatie.

• REC
  • Niet online
DeathKnight schreef op 30 maart 2004 @ 16:20:
[...]

Verlengd in wat is dan de vraag in deze situatie.
Je houdt waarschijnlijk gewoon je 'oude' abonnement, zoals je 'm afgesloten hebt. Ik heb bijv. nog steeds een standardaccount van $6,95, terwijl deze al lang niet meer aangeboden wordt, en blijf 'm houden totdat ik 'm zelf verander of opzeg, heb ik begrepen. Wat ze wellicht wel zouden kunnen doen, is de maximale snelheid beperken, dat is bij mij gebeurd.

[Voor 12% gewijzigd door REC op 30-03-2004 16:28]

• me1299

me1299

$ondertitel

recman schreef op 30 maart 2004 @ 16:26:
[...]

Je houdt waarschijnlijk gewoon je 'oude' abonnement, zoals je 'm afgesloten hebt. Ik heb bijv. nog steeds een standardaccount van $6,95, terwijl deze al lang niet meer aangeboden wordt, en blijf 'm houden totdat ik 'm zelf verander of opzeg, heb ik begrepen. Wat ze wellicht wel zouden kunnen doen, is de maximale snelheid beperken, dat is bij mij gebeurd.
Dus als ik je goed begrijp stel je dat de kans groot is dat het huidige unlimited account voor bestaande leden gewoon blijft bestaan?

• REC
  • Niet online
DeathKnight schreef op 30 maart 2004 @ 17:02:
[...]

Dus als ik je goed begrijp stel je dat de kans groot is dat het huidige unlimited account voor bestaande leden gewoon blijft bestaan?
Zeker weten doe ik het natuurlijk niet, maar de kans daarop lijkt mij wel groot. Hetzelfde is mij gebeurd toen ze de standaardabonnementen afschaften. En bovendien heb je geen mailtje van hun gekregen dat er voor jou iets zal gaan wijzigen

• Nomolus414
Genghis Khan schreef op 29 maart 2004 @ 23:25:
[...]

Heeft geen zin: bij Usenetserver mag je dan wel betalen met een PayPal-account, maar dan wel een geverifiëerde. En laat dat nou net pas gebeuren als je je credit card nummer aan ze geeft. Heel jammer dus.
en Buzzardnews?

• me1299

me1299

$ondertitel

Zelfde verhaal.

• Nomolus414
I don't have a credit card. Can I still signup?
Yes! If you do have a bank account you can signup through PayPal. PayPal requires either a valid credit card or a confirmed bank account in order to use their subscription payment service. If you don't already have a bank account that has been confirmed by PayPal it generally takes a few days to a week to get your account established. Once you have done this you can signup for BuzzardNews using PayPal as your method of payment.
kan dus wel met buzzardnews, duurt alleen een paar dagen

zoals het daar staat heb je geen geverifiëerd account bij paypal nodig en bij usenetserver wel

[Voor 10% gewijzigd door Nomolus414 op 30-03-2004 22:49]

• me1299

me1299

$ondertitel

zo ik heb een abbo op usenetserver genomen. Ik haalde bij buzzard heel de avond maar 10kb/s en toen was ik het zat :P

Nu zit ik headers op te halen met 410kb/s.

• Hoyden
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 23:07
Wie weet zo of Usenetserver ook moeilijk doet om een account te sharen met meerdere users ?

Ik wil iemand ff laten proefen aan het werk, maar die heeft natuurlijk geen Cistron maar @home..
Zou ik dat kunnen doen of toch maar niet :?

• Xander
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 01:44
SandeR schreef op 30 maart 2004 @ 23:03:
Wie weet zo of Usenetserver ook moeilijk doet om een account te sharen met meerdere users ?

Ik wil iemand ff laten proefen aan het werk, maar die heeft natuurlijk geen Cistron maar @home..
Zolang je maar niet op 2 plaatsen tegelijkertijd gaat inloggen...

Staat een aantal posts terug trouwens ook al :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• maupie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 17-04 10:35
SandeR schreef op 30 maart 2004 @ 23:03:

Ik had ooit eens het idee om 3 lijntjes bij mij te gebruiken en 3 bij mijn broertje.
Maar tot mijn verbazing kon ik er 6 open gooien bij mij en in elk geval 3 bij hem.

Het gekke is dat als ik het binnen mijn netwerk doe het niet kan. Maar OK dan komen de requests natuurlijk wel van het zelfde IP.

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

• BKJ
  • Laatst online: 17-03 15:41
Is buzzardnews op dit moment niet ontzettend traag? Ik kom niet boven de 50kbyte/s uit. Wie heeft meer dit probleem? Normaal haal ik wel 400 a 450 kbyte/s....

Kamer huren

• Smarron
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 00:05

Smarron

The bend

hitchhacker schreef op 01 april 2004 @ 00:02:
Is buzzardnews op dit moment niet ontzettend traag? Ik kom niet boven de 50kbyte/s uit. Wie heeft meer dit probleem? Normaal haal ik wel 400 a 450 kbyte/s....
Hier is hij ook erg brak. 70-100kb/sec ongeveer ja.

-=Asus Nexus 7 (2013)=- -=Samsung Galaxy A70=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• LiquidSmoke
damn, kweet niet wat er bij usenetserver aan de hand is, maar het duurt lang om te verbinden (zowel updaten als downloaden) en 9 v/d 10 keer verleist ie zijn verbinding als ie update, downloaden gaat wel als een speer 8)7 zit btw niet via test maar gewoon via news, misschien dat dat verschil maakt?

• DustMan4u
  • Laatst online: 10-05 15:12
LiquidSmoke schreef op 02 april 2004 @ 09:05:
damn, kweet niet wat er bij usenetserver aan de hand is, maar het duurt lang om te verbinden (zowel updaten als downloaden) en 9 v/d 10 keer verleist ie zijn verbinding als ie update, downloaden gaat wel als een speer 8)7 zit btw niet via test maar gewoon via news, misschien dat dat verschil maakt?
Idd, bij headers updaten krijg ik ook vaak een communication error. Downloaden gaat wel zonder problemen (400kbyte/s op @home)
Owjah ik zit ook gewoon op news.usenetserver.com

[Voor 5% gewijzigd door DustMan4u op 02-04-2004 09:08]

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: ANET A6 Printer | Mijn Thingiverse Profiel

• tweak_dude
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 18:19
Ik heb net een 100 GB (einmalig) account bij buzzardnews genomen. Mijn eerste indruk is dat de retentie lekker is (ik ben dan ook euronet/wanadoo gewend), ik ben net dvd van 19/03 aan het downloaden :) Maar de snelheid valt me toch beetje tegen, deze is erg wisselend van 250 tot 400 met 4 draadjes (heb een 4mbit verbinding). Maar ik zal het meestal toch alleen voor fills gebruiken, dus echt een ramp is het niet maar sneller zou opzich wel mogen voor de payserer :/

• LiquidSmoke
DustMan4u schreef op 02 april 2004 @ 09:08:
[...]

Idd, bij headers updaten krijg ik ook vaak een communication error. Downloaden gaat wel zonder problemen (400kbyte/s op @home)
Owjah ik zit ook gewoon op news.usenetserver.com
ik ook, probeer het nu via test.usenetserver.com en die gaat als een speer! :?

naja, zolang er 1 van de 2 het goed doet :Y)

• me1299

me1299

$ondertitel

tweak_dude schreef op 02 april 2004 @ 09:19:
Ik heb net een 100 GB (einmalig) account bij buzzardnews genomen. Mijn eerste indruk is dat de retentie lekker is (ik ben dan ook euronet/wanadoo gewend), ik ben net dvd van 19/03 aan het downloaden :) Maar de snelheid valt me toch beetje tegen, deze is erg wisselend van 250 tot 400 met 4 draadjes (heb een 4mbit verbinding). Maar ik zal het meestal toch alleen voor fills gebruiken, dus echt een ramp is het niet maar sneller zou opzich wel mogen voor de payserer :/
Buzzardnews is de laatste dagen nogal traag, dus misschien is het volgende week beter. Ik heb mijn maand abbo iig opgezegd en naar usenetserver gegegaan. Die is wat rapper ;)

• Nomolus414
download nu met max van chello (250 kbyte) via buzzardnews betaald met paypal

_/-\o_

• tweak_dude
  • Laatst online: 18:19
Nomolus schreef op 02 april 2004 @ 23:29:
download nu met max van chello (250 kbyte) via buzzardnews betaald met paypal

_/-\o_
Hoe heb je dat dan gedaan :? Ik kon alleen kiezen uit credit cards ??

• Nomolus414
Paypal account aanmaken, geld ernaartoe sturen (naar nederlandse bank)

account aanmaken bij buzzardnews.com, terug naar paypal account daar de optie send money gebruiken gegevens invullen

ik moets dan nog een email sturen omdat mij email waarmee ik paypal heb aangemaakt niet de email was waar ik ook bij buzzardnews was ingeschreven

:Y)

sneheid is erg lekker _/-\o_

• Goran100
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 14-12-2004
Weet iemand al iets meer over www.virtualbox.nl??

Naar mijn weten de 2e nederlandse payserver. Iets goedkoper dan pfcorner (maar nog steeds duur vergeleken bij usenetserver/buzzardnews. Voordeel is wel natuurlijk dat je geen creditcard nodig heb en volgens mij is het betaling achteraf .

• taxfree1972
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 15-05-2012
Virtualbox rekent 7,5 euro om 5 GB te mogen downloaden. Als ik het goed zie betekent dat, dat het downloaden van een DVD-R (4,5 GB) me dan EUR 7,50 kost. Tel daar nog de kosten voor een DVD-R bij op. Daar kan je ze tegenwoordig bijna origineel voor kopen!

Affijn, voor het downloaden van DVD's dus niet echt boeiend.

• tomic
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 20:09

tomic

Smexylittlebabe!

* tomic heeft er net best wel wat over geleerd! ;)
* De site is echt zwaar onprofessioneel; design, tekst alles!
* Voor zover wij weten relayen hun gewoon naar een server in amerika, met goedkope bandbreedte.
* Check de FAQ:
code:
1
2
Ik heb een hotmail adres kan ik dan gewoon aanmelden? 
Waarom zou dat niet kunnen? Als u maar betaald vinden wij het allemaal best.

"Zolang u betaald vinden wij het best"??!! :Y) _/-\o_
Dat kán niet serieus genomen worden.

[Voor 6% gewijzigd door tomic op 03-04-2004 10:31]

Toch maar een weblog?

• Omehenk
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 20-02-2005

Omehenk

Happy Happy Joy Joy

volgens mij is virtualbox gewoon een reseller van usenetserver :?

• kamerplant
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online

kamerplant

lekker toch

tomic schreef op 03 april 2004 @ 10:30:
[...]

* tomic heeft er net best wel wat over geleerd! ;)
* De site is echt zwaar onprofessioneel; design, tekst alles!
* Voor zover wij weten relayen hun gewoon naar een server in amerika, met goedkope bandbreedte.
* Check de FAQ:
code:
1
2
Ik heb een hotmail adres kan ik dan gewoon aanmelden? 
Waarom zou dat niet kunnen? Als u maar betaald vinden wij het allemaal best.

"Zolang u betaald vinden wij het best"??!! :Y) _/-\o_
Dat kán niet serieus genomen worden.
Mja, PFCorner ziet er nog baggerder uit. Het taalgebruik is (of was, site is wat aangepast) werkelijk diep triest. Toch schijnt het een goede server te zijn.

Goedkope bandbreedte hoeft overigens niet altijd slecht te zijn. De newsserver staat in de US (cogentco.com). Hierdoor heb je een hogere ping, wat voor een newsserver weinig uit maakt.
Imo moet je het gewoon proberen voordat je er over oordelen kunt.

• Goran100
Ik denk dat ik vandeweek een 100GB accountje neem voor 50euro. Pfcorner mag dan wel goede servers hebben die eigenaar spoort echt niet.

Post wel m'n bevindingen. Snap niet waarom het zo duur allemaal moet zijn als ze voor 12 euro gewoon een unlimited accoutje bij usenetserver kunnen bieden en deze gewoon weer doorverkopen voor bijv 20euro voor mensen die geen creditcard hebben of willen gebruiken. He..... Zit daar trouwens geen business in :)

• JvdW
  • Laatst online: 09-05 21:03
Nomolus schreef op 03 april 2004 @ 09:46:

account aanmaken bij buzzardnews.com, terug naar paypal account daar de optie send money gebruiken gegevens invullen

ik moets dan nog een email sturen omdat mij email waarmee ik paypal heb aangemaakt niet de email was waar ik ook bij buzzardnews was ingeschreven

Ik ga dat nu ook proberen.
Heb zojuist een paypal acount aangemaakt en via internetbankieren 12 euro overgemaakt naar mijn paypal account :+

Nu alleen nog wachten totdat het geld op mijn paypal acount staat en dan neem ook ik eerst een proef abbo'tje bij Buzzardnews. [50 GBytes Per Month No Speed Limits]

• Nomolus414
als het geld op je paypal account staat heb je binnen een paar uurtjes al verbinding

nu 3 draadjes aan hier (ja ik weet dat je er 6 kan ;)) rond de 180 kb/sec

• TSS_Droopy
  • Laatst online: 11-05 06:45
Buzzardnews doet het de laatste tijd echt enorm slecht t.o.v. wat ik gewend ben. :( :(

Retentie is i.i.g. minder en mijn bandbreedte komt niet meer boven de 2 mbit.
Ik heb trouwens het platinum account (onbeperkt) a € 14,95 op een cistron max 8 mbit abbo

[Voor 9% gewijzigd door TSS_Droopy op 03-04-2004 20:21]

"I see said the blind man, as he picked up his hammer and saw"

• Goran100
Wie weet trouwens wat de piekuren zijn bij Buzzardnews? (ivm de speedcap) En hoelang duurt het voordat het bedrag ook echt binnen is op je PayPal account als je via mijnpostbank.nl geld overmaakt.

[Voor 24% gewijzigd door Goran100 op 03-04-2004 23:04]

• Sjowhan
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 14-05 14:56
TSS_Droopy schreef op 03 april 2004 @ 19:56:
Buzzardnews doet het de laatste tijd echt enorm slecht t.o.v. wat ik gewend ben. :( :(

Retentie is i.i.g. minder en mijn bandbreedte komt niet meer boven de 2 mbit.
Ik heb trouwens het platinum account (onbeperkt) a € 14,95 op een cistron max 8 mbit abbo
Retentie is inderdaad aan de slechtere kant heb ik het gevoel... Jammer, want in het begin wastie wel goed..

Het is dat ik een unlimited voor 6.95 hebt momenteel, anders zou ik -denk ik- al gekapt zijn met buzzardnews en naar Usenetserver gegaan zijn...

http://specs.tweak.to/5253

• me1299

me1299

$ondertitel

Bij buzzard haal ik hier nog maar 100kb/s.. Is wel eens anders geweest. Ik ben reeds over maar ik gebruik hem nog een paar daagjes.

Vandaag ook wat leuks trouwens ;(

Gooi ik per ongeluk een verkeerde map weg op me hd.. whoops 6 startrek films weggepleurd.. recovery software hielp niet :(

Nu zag ik dat al die films nog op usensetserver stonden (groep met goede retentie) dus ikke vlug op kantoor al die film in m'n que geslingerd :D

Ik ben reeds op de helft, het is in totaal 30GB en hij doet er in totaliteit 12 uurtjes over. Echt niet normaal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nomolus414
Goran100 schreef op 03 april 2004 @ 23:03:
Wie weet trouwens wat de piekuren zijn bij Buzzardnews? (ivm de speedcap) En hoelang duurt het voordat het bedrag ook echt binnen is op je PayPal account als je via mijnpostbank.nl geld overmaakt.
Bij mij duurde het 3 dagen (rabobank inet bankieren)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

DeathKnight schreef op 03 april 2004 @ 23:08:
Bij buzzard haal ik hier nog maar 100kb/s.. Is wel eens anders geweest. Ik ben reeds over maar ik gebruik hem nog een paar daagjes.
Ik doe 650 kb/s vandaag. Misschien toch het tijdstip?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

DeathKnight schreef op 03 april 2004 @ 23:08:

Vandaag ook wat leuks trouwens ;(

Gooi ik per ongeluk een verkeerde map weg op me hd.. whoops 6 startrek films weggepleurd.. recovery software hielp niet :(

Nu zag ik dat al die films nog op usensetserver stonden (groep met goede retentie) dus ikke vlug op kantoor al die film in m'n que geslingerd :D

Ik ben reeds op de helft, het is in totaal 30GB en hij doet er in totaliteit 12 uurtjes over. Echt niet normaal.
En over een week wederom een abuse-mail van Cistron krijgen. :X

Ik doe het in ieder geval wat rustiger aan. Wel verrot van die films zeg! Moet er niet aan denken!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nijtram
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 25-07-2005
1) Usenetserver
2) Werkelijk alles compleet, nooit PAR-files nodig!
3) Rond de 13 euro per maand.
4) Maximale snelheid (zelfs met 2 threads) / Cistron 2 mbit.
5) Retentietijd van 3 weken.
6) Zie 2.
7) Ongelimiteerd downloaden bij Usenetserver!

@ Smarron:
Geachte Cistron abonnee,

Cistron komt keer op keer uit onafhankelijke testen als 1 van de beste internet providers in Nederland. Wij zijn daar trots op en proberen dat ook voor u zo te handhaven.

Helaas hebben we een aantal keren moeten vaststellen dat mensen zich niet aan de afgesproken regeltjes (datalimieten) houden. Ook u bent over de maximale hoeveelheid dataverkeer heen gegaan. U kunt deze overigens bijhouden via onze gebruikerscentrale.
8)

[Voor 59% gewijzigd door Nijtram op 04-04-2004 15:22]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 14-05 13:49
Waarom betaald iemand uberhaupt om te downloaden?? :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Cougar schreef op 04 april 2004 @ 15:45:
- Niet iedereen is zo lame als jij.
- Niet iedereen krijgt van pappie en mammie een betaalde internetverbinding.

:O

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nijtram
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 25-07-2005
Ik hoef niet te betalen om te downloaden, er bestaat nog zo iets als een FXP-scene.
Vind het gewoon leuk om ook eens andere NIET 0-sec dingen te vinden die ik in de FXP allang niet meer tegenkom.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sjowhan
Waarom zou ik betalen om te downloaden? Als de provider waarbij ik zit niet echt fantastisch is, moet je wel een betaalservice nemen om sowieso gebruik te kunnen maken van usenet..
Ten tweede: ik haal zeker het geld eruit aan spul wat ik download, want games zijn echt niet meer zo goedkoop als vroegah... Daarnaast heb ik soms een requestje van me broertjes, die ik dan zo ook in vervulling kan laten gaan :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sjowhan
Nijtram schreef op 04 april 2004 @ 15:54:
Ik hoef niet te betalen om te downloaden, er bestaat nog zo iets als een FXP-scene.
Vind het gewoon leuk om ook eens andere NIET 0-sec dingen te vinden die ik in de FXP allang niet meer tegenkom.
Enig nadeel van die FXP-scene is dat je mensen moet kennen om erin te mogen, of spullen daarvan daan te krijgen.
En ja, het is idd zo dat soms spullen op usenet te vinden zijn die ouder zijn dan een maand/jaar, en die echt niet meer in de FXP-scene te vinden is...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoyden
Ga lekker in een ander topic reageren :Z :O

Ik betaal hier thuis 79,- voor goed internet (Cistron)
En ik betaal nogeens 14.95 dollar voor Usenetserver.

Al met al is het dat dik waard, en zie ik geen reden waarom ik zou moeten overstappen naar bijv. Demon die goedkoper is met hetzelf abbo (8Mbit BBNED)

Betalen om te downloaden doe je altijd. En zoals al eerder vermeld heeft niet iedereen de kennissen in het FXP-wereldje. Dat jij dat misschien wel hebt is leuk, maar daar haal je ook niet alles vandaan wat je wilt.

Dus wat je nu moet met dit antwoord, is me niet echt duidelijk, :? :X
Ga jij toch lekker genieten van je @home abbo :D

[Voor 65% gewijzigd door Hoyden op 04-04-2004 19:42]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

Smarron schreef op 04 april 2004 @ 15:15:
[...]
En over een week wederom een abuse-mail van Cistron krijgen. :X

Ik doe het in ieder geval wat rustiger aan. Wel verrot van die films zeg! Moet er niet aan denken!
Ik probeer me in te houden :X

Zit al over de 50GB en de maand is nauwelijks begonnen. Heel irritant dat je ook niet bij kan kopen tegen leuke tarieven :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TSS_Droopy
  • Laatst online: 11-05 06:45
Buzzardnews gaat nu opeens weer als een trein (>>700 kb/s) JOEPIE :o :o

Nou maar hopen dat het zo blijft.
Ze lopen al een aantal weken te klooien

"I see said the blind man, as he picked up his hammer and saw"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoyden
DeathKnight schreef op 04 april 2004 @ 21:59:
[...]

Ik probeer me in te houden :X

Zit al over de 50GB en de maand is nauwelijks begonnen. Heel irritant dat je ook niet bij kan kopen tegen leuke tarieven :(
T kost blijkbaar toch wat die data :)
Zie fast-xs enzo..

Dus maar ff selectief downloaden he..
Niet alle dvdtjes dus.
Huren kan net zo goed, zo duur is het nie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 10-05 08:16

we_are_borg

You will Comply

SandeR schreef op 04 april 2004 @ 22:54:
[...]

T kost blijkbaar toch wat die data :)
Zie fast-xs enzo..

Dus maar ff selectief downloaden he..
Niet alle dvdtjes dus.
Huren kan net zo goed, zo duur is het nie.
Je dient ook selectief te zijn met downloaden je kan wel alles willen maar dan gaat het erg hard. Soms download ik achter elkaar en zo een paar dagen niets.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoyden
we_are_borg schreef op 04 april 2004 @ 23:18:
[...]

Je dient ook selectief te zijn met downloaden je kan wel alles willen maar dan gaat het erg hard. Soms download ik achter elkaar en zo een paar dagen niets.
k had vorige maand bijna 90GB. Ik ben halverwege Maart lid geworden van Usenetserver. Dus ook ik moet ff opletten.

Maar Maart was wel een Maand waarin toch wel een paar games uitkwamen van rond de 3-4GB. (Toppers als FarCry, UT2004 en CMR4)

Dat zal ook wel niet elke maand gebeuren.
En DVD's download ik niet zo heel veel (nog)

:)

Maar tis rete snel die usenetserver, en verleidelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Ik snap iets niet van Usenetserver.com: op de site staat dat er gecapped wordt op 2 megabit, maar iedereen in dit topic haalt veel hogere snelheden. Zijn ze hier nog niet actief mee begonnen ofzo? Dit staat er:
3-month High Speed - $39.95
3 months of high-speed Usenet service with unlimited downloads, and 2Mb per second downloads for $39.95.

Monthly High Speed - $14.95
High-speed Usenet service with unlimited downloads, and 2Mb per second downloads for $14.95.
Mis ik nu iets ofzo :?.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 10-05 08:16

we_are_borg

You will Comply

Genghis Khan schreef op 04 april 2004 @ 23:46:
Ik snap iets niet van Usenetserver.com: op de site staat dat er gecapped wordt op 2 megabit, maar iedereen in dit topic haalt veel hogere snelheden. Zijn ze hier nog niet actief mee begonnen ofzo? Dit staat er:

[...]
Mis ik nu iets ofzo :?.
Ja als je gelezen had zie je staan dat het per connectie is met een max van 7Mbit ongeveer voor Nederland. Dus 2Mbit per connectie.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Jive

Jive

MooMooMastah

NEE NEE NEE ....
Ze cappen helemaal niet per thread ....
ze cappen momenteel HELEMAAL NIET !!!!!!!!!!!!!!!

Want dit kost ze teveel processortijd.
De hele reden waarom dit op de voorpagina staat is waarschijnlijk omdat ze het ooit eens getest hebben, en toen niet helemaal beviel, en er nu alsnog opstaat voor als het ooit eens nodig word voor ze ...

* Jive gaat nu verder met 850 KB/s trekken bij UseNetServer.

Jive's Box
Jive @ DNET

• Smarron

Smarron

The bend

Ik denk dat ik ook maar met Buzzardnews stop en naar Usenetserver ga. Ik lees de afgelopen weken meer positieve berichten over UNS dan over Buzzard. Dan neem ik meteen zo'n 3-maandelijks abo, want ik zie het wel zitten met UNS en helemaal met die testserver!

Niet dat Buzzard veel incompletes heeft, integendeel, alleen wil de snelheid in de avond/nacht nogal tegenvallen.

• me1299

me1299

$ondertitel

Smarron schreef op 05 april 2004 @ 06:01:
Ik denk dat ik ook maar met Buzzardnews stop en naar Usenetserver ga. Ik lees de afgelopen weken meer positieve berichten over UNS dan over Buzzard. Dan neem ik meteen zo'n 3-maandelijks abo, want ik zie het wel zitten met UNS en helemaal met die testserver!

Niet dat Buzzard veel incompletes heeft, integendeel, alleen wil de snelheid in de avond/nacht nogal tegenvallen.
Geloof me je doet er goed aan!

Trouwens wisten jullie dan 1/4 van alle usenetserver abbonnees nederlands zijn? :D

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Smarron schreef op 05 april 2004 @ 06:01:
Ik denk dat ik ook maar met Buzzardnews stop en naar Usenetserver ga. Ik lees de afgelopen weken meer positieve berichten over UNS dan over Buzzard.
Je moet 't zelf weten natuurlijk, maar ik vind het een beetje onzin om hiervoor over te stappen. Een maand of wat geleden was het precies andersom: ging men over op Buzzard, omdat UNS op dat moment zo kl*te was. Feit is dat er aan die servers altijd wel werkzaamheden plaats vinden, die systemen zijn nou eenmaal niet onfeilbaar en laten dus zo nu en dan weleens een steekje vallen, dit geldt voor alle servers. Over een week loopt Buzzard denderend en is er wel weer wat met UNS and so on... ik ben iig nog steeds tevreden met Buzzard (en Astraweb ;) ) en als ie es een weekje traag is: so what?! Dit soort dingen gebeuren bij elke usenet server.

• nero355
  • Laatst online: 17:12

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

DeathKnight schreef op 05 april 2004 @ 12:39:Trouwens wisten jullie dan 1/4 van alle usenetserver abbonnees nederlands zijn? :D
Nou dan zal ik jou iets nog leukers vertellen :

Er is ooit gekeken welk land het meeste "illegaal bezig is" wat betreft p2p gebruiken/warez downloaden algemeen/ CD/DVD kopieer activiteiten ;)

Dit werd aangegeven met kleurtjes groen (braaf) geel (middenmoot) en rood (erg fout dus) uiteraard waren er nog van die vage kleuren tussen in ook enzo......

Wat bleek echter : Nederland was gloeiend ROOD :D :+ })

Kortom wij zijn een gevaar voor de Copyrights op de hele wereld 8) :7 O+ O-)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Xandrios
  • Laatst online: 23:54
Cappen hoeft btw helemaal niet op de server zelf te gebeuren, ze kunnen er net zo goed een extra server ertussen hangen die dat doet. Nogal onzin van usenetserver dat dat teveel processor zou kosten.

Magoed, kan me voorstellen dat ze het teveel gezeik vinden...maar wel een slappe smoes :P

• Entity
  • Laatst online: 21:14

Entity

9000rpm

nero355 schreef op 05 april 2004 @ 15:46:
[...]

Nou dan zal ik jou iets nog leukers vertellen :

Er is ooit gekeken welk land het meeste "illegaal bezig is" wat betreft p2p gebruiken/warez downloaden algemeen/ CD/DVD kopieer activiteiten ;)

Dit werd aangegeven met kleurtjes groen (braaf) geel (middenmoot) en rood (erg fout dus) uiteraard waren er nog van die vage kleuren tussen in ook enzo......

Wat bleek echter : Nederland was gloeiend ROOD :D :+ })

Kortom wij zijn een gevaar voor de Copyrights op de hele wereld 8) :7 O+ O-)
Niet voor niks is alt.binaries.nl één van de grootste groepen op heel usenet. Verder valt het ook op dat in andere groepen veel Nederlanders zitten, dus echt een verrassing was het niet :)

Xbox One (Forza Horizon 4): EntityNL

• Jive

Jive

MooMooMastah

Xandrios schreef op 05 april 2004 @ 17:48:
Cappen hoeft btw helemaal niet op de server zelf te gebeuren, ze kunnen er net zo goed een extra server ertussen hangen die dat doet. Nogal onzin van usenetserver dat dat teveel processor zou kosten.

Magoed, kan me voorstellen dat ze het teveel gezeik vinden...maar wel een slappe smoes :P
Moet er toch iets tussenzitten wat die verbindingen moet cappen ..
En ik kan me prima voorstellen dat routerprocessors dat niet zo fijn vinden om te doen, en volle dozen ertussen zetten zorgt weer voor extra hops & latencies.

Als het allemaal zo makkelijk was, dan zou elke isp router op de wereld inmiddels Ingres filteren, en dat doen ze ook nagenoeg niet ... wrom .. owhja .. processorusage & latencies ..... ({slagomdearmmodus}bij mijn weten op dit moment{/slagomdearmmodus})

Komt uiteraard erbij dat UNS een volle dochteronderneming is van WVfiber. ... en das een bedrijf wat gespecialiseerd is in fibers & transit daar in de states ...
Dus bandwidth zal ze een rotzorg zijn .. dat hebben ze in overvloed, net als die gasten die momenteel al dat dark-fiber in eigendom hebben uit de kpn-qwest boedel.

Jive's Box
Jive @ DNET

• Hoyden
Ik update de laatste tijd niet zoveel groepen meer van usenetserver.com, want soms duurt het wel erg lang.

Is er ook een proggie die met meer dan 1 stream groups kan updaten? Lijkt me haast niet toch? Want die 1ne stream loopt vaak maar rond de 100-150, of minder.

[Voor 14% gewijzigd door Hoyden op 05-04-2004 22:37]

• Sjowhan
SandeR schreef op 05 april 2004 @ 22:37:
Ik update de laatste tijd niet zoveel groepen meer van usenetserver.com, want soms duurt het wel erg lang.

Is er ook een proggie die met meer dan 1 stream groups kan updaten? Lijkt me haast niet toch? Want die 1ne stream loopt vaak maar rond de 100-150, of minder.
Waarom zou je groepen nog updaten? Als je bijv a.b.dvdr aant updaten bent, duurt dat opzich best wel lang. Ik gebruik sinds kort nzb voor grote groepen; de informatie van de rars zit in zo'n nzbfile, die je door middel van verschillende programma's dan kan downloaden. Scheelt Xpat en headers ophalen :9~

• Blamm
  • Laatst online: 07-05 22:41

Blamm

Niet meer Smart

Dimmu schreef op 05 april 2004 @ 22:40:
[...]

Waarom zou je groepen nog updaten? Als je bijv a.b.dvdr aant updaten bent, duurt dat opzich best wel lang. Ik gebruik sinds kort nzb voor grote groepen; de informatie van de rars zit in zo'n nzbfile, die je door middel van verschillende programma's dan kan downloaden. Scheelt Xpat en headers ophalen :9~
alleen moet je dan wel wachten tot hij helemaal compleet er op staat :( Verder werkt het wel ok
Zelf gebruik ik nu meestal XPAT

• Jive

Jive

MooMooMastah

* Jive gebruikt Grabit voor group-browsing ... en de rest doe ik met NZB's ...

En als de post er nog niet helemaal op staat ... dan laat je hem toch gewoon in de cue staan en schop je hem af en toe op om aan te vullen ...

En Xpat vind ik maar server-vertragend werken en zijn eigenlijke doel voorbij schieten, want tegenwoordig doen mensen zowat niet ander meer ...

Pak dan gewoon lekker usenetjunkie of newzbin ..
Of je maakt gewoon searches met NZB Leecher van Pizza

[Voor 41% gewijzigd door Jive op 06-04-2004 08:55]

Jive's Box
Jive @ DNET

• Hoyden
Dimmu schreef op 05 april 2004 @ 22:40:
[...]

Ik gebruik ook heel veel Nzb's, maar soms wil je wel ff wat groepen doorbladeren op zoek naar wat leuks.
Vandaar :)

Wat is "duurt opzich wel lang" als je dvdr bijv update ?
Zowel full als incremental ??
Ik weet dat er ong. 2.5milj. headers/posts zijn, dus aardig veel.
Volgens mij duurt hier het updaten wel meer dan een uur.

[Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 06-04-2004 11:56]

• me1299

me1299

$ondertitel

Weet iemand hoe dat bij newsleecher zit met groups updaten? Ik kan maar 1 groep tegelijk updaten :( Bij grabit zeg ik hop update alles maar, en dan kom ik over een halve dag wel weer eens kijken.

• Jive

Jive

MooMooMastah

* Jive heeft power-adsl .. en als ik de groups van usenetserver.com update dan stroomt dat met 450 kb/s binnen als het lekker gaat.

Grabit kun je gewoon zoveel groepen tegelijk updaten als je server als threads/connections toestaat. Hij loopt toch alles sequentieel af op wat klaar is met de decoding/processing ..
Dus je bent dan enkel gelimiteerd aan de snelheid van je verbinding & je pc.

En wat headeren betreft ... investeer in minimaal 512mb .. zeker als je met groepen als a.b.dvdr & misc & nl gaat spelen.

Jive's Box
Jive @ DNET

• Xander
Razorfist schreef op 05 april 2004 @ 23:43:
[...]

alleen moet je dan wel wachten tot hij helemaal compleet er op staat :( Verder werkt het wel ok
Why? Je kunt ook met NZB's al beginnen met het downloaden van een post voordat hij er compleet opstaat?

SandeR schreef op 06 april 2004 @ 11:56:
[...]

Ik gebruik ook heel veel Nzb's, maar soms wil je wel ff wat groepen doorbladeren op zoek naar wat leuks.
Vandaar :)
ook daarvoor kun je newzbin gebruiken, je kunt gewoon de hele groups doorbladeren. :)

Jive schreef op 06 april 2004 @ 13:51:
En wat headeren betreft ... investeer in minimaal 512mb .. zeker als je met groepen als a.b.dvdr & misc & nl gaat spelen.
512MB genoeg? In de tijd dat ik nog geen newzbin abbo had en usenetjunkie al helemaal nog niet bestond gebruikte ik newzbin, en update ik gewoon de headers. Ik heb dan 512MB geheugen, maar ik zat vaak met een pagefileusage van rond de 6GB als ik een aantal groepen update.... dat zou niet normaal mogen zijn? :X

[Voor 31% gewijzigd door Xander op 06-04-2004 18:46]

• Sjowhan
SandeR schreef op 06 april 2004 @ 11:56:
[...]

Wat is "duurt opzich wel lang" als je dvdr bijv update ?
Zowel full als incremental ??
Ik weet dat er ong. 2.5milj. headers/posts zijn, dus aardig veel.
Volgens mij duurt hier het updaten wel meer dan een uur.
Ik update a.b.dvdr niet, ik hou het altbinariesdvdr.net-forum in de gaten, en daarnaast nog FTD, dus aan me dvd's kom ik wel.
Als ik zou updaten, zou het toch wel 10 minuten duren ben ik bang (1536/256-lijntje) incremental, en 20 als full (dit gok ik maar; weet niet de exacte waarden)

[Voor 18% gewijzigd door Sjowhan op 06-04-2004 18:49]

• Xander
Dimmu schreef op 06 april 2004 @ 18:48:
[...]

Ik update a.b.dvdr niet, ik hou het altbinariesdvdr.net-forum in de gaten, en daarnaast nog FTD, dus aan me dvd's kom ik wel.
Als ik zou updaten, zou het toch wel 10 minuten duren ben ik bang (1536/256-lijntje) incremental, en 20 als full (dit gok ik maar; weet niet de exacte waarden)
10/20 minuten? Ik zet net voor de gein met Astraweb eens een headerdownload van a.b.dvdr aan in GrabIt. Time Remaining: 3h 9m. (4096/640 lijntje)

Ik weet niet hoe laag de retentie op jouw nieuwsserver is, maar 20 minuten is eigenlijk best wel snel :)

• Sjowhan
XanderH schreef op 06 april 2004 @ 18:51:
[...]

10/20 minuten? Ik zet net voor de gein met Astraweb eens een headerdownload van a.b.dvdr aan in GrabIt. Time Remaining: 3h 9m. (4096/640 lijntje)

Ik weet niet hoe laag de retentie op jouw nieuwsserver is, maar 20 minuten is eigenlijk best wel snel :)
Mja.. het is ook een grove schatting he.. Ik haal gewoon geen headers meer op, het zou echt wel 10x zoveel kunnen zijn als ik de headers inderdaad ga ophalen ;)

• Blamm
  • Laatst online: 07-05 22:41

Blamm

Niet meer Smart

XanderH schreef op 06 april 2004 @ 18:45:
[...]

Why? Je kunt ook met NZB's al beginnen met het downloaden van een post voordat hij er compleet opstaat?
Ik gebruik NewsLeecher en wanneer ik eerst de helft download en dan weer de nzb toevoeg later, dan downloadt hij alle files NOG een keer..

• Xander
Razorfist schreef op 06 april 2004 @ 20:43:
[...]

Ik gebruik NewsLeecher en wanneer ik eerst de helft download en dan weer de nzb toevoeg later, dan downloadt hij alle files NOG een keer..
Tja, dat heb je met die kant-en-klare NZB's die sommige mensen meeposten. Gebruik die dan ook niet, stel gewoon lekker zelf met newzbin je NZB's samen, heb je nergens last meer van....

• Carel
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 11-05 19:43
Weet iemand toevallig een paar goede buitenlandse varianten op bijvoorbeeld FTN?

• nero355
  • Laatst online: 17:12

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Carel schreef op 06 april 2004 @ 22:58:
Weet iemand toevallig een paar goede buitenlandse varianten op bijvoorbeeld FTN?
Dat is toch FTD :?

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• me1299

me1299

$ondertitel

Ligt het aan de server hoe snel xpat gaat? Ik ben even lang bezig met zoeken naar een filmpje in een groep dan dat ik alle headers zelf ophaal.

Heeft weinig nut dan. Alleen kost het wat minder bandbreedte voor mij.

• Xandrios
  • Laatst online: 23:54
Carel schreef op 06 april 2004 @ 22:58:
Dat is dus niet de bedoeling van deze thread.

• me1299

me1299

$ondertitel

Xandrios schreef op 07 april 2004 @ 07:28:
[...]

Dat is dus niet de bedoeling van deze thread.
Wees niet bevreesd, die bestaan namelijk toch niet ;)

• Sjowhan
DeathKnight schreef op 07 april 2004 @ 10:36:
[...]

Wees niet bevreesd, die bestaan namelijk toch niet ;)
Mja, het is waar je zelf tevreden mee bent.. er zijn nl zat van die index-sites, die de ng's afstruinen en op de website plaatsen.

• DoctorV64
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14-05 15:31

DoctorV64

Cosmopoliet

**Vraagje voor Usenetserver-gebruikers over het aanvragen van de account.**

Na wat gelezen te hebben over payservers in deze thread, dacht ik laat ik maar een account nemen bij Usenetserver. Totdat ik bij het invullen van de creditcard gegevens (zoals gewoonlijk bij amerikaanse formulieren), een State en zipcode moet invullen. Nou is het op zich niet moeilijk om respectievelijk Zuid-Holland en mijn postcode in te voeren, maar bij de credit card gegevens worden deze gegevens automatisch overgenomen. Is het een probleem bij het aanvragen van een account om in State en zipcode bij mijn CC gegevens dat zo te laten staan?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• Jive

Jive

MooMooMastah

* Jive had geen probleem met het invullen bij usenetserver.
Gewoon als country Netherlands ingevuld, en bij een succesvolle indiening in het systeem ingelogd om alle gegevens even na te lopen (stond idd wat fout hier en daar). ..

Maar die adres gegevens zijn eigenlijk alleen van belang als je de rekeningen op papier thuis wilt denkik, (gokje)

Jive's Box
Jive @ DNET

• me1299

me1299

$ondertitel

DoctorV64 schreef op 07 april 2004 @ 16:40:
**Vraagje voor Usenetserver-gebruikers over het aanvragen van de account.**

Na wat gelezen te hebben over payservers in deze thread, dacht ik laat ik maar een account nemen bij Usenetserver. Totdat ik bij het invullen van de creditcard gegevens (zoals gewoonlijk bij amerikaanse formulieren), een State en zipcode moet invullen. Nou is het op zich niet moeilijk om respectievelijk Zuid-Holland en mijn postcode in te voeren, maar bij de credit card gegevens worden deze gegevens automatisch overgenomen. Is het een probleem bij het aanvragen van een account om in State en zipcode bij mijn CC gegevens dat zo te laten staan?
Maakt geen zier uit. Ik heb bij state ZH (Zuid-Holland) ingevuld. Maar je kan het later ook heel makkelijk weer wijzigen.

• JvdW
Nomolus schreef op 03 april 2004 @ 09:46:

Ok, het geld staat nu op mijn paypal account. :)
Ik had me al gereigistreerd bij buzzardnews maar verder nog niet kunnen betalen.

Wat moet ik nou voor gegevens invullen als ik de optie "Send Money" gebruik bij PayPal, je moet een email adres invullen... :? Dat wordt namelijk verder nergens beschreven ?

• Nomolus414
Westereinder schreef op 07 april 2004 @ 16:58:
[...]

Ok, het geld staat nu op mijn paypal account. :)
Ik had me al gereigistreerd bij buzzardnews maar verder nog niet kunnen betalen.

Wat moet ik nou voor gegevens invullen als ik de optie "Send Money" gebruik bij PayPal, je moet een email adres invullen... :? Dat wordt namelijk verder nergens beschreven ?
je moet e-mail adres invullen en daaronder bij subject je username

• JvdW
Nomolus schreef op 07 april 2004 @ 17:25:
[...]

je moet e-mail adres invullen en daaronder bij subject je username
Ehm sorry maar ik slaap half geloof ik :+
Je bedoeld zo dus:

http://picserver.org/view_image.php/Z72U36P6V0IC

Maar wat is dat email adres dan, ik kan dat nergens vinden B) :|

• Xander
Westereinder schreef op 07 april 2004 @ 17:42:
Maar wat is dat email adres dan, ik kan dat nergens vinden B) :|
:O
Can I use the PayPal 'Send Money' function to pay for my account?
You can send us a payment without using Paypal's subscription service by sending a payment for the amount of the account you wish to purchase to paypal@buzzardnews.com. If the email address you signed up with is the same as the one you used to signup for PayPal, your account will be automatically activated. Otherwise you will need to drop us an email to support@buzzardnews.com and let us know that you have sent a payment.

• JvdW
Op GoT lees ik altijd alle FAQ's :9
Moet dat ook maar eens gaan doen op andere site's _/-\o_

De betaling gemaakt en heb het nu gelijk al in gebruik :*)
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True