Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Als je portomonee het toestaat zou ik gewoon een (256 mb) merkkaartje kopen, Dane-elec of Sandisk ofzo

Edit: Heb dus vandaag de SE t610 gekocht. Erg mooi telefoontje. Zoals ik al zei vond ik de SPV toch iets teveel nadeeltjes hebben.

[ Voor 40% gewijzigd door Piggen op 22-07-2003 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mpmad schreef op 22 July 2003 @ 17:42:
Als je portomonee het toestaat zou ik gewoon een (256 mb) merkkaartje kopen, Dane-elec of Sandisk ofzo

Edit: Heb dus vandaag de SE t610 gekocht. Erg mooi telefoontje. Zoals ik al zei vond ik de SPV toch iets teveel nadeeltjes hebben.
ik was ook van plan om 256 mb te nemen, maar ik wil graag weten welk merk het snelste is (zit namelijk nogal verschil in lees ik hier en daar (8> ), maar een echt duidelijke recente review heb ik nog niet gevonden. Na wat onderzoek begin ik toch wel te geloven dat LEXAR toch wel 1 van de snelste is (iig stukken sneller dan die van scandisk geloof ik zo). (O.a uit dit soort revieuws gehaald: http://www.palmclub.nl/tips/vfsbenchmark/ )

Maar als iemand misschien nog wat meer info hierover heeft zou ik je zeer dankbaar zijn _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2003 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Lexar is nogal moeilijk te krijgen in NL. In de pricewatch staat er 1, maar die kan ik op de site van de aanbieder (MRcomputer) niet terugvinden. Ik zou gewoon voor Dane-Elec gaan, zoveel zal het echt niet schelen in snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:08
Ik geloof dat Transcend de snelste is. Keb hem zelf ook gekocht. Maar volgens mij zijn zo'n beetje alle merken 16X. En de SPV zelf vereist die snelheid volgens mij echt niet. Ik denk dat het dus niks uitmaakt welke je neemt.

Een SD-kaart in een digicam zal wel verschillen in snelheid per merk.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou gewoon een Sandisk of een Dane Elec kaartje kopen, zit je zowieso goed, en volgens de pricewatch zijn die ook helemaal niet veel duurder dan een merkloze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertelen hoe ik aan software kom om filmpjes om te zetten? Iedereen heeft het er maar over maar ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar kan boxen..

O, en trouwens, mocht je problemen hebben met uitgaande email, dan kan je als server gebruiken: smtp.euronet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 18:34:
Kan iemand mij vertelen hoe ik aan software kom om filmpjes om te zetten? Iedereen heeft het er maar over maar ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar kan boxen..

O, en trouwens, mocht je problemen hebben met uitgaande email, dan kan je als server gebruiken: smtp.euronet.nl
Toevallig staat in de ComputerTotaal! van deze maand een heel artikel over hoe je films om kan zetten. Als je geen geld hebt: wacht dan tot de volgende C!T in de winkel ligt; dan staan de artikelen van de huidige op www.computertotaal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 17:44
Windows Movie Maker is wel de makkelijkste manier om direct WMV files voor je Pocket Media Player te maken....Importeer een filmpie in de storyline, selecteer low-quality Pocket PC en hoppa -> goed filmpje voor je SPV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
LosserNL schreef op 22 juli 2003 @ 17:12:
Smarron, ga eens in de trein zitten met dat ding, kijken die lui joh }>
Jammer dat ik net vakantie heb, maar mijn familie vond het al wreed. Maar die hadden ook niks anders verwacht van een freak >:)
Verwijderd schreef op 23 juli 2003 @ 18:34:

Zie de openingspost. Genoeg links met uitleg over hoe en wat voor zowel WMV, MPG en AVI.
LosserNL schreef op 23 juli 2003 @ 18:53:
Windows Movie Maker is wel de makkelijkste manier om direct WMV files voor je Pocket Media Player te maken....Importeer een filmpie in de storyline, selecteer low-quality Pocket PC en hoppa -> goed filmpje voor je SPV
Ik ben geen fan van WMV, maar ik ga het toch even proberen. Ben benieuwd hoe de framerate en bestandsgrootte worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 18:34:
Ik gebruik zelf Windows Media Encoder, het werkt best aardig en het gaat redelijk snel. Het beeld is best snel en de grootte valt ook mee. Voor een V Clipje ben je tussen de 0,8 MB en 2 MB kwijt. Op deze site http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=1697 staat hoe je alles moet instellen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
:(

Doe ik zojuist mijn telefoon aan, duurt het opeens vet lang voordat ik mijn password in kan vullen. Duurt het nog langer.

Uiteindelijk gaat hij aan, is alles gereset !!

Alle standaardmenu's en geluiden zijn weer terug, de achtergrond is weer zoals het begin. En .... hij is weer gelocked |:(

Heel vreemd. Alle bestanden en programma's staan er wel gewoon nog op, alleen kan ik nergens meer in. Hebben meer mensen hier last van gehad ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Smarron schreef op 24 July 2003 @ 11:02:

Doe ik zojuist mijn telefoon aan, duurt het opeens vet lang voordat ik mijn password in kan vullen. Duurt het nog langer.

Alle standaardmenu's en geluiden zijn weer terug, de achtergrond is weer zoals het begin. En .... hij is weer gelocked |:(

Heel vreemd. Alle bestanden en programma's staan er wel gewoon nog op, alleen kan ik nergens meer in. Hebben meer mensen hier last van gehad ??
Yep. Ik heb laatst ook een keer gehad dat ie automatisch terugging naar het standaard scherm, kweet niet waarom. Gekke bij mij was dat ik de phone er niet eens voor uit heb hoeven te zetten. Het gebeurde in 1 keer toen ik vanuit mijn programmamenu terug wilde naar het beginscherm. Nog gekker was dat de skin die ik gebruikte (Today, van de Orange WAP-Site) ook verdwenen was en ik deze dus opnieuw moest downloaden. En ik weet 100% zeker dat ik deze niet gedeinstalleert heb.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Smarron schreef op 24 July 2003 @ 11:02:

Ik was als de eerste die dat mee maakte op GOT geloof ik (wat een eer hé? *Zucht*) Ik dacht dat het kwam door die rare sms die ik van orange kreeg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/orangespv/images/vreemdesms.bmp

(Voice mail melding)
Na uit en aan zetten heb ik die probleem gehad, alle programma's waren aanwijzig maar niet in die lijst van de programma's.

Iemand enige idee?

Nog iets.. na het laatste software update kan ik niet meer bij de instellingen komen van "datum en tijd" (Fout: De instellingen kunnen niet worden geopend).
Hebben nog meer mensen last van? 8)7 |:(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een fijn programma om wma's om te zetten naar bruikbare wav's als beltone (na software update mijn leuke sweet van macy gray kwijt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
BadBoy18 schreef op 24 juli 2003 @ 19:52:
Ik was als de eerste die dat mee maakte op GOT geloof ik (wat een eer hé? *Zucht*) Ik dacht dat het kwam door die rare sms die ik van orange kreeg

(Voice mail melding)
Na uit en aan zetten heb ik die probleem gehad, alle programma's waren aanwijzig maar niet in die lijst van de programma's.

Iemand enige idee?

Nog iets.. na het laatste software update kan ik niet meer bij de instellingen komen van "datum en tijd" (Fout: De instellingen kunnen niet worden geopend).
Hebben nog meer mensen last van? 8)7 |:(
Dat probleem heb ik inderdaad langs zien komen ja. Inderdaad was alles nog aanwezig op de phone, zelfs de shortcuts in het startmenu, alleen was het toestel opeens gelocked :( en daar gaat het me juist ook om. Kan me weinig schelen dat ik alles opnieuw moet installeren ofzo, maar kan nu niet eens een taskmanager draaien, echt verrot.

Zou iemand nog eens via de Orange developers site willen proberen of het (un)locken werkt, want ik krijg het niet meer voor elkaar! De andere optie van Coolsmartphone (method 2) lukt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om de SPV te kopen, maar hoor de hele tijd dat zo de opvolger uit komt (SPV E-100). Kan iemand mij hier opheldering over geven?

=============
ow jah, nog even een tweede vraagje: De originele SPV heeft toch smartphone 2002, maar binnenkort komt ook versie 2003 uit. Is het dan mogelijk om de smartphone up te graden naar 2003? :?
=============

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 22:21 . Reden: extra vraag toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 24 July 2003 @ 21:59:
[...]
Dat probleem heb ik inderdaad langs zien komen ja. Inderdaad was alles nog aanwezig op de phone, zelfs de shortcuts in het startmenu, alleen was het toestel opeens gelocked :( en daar gaat het me juist ook om. Kan me weinig schelen dat ik alles opnieuw moet installeren ofzo, maar kan nu niet eens een taskmanager draaien, echt verrot.

Zou iemand nog eens via de Orange developers site willen proberen of het (un)locken werkt, want ik krijg het niet meer voor elkaar! De andere optie van Coolsmartphone (method 2) lukt ook niet.
Ik heb die van mij net nog unlocked (na software update). Ik moest hiervoor echter eerst mijn toestel registeren... dat geeft hij na twee keer fout... Daarna ging het perfect :) .

Niemand die weet hoe je wma of mp3 om kan zetten in bruikbare wav files als ringtone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 22:54:
Ik heb die van mij net nog unlocked (na software update). Ik moest hiervoor echter eerst mijn toestel registeren... dat geeft hij na twee keer fout... Daarna ging het perfect :) .

Niemand die weet hoe je wma of mp3 om kan zetten in bruikbare wav files als ringtone?
Ik had dat bestandje wel gebruikt, maar dat werkte ook niet. je hoeft hem alleen maar te runnen ? :?

Gebruik een of ander convert-tooltje. Ik gebruik Easy CDDA Extractor, waar ook een handige audio file convertor inzit. Je zet dan wel het complete nummer om in bijv. wav en je kunt kiezen uit alle soorten kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Smarron schreef op 24 July 2003 @ 23:34:
[...]
Ik had dat bestandje wel gebruikt, maar dat werkte ook niet. je hoeft hem alleen maar te runnen ? :?

Gebruik een of ander convert-tooltje. Ik gebruik Easy CDDA Extractor, waar ook een handige audio file convertor inzit. Je zet dan wel het complete nummer om in bijv. wav en je kunt kiezen uit alle soorten kwaliteit.
Winamp mag ook, die converteert heel veel soorten, ik gebruik hem voor ringtones die je online beluistert }) kan je meteen converteren.

Maar die tool runnen en verbinding maken met een website via je spv moet lukken.
Bij mij heb ik meer dan een dag aan verspelt om te Unlocken. Die RESET is echt vreemd.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Het is dan eindelijk gelukt. Ik heb de phone een paar keer opnieuw op moeten starten en toen kreeg ik eindelijk de message, nadat het unlocken via de site na veel pijn en moeite ook lukte.

Alles staat er weer op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het nummer maken ook... gebruik nu eerst mp3 cutter... dan hoef je niet het hele nummer te gebruiken (wordt anders veel te groot).. en daarna gewoon nero...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TARAAAAA, De E-100 is te koop in de Orange-shops.

Vind eerlijk gezegd de looks van de SPV mooier maar het scherm van de E-100 is SUBLIEM.
Ga toch wachten voor de versie met interne camera en bluetooth :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay.. ik heb nu m'n SPV , maareh.. ik zit zeg maar met een probleempje (afgezien van het feit dat ik genomen foto's nergens kan terug vinden en de helft van de opties nog niet ken/snap :+ ) ik heb namelijk een beetje ge-wapped (heb wel orange share erbij), maar nu staat er op de orange site dat ik toch een aantal kb's heb verbruikt aan verkeer (dus van die 2mb). Ik snap niet hoe dat komt, want wap via share zou toch NIET van die 2mb af moeten gaan :?

Ik heb verder nix ingesteld in die telefoon dus kan best aan mij liggen (die handleiding is zo verdomd dik :'( , wel doorgelezen (8> ).

Hoe kan ik trouwens zien welke versie ik heb? want het zou kunnen zijn dat ik hem nog effe moet "flashen" ofzo.

even wat info (kweet niet of dat boeiend is 8)7 ):
bij instellingen, dataverbindingen staat nu:

internetverbinding: share
werkverbinding: automatisch
WAP-verbinding: share
beveiligde wap-verbinding: geen beschikbaar

bij opties, verbindingen van internet explorer staat:

instellingen automatisch detecteren aangevinkt
netwerk selecteren: internet

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Internet explorer op de SPV schakelt automatisch tussen de ingestelde "internet-verbinding" en de "WAP-verbinding"

standaard staat de Internet-verbinding op: "Internet GPRS" en de WAP-verbinding op "Share". Je kan de instellingen zien bij de SPV via "Programma's"->"Instellingen"->"Dataverbindingen"

Door bij Internet explorer via "menu->opties->verbindingen" het "Instellingen Automatisch detecteren" uit te vinken en het "Netwerk selecteren" op "WAP-netwerk" te zetten, kan je alleen nog maar met Share browsen.

Weet wel dat je met share alleen kleine sites en plaatjes kan bekijken, want de "wap-only" beveiliging werkt door een maximale grootte in te stellen voor alle doorgegeven files

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 19:46:
Internet explorer op de SPV schakelt automatisch tussen de ingestelde "internet-verbinding" en de "WAP-verbinding"

standaard staat de Internet-verbinding op: "Internet GPRS" en de WAP-verbinding op "Share". Je kan de instellingen zien bij de SPV via "Programma's"->"Instellingen"->"Dataverbindingen"

Door bij Internet explorer via "menu->opties->verbindingen" het "Instellingen Automatisch detecteren" uit te vinken en het "Netwerk selecteren" op "WAP-netwerk" te zetten, kan je alleen nog maar met Share browsen.

Weet wel dat je met share alleen kleine sites en plaatjes kan bekijken, want de "wap-only" beveiliging werkt door een maximale grootte in te stellen voor alle doorgegeven files
ah, ik heb dat nu even gifixed.. effe kijken of ie het zo wel goed, bedankt voor snelle reply _/-\o_

als iemand nog weet hoe ik de versie van m'n sofware kan checken :?

edit: heb sofware versie al gevonden .. nog gewoon zo'n oude :/

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik overweeg de aanschaf van een nieuwe gsm. Ik zit te twijfelen tussen een 3650 en de SPV. De 3650 ondersteunt bluetooth, wat mij wel cool lijkt, en natuurlijk gadgets als GPS-lookalike software en Remote Control. De SPV heeft standaard ondersteuning voor MP3s en een cooler design. Waarom hebben jullie een SPV gekocht? En zou ik misschien beter kunnen wachten, ik hoorde dat er binnenkort een nieuwe uitkwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat te twijfelen tussen de v200 en de spv... winnaar is duidelijk SPV vanwege de veel grotere mogelijkheden en de prijs :Y)

maja.. voor jezelf gewoon kijken wat je zou willen, wat je er voor over hebt enzo.

misschien eventueel lijstje maken met voor- en nadelen van elke telefoon (groot voordeel van die nokia t.o.v de SPV zal zijn de stand by tijd, die is toch redelijk laag bij de spv :'( en ik hoop dat ze ooit nog eens een iets dikkere batterij ervoor uitbrengen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 18:40:

Vind eerlijk gezegd de looks van de SPV mooier maar het scherm van de E-100 is SUBLIEM.
Waar heb je die dan zien liggen in de Orange Shop? Ik heb m nog nie gezien. Ik zit ook op de SPV e100 te w88 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwah.. ik wil dus m'n SPV flashen naar versie 1.5 , maar ik meen me te herrineren dat ik ergens had gelezen dat ik hiervoor WINxp moet gebruiken :? . ik zit hier namelijk thuis op allemaal win98 machines en ik vroeg me af of dat dan wel gaat lukken :/

edit: dat zal wel in m'n dromen zijn geweest dat ik dat leesde, want het is net gewoon gelukt :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2003 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 12:45:
[...]

Waar heb je die dan zien liggen in de Orange Shop? Ik heb m nog nie gezien. Ik zit ook op de SPV e100 te w88 :-)
Ik ben vandaag even langsgeweest en ze hebben hem gisteren binnen gehad hier bij de Orange Shop in Emmen. Ze hebben alleen nog geen dummy model en daarom stond 'ie nog niet in de winkel.

De voordelen zijn ten opzichte van het eerste model:
• Helderder scherm (aldus de verkoopster)
• Het toestel schijnt sneller te werken
• Andere keyboard layout (wat voor sommigen misschien een voordeel is)

Voor de rest kan ik niks bedenken eigenlijk. Weet iemand misschien of de specificaties van geheugen/processor nog anders zijn :?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
AtHomer schreef op 26 juli 2003 @ 14:49:
[...]

Ik ben vandaag even langsgeweest en ze hebben hem gisteren binnen gehad hier bij de Orange Shop in Emmen. Ze hebben alleen nog geen dummy model en daarom stond 'ie nog niet in de winkel.

De voordelen zijn ten opzichte van het eerste model:
• Helderder scherm (aldus de verkoopster)
• Het toestel schijnt sneller te werken
• Andere keyboard layout (wat voor sommigen misschien een voordeel is)

Voor de rest kan ik niks bedenken eigenlijk. Weet iemand misschien of de specificaties van geheugen/processor nog anders zijn :?
Nee, de software etc en de binnenkant zouden exact hetzelfde zijn, alleen het uiterlijk en display zouden verbeterd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 18:40:

Wanneer komt die SPV met Bluetooth uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik trouwens de enige die bij wap.tweakers.net "ongeldig antwoord van server" als melding krijgt? das namelijk best jammer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 20:39:
Ben ik trouwens de enige die bij wap.tweakers.net "ongeldig antwoord van server" als melding krijgt? das namelijk best jammer :'(
Zojuist opende het nieuws wel ff, maar nu krijg ik ook bovenstaande melding terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 juli 2003 @ 20:39:
Probeer http://pda.tweakers.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
}:O

Thanx! Weer wat leesvoer voor in de trein! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal die proberen (zodra share weer werkt :P)

En ik had eigenlijk een paar vragen m.b.t de sofware unlock:

-als m'n nummer 0612345678 zou zijn.. zou het dus in een "canonical way" +31612345678 zijn?

-moet tijdens stap 6 t/m 12 de gprs verbinding en gemaakt in stap 5 aan blijven staan? en kan dit met enkel share of moet er ook van die 2mb gebruikt worden?

-ben ik na stap 12 nou klaar of moet stap 22+ ook nog gedaan worden

-kan ik hierna gewoon dingen installeren of moet ik alles zelf signen ?

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2003 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 14:20:
[...]

Ik zal die proberen (zodra share weer werkt :P)

En ik had eigenlijk een paar vragen m.b.t de sofware unlock:

-als m'n nummer 0612345678 zou zijn.. zou het dus in een "canonical way" +31612345678 zijn?

-moet tijdens stap 6 t/m 12 de gprs verbinding en gemaakt in stap 5 aan blijven staan? en kan dit met enkel share of moet er ook van die 2mb gebruikt worden?

-ben ik na stap 12 nou klaar of moet stap 22+ ook nog gedaan worden

-kan ik hierna gewoon dingen installeren of moet ik alles zelf signen ?
De internationale notering +316... klopt inderdaad.

Je kan van de GPRS verbinding gebruik maken bij het unlocken (via de Orange site) en dan gaat het van de 2 MB bundel af inderdaad. Je kunt ook je SPV in de cradle zetten en via je PC de (internet) verbinding maken. Je moet dan verbindingstype op "passthrough connection" zetten. Als de unlock klaar is wordt de verbinding vanzelf verbroken. (Ik weet eigenlijk niet welk stappenplan je hier bedoelt.)

Je hoeft zelf niks te signen, maar zowel alle signed als unsigned software kan na de unlock worden uitgevoerd op de SPV.

[ Voor 10% gewijzigd door AtHomer op 27-07-2003 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtHomer schreef op 27 July 2003 @ 15:02:
[...]

De internationale notering +316... klopt inderdaad.

Je kan van de GPRS verbinding gebruik maken bij het unlocken (via de Orange site) en dan gaat het van de 2 MB bundel af inderdaad. Je kunt ook je SPV in de cradle zetten en via je PC de (internet) verbinding maken. Je moet dan verbindingstype op "passthrough connection" zetten. Als de unlock klaar is wordt de verbinding vanzelf verbroken. (Ik weet eigenlijk niet welk stappenplan je hier bedoelt.)

Je hoeft zelf niks te signen, maar zowel alle signed als unsigned software kan na de unlock worden uitgevoerd op de SPV.
ik bedoel dus de link uit de starterspost:
http://www.developers.ora...ith/2003/03/04/Unlocking/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2003 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
De site is iets veranderd sinds ik m'n toestel heb geunlockt zie ik. Maar de unlock is voltooid als je de melding op je SPV scherm ziet, je hoeft dan niks meer te doen. De dataverbinding wordt ook vanzelf opgebouwd en weer verbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay.. ik snap het denk ik wel.. ik vond het alleen zo vreemd dat ik dataverbinding moet maken, en dan via PC de rest moet doen :s

edit:
heb ik weer:
Sorry, but we cannot find the IMEI and mobile phone number you have entered on our database. Please check all the details above carefully & click OK

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2003 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Klik nogmaals op submit, hoogstwaarschijnlijk doet hij het dan wel.

Mocht hij je IMEI enzo nog niet herkennen, krijg je een link naar een klein proggie, een soort registerpatch (Actionregister). Dowload die (of laat een SMS sturen naar je nummer en download hem meteen naar je phone), voer het programmaatje uit en dan ben je geregistreerd.

Probeer dan nogmaals het unlocken via de site. Dit werkte bij mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 27 July 2003 @ 15:50:
Klik nogmaals op submit, hoogstwaarschijnlijk doet hij het dan wel.

Mocht hij je IMEI enzo nog niet herkennen, krijg je een link naar een klein proggie, een soort registerpatch (Actionregister). Dowload die (of laat een SMS sturen naar je nummer en download hem meteen naar je phone), voer het programmaatje uit en dan ben je geregistreerd.

Probeer dan nogmaals het unlocken via de site. Dit werkte bij mij wel.
heb net dat proggie gebruikt, het werkt nu idd wel (ik kom tenminste verder) nu wacht ik (denk ik :+ ) op dat schermpje dat ie ge-unlocked is. (er gebeurd nog bar weinig :O )

nou .. ik zit nu 10 minuten later en er is nog nix gebeurd :'(
PLEASE NOTE: Sometimes, the unlocking message has been delayed by as much as one day. We are working very hard to correct this problem, but we do not want to pretend that the delay has been fixed in all cases when it has not. Please bear with us while we deal with this unfortunate problem!
das dan weer fijn :'( moet al deze tijd een actieve gprs verbinding aan staan van me telefoon ? want hij knikkerd gprs gewoon uit nadat ik een tijdje nix doe

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2003 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
ff je telefoon rebooten .. (ghehe, normaal zou ik zeggen aanzetten, maar met de SPV kan ik daarvan niet meer spreken ;))

Dit hielp bij mij wel althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 27 July 2003 @ 16:47:
ff je telefoon rebooten .. (ghehe, normaal zou ik zeggen aanzetten, maar met de SPV kan ik daarvan niet meer spreken ;))

Dit hielp bij mij wel althans.
ook gedaan.. gebeurd nog niets.. zit in tussen bijna een uur verder :'( ik hoop dat het lukt binnen 24 uur.. kan ik het anders gewoon opnieuw proberen :? of moet ik die lui mailen..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2003 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 16:51:
[...]

ook gedaan.. gebeurd nog niets.. zit in tussen bijna een uur verder :'( ik hoop dat het lukt binnen 24 uur.. kan ik het anders gewoon opnieuw proberen :? of moet ik die lui mailen..
Ik heb er ook veel problemen mee gehad met het unlocken. Duurde bij mij een paar dagen tot het echt gelukt was. Ook eerst het action dingetje gedaan, toen herkende ie mijn telefoon (imei +nummer) daarna nog een keer geprobeerd en het was gelukt. Ik had het bijna opgegeven, maar uiteindelijk was ie geunlockt Dus mijn advies...blijf proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 July 2003 @ 17:25:
[...]

Ik heb er ook veel problemen mee gehad met het unlocken. Duurde bij mij een paar dagen tot het echt gelukt was. Ook eerst het action dingetje gedaan, toen herkende ie mijn telefoon (imei +nummer) daarna nog een keer geprobeerd en het was gelukt. Ik had het bijna opgegeven, maar uiteindelijk was ie geunlockt Dus mijn advies...blijf proberen!
maar, had jij nadat je het action dingetje gedaan had gelijk de 1e keer succes (dus toen je die site krijgt waarop staat van: "your SPV will be unlocked shordly" oid) of heb je meerdere keren moeten proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
Ik heb Orange Update gebruikt als methode om de SPV de registreren bij de Action Engine, hierna werkte de unlock meteen...Gewoon een lijst met updates opvragen is genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja.. ik heb dus nog steeds dat schermpje niet gekregen en heb het zojuist nog maar een keer geprobeerd :| kan iemand mij misschien vertellen of het nou de bedoeling is dat je je gprs verbinding de hele tijd aan laat staan? :? totdat je dat schermpje te zien krijgt bedoel ik

HOERA !!! HET IS GELUKT :+ rondje names mij >:)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Vandaag heb ik die Flexis FX100 keyboard gekocht. Het kost 99 euro, en het voelt ietsje beter dan die van Orange. maar het is mij nog niet gelukt om die ding aan de praat te krijgen. Ook de drivers geprobeerd die op diskette zitten. Verder er staat nergens vermeld dat de SPV of Smartphone o.i.d ondersteund word op de verpaking. Wel op internet. Het verbaast me overgens dat Orange die keyboard niet heeft en de Media Markt wel !

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BadBoy18 schreef op 28 juli 2003 @ 14:30:
Vandaag heb ik die Flexis FX100 keyboard gekocht. Het kost 99 euro, en het voelt ietsje beter dan die van Orange. maar het is mij nog niet gelukt om die ding aan de praat te krijgen. Ook de drivers geprobeerd die op diskette zitten. Verder er staat nergens vermeld dat de SPV of Smartphone o.i.d ondersteund word op de verpaking. Wel op internet. Het verbaast me overgens dat Orange die keyboard niet heeft en de Media Markt wel !
heb je al je spv ge-update? ik geloof dat met versie 1.5 de keyboard drivers gelijk ingebakken zaten, correct me if im wrong :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 15:24:
[...]

heb je al je spv ge-update? ik geloof dat met versie 1.5 de keyboard drivers gelijk ingebakken zaten, correct me if im wrong :?
Bedoel je die keyboard update of die grote software update? Want ik zie nog steeds die keyboard driver update staan.
ik heb die software update gehad. ik zie ook opties voor keyboard, maar dat heeft geen zin. Toch maar die keyboard update halen? ik moet dan mijn spv weer unlocken 8)7

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
BadBoy18 schreef op 28 July 2003 @ 16:05:
[...]

Bedoel je die keyboard update of die grote software update? Want ik zie nog steeds die keyboard driver update staan.
ik heb die software update gehad. ik zie ook opties voor keyboard, maar dat heeft geen zin. Toch maar die keyboard update halen? ik moet dan mijn spv weer unlocken 8)7
Als je de ROM versie al ge-update hebt dan krijg je alleen de keyboard update en hoef je niet opnieuw te unlocken gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
AtHomer schreef op 28 July 2003 @ 16:34:
[...]

Als je de ROM versie al ge-update hebt dan krijg je alleen de keyboard update en hoef je niet opnieuw te unlocken gelukkig.
Ja bedankt voor de tip.. _/-\o_ :+ Ik heb die update al binnen, maar dat helpt echt niet. :( ik denk dat ik toch maar voor die andere keyboard ga. De andere is handiger voor mij door die houder. verder heb ik al alles geprobeerd. maar het lukt niet... :'(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje , ik heb dit topic al een beetje doorgebladerd maar ik kan het antwoord niet vinden.

Waar kan ik mijn gemaakte kosten zien op de telefoon? zodat ik een beetje weet hoever ik zit met het dataverkeer etc.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
Je moet een GPRS traffic counter installeren die je wel kan vinden op www.coolsmartphone.com , maar nog handiger is het Share menu zelf waar je je kosten kan bekijken (Persoonlijk->Gebruiksoverzicht->Internet Access)...maak hier een favoriet van en je weet zo hoeveel je kwijt bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orange stuurt d8 ik ook een smsje als je de 1.5 mb passeert en ook nog es bij de 2 mb. Op de site kan je ook je verbruik van gprs e.d. tjekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over je datalimiet gesproken.. ik heb gister voor de gein effe een uurtje msn aan gezet en wat gekletst (naja.. vooral tegen gekletst want je houd het niet bij op je mobiel :+ ) en tot mijn grote verbasing stond er vanmorgen bij m'n totale verbruikte data nog precies hetzelvde als VOORDAT ik op msn ging. Kortom msn werd of niet berekend of gebruikte minder dan 1kb in een uur (dat lijkt me nogal vreemd :P ).

Iemand anders al dit "probleem" gehad (ik vind het eigenlijk wel best O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 11:13:
over je datalimiet gesproken.. ik heb gister voor de gein effe een uurtje msn aan gezet en wat gekletst (naja.. vooral tegen gekletst want je houd het niet bij op je mobiel :+ ) en tot mijn grote verbasing stond er vanmorgen bij m'n totale verbruikte data nog precies hetzelvde als VOORDAT ik op msn ging. Kortom msn werd of niet berekend of gebruikte minder dan 1kb in een uur (dat lijkt me nogal vreemd :P ).

Iemand anders al dit "probleem" gehad (ik vind het eigenlijk wel best O-) )
Het zal ietsjes meer zijn, maar niet veel. MSN is op karakters oftewel 1 byte.

1000 lettertekens is dus 1 kb ...
Om dan even het rekensommetje af te maken:
2024kb * 1000 = 2024000 lettertekens voordat je bundel is verbruikt :D

Alleen het verbinden zou eventueel wat kb's kunnen verbruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou het was dus toch een bug ofzo.. want vandaag weer effe geprobeerd en hij floepte zo 200 kb omhoog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

weet iemand al of er zo een omruil actie komt voor de SPV > SPV E100?? (ik weet dat et al een sheel stuk eerder gevraagd is, maar wellicht is er wat meer beeknd nu)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 16:19

404error

Page Not Found

reken er maar niet op gitaarwerk, of het moet net zo'n belabberde aktie worden als je nu met die imode toestellen hebt...

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 15:23

jep

Ik heb lekker een bug in de SPV ontdekt, of was iemand me voor? ;). De SPV draait met headset stereo continu om. Stel; je hebd een liedje dat op je linker oor met een melodielijn begint en je start 't liedje nog een keer begint 'ie opeens rechts :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 21:52
hoe zit het op dit toestel met de ringtones? ik kan niks vinden over Polyfonic tones?

ik wou eigenlijk een 6610 hebben maar ik ga nu twijfelen.

* kieltju vind dit misschien wel een uber geschikt telefoontje :Y)

ZzzzzzzzZzzz mp3tjes afspelen :)

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
jep schreef op 30 July 2003 @ 22:13:
Ik heb lekker een bug in de SPV ontdekt, of was iemand me voor? ;). De SPV draait met headset stereo continu om. Stel; je hebd een liedje dat op je linker oor met een melodielijn begint en je start 't liedje nog een keer begint 'ie opeens rechts :D :+
Is dat met Windows Media Player of ook andere players?

Misschien is 't wel een feature :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
kieltju schreef op 30 July 2003 @ 22:18:
hoe zit het op dit toestel met de ringtones? ik kan niks vinden over Polyfonic tones?

ik wou eigenlijk een 6610 hebben maar ik ga nu twijfelen.

* kieltju vind dit misschien wel een uber geschikt telefoontje :Y)

ZzzzzzzzZzzz mp3tjes afspelen :)
Je kan WAV files als ringtone zetten... Alles wat je maar kan bedenken dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
dus ongeveer hetzelfde als Polyfonic ringtones?

wat zijn nou de nadelen van dit ding?

(heb het topic niet doorgelezen, ben na 1 pagina gestopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Is met windows mediaplayer, ik heb geen andere players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

kieltju schreef op 30 July 2003 @ 22:23:
Mooier. Geen speelinstructies maar de muziek zelf.
Tsja, wat zijn nadelen. Elk nadeel heeft z'n voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kieltju schreef op 30 July 2003 @ 22:23:

(heb het topic niet doorgelezen, ben na 1 pagina gestopt)
Ik zou je ten eerste aanraden toch echt wel even wat meer te lezen.. maja..

Echte nadelen die ik tot nu toe heb ondervonden is de korte stand by tijd (maja, als je hem elke avond gewoon oplaad zoals ik doe is er nix aan de hand). En ook mis ik eigenlijk wel een radio functie (maja.. met mp3 en divx kan ik ook wel leven :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
nou, ik ga ff proberen te lezen, misschien dat ik hem vanmiddag nog even koop. ik vind het wel een tof ding maar k heb nog me twijfels. ik hoorde alleen dat je programma's niet kan afsluiten en dat hij daardoor varstloopt, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Daarvoor heb je een speciaal programma, Task Manager. Daarmee kan je alle programma's afsluiten. Ook is er iets soortgelijks, genaamd QuickClose. Mijn SPV loopt vrijwel nooit vast.

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
kieltju schreef op 31 July 2003 @ 11:21:
nou, ik ga ff proberen te lezen, misschien dat ik hem vanmiddag nog even koop. ik vind het wel een tof ding maar k heb nog me twijfels. ik hoorde alleen dat je programma's niet kan afsluiten en dat hij daardoor varstloopt, klopt dat?
Daar is ook weer een programmaatje voor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 13:22
Vastlopen ?? nee maar als alles openstaat wordt hij wat trager, maar je kan de Resco Tesk manager downloaden, die is gratis en daar kan je alles mee afsluiten waardoor je weer alles vrij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 21:21:
nou het was dus toch een bug ofzo.. want vandaag weer effe geprobeerd en hij floepte zo 200 kb omhoog :P
het is gister avond weer gebeurd: uur msn aan gehad.. hoop kekletst en geen enkel kb erbij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb hem nu ook, hij bevalt goed alleen het sharen gaat nog voor geen meter. Ik heb toennet even verbinding gehad maar nu is het weer weg. Het G'tje staat wel netjes halverwege de statusbalk. Matsie, die hier pakweg 500 mtr vandaan woont kan wel gewoon sharen. Hoe komt dit? het enige verschil is dat ik software versie 1.5.0 heb en hij de standaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan zijn dat Matsie bij internet opties, verbindingen "instellingen automatisch detecteren" aan heeft staan en jij niet. Als hij dan niet via share kan gaat ie bij hem van z'n 2mb af, maar bij jouw heb je dan gewoon geen acces

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 12:03:
kan zijn dat Matsie bij internet opties, verbindingen "instellingen automatisch detecteren" aan heeft staan en jij niet. Als hij dan niet via share kan gaat ie bij hem van z'n 2mb af, maar bij jouw heb je dan gewoon geen acces
Geen access vanwege problemen bij orange?
Is heb net weer even kunnen gprssen, en nu is het weer weg :(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
ik had mijn instellingen gewoon op "Share" staan en niet op automatisch oid
en bij mij deed ie het toch echt :)

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Bij mij ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het browsen door share pagina's werkt wel goed nu alleen naar externe wap pagina's wil nog niet echt lukken. Ik heb internet en wap allebei op share gezet dus ik weet deze dat het via de share gaat. een site als wsp://www.google.nl werkt perfect. Maar een site als wap.tweakers.net niet. http://hicon.nl/wap/ werkt ook niet.

Een hoop sites werken wel wanneer je er wsp:// voor zet

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke spelletjes spelen jullie allemaal op je SPV? Ik heb nog niet zoveel geprobeert, maar Smartris vond ik wel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
tetris, pacman, snake, dat zijn de spelletjes die ik meestal wel speel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pacman is idd ook wel cool, die zal ik ook eens downloade

Die gameboy emulator liep niet echt lekker he ?

Wilde net stof achter mijn scherm gaan verwijderen, iemand al ervaringen mee?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boxy Pocket vind ik persoonlijk geniaal. Verder packman en smarttris inderdaad. Boxy Pocket is bij mij op 1 of andere manier vastgelopen, nu moet ik weer level 1 tm 11 halen :'(

Trouwens:

Bij mij blijft smarttris in hetzelfde tempo steentjes naar beneden gooien, gek genoeg. Ik ben dus eigenlijk noemenswaardig lang met 1 potje bezig. Als ik hem ff pauzeer en dan doorga komen ze wel met snel tempo :?

Is er iemand die daar ook last van heeft?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2003 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, is iemand al toevallig langs de orange shop geweest(recentelijk)?
is die SPV e100 (ofwel de SPVx) al beschikbaar of niet?
Anders haal ik wel de normale SPV.
Bij de Orange helpdesk wisten ze het namelijk niet....

Het verschilt toch niet echt alleen het uiterlijk en het schermpje...

MMS kan ie dat eigenlijk wel of niet 8)7 ? wisten ze bij Orange ook niet
is er al een update of iets voor ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 10:25:
Hey, is iemand al toevallig langs de orange shop geweest(recentelijk)?
is die SPV e100 (ofwel de SPVx) al beschikbaar of niet?
Anders haal ik wel de normale SPV.
Bij de Orange helpdesk wisten ze het namelijk niet....

Het verschilt toch niet echt alleen het uiterlijk en het schermpje...

Was dinsdag in rijswijk en daar hebben ze eentje
enne gelijk gevraagd hoe duur die is met een abbo ( 2 jaar / 20 euro )
zegt die verkoper : voor 311 euro is die van jouw :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 10:25:
Het toestel is geschikt voor MMS, alleen orange ondersteunt het nog niet. Einde van de zmer schijnt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franklin
  • Laatst online: 16-09 16:27

franklin

denkt teveel...

ik heb er via orange.nl een besteld.. iemand enig idee hoe lang het duurt voordat ze bij me aan de deur staan? en nemen ze van te voren contact op als ze komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 22:48:
Boxy Pocket vind ik persoonlijk geniaal. Verder packman en smarttris inderdaad. Boxy Pocket is bij mij op 1 of andere manier vastgelopen, nu moet ik weer level 1 tm 11 halen :'(

Trouwens:

Bij mij blijft smarttris in hetzelfde tempo steentjes naar beneden gooien, gek genoeg. Ik ben dus eigenlijk noemenswaardig lang met 1 potje bezig. Als ik hem ff pauzeer en dan doorga komen ze wel met snel tempo :?

Is er iemand die daar ook last van heeft?
Welke versie heb je?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Invasion, smartris, slurp, zijn mijn favo maar ook die Nes Emulator met Bomberman :-)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

By the way, kan ik zonder GPRS wel via GSM internetten/msn'n? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

jep schreef op 01 August 2003 @ 21:26:
By the way, kan ik zonder GPRS wel via GSM internetten/msn'n? :)
Uiteraard, maar dan betaal je gewoon ongeveer 11 cent p/m (ligt aan je abonnement), en dat werkt trager. Gewoon share afsluiten voor 6 euro pm daar kun je lekker lang voor MSN-en >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Even een vraagje, regelmatig als ik een sms ontvang geeft hij geen geluidsignaal terwijl dat wel aanstaat, hebben jullie daar ook last van?

Sorry voor de dubbelpost btw

[ Voor 11% gewijzigd door 404error op 01-08-2003 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

404error schreef op 01 August 2003 @ 22:13:
[...]

Uiteraard, maar dan betaal je gewoon ongeveer 11 cent p/m (ligt aan je abonnement), en dat werkt trager. Gewoon share afsluiten voor 6 euro pm daar kun je lekker lang voor MSN-en >:)
Ik heb share, maar ik ga naar Italie deze zometeen, daar is geen share. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga maandag naar lloret, zou je vanuit daar een meeltje kunnen sturen met wat pics ? (Zonder dat het je 50 euro kost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

dan moet je dat via een lokale internetprovider doen waar je op inbelt, anders betaal je het tarief voor bellen naar nederland!!!

Verder staat er nog wat info op dit forum:
Orange GPRS in het buitenland...

[ Voor 29% gewijzigd door 404error op 01-08-2003 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Boeie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:37

klaaz

it's me!

Ik heb de SPV de afgelopen zomer prima kunnen gebruiken op de camping in Frejus (die nu afgebrand is...). Je moet de SPV uiteraard wel even vastzetten op orange, anders gaat ie conform de afspraken die men met buitenlandse providers heeft ook gewoon de andere netwerken op. Internetten en mailen gaat dan prima.

Althans in de eerste instantie. Terugekomen in Nederland maakte de SPV geen verbinding meer met het netwerk. Na wat geklooi toch maar eens gebeld en wat bleek: Orange was zo slim geweest om mij af te sluiten want er was relatief veel in het buitenland mee gebeld... En een automatische incasso zou niet zijn gelukt, ondanks dat er ruimschoots voldoende saldo op de betreffende rekening stond. Terwijl er 72 euro beltegoed op de rekening stond! Uiteraard kon ik de daaropvolgende rekening niet eerder voldoen dan toen ik weer thuis was.

Dit heeft er voor gezorgd dat ik zeker niet op een telco als orange zal vertrouwen wanneer ik in het buitenland bereikbaar wil zijn en wil kunnen bellen. Het heeft overigens ruimschoots een week geduurd voordat ik weer verbinding kreeg met het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties...

Hoe zet je jezelf vast op het Orange Netwerk dan? Ik hoef niet veel te surfen ofzo, maar wil zo af een toe een fototje meelen naar mijn maatjes die in Nederland zitten dan :P
Zeg maar 2 a 3 fototjes totaal
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.