Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkanon
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

uhmmm om een T610 nou tevergelijken met een spv.... dan is de spv echt veeeeeeeeeel uitgebreider... nee ik wou niet ruilen !!! heb ze allebij in de hand gehad...de spv steekt momenteel echt boven alle telefoons uit kwa waar voor je geld en kwa mogelijkheden !!!!

heb trouwens SmartICU geinstalleerd.... een gratis versie van callerpicture !!! :D:D werkt toppie !!! heb trouwens laatst voor de grap eens bij de dixons gevraagt of ze ook een tomtom navigatie set hadden voor de spv....hebben ze daar met open mond staan kijken wat een spv was ...hadden ze nog nooit gezien !!! al het personeel er omheen :P en de navigatie set hadden ze nog nooit van gehoord voor smartphone

[ Voor 6% gewijzigd door mkanon op 10-07-2003 10:22 ]

I reject your reality and substitute my own!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:04

Nitai

Live the life you love.

@mkanon, ik heb ze allebei, en de T610 vind ik toch leuker hoor! :) ik gebruik de SPV meer... dat is dan ook m'n zakelijke abo, de T610 is voor prive doeleinden.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:21
heb net mijn SPV eindelijk! Echt te bruut :P
Maar wel vraagje over MMS. Doet ie het nou wel of zoals net er stond dat het pas vanaf eind juli kan :?
Want de 1 zegt van ja ik kan het en de ander niet. ( ow bij mij lukt het dus niet zoals je begrijpt :9 )

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkanon
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Nitai schreef op 10 July 2003 @ 10:53:
@mkanon, ik heb ze allebei, en de T610 vind ik toch leuker hoor! :) ik gebruik de SPV meer... dat is dan ook m'n zakelijke abo, de T610 is voor prive doeleinden.
Wat vindt je de plus punten van de 610 dan tenopzichte van de spv ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkanon
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Weerz schreef op 10 July 2003 @ 10:53:
heb net mijn SPV eindelijk! Echt te bruut :P
Maar wel vraagje over MMS. Doet ie het nou wel of zoals net er stond dat het pas vanaf eind juli kan :?
Want de 1 zegt van ja ik kan het en de ander niet. ( ow bij mij lukt het dus niet zoals je begrijpt :9 )
Doet het nog niet....tegen mij is verteld eind augustus :S ze doen er bij orange wat vaag over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Thx dan weet ik dat alvast :P
Nog een vraagje je kan lekker online gaan enzo en dan op mobile msn maar als je bijv weer vraagt om te testen en inlogt wil die je postal code weten! Maar hoe doe je die van NL invullen want dat pakt ie niet zomaar.

Thx

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
Smarron schreef op 09 July 2003 @ 20:36:
[...]
Heb je dit wel laten activeren door Orange? Dat moet je namelijk handmatig doen, dus ff een bellertje plegen naar de klantenservice.
hmm
dat zal ik maar eens even doen dan :)

[edit]
net ff gebeld, en het was nog niet geactiveerd

(ik was wel dom aan de telefoon, ik vertelde dat ik gister een t-mobile abo had afgelsoten ipv orange 8)7 )

[ Voor 24% gewijzigd door Matsie op 10-07-2003 11:54 ]

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 10 July 2003 @ 00:52:
[...]
Antwoord op je vraag: Die € 6,- gaat van de € 30,- af, dus hou je nog € 24,- over voor je bundel.
In de winkel wisten ze mij bij aanschaf te vertellen dat dit niet zo was :?
Weet je dit zeker, ik bedoel is dit bij jouw het geval :P ? Want dan ga ik ook voor share. 6 euro erbij vond ik toch wat veel geld, maar als het van die 30 euro afgaat, is dat een stuk beter. Ik maak die 30 toch niet op :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

mkanon schreef op 10 July 2003 @ 10:55:
[...]

Wat vindt je de plus punten van de 610 dan tenopzichte van de spv ?
Handzaam, design en bluetooth. Ik gebruik bluetooth toch wel veel (heb een bluetooth headset). intuitief menu/werking

Maar m'n SPV doet niet veel onder hoor, ontzettend goed met Outlook, handsfree, goede zoekmogelijkheid in je contacts...

Enige nadeel vind ik dat applicaties niet worden afgesloten..zeer irri, maar je went er wel aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:08
Verwijderd schreef op 10 juli 2003 @ 12:49:
In de winkel wisten ze mij bij aanschaf te vertellen dat dit niet zo was :?
Weet je dit zeker, ik bedoel is dit bij jouw het geval :P ? Want dan ga ik ook voor share. 6 euro erbij vond ik toch wat veel geld, maar als het van die 30 euro afgaat, is dat een stuk beter. Ik maak die 30 toch niet op :Y)
200% zeker!

offtopic:
Die gasten in sommige shops weten vaak niet eens wat ze verkopen. Vooral met het 'nieuwe' share raad ik je toch aan om eens bij Orange-shops een kijkje te nemen. Die weten meer dan de overige shops.

Ik betaal overigens niks voor Share :z, althans de eerste 10MB zijn gratis :9.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Zijn er al weer eens nieuwe koele (misschien gratis?) games voor de SPV?

Bomberman zou koewl zijn, die heb ik wel geprobeerd met de Super nintendo Emu maar die naaide steeds vast :(

iemand suggesties?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
mindcre8r schreef op 10 July 2003 @ 14:21:
Zijn er al weer eens nieuwe koele (misschien gratis?) games voor de SPV?

Bomberman zou koewl zijn, die heb ik wel geprobeerd met de Super nintendo Emu maar die naaide steeds vast :(

iemand suggesties?
Gratis nog maar erg weinig, vaak zijn het demo's die na een tijdje ermee kappen. Ik heb er een paar gekocht op http://www.handango.com
Kost weinig eigenlijk.
offtopic:
Sorry dat ik geen berichtjes stuur naar je ICQ, maar op de 1 of andere manier krijg ik constant errors. Bij andere ICQ-users heb ik er geen last van. Add me maar op MSN mocht je dat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 08:48
net even orange gebelt, schijnt ook los te koop te zijn sinds deze week voor 399,95
weet iemand misschien ook andere winkels die deze zonder abbo verkopen, ik heb zelf niks kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

De Belcompany, die verkoopt hem al tijden zonder abo.

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Smarron schreef op 10 juli 2003 @ 14:59:
[...]
Gratis nog maar erg weinig, vaak zijn het demo's die na een tijdje ermee kappen. Ik heb er een paar gekocht op http://www.handango.com
Kost weinig eigenlijk.
offtopic:
Sorry dat ik geen berichtjes stuur naar je ICQ, maar op de 1 of andere manier krijg ik constant errors. Bij andere ICQ-users heb ik er geen last van. Add me maar op MSN mocht je dat hebben.
dan maar ff betalen denk ik dan :)

offtopic:
Komt omdat ik op mn werk webbased zit mischien is dat het ;) eerder ging t ook goed

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu met Matsie een beetje te kutten met zijn SPV, de mijne komt morgen pas (als ik in de auto naar Fr zit :()) maar we proberen hem nu te App. Unlocken alleen het wil niet echt lukken. We hebben op die orange site alles juist ingevult. En we krijgen idd de rode letters dat het niet gevonden is. Daarna nog een keer op ok gedrukt. En dan weer een nieuwe page met daarop dat het niet gevonden is. Maar daarna gebeurt er niks.
We hebben ook dat cab-je geinstalleerd en gedraaid dus imei was al ingevult en dan telefoon nummer ingevult en geregistert. en daarna alles nog 10x gedaan. Wat doen we fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Kan iemand mij de instellingen vertellen of in iedergeval hoe ik met mijn spv en tmobile kan wappen, msnen etc.

Word er zelf helemaal gek van krijg het niet voor elkaar! :?

Alvast bedankt voor de snelle reply

Greetzzzz daan :)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 18:42:
Ik zit nu met Matsie een beetje te kutten met zijn SPV, de mijne komt morgen pas (als ik in de auto naar Fr zit :()) maar we proberen hem nu te App. Unlocken alleen het wil niet echt lukken. We hebben op die orange site alles juist ingevult. En we krijgen idd de rode letters dat het niet gevonden is. Daarna nog een keer op ok gedrukt. En dan weer een nieuwe page met daarop dat het niet gevonden is. Maar daarna gebeurt er niks.
We hebben ook dat cab-je geinstalleerd en gedraaid dus imei was al ingevult en dan telefoon nummer ingevult en geregistert. en daarna alles nog 10x gedaan. Wat doen we fout?
Das mooi (eigenlijk nie) want ik heb hetzelfde probleem. Is kijke wie ons de redding brengt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weerz schreef op 10 July 2003 @ 20:38:
[...]

Das mooi (eigenlijk nie) want ik heb hetzelfde probleem. Is kijke wie ons de redding brengt :P
Het is ons gelukt, nouja het werkt nu, maar we hebben geen berichtje gehad ?
Maar het werkt wel.
Het is de truuk dat je dat cab progje, dus een paar keer achter elkaar draait, en dus echt voor zorgen dat je telefoon een berichtje naar de orange server toe stuurt. Hij geeft namelijk niet aan wanneer het mislukt is. Dan zul je ook zien dat op die unlock site hij je telefoon dan wel herkent.
Ik heb het zo gedaan dat ik dat progje heb ingevult (nummer) en dan op register oid 3x geklikt. daarna ben ik online gegaan en toen nog een keer geklikt. En daarna dus de orange site en vanaf toen ongeveer werkte alles. Geen berichtje gehad zover ik weet maar alle aps werken tot nu toe.
Suc6 ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ARRRRRRRRRRRRRGH ... ik vandaag eindelijk naar orange shop om zo'n ding te halen .... was ik vergeten dat m'n paspoort nog gemaakt moet worden :+ ..

nu gaat het dus nog een weekje ofzo duren ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 21:43:
ARRRRRRRRRRRRRGH ... ik vandaag eindelijk naar orange shop om zo'n ding te halen .... was ik vergeten dat m'n paspoort nog gemaakt moet worden :+ ..

nu gaat het dus nog een weekje ofzo duren ;(
Weet je wat ook klote is ?
Ik heb hem 3 weken geleden besteld maar er ging iets mis ofzo en nu heb ik gebeld eergisteren en krijg ik hem morgen :( en morgen ben ik dus net onderweg naar frankrijk.
Ligt er iig iets leuks op me te wachten als ik weer naar huis ga :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op 10 juli 2003 @ 21:01:
[...]

Het is ons gelukt, nouja het werkt nu, maar we hebben geen berichtje gehad ?
Maar het werkt wel.
Het is de truuk dat je dat cab progje, dus een paar keer achter elkaar draait, en dus echt voor zorgen dat je telefoon een berichtje naar de orange server toe stuurt. Hij geeft namelijk niet aan wanneer het mislukt is. Dan zul je ook zien dat op die unlock site hij je telefoon dan wel herkent.
Ik heb het zo gedaan dat ik dat progje heb ingevult (nummer) en dan op register oid 3x geklikt. daarna ben ik online gegaan en toen nog een keer geklikt. En daarna dus de orange site en vanaf toen ongeveer werkte alles. Geen berichtje gehad zover ik weet maar alle aps werken tot nu toe.
Suc6 ermee
Proggie werkt perfect. Enige wat je moet doen is programma opstarten op registreren drukken en daarna niet afsluiten, zodat het op de achtergrond blijft draaien. Hier via IE connectie maken met Share en het programma zorgt op de achtergrond automatisch voor registratie.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:25
Als dat registreren via dat Progje niet werkt, dan moet je even Orange Update uitvoeren en afsluiten, bij mij deed ie het toen wel perfect :) (Orange Update werkt namelijk ook met hun 'Action Engine' )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

is er btw iemand die mij over een tijdje wil vergezellen om smartphone applicaties te schrijven?? Uiteraard ben ik hier nog n00b in,..dus graag nog een enthousiaste n00b gezocht eigenlijk..
In princiepe gewoon lekker free houden.. :)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labooh
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-07 12:19

labooh

Jaja...

Heeft trouwens iemand ook het probleem dat wanneer je een applicatie open hebt staan, bijv. IE , dat hij de SPV na een seconde of 5 weer terug gaat naar het beginscherm? Heb nu ook al de programma's die ik er op heb gezet, weer vanaf gehaald, daar kan het dus niet aan liggen... Is het misschien een of andere instelling ofzo? Heb btw ook al geklooid met het energiebeheer maar als ik daar wat vernader heb ik nog steeds hetzelfde probleem...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 15-09 10:53
weekendploeg schreef op 11 July 2003 @ 11:15:
Heeft trouwens iemand ook het probleem dat wanneer je een applicatie open hebt staan, bijv. IE , dat hij de SPV na een seconde of 5 weer terug gaat naar het beginscherm? Heb nu ook al de programma's die ik er op heb gezet, weer vanaf gehaald, daar kan het dus niet aan liggen... Is het misschien een of andere instelling ofzo? Heb btw ook al geklooid met het energiebeheer maar als ik daar wat vernader heb ik nog steeds hetzelfde probleem...
Instellingen --> Beginscherm --> Time-out

Die Time-out staat waarschijnlijk bij jou nu op 10 seconden, dan springt hij dus na 10 seconden terug op het beginscherm, dit kan je echter veranderen tot 5, 10, 15, 30 minuten of nooit.. (dan springt hij dus nooit terug naar het beginscherm) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labooh

labooh

Jaja...

Hoe moeilijk kan het zijn.... Echt weer een voorbeeld van hoe meer opties, hoe ingewikkelder het wordt.... ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
weekendploeg schreef op 11 July 2003 @ 12:15:
Hoe moeilijk kan het zijn.... Echt weer een voorbeeld van hoe meer opties, hoe ingewikkelder het wordt.... ;)
Of je kunt dat mooie boekje erbij pakken en dat eens gaan lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al meer over die Pocket MSN feature die Microsoft levert aan Orange etc.
Lijkt mij wel vet; Instant MSN, Instant Hotmail, Instant Allerts. Je hebt dan dus gewoon een always On verbinding. En je (hotmail) e-mail wordt naar je gepusht dus je ziet het net als bij een SMSje als je een nieuwe E-mail hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
hmm, het kan zijn dat ik er helemaal overheen kijk, maar kan je ook instellen dat als je een smsje krijgt, je EN een melodie hoort, EN dat ie trilt?

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Matsie schreef op 11 July 2003 @ 15:45:
hmm, het kan zijn dat ik er helemaal overheen kijk, maar kan je ook instellen dat als je een smsje krijgt, je EN een melodie hoort, EN dat ie trilt?
Dit kan je bij instellingen vinden en dan je profiel aanpassen daar kan je bij sms dan alles selecteren.

Vragje voor mij weer :P

Heb van een vriend een MM kaart gekregen van 32 MB. Die had ie nog leggen :D
Maar als ik hem erin stop en alles gewoon van de oude sd kaart kopieer en dan ff naar info gaat laat ie nog steeds zien dat ik ong nog maar 2 MB vrij heb op de storage kaart :?
Maar hij pakt bijv wel de spellen die erop staan op de nieuwe kaart en in het boekje staat ook dat ie MM kaarten aan kan
Iemand enig idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:30
misschien dat kaartje eerst ff formateren & dan alles er opnieuw opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

kun je voor die 6 euro dus ook ongelimiteerd gebruik maken van je hotmail??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
wdekreij schreef op 11 juli 2003 @ 20:13:
kun je voor die 6 euro dus ook ongelimiteerd gebruik maken van je hotmail??
Nee, Hotmail en andere sites gaat van je 2mb databundel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil niet vervelend doen: op pagina 21 van dit topic stelde ik de volgende vraag:

"Hoe zit het als je in het buitenland je mail wil checken?? Moet je dan een provider in het buitenland hebben die GPRS ondersteund of hoe zit dat? Of kan ik ergens een nieuwe verbinding aanmaken die inbelt naar mijn eigen provider voor POP3-mail?"

Iemand een antwoord voor me, please?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Kan iemand mij de instellingen vertellen of in iedergeval hoe ik met mijn spv en tmobile kan wappen, msnen etc.

Word er zelf helemaal gek van krijg het niet voor elkaar!

Alvast bedankt voor de snelle reply

Greetzzzz daan

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Phoolie schreef op 11 July 2003 @ 20:10:
misschien dat kaartje eerst ff formateren & dan alles er opnieuw opzetten.
Ehm kan jij of iemand mij misschien vertellen hoe je dat doet bij zo'n kaartje :? (misschien een beetje stom maar op de telefoon zit het nie (volgens mij :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
Weerz schreef op 12 juli 2003 @ 13:13:
[...]

Ehm kan jij of iemand mij misschien vertellen hoe je dat doet bij zo'n kaartje :? (misschien een beetje stom maar op de telefoon zit het nie (volgens mij :? )
heb je de Task manager? daar mee kan het. daar staat in het menu "format SD/MMC card"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Matsie schreef op 12 July 2003 @ 13:42:
[...]

heb je de Task manager? daar mee kan het. daar staat in het menu "format SD/MMC card"
Ehm in me telefoon bedoel je :? want daar staat ie nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Weerz schreef op 12 July 2003 @ 13:45:
[...]

Ehm in me telefoon bedoel je :? want daar staat ie nie
Ik lees net op deze link http://msmobiles.com/2go/news.php/482.html dat de SPV geen MM kaarten ondersteund maar dit staat wel in het boekje van de SPV

Nou ik heb na lang zoeken dat task manager gevonden en geinstalleerd :P
Heb de kaart geformat hij ziet hem nu wel en kan er gewoon dingen op installeren en dan laat ie op storage card zien van 31 MB vrij maar bij info laat ie nog steeds verkeerder info zien :?
Kan de info het gewoon niet aan ofzo :?

Ow sorry voor de dubbelpost O+

[ Voor 37% gewijzigd door Weerz op 12-07-2003 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:31
mkanon schreef op 10 juli 2003 @ 10:21:
heb trouwens SmartICU geinstalleerd.... een gratis versie van callerpicture !!! :D:D werkt toppie !!!
Hoe heb je dat aan de praat gekregen? Ik heb het ook geinstalleerd, kan alles instellen enzo. Maar als ik mezelf dan bel met het ingestelde nummer krijg ik de standaard achtergronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Vraag namens een vriend van me... zelf wacht ik namelijk op de Siemens SX1 :D

Hoe installeer je op de SPV *.SIS bestanden? Indien ie ze opent krijgt ie de melding "er is geen toepassing gekoppeld aan dit bestand". De extentie is dus met geen enkel programma geassocieerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Barca op 12-07-2003 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 21:34:
Wil niet vervelend doen: op pagina 21 van dit topic stelde ik de volgende vraag:

"Hoe zit het als je in het buitenland je mail wil checken?? Moet je dan een provider in het buitenland hebben die GPRS ondersteund of hoe zit dat? Of kan ik ergens een nieuwe verbinding aanmaken die inbelt naar mijn eigen provider voor POP3-mail?"

Iemand een antwoord voor me, please?
GPRS is alleen nog in NL te ontvangen. Alhoewel ik volgens mij wel al iemand heb gezien die in Duitsland op Share kon komen. Het is alleen nog niet duidelijk of er kosten mee gemoeid zijn. Bel voor de zekerheid even naar de Orange klantenservice.
Weerz schreef op 12 July 2003 @ 13:51:
Ik lees net op deze link http://msmobiles.com/2go/news.php/482.html dat de SPV geen MM kaarten ondersteund maar dit staat wel in het boekje van de SPV

Nou ik heb na lang zoeken dat task manager gevonden en geinstalleerd :P
Heb de kaart geformat hij ziet hem nu wel en kan er gewoon dingen op installeren en dan laat ie op storage card zien van 31 MB vrij maar bij info laat ie nog steeds verkeerder info zien :?
Kan de info het gewoon niet aan ofzo :?

Ow sorry voor de dubbelpost O+
Info geeft alleen je telefoongeheugen en storage aan, dus niet de grootte van je SD/MM-kaartje.
Nachtapotheker schreef op 12 July 2003 @ 16:30:
Hoe heb je dat aan de praat gekregen? Ik heb het ook geinstalleerd, kan alles instellen enzo. Maar als ik mezelf dan bel met het ingestelde nummer krijg ik de standaard achtergronden.
Ik heb het ook eens geinstalleerd en ik moest ook even uitdokteren hoe het precies ingesteld moest worden. Ik heb het wel voor elkaar gekregen uiteindelijk, maar jammer genoeg staat er maar 1 plaatje op van Tweety en mijn cam heb ik uitgeleend aan mijn broer.

Je moet bij een contactpersoon op een nummer staan. Ik heb meestal maar 1 nummer ingevuld van de 3 opties. Waar je een driehoekig bord ziet staan, daar kun je dus een plaatje aanhangen en een template.

Zoek de naam op, klik op assign/modify. Ga op een nummer staan (1 van de 3 opties) en klik wederom op assign/modify. Hier staan al je foto's in. Het programmaatje heeft voor de grap alleen een Tweety erin gezet. Ga op een plaatje staan en klik wederom op assign/modify. Je scherm keert weer terug naar de 3 nummers. Klik dan op menu, options en assign template. Hier kies je een template en klik weer op assign/modify. Dan ben je klaar! Testen maar!

Bij mij deed hij het toen niet, omdat ik met een andere telefoon anoniem belde |:(
Barca schreef op 12 July 2003 @ 17:07:
Vraag namens een vriend van me... zelf wacht ik namelijk op de Siemens SX1 :D

Hoe installeer je op de SPV *.SIS bestanden? Indien ie ze opent krijgt ie de melding "er is geen toepassing gekoppeld aan dit bestand". De extentie is dus met geen enkel programma geassocieerd.
Bij welk programma zouden deze bestanden dan moeten werken? Wat voor soort bestanden zijn het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Smarron schreef op 12 July 2003 @ 17:26:
[...]
Bij welk programma zouden deze bestanden dan moeten werken? Wat voor soort bestanden zijn het?
Bestanden die hier staan denk ik: http://my-symbian.com/7650/download/index.php
Of kan dat alleen met de 7650 ofzo? (Lijkt me niet!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Barca schreef op 12 July 2003 @ 17:30:
Bestanden die hier staan denk ik: http://my-symbian.com/7650/download/index.php
Of kan dat alleen met de 7650 ofzo? (Lijkt me niet!)
De Nokia en de SPV zijn niet echt compatible met elkaar qua software, dus ik denk dat het niet gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
weet iemand nog een goed programma om mp3tjes te knippen en om te zetten naar wav?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Smarron schreef op 12 July 2003 @ 19:00:
[...]
De Nokia en de SPV zijn niet echt compatible met elkaar qua software, dus ik denk dat het niet gaat werken.
Deze programma's zijn series 60 programma's die op alle series 60 telefoons kunnen worden geinstalleerd. De SPV is toch een series 60 telefoon? Zo niet, problem solved. Zo wel begrijp ik het nog steeds niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Matsie schreef op 12 July 2003 @ 19:38:
weet iemand nog een goed programma om mp3tjes te knippen en om te zetten naar wav?
Ligt eraan wat je allemaal wilt maar ik gebruik altijd CoolEdit Pro, daar kan gewoon alles mee. Je kan voor zulke vragen overigens beter de search gebruiken want er zijn tig topics over en heeft niet direct betrekking op de SPV.

[ Voor 6% gewijzigd door Barca op 12-07-2003 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op 12 juli 2003 @ 19:51:
Deze programma's zijn series 60 programma's die op alle series 60 telefoons kunnen worden geinstalleerd. De SPV is toch een series 60 telefoon? Zo niet, problem solved. Zo wel begrijp ik het nog steeds niet. :?
Series 60 is een Nokia begrip. Zo zijn de 6610, 7210, 5100 etc. Series 40 toestellen. Series 60 draait op Symbian. De SPV natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

leuke avatar ATB ;)
haha..
trouwens, op de MSDN site van smartphone staat hoe je via .XML skins kan veranderen voor de SPV.. gewoon even een paar linkjes volgen van microsoft die aangegeven staan in de 1e topic.. (staat tussen een paar linkjes op de site zelf vanuit deze.... (beetje vaag nu ja..maar het is al laat..morgen (vandaag)zal ik er even naar gaan kijken.. en exacte link posten))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Gitaarwerk schreef op 13 July 2003 @ 02:58:
leuke avatar ATB ;)
haha..
trouwens, op de MSDN site van smartphone staat hoe je via .XML skins kan veranderen voor de SPV.. gewoon even een paar linkjes volgen van microsoft die aangegeven staan in de 1e topic.. (staat tussen een paar linkjes op de site zelf vanuit deze.... (beetje vaag nu ja..maar het is al laat..morgen (vandaag)zal ik er even naar gaan kijken.. en exacte link posten))
Dan kunnen we allemaal skins ontwerpen, mocht het niet te moeilijk zijn. Das wel relaxed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ok.. hier even dan wat linkjes zoals beloofd :

MSDN smartphone newsgroups
Algemene pagina met 3 nieuwsgroepen

Software development
edit : in de visual tools zit ook smartphone SDK inbegrepen.
serienummer : When prompted for the CD Key, please enter TRT7H-KD36T-FRH8D-6QH8P-VFJHQ Dit komt van de MS site zelf, dus geen illegale cracks.. het is onderaan het document te vinden waar de onderstaande link zich in bevind

eMbedded Visual Tools 3.0 - 2002 Edition

Skins
Customizing the Microsoft Smartphone 2002 Home Screen

Required Development Tools
The following development tools are required for customizing for the Home screen:
-Microsoft Smartphone 2002 Software Development Kit (SDK). Includes the CABWizSP utility.
-Microsoft eMbedded Visual C++. Required to develop Home screen plug-ins

----

alsjeblieft!

(heb ff zelf de sdk geinstalleerd.. tis voor mij als programmeer n00b best ingewikkeld :/ )

weet iemand ook toevallig of je animated gifs als achtergond kan zetten?? zal wel leuk zijn :)

[ Voor 54% gewijzigd door gitaarwerk op 13-07-2003 16:07 . Reden: even wat link repairs :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 12 July 2003 @ 20:36:
[...]

Series 60 is een Nokia begrip. Zo zijn de 6610, 7210, 5100 etc. Series 40 toestellen. Series 60 draait op Symbian. De SPV natuurlijk niet.
Hmmm ok maar het lijkt me geen Nokia begrip daar Siemens met de SX1 ook op de markt zal komen met een Series 60 telefoon. Het duidt dus blijkbaar om het besturingsprogramma; Symbian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
Zelf skins maken is idd niet al te moeilijk, helemaal niet als je bestaande skins aanpast naar eigen believen :) ...

Hier mijn eigen skin, die ik heb gebaseerd op een Nokia 7650 skin:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~w.pompert/KGB/spvgui.jpg

Het AMG plaatje kan ik zo wijzigen door de template wallpaper te vullen met een plaatje en op de SPV te zetten...ideaal :)

[ Voor 21% gewijzigd door LosserNL op 13-07-2003 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

hmz. .tja.. ik heb gezien dat et op 2 manieren kan..
je kan het gewoon met een text editor doen..die xml bestandjes doen.. ik ben aan het proberen met embedded c++ (met smartphone emulator) maar dat werkt nog niet geweldig denk ik :/

kan jij een korte uitleg geven Beria?, ik wil als het me lukt wel een grote tutorial schrijven ervoor

ik weet dat je die met de classes de plugins kan plaatsen.. maar meer is nog een beetje onduidelijk.. heb je dat gedaan dmv die msdn pagina?

[ Voor 18% gewijzigd door gitaarwerk op 13-07-2003 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
LosserNL schreef op 13 July 2003 @ 16:56:
Zelf skins maken is idd niet al te moeilijk, helemaal niet als je bestaande skins aanpast naar eigen believen :) ...

Hier mijn eigen skin, die ik heb gebaseerd op een Nokia 7650 skin:

[afbeelding]

Het AMG plaatje kan ik zo wijzigen door de template wallpaper te vullen met een plaatje en op de SPV te zetten...ideaal :)
Ik zou zeggen, host het als je wilt! Ik denk dat er veel mensen geinsteresseerd zijn. Het ziet er mooi uit! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
jazeker, maar omdat de classes bij mij niet geheel duidelijk zijn (id's enzo) heb ik gewoon gebruik gemaakt van die huidige 7650 skin en de frontpage aangepast door de informatie-coördinaten aan te passen zodat het is wat het nu is. De overige menu's van de 7650 skin zijn onveranderd, de plaatjes an sich natuurlijk wel om niet te vloeken met de hoofdskin...

Die MSDN informatie kan je gewoon gebruiken om class-id's enzo te krijgen, evenals data tags voor bijvoorbeeld je operator : <text><carrier/></text> oid...

Ik zou beginnen met een huidige skin aanpassen, kijken hoe dat bevalt en zodat je jezelf eigen maken met de XML structuur van een skin, en dan pas je eigen te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
Hier is mijn modded 7650 skin zoals ie nu is

-Hoofdpagina af
-Menu headers aangepast
-Menu teksten en iconen nog niet vertaald/aangepast (alleen fotosoep werk, geen XML, kan je dus zelf ook mee aan de slag als je wil :) )

-Achtergrondjes kan je wijzigen door de template-spv achtergrond naar eigen wens aan te passen, zolang je maar alleen het zwarte gedeelte vult en niet bijvoorbeeld de bar aan de onderkant, die is voor de SPV Iconbar :)

http://members1.chello.nl/~w.pompert/Beria_Design.zip

Om te installeren : pak deze zip uit in je IPSM/Application Data/Home directory, en selecteer "Beria_Design" in je beginscherm instellingen...Selecteer als achtergrond "Standaard" of "sl55amg-spv.jpg"...Ga nu terug naar je beginscherm en wacht tot de SPV eindelijk klaar is met het toepassen van je skin :O ... Je kan nu door naar beneden te gaan met je cursor het Nokia menu bereiken en verder te browsen door het menuutje...pijl omhoog ga je weer mee terug naar het eigenlijke beginscherm...

[ Voor 37% gewijzigd door LosserNL op 13-07-2003 18:07 . Reden: install readme ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om met de spv op de sns te kunnen komen ga je naar www.snsbank.nl/xda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Hoe zit het met die T9 woordenboek. Als ik bijv de taal ing engels wil moet ik dan helemaal alles op engels instellen en dan me tellie reseten en dan kan ik pas de engelse woordenboek gebruiken of kan het net zoals op de nokia heel makkelijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Weerz schreef op 15 July 2003 @ 13:11:
Hoe zit het met die T9 woordenboek. Als ik bijv de taal ing engels wil moet ik dan helemaal alles op engels instellen en dan me tellie reseten en dan kan ik pas de engelse woordenboek gebruiken of kan het net zoals op de nokia heel makkelijk :?
Daar ben ik idd ook nog niet achter. Ik wil ook het liefste alles in het Engels en de T9 in het Nederlands, maar dat werkt niet nee. Nokia heeft dat wel iets beter voor elkaar.

Misschien is er een fix, ben ook benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
Er is een T9 config tool beschikbaar die doet wat jij wil :

http://www.smartphone.net...sp?id=150&associateid=280

Wel je SPV applicatie lock eraf he? :)

[ Voor 7% gewijzigd door LosserNL op 15-07-2003 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
LosserNL schreef op 15 juli 2003 @ 15:28:
Er is een T9 config tool beschikbaar die doet wat jij wil :

http://www.smartphone.net...sp?id=150&associateid=280

Wel je SPV applicatie lock eraf he? :)
Ik kom terug op het feit werkt perfect :'(
Want als je hem instelt op een andere taal dan moet je hem nog steeds resetten :?

[ Voor 17% gewijzigd door Weerz op 15-07-2003 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Weerz schreef op 15 July 2003 @ 15:34:
Ik kom terug op het feit werkt perfect :'(
Want als je hem instelt op een andere taal dan moet je hem nog steeds resetten :?
Dus het werkt niet ? Dan wacht ik nog er even mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Ik heb nog een vraagie!
Ik heb dat spel tennis addict gekocht want vond de demo wel erg leuk maar als ik de demo lang speelde dan kreeg je een laad schermpje en het spel ging gewoon door maar ik kon mijn poppetje niet meer besturen! Nou dacht ik van koop dat spel is wel leuk en heb ik dat gezeik ook niet meer maar tot mijn verbazing heb ik het wel en je moet de hele tellie dan uitzetten door de batterij los te maken!

:'(

offtopic : Het is een leuke tellie maar sommige probleempjes ervan zijn wel erg vaag :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.W
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-09 14:25

J.W

Ik kan een spv overnemen voor 250 euro (unlocked, van juni 2003)

Heeft iemand nog tips waar ik op moet letten, zodat ik geen spijt van de evt. aankoop ga krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
als ik iets opneem (Spraak notitie) weet iemand waar die file's dan staan?
en kan ik ze gewoon op de computer afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Laatst online: 18-09 15:23

jep

Die opgenomen notities staan op ipsm (ofzo :P) en dan my documents en dan my music oid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
J.W schreef op 16 July 2003 @ 09:32:
Ik kan een spv overnemen voor 250 euro (unlocked, van juni 2003)

Heeft iemand nog tips waar ik op moet letten, zodat ik geen spijt van de evt. aankoop ga krijgen?
Het enige waar je op kan letten is slijtage en stof onder het scherm en dergelijke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

bij mij zit er wel stof onder het schermpje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 18:09:
om met de spv op de sns te kunnen komen ga je naar www.snsbank.nl/xda
Ik wil in de openingspost nog meer van zulke handige links plaatsen. Alhoewel bovenstaande ook te vinden is via de Orange Smartphone shortcut :z

Mochten jullie bruikbare, handige en nuttige links hebben van sites speciaal gemaakt voor de SPV of die een beetje normaal te bekijken zijn, stuur me even een email, dan voeg ik ze toe. Zelf vind ik de Sp!ts site erg handig en snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

wat dacht je van de developers sites?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Weerz schreef op 15 July 2003 @ 23:25:
Ik heb nog een vraagie!
Ik heb dat spel tennis addict gekocht want vond de demo wel erg leuk maar als ik de demo lang speelde dan kreeg je een laad schermpje en het spel ging gewoon door maar ik kon mijn poppetje niet meer besturen! Nou dacht ik van koop dat spel is wel leuk en heb ik dat gezeik ook niet meer maar tot mijn verbazing heb ik het wel en je moet de hele tellie dan uitzetten door de batterij los te maken!
Heeft iemand misschien al een idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien nog een leuke tip: NOS Teletekst.

http://webapps.mobiview.n...TTARTICLE_PAGE_100_01.htm

Oorspronkelijk voor de XDA zo te zien, maar het werkt prima op de SPV.

edit:
Als ik een pagina nummer invoer en op 'Kies' klik krijg ik een fout meldig. Jullie ook?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Laatst online: 10:10
Kan je beter via messenger doen:

add de volgende contact: bot4@clubr.nl (of een ander botnummer als het niet werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 15-09 10:53
Hoe lang duurt 't eigenlijk voordat de accu van jullie SPV leeg is? 't Lijkt of de mijne steeds minder wordt.. :( In de openingspost staat dat de standby tijd 100 uur is, wat dus wil zeggen zo'n 4 dagen.. Maar nu heb ik gisterochtend m'n SPV opgeladen en smiddags rond twee uur was hij vol.. Daarna heb ik 'm weggelegd en nix mee gedaan.. Screensaver staat aan.. En nu is hij weer al bijna leeg.. Dat is dus al op één dag ipv vier dagen? Hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

@blakez: heb je programma's aan staan? Zo ja dan moet je die uitschakelen met de taskmanager... verder is het af en toe aan en uit doen (reboot ;)) ook wel handig. Mijn telefoon gaat met intensief gebruik(mp3, msn, bellen e.d.), 1,75 dag mee....
owh ja, je ziet natuurlijk niet of je proggies op de achtergrond draaien en batterij vreten, daarom moet je eerst Taskmanager ff opstarten en alles afsluiten. Sorry voor de vage omschrijving...

[ Voor 30% gewijzigd door Nitai op 18-07-2003 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labooh

labooh

Jaja...

Heb nu weer een probleempje.... :(
Ik kan niet meer internetten met m'n SPV, wanneer ik IE opstart kan ik wel uit mijn favorieten kiezen maar hij gaat geen verbinding maken.
Wanneer ik voor Orange Update kies krijg ik ook een foutmelding...
Ik heb wel gewoon een "G" bovenin het scherm staan maar dus niet wanneer ik IE heb geopend. Hij heeft het in ieder geval wel gewoon gedaan vanaf het begin. Ik heb ook zowat alle programma's er af gegooit maar daar ligt het dus ook niet aan...

Ik heb de volgende instellingen:

Bij dataverbindingen:

Internetverbinding= Internet-GPRS
Werkverbinding= Geen beschikbaar
WAP-verbinding= Share

Bij IE verbindingen:

Instellingen automatisch detecteren aangevinkt
Netwerk selecteren= Internet

Misschien dat iemand mij kan helpen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
weekendploeg schreef op 19 July 2003 @ 07:09:
Heb nu weer een probleempje.... :(
Ik kan niet meer internetten met m'n SPV, wanneer ik IE opstart kan ik wel uit mijn favorieten kiezen maar hij gaat geen verbinding maken.
Wanneer ik voor Orange Update kies krijg ik ook een foutmelding...
Ik heb wel gewoon een "G" bovenin het scherm staan maar dus niet wanneer ik IE heb geopend. Hij heeft het in ieder geval wel gewoon gedaan vanaf het begin. Ik heb ook zowat alle programma's er af gegooit maar daar ligt het dus ook niet aan...

Ik heb de volgende instellingen:

Bij dataverbindingen:

Internetverbinding= Internet-GPRS
Werkverbinding= Geen beschikbaar
WAP-verbinding= Share

Bij IE verbindingen:

Instellingen automatisch detecteren aangevinkt
Netwerk selecteren= Internet

Misschien dat iemand mij kan helpen?
Je instellingen staan in ieder geval goed. Uit en aanzetten al geprobeerd neem ik aan? Wellicht zit je in een gebied waar nu werkzaamheden zijn, even een bellertje plegen.

Misschien kun je de rom-update proberen? Te downen in de openingspost.
Gitaarwerk schreef op 17 July 2003 @ 10:43:
wat dacht je van de developers sites?? ;)
:|
Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 02:15:

edit:
Als ik een pagina nummer invoer en op 'Kies' klik krijg ik een fout meldig. Jullie ook?
Die ga ik ook even proberen. Hopen dat het werkt.
blakez schreef op 18 July 2003 @ 13:45:
Hoe lang duurt 't eigenlijk voordat de accu van jullie SPV leeg is? 't Lijkt of de mijne steeds minder wordt.. :( In de openingspost staat dat de standby tijd 100 uur is, wat dus wil zeggen zo'n 4 dagen.. Maar nu heb ik gisterochtend m'n SPV opgeladen en smiddags rond twee uur was hij vol.. Daarna heb ik 'm weggelegd en nix mee gedaan.. Screensaver staat aan.. En nu is hij weer al bijna leeg.. Dat is dus al op één dag ipv vier dagen? Hebben jullie hier ook last van?
Screensaver eruit slopen. Die dingen vreten stroom. Gewoon je display uit laten gaan, dat bespaart tenminste. Ik moet hem ook ongeveer 1x per dag opladen bij intensief gebruik (games, muziek, internet) en anders 1x per anderhalve dag.

Weet iemand waar de toetsenborden goed verkrijgbaar zijn? Veel Orange shops hebben ze gewoon nog niet. Anderen zitten niet bij mij in de buurt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

bij V&D hebben ze ze wel, in Utrecht hadden ze er laatst nog één..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 19 July 2003 @ 08:53:

-allemaal dingen-

Weet iemand waar de toetsenborden goed verkrijgbaar zijn? Veel Orange shops hebben ze gewoon nog niet. Anderen zitten niet bij mij in de buurt :(
vorige week nog in Amesfoort ( bij orange shop) zien liggen..

BTW: kan 22 juli m'n spv ophalen :9

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
wdekreij schreef op 19 July 2003 @ 10:11:
bij V&D hebben ze ze wel, in Utrecht hadden ze er laatst nog één..
Ik ga bij de V&D kijken in mijn woonplaats, anders vraag ik of ze die dingen ook versturen naar die V&D en dan haal ik hem wel een keertje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Laatst online: 18-09 15:23

jep

Ik heb een SNES emulator gedownload en gestart, werkt leuk.. mario :P Het enige punt is dat er allemaal streepjes over het scherm staan. Is dit beter te maken? Ik heb hem wel 90 graden gedraaid.

offtopic:
Barca, wil je jep@servicez.org even jou huidige email addy mailen? Heb hem nodig.

[ Voor 6% gewijzigd door jep op 19-07-2003 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Weerz schreef op 15 juli 2003 @ 23:25:
Ik heb nog een vraagie!

:'(

offtopic : Het is een leuke tellie maar sommige probleempjes ervan zijn wel erg vaag :O
Heeft iemand dit problem ook of een oplossing :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Weerz schreef op 19 July 2003 @ 15:47:
[...]

Heeft iemand dit problem ook of een oplossing :?
Gezien het feit dat je er de vorige 2 keren geen antwoord op kreeg, kun je afleiden van niet.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
weet iemand het antwoord op de volgende vragen:

• Kan je spraaknotities op je computer zetten
• kan je mp3tjes vooruit/terug spoelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Matsie schreef op 19 July 2003 @ 20:47:
weet iemand het antwoord op de volgende vragen:

• Kan je spraaknotities op je computer zetten
• kan je mp3tjes vooruit/terug spoelen
Dat 1e punt kan wel ja. Spraaknotities staan in WAV vorm in: \IPSM\My Documents\Notes

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
AtHomer schreef op 19 July 2003 @ 20:51:
[...]

Dat 1e punt kan wel ja. Spraaknotities staan in WAV vorm in: \IPSM\My Documents\Notes
bij mij niet :?
in mijn telefoon staan 6 notities
maar als ik dus naar \IPSM\My Documents\Notes ga staat er helemaal niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
Matsie schreef op 19 July 2003 @ 21:11:
[...]

bij mij niet :?
in mijn telefoon staan 6 notities
maar als ik dus naar \IPSM\My Documents\Notes ga staat er helemaal niks
edit:

zet je settings van je folders op: show hidden files and folders en er gaat een wereld voor je open :D

ze waren dus gewoon hidden

(de edit en quote knop lijken veel op elkaar 8)7 )

[ Voor 7% gewijzigd door Matsie op 19-07-2003 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
Vooruit- en terugspoelen lukt wel met PocketMVP_SPV , het geinige DivX/MP3 progje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dus volgende week m'n spv halen :9 , maar vroeg me eigenlijk af of het nog uitmaakt welke sd-card ik erbij neem ... want ik geloof dat er tussen de verschillende merken nog al eens verschil kan zitten tussen lees/schrijf snelheid (een hoge leessnelheid lijkt mij erg gewenst voor in de spv, of zie ik dat fout?). Weten julle misschien welke 256mb sd-card het beste zou zijn voor in de spv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Laatst online: 10:50

Piggen

Lekker bakkie

Ik moet ook maar eens aan een nieuwe GSM (m'n 3310 begint erg brak te worden), en die SPV lijkt me wel wat (Nokia 6610 is evt. ook nog een optie. Orange shop heeft niet zo'n uitgebreid assortiment) :9. Ik wilde toch al overstappen op Orange (door die handige belbundels, heb nu T-mobile) en de SPV is bij een 2-jarig Free 20 abo nog maar 69,95 bij de Orange Shop(bij de Belcompany 239,95 8)7) . Bovendien krijg ik 30 euro korting op het toestel, een gratis badlaken of paraplu (jeuh :+), gratis welkomstpakket (aansluitkosten, ter waarde van 25 euro) gratis. En als klap op de vuurpijl 3 gratis bundels. Dat scheelt weer.
Bovendien zeggen zij dan gelijk mijn abo bij T-mobile op (hoef ik dat ook niet meer te doen :P). Dan nog een lekker geheugenkaartje (256 mb ofzo) en gaan met die banaan >:)

Weet iemand of Belcompany nog interessante aanbiedingen met Orange heeft (The Phone House niet, iig niet op hun zuigende site). In de folder stond iets van 600 euro toestelkorting. Zal wel niet voor de simpele abbonementen gelden...

[ Voor 51% gewijzigd door Piggen op 20-07-2003 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook of je de kleur van de letters van je homepage kan instellen??? Ik kan het nergens vinden en zoek ff een kleurtje dat wat mooier tegen mijn achtergrond afsteekt..... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2003 @ 16:40:
Weet iemand ook of je de kleur van de letters van je homepage kan instellen??? Ik kan het nergens vinden en zoek ff een kleurtje dat wat mooier tegen mijn achtergrond afsteekt..... B)
Moet je even de Theme Generator van Microsoft downloaden. Kan je alle menu's ieder kleurtje geven die je wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Laatst online: 10:50

Piggen

Lekker bakkie

Ik ga het ding toch maar niet kopen. Iets teveel nadeeltjes imho (lang opstarten, korte standbytijd). Ik ga nu maar voor de Nokia 6610 denk ik (SE t610 vind ik ook erg mooi, als de prijs meevalt neem ik die)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
mpmad schreef op 21 July 2003 @ 21:55:
Ik ga het ding toch maar niet kopen. Iets teveel nadeeltjes imho (lang opstarten, korte standbytijd). Ik ga nu maar voor de Nokia 6610 denk ik (SE t610 vind ik ook erg mooi, als de prijs meevalt neem ik die)
Ieder zijn keuze, alleen zou ik het echt nooit doen. Dat lange opstarten vind ik geen nadeel. Ik doe hem immers nooit uit :Y)

Gewoon elke avond in de cradle, das toch niet zo'n probleem? Meteen even alles syncen. Zo gedaan en dan valt het allemaal wel dat de batterij zo snel leeg is.
Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 02:15:

edit:
Deze doet het niet bij mij. De pagina opent wel, alleen als ik pagina's op wil zoeken krijg ik elke keer een internal server error. 2 dagen geleden al en nu nog steeds. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Smarron schreef op 21 juli 2003 @ 23:32:
[...]
Ieder zijn keuze, alleen zou ik het echt nooit doen. Dat lange opstarten vind ik geen nadeel. Ik doe hem immers nooit uit :Y)

Gewoon elke avond in de cradle, das toch niet zo'n probleem? Meteen even alles syncen. Zo gedaan en dan valt het allemaal wel dat de batterij zo snel leeg is.
Precies, zo doe ik het ook. Ik laad hem gewoon op als ik ga slapen en als ik wakker word gaat ie van de lader af. Is geen enkel probleem voor li-ion accu's. Ik heb dat ding nog nooit in 1 dag leeg gekregen :P

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Yooo, keb nu ook eindelijk mijn toetsenbordje! :9 Gekocht bij de Orange-shop in Amersfoort.

Damn, het typen is nu opeens weer leuk geworden. Mailtjes en MSN gaat heerlijk snel! Het toetsenbordje voelt erg goed aan. Ik heb alles heel gevoelig ingesteld, ik hoef de toetsen amper aan te raken. Het enige nadeel vond ik de prijs. Even dacht ik ook dat je de SPV niet tegelijkertijd op kon laden, maar het boekje vertelde me dat dat ook gewoon kan :z

Perfect ding! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
Smarron, ga eens in de trein zitten met dat ding, kijken die lui joh }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 13:44:
Ik ga dus volgende week m'n spv halen :9 , maar vroeg me eigenlijk af of het nog uitmaakt welke sd-card ik erbij neem ... want ik geloof dat er tussen de verschillende merken nog al eens verschil kan zitten tussen lees/schrijf snelheid (een hoge leessnelheid lijkt mij erg gewenst voor in de spv, of zie ik dat fout?). Weten julle misschien welke 256mb sd-card het beste zou zijn voor in de spv?
Die dag is dus morgen >:) , maar ik weet helaas nog steeds niet welke sd-card ik erbij moet nemen! kan niemand mij hierbij helpen :?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.