Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
aan_VooDooMen_ schreef op 04 June 2003 @ 22:25:
ik wou even weten wat het beste is frame-limiter uit of aan... alsvast dank
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Verwijderd
VROCK druk ik altijd zo snel mogelijk weg
Maar ik vind VCPR toch duidelijk de vetste, ik was met GTA3 al verslaafd aan Chatterbox, en nu aan VCPR.
''I used to brow (?) that stuff in the backwoods in Missouri (?), wiiiyooo! i'll tell you what!''
''Immigration is to blame''
Nog ff en ik weet heel VCPR uit me hoofd, net als Chatterbox
''I'm naked back here!!!!''
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 23:16 ]
Verwijderd
Maurice Chavez is ook wel lachen met Pressing Issues. Dan heeft 'ie die koole pastoor ofzo in de uitzending die geld wil inzamelen voor een standbeeld van zichzelf te bouwen... overlooking the city.Verwijderd schreef op 04 juni 2003 @ 23:13:
Ik heb het meeste VCPR aan, soms KCHAT en soms ook wel Emotion en Wildstyle
VROCK druk ik altijd zo snel mogelijk weg
Maar ik vind VCPR toch duidelijk de vetste, ik was met GTA3 al verslaafd aan Chatterbox, en nu aan VCPR.
''I used to brow (?) that stuff in the backwoods in Missouri (?), wiiiyooo! i'll tell you what!''
''Immigration is to blame''
Nog ff en ik weet heel VCPR uit me hoofd, net als Chatterbox
''I'm naked back here!!!!''
Verwijderd
Dus morgen maar opnieuw, wil gvd wel 100% halen natuurlijk...
Verwijderd
Verwijderd
Dat heb ik de laatste tijd ook. Ik weet niet of het door het spel komt, maar GTA is wel het enige wat ik speel op dit moment (heb geen tijd voor andere spellenVerwijderd schreef op 05 June 2003 @ 01:53:
uhhhhh. ik heb een probleem met gta3 en vice met mijn geluid . telkens als ik deze speel verandert die in het bediengingspaneel het geluid van 6 channel naar 2 channel . ik vind het zowieszo slecht dat gta 3 en vice al geen 5.1 ondersteuning hebben
maar ik heb dat ook al 3x gehad dat ik eerst geluid uit alle boxen hoor (6.1 setje) en op een gegeven moment heb ik alleen maar 2 boxen tot de beschikking. Ik merk het pas als ik normale muziek hard zet, omdat het dan in 1 keer niet meer zo hard klinkt.
Maar ik heb wel het gevoel soms dat er dolby surround of iets dergelijks in zit. Bijvoorbeeld met helicopters komt het wel voor dat als ik er omheen draai of met muis de rondde in ga dan hoor ik het gewoon in de linker boxen en als ik weer draai dan hoor ik ze in de rechter boxen en met polities die schieten heb ik precies hetzelfde.
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
er is geen online patch voor gta3 evenmin als voor vicecity dusVerwijderd schreef op 05 June 2003 @ 12:09:
FF vraagje is er een online patch voor vice city net zo als GTA3?
[This space is for rent]
Als je de online mod bedoelt dan moet je hier ff kijken :Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 12:09:
FF vraagje is er een online patch voor vice city net zo als GTA3?
[rml][ GTA3] Multi Theft Auto Multiplayer mod *[/rml]
en
Het grote GTA:VC mods topic
Weet niet of het erbij staat maar hier heb je wel de meeste kans
There is no place like ::1
En waar komt deze kreet vandaan ....swampy schreef op 05 June 2003 @ 12:21:
frame limiter moet aan staan!

Verwijderd
Alstu: GTA:VC WarehouseVerwijderd schreef op 05 June 2003 @ 12:28:
Weet iemand toevallig nog de url waar de auto's staan (met pics etc) welke je moet verzamelen op een gegeven moment?
Simpel de graphics lopen het beste als de frame limiter aanstaat!
Nou dat is een reactie op deze vraag
En het is idd het beste om de framerate limiter aan te zetten. Op die manier heeft je systeem nog wat resources over om textures enzo op de achtergrond te laden en dat is erg fijn._VooDooMen_ schreef op 04 juni 2003 @ 22:25:
ik wou even weten wat het beste is frame-limiter uit of aan... alsvast dank
Als je anders een beetje hard op je motor door de stad scheurt, missen ineens de weg-textures en is de kwaliteit van de gebouwen om te huilen
Verwijderd
gvd per ongeluk mn savegame gedelete

kan ik weer n uur rampages inhalen

stom kutspel
Verwijderd
Ja, dat gestoorde vrouwtjeVerwijderd schreef op 05 June 2003 @ 13:40:
Ik let eigenlijk nooit zo op radio-kanalen. Ik stap een auto in en luister wat opstaat. Maar meestal doe ik snel wat anders als Esperanto ofzo opstaat. Dat is soms echt niet aan te horen. Waar ik wel om moet lachen is dat stukje waarin er 1 of ander debiele vrouw aan woord is die elk zinnetje heel gek begint te lachen
''Hihihih, if I don't see it, it's not there! hihihihi''
Dat zijn alle plekken die je kan bezoeken.Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 13:55:
waar dienen de hot spots eigenlijk voor? Ik heb er wel een map van.
Verwijderd
Wat bedoel je met bezoeken? Zijn het gewoon huizen waarin je kunt kijken ofzo of waar je kan komen via een jump? Heb je niet nodig voor de 100% zeker?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 14:26 ]
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Dat is een HEEEEEEEEEEEEEEL ander topic_VooDooMen_ schreef op 05 June 2003 @ 14:28:
Ik heb nu die bmw m5 er ingezet.. super gaaf... alleen de zwarte kleur is zeer dof.. welke code kan ik in carcols.dat veranderen om een betere kleur te krijgen.. ( alle andere kleuren zijn trouwens goed )
Sorry.. bedankt...Notna schreef op 05 juni 2003 @ 14:35:
[...]
Dat is een HEEEEEEEEEEEEEEL ander topic![]()
:
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
ik was ana het crossen met banshee, en ik maak een scheve jump , en ik land zeg maar zo : /
en ik begin te spinnen, 2 rondjes oid
daarna "twijfelde" de auto nog ff ofty om zou vallen of niet, wat uiteindelijk niet gebeurde.
toen stond er opeens iets van dual wheel bonus oid
en wat van die waardes als bij stoppy en wheely en insane stunt
vaag iig
alleen ik ging even later dood... dus ik laad overnieuw.. stond datding natuurlijk niet meer in mijn stats.... zucht...
heeft iemand dit al eens gehad??
Verwijderd
|/
| = weg
/ = motor
Maar is klote dat je dood ging
Juist wel dat zijn allemaal kleine submissies, zoals de top fun toys vans en helicopter checkpoint races.Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 14:17:
[...]
Wat bedoel je met bezoeken? Zijn het gewoon huizen waarin je kunt kijken ofzo of waar je kan komen via een jump? Heb je niet nodig voor de 100% zeker?
Dat soort grapjes kan je doen met een Voodoo wagen. Deze dingen hebben hydrolische veren. Gewoon genoeg 'schommelen' (lean left /right) en karren met die bak. Je kan ook het proberen dmv een schuine helling, daar met 2 wielen over heen te gaan en proberen je balans te houden
alleen FFS nu doety het niet meer $##@$#@$
heel de tijd nix
en nu opeens van die unhandeled expectations #@$
hij start niet meer op
al gereboet nix helpt #@$%^TYU
soz frusti
Bedoelde look left/right + turret left/rightCommanderKeen schreef op 05 June 2003 @ 15:52:
lean left = links rechts kijken?
alleen FFS nu doety het niet meer $##@$#@$
heel de tijd nix
en nu opeens van die unhandeled expectations #@$
hij start niet meer op
al gereboet nix helpt #@$%^TYU
soz frusti
Verwijderd
of anders naar mij mailen
Ik weet namelijk niet hoe je die tank moet jatten, voor Cortez. Hij staat nl. op slot
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 15:57 ]
Lezen is een kunst letterlijk uit de startpost :Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 15:57:
Kan ook de link naar de Walk-thru van VC op nieuw geplaatst worden???
Ik weet namelijk niet hoe je die tank moet jatten, voor Cortez. Hij staat nl. op slot
Ik zit vast! Wat moet ik doen?
Het is natuurlijk erg verleidelijk om even snel een post te plaatsen in dit topic, omdat je vastzit, maar toch zien we liever dat je zelf even wat moeite doet. Zoek bijvoorbeeld eerst even op 'Vice City Walkthrough' bij Google, of kijk eens bij GameFAQs.com.Kom je er nog niet uit? Leg dan zo duidelijk mogelijk uit waar je zit en wat je hoort te doen. Een screenshot zou ook wel makkelijk zijn als je het niet zo goed kan uitleggen.
Verwijderd
Ben ik al een hele tijd bezig met die pizza mission, en op een gegeven moment best ver
(10 klanten tegelijk ofzo)
Is er een klant die vast zit in een muur ofzo
Ik zit de hele tijd te zoeken naar de gele stip (hij kon niet op een dak staan ofzo, anders was het wel een driehoekje). Maar hij was er gewoonweg niet

Of is er niet, zoals bij taxi's 100 mensen brengen, dat je na bv. level 20 iets krijgt oid.
[ Voor 13% gewijzigd door rb338 op 05-06-2003 16:22 ]
Verwijderd
BVD
Ik weet alleen zeker dat je 12 ambulance levels moet halen. Dan word je niet meer moe tijdens het rennen.rb338 schreef op 05 juni 2003 @ 16:21:
Hoeveel vigilante/fire/ambulance levels moet je eigenlijk halen zodat je 't "gehaald" hebt
Of is er niet, zoals bij taxi's 100 mensen brengen, dat je na bv. level 20 iets krijgt oid.
Volgens mij moet je ook 12 vigilante missies halen om 150 armour te verkrijgen en 12 fire missies doen om tegen vuur te kunnen.
Verwijderd
Komop heVerwijderd schreef op 05 June 2003 @ 16:23:
Ik weet dat het heel vaak is voorgekomen , maar kunnen jullie voor mij nog 1 x de link van de autos geven? ik bedoel de plaatjes van de autos plus namen..
BVD
http://www.gta3warehousecoalition.com/vehicles/
ik doe hem met naar voren 'w' en naar achteren 's' tegelijk inhouden terwijl je naar links 'q' of naar rechts 'e' kijkt. en dan maak je een burnout. dan draai je dus om je voorwiel heen terwijl het achterwiel als een gek staat te draaien terwijl je dus een prachtig rubberen rondje op het wegdek maakt
mss iets voor de FAQ?
[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]

edit:
ownee, staat niet in startpost, alleen wheelie en stoppie. sorry
[ Voor 71% gewijzigd door wipe-out op 05-06-2003 16:59 ]
Verwijderd
Dat zijn dus 60 extra submissies erbij? Je hebt in het spel nog wel submissies ja maar die worden op de side-missions map (ofzo) veel minder getoont dan de hot spots map.[CSC]Outlaw schreef op 05 June 2003 @ 15:46:
[...]
Juist wel dat zijn allemaal kleine submissies, zoals de top fun toys vans en helicopter checkpoint races.
Ik weet niet precies wat ze allemaal aangeven maar ja dat moet je allemaal doen voor 100%Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 17:18:
[...]
Dat zijn dus 60 extra submissies erbij? Je hebt in het spel nog wel submissies ja maar die worden op de side-missions map (ofzo) veel minder getoont dan de hot spots map.
Ik moet trouwens nog maar 4 UJs en dan heb ik 100%
[ Voor 8% gewijzigd door [CSC]Outlaw op 05-06-2003 17:25 ]
Verwijderd
http://www.picturetrail.c...id=2196396&imgid=26715328
En ik zoek nu een "Stretch" en via www.gta3warehousecoalition.com/vehicles/
staat er dit ":Spawns in from of Mansion: <-- Wat bedoelen ze hiermee

Verwijderd
Dat ie standaard bij Diaz' Mansion staat. Rechterkant van de trapVerwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 17:49:
Ff een vrouwenparkeerplaats gevonden:
(of als je wat verder bent, is het jouw eigen mansion
hehe, geinigZyberTEQ schreef op 05 June 2003 @ 16:39:
Ik weet niet of het al bekend is maar met de motoren (iig met de PCJ-600) kan je een burnout maken! jaja
![]()
ik doe hem met naar voren 'w' en naar achteren 's' tegelijk inhouden terwijl je naar links 'q' of naar rechts 'e' kijkt. en dan maak je een burnout. dan draai je dus om je voorwiel heen terwijl het achterwiel als een gek staat te draaien terwijl je dus een prachtig rubberen rondje op het wegdek maakt
mss iets voor de FAQ?
dat ga ik eens proberen bovenop een lijk
trouwens die politie wordt echt sjagrijnig als je reclamevliegtuigjes neerschiet met een apache helicopter, alleen best moeilijk om vanuit die helicopter van al die sterren af te komen, landen bij de garage en dan als een gek een auto laten overspuiten gaat toch minder gemakkelijk dan bijvoorbeeld na een rondje met de tank
en is er nou niet een methode om helicopters te bewaren? ik moet nou de hele tijd naar die legerbasis vliegen voor mijn speeltje
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
Hier nog even een reactie op.Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 01:53:
uhhhhh. ik heb een probleem met gta3 en vice met mijn geluid . telkens als ik deze speel verandert die in het bediengingspaneel het geluid van 6 channel naar 2 channel . ik vind het zowieszo slecht dat gta 3 en vice al geen 5.1 ondersteuning hebben
Ik las net in de PU dat GTA Vice City AEX 3.0 ondersteund. Dus is het wel zo dat het ook 5.1 ondersteund. Ik heb het zelf ook wel gemerkt dat ik er ECHT 5.1 geluid uit mijn boxen komt.
Verwijderd
Verwijderd
Spawns in front of Mansion moet dat zijn. Er staat een limo voor de deur bij je mansion, links als je de trap af komtVerwijderd schreef op 05 June 2003 @ 17:49:
Ff een vrouwenparkeerplaats gevonden:
Edit: zag niet dat er al een page 8 was, antwoord dus al gegeven
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 18:53 ]
Verwijderd
bij de taxi central moet je in die taxi stappen die binnen staat , (als je goed kijkt kun je die blauwe schijn erond zien) maar in de pole position weetik het niet, zou wel leuk zijn moest iemand het kunnen zeggenVerwijderd schreef op 05 June 2003 @ 18:50:
Weet iemand wat je bij de 'Pole Position Club' kunt doen, behalve je spel saven! Kan ik er geen geld verdienen, net zoals de taxi-centrale!
Bij Pole Position moet je 200 / 300 dollar uitgeven aan een stripster achterin.. daarna heb je die asset gehaaldVerwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 18:56:
[...]
bij de taxi central moet je in die taxi stappen die binnen staat , (als je goed kijkt kun je die blauwe schijn erond zien) maar in de pole position weetik het niet, zou wel leuk zijn moest iemand het kunnen zeggen
Parkeer er eens een auto voor en probeer het dan nog eens.. of wacht tot ze stoppen bij de donut shop.quote:
--------------------------------------------------------------------------------
WrineX schreef op 05 June 2003 @ 15:57:
Kan ook de link naar de Walk-thru van VC op nieuw geplaatst worden???
Verwijderd
Ik zal eens kijken, dankje...Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 18:56:
[...]
bij de taxi central moet je in die taxi stappen die binnen staat , (als je goed kijkt kun je die blauwe schijn erond zien) maar in de pole position weetik het niet, zou wel leuk zijn moest iemand het kunnen zeggen
Iemand anders enig idee over die 'pole position club' wat ik er kan doen. Ik kan daar naar een hoertje gaan en kost me alleen maar geld? Waar dat goed voor is?
Verwijderd
Verwijderd

[ Voor 6% gewijzigd door sig69 op 05-06-2003 20:00 ]
Als je er heen loopt is ie er niet nee, maar als je een heli pakt en er heen vliegt, rijden er wel 4Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 19:50:
Ben nu al 1 uur aan het zoeken naar de :Caddy Waar vindt ik die? Bij de Golfclub is ie niet te zien nl. en het is de laatste auto die ik nodig heb voor mijn garage

Probeer dat eens, worked 4 me
-=Ik zie net dat Sig69 me voor was geweest :)=-
Kan jij wel lezen?????!!!! Het staat gewoon 1 reply naar boven !!!Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 19:00:
[...]
Ik zal eens kijken, dankje...
Iemand anders enig idee over die 'pole position club' wat ik er kan doen. Ik kan daar naar een hoertje gaan en kost me alleen maar geld? Waar dat goed voor is?

Blauw?Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 18:56:
[...]
Beetje ver noemt ie datFokkie schreef op 05 juni 2003 @ 16:18:
Hier baal ik nou zo van, ben ik eindelijk een beetje ver, moet ik naar mijn werk, vannacht nog maar een keer doen om mijn kluis helemaal te vullen
[afbeelding]
[ Voor 74% gewijzigd door Peedy op 05-06-2003 20:52 . Reden: beetje laat gezien sig69 :) ]
--Ik vond het wat overbodig om een apart topic te openen in "Spielerij - Problemen & Vragen". --
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Want ik weet nu niet welke ik wel en welke ik niet tijdens de story line heb gedaan en kben alles al 2x langs geweest en ik heb maar 71 packages
Trouwens; ik heb 15 v.d. 15 winkels beroofd en in de stats staat 13 v.d. 15.. wie heeft dit ook? En ik heb ze echt ALLEMAAL overvallen!!
Nog iets; wat duurt die ambulance missie lang zeg
Ik kan lwe naar binnen lopen en die gast dood schieten, alarm gaat af. Is dat een winkel beroven??? zonder poen te vinden ergens?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Je moet met je gun op z'n kop richten, dan hoor je het geld-ontvang-geluidje of ligt er ergens geld op de toonbak, en dan kill je hem met EEN schot! Dan heb je namelijk geen alarm en geen coppersHu9o schreef op 05 juni 2003 @ 20:23:
huh Hoe overval je een winkel dan??
Ik kan lwe naar binnen lopen en die gast dood schieten, alarm gaat af. Is dat een winkel beroven??? zonder poen te vinden ergens?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
- hier stond onzin -
[ Voor 77% gewijzigd door thisbeingme op 05-06-2003 20:36 ]
Verwijderd
Alleen Aaudigy1&2 supporten dat dacht ik maar ondersteunt een Epox8rda+ dat ook (onboard soundstorm)Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 18:46:
[...]
Hier nog even een reactie op.
Ik las net in de PU dat GTA Vice City AEX 3.0 ondersteund. Dus is het wel zo dat het ook 5.1 ondersteund. Ik heb het zelf ook wel gemerkt dat ik er ECHT 5.1 geluid uit mijn boxen komt.
En waarop moet ik me geluid zetten om 5.1 tekrijgen?
Verwijderd
Bedankt... T zijn er idd 4pEeDy16 schreef op 05 June 2003 @ 20:09:
[...]
Als je er heen loopt is ie er niet nee, maar als je een heli pakt en er heen vliegt, rijden er wel 4![]()
Probeer dat eens, worked 4 me
That being youthisbeingme schreef op 05 June 2003 @ 20:36:
waa, loop alweer een pagina op achter tijdens lezen
- hier stond onzin -
Hahaha goed gegokt
[ Voor 39% gewijzigd door Peedy op 05-06-2003 20:53 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik maak eerst de mannetjes dood in en rondom het gebouw. en daarna plant ik de bommen. van bovenste verdieping na de ondersteVerwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 20:55:
Ik ben nu bij die missie van A(ik ben de naam vergeten, die cowboy bedoel ik) en dan moet ik met die RC helikopter die bommen plaatsen, maar dat lukt me gewoon niet binnen de tijd, hoe doen jullie dat?
Kijk dit ziet er toch veel beter uit?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 21:02 ]
Verwijderd
Zelf, en dat had al veel eerder gekuntVerwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 20:57:
Ben nu bij die ene hoer in de Pole Position... Moet ik na 800$ zelf uitgaan of gaat het automatisch?
AveryVerwijderd schreef op 05 June 2003 @ 20:55:
Ik ben nu bij die missie van A(ik ben de naam vergeten, die cowboy bedoel ik) en dan moet ik met die RC helikopter die bommen plaatsen, maar dat lukt me gewoon niet binnen de tijd, hoe doen jullie dat?
Ik had zeeen van tijd over.. kwil hem wel voor je doen als je je savegame ff upload
(kschrik me elke keer dood als ik een post zet op een nieuwe pagina.. ik denk dan steeds dat ik een nieuwe post heb aangemaakt

[ Voor 16% gewijzigd door Peedy op 05-06-2003 21:38 ]

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Euh...eerst keihard in de zij beuken zodat ze stoppen en uitstappen, dan over ze heen rijden en het wapentje pakken. Verder is een uzi ook wel handig voor in de autoQylos schreef op 05 June 2003 @ 22:05:
Damn die eerste missie van Phill. Opzich is ie best wel makkelijk maar als ik uit mn auto stap dan rijden die lompe wagens me meteen overJa zo kan ik het ook wel
Verwijderd
PS.. hoe moet ik bestanden toevoegen??

Kwil ze best even voor je doen, moet je ff uploaden (of bedoel je dat met 'bestanden toevoegen'?)Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 22:14:
Ben net begonnen met de missies van de filmstudio. maar ik kom er echt niet verder!!! kan iemand voor mij dit doen??? niets anders doen alleen missies...
PS.. hoe moet ik bestanden toevoegen??
Verwijderd
Ik bedoel dat je de savegame vanaf dit GoT kan downloaden.. Je kan me ook op MSN toevoegen anders.. dtmracedriver@hotmail.compEeDy16 schreef op 05 June 2003 @ 22:16:
[...]
Kwil ze best even voor je doen, moet je ff uploaden (of bedoel je dat met 'bestanden toevoegen'?)
geef anders je mail!!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 22:19 ]
heeft iemand de savegame na die helikopter level (bommen plaatsen in een gebouw)
traktor scratch!
Verwijderd
Je bedoelt toch Demolition Man?Erikie schreef op 05 June 2003 @ 22:21:
goed.. leuk spel.. maar na het spelen met die helikopter (model helikopter weleenswaar) vind ik er geen reet meer aan.. veeeeel te moeilijke besturing! Q W E A S D en de page up & page down moeten het ding besturen! dat is echt onmogelijk.. Ik haal bv naar boven & naar voren door elkaar (w & page up) of roteren of schuinvliegen (q of a of e en d) . zwaar irri.. en ik kom niet meer verder.. helaas!
heeft iemand de savegame na die helikopter level (bommen plaatsen in een gebouw)
Tis makkelijk stel je controlles goed in
Ik heb:
w = voor
s = achter
a = Links draaien
d = Rechtsdraaien
pijl omhoog = RC heli gaat omhoog

pijl omlaag = RC heli gaat omlaag. Nee echt? ja wel
En dan voor je de eerste bom pakt, eerst ff die gasten in het gebouw doodwiekeren
Hoop voldoende info
Tijdens met volgende poging heb ik echter mijn heli bovenop zo'n schans (of wat zijn het precies?) geplaatst, en wonder boven wonder: de heli blijft staat
Volgens mij moet je een wagen onder de deur zetten zodat hij niet dichtgaat. Daarna kun je gewoon de garage volproppen.Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 22:29:
wat moest je ook alweer doen om meerdere voertuigen in 1 garage te krijgen?
Het is geen e-mailVerwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 22:18:
Ik bedoel dat je de savegame vanaf dit GoT kan downloaden..

Verwijderd
offtopic,
Huh? Wat bedoel je ermee.
Maar goed het wordt al gereld met het watervliegtuigmissie.. Bedankt iig
Nou, ik dacht dat je bedoelde dat je niet wist hoe je een file moest 'attachen' aan een bericht hier op het forum
Verwijderd
Dit ligt aan het tijdstop geloof ik. Als je 's middags gaat kijken rijden er volop rond, zelf op de normale weg, bij het golfterein.Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 19:50:
Ben nu al 1 uur aan het zoeken naar de :Caddy Waar vindt ik die? Bij de Golfclub is ie niet te zien nl. en het is de laatste auto die ik nodig heb voor mijn garage
Weet iemand ook hoeveel ijsjes ik moet verkopen om de missie van Mr Woopee af te ronden?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 22:43 ]
Verwijderd
zijn geen ijsjes.Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 22:42:
[...]
Dit ligt aan het tijdstop geloof ik. Als je 's middags gaat kijken rijden er volop rond, zelf op de normale weg, bij het golfterein.
Weet iemand ook hoeveel ijsjes ik moet verkopen om de missie van Mr Woopee af te ronden?
Hoeveel d8 20 ofzo?????
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 22:46 ]
50Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 22:42:
[...]
Dit ligt aan het tijdstop geloof ik. Als je 's middags gaat kijken rijden er volop rond, zelf op de normale weg, bij het golfterein.
Dat van die attachment is trouwens wel een goed id
Moeten ze wel een extra 100 terrabyte hd eraan hangen
Had ik hem de 1e x ook nog gefailedVerwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 22:35:
[...]
Maar goed het wordt al gereld met het watervliegtuigmissie.. Bedankt iig

[ Voor 39% gewijzigd door Peedy op 05-06-2003 22:54 ]
Verwijderd
50.Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 22:45:
[...]
zijn geen ijsjes.Het is drugs d8 ik
Hoeveel d8 20 ofzo?????
Verwijderd
Bij de 50 krijg ik geen melding, en als ik dan uitstap krijg ik de melding dat de missie afgelopen is en dat ik bijv. 52 ijsjes verkocht heb? Moet ik misschien terug rijden naar Mr Whoopee's huis?
Ik had 51 ijsjes verkocht en toen ik uitstapte had ik de ice factory asset completed o.i.dVerwijderd schreef op 05 June 2003 @ 23:05:
[...]
Bij de 50 krijg ik geen melding, en als ik dan uitstap krijg ik de melding dat de missie afgelopen is en dat ik bijv. 52 ijsjes verkocht heb? Moet ik misschien terug rijden naar Mr Whoopee's huis?
Heb je die melding al gehad dan?
Verwijderd
Nee, maar werd wel door de politie eruit geslingerd...BrEeZeR schreef op 05 June 2003 @ 23:07:
[...]
Ik had 51 ijsjes verkocht en toen ik uitstapte had ik de ice factory asset completed o.i.d
Heb je die melding al gehad dan?
Dankje!
Nu is de A verdwenen...maar hij heeft nog een opdracht, dus weer missies doen tot hij verschijnt!
De spanjaard heb ik dus nu, de biker gang moet ik nog regelen en die paul kent.
Wink Wink Wink
werk aan de winkel!
Dit topic is gesloten.