[PC] GTA: Vice City - Deel 7

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.319 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emerge
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-03 10:15

Emerge

Bifidus schmifidus

BaatZ schreef op 03 June 2003 @ 16:09:
WAT HAAT IK DIE HAITI GANGSTERS !
f*ck man zit ik net op de 48e rit met de taxi, sleuren die @#$@#$ me de taxi uit en daaaaaaaaaaaag 1 uur werk :r :r :r :(
Ik heb het natuurlijk wel vergolden met bazooka's en chainguns, maar toch, tis zonde van het werk :( ik ga wel in een veiliger buurt taxiën
Dát had ik nou straks ook verd*mme! Ik was net bij de 53e rit. En dan sleuren die haiti lijers me de taxi uit. Fijn! Beginnen we opnieuw. Maar ik heb ook al heel wat mensen horen zeggen dat je die ritten niet achter elkaar hoeft te halen wil je die hyrdaulics op de taxi's krijgen. Klopt dat?

edit:
Al gevonden. :) Het gaat dus om het totaal aantal ritjes dat je hebt gemaakt in het spel. Hoeveel je er al gemaakt hebt kun je dus terugvinden in de stats.

[ Voor 12% gewijzigd door Emerge op 03-06-2003 18:28 ]

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:17
1 je schijnt dat stadion in te kunnen, maar ik heb geen idee hoe. is vast al langsgeweest maar als iemand een linkje kan geven of ff herhalen zou het wel handig zijn
Dat kan alleen tussen 20:00 en 21:00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

RobbertC schreef op 03 June 2003 @ 18:21:
[...]
Dat kan alleen tussen 20:00 en 21:00 :)
Wat valt er dan te doen in dat stadion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Booth schreef op 03 June 2003 @ 18:31:
[...]

Ik heb tot nu toe 3 verschillende dingen gezien, ik weet niet of er nog meer zijn:
• Crossen met een motor, je moet verschillende checkpoints halen, zonder tijdslimiet.
• Rondjes rijden met een oude scheurbak, je moet dan eerste worden.
• Een soort destruction derby, waarbij je ook nog eens checkpoints moet halen tegen de tijd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tittysmack
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 12:23

Tittysmack

"no comment"

Hoe haal je zo'n politie heli naar beneden? ik heb m'n hele m60 erop geleegd...

Athlon xp2800+ / Abit NF-7 / 512 mb dual channel MDT DDR400 / Club3D 9700pro / Samsung 52x24x52 / Samsung DVD 16x48 / Hitachi 82.3 GB 7200 rpm / Maxtor 61.4 GB 7200 rpm / Philips Seismic Edge 5.1 / Logitech z-560 / Q-tec 6051MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op 03 June 2003 @ 18:31:
[...]

Dan zal er waarschijnlijk wel een of andere wedstrijd plaatsvinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Nu online
Ik own alle plekken doe je maar kan kopen en heb alles bazen uitgespeeld, dus niet de gekochte gebouwen alleen de bazen.Maar er gebeurt niks.En ik kan GDv niet langs die autorace komen met zo'n NERD waarvan ik moet winnen anders wil hij geen chauffeurtje spelen :/.

[ Voor 4% gewijzigd door Venxir op 03-06-2003 18:40 ]

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Venxir schreef op 03 juni 2003 @ 18:40:
Ik own alle plekken doe je maar kan kopen en heb alles bazen uitgespeeld, dus niet de gekochte gebouwen alleen de bazen.Maar er gebeurt niks.En ik kan GDv niet langs die autorace komen met zo'n NERD waarvan ik moet winnen anders wil hij geen chauffeurtje spelen :/.
Als je je savegame ergens online zet, wil ik het wel voor je proberen (zonder cheats uiteraard) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

RobbertC schreef op 03 juni 2003 @ 18:36:
[...]
Ik heb tot nu toe 3 verschillende dingen gezien, ik weet niet of er nog meer zijn:
• Crossen met een motor, je moet verschillende checkpoints halen, zonder tijdslimiet.
• Rondjes rijden met een oude scheurbak, je moet dan eerste worden.
• Een soort destruction derby, waarbij je ook nog eens checkpoints moet halen tegen de tijd in.
Tenk joe O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
Tittysmack schreef op 03 June 2003 @ 18:37:
op de rotor mikken lijkt beter te werken maar ik weet het niet zeker
een bazooka kan natuurlijk ook, vanaf de grote weg voor het schip rechtsaf richting vliegveld, je ziet dan een oranje gebouw waaronder een zwembad zit met daarin een bazooka

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:00

McRed

Tromgeroffel....

Tittysmack schreef op 03 June 2003 @ 18:37:
Met een rocket launcher, te vinden in het zwembad achter het hotel.

edit:Te laat :|

[ Voor 7% gewijzigd door McRed op 03-06-2003 18:49 ]

Ik kwam, ik zag en ik geloofde m'n ogen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Damn...die missie dat je die bank moet overvallen is echt lastig.
Wel erg cool spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tittysmack schreef op 03 juni 2003 @ 18:37:
met een sniper rifle op de plek van de piloot mikken en schieten... in 1 schot dat ding naar beneden
effectief \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bezopen agent
[img=w,h]350x350http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=138204[/img]
[img=w,h]350x350http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=138205[/img]
[img=w,h]350x350http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=138206[/img]

die agenten van tegenwoordig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Ik heb telkens het probleem dat als ik een detonator in mijn klauwen heb dat hij geen ander wapen meer wilt pakken. Iemand een ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
ARGH!! net 7 keer achter elkaar die chaos missie gespeeld, EN IK KRIJG DIE $#%^@$^%* meter niet vol!!
Ik ga netjes op het trappetje staan (vlak bij je hideout), en schiet ALLES kapot dat langskomt.. maar die meter schiet niet op..
hopeloos :(

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

Xavier schreef op 03 June 2003 @ 19:53:
Ik heb telkens het probleem dat als ik een detonator in mijn klauwen heb dat hij geen ander wapen meer wilt pakken. Iemand een ideetje?
Druk op je schiet toets ;)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
cheiron schreef op 03 June 2003 @ 20:13:
ARGH!! net 7 keer achter elkaar die chaos missie gespeeld, EN IK KRIJG DIE $#%^@$^%* meter niet vol!!
Ik ga netjes op het trappetje staan (vlak bij je hideout), en schiet ALLES kapot dat langskomt.. maar die meter schiet niet op..
ik heb de missie gehaald, door op die kruising te gaan staan bij de brandweer. Daar heb ik hooguit 4 auto's kapot geschoten (2 politie) en toen was hij vol.........

@ Nokiatonez:
in wat voor auto rij je daar????? Komt me niet bekend voor

[ Voor 8% gewijzigd door MarcoZ20 op 03-06-2003 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

whoa die vering na 100 taxiritten is echt COOL _/-\o_ !!! gewoon over auto's heenspringen hoef je ook niet meer te botsen :D

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
swampy schreef op 03 June 2003 @ 20:20:
[...]

Druk op je schiet toets ;)
En dan gaat hij op de knop drukken en gebeurt er NIKS.

Ik ben weer ff verder gegaan ik zit volgens mij op iets van 44%. Als ik het goed zag.
Maar weet niet echt meer wat te doen.
- Phil naar het ziekenhuis gebracht, naja naar die army gast.
- Lance heb ik al een HELE tijd niks meer van gehoord. Zie ook nergens een roze marker om een missie te doen.
- Cherry heb ik uit.
- Taxi heb ik nu zo eentje met van die strepen.
- Auto dealer heb ik de showroom vol staan.
- Yard heb ik 2 missies gedaan alleen die waren hetzelfde. Dus volgens mij is dt de enige missie
- Drukkery heb ik als laatste die platen. Meer kan ik er niks doen
- Malibu daar heb ik die laatste missie gedaan dat je die bank gaat overvallen.
- Pole position club. Waar zijn de missies? Ik heb er daar nog geen een gedaan.
- Film studio zit ik vast. Die missie met dat vliegtuig lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je toch echt halen, die vliegtuig missie... Je moet gewoon rustig aan doen en acheraan (bij de haven) beginnen. Dan gewoon rustig vlieger en zorgen dat je niet botst. Ben je bang dat je botst > just walk away. Gewoon ff omvliegen en opnieuw proberen. Je hebt iig tijd zat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Jep gehaald.
Maar hoe kan ik nou 40% hebben gehaald.
Want ik heb hem net uitgespeeld. strange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westkust
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-10-2021
Wat moet ik bij dat winkelcentrum doem om die mensen daaro bang te maken... Snap het nie helemaal. Moet daarheen en binnen vijf minuten bij 'V" terug zijn. Maar daartussen....????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
de ramen van de winkels kapot schieten........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:15
MarcoZ20 schreef op 03 June 2003 @ 22:50:
de ramen van de winkels kapot schieten........
Ik dacht eerst ook dat ik iedreen daar moest uitmoorden, maar dat lukte maar niet, kwamen steeds meer mensen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet gewoon goed doorknallen. Werkelijk gewoon op alles vuren wat beweegt op een druk kruispunt; dan moet het wel lukken. Wees niet voordelig met je kogels en gebruik het meest asociaal grootste geweer dat je hebt. Hoogstwaarschijnlijk heb je dan ook vrijwel direct het complete politiedistrict achter je ass zitten :o , dus het is niet geheel onverstandig om dan een chopper klaar te hebben staan om een veilige uittocht te garanderen naar je savehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

westkust schreef op 03 June 2003 @ 22:48:
Wat moet ik bij dat winkelcentrum doem om die mensen daaro bang te maken... Snap het nie helemaal. Moet daarheen en binnen vijf minuten bij 'V" terug zijn. Maar daartussen....????
alle ramen die "gemarked" zijn op de map kapot schieten (roze puntjes)
Driehoekjes is op een andere verdieping. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tutterke
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 09:18

tutterke

Klein maar tapper!

Ik snap het probleem zo niet met die bikermissie dat je die chaosmeter moet volkrijgen...

Er is net om de hoek een trap, en boven een plaats om te saven, dus van die sterren moet je je nix aantrekken.

Wat doe je:

Zet een auto over de weg, zodat er een kleine verkeersopstopping komt, het hoeft niet veel te zijn, maar alle beetjes helpen.

Begin dan de missie.

Je komt buiten, schiet met een beetje zwaar wapen op een wagen, ontploft, en wsl ontploffen al de andere wagens ook.

Dan maai je wat mensen neer, neem maar rustig je tijd...

Tegen dan zal er wel al iets van politie zijn, en dan begint het feest. Knal gewoon alle politieagenten neer, dan komt de politieheli.

Loop het trapje op, voorbij je safehouse, en open het vuur op die helicopter. Hij zal niet ontploffen (of je moet de rocket launcher hebben), maar je chaosmeter zit zo vol.

Tijd te over.

:)

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zorgde ervoor dat ik al 2 sterren had, TERWIJL ik de missie startte, dan is het ook een stuk makkelijker :)

Dan rag je gewoon alle politie en wat burgers aan gort en klaar ben je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Het probleem dat ik had (want, jippie, ik heb hem gehaald) was dat er zo weinig politie kwam. 4-5 sterren, en dan maar 2 fbi busjes.. daar red je de meter niet mee..
Op het laatst kwam ik er achter dat door met je m16 op een heli te schieten, je de meter ook rap vol krijgt. En inderdaad over de sterren hoef je je geen zorgen te maken, op nog geen 5 meter een safehouse..

Op naar de volgende missie:"no escape?"...laat ik beginnen met zeggen dat eerst het hele bureau door gaan om iedereen uit te moorden niet bevorderend werkt voor de gezondheid van mijn, van zijn vrijheid genietende, vriend..

Morgen weer een dag ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 15-09 22:20

Dennahz

Life feels like hell should.

Tip -> Minigun.. had het binnen 30 seconden geloof ik.. gewoon op politieheli schieten als je eenmaal 3 sterren hebt :Y)
- Pole position club. Waar zijn de missies? Ik heb er daar nog geen een gedaan.
Je moet achterin 200 / 300 dollar uitgeven aan een stripper en dan heb je de asset gehaald :Y)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op 04 juni 2003 @ 00:07:
Op naar de volgende missie:"no escape?"...laat ik beginnen met zeggen dat eerst het hele bureau door gaan om iedereen uit te moorden niet bevorderend werkt voor de gezondheid van mijn, van zijn vrijheid genietende, vriend..

Morgen weer een dag ;)
Pak je M16 of gelijkende gun ;) en schiet systematisch 1 voor 1 die politie gastjes af, en loop steeds een stukkie verder. Vantevoren moet je wel ZONDER gun (dwz een geholsterd gun) naar binnen lopen, en naar de "locker room" gaan aan de linker zijde als je binnen loopt. Je pakt dan een politie-pak, en kan zo door lopen naar boven, waar je je kaartje haalt (security card) en dan ga je de kelder in om die gozer te bevrijden. Dan schiet je ze allemaal aan gort ;)

Zorg dat je een motor klaar hebt staan, dan heeft de politie die op dat moment achter je aan zit geen kans (behalve als je zelf een prutser bent die niet op een motor kan racen :P)

Anyway, gewoon rustig aan die missie beginnen, en zorg voor quite alot kogels :P Ik heb er die missie denk ik 800 door geen gejaagt :D

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wipe-out
  • Laatst online: 30-08 07:56

wipe-out

oud icon, geen zin in nieuwe:)

en wanneer die gast die je moet redden niet bij je instapt in je auto/op je motor, niets van aantrekken, naar pay 'n spray toecrossen, en daarna op je gemakje weer terugrijden naar het politiebureau, en dan staat die gast daarzo nog rustig te wachten. dan pik je hem op en ga je weer terug

[ Voor 9% gewijzigd door wipe-out op 04-06-2003 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 01:13:
[...]

Anyway, gewoon rustig aan die missie beginnen, en zorg voor quite alot kogels :P Ik heb er die missie denk ik 800 door geen gejaagt :D
Ik ben gewoon als een idioot die politietoko uitgesprint en ben vrijwel niet geraakt :*), Herman komt wel achter je aan gehobbeld. Vervolgens scheur je idd gewoon weg naar dat huis van die kerel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Xavier schreef op 03 juni 2003 @ 22:18:
Jep gehaald.
Maar hoe kan ik nou 40% hebben gehaald.
Want ik heb hem net uitgespeeld. strange
De andere 60% zijn een ander soort missies: vigilante level 12 halen bij de politie, taxi ritten, pizza's bezorgen, ambulance ritten, brandjes blussen, enzovoort, enzovoort................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Laatst online: 09:15
Schaapje_BlaaT schreef op 03 June 2003 @ 18:07:
tss, die missie keep your friends close... lijkt gemaakt om alleen te kunnen met minigun ofzo
geen kunst aan als je die eenmaal hebt, wel gek trouwens dat je al aftiteling krijgt terwijl nog niet alle missies af zijn (ik moet de bank nog overvallen)
ik vroeg mij nog wat dingetjes af:
1 je schijnt dat stadion in te kunnen, maar ik heb geen idee hoe. is vast al langsgeweest maar als iemand een linkje kan geven of ff herhalen zou het wel handig zijn
2 kun je die apache helicopter ergens neerzetten waar hij blijft staan als je inlaadt, of moet je 'm elke keer ophalen?
Is dat die ene dat de mob je villa binnekomt?
Die is simpel..

Even weerstand houden tot je Lance moet killen, hem killen..
Daarna teruggaan naar je kantoor, wachten tot je die andere dude meot killen..
Als je die moet killen, hard naar beneden rennen, en in dat linkerkamertje gaan zitten.
Daar zit ook health en armor, daar kun je vanuit een hoekje 'm neerschieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Kijk eens wat ik in de TXD files vondt :P

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/playcompleteb.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
thacow schreef op 04 juni 2003 @ 09:40:

[afbeelding]
die had je ook gevonden als je het spel 100% uitspeelde :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein probleem wat eigenlijk ook weer geen probleem is :? :9
Ik kan het spel alleen spelen als ik frame limiter aan heb staan. Ik draai het op 1280x1024x32 ofzo met FSAA op 6x en AF op 16x en draait nog steeds als een tiet (zelfs op 1600x1200 >:) )

Ik had gisteren fraps gedownload om te kijken hoeveel frames ik nou eigenlijk heb in de game, maar omdat ik alleen met frame limiter kan spelen krijg ik alleen te zien dat ik op 30 fps zit.

Als ik frame limiter op off zet dan krijg ik net zo'n effect als wat nvidia had gedaan met de drivers om 3d mark beter te laten draaien. Er was dan ook een speciale versie van 3d mark die je stil kon zetten en dan door de benchmark heen kon lopen waar je maar wou en dan kreeg je dus van de vage beelden (als jullie snappen wat ik bedoel). Dat zelfde soort beeld krijg ik dan ook met Vice city, waardoor ik alleen niet kan zien hoeveel frames ik behaal in het spel. Het spel zelf is dan ook onspeelbaar.

Weet iemand hoe dit kan of ligt dat gewoon aan de videokaart drivers ofzo? Het spel zelf draait super goed met de frame limiter op on, maar het is alleen jammer dat ik niet even kan zien hoeveel frames ik behaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

-Cargo- schreef op 03 June 2003 @ 13:35:
hhmm ik had het eigenlijk ook liever niet geweten..naja
Shit dat wilde ik ook juist ff NIET weten ja.. :( :(

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
cheiron schreef op 04 juni 2003 @ 00:07:
Het probleem dat ik had (want, jippie, ik heb hem gehaald) was dat er zo weinig politie kwam. 4-5 sterren, en dan maar 2 fbi busjes.. daar red je de meter niet mee..
Op het laatst kwam ik er achter dat door met je m16 op een heli te schieten, je de meter ook rap vol krijgt. En inderdaad over de sterren hoef je je geen zorgen te maken, op nog geen 5 meter een safehouse..

Morgen weer een dag ;)
je hoeft helemaal niemand uit te moorden hoor, tenzij ze in de weg staan en je er niet langs kunt. je sprint gewoon als een gek naar die key card, dan naar de cel en dan naar buiten, vervolgens je auto laten overspuiten en terugkomen om die gast die je bevrijd hebt (en die genegeerd wordt door de cops) te bevrijden

die keep your friens close missie had ik dus al gehaald, en naar die health lopen is niet nodig als je een minigun hebt, dan is het gewoon een kwestie van voor de trap staan en alles afknallen dat beweegt, geen kunst aan. het irritante stukje waar lance naar boven rent terwijl als je hem inhaalt hij ineens verdwijnt, met van die kereltjes die ook uit het niets komen spawnen voorkom je door hem met de minigun direkt neer te maaien

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Schaapje_BlaaT schreef op 04 June 2003 @ 10:40:
[...]

je hoeft helemaal niemand uit te moorden hoor, tenzij ze in de weg staan en je er niet langs kunt. je sprint gewoon als een gek naar die key card, dan naar de cel en dan naar buiten, vervolgens je auto laten overspuiten en terugkomen om die gast die je bevrijd hebt (en die genegeerd wordt door de cops) te bevrijden
Wordt die gast genegeerd door de cops? Want bij mij schiet ie vrolijk met mij mee op de cops..
En als ik zonder wapen naar binnen loop kan ik gewoon doorlopen zonder beschoten te worden..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 15-09 00:24
hoe kan ik de laaste missie spelen. Keep your friends Close.

op deze plekken heb ik een asset lopen.

Phills place
mn mansion
print work
boatyard
malibue club

wat moet ik verder nog doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

jaaoie17 schreef op 04 June 2003 @ 12:29:
hoe kan ik de laaste missie spelen. Keep your friends Close.

op deze plekken heb ik een asset lopen.

Phills place
mn mansion
print work
boatyard
malibue club

wat moet ik verder nog doen
Meer shit kopen
• Taxibedrijf
• Ijsfabriek
• Pole Position
• Film Studio

bijvoorbeeld :D

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wipe-out

wipe-out

kaufmann cabs
pole position club

en nog meer

edit:

te laat :(

[ Voor 37% gewijzigd door wipe-out op 04-06-2003 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Laatst online: 08:14

Remi

Moo!

thacow schreef op 04 June 2003 @ 09:40:

[afbeelding]
Ow dat was het dus, ik kon in het spel niet lezen wat er nou stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 15-09 00:24
BaatZ schreef op 04 June 2003 @ 12:32:
[...]
Meer shit kopen
• Taxibedrijf
• Ijsfabriek
• Pole Position
• Film Studio

bijvoorbeeld :D
welke van deze zijn verplicht om de missies ervan te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Kunnen we geen FAQ maken voor dit spel :X
Een lijst met alle beschikbare assets, oplossing voor de Chaos meter en Keep Your Friends Close, waar de Apache staat, wat je moet doen nadat je de aftiteling hebt gehad, hoeveel taxi ritjes police en brandweer levels je moet halen, etc etc.
Alles staat al opgesomd in de draadjes, maar NIEMAND neemt even de tijd om het te lezen :(
Kan ik me best aan ergeren |:(
jaaoie17 schreef op 04 June 2003 @ 12:41:

[...]

welke van deze zijn verplicht om de missies ervan te doen
Allemaal (ook weer iets voor in de FAQ)

[ Voor 38% gewijzigd door Peedy op 04-06-2003 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 08:11
BrEeZeR schreef op 04 June 2003 @ 00:11:
Je moet achterin 200 / 300 dollar uitgeven aan een stripper en dan heb je de asset gehaald :Y)
Wanneer weet je dat je genoeg betaald hebt? Of moet je die kamer uit om te zien of je die asset klaar hebt?

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:52

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Qylos schreef op 04 juni 2003 @ 13:12:
[...]

Wanneer weet je dat je genoeg betaald hebt? Of moet je die kamer uit om te zien of je die asset klaar hebt?
Gewoon je kijkt hoeveel geld je hebt als je de kamer instapt, w8 tot er 200 dollar van je weg is en drukt op shift. Dan zie je zo'n filmpje dat je asset gecomplete is :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op 04 June 2003 @ 13:22:
[...]

Gewoon je kijkt hoeveel geld je hebt als je de kamer instapt, w8 tot er 200 dollar van je weg is en drukt op shift. Dan zie je zo'n filmpje dat je asset gecomplete is :)
600 dollar, m.a.w. 10 minuten wachten en dan eruit gaan
200 dollar werkt niet altijd

Gedurende die 10 minuten kun je ff naar buiten gaan ofzo B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
pEeDy16 schreef op 04 June 2003 @ 12:41:
[...]

Allemaal (ook weer iets voor in de FAQ)
Om je grote vriend naar VC te laten komen hoef je ze niet allemaal te doen. Ik had alle assets gedaan behalve de fimstudio en de Malibu-bar (ook nog niet gekocht). Toen kwam Herman al mijn villa binnenvallen.

Om het spel voor 100% uit te spelen zijn ze uiteraard wel nodig :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
goh ik kom er nu pas achter dat je banden niet kapot kunnen tijdens vigilante... wat ben ik weer snel ;)

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:16
jeuh 70% :z
dalijk de laatste unique jumps afmaken.
dan nog uitzoeken welke 2 robberies ik nog moet, vervolgens de lijst van de hidden packages afgaan welke 2 ik mis. brandweermissies, taximissies, rampages. argh duurt nog wel ff :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 11:29
Weinig levens zullen ze zo redden met een boom door de motorkap :+

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/roeldegekste/meuk/GTA1.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Damn die bank missie... :/ :/

Heb ik mn auto in de sprayer, bots ik tegen een politie auto, heb weer politie achter me aan, gaat de politie lomp voor de sprayer ingaan staan en ontploft mn auto. De volgende 6 keer dat ik het probeerde kwam ik niet eens zo ver :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Qylos schreef op 04 juni 2003 @ 14:50:
Damn die bank missie... :/ :/

Heb ik mn auto in de sprayer, bots ik tegen een politie auto, heb weer politie achter me aan, gaat de politie lomp voor de sprayer ingaan staan en ontploft mn auto. De volgende 6 keer dat ik het probeerde kwam ik niet eens zo ver :( :(
ik heb een hotring daar geplant voordat ik die bank in ging.. daarmee krijgen ze je niet te pakken en rag je zo de pay n spray in :Y)

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:09
Ik weet niet of dit al in één van de threads is voorgekomen (nogal veel om allemaal door te nemen).
Wanneer ik net na het saven van een game het gebouw verlaat en het scrollwiel of één van de knoppen van de muis gebruikt, dan minimaliseert GTA .
Het lijkt alsof die muisactie wordt uitgevoerd op wat er op mijn desktop staat ipv in GTA.
dat heb ik ook soms, ik heb een dual monitor setup en soms heb je het gewoon neit door dat je helemaal op de andere monitor zit met de muis, als je dan klikt focussed hij weg...

enige oplossing is zover ik weet in singlemonitor draaien als je speelt..

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
SteAlthmAn schreef op 04 juni 2003 @ 14:56:
[...]
ik heb een hotring daar geplant voordat ik die bank in ging.. daarmee krijgen ze je niet te pakken en rag je zo de pay n spray in :Y)
een watring?

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
die auto krijg je als je de laatste lijst van autos afmaakt bij sunshine autos
zeer snelle bak :9

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al eerder gezegd dus

Dat is de raceauto uit een van de races in het hyman stadion; kan je ook krijgen als je de lijsten van sunshine auto's afwerkt.

/me gaat maar lekker weer eens xp opnieuw installeren want die b*gg*rdrivers van via (de 4 in 1) hebben mijn systeem dusdanig verkr*cht dat ik alleen maar een zwart beeld krijg met de meeste spellen :( :r

offtopic:
Hehe een herinstallatie van xp pro (eroverheen zelfs 8)7) scheen het probleem op te lossen... Nu ooit een keer tijd maken voor een volledige schone install

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
het zal toch niet he :(
ik mis nu 1 unique jump, gvd kan ik weer alles langs gaan. had ik ook al met de hidden packages 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
leuk he zomervakantie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
is er trouwens al een mod/hack/patch zodat je meer dan 4 motoren in je garage kan krijgen? er is nog een zee van ruimte maar toch mag er niet meer in :/

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Wist iemand al dat je ook per wiel de voodoo kan controleren? :P.

Als je in een voodoo zit kan je met SHIFT alle wielen tegelijk stijgen/dalen.
Maar met numpad kan je ook per 2 wielen de auto bewegen :D.

Zo ontdek je elke keer wat nieuws :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Laatst online: 08:14

Remi

Moo!

Mr_UnAnimouS schreef op 04 June 2003 @ 18:03:

Kewl dat wist ik niet, ff testen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik net ambulance missions proberen. Cross ik tijdens mission 9 over iemand op dat strand heen issie dood. 40 mensen gered, en nu moet ik al die missies weer opnieuw gaan doen tot 12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 18:12:
hmm ik net ambulance missions proberen. Cross ik tijdens mission 9 over iemand op dat strand heen issie dood. 40 mensen gered, en nu moet ik al die missies weer opnieuw gaan doen tot 12?
Jup :'(. Zo had ik dat met de brandweer :(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iemand voor mij de originele "spanish.gxt" geven, want heb net een nl mod gedownloaf maar loopt telkens vast. Bij voorbaat dank. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wipe-out

wipe-out

ik heb de zebracab gejat van die gast met de laatste kaufman cabs missie, maar met welke knop(pen) kun je hier nou mee springen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 15:28
Je kunt met elke cab springen als je 100 ritten hebt gemaakt (shift)

[ Voor 12% gewijzigd door zeikstraal op 04-06-2003 18:54 ]

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos

Hey wist ik niet :) Dingen met numpad wist ik ook een hele tijd niet met de tank |:( dus ik moet me tank draaien om naar achteren te schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wipe-out

wipe-out

zeikstraal schreef op 04 June 2003 @ 18:54:
Je kunt met elke cab springen als je 100 ritten hebt gemaakt (shift)
ow, dacht dat dat alleen met de zebra cab kon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
whoei taxi en unique jumps completed :+
toch fijn ja, zo'n vakantie :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
zei ik toch ;)
:P btw, bij welke missies zijn jullie allemaal, ik heb Copland gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
Southern Sun schreef op 04 juni 2003 @ 19:58:
Hehe..taxi doe je 2 uur over..heb ik geen vakantie voor nodig :D
Voor UJ's waarschijnlijk wel :P

Trouwens; iedereen zit vast bij 98 packages.. ik al bij 71.. ik doe waarschijnlijk iets verkeerd :P
DeRCT13 schreef op 04 June 2003 @ 20:13:
zei ik toch ;)
Alle story-line missies al gedaan, nu police, brandweer, UJ's, HP's en ziekenwagen nog...

[ Voor 29% gewijzigd door Peedy op 04-06-2003 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omfg moet ik helemaal opnieuw beginnen met die ambulance..... :O
Zat uur werk in ofzo, ipv dat ze dan doen dat je 100 man op moet halen, jesus wat gaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 20:25:
omfg moet ik helemaal opnieuw beginnen met die ambulance..... :O
Zat uur werk in ofzo, ipv dat ze dan doen dat je 100 man op moet halen, jesus wat gaar.
Had ik ook last van.. kpleurde bij Level 10 bij de Destruction Derby over de kop omdat ik iemand van bovenop de trappen moest halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook 1 wiel in de lucht doen :P
Hou dan num9/num6 en num4/num5 tegelijk in, dus bijv num6 en num4 tegelijk voor de duidelijkheid :+ Dan zal bijv je linkervoorwiel de lucht in de gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
Verwijderd schreef op 04 juni 2003 @ 20:31:
[...]

Je kan ook 1 wiel in de lucht doen :P
Hou dan num9/num6 en num4/num5 tegelijk in, dus bijv num6 en num4 tegelijk voor de duidelijkheid :+ Dan zal bijv je linkervoorwiel de lucht in de gaan :)
Jullie hebben zeker ook al met z'n allen ontdekt dat je erin kan rijden ? |:( >:)
dreeke schreef op 04 juni 2003 @ 20:42:
[...]

:D :D :D

kan je ze met Shift alle 4 bewegen? :D Lol, dat van Numpad wist ik wel maar niet van shift :P
En morgen ontdekt ie dat als je W indrukt, dat je dan naar voren rijd!!! 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Peedy op 04-06-2003 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Mr_UnAnimouS schreef op 04 juni 2003 @ 18:03:

kan je ze met Shift alle 4 bewegen? :D Lol, dat van Numpad wist ik wel maar niet van shift :P

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tutterke
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 09:18

tutterke

Klein maar tapper!

dreeke schreef op 04 June 2003 @ 20:42:
[...]

kan je ze met Shift alle 4 bewegen? :D Lol, dat van Numpad wist ik wel maar niet van shit :P
Shit ? :P

edit:

Er stond daarnet echt shit ipv shift... :? 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door tutterke op 04-06-2003 20:45 ]

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
tutterke schreef op 04 juni 2003 @ 20:45:
[...]

Shit ? :P

edit:

Er stond daarnet echt shit ipv shift... :? 8)7
Klopt..kwou er net een reply over maken maar jij was me voor :D

Btw. MaRcO: ben je nog steeds op 14% met 10 uur speeltijd zoals in je OP staat? :D :D :D :D

[ Voor 18% gewijzigd door Peedy op 04-06-2003 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Southern Sun schreef op 04 June 2003 @ 19:58:
Ik moet nog steeds 5 UJs maar ik kan ze maar nie vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
[CSC]Outlaw schreef op 04 juni 2003 @ 20:54:
[...]

Ik moet nog steeds 5 UJs maar ik kan ze maar nie vinden :(
Kijk hier maar eens, daar staan ze vast wel bij;

http://www.oddweb.net/gta4/index.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

pEeDy16 schreef op 04 June 2003 @ 20:57:
[...]

Kijk hier maar eens, daar staan ze vast wel bij;

http://www.oddweb.net/gta4/index.asp
Ja ik ken die site, maar het probleem is ik heb ze allemaal al gehad, althans ik heb ze allemaal gedaan maar schijnbaar ben ik bij sommige niet goed geland om het te laten tellen. Maar welke dat zijn das maar de vraag :) Ik had er gewoon geen moeten does toen ik nog met story bezig was dan wist ik tenminste zeker dat ik hem nog niet gedaan had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 15-09 22:20

Dennahz

Life feels like hell should.

Verwijderd schreef op 04 juni 2003 @ 18:25:
Wil iemand voor mij de originele "spanish.gxt" geven, want heb net een nl mod gedownloaf maar loopt telkens vast. Bij voorbaat dank. :'(
http://members.lycos.nl/breezert/5/spanish.gxt

there you go :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Dennahz op 04-06-2003 21:00 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
[CSC]Outlaw schreef op 04 June 2003 @ 20:59:
[...]

Ja ik ken die site, maar het probleem is ik heb ze allemaal al gehad, althans ik heb ze allemaal gedaan maar schijnbaar ben ik bij sommige niet goed geland om het te laten tellen. Maar welke dat zijn das maar de vraag :) Ik had er gewoon geen moeten does toen ik nog met story bezig was dan wist ik tenminste zeker dat ik hem nog niet gedaan had :)
Ik heb precies hetzelfde, maar dan met HP's.. ik weet nou niet of ik hem al gepakt heb of dat ik hem nou niet kan vinden.. Weet iemand hier iets voor? Dat alle HP's worden teruggezet zodat ik zeker weet dat er 1 ligt? Bvd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
DeRCT13 schreef op 04 juni 2003 @ 20:13:
zei ik toch ;)
ik heb geen missies meer. vandaar dat ik me met deze andere tijdverdrijvende zeik bezig hou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ligt het aan mij of gaat die hotring racer sneller kapot dan de andere auto's? Ik kan met die hotring maar met moeite die lange race afmaken, maar met een cheetah is het geen probleem.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
Southern Sun schreef op 04 June 2003 @ 21:20:
[...]

ik heb geen missies meer. vandaar dat ik me met deze andere tijdverdrijvende zeik bezig hou :P
Seems like I see myself bazzeling around :D
CyBeR schreef op 04 juni 2003 @ 21:24:
Ligt het aan mij of gaat die hotring racer sneller kapot dan de andere auto's? Ik kan met die hotring maar met moeite die lange race afmaken, maar met een cheetah is het geen probleem.
Die gedachte flitste mij gister ook al door het hoofd.
Nu nog een derde getuige erbij en we hebben een nieuw feit geboren laten worden :D

[ Voor 25% gewijzigd door Peedy op 04-06-2003 21:36 . Reden: typfout..snel weghalen voordat iemand het ziet .. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Zijn er nog meer Lazlo fans hier eigenlijk? Nu was Lazlo @ Chatterbox in GTA3 al geweldig maar hij is 'totally rad!!' als VROCK's master-of-puppets! :) :)

In VC heb ik eigenlijk alleen maar VROCK op staan.. jeugd sentiment al om!! Daar mijn pickup al enige tijd de geest gegeven heb, heb ik maar vanmiddag een stapeltje Motley Crue cd's gehaald :)

ROCK ON DUDES! ;)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
tazzman schreef op 04 juni 2003 @ 22:02:
Zijn er nog meer Lazlo fans hier eigenlijk? Nu was Lazlo @ Chatterbox in GTA3 al geweldig maar hij is 'totally rad!!' als VROCK's master-of-puppets! :) :)

In VC heb ik eigenlijk alleen maar VROCK op staan.. jeugd sentiment al om!! Daar mijn pickup al enige tijd de geest gegeven heb, heb ik maar vanmiddag een stapeltje Motley Crue cd's gehaald :)

ROCK ON DUDES! ;)
ik luister ook het meest naar VROCK. wat k ook wel s luister is VCPR, daar zitten ook wel leuke stukjes in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 15:00
Hoe krijg je in godsnaam dat watervliegtuig de lucht in (en houdt je hem daar) ik krijg hem maar niet op de juiste hoogte

edit:
ik wil dus geen savegame ofzo downloaden maar die missie zelf spelen :)

[ Voor 26% gewijzigd door Helmet op 04-06-2003 22:16 ]

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

Zelf ben ik meer fan van Emotion, zo fout...zo vreselijk dat het weer heerlijk wordt!

En vergeet esperanto niet, ja ja, ik weet dat iedereen die wegdraait maar damn bij sommige auto's!

[ Voor 38% gewijzigd door swampy op 04-06-2003 22:14 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

tazzman schreef op 04 June 2003 @ 22:02:

ROCK ON DUDES! ;)
Als je de credits hebt gezien, zie je dat lazlo bijna iedere script voor ieder radio station heeft geschreven, samen met wat andere gastjes maar de muziek in GTA:VC is vooral lazlo's doing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 12:56

Puck

W32.Deadcode.A

PuCK schreef op 02 June 2003 @ 00:10:
Mooie openingspost weer.

Ik ben net begonnen met spelen en het is weer geweldig, net zoals GTA3. Helaas heb ik momenteel maar een AMD 900 Mhz met een GeForce 2 MX Maar het is goed te draaien op 1024x786

Alleen zit ik nog steeds met het probleem wat ik in GTA3 ook al had: de texture's van de auto's vallen na een tijdje weg, en dan zijn eigenlijk alle auto's gewoon wit. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:

- Andere drivers: Van 23.11 tot 44.03
- DirectX 9.0a (her)installeren
- Andere instellingen van Direct3D
- GTA Vice City patch 1.1

Niets helpt Heeft iemand hier een oplossing voor?
Remi schreef op 03 June 2003 @ 10:08:

Heb je toevallig een andere desktop resolutie, bijvoorbeeld: 1280x1024@32 bit en speel je VC op 1024x768@16 bit? Het is namelijk mogelijk dat dit tot problemen leid.

En probeer anders de video acceleratie in windows te veranderen.
Werkt dus ook niet :( Niks helpt gewoon...

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:33

Vos

AFCA

Helmet schreef op 04 June 2003 @ 22:12:
Hoe krijg je in godsnaam dat watervliegtuig de lucht in (en houdt je hem daar) ik krijg hem maar niet op de juiste hoogte

edit:
ik wil dus geen savegame ofzo downloaden maar die missie zelf spelen :)
de eerste honderden meters vliegt ie bout, maar daarna is ie goed te besturen en is die missie niet moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 15:38
ik wou even weten wat het beste is frame-limiter uit of aan... alsvast dank :)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.