Wat zijn hydraulics? Is dat niet dat lowrider gedoe?Maikeltje schreef op 02 juni 2003 @ 18:40:
de taxi's tot 100 en dan krijg je hydraulics ofzoiets maar heb van de rest geen flauw idee
Echt een game die het kopen al waard is om een auto te jatten, naar een rustige plek te rijden en lang te genieten van de verschillende radio stations!Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 18:34:
[...]
In Pression Issues, dat die cowboy komt ofzo, die met ''back in the woods in Alabama whiiiyooo i'll tell you what!''Die gozer roelt echt zwaar
Hoe hij ook in het gesprek komt met z'n ''How y'all doing?'' hoe ie het zegt
En dan praten over dat alle criminaliteit komt door immigranten en dat hij Florida onafhankelijk wil maken![]()
Prachtig gewoon
There is no place like ::1
In de kleedkamer van het politiebureau die staat aangegeven op de kaart.Bc Hoogvliet schreef op 02 June 2003 @ 19:01:
wie weet hoe ik aan politie/militair outfit kom zodat ik die legbasis op kan ?
voor die helicopter ??
http://members.home.nl/rcnossen/findhunter.JPG
no comment op m'n paint skills
Verwijderd
Juist.... omdat ik nog geen reactie had gekregen hier nogmaals mijn vraag:
Dit zal al wel 10000 x voorbij zijn gekomen, maar dat heb je met die grote topics:
"Hebben er meer last van dat gebouwen en objecten zomaar ineens verschijnen, zodat je bijvoorbeeld denkt erges overeen te kunnen rijden maar als je dat doet knal je ineens tegen een muurtje op die dan net verschijnt...??
m.a.w. het spel is best wel buggy bij mij, maar ik weet niet of ik de enige ben dit erlast van heeft? Het gebeurd echt best vaak hier ! "
da was m'n post in deel 6 maar die is kennelijk in alle opwinding aan iedereen voorbij gegaan...
Dit zal al wel 10000 x voorbij zijn gekomen, maar dat heb je met die grote topics:
"Hebben er meer last van dat gebouwen en objecten zomaar ineens verschijnen, zodat je bijvoorbeeld denkt erges overeen te kunnen rijden maar als je dat doet knal je ineens tegen een muurtje op die dan net verschijnt...??
m.a.w. het spel is best wel buggy bij mij, maar ik weet niet of ik de enige ben dit erlast van heeft? Het gebeurd echt best vaak hier ! "
da was m'n post in deel 6 maar die is kennelijk in alle opwinding aan iedereen voorbij gegaan...
Verwijderd
Als je WinXP hebt kun je em op Win98 compatibility zetten als je de frame limiter uit wilt laten, dat fixt dergelijke problemen hier iig.
Nee hoor het probleem is bekend alleen er is zover ik weet geen oplossing voor.Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 20:11:
Juist.... omdat ik nog geen reactie had gekregen hier nogmaals mijn vraag:
Verwijderd
Politie, ambulance en brandweer tot 12, pizza tot 10, taxi tot 100 passagiers. Beloningen zijn respectievelijk 150 armor, rennen-zonder-moe-te-worden, brandvrij-als-je-niet-in-een-auto-zit, 150 health, en taxi's die kunnen springen a la kitt's turbo boost.Maikeltje schreef op 02 juni 2003 @ 18:40:
ff een vraagje, is misschien weleens vaker voorbij gekomen maar ben niet van plan om 6 topics door te spitten, maar tot hoever gaan de taxi/pizza/politie/amubulance missies?
de taxi's tot 100 en dan krijg je hydraulics ofzoiets maar heb van de rest geen flauw idee
Verwijderd
uhhh....beetje errug groote bug dan voor zo'n spel, is er geen patch voor?Remi schreef op 02 juni 2003 @ 20:17:
[...]
Nee hoor het probleem is bekend alleen er is zover ik weet geen oplossing voor.
Want ik zie dus echt 1/3 van alle objecten niet, het is gewoon (bijna) niet te spelen zo !
politie outfit ligt in het zuidelijke politiebureau op het 1e eiland.
en bestaat er een legeroutfit
edit: oh ik zat niet op de laatste pagina

[ Voor 20% gewijzigd door Southern Sun op 02-06-2003 20:43 ]
(antwoord was al 3keer voorbij gekomen)
(antwoord was al 3keer voorbij gekomen)
[ Voor 80% gewijzigd door MarcoZ20 op 02-06-2003 20:52 ]
Ik zit bij de missie dat je die fabriek op moet blazen (waar je eerst die voodoo auto moet zoeken).
De missie mislukt steeds omdat ik te dicht bij het geboyw zit
Maar hou kan ik ontsnappen?
Ik kan nl niet verder dan het hek, want het hek zit dicht
(zit trouwens op 55%)
De missie mislukt steeds omdat ik te dicht bij het geboyw zit
Maar hou kan ik ontsnappen?
Ik kan nl niet verder dan het hek, want het hek zit dicht

(zit trouwens op 55%)
dan moet je als je naar het hek toe rent rechts gaan daar is een trap het dak op en dan spring je op ander dak etc
10100111001
tnxDark Lord schreef op 02 June 2003 @ 21:07:
dan moet je als je naar het hek toe rent rechts gaan daar is een trap het dak op en dan spring je op ander dak etc
saven bij de stats (doe je met S)Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 21:07:
Waar en hoe zie je hoeveel procent je hebt gedaanben ik nu blind ofzo
Misschien lost de 1.1 patch je probleem op, deze was speciaal gerleased voor mensen met grafische problemen.Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 20:30:
[...]
uhhh....beetje errug groote bug dan voor zo'n spel, is er geen patch voor?
Want ik zie dus echt 1/3 van alle objecten niet, het is gewoon (bijna) niet te spelen zo !
Nee die bestaat niet, tenzij iemand die gaat skinnen.Southern Sun schreef op 02 juni 2003 @ 20:42:
ehm, bij mij ligt die er niet.. terwijl ik Cop Land toch echt gespeeld hebSouthern Sun schreef op 02 juni 2003 @ 20:42:
meteen als je binnen komt lopen links de kleedkamer in dan net voor de doucheG33rt schreef op 02 June 2003 @ 21:44:
[...]
ehm, bij mij ligt die er niet.. terwijl ik Cop Land toch echt gespeeld heb
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
druk in het spel op ESC ga dan naar stats druk dan ff op pijltje omhoog zodat die lijst klein stukje omhoog scrolled en dan staat het helemaal bovenaanVerwijderd schreef op 02 June 2003 @ 21:07:
Waar en hoe zie je hoeveel procent je hebt gedaanben ik nu blind ofzo
10100111001
Ik heb 'm bij een level gehad..Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 23:11:
waar kan je btw die lijkauto vinden met die doodskist in ?
Ik krijg trouwens maar dat watervliegtuig niet hoog genoeg de lucht in, en dat is de enige mssie die ik nog kan anders kan ik niet verder
Post de savegame even dan wil ik hem wel even voor je doen.Triloxigen schreef op 02 June 2003 @ 23:13:
[...]
Ik heb 'm bij een level gehad..
Ik krijg trouwens maar dat watervliegtuig niet hoog genoeg de lucht in, en dat is de enige mssie die ik nog kan anders kan ik niet verder
Nee, je wordt dan iets van 3,5 meter de lucht in geworpenVerwijderd schreef op 02 June 2003 @ 19:09:
[...]
Wat zijn hydraulics? Is dat niet dat lowrider gedoe?
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
is dat alleen die GTAVCsf<X>.bRemi schreef op 02 June 2003 @ 23:15:
[...]
Post de savegame even dan wil ik hem wel even voor je doen.
of ook .set?
Alleen die eerste, die andere is je settings file die heb ik niet nodig.
http://picture.triloxigen.nl/GTAVCsf4.bRemi schreef op 02 June 2003 @ 23:26:
[...]
Alleen die eerste, die andere is je settings file die heb ik niet nodig.
tnx alvast
Burnin' rubber 

weet iemand trouwens wat de echte naam van de Blista compact is (Mijn broertje vond het verdacht veel op een oud type honda CRX lijken kwa uiterlijk en snelheid
)
weet iemand trouwens wat de echte naam van de Blista compact is (Mijn broertje vond het verdacht veel op een oud type honda CRX lijken kwa uiterlijk en snelheid
[ Voor 51% gewijzigd door _Drake_ op 02-06-2003 23:38 ]
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Verwijderd
Da_Drake schreef op 02 June 2003 @ 23:29:
weet iemand trouwens wat de echte naam van de Blista compact is (Mijn broertje vond het verdacht veel op een oud type honda CRX lijken kwa uiterlijk en snelheid)

VS.
Ja dus. 100% de Amerikaanse CRX
Ik had hier eerder ook al over geposted. Kennelijk kan je bij die missie dat je die ene gang leader moet neerschieten, zo'n lijkwagen krijgen. Nou, ik heb helemaal niks gekregen. Ik ben gewoon naar die ontmoetingsplek gereden en de leider een kopje kleiner gemaakt (letterlijkTriloxigen schreef op 02 juni 2003 @ 23:13:
[...]
Ik heb 'm bij een level gehad..
tnx!!
edit: Nu ben ik alleen wel dood geweest en heb ik dus geen wapens, en dat is verdomd lastig

[ Voor 23% gewijzigd door Bender op 03-06-2003 10:04 ]
gister ff zitten spelen:
Waar ik me nu al mateloos aan stoor zijn die blokjes die als lichten moeten doorgaan op voertuigen... ongelofelijk lelijk afgewerkt. Ik snap niet dat ze daar niks aan gedaan hebben, want het ziet er werkelijk niet uit.
Verders is het natuurlijk een grandioos spel.
Waar ik me nu al mateloos aan stoor zijn die blokjes die als lichten moeten doorgaan op voertuigen... ongelofelijk lelijk afgewerkt. Ik snap niet dat ze daar niks aan gedaan hebben, want het ziet er werkelijk niet uit.
Verders is het natuurlijk een grandioos spel.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
umh... ik zit vast.
ik kan kiezen uit twee missies: eentje waarbij ik ruiten ofzo moet ingooien.. maar daar heb ik veels te weinig tijd voor als ik het op mijn manier doe; geweer en dan zoveel mogelijk schieten. en de ander missie is: en bij de andere moet ik eerst een vodoo stelen en daarna 4 bommen plaatsen in een hq van een van die gangs. alleen ik weet niet hoe ik daar weg kom. WIE KAN MIJ HELPEN :'(:'(:'(:'(:'(
ik kan kiezen uit twee missies: eentje waarbij ik ruiten ofzo moet ingooien.. maar daar heb ik veels te weinig tijd voor als ik het op mijn manier doe; geweer en dan zoveel mogelijk schieten. en de ander missie is: en bij de andere moet ik eerst een vodoo stelen en daarna 4 bommen plaatsen in een hq van een van die gangs. alleen ik weet niet hoe ik daar weg kom. WIE KAN MIJ HELPEN :'(:'(:'(:'(:'(
Die 1e moet je doen (zit in de verhaallijn. Hierna kun je spul kopen) Probeer anders een driveby met een motorfiets.
Wegkomen:
Ik liep gewoon als een gek naar de trap van het gebouw er tegenover en klom er op.
Wegkomen:
Ik liep gewoon als een gek naar de trap van het gebouw er tegenover en klom er op.
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Verwijderd
oke welke trap??, ik heb echt alles geprobeerd. heb je anders ff een screeni van die trap.
en wat is trouwens dat blauwe ding op het dak van het gebouw dat ik op moet blazen.
en wat is trouwens dat blauwe ding op het dak van het gebouw dat ik op moet blazen.
Neem een snelle bike, en rij de roltrappen op. Gebruik een machinegeweer. Als je het goed doet heb je op het eind nog zo'n 20 a 30 sec overVerwijderd schreef op 03 June 2003 @ 09:22:
umh... ik zit vast.![]()
ik kan kiezen uit twee missies: eentje waarbij ik ruiten ofzo moet ingooien.. maar daar heb ik veels te weinig tijd voor als ik het op mijn manier doe; geweer en dan zoveel mogelijk schieten.
Het is de fabriek van die Haiti voodoo gasten jah. Moet je eerst met 3 auto's naar binnen rijden, iedereen neerknallen, ook als je al ff binnen ben geweesten de ander missie is: en bij de andere moet ik eerst een vodoo stelen en daarna 4 bommen plaatsen in een hq van een van die gangs[/b]. alleen ik weet niet hoe ik daar weg kom. WIE KAN MIJ HELPEN :'(:'(:'(:'(:'(
FF wat proberen joh, die 2 missies had ik zo gespeeld, vond ze juist een paar van de simpelere
(even mezelf qoutenPuCK schreef op 02 June 2003 @ 00:10:
Mooie openingspost weer.
Ik ben net begonnen met spelen en het is weer geweldig, net zoals GTA3. Helaas heb ik momenteel maar een AMD 900 Mhz met een GeForce 2 MXMaar het is goed te draaien op 1024x786
Alleen zit ik nog steeds met het probleem wat ik in GTA3 ook al had: de texture's van de auto's vallen na een tijdje weg, en dan zijn eigenlijk alle auto's gewoon wit. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:
- Andere drivers: Van 23.11 tot 44.03
- DirectX 9.0a (her)installeren
- Andere instellingen van Direct3D
- GTA Vice City patch 1.1
Niets helptHeeft iemand hier een oplossing voor?
Niemand nog ideeen?
btw: Win XP Pro EN - Service Pack 1
Arrived anxious, left bored
Heb je toevallig een andere desktop resolutie, bijvoorbeeld: 1280x1024@32 bit en speel je VC op 1024x768@16 bit? Het is namelijk mogelijk dat dit tot problemen leid.PuCK schreef op 03 June 2003 @ 09:55:
[...]
(even mezelf qouten)
Niemand nog ideeen?
btw: Win XP Pro EN - Service Pack 1
En probeer anders de video acceleratie in windows te veranderen.
Bij de settings is er een instelling die toen ik uit zette (of aan zetten:?) de textures beter laadde dan voorheen.
Misschien werkt dit ook bij jou, weet alleen zo niet hoe die optie heet
Toch bedankt
Misschien werkt dit ook bij jou, weet alleen zo niet hoe die optie heet

tnx voor het doen van m'n missie, allene ik ben wel dood dat beetje lastig zonder wapens.Remi schreef op 03 June 2003 @ 10:08:
[...]
Heb je toevallig een andere desktop resolutie, bijvoorbeeld: 1280x1024@32 bit en speel je VC op 1024x768@16 bit? Het is namelijk mogelijk dat dit tot problemen leid.
En probeer anders de video acceleratie in windows te veranderen.
Toch bedankt
Verwijderd
Als jullie dood gaan, spelen jullie dan gewoon door (vanaf het ziekenhuis) of laad je een gesaved game?
ik speel dan gewoon doorVerwijderd schreef op 03 June 2003 @ 10:27:
Als jullie dood gaan, spelen jullie dan gewoon door (vanaf het ziekenhuis) of laad je een gesaved game?
Ik save game, zonder wapens is het nl een stuk moeilijker..Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 10:27:
(alleen Remi ahd een level voor me gedaan wat me niet lukte, en die was wel dood gegaan
Ligt eraan, als ik voordat ik doodging tering veel wapens en zo had, da laad ik hem wel ff terug, maar anders ga ik gewoon door.Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 10:27:
Trouwens nog een tip voor als je met de tank rijdt: je kan een enorme snelheid halen door de loop naar achteren te richten en steeds te schieten. Door de "terugslag" ga je steeds harder
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Verwijderd
toch geld zat dus waarom zou ik opnieuw laden. en ik save maar heel weinig dus als ik opnieuw zou laden zou ik zoon 4 missies opniuew moeten doen.
Verwijderd
Ik weet niet of dit al in één van de threads is voorgekomen (nogal veel om allemaal door te nemen).
Wanneer ik net na het saven van een game het gebouw verlaat en het scrollwiel of één van de knoppen van de muis gebruikt, dan minimaliseert GTA .
Het lijkt alsof die muisactie wordt uitgevoerd op wat er op mijn desktop staat ipv in GTA.
Wanneer ik net na het saven van een game het gebouw verlaat en het scrollwiel of één van de knoppen van de muis gebruikt, dan minimaliseert GTA .
Het lijkt alsof die muisactie wordt uitgevoerd op wat er op mijn desktop staat ipv in GTA.
Weet je zeker dat je niet gewoon op de windows toets ramt?
Woei ik heb een flip gemaakt met een taxi over die schans daar 

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Verwijderd
Ik laad altijd een gesavede gameVerwijderd schreef op 03 June 2003 @ 10:27:
Ben ik lekker aan het varen kantelt mijn boot bijna om, zie ik dat er een haai onder zat 

later het zelfde maar dan met dolfijnen
later het zelfde maar dan met dolfijnen
Verwijderd
Iets wat ik nog niet ben tegen gekomen:
hoe rij je in godsnaam een beetje redelijk op twee wielen met een wagen?!? Als het ooit per ongeluk gebeurt, wordt het niet geregistreerd... :-/
hoe rij je in godsnaam een beetje redelijk op twee wielen met een wagen?!? Als het ooit per ongeluk gebeurt, wordt het niet geregistreerd... :-/
Verwijderd
ik weet het helaas ook niet. 1 keer kwam het met toeval, iets van 2 secondenVerwijderd schreef op 03 juni 2003 @ 12:38:
Maar ja daarna nooit meer gehad

Is het niet gewoon zo iets als een schans met maar twee wielen nemen en op tijd wegsturen??Verwijderd schreef op 03 juni 2003 @ 12:38:
There is no place like ::1
Stomme vraag:
Hoe kan je de loop van de tank en de blusser van de brandweerwagen bewegen ?
IK heb bijna alle knoppen al geprobeerd
I served in a company of heroes.
Numpad toetsen al geprobeerd?NexY schreef op 03 juni 2003 @ 12:55:
Stomme vraag:
Verwijderd
hoe delete/replace je een .txd/.dff in Vice txd?? want IMGed2 werkt niet bij mij(kan GTA3.IMG niet openen) en dat andere proggie is alleen voor txd's en kan dus ook niet GTA3.IMG openen.
Even GTA3.IMG van read-only afhalenVerwijderd schreef op 03 June 2003 @ 13:02:
hoe delete/replace je een .txd/.dff in Vice txd?? want IMGed2 werkt niet bij mij(kan GTA3.IMG niet openen) en dat andere proggie is alleen voor txd's en kan dus ook niet GTA3.IMG openen.
Ik heb iets van 5 seconden gehaalt op 2 wielen.Verwijderd schreef op 03 juni 2003 @ 12:38:
Ik ging een brug op met een rand in het midden (waar de lantaarnpalen op staan). En als ik op de rechterbaan rijd en ik ga snel naar links en ga daarna snel weer naar rechts kom ik op 2 wielen terecht en dan is het balanceren (net als een wheelie).
Op 2 wielen rijden lukt het beste met de taxi (vooral die grote taxi).
[ Voor 51% gewijzigd door Jerry op 03-06-2003 13:07 ]
Ik zou zeggen kijk eens bij je controls menuNexY schreef op 03 juni 2003 @ 12:55:
Stomme vraag:
PS: Dat zijn, zoals Remi al zegt de numpad toetsen
[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 03-06-2003 13:06 ]
Sinds kort draai ik Windows Xp pro en sindsdien werkt me geluid niet meer goed in vc. Als je een brommer van voren aan ziet komen rijden dan klinkt het geluid goed maar zodra ie voorbij is klinkt het geluid heel blikkerig. Zelfde met helicopter, voor je dan klinkt het oke maar achter je klinkt het als in een blik.
Rommelen met soundopties in spel helpt niet. 2 of meer als 2 speakers maakt ook niks uit. Allernieuwste drivers gedownload voor geluidskaart, nog steeds blikkerig. Wordt er helemaal gek van.
Iemand nog een goeie tip wat het kan zijn? Geluidskaart is een soundblaster live player 1024.
Rommelen met soundopties in spel helpt niet. 2 of meer als 2 speakers maakt ook niks uit. Allernieuwste drivers gedownload voor geluidskaart, nog steeds blikkerig. Wordt er helemaal gek van.
Iemand nog een goeie tip wat het kan zijn? Geluidskaart is een soundblaster live player 1024.
Ja, in de missie "Loose Ends" volgens mij.(of Keep your friends close).Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 13:10:
Moet je aan het eind Lance Vance Dance vermoorden.?
---- censuur ----
[ Voor 12% gewijzigd door Serial-X op 03-06-2003 13:32 ]
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Is dit niet een (kleine) spoiler.Serial-X schreef op 03 juni 2003 @ 13:29:
[...]
Ja, in de missie "Loose Ends" volgens mij.(of Keep your friends close).
--Gecensuurde Censuur-- .
offtopic:
Niet dat het al tig keeren langs is gekomen maja
-censuur-
Niet dat het al tig keeren langs is gekomen maja
[ Voor 25% gewijzigd door Notna op 03-06-2003 13:34 ]
Ga eens naar Configuratiescherm --> Spraak, Geluid --> Geluiden en audioapparaten --> Luidsprekerinstellingen en dan Geadvanceerd --> Verander daar eens wat aan... misschien helpt het.ljt schreef op 03 juni 2003 @ 13:24:
Sinds kort draai ik Windows Xp pro en sindsdien werkt me geluid niet meer goed in vc. Als je een brommer van voren aan ziet komen rijden dan klinkt het geluid goed maar zodra ie voorbij is klinkt het geluid heel blikkerig. Zelfde met helicopter, voor je dan klinkt het oke maar achter je klinkt het als in een blik.
Hij vroeg er zelf omNotna schreef op 03 juni 2003 @ 13:30:
[...]
Is dit niet een (kleine) spoiler.
offtopic:
Niet dat het al tig keeren langs is gekomen maja---- op verzoek gecensuurd ----
edit:
DUBBELPOST!!

DUBBELPOST!!

edit:
weggehaald
weggehaald
[ Voor 20% gewijzigd door Serial-X op 03-06-2003 13:39 ]
True true, maar de mensen die het niet willen weten( en vol goede moed net de game hebben gekocht, vervolgens hier ff dat willen posten en vervolgens lezen dat de eerder genoemde persoon dood gaat) vinden het denk ik niet zo'n goed plan
edit:
haal dat gegeven ook ff uit me gequote offtopic
haal dat gegeven ook ff uit me gequote offtopic
[ Voor 9% gewijzigd door Notna op 03-06-2003 13:35 ]
Idd... daarom moet je ook ff iets vaker refreshenNotna schreef op 03 June 2003 @ 13:34:
[...]
True true, maar de mensen die het niet willen weten( en vol goede moed net de game hebben gekocht, vervolgens hier ff dat willen posten en vervolgens lezen dat de eerder genoemde persoon dood gaat) vinden het denk ik niet zo'n goed plan
offtopic:
idd tijd om terug te gaan naar het topic
idd tijd om terug te gaan naar het topic
Mijn excuses voor dit ongemak
[ Voor 14% gewijzigd door Serial-X op 03-06-2003 13:37 ]
d8 dat ik op de EDIT knop drukte

[ Voor 88% gewijzigd door Serial-X op 03-06-2003 13:36 ]
hhmm ik had het eigenlijk ook liever niet geweten..naja
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Ja dat replyen gaat ook zo hard
Maar weer ff ontopic:
Wanneer is die destruction derby nou eigenlijk
[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 03-06-2003 13:40 ]
Verwijderd
Ik vind die Landstalker of zo'n andere 4x4 auto daar ook wel geschikt voor, want als je daarmee een beetje hard door de bochten gaat, gaat ie ook al op 2 wielen op op z'n kantMr_UnAnimouS schreef op 03 June 2003 @ 13:04:
Op 2 wielen rijden lukt het beste met de taxi (vooral die grote taxi).
Het wisselt: Dan is het racen, dan motorparcours en dan dd.Notna schreef op 03 June 2003 @ 13:38:
[...]
Ja dat replyen gaat ook zo hardPS censuur mijn offtopic gequote gedeelte ffff. (this is a major cover up
)
Maar weer ff ontopic:
Wanneer is die destruction derby nou eigenlijktot nu toe heb ik alleen de auto race en die motor pacours gehad...
offtopic:
weggehaald
weggehaald
Verwijderd
Ik heb afgelopen dagen deel 5 en 6 helemaal doorgelezen
maar gisteravond had ik Diaz gekilled en dat huis gekregen. Hardstikke leuk allemaal en ik verwachte dat ik dan wel wat winkels/huizen kon kopen ofzo. Niet dus
(alleen de goedkopere)
Het antwoord is waarschijnlijk al vermeld in deel 5 of 6, maar ja, alles wat daar in staat onthoud je natuurlijk net. Zo slim ben ik dus niet
Maar wanneer kan ik nou eens de "grote" zaken kopen? Bijvoorbeeld de striptent of Malibu? Als ik er nu kom dan krijg ik melding dat ik later terug moet komen, maar ik heb al genoeg geld.

Het antwoord is waarschijnlijk al vermeld in deel 5 of 6, maar ja, alles wat daar in staat onthoud je natuurlijk net. Zo slim ben ik dus niet

Maar wanneer kan ik nou eens de "grote" zaken kopen? Bijvoorbeeld de striptent of Malibu? Als ik er nu kom dan krijg ik melding dat ik later terug moet komen, maar ik heb al genoeg geld.
Meer missies doen.. weet niet precies wanneer je die zaken kunt kopen maar je moet iig meer missies doenVerwijderd schreef op 03 June 2003 @ 13:42:
Ik heb afgelopen dagen deel 5 en 6 helemaal doorgelezen![]()
maar gisteravond had ik Diaz gekilled en dat huis gekregen. Hardstikke leuk allemaal en ik verwachte dat ik dan wel wat winkels/huizen kon kopen ofzo. Niet dus
(alleen de goedkopere)
Het antwoord is waarschijnlijk al vermeld in deel 5 of 6, maar ja, alles wat daar in staat onthoud je natuurlijk net. Zo slim ben ik dus niet![]()
edit:
muahahaha ik was voor Notna!!
Kom maar op!!!

muahahaha ik was voor Notna!!
[ Voor 8% gewijzigd door Serial-X op 03-06-2003 13:50 ]
Een HEEEEL stuk verder pas. Guloof pas na een stuk of 10 ofzow (incl. de taxi bedrijf missies enz, want die bedrijfjes moet je kopen om uberhaubt verder te kunnen)Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 13:42:
Ik heb afgelopen dagen deel 5 en 6 helemaal doorgelezen![]()
(alleen de goedkopere)
Het antwoord is waarschijnlijk al vermeld in deel 5 of 6, maar ja, alles wat daar in staat onthoud je natuurlijk net. Zo slim ben ik dus niet![]()
edit:
dammit weer te laat
(this means war my friend
)
dammit weer te laat

[ Voor 9% gewijzigd door Notna op 03-06-2003 13:48 ]
Pfft moet nu alleen nog de laatste missie ("keep your friends close") en bij de filmstudio met dat vliegtuigje.. damn wat irritant, vooral als je met dat vliegtuig een straat in moet 
Nog tips voor die laatste missie? Ik had 'm gister bijna denk ik; de 1e kerel vermoord, buiten de limo's gesloopt en toen die 2e vent nog. Wilde vanachter zo'n gesloopte limo met een rocket launcher ff alles op m'n oprit uitmoorden, maar blijkbaar schiet je gewoon snoeihard tegen die bak aan terwijl ik er toch echt een stuk bovenuit kom
en toen was ik dus dood
Nog tips voor die laatste missie? Ik had 'm gister bijna denk ik; de 1e kerel vermoord, buiten de limo's gesloopt en toen die 2e vent nog. Wilde vanachter zo'n gesloopte limo met een rocket launcher ff alles op m'n oprit uitmoorden, maar blijkbaar schiet je gewoon snoeihard tegen die bak aan terwijl ik er toch echt een stuk bovenuit kom
Gewoon in de ingang van je kamer gaan staan en laat die mannetjes maar komen. Pak wel ff de minigun ofzow. Zo toast je iedereenrb338 schreef op 03 June 2003 @ 13:50:
Pfft moet nu alleen nog de laatste missie ("keep your friends close") en bij de filmstudio met dat vliegtuigje.. damn wat irritant, vooral als je met dat vliegtuig een straat in moet
Nog tips voor die laatste missie? Ik had 'm gister bijna denk ik; de 1e kerel vermoord, buiten de limo's gesloopt en toen die 2e vent nog. Wilde vanachter zo'n gesloopte limo met een rocket launcher ff alles op m'n oprit uitmoorden, maar blijkbaar schiet je gewoon snoeihard tegen die bak aan terwijl ik er toch echt een stuk bovenuit komen toen was ik dus dood
offtopic:
[kinderachtigheid modus]HA nu was ik eerder
Serial-X [/kinderachtigheidmodus]
[kinderachtigheid modus]HA nu was ik eerder
[ Voor 12% gewijzigd door Notna op 03-06-2003 13:53 ]
Kun je al een minigun kopen? Doe dat eensrb338 schreef op 03 June 2003 @ 13:50:
Nog tips voor die laatste missie? Ik had 'm gister bijna denk ik; de 1e kerel vermoord, buiten de limo's gesloopt en toen die 2e vent nog. Wilde vanachter zo'n gesloopte limo met een rocket launcher ff alles op m'n oprit uitmoorden, maar blijkbaar schiet je gewoon snoeihard tegen die bak aan terwijl ik er toch echt een stuk bovenuit komen toen was ik dus dood
edit:
Grrr Notna was eerder
Ik vind dit wel geinig btw... HAHA ik ben wel verder bij VC(56%)
Zouden wij hier niet een OW voor krijgen btw?
Grrr Notna was eerder

[ Voor 26% gewijzigd door Serial-X op 03-06-2003 13:55 ]
Ik denk bijna van wel dus laten we bij deze quittenSerial-X schreef op 03 juni 2003 @ 13:52:
[...]
Kun je al een minigun kopen? Doe dat eens
edit:
Grrr Notna was eerder![]()
![]()
Ik vind dit wel geinig btw... HAHA ik ben wel verder bij VC(56%)
Zouden wij hier niet een OW voor krijgen btw?
P.S ik was me sgn vergeten te updaten, ik zit nu op 62 %
[img=600,400][url=http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/ScoreVCNotna.JPG ]http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/ScoreVCNotna.JPG [/url][/img]
Klik hier voor de grote versie.
Hoe kom ik trouwens van die Total Liar status af
[ Voor 35% gewijzigd door Notna op 03-06-2003 14:09 ]
je score gaat door cheats in de minNotna schreef op 03 juni 2003 @ 13:58:
[...]
Ik denk bijna van wel dus laten we bij deze quitten.
P.S ik was me sgn vergeten te updaten, ik zit nu op 62 %![]()
![]()
[[url=http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/ScoreVCNotna.JPG ]afbeelding[/url]]
Klik hier voor de grote versie.
Hoe kom ik trouwens van die Total Liar status afOf is het juist een 'goede' status??
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
hmmm woops

/me Notna moet de cheat voor geen wanted sterren meer verbranden en uit zijn brein verdoezelen
ik denk, weet et niet zeker dusNotna schreef op 03 June 2003 @ 14:33:
[...]
hmmm woops![]()
Maarre hoe krijg ik uhm dat ooit weer in de plus... Geen cheats meer gebruiken??
/me Notna moet de cheat voor geen wanted sterren meer verbranden en uit zijn brein verdoezelen
Kan het proberenSteAlthmAn schreef op 03 juni 2003 @ 14:41:
[...]
ik denk, weet et niet zeker dus, gwoon veel choas veroorzaken.. heb je minigun of rocktet laucher?
of tank/hunter?
ben je wel ff mee bezig denk ikNotna schreef op 03 June 2003 @ 14:43:
[...]
Kan het proberenheb geen moeite met chaos veroorzaken
(PS tuurlijk heb ik een minigun/rocket launcher/tank/hunter. Zit tenslotte op 62 %
![]()
)
als het met hunter/tank werkt.. is het opzich niet zo moeilijk.. met minigun/rocketlauncer wel.. leger enzo

Uhm als ik de cops ga killen en ik gebruik geen cheats, dan ga ik nog verder in de minSteAlthmAn schreef op 03 June 2003 @ 14:44:
[...]
ben je wel ff mee bezig denk ik
als het met hunter/tank werkt.. is het opzich niet zo moeilijk.. met minigun/rocketlauncer wel.. leger enzo
eh.. zoveel mogelijk autos/mensen opblazen ofzo?Notna schreef op 03 juni 2003 @ 15:19:
[...]
Uhm als ik de cops ga killen en ik gebruik geen cheats, dan ga ik nog verder in de minhoe kan ik nou die stats weer in de plus krijgen...
en je gebruikt HELEMAAL GEEN cheats meer? ook niet zoals een tank/auto spawnen oid?
Tip : Gebruik een trainer ipv cheats
Ben ik de enige die echt ZO VEEL moeite heeft met de "Chaos" missie (voor de bikers)?!
Elke keer als het een beetje rap gaat wordt ik of kapotgeschoten door fbi-mannetjes, of de tijd is om.. best frustrerend...
Ook kom ik nog steeds niet langs de missie met het rc-helicoptertje en de 4 bommen. Wanneer ik eerst het gebouw door ga om idereen dood te maken, brand mijn heli elke keer al voor ik bij het laatste mannetje ben...
Elke keer als het een beetje rap gaat wordt ik of kapotgeschoten door fbi-mannetjes, of de tijd is om.. best frustrerend...
Ook kom ik nog steeds niet langs de missie met het rc-helicoptertje en de 4 bommen. Wanneer ik eerst het gebouw door ga om idereen dood te maken, brand mijn heli elke keer al voor ik bij het laatste mannetje ben...
Flickr PSN ID= cheironnl
Nope geen enkele meer, ik ben volledig bekeerdSteAlthmAn schreef op 03 juni 2003 @ 15:25:
[...]
eh.. zoveel mogelijk autos/mensen opblazen ofzo?
en je gebruikt HELEMAAL GEEN cheats meer? ook niet zoals een tank/auto spawnen oid?
*zucht* Dit is echt allang langs geweest, en nee je bent niet de enige die er moiete mee heeft gehad. Met die Chaos missie moet je vlak bij de bikerhome een trappetje oploipen. vanaf hier kan je mensen killen bij het leven en is je meter zovol. Met die RC missie, eerst iedereen met die chopper killen en daarna rustig die bommen planten.cheiron schreef op 03 juni 2003 @ 15:26:
Ben ik de enige die echt ZO VEEL moeite heeft met de "Chaos" missie (voor de bikers)?!
![]()
/me Ik moet eerst leren lezen.
Kan je niet gewoon ieder een killen voordat je de missie doet? (weet niet of het kan zelf niet geprobeerd) Verder kan je ook proberen, om gewoon boven die mannetjes te blijven vliegen, dan kunnen ze nix doen
[ Voor 15% gewijzigd door Notna op 03-06-2003 15:33 ]
Je mag zuchten .. maar als je leest zie je dat ik dit heb gedaan, en het voor mij nog niet succesvol is geweest.Notna schreef op 03 juni 2003 @ 15:30:
*zucht* Met die RC missie, eerst iedereen met die chopper killen en daarna rustig die bommen planten.
De tip met het trappetje had ik nog niet gezien (wel tips over " hoe hoger je wanted level, hoe sneller je meter vol is" of "op kapotte auto's blijven schieten").
-edit-
ja, een beetje gaan lopen editten zeker
-edit2-
en ze schieten ook in de lucht..
[ Voor 19% gewijzigd door cheiron op 03-06-2003 15:34 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Srry ik heb me fout al weer recht gezetcheiron schreef op 03 June 2003 @ 15:32:
[...]
Je mag zuchten .. maar als je leest zie je dat ik dit heb gedaan, en het voor mij nog niet succesvol is geweest.
De tip met het trappetje had ik nog niet gezien (wel tips over " hoe hoger je wanted level, hoe sneller je meter vol is" of "op kapotte auto's blijven schieten").
Sorry, sorry sorry dat ik iets mis....
P.S was aal aan het editten voordat je begon te schrijven guloof ik
Uhm het zijn toch gewoon werklui, die hebben toch geen guns
[ Voor 23% gewijzigd door Notna op 03-06-2003 15:35 ]
Notna schreef op 03 June 2003 @ 15:33:
[...]
Srry ik heb me fout al weer recht gezet
P.S was aal aan het editten voordat je begon te schrijven guloof ik
Uhm het zijn toch gewoon werklui, die hebben toch geen gunsof bedoel je die biker missie...
op de hoogste levels lopen van die bewaker-gastjes rond..
Flickr PSN ID= cheironnl
Dan kill je die toch eerst, en laat je de rest gewoon lopen.......cheiron schreef op 03 juni 2003 @ 15:36:
[...]
maakt niet uit.
op de hoogste levels lopen van die bewaker-gastjes rond..
WAT HAAT IK DIE HAITI GANGSTERS !
f*ck man zit ik net op de 48e rit met de taxi, sleuren die @#$@#$ me de taxi uit en daaaaaaaaaaaag 1 uur werk

Ik heb het natuurlijk wel vergolden met bazooka's en chainguns, maar toch, tis zonde van het werk
ik ga wel in een veiliger buurt taxiën
f*ck man zit ik net op de 48e rit met de taxi, sleuren die @#$@#$ me de taxi uit en daaaaaaaaaaaag 1 uur werk

Ik heb het natuurlijk wel vergolden met bazooka's en chainguns, maar toch, tis zonde van het werk
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Verwijderd
Zo erg is het niet toch?BaatZ schreef op 03 June 2003 @ 16:09:
WAT HAAT IK DIE HAITI GANGSTERS !
f*ck man zit ik net op de 48e rit met de taxi, sleuren die @#$@#$ me de taxi uit en daaaaaaaaaaaag 1 uur werk![]()
![]()
![]()
Ik heb het natuurlijk wel vergolden met bazooka's en chainguns, maar toch, tis zonde van het werkik ga wel in een veiliger buurt taxiën
Je hoeft niet per se 100 in a row te doen
Die Haitians zijn overgens die negers toch?
Die zat ik op een gegeven moment constant over te rijden en neer te schieten. Totdat ik de FBI achter me aan kreeg (moest ondertussen ook vluchten voor politie en soms schep je dan een agent met je auto

Gewoon, om ff af te reageren
ik heb nu 60% gedaan..
Maar er zijn geen missies meer op die taxi etc missies na..
Saai
Ik vind die taxi,brandweer,etc missies nl geen hol aan
Welke gebouwen bestaan er allemaal?
Dan kan ik kijken of ik dan wel gebouwen kan kopen ofzo..
Maar er zijn geen missies meer op die taxi etc missies na..
Saai

Ik vind die taxi,brandweer,etc missies nl geen hol aan

Welke gebouwen bestaan er allemaal?
Dan kan ik kijken of ik dan wel gebouwen kan kopen ofzo..
[ Voor 4% gewijzigd door Bender op 03-06-2003 16:36 ]
Was ik gisteren met de brandweerwagen in de weer, level 10, bij het vliegveld. 7 mannetjes uit de auto's, geen probleem...dacht ik..
lopen er zo 5 het vliegveld in!!! Half uur werk naar de knoppen
(want als ik weer een brandweerwagen instap begin ik geloof ik weer opnieuw)
lopen er zo 5 het vliegveld in!!! Half uur werk naar de knoppen
(want als ik weer een brandweerwagen instap begin ik geloof ik weer opnieuw)
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik heb ze helemaal niet gekilled, heb ze juist genegeerdNotna schreef op 03 juni 2003 @ 15:37:
[...]
Dan kill je die toch eerst, en laat je de rest gewoon lopen.......
Heb de missie uitgespeeld zonder maar te roken
//edit
zonder dat de helicopter rookte hè
[ Voor 8% gewijzigd door Booth op 03-06-2003 17:19 ]
Kan iemand misschien voor mij even op een kaartje aanvinken waar ik een minigun en een m60 vandaan haal? Op de kaartjes uit de openininspost wordt dat niet specifiek aangegeven.
tss, die missie keep your friends close... lijkt gemaakt om alleen te kunnen met minigun ofzo
geen kunst aan als je die eenmaal hebt, wel gek trouwens dat je al aftiteling krijgt terwijl nog niet alle missies af zijn (ik moet de bank nog overvallen)
ik vroeg mij nog wat dingetjes af:
1 je schijnt dat stadion in te kunnen, maar ik heb geen idee hoe. is vast al langsgeweest maar als iemand een linkje kan geven of ff herhalen zou het wel handig zijn
2 kun je die apache helicopter ergens neerzetten waar hij blijft staan als je inlaadt, of moet je 'm elke keer ophalen?
geen kunst aan als je die eenmaal hebt, wel gek trouwens dat je al aftiteling krijgt terwijl nog niet alle missies af zijn (ik moet de bank nog overvallen)
ik vroeg mij nog wat dingetjes af:
1 je schijnt dat stadion in te kunnen, maar ik heb geen idee hoe. is vast al langsgeweest maar als iemand een linkje kan geven of ff herhalen zou het wel handig zijn
2 kun je die apache helicopter ergens neerzetten waar hij blijft staan als je inlaadt, of moet je 'm elke keer ophalen?
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Dit topic is gesloten.