Deze heb ik als volgt gedaan: met vliegtuigje erheen, toen alle ventjes overreden met vliegtuig, (ze schieten dan niet) Daarna is het een kwestie van 3 stilstaande boten mollen met 3 vliegtuigjes.$eik0 schreef op 12 June 2003 @ 17:46:
kan iemand misschien voor mij die voodoo missie doen met dat RC airplane
want ik bak er echt niks van
owja saved game komt zo online
Anoniem: 6317
Linksboven op het linkereiland. Daar bij het stadion en je Hymann Commodo ergens.Vos schreef op 12 June 2003 @ 20:41:
die ambu missies zijn wel irritant, zijn er nog bepaalde lokaties op de map waar het makkelijker is ?
ik reed net in vice point ofzo (rechtsboven) en dan sturen ze je naar plekken waar je met een dikke omweg heen kan
kwam tot missie 10, na een aantal koprollen op het strand
Moet je soms wel een beetje omweggetjes maken omdat je een paar keer patienten in Little Haiti krijgt. Maar er is iig niet veel kans op koprolletjs ofzo. Tenzij je overdreven gek rijdt
maar daar moet je soms wel patienten bovenaan de trappen bij het stadium halen.. daar moet je wel oppassenAnoniem: 6317 schreef op 12 juni 2003 @ 21:36:
[...]
Linksboven op het linkereiland. Daar bij het stadion en je Hymann Commodo ergens.
Moet je soms wel een beetje omweggetjes maken omdat je een paar keer patienten in Little Haiti krijgt. Maar er is iig niet veel kans op koprolletjs ofzo. Tenzij je overdreven gek rijdt
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Hier op mijn TB900@1Ghz met een GF2 GTS 32MB op 1024x768x32bit merk ik wel *iets* van de regen maar om nou te zeggen dat het ineens slecht loopt? Absoluut niet. Sterker nog, soms merk ik er bijna niets van.pEeDy16 schreef op 12 June 2003 @ 20:20:
Geen geweldig gamesysteem? Wat dacht je van een XP1800+ met een GeForce 2 GTS?
Bij mij draait ie perfect...alleen de frames worden gehalveerd als het BEGINT te regenen maar ok..das maar 1 seconde...
GTA3 liep op mijn systeem enkel op 640x480x16b soepel.. en nu loopt GTA:VC gewoon op 1024x768x32b prrrima. Hulde aan R* hoor..
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Textures zijn nu 32 bits inplaats van 16 bit dus er is behoorlijk wat verandert. En ja...het ziet er nog niet perfect uit. Maar....wachten op San Andreas maar!tazzman schreef op 12 June 2003 @ 22:00:
[...]
Hier op mijn TB900@1Ghz met een GF2 GTS 32MB op 1024x768x32bit merk ik wel *iets* van de regen maar om nou te zeggen dat het ineens slecht loopt? Absoluut niet. Sterker nog, soms merk ik er bijna niets van.
GTA3 liep op mijn systeem enkel op 640x480x16b soepel.. en nu loopt GTA:VC gewoon op 1024x768x32b prrrima. Hulde aan R* hoor..Misschien zijn de graphics niet heel veel mooier dan in GTA3, de engine is wel een stuk beter!!
There is no place like ::1
En je hebt hem nog niet eens 100% uitgespeeld

Anoniem: 52125
Zou het handig zijn een topic te openen vol met screenshots waar de hidden packages liggen? Of kan iemand anders mij misschien helpen?
Anoniem: 38022
Het is me dus wel gelukt om die taxi's te laten springen. Maar het vreemde is dat ik wel 101 passagiers moest vervoeren. Bij 100 deed ie het niet, bij 101 wel. Erg vreemd. Bug?
Heb daarna nog ff wat phil missies gedaan en tenslotte ook de allerlaatste missie van het verhaal. Moet wel eerlijk toegeven dat het wel erg makkelijk is met een minigun, maar ik was blij dat ik het "uitgespeeld" heb. Nu nog de rest van het spel doen, want ik zit nog maar op 54% en heb nog veel te doen
Heb daarna nog ff wat phil missies gedaan en tenslotte ook de allerlaatste missie van het verhaal. Moet wel eerlijk toegeven dat het wel erg makkelijk is met een minigun, maar ik was blij dat ik het "uitgespeeld" heb. Nu nog de rest van het spel doen, want ik zit nog maar op 54% en heb nog veel te doen
Dit is een geintje he?Anoniem: 38022 schreef op 13 June 2003 @ 10:58:
Het is me dus wel gelukt om die taxi's te laten springen. Maar het vreemde is dat ik wel 101 passagiers moest vervoeren. Bij 100 deed ie het niet, bij 101 wel. Erg vreemd. Bug?
'k Heb ook 100 passagiers vervoerd... maar was het toen bést zat. 'k Had bijna een kwartier over ofzo. Alleen wist ik niet zeker dát er "iets" zou gebeuren... dus ben na de 100e uitgestapt zeg maar

Volgens mij hoef je niet perse alles achter elkaar te doen bij de taxi.PromWarMachine schreef op 13 juni 2003 @ 11:00:
[...]
Dit is een geintje he?
'k Heb ook 100 passagiers vervoerd... maar was het toen bést zat. 'k Had bijna een kwartier over ofzo. Alleen wist ik niet zeker dát er "iets" zou gebeuren... dus ben na de 100e uitgestapt zeg maar
Ik begin er een beetje spijt van te krijgen dat ik hem heb besteld..
Als ik hem nou gekocht had dan had ik ehm tenminste al.. Nou moet ik nog 1 a 2 dagen wachten
.
Oh well... Ik blijf gewoon deze topic volgen en ale mooie pics bekijken.
Als ik hem nou gekocht had dan had ik ehm tenminste al.. Nou moet ik nog 1 a 2 dagen wachten
Oh well... Ik blijf gewoon deze topic volgen en ale mooie pics bekijken.
even uit het mods topic gequote :Anoniem: 52125 schreef op 13 June 2003 @ 10:48:
Ik heb 99 hidden packages nu. Heb het kaartje gebruikt en later deels met een beschrijving van gamefaqs, maar ik weet nu echt niet meer waar die laatste is.
Zou het handig zijn een topic te openen vol met screenshots waar de hidden packages liggen? Of kan iemand anders mij misschien helpen?
Anoniem: 4479 schreef op 09 juni 2003 @ 20:19:
[...]
Probeer dit eens... Vervangt het licht van de packages, waardoor je het volgende effect krijgt:
De regenbogen zijn de packages én rampages.. Als er iets gemold wordt door het installen; ik weet van niets![]()
.
AAArrrrggg, Zit weer lekker achter de PS2 GTA3"vc te spelen (mede door dit topic over de pc versie) lekker stunten, storyline uitgespeeld enz enz. Doe ik de volgende dag de PS2 aan, blijft hij continue hangen bij het laden van mijn savegame!! weg alle moeite
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
als je ambu missies doet en politie achter je aan krijgt dan sleept de politie de patienten eruit en dan denkt het spel dat je de patienten naar het ziekenhuis hebt gebracht en zo ben je sneller klaar
[ Voor 9% gewijzigd door eJaY op 13-06-2003 12:41 ]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
foutje dubbel gedaan
[ Voor 91% gewijzigd door eJaY op 13-06-2003 22:22 . Reden: dubbel ]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
in de begin post van dit topic staat een link van een flash site waar een map van GTA VC te vinden is. hier kan je per categorie de map saven (hidden packagesk, hotspots, buidlings to buy) en vervolgens kan je deze uitprinten.Anoniem: 52125 schreef op 13 June 2003 @ 10:48:
Ik heb 99 hidden packages nu. Heb het kaartje gebruikt en later deels met een beschrijving van gamefaqs, maar ik weet nu echt niet meer waar die laatste is.
Dan ga je met de map alle packages af.
Op de map is het slecht te zien dus doe je alt tab naar de site, klikt op het nr. je krijgt dan een plaatje en als mouse over is het plaatje een vergroting.
zo kan je ze makkelijk pakken.
Anoniem: 33436
Ik ben bezig met het schrijven van een mission guide voor Vice City, en het eerste deel staat nu online. Check it out op http://www.vicecityunleashed.ikham.com.
Ik er ook zoiets voor Unique Jumps?
Of iets anders hoe je erachter kan komen?
Ik moet er nog 1!! weet alleen niet welke
Anoniem: 47071
vraagje over hidden package nr 22 en 24
(zie ook http://db.gamefaqs.com/co...ft_auto_vice_city_100.txt
of http://www.oddweb.net/gta4/index.asp voor welke dat zijn).
Eentje hiervan heb ik gevonden, maar de andere kan ik niet vinden. Degene die ik heb gevonden lag hier:
volgens mij is dit dus hidden package nr 22
Maar nr. 24, die moet dan liggen op
maar daar ligt niks..
, kan iemand mij helpen waar de andere nou moet liggen??
code:
1
2
3
4
5
6
7
| 22. This Package is on the blue and white building directly southeast of the Malibu Club. Land in the swimming pool on the roof, and investigate the southwest corner of the rooftop. 24. This Package is on roof of the building directly north of the Malibu Club. You came up here briefly during an earlier mission. The package is in the southeast corner of the roof. |
Eentje hiervan heb ik gevonden, maar de andere kan ik niet vinden. Degene die ik heb gevonden lag hier:
maar daar ligt niks..
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 47071 op 13-06-2003 18:54 ]
Misschien heb je hem al? Want nummer 24 ligt echt daar (ik heb hem daar oook gehaald)
Anoniem: 47071
haha, ben weer lekker slim bezig
. Hij ligt er gewoon maar de radar zat er steeds voor

Anoniem: 6317
Die screenshots kloppen niet op het flashkaartjeAnoniem: 47071 schreef op 13 June 2003 @ 18:40:
vraagje over hidden package nr 22 en 24
code:
1 2 3 4 5 6 7 22. This Package is on the blue and white building directly southeast of the Malibu Club. Land in the swimming pool on the roof, and investigate the southwest corner of the rooftop. 24. This Package is on roof of the building directly north of the Malibu Club. You came up here briefly during an earlier mission. The package is in the southeast corner of the roof.
[afbeelding]
[afbeelding]
maar daar ligt niks.., kan iemand mij helpen waar de andere nou moet liggen??
ze gebruiken daar volgens mij 2x dezelfde of ze gebruiken 22 en 24 andersom
het klopte iig niet, de omschrijving wel
Woah vet!! Zoiets heb ik nodig!! thnx !!
Nou nou Erik..net aangemeld en nu al een dubbelpostEjager schreef op 13 June 2003 @ 12:53:
als je ambu missies doet en politie achter je aan hebt dan sleurt de politie de patienten eruit en dan denkt het spel dat je ze terug hebt gebracht naar het ziekenhuis dus x-tra makkelijk
IMHO wel, tenzij je het spel al hebt uitgespeeld..dat is altijd mijn regel voor mezelf en ik denk ook wel van veel anderen. Zo ben je eigenlijk 2x zolang met dit spel bezig (gewoon en met cheats)NG schreef op 13 June 2003 @ 14:02:
[...]
Blijkbaar ben je nu ook al lame als je single-player cheat![]()
Mooie site! Als ik op een of andere manier kan helpen moet je me maar even mailen; kep nu tijd zet met het eind van het schooljaarAnoniem: 33436 schreef op 13 June 2003 @ 17:15:
Ik ben bezig met het schrijven van een mission guide voor Vice City, en het eerste deel staat nu online. Check it out op http://www.vicecityunleashed.ikham.com.
Tip; zet er veel secrets en kleine handigheidjes op, dan onderscheid je jezelf van vele andere VC - sites, die meestal vol staan met 100x dezelfde content...
GoT is natuurlijk een zeer goede bron
Overbodig, heb je namelijk al! Nicee!!!!!
[ Voor 100% gewijzigd door Peedy op 13-06-2003 20:18 ]
jeuh! alle 100 packages en nu moet ik de hunter hebben 
bij welke hideout staat ie eik? Ocean Hights heeft geen helipad
Ik ga alle 100 packages halen danzkij degene die die mod gepost heeft.. tnx daarvoor

* Dennahz heeft geen zin om al teveel moeite te doen voor een spel.. packages zoeken vind ik nou niet echt leuk.. missie's daarintegen wel
* Dennahz heeft geen zin om al teveel moeite te doen voor een spel.. packages zoeken vind ik nou niet echt leuk.. missie's daarintegen wel

Vanuit mijn brandende dodo in politieboot en gast neergeknalt.
Tijdstip van overlijden: 15.00.
Rust zacht ***
[ Voor 26% gewijzigd door IronFist op 13-06-2003 21:27 ]
Anoniem: 85908
Waar vindt ik HP nr 100?
Ik zie hem niet in het legerbasis!! En als ik binnen loop krijg ik al die legermannetjes achter me aan!!
hij ligt bij de ingang van the army base achter het grote bord met een of andere txtAnoniem: 85908 schreef op 13 June 2003 @ 22:22:
Waar vindt ik HP nr 100?Ik zie hem niet in het legerbasis!! En als ik binnen loop krijg ik al die legermannetjes achter me aan!!
Anoniem: 47730
Met 4 sterren en 66 health zal jouw tijdstip van overlijden ook niet ver boven 15:00 zittenIronFist schreef op 13 June 2003 @ 21:23:
[afbeelding]
Vanuit mijn brandende dodo in politieboot en gast neergeknalt.
Tijdstip van overlijden: 15.00.
Rust zacht ***
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 47730 op 13-06-2003 22:36 ]
Je kunt naar deze site gaan daar is een screenie van elke hidden package:Anoniem: 52125 schreef op 13 June 2003 @ 10:48:
http://bradsnet.net/hp/

legerbasisCU2morO schreef op 13 juni 2003 @ 21:08:
jeuh! alle 100 packages en nu moet ik de hunter hebben
wel een politiepakje aan doen anders kom je niet ver.
de hunter is alleen te bereiken per heli of vliegtuig (kortom iets wat door de lucht kan
Anoniem: 51925
iemand dit als opgevallen:

is dus een andere politie wagen, ik geloof dat je die wel op de PS2 had.

is dus een andere politie wagen, ik geloof dat je die wel op de PS2 had.
Je kunt hem als je de storyline en 100 hidden packages gevonden hebt vinden bij de legerbasis en het rechter eilandje helemaal onderaan (Ocean Beach) bij een huisje+helipad en dus niet bij je hideoutRody schreef op 13 June 2003 @ 22:46:
[...]
legerbasis
wel een politiepakje aan doen anders kom je niet ver.
de hunter is alleen te bereiken per heli of vliegtuig (kortom iets wat door de lucht kan)
niet waarRody schreef op 13 June 2003 @ 22:46:
[...]
de hunter is alleen te bereiken per heli of vliegtuig (kortom iets wat door de lucht kan)
- ga de legerbasis in.
- ga naar links, en ga de trap op dat lange lage gebouw op
- loop naar de tegenovergestelde hoek van dat gebouw de trap weer af
- nu zie je de apache al staan als je onderaan de trap naar links kijkt.
- loop naar rechts, als je met je gezicht naar de apache staat.
- loop door het gat in het hek dat je tegenkomt, en loop terug naar de apache.
Yes k heb ook alle 100 hidden packages gevonden
Haha ik heb nu ook alle 100 packages en alle rampages thnx 2 die mod met die regenboogkleurtjes!! Bleek dat ik 3 hele voor de hand liggende packages was vergeten (van; 'oh die heb ik al, laat maar') en de rampage die ik miste was die ene op het hutje in het water met die rocket launcher. Ik vond het al zo raar dat ik die niet had gezien, maar de verklaring is; als je in een boot stapt en daar heen gaat ben je 2 min. lang met die 'missie' bezig (Checkpoint Charlie).. dan zie je hem namelijk niet omdat je geen rampages tijdens je missies kan doen
En van wie heb je die wijsheid opgedaan?Ejager schreef op 13 June 2003 @ 22:28:
[...]
hij ligt bij de ingang van the army base achter het grote bord met een of andere txt
[ Voor 32% gewijzigd door Peedy op 14-06-2003 12:16 ]
Anoniem: 78408
waarom gaat die hilary bij mij steeds dood?? als ik die missie speel, en hem inhaal (hoe snap ik niet) en ik ben bij door de laatste checkpoint, zegtie, mission failed, hilary is dead.
en als hij niet dood is, wint hij. hoe komut dat hij dan steeds doodgaat??
owjah, nog iets, telkens als tie dus dood is, en mission failed zie, dan doet gta vc niks meer bij mij, zie alleen een zwart scherm. (maar hij is niet vastgelopen zegt windows
)
en als hij niet dood is, wint hij. hoe komut dat hij dan steeds doodgaat??

owjah, nog iets, telkens als tie dus dood is, en mission failed zie, dan doet gta vc niks meer bij mij, zie alleen een zwart scherm. (maar hij is niet vastgelopen zegt windows

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 78408 op 14-06-2003 13:04 ]
had ik ook last van, maar toen werd mijn savegame op een gegeven moment corrupt, en moest ik wat overnieuw doen, en toen ik uiteindelijk weer bij die missie kwam was dat niet meer zo.
edit:
ken iemand deze trouwens al?

clickable
edit:
ken iemand deze trouwens al?
clickable
[ Voor 38% gewijzigd door wipe-out op 14-06-2003 13:08 ]
alleen heb ik niet echt zin om mn savegame corrupt te makenwipe-out schreef op 14 June 2003 @ 13:01:
had ik ook last van, maar toen werd mijn savegame op een gegeven moment corrupt, en moest ik wat overnieuw doen, en toen ik uiteindelijk weer bij die missie kwam was dat niet meer zo.
iets oudere savegame pakken dan, en het nog een keer proberen
laat maar, het is mij al gelukt
, heel de tijd vlak achter hem gereden en aan het einde ingehaald en toen lukte het 
edit:
die paasei is wel kewl
edit:
die paasei is wel kewl
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 78408 op 14-06-2003 13:11 ]
Anoniem: 57309
Op de een of andere manier ligt het politie pak bij mij NIET in het pliesiebureau bij de Malibu club. Ik heb wel de No Escape missie gedaan, en met goed gevolg afgelegd. Heb verder geen cheats gebruikt oid...
Maar er is geen pakkie te vinden in de locker room...
Het enige wat daar te vinden is is een wapenstok en twee sterren aan mn broek... En ik wil toch eigenlijk wel eens met de Hunter de Vigilante missies doen (ja, heb al wel 100 hidden packages gehaald).
Iemand meer last van gehad? Van de Verdwenen Politie Outfit that is? En beter nog: is er iets aan te doen behalve compleet opnieuw beginnen?
Het enige wat daar te vinden is is een wapenstok en twee sterren aan mn broek... En ik wil toch eigenlijk wel eens met de Hunter de Vigilante missies doen (ja, heb al wel 100 hidden packages gehaald).
Iemand meer last van gehad? Van de Verdwenen Politie Outfit that is? En beter nog: is er iets aan te doen behalve compleet opnieuw beginnen?
krijg je niet na "no escape" maar na coplandAnoniem: 57309 schreef op 14 juni 2003 @ 13:14:
Op de een of andere manier ligt het politie pak bij mij NIET in het pliesiebureau bij de Malibu club. Ik heb wel de No Escape missie gedaan, en met goed gevolg afgelegd. Heb verder geen cheats gebruikt oid...
Ah, dat verklaart een hoop...
Ben nu alweer een uur bezig met die race tegen Hilary, maar het wil niet vlotten...
Ben een keer al eerste voorbij Malibu gekomen, maar toen had ik het een na laatste checkpoint gemist... Hoe stom kan je zijn...
In de cirkel gaan staan bij de garages, race uitkiezen (pijl links / rechts) en dan rechter shift...Anoniem: 71921 schreef op 14 June 2003 @ 13:36:
Weet iemand toevallig hoe je een streetrace moet doen bij sunshine cars?
Hey mensen, ik was dus lekker aant vicen, toen had ik er ff genoeg van, was ff gaan counterstriken of d2-en. Toen ik het daar weer mee had gehad wou ik weer gaan vicen, nu boot hij niet meer? - klik de exe en gebeurt gewoon nix
net reinstall gedaan werkte ook niet, drives ect = ok want eerst deed ie het wel, heb nix veranderend gewoon van de ene op andere seconde deed hij het niet meer, iemand dit ook gehad of weet maby een oplossing?
oh heb wel een no-cd-crack gehad deed ie het ook gewoon mee, toen ie het niet meer deed heb ik de orginele weer terug gezet geen resultaat ( btw heb gewoon legale versie).
Thx.
oh heb wel een no-cd-crack gehad deed ie het ook gewoon mee, toen ie het niet meer deed heb ik de orginele weer terug gezet geen resultaat ( btw heb gewoon legale versie).
Thx.
ik zit nu op 97%, maar ik heb momenteel even geen idee wat ik nog kan doen verder.
zou iemand mijn stats even kunnen bekijken of ik iets over het hoofd zie?
vergelijk maar met mijn statsSouthern Sun schreef op 14 June 2003 @ 14:17:
ik zit nu op 97%, maar ik heb momenteel even geen idee wat ik nog kan doen verder.
vaag, als ik het zo vergelijk zou k toch zeggen dat ik meer dan 97% zou moeten hebben
Ja die is grappig
Ja ik had hem ook al 1x gezien...direct een screenieIronFist schreef op 14 June 2003 @ 14:26:
[afbeelding]
Iemand weleens regenboog gezien in VC?
Ik voor t eerst!
Even op zoek naar de pot met goud!!
Nu ik ff aan het woord
Ik kan nu gratis resprayen!! Waardoor komt dat? Ik heb; 100/100 HP, 35 Rampages en 100 Taxi fares gedaan maar het viel me net pas op en sinds vandaag heb ik alle rampages. Is gratis resprayen niet een kadootje wat je krijgt bij 35 rampages?

En hebben jullie deze geile fotootjes van Diaz al gezien?

Wreed
[ Voor 69% gewijzigd door Peedy op 14-06-2003 14:59 ]
dat gratis resprayen, gebeurt dat als je een wagen resprayed, eruit rijd, en dan gelijk weer in de garage? dan krijg je namelijk gratis een andere kleur.
en die foto's komen daar te liggen na de film studio missies volgens mij, net zoals dat in je kamer in het ocean view hotel ook een hoop zooi komt te liggen.
en die foto's komen daar te liggen na de film studio missies volgens mij, net zoals dat in je kamer in het ocean view hotel ook een hoop zooi komt te liggen.
Heb net eindelijk alle HP gevonden ga nu beginnen aan alle rampages en ambulance/fireman/vigilant missies.... dat wordt nog een hele kluif..
ach voor dat je het weet heb je het gedaan en zit je je af te vragen waarom je nog geen 100% hebtSquatRS schreef op 14 June 2003 @ 15:51:
Heb net eindelijk alle HP gevonden ga nu beginnen aan alle rampages en ambulance/fireman/vigilant missies.... dat wordt nog een hele kluif..![]()
..en dan heb je 100%.. en weet je niet meer wat je moet doenSouthern Sun schreef op 14 June 2003 @ 15:54:
[...]
ach voor dat je het weet heb je het gedaan en zit je je af te vragen waarom je nog geen 100% hebt![]()

volgende spelSteAlthmAn schreef op 14 June 2003 @ 16:11:
[...]
..en dan heb je 100%.. en weet je niet meer wat je moet doen
Hahha jah ik kwam erachter toen ik GTA:VC opstartte nadat ik die post had gezet... khad ook geen zin meer om te edittenwipe-out schreef op 14 juni 2003 @ 15:09:
dat gratis resprayen, gebeurt dat als je een wagen resprayed, eruit rijd, en dan gelijk weer in de garage? dan krijg je namelijk gratis een andere kleur.
hehe eindelijk ''the driver'' uitgespeeld, bah wat is dat een moeilijke missie.
de race met de bikers is ook moeilijk want je moet op zo'n kut motor rijden.Schumi_2002 schreef op 14 June 2003 @ 17:05:
ik heb in het begin gewoon die gasten afgeschoten
Tgaat wel lekker bij jou heSchumi_2002 schreef op 14 June 2003 @ 17:05:
Ja, idd nu alleen nog Dildo Dodo, nog zo'n moeilijke missie, maar dat doet ik morgen ofzo es. Want ik ga nu maar es wat aan huiswerk doen
Anoniem: 38022
Waarom heeft iedereen nou zo'n moeite met die Driver missie? Ik heb hem gewoon de eerste keer gehaald en ik heb em er gewoon uitgereden met mijn sentinel. Elke bocht nam ik sneller waardoor ik een hogere topsnelheid had op de rechte stukken (zo leek het) en die sentinel is gewoon niet zoveel langzamer, bij mij leek ie juist sneller. Die Super Sabre trekt alleen iets sneller op.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 38022 op 14-06-2003 17:16 ]
Bij mij de auto ook niet het probleem, alleen de medeweg gebruikers en die f***ing politieAnoniem: 38022 schreef op 14 June 2003 @ 17:15:
Waarom heeft iedereen nou zo'n moeite met die Driver missie? Ik heb hem gewoon de eerste keer gehaald en ik heb em er gewoon uitgereden met mijn sentinel. Elke bocht nam ik sneller waardoor ik een hogere topsnelheid had op de rechte stukken (zo leek het) en die sentinel is gewoon niet zoveel langzamer, bij mij leek ie juist sneller. Die Super Sabre trekt alleen iets sneller op.
Ik moet nog 3 UJ voor 100% probleem is ben ze allemaal al 4x af gegaan en mis er nog steeds 3, wie kan mij helpen?
http://vulcanus.its.tudelft.nl/~csc/files/GTAVCsf1.b
Ik weet vrijwel 100% zeker dat alle jumps bij het vliegveld zijn gehaald.
Al ben ik niet helemaal zeker van UJ 11 die heb ik al meerdere keren gedaan maar weet niet zeker of ik hem al gehaald heb.
Heel erg bedankt als je me wilt helpen zoek
http://vulcanus.its.tudelft.nl/~csc/files/GTAVCsf1.b
Ik weet vrijwel 100% zeker dat alle jumps bij het vliegveld zijn gehaald.
Al ben ik niet helemaal zeker van UJ 11 die heb ik al meerdere keren gedaan maar weet niet zeker of ik hem al gehaald heb.
Heel erg bedankt als je me wilt helpen zoek
Wie maakt Deel 8? Want ik heb zo'n gevoel dat MaRc0 daar geen zin in heeft
.
Anoniem: 19973
Wat was nou die plek waar je 't best kon gaan staan met je Mr. Whoppie?
Heb een paar topic geleden gelezen dat je op een of andere brug moest gaan staan. Maar welke dat was ben ik kwijt en kan 't ook niet echt meer vinden.
Heb een paar topic geleden gelezen dat je op een of andere brug moest gaan staan. Maar welke dat was ben ik kwijt en kan 't ook niet echt meer vinden.
onderste brug (meest zuidelijke dus)
Wat moet ik precies bij pole position doen? want er staat dat er een pak in ocean beach ergens verschijnt, en als ik die aan doe en dan pole position in ga dan kan ik nog steeds niets doen daar
Achterin is een kamertje en als je daar ingaat gaat er een vrouw dansen en je geld gaat langzaam naar beneden als +- 600 dollar hebt uitgegeven dan heb je die asset klaarbram1234 schreef op 14 June 2003 @ 21:04:
Wat moet ik precies bij pole position doen? want er staat dat er een pak in ocean beach ergens verschijnt, en als ik die aan doe en dan pole position in ga dan kan ik nog steeds niets doen daar

Weet misschien ook iemand of daar nog meer te verdienen isEjager schreef op 14 juni 2003 @ 22:04:
[...]
Achterin is een kamertje en als je daar ingaat gaat er een vrouw dansen en je geld gaat langzaam naar beneden als +- 600 dollar hebt uitgegeven dan heb je die asset klaar
Als de asset klaar is komt er namelijk een andere dansen, als je nou nog eens 10 minuten blijft zitten krijg je dan niet meer geld?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
ja joh.. heb ik net al die gebouwen gekocht, enzow.. doet m´n savegame het niet meer, geeft ie weer die foutmelding aan !
kan ik weer helemaal opnieuw zeker
Ik maak regelmatig een backup van mijn savegames. Yep, heel handig zo'n flash usb stickje!Kouwe_Arie schreef op 15 juni 2003 @ 00:37:
ja joh.. heb ik net al die gebouwen gekocht, enzow.. doet m´n savegame het niet meer, geeft ie weer die foutmelding aan !
Of gewoon een backup-partitieswampy schreef op 15 June 2003 @ 01:24:
[...]
Ik maak regelmatig een backup van mijn savegames. Yep, heel handig zo'n flash usb stickje!
Anoniem: 58729
bij je hotel (daar ergens op de hoek (staat zo'n heli platform (in de straat van amunition??)Anoniem: 67917 schreef op 15 June 2003 @ 02:58:
woei, heb net alle hidden packages, maar waar kan ik die hunter nou vinden?
of @ Leger basis
Anoniem: 48541
Ikke zit nu vast bij die missie met die Dodo. Ik heb al die checkpoints gehad, en wat moet ik dan doen ?
Ik zie ook niks meer op de map...
Help me please :-))

Help me please :-))
Kan ook, zolang het maar geen floppy is!
Volgens mij komt er helemaal geen deel 8 aan
Niemand die hier meer komt hehehe...
Maargoed, die ferrari die ik heb gedownload is echt wreed... Trouwens die banden zijn zo klein
de afstand van je bovenkant wiel en de wielkast is zeker 40 pixels
kan toch groter ofniet? hoe?
Maargoed, die ferrari die ik heb gedownload is echt wreed... Trouwens die banden zijn zo klein
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 85908 op 15-06-2003 14:32 ]
Ik heb een groot probleem bij de missie "Driver" voor de malibu bar asset...
Ik ga tegen die gast racen, verlies hem ff uit het oog en op een gegeven moment ben ik ineens 1e... zonder dat ik hem ingehaald heb, als ik dan over de finish ga dan krijg ik de melding :
MISSION FAILED
BLABLA DIED !
of iets in die richting, het blijkt dus dat die gast dood is maar niet door mij.
Dit gebeurt eigelijk elke keer, en tevens crasht het spel daarna...
Ik ga tegen die gast racen, verlies hem ff uit het oog en op een gegeven moment ben ik ineens 1e... zonder dat ik hem ingehaald heb, als ik dan over de finish ga dan krijg ik de melding :
MISSION FAILED
BLABLA DIED !
of iets in die richting, het blijkt dus dat die gast dood is maar niet door mij.
Ik kom nog niet eens verder met die missie van de Malibu club dat ik die gast uit de gevangenis moet bevrijdenTasma schreef op 15 June 2003 @ 15:05:
Ik heb een groot probleem bij de missie "Driver" voor de malibu bar asset...
MISSION FAILED
BLABLA DIED !
Niet echt. Zorg dat je full health en full armour hebt (evt. zorgen dat je van beide 150 kunt krijgen). En vervolgens gewoon op hoop van zegeAnoniem: 85908 schreef op 15 June 2003 @ 15:54:
Ik kom nog niet eens verder met die missie van de Malibu club dat ik die gast uit de gevangenis moet bevrijdenIemand tips
Ik wist trouwens niet dat er zoveel bekende mensen hadden meegewerkt aan Vice City: Ray Liotta, Dennis Hopper, Burt Reynolds, Robert Davi en nog wel een paar mensen die ik vooral van gezicht ken.
[ Voor 14% gewijzigd door eborn op 15-06-2003 16:05 ]
Ik heb die missie The Driver ook maar opgegeven... kheb hem denk ik nu een keer of 25 geprobeerd, maar OF de politie verkreukelt me, of die gast is gewoon te snel
Ik vraag wel een keertje aan een vriend van mij of hij hem even voor me wil halen... 
Nu ff een vraagje: weet iemand waar je de auto 'Stretch' vandaan kan halen? Op deze website staat een vaag iets als 'Spawns in from of Mansion', maar wat ze daarmee bedoelen
Tis deze auto:

Iemand misschien die me kan helpen? Thnx alvast

Nu ff een vraagje: weet iemand waar je de auto 'Stretch' vandaan kan halen? Op deze website staat een vaag iets als 'Spawns in from of Mansion', maar wat ze daarmee bedoelen
Tis deze auto:
I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?
Ik heb alle 100HP's maar de Hunter staat niet op die helipad op het hoekje bij Ocean Beach hotel. ik heb nog niet de storyline uitgespeeld, ik weet niet of dat er mee te maken heeft, dacht dat dat alleen was voor de hunter bij de army base en losstaat van de 100HP's
het huis van diaz, staat ie achter de trap (andere kant waar niet de infernus staat)THiCE schreef op 15 June 2003 @ 16:17:
Ik heb die missie The Driver ook maar opgegeven... kheb hem denk ik nu een keer of 25 geprobeerd, maar OF de politie verkreukelt me, of die gast is gewoon te snelIk vraag wel een keertje aan een vriend van mij of hij hem even voor me wil halen...
Nu ff een vraagje: weet iemand waar je de auto 'Stretch' vandaan kan halen? Op deze website staat een vaag iets als 'Spawns in from of Mansion', maar wat ze daarmee bedoelen![]()
Tis deze auto:
[afbeelding]
Die stretch spawend bij de Vercetti Mansion. Standaart spawt aan de linkerkant van de groote trap een witte Infernus (z'n lamborigini) aan de andere kant, rechterkant dus, spawnt zo nu en die stetch. Gewoon ff een paar keer kijken of die er ook staat.
Anoniem: 34193
Inderdaad. En als er een Admiral staat moet je die ff trashen ergens, en even later terugkomen. Dan staat er als het goed is de Strech.Sybr_E-N schreef op 15 June 2003 @ 16:22:
Die stretch spawend bij de Vercetti Mansion. Standaart spawt aan de linkerkant van de groote trap een witte Infernus (z'n lamborigini) aan de andere kant, rechterkant dus, spawnt zo nu en die stetch. Gewoon ff een paar keer kijken of die er ook staat.
Gewoon die andere gast in het begin van het parcours van de baan duwen, dan kan je rustig doorrijden. Van de politie heb ik niet echt last gehad...THiCE schreef op 15 June 2003 @ 16:17:
Ik heb die missie The Driver ook maar opgegeven... kheb hem denk ik nu een keer of 25 geprobeerd, maar OF de politie verkreukelt me, of die gast is gewoon te snelIk vraag wel een keertje aan een vriend van mij of hij hem even voor me wil halen...
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Wie maakt deel 8?
Zijn nu op 1000!!!!!!!!!
MaRc0
Zijn nu op 1000!!!!!!!!!
MaRc0
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 85908 op 15-06-2003 16:46 ]
Ja, idd je moet hem gewoon na de eerste bocht een klein tikje aan de achterkant van de auto geven. Dan vliegt ie vrij makkelijk tegen een muurtje aan of zoDuracell schreef op 15 juni 2003 @ 16:32:
[...]
Gewoon die andere gast in het begin van het parcours van de baan duwen, dan kan je rustig doorrijden. Van de politie heb ik niet echt last gehad...
Link naar deel 8
• [rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 8[/rml]
• [rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 8[/rml]
[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 85908 op 15-06-2003 17:17 ]
Hey relaxed!! Thnx!! Dat ik daar niet eerder op gekomen benCU2morO schreef op 15 juni 2003 @ 16:20:
[...]
het huis van diaz, staat ie achter de trap (andere kant waar niet de infernus staat)
I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?
Dit topic is gesloten.