[PC] GTA: Vice City - Deel 7

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.317 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

eborn schreef op 05 June 2003 @ 23:17:
Ik loop me nu al een tijdje rot te zoeken naar die Esperanto auto. Weet iemand toevallig een plek waar hij vast staat? Volgens een FAQ schijnt er ten noorden van de North Point Mall eentje te staan, maar ik zie 'm niet :)
Litte Haiti

:-)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:14
Aaaaargh!!! ;) Daar rij ik nu al zo'n half uur rond (als het niet meer is ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
eborn schreef op 05 June 2003 @ 23:19:
[...]
Ga eens in een andere auto rond karren. Wil meestal wel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Xavier schreef op 05 June 2003 @ 23:36:
Ga eens in een andere auto rond karren. Wil meestal wel helpen.
Heb ik ook al een paar keer gedaan. Al was het alleen al omdat ik soms dacht dat ik hem gevonden had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zo! Heb hem eergisteren uitgespeeld! Iets meer dan 52% nu dacht ik, nu al die Side Missions nog!! :S De Hunter is wel leuk :+

Iemand enig idee tot welke level ik moet gaan met de brandweer, ambulance en politie om de bonussen te krijgen?

[ Voor 33% gewijzigd door SanderTje! op 05-06-2003 23:48 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eborn schreef op 05 June 2003 @ 23:17:
Ik loop me nu al een tijdje rot te zoeken naar die Esperanto auto. Weet iemand toevallig een plek waar hij vast staat? Volgens een FAQ schijnt er ten noorden van de North Point Mall eentje te staan, maar ik zie 'm niet :)
Je zult hem toch echt in little Haiti moeten zoeken... heb hem daar ook vandaan!

Tip: Ga eens in het midden van de weg staan, zodat de auto's zich ophopen en loop ze dan eens af. Wil wel eens helpen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 22:20

Dennahz

Life feels like hell should.

Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 23:16:
[...]

Nee, maar werd wel door de politie eruit geslingerd... :'( Anders had ik hem dus wel gehaald... :(

Dankje!
Ik ging bij een pay 'n spray staan.. elke keer als ik een politie ster kreeg reed ik weer ff dat ding in en kwamen er weer een stuk of 4/5 mensen op me af.. erg makkelijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door Dennahz op 05-06-2003 23:51 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrEeZeR schreef op 05 June 2003 @ 23:50:
[...]

Ik ging bij een pay 'n spray staan.. elke keer als ik een politie ster kreeg reed ik weer ff dat ding in en kwamen er weer een stuk of 4/5 mensen op me af :Y)
Heb hem gehaald. Ik ben gewoon steeds 4 a 5 klanten afgegaan en vervolgens rustig doorrijden zodat de politiester verdwijnt totdat ik er dus meer als 50 had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 23:49:
[...]
Je zult hem toch echt in little Haiti moeten zoeken... heb hem daar ook vandaan!

Tip: Ga eens in het midden van de weg staan, zodat de auto's zich ophopen en loop ze dan eens af. Wil wel eens helpen. :*)
Haha, het moet nu niet gekker worden! :) Terwijl ik een andere auto naar de garage aan het brengen was (ik gooi alvast zoveel mogelijk dingen die ik later nodig denk te hebben in de garages) zie ik opeens een nieuw soort auto voor de deur van m'n showroom rijden. Ik stap in en .... tadaaaa... een Esperanto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 08:11
-Sander_ schreef op 05 June 2003 @ 23:45:
Zo! Heb hem eergisteren uitgespeeld! Iets meer dan 52% nu dacht ik, nu al die Side Missions nog!! :S De Hunter is wel leuk :+

Iemand enig idee tot welke level ik moet gaan met de brandweer, ambulance en politie om de bonussen te krijgen?
Brandweer is level 12 dacht ik en de rest weet ik eigenlijk niet :)

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Qylos schreef op 05 June 2003 @ 23:59:
Brandweer is level 12 dacht ik en de rest weet ik eigenlijk niet :)
Politie, brandweer en ambu zijn allemaal 12 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb even een avondje vigilante missies zitten spelen. Ik moet zeggen het gaat toch echt vervelen na een tijdje (boel meer dan 126 missies) daarna nog wat gestunt. Toen maar snel een fbi auto gejat en naar de garage gereden.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/quet/saai.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/quet/veel.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

eborn schreef op 05 juni 2003 @ 23:19:
[...]
All tussen die huisjes gekeken, daar is een licht grijze weg tussen!

En tada, op de hoek daarvan staat een esperanto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

eborn schreef op 05 juni 2003 @ 23:56:
[...]
Haha, het moet nu niet gekker worden! :) Terwijl ik een andere auto naar de garage aan het brengen was (ik gooi alvast zoveel mogelijk dingen die ik later nodig denk te hebben in de garages) zie ik opeens een nieuw soort auto voor de deur van m'n showroom rijden. Ik stap in en .... tadaaaa... een Esperanto :P
Kijk, heb je al gehoord dat die houdralische vering heeft! _/-\o_

Kijk dat roxxort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:39
Leuk plaatje :D :D :D

Dit noem ik pas inparkeren

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/pittie2003/naamloos.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 23:26

Paladin

Play Ball!

Misschien dat het al is gevraagd is maar had geen zin om 260 pagina's door te lezen, want ik vond GTA 3 geniaal alleen liep het voor geen meter op mijn pc met een radeon 9700. Is dit probleem bij VC opgelost of is er nog steeds gekloot met de ATI kaarten want dan laat ik het spel lekker in de winkel liggen.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:11
Staat er bij jullie ook ergens een zwart busje langs de weg, die je niet open krijg? Heb ff screenie hier:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terencevanstraaten/GTA.JPG
Iemand een idee? Ben eens met de kettingzaag aan de gang geweest, maar de deuren kwamen er niet uit. :?
Bvd. :*) ;)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Paladin schreef op 06 June 2003 @ 10:02:
Misschien dat het al is gevraagd is maar had geen zin om 260 pagina's door te lezen, want ik vond GTA 3 geniaal alleen liep het voor geen meter op mijn pc met een radeon 9700. Is dit probleem bij VC opgelost of is er nog steeds gekloot met de ATI kaarten want dan laat ik het spel lekker in de winkel liggen.
Zie mijn specs. Ik draai op 1280 x 1024 x 32. Nog steeds geen geschok ofzo, en geen problemen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
tis ff gek, maar pak eens een brandweerauto oid, en push hem in je garage
10 tegen 1 datty daarna wel open wil ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 00:14
Hij IS soms open, bij mij 1 op de 3 keer dat ik er langs kom ofzo..

Moet je trouwens eens ACHTERIN dat busje kijken (pic hierboven) je ziet dat er allemaal dozen/zakken in zitten waar "LOOT" op staat.. viel me gisteren pas op :)

LOOT=BUIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Thx guys. :P Bij mij gaat ie nu wel opeens open. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

xtreme_lunatic schreef op 06 June 2003 @ 10:38:
Staat er bij jullie ook ergens een zwart busje langs de weg, die je niet open krijg? Heb ff screenie hier:
[afbeelding]
Iemand een idee? Ben eens met de kettingzaag aan de gang geweest, maar de deuren kwamen er niet uit. :?
Een wagen bij de bank he....denk dat hij voor een bepaalde missie gebruikt word!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

xtreme_lunatic schreef op 06 June 2003 @ 10:38:
[afbeelding]
Trek eens een politie pakkie aan..... Dat hielp bij mij ;) (politie pak is te vinden in het politie bureau, vlak bij de Malibu Club, als je die missie hebt gedaan dat je 1 van je maten uit de gevangenis moet redden )

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 06-06-2003 12:05 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een skin van het SWAT team? Je ziet hem op elke screen van de 100% completion-hidden packages-screenshots page :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Paladin schreef op 06 June 2003 @ 10:02:
Loopt perfect op een 9700.

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyberteq
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 14:09

zyberteq

nou, dat dus

Notna schreef op 06 June 2003 @ 12:05:
[...]

Trek eens een politie pakkie aan..... Dat hielp bij mij ;) (politie pak is te vinden in het politie bureau, vlak bij de Malibu Club, als je die missie hebt gedaan dat je 1 van je maten uit de gevangenis moet redden )
Ik weet niet wanneer je die missie moet doen (nog niet gedaan dus, maar ik heb nu alle std missies af en begin aan taxi, firetruck enzo) maar ik kan dat plisiepakje ook al vinden in het plisieburo hoor.

[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
r
ZyberTEQ schreef op 06 June 2003 @ 12:25:
[...]

Ik weet niet wanneer je die missie moet doen (nog niet gedaan dus, maar ik heb nu alle std missies af en begin aan taxi, firetruck enzo) maar ik kan dat plisiepakje ook al vinden in het plisieburo hoor.
Dan heb je die missie al gedaan :) Dan moet je Cam Jones uit de gevangenis halen, daarna naar de Pay&Spray rijden en dan woei..klaar :)
Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 23:52:
[...]
Heb hem gehaald. Ik ben gewoon steeds 4 a 5 klanten afgegaan en vervolgens rustig doorrijden zodat de politiester verdwijnt totdat ik er dus meer als 50 had.
Ik wil het niet zeggen, maar ik zeg het toch; voor de 4e keer; GA gewoon naar de onderste brug, daar is geen politie en geen gangs, dus dan kan je zonder gepakt of gekilled te worden ijsjes verkopen :X ZUCHT..dit was de laatste keer hoor :D
swampy schreef op 06 juni 2003 @ 00:28:
[...]

Kijk, heb je al gehoord dat die houdralische vering heeft! _/-\o_

Kijk dat roxxort!
Esperanto met hydraulische vering? Zoiets heet een Voodoo hoor :)

[ Voor 45% gewijzigd door Peedy op 06-06-2003 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Voodoo? ok dan, die karretjes moet de vlammen aan de zijkant zijn ook top wat dat betreft. Helaas niet echt een top motor, een beetje net als die gemodificeerde auto's uit GTA3, met zo'n grote motor OP de motorkap.

Snel maar niet sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel nu uit gespeelt maar sorry die apache kan ik niet vinden :? ja hij staat dus niet bij de legerbasic achter het vliegveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Laatst online: 14-09 22:33
Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 13:17:
Ik heb het spel nu uit gespeelt maar sorry die apache kan ik niet vinden :? ja hij staat dus niet bij de legerbasic achter het vliegveld.
Jawel... vlieg er maar eens 3 á 4 rondjes boven, maar wel grote... of kom gewoon een paar keer opnieuw aanvliegen

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-08 22:00
Waarom kan ik eigenlijk geen anti-aliasing gebruiken?
Het spel loopt zelfs op AA 2x hakkelig en stoterig.

Ik heb een P4 2.6GHz / 800, 1024MB ram en een Leadtek Geforce 4 4200ti 64MB versie.

Nvidia drivers 43.45 (heb de nieuwste ook geprobeerd, kreeg crashes).

Ik snap er niks van, denk je een turbo pc aangeschaft te hebben, kun je nog geen anti-aliasing gebruiken. Wel anisotropisch filteren. 8x merk je weinig van.

In Postal 2 gaat het trouwens wel goed, maar daar zijn de graphics ook een stuk minder.

Maar goed, kan iemand mij vertellen of dit aan GTA ligt of ergens anders aan, en wat zijn jullie ervaringen met anti-aliasing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

AAAUUUWW !!!!
Ik heb een bloedende wond en me hand gekneusd DOOR GTA :( :( :(
uit frustratie met de missie "driver"keihard je hand op het bureau rammen is nergens goed voor dus :'(
maar ik heb het wel gehaald :)

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
BaatZ schreef op 06 June 2003 @ 14:06:
AAAUUUWW !!!!
uit frustratie met de missie "driver"keihard je hand op het bureau rammen is nergens goed voor dus :'(
Dat zijn nou de voorwaarden van het spelen van Gta >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaatZ schreef op 06 June 2003 @ 14:06:
AAAUUUWW !!!!
:D :D :D OMG :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pino64 schreef op 06 June 2003 @ 13:47:

Maar goed, kan iemand mij vertellen of dit aan GTA ligt of ergens anders aan, en wat zijn jullie ervaringen met anti-aliasing?
Ik draai deze game op 1280x960 met 6xfsaa en 16xaf zonder enig probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Pino64 schreef op 06 June 2003 @ 13:47:

Ik heb een P4 2.6GHz / 800, 1024MB ram en een Leadtek Geforce 4 4200ti 64MB versie.

Nvidia drivers 43.45 (heb de nieuwste ook geprobeerd, kreeg crashes).

Ik snap er niks van, denk je een turbo pc aangeschaft te hebben, kun je nog geen anti-aliasing gebruiken. Wel anisotropisch filteren. 8x merk je weinig van.

In Postal 2 gaat het trouwens wel goed, maar daar zijn de graphics ook een stuk minder.

Ik speel GTA VC met Quincunx AA (wazige naam btw) en 2x anisotropic filtering in 1024x768, loopt prima (af en toe als er erug veel rook is gaat het wat minder...)

Specs: http://www.tweakers.net/gallery/31729/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
GTA VC loopt bij mij als een zonnetje met erg hoge settings: 1152x864, 16x anisotropic filtering, 6x FSAA. Ik heb een 2400+ met een radeon 9500 pro.

Ik moet zeggen dat de radeon ontzettend goed met AA overweg kan. Ik herinner me nog toen AA net was ontwikkeld, het was vrijwel onbruikbaar omdat het de framerate heel erg omlaag haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino64
Thx.
Het ligt dus niet aan het spel. Ook niet aan m'n systeemspecs zo te zien.

Misschien een biosinstelling? Ik heb trouwens de Asus P4C800.
In Postal merk ik het trouwens ook wel een klein beetje, vooral met de filmpjes. Je ziet dan dat het niet vloeiend loopt zoals bij een DivX film.

Of zou het aan het merk Leadtek liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pino64 schreef op 06 juni 2003 @ 15:24:
Thx.
Het ligt dus niet aan het spel. Ook niet aan m'n systeemspecs zo te zien.

Misschien een biosinstelling? Ik heb trouwens de Asus P4C800.
In Postal merk ik het trouwens ook wel een klein beetje, vooral met de filmpjes. Je ziet dan dat het niet vloeiend loopt zoals bij een DivX film.

Of zou het aan het merk Leadtek liggen?
gf4 kaarten zijn nou eenmaal niet echt goed met fsaa en af. Maar ik heb mijn radeon sinds pas, en hiervoor draaide ik vice city op een gf4-4600 en dat ging perfect op 1024x768 met 4xfsaa en 4xaf. Dus ik denk dat je al je drivers een keer goed moet nalopen, en eventueel je systeem wat beter moet tweaken. Heb je intel inf en iaa wel geinstalleerd voor de p4c800 ? Laatste drivers al geprobeerd van nvidia ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino64
Intel inf wel. Iaa? Wat is iaa?
Verder heb ik een redelijk schone installatie. Nieuwste drivers ook geprobeerd.

Edit:
Iaa gevonden, maar zegt dat mijn moederbord niet ondersteund wordt.

Ik heb trouwens problemen met elk spel kom ik nu achter en kan geen hoge resoluties draaien. Battlefield bv. gaat op 1280x960 ook hakkelen en dan staan alle opties zoals anti-alias uit.

Klotecomputer. Mijn P3 1000 was net zo snel in games.
Bovendien gaat de computer spontaan rebooten als ik met anti-alias instellingen heb gespeeld.
Het lijkt er trouwens wel op dat games de CPU maar voor 50% belasten. Kan te maken hebben met dat hyperthreading.

Jammer geld, deze upgrade. Maar het kan natuurlijk nog aan de videokaart liggen.

Maar OK, ik hou nu op aangezien dit niet meer over GTA gaat.

[ Voor 76% gewijzigd door Pino64 op 06-06-2003 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Hehe, Eindelijk de aftieteling gezien (na bijna 3Wkn spelen) kzit op 56% dus ben nog wel ff zoet ben ik bang voor. Enne "Keep your friends close" is bijna niet tedoen pffff

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pino64 schreef op 06 juni 2003 @ 16:22:
Intel inf wel. Iaa? Wat is iaa?
Verder heb ik een redelijk schone installatie. Nieuwste drivers ook geprobeerd.
Dit heeft volgens mij iets te maken met de videokaart drivers of applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Laatst online: 15-09 21:10

FlashBang

Hoi.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=141577

Nee hoor, ik was niet boos op die man in die auto en die motor kwam gewoon op een (on)gelukkig moment aanrijden.

(53%!!!, net de vigilante missie in de politieauto tot level 21 gedaan is dat genoeg?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik blind of of scheel :? :P

Kzie nergens op hoeveel % ik ben :?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 18:04:
Ben ik blind of of scheel :? :P

Kzie nergens op hoeveel % ik ben :?
Als je tijdens het spel op ESC ramt ga je naar stats en scroll je ff omhoog, dan pas zie je de procenten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 19:13

Nevada

UT

Mijn bar die ik gekocht heb, staan er een stelletje flikkers te dansen >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.funnyforums.nl/upload/images/2278.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Nevada op 06-06-2003 18:18 ]

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nevada schreef op 06 June 2003 @ 18:13:

[afbeelding]
Ja dat zag ik ook toen ik het gekocht heb, maar volgens mij zijn het de YMCA gasten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Nevada schreef op 06 juni 2003 @ 18:13:

[afbeelding]
Whaha LOL

Kan je ze er niet uitknikkeren :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
GGS_VR6 schreef op 06 juni 2003 @ 18:16:
[...]

Whaha LOL

Kan je ze er niet uitknikkeren :?
Killen >:) Zijn toch maar flikkers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Er is iets vreemds aan de hand met mijn Unique jump stats. Volgens mij statistieken heb ik er pas 31 van de 36 gedaan. Nou heb ik even de lijst met alle jumps erbij gepakt en dat klopt ook inderdaad. Op dit moment moet ik volgens mijn lijst nog enkele jumps doen die alleen naar "G-Spotlight" kunnen en 2 jumps in de haven vlakbij de boot van Cortez.

Mijn probleem is nu: die twee jumps in de haven heb ik al lang een keer gedaan. Misschien niet in deze savegame, maar ik heb ze al eens gehaald. Het lukt me nu alleen op geen enkele manier meer om die jumps te halen. Bij de eerste jump komt er niets in beeld en bij de tweede alleen maar een witte tekst m.b.t. een Insane jump. Maar geen Unique stunt dus. Ik heb het nu al met de auto en motor die bij de ingang staan geprobeerd.

Is dit een bug? Of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
StaarTT schreef op 06 June 2003 @ 17:19:
Hehe, Eindelijk de aftieteling gezien (na bijna 3Wkn spelen) kzit op 56% dus ben nog wel ff zoet ben ik bang voor. Enne "Keep your friends close" is bijna niet tedoen pffff
Doe eerst de Phil-missies en koop daar een mini-gun... super simpel!! :D
Russian Phoenix schreef op 06 June 2003 @ 17:51:
[afbeelding]

Nee hoor, ik was niet boos op die man in die auto en die motor kwam gewoon op een (on)gelukkig moment aanrijden.

(53%!!!, net de vigilante missie in de politieauto tot level 21 gedaan is dat genoeg?)
Politieauto?!?!?! Het lukte mij nauwelijks met de Apache :D
eborn schreef op 06 juni 2003 @ 19:16:
Er is iets vreemds aan de hand met mijn Unique jump stats. Volgens mij statistieken heb ik er pas 31 van de 36 gedaan. Nou heb ik even de lijst met alle jumps erbij gepakt en dat klopt ook inderdaad. Op dit moment moet ik volgens mijn lijst nog enkele jumps doen die alleen naar "G-Spotlight" kunnen en 2 jumps in de haven vlakbij de boot van Cortez.

Mijn probleem is nu: die twee jumps in de haven heb ik al lang een keer gedaan. Misschien niet in deze savegame, maar ik heb ze al eens gehaald. Het lukt me nu alleen op geen enkele manier meer om die jumps te halen. Bij de eerste jump komt er niets in beeld en bij de tweede alleen maar een witte tekst m.b.t. een Insane jump. Maar geen Unique stunt dus. Ik heb het nu al met de auto en motor die bij de ingang staan geprobeerd.

Is dit een bug? Of doe ik iets verkeerd?
Ik denk dat je ze dan toch al gedaan hebt, alhoewel ik het zelfde heb met de winkels! Ik heb 15 v.d. 15 overvallen en in m'n stats staat 13 v.d. 15..:'(

Nu schrok ik me trouwens WEER dood dat m'n post op de volgende pagina kwam... :P

[ Voor 87% gewijzigd door Peedy op 06-06-2003 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog tips/trucs mbt tot de missie "The driver" heb dat nu al 20x geprobeerd en word d'r gek van. Stomme klote kar van me is gewoon te traag.
Uitstappen na 't begin en op z'n banden schieten lukte ook al niet. En dan is er nog die t*ring politie.
Ook had ik hem 1x voorbij geraced, ben ik bij de club, komt de melding "He's dead, mission failed". Terwijl ik geen moer had gedaan met hem. :(
Lekker frustrerend iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 20:04:
Iemand nog tips/trucs mbt tot de missie "The driver" heb dat nu al 20x geprobeerd en word d'r gek van. Stomme klote kar van me is gewoon te traag.
Uitstappen na 't begin en op z'n banden schieten lukte ook al niet. En dan is er nog die t*ring politie.
Ook had ik hem 1x voorbij geraced, ben ik bij de club, komt de melding "He's dead, mission failed". Terwijl ik geen moer had gedaan met hem. :(
Lekker frustrerend iig.
Direct in het begin in z'n flank beuken, dan gaat ie spinnen en heb je dikke voorsprong op hem.. de track toch uit blijven rijden ook al sta je vet achter -> krijg je meer ervaring in het parcours en kan je de volgende keer de bochten afsnijden. Na 10x de hele track te hebben gereden haalde ik hem zonder problemen in. Toen vond ik het raar dat het de 1e keer niet gelukt was :D

Iets wat ik trouwens net uitvond; als je met een ambulance over de kop slaat, kan je hem door op Turret Left/Right te drukken meestal wel weer recht zetten :D Scheelt een hoop ambulance missies :D

[ Voor 14% gewijzigd door Peedy op 06-06-2003 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=141810
Lach :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=141811
>:) ;)

[ Voor 4% gewijzigd door FlashBang op 06-06-2003 20:31 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks! Gelukt! Daar gelijk op dat hoekje met de brug & politie bureau een flinke ram gegeven en daar ging ie in de slip. Vervolgens rustig kunnen uitrijden. 8-)
2:09 was m'n time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 20:27:
Thanks! Gelukt! Daar gelijk op dat hoekje met de brug & politie bureau een flinke ram gegeven en daar ging ie in de slip. Vervolgens rustig kunnen uitrijden. 8-)
2:09 was m'n time.
Precies :) Daar had ik hem ook in de slip gebeukt :D
Clickable? nietus :)

Hoe kom je btw. aan een miljoen?! Je hebt vigilante missies nog niet gedaan zo te zien.......dus waar heb je dat mee verdiend??

[ Voor 27% gewijzigd door Peedy op 06-06-2003 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 14:33

Vos

AFCA

vliegende vuurbal >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.stevens.cistron.nl/jasper/vuurbal.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

pEeDy16 schreef op 06 June 2003 @ 20:30:
[...]

Precies :) Daar had ik hem ook in de slip gebeukt :D

[...]

Clickable? nietus :)

Hoe kom je btw. aan een miljoen?! Je hebt vigilante missies nog niet gedaan zo te zien.......dus waar heb je dat mee verdiend??
Verbeterd.. :)

Dat miljoen? eh............... ja, de verkeerde knopjes van mijn VC:Ultimate Trainer v2 ingedrukt misschien? :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
Min... had je de missie bijna klaar, vlieg je in de fik.. of heb je hem wel gehaald??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
[quote]pEeDy16 schreef op 06 juni 2003 @ 20:40:
[...]

Min... had je de missie bijna klaar, vlieg je in de fik.. of heb je hem wel gehaald??[/quote]

Aaaaargh :( Het 'Quote' knopje is niet hetzelde als het 'Edit' knopje 8)7 |:(
Russian Phoenix schreef op 06 June 2003 @ 20:32:
[...]

Verbeterd.. :)

Dat miljoen? eh............... ja, de verkeerde knopjes van mijn VC:Ultimate Trainer v2 ingedrukt misschien? :) ;)
Verbeterd? nietus :) echt niet !
:o trainer??? :o ... slecht hoor :9

[ Voor 20% gewijzigd door Peedy op 06-06-2003 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Enkele kleine vraagjes: 1 hoe beroof ik een winkel die je kan beroven...
2 wat krijg je als je de brandweer missies hebt uitgespeeld, net gedaan en der stond iets in de trend van je bent nu beschermd tegen vuur...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

pEeDy16 schreef op 06 juni 2003 @ 20:40:
[...]

Min... had je de missie bijna klaar, vlieg je in de fik.. of heb je hem wel gehaald??
ja toen ik lande was het vuur ineens weg, nog wel rook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pEeDy16 schreef op 06 June 2003 @ 19:36:

Ik denk dat je ze dan toch al gedaan hebt, alhoewel ik het zelfde heb met de winkels! Ik heb 15 v.d. 15 overvallen en in m'n stats staat 13 v.d. 15..:'(
Je moet zorgen dat je ook echt geld pakt, want ik overviel zo'n shop, het alarm ging af maar geen geld, de volgende x kreeg ik wel geld en toen kwam ie er wel bij in me stats :)
PS. Je kan ook zorgen dat het alarm niet afgaat, door als je het geld 'bolletje' ziet, de winkelier snel doodschieten met een shotgun, dan krijgt ie de tijd niet om het alarm in te drukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
BigFast schreef op 06 June 2003 @ 20:52:
Enkele kleine vraagjes: 1 hoe beroof ik een winkel die je kan beroven...
2 wat krijg je als je de brandweer missies hebt uitgespeeld, net gedaan en der stond iets in de trend van je bent nu beschermd tegen vuur...??
Gun (het liefst een shotgun of een .376) op z'n kop richten en wachten totdat er ergens een geld bolletje ligt of dat je het geld-ontvang-geluidje hoort. Dan in 1 schot doodschieten zodat ie niet het alarm af laat gaan (zoals je ook kunt lezen in mijn volgende quote).

Brandweer missie; je bent nu zelf beschermd tegen vuur.. als je niet in een auto zit that is.. wel handig voor als je wilt kloten met flame throwers en molotov cocktails :D
Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 20:54:
[...]

Je moet zorgen dat je ook echt geld pakt, want ik overviel zo'n shop, het alarm ging af maar geen geld, de volgende x kreeg ik wel geld en toen kwam ie er wel bij in me stats :)
PS. Je kan ook zorgen dat het alarm niet afgaat, door als je het geld 'bolletje' ziet, de winkelier snel doodschieten met een shotgun, dan krijgt ie de tijd niet om het alarm in te drukken :P
Dat van het alarm was ik al achter, en dat van het bolletje ook maar ik denk dan dat ik vergeten ben het bolletje te pakken omdat ik hem niet zag ofzo waarschijnlijk |:(

[ Voor 38% gewijzigd door Peedy op 06-06-2003 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:52
Ik rij tegen een kist blijf me voorwielen vast in de grond zitten :S

leverde dit lollige plaatje op :D
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/wielvast.JPG

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westkust
  • Laatst online: 24-10-2021
Waar vind ik de helicopters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

westkust schreef op 06 June 2003 @ 21:52:
Waar vind ik de helicopters?
Ik geloof dat je dat pas op het derde eiland krijgt zeg maar..... omgeveer level 4 ofzo.... en dan staan ze overal op daken en soms ergens tussen de huizen in :)

Ik heb overigens ook een vraagje... ik ben effe met het "klavertje level" bezig ,bij die motorbende ,maar nu moet ik een "choasmeter" vol krijgen ,lukt me nooit binnen 2 minuten ,weet iemand hoe ik dat kan doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 22:02:
[...]

Ik geloof dat je dat pas op het derde eiland krijgt zeg maar..... omgeveer level 4 ofzo.... en dan staan ze overal op daken en soms ergens tussen de huizen in :)

Ik heb overigens ook een vraagje... ik ben effe met het "klavertje level" bezig ,bij die motorbende ,maar nu moet ik een "choasmeter" vol krijgen ,lukt me nooit binnen 2 minuten ,weet iemand hoe ik dat kan doen??
Met je rug naar de motorzaak toe, ga je rechts af, in de bocht van de weg naar links zit een trap, ga die op en knal je uzi's/shotguns/miniguns (geen rocketlauncher) leeg op de politie heli en dan lukt 't makkelijk. Ook natuurlijk de nodige agentjes neer maaien die onderaan de trap op je schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 22:02:
[...]

ik had de blak een kwart vol toen de politie heli kwam, toen schoot ik daar op en liep de meter snel op

dus knal gewoon op de heli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westkust
  • Laatst online: 24-10-2021
Ik krijg die helecoptermissie (droppen van bommen) echt niet klaar zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraagje, heb al een aantal gta topics gelezen maar kan er niets over vinden.
Ik probeer bij sunshine cars de vice street races (6 stuks) te doen, maar ik kan wel naar de plaatjes van de circuits kijken maar ik weet niet hoe ik aan de races moet beginnen. Moet je een bepaald gebouw kopen oid.
PS: ik heb alle gevraagde auto's al delivered.
Iemand een idee hoe dit moet bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LSHIFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 23:01:
Ff een vraagje, heb al een aantal gta topics gelezen maar kan er niets over vinden.
Ik probeer bij sunshine cars de vice street races (6 stuks) te doen, maar ik kan wel naar de plaatjes van de circuits kijken maar ik weet niet hoe ik aan de races moet beginnen. Moet je een bepaald gebouw kopen oid.
PS: ik heb alle gevraagde auto's al delivered.
Iemand een idee hoe dit moet bvd.
Je moet in het roze stukje lopen? Of op de kaart kijken en met links en rechts kiezen welke race je wilt doen.

Oja kan jij me dan toevallig vertellen waar ik een washington kan vinden? Niet de fbi versie.

[ Voor 9% gewijzigd door MM- op 06-06-2003 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar als ik dan op enter of li muis of re muis druk gebeurt er niets ik weet ook niet waar het begin van de race is. Moet ik er met een bepaalde auto heen ofzow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Laatst online: 13:51

Felyrion

goodgoan!

ZyberTEQ schreef op 05 June 2003 @ 16:39:
Ik weet niet of het al bekend is maar met de motoren (iig met de PCJ-600 _/-\o_ ) kan je een burnout maken! jaja :D

ik doe hem met naar voren 'w' en naar achteren 's' tegelijk inhouden terwijl je naar links 'q' of naar rechts 'e' kijkt. en dan maak je een burnout. dan draai je dus om je voorwiel heen terwijl het achterwiel als een gek staat te draaien terwijl je dus een prachtig rubberen rondje op het wegdek maakt :+

mss iets voor de FAQ? B)
hehe, cool, het blijkt dus ook met auto's te kunnen 8)

[edit: ff plaatjes erbij :9]
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/6465/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/6466/full.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Felyrion op 06-06-2003 23:37 ]

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 23:13:
maar als ik dan op enter of li muis of re muis druk gebeurt er niets ik weet ook niet waar het begin van de race is. Moet ik er met een bepaalde auto heen ofzow...
Gebruik de rechtershift eens ;).

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/vc_tank.JPG

Ben ik net zo ver, vliegt de tank over de kop!!! |:( |:( |:(. Ik weet niet of ik ooit de moeite zal opbrengen om dit opnieuw te doen!! ;) :P

Ik heb het als volgt gedaan: bij > 3 sterren ben ik naar sunshine auto's gegaan en daar heb ik een klaarstaande auto laten overspuiten (anders gaan die irritante tanks je rammen bij 6 sterren en kan je niet goed meer wegkomen).

Een keer de apache nodig gehad (en snel weer ingeruild voor een tank ;)) om een poppetje achterin de ijscofabriek te mollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falcon schreef op 06 June 2003 @ 23:22:
[...]

hehe, cool, het blijkt dus ook met auto's te kunnen 8)

[edit: ff plaatjes erbij :9]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan je mij de bestanden geven van de bmw en de ferrari, en het programmatje wat je gebruikt _/-\o_ bedankt

je kan ze mailen naar mijn email...
... of hier op GoT plaatsen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2003 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee bij hoeveel de politie missie nu echt eindigd. Heb hier gelezen iets van level 20, maar ik zat in level 27 en stapte uit, en erg gebeurde niets bijzonders? Heb dus geen missie voltooid lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Laatst online: 13:51

Felyrion

goodgoan!

Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 00:15:
[...]

Kan je mij de bestanden geven van de bmw en de ferrari, en het programmatje wat je gebruikt _/-\o_ bedankt

je kan ze mailen naar mijn email...
... of hier op GoT plaatsen
heb er nog een paar ingezet :9

een audi s8 rs, porche carrera gt, bmw m5 police, en een dodge viper gts 8)
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/6467/full.jpg

oja, en nog deze
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/6468/full.jpg

de bmw m3 is deze:
http://gta3.gamigo.de/dow...ad/bmwm3_1_bysonstorm.zip

en de ferrari is:
http://gta3.gamigo.de/downloads/upload/ferrari%20f355.rar

allemaal te vinden op deze site :)

btw, check ook ff Gta vice mod topic

oja, om het te importeren gebruik ik imgtool 1.3, deze kun je ook wel in dit topic vinden en ook de manier om mooie wielen te krijgen, want daar moet je nog een wheelmod voor installeren... Allemaal te vinden in dat topic dus :)
als je nog vragen hebt, mag je wel ff mailen ofzo, of stel daar ff een vraagje :9

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welk progje gebruik je? Heb je MSN praat makkelijker ;) mijne is dtmracedriver@hotmail.com

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2003 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
ik heb 150 armor gekregen @ level 12 vigilante, maar wanneer krijg je 200 armor? zit nu al @ level 48 vigilante maar nog nix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wipe-out
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 07:56

wipe-out

oud icon, geen zin in nieuwe:)

pas als je op 100 % zit in het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

westkust schreef op 06 June 2003 @ 22:53:
Ik krijg die helecoptermissie (droppen van bommen) echt niet klaar zeg!
gedult my young apprentice! :)

je moet gewoon ff doorhebben hoe je zo'n heli bestuurt en daarna is het eitje (ventjes kan je doodmaken door er tegen aan te vliegen met je rotor :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

eendje schreef op 07 June 2003 @ 11:20:
[...]

gedult my young apprentice! :)

je moet gewoon ff doorhebben hoe je zo'n heli bestuurt en daarna is het eitje (ventjes kan je doodmaken door er tegen aan te vliegen met je rotor :)
Maar elke keer als ik naar de 4e verdieping wil knal ik tegen het plafond aan terwijl ik echt zo'n gat in het plafond zie bovenaan de trap :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CU2morO schreef op 07 June 2003 @ 00:45:
ik heb 150 armor gekregen @ level 12 vigilante, maar wanneer krijg je 200 armor? zit nu al @ level 48 vigilante maar nog nix
Dit vindt ik nou zo raar, zoals al zei een paar berichten naar boven, ik zat met de politie op level 27 ongeveer. En heb niets gekregen, moet je soms ergens heen rijden... en de auto parkeren. Het enigste wat ik kreeg toen ik uitstapte, was dat ik nog 60 seconden over had om een politiewagen te vinden! :? En na die tijd was het afgelopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
NG schreef op 07 June 2003 @ 11:49:
[...]

Maar elke keer als ik naar de 4e verdieping wil knal ik tegen het plafond aan terwijl ik echt zo'n gat in het plafond zie bovenaan de trap :'(
Dan vlieg je er om heen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 18:52
CommanderKeen schreef op 06 June 2003 @ 10:43:
tis ff gek, maar pak eens een brandweerauto oid, en push hem in je garage
10 tegen 1 datty daarna wel open wil ;D
hehe lol commK de brandweerwhore :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=142455

Lol :*)

Ik d8, ik help dat tacofeestje fftjes, ik braad ze wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 00:41:
[...]

welk progje gebruik je? Heb je MSN praat makkelijker ;) mijne is dtmracedriver@hotmail.com
Als je nu eens hier zou gaan kijken ;) :

Het grote GTA:VC mods topic

offtopic:
Zoeken is ook een kunst ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

NG schreef op 07 June 2003 @ 11:49:
[...]

Rustig ademen, heel rustig het helicoptertje besturen en let NIET op de tijd. Gewoon bom voor bom rustig vliegen met weinig gebruik van je W ( stijgen ) key.

Dan lukt het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op 07 juni 2003 @ 14:24:
[...]

Rustig ademen, heel rustig het helicoptertje besturen en let NIET op de tijd. Gewoon bom voor bom rustig vliegen met weinig gebruik van je W ( stijgen ) key.

Dan lukt het wel!
Dat probeer ik ook al een hele tijd, maar die mensen beginnen op m'n vliegtuigje te schieten en te slaan.... :(

Daarom ben ik maar verder gegaan met de andere missies. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
me save game is om een af andere reden bugged...hij geeft een error als je em probeert te laden :S weet iemand hier een fix voor ?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:04
ik zit pas op 40% terwijl ik alles own in de stad VC en ook allle bazen heb gehad met hun huizen boten enzo. ik heb alleen nog V waar ik constant geld kan ophalen en ik heb de drukkerij ook uitgespeelt.hoe kan dit?

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Venxir schreef op 07 juni 2003 @ 15:55:
ik zit pas op 40% terwijl ik alles own in de stad VC en ook allle bazen heb gehad met hun huizen boten enzo. ik heb alleen nog V waar ik constant geld kan ophalen en ik heb de drukkerij ook uitgespeelt.hoe kan dit?
Kijk op wat kaarten die in de openingspost staan, doe wat jumps, ga wat politie/ambulance/leger/taxi missies doen.
Heb je alle pakketjes al?
Doe de rampages
Overval wat winkels
Kortom, kijk in je stats wat je nog niet gedaan hebt/incompleet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op 07 June 2003 @ 15:41:
me save game is om een af andere reden bugged...hij geeft een error als je em probeert te laden :S weet iemand hier een fix voor ?
Ehm...heb je misschien een cheat gebruikt, dan kunnen er problemen komen met je savegame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 22:26:
[...]

Met je rug naar de motorzaak toe, ga je rechts af, in de bocht van de weg naar links zit een trap, ga die op en knal je uzi's/shotguns/miniguns (geen rocketlauncher) leeg op de politie heli en dan lukt 't makkelijk. Ook natuurlijk de nodige agentjes neer maaien die onderaan de trap op je schieten.
Dank je! Het is gelukt.... zoals jij zei ging het perfect! Ben al gelijk een paar opdrachten verder 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 15:40:
[...]

Dat probeer ik ook al een hele tijd, maar die mensen beginnen op m'n vliegtuigje te schieten en te slaan.... :(

Daarom ben ik maar verder gegaan met de andere missies. :*)
Helaas voor jou, ....heb je de missies van Avery nodig later.

En ja, je helicopter wordt aangevallen. Maar het schieten pas op de 2de verdieping en die mannetjes met hamers kunnen weinig uithalen zolang je voortbeweegt.

Oftewel, gewoon doorgaan met je RC vlieg brevet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Grrr |:( ik kom niet verder bij die missie met die Skimmer (folders strooien voor de filmstudios) Ik heb de aftieteling al wel gezien maar wil hem graag 100% hebben...

Dus als iemand zich geroepen vind :) om die "Skimmer" ff voor mij tedoen graag!

Savegame staat HIER

[ Voor 4% gewijzigd door StaarTT op 07-06-2003 17:23 ]

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:26
Wie o Wie wil mij helpen zoeken naar mijn laatste Unique Jumps (mis er nog 2, weet niet welke 8)7 )
Ik mis ook nog 1 Rampage (nummer 25 of 9, maar deze zie ik niet :? )

STATS

Ik mail de savegame wel

[ Voor 11% gewijzigd door IronFist op 07-06-2003 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Zat er maar multiplayer bij:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Multiplayer.jpg
:9
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.