"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Van dit lijstje dan ook maar ff mijn must haves halen:Glorix Jim schreef op 13 June 2003 @ 09:54:
[...]
Viewtifull Joe
Soul Calibur 2
MK:DD (?)
Resident Evil 4
Metal Gear Twin Snakes
Prince of Persia
F-Zero
1080 Avalanche
Star Fox 2 (iig voor de gameplay)
Pikmin2
Star Wars Rogue Squadron 3
etc
Soul Calibur 2
F-Zero
Star Fox 2
Zoals te zien is zijn dat niet veel titels dus voor mij wordt het een erg rustige cube periode.
Verwijderd
Ik heb toch nog FIFA 2003 gehaald bij Future zone, daar was die 27.99. Ik vind het wel erg wennen aan de besturing, de laatste fifa die ik gespeeld heb was 2000. De laadtijden vind ik ook wel erg lang. Maar wel een erg leuk multiplayer spel voor de zomer met mijn buurjongen en daar was ik naar op zoek. Dus ik ben weer blij
De gameplay is anders dan zijn voorganger, nl een FPS. Voor degene die dat nog niet wisten is dat misschien wel een leuk detail.
De games die ik nog wil gaan kopen (van dat lijstje dus) zijn:
Viewtifull Joe
Soul Calibur2
Resident Evil 4
Metal Gear Twin Snakes
en ws Star Fox2..
MKDD en FZero trekken mij niet echt. Ik denk persoonlijk dat MK:DD niet dezelfde gameplay zal hebben als MK van de SNES en FZero heeft me nooit kunnen boeien. Maar misschien zal t me wel verassen als ik m ga uitproberen
Hm misschien had ik het niet helemaal duidelijk neergezet..schnumi schreef op 13 juni 2003 @ 22:40:
Nope ik denk niet dat de dreamcast had geruleert. Zie het verschil maar tussen DC en gamecube dat is toch te groot.
Doordat de Saturn dus beter ging dan dat die nu gegaan is zou het dus ook langer duren voordat de DC op de markt komt.. ipv. 1998 dan bijvoorbeeld 2000 of 2001 later uitbrengen zou dus ook beteken snellere hardware oftwel de DC zou dan dus kunnen meekomen met de GC.
\edit
weeee vandaag Luigi's Mansion gescoord in originele verpakking (dus niet player's choice) wat een gek spel is dat zeg.. maar wel lachen
[ Voor 13% gewijzigd door Dark_M op 14-06-2003 00:21 ]
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
praat geen poep, het word net als zijn voorganger, met af en toe third person levelsGoudstof schreef op 13 June 2003 @ 23:33:
Er zijn maar weinig mensen die interesse hebben in Star Wars: RS3.![]()
De gameplay is anders dan zijn voorganger, nl een FPS. Voor degene die dat nog niet wisten is dat misschien wel een leuk detail.
FPS my A*s
This space is occupied
Verwijderd

Ja wij hebben hem woensdag ook gekocht. Weliswaar niet in de originele verpakking (hoe heb je dat voor elkaar gekregen?). Ik vind het een heel leuk spelletjeDarK_M schreef op 14 June 2003 @ 00:19:
edit:
weeee vandaag Luigi's Mansion gescoord in originele verpakking (dus niet player's choice) wat een gek spel is dat zeg.. maar wel lachen
Verwijderd
Precies, als ze een FPS maken noemen ze het wel Jedi KnightTheEvilCuber schreef op 14 June 2003 @ 01:17:
[...]
praat geen poep, het word net als zijn voorganger, met af en toe third person levels
FPS my A*s

Verwijderd
Gewoon blijven proberen man! Het gaat er niet om hoe snel je de velden haalt, maar om hoe hoge score je hebt. En dat kan je alleen maar voor elkaar krijgen door veel te oefenen en alles te onthouden. Dat wiel is inderdaad erg erg lastig, probeer aan de bovenkant te blijven en als ie met die grote stralen komt alles absorberen en op R rammen. SUCCES!!Pffft ik kom echt niet door stage 3 heen met Ikaruga. Echt lastig al die stralen en daarna nog eens die smalle gang met vliegtuigjes waar ik ook al niet doorheen kom... Kom ik met veel geluk eindelijk aan bij de baas (dat draaiende wiel geval) met 1 leven ofzo en ga ik gelijk dood
(ps als je lang genoeg speelt krijg je oneindig continues
(ps2 level4 is 10 keer zo erg....)
En dan dit
The_Legend_Of_Zelda_The_Wind_Waker_USA_NGC-STARCUBE
1145 MB, 25 files á 50MB
Dit is echt! Maar (hele grote maar) dit is nog maar een dump, voor de leken die niet weten wat dat betekend: Het is ze dus gelukt om een spel te kopieren naar een pc, maar nog niet om speelbaar te krijgen via een gemodde cube dan wel emulator, wel vrees ik dat dat niet lang meer gaat duren.
Waarschijnlijk wordt er toch weer een contest van gemaakt net zoals de n64 emu op de xbox (daar stond een prijs van 6000 dollar op de eerste emu die n64 roms kon draaien op de xbox)
Imo is dit het begin van het einde qua kopieren..
__:_ __/\__ _:__
\ |//(>> * S T A R C U B E * \ / <<)\\| /
\| __/\__ |/
| / \ /__/\__ |
| \ /(______. / \ / |
|___________)\____\ |____/(__________ _______:_______:__
|\ ____/_____ ______\____ | ._ /
_:_\______. | \| _. : |/ /
/ \| | | \| . ___ |\ \
/ _._________ | |\ ______|___/ | \__ \
)/ : \_______|_______: \_______/ |_______| / \
/ | \ . /\ \ \
______:_________)\ _______.__________________/__________\_____ \_)\
/ /______: : ._ / ._ / /
/ |\_______/_ | | |/ / |/ /_____/
\ |/ / | | |\ \ /_______/
\ /_________/___ |_______|/ / _________ \ |
\_____._____/\_/ \/: / ______/\__/ )/ |
: . \( / |
| \ proudly presents |
| |
| |
(1)>> The Legend of Zelda: The Wind Waker (c) Nintendo <<)
| |
| |
| Origin...: USA - NTSC Filename...: S3-ZLDWW.RAR |
| Released.: June 12th, 2003 CDs / Rars.: 1 DVD / 25x50MB |
| Console..: GAMECUBE Format.....: .ISO |
| Source...: GC Optical Disc Supply.....: X & Y |
| |
| URL.......: http://www.zelda.com/gcn/index.html |
| |
| |
(2)>> Game Info: <<)
| |
| The latest Legend of Zelda adventure begins with young |
| Link living a peaceful life on a tiny island. One day, |
| Link witnesses a huge, menacing bird that snatches |
| Link`s younger sister and flies away with her. Link |
| follows in hot pursuit. His search for her sets in |
| motion an epic adventure that will have Link sailing the |
| high seas and searching for answers to the mystery |
| behind her disappearance. |
| |
| |
(3)>> Release Notes: <<)
| |
| No, you won't be able to play this game on your GC, at |
| least for now. But we thought software and hardware |
| hackers would be interested in a GC release for various |
| reasons, so here it is. |
| |
| For this first one, we decided to give you a pure disc |
| dump. But on a GC disc, all the space that's not used is |
| filled with random garbage, which is bad for compression.|
| Any upcoming release from us will have that garbage |
| removed. |
| |
| Coders can have a look at the /maps directory, which |
| contains symbols information, pretty usefull for |
| reverse-engineering. (Many games have such map files) |
| |
(4)>> Greetings: <<)
| |
| Nintendo, Konami, Namco, Capcom, Sega, SCEI, Hudson, |
| Square Enix, Hudson, SNK, Tecmo, Irem & Rockstar Games |
| and all our friends. |
| |
| |
/| |\
/_|\\(>> " Look up at the sky, and try to find us " <<)//|_\
: :
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 08:29 ]
Verwijderd
Dus waarschijnlijk Nederlanders of Scandinaviers. Dat zijn namelijk de enige mensen die dit soort fouten maken (zie hierboven iedereen die Viewtifull schrijft terwijl het toch echt Viewtiful is...).pretty usefull
Full is alleen met ll als het geen samentrekking is. Powerful. Beautiful. Useful.
Verwijderd
75% van de warez and hackscene (ook consoles) is nederlands, heel vreemd maar toch waarDus waarschijnlijk Nederlanders of Scandinaviers. Dat zijn namelijk de enige mensen die dit soort fouten maken (zie hierboven iedereen die Viewtifull schrijft terwijl het toch echt Viewtiful is...).
Full is alleen met ll als het geen samentrekking is. Powerful. Beautiful. Useful.
Dan hebben die gasten van Gamekings verkeerde informatie verschaft. Daar werd toch duidelijk gezegd dat het een FPS zou worden, wat de beelden ook aangaven.TheEvilCuber schreef op 14 June 2003 @ 01:17:
[...]
praat geen poep, het word net als zijn voorganger, met af en toe third person levels
FPS my A*s
Maar mocht je gelijk hebben, toch een leuke afwisseling, 3p levels en vlieglevels in de game.
Volgens lucasarts zelf wordt het idd een arcade flight game, met 3p levels en co op multiplayer mode. Het klinkt iig veelbelovend.
Detail: "Star Wars Rogue Squadron®III: Rebel Strike™ has received GameSpy's award for Best of E3 2003 GameCube Game of Show"
[ Voor 23% gewijzigd door Slurpie Blauw op 14-06-2003 10:10 ]
Mm fout he.Goudstof schreef op 13 June 2003 @ 23:33:
[ Voor 7% gewijzigd door schnumi op 14-06-2003 10:56 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
BijnaMm fout he. Er zitten nu meerdere soorten gameplay in. Je hebt gewoon de missies in de Xwing enz maar ook missies te voet en op die speeders enz.
In rogue squadron 3 komen 2 campaigns. 1 waarin je Wedge Antilles volgt, deze missies zullen zich voornamelijk in de lucht afspelen, met als toevoeging een speeder bike op endor (in de jungle), een tauntaun op hoth etc
ook kan je de campaign van Luke Skywalker kiezen, deze missies zullen zich voornamelijk op de grond afspelen.
Als extra wordt er een opgepoetste versie van rogue squadron 2 ingegooid die Co-op gespeeld kan worden. Ze hebben de engine weer van vooraf opgebouwd, dus ik ben benieuwd
Goeie verbetering dank.Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 10:58:
[...]
Bijna
In rogue squadron 3 komen 2 campaigns. 1 waarin je Wedge Antilles volgt, deze missies zullen zich voornamelijk in de lucht afspelen, met als toevoeging een speeder bike op endor (in de jungle), een tauntaun op hoth etc
ook kan je de campaign van Luke Skywalker kiezen, deze missies zullen zich voornamelijk op de grond afspelen.
Als extra wordt er een opgepoetste versie van rogue squadron 2 ingegooid die Co-op gespeeld kan worden. Ze hebben de engine weer van vooraf opgebouwd, dus ik ben benieuwd
Dan nog. De cube heeft het heel erg lang volgehouden in vergelijking met de Xbox/PS2. En ik heb nog steeds geen kopie zien draaien.Verwijderd schreef op 14 juni 2003 @ 08:28:
[...]
En dan dit
The_Legend_Of_Zelda_The_Wind_Waker_USA_NGC-STARCUBE
1145 MB, 25 files á 50MB
Dit is echt! Maar (hele grote maar) dit is nog maar een dump, voor de leken die niet weten wat dat betekend: Het is ze dus gelukt om een spel te kopieren naar een pc, maar nog niet om speelbaar te krijgen via een gemodde cube dan wel emulator, wel vrees ik dat dat niet lang meer gaat duren.
Waarschijnlijk wordt er toch weer een contest van gemaakt net zoals de n64 emu op de xbox (daar stond een prijs van 6000 dollar op de eerste emu die n64 roms kon draaien op de xbox)
Imo is dit het begin van het einde qua kopieren..
[...]
De schijfjes lezen en rippen is 1 ding, maar branden en spelen moeten ze nog voor mekaar krijgen, en dikke kans dat dat nog even duurt. Bovendien weet je niet of je rip wel klopt als je hem niet hebt kunnen testen.
Voor hetzelfde geld is dit een grapjas die een leuke hoax op wilde zetten, en zit iedereen nu 1.1GB aan zooi te downloaden
[ Voor 22% gewijzigd door Tarin op 14-06-2003 11:17 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
bovendien heeft die hele brand-scene de ps2 in nederland zeker wel geboost... elk neefje heeft wel een oom of andersom die aan spellen kan komen, hoe vaak zie ik mijn neven niet met een stapeltje ps2 games sjouwen... rommel ...
Het is een MGS remake, maar er gaat nog van alles aan veranderen. De hele sfeer van het spel moet nog aangepast worden.
Silicon Knights had met Eternal Darkness ook de gamers op het vekeerde been gezet door allemaal kut-versies te demonstreren. Iedereen dacht dat het een kutspel werd, maar het blijkt een van de beste games ooit te zijn.
Wie weet wat er allemaal nog verandert aan MGSTTS? Misschien maken ze het nog wel zo anders dat het kut wordt... of fucking revolutionair...
my point being: We weten eigenlijk nog geen fuck van het spel. Er zijn nog geen hands on previews online, laat staan een goeie review.
Kijk, van Viewtiful Joe weten we al zo veel, dat we weten wat we er van kunnen verwachten. Ik kan dan ook met zekerheid zeggen dat ik dit spel blind zal kopen.
Maar MGS is nog zo onduidelijk... snappen jullie? Of zit ik weer eens dom te zwammen (zal ook niet de eerste keer zijn
ps. je kunt nu ook nog lang niet zeggen of StarFox Armada kick gaat worden, want dat kan ook nog alle kanten op.
Ik dacht een jaar geleden ook dat ik zeker weten Dinosaur Planet zou kopen, maar die bleek ook kut te zijn (voor mij dan) en daarom heb ik die niet gekocht.
Namelijk Splinter Cell, vlede week in Nederland lag 'ie in de schappen, en mijn buurjongen heeft hem meteen gekocht, erg vet!
Mooie graphics, stealth en best moeilijk.
Ik heb alleen de GBA connectie nog niet kunnen uittesten
Kan me de Dreamcast tijd nog herinneren. Jemig mina man. Je was meer spellen aan het downloaden dan je verbinding/brander aankonden <vergeef me! ;)> en spelen ho maar. Hele stapels, 5 minuten spel draaien en hupsakee, volgende game moest "ff opgehaald" worden.bovendien heeft die hele brand-scene de ps2 in nederland zeker wel geboost... elk neefje heeft wel een oom of andersom die aan spellen kan komen, hoe vaak zie ik mijn neven niet met een stapeltje ps2 games sjouwen... rommel ...
Nee, ik hoef geen kopieen meer. Koop ze lekker origineel (voor de cube? duh! ... nah, kheb ook een xbox
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Verwijderd
Ik denk dat dat nog wel meevalt. Zo goed als alle filmpjes en screenshots enzo die je hebt gezien komen uit de demo en die is flink kort. Verbaasde ik me ook over maar we hebben dus nog maar een heel klein deel van het spel gezien.daFubar schreef op 14 June 2003 @ 12:07:
[...]
Kijk, van Viewtiful Joe weten we al zo veel, dat we weten wat we er van kunnen verwachten. Ik kan dan ook met zekerheid zeggen dat ik dit spel blind zal kopen.
[...]
Ik ga overmorgen trouwens naar de Nintendo E3 Games Preview Day. In Scheveningen gaat Nintendo een stapel E3 games aan de Nederlandse pers laten zien. Ik zal hier mijn indrukken wel posten
wie van jullie heeft een surround setje aangesloten op hun gamecube en kan dit wel? of zal ik waarschijnlijk die set aan mn tv moeten hangen? Ik wil er namelijk 1 gaan kopen, lijkt me wel leuk om beter geluid te hebben maar wil wel zeker weten dat ik het kan gebruiken aangezien mn tv vrij oud is en geen aparte aansluiting heeft voor geluid dingen.
/\ /\TheEvilCuber schreef op 14 June 2003 @ 01:17:
[...]
FPS my A*s
sorry for that

had een beetje te veel gedronken gister
This space is occupied
Verwijderd
Ik kom ook wel eens erg lompe mailtjes of posts van mezelf tegen na een avond flink drinkenTheEvilCuber schreef op 14 juni 2003 @ 13:32:
[...]
/\ /\
sorry for that![]()
had een beetje te veel gedronken gister
Elke keer denk je "OMG beter ga ik volgende keer gewoon gelijk naar bed", maar dan ga je toch weer eerst achter je computer zitten
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 13:51 ]
Ik was in ieder geval nog zo vriendelijk om het een klein beetje te cencurerenVerwijderd schreef op 14 juni 2003 @ 13:51:
[...]
Ik kom ook wel eens erg lompe mailtjes of posts van mezelf tegen na een avond flink drinken
Elke keer denk je "OMG beter ga ik volgende keer gewoon gelijk naar bed", maar dan ga je toch weer eerst achter je computer zitten
zal wel komen omdat ik een tijdje geleden een pushmessage heb gehad over een scheldwoord in NSTM
PN3 komt pas laat mensen[Nieuws] Releasedates van Capcom games
Capcom heeft een lijstje gemaakt met daarop de Europese releasedates van alle komende GameCube-games. We plaatsen het lijstje hier voor je!
Capcom timmert momenteel hard aan de weg. Op alle consoles brengt het bedrijf een groot aantal exclusieve games uit, waarvan een groot deel als erg origineel wordt gezien. Op de GameCube kunnen we bijvoorbeeld binnenkort op de GameCube gaan kennismaken met Vanessa Z. Schneider uit Product Number 03, of met Viewtiful Joe uit de gelijknamige game.
Hieronder hebben we de Europese GameCube-releasedates van Capcom neergezet. Sommige releases zijn nog erg vaag, terwijl de releasedates van bijvoorbeeld Viewtiful Joe en Product Number 03 nu duidelijk zijn.
Mega Man Network Transmission: 27 juni 2003
Product Number 03: 29 augustus 2003
Viewtiful Joe: 31 oktober 2003
Gotcha Force: Winter 2003
Dead Phoenix: 2004
Killer 7: 2004
Resident Evil 4: 2004
Door: Olivier de Neve op 14-06-2003

de rest boeit mij niet echt (behalve RE4 dan, maar dat duurt nog ff)
This space is occupied
Verwijderd
Viewtiful Joe is erg leuk, wat er nu al van te zien is iig. http://www.cube-europe.com/preview.php?prid=97schnumi schreef op 14 June 2003 @ 14:36:
Mwah viewtiful joe valt toch wel mee?
Dat vind ik ervan

Zo ken ik nog wel leukere spelletjes
Verwijderd
Owschnumi schreef op 14 June 2003 @ 15:26:
Jah srry dat bedoelde ik niet.Ik had het tegen glorix jim, die vond dat Viewtiful joe zo laat hier uitkomt maar oktober valt nog wel mee.
oktober valt idd wel mee. Ik ben bijna blij dat het eventjes stil wordt komende maanden, ik heb nog veel teveel spellen liggen die schreeuwen om gespeeld te worden
Verwijderd
http://gc.gba-nfo.com/index.php
ik had het net gepost maar volgens mij is het gedelete
Verwijderd
Zeg dat maar niet te snel. Je wilt niet weten hoeveel fouten amerikanen maken.. neem bijvoorbeeld het verschil tussen there, their en they're. Om van te huilenVerwijderd schreef op 14 juni 2003 @ 09:04:
[...]
Dus waarschijnlijk Nederlanders of Scandinaviers. Dat zijn namelijk de enige mensen die dit soort fouten maken (zie hierboven iedereen die Viewtifull schrijft terwijl het toch echt Viewtiful is...).
Dude, lezen..Verwijderd schreef op 14 juni 2003 @ 17:46:
Gamecube is gehacked mensen.
http://gc.gba-nfo.com/index.php
ik had het net gepost maar volgens mij is het gedelete
Ze hebben het voorelkaar gekregen om een spel te rippen naar de PC. (wat andere groepen trouwens allang voor elkaar hadden gekregen). Dit is de eerste keer ze een publieke release doen en dat hebben andere groepen (nog) niet gedaan. De redenen waarom ze hiervoor hebben gekozen staat in de .NFO.No, you won't be able to play this game on your GC, at |
| least for now. But we thought software and hardware |
| hackers would be interested in a GC release for various |
| reasons, so here it is. |
| |
| For this first one, we decided to give you a pure disc |
| dump. But on a GC disc, all the space that's not used is |
| filled with random garbage, which is bad for compression.|
| Any upcoming release from us will have that garbage |
| removed. |
| |
| Coders can have a look at the /maps directory, which |
| contains symbols information, pretty usefull for |
| reverse-engineering. (Many games have such map files) |
De hardware is trouwens nog steeds niet gehacked (zoals jij beweert..). Zonder mod-chip heb je er dus niks aan. Waarschijnlijk zal deze ook wel snel komen, dit soort nieuws versnelt zo'n proces meestal.

Je zwamt!Maar MGS is nog zo onduidelijk... snappen jullie? Of zit ik weer eens dom te zwammen (zal ook niet de eerste keer zijn )
Klinkt zo als ikaruga en Enter The Matrix, en die vind ik allebij leuk... je kan het het best vergelijken met IkaRuga qua gameplay, je kan levels net zolang overnieuw doen om beter scores te halen met stijlSwitch schreef op 14 June 2003 @ 15:31:
TheEvilCuber: PN3 vet?In veel reviews wordt hij afgedaan als matig, en mij lijkt hij neit zo bijzonder. Nogal eentonig eigenlijk, verschuilen, schieten, verschuilen, schiet, ontwijken, toffe move doen, schuilen, schieten.
Zo ken ik nog wel leukere spelletjes
Het ijkt me echt super en vooral heel stijlvol. en als je dit niks vind kan je Ikaruga ook niks vinden
This space is occupied
Bron: Cube-EuropeIGN have updated their release list with a whole bunch of cancelled games. The full list can be found below.
Armada 2: Star Command
Army Men RTS
Black and White: Titans
Car Combat (Thunder Rally)
Chariots: The First Olympics
Club Football
Gladiator: The Crimson Reign
Kao the Kangaroo 2
Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
Starsky & Hutch
Street Racing Syndicate
Stung!
These games are apparently cancelled in America but are still being launched in Europe and Australia.
Gothic
Jane's Attack Squadron
While IGN are a highly respected sight some of the games may not be in fact cancelled and we have yet to hear any official details from their developers.
Verwijderd
Dit is de eerste keer dat iemand een "geungarbagede" versie van een spel dumped hoor... en dan nog the wind waker ookZe hebben het voorelkaar gekregen om een spel te rippen naar de PC. (wat andere groepen trouwens allang voor elkaar hadden gekregen). Dit is de eerste keer ze een publieke release doen en dat hebben andere groepen (nog) niet gedaan. De redenen waarom ze hiervoor hebben gekozen staat in de .NFO.
Vraag me af of dat wel zo verstandig is (in hun opzicht dan). Wie zegt dat die "rotzooi" ook echt "rotzooi" is? Mischien staat daar nu net een stukkie code tussen waar die naar zoekt alvorens een CD als gamedisc te accepterenBut on a GC disc, all the space that's not used is filled with random garbage, which is bad for compression. Any upcoming release from us will have that garbage removed.
[Nieuws] Interview met Factor 5
Onlangs hield de website PlanetGameCube een interview met de makers van de Star Wars: Rogue Squadron games, de developer Factor 5. Het interview bracht een paar interessante antwoorden op!
PlanetGameCube.com kreeg kortgeleden de kans om met developer Factor 5 te praten. Factor 5, voornamelijk bekend van hun magnifieke Star Wars: Rogue Squadron games, werd in het interview vertegenwoordigd door Julian Eggebrecht, de leider van Factor 5.
Het interview richtte zich op Factor 5's nieuwe GameCube-exclusieve game Star Wars: Rogue Squadron 3: Rebel Strike. Een aantal van de antwoorden op de vele vragen is erg interessant te noemen. Hieronder een fragmentje uit het interview:
PGC: Are there any plans for GBA connectivity or a LAN feature?
JE: If you plug-in your GBA you will get the wingmen-command-cross displayed and functional on there – so for VS. battles, you can give commands to your wingmen without the opponent seeing what command was issued.
PGC: Will the missions from Rogue Leader be playable only in cooperative mode, or can you also play through them by yourself? Will they be included on a separate disc?
JE: We will have the whole game, including the Rogue Leader missions, on one disc. And that does also include 30 minutes of DVD-quality movies in our proprietary DivX format. Rebel Strike is the first opportunity for Star Wars fans to see many favorite scenes from the original trilogy in a digital video format, and it makes the wait for the DVDs certainly tougher.
The Rogue Leader missions are only included as a co-op campaign. For single player, you have to pop in your Rogue Leader disc.
Hieruit komt dus naar voren dat Rogue Squadron 2: Rogue Leader alleen in multiplayer speelbaar is. Toch een leuke aanvulling, omdat je zo een complete multiplayer game naast Rebel Strike krijgt geleverd! Verder is het dus mogelijk met je GameBoy Advance je teamgenoten opdrachten te geven in de multiplayer mode. Dit om je tegenstander niet te laten zien welk commando je je troepen hebt gegeven.
Het gehele interview van PlanetGameCube met Factor 5 kun je op onderstaande link bekijken!
Check hier het gehele interview!
Door: Olivier de Neve op 14-06-2003
This space is occupied
Verwijderd
Klopt, dat is dan weer juist een typisch Amerikaanse fout, iets wat Nederlanders bijna altijd goed doen omdat het voor ons heel andere woorden zijn, die helemaal niet op elkaar lijken (een Nederlander leest "they're" als "they are" en zal het dus niet snel als their spellen). Zelfde geldt voor your/you're en it's/its (hoewel dat laatste een redelijk internationale fout lijkt te zijn).Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 18:05:
Zeg dat maar niet te snel. Je wilt niet weten hoeveel fouten amerikanen maken.. neem bijvoorbeeld het verschil tussen there, their en they're. Om van te huilen. En dat is dan hun moedertaal..
Je kunt aan het SOORT fouten meestal wel zien waar iemand vandaan komt.
Duitsers maken heel andere fouten dan Fransen. Engelsen/Amerikanen maken weer andere fouten... Nederlanders hebben moeite met "full" en met 's (apostrophes bij een meervoudsvorm worden door Nederlanders veel te vaak gebruikt),
/offtopic
Waarom releasen ze die spellen wel in de Eu en niet in de US dan?

[ Voor 94% gewijzigd door schnumi op 14-06-2003 21:14 ]
Verwijderd
Ligt het nu aan mij of is dit echt onzinnieuws. Bij de Xbox kon dit al direct, en daar duurde het daarna ook nog enkele maanden voor er modchips uitkwamen. Zelfde geld voor de PS2.
Bij de GC duur het ten eerste een ruim jaar voor ze de disc zelfs maar kunnen LEZEN. Nu moeten er nog modchips komen, wat, gezien de tijd die nodig was voor het lezen van discs, ook nog wel enkele jaren op zich kan laten wachten.
Verwijderd
Euh nee. Ik heb gister met DrEggMan gesproken (mensen die zich bezig houden met modden kennen hem zeker) en die zei dat het hem al gelukt was om The Wind Waker te spelen op zn developers cube (zo'n groene). En van een andere kant kwam er al het bericht dat met behulp van een gbplayer en een geflashte gba cartridge het ook heel makkelijk te doen is. Net zoals dat mensen het als probleem zien dat de data er andersom opstaat, dit is gewoon een geval van een brandprogramma schrijven die de data gewoon net anders op het cdtje zet. Ik vrees dat het allemaal niet zo lang meer gaat duren. En als ze denken dat het wel lang gaat duren zetten ze er gewoon weer een contest op.Ligt het nu aan mij of is dit echt onzinnieuws. Bij de Xbox kon dit al direct, en daar duurde het daarna ook nog enkele maanden voor er modchips uitkwamen. Zelfde geld voor de PS2.
Bij de GC duur het ten eerste een ruim jaar voor ze de disc zelfs maar kunnen LEZEN. Nu moeten er nog modchips komen, wat, gezien de tijd die nodig was voor het lezen van discs, ook nog wel enkele jaren op zich kan laten wachten.
Verwijderd
En laat een developers cube nou eens iets heel anders zijn dan een gewone cube, vaak compleet zonder kopierbeveiliging. Ik hou me niet bezig met modden en heb dan ook nog nooit van DrEggMan gehoord behalve dan in Sonic games, maar als hij binnen een maand een kopie kan spelen op een gewone cube, dan vreet ik m'n bonusdisc op.Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 09:51:
[...]
Euh nee. Ik heb gister met DrEggMan gesproken (mensen die zich bezig houden met modden kennen hem zeker) en die zei dat het hem al gelukt was om The Wind Waker te spelen op zn developers cube (zo'n groene). En van een andere kant kwam er al het bericht dat met behulp van een gbplayer en een geflashte gba cartridge het ook heel makkelijk te doen is. Net zoals dat mensen het als probleem zien dat de data er andersom opstaat, dit is gewoon een geval van een brandprogramma schrijven die de data gewoon net anders op het cdtje zet. Ik vrees dat het allemaal niet zo lang meer gaat duren. En als ze denken dat het wel lang gaat duren zetten ze er gewoon weer een contest op.
edit:
Dat van die GBA Player slaat ook als kut op dirk. Je hebt een DVD nodig om je GBA Player aan de praat te krijgen, dan doe je die cartridge erin, die iets in het geheugen pleurt ofzo, waarna je er weer een CD indoet, zodat je kan spelen.
Klinkt niet alleen heel omslachtig maar ook heel onwaarschijnlijk.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 10:16 ]
Als ik een publisher was en ik moest voor een platform kiezen voor een nieuw en innovatief spel, dan zou ik de NGC kiezen. Niks Xbox of PS2, ook al hebben die een gigantische 'userbase'. Het feit is dat ongeveer 40% van die users hun PS2 of Xbox heeft gemod met allerlei chips en meer onzin. Zo ken ik Xbox bezitters die in Box pas 5 dagen hadden en toen al 50 spelletjes hadden. Erg jammer, stom dat niemand begrijpt, dat als ze dit doen dat Nintendo, Sony en Microsoft (MS nooit compleet
Jammer, jammer.
En als jij developer was zou je die keuze wel voor een 2e en 3e keer overwegen hoor aangezien je ps2 versie van het spel bij een flop al net zo goed zal verkopen als een middelmatig NGC game gezien de userbase al veel te groot is. daarom kiezen veel developers voor multiplatform games zodat ze gewoon overal van kunnen profiteren.
niet onwaarschijnlijk, wat ik las is dat je op die flashkaart een gemodde bios kan zetten die dan het gebackupte spel kan starten...Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 10:13:
[...]
edit:
Dat van die GBA Player slaat ook als kut op dirk. Je hebt een DVD nodig om je GBA Player aan de praat te krijgen, dan doe je die cartridge erin, die iets in het geheugen pleurt ofzo, waarna je er weer een CD indoet, zodat je kan spelen.
Klinkt niet alleen heel omslachtig maar ook heel onwaarschijnlijk.
aan de andere kant, waarom hebben ze het dan nog niet gedaan?
[ Voor 12% gewijzigd door sharkzor op 15-06-2003 10:33 ]
Durf bijna te wedden dat we er hier in Europa weinig van zullen merken, en spellen gewoon voor de volle Eur. 59,00 (of meer) over de toonbank zullen gaanNintendo heeft inmiddels de prijzen voor de developers verlaagd, zodat ook nieuwe games (zie Viewtiful Joe) voor $39,= over de toonbank gaan...
Verwijderd
DrEggMan heeft in zn eentje de snes,n64 "gehacked" en heeft ervoor gezorgd dat de jap/us mod er kwam. Begin maar met eten...En laat een developers cube nou eens iets heel anders zijn dan een gewone cube, vaak compleet zonder kopierbeveiliging. Ik hou me niet bezig met modden en heb dan ook nog nooit van DrEggMan gehoord behalve dan in Sonic games, maar als hij binnen een maand een kopie kan spelen op een gewone cube, dan vreet ik m'n bonusdisc op.
Yay, gelukkig nog iemand die het snapt en iets post nadat ie heeft nagedacht. Het is nog niet eerder gedaan omdat er nog geen goeie dumps waren, nu dus wel. Ze hebben die dump trouwens voor elkaar gekregen door een van die poorten te gebruiken die aan de onderkant van je cube zit.niet onwaarschijnlijk, wat ik las is dat je op die flashkaart een gemodde bios kan zetten die dan het gebackupte spel kan starten...
aan de andere kant, waarom hebben ze het dan nog niet gedaan?
Mischien met behulp van de broadband adapter? Zo deden ze het dus met de Dreamcast ook... Kan me nog vaag herinneren dat het ook nog eens een combinatie was van breedband adapter en een aangepaste Neo Geo Pocket kabel (Dus BB adapter en GBA kabel in dit geval?Ze hebben die dump trouwens voor elkaar gekregen door een van die poorten te gebruiken die aan de onderkant van je cube zit.
Verwijderd
Hmm ze willen er niet al teveel over kwijt bij starcube behalve dat ze het gedaan hebben met optische techniek, dus dan valt de BB adapter alweer een beetje weg.Mischien met behulp van de broadband adapter? Zo deden ze het dus met de Dreamcast ook... Kan me nog vaag herinneren dat het ook nog eens een combinatie was van breedband adapter en een aangepaste Neo Geo Pocket kabel (Dus BB adapter en GBA kabel in dit geval? )
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ze zijn er zoiezo veelste laat mee, behalve dat hebben jullie hier ooit een mini-dvd in jullie handen gehad behalve die van de gamecube.
Nou ik niet, ze staan niet eens in de pricewatch.
In Amerika zijn ze voor €4 p.s. te koop, dus misschien dat het daar wel aanslaat.
XIII Trailer
@gameboy player review
The US version, releasing on June 24th, is virtually identical to the unit released in Japan a couple months ago; the US Game Boy Player only comes in Jet Black, whereas the Japanese unit shipped in every system color available in that territory. But since black pretty much goes with everything, you won't have much to worry about...unless you really need to color coordinate. The peripheral is a godsend for gamers who want to experience their GBA library without having to focus on the smaller portable screen, or deal with the slightly cramped button configuration of the handheld. While the Game Boy games were made to be played on the handheld first and foremost, these games look and play pretty darn nicely on the GameCube. It's a highly recommended peripheral purchase if you own a GameCube, and a damn nice freebie when you buy the system itself.
Ease of Use 9.0
The thing is a snap to install on a GameCube, only requiring a quarter and removal of a plastic panel. Just don't lose the bootdisc.
Value 8.0
Less than a Game Boy Advance system, but about the same as a GameCube game. It's free if you buy a GameCube, though. And free is good.
Overall Rating (Not an average) 9.0
Filmpje IGN Insiders
Deze trailer is van insiders, maar als het goed is kan je deze gewoon downloaden.
[ Voor 4% gewijzigd door Elroy op 15-06-2003 12:15 ]
nederlandse/belgische site: http://shop.cdfreaks.com/showproducts.php3?motherid=32Elroy schreef op 15 juni 2003 @ 12:13:
Ikzelf denk dat het kopieren van spellen hier in Nederland/Europa niet echt zal aanslaan.
Ze zijn er zoiezo veelste laat mee, behalve dat hebben jullie hier ooit een mini-dvd in jullie handen gehad behalve die van de gamecube.
In Amerika zijn ze voor €4 p.s. te koop, dus misschien dat het daar wel aanslaat.
al tijdje daar te bestellen hoor
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
in beverwijk kosten die dingen 2.50 per stukElroy schreef op 15 June 2003 @ 12:13:
Ikzelf denk dat het kopieren van spellen hier in Nederland/Europa niet echt zal aanslaan.
This space is occupied
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
thnx
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
jij ook al?Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 13:18:
[...]
Ik denk dat dat nog wel meevalt. Zo goed als alle filmpjes en screenshots enzo die je hebt gezien komen uit de demo en die is flink kort. Verbaasde ik me ook over maar we hebben dus nog maar een heel klein deel van het spel gezien.
Ik ga overmorgen trouwens naar de Nintendo E3 Games Preview Day. In Scheveningen gaat Nintendo een stapel E3 games aan de Nederlandse pers laten zien. Ik zal hier mijn indrukken wel posten
ga je 's middags of 's avonds?
Verwijderd
ik neem een andere admin van gbaparty mee.. jelle van gb.ig zal er ook zijn
leuk onderonsje wordt het
wou dat ff meedelen..

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Ze hadden het naar mijn mening beter kunnen verspreiden over het jaar.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
RS 3 lijkt me een hele leuke game worden.Goudstof schreef op 13 juni 2003 @ 23:33:
RS 2 heb ik zelf niet maar ik heb het wel een paar keer gespeeld.
Dus ik denk adt ik 2 niet haal en dan maar gelijk voor 3 ga.
Want die was toch hetzelfde als 2 alleen dan me extra's erbij, mooier, enz.
Weet iemand eigenlijk nog een mooie aanbieding voor RE:Z, of moet ik bij de gebruikte spellen zoeken.
Ziet het er nog wel een beetje uit??
En zijn de controls ook goed.
Komt me bekend voor, maar ik ging niet op internet...
[ Voor 28% gewijzigd door Vanitas op 15-06-2003 14:35 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
JupGolbeZeromus schreef op 15 June 2003 @ 13:16:
ZO Phydomir man, leef je ook nog?
Weinig gecubed de laatste tijd, nu met Enter the Matrix bezig, dus kom hier maar weer een kijken
jah ik vind um wel mooi--turok evolution--
Ziet het er nog wel een beetje uit??
En zijn de controls ook goed.
veel plantjes in de missies enzo.. soms wel beetje on-over-zichtelijk daardoor... en soms lopen de dino's beetje vreemd... en multiplayer is ie ook wel goed
en hij was nu maar 30euro
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ik heb uhm ook,Yohann!s schreef op 15 June 2003 @ 15:42:
[...]
jah ik vind um wel mooi.. ik weet niet of je de game op 60hz kan spelen, en of hij mooierder word met een RBG-kabel... want dat onder steunt m'n "oude" tv niet...
veel plantjes in de missies enzo.. soms wel beetje on-over-zichtelijk daardoor... en soms lopen de dino's beetje vreemd... en multiplayer is ie ook wel goedzitten geen bots in het spel, dat is wel jammer.
en hij was nu maar 30eurodus jah
.. wie heeft deze game nog meer ?
zonde van m'n geld, slechtste game die ik op de Cube heb en veels te moeilijk.
ben nu officieel multimedia nerd.
heb meteen weer zeeën van tijd om zelda eindelijk eensch uit te spelen. en omdat ik ga werken ga ik ook centjes genoeg verdienen voor andere spellen. BETAH!!!
Verwijderd
v.a. 1 stuks = 4.80 €
DVD-R mini for general use V2.0
1.4 GB
geschikt voor Hitachi camera en Gamecube backup
in jewelcase met beschermlaag
http://shop.cdfreaks.com/showproducts.php3?motherid=32
lol......blijkbaar kan het al !! Ik zou het trouwens niet Zo erg vinden als de spellen gekopieerd konden worden. Ik bedoel dan kan je een spel die je zoiezo toch nooit zou kopen toch ff kunnen downloaden om ff uit te proberen.
nee het kan nog niet. ze blaaten daar maar wat.Verwijderd schreef op 15 juni 2003 @ 23:44:
08. Datatrack 8cm DVD-R 1.4GB
v.a. 1 stuks = 4.80 €
1.4 GB
lol......blijkbaar kan het al !! Ik zou het trouwens niet Zo erg vinden als de spellen gekopieerd konden worden. Ik bedoel dan kan je een spel die je zoiezo toch nooit zou kopen toch ff kunnen downloaden om ff uit te proberen.
en idd, er zijn genoeg spellen die ik wel eens een middagje wil spelen maar niet zoveel geld voor wil uitgeven.
NOFI, maar dit klink als een PS2 XBOX mentaliteit. "zo van we downloaden het ff om te testen" en dan kopen ze het nooit meerVerwijderd schreef op 15 juni 2003 @ 23:44:
08. Datatrack 8cm DVD-R 1.4GB
v.a. 1 stuks = 4.80 €
1.4 GB
maar ik weet natuurlijk niet of dat ook voor jouw op gaat
This space is occupied
Dit zou je weer kunnen tegengaan door (gratis)demo's uit te geven. bij aankoop v/e ander spel of bij een gameblad. Zou een goede zet zijn.TheEvilCuber schreef op 16 juni 2003 @ 00:00:
[...]
NOFI, maar dit klink als een PS2 XBOX mentaliteit. "zo van we downloaden het ff om te testen" en dan kopen ze het nooit meer![]()
maar ik weet natuurlijk niet of dat ook voor jouw op gaat
er zijn volgens mij ook een hoop mensen die een spel niet meer kopen als ze de demo hebben gespeeld. een beetje een "been there, done that" gevoel.Goudstof schreef op 16 June 2003 @ 01:07:
[...]
Dit zou je weer kunnen tegengaan door (gratis)demo's uit te geven. bij aankoop v/e ander spel of bij een gameblad. Zou een goede zet zijn.
en ik heb ook bepaalde spellen niet gekocht omdat ik de demo superkut vond.
splintercell bijvoorbeeld. dat is echt helemaaaal niks voor mij. terwijl als het een cube exclusive zou zijn, had ik hem misschien wel gekocht na de goeie reviews... dan was ik dus mooi in de aap gelogeerd
Er zijn nl. genoeg middenmoters die ik niet koop maar wel eens zou willen spelen.
De games die ik nu koop zal ik ook zeker kopen als ze te kopiëren waren. Dat is voor mij net als met cd's, de dingen die ik echt waardeer wil ik gewoon orgineel hebben.
Helaas geldt dat niet voor iedereen
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Maarre, crisissituatie bij mij thuis, m'n broertje heeft m'n Zelda save gewist

[ Voor 6% gewijzigd door jOzh op 16-06-2003 10:47 ]
Grab shell dude!
Tip: een 2e memcardjOzh schreef op 16 juni 2003 @ 10:47:
Zo, ben eindelijk weer bij ('k moest +/- 500 posts 'inhalen') =)
Maarre, crisissituatie bij mij thuis, m'n broertje heeft m'n Zelda save gewistLaat je em altijd op je cube spelen, krijg je dit... Echt frustrerend als je gaat bedenken hoeveel tijd daar in heeft gezeten. Maar goed, ik mag nu dus Aryll weer gaan redden
Verwijderd
Verwijderd
maar die heb je helaas niet zoveel,Phydomir schreef op 16 juni 2003 @ 07:47:
Of je wordt gewoon lid van een videotheek waar ze spellen verhuren.
ik heb er vorige week 1 gevonden maar die had maar 3 spellen.
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
Verwijderd
Ik weet niet of ik Zelda vrij snel achter elkaar drie keer wil uitspelen, ik vrees dat de derde keer ergens in het midden stof gaat vangen. Daarom denk ik dat ik nu halverwege maar stop en verder ga met die nieuwe savegame die je krijgt als je hem hebt uitgespeeld.
Verwijderd
Niet echt schokkend dus.
Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 20:03:
Link heeft z'n eigen kleren aan en je kan Hyruliaans lezen, toch?
Niet echt schokkend dus.
Ok jongens.. de rest van de spoilers graag in een zwart balkje.. dank u!Goudstof schreef op 16 June 2003 @ 20:33:
En je kunt legendary foto's kopen bij die fotograaf voor je gallery
Ben vandaag weer eens verder gegaan met zelda.. Heb nu alle vakken op de kaart verkent en heb in totaal 3 triforce stukken.. Maar door het lekkere weer raak ik m'n cube echt amper meer aan.. En ook al die examens nu er nog eens bij..
[ Voor 3% gewijzigd door blakez op 16-06-2003 20:43 ]
Verwijderd
nog ff doorbijten de komende 3 weken.. en dan maar weer me richten op alle games enzo. Het nare is dat ik altijd op de verkeerde momenten verslaafd raak aan spelletjes. Echt niet handig. Maar ik mag ff Luigi`s Mansion spelen van mezelf als ik dit hoofdstuk geleerd heb
Verwijderd
En ik mag na mn laatste tentamen Wario World voor mezelf kopen
Kben vandaag naar de Nintendo E3 Press Preview geweest. Hier klein verslagje:
Final Fantasy: Mijn favoriet van vandaag. Wordt denk ik heel erg leuk met zn 4en. Doet erg aan Secret of Mana denken, vooral doordat je je aanvallen kan chargen en dus niet achter elkaar moet gaan hakken.
Mario Kart: De versie die we te spelen kregen was nog een beetje langzaam. Hij stond op 100cc, maar we kregen te horen dat de 50cc van de uiteindelijke versie al sneller wordt dan deze 100cc. Het speelde wel leuk verder. Leuke items en dat wisselen werkt ook erg goed. Ik vind het alleen een beetje teveel om de items draaien, vond ik bij de n64 ook al.
F-Zero: Dit is echt geweldig. 't ziet er geweldig uit, speelt goed en is supersnel.
Pacman & Four Swords: Iedereen die hierop zeurde: schaam je! Dit zijn twee hele leuke spellen met zn 4en. Ik ben benieuwd hoe Nintendo ze gaat verkopen (losse spellen, gebundeld bij andere spellen etc.)
Pikmin 2: In het demoleveltje dat we te spelen kregen leek het nog wel heel veel op Pikmin 1. Kheb de nieuwe Pikmin nog niet gezien, al wel een paar nieuwe items. Wordt waarschijnlijk leuk spel, maar kheb er nu nog niet genoeg van gezien.
Billy Hatcher: Heb ik op de US demodisc al een stukje van gespeeld, nu nog iets meer. Wordt een heel apart spel, maffe muziek, origineel concept en leuke graphics.
Verder stonden er nog cubes met Soul Calibur 2 (had ik de Japanse versie al flink van gespeeld), Metal Gear (het was helaas iets te licht in de strandtent om deze goed te bekijken), Splinter Cell & Zelda (allebei al te koop dus heb ik niet naar gekeken), PN03 (ook al gezien) en 1080 Avalanche (speelde lekker en zag er leuk uit, niet echt iets voor mij denk ik alleen).
En nog even offtopic: Mario & Luigi voor de GBA wordt ook heeeeel erg leuk
Mijn hands-on verslagen van een paar van deze spellen staan binnenkort op cube-europe.
Edit: Helaas waren Kirby, Geist, Giftpia en Tales of Symphonia er niet, had ik ook graag even gespeeld.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 22:01 ]
Trouwens hier weer wat nieuwe screens van NFS: Underground.

Verwijderd
/me denkt dat ze ze nog hadden liggen van een oude nfs
Dit topic is gesloten.