Het Grote Gamecube Topic Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.913 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ilyc Het klopt inderdaad dat de arcade kast niet de Ultra 64 is.(foutje het is ook allemaal een beetje verwarrend)
Ik heb nooit gezegd dat Nintendo met de statement kwam dat Killer Instinct op "een console" gespeeld kan gaan worden.
Dit is wat Nintendo precies zei:
Deze kast is in 1995 bij jouw thuis beschikbaar op je Ultra 64.
Dit is nooit gebeurd hij is namelijk alleen op de snes verschenen.
Killer Instinct 2 (die ik niet zo mooi als 1 vind trouwens) is wel op de Nintendo 64(Of Ultra 64) uitgekomen maar niet Arcade Perfect vergeleken met Killer Instinct 2 op de kast was het echt een paar flinke treden omlaag gegaan.
Wat de Gamecube nu is had de Nintendo 64 toen moeten zijn om de woorden van die commercials in Killer Instinct waar te maken. Dit bewijst dus mn punt dat Nintendo meer in zn mars had toen die tijd maar hier niets mee deed. Nu hebben ze weer zoiets gedaan met die Spaceworld 2000 Zelda.
Als ze in 1994 als zon vet mooi spel konden maken voor een arcade hal konden ze ook toen die tijd een console ontwerpen die net zo krachtig is als een arcade kast.
Dit beloofde ze ook met andere woorden in die intro van Killer Instinct 1

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 00:57:
[...]

Goede codenaam, Nintendo kwam inderdaad weer terug in de realiteit door het succes van de playstation. . :)
De realiteit waar Nintendo in terugkwam is dat ze van de 1e plaats waren gestoot door Sony en dat dit voorkomen had kunnen worden.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
David:
Ah, maar dat stond niet in je eerdere posts, vandaar dat mijn stukje van net waarschijnlijk niet klopt, je hebt waarschijnlijk geen bron die bevestigd dat Nintendo dat zo letterlijk zei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
News: Final Fantasy Details

Some new details for Final Fantasy: Crystal Chronicles have been announced.
In Japan yesterday Nintendo held a press conference regarding Square Enix's upcoming GameCube game, Final Fantasy: Crystal Chronicles.

The game only runs at thirty frames per second, compared to the usual sixty frames per second on most new games. The game does support progressive scan though and loading between areas may take four or five seconds. It was also re-stated that you will need to use the GBA to open up the multi-player option.

The game does have a single player mode in which you travel by yourself and when you defeat enemies there will be no experience points, just simply money, magic or items.

When you begin the game you will have a choice between single and multi-player mode. From there you will name your village as well as determine your character's name, hair colour, gender, race and parent's profession. A live-action cinematic will begin and you will be thrown into action. During the game it is also possible to play Multi-Player in some way.
Bron: Cube-Europe

Ik hou m'n mening nog even voor me :X :)

[ Voor 5% gewijzigd door ironx op 13-06-2003 02:49 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjees wat een gezeik weer hier. "Nintendo had 1e kunnen staan!" "Nintendo doet te weinig om 1e te staan!"
blablabla
Gaat Nintendo failliet als ze niet 1e staan? Neen
Gaat Nintendo slechte spellen maken als ze niet 1e staan? Neen
Heb ik er last van als Nintendo niet 1e staat? Dacht 't niet
Verder boeit 't me ook weinig wie dan die goeie spellen voor mn cube maakt, retro, rare, sega whatever, als ik maar kan spelen. Daar heb ik nu en de komende maanden nog geen probleem mee.
Die gasten van Nintendo zijn er trouwens ook niet alleen maar om jou het beste en mooiste te geven, die proberen ook gewoon geld te verdienen. De cube is zeker niet alles wat ze nu kunnen, maar is een mooie prijs/kwaliteit verhouding. Daarom maakt Nintendo winst op elke console die ze verkopen. Als het nu leuke spellen zijn dan zal ik er niet van wakker liggen dat het mooier en leuker had kunnen zijn ofzo.
Wees tevreden met wat je krijgt, you can't always get what you want :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Van de week kwam ik al zappend op een zender (zal wel Fox zijn) waar ze games bepraken. Toevallig waren ze net bezig met een japanse versie van Soul Calibur 2. Moet ik hebben! Vette zooi. Jammer dat ze voor elke console een ander charachter hebben. PS2 een tekken figuurtje, XBox Spawn (damn, die wil ik ook weleens spelen) en GC natuurlijk Link (maar dat wisten wel al). Maar het zag er allemaal echt wel lekker uit. Gameplay zal wel goed zijn, gezien historie van Namco in beat'm ups erg goed is :D

Ik kan niet wachten dat het spel hier uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:33

NoTimeRemains

I know

By IGN.com
Cubism Vol. 37: Showing Off the GameCube

How Nintendo can impress with the GameCube.

One of the big complaints Nintendo fans have about their favorite company, concerns advertising. Clean may be better than dirty, but it's a whole lot worse than "Say-ga!" or "You Are Not (Red)E," right? I didn't mention the company's advertising woes in my column of suggestions for Nintendo last week, but people who responded on the boards more than picked up my slack. (For more on what people wrote about the column, see the end of this one). Fans are upset with how infrequently they see Nintendo ads and they often detest what's in the ads they actually see. The advertising thing has been beaten into the ground by now, but it got me thinking about another kind of advertising, the kind that starts at the home. Enough with how you don't like how Nintendo showcases the GameCube. How do you show off your GCN?

I don't have an easy time showing off my GameCube. This is strange since I like my GameCube now more than I liked my Nintendo 64 when it was 18 months old. I'm a big Pikmin fan. I really enjoyed Rogue Leader. Zelda The Wind Waker and Metroid Prime are two of my all-time favorites. I think Cubivore is one of the most under-appreciated games ever. I'm not even embarrassed by the console's look So why is my GCN so hard to flaunt? I'm surprised at how often I have failed to get friends excited about the GameCube even after letting them try Mario, Metroid, Pikmin and Zelda. Having ruled out the possibility that I might just be a bad pitchman, I've decided that the GameCube is hurt by the inaccessibility of many of its best games. Many of the top titles are just too hard too control, too slow to get into -- too unfriendly, basically -- to people who are trying to play them for the first time. Hardcore gamers love the GCN marquee titles and are rewarded as they play deep into most of the big GameCube games, but I've seen that the average person doesn't know how to handle most of the key titles and often can't quickly see what's so great about them.

Think I'm being too harsh on GameCube? Think back a few years. Remember how easy it was to dive into Nintendo's premier titles from the Nintendo 64? That system may not have had a lot of games, but it sure had some great showpieces. During the previous generation, Nintendo seemed very careful about making their games accessible and immediately impressive to new gamers. These were games you could turn on and show your friends. You could start a new file and not worry that they'd get lost in the opening level. You wouldn't have to waste time assuring them that the game gets better if they would just keep on playing and trust you.

Compare the confusing, counter-intuitive dual-analog movement control, the pressure-sensitive waterpack controls, and the opening gameplay bits in the GCN's Mario Sunshine with the smooth, carefree experience of the opening of Mario 64, the instantly impressive and satisfying jaunt through the courtyard outside Princess Peach's castle. Anyone I showed the opening of Mario 64 to was sold immediately. That's not the case with Sunshine. Or compare the opening bits of Metroid Prime -- moody, impressive, but also complicated to control and slowly paced -- with the opening dam level in GoldenEye. In the Rare title, players were immediately in the action, not overwhelmed with excess abilities and control options, and were able to wrap up a successful first mission in a few minutes' time, while getting a chance to do many of the core things that made GoldenEye fun and different. Even the more complex efforts on the N64 like Ocarina of Time, seemed to be designed with a clear intent to keeping things as simple as possible, hence that game's introductions of z-targeting and auto-jumping.

The GameCube's most high-profile games, on the other hand, are surprisingly confusing and inaccessible to newcomers, especially unskilled, mainstream gamers. Pikmin opens with a slow tutorial that delineates a controller-full of commands. Luigi's Mansion requires an immediate comfort with its initially confusing dual-analog control scheme. Few of the biggest GameCube titles -- not Metroid, Mario, Pikmin or Luigi -- offer exceptional pick-up-and-play accessibility right out of the box. This makes some of GameCube's best titles the hardest ones to show off.

While Nintendo seems to have forgotten how to open a game simply and impressively, its competitors have not. Look at Grand Theft Auto on the PS2 for the clearest example. Vice City opens with a fairly easy but completely satisfying first mission. By the end of Vice City's opening mission, you feel as if you've just played through a scene from a mob movie. That's what you should feel, because that's what the game has to offer. A novice can pop in Vice City and feel like they've done something. When I have tried to have friends play through the first level of Metroid, which I think is a superior game, they conclude that the game is overwhelmingly complicated to control and they don't finish that first level with a sense of what they need to do next and what the game has to offer. Those opening impressions are important. Think of how many people must be turned off by playing a demo or renting a copy and only playing that far. Nintendo's older games, like PS2's current main game Vice City and Xbox's top title, Halo, benefit from being as easy to start as your average super-hero comic. Current GameCube games, by comparison, sometimes seem as easy to begin as a Russian novel.

For GameCube, the top-selling game, and the game that I find to be the most effective showpiece for the system, is Smash Brothers. I don't think that's a coincidence. The mascot characters may help to draw people in, but so has the fact that the game is absurdly easy to control and has some impressive moments you can access just seconds after hitting the start button. Anyone can play a store demo of that game and be impressed right away. Not so for Metroid, which is baffling to play in a store or if you're just stopping by my apartment. The same goes for Eternal Darkness and Animal Crossing, which is not to say that every game on the GameCube should be easily accessible and flashy, but at least a few should be.

Looking ahead, F-Zero and Rebel Strike are the two games that most look like they'll fix the show-off problem. Both are going to be visual stunners when they come out (F-Zero looks ridiculously good already), and I expect them to become my one-two punch for impressing friends. But for now, I think my options are slim.

So how do I show off my GameCube? Selectively. I find myself unable to share much of what I think is great. I stick to the following routine: any level of Rogue Leader, any level of Smash Brothers, some sailing and combat in Zelda and now I've added a session of the super-simple Ikaruga.

How do you show-off your GCN? What levels do you keep saved up for display? What games work for getting people excited about the GameCube? And which don't?
Met Ikaruga heb je dat wel snel als je het even onder de knie hebt en een vriend komt langs meteen lekker imponeren. :)
En dan die vriend van je gaan thrash talken als het hem in het eerste level niet lukt... ;)
By IGN.com
Billy the Hatcher and the Giant Egg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/hatcherposte3_061203_x9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/hatcherposte3_061203_x1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/hatcherposte3_061203_x8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/hatcherposte3_061203_x2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/hatcherposte3_061203_x7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/hatcherposte3_061203_x3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/hatcherposte3_061203_x6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/hatcherposte3_061203_x4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/hatcherposte3_061203_x5.jpg

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Ik heb een slecht voorgevoel dat Billy the Hatcher gedoemt te floppen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
what the peep lees ik nu over FF:CC
The game only runs at thirty frames per second, compared to the usual sixty frames per second on most new games. The game does support progressive scan though and loading between areas may take four or five seconds. It was also re-stated that you will need to use the GBA to open up the multi-player option.

The game does have a single player mode in which you travel by yourself and when you defeat enemies there will be no experience points, just simply money, magic or items.
haha kom op zeg dit kun je niet serieus menen...
ten eerste 30 fps, hmm back to n64 zeker?
ten tweede: single player levert je geen exp. points op? wat is dat voor complete bullshit, ik wil dat spel helemaal niet multiplayer spelen maar een of andere domme ezel heeft dus bedacht dat je wel zal moeten???
en als je multiplayer wil MOET je een gba hebben... sorry maar nintendo begint me echt kotsmisselijk te maken met hun 'strategieen'...
en 4-5 sec. laden per area, damn hoelang zou je dan wel niet op een ps2 moeten laden? wederom slecht werk dus...

nintendo is gewoon bezig zichzelf kapot te maken
dump die fokking gba connectivity, who gives a shit? ik bedoel ik heb een gba een cube en zo'n kabel... maar denk je dat ik t ooit gebruik... NEE, waarom: als ik alleen ben gaat het niet, en als je met zijn tweeen bent wil toch niemand op zo'n klein schermpje met bagger graphics gaan zitten kijken... zucht...
nintendo is doomed...

en ik ben het er inderdaad mee eens dat nintendo valse beloftes maakt, maar dat doen ze allemaal wel een beetje...
maar ja, zolang nintendo geen online gaming zal ondersteunen kunnen ze het wel vergeten in de toekomst van de consolewereld...

bovendien is de gamecube al bijna dood, ik bedoel hoeveel vette spellen staan ons nog te wachten de komende 2 jaar? stuk of 5... triest

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 11:08
Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 00:48:
Glorix Jim: Tip koop een snes als het jouw alleen om de besturing gaat.(besturing van mariokart op de snes is stukken beter dan die van de n64)
Je Saturn voorbeeld klopt niet helemaal, Sega had geen reclame spotjes voor de Saturn in Daytona USA geplaatst, Nintendo daarintegen wel voor de "Ultra 64".En niet zon klein beetje ook. Wanneer de intro begint op de arcade versie is het eerste wat je ziet een plaatje van de Ultra 64 en een stem die zegt dat je hem in 1995 thuis kan spelen.
In het veldje van Orchid zie je op de achtergrond hele grote tv schermen met het Ultra 64 logo. Ze hadden veel beter daar de Snes logo op kunnen zetten want dat is het enige systeem waar Killer Instinct 1 ooit voor uit is gekomen.
Ok dat wist ik niet van de KI-arcade kast. Maar kheb t hier over gameplay niet over besturing :) Dat zijn twee totaal verschillende dingen!
En SNES spellen speel ik wel via een emu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

By Yuugi.nl
Nieuwe details omtrent Final Fantasy Crystal Chronicles

11.06.2003 Vandaag kwamen er een aantal interessante details met betrekking tot Final Fantasy Crystal Chronicles, de eerste Final Fantasy game voor de GameCube, aan het licht.

1Geen computergestuurde karakters in de
single-player game
2In een meerspeler game dient iedere speler over een Game Boy Advance te beschikken
330 FPS (Frames per seconde)
4Er zijn geen experience punten, oftewel statistieken, dode vijanden laten geld en voorwerpen achter
5Wapens zijn op te waarderen in zogenaamde 'Weapon Upgrade Shops'
6De overgang van de grote naar de kleine map (?) neemt ongeveer 4 - 5 seconden in beslag
7Tijdens een single-player game kan op ieder gewenst moment worden gewisseld naar een meerspeler game

Vooral laatsgenoemd feit is erg interessant. Yuugi vind het altijd erg storend als ze helemaal opgaat in een game en er een vriend of vriendin binnen komt die niet mee kan spelen. Verwacht snel een voorruitblik op Yuugi
1Je speelt als je alleen speelt dus maar met 1 character?
2Wel leuk maar niet echt geweldig, omdat niet iedereen een GBA(SP :P) heeft
3Minder. Maar heeft het veel invloed op het spel zelf? Ik weet dat Burnout II wel op 60 fps loopt maar daar gaat het echt om de snelheid, tog?
4Heb je dan wel lvl's?
5Wel weer van die 'Legendary' wapens?
6Dus geen PS2 laadtijden? :) jeuj
7Leuke optie maar hoe gaan ze dit doen dus je zit in een laat stadium van een spel een vriend van je komt langs gaat spelen en begint dan bijna op het einde met een lvl 1 char?

BTW ik ben dus Ikaruga @ Yuugi.nl Ik vind het het echt een top site alleen heb ik wat opmerkingen, Deddiekoel.

[ Voor 3% gewijzigd door NoTimeRemains op 13-06-2003 10:20 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Phusebox schreef op 13 juni 2003 @ 09:46:
what the peep lees ik nu over FF:CC

[...]

bovendien is de gamecube al bijna dood, ik bedoel hoeveel vette spellen staan ons nog te wachten de komende 2 jaar? stuk of 5... triest
Viewtifull Joe
Soul Calibur 2
MK:DD (?)
Resident Evil 4
Metal Gear Twin Snakes
Prince of Persia
F-Zero
1080 Avalanche
Star Fox 2 (iig voor de gameplay :P)
Pikmin2
Star Wars Rogue Squadron 3
etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
HIValicious schreef op 13 June 2003 @ 09:51:
[...]

1Je speelt als je alleen speelt dus maar met 1 character?
2Wel leuk maar niet echt geweldig, omdat niet iedereen een GBA(SP :P) heeft
3 Minder. Maar heeft het veel invloed op het spel zelf. Ik weet dat Burnout II wel op 60 fps loopt maar daar gaat het echt om de snelheid, tog?
4Heb je dan wel lvl's?
5Wel weer van die 'Legendary' wapens?
6Dus geen PS2 laadtijden? :) jeuj
7Leuke optie maar hoe gaan ze dit doen dus je zit in een laat stadium van een spel een vriend van je komt langs gaat spelen en begint dan bijna op het einde met een lvl 1 char?

BTW ik ben dus Ikaruga @ Yuugi.nl Ik vind het het echt een top site alleen heb ik wat opmerkingen, Deddiekoel.
Kgeloof dat Halo voor de Xbox zelfs op 30fps loopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Glorix Jim schreef op 13 June 2003 @ 09:54:
[...]

Viewtifull Joe
Soul Calibur 2
Resident Evil 4
Metal Gear Twin Snakes
Prince of Persia
F-Zero
1080 Avalanche
Pikmin2
etc
Viewtifull Joe
Soul Calibur 2
MK:DD
Resident Evil 4
Metal Gear Twin Snakes
Prince of Persia
F-Zero
1080 Avalanche
Star Fox 2
Pikmin2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ja, okee jongens, nu weten we wel dat FF:CC op 30 FPS loopt. Sjonge jonge... over herhalingen gesproken :/ Verder erg leuke conversatie tussen ilyc en David2003.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Phusebox schreef op 13 juni 2003 @ 09:56:
[...]

Viewtifull Joe
Soul Calibur 2
MK:DD
Resident Evil 4
Metal Gear Twin Snakes
Prince of Persia
F-Zero
1080 Avalanche
Star Fox 2
Pikmin2
RE4 geen topper?
SC2 geen topper?
hmm.. naja misschien heb ik dan wel een slechte smaak :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mmm jah de N64 had zeker een paar echte toppers maar was toch over het algemeen de zwakste console van Nintendo.
GolbeZeromus schreef op 13 June 2003 @ 09:56:
Ja, okee jongens, nu weten we wel dat FF:CC op 30 FPS loopt. Sjonge jonge... over herhalingen gesproken :/ Verder erg leuke conversatie tussen ilyc en David2003.
Waarom zou FF:CC op 60fps moeten lopen? Niet echt nodig voor zo'n game.
3Minder. Maar heeft het veel invloed op het spel zelf.
Wat voor invloed dan? Kijk als je nou een actie spel zoals Halo of Burnout 2 hebt ja dan kun je het verschil wel merken. Maar met zo'n soort spel is dat verschil nauwelijks te merken en stoort het ook niet.

[ Voor 86% gewijzigd door schnumi op 13-06-2003 10:04 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 20:19:

[edit]

Ik haal Killer Instinct erbij omdat dit spel Claimde te draaien op een Ultra 64 en je zo dus warm maakte voor de Nintendo 64 Dit spel was een vette hit en grafisch revolutionair(zeker net zo mooi als wat de gamecube nu is)
Pardon, ik wil graag even heel erg hard lachen.
Ik heb pas geleden KI 1 nog gespeeld en ik kan je met behoorlijke zekerheid vertellen dat het niks is vergeleken met de cube spellen (Fighters zijn sprites en niet volledig gerenderd bijvoorbeeld). Ik denk dat het in je herinnering mooier is dan het echt was.
KI gold viel misschien wat tegen kwa graphics maar was op bepaalde punten ook weer mooier. Ik zou zeggen probeer eens wat google en kijk of je de orginele KI games uit de arcade niet op je pc kan spelen (is mij ook gelukt).

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

@Schnumi: Die was als vraag bedoeld, srry!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

HIValicious schreef op 13 June 2003 @ 10:20:
@Schnumi: Die was als vraag bedoeld, srry!
ja sorry verkeerd gelezen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Pfff, RE4 geen topper lijkt me een zwak statement. En ik denk dat ik vast niet de enige ben die voor de cube gekozen heeft omdat daar RE exclusief op zou uitkomen (hmm misschien ook wel, eigenlijk ken ik verder niemand die zo'n onverbeterlijke RE debiel is ;))

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03
rajackar schreef op 13 juni 2003 @ 10:43:
Pfff, RE4 geen topper lijkt me een zwak statement. En ik denk dat ik vast niet de enige ben die voor de cube gekozen heeft omdat daar RE exclusief op zou uitkomen (hmm misschien ook wel, eigenlijk ken ik verder niemand die zo'n onverbeterlijke RE debiel is ;))
Ik ben een grotere RE debiel B)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 09-09 11:55
Hebben jullie ook al dat als je Ikaruga lang geconcentreerd gespeeld heb en je doet ff je ogen dicht dat je nog al die ballen ziet vliegen? :D

[ Voor 10% gewijzigd door BlubberZwijn op 13-06-2003 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

TheEvilCuber schreef op 13 juni 2003 @ 10:55:
[...]

Ik ben een grotere RE debiel B)
Nietus ;)

Maar dan kan ik jou dus wel vragen of RE2 en RE3 de moeite waard zijn om voor de cube aan te schaffen.
Heb ze allebei op de pc maar dat draait met nieuwe hard en software allemaal niet zo lekker meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Viewtifull Joe
Soul Calibur 2
Resident Evil 4
Metal Gear Twin Snakes
Prince of Persia
F-Zero
1080 Avalanche
Pikmin2
etc
dit is dus geheel jouw smaak natuurlijk.
Het zijn idd allemaal toppers maar als je er niet van houd, dan hou je er niet van.
En phuse is igg heeeeeel kritisch in deze opzicht.
Deze lijst is wel goed en deze spellen hou ik zeker in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
Viewtifull Joe
Soul Calibur 2
Resident Evil 4
Metal Gear Twin Snakes
Prince of Persia
F-Zero
1080 Avalanche
Star Fox 2 (iig voor de gameplay )
Pikmin2
etc

Ik denk dat Phuse wel terugkomt op zijn geschrapte lijstje als die games ook echt in de winkels liggen. Star Wars : RS 3 bijv, de beelden die Gamekings liet zien waren echt super. Grafisch waarschijnlijk het beste voor GC op dit moment.

Oja, in dat rijtje hoort voor mij ook nog wel(onder voorbehoud) ;)

True Crime: Streets of LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
HIValicious schreef op 13 June 2003 @ 09:51:
Mooi om te horen en opmerkingen zijn altijd welkom aangezien we nog steeds aan het aftasten zijn. Ik zou die opmerkingen dus graag willen horen! Mail me op deddiekoel@yuugi.nl

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03
<<----- Hoe denk je dat ik aan mijn naam kom ;)
rajackar schreef op 13 June 2003 @ 11:09:
[...]

Nietus ;)

Maar dan kan ik jou dus wel vragen of RE2 en RE3 de moeite waard zijn om voor de cube aan te schaffen.
Heb ze allebei op de pc maar dat draait met nieuwe hard en software allemaal niet zo lekker meer
Ik wil RE 2 en 3 super graag halen maar ik en op dit moment een beetje blut en het volgende geld wat ik heb moet ik een gbasp van halen (krijg binnenkort een flash ding ervoor, EZF 256 d8 ik)

[ Voor 10% gewijzigd door Collaborator op 13-06-2003 11:44 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik zit hier ook nog steeds te twijfelen. Ik wil de verzameling erg graag compleet hebben maar voor het geld zijn er ook andere leuke dingen te koop.
En kwa nick win je idd.
Ik wist wel dat ik mezelf "president evil" had moeten noemen ;)

edit:

Heb er nu maar mijn subtitel van gemaakt ;)

[ Voor 14% gewijzigd door rajackar op 13-06-2003 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb RE 2 & 3 (VS versie) gekocht omdat ik RE0 & 1 helemaal super vond. Ik had de RE games nl. nooit eerder gespeeld. Op zich zijn de games wel een stuk minder. De sfeer in de RE is gewoon heel belangrijk en die is een stuk minder. Maar collectie technisch (ook een reden) is het zeker verantwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Goudstof schreef op 13 June 2003 @ 11:34:
Viewtifull Joe
Soul Calibur 2
Resident Evil 4
Metal Gear Twin Snakes
Prince of Persia
F-Zero
1080 Avalanche
Pikmin2
etc

Ik denk dat Phuse wel terugkomt op zijn geschrapte lijstje als die games ook echt in de winkels liggen. Star Wars : RS 3 bijv, de beelden die Gamekings liet zien waren echt super. Grafisch waarschijnlijk het beste voor GC op dit moment.

ja die was ik nog vergeten :) Lijkt me wel een koele game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Even nog iets over StarFox Armada.
De beelden die ervan verschenen zijn mochten zich verheugen is zeer slechte kritieken die ik deel. De animaties van de figuurtjes is schrikbarend. Maar door de vermelding van de game in het lijstje van Goudstof ("Star Fox 2 (iig voor de gameplay )") ben ik gaan denken.
Mij lijkt de game idd ook erg koel (gameplay technisch dan) want een multplayer game waarmee je zo makkelijk in voertuigen kunt springen om elkaar te lijf te gaan is toch best uniek? Ik denk dat deze game het in zich heeft om een sublieme party game te worden, en de graphics zullen toch wel beter worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op 13 June 2003 @ 10:18:
[...]

Pardon, ik wil graag even heel erg hard lachen.
Ik heb pas geleden KI 1 nog gespeeld en ik kan je met behoorlijke zekerheid vertellen dat het niks is vergeleken met de cube spellen (Fighters zijn sprites en niet volledig gerenderd bijvoorbeeld). Ik denk dat het in je herinnering mooier is dan het echt was.
KI gold viel misschien wat tegen kwa graphics maar was op bepaalde punten ook weer mooier. Ik zou zeggen probeer eens wat google en kijk of je de orginele KI games uit de arcade niet op je pc kan spelen (is mij ook gelukt).
Ik heb de arcade hier op mn pc en het zijn echt geen sprites of hoe jij ze noemt, blijft een heel mooi spel.

Ps. HIValicious goed stukje wat je daar posten van IGN.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
KI maakt wel degelijk gebruik van (pre-rendered) sprites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 12:19:
[...]

Ik heb de arcade hier op mn pc en het zijn echt geen sprites of hoe jij ze noemt, blijft een heel mooi spel.
Wat ik bedoel te zeggen is dat de fighters niet volledig 3d gerenderd worden maar uit losse plaatjes opgebouwd zijn a la street fighter e.d.
Daarbij ben ik er ook zeker van dat KI in dezelfde staat ook op de N64 uit had kunnen komen. Helaas heeft Nintendo ervoor gekozen om dit niet te doen (misschien omdat het al op de SNES uitgekomen was) en in plaats daarvan KI2 wat uit te kleden en uit te brengen.

En daarbuiten kan ik er gewoon erg slecht tegen als iemand weer slecht onderbouwd commentaar begint te blaten.
KI is een mooi spel maar lang niet zo mooi als tegenwoordige knokspellen. De gameplay van KI vind ik persoonlijk nog steeds niet geëvenaard maar dat is iets waar je eeuwig over door kan blijven gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ilyc schreef op 13 juni 2003 @ 09:24:
Ik heb een slecht voorgevoel dat Billy the Hatcher gedoemt te floppen is.
Ik heb de demo op de US demodisc gespeeld. Is nog maar heel kort maar 't lijkt best een leuk spel. Lekker apart en expirimenteel, en speelt nog prima ook. Verwacht binnenkort een preview op Cube-Europe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Goudstof schreef op 13 June 2003 @ 11:34:
Viewtifull Joe
Soul Calibur 2
Resident Evil 4
Metal Gear Twin Snakes
Prince of Persia
F-Zero
1080 Avalanche
Pikmin2
etc

ik denk het niet
SW:RS3 ziet er zeker mooi uit, zo was t ook met deel 2, maar ik vind er geen zak aan, ook al ben ik 'fan' van de films...

Pikmin 2, ook een titel die wel aardig was maar snel verveelde, deel 2 ga ik dus niet eens proberen te spelen, want het is gewoon meer van hetzelfde (nintendo wil snel geld binnenhalen)

1080 Avalanche, dat spel wil ik misschien nog een kans geven, maar tot nu toe ziet het er niet naar uit dat het echt een goed spel wordt

Viewtifull Joe, is mij te freaky, alhoewel het denk ik wel een van de betere door mij geschrapte titels is... misschien iets om eens te lenen/huren

Soul Calibur 2, ik heb em zelf op de xbox, en ik moet zeggen dat ie zwaar tegenvalt... de ultimate fighter? nou nee... interactie met de omgeving vind ik toch wel een pre en dat zit er dus bij deze fighter niet in, mooie characters, lelijke backgrounds... matig dus

Resident Evil 4, never liked resi never wil

Prince of Persia, hmm tja spreekt me niet echt

Starfox 2, haha pathetic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op 13 June 2003 @ 12:40:
[...]

Wat ik bedoel te zeggen is dat de fighters niet volledig 3d gerenderd worden maar uit losse plaatjes opgebouwd zijn a la street fighter e.d.
Daarbij ben ik er ook zeker van dat KI in dezelfde staat ook op de N64 uit had kunnen komen. Helaas heeft Nintendo ervoor gekozen om dit niet te doen (misschien omdat het al op de SNES uitgekomen was) en in plaats daarvan KI2 wat uit te kleden en uit te brengen.
Uit te kleden? Ki gold is een goedkope/met water aangelengde versie van Killer Instinct 2 het lijkt er helemaal niet op! De arcade versie was 10 keer zo mooi. Killer 1 was grafisch ook stukken mooier op de arcade dan Killer 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op 13 juni 2003 @ 12:58:
[...]

Uit te kleden? Ki gold is een goedkope/met water aangelengde versie van Killer Instinct 2 het lijkt er helemaal niet op! De arcade versie was 10 keer zo mooi. Killer 1 was grafisch ook stukken mooier op de arcade dan Killer 2.
Of iets mooier lijkt is een mening, feit is dat KI2 een geavanceerdere renderengine had maar dat een hoop mensen de gladdere / legere beelden van KI1 mooier vonden.
Daarnaast is KI gold een goed spel. De gameplay is erg goed behouden gebleven en is voor een groot deel identiek aan de arcade versie.

Off topic wil ik je nog verzoeken je posts in beter nederlands te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Deddiekoel schreef op 13 June 2003 @ 11:39:
[...]

Mooi om te horen en opmerkingen zijn altijd welkom aangezien we nog steeds aan het aftasten zijn. Ik zou die opmerkingen dus graag willen horen! Mail me op deddiekoel@yuugi.nl
gemeeld
Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 12:19:
Ps. HIValicious goed stukje wat je daar posten van IGN.
finally someone noticed ;)
Goudstof schreef op 13 juni 2003 @ 11:34:
Viewtifull Joe
Soul Calibur 2
Resident Evil 4
Metal Gear Twin Snakes
Prince of Persia
Pikmin2
FF:CC
beter gemaakt

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Deddiekoel schreef op 13 juni 2003 @ 12:18:
Even nog iets over StarFox Armada.
De beelden die ervan verschenen zijn mochten zich verheugen is zeer slechte kritieken die ik deel. De animaties van de figuurtjes is schrikbarend. Maar door de vermelding van de game in het lijstje van Goudstof ("Star Fox 2 (iig voor de gameplay )") ben ik gaan denken.
Mij lijkt de game idd ook erg koel (gameplay technisch dan) want een multplayer game waarmee je zo makkelijk in voertuigen kunt springen om elkaar te lijf te gaan is toch best uniek? Ik denk dat deze game het in zich heeft om een sublieme party game te worden, en de graphics zullen toch wel beter worden!
t was mijn lijstje nofi :)
Maar idd.. volgens mij is dit (gameplay) een punt wat tegenwoordig heel veel mensen vergeten. Tuurlijk zijn graphics heel erg belangrijk maar wat veel belangrijker is, is de gameplay. Misschien dat Namco eerst een solide gameflow/play bouwt en dan pas de betere graphics? Naja ik kijk iig naar uit! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeleken met de arcade versie is KI gold een middelmatig spel. (gameplay is niet alles)
Zoals in dat IGN stukje wat net is gepost, is KI gold niet het materiaal om je hoofd boven water mee te houden. Nintendo had hem gewoon Arcade perfect moeten uitbrengen zoals ze hadden beloofd in de intro Van Killer Instinct 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je hier niet over gaan zeuren in het "Killer Instinct Gold was kut, had Nintendo beter moeten doen"-topic? Kheb het nou wel door denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Same here :)
@David.. heb je nog wat positiefs over de Gamecube te vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorix Jim schreef op 13 June 2003 @ 13:34:
Same here :)
@David.. heb je nog wat positiefs over de Gamecube te vertellen?
Indien nee, rot dan op.

VRAAGJE OVER DE WIND TEMPLE IN TWW:

Ik heb alles al. Map, Compass, Hookshot, Big Key. nu moet ik echter bij de boss komen, wat maar niet lukt :P je moet onder de propellor komen die je in de centrale room omhoogblaast. Hoe doe je dit in godsnaam!? Wat doe ik fout, er zit toch gewoon een rooster voor? WAAR O WAAR zit het gat zodat ik naar beneden kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

zie ander topic

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 13:20:
Kan je hier niet over gaan zeuren in het "Killer Instinct Gold was kut, had Nintendo beter moeten doen"-topic? Kheb het nou wel door denk ik...
Nee dit is de jusite topic naam: Nintendo kan beter maar doet dit niet en valt steeds terug in dit patroon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 14:00:
[...]

Nee dit is de jusite topic naam: Nintendo kan beter maar doet dit niet en valt steeds terug in dit patroon.
Nu graag ophouden of je kan wat mij betreft een OW krijgen wegens sfeerverziekend gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Uhm een paar man hadden het erover dat Eternal Darkness in MM in R'dam te koop was voor € 20.
Woont iemand in de buurt die er binnekort heengaat en een copy daarvan voor mij willen meenemen, uiteraard voor een kleine vergoeding :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

HIValicious schreef op 13 juni 2003 @ 14:04:
Uhm een paar man hadden het erover dat Eternal Darkness in MM in R'dam te koop was voor € 20.
Woont iemand in de buurt die er binnekort heengaat en een copy daarvan voor mij willen meenemen, uiteraard voor een kleine vergoeding :)
Als je de media markt in rotterdam bij het alexandrium bedoelt is dat geen probleem, ik woon daar nl. vlakbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dit is trouwens de officiële boxart van F-zero GX.

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/fzerogxboxfinallllx.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door schnumi op 13-06-2003 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:34

admiral866

The King Personality Disorder

schnumi schreef op 13 June 2003 @ 14:19:
Dit is trouwens de officiële boxart van F-zero GX.

[afbeelding]
Best nice :)
Kan echt niet wachten totdat ie eindelijk hier is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:59
GX wordt echt een top game!
Boxart ziet er ook mooi uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

rajackar schreef op 13 juni 2003 @ 14:14:
[...]

Als je de media markt in rotterdam bij het alexandrium bedoelt is dat geen probleem, ik woon daar nl. vlakbij.
Tof! Maar weet je of ED dan daar zo cheap te krijgen is?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

HIValicious schreef op 13 June 2003 @ 14:27:
[...]

Tof! Maar weet je of ED dan daar zo cheap te krijgen is?
Als jij ff belt om het te vragen dan wil ik wel ff langs hobbelen om em voor je op te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 12:45:
[...]

Ik heb de demo op de US demodisc gespeeld. Is nog maar heel kort maar 't lijkt best een leuk spel. Lekker apart en expirimenteel, en speelt nog prima ook. Verwacht binnenkort een preview op Cube-Europe :)
Ik heb er ook wel vertrouwen in dat het een aardig spel wordt, alleen ben ik bang dat het niet aan zal slaan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Verwijderd schreef op 13 juni 2003 @ 14:03:
[...]
Nu graag ophouden of je kan wat mij betreft een OW krijgen wegens sfeerverziekend gedrag.
Nou nou, kritiek geven mag best hoor, en hij beargumenteerd het netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

ilyc schreef op 13 June 2003 @ 14:32:
[...]

Nou nou, kritiek geven mag best hoor, en hij beargumenteerd het netjes :)
Ik vind z'n beargumentering eigenlijk zwaar beneden pijl. Ik heb echt geen moeite met commentaar maar alleen maar over een foutje bij één spel gaan zitten zieken en verder niks toevoegen vind ik een beetje hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
rajackar schreef op 13 juni 2003 @ 14:34:
[...]

Ik vind z'n beargumentering eigenlijk zwaar beneden pijl. Ik heb echt geen moeite met commentaar maar alleen maar over een foutje bij één spel gaan zitten zieken en verder niks toevoegen vind ik een beetje hinderlijk.
Volgens mij doet-ie redelijk z'n best het te beargumenteren, alhoewel ik het uiteindelijk ook een redelijke non-discussie vind, maar om nu gelijk woorden als "OW" te gaan gebruiken, nee, dat vind ik ook niet zo gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ilyc schreef op 13 June 2003 @ 14:44:
[...]

Volgens mij doet-ie redelijk z'n best het te beargumenteren, alhoewel ik het uiteindelijk ook een redelijke non-discussie vind, maar om nu gelijk woorden als "OW" te gaan gebruiken, nee, dat vind ik ook niet zo gezellig :)
@David2003, doe gewoon weer normaal. Beetje oude koeien uit de sloot halen. Alsof het gezeik van jouw door nintendo wordt gehoord en opeens een KI voor je gaan uitbrengen ofzo. En nr 1 staan doen ze ook al niet (teminste niet op korte termij tenzij heel de wereld opeens cubes gaat halen)

Janmaster > een OW is ook al TE. En dat is natuurlijk aan de mod over te laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Om maar weer On topic te gaan:

Ze mogen wat mij betreft wel een KI voor de cube gaan maken maar sinds Rare bij big N weg is zie ik dat ook niet echt meer gebeuren.

ennuh HIV: laat ff weten of ik voor je langs de MM moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

De kans daarop lijkt mij 0,0%. Rare heeft de rechten en is 1st party bij MS dus als dat gebeurt dan is het een wereldwonder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

rajackar schreef op 13 juni 2003 @ 14:29:
[...]

Als jij ff belt om het te vragen dan wil ik wel ff langs hobbelen om em voor je op te pikken.
ik bel nog wel...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

schnumi schreef op 13 June 2003 @ 15:17:
De kans daarop lijkt mij 0,0%. Rare heeft de rechten en is 1st party bij MS dus als dat gebeurt dan is het een wereldwonder. :)
Ik zeg het wordt tijd voor wonderen :Y)
Stuur me anders ff

mailtje:

omk666@yahoo.com

Ik kan namelijk alleen in het weekend dus als je voor morgen mailt kan ik em morgen gaan halen.

[ Voor 34% gewijzigd door rajackar op 13-06-2003 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

offtopic:
ik ben nu aan het bellen...

edit: in gesprek ... :(

edit: opgenomen ...

edit: helaas niet bij elexandrium ... :(

maar hoe moet ik me dat nou voorstellen bij ff:cc geen cpu gestuurde chars ?

[ Voor 103% gewijzigd door NoTimeRemains op 13-06-2003 15:31 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 juni 2003 @ 14:51:
[...]

@David2003, doe gewoon weer normaal. Beetje oude koeien uit de sloot halen. Alsof het gezeik van jouw door nintendo wordt gehoord en opeens een KI voor je gaan uitbrengen ofzo. En nr 1 staan doen ze ook al niet (teminste niet op korte termij tenzij heel de wereld opeens cubes gaat halen)

Ik haal geen oude koeien uit de sloot, ik probeer het punt aan te duiden waneer Nintendo de fout in is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ze zijn dus in de fout gegaan omdat ze iets hebben aangekondigt en toen niet zijn nagekomen wat ze zeiden...

Ken je het verschijnsel Black&White? ;) :Y)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 15:40:
[...]

Ik haal geen oude koeien uit de sloot, ik probeer het punt aan te duiden waneer Nintendo de fout in is gegaan.
Ach who cares, als het daar niet mis zou gaan zou het ergens anders wel mis gaan. omdat ze KI niet uitgebracht hebben op de N64 (ultra64) is het mis gegaan?

Het is ook weer leuk een discussie, vult het topic een beetje ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 18:26:
Jongens gooi me alsjebelieft niet op de brandstapel voor dit: maar Nintendo heeft redelijk vaak beloftes niet waar gemaakt.
Mijn mening over Nintendo begon sceptisch te worden toen er op de Killer Instinct kast werd gezegd: Availble @ your home in 1995 only on Ultra 64... En kwam Killer Instinct op de "Ultra 64?" Nee nooit. In plaats daarvan kwam alleen een gold versie op de Nintendo 64 die naar mijn mening net zo goedkoop was als Zelda de Windwaker vergeleken met de Spaceworld 2000 Zelda. Dit soort kleine dingetjes blijven toch in je achterhoofd zweven.... Gewoon klote vind ik het. Mario 64 en Zelda op de 64 waren 2 top spellen waarschijnlijk de mooiste spellen die ik ooit op een console heb gespeeld, maar de Nintendo 64 is niet de Ultra 64 geworden waar iedereen op te wachten zat. Wat de Gamecube nu is had de Nintendo 64 toen moeten/kunnen zijn. Nintendo draait nu op voor deze fout die ze hebben gemaakt.Ik denk dat de les hieruit is dat je onderling geen monopolie/cartel kan houden door middelvan de technologie op een laag pitje te zetten, en samen met concurenten afspraken maken op hoeveel moois je de consument kan tracteren. Als de technologie het toelaat pomp dan alles wat je hebt in een console en hou de consument niet aan een lijntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
HIValicious schreef op 13 June 2003 @ 15:22:maar hoe moet ik me dat nou voorstellen bij ff:cc geen cpu gestuurde chars ?
Dat je party alleen uit door mensen bestuurde characters bestaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 juni 2003 @ 15:40:
[...]

Joh, en vanaf dat punt is het zeker bergafwaarts gegaan? Nintendo ging al de fout in met het Philips/Sony samenwerkingsverband, vervolgens komen ze met de Virtual Boy aanzetten en daarna werd pas de Ultra 64 aangekondigd... Nintendo is al vééééél eerder de fout ingegaan..

Voor jou is misschien het Killer Instinct gedoe dat de emmer deed overlopen maar het is niks vergeleken met bovenstaande voorbeelden.

Lamsh heeft het eigenlijk al prima verwoord...
Verwijderd schreef op 13 juni 2003 @ 03:30:
Sjees wat een gezeik weer hier. "Nintendo had 1e kunnen staan!" "Nintendo doet te weinig om 1e te staan!"
fans zien nu eenmaal graag dat het goed gaat met een bedrijf waar ze geld aan hebben uitgegeven. Vergelijk het maar met voetbal fans, die zien ook liever hun favoriete club winnen.
Gaat Nintendo failliet als ze niet 1e staan? Neen
Gaat Nintendo slechte spellen maken als ze niet 1e staan? Neen
Heb ik er last van als Nintendo niet 1e staat? Dacht 't niet
Verder boeit 't me ook weinig wie dan die goeie spellen voor mn cube maakt, retro, rare, sega whatever, als ik maar kan spelen. Daar heb ik nu en de komende maanden nog geen probleem mee.
Die gasten van Nintendo zijn er trouwens ook niet alleen maar om jou het beste en mooiste te geven, die proberen ook gewoon geld te verdienen. De cube is zeker niet alles wat ze nu kunnen, maar is een mooie prijs/kwaliteit verhouding. Daarom maakt Nintendo winst op elke console die ze verkopen. Als het nu leuke spellen zijn dan zal ik er niet van wakker liggen dat het mooier en leuker had kunnen zijn ofzo.
Wees tevreden met wat je krijgt, you can't always get what you want :P
En dat is de waarheid..

Als je niet tevreden bent dan is het misschien tijd om te gaan kijken bij de concurrenten... Iets wat ik wellicht de volgende generatie ook ga doen want de richting die Nintendo nu opgaat bevalt me niet. Nintendo ondergaat op dit moment een 'face-lift' om het zo maar te zeggen maar wat ze nu precies willen is nog niet helemaal duidelijk. Voorlopig komen er nog genoeg goede spellen uit dus ik (als consument) maak mij geen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd als Nintendo toen gewoon de N64 met het Sony lasersysteem had uitgebracht dan had je nu geen Playstation gehad en was Nintendo gewoon 1ste gebleven. :P

Maarja we cant change history can we.

Trouwens er zijn weer een paar nieuwe screens van F-zero GX. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/fzero/29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/fzero/31.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/fzero/32.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/fzero/33.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/fzero/34.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/fzero/35.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door schnumi op 13-06-2003 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

wauw! ik hou niet van dit soort spellen maar op de een of andere manier voel ik me best aangetrokken tot fzero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rocky slechts 15 euro bij de bart smit!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rocky is een dope game....
ten eerste 30 fps, hmm back to n64 zeker?
ik ben jouw ongebaseerde lompe kritieken nogal beu. Je hebt echt geen idee waar je hebt over hebt he? Eens te meer bewijs je het maar weer eens! gefeliciteerd!

Er zijn niet veel cube spellen die op 60 fps lopen. In feite maakt het ook niet heel veel uit, 30 of 60, zolang ie maar stabiel is. Zelda the wind waker loopt op 30 fps, metroid prime loopt op 30 fps, starfox adventures loopt op 30 fps en resident evil / resident evil 0, waverace loopt op 30 fps, pikmin loopt op 30 fps

Voorbeelden van spellen die wel op 60 hz lopen, timesplitters2, monkey ball 1 en 2, smash brothers melee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Wow! Hopelijk is F-Zero snel klaar, want ik moet hem echt hebben, zo'n geweldig spel lijkt me dat :9~.

En wat is er toch weer een gezellige sfeer in dit topic :r :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat is er toch weer een gezellige sfeer in dit topic
Ik word gewoon niet blij van ongebaseerde flames en bashes, daar kan je mij redelijk mee opfucken. Plus dat ik het al vaker heb gezegd, meningen okee, maar als je weet dat het meningen zijn die reacties gaat opvragen zorg dan wel ff dat je ze kan beargumenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
:'( de nieuwe xbox wordt uitgerust met ati chip...

bye bye ati... damn nintendo, dit hadden ze moeten voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Euhh vriend je hebt het interview zeker niet gelezen. MS zag geen reden waarom ATI ook niet aan Nintendo kon blijven leveren. :)

Maar idd als Nintendo ATI afslaat is dat geen goeie move. Trouwens heb je ook een link? :) Er staat namelijk nog niks op ati.com

[ Voor 16% gewijzigd door schnumi op 13-06-2003 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Wat the fuck maakt iedereen zich druk hier over Nintendo? Jongens, kijk eens naar buiten. Daarboven schijnt een heel fel ding dat de zon heet. Die maakt het hier op aarde warm en jullie gaan julliezelf nog eens warm maken door hier zo druk te doen. Ga naar buiten, pak een biertje en geniet.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Ik maak me allerminst druk om Nintendo, maar ik vind het gewoon leuk om erover te lezen en discussiëren :)

En dat bier .. ik ben me mentaal aan het voorbereiden op vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Lol idd. :P Het is gewoon leuk om het erover te hebben. Maar dat van ATI kan ik dus nergens vinden.

Er zijn alleen maar rumours. Aangezien Nvidia te hoge prijzen vraagt voor hun kaarten en MS de productie kosten voor de Xbox2 omlaag wil halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
@Glorix Jim
Het was idd jouw game lijstje, ik had je moeten quoten voor de duidelijkheid. My bad. ;)

Over de framerate, ik heb Skies of Arcadia legends gehaald en de 30 f/s zijn voor mij niet belangrijk. Een lekkere game verder. Merk er weinig van. Dus hoge framerates betekent in dit geval helemaal niets.

Oh ja, ED is alleen bij MM R'dam Lijnbaan €20

[ Voor 11% gewijzigd door Slurpie Blauw op 13-06-2003 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Goudstof schreef op 13 June 2003 @ 17:58:
@Glorix Jim
Het was idd jouw game lijstje, ik had je moeten quoten voor de duidelijkheid. My bad. ;)

Over de framerate, ik heb Skies of Arcadia legends gehaald en de 30 f/s zijn voor mij niet belangrijk. Een lekkere game verder. Merk er weinig van. Dus hoge framerates betekent in dit geval helemaal niets.
Het ligt er ook totaal aan wat voor soort game het is. Als het vooral op speed enz gericht is tsja dan is 60fps wel een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Goudstof schreef op 13 juni 2003 @ 17:58:
@Glorix Jim

Oh ja, ED is alleen bij MM R'dam Lijnbaan €20
np m8 :> :> :>

En idd framerates zijn alleen nodig daar waar snelheid een grote factor speelt (racegames bijv).

[ Voor 12% gewijzigd door Glorix Jim op 13-06-2003 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 16:07:
[...]

Lamsh heeft het eigenlijk al prima verwoord...

[...]
fans zien nu eenmaal graag dat het goed gaat met een bedrijf waar ze geld aan hebben uitgegeven. Vergelijk het maar met voetbal fans, die zien ook liever hun favoriete club winnen.

[...]
En dat is de waarheid..

Als je niet tevreden bent dan is het misschien tijd om te gaan kijken bij de concurrenten... Iets wat ik wellicht de volgende generatie ook ga doen want de richting die Nintendo nu opgaat bevalt me niet. Nintendo ondergaat op dit moment een 'face-lift' om het zo maar te zeggen maar wat ze nu precies willen is nog niet helemaal duidelijk. Voorlopig komen er nog genoeg goede spellen uit dus ik (als consument) maak mij geen zorgen.
Dankje, kwas al bang dat niemand 't las :)

David2003: Of je een punt hebt of niet zal ik het niet over hebben, maar je hebt het nou wel duidelijk gemaakt, dat bedoelde ik. Ik ben bang dat je toch niemand zal overtuigen, dus dan is het genoeg als je hebt laten horen wat je vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje, kwas al bang dat niemand 't las
Dat gevoel heb ik nou ook altijd :)

is resident evil 0 een beetje de moeite waard? die is nogal goedkoop in de vs, dus ben van plan die mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 18:42:
[...]
Dat gevoel heb ik nou ook altijd :)

is resident evil 0 een beetje de moeite waard? die is nogal goedkoop in de vs, dus ben van plan die mee te nemen.
ik vond hem zeker de moeite waard, hele mooie cutscenes, leuke puzzels en aardig veel bazen. :) Toch denkik dat in je eentje spelen een stuk enger is (hoewel in grote delen van het spel dit ook het geval is) Ohja de sfeer is ook helemaal perfect.. omg echt trauma's ervan toen een zombie me ineens bij mn been pakte in een lijkkamer oid... :o

[ Voor 13% gewijzigd door BlubberZwijn op 13-06-2003 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Broeders ik heb gezondigd vergeef mij. })
Ik heb een PS2 in huis gehaald , ik heb nu dus 2 onheilige stukken hardware pal naast mijn heilige cube staan een x-box en een ps2.

Neemt niet weg dat kingdom hearts me toch een prachtig spel is :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 17:24:
metroid prime loopt op 30 fps
Bijna goed! 60 FPS om precies te zijn.

Heb trouwens ontdekt dat beetles (in MP) ook kunnen 'vliegen' :+

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 13 juni 2003 @ 19:03:
Broeders ik heb gezondigd vergeef mij. })
Ik heb een PS2 in huis gehaald , ik heb nu dus 2 onheilige stukken hardware pal naast mijn heilige cube staan een x-box en een ps2.

Neemt niet weg dat kingdom hearts me toch een prachtig spel is :P ;)
hmm ja een ps2 trekt mij ook wel, maar ja wordt een beetje teveel van t goede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bron ign metroid prime review
Advanced 3D engine draws beautifully detailed worlds with massive geometry, crisp textures, lighting and particle effects and more at 60 frames per second
sorry d3, je hebt helemaal gelijk, my mistake. Maar over de rest ben ik wel zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 juni 2003 @ 14:51:
[...]

Khad al een topicreport gemaakt, niets meer van gehoord. modsysteem is niet meer wat het geweest is. Tja die hebben natuurlijk ook wel wat beters te doen met dit mooie weer :Y)
Naja, discussie is gesloten. Wil je killerinstinct ga naar Japan en zoek een Arcadehal.

F-Zero = :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Summer 2004 Animal Crossing 2 Nintendo
- June 2004 Pilotwings Nintendo Flight
bron ign.

hell yeah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 08:34

admiral866

The King Personality Disorder

Zo, net even Micro Machines besteld.
Is altijd erg tof met 4 man. iig op N64 veel te veel gedaan :D
Zijn er trouwens mensen die deze game hebben?

--------------------------
Viewtifull Joe
Soul Calibur 2
Resident Evil 4
Metal Gear Twin Snakes
Prince of Persia
F-Zero
1080 Avalanche
Star Fox 2
Pikmin2.. maybe

[ Voor 48% gewijzigd door admiral866 op 13-06-2003 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja op de xbox, maar vond het niet de micromachines feel hebben die het vroeger altijd had. Dus het heeft niet echt mijn zegen sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:59
[...]

Viewtifull Joe
Soul Calibur 2
Resident Evil 4
Metal Gear Twin Snakes
Prince of Persia
F-Zero
1080 Avalanche
Pikmin2
etc
Hehe,
Viewtifull Joe
Soul Calibur 2
Resident Evil 4
Metal Gear Twin Snakes
Prince of Persia
F-Zero
1080 Avalanche
Star Fox 2
Pikmin2
;)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, mijn lijstje dan ook maar:

Viewtifull Joe
Soul Calibur 2
Resident Evil 4
Metal Gear Twin Snakes
Prince of Persia
F-Zero
1080 Avalanche
Star Fox 2
Pikmin 2

Kheb alleen de titels doorgestreept die ik dus echt niet wil, kga ze echt niet allemaal kopen, en waarschijnlijk zullen er ook wel een paar rot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
Pffft ik kom echt niet door stage 3 heen met Ikaruga. Echt lastig al die stralen en daarna nog eens die smalle gang met vliegtuigjes waar ik ook al niet doorheen kom... Kom ik met veel geluk eindelijk aan bij de baas (dat draaiende wiel geval) met 1 leven ofzo en ga ik gelijk dood :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

schnumi schreef op 13 juni 2003 @ 16:14:
Idd als Nintendo toen gewoon de N64 met het Sony lasersysteem had uitgebracht dan had je nu geen Playstation gehad en was Nintendo gewoon 1ste gebleven. :P

Maarja we cant change history can we.

Trouwens er zijn weer een paar nieuwe screens van F-zero GX. _/-\o_

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat dacht je misschien maar dan zie je toch even Sega over het hoofd! ik ben ervan overtuigd dat als de Playstation er niet was geweest Sega meer succes had geboekt met hun Saturn en vervolgens hadden we een later uitgebrachte (dus ook snellere en betere (nog beter? ja nog beter)) Dreamcast gehad en die had dan toch echt even zwaar geruleerd...

Maarja wat je zegt we can't change history dusseh laten we maar gewoon genieten van die F-zero GX shot en hopen dat het spel net zo goed is als die shots en de filmpjes die we gezien hebben... Moet haast wel want deze game is immers in ontwikkeling bij Sega in opdracht van Nintendo (Dreamteam anyone?) :)

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.