jongens gooi me alsjebelieft niet op de brandstapel voor dit: maar Nintendo heeft redelijk vaak beloftes niet waar gemaakt
Best een mening en ik zal ook ff zeggen waarom ik dat vind
n plaats daarvan kwam alleen een gold versie op de Nintendo 64 die naar mijn mening net zo goedkoop was als Zelda de Windwaker vergeleken met de Spaceworld 2000 Zelda.
Ooit wel eens bedacht dat sommige mensen misschien de stijl van the wind waker liever hebben als de spaceworld2k stijl?

Het kan natuurlijk zijn dat nintendo er later nog wel wat mee doet, maar ze wilden nu gewoon een andere kant op. Wat anders proberen. Hadden ze wel een realistische kant gekozen weet ik zeker dat er de volgende kritieken waren gekomen: Nintendo kiest de veilige weg door alleen maar een grafische update te brengen en niets nieuws wil brengen.
Mario 64 en Zelda op de 64 waren 2 top spellen waarschijnlijk de mooiste spellen die ik ooit op een console heb gespeeld, maar de Nintendo 64 is niet de Ultra 64 geworden waar iedereen op te wachten zat.
De nintendo64 heeft mij echt niet teleurgesteld, in tegendeel, de hoeveelheid uren die ik heb zitten in smash brothers/goldeneye/mario64/OoT/MM/banjo kazooie/jet force gemini/blast corps/mario party/en nog al de titels die ik nu vergeet. (vooral het aantal uren goldeneye multiplayer is echt heel ziek, heb dat spel met vrienden toch zeker wel 2 jaar non stop elk weekend gespeeld)
Ik vermaak me nu ook prima met de cube, er wordt nog wel eens vergeten hoe grote en diverse library aan spellen de cube nu al heeft, met spellen die naar mijn idee nu al legendarisch zijn en het altijd zullen blijven in mijn ogen. Plus daar bovenop de algemene kwaliteit van de spellen ook nog eens toeneemt. Mij hoor je niet klagen hoor.
[quote]Nintendo draait nu op voor deze fout die ze hebben gemaakt.Ik denk dat de les hieruit is dat je onderling geen monopolie/cartel kan houden door middelvan de technologie op een laag pitje te zetten, en samen met concurenten afspraken maken op hoeveel moois je de consument kan tracteren.[/qupte] technologie op een laag pitje? hmm die moet je me even uitleggen!

daar ben ik het namelijk helemaal niet mee eens. Als de developers eens niet zo lui zouden zijn zouden er genoeg technologisch gezien mooie spellen uitkomen, de zeik is alleen dat ze dat niet doen. In het eerste geval geeft EAD de voorkeur aan goeie gameplay, dat is altijd al zo geweest en dat zal niet veranderen, vergeet dat niet. OoT was ook echt niet state of the art toen het uitkwam, de graphics waren degelijk, niet meer of minder. Zo kan je nog wel een hoop voorbeelden bedenken van bijna alle EAD klassiekers...
ikaruga door amateurs: langzaam telkens klein beetje naar links/rechts gaan, onderwijl heel de tijd schieten, dan komt het wel goed, dan raak je ze als het goed is niet, en je kan dan de van onder komende scheepjes ook kapot maken
Je moet precies goed in het midden zitten van 2 banen en dan in een keer een rechte streep naar beneden trekken, schieten (metene chains maken) en weer een eind naar boven gaan. Daarna weer een rechte streep naar beneden trekken etc.
Tuurlijk kan je wel het op de yam manier doen, maar dan blijf je altijd op zo'n zielige yam score hangen in level 1

of welk veld dan ook
[
Voor 12% gewijzigd door
Verwijderd op 12-06-2003 19:16
]