Het Grote Gamecube Topic Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.915 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

HIValicious schreef op 06 June 2003 @ 12:14:
weet iemand een site waar alle (! ik her haal ALLE!) PAL games die nu uit zijn opstaan?
www.nedgame.nl ? Volgens mij is die site altijd aardig up to date.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net Def Jam Vendetta uit de UK binnen, speelt lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hier een impressie van IGN over Hitman 2:

hier klikken

Nou Eidos heeft wel interesse in de cube zeg. 1 man heeft deze titel gepoort naar de cube! Geen wonder dat het zo lang duurde. 8)7

Trouwens voor wie de nieuwste FF: CC trailer nog niet gezien heeft check deze link even. :) Is niet al te hoge kwaliteit maar deze game word echt _/-\o_ _/-\o_ :9~

Hier kun je ook alvast wat van de omgevingen zien en volgens mij zit dat wel goed. :)

Hier is ie!

[ Voor 46% gewijzigd door schnumi op 06-06-2003 13:05 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

totdat de depressievelingen horen dat je minimaal 1 gba nodig hebt om dit spel te multiplayeren ;)

Het idee erachter lijkt me wel vet, extra info op je gba scherm tijdens het spelen. (Over gba's gesproken, ik zag net dat die dingen echt maar 100 dollar zijn in amerika, dus 83 euro, heb ik ff mazzel dat ik er 5 weken heen ga binnenkort :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het een bit jammer dat nintendo veel inversteerd in dit gba > GC connectivity. Eerlijk gezegd zit ik er ook niet op te wachten maar innovatief is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03
Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 16:08:
ik vind het een bit jammer dat nintendo veel inversteerd in dit gba > GC connectivity. Eerlijk gezegd zit ik er ook niet op te wachten maar innovatief is het wel.
Tegenwoordig heb je in bijna allie nieuwe spellen wel zon connectivity iets.
Ik de eerste spellen moest je ook de GBA versie hebben om er iets mee te kunnen. maar dat liep niet echt (niemand koopt nog een spel om 1 dingetje te doen)

Maar toen kwam Nintendo met Zelda, waarin je zonder game i je GBA vette dingen kon doen, secrets vinden, makkelijker varen bommetjes gooien en veel meer leuke shit.

Metal gear: TTS krijgt een gba feature (gok op een radar)
Splinter Cell : (radar + sticky bomb)
Final Fantasy (status screen :?)

al die dingen zouden normaal je beeld vervuilen, en zitten nu prachtig apart op je GBA scherm, die dan ook nog eens dor iemand anders kan laten besturen zodat er een soort teamwork ontstaat.

Das pas innovatief zijn.

Hulde aan Nintendo.. Niemand zou dit durven, en Nintendo slaagt erin.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Ik vind het maar irritant .. moet ik zeker telkens m'n GBA van de grond pakken als ik m'n stats wil zien?

Maar goed .. we zullen zien, hopelijk heeft Nintendo nog wat coole verrassingen :)

[ Voor 33% gewijzigd door ilyc op 06-06-2003 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mmm dit klinkt niet al te best.
Hoewel Nintendo eerder reeds aankondigde plannen te gaan ondernemen tegen het importeren van spellen en hardware uit andere regionen, is Nintendo nu werkelijk tot actie over gegaan. Men zet alles op alles om te voorkomen dat Europese importeurs en detailhandel nog spellen aanbieden vanuit een andere regio waar spellen vaak veel eerder verschijnen dan in onze regio.

Deze actie neemt men onder andere in de vorm van wurgcontracten waarin staat dat men heel nauwkeurig bij moet gaan houden waar alle producten vandaan komen en hoeveel ervan verkocht wordt. Houdt men zich niet aan het importverbod, dat door Nintendo zo erg makkelijlk te controleren is, dan volgen er sancties. De concurrentie heeft echter nog nooit zulke sancties ondernomen en is dit ook niet van plan:
Only last month, the company brought legal pressure to bear on small UK-based importer TQ Games, forcing the shut-down of the operation. Neither Sony nor Microsoft has ever taken this kind of action against importers, and both companies have expressed, privately at least, that they have no plans ever to do so.

Nintendo is demanding that retailers sign agreements stating that they will no longer sell imported items, and provide details of sales and stock records along with information about their suppliers - presumably with a view to chasing the importers further up the chain.
Kenners beweren dat Nintendo met deze actie nog meer terrein verliest in Europa. Veel games brengt Nintendo namelijk niet eens uit in Europa, zoals het vermakelijke Animal Crossing, en deze games gaan met zulke acties volledig aan de consumenten voorbij waardoor de GameCube nog meer aantrekkingskracht verliest. Vooral voor de die-hard GameCube gamers die alles zo snel mogelijk willen hebben en alle games willen spelen is deze actie een doorn in het oog. Lees het hele artikel hier.
van gamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Waarom doet Nintendo dit in hemelsnaam? Ze verkopen veel minder (Bedrijven zoals Lik-Sang zullen toch wel een lieve duit opleveren), ze stimuleren de illegale import/illegale kopietjes en ze maken er geen winst op.

Als ik Soul Calibur 2 in het Japans wil, wil ik het ook in het Japans >_<

En wat belet iemand om in Japan 60 spelletjes te kopen en door te verkopen in Nederland :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Bedrijven als Lik-Sang importeren niet. Die zitten in Hog KOng en exporteren als het ware.
Het gaat hier over de kleine gamespeciaalzaak die US en JAP games verkoopt!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

TheEvilCuber schreef op 06 juni 2003 @ 16:17:
[...]

Tegenwoordig heb je in bijna allie nieuwe spellen wel zon connectivity iets.
Ik de eerste spellen moest je ook de GBA versie hebben om er iets mee te kunnen. maar dat liep niet echt (niemand koopt nog een spel om 1 dingetje te doen)

Maar toen kwam Nintendo met Zelda, waarin je zonder game i je GBA vette dingen kon doen, secrets vinden, makkelijker varen bommetjes gooien en veel meer leuke shit.

Metal gear: TTS krijgt een gba feature (gok op een radar)
Splinter Cell : (radar + sticky bomb)
Final Fantasy (status screen :?)

al die dingen zouden normaal je beeld vervuilen, en zitten nu prachtig apart op je GBA scherm, die dan ook nog eens dor iemand anders kan laten besturen zodat er een soort teamwork ontstaat.

Das pas innovatief zijn.

Hulde aan Nintendo.. Niemand zou dit durven, en Nintendo slaagt erin.
_/-\o_ Hallelujah! _/-\o_

Voor deze extra stuff (Tingle Tuner, radar in MGS etc.) ga ik dus een bijpassende zwarte SP kopen.
Hoe stoer is dat je opent zodat schermpje en je ziet mensjes lopen op de radar!

Persoonlijk vind ik dit een super idee!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Deddiekoel schreef op 06 juni 2003 @ 16:57:
Bedrijven als Lik-Sang importeren niet. Die zitten in Hog KOng en exporteren als het ware.
Het gaat hier over de kleine gamespeciaalzaak die US en JAP games verkoopt!
zoals bij insidegamer ofzo. Dat soort zaken. :) Dus niet dvdboxoffice enz als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:57

Wom

Wat is het grote bezwaar van Nintendo dan wat betref het verkopen van importgames ? Lopen ze dan veel winst mis ?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

och het gaat toch om de import games in gameshops hier, je kan nog steeds kopen en laten oversturen door dvdboxoffice en etc. etc.

ken ook niemand die 80/90 euro voor een US spel wil uitgeven, als je het gewoon voor 35 euro over inet kan bestellen

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 13:32:Het idee erachter lijkt me wel vet, extra info op je gba scherm tijdens het spelen. (Over gba's gesproken, ik zag net dat die dingen echt maar 100 dollar zijn in amerika, dus 83 euro, heb ik ff mazzel dat ik er 5 weken heen ga binnenkort :p )
Woei dat scheelt wel helemaal 5 euro :P (MediaMarkt)
En als je de pech hebt dat de douane je pakt ben je nog duurder uit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

AudiRS4 schreef op 06 June 2003 @ 17:39:
Wat is het grote bezwaar van Nintendo dan wat betref het verkopen van importgames ? Lopen ze dan veel winst mis ?
Spellen zijn geloof ik wel wat goedkoper in de US. Zeker als het om GBA games gaat. Als je een spelletje bij bijv. dvdboxoffice besteld ben je 30-32 Euro kwijt, ipv 50 Euro hier in NL. Dat is toch 18 Euro per spel ;). En sinds die GBA toch al 'regiovrij' is, is dat importeren helemaal geen probleem. Maar GC spellen zijn wel vaak 80/90 Euro ja, dat heb ik er dus echt NIET voor over.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei dat scheelt wel helemaal 5 euro (MediaMarkt)
En als je de pech hebt dat de douane je pakt ben je nog duurder uit ook.
Verkoopt de mediamarkt gba sp's voor 90 euro??? das nieuw voor mij
En als de douane je "pakt" moet je import kosten betalen en dat is 16% is nog steeds onder de 100 euro. Nog steeds erg cheap imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 18:37:
[...]
Verkoopt de mediamarkt gba sp's voor 90 euro??? das nieuw voor mij
En als de douane je "pakt" moet je import kosten betalen en dat is 16% is nog steeds onder de 100 euro. Nog steeds erg cheap imo
Ow SP's zeg dat dan :P
Nee natuurlijk verkopen ze die niet voor 90 euro het is nog steeds Nintendo en Europa hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

GolbeZeromus schreef op 06 June 2003 @ 18:28:
[...]

Spellen zijn geloof ik wel wat goedkoper in de US. Zeker als het om GBA games gaat. Als je een spelletje bij bijv. dvdboxoffice besteld ben je 30-32 Euro kwijt, ipv 50 Euro hier in NL. Dat is toch 18 Euro per spel ;). En sinds die GBA toch al 'regiovrij' is, is dat importeren helemaal geen probleem. Maar GC spellen zijn wel vaak 80/90 Euro ja, dat heb ik er dus echt NIET voor over.
Dus Nintendo wil in principe de winstmarge die ze in Europa halen niet laten vallen ? Vind het nogal vreemd dat er zoveel verschil in zit, hoewel normaal gezien een spel in Europa wel iets duurder is. Had alleen niet gedacht dat het verschil zo groot zou zijn.

Maar als ik het goed begrijp mag je zelf wel spellen importeren, maar winkels die dat doen mogen dat dan weer niet ( IGshop.nl ed. ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 16:37
Ik zit echt te twijfelen of ik Ikaruga ga kopen :s
Het lijkt me wel een leuk spel maar meer iets dat je in een weekend uitspeelt dan dan wegstopt.. meer iets om te huren dus... Weet iemand of ik het nu erg mis heb? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
AudiRS4 schreef op 06 juni 2003 @ 17:39:
Wat kan het anders zijn?!
Nintendo kan beter zijn aandacht en energie besteden op het meer uitbrengen van games in Europa. Is dat hele import verhaal ook niet echt meer nodig.
Vooral als de release datums gelijk zijn met VS.
We worden zo ie zo al benadeeld tov Japan en VS. Tijd voor een beter management als het zo doorgaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlubberZwijn schreef op 06 June 2003 @ 20:00:
Het lijkt me wel een leuk spel maar meer iets dat je in een weekend uitspeelt dan dan wegstopt.. meer iets om te huren dus... Weet iemand of ik het nu erg mis heb? ;)
Schijnt toch wel erg moeilijk spel te zijn. Tenzij je zo iemand bent die 8uur/dag gamed, kan je het wel kopen imho
Goudstof schreef op 06 juni 2003 @ 20:00:
[...]

Nintendo kan beter zijn aandacht en energie besteden op het meer uitbrengen van games in Europa. Is dat hele import verhaal ook niet echt meer nodig.
We worden zo ie zo al benadeeld tov Japan en VS. Tijd voor een beter management als het zo doorgaat :(
Ach, daar is al zoveel inkt aan verspild, het is toch begrijpelijk dat het langer duurt om een game aan 250miljoen inwoners te geven in 1 taal, dan aan hetzelfde aantal inwoners in 15 talen

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W000000000000000000000T
NIEUWE PLANNEN GC2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LET OP, nog maar in ontwerpfase
Afbeeldingslocatie: http://danetserver.sytes.net:45700/gc2.jpg

hmm...weinig verschil eiglijk, I guess da al de power binnenin zit...

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Goudstof schreef op 06 juni 2003 @ 20:00:
[...]

Wat betreft de releasedatum kan ik het nog wel begrijpen, maar dat Nintendo zoveel moeite doet om de ( in mijn ogen ) procentueel kleine groep importgamers te gaan benadelen vind ik nogal vreemd.

Normaal gezien verdient Nintendo (net als Sony en MS) het zelfde bedrag per game aan licenties ed.; ongeacht deze PAL of NTSC is. Het verschil in prijs tussen PAL en NTSC wordt veroorzaakt wegens vertalingen (leve frankrijk en duitsland), plus het feit dat er veel verschillende culteren/landen/gewoontes/talen zijn. Er vanuitgaande dat elk geimporteerd spel eentje minder is bij de PAL versie zouden deze kosten dus het verschil moeten zijn. Deze zouden dan ook door de developer 'verloren' gaan bij import, denk ik dan.

Stel je eens voor dat er zo'n 1000 games geimporteerd worden naar Nederland, dan moet het toch al een redelijke topper zijn lijkt me, waarvan er dus zo'n 15.000 in Nederland verkocht gaan worden. Dat is dan (1000*10 euro prijsverschil=)10.000 euro virtueel verlies op een omzet van (15.000*60 euro=) 900.000 euro.

Is dat dan alle moeite en ergenis bij vele importgamers waard ?

Nu moet ik er eerlijk bijzeggen dat ik geen inzicht heb hoe groot de importscene in Nederland is, net als de verkoopcijfers van een topper, maar ik denk dat de schade die de developper leidt te verwaarlozen is eerlijk gezegt.

Want nu zullen het nog de bedrijven zijn die importeren die aangepakt worden, maar in het verlengde ligt natuurlijk dat er geen importgames meer mogen verkocht worden als het zo door gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 20:32:
W000000000000000000000T
[afbeelding]

LOL :) Dat ziet er toch wel beter uit als dat nexus verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goudstof schreef op 06 June 2003 @ 21:29:
[...]

LOL :) Dat ziet er toch wel beter uit als dat nexus verhaal.
vind die nexus best wel cool. een soort futuristish apparaat en nog steeds vele malen beter dan de xbox ontwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Eerste ontwerpen voor de GBA zagen er ook zo vaag uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvE schreef op 05 juni 2003 @ 22:48:
Net die trailer van twin snakes gezien :)

Wordt er nou gezegd: "Kojima respect Miyamoto too" ofzow?

namen waarschijnlijk niet goed gespeld
Euhm duh dat postte ik 2 pagina's geleden al :?
Volgens mij begrijp je het niet helemaal (no offense). Je mag best nog zelf je games importeren, ze dus kopen bij een shop als DVDBoxOffice.
Het is echter een ander verhaal als je er 1000 koopt, en deze vervolgens met winst doorverkoopt in je kleine winkeltje.

Dit omdat Nintendo, afgaande op eerdere verkoopcijfers, er teveel shipt, en dus met een lading onverkoopbare cartridges zit omdat de markt al verzadigd is.
Het gaat vooral om GBA games, omdat deze regiovrij zijn, dus no strings attached. Geen freeloader, en dus ook voor de normale consument zonder problemen te spelen. Het gaat hier dus eerder om enkele tien- of zelfs honderdduizenden exemplaren.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 21:57:

Volgens mij begrijp je het niet helemaal (no offense). Je mag best nog zelf je games importeren, ze dus kopen bij een shop als DVDBoxOffice.
Het is echter een ander verhaal als je er 1000 koopt, en deze vervolgens met winst doorverkoopt in je kleine winkeltje.

Dit omdat Nintendo, afgaande op eerdere verkoopcijfers, er teveel shipt, en dus met een lading onverkoopbare cartridges zit omdat de markt al verzadigd is.
Het gaat vooral om GBA games, omdat deze regiovrij zijn, dus no strings attached. Geen freeloader, en dus ook voor de normale consument zonder problemen te spelen. Het gaat hier dus eerder om enkele tien- of zelfs honderdduizenden exemplaren.
Is de markt voor importgames in Europa echt zo groot ? Misschien dat ik het wel onderschat hoor, maar het lijkt me niet dat 'de grote massa' op grote schaal importeert. Maar als ik het dus goed begrijp mag je straks als winkelier zijnde geen games meer importeren uit landen waar een andere regiocodering geld (in geval van NGC), danwel de cartridges van de GBA (waar geen regiocodering voor geldt). Doe je dit op eigen initiatief, dan mag het weer wel ?

Als dat zo is, dan gaat dat toch geen grote verschillen maken ? De importgamers weten ook wel hoe ze het zelf moeten importen, als ze het niet in de plaatselijke gameshop kunnen krijgen. De vraag is er, alleen wordt het aanbod wat bemoeilijkt.

Maar misschien dat in het importeren onderschat hoor, dan wordt het een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 06 June 2003 @ 22:14:
[...]

Is de markt voor importgames in Europa echt zo groot ? Misschien dat ik het wel onderschat hoor, maar het lijkt me niet dat 'de grote massa' op grote schaal importeert. Maar als ik het dus goed begrijp mag je straks als winkelier zijnde geen games meer importeren uit landen waar een andere regiocodering geld (in geval van NGC), danwel de cartridges van de GBA (waar geen regiocodering voor geldt). Doe je dit op eigen initiatief, dan mag het weer wel ?

Als dat zo is, dan gaat dat toch geen grote verschillen maken ? De importgamers weten ook wel hoe ze het zelf moeten importen, als ze het niet in de plaatselijke gameshop kunnen krijgen. De vraag is er, alleen wordt het aanbod wat bemoeilijkt.

Maar misschien dat in het importeren onderschat hoor, dan wordt het een ander verhaal.
Tja dat weet ik niet, nu zijn het misschien nog alleen de kleine shops, over een jaar importeert misschien de intertoys wel z'n hele assortiment GBA games. Dat wil Nintendo natuurlijk niet hebben.
Dat de concurentie het niet doet is om de simpele reden dat die hier geen last van hebben omdat de Xbox/PS2 niet regiovrij gemaakt kunnen worden, GBA is het al, GC kan het worden met de Freeloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 22:16:
[...]
Tja dat weet ik niet, nu zijn het misschien nog alleen de kleine shops, over een jaar importeert misschien de intertoys wel z'n hele assortiment GBA games. Dat wil Nintendo natuurlijk niet hebben.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, ookal zou het denk ik niet verkeerd zijn voor de consument.
Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 22:16:
Dat de concurentie het niet doet is om de simpele reden dat die hier geen last van hebben omdat de Xbox/PS2 niet regiovrij gemaakt kunnen worden, GBA is het al, GC kan het worden met de Freeloader.
Ik kan me vergissen, maar is er ook niet een soort van Freeloader voor de PS2 ? En zowiezo ligt het aantal omgebouwde Xboxxen en PS2's vrij hoog, dus ik denk dat iemand die interesse heeft in importgames ook wel een omgebouwde Xbox/PS2 bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand dat the hobbit filmpje op ign hosten, en dat cubism stuk posten?
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
dus ik denk dat iemand die interesse heeft in importgames ook wel een omgebouwde Xbox/PS2 bezit
Durf te wedden dat +/- 99.99% van de mensen die 'm omgebouwd hebben dan ook echt geen import meer kopen, maar "backups" hebben :P

[ Voor 5% gewijzigd door ironx op 07-06-2003 00:35 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
Auto Modalista past zich aan

07-06-2003 | Daniël de Keizer

Auto Modalista past zich aan; de GameCube versie zal op verschillende punten verschillen ten opzichte van zijn ps2-broertje.

De cell-shaded racer Auto Modelista wekte veel ontzag op, dankzij haar grafische stijl en goed ogende gameplay. Alhoewel de game niet ontzettend hoog werd beoordeeld, kunnen racefans met een cube ook deze game aan hun wanted lijstje toevoegen, aangezien de game sinds kort is aangekondigd. Auto Modelista U.S. Tuned, zoals de game volledig heet, zal echter wat veranderingen ondergaan:

De auto kan worden aangepast aan persoonlijke wensen: welke kleur lak wordt gekozen enz. Ontzettend veel mogelijkheden om aan je auto te 'sleutelen' dus.

Jij bepaalt hoe je car over de weg rijdt

-Twee nieuwe banen om op rond te rijden

-Maar liefst 9 nieuwe auto's

-Een tweespeler multiplayer optie, voor 'battles' op de weg

-verschillende extra's zoals de Replay modus, verbeteren

De eventuele online modus is hier mee van de baan; splitscreen racen kan echter ook erg leuk zijn. Voor de racefans een titel om in de gaten te houden.
Dat tunen is erg leuk voor de fans.. misschien haal ik hem wel :)

Trouwens..

groot nieuws..

..

Ik heb Metroid Prime utgespeeld!!
Na 21 uur heb ik 77% van de items en 85% gescand

Die laatste bazen waren echt verschikkelijk goed gedaan.. echt de mooiste en moeijkste die ik ooit ben tegengekomen.
Het gaf me echt weer het echt ouderwetse game gevoel terug, moeilijk en uitdagend (ook heel intensief, het leek bijna een echt gevecht)

Respect _/-\o_

en nu ga ik hem op hard uitspelen (makkelijker gezegd dan gedaan :P)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubism Vol. 36: Multiple Choice
How can Nintendo get a bigger piece of the pie.

June 05, 2003 - The following editorial, part of the Cubism series, is written by IGN freelancer Stephen Totilo. Newly assigned, Stephen is taking the reins in place of our previous writer Gavin Frankle, who recently became to inundated with other projects to upkeep his regular output.

The thoughts expressed within are the sole opinion of Stephen, and do not necessarily reflect the opinion of the IGNcube editors. The purpose of this article series is to let talented fans speak their minds on various topics about their favorite consoles. We hope you enjoy it. Any feedback you have can be sent to insider_mail@ign.com.

----------------------------------------

You're Satoru Iwata, president of Nintendo. You're sitting in your office at Nintendo's Kyoto headquarters and you're staring at sales figures that tell you that third-party games like Madden 2003 and Tony Hawk's Pro Skater -- hits on other platforms -- don't sell as well on GameCube. You spin around in your chair. You've got a problem: the people who buy Nintendo games don't buy anyone else's games.

You look back at those sales figures and notice a second problem. Sales for most of your internally-developed GameCube games -- your Marios and Zeldas - had been sky-high in the first weeks of each game's release but then dropped sharply once the die-hard Nintendo fans bought the games. Nintendo-made games have been less effective at reaching mainstream consumers. The millions who buy the likes of Madden and GTA on PS2, just don't buy Nintendo games.

These are two of your biggest problems in the market right now. So what do you do? Here are some of the possible answers. Don't pick the wrong one:

1. Link the Games: Your first possible choice is somewhat off-the-wall. You call Eiji Aonuma, who directed your best-selling 2003 title The Wind Waker. You remind him that he has told the press that in order to release the game in Japan in time for the 2002 holiday season he cut two dungeons from the game. You tell him he needs to dig his plans back up and to expand them. You want him to build those two levels and to cobble together six more. He doesn't ask why you want eight, but you know he's wondering, so you tell him. Eight dungeons. Eight Nintendo-published games for the remainder of the year. You tell him that Nintendo will include a Zelda dungeon as a bonus feature in each game.

You explain that the successful completion of each dungeon will create a separate save file on a player's memory card, and that anyone who purchases Nintendo's 2003 holiday demo disc, released in November, will be able to then unlock a final boss dungeon on that disc. Aonuma will leave your office realizing that this 'Zelda link" will guarantee a rent, and possibly even a purchase, by the legions of Zelda fans, of all the Nintendo-published titles, from the anticipated Mario Kart to the unanticipated Kirby. You'll even be nice and require one less Zelda save than the max, so no can accuse you of forcing people to buy everything (and also allowing kids who can't buy the potentially M-rated Metal Gear to still get the access to the demo disc's final level). Aounma likes the idea, but you can read something in his eyes. He's thinking, you realize, that the Zelda-link strategy will improve the chances of Nintendo fans buying all the Nintendo-made games this year, but unless EA allows one of these Zelda-levels onto its next Bond disc or Ubi Soft lets Nintendo tuck it into the extras menu on Prince of Persia, the notoriously narrow-minded Nintendo consumers are still not going to branch out and buy third-party games.

2. Insert Hidden Characters: Link is in Namco's Soul Calibur 2. Now that's how you get Nintendo fans to buy non-Nintendo games. You decide to extend this idea. This will bring the third-party consumers in and branch the Nintendo consumers out: Kirby in Tony Hawk Undergound. Pikmin in The Sims. The Sims in Pikmin. Mario in Madden. Solid Snake in Mario Kart. Shigeru Miyamoto in Bond.

3. Add Pre-Order Bonuses: You look at those pre-order numbers for Zelda. Six-hundred thousand. Those people really wanted their Zelda, didn't they? You think about how you'd love to offer GoldenEye as a bonus for pre-ordering the next GCN version of Bond or for Nintendo's own FPS, Geist, but you don't think you could untangle the rights issues. But you think maybe there's something to this. Maybe Nintendo can't get third parties to always agree to include Nintendo characters or Nintendo-made levels in their games as added incentives, but who is to stop Nintendo from arranging a system with retailers that would reward people who pre-order third-party titles on GameCube? If someone pre-orders Madden for GameCube maybe Nintendo can give them a free demo disc that contains demos of every Nintendo holiday title. If they pre-order two third-party titles then Nintendo gives them a GCN-emulated version of Mario 64. If they pre-order four titles, Nintendo gives them the first two offers and buys them a copy of Viewtiful Joe. This will all be expensive, but this isn't something for nothing. This will broaden the Nintendo fans' horizons, and give multiple-system owners reasons to buy the Nintendo version of a multi-platform game.

4. Make the GCN Free: This is the choice no one will expect you to make, but could have the greatest impact. Currently you sell the GameCube in North America for $149. This includes a free game and, at least for a limited time, a free Game Boy Player. The "free" items -- the game and the player -- retail for about $75 total, meaning you are currently willing to sacrifice that much revenue at retail in order to sell the GameCube. Another way of looking at it is that you are not making those items free, but that you are bundling them and selling the GameCube itself for just $75. In doing so you are getting fairly close to offering the GCN for nothing, so why not go all the way? Give the GameCube, with one controller, for free to anyone who will buy two games. Sure, you will lose money, but not as much as you would if you didn't require a two-game purchase. You need to require the game purchases so that the retailer gets something for each sale. You'll probably even need to give the retailer a bigger cut from those game sales in order to compensate for their lack of revenue from selling the GameCube itself.

This scheme would force you to lose money on hardware, a nearly unfathomable idea for Nintendo, but with the Game Boy selling as well as it is this is a step you probably can afford to take. In the process you stand a chance of growing an installed base at an absurdly fast rate. Think about it. The advantage of the GCN hardware was that it was supposed to be cheap, right? The cheapness hasn't helped yet and has actually turned off many consumers. But that cheapness can allow you to flirt with the idea of selling the GameCube for nothing. Microsoft, which has had to sell the Xbox for more -- and has gotten good consumer response in part because it is more expensive, and thus more seemingly state-of-the-art -- could probably not as easily afford to sell the Xbox for nothing. Nintendo could be free on the market all by itself. This isn't necessarily market suicide. Cell phone companies give phones away for free with the purchase of subscription plans, so there is a precedent for an electronics company giving its machine away for free without putting itself out of business. Of course, there's that perception problem that seems to plague Nintendo. The company would have to smartly advertise a GameCube giveaway program so that it would seems innovative rather than pathetic. But just think of all of those millions of people who will suddenly have a GameCube. Nintendo's piece of the pie would get big in a hurry.

5. Do Nothing: Hope things change by themselves. You can dream, can't you?

6. None of the Above: Got a better idea?

I can't say any of these choices are correct, but I wanted to provoke all of you to think about the challenges Nintendo is facing right now. How can it grab a bigger piece of market share? Is there any way to make it compete on any level with the PlayStation 2 at this point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

W000000000000000000000T
[afbeelding]

damn het plaatje doet het niet meer. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me wel een leuk spel maar meer iets dat je in een weekend uitspeelt dan dan wegstopt.. meer iets om te huren dus... Weet iemand of ik het nu erg mis heb?
Probeer er eerst iets meer over te lezen. Tuurlijk kan je het in een weekend "uitspelen" maar dat is de bedoeling van heel het spel niet, het gaat om de scores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 07 juni 2003 @ 10:01:
[...]

damn het plaatje doet het niet meer. ;(
Ach het was niets schokkends hoor, hij showde ons ff z'n 1337 paint skills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 10:27:
[...]
Ach het was niets schokkends hoor, hij showde ons ff z'n 1337 paint skills :P
lol. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga voor optie 4.
De install base zal explosief groeien dat Sony en Microsoft hun haren uit zullen rukken van frustratie. Aan de andere kant; niemand weet wat de productiekosten zijn, en wat dus het verlies zal zijn, misschien is dat wel groter dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
W000000000000000000000T
[afbeelding]

Je plaatje doet het niet...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Interessant artikel. Ik zou voor optie 3 gaan, met een aanvulling dat voor elke game die je koopt, je er een gratis 3rd party demodisc bij krijgt. Zodat je kunt 'proeven' hoe die game is. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

optie 4.... dan zou je gewoon elke keer 2 games moeten kopen en dan heb je na een tijdje een huis vol met cubes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 07 June 2003 @ 13:07:
[...]

Je plaatje doet het niet...
Kijk 3 en 4 posts naarboven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga voor optie 3, ik heb al een cube :P
Ik heb geen N64 gehad, dus klassiekers op dat ding zie ik graag terugkomen als bonusdiscs. We hebben aan de preorders van Wind Waker wel gezien dat dit best goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alle opties zouden tegelijkertijd moeten zijn, dat zou pas een boost geven...

btw: plaatje werkt trug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Even over het aanpakken van importeurs dat Nintendo doet. Volgens mij doen ze dit om de om 3rd parties te binden. Als europeanen importeren dan missen alle gamemakers toch wel wat inkomsten en zeker aangezien de PAL conversie ook wel wat heeft gekost.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 07 June 2003 @ 22:53:
Even over het aanpakken van importeurs dat Nintendo doet. Volgens mij doen ze dit om de om 3rd parties te binden. Als europeanen importeren dan missen alle gamemakers toch wel wat inkomsten en zeker aangezien de PAL conversie ook wel wat heeft gekost.
volgens gaat het niet veel uitmaken. Bijna alle mensen die importeren doet dat via dvdboxoffice enz, en daar heeft Nintendo niets tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2003 @ 20:03:
Ik ga voor optie 3, ik heb al een cube :P
Ik heb geen N64 gehad, dus klassiekers op dat ding zie ik graag terugkomen als bonusdiscs. We hebben aan de preorders van Wind Waker wel gezien dat dit best goed werkt.
Het zijn dan ook plannen om de installed base en de verkoop van 3rd party titels te verbeteren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 00:28:
[...]
Het zijn dan ook plannen om de installed base en de verkoop van 3rd party titels te verbeteren :X
Die mogen dat ook best doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 02:20:
[...]

Die mogen dat ook best doen :P
Maar jij hebt er al 1 dus jij doet gewoon egoistisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juni 2003 @ 09:04:
[...]
Maar jij hebt er al 1 dus jij doet gewoon egoistisch :P
Beetje wel hè :)

Maar ik denk ook dat het imago van de cube daar alleen maar drastisch mee omlaag geholpen wordt, en ik denk dat Nintendo niet graag van hun werkwijze afstappen. Ze maken overal winst op, zodat het bedrijf altijd goed blijft lopen.

Ik vind heel de discussie nog steeds niet echt boeiend. Wat maakt mij het nou uit of de cube 1e, 2e of 3e staat? Ik kan Zelda en Metroid en genoeg andere spellen toch wel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 16:44

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 15:41:
[...]

Beetje wel hè :)

Maar ik denk ook dat het imago van de cube daar alleen maar drastisch mee omlaag geholpen wordt, en ik denk dat Nintendo niet graag van hun werkwijze afstappen. Ze maken overal winst op, zodat het bedrijf altijd goed blijft lopen.

Ik vind heel de discussie nog steeds niet echt boeiend. Wat maakt mij het nou uit of de cube 1e, 2e of 3e staat? Ik kan Zelda en Metroid en genoeg andere spellen toch wel spelen.
Denk gta, denk halo...denk aan een 'normale' final fantasy en metal gear. Of *gasp* realistische race games op de cube :)

Daarnaast misschien zou het hele online gebeuren wel groter worden met meer cubers. Sowieso betekent een grotere installed user base meer keuze. Natuurlijk betekent dat ook mindere games, maar ik denk dat je beter 1000 games kan hebben waarvan er 80% slecht zijn dan 100 games waar er 60-70% goed is. (volgens mij ligt het percentage van de kwaliteit bij de cube games namelijk echt niet hoger dan dat)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op 08 juni 2003 @ 16:21:
[...]

Denk gta, denk halo...denk aan een 'normale' final fantasy en metal gear. Of *gasp* realistische race games op de cube :)

Daarnaast misschien zou het hele online gebeuren wel groter worden met meer cubers. Sowieso betekent een grotere installed user base meer keuze. Natuurlijk betekent dat ook mindere games, maar ik denk dat je beter 1000 games kan hebben waarvan er 80% slecht zijn dan 100 games waar er 60-70% goed is. (volgens mij ligt het percentage van de kwaliteit bij de cube games namelijk echt niet hoger dan dat)
Dat zijn allemaal spellen die me niet echt trekken. Ik ben blijer met Wind Waker, Prime, Viewtiful Joe, Monkey Ball, Ikaruga, noem maar op. Op het moment gebruiken veel developers de cube om lekker te expirimenteren met aparte ideeën (Viewtiful Joe, Billy Hatcher, Unity), vind ik veel interessanter dan de mass market hits die je nu noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Sagat schreef op 08 juni 2003 @ 16:21:
[...]

Dat zijn titels die absoluut welkom zijn die je noemt. :*)
Maar toch kies ik kwaliteit boven kwantiteit.
Ik heb liever 10 supergames die een lange duurzaamheid hebben, dan 100 games die je na een uur spelen ergens in een hoekje gooit en nooit meer oppakt. Een spel moet je immers in je greep houden vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 16:44

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 16:45:
[...]

Dat zijn allemaal spellen die me niet echt trekken. Ik ben blijer met Wind Waker, Prime, Viewtiful Joe, Monkey Ball, Ikaruga, noem maar op. Op het moment gebruiken veel developers de cube om lekker te expirimenteren met aparte ideeën (Viewtiful Joe, Billy Hatcher, Unity), vind ik veel interessanter dan de mass market hits die je nu noemt.
Mee eens :) Het is geen toevel dat we beiden nintendo gamers zijn. Echter stel dat nintendo mass market zou zijn dan zouden er toch ook meerdere game experimenten voor beschikbaar komen? En er zijn ook genoeg cubers die wel graag een serieuze race game willen of iets gta achtig's (imho)

Een ander iets is dat het waarschijnlijk ook makkelijker zou zijn om bijvoorbeeld demo dvd's te krijgen of spellen te huren (hoewel dat natuurlijk per locatie verschilt, maar hier in Amersfoort kan je NERGENS cube games huren)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Nou, ik heb vandaag mijn Cube verkocht. Ik was hem zo zat, hij zat alweer een maand in de doos. Beetje stof te vergaren. 120 Euro heeft het beestje opgebracht. :) Gelukkig heb ik er nog een. :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
TheEvilCuber schreef op 07 June 2003 @ 02:11:

Trouwens..

groot nieuws..

..

Ik heb Metroid Prime utgespeeld!!
Na 21 uur heb ik 77% van de items en 85% gescand

Die laatste bazen waren echt verschikkelijk goed gedaan.. echt de mooiste en moeijkste die ik ooit ben tegengekomen.
Het gaf me echt weer het echt ouderwetse game gevoel terug, moeilijk en uitdagend (ook heel intensief, het leek bijna een echt gevecht)

Respect _/-\o_

en nu ga ik hem op hard uitspelen (makkelijker gezegd dan gedaan :P)
Gamen is gewoon topsport!!!

Ik ging er zowat van zweten, en ik werd en ook aardig agressief van, na zoveel keer het bijna gehaald te hebben. >:)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GolbeZeromus schreef op 09 June 2003 @ 00:13:
Nou, ik heb vandaag mijn Cube verkocht. Ik was hem zo zat, hij zat alweer een maand in de doos. Beetje stof te vergaren. 120 Euro heeft het beestje opgebracht. :) Gelukkig heb ik er nog een. :P
lol evil one. >:) :P
Vanitas schreef op 09 June 2003 @ 00:13:
[...]

Gamen is gewoon topsport!!!

Ik ging er zowat van zweten, en ik werd en ook aardig agressief van, na zoveel keer het bijna gehaald te hebben. >:)
Komt me bekendt voor. :P Vroeger vlogen de gamepads nog door de kamer (in de tijd van de Nes/Snes) maar nu toch maar niet. :P

[ Voor 39% gewijzigd door schnumi op 09-06-2003 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
schnumi schreef op 09 June 2003 @ 11:37:
[...]

lol evil one. >:) :P

[...]

Komt me bekendt voor. :P Vroeger vlogen de gamepads nog door de kamer (in de tijd van de Nes/Snes) maar nu toch maar niet. :P
niet? ik heb heel wat met mijn controllers gesmeten tijdens super mario sunshine. damn, wat een hufterig spel kon dat zijn zeg :)

ik ben trouwens helemaal weg van het deuntje van outset island in zelda.
ik loop het de hele dag te fluiten. iedereen wordt er gestoord van :P

[ Voor 17% gewijzigd door Fubaruba op 09-06-2003 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nee doe ik niet meer aan want nu met al die stickjes erop enz gaat het een stuk eerder naar de klote. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 09 June 2003 @ 11:37:
daar heb ik geen last van, maar kan wel behoorlijk boos worden als iets mislukt van wat ik wil doen en weer opnieuw moet beginnen. Bij Mariosunshine ben ik mee opgehouden toen je bij die boten zo moest springen enzo en dat de wind je dan wegblies. Kon daar best nijdig om worden. Met m`n eigen cube ga ik het nogmaals proberen :)
daFubar schreef op 09 juni 2003 @ 13:18:
[...]

ik ben trouwens helemaal weg van het deuntje van outset island in zelda.
ik loop het de hele dag te fluiten. iedereen wordt er gestoord van :P
hier had ik dus ook last van. Was KeN op dat eiland en dan zat ik het lekker vals mee te neuriën.. vond ie niet zo leuk geloof ik.
Ook het geluidje van dat je dan met je bootje op het water aan het varen bent, vind ik mooi en ga ik ook meeneuriën.. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kwaad worden als iets bijna lukt ken ik maar al te goed, Jet Set Radio, Grind Square, voor de kenners :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Bij Metroid Prime heb ik een hoop zitten vloeken, zo irritant zijn sommige bazen. Heb je eindelijk het voorwerp waar je al 5 uur op zoek naar bent ga je dood door een van de slapste wezens die er bestaan :| Vooral om Thardus heb ik me erg druk om gemaakt (Niet dat 'ie slap is ofzo :D)

Na 1 heel jaar HGCT bloed het hier een beetje dood? Kom op he! Het lijkt #nintendo wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Switch schreef op 09 June 2003 @ 17:52:
Bij Metroid Prime heb ik een hoop zitten vloeken, zo irritant zijn sommige bazen. Heb je eindelijk het voorwerp waar je al 5 uur op zoek naar bent ga je dood door een van de slapste wezens die er bestaan :| Vooral om Thardus heb ik me erg druk om gemaakt (Niet dat 'ie slap is ofzo :D)

Na 1 heel jaar HGCT bloed het hier een beetje dood? Kom op he! Het lijkt #nintendo wel!
Het is gewoon een beetje rustig.

Alhoewel, ik moet bekennen dat ik nu ook niet veel op mijn cube speel :|
Eigenlijk wil ik hem op mijn kamer hebben ( hij staat nu beneden), maar heb hier geen TV. Ik zat er aan te denken om een keer zo'n vga box aan te schaffen.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Crashman schreef op 09 June 2003 @ 17:54:
[...]

Het is gewoon een beetje rustig.

Alhoewel, ik moet bekennen dat ik nu ook niet veel op mijn cube speel :|
Eigenlijk wil ik hem op mijn kamer hebben ( hij staat nu beneden), maar heb hier geen TV. Ik zat er aan te denken om een keer zo'n vga box aan te schaffen.
Of je koopt een tv voor 100/150 eur euro :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Switch schreef op 09 June 2003 @ 17:52:

jah idd maar komen er nu nog mensen op #nintendo? Ik bedoel telkens als ik kwam waren er wel aardig wat mensen maar dan ook maar 1 a 2 echt online. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
NvE schreef op 09 juni 2003 @ 18:14:
[...]

Of je koopt een tv voor 100/150 eur euro :P
Ik vergat erbij te zeggen dat ik ook niet echt plaats heb voor een tv :\

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mss is het rustig omdat iedereen weet dat er tot september niets meer uitkomt... Wel lullig, heb je eindelijk tijd om te spelen, is er niks om te spelen :|
Naja, dan maar MP nog een keer doen, Zelda helemaal afmaken, alle Shines halen, je kent het wel... En ach ja, mss toch maar een Xbox aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 19:37:
Mss is het rustig omdat iedereen weet dat er tot september niets meer uitkomt...
SoulCalibur2 komt in Augustus toch? :)
Maar ja zomerseizoen hé, is wel te verwachten, op die 3 andere platformen komt ook niks boeiends uit (Naja WC3 expansion maar ja als dat alles is :/).
Oh well ik kan me nog wel even vermaken, moet al m'n Xbox games (6) nog uitspelen, 'k moet nog Metroid uitspelen, Zelda, ED en Monkeyball. GoldenSun ook nog steeds niet uitgespeeld na 35uur spelen :o
Dus ik ga me zekers niet vervelen deze zomer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thunder schreef op 09 June 2003 @ 20:09:
[...]

SoulCalibur2 komt in Augustus toch? :)
Maar ja zomerseizoen hé, is wel te verwachten, op die 3 andere platformen komt ook niks boeiends uit (Naja WC3 expansion maar ja als dat alles is :/).
Oh well ik kan me nog wel even vermaken, moet al m'n Xbox games (6) nog uitspelen, 'k moet nog Metroid uitspelen, Zelda, ED en Monkeyball. GoldenSun ook nog steeds niet uitgespeeld na 35uur spelen :o
Dus ik ga me zekers niet vervelen deze zomer :)
Hmmm augustus :9
En tjah, hopen dat Auto Moddelista op de cube wat verbeterd is, kan ook wel leuke titel worden. We hebben XIII ook nog voor de PC trouwens... Maar kweet niet precies wanneer die uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SC2 in augustus ?
Dacht toch dat ie pas ergens in het najaar/eind van het jaar deze kant op kwam of ben ik nu gek ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 20:12:
SC2 in augustus ?
Dacht toch dat ie pas ergens in het najaar/eind van het jaar deze kant op kwam of ben ik nu gek ?
In de US komt hij in augustus uit volgens mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand lost kingdoms 2 al gespeeld? Ik zag dat hij uit was en heb hem maar besteld. Alleen weet ik eigenlijk niet of het wel wat is :?, het was een RPG en daar had ik wel zin dus.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
schnumi: Het is erg rustig in #Nintendo, ik heb even geteld en vandaag zijn er wel helemaal 2 zinnen uitgewisseld (Ik en NvE).

Het is dus gewoon praktisch dood daar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Is Mario 128 set to be unveiled at this years ECTS?

According to recent rumours Mario 128 is set to be unveiled at ECTS this year, which is held in London. No details of the game are known at present but it is expected to be the next Mario platformer.

Nintendo have not normally been a strong presence at the show but when asked about this rumour they said, “As of this time, our plans for that time haven’t been decided”.
Bron: GameCube Europe

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Switch schreef op 09 June 2003 @ 20:35:
schnumi: Het is erg rustig in #Nintendo, ik heb even geteld en vandaag zijn er wel helemaal 2 zinnen uitgewisseld (Ik en NvE).

Het is dus gewoon praktisch dood daar ;).
Ik wil niet lullig zijn, maar ik heb 3 keer iets gezegt. (1 keer iets perongelijk)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Oe, dit zou wel erg prettig zijn! :)

Misschien met een leuke M64 bonus disc... :*)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
schnumi schreef op 09 juni 2003 @ 11:37:
Maar nu hebben we wel een voordeel door die Wavebirds.
Die kan je verder en makkelijker gooien. ;)
Verwijderd schreef op 09 juni 2003 @ 19:37:
Mss is het rustig omdat iedereen weet dat er tot september niets meer uitkomt... Wel lullig, heb je eindelijk tijd om te spelen, is er niks om te spelen :|
Naja, dan maar MP nog een keer doen, Zelda helemaal afmaken, alle Shines halen, je kent het wel... En ach ja, mss toch maar een Xbox aanschaffen.
En wat komt er in september??
Mis ik iets??

Koop geen Xdoos, haal dan een PS 2.
De doos heeft geen een echt spel waar je het voor zou willen kopen en dat ook niet op een ander platform uitkomt.
Maar dat is natuurlijk mijn mening.

[ Voor 50% gewijzigd door Vanitas op 09-06-2003 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 09 June 2003 @ 21:40:
[...]

Maar nu hebben we wel een voordeel door die Wavebirds.
Die kan je verder en makkelijker gooien. ;)

[...]

En wat komt er in september??
Mis ik iets??

Koop geen Xdoos, haal dan een PS 2.
De doos heeft geen een echt spel waar je het voor zou willen kopen en dat ook niet op een ander platform uitkomt.
Maar dat is natuurlijk mijn mening.
Nah het is meer dat in de herfst er weer titels aankomen, niets specifieks in september ofzo.
En voor de box noem ik Kameo, Perfect Dark 2, Halo, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:53

admiral866

The King Personality Disorder

hehehehe controllers gooien. Ojah, toen met de N64 was ik echt veel multiplayer aan het doen. Goldeneye, mariokart, micromachines 64 etc.
Heb totaal 10 controllers gekocht haha.
Echt in die dingen bijten en kapot wurgen.
Een keer hadden we er een emmer water in de kamer gezet: Toen is er ook eentje gesneuveld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 19:37:
Ik heb het voorlopig nog naar mn zin. Ik heb Skies of Arcadia, Eternal Darkness en Ocarina of Time nog op de stapel liggen. En over een week ofzo komt Wario World, die haal ik dan, en een GB Player. Moet ik het tot augustus wel uithouden denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Nou ik heb een SP besteld met een flash cartridge >:)

Wario Ware, LttP, Golden Sun 1 + 2 here I come :)

Ik ga me iig niet vervelen daaro in Spanje ;)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah het is meer dat in de herfst er weer titels aankomen, niets specifieks in september ofzo.
En voor de box noem ik Kameo, Perfect Dark 2, Halo, etc.
Heb je al filmpjes gezien van kameo? weinig bijzonders imo, Perfect Dark 0 komt pas volgend jaar (als ie ooit komt) same voor halo2. Er zijn wel andere spellen te bedenken voor de xbox (fable, ninja gaiden, crimson skies, sudeki, BC etc)

Ik vind het gewoon temooi weer om te gaan cuben nu, doe ik wel weer als het regent ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk spellen die lijken (game play en feel) op de oude Final Fantasy games op de nintendo voor de gamecube? Zelf dacht ik aan skies of arcadia maar zijn er nog andere games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

By IGN.com
New Color GameCube for Japan

Minty fresh!

June 09, 2003
- Black, Orange, Violet, Platinum, and now... Mint Green.
Namco and Nintendo announced today plans to release a special "mint green" colored GameCube to coincide with the 8/29 release
of Tales of Symphonia, the first GameCube entry in Namco's enormously popular Tales series of RPGs.

The special gamecube, in addition to offering a choice of colors one might not have previously expected from a console,
also features artwork of the game's main character atop the CD tray lid.

Pricing for the package has yet to be revealed, nor has Nintendo offered any details on special separately-available
mint green controllers and Game Boy Players. We presume this product will stay in Japan only.
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/talesfosymphgc_060903_1.jpg
By IGN.com
Metal Gear Solid: Identical Twins?

Check out our comparison between Twin Snakes and the original MGS! The differences will amaze you.

June 06, 2003
- Considering that one of the biggest gaming franchises out there is heading to GameCube this fall, things are surprisingly quiet around Metal Gear Solid: The Twin Snakes. Chalk it up to the fact that Nintendo likes to start its hype machine a bit later than most companies -- or perhaps too much emphasis was placed on the fact that Twin Snakes is simply a remake of a PlayStation classic -- but while many GameCube owners are talking about Mario Kart, GameCube's upcoming MGS just isn't on most gamers' radar yet.
The irony is that Twin Snakes may be a much bigger upgrade from Konami's PlayStation classic than Mario Kart: Double Dash!! from Mario Kart 64. Released in 1998, Hideo Kojima's seminal action adventure still packs quite a punch, but it's easy to mix up gameplay features introduced in the sequel with what was possible in the first game.

So far, Nintendo has only shown the first level of the Silicon Knights-developed GameCube update,
and while the graphical upgrades are definitely the first thing you'll notice, there's more to Twin Snakes than meets the eye.
To give you a good, well-rounded idea of what's changed in the GameCube game, we snapped these comparison shots from
the original game (we even ran it on our old, grey PlayStation to see the game the way it was originally released).
Scroll down and take a closer look -- and we think you'll agree when we say that snakes do belong in Alaska.

Metal Gear Solid: The Twin Snakes vs. Metal Gear Solid
As if you didn't already know, the GameCube version is always shown on the left side,
the PlayStation version on the right.
Please keep in mind that the GameCube game is still in development and has already improved visually since these shots
were taken.
Pic#1
The above scene shows Snake's infiltration of the nuclear weapons disposal facility on Alaska's Shadow Moses Island.
Protected from the ice cold water by his hi-tech scuba gear, Snake hides from guards that patrol the area.
If you want to get a basic idea of the graphical changes between the two versions, this is a good shot to start with.
Apart from the increased resolution (640x480 in 480p progressive scan mode) versus the original (320x240),
Snake's outfit has gotten a complete overhaul. You can now see the ripples in the material, the breathing apparatus,
and Snake now casts a realistic shadow on the structure behind him.
Compare that with the flat textures on the original Snake and once traditional "dot shadow".
Konami did a a fantastic job simulating shadows via textures, but the real-time shadows in the GameCube version will add a lot more life to the visuals.
Note also the considerable texture warping on the floor in the PSX version.
While later PlayStation games largely eliminated this problem using polygon sub-division, the more dynamic scenes in MGS nowadays look twitchy and dated in motion.
Pic#2
Snake just got his hands on his trusted Socom weapon and could easily bust a cap in the guards.
While both versions use the same dramatic camera angle when pressing up against the crate in the back of this truck,
the developers adjusted the gamma considerably to actually help you get a better look at the action.
It's tough to see Snake in the PlayStation shot because of the eternal darkness, but note the more detailed hair
and added lean function in the GameCube remake.
Remember that in the original game, you couldn't lean out from behind containers or easily peek around corners, and the camera angle didn't always adjust to give you a good view of the area.
The more solid control scheme in the GameCube version should help minimize accidental exposure.
Pic#3
Heading up the stairs to the second level of the facility, Snake encounters opposition.
Ideally, you'd sneak your way over to this stairway and not alert the guards, but this does make for a more dramatic comparison.
We had to use the PlayStation version's first-person look feature to get something close to the camera angle in the GameCube screenshot.
Note Snake's nicely detailed bandanna and the fine snow particles in the GameCube version.
Pic#4
Given the low resolution of the PlayStation version, every texture in Twin Snakes had to be completely redone from the ground up
-- literally, as this floor texture shows.

We had to pull the same camera trick here to get a comparative shot.
Check out the improved halos and added background detail in the GameCube version.

You probably have a good idea now how much the visuals in Metal Gear Solid: The Twin Snakes differ from
the original Metal Gear Solid. But while upgrading the graphics and improving the control are substantial changes,
they don't alter the gameplay experience that much. A graphically enhanced game is still just a port.
There is more, of course.
While there are plenty expamples of remakes in the movie world, there aren't really that many examples of good remakes.
But anyone who has seen the original The Thing From Another World (1951) and compared it with John Carpenter's more gory update (The Thing (1982)
will know that technology can have a huge impact on story telling.
Carpenter's movie was much closer to the original story (Who Goes There?), but to the credit of the makers of the original film,
a close adaptation of the story simply wasn't possible at the time.
What we ended up with were two movies with similar settings and a similar storyline, but completely different feel and
presentation.

At first glance Twin Snakes may look like a prettier version of Kojima's masterpiece, but the change in feel and overall experience may turn out to be just as big.
While the original Metal Gear Solid amazed us all with its movie-like presentation,
Twin Snakes takes things a step further with a complete redone score
(which preserves many of the original themes, but is designed to fit the action much better) and all-new cut-scenes.
And while the overall story and level progression will remain untouched, it looks like that the gameplay will actually see the most changes.
Pic#5
While you could look around in first person in the PlayStation version, the PS2 follow-up introduced the ability to fire
your gun FPS-style. As you can see, Twin Snakes also offers this mode, which should have a profound impact on gameplay.
Since the viewing distance with your gun drawn was so limited in the original game, this is not a small change.
To compensate for the ability to pick off guards from a distance, Silicon Knights is adjusting the stage designs,
tweaking guard placement and changing AI routines to deliver an equal level of challenge in the GameCube upgrade.
A quick look at the difference in guards Snake is encountering in this scene should give you a good idea what to expect:
body shields, bullet-proof vests, and more opposition all around.

Take a look at one of the enemy guards up-close:
Note that the GameCube thugs are much more responsible and wear helmets.
Pic#6
Metal Gear Solid 2 really pushed the envelope by providing much more interactivity with enemies and the environments alike.
Silicon Knights says: "Everything you could do in MGS2, you can do here."
Whether it's shooting a hole into the glass of the watch tower or tossing an enemy's body over the railing,
Twin Snakes is set to match the attention to detail of the PS2 games in the series.
Pic#7
Here's a first example of changed geometry. Snake can now hide behind the crates on the left side of the room
(on PlayStation, you could only take cover on the right).
Given the added gameplay actions at Snake's disposal in Twin Snakes expect plenty more such changes.
Though the developers are careful to maintain the series' trademark greenish blue palette,
the added color depth available on GameCube helps give the game a more interesting look.
So far, Twin Snakes is a bit too bright, but we're told that SK will bring down the gamma a bit for
the final version (compare the final graphics in Eternal Darkness with early in-production shots, for example).
Plus, even though you're hiding inside, it'll continue to snow outside on GameCube.
Pic#8
Without giving too much away, let us direct your attention toward's Snake's hands in the GameCube screenshot.
So if Snake gets his gun outside after he's taken off his wetsuit, what's he doing shooting at this poor guy?
And no, it's not mocked-up for this screenshot.

While all of the original's gameplay features and easter eggs will make it into Twin Snakes
("Snake, is killing rats really that fun? Torturing small animals is a sign of a warped mind, you know."),
expect plenty of new techniques and touches not seen in the PlayStation hit.
Yes, guards still hear you when you step into a puddle of water, but they'll have a hard time finding you if you jump
over the railing and hang from the ledge.
Since the enemy AI is getting upgraded, leaving bodies in plain sight is a bad idea.
Dragging them into dark corners or hiding them in lockers will be an essential gameplay element.
Maneuvers like these were already available in the E3 demo version,
but since they are completely missing from the PSX game we didn't snap any comparison shots.

We hope this look at Twin Snakes finally made some exclamation marks appear above your heads.
If you like what you see, click here to add the game to your wishlist.
This will allow you to easily receive updates by email and keep track of what is destined to become one of GameCube's big sellers this year.

Metal Gear Solid: The Twin Snakes is currently scheduled for release in November 2003.
The game supports 480p, DPLII and GBA link-up.
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgs_notwinsmegaton_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgs_notwinsmegaton_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgs_notwinsmegaton_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgs_notwinsmegaton_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgs_notwinsmegaton_5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgs_notwinsmegaton_6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgs_notwinsmegaton_7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgs_notwinsmegaton_8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sgj.co.jp/sgj/stuff/ikezaki/photo%60s/20021027/01.jpg
gejat uit het Metal Gear Solid 3: Snake Eater Topic, thnx to Mr.Rudi
By CubeZone.nl
Nintendo heeft, misschien ten overvloede, aangegeven dat Viewtiful Joe exclusief voor de GameCube gemaakt wordt...

De abstracte actiegame van Capcom, Viewtiful Joe, komt volgens Nintendo of America exclusief voor de GameCube uit.
Het volgende lapje tekst vonden we op Nintendo's site:
You owe it to yourself to check out Capcom’s wacky 2D-action revival, Viewtiful Joe, exclusively for Nintendo GameCube.
This is one of those rare game whose reality actually trumps the hype.

Dit stukje tekst kun je vinden op Nintendo of America's officiële site

[ Voor 3% gewijzigd door NoTimeRemains op 10-06-2003 09:32 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w0000000000000000t,
Metal Gear rulezzzzzzzzzz :9~ _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
Wel mooi dat je die verschillen tussen GC en PS nu kunt zien. Alleen vind ik persoonlijk dat de belichting/sfeer van de PS versie beter is; wat donkerder/sinister enzo. Op de gamecube versie is het...tja...te 'Mint Green' om 't zo maar te zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool die mint-green cube , maarja met een beetje pech zien we die hier nooit , net zoals de spice cube die ikzelf zo graag wou. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashman schreef op 10 juni 2003 @ 14:56:
Wel mooi dat je die verschillen tussen GC en PS nu kunt zien. Alleen vind ik persoonlijk dat de belichting/sfeer van de PS versie beter is; wat donkerder/sinister enzo. Op de gamecube versie is het...tja...te 'Mint Green' om 't zo maar te zeggen :+
lol :+
Je hebt wel gelijk, dit lijkt idd meer op de sfeer in MGS II, slechtste spel uit de serie om het maar ff bot te zeggen.
Maar goed, hopelijk wordt dat veranderd of licht het aan een instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Het lijkt wel of Nintendo meer GC versies uitbrengt dan blockbuster spellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Kvind dat mintgroen er niet uitzien. De cube zelf gaat nog wel, maar de controller, bah. Ze moeten gewoon weer primaire kleuren gebruiken, zoals de controllers voor de N64 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
Pheno79 schreef op 10 June 2003 @ 17:42:
Het lijkt wel of Nintendo meer GC versies uitbrengt dan blockbuster spellen :D
:| Moet ik dat grappig opvatten, of als een flame?
Zelda, Metroid, Pikmin, Smash bros melee, Eternal Darkness, Wave Race zijn namelijk allemaal nieuwe spellen en niet remakes oid so STFU })

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die screenies zien er zoals gewoonlijk gelikt uit, maar die psx screens zijn extra slecht gemaakt ofzo? Ik kan amper zien wat er gebeurd op het plaatje bij de psx. Zulke slechte graphics had ie ook al weer niet zoals het plaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

TheEvilCuber schreef op 10 juni 2003 @ 18:37:
[...]

:| Moet ik dat grappig opvatten, of als een flame?
Zelda, Metroid, Pikmin, Smash bros melee, Eternal Darkness, Wave Race zijn namelijk allemaal nieuwe spellen en niet remakes oid so STFU })
Ik denk dat je dat niet echt serieus moet opvatten ;) .
Ik vind zelf ook dat er veel versie uitkomen. :) .

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 18:47:
[...]

die screenies zien er zoals gewoonlijk gelikt uit, maar die psx screens zijn extra slecht gemaakt ofzo? Ik kan amper zien wat er gebeurd op het plaatje bij de psx. Zulke slechte graphics had ie ook al weer niet zoals het plaatje
Tsja ga maar eens een PSX game spelen. :P Dat ziet er echt niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Nintendo heeft onlangs aangekondigd de verkoopprijs voor de Gamecube in Japan te gaan verlagen naar een prijs van slechts $119,- wat ongeveer gelijk staat aan €102,- Hiermee wordt de Gamecube de goedkoopste console van de wereld.

Of we deze prijsverlaging binnenkort ook in Europa mogen verwachten is nog verre van zeker. Gezien de stevige concurrentie van Microsoft zou het voor Nintendo echter zeker geen slecht idee zijn.
O_O E102 is wel heel erg weinig voor deze wondermachine

Bron: Gamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op 10 juni 2003 @ 19:55:
[...]

Goedkoopste console ter wereld? Ik weet niet wat de PS0 op dit moment kost, maar dat zal vast geen 102 euro zijn. Ook de DC gaat bij de gamesshop voor minder over de toonbank...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op 10 June 2003 @ 19:55:
[...]

belachelijk! nu lijkt het "koop 2 pakken waspoeder en krijg een GC gratis" niet eens zo raar! |:(
prijsverlaging is leuk.. maar dit is echt te gek. Nu lijkt het alleen maar des te meer op een goedkoop doosje

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig.

Deze console war is de meest felle ooit , in het verleden zijn er nooit zulke extreme prijs verlagingen geweest (satrun vs psx / megadrive vs Snes)
Laat wel zien hoe groot de belangen onderhand geworden zijn , maargoed wat wil je ook in een multi miljarden buissness.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.