Het Grote Gamecube Topic Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.905 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik heb RE 2 & 3 al een tijdje liggen (US import) maar ik heb alleen RE 2 gespeeld (deel 3 zit zelfs nog innet plastic). De games zien er erg dated uit maar op zich is de gameplay hetzelfde als in de remakes. Al mis ik toch wel een stuk sfeer. Let wel ik heb alleen het begin van RE2 met Leon gespeeld.
Ik heb de games om mijn collectie compleet te maken (kben fan sinds de GC remake) en om de gaten tussen AAA titels op te vullen. Ik heb sinds maart niet meer gespeeld...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

TheEvilCuber schreef op 04 juni 2003 @ 11:39:
Dat GT spel lijkt me eigenlijk nog wel leuk :P

Cell shaded deed het ook goed in Zelda en auto modelisa en in Cell Damage, dus waarom niet in dat spel.

mij lijkt het echt super sfeervol :)

edit:

[...]
Mwah ik heb toch 100x liever een realistische racegame kwa graphics zoals de games op de Xbox/PS2. Dat soort games kan de cube echt gebruiken. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
the_Omniscient schreef op 02 June 2003 @ 01:37:
[...]
Ja ik verwaarloos jullie... Aan de andere kant is het natuurlijk wel off-topic gelul. Maar leuk dat jullie aan mij denken O+ ... De komende week zeker een aantal gaatjes vrij, want tja... ik mag niet op de stats reageren he.

Eigenlijk zijn stats dus zoiets als je vader toen je 5 jaar jong was. Ze dulden geen tegenspraak, en mocht je het pogen, dan komen er enkel problemen van. Aangezien jullie topic een enorme levenslijn heeft, zal ik de laatste zijn die deze volhardings-spirit zal doorbreken; vandaar dat ik mij even op de achtergrond heb begeven... Ow ja.

En het had ook iets te maken met ehr... *vaag gemompel van een superieur*. Zal vast niet zo belangrijk zijn geweest...

* the_Omniscient krijgt een deja-al-gezien-vu en bladert terug naar vorige week, en zie daar: een hoop stress die enkel in omvang is toegenomen, alsmede de omgevingstemperatuur. Aldus zijn hiermede de ideale omstandigheden voor het kweken van een grijze baard en een kaal gehemelte gecreeerd, al dan niet met trema.

Je zou bijna denken dat ik zwets-verslaafd was.
Aangezien je geen e-mail in je profile hebt staan doe ik het maar "en-publique" (oid). Ik zou het wel koel vinden om jouw "offtopic gelul" onder te brengen op Yuugi.nl in een soort van wekelijkse column.
Als het je wat lijkt moet je me even mailen op deddiekoel@yuugi.nl !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 04 June 2003 @ 12:52:
[...]

Mwah ik heb toch 100x liever een realistische racegame kwa graphics zoals de games op de Xbox/PS2. Dat soort games kan de cube echt gebruiken. :)
Helemaal mee eens _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

F-zero GX toont gewoon aan wat er allemaal met de Gamecube mogelijk is. Laat sega dan ook maar Sega GT ofzo naar de cube brengen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 04 June 2003 @ 12:52:
[...]

ook mee eens. Gewoon zo`n lekkere game wat enorm verslavend is om mee te racen en wat je verbaasd over hoe realistisch het er uit ziet. Succes nintendo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28
Opvolger GameCube staat gepland voor 2005

Bij IGN lezen we dat de gesprekken over de opvolger van de GameCube begonnen zijn. Nintendo heeft laten weten dat begin 2005 een nieuwe console op de markt zal komen waarvan de naam momenteel nog niet bekend is. De console-maker heeft laten weten niet de laatste te willen zijn met het uitbrengen van een nieuwe console en wil zelfs de concurrenten voor blijven. Analisten beweren dat Sony momenteel het verst gevorderd is met de ontwikkeling van een nieuwe console, namelijk de PS3. De PS2 verkoopt echter nog steeds goed waardoor verwacht wordt dat Sony geen haast wil maken met het uitbrengen van de PS3.
bron: tweakers.net

Dus nog een dikke anderhalf jaar en er komt weeral een nieuwe nintendo console uit.. Ik weet niet of dat nu wel zo'n heel goede zet is van nintendo.. Krijg je straks dat al die developers half 2004 alleen maar spellen gaan maken voor die nieuwe console en komen er bijna geen (kwalitetief goede) games meer uit voor de cube.. :(

[ Voor 6% gewijzigd door blakez op 04-06-2003 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blakez schreef op 04 June 2003 @ 13:17:
[...]

Dus nog een dikke anderhalf jaar en er komt weeral een nieuwe nintendo console uit.. Ik weet niet of dat nu wel zo'n heel goede zet is van nintendo.. Krijg je straks dat al die developers half 2004 alleen maar spellen gaan maken voor die nieuwe console en komen er bijna geen (kwalitetief goede) games meer uit voor de cube.. :(
dat is ook weer zo... maar aan de andere kant als ze het later uitbrengen dan de rest van de consoles gaat het weer richting de cube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd als Nintendo er vroeg bij is en de hardware gewoon zeer krachtig is en ze adverteren als de pest dan komen ze er wel. :) Trouwens het schijnt dat Nintendo nu ook al veel titels wil vastleggen voor de volgende console. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
Eindelijk is het dan zover.

Ik heb ook een Cube gekocht, op de laatste dag van mei, dus met kortingsbon :)
Het zilveren zelda pakket met Mario Sunshine en Roque Squadron II er los bij, plus natuurlijk niet te vergeten de 251 memorycard van Nintendo........
Wat een feest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 08-09 16:28
volder schreef op 04 June 2003 @ 14:11:
Eindelijk is het dan zover.

Ik heb ook een Cube gekocht, op de laatste dag van mei, dus met kortingsbon :)
Het zilveren zelda pakket met Mario Sunshine en Roque Squadron II er los bij, plus natuurlijk niet te vergeten de 251 memorycard van Nintendo........
Wat een feest :)
Welcome to the club! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blakez schreef op 04 June 2003 @ 13:17:
[...]

Ik gok dat dat wel meevalt, ik noem drie games die uitkwamen aan het einde van een console-loopbaan: Yoshi's Island (Snes), Mario RPG (Snes) en Paper Mario (N64). Flink goeie spellen! Er is altijd kans dat bedrijven voor de cube flink gaan expirimenteren, want de cube2 komt toch binnenkort, kan leuke spellen opleveren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 21:55
Maar op games aan het eind van de loopbaan van een console zit je niet te wachten (bedoel hoeveel hebben er nu daadwerkelijk 1 van die titels gehad toen ze uit waren voor het volle pond) Je weet dat z'n opvolger er snel aankomt. Maar goed, persoonlijk klaag ik niet met het huidige aanbod. Kan alle toptitels halen en vermaak me prima met de console, dat er geen 20 toptitels naast liggen die ik toch niet kan halen van m'n budget vind ik niet zo erg :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 04 juni 2003 @ 14:30:
Maar op games aan het eind van de loopbaan van een console zit je niet te wachten (bedoel hoeveel hebben er nu daadwerkelijk 1 van die titels gehad toen ze uit waren voor het volle pond) Je weet dat z'n opvolger er snel aankomt. Maar goed, persoonlijk klaag ik niet met het huidige aanbod. Kan alle toptitels halen en vermaak me prima met de console, dat er geen 20 toptitels naast liggen die ik toch niet kan halen van m'n budget vind ik niet zo erg :)
Ik speelde toen zoiezo niet zoveel meer, heb ook geen N64 gehad, maar anders had ik zeker Yoshi's Island en Mario RPG gekocht, kvind het nog steeds hele goeie spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Will
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2021
Big Will schreef op 03 June 2003 @ 23:26:
Wat zijn jullie ervaringen bij Mortal Kombat met die Hori Snes gamepads? Ik zit er namelijk over na te denken om ook eentje aan te schaffen.

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien heeft niemand daar dan ervaring mee ;)

Ik wil ze wel gaan kopen iig, voor de GB Player en Soul Calibur 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 21:55
Ja leken mij ook wel wat, maar 30 euro p.s. wat ze in NL kosten vind ik toch weer een best bedrag. Maar goed, vergeleken bij de officele SC II arcade stick (80 euro!) valt het dan wel weer mee, en de gewone controller lijkt me ruk voor fighting games iig als je met de D-Pad moet werken.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Het voordeel van het 'overlijden' van een console is over het algemeen dat de games wat goedkoper worden, nadeel is dat ze steeds moeilijker te vinden worden. Ik vind 2005 daarbij ook nog best ver weg, zeker omdat hij hier waarschijnlijk toch zeker 6 maanden later pas uitkomt. Ik denk echter niet dat ik deze keer de nintendo koop op de dag dat ie uitkomt (of zelfs een paar dagen eerder 8) ) maar toch afwacht wat de andere 2 te bieden hebben. Er vanuitgaande dat ze dan alledrie ongeveer tegelijk verkrijgbaar zijn natuurlijk.

edit: doh! Dit was had een reactie moeten zijn op Lamsch zijn stukkie een paar posts hierboven.

[ Voor 11% gewijzigd door Sagat op 04-06-2003 15:31 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 15:18:
[...]

Misschien heeft niemand daar dan ervaring mee ;)

Ik wil ze wel gaan kopen iig, voor de GB Player en Soul Calibur 2.
Waar kun je ze eigenlijk vandaan halen? Kgeloof dat via een phusebox een IA heeft gelopen maar die heb ik gemist ivm examens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Glitch schreef op 04 June 2003 @ 15:45:
[...]

Waar kun je ze eigenlijk vandaan halen? Kgeloof dat via een phusebox een IA heeft gelopen maar die heb ik gemist ivm examens.
Hiero daar kun je ze halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:09

NoTimeRemains

I know

lekker uptodate die site...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:44

admiral866

The King Personality Disorder

als ze 30 euro zijn kun je dan beter converter en een playstation joypad halen?
Ik heb nog 2 converters. Die doen het bij mij niet.
Iemand nog ervaring met de converters? Had het eerder ook al een keer gevraagd, maar probeer het leuk nog een keer :)
Heb er een officiele sony pad op geprobeerd, zonder stickjes dus alleen digitaal.
En een niet officiele met 2 stickjes, dus analoog en digitaal.

Zijn er mensen met ervaring over deze onverters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

admiral schreef op 04 June 2003 @ 15:57:
als ze 30 euro zijn kun je dan beter converter en een playstation joypad halen?
Ik heb nog 2 converters. Die doen het bij mij niet.
Iemand nog ervaring met de converters? Had het eerder ook al een keer gevraagd, maar probeer het leuk nog een keer :)
Heb er een officiele sony pad op geprobeerd, zonder stickjes dus alleen digitaal.
En een niet officiele met 2 stickjes, dus analoog en digitaal.

Zijn er mensen met ervaring over deze onverters?
Ik zat net even te kijken naar die hori pads, maar ik vind de knoppen layout vrij vervelend.....ik snap dat dit gekopieerd is van de normale pads, maar als je dan toch super nes look a like gaat, waarom dan niet volledig?

Ik heb zelf geen cube naar ps2 adapter maar wel een dreamcast naar saturn, die werk in ieder geval perfect bij mij, alleen getest met officiële pads. Het kan dus wel werken die convertors....heb jij ondertussen al gestest met officiële playstation 2 pads?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

lezen...

ik zou tog voor een hri pad gaan dan ipv een ps2 pad

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.lik-sang.com/i...gory=52&products_id=2467&
daar zijn ze iets goedkoper :)

Dat de knoppen zo zitten lijkt me juist handiger. Je speelt er cube spellen op en op de cube controller zitten de knoppen perfect vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 19:29

zwelgh

-**-

Wie weet waar in Groningen Burnout 2 nog te koop is? Ben alle winkels afgeweest, maar niets gevonden..... :/ Zelfs niet bij Nedgame of Dimension Pluis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Ik heb zo'n Converter om je PS2 controllers op je 'Cube te gebruiken, maar nog nooit gebruik van gemaakt; Spellen als Mario en Zelda lenen zich daar niet echt voor.
Misschien probeer ik het straks eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

zwelgh schreef op 04 juni 2003 @ 17:03:
Wie weet waar in Groningen Burnout 2 nog te koop is? Ben alle winkels afgeweest, maar niets gevonden..... :/ Zelfs niet bij Nedgame of Dimension Pluis.
Bestellen bij de FRS is gratis volgens mij en ze hebben 'm dan bij de volgende levering :) dat is 't toch wel waard toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
According to a Japanese publication, Nintendo will not host a SpaceWorld this year.

With this year's E3 having ended, the event left many fans craving more info on Nintendo's top titles. However, many of Nintendo's loyal fans hoped they would find out more info about such titles as Animal Crossing 2 and Mario Kart at SpaceWorld. SpaceWorld is an event that Nintendo has hosted every year (bar last year), where the company showcases it's up-and-coming titles aswell as playing host to many big announcements, including news on future hardware and information, Nintendo Dream, a Japanese magazine, has reported that Nintendo will not host SpaceWorld this year either. The last SpaceWorld event took place in 2001. The following year (2002), Nintendo decided not to host the event. Many speculated that Nintendo wanted to concentrate on promoting games in other ways instead of dumping bags of money into one event, such as SpaceWorld. No confirmation on the event has been received by Nintendo.
Bron: Cube-Europe

Tja... kijk er eigenlijk niet van op :|

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ironx schreef op 04 juni 2003 @ 20:37:
[...]

Bron: Cube-Europe

Tja... kijk er eigenlijk niet van op :|
Wel vreemd, E3 klote, en dan ook geen spaceworld... Omdat ze het geld in een andere reclamecampagne willen proppen. Zeer goed/begrijpelijk, maar had dan op de E3 wat meer laten zien |:( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Krijg zo wel steeds meer het gevoel dat de GameCube richting End of Life gaat :'(
(niet al te depressief opvatten, zullen tuurlijk nog zat vette games komen :P)

Echte gigantische klappers zullen er denk ik persoonlijk niet meer in zitten voor de Cube, op het online gamen na als dat er hopelijk komt (Mario Kart!?!? :D)...
Denk dat ze zich echt focussen op de opvolger ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
ironx schreef op 04 June 2003 @ 21:08:
Echte gigantische klappers zullen er denk ik persoonlijk niet meer in zitten voor de Cube, op het online gamen na als dat er hopelijk komt (Mario Kart!?!? :D)...
Waren Zelda2, Mario2 en Metroid2 niet al aangekondigd voor de Cube :/
Overdreven gedoe hier altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Thunder schreef op 04 June 2003 @ 21:10:
[...]

Waren Zelda2, Mario2 en Metroid2 niet al aangekondigd voor de Cube :/
Overdreven gedoe hier altijd.
Fanboy, fanboy! :P

Alleen Metroid 2 is aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel vreemd, E3 klote, en dan ook geen spaceworld... Omdat ze het geld in een andere reclamecampagne willen proppen. Zeer goed/begrijpelijk, maar had dan op de E3 wat meer laten zien
E3 was echt niet klote imo. jullie zijn gewoon snel beinvloed door de mening van andere mensen, nog nooit zijn er zoveel hoogkwaliteitsspellen aangekondigd (voor alle systemen).

Zelda2 met cellshading is WEL aangekondigd
Mario2 (100mario's of mario128) is WEL aangekondigd voor de cube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 21:42:
[...]
E3 was echt niet klote imo. jullie zijn gewoon snel beinvloed door de mening van andere mensen, nog nooit zijn er zoveel hoogkwaliteitsspellen aangekondigd (voor alle systemen).

Woei nog iemand die nog een beetje nuchter tegen de dingen aankijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Aargghh... ik geef 't toe, ben gewoon een verwend nest <schaam> ;)

Mischien is dat het niet eens, maar wil ik/willen sommigen gewoon alles tegelijkertijd en wel NU METEEN!! :D Tijd om eens af te leren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op 04 juni 2003 @ 16:41:
http://www.lik-sang.com/i...gory=52&products_id=2467&
daar zijn ze iets goedkoper :)

Dat de knoppen zo zitten lijkt me juist handiger. Je speelt er cube spellen op en op de cube controller zitten de knoppen perfect vind ik.
Je speelt er natuurlijk cube spellen mee (of gba titels want daar was ie geloof ik voor bedoelt) maar ik zou hem voornamelijk kopen voor vecht spellen (hoewel ik naast mk en soul calibur weinig games kan verzinnen in dit genre). En dan lijkt me een paar ongelijke knoppen minder plezierig dan knoppen die even groot zijn. Maar goed dat is natuurlijk heel persoonlijk :) Ik heb in ieder geval nog lang genoeg tijd om na te denken of ik dit kleine ongemak voor lief neem of dat ik toch voor de ps2 versie kies (met mindere gfx en langere laadtijden :? )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Nieuwe Metroid Prime Speed Run tijd, 2 uur en 19 minuten. Niet slecht aangezien ik voor rond de 3 uur ging :)

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp_speedrun_0219.jpg

Ook ontdekt dat Beetles door Morph Ball tunnels kunnen kruipen, terwijl ze er eigenlijk helemaal niet in passen :P

Volgende keer hopelijk onder de 2 uur :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D3 niet om het een of anders maar is metroid prime onderhand niet een beetje een obsessie voor je aan het worden ;)
Bijna niemand die het nog speelt en meneer blijft vrolijk game stukjes posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
ironx schreef op 04 juni 2003 @ 12:18:
Zover ik heb gehoord zijn er de volgende beveiligingen op de schijfjes:

* Data word gelezen van buiten naar binnen ipv binnen naar buiten.
* Data staat compleet gecodeerd op de schijfjes.
* In de dikke zilveren ring rond het midden staat ook nog een soort van streepjes code welke gelezen word alvorens de schijf geaccepteerd word als CubeGame.

Iemand nog meer aan toe te voegen? :)
Volgens mij is dat lezen van buiten naar binnen de grootste onzin.
Op mijn panacube, kan je er ook gewoon dvd op afspelen met dezelfde lens (ja ik heb hem opgemaakt) en hij draaid ook dezelfde kant op als de dvd.
Het derde punt zit er zeker in. En het 2de punt zou kunnen.
blakez schreef op 04 juni 2003 @ 13:17:
[...]

Tenzij ze de "cube2" compatible maken met de cube.
Zo krijg je spellen die zowel voor de cube als de cube2 nog gemaakt worden (zie playstation).
D³ schreef op 04 juni 2003 @ 22:05:
Nieuwe Metroid Prime Speed Run tijd, 2 uur en 19 minuten. Niet slecht aangezien ik voor rond de 3 uur ging :)

[afbeelding]

Ook ontdekt dat Beetles door Morph Ball tunnels kunnen kruipen, terwijl ze er eigenlijk helemaal niet in passen :P

Volgende keer hopelijk onder de 2 uur :)
Kijk hier hebben we een echte gamer ;)
Ik heb de hori pad en gebruik hem natuurlijk voor mortel kombat.
Het voelt aan als een fijne ((S)NES) controller en de knoppen zitten best wel goed op de juiste plaats. Er is wel 1 groot nadeel aan dit ding: de Z knop.
Echt waar, als ik die wil indrukken dan ligt m'n hele hand in de knoop.
Die knop hebben ze echt op zo'n foute plaats neergezet :|

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 22:09:
D3 niet om het een of anders maar is metroid prime onderhand niet een beetje een obsessie voor je aan het worden ;)
Bijna niemand die het nog speelt en meneer blijft vrolijk game stukjes posten :P
METROID PRIME WILL NEVER DIEEEEEEEE!!11

:+

Mja ik vond dit wel een aardige prestatie van mijzelf die ik graag met jullie wilde delen. En zolang ik MP leuk vind speel ik het, lijkt me niets mis mee.

En er zijn ergere dingen in dit topic dan iemand die enthousiast over een game is dacht ik zo :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juni 2003 @ 21:42:
[...]

Ja als je Tetra's Trackers een nieuwe zelda noemt wel ja 8)7
De nieuwe is officieel nog niet aangekondigd. Die gast zei alleen iets in die richting, maar het is nog niet zeker dat ie er ook komt.
Mario 128 is ook niet echt déze E3 aangekondigd.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

"die gast" (ff naam kwijt) heeft gewoon verteld dat er een nieuwe zelda in ontwikkeling is (en ontwikkeling betekend niet dat er 20 japanners achter een pc zitten, dat kan best door vormgevers / artwork / storyline mensen zijn) en er was ook al verteld (door Miyamoto if i'm correct) dat er nog een andere game naast Mario Sunshine komt.... nou als dat niet aankondigen is dan weet ik 't ook niet meer.... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op 04 June 2003 @ 22:14:
[...]

Ik heb de hori pad en gebruik hem natuurlijk voor mortel kombat.
Het voelt aan als een fijne ((S)NES) controller en de knoppen zitten best wel goed op de juiste plaats. Er is wel 1 groot nadeel aan dit ding: de Z knop.
Echt waar, als ik die wil indrukken dan ligt m'n hele hand in de knoop.
Die knop hebben ze echt op zo'n foute plaats neergezet :|
Die Z was ik al bang voor ja. Gelukkig wilde ik 'm vooral gaan gebruiken voor gba spellen en soul calibur 2. In die gba spellen is Z het gba player menu en in soul calibur 2 heb je 'm zelfs helemaal niet nodig :)

Edit: Er is idd zeker wel een 2e cell shaded Zelda aangekondigd. Dat was in het interview dat ds (geloof ik) had gequote en ik daarna per ongeluk weer :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe is officieel nog niet aangekondigd. Die gast zei alleen iets in die richting, maar het is nog niet zeker dat ie er ook komt.
Mario 128 is ook niet echt déze E3 aangekondigd.
Je denkt vast dat je grappig bent met je tetra's trackers...

Anouma is die gast, plus dat daarna Iwata het ook nog heeft gezegd (interviews gepost door yam geloof ik) Ze zijn bezig met een zelda in de cellshading stijl.

mario128 is inderdaad niet deze E3 aangekondigd (of ik moet wat gemist hebben) Maar miyamoto, iwata en anouma hebben gezegd dat dit spel in ontwikkeling is (alweer interviews gepost door meerdere mensen)

Beiden spellen moeten gewoon voor de cube uitkomen, of er moet wel iets heel vreemds gebeuren.

Edit: volgens lamsh is het gepost door ds :p

Edit: Cool d3, best netjes. Ik zie het mezelf nog niet doen :). Ben nu bezig met de hard mode (nog steeds ja, hitte en weinig tijd) en het gaat best aardig. Phazon mines waren wel ff pittig op hard.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
je naam in MGS:TS

klik op dogtag

oeps, blijkbaar oud nieuws 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Phusebox op 04-06-2003 23:41 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 23:34:
[...]
Je denkt vast dat je grappig bent met je tetra's trackers...
Rustig aan kerel .. :{
Anouma is die gast, plus dat daarna Iwata het ook nog heeft gezegd (interviews gepost door yam geloof ik) Ze zijn bezig met een zelda in de cellshading stijl.
Klopt. Zonder 'Cube bevestiging.
mario128 is inderdaad niet deze E3 aangekondigd (of ik moet wat gemist hebben) Maar miyamoto, iwata en anouma hebben gezegd dat dit spel in ontwikkeling is (alweer interviews gepost door meerdere mensen)
Wederom zonder 'Cube bevestiging.
Beiden spellen moeten gewoon voor de cube uitkomen, of er moet wel iets heel vreemds gebeuren.
Waarop baseer je dat?
De huidige prognoses luidden juist dat deze maintitles verschoven worden naar Nintendo's nieuwe platform ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 22:09:
Nou nou, er zijn er vast nog genoeg hoor. Ik in ieder geval wel maar ik ben dan ook heel lang zoet met een spel. Niet dat ik er te lomp voor ben maar een aantal keer per week een half uurtje als vermaak vind ik genoeg. Zonde om het in een dag uit te spelen want dan mis je vaak toch veel dingen omdat je het onbewust zo snel doet.

Dus D3 blijf ons verrassen met Metroid nieuws Afbeeldingslocatie: http://frontpage.fok.nl/i/s/yes.gif

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ilyc schreef op 05 June 2003 @ 00:13:
[...]

Klopt. Zonder 'Cube bevestiging.

[...]
De nieuwe Zelda die ze gaan maken gaan ze met de Wind Waker engine maken, wilden ze doen zonder 'm flink te upgraden zelfs geloof ik. Zal dus wel geen Cube2 spel worden lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt. Zonder 'Cube bevestiging
Rustig aan? Neuh, elke keer worden er van die ongebasseerde dingen uitgekraamd die nog bijna iedereen geloofd ook. Als Iwata zegt, we zijn bezig met een nieuwe zelda met de wind waker engine die binnen zoveel maanden af kan zijn (en dan is het nog geen 2005) neem ik aan dat ie gewoon voor de cube komt. Same dat yamauchi heeft gezegd dat ie al heel lang bezig is met de echte opvolger van super mario 64 voor de cube en dat dat niet mario sunshine is/was.

Ik heb niet eens zin om de interviews te gaan zoeken, mag je lekker zelf doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op 04 juni 2003 @ 22:09:
Jij bent gek! Ik ben nog bezig met mijn tweede hard Run! Maar met die stop ik en ik ga dan verder als ik zaterdag de GBA van een m8 kan aansluiten voor het andere pak!

Waarom zou Tetra Trackers geen nieuwe Zelda zijn?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
kan zijn dat ik iets gemist heb, maar wat is Tetra Trackers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Phusebox schreef op 05 June 2003 @ 08:33:
De multiplayer zelda voor de Cube, geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 05 June 2003 @ 08:33:
Tetra's Trackers is een kruising tussen Game&Watch, Mario Party en Wario Ware voor de GBA.

edit
Tetra's Trackers komt dus uit voor de cube, ik bedoelde met "voor de GBA" dat de game Wario Ware voor de GBA is :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht nee, Tetra's Trackers is een multiplayer Zelda game op de Cube, die je dmv je gba kan spelen, lame dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 09:10:
Zucht nee, Tetra's Trackers is een multiplayer Zelda game op de Cube, die je dmv je gba kan spelen, lame dus :P
Ik bedoelde met "voor de GBA" dus de game Wario Ware voor de GBA, niet dat die Zelda op de GBA uitkomt :P

Was idd niet helemaal duidelijk, ik zal het ff editen :)

edit:
Het is sowieso, niet zowiezo.
het gaat dus over je webpage

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 09:08:
[...]
Tetra's Trackers is een kruising tussen Game&Watch, Mario Party en Wario Ware voor de GBA.

edit
Tetra's Trackers komt dus uit voor de cube, ik bedoelde met "voor de GBA" dat de game Wario Ware voor de GBA is :P
hmm klinkt niet echt veelbelovend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

nieuw platform of niet RE4 en REC:VX staan nog steeds aangekondigd voor de cube >:)

* rajackar Maakt zich geen zorgen en spaart zijn krachten tot de nieuwe Re's arriveren :z

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, net weer ff op de site gekeken van MGS:TS, en die E3 movie rockt echt hard :D
De hele tijd verwijzing naar NGC (had ik pas na 5 min. door :P), en vooral het einde is leuk, hoor je zo'n typische MGS stem fluisterschreeuwen dat Kojima Myamoto respecteert, etc.
Erg leuk :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 05 June 2003 @ 08:20:
[...]
Jij bent gek! Ik ben nog bezig met mijn tweede hard Run! Maar met die stop ik en ik ga dan verder als ik zaterdag de GBA van een m8 kan aansluiten voor het andere pak!

Waarom zou Tetra Trackers geen nieuwe Zelda zijn?
We zeggen niet dat Tetra Trackers geen Zelda spel is, we zeggen dat er ook een 'echt' nieuw Zelda spel aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Een zelda games is een game waarbij staat the Legend of Zelda. ;)

Voor degene die het volgende topic opent:
sjeck even de startpost van het grote X-box topic ... damn die is goed ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
HIValicious schreef op 05 June 2003 @ 10:11:
Een zelda games is een game waarbij staat the Legend of Zelda. ;)

Voor degene die het volgende topic opent:
sjeck even de startpost van het grote X-box topic ... damn die is goed ...
Vind je?
Ik vind persoonlijk die startpost zwaar overdreven, naar mijn mening zouden ze beknopt moeten zijn, maar alleen die startpost in die topic laden duurt al een minuut of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

N-Query

RE Rebirth

What is Resident Evil Rebirth? You wrote that it was the biohazrd
package with all the games, Resident Evil Rebirth.

Peer responds: Just an alternate name some people have taken to calling the GameCube remake of BioHazard -- or Resident Evil, as it's known over here.

Burnout 2

I dunno if you've answered this before but I was looking at purchasing
a racing game for the Cube. I know there are not many out there but I was
wondering if there was any title that you recommended, based on your site
its seems Burnout 2 is the way to go. Comments?
-- Chris

Peer responds: Yep, unless you want to wait for EA's next Need for Speed game, which also looks pretty darn nice. Burnout 2 isn't the most challenging game out there, but it can't be beat for pure smashing fun. There isn't a better "car racing" game on GameCube, so it's not only a good choice, but really the only one that makes sense.

Hidden SC2 Characters

This has been bugging me for a some time. In last months issue of CUBE
Australia, they reported that not only will Gannondorf will be playable in
Soul Calibur 2 GC but also the "Wind Waker" Link will also be an unlockable
character. It showed an ingame picture of Gannondorf, though uncannily
resembling Gannondorf from the spaceworld demo, back in yesteryear, and a VS
screen shot of Cel-link. At first I was jumping up and down for joy, but
then it hit me, how come I haven't heard this anywhere else? So PLEASE, Lay
it down for me, is this gospel or bull*@#%.
-- Shujin

Peer responds: Do me a favor and take the magazine, close it, and look at the release month on the cover. Does it happen to say "APRIL" on there? Because there happens to be a day in that month where you can get away with all sorts of tomfoolery. ;)

Punch Out??

Is Nintendo going to release Punch Out!!! in this century? Is one of
the best boxing games in video game history, is very strange that they
haven't said anything since the (last) Super Nes game, how can they neglect
such a great franchise. Can we hope for another installment in the future?
-- Rafael

Peer responds: The question is how much pull the franchise still has in a day and age where sports licenses pretty much rule everything in the boxing sport. Black and Bruised didn't do all that well on GameCube, so Nintendo might be shying away from creating a cartoonish boxing game for the platform. Hey, I'm all for it, but when we last talked to Nintendo neither Punch Out!! nor Kid Icarus were thought to be in the works.

GameSphere

I just read your article regarding Nintendos next console. It didn't
say much and it was short. But I'm getting the idea that Nintendo havnt
really sent out any dev-kits or anything. Publishes are making games for the
next consoles, as they have said. But I have a bad feeling the next Nintendo
console is not strongly included in this, if at all. What do you guys think?
-- monkeygrease

Peer responds: Well, that depends entirely on how aggressive Nintendo will be when it comes to third-party relations. Microsoft was in everybody's face with dev kits and exclusivity deals -- Nintendo was very conservative and, according to quite a few developers, downright "uninviting" prior to the GameCube's launch. I'm sure a serious shortage of kits had something to do with it. I'm hoping that Nintendo will turn over a new leaf with the next generation when it comes to third-parties, but it's simply way too early to make any sorts of guesses or assessments at this point.

Rush

Just wondering why in the name of all that's sane and good have we NOT
seen the next in the Rush series on the Gamecube? 2049 enhanced for Cube
would even be cool. Do you know anything about the Rush series for Game
Cube?
-- Ken

Peer responds: All the developers behind the series are gone. Midway closed down its Atari Games studio some time ago. Though a proof of concept existed for another Rush game, it never came to be. I'm sure Midway will eventually revive the Rush series, but it's exploring genres with games like The Suffering for now. Don't give up hope, Rush will be back some day.

GameCube on a PC monitor

Is it possible to display the GC using a PC monitor and speakers?
-- Stevo

Peer responds: Absolutely. What you're looking for is called an upscan converter. Our resident gearhead review one last year: XRGB-2plus.

Franhate

Ok, I've seen and heard of people hating Fran so much, and I don't
really know why. I thought that the IGNers liked him/her. Why do we hate
him/her? By the way, is Fran a guy or girl. Man I'm confused.
-- SlimRickyy

Peer responds: Nobody knows. He's either a bearded girl, or a girlish man. Why do we hate him so much? It's because of the way he talks. Seriously, download one of his Insider head-to-head articles and come back and tell us how you could possibly coexist in the same company with someone like that! Of course, there are some truly "weird" people on our messageboards who actually like him. It's a strange, strange world.

Futurama: Gone?

Okay, what happened? One day I'm lookin' at my wishlist and Futurama
is sittin' there smiling at me, the next its cancelled. Nooooooo! Is it
cancelled for every system, or just the only one I own? I was dreaming
about playing as Zoidberg,but now...shattered dreams. So why'd they do it?
Why do they make me suffer?
-- tomgator

Peer responds: Sorry, man. The GameCube version recently got the axe. The reason for the cancellation is simply that the publisher didn't want to take any chances and only release the game for the systems with the biggest US install bases.

GamePrism

I keep hearing about the Cube's successor and how it's going to come
out in 2005. Im very mad at this because i feel as though I bought my
Gamecube at the wrong time. I just bought it in November of 2002, and I at
least want 5 years out the cube, and now i know i won't. Is Nintendo going
to keep making software for the cube? or will they just look forward to
Cube's successor? Please Help!!!!
-- GCubeGamer

Peer responds: Don't worry, the GameCube will in fact not self-destruct in the year 2005. And if there's one thing I take with a grain of salt from Nintendo, then it's a console release date. As for software support, the number of games you'll see released on GameCube when the successor is available entirely depends on its success over the next few years. After all, PlayStation still saw plenty of game releases years after PS2 came out. The N64 was a bit of an exception to the rule since many publishers were just all too happy to dump the risky cartridge format. So quit worrying and remember that games don't suddenly get less fun just because a new console is out.

TimeSplitters 2

Its a little late, I know, but I have had no money because I am poor
but I wanted to know which game you think is better: Timesplitters 2 or Red
Faction 2? i played a little bit of RF2 and its pretty cool, but I haven't
had a chance to play TS2 yet.
Thanks
-- Bob

Peer responds: I prefer TimeSplitters 2. Red Faction 2 has a better story mode, but I really like TS2's controls and speed. If you're a GoldenEye fan, then the dam level alone is worth giving TS2 a shot. But the real attraction are the two-player co-op and four-player split-screen battles. The multiplayer mode kept us busy for a very long time. By the way, I recently brought out Nightfire again and played some three-player battles with some friends. I forgot how much fun that game was...

Nintendo acquisitions

Do you know if Nintendo has any plans to buy Factor 5, Treasure, or
even 3DO? Factor 5 and Treasure have made great games for Gamecube and 3DO
is now bankrupt, so do you think any of these will be bought?
-- 3DO

Peer responds: The chances of Nintendo buying 3DO are 0.0000024%. As much as the company has tried to refocus its energies and finally deliver quality games, the stigma that 3DO is synonymous with bad games is enough to keep most investors away. I truly hope Horsemen and some other projects like Eutechnyx SRS get picked up by other publishers, but I don't see anyone purchasing the leftovers. Factor 5 and Treasure are slightly better bets. The guys at F5 are such die-hard Nintendo fans, it's hard to understand why the Big "N" hasn't brought them in-house. Then again, why buy a company that's guaranteed to support your platform? Treasure, on the other hand, has a lot to prove. Yes, these guys were legends in the 16-bit days, but there've been just as many missteps recently as there have been true Treasure hits. Keep an eye on Wario World. If Nintendo likes what Treasure did with the grumpy anti-hero, we're expecting the relationship to become a lot tighter in the future.

Good bye for now.

Peer Schneider

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Rumour: New Mario Games?

Nintendo has added some rather intruiging info to their Norway site...

Nintendo's Norway site has posted a new list of games, with two very interesting ones in particular.

One of these is Paper Mario. Simply classified as an RPG, the original Paper Mario was, in my opinion, a fantastic game, which appeared at a late stage in the N64's life. If this is not just a rumour, then Mario fans will have something very, very exciting to look forward to...

The other is a lot more mysterious. Merely known as 'Super Mario', this game could be anything, from the new 'revolutionary' Mazza platformer that Shigsy promised to a Mario sports game, or something completely different. We'll just have to wait and see, won't we...
Bron: Cube Europe

[ Voor 7% gewijzigd door ironx op 05-06-2003 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

By IGN.com
Demo Splinter Cell in the UK

Ubi Soft and Nintendo partner for the show piece.

June 04, 2003
- Publisher Ubi Soft today announced that it has partnered with Nintendo of Europe to release a one-level demo for the GameCube version of Splinter Cell in the UK. The demo disc will, according to the company, "mark the launch of Tom Clancy's Splinter Cell on [GameCube in Europe] in June 2003."
The demo will feature a revealing trailer of the game in motion and a fully playable level from the Chinese Embassy 2 map, according to Ubi Soft. The try-before-you-buy preview will also include Game Boy Advance connectivity features including the use of the radar, the mine wall and the sticky bomb, all of which are exclusive add-ons to the Nintendo version.

"We're delighted to be Nintendo's chosen partner in bringing interactive game demos to the public," said Ubi Soft's UK marketing director John Parkes. "Playable demos have always been a powerful tool in videogame marketing, and we will take this opportunity to encourage gamers all across the UK to get their hands on Tom Clancy's Splinter Cell in stores and through various contests before launch."

"We're excited to give our customers the chance to try before they buy a Nintendo GameCube game and Tom Clancy's Splinter Cell is the perfect title to showcase this new tool," said Dawn Paine, UK Marketing controller at Nintendo.

Nintendo of America recently unveiled a similar promotion in the US whereby American GameCube buyers could receive a free demo disc containing, among other software, a playable first-look at Splinter Cell.

Splinter Cell is set to ship in Europe on June 6. Stay tuned for more.
Toch een soort demo discje voor PAL? Gewoon voor de heb is dat leuk :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:43
Afbeeldingslocatie: http://www.ganonstower.com/zelda12screens/gcn_zelda-tt_pkg.gif
Tetra's Trackers is another Zelda game for Gamecube that was announced at E3, 2003. In this game, you'll use your TV screen as a large overhead map, and your Game Boy Advance will contain the actual action. The game concept is simple, Tetra, the leader of the pirates has put forth a challenge, asking Link to make his way through various settings to collect stamps from Tetra's Pirate cohorts. Players will search for pirates strategically placed around Pirate Island to collect a stamp from each one as proof that they found that pirate. They must be found in the correct order, so players will have to rely on the map and hints provided by Tetra through the Pirate's Charm. Up to four players can compete to see how many stamps they can collect before time runs out.

Four different colored versions of Link can be controlled along with other characters from the Zelda series. The Game Boy Advance can be used as a screen and controller to compete with up to three friends. Exclusive information will appear on each screen while Tetra guides the group along the way with cues that appear on the Gamecube.

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/e3/0513b/gc_zeldatt05130200_screen002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ganonstower.com/zelda12screens/051303_zeldatt_ss-GCN03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ganonstower.com/zelda12screens/051303_zeldatt_ss-GCN05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ganonstower.com/zelda12screens/051303_zeldatt_ss-GCN01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/e3/0513b/gc_zeldatt05130200_screen007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/e3/0513b/gc_zeldatt05130200_screen008.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/e3/0513b/gc_zeldatt05130200_screen010.jpg

Bronnen:
Ganonstower
Gamespot

[ Voor 4% gewijzigd door Grote Smurf op 05-06-2003 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
whaha, wat een triest spel zeg
ik bedoel, het is bedoelt als multiplayer, come on get real, hoeveel mensen ken ik die EN een gba hebben EN een gamecube...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Yup, rotzooi.
Gelukkig is de release ervan nog niet 100% zeker toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door Phusebox - Thursday 05 June 2003 16:34
ik bedoel, het is bedoelt als multiplayer, come on get real, hoeveel mensen ken ik die EN een gba hebben EN een gamecube...
Euh 99% van de mensen die ik ken en een cube heeft, heeft ook een gba en het zijn er toch nog best een hoop. Ik denk dat die release vrij zeker is. Ze zullen het ook echt niet voor 60 euro gaan verkopen, ik denk eerder dat ze het als bonus bij een ander spel stoppen. Misschien een disc met allemaal van dat soort spellen, lijkt me wel fun eigenlijk.

Hebben jullie the four swords wel eens gedaan? Nee zeker. want die is ook echt heel tof als multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het wel grappig bedacht, dat je dan een hoofdscherm hebt enzo. Wel jammer dat je dan meteen een gba moet aanschaffen.
en idd, wat -vliegtuig- zegt, als het als bonus wordt uitgegeven zal het wel werken. Jammer dat we hier maar 1 gba hebben :( Als ze nou die prijs van de GBA eens even heel erg omlaag gooien.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 05 June 2003 @ 16:34:
Je hebt maar 1 cube nodig hoor :)
3 vrienden met een GBA moet wel te doen zijn als je kijkt naar hoeveel dat ding verkocht is

Edit: En idd vlieg, 4 Swords is ook heel leuk :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Je kunt er wel op blijven zeiken maar vergeet niet dat de aparte concenpten en het lef om ze uit te brengen voor de meeste van ons juist de reden is om voor nintendo te kiezen. Dus ik vind het enorm kinderachtig dat iedereen begint te zeiken als iets hen een keer niet aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het wel grappig bedacht, dat je dan een hoofdscherm hebt enzo. Wel jammer dat je dan meteen een gba moet aanschaffen.
en idd, wat -vliegtuig- zegt, als het als bonus wordt uitgegeven zal het wel werken. Jammer dat we hier maar 1 gba hebben Als ze nou die prijs van de GBA eens even heel erg omlaag gooien..
Daar zijn ze al wel mee bezig in amerika, dus zal wel niet lang duren voordat dat ook hier zo is.

mee eens rajacker, als sommige mensen nou eens kijken naar hoeveel plezier ze misschien kunnen hebben van een spel ipv het af te zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 17:09:
[...]
Daar zijn ze al wel mee bezig in amerika, dus zal wel niet lang duren voordat dat ook hier zo is.
Ah das nog eens mooi :)
Het is idd een leuk idee. Hier hebben we dat idee al een beetje met dat we twee cubes hebben staan om tegelijk te kunnen spelen. KeN is lekker aan het Zelda-en op de cube en ik moet m`n paper schrijven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Mij lijkt die Zelda: Four Swords ook geweldig op de Cube :) Misschien ben ik daar te fanboy achtig voor, om de nadelen niet te zien B).

Helaas heb ik FS ook nog niet gespeeld op de GBA. Ik bedoel, ik heb wel Zelda op de GBA, maar ik ken niemand hier in de buurt die hem ook heeft. Misschien dat we op de volgende Cube party maar eens een multiplayer Zelda GAN moeten houden (Group Area Network :P 8) )

Komt nu trouwens morgen Splinter Cell dan eindelijk uit? Niet dat ik hem gelijk koop, want ik moet Zelda nog steeds uithalen.. en ED... en SFA... en TS2... en Smuggler's Run... en MKDA met alle mannetjes. Daar gaat mijn belofte die inhield dat ik pas een nieuw spel ging kopen als ik een bepaald spel had uitgespeeld. ;(

En dan moet ik RE0 ook nog kopen, en RE2, en RE3. Misschien BurnOut 2 nog, wat mij toch wel leuk voor even lijkt. Anders eens huren. daFubar, weet jij of ze bij Videoland Zwijndrecht GC games verhuren :?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 17:12:
[...]
KeN is lekker aan het Zelda-en op de cube en ik moet m`n paper schrijven :'(
Aww lievie toch hehe.. Ik ben nu ff een zon break aan het houden omdat de zon echt TE erg in de TV reflecteert.. (2 stukken luxaflex zijn er nietmeer en daar komt de zon nu dus doorheen.. :/

Maarruh die Tetra's Trackers lijkt me eigenlijk wel grappig..
Waarom moet (bijna) iedereen het meteen weer afkraken ? Lijkt me iig erg fijne gameplay hebben door die multiplayer action _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kunnen ze toch niet menen iets wat er zo uitziet uitbrenegn op de cube whahahaha lol (sorry kon het ff niet laten).

Ik begrijp wel dat nintendo graag nieuwe dingen uit probeert maar wat nintendo ook ff moet beseffen is dat ze wel eens wat meer (ps2/xbox style games) mogen gaan uitbrengen all GT3/devil may cry / halo /cmr 3.0 willen ze meer klanten krijgen.

/me wil een zelda in de SC2/spaceworld 2000 demo style :( geen gameboy ripp off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 05 juni 2003 @ 19:09:
Mij lijkt die Zelda: Four Swords ook geweldig op de Cube :) Misschien ben ik daar te fanboy achtig voor, om de nadelen niet te zien B).

Helaas heb ik FS ook nog niet gespeeld op de GBA. Ik bedoel, ik heb wel Zelda op de GBA, maar ik ken niemand hier in de buurt die hem ook heeft. Misschien dat we op de volgende Cube party maar eens een multiplayer Zelda GAN moeten houden (Group Area Network :P 8) )
Goed idee :)
Ik wil FS ook eens eindelijk spelen :)

Heb hem nu al een aantal maanden maarn iemand die ik ken heeft een GBA :(
Maar ik ben bezig mensen te overtuigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Morgen na mijn tentamen eindelijk Splinter Cell ophalen! Daar heb ik echt zin in.

Over de connectivity games (pacman en Zelda:TT) Ik hoop echt dat ze daarmee indruk gaan maken. Het zou de ultieme vorm van inhoud over vorm betekenen. Games die puur om de gameplay draaien en dan nog succesvol zijn ook! Pacman lijkt mij iig erg leuk.

Verder hoop ik dat Nintendo voortaan al zijn oude games bij de nieuwe releases gaat stoppen (a la Zelda: OoT). Maar ik hoop ook dat de GC opvolger backwards compatible zal zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kunnen ze toch niet menen iets wat er zo uitziet uitbrenegn op de cube whahahaha lol (sorry kon het ff niet laten).
Graphics zijn zo omdat ze dan ook op de gba kunnen? heel misschien? ff denken , dan posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Net die trailer van twin snakes gezien :)

Wordt er nou gezegd: "Kojima respect Miyamoto too" ofzow?

namen waarschijnlijk niet goed gespeld

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

NvE schreef op 05 June 2003 @ 22:48:
Net die trailer van twin snakes gezien :)

Wordt er nou gezegd: "Kojima respect Miyamoto too" ofzow?

namen waarschijnlijk niet goed gespeld
On the contuary (spelling? :P ), namen zijn wel goed gespeld. Tevens is dat Revolver Ocelot die dat zegt. Ik weet zeker dat heel veel van jullie dit spel uber mega gaan vinden. Ik heb hem al zo vaak uitgespeeld op de PSX, het is echt geweldig. Ik zie ook in de filmpjes dat er nieuwe stukjes voor mij inzitten. Voor iemand die hem al uitgesppeld heeft. De stemmen zijn zo te horen allemaal hetzelfde, draagt heel veel bij aan de sfeer. Zoals je die ninja ziet dat hij een mannetje in tweeen sliced, dat zag je niet in de PSX versie. Of het level gewijs hetzelfde is kan ik nog niet beoordelen. Daar heb ik nog te weinig voor gezien.

"So, you like to play Nintendo games". Nu ga ik mijn bek maar houden voordat ik alles verklap. Maar read my lips, dit is een mustbuy voor iedereen, ook als je hem al vaak uitgespeeld hebt. B)

[ Voor 12% gewijzigd door GZ op 05-06-2003 23:03 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er al iemand hoe je zo'n Slinter Cell Demo Disk kunt bemachtigen? Bij een NGC magazine of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

GolbeZeromus schreef op 05 June 2003 @ 23:01:
[...]

On the contuary (spelling? :P ), namen zijn wel goed gespeld. Tevens is dat Revolver Ocelot die dat zegt. Ik weet zeker dat heel veel van jullie dit spel uber mega gaan vinden. Ik heb hem al zo vaak uitgespeeld op de PSX, het is echt geweldig. Ik zie ook in de filmpjes dat er nieuwe stukjes voor mij inzitten. Voor iemand die hem al uitgesppeld heeft. De stemmen zijn zo te horen allemaal hetzelfde, draagt heel veel bij aan de sfeer. Zoals je die ninja ziet dat hij een mannetje in tweeen sliced, dat zag je niet in de PSX versie. Of het level gewijs hetzelfde is kan ik nog niet beoordelen. Daar heb ik nog te weinig voor gezien.

"So, you like to play Nintendo games". Nu ga ik mijn bek maar houden voordat ik alles verklap. Maar read my lips, dit is een mustbuy voor iedereen, ook als je hem al vaak uitgespeeld hebt. B)
Ik heb zelf 1 uitgespeeld, net voordat ik 2 ging kopen. Ik wilde het verhaal enzo kennen. Niet vaak gespeeld dus (3 x uitspelen in 5 dagen :P )

Maar ik verbaas me over het feit dat er in deze trailer, en ander mgs trailers, verwezen wordt naar ngc en de makers enzo. Dat ben ik nog nooit tegengekomen.
Maar ik heb ook best zin in dit spel, want als je nu naar mgs 1 kijkt ziet dat er niet meer uit :X ;)

Jullie begrijpen dit waarschijnlijk niet, ik ben namelijk een beetje wazig bezig :X

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag Skies of Arcadia binnen gekregen en heb er al 2 uur inzitten. Echt een fijn spel en ziet er beter uit dan ik verwachtte. Iedereen die op rpg's zit te wachten moet 'm zeker kopen!
GolbeZeromus schreef op 05 juni 2003 @ 23:01:
[...]

On the contuary (spelling? :P ), namen zijn wel goed gespeld.

[...]
On the contrary, hihi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 00:26:
Ik heb vandaag Skies of Arcadia binnen gekregen en heb er al 2 uur inzitten. Echt een fijn spel en ziet er beter uit dan ik verwachtte. Iedereen die op rpg's zit te wachten moet 'm zeker kopen!

[...]

On the contrary, hihi :)
SoA? Ik vind het battle systeem persoonlijk erg saai. Maar ik heb het niet echt verder gespeeld dan 15 minuten. Op de DC dan tenminste.

En bedankt voor je spellingcheck ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 06 juni 2003 @ 00:30:
[...]

SoA? Ik vind het battle systeem persoonlijk erg saai. Maar ik heb het niet echt verder gespeeld dan 15 minuten. Op de DC dan tenminste.

En bedankt voor je spellingcheck ;)
Kvind het vechten best leuk, door die Super Moves en die kleuren van je wapens is het nog best afwisselend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03
Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 00:26:
Ik zit er ook aan te denken om hem te halen
Ik zag ook dat ie maar 50 was ipv 60 en das altijd leuk.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

skies wordt misschien leuk spel voor mijn zusje (de RPG freak die ze is (alle FF spellen.. binnen no-time uitgespeeld.. en dan nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, etc. etc) =)

niet gek voor 12-14 jarig meisje .. =)

iig, op die party die er aan gaat komen, neemt allen je GBA mee, + linkkabels + je four swords/lttp .. dan komt er vast nog wel een hoekje voor de GBA nerds ;)

=)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

BG&E movies up...

http://mediaviewer.ign.co...itle=Beyond+Good+%26+Evil

[ Voor 9% gewijzigd door NoTimeRemains op 06-06-2003 08:30 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 23:36:
Weet er al iemand hoe je zo'n Slinter Cell Demo Disk kunt bemachtigen? Bij een NGC magazine of zo?
Voorlopig zijn Nintendo magazines dun bezaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

BG&E is very, yes very impressive :D

[ Voor 16% gewijzigd door RSP op 06-06-2003 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ligt het nou aan mij of vindt ik alleen die GBA connectivity een grote troef van Nintendo...
Tetra's Trackers lijkt me echt super :)

BTW ook hi-res movies van the Hobbit up :) insider only :( ;)
Zijn erg mooi! Bilbo is mooi geanimeerd maar can you say the Legend of Zelda? ;)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Die GBA connectivity is nooit meer dan een gadget gebleken en ik denk dat de massa er ook niet voor warm zal lopen als zolang ze dingen als Tetra's Trackers voorgeschoteld krijgen, hoe leuk die spellen ook kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

klopt het is een gadget maar wel iets wat echt iets toevoegd aan een spel ...

een gba player daarin tegen zal ik nooit kopen, dat vink nou echte onzin ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Damn mafia komt toch niet naar de cube. ;(
The long-rumoured appearance of Mafia on GameCube is not a possibility, Take Two revealed today.
Today, Take Two Interactive revealed the consoles their PC-born action title Mafia will be appearing on. The title was rumoured to be based on all 3 next-generation consoles, but Gathering, a subsidiary of Take Two, revealed today that the gun-filled title would only be appearing on the PlayStation 2 and the Xbox. The game, which was a massive hit on the PC, sees the player joining the mob and getting involved in all the under-hand dealings and inevitably leads to lots of bullet-filled action.
Weer een possible topper minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
HIValicious schreef op 06 June 2003 @ 10:49:
klopt het is een gadget maar wel iets wat echt iets toevoegd aan een spel ...

een gba player daarin tegen zal ik nooit kopen, dat vink nou echte onzin ...
Ik heb de GBA connectivity enkele malen uitgeprobeerd bij een vriend, maar ben tot de conclusie gekomen dat ik er nooit gebruik van zal maken.
Ten eerste vind ik het teveel geklooi (wisselen tussen controller en GBA bijvoorbeeld). Ten tweede bestaan de extra's slechts uit echte extra's die tot nu toe weinig tot niets aan het oorspronkelijke spel toevoegen.

Een spel als Tetra's Trackers probeert daar verandering in te brengen, maar nu is de 'execution' van het product in mijn ogen weer beneden maat: Nintendo moet meer doen dan een nagenoeg exacte kopie van een GBA spel op mijn GameCube uitbrengen om me aan GBA connectivity te krijgen.

En een GBA Player vind ik persoonlijk een geweldig product! Het verandert de gehele spelervaring en zorgt voor meer bedieningsgemak. De gedachte aan Castlevania en Mario Kart: Double Dash op mijn TV spelen doet me met weemoed terugdenken aan de goede SNES tijden .. heerlijk! :)

[ Voor 2% gewijzigd door ilyc op 06-06-2003 10:59 . Reden: fucking typo :@ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die nieuwe zelda lijkt me wel zwaar vet in multiplayer maar ik ken maar 1 iemand met een GBA, ik denk dat ik zelf een GBA SP koop daarvoor, maar ik vind het stom dat ze niet een optie erin maken dat je ook je gewone controllers kan gebruiken, waarom perse een gba, als je zo'n grot ofzo inloopt die je dat toch op je tv dus waarom moet je persé een gba hebben :s.

metal gear solid lijkt me ook zwaar vet, heb het op de psx uitgespeeld en ik vind het nog steeds 1 van de mooiste games die ik ooit heb uitgespeeld. maar of ik hem koop weet ik nog niet, ik wil eerst weten of er veel veranderingen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

weet iemand een site waar alle (! ik her haal ALLE!) PAL games die nu uit zijn opstaan?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:16
Zou die Tetra Crackers niet gewoon een afleiding zijn voor de nieuwe zelda die ze aan t maken zijn? Dus zoals eerder hier gezegd dat het waarschijnlijk een bonus-disc is. En dat er daarom ook niet echt veel bijzonders werd vertoond op de E3 maar dat ze de markt willen verrassen? Op zich zou het best kunnen want de gamecube was toch de best-selling console afgelopen paar weken/maanden? Daardoor hebben ze weer een grotere afzetmarkt gekregen..

We zullen t zien :) In de tussentijd w8 ik nog op mn levering van WE6FE :)
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.