Het Grote Gamecube Topic Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.755 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

ThePriest schreef op 02 June 2003 @ 20:27:
Zijn er hier trouwens al mensen die ISS3 hebben gespeeld? Ik zag dat hij ook op de pc was beland, maar na mijn miskoop van ISS2 op de Cube ben ik wat voorzichtig. :)
WOW, the Priest is back. Long time no see. Evenals Orkbozz trouwens.

Maar dan viond ik de Shadow Temple ook erg duf en de Spirit Temple gaaf. ;)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik vond OOT precies genoeg kerkers hebben. Je moest wel wat doen voor de titel Hero Of Time he ;) Bij TWW moet je eerst 3 parels verzamelen (vergelijkbaar met de spiritual stones in OOT) en de 3e parel krijg je gewoon :| Ik zat te spelen en dacht echt WTF. En maar 2 sages om te wekken :/ Ook vind ik de dungeons die er zijn vrij klein. in OOT heb ik et idee dat de tempels een stuk groter waren. Neemt niet weg dat TWW nog steeds een geweldig spel is :)

Neway, ik zie net het Media Markt krantje en zie dat ze al met de Gameboy Player adverteren. Hij zou toch pas 20 juni uitkomen :?

Ow ja, Shadow tempel was idd duf, maar wel een leuke baas met dat getrommel :)

[ Voor 7% gewijzigd door Glitch op 02-06-2003 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Wat ik me afvraag: Zijn er al mensen die tWW hebben zonder bonus disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55140

Glitch schreef op 02 June 2003 @ 21:07:
Ik vond OOT precies genoeg kerkers hebben. Je moest wel wat doen voor de titel Hero Of Time he ;) Bij TWW moet je eerst 3 parels verzamelen (vergelijkbaar met de spiritual stones in OOT) en de 3e parel krijg je gewoon :| Ik zat te spelen en dacht echt WTF. En maar 2 sages om te wekken :/ Ook vind ik de dungeons die er zijn vrij klein. in OOT heb ik et idee dat de tempels een stuk groter waren. Neemt niet weg dat TWW nog steeds een geweldig spel is :)
Heb OOT nog niet gespeeld, maar als ik kijk naar TWW vind ik dat erg LTTP lijken.
Daar moet je eerst 3 hangers halen, nu parels, en dan moet je 7 kristallen halen, wat dan nu triforcestukken zijn.

Het lijkt dus allemaal op elkaar qua opbouw, neemt niet weg dat ik TWW een leuk spel vind, alleen net een triforcemap gehaald @ Outset Island en dat was niet echt heel tof te noemen, elke keer weer een nieuw level met vijandjes, had er dan nog een puzzel ingeduwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Anoniem: 55140 schreef op 02 June 2003 @ 21:35:
[...]

Heb OOT nog niet gespeeld, maar als ik kijk naar TWW vind ik dat erg LTTP lijken.
Daar moet je eerst 3 hangers halen, nu parels, en dan moet je 7 kristallen halen, wat dan nu triforcestukken zijn.

Het lijkt dus allemaal op elkaar qua opbouw, neemt niet weg dat ik TWW een leuk spel vind, alleen net een triforcemap gehaald @ Outset Island en dat was niet echt heel tof te noemen, elke keer weer een nieuw level met vijandjes, had er dan nog een puzzel ingeduwd.
Bij OoT moet je eerst ook 3 dingen halen, en daarna moet je 7 andere dingen verzamelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

ilyc schreef op 02 June 2003 @ 21:12:
Vroeg ik me ook af, ik heb hem gister nog bij de FRS zien liggen mét bonusdisc (I love koopzondag :P)

edit:
7 Dingen bij OOT :? 6 toch waarvan je er 1 krijgt :?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 02-06-2003 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
rajackar schreef op 02 June 2003 @ 14:13:
[...]

Ik vond dat juist wel een gaaf stukje.

"May the rats eat your eyes, the darkness comes!!"

Geeft ook leuk de krappe gedachtegang van die tijd aan zeg maar.
Ja, zo kan je het ook zien, maar ze hadden er veel meer van kunnen maken, met die stad enzo. Ze hadden er zo nog wat stukjes aan kunnen plakken.
rajackar schreef op 02 June 2003 @ 16:08:
iemand btw re2 en 3 al gekocht. Ik zit enorm te twijfelen of ik ze zal gaan kopen.

Verder ben ik enorm benieuwd of er nog meer creepy adventures zijn á la ED en RE. Als iemand nog tips heeft, heel erg graag.
Weet iemand eigenlijk al een prijs??
Het zal wel niet de volle 60 euro worden.
Disciplus-Simplex schreef op 02 June 2003 @ 18:50:
Mmmm, ik moet Metroid nog uitspelen en Zelda TWW ben ik nog niet eens aan begonnen op het eerste eilandje na. Tja, een beetje druk met tentamens edg. Als je niet zoveel speelt, blijft het ook leuk en heb je niet iedere maand een nieuw spel nodig. Misschien binnenkort toch nog Splinter Cell halen en daarna 1080 avalanche, want dit lijkt me echt een waanzinnig spel.
Dat is geen excuus!!! tijd heb je niet tijd maak je >:)
Zelf zit ik nu ook met tentamens maar ik hou nog tijd zat over.

En die van Splinter Cell een 1080 lijken me ook wel leuk.
Splinter Cell heb ik al voor de PC dus die ga ik niet kopen als die nog zo duur is.
Maar 1080 zag er super mooi uit, met die lawine (duh) en al die shit die instort.
Maar het enige wat ik er van gezien heb was op de Zelda disk.

[ Voor 70% gewijzigd door Vanitas op 02-06-2003 22:14 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11254

Glitch schreef op 02 juni 2003 @ 21:07:
Neway, ik zie net het Media Markt krantje en zie dat ze al met de Gameboy Player adverteren. Hij zou toch pas 20 juni uitkomen :?
Ja ik zie het, en ze hebben ook al splinter cell voor €49.99?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-05 09:11

NoTimeRemains

I know

GBA Player bundle (JAP)
Afbeeldingslocatie: http://images-jp.amazon.com/images/P/B00009VGCK.09.LZZZZZZZ
Afbeeldingslocatie: http://images-jp.amazon.com/images/P/B00009VGCM.09.LZZZZZZZ
Afbeeldingslocatie: http://images-jp.amazon.com/images/P/B00009VGCL.09.LZZZZZZZ
Afbeeldingslocatie: http://images-jp.amazon.com/images/P/B00009VGCN.09.LZZZZZZZ
CubeZone.nl
20 Juni is de GBA player bij ons te koop
By IGN.com
Inside Giftpia

Things get strange in Nintendo's latest mushroom-themed saga. Very strange.

June 02, 2003
- Nothing angers us more than a good game getting overlooked. Okay, perhaps a good game not selling because it's too odd looking, too out there, too -- dare we say it -- original? In an industry where more emphasis is placed on what's cool and gruesomely realistic than what's artistic and original, little games like Harvest Moon, Sky Odyssey, or Rocket: Robot on Wheels often don't stand a chance alongside mega-licenses like The Matrix or even Nintendo's own Zelda and Mario titles. It's with this in mind that we take another look at a game that only few gamers out there seem to care about: Giftpia (well, technically GiFTPiA -- but don't make us spell it that way or we'll be screaming SEGA and NINTENDO GAMECUBE in your ear all day long as well).
Yes, we know. The graphics in Giftpia may make your girlfriend giggle but severely undermine your manliness, so let's try something else to grab your attention: Giftpia is directed by Kenichi Nishi, who is joined by game designer Keita Eto. Both are alumns of a little studio once known as Square and both worked on the Super Nintendo hit Chrono Trigger back in 1995. Ready to learn a little more? Don't worry, we'll let you know if someone's looking over your shoulder.

You Ruined Everything!
Giftpia may be billed as an RPG, but it's really more of an adventure -- or perhaps what Nintendo likes to call a "communication game". There are no stats beyond your health meter, no random battles, and character development follows a set path and storyline. In a sense, Giftpia borrows a lot from Nintendo's Animal Crossing -- minus the constant "get me" chores and emulated classics. You slip into the role of the Nanashi Island native Pockle, a young lad who could easily be a long-lost brother of Osamu Tezuka's Astro Boy. In a crazy opening sequence that closely resembles Southeast Asian shadow puppet theater, we learn that Pockle oversleeps and misses his coming-of-age ceremony and, whether there is some karmic relation or not, a fierce typhoon wreaks havoc on the island the island. Pockle is taken to task by the island's mayor and goes to jail for treason. Since he's underage (and dating the mayor's daughter), he soon gets off with community service, but is bound by a ball and chain and forced to walk around not only in a prison outfit, but also with his face obscured by a TV-style mosaic effect.

Like in Animal Crossing, gameplay heavily relies on barter. After regaining his freedom, Pockle's ultimate goal is to put enough money into his bank account to pay for a new coming-of-age ceremony. That, so tells him the mayor, is the only way he can ever grow up. Money, money, money; rules, rules rules -- that's the world of Nanashi Island's rather portly leader. And initially, Pockle has no choice but to go along with it all. In his efforts to raise money, Pockle can explore the island and fish, collect mushrooms, turnips, and fruit, or dig for gold nuggets and sell it all at one of two local stores. But time passes on Nanashi Island and it's not kind to perishables, nor is Pockle immune to it. Pockle needs to go home to sleep in the evening or he will fall asleep where he stands and have his money stolen while he's snoring away. In the beginning, Pockle's bedtime comes so early, you'll have to cut it close a few times. But the further you get in the game's main quest, the longer Pockle can stay out.

The inventory screen lets you sort items by type. You can eat fruit and mushrooms, show photos and tickets to other characters, use the kidney-shaped wish containers, swipe your ATM card to put away cash, and more.

Pockle also gets hungry. He will also have to eat during the day, or he won't have enough energy to walk around. Fruit and mushrooms rot after a few days, which means they become poisonous to Pockle and won't fetch much of a price when sold. Luckily, Pockle has a fridge in his home that lets him freeze mushrooms, but fruit are best eaten fresh or not at all. Speaking of which, mushrooms appear to be a key theme in Giftpia and the makers of this game don't seem to be as innocent as the folks at EAD when it comes to, erm, fully exploring their powers. We've alluded to this before, but there is indeed a mushroom fairy in this game. Eating a mushroom stew prepared by a seemingly crazy old man (think of him as the Doc. Brown of this game) opens up an entirely new world for Pockle. During a trippy (literally!) sequence, Pockle learns of a new way to grow up; a kinder, Hippie sort of way. Turns out life isn't just about making money -- apparently, you're supposed to help people as well.

Thus a new premise for Giftpia reveals itself. Pockle sets out to capture the islanders' wishes in glass-like wish containers and is then tasked with figuring out how to solve the conundrum in question. Solutions range from the simple to the complex. For example, in the beginning of the game Pockle witnesses the convenience store cutie getting into a huge fight with a brawny construction worker. She is so enraged with him that she can no longer operate her store, so it's in Pockle's best interest to find a solution. Other tasks involve showing your girlfriend the other side of the island (where only grown-ups are allowed to go -- cough, cough) or finding the freaky old fortune teller's disaster hat. Ironically, it's often Pockle himself who is the cause of conflict. But who's keeping tabs who starts what on an island inhabited by a handful of extroverts, robots, monkeys (yes!), and an abominable snowman?

Stylized Madness
Giftpia's graphical style is similar to Animal Crossing, but there's actually a lot more going on than initially meets the eye. The camera perspective is fixed, but the landscape itself is much more animated. Trees sway back and forth in the wind, the air flickers on hot days, and there a nice little touches, such as geckos that sun themselves on walls and quickly slip into a crack when the player approaches. Everything is heavily stylized and character animation is purposely big and overdone. For example, show the merchant robot that you found a rare blue mushroom and he will fall over himself in a sort of greedy disbelief, then quickly stand up straight and pretend like he's not impressed. All this is delivered with humorous character animations, accompanied by semi-nonsense "Giftpianese" (some words sound like Japanese or English, but most of it is made up). The language is charming at first, but much too repetitive. After hearing your girlfriend say "Papareng papareng meeooo meeoo papareng" for the fifth time, you'll hope that the mushroom you're offering her isn't of the edible kind

The music, on the other hand, is a completely different story. The tracks in Giftpia is so varied and unique, you're wondering why most other Nintendo games still have to sound like '80s Casio synthesizers. Skip endowed the game with a an off-kilter soundtrack that includes techno, rap, opera, Bluegrass, Rock and more. It's a crazy mixture of serious and funny tunes, supplied by Japanese bands like snoweffect, Akino, The Winstons, Komachi, Redneck Trio, Fuzz Proposal, The Travellers, Six Squares, Echo Mountain, Aprils, yet, oscillator, 6nin, and Kaimy Plants, among others. Why such an eclectic mixture, you ask? The idea is that Nanashi Island has its own radio station (Nanashi FM), which blasts these songs all over the island via giant speakers. You can hear the music all throughout town, but if you climb to the top of Nanashi's mountain, the music gradually fades and is replaced by the sound of the wind and the ocean. Then there are those clever audio touches that tie Giftpia in with the rest of Nintendo's universe, such as the classic Zelda fanfare when finding a heart piece to upgrade one's health meter or the Mario-style "pling pling" when picking up coins.

Blow this horn and a strange visitor will cautiously approach. What's up with that? And doesn't that block of salt just look delicious?

With its quirky storyline and kicking music, Giftpia is a nice surprise in Nintendo's lineup. The only questions that remain are how long the game takes to complete and whether Nintendo can pull off a clever translation that enables both younger and older gamers to enjoy the game. Shown off in English at this year's E3, Giftpia is almost guaranteed to see a US release. Let's hope Nintendo doesn't change its mind and will release this one stateside quickly.

In the meantime, check below for a batch of new screenshots of the Japanese version in action.
-- Peer Schneider
Game Of The Month: The Hulk
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/gotm_may_053003_gcn_in01.jpg
GCN Successor Takes Shape
Find out what Nintendo is saying to developers.

June 02, 2003 - Various development sources have confirmed to IGNcube that preliminary talks about the successor to GameCube have begun. Nintendo has allegedly told studios to prepare for a "spring 2005" release for the still-unnamed next-generation console.
Asked if they had received any official documentation for the machine, all software houses contacted said no.

Nintendo has repeatedly stated that it would not be the last hardware manufacturer out of the gates with its next console. In an interview with IGNcube, Nintendo of America's vice president of corporate affairs Perrin Kaplan stated that the company would come to market at the same time or perhaps even before its rivals.

Industry analysts believe that Sony, underway with the tentatively titled PlayStation 3, is the furthest along with its platform, but that the firm -- content with still-strong sales of PlayStation 2 -- may be in no rush to debut its technical successor.

Several development houses admitted to IGNcube that they have already started work on games for the next round of consoles, but none would confirm whether or not they are targeting Nintendo's machine with their games.

More as it develops.
Final Fantasy Delay
Japanese gamers will have to wait a few weeks for Square Enix's GameCube debut.

June 02, 2003
- Square Enix announced today via the official Final Fantasy: Crystal Chronicles site that its GameCube debut title would be seeing a delay in the Japanese market. Originally scheduled for release on 7/18, the game will now make it out three weeks later on 8/8.
No reason was given for the delay, but if developer Game Designer's Studio is taking its time to perfect the title, we're more than happy to wait. Stay tuned for full coverage of the game at its release.
By DGS-Online
Resident Evil Collectors Box

Eindelijk kunnen we deel 2 en 3 van de Resident Evil serie in onze handen krijgen. Natuurlijk lopen de Japanners een beetje voor want zij krijgen binnenkort RE: Code Veronica, maar dat is niet alles want ze krijgen nog meer.

En jullie vragen je nu zeker af wat ze dan wel krijgen he. Nou een speciale Collectors Box. En in deze box zitten alle RE's tot nu toe dus RE0, 1, 2, 3 en CV. RE4 zit er niet bij want die is tegen die tijd nog niet uit, maar er zit wel het Wesker Report File bij. En dit allemaal in een doos met het Umbrella teken erop. En dit allemaal voor het vriendelijke prijsje van 19.800 Yen (190 Euro), zo'n 8000 Yen (70 Euro) goedkoper dan als je het los zou kopen.

Het gaat hier wel om de Japanse release dus over een Europese release is nog niks bekend. Maar als je ervan uit gaat dat RE hier groter is dan daar, kan je er eigenlijk wel op rekenen. Hopelijk brengen ze e'm dan wel hier uit in een grotere oplage want in Japan gaat het om een schamele 10.000 stuks. Het zal in ieder geval wel een collectors item worden voor de RE fan.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik vind "The Hulk" er echt _niet_ uitzien :X

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ja ik ook niet daarom vink het een vreemde keuze maja ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 11:28

rajackar

Blood Minister

GolbeZeromus schreef op 02 juni 2003 @ 19:06:

Jij was toch zo'n onverbeterlijke RE freak :?
Guilty as charged O-)
Dan neem ik toch aan dat je deze al op de PSX hebt gespeeld. Zo niet, dan biedt RE2 weer genoeg puzzels. RE3 is volgens mij wat meer op aktie gebaseerd. Wat minder puzzels dus. Ik wil heel de serie compleet hebben op mijn GC, dus deze moeten niet ontbreken. RE2 heb ik wel eens op de N64 bijna uitgespeeld, RE3 ben ik een keer mee begonnen, maar nooit echt ver mee gekomen. De Code Veronica en Survivor RE's boeien mij niet zo.
Heb re 2 en 3 alleen op de pc maar dat werkt allemaal niet zo denderend onder xp en met nieuwe videokaart drivers enzo. Heb ze al wel van voren naar achter en terug uitgespeeld maar wil toch erg graag de verzameling compleet hebben op de cube. Ben alleen wel benieuwd of ze ook ergens goedkoper te vinden zijn dan 43 pleuro.

Die gun survivor reeks boeit mij ook niet echt maar Code Veronica wel. heb em een keer een stukje op de dreamcast gespeeld en dat was echt :9~ .
Weet iemand hoe het met de releasedatum van RE CV zit?

zie net ook die post over die collectors box. Hoop dattie hier ook uitkomt, ga dan wel ff kijken of ik re en re0 kan verkopen. Freak zijn is één ding, maar je games dubbel hebben gaat mij ook weer te ver.

[ Voor 9% gewijzigd door rajackar op 03-06-2003 09:56 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:22
ilyc schreef op 02 June 2003 @ 21:12:
Bartsmit.nl bied hem aan zonder bonusdisk, dus hij is er wel .... zonder lijkt me specialer als met onderhand ;)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Wario World komt deze maand uit! Maar wanneer? Op de site van Nintendo staat alleen: Releasedatum: 06.2003.

Heeft iemand een idee?

EDIT:
20 juni pas? Jeez nog dik 2 weken wachten!

[ Voor 17% gewijzigd door StarTAC op 03-06-2003 10:26 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Weet iemand trouwens of re2 en 3 ergens voor minder dan 40 euro te krijgen zijn?
Hoor er hier en daar op internet wel wat over maar kan nog niks vinden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Ik geloof dat ze rond de 45 euro gaan kosten dus denk ik dat ze bij de nedgame dan wel 39,99 worden aangezien ze daar altijd GC games 5 euro onder de adviesprijs verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rajackar schreef op 03 June 2003 @ 10:47:
Weet iemand trouwens of re2 en 3 ergens voor minder dan 40 euro te krijgen zijn?
Hoor er hier en daar op internet wel wat over maar kan nog niks vinden.
Dacht dat de adviesprijs 30 euro was, heb m daar ook voor zien liggen bij Games R Fun in Amstelveen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

ned game heeft ze idd voor 39.99. dat is tot nu toe het goedkoopste dat ik gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Same here. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

site ned game?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
NedGame.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

nope

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

is toch echt www.nedgame.nl
heb er net nog gekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

idd doet het hier ook gewoon. Trouwens die site is ook wel lachen nu komt de nieuwe 15 juni en die zou er eigenlijk al 2 weken geleden zijn ofzo. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:24

Sagat

Is pappa x2!

Hmmmm net sonic collection gehaald.....maar ik moet zeggen dat mijn eerste sonic indrukken nogal tegenvallend zijn. Ik zit er erg hard aan te denken om hem om te ruilen voor iets anders. Zijn er hier nog mensen die hem hebben en me redenen kunnen geven om het niet te doen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

als je van de oude sonics houdt moet je em houden. anders kun je beter iets anders halen, voor stoere graphics en dolby pro logic sound hoef je het iig niet te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Probeer Sonic 2 uit te spelen, vind ik echt een superspel. Lekker snel, ziet er voor de Megadrive ook erg lekker uit, mooie kleuren enzo.
En speel een keer Robotniks Mean Bean Machine met 2 spelers :)

Vind je het dan nog steeds niks, ruil het dan gerust in. (Wel voor Monkey Ball ofzo natuurlijk :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

dat ie t niet doet zal wel aan de proxy hier @ stage liggen

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 17:44
Over "collection" gesproken... Wat had ik graag gewild dat ze *alle* Zelda's bij de Limited Edition hadden gedaan (NES/SNES/GameBoy/N64) *LOL*
Had wel leuk geweest voor in de Nintendo Gallery ofzo :)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik zit nog steeds op een mario collectie te wachten. Zat te denken aan:

Super mario all stars
Super mario world
Super mario land
Super mario land 2
Yoshi's island
Super mario 64

Lijkt me wel gaaf als ze zoiets uit gaan brengen, dan hoef ik iig niet meer bang te zijn dat ik ooit nog een leven krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Sja zie het nut van die compilaties niet zo in, speel die games het liefst op het orgineel. Mario Bros 3 of Sonic met een Cube controller, spoort imho niet dat hoort op NES en Megadrive :).
En als je niks hebt met Sonic dan vraag ik me af waarom je uberhaupt die verzameldisk hebt gekocht, een berg niet meer uitziende spellen (naar huidige maatstaven dan) die je in een paar uurtjes door speelt. Zou em ruilen tegen iets als Super Monkeyball (echt geweldig verslavend).

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

voor zo'n mario colelctie voel ik juist wel wat omdat ik anders nog 3 consoles zou moeten gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Sja zie het nut van die compilaties niet zo in
een berg niet meer uitziende spellen
Mischien een kleine face-lift?

<kwijl>
Maaurh... van mij mogen ze Zelda 1 en 2 echt compleet overgooien en vet gebruik maken van de OOT engine :P _/-\o_ :*) :D
</kwijl>

Back to reality :O

[ Voor 5% gewijzigd door ironx op 03-06-2003 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44947

Ik ga in oktober een paar weekjes naar Nieuw Zeeland. Ik vlieg via Los Angeles.
Als ik tijdens de transit een gameshop tegenkom, welke spellen moet ik dan kopen (die de moeite en kosten van de aanschaf van een Freeloader dus zeg maar verantwoorden)? Dus spellen die in Europa niet te koop of veel duurder zijn.

Ik zat zelf te denken aan Animal Crossing en Wallace & Grommit (tenzij die laatste ook in Europa goedkoop wordt).
(Wellicht ten overvloede: ik hou niet van schiet-op-alles-wat-beweegt, vecht-, voetbal- en racespellen, wel van adventures, non hack'n'slash RPGs en spellen die geen reflexen vereisen. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ironx schreef op 03 June 2003 @ 15:33:
[...]

[...]

Mischien een kleine face-lift?

<kwijl>
Maaurh... van mij mogen ze Zelda 1 en 2 echt compleet overgooien en vet gebruik maken van de OOT engine :P _/-\o_ :*) :D
</kwijl>

Back to reality :O
Dat zou hetzelfde zijn als een compleet nieuw spel zijn 8)7 en wel omdat alles overnieuw gedaan moet worden als ze een nieuwe engine gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
3rd Quarter 2003 { July - September } 
 1080 Avalanche July 8 Nintendo 
 XGRA July 8 Acclaim 
 Rally Championship July 15 Encore Software 
 Mario Golf: Toadstool Tour July 28 Nintendo 
 Freaky Flyers July 29 Midway 
 Gladius August 11 LucasArts 
 Madden NFL 2004 August 13 EA Sports 
 Powerpuff Girls August 19 BAM! Entertainment 
 F-Zero GX August 25 Nintendo 
 Soul Calibur II August 27 Namco 
 Haven: Call of the King August Xicat Interactive 
 WWE WrestleMania XIX August THQ 
 Crouching Tiger, Hidden Dragon September 1 Ubi Soft 
 Disney's Extreme Skate September 3 Activision 
 Harvest Moon: A Wonderful Life September 3 Natsume 
 NFL Blitz: Pro September 3 Midway 
 XIII September 4 Ubi Soft 
 Highway to Hell September 9 Midway 
 Armada 2: Star Command September 16 Metro 3D 
 Celebrity Deathmatch September 16 Gotham Games 
 True Crime: Streets of L.A September 16 Activision 
 NHL Hitz: Pro September 23 Midway 
 The Hobbit September 23 Sierra 
 Rainbow Six 3: Raven Shield September 29 Ubi Soft 
 Viewtiful Joe September Capcom Entertainment 
 Street Kings (working title) Summer Konami 
 4th Quarter 2003 { October - December } 
 Barbie: Treasures in Time October 1 Knowledge Adventure 
 ESPionage October 1 Midway 
 SpyHunter 2 October 1 Midway 
 Dragon Ball Z Budokai October 7 Infogrames 
 Barbie Horse Adventure October 7 Vivendi Universal 
 NBA Ballers October 8 Midway 
 Pitfall Harry October 8 Activision 
 NARC October 21 Midway 
 The Suffering October 27 Midway 
 Army Men Platoon Command October 31 3DO 
 Four Horsemen of the Apocalypse October 31 3DO 
 Crank the Weasel October Midway 
 Crash Nitro Kart October Universal Interactive 
 NBA Jam 2004 October Acclaim 
 RoadKill October Midway 
 Teenage Mutant Ninja Turtles October Konami 
 Tiger Woods PGA Tour 2004 October Electronic Arts 
 Wallace and Gromit October BAM! Entertainment 
 Final Fantasy Crystal Chronicles November 3 Square 
 Cat in the Hat November 4 Knowledge Adventure 
 Urban Freestyle Street Soccer November 11 Acclaim 
 StarCraft: Ghost November 18 Blizzard 
 I-Ninja November 25 Namco 
 Extreme Force: Grant City Anti-Crime November Namco 
 Goblin Commander: Unleash The Horde November Jaleco Entertainment 
 James Bond 007: Everything or Nothing November Electronic Arts 
 Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike November LucasArts 
 Metal Arms: Glitch in the System November Vivendi Universal 
 Billy Hatcher and the Giant Egg Fall Sega 
 Buffy the Vampire Slayer: Chaos Bleeds Fall Vivendi Universal 
 FIFA Soccer 2004 Fall Electronic Arts 
 Gladiator: Sword of Vengeance Fall Acclaim 
 Medal of Honor: Rising Sun Fall Electronic Arts 
 Sphinx and the Shadow of Set Fall THQ 
 Tak and the Power of Juju Fall THQ 
 Lord of the Rings: Return of the King December Electronic Arts 
 Rogue Ops Winter Kemco 
 X-Men: Legends Winter Activision 
 TBA 2003  { Dates Have Yet to Be Announced } 
 Acceleration TBA 2003 Xicat Interactive 
 Alias TBA 2003 Acclaim 
 Animaniacs TBA 2003 Conspiracy Entertainment 
 Batman: Rise of Sin Tzu TBA 2003 Ubi Soft 
 Beyond Good & Evil TBA 2003 Ubi Soft 
 Big Mutha Truckers TBA 2003 Empire Interactive 
 Bomberman Jetters TBA 2003 Hudson Soft 
 Camelot RPG TBA 2003 Nintendo 
 Club Football TBA 2003 Codemasters 
 Colin McRae Rally 3 TBA 2003 Codemasters 
 Crushed Baseball 2004 TBA 2003 BAM! Entertainment 
 Dead Phoenix TBA 2003 Capcom Entertainment 
 Dinotopia TBA 2003 TDK Mediactive 
 Disney's Magical Park TBA 2003 Hudson Soft 
 Dora the Explorer TBA 2003 NewKidCo 
 Doshin the Giant TBA 2003 Nintendo 
 Drome Racers TBA 2003 Electronic Arts 
 Duke Nukem Forever TBA 2003 Take-Two Interactive  
 Enclave TBA 2003 Conspiracy Entertainment 
 Enclave II TBA 2003 TBA 
 Extreme Pool TBA 2003 TBA 
 Final Fantasy Crystal Chronicles TBA 2003 Square 
 Fireblade TBA 2003 Midway 
 Futurama TBA 2003 SCI 
 Ghouls 'N Ghosts Online TBA 2003 Capcom Entertainment 
 GT Cube TBA 2003
 TBA

Harry Potter: Quidditch World Cup TBA 2003 Electronic Arts 
 Iron Man TBA 2003 Activision 
 Kao the Kangaroo 2 TBA 2003 Titus 
 Kirby's Air Ride TBA 2003 Nintendo 
 Knight Rider TBA 2003 Universal Interactive 
 LMA Manager TBA 2003 Codemasters 
 Largo Winch: Empire Under Threat TBA 2003 Ubi Soft 
 Legends of Wrestling III TBA 2003 Acclaim 
 Little League Baseball 2002 TBA 2003 NewKidCo 
 Mario 128 TBA 2003 Nintendo 
 Mario Kart: Double Dash TBA 2003 Nintendo 
 Mario Tennis TBA 2003 Nintendo  
 Marionette TBA 2003 Nintendo 
 Mary-Kate & Ashley Tropical Trouble TBA 2003 Acclaim 
 Metal Gear Solid: The Twin Snakes TBA 2003 Konami 
 Mission Impossible: Operation Surma TBA 2003 Infogrames 
 Mr. Driller Drill Land TBA 2003 Namco 
 Nintendo Puzzle Collection TBA 2003 Nintendo 
 Pichu Bros.: Party Panic TBA 2003 Nintendo 
 Pikmin 2 TBA 2003 Nintendo 
 Pillage TBA 2003 Zed Two 
 Pokemon Box: Ruby & Saffire TBA 2003 Nintendo 
 Project BG&E TBA 2003 Ubi Soft 
 R: Racing Evolution TBA 2003 Namco 
 Rally Simulation TBA 2003 Ubi Soft 
 Resident Evil Code: Veronica TBA 2003 Capcom Entertainment 
 Rogue Spear TBA 2003 Ubi Soft 
 Roll-o-Rama TBA 2003 Nintendo 
 Safari Joe: The Dark Continent TBA 2003 Titus 
 Shoot to Kill TBA 2003 Codemasters 
 Sonic Adventure DX TBA 2003 Sega 
 Spirits and Spells TBA 2003 DreamCatcher Interactive 
 Star Fox Armada TBA 2003 Nintendo 
 Starsky and Hutch TBA 2003 Empire Interactive 
 Stung! TBA 2003 None 
 Tales of Symphonia TBA 2003 Namco 
 Tennis Masters Series 2003 TBA 2003 Microids 
 The Fantastic Four TBA 2003 Activision 
 The Powerpuff Girls TBA 2003 BAM! Entertainment 
 The Settlers V (Tentative Name) TBA 2003 Ubi Soft 
 The Simpsons: Hit and Run TBA 2003 Fox Interactive 
 Title Defense TBA 2003 Climax (UK) 
 Too Human TBA 2003 Nintendo 
 Tony Hawk 5 (tentative) TBA 2003 Activision 
 Twin Caliber TBA 2003 Majesco Inc. 
 Unity TBA 2003 Lionhead Studios 
 Virtua Fighter Quest TBA 2003 Sega 
 Worms 3 TBA 2003 Activision 
 XIII TBA 2003 Ubi Soft 
 Yu-Gi-Oh! Forcebound Kingdom TBA 2003 Konami 
 Prince of Persia: The Sands of Time TBA 2003 Ubi Soft

sjeck hier maar eens de titels van en bekijk een preview van ofzow op de verschillende sites
en dan kijk je welke uitkomen/uit zijn als je daar bent

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ok, hier even mijn must-buy lijstje (Ik ga werkelijk waar proberen ze stuk voor stuk te kopen):

Soul Calibur 2
Dit spel lijkt mij gewoon erg vet, vooral dankzij Lamsh's review lijkt het vet, ik speel gewoon graag met Link in SSB:M (Ja, ik weet dat je die 2 spellen niet met elkaar kan vergelijken) en ik wil wel eens een lekkere fighter :Y).

Pikmin II
Heb Pikmin deel 1 maar heel even gespeeld (10 minuten ofzo) dus ik kan er weinig over zeggen behalve dat ik het erg leuk vond, pikmin's uit de grond trekken enzo. Daarom ben ik nu van plan 2 te kopen aangezien die multiplayer heeft (_o_), nieuwe pikmin en een of ander stoer sidekickje 8) :P

F-Zero GC/GX (:?)
Ik vond F-Zero X op de N64 werkelijk geweldig, met die geweldige speeds door levens sjeezen. Op de NGC word dat allleen maar bervordert naar 1500 kph door enorm mooie levens met prachtige omgevingen te rijden met je hoovercraft. Echt geweldig lijkt me dat _o_ Jamemr dat het nog zo lang duurt voordat hij hier in Nederland in de winkels ligt, maar dat is het wel waard denk ik.

Metroid Prime II
Erg weinig over bekend, maar waarschijnlijk wel weer een geweldige must-have.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burban
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07-2023
even over tWW, ik vind het zelf een geweldig spel maar vind het bootje varen en plattegronden verzamelen ongelooflijk veel op final fantasy 9 lijken..

Zelfde met die treasures die zijn echt bijna precies hetzelfde okee je zit nu op een boot i.p.v. op een chocobo maar het gaat om het idee :)

of is dat principe sowieso al vrij oud en miep ik weer

Als we het weten zijn we versleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Anoniem: 44947 schreef op 03 June 2003 @ 15:46:
Ik ga in oktober een paar weekjes naar Nieuw Zeeland. Ik vlieg via Los Angeles.
Als ik tijdens de transit een gameshop tegenkom, welke spellen moet ik dan kopen (die de moeite en kosten van de aanschaf van een Freeloader dus zeg maar verantwoorden)? Dus spellen die in Europa niet te koop of veel duurder zijn.
Vergeet dat maar :) In Amerika in transit zijn houdt in dat je in een lokaal ergens op et vliegveld wordt gepropt tot je vliegtuig weer klaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glitch schreef op 03 June 2003 @ 17:29:
[...]

Vergeet dat maar :) In Amerika in transit zijn houdt in dat je in een lokaal ergens op et vliegveld wordt gepropt tot je vliegtuig weer klaar is :)
Heb ik persoonlijk geen ervaring mee, maar ik weet wel dat ze in Nieuw Zeeland wél Animal Crossing verkopen, de PAL versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Burban schreef op 03 June 2003 @ 17:22:
even over tWW, ik vind het zelf een geweldig spel maar vind het bootje varen en plattegronden verzamelen ongelooflijk veel op final fantasy 9 lijken..

Zelfde met die treasures die zijn echt bijna precies hetzelfde okee je zit nu op een boot i.p.v. op een chocobo maar het gaat om het idee :)

of is dat principe sowieso al vrij oud en miep ik weer
Ik volg je eigenlijk niet helemaal... De treasures zijn classic Zelda (die heeft FF dus genept ja), en het varen met een boot is vrij innovatief dacht ik, kweet niet hoe dat dan in FF IX zit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Anoniem: 34169 schreef op 03 juni 2003 @ 17:32:
[...]
Heb ik persoonlijk geen ervaring mee, maar ik weet wel dat ze in Nieuw Zeeland wél Animal Crossing verkopen, de PAL versie :)
Euh er bestaat helemaal geen Animal Crossing PAL versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 20-01 14:20
Thunder schreef op 03 June 2003 @ 17:41:
[...]

Euh er bestaat helemaal geen Animal Crossing PAL versie.
Er bestaat wel degelijk een PAL versie van Animal Crossing! :P In Australië gebruiken ze namelijk ook PAL en geen NTSC.. Dus wanneer je AC vanuit Australië zou importeren kan je hem gewoon fijn spelen op je PAL cube, zonder freeloader! :)

Ik zit ook nog steeds te twijfelen of ik dit spel ooit ga importeren.. 't idee lijkt me nog steeds fantastisch, maar volgens mij waren degene die 'm hier hadden er ook na een maandje ofzo op uit gekeken.. Of niet Phuse? En is er eigenlijk al iets bekend over een mogelijke release datum van Animal Crossing 2? Dacht dat die wel in Europa uitkwam..

[ Voor 37% gewijzigd door blakez op 03-06-2003 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 13:24

Sagat

Is pappa x2!

rajackar schreef op 03 juni 2003 @ 13:08:
als je van de oude sonics houdt moet je em houden. anders kun je beter iets anders halen, voor stoere graphics en dolby pro logic sound hoef je het iig niet te doen ;)
Ik kende de oude sonics niet, omdat ik vroeger nooit sega had. Maar ik wist dat het beeld en vooral geluid (is er trouwens een megadrive spel met goed geluid?) niet echt cutting edge next gen was :)
Anoniem: 51765 schreef op 03 June 2003 @ 14:41:
Probeer Sonic 2 uit te spelen, vind ik echt een superspel. Lekker snel, ziet er voor de Megadrive ook erg lekker uit, mooie kleuren enzo.
En speel een keer Robotniks Mean Bean Machine met 2 spelers :)

Vind je het dan nog steeds niks, ruil het dan gerust in. (Wel voor Monkey Ball ofzo natuurlijk :))
heb tot nu toe sonic 1,3 en mean bean machine geprobeert. Zal ff kijken of ik compleet door sonic 1 heen kan komen vanavond (kan me nog goed herinneren dat een klasgenoot zei dat ie sonic 1 in een dag en sonic 2 in 2 dagen uitspeelde) en dan beslis ik morgen of ik hou of nie. Als ik hem ga inruilen dat is Ikaruga een kanshebber of anders Rez + dvd-tje. Super monkey ball heb ik al.
TAG_Speedy schreef op 03 juni 2003 @ 15:05:
Sja zie het nut van die compilaties niet zo in, speel die games het liefst op het orgineel. Mario Bros 3 of Sonic met een Cube controller, spoort imho niet dat hoort op NES en Megadrive :).
En als je niks hebt met Sonic dan vraag ik me af waarom je uberhaupt die verzameldisk hebt gekocht, een berg niet meer uitziende spellen (naar huidige maatstaven dan) die je in een paar uurtjes door speelt. Zou em ruilen tegen iets als Super Monkeyball (echt geweldig verslavend).
De controller heb ik geen enkel probleem mee, vooral ook omdat je met zowel analoog als met de digitale joystick/pad kan werken. De reden dat ik voor de compilatie gegaan ben ik juist om te kijken wat ik gemist heb (mijn eerste sega was een saturn). Ik had voor de reden bijna zelfs een megadrive gekocht, maar de bleek defect te zijn. En daarnaast zou het toch wel een uitdaging zijn om alle games van de compilatie op te duiken denk ik.
Hoewel ik niks met sonic heb, ben ik wel een platform fan maar heb voornamelijk mario gespeeld..en ik heb vaak genoeg gelezen dat sonic gelijkwaardig danwel beter was om dit toch is zelf uit te vinden. Emuleren op de pc vindt ik toch minder dan op de console zelf spelen. Hoewel ik de volgende keer toch zeker eerst de rommetjes ga uitproberen.
Damn hoop monkeyballfans hier......en volkomen terecht natuurlijk :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
blakez schreef op 03 June 2003 @ 17:48:
[...]

Er bestaat wel degelijk een PAL versie van Animal Crossing! :P In Australië gebruiken ze namelijk ook PAL en geen NTSC.. Dus wanneer je AC vanuit Australië zou importeren kan je hem gewoon fijn spelen op je PAL cube, zonder freeloader! :)
Waarom verkopen ze die nergens dan? Zelfs op dé Aussie import site (dvdcrave) is alleen de NTSC versie te vinden.
Zou fijn zijn als je me het kon vertellen dan kank het spel misschien ook 'ns kopen, freeloader elke keer omwisselen is toch wel schijtirritant :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 18-05 20:39
Er bestaat dus geen PAL versie van AC, in Aussie is AC ook nog nooit verkrijgbaar geweest.
Alleen NTSC jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Switch schreef op 03 June 2003 @ 17:18:
Ok, hier even mijn must-buy lijstje (Ik ga werkelijk waar proberen ze stuk voor stuk te kopen):

Soul Calibur 2
Dit spel lijkt mij gewoon erg vet, vooral dankzij Lamsh's review lijkt het vet, ik speel gewoon graag met Link in SSB:M (Ja, ik weet dat je die 2 spellen niet met elkaar kan vergelijken) en ik wil wel eens een lekkere fighter :Y).

[...]
Fijn om te zien dat ik er nog wat mee bereikt heb ook :)
Ik ben iig heel enthousiast over dat spel, is wel duidelijk hoop ik. Kga 'm zeker kopen alsie hier uitkomt.
Sagat schreef op 03 juni 2003 @ 18:03:
[...]

heb tot nu toe sonic 1,3 en mean bean machine geprobeert. Zal ff kijken of ik compleet door sonic 1 heen kan komen vanavond (kan me nog goed herinneren dat een klasgenoot zei dat ie sonic 1 in een dag en sonic 2 in 2 dagen uitspeelde) en dan beslis ik morgen of ik hou of nie. Als ik hem ga inruilen dat is Ikaruga een kanshebber of anders Rez + dvd-tje. Super monkey ball heb ik al.

[...]
Ik vind zelf Sonic 2 en Sonic & Knuckles de beste van die collection. 1 vind ik niet echt leuk en 3 ook wat minder.
Probeer ze iig allemaal fftjes voor je 'm wegdoet! :)

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 03-06-2003 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:38

jOzh

Sweet dude!

Omdat ik echt niet kan wennen aan de controls van een FPS op m'n cube wil ik Medal of Honor: Frontline ruilen. Misschien dat iemand hier geinteresseerd is?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 51765 schreef op 03 June 2003 @ 18:49:
[...]
Fijn om te zien dat ik er nog wat mee bereikt heb ook :)
Ik ben iig heel enthousiast over dat spel, is wel duidelijk hoop ik. Kga 'm zeker kopen alsie hier uitkomt.

[...]
Ik vind zelf Sonic 2 en Sonic & Knuckles de beste van die collection. 1 vind ik niet echt leuk en 3 ook wat minder.
Probeer ze iig allemaal fftjes voor je 'm wegdoet! :)
Ik had de review al gelezen maar wist niet dat jij hem geschreven had. :) Top hoor. Leuk verteld enz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
jOzh schreef op 03 June 2003 @ 19:54:
Omdat ik echt niet kan wennen aan de controls van een FPS op m'n cube wil ik Medal of Honor: Frontline ruilen. Misschien dat iemand hier geinteresseerd is?
ruilen voor die rottige smash brothers melee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85315

smash brothers is juist leuk.. zeker als je mensen op bezoek hebt, lekker meppen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

daFubar schreef op 03 juni 2003 @ 20:41:
[...]

ruilen voor die rottige smash brothers melee? :P
Als ik Smash Bros Melee nog niet had, had ik het gedaan :P
Ik "zoek" oa: Eternal Darkness/Luigi's Mansion/Mario Party 4/Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader/NBA-spel

[ Voor 21% gewijzigd door jOzh op 03-06-2003 20:48 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jOzh schreef op 03 juni 2003 @ 20:44:
[...]

Ik "zoek" oa: Eternal Darkness/Luigi's Mansion/Mario Party 4/Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader/NBA-spel
Ik heb 3 van de 5 games :) Geen NBA game en geen Mario Party.
Mss wil ik wel ruilen, mail me maar voor afhandeling.

En er is dus wél een PAL versie van Animal Crossing uitgekomen, believe it or not. Ik ga geen moeite doen om jullie te overtuigen en Nintendo mailen, dat doe je zelf maar.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 03-06-2003 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

OEPS :O :(

[ Voor 95% gewijzigd door NvE op 03-06-2003 21:02 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

jOzh schreef op 03 June 2003 @ 20:44:
[...]

Ik ken iemand die op Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader is uitgekeken. Ik zal hem er wel naar vragen :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Anoniem: 34169 schreef op 03 juni 2003 @ 20:57:
[...]
En er is dus wél een PAL versie van Animal Crossing uitgekomen, believe it or not. Ik ga geen moeite doen om jullie te overtuigen en Nintendo mailen, dat doe je zelf maar.
Hi,

Somebody at the Tweakers.net forum claims that there is a PAL version of Animal Crossing that has only been released in Australia/New Sealand, now everybody else thinks it's bullshit but he doesn't believe us, so that's why I wrote this mail :)
Is there a PAL version of Animal Crossing?

Thanks in advance,
Okee done.
Ik zal het antwoord hier zsm posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thunder schreef op 03 juni 2003 @ 21:04:
[...]

[...]

Okee done.
Ik zal het antwoord hier zsm posten :)
Niet alleen ik, blakez ook :P
En wat blakez zegt snijdt ook nog eens hout, waarom een NTSC versie van AC uitbrengen als ze er PAL systemen hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Anoniem: 34169 schreef op 03 juni 2003 @ 21:34:
[...]
Niet alleen ik, blakez ook :P
En wat blakez zegt snijdt ook nog eens hout, waarom een NTSC versie van AC uitbrengen als ze er PAL systemen hebben :?
Mja maar dit staat wat leuker zo :P

En waarom ze NTSC verkopen? Nou misschien omdat er gaan PAL versie is? ;)
naja we zien wel denk da'k, Nintendo kennende, over een weekje wel antwoord heb.

Vandaag trouwens ook ISS2(Xbox) geruild tegen MonkeyBall :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Even over Animal Crossing...

van de Nintendo Australia site
This game has just been released in the US. There is no confirmation yet as to if/when this game will be released in PAL format for Australia - but we will keep you posted of any announcements!!!
Tekst zelf...

[ Voor 20% gewijzigd door ironx op 03-06-2003 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Volgens mij is er idd gewoon geen PAL versie hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Zegge... Giftpia he... gaat dat hier uitkomme? Wat is het, wat doet het enzo? Volgens mij weet niemand what the fuck het nou precies is :)

wtf! kijk deze link eens! Sjezus!

Een GranTurismo op de cube ofzo? maar dan toch, deze screen doet weer anders vermoeden :)

Afbeeldingslocatie: http://www.play-asia.com/paos-1a-00b41000.html/&size=350&index=004

[ Voor 52% gewijzigd door Fubaruba op 03-06-2003 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Of het hier komt weet ik niet, maar er staat wel een preview op IGN.
Soort van (nu we het er toch over hadden) Animal Crossing geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Er bestaat ook geen PAL versie van animal crossing (trust me, anders wist ik het echt wel!). HOe komen jullie daar eigenlijk bij?

Naja, nog maar een nieuw filmpje: Nieuwe Viewtiful Joe commercial, nummertje zoveel :)
daFubar schreef op 03 June 2003 @ 21:50:
Zegge... Giftpia he... gaat dat hier uitkomme? Wat is het, wat doet het enzo?Volgens mij weet niemand what the fuck het nou precies is :)
Nog niet aankondigd voor Eur, wel voor de VS. Wat het is? Ach, lees de nieuwe preview van IGN maar ff: http://cube.ign.com/articles/422/422162p2.html. Daar staat alles zo'n beetje uitgelegd.

Oops, te laat :P

Een GranTurismo op de cube ofzo? maar dan toch, deze screen doet weer anders vermoeden :)
Klopt, GT Cube... cell shaded racer voor de cube. Komt binnenkort uit in Japan.

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 03-06-2003 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Zegge... Giftpia he... gaat dat hier uitkomme? Wat is het, wat doet het enzo? Volgens mij weet niemand what the fuck het nou precies is :)

[afbeelding]
Wel in cell-shaded vorm. Ik heb liever gewoon een realistische racegame voor de cube. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 20-05 16:27

RSP

daFubar schreef op 03 juni 2003 @ 21:50:

[afbeelding]
Dit is werkelijk de smerigste race game tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
haha, weer wat geleerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Will
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2021
Wat zijn jullie ervaringen bij Mortal Kombat met die Hori Snes gamepads? Ik zit er namelijk over na te denken om ook eentje aan te schaffen.

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

RSP schreef op 03 juni 2003 @ 22:07:
[...]

Dit is werkelijk de smerigste race game tot nu toe :)
OOooh, dat vraagt om meer!

Van de makers van GT Advance GT, presenteert MTO nu GT Cube! :+

Afbeeldingslocatie: http://www.mto-power.com/release/images/new_r_soft03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mto-power.com/release/0306/03_007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mto-power.com/release/0306/03_001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mto-power.com/release/0306/03_002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mto-power.com/release/0306/03_003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mto-power.com/release/0306/03_004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mto-power.com/release/0306/03_005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mto-power.com/release/0306/03_006.jpg

En als kers op de slagroom is er ook nog een filmpje beschikbaar.

Er zit ook een voordeel aan, eindelijk een exclusieve GT game voor de cube! Alleen jammer van het resultaat, lol.. dit is echt drie keer niks. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-05 11:19
Ik vnd het er leuk uitzien, maar ik heb een hekel aan auto's (behalve F1 Ferari's :9~)

Ik ben nu eindlijk weer in Metroid Prime begonnen, en moet nu een aantal dingen gaan zoeken.
eerst had ik daar geen zin in, maar hier is het toevallig wel leuk :)

Het blijft samen met ED het beste spel voor de cube, het is geen game.. het is een beleving, en dat is het verschil tussen een topper en een gewone game.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik speel nog gt3 en dat ziet er veeeeeel beter uit dan die *** plaatjes. Ik vind het er heel leuk uitzien, maar NIET voor gt. Tenzij dit en arcade racer wordt, ik moet er niet aan denken :X

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Zo vaak halen rijen screenshots me over een titel in huis te halen :)
dit is de eerste game waarvan ik zeker weet waarvan ik hem niet never nooit
in huis ga halen. bah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85315

Anoniem: 23844 schreef op 03 June 2003 @ 23:56:
[...]
OOooh, dat vraagt om meer!

Van de makers van GT Advance GT, presenteert MTO nu GT Cube! :+
ziet er echt niet mooi uit. Racegames vind ik wel erg leuk, maar deze zou ik zeker niet om de graphics kopen. Ziet er uit als een oude pcgame ofzo. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Whehe idd... Dit is maar matig... :|
Maar wie weet is de gameplay wel geeeeniaaal :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44947

Glitch schreef op 03 June 2003 @ 17:29:
[...]

D*mn. Daar gaan mijn plannen. Wel vreemd, waarom zouden ze zoveel miljoenen dollars aan extra omzet van buitenlandse bezoekers willen mislopen? In Singapore, Sydney en Bangkok kreeg ik altijd de gelegenheid iets te kopen... nooit gedaan overigens.

Als ik Animal Crossing in PAL versie tegenkom in NZ neem ik meteen een stapel mee (kan ik mooi gedeeltelijk mijn ticket terugverdienen :P ) maar ik geloof er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 23844 schreef op 03 juni 2003 @ 23:56:
En als kers op de slagroom is er ook nog een filmpje beschikbaar.

Er zit ook een voordeel aan, eindelijk een exclusieve GT game voor de cube! Alleen jammer van het resultaat, lol.. dit is echt drie keer niks. :'(
Heb net even dat filmpje gekeken, de graphics vind ik wel meevallen maar 't is meer driften en slippen dan racen volgens mij. Duidelijk arcade dus...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Anoniem: 34169 schreef op 03 June 2003 @ 17:32:
[...]
Wacht ff en die kan je dan spelen op een EU PAL NGC?

[afbeelding]
Sjeck mijn grote post ook ff voor info over Giftpia...
GT @ NGC :)
NvE schreef op 04 June 2003 @ 00:30:
Ik speel nog gt3 en dat ziet er veeeeeel beter uit dan die *** plaatjes. Ik vind het er heel leuk uitzien, maar NIET voor gt. Tenzij dit en arcade racer wordt, ik moet er niet aan denken :X
Als daar nou geenn GT voor stond had je het dan wel leuk gevonden?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
NvE schreef op 04 juni 2003 @ 00:30:
Je moet hem ook vergelijken met Automodilista, niet met Gran Turismo (wat overigens ook gewoon een arcade racer is).

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/hobbit_050303_gcn_10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/hobbit_050303_gcn_11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/hobbit_050303_gcn_09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/hobbit_050303_gcn_08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/hobbit_050303_gcn_07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/hobbit_050303_gcn_06.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/hobbit_050303_gcn_05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/hobbit_050303_gcn_04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/hobbit_050303_gcn_03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/hobbit_050303_gcn_02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/hobbit_050303_gcn_01.jpg
The Hobbit

[ Voor 4% gewijzigd door NoTimeRemains op 04-06-2003 09:42 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

The Hobbit ziet er echt heel goed uit. als het ook nog een beetje lang speelbaar is en je kan lekker dingen ontdekken... dan zijn dat 50 euro well spent! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

metroid prime is denk ik een van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld. En dat zegt toch wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

RSP schreef op 04 June 2003 @ 09:58:
The Hobbit ziet er echt heel goed uit. als het ook nog een beetje lang speelbaar is en je kan lekker dingen ontdekken... dan zijn dat 50 euro well spent! :)
Het moet iig een Zelda-achtig iets worden :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

NvE schreef op 04 juni 2003 @ 00:30:
Tuurlijk ziet het er 10x beter uit die plaatjes zijn ook zwaar crap. Cell shaded racers trek ik ook niet maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Waar zijn die WaveBirds nou het goedkoopst?

Ow BTW: * NoTimeRemains has Dolby Prologic II for his prescioussssssssssssssssssssssss

[ Voor 53% gewijzigd door NoTimeRemains op 04-06-2003 10:38 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik vind cel-shading echt fantastisch. De manier waarop daardoor de manga animatie stijl kan worden gebruikt vind ik heerlijk. Hetgeen dat ik fout vind gaan bij GT Cube is dat de backdrops niet stroken met de rest van de stijl waardoor het er een stuk minder sfeervol uitziet. Maar ja als de gameplya rokt bennik allang blij.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Die van GT Cube lijkt me echt nix, het lijkt wel een beetje op Auto modelista voor de PS2.

Heeft iemand eigenlijk RE 2 & 3 al gekocht??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-03 16:39
Ik vind GT Cube er walgelijk uit zien grafisch. Hopelijk is de gameplay super.
Cell shading in racegames zou verboden moeten worden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 11:33
zoooo net WE6:FE besteld :D
Daar heb ik eigenlijk al zo lang zin in.. maar stelde t telkens uit voor andere games.
Kdenk dat ik maar ff de FAQ's en de translations gaan doorworstelen om een btje door de japanse menu's heen te slaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Gt cube lijkt me persoonlijk niks , de cube moet eens een racer hebben in de stijl van GT3 , sega GT2002 of MSR hebben.

En de hobbit ziet er wel mooi uit maar waneer gaan we nu eindelijk eens een action/adventure game krijgen die er een beetje volwassen uitziet en geen kinderen in de hoofdrol heeft ;)

* Anoniem: 2766 heeft gister bij een vriend SC2 gespeeld met een hori arcade stick .
Damn dat is pas gamen , jammer alleen dat SC2 import+ hori SC2 arcade stick bij elkaar 120 euro kosten anders zou ik hem nu ook alwel willen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Ik vind Bilbo er erg goed uitzien :)

Het spel volgt het boek heel precies als et goed is, met een paar toevoegingen (zo dik is et boek niet ;)) Enn must dus voor de Tolkien/LOTR fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Glitch schreef op 04 June 2003 @ 11:17:
Ik vind Bilbo er erg goed uitzien :)

Het spel volgt het boek heel precies als et goed is, met een paar toevoegingen (zo dik is et boek niet ;)) Enn must dus voor de Tolkien/LOTR fans.
Ja het boek is niet echt dik, maar er gebeurd wel heel veel in.
Alleen in het deel dat Bilbo die ring vind ik het donker, met Gollem zal wel saai worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

HIValicious schreef op 04 juni 2003 @ 08:30:
[...]

[...]

Als daar nou geenn GT voor stond had je het dan wel leuk gevonden?
Ja, maar dat gt ervoor staat ... :X kan ik niet tegen :X

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

betekent Grand Tauto :+

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-05 11:19
Dat GT spel lijkt me eigenlijk nog wel leuk :P

Cell shaded deed het ook goed in Zelda en auto modelisa en in Cell Damage, dus waarom niet in dat spel.

mij lijkt het echt super sfeervol :)

edit:
[Nieuws] Meer info GameCube online

In een interview heeft de president van GameSpy, het bedrijf dat de online diensten voor de Cube gaat verzorgen, details over GameCube Online vrijgegeven... Read on!

In een interview met GCAdvanced heeft de directeur van GameSpy, John Epstein, een aantal interessante dingen gezegd.

Nintendo heeft volgens Epstein zelf de keuze of online gamen via de GameCube gratis wordt of dat je er voor moet betalen. Aan GameSpy is die keuze in ieder geval niet. Verder zei Epstein dat men een server(park) aan het opzetten is waarop zowel Nintendo zelf als alle developers hun online games kunnen laten hosten. De servers kunnen spraak ook doorgeven, waardoor headsets en microfoontjes misschien wel eens sneller werkelijkheid kan worden dan we dachten.

Al deze online theorieën zijn natuurlijk erg mooi, maar wij van CubeZone wachten nog steeds op online games die er wat mee doen. Want zeg nou zelf: met alleen Phantasy Star Online kun je de GameCube nu niet bepaald een online console noemen. Hopelijk kondigt Nintendo in de nabije toekomst een stel supercoole online titels aan, zodat we met zijn allen als een speer online willen gaan!

Het hele interview vind je op GameCube Advanced.

Door: Olivier de Neve op 03-06-2003

[ Voor 78% gewijzigd door Collaborator op 04-06-2003 11:53 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Vanitas schreef op 04 June 2003 @ 10:54:
Heeft iemand eigenlijk RE 2 & 3 al gekocht??
Ik zit er nog steeds tegenaan te hikken. Ik wil ze wel hebben maar ik vraag me af of ze niet goedkoper gaan worden. Aan de ander kant loop ik het risico dat ze al snel niet meer in de winkel liggen omdat ook de winkels weten dat deze titel slecht gaat verkopen.
En dan is er nog die aankoniging voor die box waar alles mooi inzit. (iemand hier al meer info over?!?!?!).

*zucht*
Keuze's...keuze's...

[ Voor 10% gewijzigd door rajackar op 04-06-2003 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

vreemd, ik zie net bij een IA op laupro dat er DVD-R mini a la gamecube gewoon kan kopen. Iemand eigenlijk al geprobeert een gc game in een dvd-rom te doen en uit te lezen? Anders zou er op korte termijn niet leuke dingen gebeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:54
Anoniem: 51617 schreef op 04 juni 2003 @ 11:58:
vreemd, ik zie net bij een IA op laupro dat er DVD-R mini a la gamecube gewoon kan kopen. Iemand eigenlijk al geprobeert een gc game in een dvd-rom te doen en uit te lezen? Anders zou er op korte termijn niet leuke dingen gebeuren..
ja je kunt die dingen gewoon kopen maar heb op internet nog nergens ECHTE backups van cube spellen gezien

en, hij kan geen file vinden

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 04-06-2003 12:02 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

ben er een tijdje geleden eens flink ingedoken maar het is nog niemand gelukt om een schijfje uit te lezen op een pc.
Er gaan wat geruchten over dat de data achterstevoren op het schijfje zou staan oid.
Het verste dat mensen zijn gekomen is een bestand van 1.5 GB op de HD waar vervolgens geen data in bleek te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Zover ik heb gehoord zijn er de volgende beveiligingen op de schijfjes:

* Data word gelezen van buiten naar binnen ipv binnen naar buiten.
* Data staat compleet gecodeerd op de schijfjes.
* In de dikke zilveren ring rond het midden staat ook nog een soort van streepjes code welke gelezen word alvorens de schijf geaccepteerd word als CubeGame.

Iemand nog meer aan toe te voegen? :)

Maaruh... die Action Replays/FreeLoaders zijn volgens mij NIET gelicenseerd (hoe!?) door Nintendo. Hoe hebben ze dat dan gedaan? Dan zou het toch mogelijk moeten zijn om (mischien via ingewikkelde procedures) zelf bootable mini-dvdtjes te maken... (Dreamcast was ook zoiets)

Maar wat boeit 't me, vind 't wel leuk dat ze niet gekopieerd kunnen worden. Tot nu toe tenminste 1 beveiliging die werkt :D

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.