[PC] Doom III Deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.324 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:46

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

ik denk dus niet dat het dezelfde is als de leak, ik heb hem namelijk ook onderstussen
de leak liep (ok niet geweldig maar hij liep wel)
deze loopt niet, ook niet als ik de geadviseerde nvidia drivers (oudere) install

scherm wordt zwart en blijft zwart :/

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Yo Daddyo's... iemand die site al gezien via Gamespot (if I'm right)? Die hadden het over een releasedate... 15 April wel te verstaan
_/-\o_ . Zie http://www.planetdoom.com voor presiezere omschrijving. Site is al weer gone b.t.w. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
^^ Ik geloof er iig nog geen hol van tot dat ik het officieel op www.doom3.com zie staan. Die tering releasedates altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik een paar stukjes heb gespeeld uit die Beta II moet ik zeggen dat ze wel heel drastich dingen moeten veranderen om het er beter uit te laten zien.
Op de screenshots zie je monsters er altijd super gelikt uitzien, maar ik vind het toch best vies tegen vallen moet ik zeggen........
Maar goed tis niet voor niets een Beta. Ik hoop dat ze het wat verbeteren:

klikkerdeklik voor pic

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je heb zeker de low quality textures gebruikt? want ik heb de 'oude' beta met die hoge en lage gespeeld en met de hoge ziet het er wel goed uit (wat niet wegneemt dat het dan totaal onspeelbaar is op 1024x786 met een r9600xt, 3200+ en 1gb ram 8)7 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm hehe das inderdaad een goede vraag, geen idee eigenlijk. Volgens mij had ik alles via de config die erbij zit op max gezet.
Maar had ook een paar dingetjes aangezet die de kwaliteit juist verslechterde.
Heb nu een beter plaatje, ziet er wel aardig uit nu. Maar ik vind het nog steeds een beetje standaard voor de hype die ID op gang heeft gezet hehe.

plaatje hier <---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Het eerste screenshot van Doom 3 op de xbox:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamepro.com/microsoft/xbox/games/news/images/33849-1.jpg

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Hacku, in het xbox topique staan er nog een paar :) Maar vind het best ok voor de xbox eerlijk gezegd :)
Het Grote XBOX Topic deel 8

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm.

dat ziet er niet uit :/ maar ja das mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Als je er een PC shot naast legt, is het veel minder kwalitatief goed.
Maar op zich ziet het er heel netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Nja, best ok voor een meer dan 2 jaar oude console imo :P
Met een 700mhz procje en een 233mhz g3achtig ding :P
Maarja, het zal er op de PC met een 9800xt/5950 er natuurlijk beter uitzien ;)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol dat plaatje van de xbox heeft ongeveer de kwaliteit van hoe het er op de pc uitziet! Die screenshots van de pc van doom3 zijn leuk en aardig maar ik weet niet wat voor fps het bij hun liep tijdens het maken van zo'n screenshot voor de pc maar ik denk dat ze gewoon alles @ max hebben gedaan en een screen hebben genomen met een fps van 5 ofzo :|

Die niewe beta is trouwens wel anders dan die oude, want het loopt allemaal een stuk beter. Ik haal nu rond de 25 a 40 fps met alles op hoog (dat denk ik tenminste, alleen als je dichtbij een muur gaat staat lijkt het wel hl1) op 1024x786. Ik had een paar mooie screens gemaakt met fraps, maar dat 3 letter ding heeft ze dus niet opgeslagen :(

Ik denk dat de engine voor d3 wel is tegen kan vallen eigelijk, kijk maar is naar farcry, dat vind ik grafisch mooier (jaja ik weet het, doom 3 is nog niet af, maar het word echt niet nog 10x mooier) en het loopt ook een stuk beter. En volgens mij is de d3 engine nou niet bepaald in staat om grote buitenlevels te laten zien, niet zonder hw die pas over 10 jaar pas te koop is iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Farcry zijn wat platte bomen op slechte textures met platte struiken erop , het lijkt gewoon spectaculair omdat het zo'n grote omgevingen zijn. Neem gewoon aan dat D³ ruled in kleine omgevingen , Far Cry in outdoor omgevingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Niet flamen :) het zijn/worden beide goede games en je kan ze niet vergelijken.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd, ik vind idd dat je beide games niet kunt vergelijken. maar wat je zegt over farcry ben ik het niet mee eens. die graphics zijn ongeloofelijk mooi. hebn het spel gezien op een ATI Radeon 9800 pro. en je word gewoon geil als je naar die graphics kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 18:43:
ja idd, ik vind idd dat je beide games niet kunt vergelijken. maar wat je zegt over farcry ben ik het niet mee eens. die graphics zijn ongeloofelijk mooi. hebn het spel gezien op een ATI Radeon 9800 pro. en je word gewoon geil als je naar die graphics kijkt.
dus dat voelde ik in mijn broekje...

mensen, is het niet een beetje voorbarig om alweer te gaan ouwehoeren over graphics bij een spel waarvan de release date nog niet eens is vrijgegeven?
dat is hetzelfde als we nu al gaan zeiken op episode 3 omdat wat "gelekt" artwork niet superkick is ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
offtopic:
Episode 3 artwork ?
:9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

De impact van de graphics wordt wel steeds minder, id doet er eigenlijk gewoon te lang over. De eerste E³ showing bijna 2 jaar terug was natuurlijk ongekend kwa graphics, maar inmiddels zijn er meer en meer games die er ook geweldig uitzien. Voor het beste effect hadden ze die mik al veel eerder moeten releasen.

Vind sowieso dat id er dit keer lang over doet in vergelijking met hun andere games, misschien een teken dat het dit keer een echt goed singleplayer spel wordt. Ik hoop het.
Exe-cuter schreef op 28 februari 2004 @ 18:27:
Neem gewoon aan dat D³ ruled

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Graag gedaan , ik hoop dat je je nick dan ook heb omwille van Doom ³ :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop idd dat D00M3 een perfecte Single Player Experience kan geven.
Want na al dat wachten en uitstel mag dat ook wel.
Zou wel erg jammer zijn als het een spel wordt dat zich niet waar kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 20:39:
Ik hoop idd dat D00M3 een perfecte Single Player Experience kan geven.
Want na al dat wachten en uitstel mag dat ook wel.
Zou wel erg jammer zijn als het een spel wordt dat zich niet waar kan maken.
daar mag je toch vanuit gaan :), als je de screenies en filmpjes zo ziet..
zal ik 't redden met mn 9600xt? nee niet synisch bedoeld..
ik heb nu nog namelijk de mogelijkheid hem om te ruilen (voor meerprijs natuurlijk) voor de 9800pro

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnuitalmelo schreef op 29 februari 2004 @ 05:13:
[...]
daar mag je toch vanuit gaan :), als je de screenies en filmpjes zo ziet..
zal ik 't redden met mn 9600xt? nee niet synisch bedoeld..
ik heb nu nog namelijk de mogelijkheid hem om te ruilen (voor meerprijs natuurlijk) voor de 9800pro
Altijd doen natuurlijk als het niet teveel bijbetalen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screenie's

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~h.groenen52/Zooi/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~h.groenen52/Zooi/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~h.groenen52/Zooi/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~h.groenen52/Zooi/5.jpg

Draait redelijk op em bak 1.4ghz Athlon
Asus geforce Ti4200 128MB DDR voorderest zie specs.

[edit]
Klopt foute je in me post :)
[/edit

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:59

Ryceck

Constants and Variables

Misschien dak wa verkeerd doe hoor... maar ik zie 4x dezelfde pic... :/

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 17:19:
lol dat plaatje van de xbox heeft ongeveer de kwaliteit van hoe het er op de pc uitziet! Die screenshots van de pc van doom3 zijn leuk en aardig maar ik weet niet wat voor fps het bij hun liep tijdens het maken van zo'n screenshot voor de pc maar ik denk dat ze gewoon alles @ max hebben gedaan en een screen hebben genomen met een fps van 5 ofzo :|

Die niewe beta is trouwens wel anders dan die oude, want het loopt allemaal een stuk beter. Ik haal nu rond de 25 a 40 fps met alles op hoog (dat denk ik tenminste, alleen als je dichtbij een muur gaat staat lijkt het wel hl1) op 1024x786. Ik had een paar mooie screens gemaakt met fraps, maar dat 3 letter ding heeft ze dus niet opgeslagen :(

Ik denk dat de engine voor d3 wel is tegen kan vallen eigelijk, kijk maar is naar farcry, dat vind ik grafisch mooier (jaja ik weet het, doom 3 is nog niet af, maar het word echt niet nog 10x mooier) en het loopt ook een stuk beter. En volgens mij is de d3 engine nou niet bepaald in staat om grote buitenlevels te laten zien, niet zonder hw die pas over 10 jaar pas te koop is iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
Duh... en zo'n alpha kan niet getweaked en gemod worden?

Er zijn zat snuggere jojo's op de wereld die zoiets uit hun mouw kunnen schudden.
En om heel eerlijk te zijn verwacht ik van idsoftware wel wat meer kwaliteit. Dus reken maar dat het nog steeds dezelfde alpha is de voorgaande... alleen geoptimaliseerd (en dan niet door idsoftware, want dan zou het er waarschijnlijk wel beter uit zien).

(Duh... dat moest er dus nog onder staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Nieuwe screens:

http://forum.gamer.nl/sho...ostid=1069233#post1069233

Even naar beneden scrollen!!

Of hier:

http://games.tiscali.cz/clanek/screen.asp?id=3463

Als je op "Další obrázky >>" klikt kom je op de volgende pagina.

[ Voor 37% gewijzigd door deuxani op 29-02-2004 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
En voor de mensen die te lui zijn om te klikken :) :

Afbeeldingslocatie: http://games.tiscali.cz//images/doom3/bmgf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.tiscali.cz//images/doom3/bjge.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.tiscali.cz//images/doom3/bjga.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.tiscali.cz//images/doom3/bjgb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.tiscali.cz//images/doom3/bkg1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.tiscali.cz//images/doom3/bkg5.jpg

Dat wordt een lekker game :P

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Die luie mensen moeten toch maar klikken want er zijn nog veel meer screenshots die nieuw zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
mhhz, ik heb net het filmpje gezien, en het doet me mij erg aan "event horizon" denken.
Dat er een poort naar een andere dimensie is geopend... (misschien eens het kijken waard voor de mensen in dit topic >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Is er een nieuw filmpje of bedoel je die oude die ook op de site staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
deuxani schreef op 29 februari 2004 @ 15:16:
Is er een nieuw filmpje of bedoel je die oude die ook op de site staat?
mhh volgensmij die ook op hun site staat... hij is (in .mov) iets van 61mb
en hij begint met een sandstorm waarna een closeup van een monitor volgt.
en dan krijg je te horen dat ze allemaal dingen doen/deden die helemaal niet zulke leuke gevolgen hebben..

daarna word er ingezoomt op een skeletgebouw oid.

ik denk dat dat iets is met een "portal to hell" ofzo...
alleen dit stuk doet me denken aan eventhorizon...
het schietgedoe niet :) (vind ik trouwens een van de beste horrors)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ja dat filmpje is volgens mij al meer dan een jaar oud. Maar het doet mij ook denken aan Event Horizon. Ik dacht dat ik de enige Event Horizon freak was. ;) Dat is echt mijn favoriete film aller tijden he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
deuxani schreef op 29 februari 2004 @ 15:31:
Ja dat filmpje is volgens mij al meer dan een jaar oud. Maar het doet mij ook denken aan Event Horizon. Ik dacht dat ik de enige Event Horizon freak was. ;) Dat is echt mijn favoriete film aller tijden he.
Nee, je bent niet alleen hoor :D (was de beste aankoop uit de budgetbak bij de freerecordshop :D)
maar meer groote filmpjes zijn er toch nog niet van doom3? bij de startpost zie ik tenmiste alleen deze staan en eentje uit 2002... maar goed dat is niet echt de moeite waard.
(ja ik ben er eentje met emule aan het downloaden, 160mb.. luistert naar de naam "doom3_final.mov"
maar die is volgensmij niet te op een website te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
(Ik had em gezien in de bios, ik had namelijk ooit 8 jaar voor dat die film uitkwam op MTV's The Big Picture al beelden gezien op de set. Was me altijd bijgebleven en toen MOEST ik em zien. It was worth it. ;) Do you see?)

Er is nog een filmpje, maar daar heb je niet veel aan als je de alpha hebt. Er is een gameplay movie die opgenomen was tijdens een demonstratie van ID op de E3 beurs volgens mij. Die geeft echt een goed beeld weer van de sfeer. Kan me, kijkend naar dat filmpje, goed voorstellen dat hij echt super moeilijk gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 11:08:
Screenie's

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Draait redelijk op em bak 1.4ghz Athlon
Asus geforce Ti4200 128MB DDR voorderest zie specs.

[edit]
Klopt foute je in me post :)
[/edit
Hij draait zo te zien al strakker dan de eerste versie, maar zet alsjeblieft even de higher res bumpmaps aan, of mist je kaart gewoon een feature?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

ixl85 schreef op 29 februari 2004 @ 15:43:
[...]

Nee, je bent niet alleen hoor :D (was de beste aankoop uit de budgetbak bij de freerecordshop :D)
maar meer groote filmpjes zijn er toch nog niet van doom3? bij de startpost zie ik tenmiste alleen deze staan en eentje uit 2002... maar goed dat is niet echt de moeite waard.
(ja ik ben er eentje met emule aan het downloaden, 160mb.. luistert naar de naam "doom3_final.mov"
maar die is volgensmij niet te op een website te krijgen
Topicstarter heeft volgens mij geen zin nog iets aan die startpost te doen. :{

Misschien is het handig om tzt even een modje te mailen met het verzoek om een nieuw topic (met een goede en up-to-date startpost) te mogen maken.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
MrJ schreef op 01 maart 2004 @ 17:10:
[...]

Topicstarter heeft volgens mij geen zin nog iets aan die startpost te doen. :{

Misschien is het handig om tzt even een modje te mailen met het verzoek om een nieuw topic (met een goede en up-to-date startpost) te mogen maken.
ik bedoelde er niks mee... ik weet ook neit of er veel andere filmpjes zijn (volgensmij niet, want mijn zoektocht heeft niks opgeleverd)maar persoonlijk vind ik een filmpje van 2002 niet relevant omdat het hoe dan ook achterhaalt is (ID zit namelijk niet stil... nouja dat hopen we dan)

maar even een vraagje over de alpha versie, hoeveel mb zou die eigelijk moeten zijn? (of mag ik dit niet vragen? ik weet niet of de alpha ""illegaal"" is... je weet het maar nooit hier op got)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Als het illegaal is haal ik het weg. Alpha is 364 en getweakte Alpha 607.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

ixl85 schreef op 01 maart 2004 @ 18:21:
[...]

ik bedoelde er niks mee... ik weet ook neit of er veel andere filmpjes zijn (volgensmij niet, want mijn zoektocht heeft niks opgeleverd)maar persoonlijk vind ik een filmpje van 2002 niet relevant omdat het hoe dan ook achterhaalt is (ID zit namelijk niet stil... nouja dat hopen we dan)

maar even een vraagje over de alpha versie, hoeveel mb zou die eigelijk moeten zijn? (of mag ik dit niet vragen? ik weet niet of de alpha ""illegaal"" is... je weet het maar nooit hier op got)
Ik wel.

Kleine moeite een start post op to date te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Mss aftermath eens mailen ivm de startpost?
Beta 2 is 607MB groot.

[ Voor 83% gewijzigd door XWB op 02-03-2004 10:28 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 02 maart 2004 @ 09:35:
Ik wel.

Kleine moeite een start post op to date te maken...
Je kunt de TS zelf een berichtje sturen of hij de start post wil aanpassen, of je klust zelf een start post en vraagt op Schop een Modje of aan een moderator of ze daarmee de start post willen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 23:07:
hmm hehe das inderdaad een goede vraag, geen idee eigenlijk. Volgens mij had ik alles via de config die erbij zit op max gezet.
Maar had ook een paar dingetjes aangezet die de kwaliteit juist verslechterde.
Heb nu een beter plaatje, ziet er wel aardig uit nu. Maar ik vind het nog steeds een beetje standaard voor de hype die ID op gang heeft gezet hehe.

plaatje hier <---
Jesus wat kunnen jullie zeiken zeg... Alleen omdat je geen FSAA aan hebt staan lijkt het niet op het promoplaatje, God, get a LIFE... Dit is beter dan wat je tot nu toe hebt gekregen, maat, get used to it...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Wordt 15 april de release dag?
AS WE PREDICTED a fortnight ago, ID Software has struck a deal with Nvidia to bundle Doom III.
See here.

We also noticed at this page that this game is likely to hit the shelves on April 15th and this might be the right time for Nvidia to introduce its new GPUs.

We don’t even question that Nvidia will bundle the game rather then the ATI vouchers just so it can steal a march on its competitor.

ATI could be under great pressure this time since Nvidia will presumably be able to ship the game with the NV40.
http://www.theinquirer.net/?article=14459

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

the inquirer... ik dnek dat ik nog even w8 op een andere bron :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 13:17:
[...]
Je kunt de TS zelf een berichtje sturen of hij de start post wil aanpassen, of je klust zelf een start post en vraagt op Schop een Modje of aan een moderator of ze daarmee de start post willen aanpassen.
't Lijkt me niet meer dan logisch dat je af en toe nog eens kijkt in je 'eigen' topic.

Zelf maken heb ik nu geen tijd voor, anders had ik 't allang gedaan. Dus als iemand zich geroepen voelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Is het niet een beetje lullig om voor te gaan stellen om de topicstart door een modje te laten editen omdat aftermath even niet hier kijkt? Was het nou een prut startpost geweest dan had ik het niet zo raar gevonden, maar aftermath zit nog steeds actief op GoT en met de startpost is niks mis, ook al is ie misschien niet helemaal up to date :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Nvidia gaat D³ erbij leveren :9
^^ Ik begin steeds meer te geloven in de echte releasedate van april. Maar ik heb mijn lesjes geleerd met HL2 :X , dus de 100% laat ik achterwegen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

December schreef op 02 maart 2004 @ 15:42:
Is het niet een beetje lullig om voor te gaan stellen om de topicstart door een modje te laten editen omdat aftermath even niet hier kijkt? Was het nou een prut startpost geweest dan had ik het niet zo raar gevonden, maar aftermath zit nog steeds actief op GoT en met de startpost is niks mis, ook al is ie misschien niet helemaal up to date :)
't Is al enkele keren langsgeweest hoor of 'ie zijn startpost wil aanpassen.

Kennelijk checked hij dit topic niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet of d00m 3 op een verse engine draait?? of een oude..
en wanneer komt hij uit???

peace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 21:16
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 11:05:
Wie weet of d00m 3 op een verse engine draait?? of een oude..
en wanneer komt hij uit???

peace
Totaal nieuw engine is dit en sommige geruchten zeggen al dat ie in april uitkomt

En wil je plzz dat peace onder je post weglaten ... is best irritant

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vooruit dan maar bedankt voor de info....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
al in april, nee maar
dat werd ook wel eens tijd, het is al jaren geleden aangekondigd, ik wil het nou wel eens zien. Doom is nog altijd een van mijn all time favourites. Ik ben wel benieuwd wat de uiteindelijke versie heel laat van mijn PC

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schaapje_BlaaT schreef op 03 maart 2004 @ 12:25:
al in april, nee maar
dat werd ook wel eens tijd, het is al jaren geleden aangekondigd, ik wil het nou wel eens zien. Doom is nog altijd een van mijn all time favourites. Ik ben wel benieuwd wat de uiteindelijke versie heel laat van mijn PC
april? no way, droom daar maar over en hou het daar (voorlopig) maar bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 22:35
wat is code die je moet invullen in level 3 eigenlijk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen id :P

maja dan weet ik ongeveer wanneer ik moet downloaden :) kan ook al niet w88 op hl2 ;)

wie weet er nog een vette game om online te spelen dan cs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 22:35
ik weet het nu, 924 dankzij zegato :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 15:02:
geen id :P

maja dan weet ik ongeveer wanneer ik moet downloaden :) kan ook al niet w88 op hl2 ;)

wie weet er nog een vette game om online te spelen dan cs?
Ga jij nu gvd ook beginnen?

Dat lame gedoe om elke keer te zeggen dat weer een game gaat downloaden. Loop naar de winkel en koop hem gewoon als hij uit is. Zielig ventje! :r

Nu kan ik vast en zeker weer een pushmessage verwachten voor het 'niet-lief-tegenover-(lame)-gametweakertjes wezen. Ipv dat men daar eens wat aan doet, want die posts beginnen zeer vervelend te worden... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 21:16
MrJ schreef op 03 maart 2004 @ 16:24:
[...]

Dat lame gedoe om elke keer te zeggen dat weer een game gaat downloaden. Loop naar de winkel en koop hem gewoon als hij uit is. Zielig ventje! :r

Nu kan ik vast en zeker weer een pushmessage verwachten voor het 'niet-lief-tegenover-(lame)-gametweakertjes wezen. Ipv dat men daar eens wat aan doet, want die posts beginnen zeer vervelend te worden... :O
Ach laat hem ermee patsen, issie ook keer blij B) ;)
had zelfde gedaan toen met Prince of persia ... zoals hji ... was fout van me :/

Ben echt benieuwd of hij in April uitkomt deze game want wacht er al best lang op :)

[ Voor 10% gewijzigd door Ikkuh84 op 03-03-2004 16:26 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
MrJ schreef op 03 maart 2004 @ 16:24:
[...]

Autoverzekering wegenbelasting benzine, hardware, vriendin, uitjes, verjaardagen enz
zijn maar een paar kleine dingen die een tweaker arm kunnen maken, niet iedereen heeft het geld om steeds een nieuwe game te kopen.
toch zit je deze mensen af te zeiken omdat ze toch willen spelen, maar heir misschien helemaal geen geld voor hebben.
Software word nu eenmaal gedownload en gebrand dus dat flamen heeft geen zin.
50euro vind ik zelf behoorlijk wat (vooral toen er laatst een bekeuring wegens 13km te hard rijden op mn mat viel)

maar goed: weet iemand of hier een BFG in zit..
want volgensmij was dat ook bij doom toch? (is al heeeeel lang geleden voro mij dat ik doom voor het laatst heb gespeeld)
ik weet nog wel dat je een "tvgun" had,, dat was toen toch de BFG?

[ Voor 4% gewijzigd door ixl85 op 03-03-2004 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

ixl85 schreef op 03 maart 2004 @ 18:57:
[...]

Autoverzekering wegenbelasting benzine, hardware, vriendin, uitjes, verjaardagen enz
zijn maar een paar kleine dingen die een tweaker arm kunnen maken, niet iedereen heeft het geld om steeds een nieuwe game te kopen.
toch zit je deze mensen af te zeiken omdat ze toch willen spelen, maar heir misschien helemaal geen geld voor hebben.
Software word nu eenmaal gedownload en gebrand dus dat flamen heeft geen zin.
50euro vind ik zelf behoorlijk wat (vooral toen er laatst een bekeuring wegens 13km te hard rijden op mn mat viel)
Slap excuus maat, gamen is een luxe, dus daar betaal je dan ook voor...

Wil je spelen? Dan wacht je tot je het geld ervoor hebt of je wacht op de budget uitvoering... Kwestie van prioriteiten spreiden, of gewoon niet gamen... Iedereen is met branden begonnen, althans, alles wat jonger dan 24 jaar is, en steeds meer gaan gewoon inzien dat af en toe een schijfje kopen ook wel iets heeft. Naast dat het een extra motivatie is om die 3 gekochte spellen per jaar echt te spelen, ipv alle 300 gedownde spellen die maar 2x of minder gespeeld zijn, DENK ik dan...

"ja, maar ik heb er geen geld voor" gaat dus niet op... "Ik heb er geen geld voor over" komt dichter in de buurt, en dat maakt je dus een dief...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
skullsplitter schreef op 03 maart 2004 @ 19:03:
[...]

Wil je spelen? Dan wacht je tot je het geld ervoor hebt of je wacht op de budget uitvoering... Kwestie van prioriteiten spreiden, of gewoon niet gamen... Iedereen is met branden begonnen, althans, alles wat jonger dan 24 jaar is, en steeds meer gaan gewoon inzien dat af en toe een schijfje kopen ook wel iets heeft. Naast dat het een extra motivatie is om die 3 gekochte spellen per jaar echt te spelen, ipv alle 300 gedownde spellen die maar 2x of minder gespeeld zijn, DENK ik dan...

"ja, maar ik heb er geen geld voor" gaat dus niet op... "Ik heb er geen geld voor over" komt dichter in de buurt, en dat maakt je dus een dief...
offtopic:
ik koop ook games, met veel plezier (gamecubegames oid) maar ik ga niet ieder pcspel kopen dat me leuk lijkt al wil ik het wel spelen.
veel games zijn vaak maar leuk voor 2 weken en dan is 50euro te veel (ookal koop je ze).
en games is dan misschien wel een luxe, maar zo is een auto ook, maar toch hebben veel mensen een auto nodig om hun dagelijkse cirkel rond te maken.
gaat die niet door dan is er in veel gevallen ook geen geld voor games.
nieuwe games eisen hoge systemspecs dus daar moet ook geld naar toe, en voor veel msenn onder de 24 zoals jij die aanhaalt is dat nogal wat, watr ze dan allemaal moeten aanschaffen.

vaak zijn de mensen onder de 24 ook het "armste"
en hebben mensen boven de 24 'vaker' een vaste baan waar je idd makkelijk 49 euro vanaf kan plukken.

maar het komt in elkgavl hier op neer:
maak je neit druk, een Xaantal mensen hier op got brand ript copyeerd en doet andere dingen die niet mogen.
of je nou gaat flamen in een topic of van een kerk gaat schreeuwen, het zal niet helpen.
we zijn consumenten, en verdomd verwend, we willen alles hebben ookal kunnen we het niet betlaen. dan komen die andere dingen dus in aanmerking.

bfg anyone :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver

Daar ga ik toch niet mee akkoord.
Games zonder een goeie multiplayer koop ik me gewoon niet omdat het na de single player al gedaan is. Far Cry, Doom 3, Stalker, ... koop ik me dan ook niet. UT, Quake, CS dan wel omdat ze een goeie multiplayer hebben.

Ik game heel graag, maar heb ook een sociaal leven wat op de eerste plaats komt. Kwestie van prioriteiten spreiden? Geen probleem => een deel van het geld naar het uitgaansleven en het ander deel naar (goeie) MP games. Al de rest => downloaden.
Punt uit.

[ Voor 43% gewijzigd door XWB op 03-03-2004 19:20 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
In de alpha zat er al een simpele versie , maar in de volledige zou hij er ook weer helemaal inzitten heb ik vernomen. (was eerst niet de bedoeling om hem er bij te doen d8 ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Simpele versie van wat? :P

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Hoewel ik maar weinig originele games heb , heb ik ze allemaal gekocht voor de Single Player (op UT2004 en Tribes 2 na dan mss). Een SP kan veel intenser en leuker zijn dan MP , maar je hebt er idd bijna altijd minder speeluren van.

OVer D³ : Volgens de previews moet het één van de intenste multiplayers zijn in jaren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Exe-cuter schreef op 03 maart 2004 @ 19:43:
[...]

Hoewel ik maar weinig originele games heb , heb ik ze allemaal gekocht voor de Single Player (op UT2004 en Tribes 2 na dan mss). Een SP kan veel intenser en leuker zijn dan MP , maar je hebt er idd bijna altijd minder speeluren van.

OVer D³ : Volgens de previews moet het één van de intenste multiplayers zijn in jaren. :)
tenzij je in het donker kan schuilen, op muren kan klimmen en een dikke mutant met een kettingzaag kan zijn wel.
mar met 4 players vraag ik het me af.
ik denk dat D3 een scare game word,
en HL2 meer een multiplayer.

volgensmij hebben ze er wel wat "resident evil" stukjes tussenzitten. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Hacku schreef op 03 maart 2004 @ 19:36:
Simpele versie van wat? :P
Je was te snel met je reply , het ging dus over de BFG in D³ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

ixl85 schreef op 03 maart 2004 @ 19:14:
[...]

[offtopic]
ik koop ook games, met veel plezier (gamecubegames oid) maar ik ga niet ieder pcspel kopen dat me leuk lijkt al wil ik het wel spelen.
En daar maak je al een fout... Je bent gewoonweg niet selectief genoeg en wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten...
veel games zijn vaak maar leuk voor 2 weken en dan is 50euro te veel (ookal koop je ze).
Bullshit, zie mijn vorige antwoord.
en games is dan misschien wel een luxe, maar zo is een auto ook, maar toch hebben veel mensen een auto nodig om hun dagelijkse cirkel rond te maken.
gaat die niet door dan is er in veel gevallen ook geen geld voor games.
Ik wil jou in je DVD'tje wel eens boodschappen zien doen of droog op je werk zien komen... Een DURE auto is luxe, maar vergeet niet dat het begrip auto al begint met vier wielen, 3 pedalen en 6 dichte zijdes... Een auto is een gewoon gebruiksvoorwerp, niets meer, niets minder...
nieuwe games eisen hoge systemspecs dus daar moet ook geld naar toe, en voor veel msenn onder de 24 zoals jij die aanhaalt is dat nogal wat, watr ze dan allemaal moeten aanschaffen.
Honey, honestly, mijn 1e 3dkaart kocht ik met 200 guldens op mijn 15e, het duurste wat ik OOIT gekocht had en op het moment zelf stond ik nog hevig te twijfelen of ik dat nou wel zou doen, met zon gigantische berg geld... Het was het geld meer dan waard gezien de hoeveelheid plezier ik ervoor terug heb gehad. Zo ging dat later ook met spellen... Spellen die je koopt speel je gewoon, omdat het er zowieso minder zijn, en als het goed is, omdat ze zo duur zijn, spreken ze je meer aan.
vaak zijn de mensen onder de 24 ook het "armste"
en hebben mensen boven de 24 'vaker' een vaste baan waar je idd makkelijk 49 euro vanaf kan plukken.
Ik ken ook genoeg studenten die gewoon te lam zijn om te werken en dat als excuus zien om vooral NIETS te kopen, maar alles te rippen en te branden... En zelfs met een karig minimumloon bijbaantje kun je prima eens in de 2 maanden een spelletje kopen EN je een stuk uit je kraag zuipen, als dat is wat je tegenhoudt...
Tuurlijk, respectievelijk is het makkelijker om 50 piek uit te geven als je maandelijks meer dan 1200 euro verdient, maar die kopen er vaak ook meerdere tegelijk. Again, kwestie van fatsoen.
maar het komt in elkgavl hier op neer:
maak je neit druk, een Xaantal mensen hier op got brand ript copyeerd en doet andere dingen die niet mogen.
of je nou gaat flamen in een topic of van een kerk gaat schreeuwen, het zal niet helpen.
we zijn consumenten, en verdomd verwend, we willen alles hebben ookal kunnen we het niet betlaen. dan komen die andere dingen dus in aanmerking.
[/offtopic]
Als je het nu had over programma's als 3d max en fotosoep: kan ik inkomen, daar kan geen huis, tuin en keuken consument het geld voor ophoesten. Maar we hebben het hier over een dagje werk, minder voor sommigen hier, en dat is niet te zwaar om af en toe uit te geven voor iets wat je naar het hart staat...
bfg anyone :+
Big Fucking Gun zit er weer in, maar dan wel Doom(2) style, niet Q2/3...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Lees net op de IGN boards dat bij de mensen die Doom 3 bij EBgames hadden pre-ordered, dat de order nu "Open" is. Dat betekend dat de order "ready for processing" is. Dat gebeurt alleen bij spellen die ze in de schappen hebben (nou ja, niet de schappen, maar gewoon "binnen").
De release date die EBgames geeft is 15 april.

Interessant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Hacku schreef op 03 maart 2004 @ 19:19:
[...]

Daar ga ik toch niet mee akkoord.
Games zonder een goeie multiplayer koop ik me gewoon niet omdat het na de single player al gedaan is. Far Cry, Doom 3, Stalker, ... koop ik me dan ook niet. UT, Quake, CS dan wel omdat ze een goeie multiplayer hebben.
:{

Leuk feit is dat 2 van de drie die je daar opnoemd een nogal interessante MP toekomst tegemoet gaan... Daarnaast denk ik persoonlijk dat je niet moet zeiken op dat dingen alleen singleplayer zijn, of er de nadruk op leggen, MP is vergaard door alle quake spelers die elke anders getinte game die toevallig ook een MP optie heeft spelen alsof het, juist, quake is... Kijk naar JK2: het is een groot spamfest waar je je kont nog niet kunt keren, en als SP speler kun je je opgedane ervaringen overboord gooien omdat NIEMAND zich aan logische regels houdt maar elke smerige truc uit de kast trekt om maar hoger op te komen (en JA, ik walg daarvan)
Stel je voor dat je straks Splinter Cell online speelt en steeds wordt ingemaakt omdat er een stel hoeren met machineguns en granaten spammen, terwijl jij en je team de boel geheel in stijl willen infiltreren.... (ik noem even een extreem voorbeeld)
Ik game heel graag, maar heb ook een sociaal leven wat op de eerste plaats komt. Kwestie van prioriteiten spreiden? Geen probleem => een deel van het geld naar het uitgaansleven en het ander deel naar (goeie) MP games. Al de rest => downloaden.
Punt uit.
Nix punt uit... Ik heb niet bepaald een slecht uitgaansritme, kost je veel geld en dat weet je ook, maar ik ben ook niet te beroerd om af en toe geld uit te geven aan film, muziek en ook spellen. Ik geloof dat mijn inkomsten ongeacht hoogte van mijn loonstrookje altijd in 3 delen verdeeld zijn, namelijk vermaak wat langer meegaat (hardware EN software), uitgaan en onderhoud/verzorging. Tot nu toe heb ik geen ENKEL probleem gehad om die paar spellen die ik echt interessant vond te betalen.

Nogmaals: wat jullie hier opvoeren zijn drogredenen. Misschien overtuig je jezelf, maar mij niet.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
Inderdaad... het zijn gewoon slappe excuusjes om te zeggen dat het aan het geld ligt.

Iedereen die een (bij)baantje heeft kan "wat" geld opzij zetten voor een gaaf spel. En zeg nou niet dat je alle "leuke" spellen binnen een tijdsbestek van 2 weken moet kopen... dan wordt het inderdaad krap qua kosten. Zo komen er dit jaar een hele rits leuke games uit. Om maar even te noemen:

Battlefield: Vietnam (hoewel ik er nog niet over uit ben of ie wel zo goed wordt)
Far Cry
S.T.A.L.K.E.R.
Doom 3
Painkiller (redelijk goed)
Half-Life 2

Hiervan ben ik toch wel zeker dat ik ze naar alle waarschijnlijkheid allemaal ga halen, ook al heb ik niet zoveel geld opzij te zetten. Kom op zeg... daar gaat gewoon een vol jaar overheen.

En wat dan nog te denken van die nieuwe videokaart?

Geen geld is een lame excuus. Dan stel je je prioriteiten gewoon niet goed. Game dan niet... die spellen zijn immers voor de liefhebbers. Mocht je liever je geld uit geven aan andere hobby's en zooi, dan heb je dus schijnbaar niet zo veel interesse in games (puur en alleen omdat ze gratis te leechen zijn van warezsites).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:08
[mod wannabe]
guys ff kappen met de discussie over t legaal of illegaal verkrijgen van spellen en de theorieen daarachter. Dit topic gaat over Doom3!!
[/mod wannabe]

Ik had die 'laatste' beta mogen aanschouwen maar het is niets meer dan een getweakte alpha versie met een paar mapjes meer die door enthousiastelingen zijn gemaakt en dus niet door ID zelf. Dus ik heb me zelf nu ook voorgenomen om te wachten tot de final (of een testversie zoals toen met Quake3) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik heb eindelijk die Alpha gespeeld en ik ben er echt helemaal verslaafd aan (ondanks dat alles scripted is en in 5 minuten uit te spelen is). Maar wat mij op valt is dat als ik em op 1280x1024 speel en alles op het hoogste detail, dat D3 alsnog beter loopt dan Far Cry (1280x1024 alles very high, ook AA, 1600 is echt niet te doen). En ik was juist bang dat D3 niet zou lopen omdat iedereen er zo over riep dat hij onspeelbaar was. Ik ben dus heel benieuwd hoe het uiteindelijke product zal zijn als de engine geupdate is. Maar het kan dus ook zo zijn dat de engine dus zo geupdate is met meer detail dat het geheel weer trager wordt. We'll have to wait and see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Als je ook je pc specs voor mij (ons?) hebt zou dat helemaal mooi zijn of course. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
Ik vond die alpha eigenlijk weinig aan.
het is alleen leuk om ff te kijken naar de graphics, hoewel die ongetwijfeld ook nog verbeterd zullen worden
En wat betreft performance verwacht ik ook een verbetering in de uiteindelijke versie. Het is tenslotte een beta, ze kunnen er vermoedelijk nog een hoop dingen aan optimaliseren En als ze er meer detail in stoppen zul je dat ook uit kunnen zetten. Bij mij liep ie trouwens fatsoenlijk op 1024 met low detail, medium was ook nog te doen maar bij high was het echt onspeelbaar (specs zie onder)

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik had dus ook in het begin dat ik het niet veel aanvond, maar dat kwam doordat elke aanval scripted was en er zoveel dingen ontbraken (wat natuurlijk logisch is). Maar toen ik het level ging spelen zoals Tim Willits het speelde op de E3 (ik speelde die gameplay movie na) toen begon ik em steeds cooler te vinden en nou ben ik verslaafd. ;)

Ik speel em op een P4 3Ghz 1Gb Ram en een 128Mb Radeon 9800NogWat MrJ. Over het algemeen haal ik rond de 40Fps, soms veel meer en soms (als je op een lijk blijft schieten en hij trekt al het bloed niet meer) wat minder. Maar als ik Far Cry op 1600 speel met alles detail en AA op high of very high, dan trekt hij em totaal niet en op 1280 ook niet super (25FPS). 1154 (die tussen 1024 en 1280 ;)) trekt hij dan wel. Ik ga er trouwens wel vanuit dat de uiteindelijke D3 versie er veel beter gaat uitzien, want op vergelijkbare resoluties is Far Cry D3 vooruitgestreefd (afgezien van de schaduw en lichteffecten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
skullsplitter schreef op 04 maart 2004 @ 00:23:
[...]
En daar maak je al een fout... Je bent gewoonweg niet selectief genoeg en wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten...
owh god, wat zeg jij over mij? echt belagelijk dit. maar goed.
ik ben juist heel selectief als het om games kopen gaat. ik heb alleenmaar top spellen voor mn GBA en cube (N64 snes en gameboy ook nog eens)
en met je dubbeltje op de eerste rij zitten:
jij vindt 50 euro een "goede prijs" voor een pc game.
Stel de normale prijs voor een pcgame was 75 euro, dan had je het waarschijnlijk ook nog gekocht.
ik ben het daar dus niet mee eens, ik vindt genoeg spellen geen 50euro waard,
die ik dat wel waard vind koop ik dus ook.

en vroeger kosten een pc spel nog 100 gulden. en nu dus 50 euro...

[knip.]
zowel eigen reacties als quotes om message korter te houden
[/knip]
Als je het nu had over programma's als 3d max en fotosoep: kan ik inkomen, daar kan geen huis, tuin en keuken consument het geld voor ophoesten. Maar we hebben het hier over een dagje werk, minder voor sommigen hier, en dat is niet te zwaar om af en toe uit te geven voor iets wat je naar het hart staat...
AHHA! kijk, dit is nou zwak, de normale prijs voor een kale photoshop cs ligt rond de 700euro ofzo (lang niet meer gekeken)
maar toch mag je die wel branden, terwijl dit VELE male meer levert dan een Game.
slecht punt! slecht punt!
"met een minimum loon kan je makkelijk een game in de 2 maanden kopen ne je lam zuipen"
zoiets zij je...
nou goed, dan spaar je 6 maanden en drinkt nit en koopt photoshop 6 of 7, en nite meteen de nieuwste versie

(en ik leer max photoshop enz voor mn school en werk, maar dat wil niet zeggen dat ik niet voor de lol max en photoshop. soms nog meer dan ik game.... )

maar goed, zo is eht verder goed en ik wil dit nu beindigen, we komen er toch niet uit.
jij dit, ik dat. ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Okay jongens, kappen met die discussie over wel of niet gamez kopen!
Al leech je ze allemaal, dan hoef je dat nog niet te laten weten.

Ontopic: Ik hoop echt dat ze het 15 april uitbrengen!
Als ze een deal met nVidia sluiten (of andersom >:) ) dan kan de release echt niet ver weg zijn. Zou raar zijn te zeggen dat de GF FX de beste is als je voor release nog nieuwere grafische kaarten (van zowel ATI als nVidia) krijgt.
En nee, id software maakt niet dezelfde "beginners"fouten als Valve. Een release date geven dat ze niet gaan halen.

Dan zijn er hier en daar "bronnen": Die ene Gamespot pagina die heeel snel weer werd gesloten en EBgames zegt hetzelfde.

Van dat soort bronnen heb je altijd wel, maar samen met dat nVidia verhaal....

In het laatste interview zeggen ze dat mensen van Activision betas spelen:
Then we'll go into a testing cycle with Activision. A lot of times we're at beta, a really good solid beta where we're just doing bug testing, but there'll be things that the testers raise occasionally that make good sense to change and have production testers from Activision come down here and play it even earlier than beta, and a lot of times they'll offer some good feedback as well.
Maarja, als ze het over anderhalf maanden willen releasen mogen ze wel opschieten met het bekend maken van de officiele release date. Het kost gewoon veel tijd dat ding gold te krijgen en te distribueren etc.
Dat zagen we met Half-Life2.

We zien het wel!

//edit:
Ik zie net dat deel twee van de nieuwste interview online staat!

[ Voor 10% gewijzigd door JayVee op 05-03-2004 00:17 ]

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Hmmm, wordt dus 99% niet 15 april. Todd Hollenshead heeft zijn .plan geupdate:
Just a reminder to everyone that the official release date for DOOM 3 is "when it's done". If you hear a release date from _anyone_ outside of id, then you should presume it to be false. There have been some rumors floating around about this already, and I expect there will be more between now and the time that you first see someone from id update a .plan file with the news that the game has been finished. Don't believe them.

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Godver, moet ik toch nog reageren...
ixl85 schreef op 04 maart 2004 @ 18:43:
[...]

owh god, wat zeg jij over mij? echt belagCH ( :{ )elijk dit. maar goed.
ik ben juist heel selectief als het om games kopen gaat. ik heb alleenmaar top spellen voor mn GBA en cube (N64 snes en gameboy ook nog eens)
en met je dubbeltje op de eerste rij zitten:
jij vindt 50 euro een "goede prijs" voor een pc game.
Stel de normale prijs voor een pcgame was 75 euro, dan had je het waarschijnlijk ook nog gekocht.
ik ben het daar dus niet mee eens, ik vindt genoeg spellen geen 50euro waard,
die ik dat wel waard vind koop ik dus ook.

en vroeger kosten een pc spel nog 100 gulden. en nu dus 50 euro...
Eh, consoles kosten nog altijd meer, worden ook gewoon verkocht hoor... Ik ken ook genoeg console spellen die de volle mep niet waard zijn, en die koop ik dan ook niet... Ben ik echter echt onder de indruk van een spel, of wil ik naar aanleiding van gebruikers ervaringen zelf ook eens een spel proberen dan zoek ik de demo op, en in een later stadium koop ik wellicht het spel. (En nu niet zeiken dat het maar demo's zijn, want ongeacht kleine mankementjes geven ze toch een goede indruk hoe het spel uiteindelijk zal worden...)
Hell, na een jaar of anderhalf Mechwarrior 2 te hebben gespeeld in een twilightvorm heb ik 85 gulden betaald om alsnog de officiele versie te halen...
AHHA! kijk, dit is nou zwak, de normale prijs voor een kale photoshop cs ligt rond de 700euro ofzo (lang niet meer gekeken)
maar toch mag je die wel branden, terwijl dit VELE male meer levert dan een Game.
slecht punt! slecht punt!
Eh, mij LEVERT het niets, behalve ervaring met het programma, iets wat me LATER wellicht van pas zou komen... Paintshop/fotoshop/3dMax gebruikt het merendeel hier illegaal in eigen gebruik puur om ervan te leren, en dat kan ik totaal niet vergelijken met spellen, welke kant en klaar vermaak leveren.
Daarnaast is het voor een consument gewoon niet te betalen om die programma's puur om het te leren betalen... Er zijn wel PLE's etc, maar daar werkt de helft vaak niet. Mocht je het op professionele basis gaan gebruiken (websites, games, tijdschriften) dan ben je toch aangewezen op de legale versie, gezien je anders de makkers van BREIN etc over de vloer kunt krijgen, en als bedrijf is dat niet echt goedkoop (zie de inval bij Crytech vorige maand)...
"met een minimum loon kan je makkelijk een game in de 2 maanden kopen ne je lam zuipen"
zoiets zij je...
nou goed, dan spaar je 6 maanden en drinkt nit en koopt photoshop 6 of 7, en nite meteen de nieuwste versie
zie vorige antwoord: er is gewoon een verschil tussen educatieve en productieve doeleinden.
(en ik leer max photoshop enz voor mn school en werk, maar dat wil niet zeggen dat ik niet voor de lol max en photoshop. soms nog meer dan ik game.... )
Your point being? Dat je, omdat je Max en Photoshop gebruikt voor school en hobby, je OOK games gratis mag gebruiken, omdat je die ook gebruikt voor je hobbie? Get real...
Moet jij eens 3 jaar 6 dagen per week (met plezier hoor) aan het werk zijn met een groep om 1 product te maken, dan denkt een tijdelijke werknemer om hetzelfde product voor minder op de markt te zetten door de uiteindelijke versie te jatten en te verspreiden, waardoor het een stuk goedkoper op de markt komt.... Hoe zou JIJ je dan voelen, als je weet dat je officiele product nauwelijks meer verkocht wordt?
maar goed, zo is eht verder goed en ik wil dit nu beindigen, we komen er toch niet uit.
jij dit, ik dat. ok?
To whorez or not to whorez, that's the question.

Ik vind het iig een slap excuus om gewoon niet te betalen, maar dat kan met mijn mate van fatsoen te maken hebben...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Stop toch eens met kakken serieus, iedereen doet wat hij wil doen en daar moet een ander zich niet mee moeien.
Je mag gerust je mening eens zeggen maar blijf er niet op door rammen.
En nu back on toppic :)

[ Voor 22% gewijzigd door XWB op 05-03-2004 11:25 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Ik ben het met helemaal skullsplitter eens.

Maar deze discussie zou er in eerste instantie niet zijn geweest als men niet zo nodig moet melden dat hij of zij 'deze games tegen die tijd wel even gaat downloaden'. Als je dat dan wilt gaan doen, suit yourself, maar hou dat gewoon voor je ipv dat hier met een grote bek neer te zetten. Want dan jaag je mensen tegen je in het harnas. Mensen die wel keurig een bedrag hiervoor neerleggen.

Dank.

[ Voor 2% gewijzigd door MrJ op 05-03-2004 12:36 . Reden: 2 hele leuke typo's... :{ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

MrJ schreef op 05 maart 2004 @ 11:35:
Ik ben het met helemaal skullsplitter eens.

Maar deze discussie zou er in eerste instantie niet zijn geweest als men niet zo nodig moet melden dat hij of zij 'deze gamen tegen die tijd wel even gaat downloaden'. Als je dat dan wilt gaan doen, suit yourself, maar hou dat gewoon voor je ipv dat hier met een grote bek neer te zetten. Want dan jaar je mensen tegen je in het harnas. Mensen die wel keurig een bedrag hiervoor neerleggen.

Dank.
_/-\o_
Daar ben ik het helemaal mee eens. Vrij irritant van die mensen die heel wijs ff melden dat ze "die game ff downloaden".

Of je dat wel of niet doet, die discussie komen we toch niet uit en als je daarover wilt discussieren open dan een apart topic.

Als je download meldt dat dan gewoon niet. Het voegt niks toe en leidt alleen maar tot topicvervuiling.

[ Voor 21% gewijzigd door Help!!!! op 06-03-2004 10:53 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Grootste bron van irritatie is toch eerder dat men download "omdat het toch maar alleen singleplayer is" :{

Dit is een spel wat tussen neus en lippen door met de komst van de GF3 gepresenteerd werd (althans, techdemo), en het zou op een GF3 maar op een mageren 30 FPS lopen, herinneren jullie dat nog? dat betekend dus dat er inmiddels al meer dan 3 jaar aan gesleuteld wordt achter de schermen tot nu aan toe, en dat is gewoon geld waard...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me beter dat deze (goed beargumenteerde!) discussie een eigen topic krijgt. Er zijn al vaker topics over geweest, maar dat maakt niet zo uit. Ook al begon deze discussie met het kopen van Doom 3 ja of de nee, dit topic wordt er zo chaotisch van dat niemand snel Doom 3 informatie eruit kan vissen.

De volgende die nog doorgaat krijgt een OW

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
Yo fucking sneaking leeching daddyo's... don't care who is going to download te mf-game...

Wat ik wel weet is dat ik nodig aan een nieuw videokaartje toe ben. Doom 3 moet gewoon relaxed draaien hiero. Heb op het moment nog een Geforce 3 Ti 500 van Anus. Ding trekt nieuwere spellen (net) niet meer...

Hopelijk komt die Geforce? (nV40) ook met GDDR3-geheugen (mits het effect heeft natuurlijk).

Dan weet ik wel wat er over 1 a 2 maandjes in mn gebakje hangt... (om een "origineel" spelletje te spelen)... hehehe ;)

P.s. op gamepro staat weer een nieuw gedeelte van het interview met idsoftware.

- een linkje is te vinden op http://www.planetdoom.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Om ff een beetje actie en een friss wind te blazen in deze topic (want het is dringend nodig!)

Nieuwe D³ site geopend.

Enkele van mijn oude D³ makkers hebben een nieuwe site geopend , die er verdraaid goed uitziet.

www.doom3center.com

[ Voor 4% gewijzigd door Exe-cuter op 05-03-2004 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunstream
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-12-2018
Kunnen jullie niet ff een zelfgemaakt filmpje of meer pics van de getweakte alpha posten voor de mensen die niet zo'n goed systeem hebben, maar toch doo3 willen bewonderen. Daar ben ik er 1 van want ik heb gray screen bij beta 2 en ik kan m'n drivers niet updaten.... :(

MBP 5,1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik heb een paar screenshots voor je gemaakt en verkleint tot 640x512, omdat ik niet genoeg ruimte heb voor al die plaatjes. Als je ze in 1280x1024 wil zien moet je het zeggen. Dit zijn er een paar:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/23.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/27.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/33.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/35.jpg

Ik heb 37 pics geupload, dus je kan ze allemaal bekijken van:
http://members.chello.nl/ibubic/1.jpg t/m http://members.chello.nl/ibubic/37.jpg
(Dus even zelf het getal veranderen) Have fun!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb laatst even gespeeld met de uitgelekte Beta van doom3 en geloof me..Hij is echt eng!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ziet er belachelijk mooi uit. Op welke settings is dat, als de alpha zo in te stellen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die screens zien er echt vet uit !! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tering wat ziet dat er goed uit zeg ! hopen dat snel andere spellen ook deze engine gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 21:36

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 01:59:
tering wat ziet dat er goed uit zeg ! hopen dat snel andere spellen ook deze engine gaan gebruiken.
Je hebt nog geen idee van de performance, speelbaarheid, stabiliteit etc en je wil al dat andere games een engine gaan gebruiken die niet eens af is :?

Da's wel erg kort door de bocht.
Screens zien er idd erg goed uit natuurlijk, maar iets kritischer mag wel lijkt mij :)
Als ik dit zie ben ik bang dat m'n Pc het zwaar gaat krijgen en denk ik dus niet meteen gingen alle spellen dit maar gebruiken :+

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo....

Ik heb d00m 3 beta 2 gedl... netjes geinstalleerd...
Alleen als ik hem opstart krijg ik eerst snel die console bijgeflitst en daarna krijg ik de hele tijd door een creme scherm die de hele tijd knippert....

wie weet wat dit kan zijn of moet ik nog een patch hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Op 1280x1024 zien de screens er nog beter uit. ;) Ik heb de die doom config zo veranderd dat alles op z'n hoogst staat, dus mode op 7 (1280x1024), geen standardgl maar gl2, een aantal compressed gevallen uit, nog wat dingen overgenomen uit highdetail.cfg (ofzo), etc. En toch mist het spel nog heel veel detail, dus het gaat er alleen nog maar beter uitzien! En misschien is de engine dan ook zo getweaked dat hij beter loopt (ook al loopt hij nu perfect voor mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 08:51:
Hallo....

Ik heb d00m 3 beta 2 gedl... netjes geinstalleerd...
Alleen als ik hem opstart krijg ik eerst snel die console bijgeflitst en daarna krijg ik de hele tijd door een creme scherm die de hele tijd knippert....

wie weet wat dit kan zijn of moet ik nog een patch hebben?
Quote uit faq:
Licentie of copyright schendingen.

Hoe je aan je software, muziek, foto's, films, Canal+ uitzendingen en dergelijke zaken komt moet je zelf weten, we willen echter niet dat je Gathering of Tweakers.net hier op welke manier dan ook in betrekt. Buiten dat het ons problemen gaat opleveren bij de diverse controlerende instanties willen we niet dat GoT uitgroeit tot een uitwisselboard voor van alles en nogwat. Het volgende willen wij dan ook niet op Gathering of Tweakers zien.

Warez, Cracks NO-CD Pathes en dergelijke.
MP3's/DivXjes en dergelijke met copyrighted inhoud.
CD-covers.
Fotorapportages.
(Ster) reclames.
GSM-Flashers.
Hulp bij bovenstaande zaken hoef je eveneens niet te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

deuxani schreef op 06 maart 2004 @ 08:55:
Op 1280x1024 zien de screens er nog beter uit. ;) Ik heb de die doom config zo veranderd dat alles op z'n hoogst staat, dus mode op 7 (1280x1024), geen standardgl maar gl2, een aantal compressed gevallen uit, nog wat dingen overgenomen uit highdetail.cfg (ofzo), etc. En toch mist het spel nog heel veel detail, dus het gaat er alleen nog maar beter uitzien! En misschien is de engine dan ook zo getweaked dat hij beter loopt (ook al loopt hij nu perfect voor mij).
In 640*512 ziet het er al erg gelikt uit. Maar ik wil ze ook wel ff in 1280*1024 zien.

Kun je misschien ook een paar van de pics in 1280*1024 op je server zetten? :P :9~

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:43
Het ziet er idd wel erg mooi uit.Alleen jammer dat alles zo donker is.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.