[PC] Doom III Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.320 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Ik was al lang aan het zoeken waar die scans nu alweer stonden , maar dit zie ik zelfs nog liever ! :D Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
In de PC Zone van deze maand staat een uitgebreid artikel over Doom III!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:04
Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 14:08:
Zo er is wat nieuwe media onder de horizon verschenen in de vorm van screenshots, waren al eerder te zien (scans) alleen nu officieel ;)

Here you go!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
sorr y maar wat is .idg en waarmee moeten we dat openen en waarom niet gewoon jpg? :x

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Laatst online: 03-01 12:51
Uuh.. als ik er op klik doen ze het gewoon .. ?

edit:
bedankt rafe.. ik heb IE6 :w :>

[ Voor 38% gewijzigd door DeRCT13 op 14-12-2003 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Internet Explorer kan er wel mee overweg (een "IDG-bestand", maar FilExt weet ook niet wat het is), maar Mozilla laat alleen rare tekens zien. Volgens mij is het een gerenamede .jpg bestanden (en de server verstuurt de verkeerde headers mee, wat Mozilla niet echt leuk vindt). :)

[ Voor 15% gewijzigd door Rafe op 14-12-2003 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:07
ik hoop toch ook dat ie er snel is :p kan ik eindelijk me uber system laten gassen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:02

Maxow

Hidden Sound System

schop

Ik zag op een pre-order site staan dat hij 27 februari uit zou komen. Nou weet ik dat dat niet de meest vertrouwde bronnen zijn, maar op de Doom3 site staat: Full Experience coming soon.

[ Voor 108% gewijzigd door Maxow op 31-12-2003 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 19:21
Maxow schreef op 31 december 2003 @ 20:43:
schop

Ik zag op een pre-order site staan dat hij 27 februari uit zou komen.
Nooit pre-order gedoe vertrouwen.
De enige die weten waneer het spel uitkomt zijn de makers zelf.
DNF was 5 jaar geleden ook al te pre-orderen.. niet echt betrouwbaar dus :+

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Don't Hold Your Breath ThO.
Zoveel sites zeggen dan. maar hij komt dacht ik pas Q3 2004 uit.

edit: stommerd :'(

[ Voor 15% gewijzigd door Collaborator op 31-12-2003 20:47 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

De grap met de release date van Doom³ is dat hij niet bekend is. Ook niet bij de makers zelf! Zij gaan het pas uitbrengen als zij vinden dat het het beste spel is wat zij ooit gemaakt hebben. Ze geven echt niet geen release date om ons te pesten.

Maaaar, de levels zijn klaar, de wapens en enemies ook. Multiplayer ontwikkelen ze niet zelf, maar ze keuren de levels wel goed. Zodra single player "af" is nemen ze alle MP maps die op dat moment goedgekeurt zijn en zetten die erbij.

Iedereen die zegt een release date te hebben liegt gewoon. De mensen van id weten het zelf niet! We wachten gewoon af!

En dan krijgen we dit!

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:04
"all good things come to those who wait" :Y)

en ik heb totaal geen moeite met wachten, echter zodra hij in de winkel ligt sta ik voor de deur :D

niet spelen, pas die nacht, gordijnen dicht, lichten uit, speakers hard en gamen maar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
JayVee schreef op 01 januari 2004 @ 03:56:
De grap met de release date van Doom³ is dat hij niet bekend is. Ook niet bij de makers zelf! Zij gaan het pas uitbrengen als zij vinden dat het het beste spel is wat zij ooit gemaakt hebben. Ze geven echt niet geen release date om ons te pesten.
Onzin, die lui weten om de dooie donder wel wanneer het klaar moet zijn. Je MOET een deadline hebben, anders vind je altijd iets om te wijzigen nog, te fixen, te verbeteren en krijg je het nooit af. Dat de website al is geopend zegt voldoende, het zit er aan te komen. Verder moet 'marketing' bv weten wanneer de campagne gestart moet worden. Er is inmens veel geld mee gemoeid en dan moet alles vlot verlopen en ze zitten daar niet op hun reet te wachten todat ze allemaal het er over eens zijn dat het af is zodat Marketing eens kan gaan plannen, bladen bespreken, beursen kan gaan schedulen etc.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Nee hoor. Activision is de publisher, die willen wel erg graag een release date. En die hebben ook die site geopend.
id is echter zo groot en succesvol dat ze de vrijheid hebben om zo lang te werken als ze maar willen. Kijk maar eens naar de andere releases van id. Nooit release date gegeven. (behalve met Quake2, die nog voor kerst klaar moest zijn: beetje buggy en de multiplayer was nog niet af, die mocht je later downloaden... - die fout maken ze nooit meer!)
En dat vind ik ook beter zo. Krijg je geen afgeraffeld spelletje maar een product wat pas uitgrbracht is op het moment dat het rijp is. En dat kan je nou eenmaal niet plannen! Daarom worden ZO vaak release dates verschoven.

Lees maar wat interviews, dat zeggen ze keer op keer.

Waarom zouden ze de release date anders niet bekend maken? Om ons te pesten? Om niet onder druk te staan? Echt niet. Ze wouden het spelletje eigelijk al Q1 2003 uitbrengen. John Carmack zei ooit dat hij geen spel twee keer op een E3 wilde presenteren. En hij werd voor het eerst op E3 2002 geshowed...
Dat hebben ze niet gered blijkbaar, en ze hebben nog steeds tijd nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht al een eeuwigheid op hl2, maar ik heb nu doom3 en hl2 alpha gespeeld en wat ik ervan gezien heb vond ik doom3 veel meer sfeer en creepier zijn ookal ben ik een half-life fan.

nu maar hopen dat mijn r9600xt het een beetje trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 14:18:
Ik wacht al een eeuwigheid op hl2, maar ik heb nu doom3 en hl2 alpha gespeeld en wat ik ervan gezien heb vond ik doom3 veel meer sfeer en creepier zijn ookal ben ik een half-life fan.

sorry maar.. hoe kun je die conclusie nou trekken? het waren enkel de e3 levels + allemaal spul dat lang niet af was..

Het enige wat goed werkte waren de physics, en die waren geniaal...

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
JayVee schreef op 02 januari 2004 @ 14:04:
Nee hoor. Activision is de publisher, die willen wel erg graag een release date. En die hebben ook die site geopend.
id is echter zo groot en succesvol dat ze de vrijheid hebben om zo lang te werken als ze maar willen. Kijk maar eens naar de andere releases van id. Nooit release date gegeven. (behalve met Quake2, die nog voor kerst klaar moest zijn: beetje buggy en de multiplayer was nog niet af, die mocht je later downloaden... - die fout maken ze nooit meer!)
En dat vind ik ook beter zo. Krijg je geen afgeraffeld spelletje maar een product wat pas uitgrbracht is op het moment dat het rijp is. En dat kan je nou eenmaal niet plannen! Daarom worden ZO vaak release dates verschoven.

Lees maar wat interviews, dat zeggen ze keer op keer.

Waarom zouden ze de release date anders niet bekend maken? Om ons te pesten? Om niet onder druk te staan? Echt niet. Ze wouden het spelletje eigelijk al Q1 2003 uitbrengen. John Carmack zei ooit dat hij geen spel twee keer op een E3 wilde presenteren. En hij werd voor het eerst op E3 2002 geshowed...
Dat hebben ze niet gered blijkbaar, en ze hebben nog steeds tijd nodig.
mwah ze kunnen lang aan een game werken, maar niet oneindig
kijk maar naar quake 3, die werd zo rond 15dec gelaunched, hij _moest_ voor 2000 gelaunched worden, dat wilde id gewoon. daarom hadden ze toen ook die belg die in nederland studeerde aangenomen om een bot systeem te ontwikkelen want anders zou dat niet op tijd af zijn geweest

en idd id wou geen multi e3 game maken van doom 3, dat is niet gelukt maarja stel je voor dat we een jaar geleden doom 3 kregen...dat zou voor geen meter draaien, de huidige pcs kunnen het een stuk beter aan gelukkig
Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 14:18:

dat is ook de bedoeling van doom, en niet van half life 2.
doom moet een game zijn waar je je _echt_ de pleuris van schrikt, dat je bang bent om de volgende deur door te gaan, of om die hendel over te halen. dat is het doel van het spel, een compleet nieuwe ervaring, dat wordt ook bereikt dmv supergoed geluid icm 5.1

[ Voor 16% gewijzigd door bolleh op 02-01-2004 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
bolleh schreef op 02 januari 2004 @ 23:28:
[...]
daarom hadden ze toen ook die belg die in nederland studeerde aangenomen om een bot systeem te ontwikkelen want anders zou dat niet op tijd af zijn geweest
Ik heb ooit eens een artikel gelezen over de maker van een bot. Realbot dacht ik dat het heette. Gaat het mss over diezelfde man ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bolleh schreef op 02 januari 2004 @ 23:28:
dat is ook de bedoeling van doom, en niet van half life 2.
doom moet een game zijn waar je je _echt_ de pleuris van schrikt, dat je bang bent om de volgende deur door te gaan, of om die hendel over te halen.
Dat had ik bij doom1 wel ja, vooral de derde episode, maar dat kan ook met mijn leeftijd destijds te maken hebben gehad :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Exe-cuter schreef op 03 januari 2004 @ 00:21:
[...]

Ik heb ooit eens een artikel gelezen over de maker van een bot. Realbot dacht ik dat het heette. Gaat het mss over diezelfde man ?
kan wel zijn, jan paul van waveren heet hij
in sommige artikelen staat dat het een nederlander is, maar volgens mij het een belg die in nederland(delft geloof ik) studeerde, en die tijdens zn studie ff een bericht kreeg of hij id software ff uit de brand wou helpen :+

of hij realbot heeft gemaakt, geen idee, wel de gladiator bot voor quake 2, toen was ik echter nog niet into pc's dus weet niet psies wat het is, zal wel een flink verbeterde versie zijn van de standaard q2 bots

het artikel van gamespot erover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas heb ik de indruk dat doom 3 niet op zn voorgangers gaat lijken..qua gameplay.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
De huidige games vereisen gewoon een andere gameplay. Als je het hebt over de 100 monster in 1 kamer is de gameplay idd veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
de gameplay van doom blijft wel ongeveer hetzelfde, en dan doel ik niet op die vele monsters, dan ga je maar serious sam spelen

dan heb ik het over een key zoeken en die gebruiken, dat zag je al in het e3 level, dat stukje met die(overigens fantastisch geimplementeerde :9~) keypad bij de deur. en natuurlijk het belangrijkste van doom, staat er wel of niet een monster achter de deur? je weet dat hij er waarschijnlijk staat, of om de hoek, en toch schrik je je de pleuris, en dat is doom _/-\o_ _/-\o_

net zoals dat stukkie in dat e3 level, je komt een soort gang binnen, links een raam met een machine erachter, wat doe je? juist door het raam kijken wat dat is, zie je in de reflectie van het raam ineens een monster achter je :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
En weer enkele nieuwe , geilverwekkende screens :p
http://www.computergaming...618,a=108300&po=39,00.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga voor de shotgun met zaklamp en de kettingzaag :Y)
Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 16:28:
helaas heb ik de indruk dat doom 3 niet op zn voorgangers gaat lijken..qua gameplay.
Dat zou denk ik ook niet werken. Wat vroeger nog leuk was, toen dit genre nog nieuw was (doom 1 en 2 dus) zou ik tegenwoordig bijlange na niet zo leuk meer vinden. Ik zou nu zeker niet meer zo geintereseerd zijn in op dezelfde manier als in doom 1 en zeker doom 2 me door een level te knallen.

Aan de andere kant zou je zeker kunnen zeggen dat ze bepaalde aspecten van doom trouw blijven, zoals bijvoorbeeld de donkere levels (idbeholdl, iemand? :Y)). Alleen vond ik de eerste twee delen van doom niet creepy, iets wat ze kennelijk nu wel van plan zijn te doen met doom 3. Persoonlijk ben ik niet echt kapot van creepy spellen (ik denk hierbij bijvoorbeeld aan AvP2), maar ik ben toch wel benieuwd naar dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben benieuw hoe het gaat draaien. Maar id kennende zorgen wel voor de nodige optimalisaties. Nu nog releasen die hap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Het valt me op dat bij de nieuwe screens een hoop nieuwe omgevingen zitten, wat uiteraard vrij logisch is, aangezien ze natuurlijk ook vorderingen blijven maken, maar misschien betekend dat ook dat ze nu flink opschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

De levels zijn al langer af. Ze zijn bezig met tweaken, leuke puzzeltjes maken en de monsters en het licht plaatsen, scripts, dat soort zaken.

En dat verzin ik niet zelf... >:)

Ben heel erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
JayVee , je klinkt nu net als Gabe Newell : "Het is heus al heeeeeeeeeeeeeelemaal af , enkel nog wat kleine details) :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Gabe Newell is echter een pers machine. Die verteld wel erg veel als daardoor de hype groter wordt.

De gasten van id zeggen gewoon heel eerlijk (game hyped vanzelf al...) dat de levels klaar zijn. Kwa opbouw... Het plaatsen van deuren en kamers en zo!

Wat ze nu nog moeten doen is de plaatsing van monsters en licht finetunen en vooral de levels voorzien van leuke scripts en puzzels! Dat is volgens mij ook veel moeilijker dan levels maken en daar gaat nog wel beetje tijd in zitten.

Maar goed, dat zeggen ze zelf! En ik geloof die gasten meer dan Gabe Newell.

Gabe tijdens presentatie van Traptown:
"None of this is scripted." ==> Wie de alpha / beta heeft gespeeld weet hoe veel daarvan waar is.

Of hier:
"Does Half-Life 2 support dynamic shadows like Doom 3?
Gabe Newell: Yes, we have dynamic shadows. We use a different approach than Doom3."
Suuuuure. Dynamic shadows... heel goed. Heeft dus totaal niets te maken met de dynamic shadows van Doom³. En dat heb ik eerder aangetoond, ga ik nu niet weer op in.

Okay, beetje overdreven reactie misschien. Vind het alleen zo vervelend dat als Gabe iets zegt iedereen het meteen gelooft. Die gast is echt zijn spelletje aan het marketen.
En nee, id software doet dat niet (zo extreem). En ze weten dondersgoed waarom:
Als je te veel features (zie boven: "none of this is scripted") beloofd kan het spelletje later alleen teleurstellen.

[ Voor 3% gewijzigd door JayVee op 08-01-2004 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Allemachtig wat een graphics!

Check die arm/hand :9~ Stukken beter dan bijv STALKER
Afbeeldingslocatie: http://common.ziffdavisinternet.com/util_get_image/5/0,3363,sz=1&i=50690,00.jpg

Impjes zijn nu echt eng :'(
Afbeeldingslocatie: http://common.ziffdavisinternet.com/util_get_image/5/0,3363,sz=1&i=53621,00.jpg

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

D³ schreef op 08 januari 2004 @ 22:29:
[...]
Allemachtig wat een graphics!

Check die arm/hand :9~ Stukken beter dan bijv STALKER
[afbeelding]

Impjes zijn nu echt eng :'(
[afbeelding]
Ziet er idd heel mooi uit en zo, maar ik wil iedereen er ff aan herinneren dat UT2003 er vorig jaar ook heeeel mooi uit zag, met de beta's.
Hebben ze uiteindelijk nog flink aan moeten passen, omdat de pc's het simpelweg niet aankonden.
Ik denk dat dat met DOOM III ook zal gebeuren.
Correct me if I'm wrong...

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Ik denk dat het wel mee gaat vallen. Die gelekte alpha van doom3 loopt best goed op de nieuwere systemen hoor. (tuurlijk, het is een alpha, valt natuurlijk slecht te vergelijken met het eindprodukt, maar toch ;) )

[ Voor 32% gewijzigd door Maxow op 09-01-2004 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Ja weer een paar lekkere screenies idd!

Gelukkig hoeven we niet naar de performance van de alpha te kijken...
Er zijn ook echte benches van een (toen) recente build Doom III gemaakt! Met een 3GHz Pentium 4 op 1280x1024 met 4xAA / 8xAF krijg je 29fps met een 9800Pro en 38fps met een 5900Ultra!

Zeker met nog meer driveroptimaties van nVidia en vooral van ATI (die wisten namelijk vantevoren niets van deze test, nVidia kon zich voorbereiden) komt het echt wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
tjah over de vraag of het al dan niet draait, dat zie je dan wel

kheb hier nu een p4 2.66ghz met een radeon 9700(moet ff naar RMA) en tjah ook al draaitie 20-30 fps, boeie, singleplayer maakt niet zoveel uit qua fps, alstie maar tussen de 20-30 zit is het perfect speelbaar(komt mischien ook omdat ik 1.5 jaar lang op die fps online heb gespeeld :))

en ik herinner me iets wat iemand van id software zei bij de q3 test, in een multiplayer game kan je niet zoveel supergraphics doen, daar moet je letten op de framerate, maar voor een singleplayer game maakt dat niet zoveel uit, daar kan de wow-factor een stuk hoger zijn

maarja kvind wel dat veel mensen zich vaak te blind staren op fps, geef mij gewoon die game en ik vermaak me wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

X-G schreef op 08 januari 2004 @ 22:46:
[...]
Ziet er idd heel mooi uit en zo, maar ik wil iedereen er ff aan herinneren dat UT2003 er vorig jaar ook heeeel mooi uit zag, met de beta's.
Hebben ze uiteindelijk nog flink aan moeten passen, omdat de pc's het simpelweg niet aankonden.
Ik denk dat dat met DOOM III ook zal gebeuren.
Correct me if I'm wrong...
Nja, ik heb vorig jaar (of was het alweer het jaar daarvoor :? ) de beta van 2003 gehad en heb deze gespeeld tot de echte uitkwam. En de kwaliteit van de graphics ging niet omlaag, hoor! Wel in de demo, ja, maar dat was omdat ze niet de grote textures over internet wilden gooien. Beetje zonde van de bandbreedte enzo :P
Volgens mij hebben ze dus niets hoeven aanpassen, hoor :) En ik denk dus dat Doom3 er niet lelijker op zal worden :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

I know, dit is eigenlijk een soort 'no no' vraag, maar wat zal ik hieraan upgraden wil ik Doom3 vloeiend kunnen spelen met details, shadows etc op max?

AMD Athlon XP 2600+ (2,08GHz, 333MHz FSB) 2275MHz (182 *12,5)

Asus A7N8X Deluxe, nForce2-ST (Sound, 2xLan, 1394, Sata)

Geheugen 512MB PC3200 DDR SDRAM, CAS2, Platinum Heatspreader (Corsair)

ATi Radeon 9700 Pro 128MB Core / Mem: 371 / 330

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

1.) Jaaa je hebt een erg mooie machine!
2.) Hoe moeten wij dat nou weten?
3.) Hoe veel sneller KAN het worden dan? 9800Pro ? Athlon FX?

Als er op het moment dat Doom³ uitkomt PCs bestaan die het op max prima kunnen draaien zou dat ook voor het eerst zijn sinds Quake toch? Daar moest je altijd nog wel een tijdje wachten voordat er hardware te koop was met die je het ECHT lekker kon spelen.
Weet niet of dat met dit game weer zo is. De benchmarks waren op medium detail, maar ik weet niet wat high inhoud. Nog meer AA en AF? Of grotere textures, hoger en vast LOD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

1) Kan beter.
2) Jullie hebben Doom3 en hetgeen eromheen meer gevolgd dan ik de laatste tijd, zodoende. :P
3) Geen idee. Meer RAM, betere 3d kaart, snellere proc.

Maar goed, jullie hebben ook nog geen idee. Afwachten dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
mjah zoals ik dus al zei in mn post, het is puur speculeren, je kan niet echt een leidraad nemen, ik zou zeggen: wacht lekker met upgraden, speel de demo als die uit is en beslis dan. maar onthou zoals ik al zei dat je in een singleplayer game minder fps nodig hebt dan in een multiplayer game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

offtopic:
klopt, check mijn sig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik denk dat het wel zal draaien, maar zeker niet op de hoogste instellingen. Kijk eens naar Quake3. Toen dat uitkwam had ik volgens mij een geforce 1 en een athlon 700. Sure, het liep wel, maar niet echt van harte :P Pas na een paar upgrades liep het als een tierelier en nu kan ik het @ 1600*1200 spelen met alle effecten aan, details hoog en FSAA 6x en AF 16x :P
Ik vermoed dat jij best Doom3 zult kunnen spelen, maar op de hoogste details enzo is met de huidige hardware niet mogelijk, wat je ook koopt. Oftwel > wacht :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
^^ Okyah , dat is idd zo. Voor veel mensen is het mss een teleurstelling dat ze met hun ubersysteem niet op max kunnen spelen , maar het is altijd zo de bedoeling geweest en nu heb je jaren plezier van de steeds beter wordende graphics van D³ :+

Kijk wat ze hier op telenet games posten vandaag :
http://games.telenet.be/index.php?newsid=10583
:p Ouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Hmm 1.8 ghz is wel genoeg maar de ram en videokaart van me niet :+

maja als goed is komt er een ati 9800 aan en 512 ddr , dat gaat wel lukken _/-\o_

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Exe-cuter schreef op 09 januari 2004 @ 18:24:
^^ Okyah , dat is idd zo. Voor veel mensen is het mss een teleurstelling dat ze met hun ubersysteem niet op max kunnen spelen , maar het is altijd zo de bedoeling geweest en nu heb je jaren plezier van de steeds beter wordende graphics van D³ :+
Hehe :) Ik speel QIIIA afentoe nog wel :) En ik heb jaren terug ook demotjes opgenomen, die ik met vaste settings als timedemo gedraaid heb. Grappig om nu datzelfde te doen :D En wat voor settings ik ook gebruik, het blijft speelbaar :D
Maarja, zoiets heb je over 4 jaar prob ook met Doom3 :+

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:24
Dit is vast en zeker al tig keer gevraagd....
Maar ik vindt het echt niet ...

Welke actuele Nvidia driver werkt met de alpha ?
Heb nu een FX5900 Ultra zeg maar en wil doom 3 nog eens testen.

Maar de nieuwe drivers geven alleen maar een grijs scherm.
En de oude doen het niet met me videokaart..
Is er iets aan te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Hmmm, op amazon.com staat de release date op 1/03/2004.

Time will tell of ze dat halen. :P

/edit:
Op amazon.co.uk staat hij er voor 1/12/2004 ! :D

[ Voor 68% gewijzigd door MrJ op 13-01-2004 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

MrJ schreef op 13 januari 2004 @ 11:36:
Hmmm, op amazon.com staat de release date op 1/03/2004.

Time will tell of ze dat halen. :P

/edit:
Op amazon.co.uk staat hij er voor 1/12/2004 ! :D
/edit2:
Heb m'n pre-order van mei 2003 gecancelled en weer opnieuw geplaatst. Scheelt me 5 pond (7,5 euro). Raar dat ze dat niet automatisch veranderen.

quote ipv edit. :{

[ Voor 4% gewijzigd door MrJ op 13-01-2004 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL! Ik kijk al lang niet meer uit naar deze game, dat hebben ze echt verpest. Kijk, Blizzard laat niets weten over release dates en dan merk ik het wel. Maar bij deze game hebben we nu al diverse verschuivingen van release dates gehoord. Tip voor ID, hou dan in godesnaam je kop dicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 12:46:
LOL! Ik kijk al lang niet meer uit naar deze game, dat hebben ze echt verpest. Kijk, Blizzard laat niets weten over release dates en dan merk ik het wel. Maar bij deze game hebben we nu al diverse verschuivingen van release dates gehoord. Tip voor ID, hou dan in godesnaam je kop dicht!
uhm id software heeft nooit officieel een releasedate gegeven dus jij moet je "kop" dichthouden

carmack heeft er 1x iets over gezegd, dat hij niet wou dat het een multi e3 game werd, dat is het dus al wel, verder zeggen ze er helemaal nix over, dat jij gelooft dat die webwinkels te horen hebben gekregen wat de releasedate is...pfft dat zegt meer over jou dan over id software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
In een artikel van de januari editie van PC Zone staat weer lekker veel nieuws over Doom 3 geschreven. Spijtig genoeg is er ook slecht nieuws te lezen. Maar laten we beginnen met het goeie nieuws.

Eerste leuke nieuwigheid is dat de beroemde BFG zal te vinden zijn in Doom 3. We kennen de gun ook nog van Quake III. Ook was er te lezen dat de Chaingun de favoriet is uit de multiplayer omdat hij erg accuraat is op lange afstand en (nogal logisch) erg snel kan vuren. Hopelijk is de gun daarom niet te krachtig...

Er zullen ook veel power-ups hun weg terugvinden naar het 3de deel in de Doom saga. Alleen zullen het deze keer upgrades worden van de oude versies. Meer info kan je altijd vinden op de Savage Forums.

He also revealed that the chaingun has proved a favourite for deathmatch games, thanks to its combination of rapid fire-rate and long distance accuracy.

In addition, he also proudly promised you'll be able to knock rockets out of the sky with the Plasma gun before they get a chance to part your body from its limbs, a trick which will no doubt prove priceless in multiplayer games.

Whats more, like many of its monsters, a lot of Doom 3's items are upgrades from the original. "The Berserk Pack is now like the Haste power-up and Berserk pack combined. We also have invisibility and IR, but beyond that its too early to say anything more," explains Tim.

Het slechte nieuws is dat Doom 3 (of hoe moeten we het ook alweer noemen ?) alweer uitgesteld zou zijn. Dit keer staat de release gepland voor 14 juli. Het is nog niet bevestigd door ID Software maar het ziet er niet erg goed uit. Hopelijk is dit de laatste keer dat het spel uitgesteld wordt want anders gaat Doom 3 misschien dezelfde weg op als Duke Nukem Forever...
http://games.telenet.be/index.php?newsid=10646

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
"... want anders gaat Doom 3 misschien dezelfde weg op als Duke Nukem Forever..."
^^ Wat is dat weer voor zever. Over D³ is tenminste veel bekend en komt er nog geregeld nieuwe footage :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
:?

In het artikel zelf staat dat de release date nog helemaal niet is bevestigd door ID.
ID heeft nog nooit een release date gegeven, ik snap dus ook niet dat mensen steeds zeggen dat ie steeds maar weer uitgesteld wordt, want er was nooit een release date om mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bolleh schreef op 13 januari 2004 @ 13:01:
[...]

uhm id software heeft nooit officieel een releasedate gegeven dus jij moet je "kop" dichthouden

carmack heeft er 1x iets over gezegd, dat hij niet wou dat het een multi e3 game werd, dat is het dus al wel, verder zeggen ze er helemaal nix over, dat jij gelooft dat die webwinkels te horen hebben gekregen wat de releasedate is...pfft dat zegt meer over jou dan over id software
Dan hebben anderen dat verpest. Geen idee waar die release dates dan vandaan komen! Ik heb er al veel gelezen, en ga echt niet bij iedere keer dat het komt zoeken of het wel officieel is. Maar wie er ook mee komt, die moet daar inderdaad zijn 'kop' over houden. Bij Epic moeten ze ook ff ophouden UT2k4 te verzetten. Ik wil best een goeie game, neem er in godesnaam je tijd voor, maar ik wil geen releasedates horen als die er niet zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Ach, release dates verschuiven hoort er tegenwoordig gewoon 'bij'.

Face it, deal with it.

Blijf er lekker over speculeren maar maak je niet gek ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 01:41:
[...]

Dan hebben anderen dat verpest. Geen idee waar die release dates dan vandaan komen! Ik heb er al veel gelezen, en ga echt niet bij iedere keer dat het komt zoeken of het wel officieel is. Maar wie er ook mee komt, die moet daar inderdaad zijn 'kop' over houden. Bij Epic moeten ze ook ff ophouden UT2k4 te verzetten. Ik wil best een goeie game, neem er in godesnaam je tijd voor, maar ik wil geen releasedates horen als die er niet zijn!
forgive me if im wrong maar volgens mij geeft id nooit een harde releasedate, wel een target maar geen precieze datum, je moet eigenlijk de interviews met de id mensen lezen of hun .plans om iets van een releasedate te kunnen speculeren. en soms krijg je een duwtje in de goeie richting, toen carmack bv zei geen multi e3 game te willen maken. maar dat kwam later dus weer niet uit, maar hij, noch todd hollenshead heeft ooit een datum gezegd(de 2 voornamelijkste kandidaten die een datum naar buiten zouden kunnen brengen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Enkele weetjes :)
1) The invasion begins not because the UAC accidentally create a gateway into hell as in the original Doom, but because their top secret teleportation experiments accidentally destroy an existing gateway (presumably between Hell and another dimension). So they gave the Hellspawn an excuse to invade, rather than actually allow them to.

2) The UAC Mars complex Doom 3 takes place in is called the Delta Labs, which logically suggests that there are Alpha, Beta and Gamma Labs too. Whether these will be part of the story or not is another matter, but even if they don't we're bound to see fan-made levels set in them.

3) It seems the UAC have been experimenting on dead Hellspawn, because in one level you come across a room full of glowing tanks filled with dead Demons. You have to make your way through them, with only the light provide by the tanks to guide you.

4) You'll definitely go to Hell at one point but it sounds like you return back to the Mars base afterwards, because you deliberately travel there to retrieve a certain item. Or perhaps you end up going to Hell more than once?

5) Willits "when you get to hell, you'll find your stamina is hugely affected. The environemt will be totally different and a ffects your movement around this world. We're leaning more towards crazy interactive puzzles, which will turn you in all sorts of different directions in order to make hell a really unsettling place - you never know what's going to happen next. The world is very dynamic and fluid, unlike the man-made areas on the base". Oh dear. This all sounds extremely worringly like Xen Lets just hope ID know better than Valve...

6) Hollenshead: "We don't have level music per se, like in Return to Castle Wolfenstein where you had independent audio tracks. We're going for more ambient sounds. There will be elements of music, but there's no soundtrack."

7) Trent Reznor's departure has FINALLY been officially confirmed. Hollenshead: "At one point, we thought we'd have a collaboration with him, but it ended up not working out for us."

8) Enemy AI won't be as basic as we've previously been lead to believe, with creatures acting dynamically according to both the environemt and your actions. Willits: "The Archvile can now call in monsters. If you walk into a room and there's a lot of overhead room, the Archvile may call in some flying creatures. But if you try and hide in the ducts, he'll try to call in some smaller maggot-like creatures to get you. Basically, he'll summon the type of creatures he needs to find or kill you."

9) All Hellspawn can see in the dark, "because they're from the depths of Hell. They can smell your fear."

10) As with switches, your gun disappears when you walk up to computer terminals. In this case though, a mouse cursor appears; the UAC computer GUI basically looks and acts like a webpage.

11) One new (i.e. not a remake of an original Doom (2) creature) enemy is the Vagary, a spider queen. She has the body of a spider and the torso of a female, and is equipped with a web and claw attack.

12) Judging by a screenshot included in the preview, not only can Trites crawl down walls, but they can also dangle from spider-like threads that emerge from their mouths.

13) Willits: "The UAC has always been very paranoid about their security. They were very concerned about their employees stealing technology, so they've hidden things within the base's infrastructure." In other words, original Doom style secret areas!

14) The BFG will far more closely resemble the one in the original Doom than the one in Quake 3.

15) You can knock down rockets with the plasma gun.

16) The Berserk pack is a cross between the one in the original Doom and Quake 3's Haste power-up.

17) Willits: "The Soul Cube is an ancient weapon, one created millions of years ago to stop the forces of hell. It was used in an epic battle of good versus evil long before earth was anything like we know it today."
Lees 5 eens :9
Mss wordt het spel wel zo ziekelijk als sommige thriller films _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door XWB op 25-01-2004 18:26 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Hail to the king baby _/-\o_ Fijn om te horen dat de AI echt uitgewerkt is en er verschillende gameplay mogelijkheden zijn , dus niet van begin tot einde wat saai rondlopen. :*)
Let it come !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
aftermath, kan je de startpost editen? (doom3.com toevoegen, release date, pics updaten, ...)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

dit spel gaat zo vreselijk vreselijk oonen volgus mij

Misschien krijgen we wel nachtmerrie's _/-\o_

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
yeah , nog eens nachtmerries :D is al zo lang geleden bij mij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat eens op http://www.planetdoom.com/ te kijken, en als ik dat zo eens op hun FAQ lees, wordt het verhaal van Doom 3 dus verteld op een soortgelijke manier als Unreal, dmv berichtjes op een pda. Klinkt leuk. Alleen dit lijkt me wat minder plezierig:
How long will the length of gameplay be? Weeks or hours?
The timeframe for playing and completing DOOM 3 is set to be rather short and comparable to many current FPS games on the market right now.
Als ik dat zo lees zijn we dus met 1 a 2 avondjes/nachtjes spelen klaar ;( Ik vertel waarschijnlijk niets nieuws, maar voor mij is het wel nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
^^ Idd , het is al meer dan een jaar bekend dat een standaard gamer het op een weekend uit kan spelen.
Mij boeit het zoveel niet : liever kort maar krachtig. De mods volgen wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik speel dat spel met name om in mijn broek te schijten, dus bring it on!

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Nou, dat hebben ze ooit gezegd ja. Maar ze zijn nu al ZO lang bezig met de levels (engine en techniek is al LANG klaar) dat ik denk dat het spelletje toch wat langer zou kunnen duren.

En ik ben er gewoon zeker van dat het replay value heeft, bijvoorbeeld door secrets. Hebben id games tot nu toe ALTIJD gehad!
thx skullsplitter, het was laat! :O

[ Voor 8% gewijzigd door JayVee op 30-01-2004 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Replay value :|

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Ik kan het niet helpen, dit blijft me nog steeds een gevoel geven dat het een game versie is van Ghosts of Mars (film met o.a. Icecube), maargoed dat zal vast wel snel verdwijnen wanneer ik het speel, nog maar even wachten dan :+

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Hmm waarom nou niet dat je echt een hele week 7 uur per dag bezig bent ofzo

dus 7x7 uur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet 1 ding, als dit spel echt zo kort is, dan koop ik het niet, maar dan leech ik het wel. Het is dat ze het weten daar bij ID Software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 14:22:
Ik weet 1 ding, als dit spel echt zo kort is, dan koop ik het niet, maar dan leech ik het wel. Het is dat ze het weten daar bij ID Software.
:|
*zucht*

waarom word stelen zo normaal gevonden tegenwoordig :/

oh die fiets rijd niet lekker. dan steel ik hem wel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 15:21

GG85

.......

Stelen of een kopietje maken zijn 2 heel andere dingen maar beide fout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 14:22:
:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Moet topic niet naar '[PC] Doom 3 Deel 2' verandert worden? ;)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Blade_V schreef op 09 februari 2004 @ 15:36:
Moet topic niet naar '[PC] Doom 3 Deel 2' verandert worden? ;)
Verander het dan naar '[PC] Doom³ Deel 2' nu we toch bezig zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Nee, liever Het Grote D³ topic Deel 2 :P

sorry mods, weinig Doom III nieuws dan krijg je dit ;)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
LOL :D

maak er nou gewoon maar "[PC] Doom³ Deel 2" van ;)

[ Voor 12% gewijzigd door XWB op 09-02-2004 17:59 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb vandaag de nieuwe bèta van Doom III gedownloaded die op 11 februari jongstleden is uitgebracht :)
Deze keer loopt het al een stuk beter dan voorheen (ik heb hiervoor alleen de alpha gehad).
List Of All Maps :
E3 2002 Map 1 (e3/e3_1.map)
E3 2002 Map 2 (e3/e3_2.map)
E3 2002 Map 3 (e3/e3_3.map)
DOOMED Map 1 (Doomed/Doomed_1.map)
DOOMED Map 2 (Doomed/Doomed_2.map)
DOOMED Map 3 (Doomed/Doomed_3.map)
Bathroom (fred/e3bathroom5.map)
Bigbox (johnc/test_bigbox.map)
Credits (johnc/credits.map)
Empty (empty.map)
Intro (e3/intro.map)
Multimap (e3/multimap.map)
Onan (onan/onan.map)
Ouch3 (ouch3.map)
Dit is de version history
- 8/15/2002 : DOOM III ALPHA 0.0.2
Doom III was leaked from the E3 by ATI. There was many bugs, and only 3 maps.
- 11/8/2003 : DOOM III BETA 1
We released this first beta, including patchs given by John Carmack. Nice Setup.
- 2/11/2004 : DOOM III BETA 2
This version contains all patchs, the DoomConfig, DoomEditor, many new maps, a nice setup
and NVidia Drivers 41.09 for GeForce Users (to solve the problem of the grey screen).
Een hoop nieuws om te spelen dus :)

Systeem:
AMD Athlon 2800+
GeForce FX 5900 XT
2x120GB in RAID0
512MB DDR
(voor de rest zie mijn sig :) )

Ik weet niet hoeveel FPS het waren, maar het liep best okay :)
Opvallend vond ik het overigens dat het alleen met Detonator 41.09 liep.
53.03 en 52.** wilden niet werken...

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Was ook al met de alpha dat je je driver moest downgraden wilde het werken (bij nvidia kaarten). Best vreemd... Maarja, staat nu ook bij die version history :P Gek dat het nog niet opgelost is :?

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Ik heb net maar ff een screenshot gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/DoomIII.JPG
Het was overigens niet slim om dat "monster" aan te vallen met dat ding :P

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Download fraps even :) Ohnee, er was een command in de console voor fps tonen. Euh, was het "cg_showfps 1"? Al dan niet met slash er voor :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
"cg_showfps 1" werkte jammergenoeg niet, dus heb ik het maar met Fraps gedaan. :)
Het gewone rondlopen ging op ca 50FPS. Met veel dingen in beeld, wilde het nog wel eens naar de 20 à 30 FPS gaan. Het laagste wat ik heb gemeten is 7FPS.
Nog niet echt je-van-het, maar het is een heel groot verschil ivm de 1 à 2 FPS die ik had ik de alpha :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Zegato schreef op 20 februari 2004 @ 13:47:
"cg_showfps 1" werkte jammergenoeg niet, dus heb ik het maar met Fraps gedaan. :)
Het gewone rondlopen ging op ca 50FPS. Met veel dingen in beeld, wilde het nog wel eens naar de 20 à 30 FPS gaan. Het laagste wat ik heb gemeten is 7FPS.
Nog niet echt je-van-het, maar het is een heel groot verschil ivm de 1 à 2 FPS die ik had ik de alpha :)
Misschien kun je ook nog ff posten op welke resolutie en andere relevante settings je draait.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Help!!!! schreef op 20 februari 2004 @ 16:05:
[...]

Misschien kun je ook nog ff posten op welke resolutie en andere relevante settings je draait.
Er valt niet echt veel in te stellen, althans, ik heb niets veranderd.
Zo aan het screenshotje te zien heb ik op 640x480 gespeeld :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

com_showfps 1 voor de framerate.

[ Voor 12% gewijzigd door Dyxtra op 20-02-2004 18:24 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Zegato schreef op 20 februari 2004 @ 18:19:
[...]

Er valt niet echt veel in te stellen, althans, ik heb niets veranderd.
Zo aan het screenshotje te zien heb ik op 640x480 gespeeld :)
mmmz van 640*480 kan ik helaas niet echt warm lopen. Zit je me te dollen want ik kan het zo niet 1 2 aan je screenshot zien.

met jouw kaart + 640*480 en dan slechts die framerates,.... ik houd mijn hart vast...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Help!!!! schreef op 20 februari 2004 @ 18:27:
[...]

mmmz van 640*480 kan ik helaas niet echt warm lopen. Zit je me te dollen want ik kan het zo niet 1 2 aan je screenshot zien.

met jouw kaart + 640*480 en dan slechts die framerates,.... ik houd mijn hart vast...
tjah, ik weet het ook niet.
Er zijn nog veel fouten in de textures en geluiden.
De game is dus echt alles behalve af. Verder houd ik me ook niet zo veel met de technieken van games, maar ik denk dat het daar nog aan ligt... :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Zegato schreef op 20 februari 2004 @ 18:36:
[...]

tjah, ik weet het ook niet.
Er zijn nog veel fouten in de textures en geluiden.
De game is dus echt alles behalve af. Verder houd ik me ook niet zo veel met de technieken van games, maar ik denk dat het daar nog aan ligt... :)
ach ja, ik denk dat we blij mogen zijn als ie in september in de winkels ligt. Tegen die tijd ligt de opvolger van de nv40/r420 alweer in de shops. Daar loopt t heus wel op. >:)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

D³ schreef op 20 februari 2004 @ 18:23:
com_showfps 1 voor de framerate.
DOH :P Kom ik met cg :X
Khad het kunnen weten...
Dank D³ :)

Zegato, je kan de resolutie wel veranderen, hoor. Dan kan je ook even kijken hoe het in 1024 draait :D

[ Voor 26% gewijzigd door Okyah op 20-02-2004 18:51 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Zo ver mijn kennis rijkt is dit gewoon een getweakte alpha met de levels van Zephbane enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Dus tis stiekem eik de Alpha, maar dan enhanced? :P
Dat geeft dus goede hoop voor de final (die eind dit jaar gepland staat ofzo? :X ) :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:46

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Zegato schreef op 20 februari 2004 @ 12:49:
Ik heb vandaag de nieuwe bèta van Doom III gedownloaded die op 11 februari jongstleden is uitgebracht :)
Deze keer loopt het al een stuk beter dan voorheen (ik heb hiervoor alleen de alpha gehad).

[...]

Dit is de version history

[...]

Een hoop nieuws om te spelen dus :)

Systeem:
AMD Athlon 2800+
GeForce FX 5900 XT
2x120GB in RAID0
512MB DDR
(voor de rest zie mijn sig :) )

Ik weet niet hoeveel FPS het waren, maar het liep best okay :)
Opvallend vond ik het overigens dat het alleen met Detonator 41.09 liep.
53.03 en 52.** wilden niet werken...
mag ik vragen hoe je aan die beta komt ? ik kan er nergens niks over vinden namelijk
of is het weer een leak ?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Tis niet legaal en je mag het niet vragen :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Okyah schreef op 20 februari 2004 @ 19:01:
Tis niet legaal en je mag het niet vragen :P
Dat deed hij ook niet, vroeg alleen of het een leak was of een legale download :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Laatst online: 20-06-2024
Damn... had al zo'n vermoeden... beter zoeken dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

* laten we zo min mogelijk (lees: geen) vragen stellen waar de beta te krijgen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Laatst online: 20-06-2024
Denk dat we dat ook niet hoeven doen :)

Als ze op een LAN-event een goeddraaiende multiplayer-demo kunnen showen, dan gaan ze niet 11 februari 2004 een brakke beta uitbrengen... geen officiele in ieder geval :+

Dussssssss.................. Spelletje zal wel verder ontwikkeld zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainzoom
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-04-2023
Ik heb 'm ook :)

Zit meteen al weer vast, dus als iemand weet waar ik de code voor de deur kan vinden :D

Er is iemand die beweert dat je de resolutie wél kan instellen, kan je even vertellen hoe dan? Want via de menu's begin ik elke keer weer een 'new game'

PS. Schrok me na 5 minuten spelen al wel 3 keer een hoedje.

Verbal: "i hate fuckin' cops"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Met r_mode <getal> kun je resoluties instellen, waarbij (en dit weet ik niet zeker)

3 = 800*600
4 = 1024*768
etc

Kun je het beste zelf even testen.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Lol , iedereen weer zoveel plezier voor gewoon een zeer oude alpha met wat amateurlevels (hoewel de Doomed zeer proffesioneel zijn :p ) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is geen oude alpha , maar een nieuwe alpha :P
Hij draait ook stukken beter als de eerste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Dit is de oude alpha hoor, alleen 1 en ander getweaked door wat fans.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.