[PC] Doom III Deel 2

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.256 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-05 10:18

JayVee

shibby++!

Dat was dus een Imp. En ja, klopt inderdaad. Goed, dat is gescript, dus daar werken de ragdoll physics misschien niet. Beetje slordig inderdaad, misschien dat ze het nog verbeteren.

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Als ik zie wat er met die techdemo's van nVidia allemaal kan met een GF FX 5900, dan lukt doom3 ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-06 16:36

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Kan iemand me helpen? De demo van doom³ runt niet meer :( em blijft hangen op een wit of grijs scherm, vroeger heeft die nog gewerkt, voor specs zie sig...

als ie "blokkeert", dan word men proc voor de volle 100% gebruikt, en kheb al een keertje heel lang gewacht, maakt niks uit.

[ Voor 30% gewijzigd door ETzPliskin op 28-07-2003 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:10

bAdmuTs

mAzE

Probeer is andere drivers te installen, had ik laatst ook met de nieuwste drivers kreeg ik een grijs/zwart scherm en met versie 40.** werkte et perfect :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-06 16:36

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

tnx :D werkt perfect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:33

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Bartjuh schreef op 27 July 2003 @ 20:45:
Als ik zie wat er met die techdemo's van nVidia allemaal kan met een GF FX 5900, dan lukt doom3 ook wel :)
Techdemo =/= game.

Niet alleen de graphics kosten rekentijd. Vooral ook AI, collision detection, gamestate en andere dingen kosten veel. Vandaar1 dat bij veel mensen ook een framerate drop optreed waneer er mosters komen. Een techdemo is dus absoluut niet representatief voor wat er in een spel allemaal mogenlijk is.

1 : Goed, een erg kort door de bocht stelling, niet helemaal waar, maar geeft wel een indicatie

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Neeeeee, baaaaad news guyz:
http://www.3dactionplanet.com/doom/
Bluesnews reports that id Software programmer Graeme Devine has indeed left id Software and has taken up residency at MicroSofts Ensemble Studios with other ex id Software employees such as Sandy Peterson and Paul Jaquays. Amongst rumours earlier in the year of sound engineer Trent Reznor of the music group Nine Inch Nails leaving the DOOM 3 project as well, will this have any additional impact on the release of DOOM 3? To get the full details about Graeme's departure, you can get more information here although a registration for Gamasutra is required.
Graeme Devine heeft de sound engine en het collision detection system geprogged (als ik het goed heb).

//edit: Het waren de sound en de particle engine. Zoals in een van de laatste interviews op gamespy te lezen valt heeft dit geen effect op de release.

[ Voor 9% gewijzigd door JayVee op 18-08-2003 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

hij werkt nu toch voor een black metal band? ben de naam alleenvergeten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Uhm, jij bent in de war met Trent Reznor, die de zanger (?) is van de Nine Inch Nails. Die is al een heel tijdje geleden gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinolief
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-01-2021
Novah schreef op 31 May 2003 @ 18:54:
Waarom speelt DooM 3 precies hetzelfde verhaal als DooM 1? Dan is het toch geen DooM 3 meer maar gewoon een remake van 1. Niet dat het verhaal boeit, maargoed.
Ik ben benieuwd hoe de modstuff word. Ik denk aangezien ze ook Quake IV op de engine brouwen de modsupport wel goed zit. Kunnen we hopelijk leuke mods verwachten want van de MP van DooM 3 zelf hoe je niet veel te verwachten had ik gelezen. Ik hoop stiekem op een DooM 1 levels -> DooM 3 engine mod :)
En de echte Doom fans van het 1e uur boeit het verhaal zeker niet.
Doom is het het spel van "eerst schieten en dan pas vragen stellen" :9 en zodra DoomIII EINDELIJK komt wil ik die weer tot in den treure spelen... . >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

pinolief schreef op 09 augustus 2003 @ 12:28:
[...]

En de echte Doom fans van het 1e uur boeit het verhaal zeker niet.
Doom is het het spel van "eerst schieten en dan pas vragen stellen" :9 en zodra DoomIII EINDELIJK komt wil ik die weer tot in den treure spelen... . >:)
Ik ben het daar toch niet mee eens. Een goed Science-Fiction verhaal ga ik niet uit de weg. Dus het kan het spel er alleen maar beter op maken. Ik ben die standaard FPS Single Player games een beetje zat, supersaai, elke keer hetzelfde. Als het spel niets extra's heeft, gaat het ook echt vervelen. Multiplayer speel ik maar twee FPS games, ik ben niet van plan daar meer aan toe te voegen. UK2k3 en BF1942 zijn de beste MP games die er zijn, Ravenshield en Vietcong speel ik overigens Coop.

Maar of de graphics moeten echtsuper zijn, of het spel moet iets origineels hebben, anders lamaar. Ik kan RPGs tot in de treuren blijven spelen, alleen met FPS is het leuke er een beetje af. Als de enige gameplay schieten is, is dat ook wel logisch.

Doom III zal het dan ook bij mij van de sfeer en het verhaal moeten hebben, graphics mogen er ook zijn, maar zijn niet reden genoeg meer om een FPS te spelen. Ik speel dus voornamelijk of games puur single player, want combinatiegames halen het vaak niet. Voor multiplayer games kun je toch echt beter de pure multiplayer game nemen, krijg je altijd meer van het goeie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-06 15:57

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik heb af en toe kreten gehoord tussen de DoomIII vs. HL2 'strijd', en heb daarbij gehoord dat DoomIII adembenemende grfx heeft..
Maar om dit nou adembenemend te noemen:
http://www.qexpo.com/uploaded/72/T2i.jpg
Het kan aan mij liggen, maar het lijkt als een update voor Grim Fandango :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:07

Rival24

I'll Be Back

Booth schreef op 09 augustus 2003 @ 14:47:
Ik heb af en toe kreten gehoord tussen de DoomIII vs. HL2 'strijd', en heb daarbij gehoord dat DoomIII adembenemende grfx heeft..
Maar om dit nou adembenemend te noemen:
http://www.qexpo.com/uploaded/72/T2i.jpg
Het kan aan mij liggen, maar het lijkt als een update voor Grim Fandango :/
LOL, dat zijn Quake 1 screenies met de tenebrae mod :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-06 15:57

Booth

¯¯¯¯¯¯

Omfg ja :D
En dat witte ding moet de boomstick voorstellen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 17-06 07:29
hehe, das idd quake1 :) toch mooi wat zo'n oude engine allemaal nog kan :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

http://www.quakecon.org

Mwuaharharharharhar! Nog één (1) dag!

En dan hopen dat wij hem ook mogen spelen!
(De Doom III MultiPlayer demo die attendees dus mogen spelen op dit fragfestijn...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:08

Maxow

Hidden Sound System

ik denk het niet eigelijk... net als dat je Colin McCrae4 (voor de console) ook kon spelen op Campzone3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

JayVee schreef op 13 augustus 2003 @ 09:41:
http://www.quakecon.org

Mwuaharharharharhar! Nog één (1) dag!

En dan hopen dat wij hem ook mogen spelen!
(De Doom III MultiPlayer demo die attendees dus mogen spelen op dit fragfestijn...)
Woei goed dat je het zegt! Was Qcon helemaal vergeten, bijna weer een Q3 competitie misgelopen :P Thank you JayVee.

* Dyxtra verheugt zich op de demo's (demo's van de wedstrijden in dit geval :) ).

Owjah, DIII MP demo zou ook leuk zijn natuurlijk :Y)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-06 12:55
Komt doom3 morgen? Ben natuurlijk reuze benieuwd hoe het zal draaien. Ben nu de Alpha demo aan het downloaden (Na lang, heeel lang zoeken)

Ben super benieuwd.. :D Maarja nog 3 uur wachten..

[ Voor 83% gewijzigd door Kimberly op 13-08-2003 21:25 ]

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• Kimberly
Had hem eindelijk binnen ging elke keer naar 2 KB per seconde, later 33 dus al wat beter. :) Kan dit spel zeer goed spelen op mijn computer. (Zie sig)

Heb alle maps al gespeelt, spel ziet er echt gruwelijk uit, aleen is dit niet echt mijn gerne games, té eng. >:)

Kan trouwens nergens het command vinden hoeveel FPS ik heb, ik schat rond de 60-70 FPS aleen met beestjes is het wat minder.

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• Maverick
  • Laatst online: 17-06 07:29
Deorgere schreef op 14 August 2003 @ 19:48:
Kan trouwens nergens het command vinden hoeveel FPS ik heb, ik schat rond de 60-70 FPS aleen met beestjes is het wat minder.
Met een launcher kun je fps meetsal aanzetten, ik betwijfel dat je er 60-70 haalt, ik het hetzelfde systeem als jou, maar dan een 2500+ @ 2800+ en een 9700pro, en haal zeker niet zoveel frames. of draai je het op een hele lage reso?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Anoniem: 41017

De 1e MP indrukken van Doom3:
edit: mocht niet van Activision ;(
Bron ( site was LOEItraag, zijn nu ant upgraden :P )

De Berserker PU lijkt me humor :P

:)

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 14-08-2003 20:37 ]

Anoniem: 34554

2maal doom3 multiplayer screenie

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/screens/pc_doom3//2003-08-14/screen2_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/screens/pc_doom3//2003-08-14/screen1_large.jpg

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-06 16:09
Wow dat wordt zeker mijn pc upgraden als ik dat zo zie ... djeeez

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
640*480 zonder AA ?
en dat op Quakecon ???? Belooft niet veel goeds :(

Bah,die bumpmaps blinken teveel :r

[ Voor 22% gewijzigd door Exe-cuter op 14-08-2003 20:17 ]

• Kimberly
Maverick schreef op 14 August 2003 @ 19:54:
[...]

Met een launcher kun je fps meetsal aanzetten, ik betwijfel dat je er 60-70 haalt, ik het hetzelfde systeem als jou, maar dan een 2500+ @ 2800+ en een 9700pro, en haal zeker niet zoveel frames. of draai je het op een hele lage reso?
Nee ik heb exec mediumquality.cfg met r_mode 4 ( dat is 800x600 )

En het draait echt perfect hier, echt schokking nee. :) Wel vaag is dat die zombies elke keer weer tot leven komen, hoevaak je er ook op schiet :)

• Exe-cuter
Soms blijven ze ook liggen,maar vraag me niet hoe dat komt :p

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-06 15:55
psss.. dan hebben ze er gewoon geen zin meer in.. :P

Strava | AP | IP | AW

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
# Wapens die aanwezig waren in de demo waren: pistool, shotgun, machinegeweer, flashlight (voor de donkere plekken en geschikt als melee-wapen), rocketlauncher en plasmageweer.
# De map die we speelden was met 4 spelers (wat ook het maximum aantal spelers is) en speelde zich af in een reeks kleine gangen met een core. In deze core was een 'beserk' aanwezig. Wanneer je beserk bent, vervaagt je beeld en maak je met je vuisten instant-kills bij iedereen die je tegen zal komen. Het nadeel is natuurlijk dat je beeld sterk vervormd is
# Ook bij het incasseren van kogels van een tegenstander zal je beeld sterk vervagen.
# Headshots zijn bijna onmogelijk te maken omdat de hits per polygoon worden berekend. Zo zal je zelfs onder een arm of tussen benen van je tegenstander door kunnen schieten.
# De game mag dan van ID zijn, maar verwacht geen rocketjumps of Quake 3 achtige toestanden van rocketjumps, e.d. Doom 3 draait om de ground-combat.
http://www.gamer.nl/nieuws/18733

March of the Eagles

Anoniem: 41017

http://www.computerandvid...ws_story.php(que)id=95176

nog wat lui die hem hebben getest :P

Anoniem: 27945

LOL gamer.nl zegt dat de screens exclusief van hun zijn... op de screens staat tothegame.....

• Kimberly
Exe-cuter schreef op 14 August 2003 @ 20:43:
[...]

Tjah,ik heb geen mail gehad,dus hebde ff pech gehad he :p
Heb toch aardig wat mensen gemaild, maarja de aanhouder wint :D

Ook vallen ze in map e3/e3_1 niet eens aan. Dan lopen ze daar en dan kijken ze een beetje dom :? Hoop dat het niet zo is in de full version..

Geluid is echt heel erg eng, ik scrok het meest toen er in map e3/e3_2 een dopje uit de muur kwam en daarna allemaal stalen buizen uit de muur kwamen :D Was het zo'n demon! Ik ff schrikken..

Best eng spelen in het donker als de rest stil is..

• OcNewB
  • Laatst online: 16-06 10:26
Momenteel wordt op er op quakecon op deze machines gespeeld:

Something that a lot of people have been asking about is the specifications of the machines which will be used in the tournaments. Well, my buddy Jeff from AMD just handed me that information which I am happy to share with you now:

CPU: AMD Athlon 64 (engineering sample)
Motherboard: NVIDIA TOP SECRET nForce Motherboard Technology
Video: NVIDIA GeForce FX5900 Ultra GPU-based Leadtek Winfast A350 Ultra
RAM: 512MB DDR 3200
Hard Drive: Western Digital 80GB 7200RPM
Sounds like these are sweet machines!

www.quakecon.org

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-06 15:55
ben benieuwd wat eruitkomt over die amd ahtlon :)

Strava | AP | IP | AW

• JayVee

JayVee

shibby++!

Sheeeeeeeat!
id wouldn't give a firm release date for DOOM 3, but they did confirm that it won't be shipping in 2003, which gives them plenty of time to continue balancing the weapons and other multiplayer components.
http://www.gamespy.com/quakecon2003/doom3/

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Laatst online: 14-06 19:04

Sa1

Is er niet toevallig een oneerlijk persoon op Qcon die even de cd van ID steelt en der een mooie iso van maakt? :DDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Ik vrees dat de demo niet gelekt wordt. id laat mensen niet eens screenshots maken! En het zijn bakken die er extra voor ingericht zijn.
Zou wel erg jammer zijn als ze die demo niet gewoon openbaar maken. Zou ik ze wel kwalijk nemen. Misschien wachten ze nog tot de QuakeCon afgelopen is, anders gaat iedereen naar huis! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

''t vervelende is wel dat er toen q3 uit kwam, er giga veel mp tests waren, welke ik overigens allemaal op m'n 33k6 modempje gedownload had... werd vervelend toen er 2 a 3 per week uit kwamen.. :)

maarjah, even hopen dat ze 't wel gaan uitgeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28475

Ging het zo ook niet met return to castle wolfenstein? eerst de mp test op de quakecon laten zien en daarna de publieke release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

Is die demo al ergens te downloaden of is 't allemaal nog intern??

edit: Laat maar, eerst lezen voordat je post Remco...

[ Voor 33% gewijzigd door RSP op 15-08-2003 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Wat ik las over die MP van Doom III beviel me wel. Geen Quake 3 toestanden, eindelijk weer een goede groundcombat shooter. Ik vrees toch dat ondanks de 4 personen per game het toch erg lekker gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

Anoniem: 86074 schreef op 16 August 2003 @ 00:51:
Wat ik las over die MP van Doom III beviel me wel. Geen Quake 3 toestanden, eindelijk weer een goede groundcombat shooter. Ik vrees toch dat ondanks de 4 personen per game het toch erg lekker gaat worden.
Persoonlijk vin ik die "Quake 3 toestanden" erg leuk, echter hier komt Quake IV al voor.

Heb gisteren even de alpha weer gedownload (wat nou moeilijk zoeken, hij staat practisch overal). Even geinstalleerd, en draait als een trein.. op radeon 9700.. Vind er alleen nix want als je de 3 maps een x doorlopen hebt .. tjah dan is het klaar.. maar goed .. daar is het een alpha voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:45
Quake 4 wordt toch singleplayer? :D

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80154

Tampie schreef op 16 August 2003 @ 10:44:
Quake 4 wordt toch singleplayer? :D
Nujah net zo singleplayer als Quake 1+2

Je kunt toch niet ontkennen dat die alsnog enigsinds online gespeelt werden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Nog wat multiplayer demo impressies.

QuakeCon Doom III Keynote Panel Highlights
The single player aspect of the game is central to Doom III and Hollenshead said that the game will be id best single player game the company has ever created. The team is working with a novelist on the storyline and working with storyboards in order to make the game a solid single player experience.
Ben benieuwd :)

Voertuigen in Quake IV:
During the QuakeCon 2003 keynote a few minutes ago, Tim Willits of id mentioned that work is being done on vehicles for the upcoming Quake 4. Also, it is likely that Quake 4 will be highlighted at next year's QuakeCon. And Todd Hollenshead mentioned that "Quake 4 and QuakeCon 2K4 sound pretty nice together," although it is not confirmed that it will be a 2004 release.
Is er een QIV topic eigenlijk?
*wiegt naar voren en achteren met handen op de oren*

Na na na Doom III komt gewoon dit jaar la la la
Sa1 schreef op 15 August 2003 @ 13:07:
''t vervelende is wel dat er toen q3 uit kwam, er giga veel mp tests waren, welke ik overigens allemaal op m'n 33k6 modempje gedownload had... werd vervelend toen er 2 a 3 per week uit kwamen.. :)
Heh ik ook :) Al had ik een supersnelle 56K ;)

Owjah, ook nog wat nieuwe icons:

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/doomiii/d3_evade.gif Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/doomiii/d3_idlogo.gif Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/doomiii/d3_lookaround.gif Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/doomiii/d3_physics.gif

Rest is hier te vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door Dyxtra op 16-08-2003 17:23 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Whoehoe!
http://www.gamespy.com/quakecon2003/carmack/index.shtml
GameSpy: Are you going to retire after DOOM 3?
John Carmack: No. I've got at least one more rendering engine to write.
Dat is tenminste goed nieuws! :9~

//edit: Hey D³, die animated gifjes zijn beetje te groot he! Ik wou die met dat id logo wel gebruiken, maar die is 70kb! Max voor GoT is 10kb. :'(

//edit2: @TheEvilCuber: Oh, daar had ik niet aan gedacht. Mja, ik heb mijn eigen logotje ervan gemaakt. nog maar 8 frames ipv 47 en 32kleuren. 8kb nu. En ziet er niet veel slechter uit vind ik!

[ Voor 49% gewijzigd door JayVee op 17-08-2003 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

nee hoor, je moet de URL van je icon invullen in je profiel bij Webicon-locatie :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-06 01:08

Largo

Donderdraak

TheEvilCuber schreef op 17 August 2003 @ 15:43:
nee hoor, je moet de URL van je icon invullen in je profiel bij Webicon-locatie :)
hmmm, als ze groter waren geweest zouden het erg coole screensavers voor mijn t610 zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Exe-cuter schreef op 14 August 2003 @ 20:16:
Bah,die bumpmaps blinken teveel :r
Dat zijn de specular highlights. De bump maps zorgen voor schaduw effecten.

id is trouwens niet van plan de demo te releasen. Dus voorlopig de alpha blijven spelen. Wel erg jammer.

Denk dat we voorlopig geen nieuwe D³ info krijgen. Juist de QuakeCon is het event om nieuwe info en screenies en filmpies of zo te releasen. Wat we dus tot nu toe hebben gekregen (was niet veel en) zal voorlopig genoeg moeten zijn.

Gelukkig zijn ze door de geweldige feedback weer extra gemotiveerd om het spelletje af te maken. Dus laten we ze even werken en kijken we wat de "concurrentie" doet. HL2, XIII, Deus Ex 2, Max Payne 2, Far Cry, Jedi Knight Academy en KoToR (XboX versie schijnt geweldig game te zijn...), etc etc etc!

En nu kappen met GoTen en leren voor tentamens! >:)

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-05 10:09

BitByter

Prutst dit forum

heeft iemand nog die doom 3 launcher ???

• GG85
  • Laatst online: 21:02

GG85

.......

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

heel fijn en aardig, maar niet te downloaden :(
ook al ga ik naar je pagina, het werkt voor ginne meter :P

zal ik 'm hosten voor je? lycos suckt nl bigtime :(

of pas iig die html aan dat het een linkje is oid :(

[ Voor 17% gewijzigd door BitByter op 21-08-2003 19:26 ]

• GG85
  • Laatst online: 21:02

GG85

.......

offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door GG85 op 21-08-2003 21:25 ]

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

dat was niet de "launcher" die ik bedoelde

ik bedoel een file die heet "doom3launcher.exe"

nergens te vinden :?

[ Voor 85% gewijzigd door BitByter op 21-08-2003 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14383

kan iemand mij de code vertellen voor de deur in lvl 2?

Ik heb hem al. 9 4 2

edit 2 : nee dus :(

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 14383 op 29-08-2003 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Anoniem: 14383 schreef op 29 augustus 2003 @ 12:22:
kan iemand mij de code vertellen voor de deur in lvl 2?

Ik heb hem al. 9 4 2

edit 2 : nee dus :(
Bijna goed, 9 2 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14383

Thanks (hoop ik) :)

• Wincenty
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-12-2024
Weten we al wanner eindelijk Doom eruit komt ?

• OcNewB
  • Laatst online: 16-06 10:26
ergens in 2004. Gewoon ff zoeken man.

• Wincenty
  • Registratie: April 2003
Was een beetje vroeg voor mij iedegevaal dank je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44064

$ 48.95 [PREORDER] Doom III CD
http://www.3dgamers.com/games/doom3/

Officially released game files

Download File Page Description

--------------------------------------------------------------------------------

May 22, 2002 405 KB doom3pix.zip - Collection of screenshots (4)
Jul 30, 2002 269 KB doom3pix2l.zip - Collection of screenshots (2; low-res)
Jul 30, 2002 742 KB doom3pix2h.zip - Collection of screenshots (2; high-res)
Aug 15, 2002 284 KB doom3pix3l.zip - Collection of screenshots (2; low-res)
Aug 15, 2002 797 KB doom3pix3h.zip - Collection of screenshots (2; high-res)
May 12, 2003 141 KB doom3pix4l.zip - Collection of screenshots (2; low-res)
May 12, 2003 574 KB doom3pix4h.zip - Collection of screenshots (2; high-res)
Aug 14, 2003 316 KB doom3pix5l.zip - Collection of MP screenshots (2; low-res)
Aug 14, 2003 2.5 MB doom3pix5h.zip - Collection of MP screenshots (2; super-res)

--------------------------------------------------------------------------------

May 16, 2003 62.6 MB d3_e32003.mov - Movie trailer of E3 2003 (480x360, 2:53, MOV)

May 23, 2002 26.3 MB doom_iii_legacy_low.zip - The Legacy movie trailer (320x240, 7:18, WMV)
May 23, 2002 78.2 MB doom_iii_legacy_high.zip - The Legacy movie trailer (640x480, 7:18, WMV)
May 23, 2002 39.8 MB doom_iii_legacy_low_qt.zip - The Legacy movie trailer (320x240, 7:18, MOV)
May 23, 2002 113 MB doom_iii_legacy_high_qt.zip - The Legacy movie trailer (640x480, 7:18, MOV)
:P

edit:

Welcome to DoomIII.us

PRE-ORDER DOOM III NOW!
Can't wait for Doom III? Order Doom II or Final Doom to hold you over. Then download Doom Legacy at legacy.newdoom.com for an OpenGL, high resolution blast to the past. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 44064 op 15-09-2003 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000

FoggyFreek

I'm a llama again!

Heeft iedereen deze nou gemist?

Afbeeldingslocatie: http://www.worthplaying.com/press/114/shot00154_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.worthplaying.com/press/114/shot00313_small.jpg

Ik vind ze in ieder geval een stuk gaver dan alle andere screens :D

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

http://www.fileplanet.com/files/130000/130670.shtml voor high res. 4000x3000 :P

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze ietwat tegen vind vallen, misschien komt het ook door half life 2 doordat die screens meer sfeer hebben zeg maar en dus al wat meer verwacht...

Maar de previews beloven tot nu toe aardig wat dus we wachten nog ff rustig af, screens zeggen ook niet alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

FoggyFreek schreef op 23 September 2003 @ 13:51:
Heeft iedereen deze nou gemist?
Ik ga zó ontzettend in me broek schijten tijdens dit spel :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Dyxtra op 23-09-2003 16:18 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Laatst online: 17-06 09:43

Halfkakkende

Vandring

Daar sluit ik me bij aan :D . Gave screens hoor.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Zeker die eerste is VET.

Er zijn weer een aantal nieuwe interviews en zo gekomen. Misschien dat ze net voor de release van HL2 wat meer laten zien zodat mensen het spelletje niet helemaal vergeten!

check http://www.planetdoom.com/ daar staan ze allemaal vermeldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:46
idd, ik hoop dat doom3 ook weer het echte doom gevoel met zich meebringt

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Ik denk het niet eigelijk. Het wordt totaal anders. Denk dat het met de gameplay ook echt goed komt. Verhaal wordt in-game verteld, scientists die je mee kan nemen en air breaches... niet alleen knallen dus. Jummie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518

JayVee schreef op 23 September 2003 @ 17:28:
Ik denk het niet eigelijk. Het wordt totaal anders. Denk dat het met de gameplay ook echt goed komt. Verhaal wordt in-game verteld, scientists die je mee kan nemen en air breaches... niet alleen knallen dus. Jummie!
Oftewel Halflife 1 rip-off..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Anoniem: 89518 schreef op 23 September 2003 @ 17:46:
[...]

Hier staat een half life draadje: [rml][ PC] Half-Life 2 - Deel 5[/rml] :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Aan het aantal Trites te zien krijgen we het Doom 1 / 2 gevoel echt weer terug.Nooit gedacht dat ze toch zoveel monsters in 1 keer op het scherm gingen zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Hopelijk zie je het gezicht van je karakter onderin weer. :)

En dan maar kijken.... links rechts links links rechts links rechts rechts etc etc. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 17-06 17:00

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

zal er niet in zitten :( iemand maakt er wel een mod voor :D

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70997

Anoniem: 89518 schreef op 23 September 2003 @ 17:46:
[...]

Als je niks zinnigs hebt te zeggen Zeg dan niks........................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Laatst online: 20-06-2024
Het was algemeen bekend dat deze presentatie al bijna een maand geleden was.
Artikels over de presentatie mochten echter nog niet tot 22/09 gepubliceerd worden.

Mij kan het niet boeien welke game toffer is HL2 of Doom3, ze zien er beide strak uit. Maar om eerlijk te zijn heeft Doom de voorkeur, wie is er nou niet mee opgegroeid?

• Exe-cuter
offtopic:
Ik ben opgegroeid met HL2 :p

Volgens mij richt Doom 3 zich ook op een oudere doelgroep dan HL2

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:07
haha, hoezo dat? intelligentere gameplay soms? :P

Anoniem: 41542

Nee, het is te eng voor de kleintjes ;)

Het zou op zich ook wel aardig zijn om een paar screens van D3 te zien die zijn gemaakt met minder grafische opties aan en op lagere resolutie, dan kan ik misschien zien hoe het er op mijn compu uit gaat zien :)

• Exe-cuter
Anoniem: 41542 schreef op 24 September 2003 @ 14:34:
Nee, het is te eng voor de kleintjes ;)

Het zou op zich ook wel aardig zijn om een paar screens van D3 te zien die zijn gemaakt met minder grafische opties aan en op lagere resolutie, dan kan ik misschien zien hoe het er op mijn compu uit gaat zien :)
Als men mindere graphics zou tonen , denken veel mensen dat het spel niet meer aankan.Dit is zeer slechte reclame.

Probeer desnoods de alpha eens he

Anoniem: 89518

Anoniem: 70997 schreef op 23 september 2003 @ 19:49:
[...]

Als je niks zinnigs hebt te zeggen Zeg dan niks........................
Ok ok , je hebt gelijk, mijn excuses, kon het ff niet laten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Heyy, eindelijk een nieuwe screenie. Heb hem van planetdoom, en die hebben hem van een "in-depth-look" van yahoo games die op erg oude informatie gebaseerd is. Anyway, here goes:
Afbeeldingslocatie: http://www.planetdoom.com/images/photo/big/101003.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Gabe Newell (Valve) over Doom 3:

As a rule of thumb, DX9 games are going to run faster or look better or both on the ATI cards (remember that visual quality and framerate are almost always inversely related and remember that ATI is fundamentally faster in a lot of key areas so you have more performance to allocate to either framerate or visual quality).. The exception to this is likely to be Doom3 and Doom3-derived games. I haven't spoken to John directly about this, but it's my understanding that NVIDIA did a good job of implementing hardware specifically for Doom3. Of course Doom3 isn't really a DX9 application in the sense that I'm using it in this email - it's more or less a DX7 application. John's design for Doom3 means he does a lot of the rendering work in software rather than in hardware, which, given what he's doing, makes a ton of sense.

bron hier

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Sja, John gebruikt vooral OpenGL, en nVidia was met OGL altijd al sneller dan ATI.

Mensen, aanschouw de nieuwe screenshots op www.doom3.com! Helaas zijn de wallpapers erg klein (max 1024x786) maar wel vet.

Daarnaast zijn er wat nieuwe scans uit een duits blad te vinden...

En wie heeel wat nieuwe nieuwtjes incl spoilers (wel met warnings in de tekst) wil zien, check deze post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78739

Een nieuwe trailer van Doom 3: http://games.telenet.be/index.php?game=12

Ik vraag me af wat hiervan de bedoeling is, enkel het begin en de stem is veranderd, best wel grappig.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 06-12-2003 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
... En betere qualiteit. Wel wee rleuk om het nog eens te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Op gamershell is de E3 trailer van Doom³ te downloaden... maar deze keer met ECHT hoge resolutie (640x480). En weer met vrouwenstemmetje! 170MB MOV file!

[ Voor 3% gewijzigd door JayVee op 10-12-2003 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Laatst online: 28-05 14:55
De site is er nu ook:

http://www.doom3.com/

En de Doom3 icoontjes in de begin post van deze thread zien er niet echt meer als Doom3 icoontjes uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Epilepsie aanvallen krijg ik ervan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroTec
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-01 13:30
Krijg er heel iets anders van...................zooooon grote om precies te zijn,

Trailer is echt uber vetjes.............geloof dat ik weer net zo verslaafd ga worden als enkele jaren geleden !

Dont work hard, just party!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
NitroTec schreef op 10 december 2003 @ 11:37:
Krijg er heel iets anders van...................zooooon grote om precies te zijn,

Trailer is echt uber vetjes.............geloof dat ik weer net zo verslaafd ga worden als enkele jaren geleden !
Ik had het over de Doom 3 icons in de startpost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:17

steveman

Comfortabel ten onder

Exe-cuter schreef op 10 december 2003 @ 13:59:
[...]

Ik had het over de Doom 3 icons in de startpost ;)
iemand hier in groningen (1 van de selwerd flats om precies te zijn) vind het een beetje flauw dat men steeds aan z'n 10mbit lijntje zit te trekken, dus heeft ie van die gifjes neergezet (beter dat dan gay-pron imho).

/offtopic

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Laatst online: 05-06 12:37
Ik hoop dat ze het mogelijk maken om alle levels ZONDER licht te spelen.
Dus dat alle lichten uit staan en je alleen wat kunt zien met je flashlight.
Lijkt me echt MEGA eng om zo s'nachts te spelen.

Helemaal zonder licht, of alleen dat de computerschermen nog aan staan, of alleen hier en daar een miniscuul lampje van de uitgang die een hele enge sfeer schept.

Ik hoop ook dat het mogelijk is om lichten kapot te maken ala Splintercell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Technisch gezien zou je alle lichten zonder problemen kunnen uitdoen , het wordt toch in realtime berekend. Maar zoals je in de alpha kon zien , gaan de meeste lampen niet kapot als je erop schiet , dus hoop er maar niet op dat alle lampen te doven zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Exe-cuter schreef op 10 december 2003 @ 18:49:
Technisch gezien zou je alle lichten zonder problemen kunnen uitdoen , het wordt toch in realtime berekend. Maar zoals je in de alpha kon zien , gaan de meeste lampen niet kapot als je erop schiet , dus hoop er maar niet op dat alle lampen te doven zijn
Moet toch wel een mod van te maken zijn?
Het lijkt mij trouwens erg simpel voor de developer om dit te implementeren, in MP zou het bv heel strategisch zijn, en in SP is het gewoon erg stoer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Met een mod is dat idd in no-time klaar. Ik denk dat je in het spel bepaalde punten hebt om het strategisch tegen je vijanden te gebruiken ofzow , maar zeker niet de hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 23:08

Maxow

Hidden Sound System

Legion schreef op 10 december 2003 @ 18:43:
Ik hoop dat ze het mogelijk maken om alle levels ZONDER licht te spelen.
Dus dat alle lichten uit staan en je alleen wat kunt zien met je flashlight.
Lijkt me echt MEGA eng om zo s'nachts te spelen.

Helemaal zonder licht, of alleen dat de computerschermen nog aan staan, of alleen hier en daar een miniscuul lampje van de uitgang die een hele enge sfeer schept.

Ik hoop ook dat het mogelijk is om lichten kapot te maken ala Splintercell.
mwoah, als je alleen met je flashlight kunt spelen lijkt we wel gaar, er is een poos terug al bekend gemaakt dat je niet tegelijk je fleslicht en een wapen vast kunt houden, dus wordt volgens mij wel moeilijk om gastjes neer te schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 17:22
hey aftermath! Bandbreedtesnoeper! :P

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Maxow schreef op 10 december 2003 @ 20:02:
[...]

mwoah, als je alleen met je flashlight kunt spelen lijkt we wel gaar, er is een poos terug al bekend gemaakt dat je niet tegelijk je fleslicht en een wapen vast kunt houden, dus wordt volgens mij wel moeilijk om gastjes neer te schieten ;)
Een shotgun met flashlight mod?? ;)
Lijkt me echt waanzinig stoer om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

steveman schreef op 10 december 2003 @ 16:12:
iemand hier in groningen (1 van de selwerd flats om precies te zijn) vind het een beetje flauw dat men steeds aan z'n 10mbit lijntje zit te trekken, dus heeft ie van die gifjes neergezet (beter dat dan gay-pron imho).

/offtopic
Ja dat is mijn werk. Er staat nadrukkelijk boven de icons dat men ze zelf moet hosten, maar uiteraard zijn er altijd van die gasten die dat niet doen. Dan maar even zo.

Sorry voor de flikkerende icoontjes :P

Server is van de heer yamAUchi overigens

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28475

Zo er is wat nieuwe media onder de horizon verschenen in de vorm van screenshots, waren al eerder te zien (scans) alleen nu officieel ;)

Here you go!

Afbeeldingslocatie: http://www.gamestar.de//graphics/bild_db/8800/8896/PopUp_640x480.idg%20s

Afbeeldingslocatie: http://www.gamestar.de//graphics/bild_db/8800/8897/PopUp_640x480.idg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamestar.de//graphics/bild_db/8800/8891/PopUp_640x480.idg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamestar.de//graphics/bild_db/8800/8892/PopUp_640x480.idg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamestar.de//graphics/bild_db/8800/8894/PopUp_640x480.idg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamestar.de//graphics/bild_db/8800/8893/PopUp_640x480.idg

Afbeeldingslocatie: http://doom3maps.ngz-network.de/images/news/d3_prew_7.jpg
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.