[PC] Doom III Deel 2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.240 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-06 15:31

FlashBang

Hoi.

Hardcore_gamer schreef op 17 juli 2004 @ 12:52:
Dit zag ik net op gamers.nl, een echt origineel Doom³ toetsenbord!!!

[afbeelding]

Ziet er lekker uit!! :9

Het is gemakkt door Ideazon en zal rond de $18,99 kosten., maar wanneer het uitkomt is nog niet bekend....hopelijk vlak voor/na de release ;)

Voor meer plaatjes zie: http://www.amazon.com/exe...KX0DER&vi=pictures&img=14
Ziet er handig uit, geoptimaliseert voor Doom 3 denk ikweet ik wel zeker :) , ik koop em als ie ook handig is om Half Life 2 te spelen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door FlashBang op 17-07-2004 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oeLangOetan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 18:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33436

Heb zonet even de website bekeken, en de trailer die daarop te bezichtigen is. Ben toch wel erg onder de indruk. Zoals ik al vermoedde een erg sterke sfeer, maar vooral de manier waarop de monsters je aanvallen lijkt erg vernieuwend (over het plafond enzo). Ik vraag me trouwens wel af in welke mate er dingen gescript zijn. Neem bijvoorbeeld dat beest dat plotseling uit een rooster uit de grond komt. Beetje nep als je dat gewoon elke keer weer ziet gebeuren als je dat stukje speelt.. Tuurlijk, voorheen waren dit soort zaken altijd gescript, maar een dergelijke nieuwe generatie game moet toch wel een behoorlijke dosis AI hebben en het steeds minder van scripts moeten hebben om telkens weer voor een nieuwe ervaring te zorgen wanneer je het speelt.

De trailer zag er trouwens al aardig angstaanjagend uit, ik ben benieuwd wanneer de eerste dode valt dankzij een hartinfarct omdat ie het spel toch niet helemaal aan kon. Ik vraag me ook af of ik hier zelf wel tegen kan, maar des te groter wordt nu de uitdaging om het spel te gaan spelen. En zeker als je er eenmaal 50 euro voor neer gelegd hebt, dan móet je het wel uitspelen >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:20
Zo, dat filmpje was vet man........ik kan niet wachten op het spel!!!!
Dit spel heeft echt zo'n vette sfeer, loop je door zo'n gang, heel rustig BOEM!!!!!! komt er ineens zo'n Pinky Demon dwars door de muur heen lopen!!! >:)
Geloof dat je dan schrikt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-06 08:19

b3ta

Hallo

LoL die presentator op het eind...... "PLEASE DON'T LET THAT GAME SUCK!" >:) _/-\o_

Damn wat een mooi filmpje weer :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Zalig de manier waarop de monsters verdwijnen wanneer je ze neerknalt :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oeLangOetan
* Hier zit gewoon copyright op *

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 17-07-2004 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Sorry hoor, ik weet niet of het aan mij ligt, maar wat is er ge-update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Ik heb dat filmpje al gezien ja.... disintegrerende monsters? Het is toch verdomme geen Buffy the Vampire Slayer? :|

Doodbloeden die hap! Net als in Doom 1 en 2. Maar ja, zal wel weer te zwaar zijn... kijk maar naar de multiplayer.
Hopelijk is het eruit te tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Anoniem: 60403 schreef op 17 juli 2004 @ 14:10:
[...]

Sorry hoor, ik weet niet of het aan mij ligt, maar wat is er ge-update?
Klik eens in het midden op "Enter the flash site" :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82495

HuggyB schreef op 17 juli 2004 @ 14:11:
Ik heb dat filmpje al gezien ja.... disintegrerende monsters? Het is toch verdomme geen Buffy the Vampire Slayer? :|

Doodbloeden die hap! Net als in Doom 1 en 2. Maar ja, zal wel weer te zwaar zijn... kijk maar naar de multiplayer.
Hopelijk is het eruit te tweaken.
Als je ziet hoe groot bijvoorbeeld die hond 8ige dingen zijn (kweenie hoe ze heten). Als die zouden blijven liggen dan zou je denk ik weinig overzicht meer hebben in zo'n ruimte omdat de helft van je vizier word geblokt door een lijk. Ook zou je erdoorheen moeten lopen, en het is nogal vaag als je door zo'n groot ding kan lopen 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Hacku schreef op 17 juli 2004 @ 14:27:
[...]

Klik eens in het midden op "Enter the flash site" :p
Waarom zie ik dat ook niet :?
Link is d00d ;(

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Locutus-of-Borg schreef op 17 juli 2004 @ 15:09:
[...]

Waarom zie ik dat ook niet :?
Flash installeren :p
Of doe eens ctrl + F5

[ Voor 5% gewijzigd door XWB op 17-07-2004 15:17 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol, Refreshen doet wonderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
lol 8)7

Btw deze al gelezen?
Duitsland is misschien wel het strengste land ter wereld als het aankomt op geweld in games. Een groot aantal spellen, zoals Soldier of Fortune, Quake 3, Grand Theft Auto en zelfs Command & Conquer: Generals zijn bij onze oosterburen indiziert. Dit houdt in dat een spel niet in de winkelschappen mag staan, maar enkel op aanvraag verkocht mag worden. Vaak kunnen ontwikkelaars deze sancties ontlopen door het bloed groen te kleuren of de mensen te vervangen door robots.

Met Doom 3 besloot id Software dit niet te doen, men zal in Duitsland gewoon de internationale versie op de markt brengen. Toch heeft de USK, dat over de beoordeling van het geweld in games gaat, het spel niet verboden, maar slechts het label '18 jaar en ouder' toegekend. De reden is vreemd: het spel is namelijk niet gewelddadig genoeg! De volgende tafereeltjes ontbreken, die toch vereist zijn om het spel een verbod op te leggen:

- das Spiel schildert keine Tötungen in epischer Breite
- Mord- und Metzelszenen werden nicht zynisch kommentiert
- es gibt keine selbstzweckhaften und detailliert geschilderten Brutalitäten
- ein reflexartiges Töten aller Spielfiguren hilft nicht weiter
- Gewalt wird nicht ästhetisiert
- es gibt keine Splatterszenen.

Wat we hieruit ook kunnen concluderen, is dat Doom 3 bij lange na niet het verwachte bloedfestijn is. Geen uit elkaar splattende lichamen, geen cynisch commentaar en geen beloning voor overkill. Het lijkt er dan ook op dat id met Doom 3 de wat meer 'realistische' weg is ingeslagen. Tevens zijn de meeste tegenstanders in het spel monsters, en geen 'normale' mensen, wat waarschijnlijk ook een rol gespeeld heeft.

Doom 3 is hiermee het eerste spel van id Software sinds Commander Keen dat in Duitsland weer gewoon verkocht mag worden. Sinds Wolfenstein 3D zijn namelijk alle games van deze ontwikkelaar van het 'indiziert' label voorzien.
http://www.gamer.nl/nieuws/22794

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiske
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:02
Hardcore_gamer schreef op 17 juli 2004 @ 15:40:
[...]

Geweldig, hoe verzin je het..... :D
Tis niet van mezelf hoor ;), ik vond het op isonews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Oh, omdat je zelf bij die films subtitels kunt toevoegen......my bad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:14
Afbeeldingslocatie: http://forums.hostileintent.org/uploads/post-2-1089846285.jpg

de diskette versie ! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Ik denk dat je wel wat meer diskettes nodig heb 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:50
euh.. je had vooro win 95 al iets van 100 diskettes nodig dus voor doom 3.. mwa kleine schatting.. container vol :p

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Doom3 zou toch 4 cd's worden? dan is het 4x750:1.44=2084 floppies (afgerond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03:47
Wow dat nieuwe filmpje met commentaar is wreed :9~ :9~ die monsters .. hoe wreed

Had die John Carmack heel anders voorgesteld alleen B)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
mwa die carmack kende ik al een tijde ( prototype nerd :P ) maar zag ik het nou goed in dat filmpje.. je zag die grote 'hond' op de speler afkomen die vervolgens een shotgun schoot maar zat er nou echt een gat in dat beest of leek dat maar zo?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Timocos schreef op 17 juli 2004 @ 21:57:
Wow dat nieuwe filmpje met commentaar is wreed :9~ :9~ die monsters .. hoe wreed

Had die John Carmack heel anders voorgesteld alleen B)
Afbeeldingslocatie: http://www.gamestar.hu/apix/0211/carmack.jpg 8)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Thx :9 /me Stelt hem in als achtergrond ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

Volgens mij schoot hij er idd een gat in.

[edit]
Zo te zien verbranden de monsters helemaal als je ze aan stukken schiet. (ze lossen op)

Afbeeldingslocatie: http://www.geobase.nl/files/misc/doom3a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.geobase.nl/files/misc/doom3b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.geobase.nl/files/misc/doom3c.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 20531 op 17-07-2004 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Anoniem: 20531 schreef op 17 juli 2004 @ 22:33:
Volgens mij schoot hij er idd een gat in.

[edit]
Zo te zien verbranden de monsters helemaal als je ze aan stukken schiet. (ze lossen op)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt ze lossen op ... ene kant wel mooi, dus dat je niet irritant achter een beest blijft hangen ofzo en het is lelijk als ze zouden doen dat je erdoorheen zou kunnen lopen ... maar aan de andere kant ook wel jammer want nu komt er natuurlijk ook niet veel bloed vrij }) Achja er komt waarschijnlijk toch wel veel bloed in voor ... check de muren maar eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Is de link naar dat fimpje dood ??? Kben nu ook wel benieuwd eigenlijk ... Hij wertk bij mij zowel als in IE als Opera nie :'(

Iemand nog een link ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

OMFG ... dit spel gaat echt gespeelt worden hier met flinke Pampers aan ....

Vet hoor ... belooft echt veel wat ik tot nu toe allemaal gezien heb ... En dan over 9 vette speakers hier dat spel spelen ... Gaat echt wel scary worden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Najs najs najs :) :)
Heb zeker zin in dit spel...
Ook al heb ik een best leuk peeseetje (P4 3 gig..9700 pro..1 gig MB) toch zit ik te denken aan een kleine update.
Dit spektakel wil ik echt op z'n best zien..
Het liefst alle settings zo hoog mogenlijk :) :)
Vol verwachting klopt mijn hart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Timocos schreef op 17 juli 2004 @ 22:43:
[...]

Klopt ze lossen op ... ene kant wel mooi, dus dat je niet irritant achter een beest blijft hangen ofzo en het is lelijk als ze zouden doen dat je erdoorheen zou kunnen lopen ... maar aan de andere kant ook wel jammer want nu komt er natuurlijk ook niet veel bloed vrij }) Achja er komt waarschijnlijk toch wel veel bloed in voor ... check de muren maar eens :)
dus ik zag het toch goed. Ik denk dat dit gedaan is niet omdat het nou zo mooi is maar meer omdat ze dan stabiele Fps kunnen garanderen ( stel je voor dat een hele gang vol met die beestjes zou liggen denk dat menig x800 daar nachtmerries van krijgt )

Alleen , ik ga me dan afvragen, wat gebeurt er met een beest wat is neergeschoten.. ik bedoel zou de achterliggende gedachte zijn dat ze terug worden 'geschoten' naar de hell waar ze vandaan komen and if so dan kunnen ze toch weer terug door de portal die accidantily werd geopend door de nca of hoe die company dan ook heet?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Lijkt het nou zo of blijft het mechanische deel van Pinky als enige overeindstaan terwijl de rest van het lichaam "terug naar hel gestuurd wordt"? Dat zou wel weer een heel vet detail zijn!

Ik blijf het cool vinden van ID dat ze nog steeds geen echte beelden van HELL hebben uitgegeven. Des te groter is de verrassing als je er straks terecht komt. Daarnaast zijn de meeste vijanden ook nog geheim gehouden, al stonden op die scans van de PC gamer wel al een Mancubus (dat dikke geval uit Doom 2 dat "poesiemauw" roept") en de Cacodemon (grote ronde rode vliegende gevallen uit Doom 1 en 2). Trouwens heel vet dat die Hell Knights/Barons toch die groene vuurballen gooien! Je ziet ook dat dat stukje dat ze die vuurballen gooien het vervolg is van de cutscene rond 1:03 in het filmpje. Je ziet daar een Hell Knight/Baron uit die portal komen en iemand weggooien, daarna zie je er nog eentje uitkomen. Op het eind van het filmpje zie je dus 2 van die beesten op je afkomen voor die portal, dus waarschijnlijk gaat de cutscene van daar weer over in de actie. Heel gruwelijk! Ik kan echt niet wachten meer. Gelukkig is hij er meteen als ik terug ben van vakantie. :)

[ Voor 39% gewijzigd door deuxani op 18-07-2004 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

De grote vraag is, zal er nog een wolvenstein 3D level in zitten :+

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Webgnome schreef op 17 juli 2004 @ 23:50:
[...]

Alleen , ik ga me dan afvragen, wat gebeurt er met een beest wat is neergeschoten.. ik bedoel zou de achterliggende gedachte zijn dat ze terug worden 'geschoten' naar de hell waar ze vandaan komen and if so dan kunnen ze toch weer terug door de portal die accidantily werd geopend door de nca of hoe die company dan ook heet?
Ik denk dat die demonen die je neerknalt, gewoon dood gaan.......omdat (zoals ik het zie) ze nu in de echte wereld zijn en niet meer ''In-Mortal'' zijn en dus, gewoon ''mortals'' zijn die gewoon echt dood kunnen...., maar als ze dat dus niet zijn en ze daadwerkelijk terug worden gestuurd naar hell, zou het vet zijn geweest als je nadat je een demon heeft gekilled dat zijn ziel dan tevoorschijn kwam, maar dat disintigreren is ook vet!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Kheb vandaag om het compleet te hebben strax, vandaag Doom Collectors Edition gekocht ... Nog ff gespeeld net ... best wel verschil ... lol ... Schaam me bijna dat ie nog nie in mun collectie zat ...

En ja volgens mij gaan we nog heel veel enge(re) monsters tegenkomen als we het spel eenmaal in onze handen hebben ...

Damn ... is ut al 5 Augustus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Al gaat m'n 9800 Pro over z'n nek, die beesten gaan op mijn PC NIET oplossen!
Tweaken zal ik! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
en waarom mogen ze niet oplossen van jou? dat oplossen vind ik juist een erg vette manier om de ftp s laag te houden :P (niet de manier in het algemeen maar zoals is opgelost in d3 )

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 13:59

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Hij wil gewoon een stapel lijken zien om er vervolgens mee te spelen (met het oog op de physics).... kan ik inkomen :P

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Wat wel grappig was in de alpha. was dat je af en toe 3 van die "zombies" met hun uitgestrekte armen, nadat je ze had doodgeschoten, op ze moest blijven staan en dan probeerden ze1 voor 1 weer op te staan .. in volgorde zeg maar ... (Mits ze allemaal op dezelfde plek ongeveer lagen) ... Heb ik echt dubbel mee gelegen. Maar ik denk dat ik die kans niet zo vaak ga krijgen in final Niet zeg maar ... want ze zijn alweer een tijdje verder ... dus is hoop veranderd .... Geef mij maar weer een pak Pampars ....

in 1x Pinky in mun aars of een van die andere freaks daaro ..

[ Voor 10% gewijzigd door JediUberknaft op 18-07-2004 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-05 10:18

JayVee

shibby++!

Mensen. Dat die beesten oplossen heeft niets met grafisch geweld te maken. Carmack heeft ooit in een interview geschreven dat hij niet van physics hield omdat ze onvoorstelbaar zijn. Zo gebeurde het vaker dat een beest of ander object nooit een rusttoestand kon bereiken. (wie heeft dat niet vaak gezien in de alpha). Dus blijft de CPU maar bezig ermee en zakt de framerate enorm in. Heeft weinig met je grafische kaart te maken.

Ik dacht echter dat Carmack de physics code (die niet van hem is) gefixd had.

Misschien is dit dat niet 100% gelukt en proberen ze zo problemen te voorkomen. En misschien vinden ze het ook gewoon erg vet!? Ik vind het er echt bruut uitzien!

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Ik vind het eigenlijk wel leuk dat ze verbranden. Immers horen ze niet in de wereld waar ze nu zijn. Na hun dood fikken ze dus gewoon op... beetje de vampier die in stof veranderd zeg maar.

Kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet of iemand het is opgevallen, maar dat beest wat jullie als voorbeeld namen, dat oploste als je hem doodschoot. Lost niet helemaal op, maar alleen het vlees gedeelte, (zijn achterpoten zijn van ijzer) en die bleven liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 04-06 22:06

Nik

Ik heb zojuist het geluid van het intro'tje gehoord (intro filmpje, helaas zonder beeld) en ik moet zeggen, wat klinkt dat lekker! In 5.1 natuurlijk, en zoals die "heart beat" lekker door je subwoofer heen gejaagd wordt :P Heerlijk geluid! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 08:43

HellBeast

Oh My GoT!

jagermeister1 schreef op 18 juli 2004 @ 00:41:
Hij wil gewoon een stapel lijken zien om er vervolgens mee te spelen (met het oog op de physics).... kan ik inkomen :P
Waarom niet allebei? Dat het eerst een minuut een lijk is, die daarna oplost. Iedereen zijn zin.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Het belangrijkste is dat het bloed en eventuele resten nog wel blijven liggen, zodat je "bewijs" hebt dat je zo'n demon hebt gekilld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Dus blijft de CPU maar bezig ermee en zakt de framerate enorm in. Heeft weinig met je grafische kaart te maken.
Weinnig met je grafische kaart dat is correct maar het zorgt er wel degelijk voor dat je FPS inzakt als een kaartenhuis.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:11
* De alpha is niet iets wat bedoeld is voor het publiek en dus niet legaal. Hulp kan je dan hier ook niet krijgen *

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 18-07-2004 16:34 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-06 20:00
proller schreef op 18 juli 2004 @ 12:27:
Ik heb zojuist het geluid van het intro'tje gehoord (intro filmpje, helaas zonder beeld) en ik moet zeggen, wat klinkt dat lekker! In 5.1 natuurlijk, en zoals die "heart beat" lekker door je subwoofer heen gejaagd wordt :P Heerlijk geluid! :D
Zo te horen is de muziek idd gemaakt door mijn all time favourite band: T O O L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 23:39

Rexomnium

Vincam aut moriar

hully schreef op 18 juli 2004 @ 14:46:
[...]

Ik dacht dat Trent Reznor van Nine Inch Nails de muziek weer maakte... De muziek uit Quake 1 was ook door hem gemaakt. Die CD kon je nog gewoon in je CD-speler afspelen, heerlijke muziek :).

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Webgnome schreef op 18 juli 2004 @ 13:18:
[...]

Weinnig met je grafische kaart dat is correct maar het zorgt er wel degelijk voor dat je FPS inzakt als een kaartenhuis.
De physics gaan idle dus hoeft de CPU daar geen tijd aan te besteden. Maar wie rendert al die polygonen? Juist, de GPU.
In FarCry maakt het mij geen stront uit als de mercs na 10 seconden of na 10 minuten verdwijnen. Heb een gig ram dus de exacte posities kan hij lekker onthouden.

Maar ja, Doom 3 en de kleine claustrofobische gangetjes... al die polygonen bij elkaar kan wel eens lastig worden. Toch heb ik liever geen oplosbare koffie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oeLangOetan
HuggyB schreef op 18 juli 2004 @ 15:14:
[...]
De physics gaan idle dus hoeft de CPU daar geen tijd aan te besteden. Maar wie rendert al die polygonen? Juist, de GPU.
en wat animeert en zend al die polygonen door de agp bus, de cpu
Doom 3 is nog eens extra cpu belastend omdat hij de schaduwvolumes op de cpu berekent
kortom hij vraagt een snelle gpu (gf4600+ of R8500+) met een snelle cpu (2ghz+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Rexomnium schreef op 18 juli 2004 @ 14:57:
[...]

Ik dacht dat Trent Reznor van Nine Inch Nails de muziek weer maakte... De muziek uit Quake 1 was ook door hem gemaakt. Die CD kon je nog gewoon in je CD-speler afspelen, heerlijke muziek :).
nee dit maal is het echt TOOL. Download introotje maar ff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-06 07:09

Erw

ik heb een 3.2 gig P4 en een 9800xt 256mb, en 512mb pc3200 heeft een upgrade naar 1gig geheugen zin voor D3

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
^Ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-06 07:09

Erw

is daar ook een reden voor?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 11-06 15:23
nee alleen jij moet het gewoon doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-05 16:36
Omdat meer RAM bij games, zeker een nieuwe en zware game als Doom 3, geen kwaad kan? :)

Als je met deze upgrade twee keer een reep van 512MB hebt, kan het het in dual channel draaien waardoor er meer geheugenbandbreedte beschikbaar is. Dat merk je ook wel aardig als je een P4 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Erw schreef op 18 juli 2004 @ 16:38:
[...]

is daar ook een reden voor?
Games zoals Doom3 en HL2 hebben gewoon het liefst 1GB werkgeheugen! Met 1Gb aan geheugen worden je cpu en gpu het minst belast!

Je kan het zo zien: op 1 GB draait de game gewoon beter en hoef je ook geen zorgen te maken als firewalls, photoshop, winamp of een andere applicatie nog op de desktop aan het draaien zijn... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28333

Anoniem: 60403 schreef op 18 juli 2004 @ 12:27:
Ik weet niet of iemand het is opgevallen, maar dat beest wat jullie als voorbeeld namen, dat oploste als je hem doodschoot. Lost niet helemaal op, maar alleen het vlees gedeelte, (zijn achterpoten zijn van ijzer) en die bleven liggen.
volgens mij zie je die ook wegfaden :( (niet branden, maar volgens mij verdwijnt het wel :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-05 16:36
Anoniem: 89184 schreef op 18 juli 2004 @ 16:44:
Games zoals Doom3 en HL2 hebben gewoon het liefst 1GB werkgeheugen! Met 1Gb aan geheugen worden je cpu en gpu het minst belast!
Als je meer werkgeheugen hebt hoeven die twee niet minder hard te werken. ;) Met veel RAM kan alles daarin geladen worden, zodat je computer minder hoeft terug te grijpen naar je (relatief trage) harde schijf om de swapfile te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Rafe schreef op 18 juli 2004 @ 16:46:
[...]

Als je meer werkgeheugen hebt hoeven die twee niet minder hard te werken. ;) Met veel RAM kan alles daarin geladen worden, zodat je computer minder hoeft terug te grijpen naar je (relatief trage) harde schijf om de swapfile te gebruiken.
Ja klopt :) sorry dat ik het verkeerd uitlegde!

Ik kan haast niet wachten op D3, heb al 1,5 jaar uitgekeken naar HL2 (komt er hopelijk ook aan over een paar maanden) maar D3 heeft zeker m'n focus op dit moment!

Hopelijk kan ik straks m'n oude pc vervangen voor een heel wat betere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Woei, de doom3 website is geupdate :9 www.doom3.com

Screenie van de site, check de mooie schaduws:

Afbeeldingslocatie: http://www.doom3.com/images/screenshots/01.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 18-07-2004 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Dat wisten we al van gisteren :)
Die screens staan er btw al lang op ;)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-06 12:37
Een kleine handige tip voor mensen met WinXP.

De UA-Corp website (die met die counter) als active desktop.

Hoe?
-Rechtermuisklik op bureaublad
-Selecteerd "Eigenschappen"
-Kies het tabblad "Bureaublad"
-Je ziet nu linksonder "Bureaublad aanpassen" staan, klik daar op.
-Nu opent een nieuw venster, klik in dat venster op het tabblad "Website".
-Klik aan de rechterkant op "Nieuw"
-Nu vraagt ie naar de locatie van de website... voer deze url in:
http://www.ua-corp.com/nosound.html
-Klik dan op "OK"
-In het tabblad "website" vink je vervolgens de aangemaakt site aan.
-Linksonder het vinkje bij "Bureaublad items vergrendelen" uitvinken, we willen tenslotte de website op onze desktop eventjes van grote veranderen.
-Sluit alle vensters.

Je ziet nu op je achtergrond een klein soort venster met daarin de website, de grote van de venster kun je nu aanpassen door te maximaliseren, of door de zijkanten te uit te rekken. Ik heb het zo gedaan dat de counter zo ver mogelijk rechts op m'n bureaublad staat.

Ben je tevreden met de positie en grote van je active desktop, rechtmuisklik dan op het bureaublad (let op, NIET rechtmuisklikken op de active desktop) en kies "Pictogrammen schikken op" en zet het vinkje aan bij "Webonderdelen op het bureaublad vergrendelen ".

Veel plezier!

*Heb deze korte handleiding net snel getypt, als er fouten in staat hoor ik het graag.

**Laat het me ook ff weten of dit werkt bij andere windows versies.

[ Voor 8% gewijzigd door Refragmental op 18-07-2004 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Legion schreef op 18 juli 2004 @ 17:03:

De UA-Corp website (die met die counter) als active desktop.

*Heb deze korte handleiding net snel getypt, als er fouten in staat hoor ik het graag.

**Laat het me ook ff weten of dit werkt bij andere windows versies.
Wat heeft dit met DOOMIII temaken ?
Maar geeft niet dit is ook weleens wat anders dan die blauwe letterz.

Maar weet iemand misschien al wanneer hij in Nederland komt?

gelijk met de UK versie of met de Europa verise ?
want dat scheeld wel een week.
Maar ik heb hem al in preorder staan dus krijgen doe ik hem wel.

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Blackhole schreef op 18 juli 2004 @ 17:08:
[...]

Wat heeft dit met DOOMIII temaken ?
Maar geeft niet dit is ook weleens wat anders dan die blauwe letterz.

Maar weet iemand misschien al wanneer hij in Nederland komt?

gelijk met de UK versie of met de Europa verise ?
want dat scheeld wel een week.
Maar ik heb hem al in preorder staan dus krijgen doe ik hem wel.
:o
Dit meen je niet????

UA-Corp heeft ALLES met doom3 te maken.
Plus dat de counter op die site aftelt naar de releasedate toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 11-06 15:23
Legion schreef op 18 juli 2004 @ 17:03:
kan met meer als alleen xp sherlock ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Legion schreef op 18 juli 2004 @ 17:10:
[...]

:o
Dit meen je niet????

UA-Corp heeft ALLES met doom3 te maken.
Plus dat de counter op die site aftelt naar de releasedate toe.
Nou dat was mij niet duidelijk hoor, maar dan nog vraag ik me af wat het voor zin heeft om dit zo hier neer tezetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Blackhole schreef op 18 juli 2004 @ 17:12:
[...]

Nou dat was mij niet duidelijk hoor, maar dan nog vraag ik me af wat het voor zin heeft om dit zo hier neer tezetten :D
Je kunt ook gewoon dankbaar zijn dat ik me de tijd heb genomen om een kleine how-to te schrijven. :+
Plus dat het alles te maken heeft met Doom3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Blackhole schreef op 18 juli 2004 @ 17:12:
[...]

maar dan nog vraag ik me af wat het voor zin heeft om dit zo hier neer tezetten :D
Nu heb je een countdown op je desktop tot de release date, dat is Legion zijn bedoeling ;)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Legion schreef op 18 juli 2004 @ 17:16:
[...]

Je kunt ook gewoon dankbaar zijn dat ik me de tijd heb genomen om een kleine how-to te schrijven. :+
Plus dat het alles te maken heeft met Doom3.
Oke , is al goed.

Maar naar welke relaese zou hij dan gaan , naar die van de UK of EUROPA?
Want daar zit ook nog verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Wss die van de US

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
hully schreef op 18 juli 2004 @ 16:26:
[...]

nee dit maal is het echt TOOL. Download introotje maar ff...
Dacht 't niet. Chris Vrenna van NIN:
Yes, the theme is by Clint and I. It's a big rock thing. We tracked it the Mouse House with engineer Rich Mouser and did the programming and mixing at home.
Het is natuurlijk een behoorlijke ripoff van tool (erg Lateralus-achtig).

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Wat maakt het nou uit van wie het is, als het maar goed klinkt :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
MrData schreef op 18 juli 2004 @ 17:24:
[...]

Dacht 't niet. Chris Vrenna van NIN:

[...]

Het is natuurlijk een behoorlijke ripoff van tool (erg Lateralus-achtig).
En dit dan?

http://pc.ign.com/articles/451/451076p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Laatst online: 18-05 10:18

JayVee

shibby++!

Erw schreef op 18 juli 2004 @ 16:28:
ik heb een 3.2 gig P4 en een 9800xt 256mb, en 512mb pc3200 heeft een upgrade naar 1gig geheugen zin voor D3
NEE!

512 is optimaal voor Doom3. Volgens id software iig....

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Als je op de achtergrond veel apps hebt draaien ben je toch beter met 1GB lijkt me.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Maar dan blijft 1024 nog altijd beter of niet soms? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 11-06 16:06

Dhrax

Prog Lord

Hacku schreef op 18 juli 2004 @ 18:09:
Als je op de achtergrond veel apps hebt draaien ben je toch beter met 1GB lijkt me.
Ik denk dat je sowieso met 1Gb beter af bent ook als je weinig tot niks op de achtergrond hebt draaien kijk maar naar Far Cry dat draait op 1Gb stukken beter dan met 512.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
JayVee schreef op 18 juli 2004 @ 18:07:
[...]

NEE!

512 is optimaal voor Doom3. Volgens id software iig....
JA! dat gaat dus wel want die 256 is zijn video ram en niet zijn werk ram :)
En daar heeft hij er wel genoeg van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
belfrink schreef op 18 juli 2004 @ 18:11:
[...]

Ik denk dat je sowieso met 1Gb beter af bent ook als je weinig tot niks op de achtergrond hebt draaien kijk maar naar Far Cry dat draait op 1Gb stukken beter dan met 512.
Wss wel, Far Cry laadde bij mij veel vlugger toen ik naar 1GB upgrade.
Anoniem: 101975 schreef op 18 juli 2004 @ 18:10:
Maar dan blijft 1024 nog altijd beter of niet soms? 8)7
Yup :)

[ Voor 93% gewijzigd door XWB op 18-07-2004 18:14 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
http://www.bandoom.tk/

* It promotes Satan and his many minions!
* Although you are slaying demons, you are still tempted by Satans powers!
* The people who made this game obviously worship Satan!
* This game was made to mass propogate Satanism and it's many negative ideas!
* The game is targeted towards the teenage audience, who are easily manipulaited!
* The game was made to scare people, and to show them the awesome powers Satan can use on people's minds. It does it so well infact, that playing this game could cause people to worship Satan!
* The game contains extreme violence, gore, ritualistic worshipping, satanism, habitation of other planets God did not intend for us to live on, and the use of guns.
* Realistic graphics too attempt to glorify Satan.

:X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Waha ik lig hier plat van het lachen :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-06 15:40

RMB

Nee, geen right mouse button!

Azer schreef op 18 juli 2004 @ 18:13:

* The game is targeted towards the teenage audience, who are easily manipulaited!
* The game was made to scare people, and to show them the awesome powers Satan can use on people's minds. It does it so well infact, that playing this game could cause people to worship Satan!
* The game contains extreme violence, gore, ritualistic worshipping, satanism, habitation of other planets God did not intend for us to live on, and the use of guns.

Meent die gast dat nou... of bedoelt hij dat als grap.... et is best lachen eigenlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
:9

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200304/1051732126_0.jpg

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Azer schreef op 18 juli 2004 @ 18:13:

_/-\o_ _/-\o_ :D :D :+ OMG wat kunnen sommige mensen overdrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

Whaaa er moet echt een spoiler waarschuwing op dit topic komen, kom veeeels te veel te weten over het spel !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Over het verhaal is er toch niet zoveel bekend?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

daFubar schreef op 16 juli 2004 @ 16:19:
Doom3 is besteld hiero *D
Bij GCshop.nl.

[...]

Hopen dat ik op tijd was! :)
Heb m ook besteld !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Van GCshop.nl:
De vroege bestellers worden beloond met een limited edition en een klein beeldje. Er is een beperkte oplage, dus wees er snel bij!
Weet iemand wat die LE inhoudt? En welk beeldje zou dat zijn :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

hully schreef op 18 juli 2004 @ 14:46:
[...]

Ik heb het over het filmpje van Doom 3, in game dus! Het intro filmpje waarin je rondgeleid wordt door de UAC, dus vanaf het moment dat er mensen aan knopjes zitten, totaan het losbreken van de hel! En ik kan je vertellen, dat klinkt hels! Zeker mooi (al angstaanjagend dat 5.1 geluid)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Anoniem: 116693 schreef op 18 juli 2004 @ 18:47:
Whaaa er moet echt een spoiler waarschuwing op dit topic komen, kom veeeels te veel te weten over het spel !!!
Ach dan kunnen ze beter het topic sluiten , tot dat het spel echt uit is.
Maar hier aan geven de modjes geen gehoor.

Want dat zou eerder een oplossing zijn dan nu al voor dat het spel hier in de schappen ligt al te weten hoe het spel afloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-06 15:58

R-B

Blokkert

zal het spel beetje draaien op mijn pc?

kijk in onderschrift voor spec's :)

alleen schijfruimte is nu 400 gb :)

[ Voor 23% gewijzigd door R-B op 18-07-2004 19:21 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wie maakt er even een mooie deel 3?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik heb aftermath zijn werk afgemaakt in [rml][ PC] Doom III Deel 3[/rml] ;)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Ja, maar dat had je zelf ook kunnen bedenken ;) Specs kun je ook wel opzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.