[Pc / Laptop] Aanbiedingen Algemeen - Deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.562 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik heb dus even een divx gekeken op lappie... ventilator gaat even uit.. maar die gaat heel snel weer aan.. en dan blijft die ook heel lang aan..

Gebruik je hem voor office gebruik dan blaast die wel minder lang, maar toch nog behoorlijk lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hm, dit is weird...

Ik draai hem nu op de accu, en ook al staat de CPU performance op 100% etc, NFSHP2 schokt wel als de tering :( En het aantal 3DMarks wil ik niet weten, meteen afgebroken na de 1e test :r

Blijkbaar throttled ie iets toch terug??? Iets wat je niet in kunt stellen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onlangs heb ik de tv-out gebruikt om de laptop aan te sluiten op de breedbeeld beneden, om een dvd'tje te kijken bij gebrek aan een stand-alone dvd speler. Dit ging allemaal prima, via het meegeleverde verloop kabeltje. Er is echter wel een minpunt : als je de audio-uitgang aansluit op de tv werkt het allemaal prima, maar de ingebouwde notebook speakertjes gaan niet uit. Dat is nogal jammer voor het geluid, als oplossing hebben we het volume van de laptop zeer laag gezet en het volume van de tv op het bijna allerhoogste. Zie ik iets over het hoofd of is dit gewoon een niet te verhelpen euvel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 21:02:
Onlangs heb ik de tv-out gebruikt om de laptop aan te sluiten op de breedbeeld beneden, om een dvd'tje te kijken bij gebrek aan een stand-alone dvd speler. Dit ging allemaal prima, via het meegeleverde verloop kabeltje. Er is echter wel een minpunt : als je de audio-uitgang aansluit op de tv werkt het allemaal prima, maar de ingebouwde notebook speakertjes gaan niet uit. Dat is nogal jammer voor het geluid, als oplossing hebben we het volume van de laptop zeer laag gezet en het volume van de tv op het bijna allerhoogste. Zie ik iets over het hoofd of is dit gewoon een niet te verhelpen euvel?
kun je dat niet gewoon in het control panel regelen? vinkje zetten bij het dempen van 'wave' zou moeten helpen, maar ben niet zeker.

weet jij trouwens hoe deze vorm van s-video (neem aan dat je de medion hebt) heet? composit is ook niet alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is wellicht een idee. Je bedoelt dus de Wave dempen maar Volume ongemoeid laten. Ik zal het binnenkort eens proberen, bedankt voor de tip iig. Hoe het type s-video heet weet ik niet, ik wist niet eens dat er meerde types van s-video zijn, laat staan welke types.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Vreemd, want als ik de oordopjes erin druk, dan gaan de internet boxjes WEL uit... Misschien even kloten met welke functie welke uitgang heeft @ Settings? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juni 2003 @ 21:46:
Ja dat is wellicht een idee. Je bedoelt dus de Wave dempen maar Volume ongemoeid laten. Ik zal het binnenkort eens proberen, bedankt voor de tip iig. Hoe het type s-video heet weet ik niet, ik wist niet eens dat er meerde types van s-video zijn, laat staan welke types.
in dat geval wil ik errug graag weten welke tv (of scart omvormblokje) jij aan de andere kant hebt zitten. die zal (omdat je nog nooit een andere hebt gezien) dezelfde pin layout hebben en dan kom ik misschien wat verder.

edit: ben er al achter. in google zoeken op s-vhs or svhs or s-video or svideo schiet niet op, maar "7 pin" erachter tikken doet wonderen. zie je tientallen aansluitschema's. de 3 extra pinnen kun je voor wat loze features gebruiken maar zijn voor normaal gebruik te negeren

nog eens edit: 1 van die extra pinnen is dus composit

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2003 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ik gooi een koptelefoon in de betreffende uitgang, en de interne boxjes gaan uit. Het zal wel goed zijn dan. Wat betreft dat s-video gebeuren, ik heb gewoon het meegeleverde converter kabeltje gebruikt en hem dus op de composiet ingang aangesloten. Werkte prima, al heb ik wat voor de beeldkwaliteit geen referentie in de vorm van een standalone dvd speler. Is het verschil tussen s-video en composiet groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 23:03:
Hm, ik gooi een koptelefoon in de betreffende uitgang, en de interne boxjes gaan uit. Het zal wel goed zijn dan. Wat betreft dat s-video gebeuren, ik heb gewoon het meegeleverde converter kabeltje gebruikt en hem dus op de composiet ingang aangesloten. Werkte prima, al heb ik wat voor de beeldkwaliteit geen referentie in de vorm van een standalone dvd speler. Is het verschil tussen s-video en composiet groot?
ligt denk ik aan je tv. ik heb hier een matchline breedbeeld 100 hz van toch zeker al een jaar of 8 oud, maar het verschil is hemelsbreed. vga (die tv heeft vga-in) is nog weer veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb die medion van de aldi gister gehaald >:)
maar ik las net in een topic dit
Eerste defecten: de cardreaders van mij en buzzjuh lijken stuk. Het zou dus om een seriefout kunnen gaan. Zou iedereen dat even willen controleren? Bedankt.
:|

hoe controleer ik dit?:?
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2003 @ 12:10:
ik heb die medion van de aldi gister gehaald >:)
maar ik las net in een topic dit

[...]
:|

hoe controleer ik dit?:?
bvd
steek er een kaartje in en kijk of hij hem correct herkent.

gister was het trouwens zondag...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2003 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaked
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:57

Freaked

..

Osiris schreef op 08 June 2003 @ 21:49:
Vreemd, want als ik de oordopjes erin druk, dan gaan de internet boxjes WEL uit... Misschien even kloten met welke functie welke uitgang heeft @ Settings? :?
Hetzelfde hier ook.. zodra ik mijn koptelefoon erin plug. dan gaan de notebook speakertjes netjes uit!

..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik heb een beslissing genomen.. ik doe mijn aldi laptop terug.
Ik was gister even in dos bezig en dat ding ging zelfs niet uit.. hij blijft maar blazen.
Ik ga wel voor een asus L3800C met mobile proc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 08 juni 2003 @ 16:22:
Waar staat die Mycom Asus L3500XP aanbieding?
Online vind ik alleen dit: http://silverapp1.mycom.n...oductType=1&sectionID=153
dus zonder wirelesslan!!
In de folder stond ineens dat je er een gratis WLAN kaart bijkrijgt, en die komt nu dus ook, want hij is aangeschaft :)

Werkt tot nu toe prima, zeer stil, en mooi beeld. Nog geen tekortkomingen geconstateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07-2020

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Even een vraagje tussendoor. Gister heb ik bij de Medion WinXP pro erop gezet alle drivers enzo geinstalleerd. Alleen nu kan ik iets niet terugvinden wat eerst onderin de taakbalk stond. Namelijk als je zonder netvoeding werkt zie je een batterijtje rechtsonder en als je met netvoeding werkt zag je een soort van klein kabeltje. Als je accu dan niet helemaal vol is, zag je hoeveel procent hij nog moest totdat'ie weer vol is. Maar dat kleine 'kabeltje' staat er nu niet meer. Als ik zonder netvoeding werkt dan wordt het icoon van de batterij wel weergegeven. Gaat het hier om een 'verborgen' functie/optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeMerchant schreef op 09 June 2003 @ 13:47:
Even een vraagje tussendoor. Gister heb ik bij de Medion WinXP pro erop gezet alle drivers enzo geinstalleerd. Alleen nu kan ik iets niet terugvinden wat eerst onderin de taakbalk stond. Namelijk als je zonder netvoeding werkt zie je een batterijtje rechtsonder en als je met netvoeding werkt zag je een soort van klein kabeltje. Als je accu dan niet helemaal vol is, zag je hoeveel procent hij nog moest totdat'ie weer vol is. Maar dat kleine 'kabeltje' staat er nu niet meer. Als ik zonder netvoeding werkt dan wordt het icoon van de batterij wel weergegeven. Gaat het hier om een 'verborgen' functie/optie?
configuratiescherm > energiebeheer > geavanceerd > pictogram altijd in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

aaaha! sja je moet et net even weten he, thanx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzjuh
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 20:33
Dit is meer een vraag aan gunhead: wat heb je nu gedaan met je Medion laptop betreft de cardreader? Kun je hem om gaan ruilen of moet je bellen naar Medion ofzo? Please response.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buzzjuh schreef op 09 juni 2003 @ 22:21:
Dit is meer een vraag aan gunhead: wat heb je nu gedaan met je Medion laptop betreft de cardreader? Kun je hem om gaan ruilen of moet je bellen naar Medion ofzo? Please response.
gewoon het forumlier ingevuld op lifetec.nl
kreeg binnen een dag antwoord dat ze hem naar het goede adres doorgestuurd hadden. dat is pc-infonl@medion.com
dus ik zou hun gewoon even een mailtje sturen

ps: ik was toevallig aan het got'ten, maar als je iemand persoonlijk wilt spreken is msn of een mailtje handiger...:)

edit: en ik wacht nog op antwoord, ivm weekend en pinksterdag.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2003 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan het dat de 6100 de 6200 ver achter zich laat met het spelen van games en met 3d mark? terwijl de 6200 een geforce 5 heeft. en de 6100 een geforce 4 488 (trouwens, over deze kaart kan ik dus totaal nix vinden op de site van nvidia) en dat terwijl de 6100 ook nog een superheet wordt en de 6200 totaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Khad gister nog ff 3Dmark 2001 SE , score van 2348...is dit nou hoog voor eenlaptop ? of...
Ben trouwens int bezit van die Medion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik heb hem vandaag terug gedaan naar de aldi.. als reden dus gebruikt 1. werd te heet 2. maakte teveel lawaai en 3. hij is toch iets te zwaar...
Ik kreeg gelijk geld terug :)
Heb maar een asus centrino 1.5 (M3700N) besteld... ook 1500 euro :)
Ik had dat ding van de aldi toch te snel gekocht :)

En 1500 punten valt met die medion dus te halen met 3Dmark03 en dat vind ik toch een hoge score voor een laptop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn md 6200 haalt 7500 3d marks in 2001se

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzjuh
Mja zit te twijfelen of ik me Medion 6200 in ga ruilen(als het al kan). Me kaartlezer doet het ten eerste niet en heb voor bijna hetzelfde geld een veel betere gezien namelijk de Peacock Freeliner 2500+. Zit ook wel een beetje met de grafische kaart te kijken terwijl dit er volgens mij niet zo toe dat wanneer je een laptop koopt. Maar de Peacock heeft een Radeon 9600! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

buzzjuh schreef op 10 June 2003 @ 17:38:
Mja zit te twijfelen of ik me Medion 6200 in ga ruilen(als het al kan). Me kaartlezer doet het ten eerste niet en heb voor bijna hetzelfde geld een veel betere gezien namelijk de Peacock Freeliner 2500+.
Geloof me daar doen ze echt niet moeilijk over :D
en anders ga je naar een ander filiaal heb hem nml omgeruild bij een ander filiaal dan waar die gekocht is :)

[ Voor 16% gewijzigd door Xof op 10-06-2003 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Zow, op mijn MD6200 staat nu een schone install van Windows XP Professional (Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep ik heb ook een schone install om m'n MD6200 staan van XP Professional en het werkt 10x beter dan met de voorgeinstalleerde zooi! Die partities heb ik ook weggehaald die erop stonden en heb gewoon de gehele 40 gig tot m'n beschikking.
Ben tot nu toe nog zeer tevreden over m'n ALDI laptop >:) , heb alleen de cardreader nog niet getest dus weet niet of ie bij mij stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom net tot de ontdekking dat als ik m'n Sitecom WL-100b PCMCIA (54g) kaart inschakel en full dataverkeer via het netwerk genereer naar m'n laptop gaat het link lampje knipperen zoals gewoonlijk en na 15sec bevriest m'n gehele laptop en kan ik hem opnieuw opstarten. Dit heb ik met m'n oude laptop niet gehad daar werkte het perfect. Heb overigens de drivers van de interne kaart niet geinstalleerd dus daar kan ie geen conflikt mee hebben. Ik gebruik liever deze kaart dan de interne want ik werk veel met bestanden van boven de 1gig en de overdracht gaat dan natuurlijk ff wat sneller. Weet iemand een oplossing voor dit euvel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
timbr2: Doet bij jou je WiFi het nog???

Op een of andere manier herkend WinXP Prof hem niet... :/ Er staat een NetwerkController waarvoor geen drivers zijn geinstalleerd...

Maar ik heb dus mooi wel die WLAN-drivers van de CD gerund/geinstalleerd... Ik snap dr nix van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die werkte bij mij ook niet meer, maar nu weer wel. Wat je moet ff de drivers van de medion site downloaden. Op de Duitse site zijn die verkrijgbaar! Dan moet het weer werken, ik heb hem nu ook weer lopend! Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Thnx :D

Ideaal btw, die PenDrive... Kleine backupjes, Drivers, je zet er zo alles mee over :D

[ Voor 87% gewijzigd door Osiris op 10-06-2003 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 16:25:
mijn md 6200 haalt 7500 3d marks in 2001se
Zoheej hoe krijg je dat voorelkaar? Wat heb je precies veranderd aan de standaard configuratie van het systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kut.. sorry, ik bedoel dus mn 6100 uit februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

ooow hehe aha , maar is die qua specs beter dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies hetzelfde.. alleen zit er een GEFORCE 4 488 GO in... ik weet neit precies wat voor een kaart het is, vast een flink opgevoerde geforce 4 go 480 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

achso , maar in deze zit dan toch een geavanceerde kaart? daar mag je dan toch wel wat van verwachten. Maar je hebt nu nog geen 3dmark 2001 se gedaan op de MD6200 he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ìk heb dus geen 6200. maar op www.computist.de staat dat die 6000 ofzo haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he allemaal, ik heb bij media markt leeuwarden de volgende laptop gezien:

Toshiba satelite (weet type niet meer)
Intel celeron 1700 Mhz
256 MB RAM
30 GB harde schijf
dvd rom speler (geen cd brander)
16 mb Geforce go 420
14.1" tft scherm
modem, netwerkkaart, 3x USB
2x cardbus sloten
Windows XP NL (volgens mij Home edition)
MS worksuite

dit voor 899,- ik vind het zelf wel een mooie prijs aangezien het een toshiba is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzjuh
Ik ben er over uit, ik ga mijn Medion 6200 denk ik inruilen. Heb benchmarks gezien tegenover de Peacock Freeliner 2500+ en daar legt hij het dik tegen af. De Peacock kost maar 65 euro meer en dan heb je een Radeon 9600, grotere resolutie en hij is dunner(weegt dus lichter). Ben ik ook van die defecte kaartlezer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 22:47:
ìk heb dus geen 6200. maar op www.computist.de staat dat die 6000 ofzo haalt
Aha , en ik zag dat het zelf 6300 is! maar er staat helaas niet bij wat dan de huidige configuratie is geweest. Heeft iemand anders nog 3d mark 2001 SE getest op de MD6200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ff 3DMark03 gedraaid op de MD6200 en haal het dramatische aantal punten van 596! 8)7 M'n desktop met een AMD Athlon XP1800+ en een Ati Radeon 8500 haalt al 1350 punten :? . Wie kan er nog meer ff z'n laptop testen en het aantal behaalde punten posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 12:32
das idd heel slecht timbr2, staat er niet iets van powermanagement aan ofzow :?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Verwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 10:50:
Ik heb net ff 3DMark03 gedraaid op de MD6200 en haal het dramatische aantal punten van 596! 8)7 M'n desktop met een AMD Athlon XP1800+ en een Ati Radeon 8500 haalt al 1350 punten :? . Wie kan er nog meer ff z'n laptop testen en het aantal behaalde punten posten?
Heeja dat zou toch idd meer moeten zijn . En als je 3d mark 2001 SE draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-08 11:14
Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 10:50:
Ik haal iets meer dan 6000 punten met 3D Mark 2001 SE op mijn laptop. Promedion P4 2,6 - 512mb - Ati Radeon 7500 ( :'( ) - 60GB hd bla bla enz en dan heb ik nog nix veranderd, duz met standaard installatie.

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan je die peacock dan halen,

En hoe zit het met die laptop van de lidl is dat nu een goed dingetje en kan je daar een beetje games mee spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, wou ik ook net vragen, hie is die laptop van de Lidl? Is toch vast wel iemand die m heeft gehaald hier, kan me niet voorstellen dat iedereen hier naar de Aldi is geweest....

Ben nl wel benieuwd hoe die Lidl laptop bevalt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzjuh
Peacock Freeliner XP 2500+

Mobile AMD® Athlon® XP mit 2500+ (AMD PowerNow!® Technologie)
512 MB DDR-RAM, max 1 GB
Toshiba 40 GB
15,1 SXGA TFT, max. 1400x1050
8x/24x/10x/24x DVD-CDRW-Combo
56K V.90 internes (internal) Modem
LAN 10/100 Mbit Ethernet (ready for DSL)
Wireless LAN completly 22MBit
ATI® Mobility® Radeon® 9600 - 64 MB DDR-RAM

Officieele pagina:
http://www.peacock-products.de

Verkooppunten:
http://www.fracotec.de -> 1549.00 EUR
http://www.notebook-shop.de -> 1589.00 EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:07

JT

VETAK y0

Hoe lang doen jullie eigenlijk met de accu's en is er toevallig een site waar je een overzicht kan vinden ofzo van laptops die op accutijd zijn getest ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:36
Houd er wel rekening mee dat het bij www.fracotec.de gaat om een notebook met de Duitse keyboard layout. Waardeloos dus voor de meeste mensen... Bij www.notebook-shop.de betaal je hiervoor 59 euro extra.

Tevens zie ik bij notebook-shop dit item staan "22 Mbit WLAN Modul intern (Aufpreis: 99.00 EUR)", enig idee wat je hier aan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Dan heb je een 22mbit WLAN adapter ipv de standaard 11mbit. Die werkt zeg maar met 2 'threads'.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagobert schreef op 11 June 2003 @ 11:30:
[...]

Ik haal iets meer dan 6000 punten met 3D Mark 2001 SE op mijn laptop. Promedion P4 2,6 - 512mb - Ati Radeon 7500 ( :'( ) - 60GB hd bla bla enz en dan heb ik nog nix veranderd, duz met standaard installatie.
Net dus ff 3DMark2001 SE geprobeerd en daar heb ik een score van 5334 met de standaard instellingen. Moet ik hier ongeveer komen of moet het echt hoger zijn met een GeForce FX5200go 64MB DDR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 17:14:
[...]

Net dus ff 3DMark2001 SE geprobeerd en daar heb ik een score van 5334 met de standaard instellingen. Moet ik hier ongeveer komen of moet het echt hoger zijn met een GeForce FX5200go 64MB DDR?
ik heb er xp pro op gezet, staat inmiddels wel wat rommel op, maar nog niet erg veel. heb de drivers van medion.de gebruikt.

3dmark2001se: 7900
3dmark2003: 1580

zal wel weer het oude nvidialiedje zijn: aardige chip ontwerpen en pas het jaar daarna beginnen met fatsoenlijke drivers schrijven. mijn oude desktop met gf4mx460 gaat bij elke nieuwe detonator nog steeds 3dmarks vooruit.

hoe dat bij ati kaarten zit weet ik niet, volg ik niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook problemen met z'n PCMCIA gleuf? Ik heb de interne WiFi uitgeschakeld ook bij apparaatbeheer en heb m'n Sitecom Wl100b (54g) in m'n PCMCIA slot zitten en werkt, internetten gaat goed, downloaden en netwerk traffic niet meer! De laptop loopt geheel vast en moet hem dan rebooten. Bij m'n oude laptop heb ik nooit problemen met deze kaart gehad en het verbaast me dat ie het hier niet wil doen, iemand anders problemen hiermee?

Heb ook al contact gehad met Medion maar die konden me niet helpen, het enige wat ze te melden hadden is dat er geen oplossing is en dat ze me niet verder konden helpen en ik werd zo van de lijn afgegooid.
Denk erover om de laptop weer bij de Aldi te deponeren want er is telkens wat met het ding en de service is ook niet alles!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 18:06:
Heeft iemand ook problemen met z'n PCMCIA gleuf? Ik heb de interne WiFi uitgeschakeld ook bij apparaatbeheer en heb m'n Sitecom Wl100b (54g) in m'n PCMCIA slot zitten en werkt, internetten gaat goed, downloaden en netwerk traffic niet meer! De laptop loopt geheel vast en moet hem dan rebooten. Bij m'n oude laptop heb ik nooit problemen met deze kaart gehad en het verbaast me dat ie het hier niet wil doen, iemand anders problemen hiermee?

Denk erover om de laptop weer bij de Aldi te deponeren want er is telkens wat met het ding!
in die van mij heb ik een simpel cardbus 10/100 dingetje gehangen om dat kaartje voor iemand anders te testen en dat ging prima.
pcmcia cf adapter (me cardreader is stuk) gaat ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatalharry
  • Laatst online: 18-09 08:52
Heb ook de md6200, compact flash en smartmedia werken prima, rest nog niet getest.

iemand zijn wifi al gebruikt en werkende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 15:34
Gezellig!
Ik heb ook zo'n mooie Medion laptop (het logo op de 'klep' licht op als ie aanstaat; hoe verzin je het hè? ;))
Bij mij werkt alles prima, so far so good zou ik zeggen.
Ik heb die poortjes voor kaartjes nog niet getest...
Weet iemand of dat geheugenpennetje USB 2.0 is, toevallig?

Frits

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fritsjof schreef op 11 June 2003 @ 18:47:
Gezellig!
Ik heb ook zo'n mooie Medion laptop (het logo op de 'klep' licht op als ie aanstaat; hoe verzin je het hè? ;))
Bij mij werkt alles prima, so far so good zou ik zeggen.
Ik heb die poortjes voor kaartjes nog niet getest...
Weet iemand of dat geheugenpennetje USB 2.0 is, toevallig?

Frits
1 minuut data schrijven levert 50 mb op.
usb 1.1 dus. tussen lowspeed (192k/s) en fullspeed (1,5m/s) in. blijkbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
fatalharry schreef op 11 June 2003 @ 18:13:

iemand zijn wifi al gebruikt en werkende?
Jepz :)

Inc WEP... Al gaat dat soms niet van harte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ff gekeken, en het is deze laptop die je bij mm leeuwarden kunt krijgen voor 899,-

[link] http://nl.computers.toshi...rvice=NL&PRODUCT_ID=20642 [/linl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net laptop nog gehaald, ze hebben ze nog steeds, draait als een trein lawaai is iets meer idd als normaal maar het is te doen, toppie ff benchen nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 10:00:
Heb net laptop nog gehaald, ze hebben ze nog steeds, draait als een trein lawaai is iets meer idd als normaal maar het is te doen, toppie ff benchen nu
en? hoeveel haal je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

ff tussendoor, khad vanmorgen op de Medion weer even 3dmark 2001 SE gedaan, en de score was nu 6333. EN, zoals jullie weten zit er bij de laptop geen diskdrive. Is het volgende mogelijk: bootfiles voor xp op de bijgeleverde pendrive zetten en daar vannaf booten?

Nu hebik die pendrive erin zitten, en kijk ff in de bios. Bij removable devices staat dan Lexar Jumpdrive (USB) Is dat dan de pendrive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren gebeld met de technische dienst van Medion, daar mijn MD6200 na een week kapot is. De 'mevrouw' waarmee ik in eerste instantie sprak joeg mij de angst aan dat dit wel eens heel lang kon gaan duren, maar de meneer van de technische dienst had blijkbaar wel de curus 'hoe telefoneer ik op normale wijze' gevolgd. Dientengevolge is de laptop vandaag al opgehaald. Jammer dat de laptop kapot is, maar je kunt een keer pech hebben. Tot nu toe ben ik over de service zeer te spreken, als er de volgende dag al iemand voor de deur staat om de laptop op te halen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 14:37 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn md6100 was na n maandje kapot. Hebben ze em netjes opgehaald, en vervolgens 3 weken gehouden... nieuw mobo en cd/rw dvd drive. kortom ongeveer de halve laptop vervangen, voor nix.. toch netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets raars toetsen kloppen niet * zit niet op 8 zoals normaal is geen @ op 2 etc hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 15:37:
Ik heb iets raars toetsen kloppen niet * zit niet op 8 zoals normaal is geen @ op 2 etc hoe kan ik dit oplossen?
ff je keyboard op us int. zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 15:37:
Start > Configuratiescherm > Datum, tijd, landinstellingen > Landinstellingen >Talen > Details > Bij standaardinvoertaal zet je Nederlands, Nederlands (Nederlands) op Nederlands (Nederlands) - Verenigde States Internationaal.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, lol lijk wel achterlijk hehe, was er al achter maar toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 15:58:
ligt niet aan jou. bij een schone install van windows gaat zoiets gewoon goed, maar als je een medion voor het eerst aanzet staan de instellingen standaard op nederlands, tenzij je er zelf aan denkt om er us int van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 15:58:
Ach, je bent niet de enige.. :)

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal ongveer 5700 3d marks 3001, klopt dat een beetje? heb alleen partities gewijzigd, alles ntfs. Gewoon de standaard xp home op laten staan.

Zijn er betere drivers te verkrijgen dan de originele al geinstalleerde drivers voor de FxGo 5200?

Na update deto drivers haal ik nu 7676 lijkt er al aardig op :)
Heb ide vga drivers gechekt, zelfde als de reeds geinstalleerde drivers. Nog niet echt zin om een schone install te doen.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 19:32:
Ik haal ongveer 5700 3d marks 3001, klopt dat een beetje? heb alleen partities gewijzigd, alles ntfs. Gewoon de standaard xp home op laten staan.

Zijn er betere drivers te verkrijgen dan de originele al geinstalleerde drivers voor de FxGo 5200?
op medion.de staan betere. nieuwe detonators, agp drivers, ide drivers, sound drivers, etc. de hele meuk en zoals je aan mijn scores ziet (zie ergens hierboven) maakt het nogal uit.

edit:
3dmark2001se: 7900
3dmark2003: 1580

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)
Ik zoek gebruikers van de medion 6200 notebook (regio stad Groningen)

heb er zelf een, en wil graag ervaringen, software, drivers enz uitwisselen

(trouwens ik las dat er beweerd werd dat de md 6200 een 3dmark score zou hebben van rond de 5500, maar dat klopt niet. Die van mijn haalt een score van 8070 op 3dmark 2001, standaard instellingen)

tjmeijer@home.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is het weer eens raak, na contact met de helpdesk bleek m'n pcmcia poort kapot te zijn van m'n medion 6200 :( , nu komen ze hem ophalen en repareren hem. Heeft iemand ervaring met het laten repareren van een laptop hoe lang dit gaat duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 22:07:
Bij mij is het weer eens raak, na contact met de helpdesk bleek m'n pcmcia poort kapot te zijn van m'n medion 6200 :( , nu komen ze hem ophalen en repareren hem. Heeft iemand ervaring met het laten repareren van een laptop hoe lang dit gaat duren?
ik heb alleen ervaring met een desktop. 2x gehad (1 keertje me dvd gemold en 1 keertje mobo dood door oc'en). in beide gevallen binnen 3 dagen weer thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 22:07:
Dan heb ik je waarschijnlijk aan de telefoon gehad.
Ligt eraan hoe lang het duurt, hangt puur van de drukte af. Kan nu niet precies zeggen met welke termijn omdat die afdeling nu gesloten is. Maar volgens mij valt het wel mee. Ligt er gewoon aan hoeveel van die dingen er (onnodig) binnen gaan komen.
Sitecom 100b netwerkkaart ?

[ Voor 25% gewijzigd door Calitomnication op 12-06-2003 22:31 ]

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calitomnication schreef op 12 June 2003 @ 22:19:
[...]

Kerel, dan heb ik je waarschijnlijk aan de telefoon gehad.
Sitecom 100b netwerkkaart ?
jij werkt daar? zou je dan eens wat mailtjes kunnen nakijken? heb vorige week een mailtje gestuurd naar medion (welliswaar naar het verkeerde service center, maar het was direct doorgestuurd naar het goede). nog steeds geen antwoord. ben ik niet gewend van medion.

mijn emailadres staat in mijn profiel en het gaat over een kapotte cardreader.

ik wil ook wel gewoon bellen (nog nooit geprobeerd, maar lijn schijnt snel te zijn), maar ik dacht altijd dat bedrijven veel liever mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 22:31:
[...]

jij werkt daar? zou je dan eens wat mailtjes kunnen nakijken? heb vorige week een mailtje gestuurd naar medion (welliswaar naar het verkeerde service center, maar het was direct doorgestuurd naar het goede). nog steeds geen antwoord. ben ik niet gewend van medion.

mijn emailadres staat in mijn profiel en het gaat over een kapotte cardreader.

ik wil ook wel gewoon bellen (nog nooit geprobeerd, maar lijn schijnt snel te zijn), maar ik dacht altijd dat bedrijven veel liever mailen.
momenteel is de mailbox echt puin :(
Komen alleen maar mails binnen, alles loopt langs elkaar. hopen dat het zo spoedig mogelijk weer rustig wordt.
Maar wat heeft je cardreader dan?
Edit; ALDI 2.0 GHz, niet die van November, die doen wij niet, moet je contact opnemen met Losser..

[ Voor 7% gewijzigd door Calitomnication op 12-06-2003 22:34 ]

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calitomnication schreef op 12 juni 2003 @ 22:33:
[...]

momenteel is de mailbox echt puin :(
Komen alleen maar mails binnen, alles loopt langs elkaar. hopen dat het zo spoedig mogelijk weer rustig wordt.
Maar wat heeft je cardreader dan?
Edit; ALDI 2.0 GHz, niet die van November, die doen wij niet, moet je contact opnemen met Losser..
hehe, nee dat is mijn desktop die van 2.0 ghz. die heeft niet eens een cardreader

het gaat om mijn laptop, de md6200. die cardreader krijg ik gewoon niet aan de praat, ook niet als ik met retten de image terugzet.

Geachte klant,

Dit e-mail bericht is doorgestuurd naar het juiste servicecenter, te weten Medion in Panningen. Voor meer informatie kunt u terecht op het volgende adres: pc-infonl@medion.com.

U kunt ook bellen naar nummer 0900-6334660 of faxen naar 0900-6546540.

Met vriendelijke groet,

Daniel Croutch
support@lifetec.nl

( 0900 5433832
Æ 0900 5433833
* Antwoordnummer 1060
7570 WD Oldenzaal

Onze helpdesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8.30u en 20.00u en op zaterdag tussen 10.00u en 18.00u.

--------------------------------------------------------------------------------
Disclaimer:

This e-mail contains confidential and/or privileged information. If you are not the intended recipient (or have received this e-mail in error) please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorized copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.
----- Original Message -----
From:
To: emailsupport@lifetec.nl
Sent: Thursday, June 05, 2003 7:23 PM
Subject: Medion Laptop Pentium 4 - 2.6 GHz MD6200

Below is the result of your feedback form. It was submitted by
on Thursday, June 5, 2003 at 19:23:27
---------------------------------------------------------------------------

Comments: Geachte Heer, Mevrouw,

Ik heb de MD6200 notebook. Ik krijg echter de compact flash kaartlezer niet aan aan de praat. Ik heb het met verschillende merken compact flash geprobeerd, oa Medion. Ik weet zeker dat deze in orde zijn, en goed geformatteerd zijn. Dat heb ik gecontroleerd met een andere pc met cardreader en met een digitaal fototoestel.

Als ik een kaart in de lezer stop begint het cf-ledje (boven de F5 toets) constant te branden. Die gaat pas uit als ik de kaart er weer uit haal.

Er gebeurt echter verder niets (normaal gesproken zou je in Windows XP een pop-up venster verwachten met de vraag wat de pc voortaan moet doen).

Volgens de Verkenner is het cf-kaartje niet geformatteerd (wat echter wel zo is). Als ik het kaartje toch probeer te formatteren (daar vraagt Verkenner om) mislukt dat. Dit kaartje is dan in een andere kaartlezer ook niet meer leesbaar, maar na een nieuwe format weer wel.

Ik heb helaas geen andere soorten flashkaart (Smart Media, Memory Stick, etc) om te kijken of die wel werken.

Ik heb de notebook ook met de support cd in de fabriekstoestand hersteld (de retten image teruggeschreven naar de c: partitie), maar het probleem blijft.

Met vriendelijke groet,

de rest zijn mijn naw-gegevens enzo

[ Voor 0% gewijzigd door zeef op 25-04-2009 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Hoe lang doen jullie nou met een accu ?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2:45 bij rustig gebruik
gamen geen idee, daar gebruik ik netstroom voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Hmmz, ik zal morgen eens kijken of het een softwarematig probleem is of dat het gewoon een brakke cardreader is.

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan : Calitomnication,
ik zag dat je bij medion werkt ik was net te laat met de md6200 laptops bij de aldi
ik zou er graag een willen hebben enig idee hoe ik er een kan kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 00:15:
Aan : Calitomnication,
ik zag dat je bij medion werkt ik was net te laat met de md6200 laptops bij de aldi
ik zou er graag een willen hebben enig idee hoe ik er een kan kopen ?
Deze worden uitsluitend via de ALDI verkocht, toch krijg ik nog mensen aan de telefoon die zo'n ding vandaag of gisteren hebben gekocht. Het ligt er puur aan waar dat je zo'n ding koopt. Randstad is altijd razendsnel uitverkocht, Het Oosten van het land kun je meestal tot 1,5 / 2 weken na de startdatum toch nog wel spul krijgen.
Is evt ook mogelijk een laptop in Duitsland te kopen, tegen een vergoeding krijg je van Medion Nederland een Nederlands toetsenbord + Windows.
Het is dus niet mogelijk om via Medion zo'n laptop aan te schaffen.

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

In het oosten is die idd nog steeds verkrijgbaar... in veel filalen liggen er nog notebooks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 23:16:
2:45 bij rustig gebruik
gamen geen idee, daar gebruik ik netstroom voor
Tis misschien een beetje veel gevraagd, maar zou je is je accu vol kunnen laden en dan een divx draaien en na 2 uur kijken offie nog aanstaat (wanneer je hier de tijd voor hebt en zin in hebt that is :) )

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Ik, trotse eigenaar van de MD6200 (jaja) kan met een volle accu Pulp Fiction (Divx) helemaal afkijken, duurt een kleine 2 uur. Dan raakt 'ie wel aardig leeg hoor...;(
Verder heb ik niet zoveel last van lawaai (mocht iemand zich dat afvragen) en is het gewicht ook best te doen; op schoot in de tuin is het prima gamen! (M'n vriendin is zwaarder, laat ik het zo zeggen ;))

Ik heb alle overbodige software er inmiddels afgetrokken en 't beestje volgestauwd met nuttige dingen... ;) Ik zal eens even benchen met de standaard drivers en dan later met de nieuwe....

Als er mensen nog zo'n Aldi-ding willen; bellen naar filialen en vraag of ze er eentje voor je vasthouden indien voorradig, lukt in mijn geval ook! :)

Frits

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fritsjof schreef op 13 June 2003 @ 00:57:
Ik, trotse eigenaar van de MD6200 (jaja) kan met een volle accu Pulp Fiction (Divx) helemaal afkijken, duurt een kleine 2 uur. Dan raakt 'ie wel aardig leeg hoor...;(
Verder heb ik niet zoveel last van lawaai (mocht iemand zich dat afvragen) en is het gewicht ook best te doen; op schoot in de tuin is het prima gamen! (M'n vriendin is zwaarder, laat ik het zo zeggen ;))

Ik heb alle overbodige software er inmiddels afgetrokken en 't beestje volgestauwd met nuttige dingen... ;) Ik zal eens even benchen met de standaard drivers en dan later met de nieuwe....

Als er mensen nog zo'n Aldi-ding willen; bellen naar filialen en vraag of ze er eentje voor je vasthouden indien voorradig, lukt in mijn geval ook! :)

Frits
En anders is er altijd nog de Acer TM 800 Lci wordt niet heet en doet zoŽn 4 uur
met een accu.Oké is misschien wel 70 euro duurder...maar daar krijg je ook een ultra plat en stil notebook voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een kennis van mij heeft de acer tm 800cli, maar die is een behoorlijk stuk trager als de md6200. Voordeel is wel dat de 15 " 1400x1024 aankan. De service van acer is in mijn ogen ook minder als die van medion.

Btw voor diegene die zei dat die 8100 3dmarks2001se haalde met de originele install, dat lijkt me erg stug he als verder iedereen rond de 6000 in die toestand haalt. als je beetje tweakt etc zou je er vast wel kunnen komen maar niet zoals je hem geleverd krijgt van de aldi

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik was het die belde met het probleem van de Sitecom Wl100b kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan geen input op me tv krijgen en de reso van 2e monitor verhogen terwijl die meer als 1024x768 aankan, heb ik hotline gebeld, hebben ze ook geprobeerd 2e monitor en reso verhogen, lukt hun ook niet??? wordt ik over terug gebeld, erg vaag.. waarschijnlijk een instelling maar hij kon me niet vertellen meteen wat beetje aprt wel..

Reso is al voor elkaar kloon wou niet, maar ik kan nog geen beeld op tv krijgen en ook niet op een andere desktop met composiet ingang, dus het is ook niet de scart, iemand een ideetje?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzjuh
ik probeerde bij mijn medion 6200 alles naar zijn originele stand terug te brengen maar in het begin van het recovery programma geeft hij aan dat de schijf tegen HDCOPY beveiligd is en ik dit eraf moet halen. weet iemand hoe ik dit doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

buzzjuh schreef op 13 June 2003 @ 20:06:
ik probeerde bij mijn medion 6200 alles naar zijn originele stand terug te brengen maar in het begin van het recovery programma geeft hij aan dat de schijf tegen HDCOPY beveiligd is en ik dit eraf moet halen. weet iemand hoe ik dit doe?
Druk op ESC.
typ in
code:
1
FDISK /MBR

Start de procedure opnieuw op..

Done...

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calitomnication schreef op 13 June 2003 @ 20:07:
[...]

Druk op ESC.
typ in
code:
1
FDISK /MBR

Start de procedure opnieuw op..

Done...
http://www.hdcopy.de/english/support/faq.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NIemand een Idee dus waarom ik geen signaal uit me tv-out krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Ik krijg DiscJuggler niet aan de praat op de MD6200; programma 'checkt' de writer en weigert dan elke medewerking (harde reset van de geliefde Medion is dan noodzakelijk :( )
Iemand suggesties? (versie 4.01.xxxx)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
zullen we weer on-topic gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
On-topic? Hmmmm...

Ik vroeg me gewoon af of er nog iemand is met de Medion MD6200 die, behalve het bijgeleverde Nero, een ander burn-progje heeft geinstalled, werkend that is ;)

On-topic genoeg? :?

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 14:59:
offtopic:
zullen we weer on-topic gaan?
nee, we discussieren hier over de md6200 omdat een apart topic niet mocht
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.