[Pc / Laptop] Aanbiedingen Algemeen - Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.564 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 08:11:
stel dat ik mn laptop niet kan omruilen voor een 6200, maar wel mijn geld terug kan krijgen.. wat zal ik dan doen? waar kan ik voor 1600 euro een vergelijkbare laptop kopen??? ik hoop maar dat er nog wat 6200's zijn
ik krijg de indruk bij verscheidene vestigingen in het land dat er veel meer laptops zijn dan vroeger.

maar voor 1600 euro kun je ook een andere kopen. er zijn nu een heleboel aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, ik ruil me MD6100 ook voor geld, als ze nog een 6200 hebben koop ik die en anders wachten tot hij bij de mediamarkt komt met dvd brander (zoals nu het geval is met de MD6100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loeders allemaal kutaldi.. de bedrijfsleider zei dat er in een ander filiaal nog wel laptops waren.. maar kan ik em ook daar omruilen? of kan dit alleen bij het filiaal waar je em ook gekocht hebt?

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 00:42
waarom wil iedereen hem opeens omruilen?
en omruilen in wat dan?

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat de aankopers van de 6100 gewoon hard genaaid zijn dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff. kutlui zeg. ik bel naar het hoofdkantoor ( voor de liefhebbers 0529 459300) en ze doen dus precies het tegenovergestelde wat er dus op de website staat. je wordt gewoon genaait waar je bijstaat. er wordt geen geld teruggegeven. ff quoten wat er staat:

Want lage prijzen ten koste van de kwaliteit zijn bij ons niet aan de orde. Bevalt een product niet, dan kan de klant het product terugbrengen. daarbij volstaat de stelling: "Ik ben met het product niet tevreden!". De koopprijs wordt de klant zonder enige discussie terugbetaald

Ik zeg tegen dat mens: ik heb op internet gelezen dat er wel wordt geruild (www.gsc.be en dan forum) krijg ik het antwoord: ja internet is een hele mooie bron van onwaarheden blabla, ik kan u verzekeren dat er niet wordt omgeruild. eerst mag je em terugbrengen naar het service bedrijf ( heb ik al een keer gedaan, duurde 3 weken ( mobo+ cd rw waren doorgebrand door de hitte) en nog steeds hitte probleem. aldi komt gewoon niet op voor het hitte probleem en dit is gewoon een kutstreek

voor mij iig nooit meer een aldi laptop, ik hoop dat het service center mij wel kan helpen, en ik laat em wel op halen deze week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 09:03:
dat de aankopers van de 6100 gewoon hard genaaid zijn dat
euhm hoezo?
en over een half jaar zijn de 6200-bezitters weer genaaid :?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruil je hem dan weer om :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, maar aldi komt er gwoon niet vooruit dat er een vette constructiefout in deze laptop zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.aldi.nl/PRINZIP_NEU/03_home.htm
Bevalt een product niet, dan kan de klant het product terugbrengen. daarbij volstaat de stelling: "Ik ben met het product niet tevreden!". De koopprijs wordt de klant zonder enige discussie terugbetaald.
dat komt dus van de site van aldi nederland.

ik weet dat ze niet moeilijk doen als je een pc gekocht hebt binnen een week je geld terugvraagt (me neef had een irri dooie pixel. viel binnen de medion policy, maar kreeg door die aldi voorwaarde zijn geld terug).

alleen als je een half jaar na dato nog eens komt aanzetten. computers verouderen. vergelijk het met een zak paprika's. als jij die na een half jaar komt ruilen is die ook 'verouderd'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StefanW

woensdag 4 juni 2003 - 10:56:50
--------------------------------------------------------------------------------
Ben gisteren naar het servicecentrum in panningen nederland geweest om het hitteprobleem op te laten lossen. Ze hebben er daar een koelpasta op de chip gesmeerd en die jongen beweerde dat het verbeterd was. Thuis aangekomen bleek dat het probleem zich nog steeds voordeed. Ben daarop meteen naar de aldi gegaan en heb zowaar mijn geld teruggekregen!! Heb vandaag de nieuwe bij de aldi opgehaald en wat een verschil! Hij is lichter ziet er mooier uit en de batterij gaat langer mee. Verder is de ventilatie aangepast en heb ik totaal geen problemen meer met hittevorming. de grafische chip is beter en kan meer handelingen aan dan de oude. Superlaptop!! En prima service van de Aldi !! niet goed geld terug zelfs na 4 maanden.
Antwoorden: 4

contra

woensdag 4 juni 2003 - 14:10:11
--------------------------------------------------------------------------------
Heb je je geld zonder probleem terug gekregen.

StefanW

woensdag 4 juni 2003 - 15:16:35
Ik kreeg zonder problemen mijn geld terug
De manager zei dat ze goede produkten willen verkopen en ondanks dat de prijs vaak lager is dan in andere winkels moet de kwaliteit goed in orde zijn.Zit nu achter mijn nieuwe laptop en die werkt perfect!

tomto

woensdag 4 juni 2003 - 19:19:05
ALDI neemt echt zijn verantwoordelijkheid op - ook ik heb gewoon mijn laptop teruggedragen en zonder poes of pas, zonder uiteg, etc.. kreeg ik mijn geld terug. Misschien is het tijd dat gsc dit onderwerp afsluit.

DSB1983

donderdag 5 juni 2003 - 8:21:52
LANG LEVEN DE ALDI > ook ik ben nu in het bezit van de MD6200 (de MD6100 ingeruild) nu hopen dat de problemen minder zijn............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je wat het is Radeon1 de aldi heeft zoiets van Medion levert het produkt en hun zyn verantwoordelijk voor het produkt (bij hun is de garantie ook!!), daarom zegt de Aldi van nee we ruilen hem niet om (al verschilt dat per bron :S). Medion moet gewoon zijn verantwoordelijkheid hierin nemen en de laptop's kosteloos omruilen of laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben jij nou dezelfde als op het GSC forum? waar heb jij je laptop omgeruild?

ik zal de mijne eens resetten naar fabriekstoestand, als er dan nog geen verandering is komen ze em maar ophalen en repareren, net zovaak tot ie het goed doet, medion wordt het vanzelf een keer zat

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik ben dezelfde, ik heb alleen niet omgeruild maar mijn Pa. Ik weet helaas niet welke Aldi, alleen dat het zonder moeite ging. Waarcshijnlijk was het de aldi in arnhem of baarn (daar moest hij langs dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07-2020

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Xof schreef op 04 June 2003 @ 23:56:
[...]

Ow als je ooit gebruik moet maken van garantie en je hebt die backup partitie niet meer.
Ow? dus wat er daadwerkelijk op de HD staat als je hem koopt, valt ook onder de garantie? Hmz...dat wist ik niet eens. Of is dat altijd zo bij kant- en klare laptops/desktops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu achter m'n nieuwe Lidl laptop. Geweldig machientje, moet alleen nog even zien hoe ik dat irritante touchpad kan uitschakelen en een ps/2 of usb muis kan gebruiken. Ik stond er vanochtend om 7.30 in m'n eentje, pas om 8.30 ging de zaak open en kwam er een tweede belangstellende. Geinteresseerden hebben dus nog een kans op slagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mazzelpik! die 6200 is echt leip... alleen hij haalt weer wel 1000 minder 3dmarks2001se, dus dat is weer minder,

ik heb besloten dat ik mijn laptop maar ff ga resetten naar fabriekstoestand, mocht dat niet helpen, wat ik denk. dan komt medion em maar netzovaak ophalen tot ie probleemloos werkt. dat zal vrij vaak zijn, maar ze worden het vanzelf een keer zat en dan komen ze vast met iets leuks voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeMerchant schreef op 05 June 2003 @ 09:35:
[...]

Ow? dus wat er daadwerkelijk op de HD staat als je hem koopt, valt ook onder de garantie? Hmz...dat wist ik niet eens. Of is dat altijd zo bij kant- en klare laptops/desktops?
garantie op de hardware heb je altijd

voor kant en klare pre installed pc's heb je in principe ook recht op software garantie. installeren kost tijd, zit in de kostprijs verwerkt, je koopt het dus, dus heb je garantie.

veel oem's (ook medion) zetten van de geinstalleerde partitie een image op je hd. en medion hanteert de policy: als je je hd anders wilt indelen moet je die image (allemaal bestanden van 700 mb) op cdr zetten, voor evt later gebruik. doe je dat niet dan verlies je je recht op software ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 09:36:
Ik zit nu achter m'n nieuwe Lidl laptop. Geweldig machientje, moet alleen nog even zien hoe ik dat irritante touchpad kan uitschakelen en een ps/2 of usb muis kan gebruiken. Ik stond er vanochtend om 7.30 in m'n eentje, pas om 8.30 ging de zaak open en kwam er een tweede belangstellende. Geinteresseerden hebben dus nog een kans op slagen.
Goh dat klinkt wel heel bekend zo ging het hier dus ook. Hij werkt op zich goed, alleen dat touchpad zit in de weg ;).
Zometeen eens even wat benchmarks draaien, kijken hoe die het daarmee doet.

Ik dacht ik begin met het testen van de brander, het resultaat een buffer is te leeg error :(. Zo maar eens wat anders proberen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 10:24 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

!!!!!!!!!!!!!!!Arnhem heeft nog laptop's > geef als argument dat je gesproken hebt met hoofdkantoor Culembourg en dat je recht hebt op je geld terug (zeggen hun en de site). Ze doen beetje moeilijk, maar je hebt er recht op!!!!!!! SUCCES AAN ALLE MD6100 RUILERS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe duur was die md6100 eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1579 euro dus je krijft nog geld terug ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 16:26
WBULT: Zou je mij wat informatie kunnen geven over hoe lang je kunt werken met de LIDL laptop zonder stroom enzo? Ik heb nu de aanbieding gemist, maar er zijn heel veel verschillende aanbiedingen met dit zelfde chassis en moederbord. Zelf zat ik dus aan de Peacock te denken die in DLD te koop is, maar dan wil ik wel graag weten hoe lang je kan draaien op een accu bij normaal werken, of bijv bij continu divx kijken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik heb 1504 punten gehaald met 3Dmark03 :D :D
Wat ik geinstalleerd heb is WInXP Pro, agp drivers, detenators en dx9 :)

edit: ff screenie :P
Afbeeldingslocatie: http://www.ircquotes.nl/zooi/3dmark.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Xof op 05-06-2003 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op 05 June 2003 @ 11:36:
Ik heb 1504 punten gehaald met 3Dmark03 :D :D
Wat ik geinstalleerd heb is WInXP Pro, agp drivers, detenators en dx9 :)
aldi laptop toch? welke detonaters? ik heb er een aantal geprobeerd, maar die werken niet.

en welke agp drivers? er staan er 2 op de d: partitie

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik heb die van medion.de gedownload ik weet niet of ze nieuwer zijn dan die op de cd staan.. maarja heb ze toch maar gedownload :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op 05 June 2003 @ 11:47:
Ik heb die van medion.de gedownload ik weet niet of ze nieuwer zijn dan die op de cd staan.. maarja heb ze toch maar gedownload :D
dat doe ik dan ook maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Tis toch eigenlijk best vreemd, want 1500 punten is volgens mij te vergelijken met een desktop FX 5200 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dan ga ik vanmiddag ook maar even wat anders proberen haal hier op school 392 3dmark03 puntjes :'( wat ik echt heel vaag vind heb verder niet veranderd of iets geinstalleerd, alleen dX9.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2e vraag over de cf reader
wie heeft de compact flash reader al werkend? ik heb net de notebook in de kooptoestand teruggezet. als ik er een cf in doe (zowel sandisk als hun eigen medion) doet de laptop eerst heel lang niets, dan gaat hij de hele pc afzoeken naar iets, en dan crasht die app. volgens de verkenner is de cf niet geformatteerd (wattie wel is, gecheckt met andere pc en camera), maar formatteren lukt niet.

edit: ik krijg hetzelfde probleem met een schone xp pro install. ook als ik daarna de bijbehorende drivers installeer (wat volgens een pup up onder xp helemaal niet hoeft)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 11:58:
2e vraag over de cf reader
wie heeft de compact flash reader al werkend? ik heb net de notebook in de kooptoestand teruggezet. als ik er een cf in doe (zowel sandisk als hun eigen medion) doet de laptop eerst heel lang niets, dan gaat hij de hele pc afzoeken naar iets, en dan crasht die app. volgens de verkenner is de cf niet geformatteerd (wattie wel is, gecheckt met andere pc en camera), maar formatteren lukt niet.

edit: ik krijg hetzelfde probleem met een schone xp pro install. ook als ik daarna de bijbehorende drivers installeer (wat volgens een pup up onder xp helemaal niet hoeft)
Ik heb hier wel SmartMedia als t goed is.. Ff zoeken en testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Iemand de brander al getest van de Medion??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeMerchant schreef op 05 June 2003 @ 12:09:
Iemand de brander al getest van de Medion??
ja. standaard 24x brander. paar cd's foutloos gebrand. is geloof ik een samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Omfg, hoe krijg je die SmartMedia-kaart er weer uit? :X

Hij doet het verder prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatalharry
  • Laatst online: 13:44
Gister de aldi laptop gekocht, nog gevraagd naar een docing station, maar dat was niet te krijgen. Teminste... ze snapte niet echt wat het was :)

Laptop is ontzettend prettige machine om mee te werken, ik ben veel bezig met video en foto's, vandaar dat de 4 in1 geheugenlezer erg handig is.

Heb ook even 3dmarks gedraait:
2001SE: 6200 punten @ 1024x768x32
2003: 1096 punten @ standaard instellingen
Met de voor geinstalleerde drivers, ga nu nog proberen met Detonator FX 44.nogiets

niet verkeerd dus, kan prima gamen 8)

EDIT
Voor die smartmedia kaartjes moet je nagels hebben! anders krijg je ze er nooit uit

[ Voor 18% gewijzigd door Fatalharry op 05-06-2003 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Osiris schreef op 05 juni 2003 @ 12:11:
Omfg, hoe krijg je die SmartMedia-kaart er weer uit? :X

Hij doet het verder prima :)
hmmz naja. bij de generic drivers van windows heb ik hetzelfde probleem. of eigeniljk: dan ziet hij niet eens dat er iets in zit

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 12:10:
[...]

ja. standaard 24x brander. paar cd's foutloos gebrand. is geloof ik een samsung
Aha en ondersteunt hij ook overburn? of...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 12:14:
[...]

hmmz naja. bij de generic drivers van windows heb ik hetzelfde probleem. of eigeniljk: dan ziet hij niet eens dat er iets in zit
en de drivers van medion.de zijn dezelfde als die ik al had.
LeMerchant schreef op 05 June 2003 @ 12:19:
[...]

geen idee. ik ga het niet uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Mag je wel posten onder werktijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Dus......ja ikke wel. en JIJ NIET! :P

[ Voor 5% gewijzigd door LeMerchant op 05-06-2003 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het misschien makkelijk om een aparte topic te openen waarin iedereen zijn/haar optimale instellingen inzet voor de nieuwe MD6200 laptop???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/samsungfikker.gif

Voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF vraaggie aan de MD6200 gebruikers, hoe zit het met de geluid (ventilator) van de laptop? erg hard?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupse
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-01-2022
ik vind het wel mee vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Hijs wel hard ja, maar ik had verwacht dat die meer lawaai zou maken. Op een gegeven moment word die rustiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je hem aait zeker ;) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang zulle ze dat ding bij de lidl nog hebben, kan hem pas over 2 dagen halen :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Keppem ook gekocht (Medion). Hij is dus al helemaal voorgeinstalled. Kwil eigenlijk XP Pro erop hebben en de partities een andere indeling geven. Nu las ik al in dit topic dat je een backup kunt gaan maken. Dan moet je zeker al die retten files op cd's branden (!?)

[ Voor 4% gewijzigd door LeMerchant op 05-06-2003 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou volgens mij is mijn cardreader stuk. onderdeel van 5 euro, kan gebeuren. ben ik ff blij dat ik mijn laptop niet bij 1 of andere webwinkel besteld heb. ik ga medion zo mailen, ben benieuwd of het weer binnen drie dagen gemaakt wordt (al 2x gehad bij me desktop, alleen deze keer heb ik me pc zelf niet gemold maar was het al stuk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 16:03:
nou volgens mij is mijn cardreader stuk. onderdeel van 5 euro, kan gebeuren. ben ik ff blij dat ik mijn laptop niet bij 1 of andere webwinkel besteld heb. ik ga medion zo mailen, ben benieuwd of het weer binnen drie dagen gemaakt wordt (al 2x gehad bij me desktop, alleen deze keer heb ik me pc zelf niet gemold maar was het al stuk).
Dan moet het deze keer toch helemaal geen probleem zijn dacht ik zo :D

Ow ja, reminds me... Ik moet die SmartMedia er nog uit zien te peuteren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Osiris schreef op 05 June 2003 @ 16:53:
[...]

Dan moet het deze keer toch helemaal geen probleem zijn dacht ik zo :D

Ow ja, reminds me... Ik moet die SmartMedia er nog uit zien te peuteren :/
mja, ik laat het hier nog wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzjuh
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 20:33
Als ik er een smartmedia in stop (medion 6200) zegt ie dat ie geformatteerd moet worden en vervolgens doet ie dat niet, zou die van mij ook stuk zijn??Is mooi balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buzzjuh schreef op 05 juni 2003 @ 20:26:
Als ik er een smartmedia in stop (medion 6200) zegt ie dat ie geformatteerd moet worden en vervolgens doet ie dat niet, zou die van mij ook stuk zijn??Is mooi balen.
heb je misschien exact hetzelfde probleem?
dit is wat ik naar medion gestuurd heb:

Geachte Heer, Mevrouw,

Ik heb de MD6200 notebook. Ik krijg echter de compact flash kaartlezer niet aan aan de praat. Ik heb het met verschillende merken compact flash geprobeerd, oa Medion. Ik weet zeker dat deze in orde zijn, en goed geformatteerd zijn. Dat heb ik gecontroleerd met een andere pc met cardreader en met een digitaal fototoestel.

Als ik een kaart in de lezer stop begint het cf-ledje (boven de F5 toets) constant te branden. Die gaat pas uit als ik de kaart er weer uit haal.

Er gebeurt echter verder niets (normaal gesproken zou je in Windows XP een pop-up venster verwachten met de vraag wat de pc voortaan moet doen).

Volgens de Verkenner is het cf-kaartje niet geformatteerd (wat echter wel zo is). Als ik het kaartje toch probeer te formatteren (daar vraagt Verkenner om) mislukt dat. Dit kaartje is dan in een andere kaartlezer ook niet meer leesbaar, maar na een nieuwe format weer wel.

Ik heb helaas geen andere soorten flashkaart (Smart Media, Memory Stick, etc) om te kijken of die wel werken.

Ik heb de notebook ook met de support cd in de fabriekstoestand hersteld (de retten image teruggeschreven naar de c: partitie), maar het probleem blijft.

Met vriendelijke groet,

Een paard!

[ Voor 0% gewijzigd door zeef op 25-04-2009 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Zo kep nu een wifi pcmcia kaart en een wifi pci lan kaartje (Beide van e-tech @ Norrod) Maargoed nu lukt het mij niet om te kunnen internetten op de laptop.

Specs:

Server:

- Win2k pro

3 NIC's (Waaronder dus die draadloze)

op Nic A zit het kabelmodem aangesloten, Nic B gaat naar de hub voor de andere pc (Gedeeld met ICS dus). Bij de draadloze pci kaart onder win2k staat rechtsonder btw ook 'Network cable unplugged'...

In de laptop zit dus et pcmcia kaartje. Ik kom er ff niet meer uit hoor, kep de pci lan op ad-hoc gezet en als ze dan gaan 'scannen' vinden ze elkaar niet ofzo.
Iemand een idee. Heb de handleiding op de cd-rom al bekeken maarja et werkt gewoonweg niet... :|

[ Voor 9% gewijzigd door LeMerchant op 05-06-2003 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de medion laptop moet je wifi ff handmatig aanzetten. fn-f2 (staat btw in de handleiding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

oke dat heb ik gedaan, en als ik dan weer het proggie start om te scannen en datzelfde doe ik met het programma op de server, gebeurd er nog steeds nix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeMerchant schreef op 05 June 2003 @ 21:47:
oke dat heb ik gedaan, en als ik dan weer het proggie start om te scannen en datzelfde doe ik met het programma op de server, gebeurd er nog steeds nix...
mja, ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd, ik dacht alleen even aan fn-f2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit ik net op de medion site te kijken, bij treiber>notebooks>md6200
staat er een bluetooth driver:
Treiber der Bluetooth Schnittstelle für die MD 6200 Modellreihe.
schnitstelle heb ik opgezocht en betekent interface. in de drivermap op de hd van de laptop staat ook een bluetooth driver.

heb ik iets gemist ofzo????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AAC
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

AAC

Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 22:16:
zit ik net op de medion site te kijken, bij treiber>notebooks>md6200
staat er een bluetooth driver:

[...]

schnitstelle heb ik opgezocht en betekent interface. in de drivermap op de hd van de laptop staat ook een bluetooth driver.

heb ik iets gemist ofzo????
kwam ik inderdaad ook al tegen (gloof op die Applications cdrom.. von het ook al een beetje vreemd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja, misschien dat je bij medion zelf de 6200 kunt bestellen met extra opties. het woord "modelreihe" suggereert dat er meerdere modellen van de 6200 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Ik had gisteren iets weirds :/

Ik deed Uitwerpen op mn SmartMedia-kaartje (kweet niet of het nuttig/nodig is) en toen ik hem eruit ropte, viel opeens mn laptop uit :X Zomaar, *poof* :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AAC
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

AAC

klopt het dat je geen melding krijgt als de batterij leeg is terwijl je een game aan spelen bent :? gister viel ie namelijk opeens uit nadat ik beswel een tijdje een 3dgame zat te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden de mp3-speler functies (Targa Visonary - aka LIDL laptop) onder windows ook met winamp kunnen werken in plaats van mediasperel. Ik kan het nu even niet proberen, omdat ik hem herinstalleer. Dit lijkt me persoonlijk toch een stukje prettiger, gezien ik geen WMP fan ben. En dan zou het ook nog wel leuk zijn als je dat lcdtje ook ergens voor zou kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Paradigit Voyager 9241 Combo
- 15,1" TFT scherm
- AMD Mobile Athlon XP 2200+
- 30 GB Harddisk 4200rpm
- 256 MB DDR Geheugen
- DVD/CDRW Combo
- 10/100 netwerkkaart
- USB 2.0 + Firewire
- TV-uitgang (S-VHS)
- MS Windows XP Home
- Antivirus software
- Met gratis luxe notebooktas

1099,-

Is dit wat? Er staat trouwens bij optionele accesoires een adapter, maar ik neem toch aan dat die meegleverd wordt??

Is het verder een groot probleem dat de HD maar 4200RPM is? En zijn er nog andere dingen waar even op gelet moet worden bij dit apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op 06 June 2003 @ 11:48:
Paradigit Voyager 9241 Combo
- 15,1" TFT scherm
- AMD Mobile Athlon XP 2200+
- 30 GB Harddisk 4200rpm
- 256 MB DDR Geheugen
- DVD/CDRW Combo
- 10/100 netwerkkaart
- USB 2.0 + Firewire
- TV-uitgang (S-VHS)
- MS Windows XP Home
- Antivirus software
- Met gratis luxe notebooktas

1099,-

Is dit wat? Er staat trouwens bij optionele accesoires een adapter, maar ik neem toch aan dat die meegleverd wordt??

Is het verder een groot probleem dat de HD maar 4200RPM is? En zijn er nog andere dingen waar even op gelet moet worden bij dit apparaat?
Ik zou ook even kijken naar hoeveel aansluitingen je hebt. Zo is één usb aansluiting een beetje vervelend omdat je dan enkel je muis aan kan sluiten en geen andere gadgets (of andersom natuurlijk ;)).
Ik zou ook nog even kijken naar wat voor een videokaart erin zit, altijd wel fijn om te weten voor je een systeem koopt.
4200 rpm is geen groot probleem. Een 7200 rpm zou eerder problemen geven omdat dat nog meer warmte ontwikkeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 09:36:
Ik heb die lidl laptop ook gekocht (stond er ook al drie kwartier voor openingstijd, bleek ook niet echt nodig ;)), maar bij mij werkt het toetsenbord soms niet goed, heb jij dat ook? Soms reageert hij gewoon helemaal niet als je op een toets druk. En als je die TARGA hotline belt krijg je een duitser aan de lijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 12:02:
[...]

Ik heb die lidl laptop ook gekocht (stond er ook al drie kwartier voor openingstijd, bleek ook niet echt nodig ;)), maar bij mij werkt het toetsenbord soms niet goed, heb jij dat ook? Soms reageert hij gewoon helemaal niet als je op een toets druk. En als je die TARGA hotline belt krijg je een duitser aan de lijn :(
Ik heb er hier op de lidl laptop geen last van, wel raak je nogal snel het touchpad aan tijdens het type. Een lichte aanraking met de zijkant van je duim is tijdens het typen al voldoende om gekke effecten te krijgen. Probeer eens van bovenaf te typen en kijk of het dan weg is, dan weet je of je er aan moet wennen of niet ;).
En hebben ze bij Targa geen Nederlands nummer?, dat zou best vervelend zijn :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleempje met mn aldi laptop, ik wou dus ff de retten optie gebruiken omdat ie niet helemaal lekkermeer liep, zegt ie bij het retten.exe : de harde schijf is beveiligd tegen schrijven, zet dit uit, iets in die trant en dan in het duits. En als ik in windows retten.exe opstart zegt ie: keine festplette vor handen.

dus ik dacht, dan installeer ik windows wel ff opnieuw, maar die staat er nu dus 2x op :S. hoe krijg ik mijn laptopje weer normaal? of hoe kan ik windows er helemaal afpleuren en opnieuw erop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 12:47:
ik heb een probleempje met mn aldi laptop, ik wou dus ff de retten optie gebruiken omdat ie niet helemaal lekkermeer liep, zegt ie bij het retten.exe : de harde schijf is beveiligd tegen schrijven, zet dit uit, iets in die trant en dan in het duits. En als ik in windows retten.exe opstart zegt ie: keine festplette vor handen.

dus ik dacht, dan installeer ik windows wel ff opnieuw, maar die staat er nu dus 2x op :S. hoe krijg ik mijn laptopje weer normaal? of hoe kan ik windows er helemaal afpleuren en opnieuw erop zetten?
Windows vraag je op welke partitie je hem wilt installeren, of dat je partieties wil verwijderen en aanmaken. Als je eerst die partitie verwijderd en dan weer een partitie maakt en windows daarop zet heb je nog maar een windows over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is het probleem, dit vraag ie niet, hij vraagt of je het type bestandssysteem wil wijzigen naar ntsf of fat 32, en verder alleen de keuze of je wil starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 12:18:
[...]
Ik heb er hier op de lidl laptop geen last van, wel raak je nogal snel het touchpad aan tijdens het type. Een lichte aanraking met de zijkant van je duim is tijdens het typen al voldoende om gekke effecten te krijgen. Probeer eens van bovenaf te typen en kijk of het dan weg is, dan weet je of je er aan moet wennen of niet ;).
En hebben ze bij Targa geen Nederlands nummer?, dat zou best vervelend zijn :(.
Het komt duidelijk niet door de manier van aanslaan, soms stoort hij gewoon (soms een hele tijd niet, dan een tijd wel). 008000-TARGAPC is een internationaal nummer, je krijgt een nederlandse introductie en krijgt vervolgens een Duitser aan de lijn :? Moet ik dit probleem straks in het Duits gaan uitleggen, dat kon nog wel een probleem worden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe maak ik een partitie als ik dr een verwijderd heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 12:47:

als retten de melding geeft dat de hd beveiligd is:
code:
1
fdisk /mbr

in de handleiding van mijn medion desktop staat dat, in die van mijn laptop nog niet gezien, maar het werkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fdisk/mbr? kan je het misschien wat uitgebreider vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 13:35:
fdisk/mbr? kan je het misschien wat uitgebreider vertellen?
Start je herstelprocedure op, typ start, druk op ESC. Geef in de A prompt op FDISK /MBR en druk op enter. Springt weer terug naar de A:
PC opnieuw booten en de procedure weer uitvoeren.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 12:02:
[...]

Ik kom hier direct op terug, het probleem werd veroorzaakt door een gare PS/2 muis die ik gebruik op de laptop, zodra die er uit is werkt het toetsenbord correct (*phew*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 14:13:
[...]

Ik kom hier direct op terug, het probleem werd veroorzaakt door een gare PS/2 muis die ik gebruik op de laptop, zodra die er uit is werkt het toetsenbord correct (*phew*).
ook je touchpad kan daarvan in de war raken.

eerste gebod der laptop gebruiker:
gij zult uw ps/2 poort nooit gebruiken, de heer heeft usb geschapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calitomnication schreef op 06 June 2003 @ 13:46:
[...]

Start je herstelprocedure op, typ start, druk op ESC. Geef in de A prompt op FDISK /MBR en druk op enter. Springt weer terug naar de A:
PC opnieuw booten en de procedure weer uitvoeren.
dank je! het is voor elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Moet dit topic eik niet een beetje ontopic weer naar aanbiedingen enzo? :)

Er was al geopperd om een apart MD6200-topic te openen, right? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Osiris schreef op 06 June 2003 @ 15:46:
Moet dit topic eik niet een beetje ontopic weer naar aanbiedingen enzo? :)

Er was al geopperd om een apart MD6200-topic te openen, right? :)
Tjsa nu word het meer iets van "Mijn eerste ervaringen met de MD2600"ofzo.
Dus hij mag er komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeMerchant schreef op 06 June 2003 @ 15:53:
[...]

Tjsa nu word het meer iets van "Mijn eerste ervaringen met de MD2600"ofzo.
Dus hij mag er komen!
goed idee. iemand zin om alle md6200 info uit dit topic samen te vatten voor een fatsoenlijke startpost? ik moet zo naar mijn schoolgala en morgen de rommel opruimen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Er staat nu bij de Makro eeen 18"TFT van Medion in de aanbieding voor maar 382 EURO (exl btw).

Heeft iemand ervaringen met dit scherm of weet iemand toevallig wat de specs en responstime is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almering
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-02-2024

Almering

Notebook niet voor games!

Ik doe mee met een speciaal MEDION 6200 TOPIC!
(Drivers, optimalisatie, specs, problemen e.d...... genoeg info lijkt mij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee welk afwijkend type s-video de tv-out van de medion 6200 heeft? ik kan het niet vinden
bij medion hadden ze wel inzicht genoeg om iig een verloopkabeltje voor composit bij te leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Almering schreef op 07 juni 2003 @ 21:57:
Ik doe mee met een speciaal MEDION 6200 TOPIC!
(Drivers, optimalisatie, specs, problemen e.d...... genoeg info lijkt mij!)
ok, ik heb nou wel even zin om een goede startpost te maken. hierbij het verzoek om NIET op dit moment hetzelfde te doen.

[rml][ Tweaks etc] Medion 6200 Notebook[/rml] daar staat-ie. in al dat copy-pasten gaat nog best wat tijd zitten btw

edit: het mocht dus niet van lopez...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2003 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wat denken jullie van de Mycom aanbieding?

Asus L3500XP
Athlon Mobile XP 1800+
20 Gb
512 Mb
DVD/CDRW
15" TFT
Win XP Home NL
WirelessLan
€1099

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op 08 June 2003 @ 11:41:
Wat denken jullie van de Mycom aanbieding?

Asus L3500XP
Athlon Mobile XP 1800+
20 Gb
512 Mb
DVD/CDRW
15" TFT
Win XP Home NL
WirelessLan
€1099
Heb er 2 maanden terug 1199 voor betaald, prima beestje, je kunt er nog wel spellen op spelen mocht je dat willen. Gaat alleen niet zo snel als met een "echte" vga kaart natuurlijk. Wlan is erg fijn als je ook een accesspoint hebt, 2,5 uur accuduur heb je ongeveer, met lage brightness 3 uur. Sneller dan mijn p4 2,0 Ghz desktop, fijne hoeveelheid geheugen, alleen hd-ruimte is misschien wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik vind dat ding van de aldi nu toch een beetje erg veel lawaai maken hoor :/
Ding is snel etc. maar het geblaas van die cooler is niet normaal... zelfs mijn desktop maakt niet zoveel lawaai..
Ik zit er serieus aan te denken om het terug te brengen naar de aldi (als dat nog kan tis binnen 8 dagen) en ergens een mobile laptopje vandaan te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar staat die Mycom Asus L3500XP aanbieding?
Online vind ik alleen dit: http://silverapp1.mycom.n...oductType=1&sectionID=153
dus zonder wirelesslan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Xof schreef op 08 June 2003 @ 15:29:
Ik vind dat ding van de aldi nu toch een beetje erg veel lawaai maken hoor :/
Ding is snel etc. maar het geblaas van die cooler is niet normaal... zelfs mijn desktop maakt niet zoveel lawaai..
Ik zit er serieus aan te denken om het terug te brengen naar de aldi (als dat nog kan tis binnen 8 dagen) en ergens een mobile laptopje vandaan te halen.
Bij mij gaat die koeler vanzelf uit??? En als ie 't weer nodig vind, dan slaat ie ff aan... En dat merk je wel ja, maar Bitte Ein Beat "blaast" toch door de brakke boxjes heen, dus ik heb er geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Osiris schreef op 08 juni 2003 @ 16:31:
[...]

Bij mij gaat die koeler vanzelf uit??? En als ie 't weer nodig vind, dan slaat ie ff aan... En dat merk je wel ja, maar Bitte Ein Beat "blaast" toch door de brakke boxjes heen, dus ik heb er geen last van :)
yep zelfde hier. als je hem aanzet hoor je hem even blazen. na een klein minuutje gaat hij vanzelf een stuk lager. alleen bij heftig gebruik van de hd of grafische chip begint hij weer te blazen. gewoon office gebruik hoor je hem niet echt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juni 2003 @ 16:22:
Waar staat die Mycom Asus L3500XP aanbieding?
Online vind ik alleen dit: http://silverapp1.mycom.n...oductType=1&sectionID=153
dus zonder wirelesslan!!
Videokaart SiS 740
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Als je hem gebruikt voor erbij, en je draait er alleen office apps op, is het een prima ding. En besides that, hij is een stuk zuiniger dan een, ik noem maar wat, gfx 5200 Go ;) Ik doe er niet voor nix 2,5 uur mee ipv 1,5-2 uur. En je kunt er best nog wat mee spelen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op 08 June 2003 @ 17:11:
[...]

Als je hem gebruikt voor erbij, en je draait er alleen office apps op, is het een prima ding. En besides that, hij is een stuk zuiniger dan een, ik noem maar wat, gfx 5200 Go ;) Ik doe er niet voor nix 2,5 uur mee ipv 1,5-2 uur. En je kunt er best nog wat mee spelen hoor...
de md6200 draait hier (bij office gebruik) zo'n 2:45 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 17:14:
[...]

de md6200 draait hier (bij office gebruik) zo'n 2:45 uur
Doe je netjes dan, vriend van me met een 6100 haalt net 1:40. Hoe groot is de capaciteit van jouw accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op 08 juni 2003 @ 17:18:
[...]

Doe je netjes dan, vriend van me met een 6100 haalt net 1:40. Hoe groot is de capaciteit van jouw accu?
6600 mah _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Kijk, de mijne is 4000 :) Als je nou net zo'n zware accu erin legt gaat ie denk wel 3,5 uur mee, de mijne is dan toch zuiniger (wat overigens als je op de specs afgaat wel duidelijk is). Ik vraag me eigenlijk af of er zo'n accu te koop is, zou wel erg fijn zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op 08 June 2003 @ 17:24:
[...]

Kijk, de mijne is 4000 :) Als je nou net zo'n zware accu erin legt gaat ie denk wel 3,5 uur mee, de mijne is dan toch zuiniger (wat overigens als je op de specs afgaat wel duidelijk is). Ik vraag me eigenlijk af of er zo'n accu te koop is, zou wel erg fijn zijn :)
stuur eens een mailtje naar medion. misschien kun je er wel gewoon een accu van een md6200 bij bestellen als dat past (geen idee hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaked
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:02

Freaked

..

Topic ovder de MD6200 is al weer dicht... gelukkig nog ff drivers link kunnen vinden :P

..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freaked schreef op 08 juni 2003 @ 17:45:
Topic ovder de MD6200 is al weer dicht... gelukkig nog ff drivers link kunnen vinden :P
tja, was hier al een paar keer geopperd een apart topic te openen omdat het niet echt over aanbiedingen meer gaat in dit topic.

lopez was het er alleen niet mee eens en ik heb geen zin in de discussie. we gaan hier gewoon fijn verder over de md6200
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.